27 Eylül 2010 Pazartesi, 11:41:39 / Toplam : 76 yorum
Çok beğenilenler
Misafir
27 Eylül 2010, Pazartesi 12:15:56
myteknik ACT de çalışan arkadaşların lisansları ile yetki kullanıp bakım yapıyordu..şimdi toptan yetki düşmesi olabilirmi..yazık cok yazık güzelim şirketleri ne hale getirdiler..10
Misafir
27 Eylül 2010, Pazartesi 12:12:04
Havayolu işi ciddi finansal temel ister sonrasında bilgi, tecrübe ister.. Şaka kaldırmaz, elinde şu an belirli bir miktar para var ben bu işe gireyim sonrası gelir demek sonun bittiği anlamına gelir..Yazık olur harcadığın paralara, bir sürü insan çalıştırıp belirli ir yere geliyorsun ve sonrasında goodbye diyorsun..Hesabını kitabını çok iyi yapacaksın havayolu sektöründe..00
Tüm yorumlar
Misafir
26 Ekim 2010, Salı 22:33:21 my technc in nerdeyse açılışından beri açlışmaktaydım maaş die bi kavram kalmadığı için işi haklı nedenlerle bıraktım kaç ay geçmesine rağmen çalışıp hak ettiğm üzerinde alınterim olan paramı yatırmadılar( kıdem tazminatıyla birlikte ödemeyi kabul edip imza atmalarına rağmen) kimn en ufak sebebiyeyeti varsa haram olsun bu dünyada acısı çıkar inş ahkem kesen bazı şahıslara duyurulur00
Misafir
02 Ekim 2010, Cumartesi 14:06:05 sadece ve sadece yolun başındakilere üzülüorum umarım haylalleri yıklımaz henüz yolun başındayken havacılık sektörüne veda etme olasılıkları beni düşündürüyor,my technic is directors"s technic00
Misafir
01 Ekim 2010, Cuma 15:57:30 İstifa eden arkadaşlara hayırlı olsun. Gittikleri yerde daha iyi durumda olurlar inşallah. Kalanların da en kısa zamanda daha dürüst bir şirkete geçmesi dileğiyle. Uzun zaman önce paçayı yırtmış bir dost :)01
Misafir
01 Ekim 2010, Cuma 12:06:34 neyi tartışıyosunuz anlamıyorum bu şirketin işleyiş tarzı bu 3-4 ayda bir maaş alıyosunuz (oda tek maaş)biraz sivrildinizmi işten çıkarılıyosunuz, kurulduğu günde böyleydi,şimdide böyle sonrada böyle olacak şöyle olmuş böyle olmuşları bırakın,yazık yeni işbaşı yapanlara..00
Misafir
29 Eylül 2010, Çarşamba 20:49:04 Kanun ve nizam var ama takdir edersiniz ki bu kanunlarda açıklar mevcut ve karşınızdaki parton ve avukat vs. çevresindekiler bunları çok iyi biliyorlar. Ama inanın ki arkadaşlar aşırı derecede kızgınlar. Nedeni: Ekmekleriyle oynanması. Sonuç: Bir kurban aranıyorken çıkıp siz de üzerine tuz biber olacak hareketlerde bulunursanız bütün okların size dönmesi gayet normal.00
Misafir
29 Eylül 2010, Çarşamba 20:45:31 Haklısınız konu ACT iken bir anda mytechnic e döndü. Ama takdir edersiniz ki parton aynı kişi ve aynı sorunlardan dolayı aynı olaylar oluyor. Bu birincisi. 2. Patron istediğini işten çıkartırken bazı yöneticilere danışır. En alt kademedki hiç kimseyi ne ismiyle ne de yaptığı işle tanımaz ve altındaki yöneticiye başvurur. Bu kişi de birilerine bozulmuşsa, sinir olmuşsa ve sırf kendi egosu için isimler verebiliyorsa veya o kişiler üzerinden prim yapabiliyorsa ve kendisi başkasının ekmeği ile oynamışsa insanların bu kadar kızması bence çok da haksız değiller. Tabii bunu söylerken hakarete ve küfre çanak tutma amacında değilim. Sadece insanların neden bu kadar kızgın olduğunu anlamanız açısından yazdım.00
Misafir
29 Eylül 2010, Çarşamba 19:35:59 Olay ACT de maaşların zamanında verilmediğinden insanların işlerini bırakarak başka şirketlere gitmek için istifa etmelerinden çıktı.Erdal Bağcı nın meselesi haline getirildi.İftira veya gerçek,bu konunun yeri burası değildi.Hiçkimse maaşını doğru düzgün alamıyor,asıl bunun yazın.00
Misafir
29 Eylül 2010, Çarşamba 18:23:33 20 yıl oldu bizimde çalıştığımız şirketler battı...bizde maaş alamadık ama hiç bir teknisyen abimiz için yada arkadaşımız için böyle şeyler söylemedik...İnsanların aile ilişkileri ile ilgili yorum yapmak kimin haddine... Seviysiz adamlar....Alır gelirsen ipsiz sapsız adamı b uçak teknisyeni diye olacağı budur...Tüm sektör bu yazılanları okuyor,bu günden sonra herhangi bir yerde iş bulabileceğinizi mi?Öğrenemeyceğiniz tek şey var o da ailede başlar...Ve biz uçak bakımcılar saygısız adamları hiç svemeyiz00
Misafir
29 Eylül 2010, Çarşamba 14:04:39 kullandıgınız cümlede kazanacagım primide açıklarsanız mutlu olurum.(ne beklentim olabililir ki)kişilere bağlı yaşamadım.dogru bildiklerimin arkasındayım.sadece RİCAM.ÖZELLİKLE yaşadıgımız yerde güven ve saygıyıı yitirmeyelim.konuştugum kişinin kimliği önemli ;telim ve adresim belli .bundan sonra yazmayacagım sadece kişisel fikrim burası çözüm yeri değil.00
Misafir
29 Eylül 2010, Çarşamba 14:00:13 yazılanlarda tekzip ettiğim noktalar var .ama bunu burda tartışmaktansa direk yüz yüze konuşurum.ayrıca üslup olarak ta yazdıklarınız ve benim fikir farklılıklarımız var.kimseye bir yaranma durumum da yok.ama dediğim gibi şimdi burdayım ve burası çalışmak zorunda senle,benle,diğerleriyle.bunu bu şekilde devam ettirirsek bitmez.gençlere böyle örnek olmamalıyız.düşünsenize yeni başlayanların kafalarındaki intibayı.(BÖYLE OLMAMALI)
00
Misafir
29 Eylül 2010, Çarşamba 13:55:09 ne olursa olsun kişileri savunmuyorum.pencereyi büyültürsek kişisel sıkıntılar,problemler onlara savunma hakkı verilmeden burda paylaşılırsa yanlış.benim anlatmaya çalıştığım bu .kurumu ben her zaman aile olarak görmek teyim.yanlış bildiğimi söylerim ama bu demek değil burdan isimsizce herşeyi dile getirmek.o kişinin cesareti varsa direk karşısına çıkıp söylesin(sebeblerini göstererek)burası o yer değil.benim sıkıntım bunları yazanın benim için senin için neler düşündüğü00
Misafir
29 Eylül 2010, Çarşamba 13:46:02 ya bu adamın arkasından dümdüz söven demediğini bırakmayan etmediği küfür kalmayan sen değilmisin ya, bunu tüm my teknik çalışanları bilir, bırak bu işten bari pirim kazanma lütfen rica ediyorum kardeşim00
Misafir
29 Eylül 2010, Çarşamba 13:31:41 işinize saygı olsun.yeni arkadaşlarınıza saygı olsun.sizin isteksizliğiniz ve amaçsızlığınızın onlarda yaratacağı tahribat ileri düşünüldüğünde onların kazanımlarının yanlışlarla dolu olmasına sebeb verecektir;ki öyle yada böyle burdayız buradan yaşamımızı saglamaya çalışıyoruz
son söz ;kendinize ,işinize çalıştıklarınıza saygıyı yitirirsek HERŞEYİMİZİ YİTİRİRİZ.
Mehmet ATAK00
Misafir
29 Eylül 2010, Çarşamba 13:19:52 adamın yazdıgı mesaja bak.isimsiz ya ,bide akıllı .noktalı virgüllü sayıp döküyor,
ARKADAŞLAR beraber çalışıyoruz kimse size bunları söyleme hakkını vermez,kızabilirsiniz belki içten içe nefret de edebilirsiniz ama asla SAYGI yı aşamazsınız.aldığımız terbiye ve saygı bunu gerektirir,lütfen öncelikle SAYGI .
Mehmet ATAK00
Misafir
29 Eylül 2010, Çarşamba 13:13:01 Evet bu ülkede kanun var her şey kanuni yoldan halledilir ama ne kadar zamanda, 1 sene,2 sene.İnsanların bu kadar zaman hem işsiz kalması hemde avukatlara para yetiştirebilmeleri mümkünmü.Kanunların olduğu yerde VİCDAN olmazmı.İnsanlar sadece çalıştıklarının,emeklerinin karşılığını bekliyor.Mahkemelerde uğraşmayı değil.Herkesin boynu bükük.Artık başımız dik dolaşmak istiyoruz.Bizler üzerimize düşen görevi layığı ile yapıyoruz.Emeğimizin karşılığını da işverene dilenerek değil,adam gibi zamanında almak istiyoruz.İlgili mercilere duyurulur.00
Misafir
29 Eylül 2010, Çarşamba 12:49:52 kim tutar seni00
Misafir
29 Eylül 2010, Çarşamba 11:10:26 Bu habere yapılan yorumları dışarıdan üzülerek izliyorum. Konu ACT'nin problemi ama iş dönmüş dolaşmış ve bir personelin üzerine yoğunlaşmış. Üstelik habire seviyesizce ve anlamsızca yorumlar yapılıp duruyor. Kardeşim; patron istediğine iş verir istediğine vermez. Maaşını alamıyorsan kanun var nizam var git yetkili mercilere şikayet et ve hakkını ara. Yoks aburada rumuzların arkasına sığınarak birşey yapamazsın. Ayrıca yorumların seviyesi düşükse yazan kişinin de seviyesi düşüktür. Uçakların bakımlarını yani insanların hayatlarını teknik olarak sizlere emanet etmişler ama sizin haliniz acınacak durumda. Yuh olsun... PYT00
Misafir
29 Eylül 2010, Çarşamba 10:13:35 Yazdığınız mesajlara dikkat edin , yeter artık . Bu kadar saygısızlık olmaz . Adam gibi konusun , değilsenizde adam taklidi yapın. İnsanların ailesine kadar varan terbiyesiz konusmalar yapmayın. Ne biliyorsunuzda konuşuyorsunuz ? Ortada iki cümle dolaşıyo çevirip çevirip söylüyorsunuz. Saygısızlığın boyutlarını sınırlarını aştınız arkadaşlar lütfen kendinize gelin. Özellikle en son mesaj yazan arkadaşıma sesleniyorum. Abuk sabuk şeyler yazma , insanların gazına gelme . Bilip bilmeden konuşmayı ne kadar çok seviyorsunuz ya .Ağzı olan konuşuyor!00
Misafir
29 Eylül 2010, Çarşamba 01:00:46 dünya kah. olmsuş vsm erdal andergun demirc. p.olmus.admalrı güzel vatlerle toplarsın büyük sehirde onca zamn yasm mücedelsi verir para kazncakken milyarlarca borca giren bu gencler şimdi bu iki p... alacaklarını dahi vermeden bakın alacklarını dahi vermeden işten nasıl yollayabilirz diye ugrasır bu gav...00
Misafir
29 Eylül 2010, Çarşamba 00:06:53 Adamın evladı ile olan durumundan size ne Allah aşkına... Nereden biliyorsunuz baba-oğul arasında olan mevzuyu oluğu gibi? Hangi baba evladını satar? Hem doğru yada yanlış. SİZE NE İNSANLARIN ÖZEL HAYATINDAN!!! O yorumları yapan arkadaşların "aile kültürü" kavramından uzak olduğu kanısındayım. Mevzuyu nereden nereye taşıdınız yazıktır be!!! İşyerinde isim alınması konusunda ne diyorsanız deyin lafım yok. Özel hayata bu şekilde dalmak dedikoducu mahalle kadınlarının yaptığı iş değil midir? ÇİRKİNLEŞMEYİN.....00
Misafir
28 Eylül 2010, Salı 23:05:27 Güzel gaz almışsınız arkadaşlar nasıl olsa adınız soyadınız gözükmüyor . Verin veriştirin devam edin böyle siz. Sonra biz teknisyeniz diye geçinin .. Bir arkadaş Edo falan yazmış bu nasıl bir terbiyesizliktir ya insanın karşısındakine saygısı yoksa kendisine saygısı olur biraz. Doğru düzgün yorum yazın. Terbiyesizlik boyutuna varan ve ACT haberiyle alakası olmayan yorumlar yazıyorsunuz. Biri kuyuya bir taş atıyor , onlarca "UÇAK TEKNİSYENİ" peşinden atlıyor. Teknisyenlik 2 3 yılda öğrenilecek birşey değildir arkadaşlar. Özellikle gençlere sesleniyorum , galeyana gelmeyin. Havacılık farklı bir camiadır. Bu mesajların çoğunu , hırsını almak isteyen genç arkadaşların attığı çok açık belli .. Yapmayın lütfen00
Misafir
28 Eylül 2010, Salı 21:39:53 Yorumunuz uygunsuz ve hakaret içeren unsurlara yer verdiğinden dolayı yayımlanmamaktadır.00
Misafir
28 Eylül 2010, Salı 21:33:23 Yorumunuz uygunsuz ve hakaret içeren unsurlara yer verdiğinden dolayı yayımlanmamaktadır.00
Misafir
28 Eylül 2010, Salı 20:21:32 Arkadaşlar bu ne büyük bir aşktır kralcı olmak.
Neden bizler birlik olamıyoruz. Kesinlikle aramızdan sivrilen çıkıyor. Ayıp arkadaş nereye kadar. Özellikle arkadaş yaşını başını almış arkadaşlar madem çekilmiyorsunuz bu camiyadan bari ortalığı karıştırmayın tecrübenizi insanlara iş anlamında anlatınız. gerçi işi iyi bilenler bu tür faydasız işlerle uğraşmıyor. taki koltuğa oturup o koltuk sevdası başlayana kadar gelin arkadaş adam olun lütfen koltuklarınız benden00
Misafir
28 Eylül 2010, Salı 18:39:52 Yorumunuz uygunsuz ve hakaret içeren unsurlara yer verdiğinden dolayı yayımlanmamaktadır.00
Misafir
28 Eylül 2010, Salı 17:42:27 haberin konusu ACT tartışılam Erdal Bağcı.00
Misafir
28 Eylül 2010, Salı 17:23:12 ve erdal bağcı iki mesajla hakkındaki iddiaları cevapladı, onun hakkında kendinden baska kımse iyi bir yorum yapmayacağına göre bu iki yorum tabiki kendisine ait!! kımseye hiç bir hakkın geçmedi erdal bağcı işten atılmasın die uğraştığın adamlar senı seven görüken üç beş yalakan e onlarda terketmedimi senı sonunda, ısmarlanan tatlılarıda sen almadın yüzsüzlükle müşteri rep lerine aldırdın bunuda herkez biliyor, borç para işinede hiç aklım ermedi ya senden beklenen tefeciliktir 00
Misafir
28 Eylül 2010, Salı 16:49:51 arkadaslar burada birbirinizi yiyeceginize birlik olun kendinizi reklam yapmayın act toparlayacak ve yoluna devam edecektir sahsi sorunlarınızı kendiniz halledin 00
Misafir
28 Eylül 2010, Salı 15:53:43 sn bağcı hakkında bu yorumları yazan arkadaşlar utmayın ki bu yorumları sizin içinizden biri deli cesareti ile başlattı ve inanıyorumki yakında hepiniz hakkında yazacak birşeyler bulacaklar.herkez dönüp bir aynaya baksın ve olaylar kiselleştirmesin.herkez bi kendini yargılasın.terbiyesizleşmeyin..00
Misafir
28 Eylül 2010, Salı 15:25:18 burda herkes erdal bagcı hakkında bu kadar konusuyoda hıc mı ıyılık yapmadı kımseye hıcmı bu gune kadar coktan atılması gereken adamlar calısmadı sayesınde. hıcbırınızmı yemedınızmı tatlısını hıc bırınızmı borc para almadı yazık. bole durumlarda her koyun kendı bacagından asılır bırılerı ıssız kalacaksa bu calısmayanlar aldıkları parayı haketmeyenler olacak. bu ınsanlarıda bırılerı sececek00
Misafir
28 Eylül 2010, Salı 12:34:21 İşte buna inanamıyorum bu yorumcu sallamış ruhsat aşamasında Selim bey Yavuz bey'i tanımıyordu bile.Selim beyi Yavuz bey'e tanıştıran bendim ve ilk toplantıda beraberdik.Selim bey'in tecrübesi yokdu ve ben özellikle bu konuda ön ayak olmuşdum ve Yavuz bey'le ortak olmasını çok istemişdim.Bu arada birileride Selim bey'e Çin'e uçalım diye gaz veriyordu.Ama ikisindende kazık yiyen yine ben oldum.Benmi kimim ben Gürkanım.Herkes doğruyu konuşsun.Ruhsat aldığımızda ödüllendirilecek kişilerdende biriydim Selim beyin ödül vaat ettiği 3 isimden bu para ödülünü sadece ben almadım.Çizmecide Air-Ankadan alıcaklılar listesine bir baksın benim ismim varmı?Sultanı filan hatırlatmıyorum zaman aşımı.Saygılarımla;00
Misafir
28 Eylül 2010, Salı 11:26:06 insan evladını bile satarmı, arkadaşlar evladını satan adamdan istifa beklemek biraz garip olmuyomu allah aşkına, gene koltuk derdine düşmüş erdal boşalacak olan hat bakım direktörlüğüne oynuyor bu ara, ondan gözü hiç bir şey görmez cevap falanda yazmaz00
Misafir
28 Eylül 2010, Salı 09:09:52 2-5 sene evvel mytecnic açılırken Yavuz Beyi övenler projeyi yere göğe sığdıramayanlar nerde. Ben bu işe girdim gireli 2-3 tane üçkağıtçı adam adı döner. Biri de malum beyfendidir. En azından bundan sonrakiler bilsin adamın her girdiği işi batırdığını. Yolcu kara listesi gibi Patron kara listesi de yapılsın. SHGMye bırakırsanız bu tip adamları durdurmayı yanılırsınız. zarar görürsünüz. 00
Misafir
28 Eylül 2010, Salı 08:44:48 geçenlerde başka bir konuda yazdığımı tekrarlıyorum:
mytechnic için yavuz bey ve ekibine yaptıkları için teşekkür edilip yerlerine yenileri gelmelidir.
00
Misafir
28 Eylül 2010, Salı 01:25:09 Mytechnıcte ne dolaplar cevırıyorsun neler yapıyorsun bılmem ama yalakalıklarından vazgec bırak teknısyen ısmı vermeyıde kendın ıstıfa et 3 ayda bır cıkıp ben gıdıyorum dıyorsun fakat hayla mytechnıcte dolasıp ısım verıyorsun sen kımsın allah askına ver ıstıfanı artık gunahlarından belkı kurtulursun yazık be kardesım dedıkoducu oldun cıktın atıp tutuyorsun mılletın arkasından yazık cok yazık bırak artık ınsanlara sevdır kendını mytechnıc e gelınce yavuz cızmecı kapat dukkanı kapatacaksan veyada sat bırıne artık para yemeyı bırak teknısyenlerının maaslarını ver kuculmeye gıtme teknısyenlerınle devam et edıceksende... Erdal Bagcı sende bı an once Sınır dısı ol yakana yapısıcak cok kısı var unutma...00
Misafir
28 Eylül 2010, Salı 01:16:40 koskoca VSM erdal bağcı, hiç utanmadan aylardır maaş alamayan insanları fişliyorsun hemde koskoca hangarda sadece 2 uçak varken, illaki boşta adamlar olacaktır.
neyse sen bunları yapan kişilik cuma günü mng ye modul sınavına gidiyorsun.
bizde yedik koskoca VSM modul sınavına giriyor.
hem insanları fişleyerek patron yalakalığı yapıyosun hemde mng lerde iş arıyorsun..
kendi oğlunu bile yakan be hey adam (?). mytekniğin mevcut durumundan faydalanıp 3 ayda bir istifa tehditiyle haketmediği yerlere gelen bu adamdan sektörün kurtulması lazım.....
şirketlere duyrulur00
Misafir
28 Eylül 2010, Salı 00:49:21 TC-ACC kaal edildi,TC-ACZ , C bakımda, TC-ACY Pakistan da borçlarından ötürü haciz de.TACB Afganistan Bagram da düştü veya düşürüldü.TC-ACE , TC-ACU Bahreyn den Afganista a uçuyor.TC-ACD ise İstanbuldan İngiltere bağlantılı olarak Afganistan-Kandahar a uçuyor.00
Misafir
28 Eylül 2010, Salı 00:41:56 edo söyle bakalım hangi ayın maaşını peşin aldın, altında çalışan adamların kara kara düşünüp alacaklarını nasıl kurtaracaklarının derdindeyken.
hangi olay safını değiştirdi ya da dolar hesabın mı etken oldu.
bir arkadaşın bak ne güzel bi yorum yazmış senin için, özür dileyerek istifa etmesini bekliyorum diye.
yoksa yarından itibaren gözünün üstünde kaşın var diye mi insanların iş akdini fesh edeceksin.00
Misafir
28 Eylül 2010, Salı 00:34:10 Alma çalışanın ahını çıkar aheste aheste.00
Misafir
28 Eylül 2010, Salı 00:14:43 7 de 1 tutturmuşsun biraz daha çalışman lazım.Hatta 7 de sıfır.Saydığın isimlserden biri işten atıldı,diğerleri çalışıyor.Bu 6 kişi ACT nin çekirdek kadrosu.Hele hele 4 ü.Zaten bunlar istifa ederse mazallah ACT batar.00
Misafir
28 Eylül 2010, Salı 00:02:21 İki şirketide yakından tanıdığım için rahatlıkla söyleyebilirim ki Yavuz Bey için herşey yolunda hatta eskisinden daha da iyi, çünkü her iki şirkette masrafaları (bunun içinde personel maaşlarınıda masraftan sayıyorum) en aza indirmiş durumda.Her iki şirket içinde malzeme yok, çalışanların paraları yok ama her iki şirkette şuan faal durumda işliyor ve bu durumdan aşırı derecede kar ediliyor.Şimdi soruyorum yetkisel ve oerasyonel anlamda bir aksilik olmadığı için Yavuz Bey tarafından bir sorun var mı bence yok. O yüzden gözlerimizi açmamız lazım arkadaşlar sistem uyan uyar uymayan yeni şirketler baksın bence00
Misafir
27 Eylül 2010, Pazartesi 23:13:14 bir uçak teknisyeni olarak
ACT veya diğer herhangi bir şirketimizin böyle kötü bir duruma düşürülmesine gönlüm razı gelmiyor. içimden keşke diyorum bu duruma kimse sevinmese diyorum. Çünkü bizim işimiz bu biz bu şirketlerden para kazanıyoruz. Tabiki hepimiz isteriz patronların ve kralcıların daha dürüst olmasını ama değiller. Ne kadar çok şirket olursa bizler o kadar güölü oluruz lütfen unutmayalım ve mümkün olduğu sürece gemimize delik açmayalım. Bende act nin ekmeğini yedim ama hiç biri haram değildi keşke tüm yöneticilerde harama göz dikmeselerdi00
Misafir
27 Eylül 2010, Pazartesi 22:41:00 benım bildiğim bu erdal bagcı beyefendi, her 3- 4 ayda 1 kere ben gidiyorum der.. ama bi turlu de gitmez :)...sımdi de gidecekleri belirliyorsa tam yerini bulmus:)00
Misafir
27 Eylül 2010, Pazartesi 22:19:46 Eğer bu yazılanlar doğru ise sana arkadaşım demeye utanırım.Eğer doğru değilse niye çıkıp kendini savunmuyorsun.Üç kuruş için değermi arkadaşım.Ahlı para hiçbir zaman hayır getirmez.Eğer bu işleri gerçekten yaptıysan insanlardan özür dileyerek istifanı vermek en şerefli hareket olacaktır.Sana da bunun yakışacağını düşü-nüyorum.Bekleyip göreceğiz.00
Misafir
27 Eylül 2010, Pazartesi 22:10:48 Meraklı arkadaşım ne yapacaksın istifa eden teknisyenlerin adını.Yeni bir şirket kurdun da iş mi teklif edeceksin.Herkes kendi derdinde sen neyin derdindesin.00
Misafir
27 Eylül 2010, Pazartesi 21:55:57 ACT nin JAR 145 i elinden alınmış.Uçakların A Bakımları gelmiş,5 ACT den 6 MY TEKNİK ten teknisyen bakım yapıyor.Uçuşlara ACT den teknisyen uçuyor.Yetki kimde belli değil.Kimin eli kimin cebinde o da belli değil.Şirket çalışanları maaşlarını ne zaman alacak o da belli değil.Birisi küpünü dolduruyor borçlarını ödeyebiliyor,çalışanlar ellerindekini satıp borçlarını ödemeye çalışıyor.Bu mu adalet.00
Misafir
27 Eylül 2010, Pazartesi 21:49:55 Yavuz Çizmeci için parası olsa öder demişler. Peki, sultan havayollarından alacakları olanlar var. 15 senedir hiç mi para kazanmıyor da paraları vermiyor? Bahreyn de Act'nin kazandığı parayı başka bir firma kazanıyor olsaydı Avrupa'nın en büyük kargo şirketi filosuna sahip olurdu. Mytechnic kurulunca act kötüye gitmiş. Evet doğru söylüyorlar, mytechnic act ye büyük yük oldu. O yüzden de belki toplamda 10 milyon $ tutacak c check ler beleşe yapıldı. Hâlâ buradan bile yalakalık yapılmaya çalışılıyor. Yazık. Bir de bazı kişiler 2 sene önce kapak açarken birilerinin üstüne basarak müdür, şef, patron olanlar; çok hızlı çıktınız, kafa üstü düşmeyin aman dikkat. Geçmişinizi unutmayın demek isterdim ama belli unutulmuş.00
Misafir
27 Eylül 2010, Pazartesi 21:47:43 Beceriksizler diyen şahsa;Bu şirket haftada 250 saat ortalama ile uçuyor.Ayda ortalama 1000 saat eder.En riskli bölgelere en yüksek parayla uçuyor.Bu paraları çalışanlar kazandırıyor.Beceriksiz adamlar bu şartlarda 1911 model austın kamyonları uçuramazlar.Sen kimsin ne biliyorsun.Biz çalışanlar hepimiz bankaların kara listelerindeyiz.ACT ve MY TEKNİK bitmiştir.Bundan sonra çalışacak eleman da bulamazlar.Bu istifaların arkası da gelecek.00
Misafir
27 Eylül 2010, Pazartesi 21:27:04 Yavuz Çizmeci'nin olduğu bir yerde ne bekliyorsunuzki? Adamın yönettiği hangi hava yolu şu ana kadar gün yüzü görmüş?00
Misafir
27 Eylül 2010, Pazartesi 21:18:45 ACT'yi bilmiyorum ama mytechnic'de kan gövdeyi götürüyor.Raporlu bir arkadaşı bugun işten cıkarmaya kalktılar.Siz düşünün artık bilgisizliğin hududlarını... Kimileri burası düzelmez diye ayrılırken kimileride koltuk sevdasına elinde sopayla dolaşır oldu maalesef. Çalışanlara kalmaları için elinden geleni yapması gereken şirketimiz,kovmak için elinden geleni yapıyor.Bu rezalete acaba kim nasıl ne zaman dur diyecek bilmiyorum ama DÜZELİYORMUŞUZ.... (peehhhhh)00
Misafir
27 Eylül 2010, Pazartesi 20:48:16 tabiki fişler adam işini biliyor insanları tazminatsız işten atıcaklar..bu olaydan şeflerin haberi mutlaka vardır neden toplayıp götürdükleri elemanları uyarmıyorlar.sözüm şeflerin hepsine herkes kendini bilir..bu insanları vaadlerle alıp götürenler millet uçak çıksın da maaşlarımız yatsın diye orasını burasını parçalarken kendi çayçıyla çay keyfi yapanlar hiçmi vicdanın sızlamıyor...yazık sana çok yazık.......00
Misafir
27 Eylül 2010, Pazartesi 20:34:18 düşünüyorum da, mytechnicte iken biz hep nerede yanlış yaptık diye
keşke amacımız üzüm yemek değilde BAĞCI yı dövmek olsaymış.....00
Misafir
27 Eylül 2010, Pazartesi 20:31:45 Bence Yavuz bey derhal yeni ve ucuz finans bulup tüm iç ve dış borçlarını temizlemeli ve çalışma arkadaşlarına güven tazeleyip gerçek profesyonel kişileri istihdam ederek (Yalakalarını da hemen tasfiye ederek) sadece bir abi ve bir danışman statüsünde kalıp kimsenin işine ve insiyatif kullanmasına karışmadan şirketi düzlüğe çıkartmalıdır. Sonrası gelir zaten. PYT00
Misafir
27 Eylül 2010, Pazartesi 20:19:07 istifa edenler bunlar mı acaba
1-s.zoray
2-h. demirtaş
3-s. karabaş
4-d.bilir
5-a.şar
6-b.arda
7-L.tezcan
mı acaba00
Misafir
27 Eylül 2010, Pazartesi 19:55:04 uçaklardan 2 tanesi terk edildi.1 tanesi kiralancak.3 uçakla seferler devam ediyo.00
Misafir
27 Eylül 2010, Pazartesi 18:25:31 ACT den istifa edenlerin isimleri hakkında bilgisi olan yok mu?00
Misafir
27 Eylül 2010, Pazartesi 17:48:20 sektörde seni fişledi sayın vsm erdal bağcı00
Misafir
27 Eylül 2010, Pazartesi 17:44:14 arkadaşlar ben yavuz beyın yanında değilim
gerçekten iyi birisidir fakat daha öncede söylemiştim
yanındaki sonradan olan yani çakma müdürler bu hale getiriyorlar şirket için değil kendilerine çalışıyorlar yapma yavuz bey bu insanlardan kurtul
ve silkelen bu iki firmada binlerce insan ekmek yiyor bunlara yazıktır 00
Misafir
27 Eylül 2010, Pazartesi 17:42:18 ne rezalet bu ya, fişliyorlar resmen çalışanları yazıklar olsun E.B.00
Misafir
27 Eylül 2010, Pazartesi 17:30:23 sayın cizmeci ''duayyen'' ve baska bi yere gidemeyecek olan, yalaka , adamlarını kollamayan , kendini düşünen , sözler veren , son baslıgı altında mesajlar atan yöneticileri..act teknik ve airiline ın kısa bi özeti.00
Misafir
27 Eylül 2010, Pazartesi 17:26:13 tüm my yeknik personelinin dikkatine, şu an kafeteryada olan , soyunma odasında yatan, balkonda çay içen , bordlarda pc başında oturan arkadaşların ismi VSM Erdal BAĞCI tarafından tespit edilip iş akidleri fes ediliyor, duyurlur bugun 25 isim kendisi tarafından alınmıştır00
Misafir
27 Eylül 2010, Pazartesi 17:02:27 ne yazıkki bizim yöneticilerimiz kraldan çok kralcı oldukları için hem şirketi batırıyorlar hemde çalışanların güvenini kaybediyorlar.
Ama bir şekilde hepsinin defderi dürülüyor.
Lütfen yönetici arkadaşlar kralcılığı bırakıp nerden geldiklerine baksınlar. en basitinden teknik arkadaşım örneğin sen sabo'cum lütfen bir kendine bak.00
Misafir
27 Eylül 2010, Pazartesi 16:49:04 yolun sonu geldi işte act de istifalar, my technicte işten çıkartılmalar, my technic iki haftadır çalışan personelin maaşlarını vermediği gibi birde personel çıkarmaya başladı e adi hayırlısı, birde beceriksizlere hitaben, bilmeden konuşmayacan kazanılan paralar çizmeci tarafından nasıl hortumlanıyor bilmiyosun işte onun için atıp tutmayacan00
Misafir
27 Eylül 2010, Pazartesi 16:47:29 Kime yetki vermiş anlamadım.
yanındaki kapasitesiz ,kabiliyetsiz yöneticileremi?
onları yönlendiren o ,onlarda işlerine geldikleri gibi hareket eden yalaka hepsi.Bakalım dediği gibi 15 ekimi bekliyoruz hepimiz.00
Misafir
27 Eylül 2010, Pazartesi 16:40:56 BEN DAHA RUHSATI ALIRKEN ADNAN ABİYE ( SELİM NURLU'NUN ANKARADAKİ ARKADAŞI ) DEMİŞTİM; ABİ BİR GÜN GELİR DE BU ŞİRKETİ YAVUZ ÇİZMECİ 'YE SATACAKSAN İŞLETME RUHSATINI HİÇ ALMAYALIM " . SONRA DA SATARKEN "ABİ SATMA YAVUZ VE EKİBİ BU İŞİ YAPAMAZ, BANA CEVABI "YAVUZ BU İŞİN DUAYYENİ" DEMİŞTİ. EY SELİM NURLU GÖRDÜN MÜ DUAYYENİ ? ÖNCE JAR-145 GİTTİ YARIN RUHSAT GİDER... SATMASAYDIN ŞİMDİ SANA DUAYYEN DİYECEKLERDİ CAMİA PATRON GÖRECEKTİ ADAM GİBİ PATRON00
Misafir
27 Eylül 2010, Pazartesi 16:34:05 SONUNDA BUNUN OLACAĞI BELLİYDİ.
İNSANLAR BU GÜNE KADAR İSTİFA ETMEDİYSE BİRLİK VE BERABERLİKTEN VE DE (ASLINDA İNANMASALARDA) SN. ÇİZMECİYE BUGÜNE KADAR İNANMIŞ OLDUKLARINDAN!
BU ŞİRKETİN DÜZELMESİ AÇIK SAÇIK MY TECHNIC TEN KURTULMAYA BAĞLI OLDUĞU GİBİ, ACT TEKNİĞİNDE BU BİTİŞTEN ÇIKABİLMESİ İÇİN TEKNİSYENLERİN HUZURLU MUTLU BİR ORTAMININ OLMASI LAZIM.
EE BUDA SN. KRALCILARIN GİTMESİYLE MÜMKÜN. ONLARDA ÖLÜNCEYE KADAR PATRONUN SOL BACCAA OLACAKLARINA GÖRE ACT TEKNİK B İ T M İ Ş T İ R.00
Misafir
27 Eylül 2010, Pazartesi 16:23:51 Yavuz Çizmeci ne yapsın? Şirketleri kurmuş, yetkileri vermiş. Adamla beceriksiz se şirketlerini para kazandıramıyorsa, o ne yapsın? Para kazandırın alın maaşlarınızı. Var da mı vermiyor?00
Misafir
27 Eylül 2010, Pazartesi 14:53:39 böyle güzel bir şirketi nasıl bu hale getiriyor
türkiyenin en çok kargo taşıyan şirketiydi.belki şuan 10-15 uçak olmuştu.
bir my teknik uğruna act yi çökertti.
istifa eden sayısı keşke 7 ile sınırlı kalsa 1 sene içinde en az 20 teknisyen istifa etti ve 10 gün içinde 10 kişi daha olabilir
adamlara maaşlarını zamanında yatırsa hepsi kalacak belki gidenlerde donecek 00
Misafir
27 Eylül 2010, Pazartesi 14:35:16 kim bu teknisyenler? var midir adlari?00
Misafir
27 Eylül 2010, Pazartesi 14:17:01 Bu iki şirketin ahibi mi? Ne iş yapar kendisi?00
Misafir
27 Eylül 2010, Pazartesi 13:40:07 Yorumunuz uygunsuz ve hakaret içeren unsurlara yer verdiğinden dolayı yayımlanmamaktadır.00
Misafir
27 Eylül 2010, Pazartesi 12:37:18 My Technic batıyor,yanına ACT'yi de alarak hem de.Bu kadar insanın ahını almak ve halen bunlara bir dur demeyen SHGM'ye ne denir?İnsan faktörü bize ilk öğretilendi bu camiaya girerken,kim bundan sorumlu,SHGM!Niye kafalarını devekuşu gibi kuma gömüyorlar ve birşey yapmıyorlar,nedir acaba onları susturan.Herşey artık çok açık ortada.00
Misafir
27 Eylül 2010, Pazartesi 12:21:40 Hep senden kazık yiyenler dediki öbür dünyada değil bu dünyada hesap vereceksin;ve hatta senin bir kaç defa dikkatin çekildi.Sultandan sonra post-holderlığın yasaklandı,sağlık sorunların başladı,Air-Anka düştü onlarca kişi rahmetli oldu ama hiç akıllanmadın.Lütfen biraz kadere inan.Her devrin adamı para her şey değil hoşcakal. 00
ACT HAVAYOLLARI’NDA ŞOK İSTİFALAR!
27 Eylül 2010 Pazartesi, 11:41:39 / Toplam : 76 yorumÇok beğenilenler
Tüm yorumlar