ASIANA AIRLINES'IN B777-200 UÇAĞI ABD'DE DÜŞTÜ

    Çok beğenilenler

  • Salih bayer 07 Temmuz 2013, Pazar 01:12:33 Sadece airport 'tan yorumları takip ederek en azından PPL alınabilir kanımca:) yine bütün üstad'lar burda:) yorum üzerine yorum:) herbiri cevher, NTSB agent:) FAA supervisor:) 777 chief pilot, boeing accident investigator:) severek takipteyim:) hatta gülerek.. :) 0
    • !? 07 Temmuz 2013, Pazar 12:17:41 ben de kaza raporunu almaya geldim, doğru yerdeyim galiba 0
  • ÖOU 06 Temmuz 2013, Cumartesi 22:35:00 Düşmedi inişde kaza yaptı crash landing 0
  • Tüm yorumlar

  • Pilot hongkong. 07 Temmuz 2013, Pazar 21:09:53 The landing must have something wrong. Bad judgement? Wind factors? The tail hit the edge of the runway and caused the off course of the plane which landed on stomach. This was weird and thank God the casaulties are limited. 0
    • Cpt.Almond Moustache 08 Temmuz 2013, Pazartesi 00:28:27 Debate on possible causes of a crash-landing Insurer: It was pilot error Pilot : It was design error Insurer: I disagree. The pilot is at fault for trusting the designer PS: I reckon your Turkish is like my Kurdish: you understand it but can't speak - can you? 0
  • Awacs 07 Temmuz 2013, Pazar 17:09:36 Merak ettim bu tayyarenin sol makinasını gören varmı? 0
  • Murka 07 Temmuz 2013, Pazar 17:03:35 Herkese Merhaba, Öncelikle geçmiş olsun ölenlere Allah rahmet eylesin. B777 serisininin hizmete girdiği sanırım 1995 yılı olmalı ilk ölümlü kazası oldu. Bundan 5 yıl önce BA uçağı İngiltere de piste çuval gibi düşmüştü. Ancak bu uçak havada emergency çağrısı yaptı diye duyuyoruz. Acaba doğru mu? Bu doğru ise ve havada yangın başladı ise farklı bir sıkıntı olduğunu düşünüyorum. Ayrıca yakıt kritiğine girdiğini hiç zannetmiyorum. Çünkü böyle bir durum olsaydı öncelik alır ve daha erken inmek isterdi. Çok Geçmiş olsun. Benim en sevdiğim büyük kuş B777 birkaç kezde okyanus aşırı uçma şansım oldu. B777 nin ne kadar sağlam bir omurgası olduğu bu kazada birkez daha ispatlanmış oldu. Saygılarımla 0
  • 777 Pilot 07 Temmuz 2013, Pazar 14:34:28 777 ye camur atan kedi pilotlar, kedi uzanamadigi cigere pis dermis.Anladiniz siz ;) 0
  • FSX Player 07 Temmuz 2013, Pazar 14:07:13 Allah uçaklarımızı kazalardan korusun. Kul yapısı neticede, sebebi her ne olursa olsun sonuç ortada. Sebepleri konusunda yetkililer raporlarını sunana kadar her açıklama spekülasyondur. 0
  • neden 07 Temmuz 2013, Pazar 11:06:03 Anlamadigim bir konu var. Havacilikla ugrasan yahut havaciliga meyilli insanlar neden bu kadar egoist ve karsisindakine karsi surekli ustun cikma cabasindaki insanlar. Nedir yani? 0
  • mert 07 Temmuz 2013, Pazar 11:02:07 valla ben flight gear'da sürekli uçuyorum bu 777'lerle..iyi hoş uçaktır ama hata affetmez..öyle yaklaşmada motorları kısayım az yaksın deyip çakallık yapmanın alemi yok, yükleyecen gazı motorlara Allah ne verdiyse, flaplaride max. açıp sağ salim ineceksin benim gibi..he inincede thrust reverse'leri açmayı unutma yakarsın frenleri valla 7
    • helal 07 Temmuz 2013, Pazar 11:49:36 ben de sürekli desert eagle alırım counter strike da, eğilip de ateş etmek lazım daha iyi oluyor. 0
    • Mert'e cevap, 07 Temmuz 2013, Pazar 12:20:13 Hic bir yolcu ucaklari hata afetmez 0
    • ? 07 Temmuz 2013, Pazar 12:29:27 klavye pilotu bu iş pc'de uçmaya benzemez 0
    • Vay 07 Temmuz 2013, Pazar 16:50:00 Allah razı olsun mert bundan sonra dediğin gibi yaparız emmoğlu..Akıl dağıtılırken nerdeydin gözüm ! 0
  • Kaptan ve pilotlara- 07 Temmuz 2013, Pazar 09:58:20 Gelen ön bilgilere göre uçak Rush yaklaşma yaptırılmış, piste G/S arızalı ve VASI ler çalışmıyor. Pilot uzun bir uçuştan görerek şartlarla bir yaklaşma yapıyor. Deniz üzerinden yaklaşmalarda muhtemel olarak görsel illizyona maruz kalmış olabilirler. Yani süzülüş hattın altına inmek istemiş olabilir. Son anda piste 2 mil kala varyoları 1400 ft/min ' e yükselmiş. Bu görsel illizyonu kuvvetlendiriyor. Burada yine çok fazla otomasyon kullanmadan dolayı sürat modunda bilerek veya bilmeyerek hata yapılması olasılısıı var. Fakat B777 uçağında sürat koruması var. Herhalde minimuma düşen sürate bilgisayar müdahale edip açıyor. Burada neden pilot ısrarla gaz kollarını idle pozisyona almak istemiş ve daha sonra çarpmayı hissederek yüksek nose-up yapmış bu bilinmeyen konu. Yorumum pilotaj hatası çok yüksek bir kaza. Burada dinlenmeden geç gelip alçalma noktasından hemen önce görev alan bir kaptan bu hataları yapabilir. 20 dakika süresi ihmal edipmiş ve uykulu bir kaptan olabilir. Göreceğiz 1
  • Ruzgar 07 Temmuz 2013, Pazar 09:37:32 San fransiscoda her daim kuvvetli ruzgar ve windshear olur bundAn dolayida olmus olablilir gecmis olsun ayrica bu kazaya kadar olumlu kazasi yoktu 777 nin ama bir etops ucak icin milyonda 1 olabilecek bir olasiligi gerceklestirmis ve heatrova 1000 feet kala her iki motoru durup tarlaya inmistir 0
  • İsim / Rumuz 07 Temmuz 2013, Pazar 08:32:25 sorsan iki kelimeyi bir araya getiremez burdakiler. İste klavye kahramanligi klavye mafyaligi. 4
  • Aviator58 07 Temmuz 2013, Pazar 06:15:35 Ucak cok farkli bir acida piste inerken,tekerlekler deniz ile pist basi arasindaki kayaliklara carpiyor ve ayni anda kuyruk kopuyor.Ucak birkac parcaya daha bolunerek(kanat ucu,pylon,motor) pist disina savruluyor.Tum yolcular 2 si olu olmak uzere tahliye ediliyor.Daha sonra yangin basliyor.Ucagin kaza durumu IST-AMS seferini yapan TC-JGE ucagini andiriyor ancak altimetre sistemi daha gelismis oldugundan RA arizasi olma ihtimali daha dusuk.Pilotaj hatasi demek de zor zira piste 60c ile yaklasmak 40 yillik bir pilotun hata ile yapacagi bir is degil(Eger sarhos degillerse).Ucak son yaklasmada ariza vs bildirmiyor.Pilot kazadan sonra yarali yolcular icin telsizden ambulans istiyor,sesi gayet normal.2-3 gun sonra genel hatlari ile ortaya cikar 0
  • ???? 07 Temmuz 2013, Pazar 05:24:55 777'ler eski teknoloji diyenler. Evet Bir A380 değil ama uzun menzilde dünyanın en çok tercih edilen 2 uçağından birisidir 777. Teknolojisi eski değildir. Tasarımı eskidir. 20 yıllık hizmet hayatı boyunca yüz binlerce sefer yapmış ve sadece 2 adet kazası olmuştur.Şu ana kadar da hiç bir ölümlü kazası yoktur. Bu kazanın da ölü sayısı henüz açıklanmamıştır. Umarım yoktur. Havacılıktan anlamayan ne kadar adam varsa toplanmış yorum yazıyor. Uçaklar cebinizdeki telefon gibi 2 yılda 1 teknoloji değiştirmez. Bugünkü 777 ve A330, 787 ve A350 ile hemen hemen aynı teknolojiyi paylaşır. Tek kusurları bu uçaklara göre 20 yıllık eski tasarım anlayışıdır. 777 dünyanın en güvenli uçaklarından birisidir ve bu kazanın öyle tahmin ediyorum 777'den kaynaklanma durumu %1'dir. 0
  • DEMİREL ... 07 Temmuz 2013, Pazar 03:19:13 2 KİŞİ ÖLMÜŞ 31 KİŞİ YARALI ... ALLAH RAHMET EYLESİN YİNE BUNA ŞÜKÜR DEMEK LAZIM ... 0
  • Yesus 07 Temmuz 2013, Pazar 02:22:33 Arkadaşlar ben NTBS'nin olay yerine gönderdiği araştırma ekibinden Richard.. Şu an olay yerindeyiz. İnceleme yapıyoruz. Size tekrar dönücem 14
    • can 07 Temmuz 2013, Pazar 08:41:22 önce bi ntsb yazmayı öğren 0
  • Eski degil 07 Temmuz 2013, Pazar 02:18:33 777 ler eski degil.dunyadaki butun havayollarinca tercih edilen gayet iyi ucakkar.zaten bir hatasi varsa kazayi sorusturanlar bulup duzeltirler.maalesef ucaklarin guvenlikleri bazen meydana gelen kazalar sonrasinda elde edilen bulgularla arttiriliyor. 0
  • vatandaş 07 Temmuz 2013, Pazar 01:52:30 Pilot burnu erken çekmiş,hızını çok almış sonrada piste yetişememiş,tabi burnu çekerkene de kuyruğu da vuruncakta,bida da emercency crash olmuş.Allahtan ölen falan yok,çok sevindim. 8
    • CNN 07 Temmuz 2013, Pazar 05:58:59 En az 2 kisi hayatini kaybetmis. 0
  • İsim / Rumuz 07 Temmuz 2013, Pazar 01:48:39 Turuncu renkli kara kutu hele bi acilsin.azcik sabredin.ha gayret :) 5
  • SDZ 50-3 07 Temmuz 2013, Pazar 01:35:39 Burada yer alan yorumları okudukça lisansımı yırtasım geliyor, meğer ne bilgisiz mişim... 1
    • SDZ 50-3 E 07 Temmuz 2013, Pazar 04:07:22 Şu sınavdan önce çıkmış soruları alıp ezberleyerek girip daha sonra geçtiğin sınav sonucu aldığın lisansı diyorsan bir mahsuru yok. 0
  • 777-300ER guzel ucak 07 Temmuz 2013, Pazar 00:57:05 Bu 777 dusmanligi neki ?? Evet dogru soyluyolar.bu 777 tarihinin ilk ÖLÜMLÜ kazasi.pilotaj hatasi olamazmi yani.THY nin fabrika cikisli ilk 777 si 14 ekim 2010 da istanbula indi.suan hepsi gicir gicir yepyeni sapasaglam ucuyor.siz isterseniz wikipedia dan bi bakin bu gune kadar siparis edilen, uretimi tamamlanan, suan ucan ve uretim bandinda hala uretilmeyi bekleyen kac tane 777 var.ondan sonra kotuleyin.kotu olsa tum dunyada bukadar talep gormezdi sanirim.? 0
    • vatandaş 07 Temmuz 2013, Pazar 01:48:53 Bir çok haber sitesinden tekrar baktım,sadece durumu ağır on kişi var.Ölümlü derken? 0
  • bomba olabilir 07 Temmuz 2013, Pazar 00:55:57 görgü tanıkları havada 2 adet patlamadan bahsediyorlar ve uçağın tavan bagajı kısımı da iki yerden delinmiş(resimde var) reuters ve bbc ingilizce den okuyabilirsiniz.. Şunu iyi biliyorum ki bir uçağın tavanı iki yerden fare yemiş gibi delinmez yangında, bir düşünün! 2
    • İlk resime bak 07 Temmuz 2013, Pazar 03:25:18 İlk resimde uçağın üst tarafı sağlam, ayrıca cnn in sitesindeki resimlerde yolcular gayet sakin daha sonra yangın çıkan bolgeden çıkıyorlar,belliki yangın daha sonra çıkmış ve gövde sacını yakmış, bomba falan yok yani. 0
    • :D 07 Temmuz 2013, Pazar 03:30:00 Bomba patlamış ama insanlar valizlerini alarak çıkmış, hemde bombanın patladığı yerden öylemi! Komik,bari sallarken resimlere bakıp sallayın da tutar tarafı olsun biraz. 0
  • Ferhat Berlin 07 Temmuz 2013, Pazar 00:53:41 Ntsb ciler ve FAA cilar kaza kirim raporcular toplanmislar yine :)) Kolay Gelsin Arkadaslar 1
  • Bre cahiller 07 Temmuz 2013, Pazar 00:53:39 777 ye eski diyip 330 ve 340 lari es geciyorsunuz, keske tum filolar 777 olsa, 380'lerin her yeri catlak icinde, 350 zaten yalan... 777 ve 747-800 gelecek 20-30 yilin teyyaresidir. 1
  • NAMI DIGER 07 Temmuz 2013, Pazar 00:51:29 777 HAVA YOLU BATIRAN UCAK DIYE BILINIR 18
  • Fly 07 Temmuz 2013, Pazar 00:49:16 Kaza raporlarını beklemeye gerek yok yorumları okumak gerek, NTSB buraya toplanmış :) 0
  • STALL 07 Temmuz 2013, Pazar 00:43:49 STALL 2
  • Alp 07 Temmuz 2013, Pazar 00:37:35 Uf fena olmuş cidden, acaba acil inişi neden yapıyordu, en iyisi NTSB raporunu beklemek. Bu arada uçak eski diyenler neyin kafasını yaşıyorsunuz 1. Thy uçakları arkadaşın dediği gibi yeni alıyor 2. Thybugün dintanın en iyi havayolları arasında, yönetim istifa ne ya ^_^ 1
  • boeing 777 07 Temmuz 2013, Pazar 00:31:56 Uzun zamandır kaza yapmamıstı boeing tipi uçaklar şaşırdım valla. 0
  • Off yaaa 07 Temmuz 2013, Pazar 00:28:17 SEN GİT TAKSİMDE EYLEM ONLAR GİBİ YORUM YAPİYOSUN CUNKİ İCİ BOS YORUMCU, 7
    • KILIYIK 07 Temmuz 2013, Pazar 01:12:14 Hulooggggggggg 2
  • Pilot 07 Temmuz 2013, Pazar 00:17:09 777'lere eski diyen arkadaslar saniyorum ki kendi caplarinda saka yapiyorlar. Fly by wire teknolojisinin ilk temsilcisidir triple seven. 7 yasindaki bir ucak havacilikta genc olarak tabir edilir. Havada sag motor yangini emercensi durumu yasanmis gibi duruyor. Yolcularin boyle bir aciklamasi yok ama, ucak yere carptiktan sonra halen sag motordan gelen alevlere gore bunu soyluyorum. Pilot hatasi ariyorsaniz, yanan sag motor yerine, sol motoru kapatmislarsa arayin. %100 pilot hatasi deyip durduk yere insanlara giydirmeyin. Motor arizasindan ucak emercensi deklare etmis ve piste yetisemeden kuyruk vurmus, benim yorumum budur. NTSB kisa surede olayi aydinlatir, ancak CVR ve FDR'in sudan cikarilmasi lazim. Malum bu cihazlar ucagin kuyrugunda bulunuyor.. 1
    • Yapma Bunu 07 Temmuz 2013, Pazar 01:16:14 Fly by wire sistemin ilk kullanıldığı uçak Airbus A320dir. 1
    • Yapmis 07 Temmuz 2013, Pazar 16:29:53 Boeing cephesinde ilk kullanan demek istemis 0
  • Ohaaaa 07 Temmuz 2013, Pazar 00:11:49 Evet beyni akmis bunun ilk kaza hahahaaa yok daha neler ya,biz ruyami gorduk bugune kadar? 4
  • Bong bong 07 Temmuz 2013, Pazar 00:10:44 Bu yangin olayi biraz ilginc neden yandiki acaba ,bu ucaklarin ucusu hemen durdurulmali durum vahim. 1
  • 777 the end 07 Temmuz 2013, Pazar 00:08:58 Ucak yeni olabilirama teknolojisi eski oldugu kesindir. 15
  • Uçak Yaşı 07 Temmuz 2013, Pazar 00:08:16 Uçak eski diyen arkadaşımız için,uçak şu anda 7 yaşındadır ve buda uçaklar için iyi ve gayet genç bir yaştır. Eskilikle uzaktan yakından alakası yoktur.Linktende uçak yaşına bakabilirsiniz; http://www.planespotters.net/Production_List/Boeing/777/29171,HL7742-Asiana-Airlines.php 0
  • Tas kafa 07 Temmuz 2013, Pazar 00:07:00 İlk kazami sakamisin sen yaaa 2
  • ne kotilmis 07 Temmuz 2013, Pazar 00:06:35 ne kotilmis bizim bu temel.dünyanın öteki ucundaki kazada bile ismini zikrediyorlarya bizim deccaller şaşırıp kalıyorum 2
  • Sonucu beklemeliyiz. 07 Temmuz 2013, Pazar 00:05:55 % 100 pilotaj demek için çok çok erken. Normal iniş noktasından 1500 feet önce yere temas var. Ayrıca bu temas ilk önce kuruk vurması şeklinde olmuşsa uçağın burnu 12 - 15 derece yukarıda olmuştur. pilotun erken temas etmemek için uçağın burnunu topladığı anlaşılıyor. Bunu sağlayan bir kuvvetli çöküş söz konusu. Bu motor gücündeki bir azalmadan veya denizden karaya geçişte kaldırma kuvvetindeki ani bir düşüşden kaynaklanabileceği unutulmamalı. 1
    • wauv 07 Temmuz 2013, Pazar 03:03:40 Denizden karaya geçerken kaldırma kuvvetinde ki ani bir düşüş mü? Wauuuv. Taşıma olmasın o? 1
  • Diren thy 07 Temmuz 2013, Pazar 00:05:21 Peki bu eskiucaklari THY neden ucuruyor ,yeter artik bu yonetim derhal istifa etmeli . 19
    • diren yönetim 07 Temmuz 2013, Pazar 01:00:18 Arkadaşım yorumuna çok güldüm. AKP ve yandaşlarına karşı olabiliriz ama her yerde alakasız şekilde eleştiri yapmak içi boş bir muhabetten öteye geçmiyor. Komik duruma düşüp savunduğun görüşü basitleştiriyorsun. 1
    • Gezgin 13 Temmuz 2013, Cumartesi 08:13:21 Direneceginize calisin uretin Kdirenme ne olur calis seninde olur :-) 0
  • Kafaaaa 07 Temmuz 2013, Pazar 00:03:37 Evet ya neyin kafasi bu ilk kazaymis yok ilk ucusu. 2
  • A350 07 Temmuz 2013, Pazar 00:00:37 777ler artik omrunu tamamladi .uretimi zaten durmak uzere yeni nesil 787 vea350 lerle yola devam. 11
    • Aviator58 07 Temmuz 2013, Pazar 06:00:42 787 ile 777 ayni sinif ucak degil.777 uzun menzil 787 kisa menzil ucaklar.Yeni uretilen 777 nasil oluyor da omrunu dolduruyor? 0
  • İsim / Rumuz 06 Temmuz 2013, Cumartesi 23:55:52 Haber kanalinda kadin diyor ki; Ucak 300 yolcu kapasiteliymis ama 314 yolcu varmis.yani ayakta yolcu almis kacak yolcu almis demeye getiriyor.dolmus mu bu yaw.Seul- San Francisco arasi ayakta yolcu .:)) var ya kaza kirim heyeti nihai raporunu aciklayana kadar daha ne cevherler cikacak.daha neler neler duyacagiz bu yorumlarda??.ben bisey demiyorum.raporu bekliycem :) 0
    • Aviator58 07 Temmuz 2013, Pazar 05:59:30 Ucakta 16 kisi ekip var,yolcu koltuk sayisinin ustune onlari da sayarsin ki toplam 307 kisi(291+16) oldugu teyyid edildi 0
  • TK 06 Temmuz 2013, Cumartesi 23:42:20 Şu an canlı yayında izliyorum. SFO deniz kenarında bir meydan. Uçak sanıyorum RWY28L threshold gerisinde ki aproach lightların başladığı kayalık dolguya kuyruğunu vurmuş. Sonrasında kuyruk hemen pistin gerisinde denize düşmüş ve dikey stabilizenin ucu görülmekte. Piste dokunduktan sonra parçalanmaya devam etmiş ve sanıyorum ki burun iniş takımı pist ortasında yatıyor. Sonra da soldan taca çıkmış. 0
    • SFO 07 Temmuz 2013, Pazar 05:00:21 SFO ŞANLIURFA DEĞİLMİ...BENİM KARTIMDA ÖYLE YAZIYORDU 0
  • raven 06 Temmuz 2013, Cumartesi 23:38:12 ölümler olabilir 1
  • HELAL OLSUN 06 Temmuz 2013, Cumartesi 23:37:01 ÖNCELİKLE TÜM İNSANLARA GEÇMİŞ OLSUN , KABİN VE KOKPİT EKİBİNİDE HELAL OLSUN ...TÜM YOLCULARI UÇAKTAN SAĞ SALİM TAHLİYE ETMEYİ BAŞARMIŞLAR...UMARIM SN.KOTİL VE SN.TOPÇU BU OLAYI ÖRNEK ALIR , BUNDAN SONRA THY YE ÇOLUK ÇOÇUĞU UCUZ İŞ GÜCÜ DİYE DOLDURMAZ... 6
  • Acil Inis? 06 Temmuz 2013, Cumartesi 23:36:40 Acil inis degil. Pilot erken teker koymus daha dogrusu kuyrugu pistin basladigi yere vurmus.Ucagin kuyruk parcalarinin bir kismi suyun icinde. Piste gelmeden inmis. Kuyrugu birakmis. %100 pilot hatasi 2
    • NTSB 07 Temmuz 2013, Pazar 00:05:26 Arkadas NTSB'den heralde. 1
    • NTSB'ye 07 Temmuz 2013, Pazar 01:38:38 NTSB'den olsam inanacan mi? Sen Amerika'dan bir Turk olarak farzet ne yapacan ne is yaptigimi. Soylesem de inanmayacan sanal alem bu :) 0
  • Çok üzücü 06 Temmuz 2013, Cumartesi 23:36:10 İlk temas iniş takımı denizle pist overrun birleşme noktasına temas etmiş diye yazmıştım. Ancak büyük olasılıkla KUYRUK çarpmış ta olabilir. Kuyruğun parçalarının dağılımı ve uçak arkasındaki yırtılma görüntüsü bunu gösteriyor. 0
  • TK 06 Temmuz 2013, Cumartesi 23:31:36 Resimlere ve değişik zamanlarda yayınlanan videolara bakılırsa uçağın tavanını eriten yangın , yolcular ayrıldıktan sonra o boyuta ulaşmış. Bilindiği kadarıyla 1 kişi yaralı olarak hastaneye kaldırılmış. Crew ve yolcular iyiymiş. 0
  • Çok üzücü 06 Temmuz 2013, Cumartesi 23:27:03 Umudum tahliye tamamlanmıştır. Tahliye esnasında uçağın üstünün henüz yanmadığı Sağ ön tarafta duran motorun yandığı görünüyor. Piste kısa kaldığı görünüyor. Overrun ile Deniz'in birleştiği yerdeki beton ve taşlardan oluşan sete iniş takımlarından birisi çarpmış ve iniş takımı kırılmış olay oradan bu noktaya gelmiş. Bir metre ilerideki overruna ilk temas olsa bu trajedi yaşanmayabilirdi. British Airlines kazası gibi piste yetişememiş. 0
  • hülü 06 Temmuz 2013, Cumartesi 23:14:39 neyseki kimse ölmemiş ama kabin ekibinin o anki korkusunu düşünemiyorum 0
  • Pist başı 06 Temmuz 2013, Cumartesi 23:13:01 Görüntülerde pistin başından itibaren parçalar gözüküyor. Yani uçak büyük ihtimalle daha piste ulaşmadan yere temas etmiş. Enkaz da zaten pist başına çok yakında. Muhtemelen normal iniş değil, en azından son kısmı. İnşallah can kaybı yoktur... 0
  • nobody 06 Temmuz 2013, Cumartesi 23:11:11 Uçak düştüğü sırada kuyruk kopmuş zaten yolcunun ifadesi bu, bu yüzden piste ulaşamamış. kuyruk havada kopmuş. içindeki yolcu sayısı da mürettebat ile 290 civarında olduğu söyleniyor. Uçak bir süre kuyruksuz uçtuktan sonra düşüyor ve kanadı düşüş anında kırılıyor. Düştükten sonra da alev topuna dönüşüyor. kabin ve gövde ciddi şekilde yanıyor. 4
    • sanal pilot 07 Temmuz 2013, Pazar 01:24:33 uçak kuyruksuzmu uçuyor , nasıl yani? 0
  • Zor is 06 Temmuz 2013, Cumartesi 23:10:49 Hostes maaşları cok yaa 6
  • Aviator 06 Temmuz 2013, Cumartesi 23:09:49 Helikopter görüntüsünde kanatlarda hasar yok ön gövde üst tarafı yanmış neden acaba! 0
  • ilkdegil 06 Temmuz 2013, Cumartesi 23:07:15 ilk kazası degil british in 777 side düsmüstü 1
    • İsim Rumuz 07 Temmuz 2013, Pazar 06:04:33 nihayet araştıran birisi. 0
  • ÖOU 06 Temmuz 2013, Cumartesi 23:07:05 BU OLAY DA BİZE ŞUNU GÖSTERİYOR BİZE BİRŞEY OLMAZ MANTIĞI İLE OPERASYON OLMAZ LÜTFEN UÇUŞ EMN YETİNE ÖNEM VERELİM BİZLER ŞİRKETLER ÖZELLİKLEDE ÇABUK BÜYÜYEN ŞİRKETLER (THY GİBİ) 1
  • Şşşşşşt 06 Temmuz 2013, Cumartesi 23:05:23 Yine hepimiz uzman kesilmişsiniz maşallah hepiniz süper havacısınız Allah zeval vermesin size bırakında merciler açıklama yapsın sizde yorum yapmayın bi arkadaş 0
  • 777 fosssss 06 Temmuz 2013, Cumartesi 23:03:29 ARKADASLAR AİRBUS 380 nin YANİNDAN BİLE GECEMEZ BU 77 EVET 24 SENE SİZCE ESKİ DEGİLMİ?BENCE COP TENEKESİ BU UCAKLAR. 8
  • Fact 06 Temmuz 2013, Cumartesi 23:01:57 touched down short of runway 28L while landing on San Francisco's runway 28L erken oturmusa benziyor.. umarim denildigi gibi can kaybi yoktur.. 1
  • Fact 06 Temmuz 2013, Cumartesi 22:58:28 An Asiana Boeing 777-200, registration HL7742 performing flight OZ-214 from Seoul (South Korea) to San Francisco,CA (USA) with 291 passengers and 12 crew, touched down short of runway 28L while landing on San Francisco's runway 28L, the tail plane, gear and engines separated, the aircraft turned around by around 180 degrees and came to a rest left of the runway facing west. The aircraft burst into flames and burned out. Emergency services reported all occupants have been accounted for and are alive. 0
  • THY 06 Temmuz 2013, Cumartesi 22:55:42 BU ESKİ UCAKLARİ THY DE İSTEMİYORUZ...AİRBUS 350 ve 380 bekliyoruz hamdi bey.BU 777 UCAKLARİ SİRKET BATİRAN UCAKLARDİR. 8
    • fk 07 Temmuz 2013, Pazar 00:08:12 Arastirma yapmadan evham yapmissin.THY 0 aliyor B777leri. IST altyapisindan haberin yok senin bence. 0
    • THY 07 Temmuz 2013, Pazar 06:09:09 THY'nin aldığı B777-300ER'ların sertifikası 16 Mart 2004'te verilmiş. Yani 300ER uçmaya başlayalı 9 sene olmuş. TK zaten sıfır alıyor ayrıca dünyanın en başarılı çift koridorlu iki motorlu uçakları olarak kabul ediliyor Boeing 777 ailesi... Alın teri değil copy/paste ama yazmadan önce araştırmakta fayda var. 0
  • Ucak muh. 06 Temmuz 2013, Cumartesi 22:53:26 777ler 90 yilinda uretime baslamis ve yaklasik 23 yiillik bir teknolojiye sahip,evet eski teknoloji neye gore airbusa gore ve en onemlisi cok yakit yakan ,bakim maliyetleri cok yuksek bir ucak bir muh. Olarak ben tercih etmem. 6
    • fk 07 Temmuz 2013, Pazar 00:14:05 Yalan! Bu kafada ucak muhendisi olmaz.Ilkokul da falansin kesin. B777 en ekonomik longHaol ucaklardir.Bunu da bilmiyorsan vay haline.Ayrica teknoloji 23 senedir senin kafan gibi sabit degil.Surekli gelismekte.Hadi sen de top oynamaya git diger yorumcu arkadaslarinla 0
    • ucak Müh'e 07 Temmuz 2013, Pazar 06:12:35 24 sene önceki teknoloji olarak başlamış olabilir ama mühendis olarak sizinde bilmeniz gereken sürekli gelen servis bültenler, AD'ler, revizyonlar nedeniyle yapılan geliştirme amaçlı değişikliklerdir. Öyle ki ilk üretildikleri teknoloji ile uçsalardı bugün CRT ekranlar olurdu uçaklarda. 0
  • insp 06 Temmuz 2013, Cumartesi 22:53:07 777 nin ilk kazası... 12
    • ilk kaza değil. 06 Temmuz 2013, Cumartesi 22:59:43 ilk kazası değil.17 Ocak 2008'de İngiliz Havayollarına ait 777-200ER Pekin - Londra seferini tamamlamak üzereyken Heathrow havaalanı pistine çarpmış ve uçak gövdesinde,sol kanatta,iniş takımlarında ve motorda ağır hasar meydana gelmiştir. 0
    • dimitri 06 Temmuz 2013, Cumartesi 23:06:02 British Airways kazasi var bu bir ilk degil 0
    • caycuma 06 Temmuz 2013, Cumartesi 23:08:20 ikinci kazası ilkini british yapmıştı 2 motoru durmustu 0
    • Eren Göner 06 Temmuz 2013, Cumartesi 23:30:37 17 Ocak 2008 777 British Airways Heathrow kazası bilmeden yorum yapmayın! 2
  • misafir 06 Temmuz 2013, Cumartesi 22:51:25 şu an naklen yayından soğutma çalışmaları izliyorum. kuyruk kopmuş halde takriben 300 metre uçaktan ayrı yerde, gövde ön ve orta kısımlar yanmış durumda, tavanlar eridi. B777 eski yorumu yapan arkadaş, sen git biraz top oyna, abiler ve ablaların senin ile oynayacak zamanları yok. 0
    • beyınsız 06 Temmuz 2013, Cumartesi 22:56:25 aynen yok 777 eskıymıs yok bılmem ne sen kımsın be adam!! gıtsın burda bızı oyalamasın akılsz adam 0
  • Hu 06 Temmuz 2013, Cumartesi 22:50:13 Dusmus denilemez ustelik bazi slidelar acik, umarim pekcogu tahliye olmustur. 0
  • Çevirmen 06 Temmuz 2013, Cumartesi 22:48:40 214 yolcu değil 214 sefer sayısı 0
  • jet 06 Temmuz 2013, Cumartesi 22:48:38 290+1 yolcu seul den kalkmış, 3 LR kapılardan tahliye yapılmamış, yangın çıkmış inşallah tahliye sonrası çıkmıştır :( allah yardımcıları olsun uçağın üstü komple yanmış!!! 0
  • bmx 06 Temmuz 2013, Cumartesi 22:45:15 asiana için kötü oldu.acaba yakıt kritiğine m girdi 0
  • gt 06 Temmuz 2013, Cumartesi 22:45:12 77 ler eski teknoloji diyen arkadas: Bu dunyadami yasiyosun?? 2
  • boeing rumuzuna 06 Temmuz 2013, Cumartesi 22:42:33 Arkadaş ne kafası bu 777 bin neresi eski 0
    • akılsz 06 Temmuz 2013, Cumartesi 22:57:28 aynen akıl yoksunu!! 0
  • mumtaz 06 Temmuz 2013, Cumartesi 22:41:24 Ucak dusmedi inis sirasinda pistten cikti. yolcular acil cikiskapilarindan ucagi terk ediyorlar. 1
  • Boeing 06 Temmuz 2013, Cumartesi 22:36:45 Bu 77ler cok eski teknoloji artik ucmalari cok tehlikeli ,ustelik boeing ... 45
    • şaka 06 Temmuz 2013, Cumartesi 23:00:44 nesin sen? şaka falan mı? kutuna geri dön. 0
    • ** 06 Temmuz 2013, Cumartesi 23:12:18 bu neyin kafası? 0
    • neyin kafası 06 Temmuz 2013, Cumartesi 23:19:44 canım sen git parkta oyna 777'lerin neresi eski.. bilip bilmeden konuşuyorsunuz ya.. 0
    • y*116 07 Temmuz 2013, Pazar 00:07:39 sıcaktan beyni aktı garibin 0
    • fk 07 Temmuz 2013, Pazar 00:10:03 Arkadas biraz kirsal kesim kafasiyla dusunmus. 0
  • Kötü 06 Temmuz 2013, Cumartesi 22:33:16 Asiana airlines b777 san franciscoya inerken düştü. 298 yolcu vardı. Uçağın ön tarafındaki slidelar açık, demek ki kurtulanlar oldukça fazla. Ama arka slidelar kapalı. Thynin amsterdam kazasını anımsattı. Allah yardımcıları olsun. 0