ÇELİK-İŞ ÜYELERİNİ UYARDI; 'SAKIN HAVA İŞ'E KANMAYIN'

    Çok beğenilenler

  • üçYıllıkHAbomlu 22 Haziran 2014, Pazar 11:54:07 3 yıllık kıdem ve ihbar tazminatımızı silmemiz demek, 10bin tl ve seni teknik a.ş'ye geçirelim demek yani saçmalığın daniskası. a1 kıdeminde işe alınsam dahi 3 yılda a0'dan alacağım fark 10bin tl'yi karşılamayacak. bu ne saçmalık? eğer bileşme olacaksa bizim istifa etmemiz saçmalık A.O personeli nasıl Teknik A.Ş'ye geçerken bir hak kaybı yaşamadıysa aynısı bize yapılmalı ! 2
  • ahl 22 Haziran 2014, Pazar 18:58:13 Çelik işçiler tutuştu habom ellerinden gidiyor herhalde,noldu günlerdir ortalıklarda yoktunuz.Oturduğunuz yerden bizlerin soyun bakalım.bunum hesap günüde vardir 0
    • sendikalar tutuştu 22 Haziran 2014, Pazar 21:29:26 Haklısın çelik iş nerede hala kimseyi göremiyoruz hangarlarda fakat.hava iş de sanki bu protokol ile teknikteki yerini korumaya çalışıyor gibi. Biri çıkıp dese ki bunlar iş verenle sözleşme yapmış bize bunu kabul ettirirlerse davayı kazanacaklarmış diye olmaz öyle şey demem, öyle bir tablo var ortada. 3 Senedir neredeydiler şimdi birden akıllarına geldik 0
  • Tüm yorumlar

  • albirinivurotekine 25 Haziran 2014, Çarşamba 23:01:49 Ne çelik ne hava hepsi civa arkadaşlar.Kimseden birşey beklemememiz lazım.Kendimiz hareket etmemiz lazım diye düşünüyorum.Gerekirse toplu bir şekilde bimere mesaj atarsak sesimizi duyurabiliriz.Ortak bir metin hazırlayalım ne dersiniz. 1
  • HABOM 25 Haziran 2014, Çarşamba 08:15:02 Ey çelik-iş, Bu hava-iş toplantıya gelmeseydi sizleri aramızda göremeyecektik.Öncelikle çelik-iş'in bizden aldığı aidatların hakkını vermesi gerek.Geçiş sürecinde yapması gerekenler: Geçiş sürecinde eşit işe eşit ücret felsefesini hayata geçirecek İntibak komisyonu kurulacak Thy ye gönderilen ve hala dönmeyen arkadaşlarımızın ne olacağını bizlere bildirecek Sabiha gökçendeki tesis açıldığında buradan zorla götürülecek ve fikirleri sorulmayan arkadaşlarımızın haklarını savunacak Geçiş sürecinde iş garantisi sağlayacak Kıdem dönemi dolupta farklarını alamayan arkadaşlarımızın farklarını şirketten isteyecek En önemlisi de bizlerin yanında olduğunu hissetterecek 0
  • ne gerek vardı 26 23 Haziran 2014, Pazartesi 20:34:48 ey hava iş ne gerek vardı bu protokole,geçiş sürecinde her çalışan hakları korunarak teknikteki skalaya yerleştirilseydi ve huzurlu bir şekilde devam edilseydi.İmzaladığınız tis ile bugün yaptığınız protokol arasında dağlar kadar fark var.nereden çıktıda aniden böyle bir protokol imzalama gereği duydunuz,dik duruş dersiniz hep deseydiniz ya zaten skala mevcut diye.Dik durma pozisyonunuz biraz farklı sanırım 0
  • tech 23 Haziran 2014, Pazartesi 12:23:04 arkadaşlar işiniz gerçekten zor iki taraftada tek düşüncesi kendi aidatları olan sendika var... ikisi de şirket yönetiminin emri altında o yüzden hangi sendikada oldugunuzun artık bir önemi yok. toplu bir şekilde hareket edip hem sendika hem şirket yönetimini baskı altına almadan bir kazanım elde etmeniz mümkün değil... ama içinizde bu işi hak etmeyen sırf birilerinin torpilleriyle gelmiş onca insan varken toplu hareket etmenizde pek mümkün görünmüyor.. allah kolaylık versin.... 0
  • habomcu 23 Haziran 2014, Pazartesi 12:02:48 Arkadaşlar, Sakın ha sakın sendikadan istifa etmek gibi bir yanlışa düşmeyelim. 9
  • Neciyiz biz 23 Haziran 2014, Pazartesi 10:32:33 Sadece Habom daki arkadaşların şuna karar vermesi lazım. Havacılık damı çalışıyorlar yoksa fabrika da çelik sanayisin demi çalışıyorlar.Sizin derdinizi beğenmesenizde yine sizin gibiler çözer 1
  • Android Uygulaması 23 Haziran 2014, Pazartesi 10:22:15 Inşallah sirket biran evvel aciklama yapar ve bu kaos son bulur. 0
  • yol tek 23 Haziran 2014, Pazartesi 09:56:14 tazminatlar verilir burda aldığımın çok az aşagısına evet derim. ama yarıyarıya ya kimse evet demez... yada tüm haklarımı koruyarak alırlar.. amaç yıllık kazanç maaş konusunda değişmemeli... yasal prosedür budur..dışındaki herşey illegaldir... 0
    • tek yol 23 Haziran 2014, Pazartesi 20:29:30 ne eksik maaş nede yarı maaş fark etmez.bu işin tek yolu var eşit işe eşit ücret 0
  • teknikçi 23 Haziran 2014, Pazartesi 08:11:50 hey çelik iş sen sadece kendi cukkanı düşündün. bu gençler az para alıyor düzelinceye kadar aidat almayayım dedin mi? -yok. sen ne yaptın???? adamlardan her ay 70- 100 tl aidat alıp cukkana baktın. Dediğin doğru bu arkadaşları Havaiş yakmıştı ama o senin zihniyetindeki havaişden eser kalmadı. sen kendini ne sanıyorsun ki Tekniktekileri de çelik iş yapacakmışsın??????????? Buna tüm teknik güldü. hemde ağzını bırakıp da :))))) 0
  • tellioğlu 23 Haziran 2014, Pazartesi 00:44:29 arkadaşlar birleşme kaçınılmaz. bugün şartlar budur yarın değişiverir. önemli olan toplu hareket etmemiz. bu şartlar değişene kadar da sendikadan ayrılmayı mantıklı bulmuyorum şahsen. 1
  • Android Uygulaması 23 Haziran 2014, Pazartesi 00:09:57 Iki sendikada habom da calisan eski yeni hic bir emekcinin hakkini savunmamaktadir!!! Isveren tazminatlarimizi verip teknik de yeni baslamis personel gibi calistirmak icin hava-is le anlasmistir.hava is ve yonetim ahlaksiz bir plan yapmistir.ama bu planlarida habom gibi ellerinde patliycak insallah. gun hak arama gunudur!!! 1
  • saw 22 Haziran 2014, Pazar 23:54:19 durun! siz kardessiniz sendikalar. hepiniz hukumetten yana degil miydi, ben mi yanlis biliyorum? 0
  • Android Uygulaması 22 Haziran 2014, Pazar 23:11:21 Gücümüzü göstermeliyiz eşit işe eşit ücret olmazsa işi durdurmalıyız. Habom çalışanı olmadan değirmenin dönmeyeceğini anlaması gerek şaşmazlar ;) Çelikten tencere hammaddesi olmadığını göstermesini istiyoruz. Hava iş koyu sarı olduğunu ilan etti, iş çıkmaz artık senden. 1
  • Teknisyen 22 Haziran 2014, Pazar 22:45:49 Vardiya primini halledicektiniz Vardıya duzenı getırcektınız Bazı durumları düzelticektiniz ne oldu hiçbirini yapamadınız sadece parayı düşünüp imza attınız bızlerden 80 100 ile 150 arası aylık para alıyorsunuz haklarımızı savunmuyorsunuz ve hıcbırınızde ortalıkda yoksunuz Bır tek Nabi hoca var gerınız ıse dedıgım gıbı kayıpsınız böyle sendikacılık olmaz ve sızler sendıkanın s sını bıle bılmıyorsunuz sadece para almayı bılıyorsunuz bu yüzden Hava işle aranızda çok fark var Çelik iş bu yüzden yalan haberler yazma artık kaybettıgını anlayıncada ortalığı karıştırma sızı hıc kımse ıstemıyor Hava işi istiyor 0
  • feto-musti 22 Haziran 2014, Pazar 21:59:30 Aylardir gelmediniz - Şimdi bir yerleriniz tutustu geleceksiniz:) yemezler guzelim yemezler.isveren destegi ile gelen sendika is veren istegi ile gider. Kendinize yazik etmeyin. Genel merkez yuzunden sirket ile araniz acilmasin,sonra dımdızlak ortada kalirsiniz animallah. Gaza gelmeyin . Yazik etmeyin geleceginizle oynamayin. Gelin apexleri alin elinize.sizde biliyorsunuz celik is hayal.celik is sizinle nekadar ilgilendiki bizimle o kadar ilgilensin 0
  • Bilgin 22 Haziran 2014, Pazar 21:03:18 Hava ış in emaneti geldi salladi gitti''sabredin 2015 Agustos da eger biz kalirsak ''duzeltecegiz dedi 1.Yetkisiz oldugun yerde hangi tezgah icin protokol yapiyorsun 2.Denedik Hava is e uye olamiyoruz. 3.Hava is umuttu unut oldu satis icin protokol yapti. 4.Madem yetkili sendika neden mahkemeye verdi. 5.Çelik is yetkili sendikasin hicmi utanman yok isverenle göruuyor bize bilgi vermiyon 6.Hangi tezgahdasiniz Baş temsilci bile atamiyorsunuz. 7.Fero isverenden randevu alsana. 8.EMANET Thy teknik eski MNG yi almak icin her seylerini degistirdiler diyor.Farkiniza varin. 9.Bu kafayla giderse isveren yetkiler bay bay. EŞİT İŞE EŞİT ÜCRET 0
  • Android Uygulaması 22 Haziran 2014, Pazar 20:27:34 bozacinin sahidi siraci al birini vur otekine.... 0
  • yeter 22 Haziran 2014, Pazar 20:12:46 Buradaki amaç THY HABOM personelinin zihnine 4 ikramiye,sosyal haklar ve pas bilet hakkını yerleştirmektir.bunu soyleyen celık ıs sendıkasından NE HAYIR GELIR....ne yanı ıkramıye pass hakkı almayalımmı 1 sene dır habomda vardıyalı calısan var hanı celık ıs vardıya prımı nerde neyı savundunuz neyı ıstıyorsun NE KADAR KOTU OLURSA OLSUN HAVA IS SENDEN IYIDIR YAPTIGI VE YAPABILECEGI ORTADA YA SEN UCAKTAN ADAM DUSSE SENDIKA OLARAK GELDIGINIZ BILE YOK YAZIK SIZE SENDIKACILIR ISLERI SADECE TEMSILCI SECILIRKEN OY SANDIGI KURMAKLAMI KALDI... NE KADAR KOTUDE OLSA HAVA İŞ SİZDEN İYİDİR CAMUR ATMAYIN......... 0
  • gri t-shirt. 22 Haziran 2014, Pazar 20:08:04 Bence sektör şuan da son demlerini yaşıyor.İnsanlar heves etti,hevesleri kursaklarında kaldı.Bir insan bu kadar aşağılanamaz,insanlar da yaşama sevinci bırakmadınız,Allah bunun bedelini sevdiklerinizden çocuklarınızdan çıkarsın.Bu kadar insanın 'ah'ını aldınız.İnsanların hayatlarını kararttınız,siz insan mısınız? Siz müslüman mısınız? Böyle birşeyin dünyada eşi benzeri yok,görülmemiş.Kasadan fazladan birkaç milyon dolar çıkacak diye yaptığınız oyunlara bakın.Ama sizin vaktiniz doldu,bardak taşmak üzere. 0
  • teknik temsilci 22 Haziran 2014, Pazar 20:04:59 Arkadaşlar habomdan tekniş aş geçiş yaptığınız gün itibari ile çelik iş sendikasından istifa edip,hava iş sendikasına geçiş yapılacak.Sistemde hava iş olacak.Geçişle ilgili bir kaybınız olmayacak.Ortalıkta bir sürü bilgi kirliliği var.Kafanıza takılan soruları biz hava iş temsilcileri ve yöneticilerine sorabilirsiniz.Skalaya göre hiç bir kaybınız olmayacak %15 ve %60 arası zamlı maaş alacaksınız,ayrıca 4 maaş ikramiye,ve pas hakkı alacaksınız.Kafanızı karıştıranlara kulak asmayın.Kazanımlarınız için hava iş sendikası sonuna kadar savaşacaktır. 4
    • temsilciye 26 23 Haziran 2014, Pazartesi 20:25:30 yetkilisiniz ama iş verenden tarafada etkilisiniz.Toplantıda bizlerin görmüş olduğu tabloya göre bu gün habomda L1 seviyesinde çalışan kişinin cebine 150 tl bürüt ücret fazla veriyorsunuz bunun içinde vardiye-revizyon pirimleri+sosyal hak+ikramiye payı dahil,ayrıca bu parayıda 2 ay düşük alıp 3. ayda fazla alarak sağlıycaz.bütün haklarımız olacak birde vardiye sistemine geçecez ama cebime 100 tl fazla para ya girecek ya girmeyecek.Teknikte çalışanla aynı işi yapıp farklı ücret almayı kabul etmiyoruz bu ek protokole ne gerek vardı? 0
  • teknisyen 22 Haziran 2014, Pazar 20:02:30 Şimdimi aklınıza geldi işçilerle yüzyüze konuşmak siz sendikanın s sini bilmiyorsunuz bir tek birsey biliyorsunuz oda sandık kurmayı ve paraları alıp ilgilenmemeyi valla hava iş sizden bin kat iyidir sizin gibi diildir ayrıca hava iş uyelerinin verdigi ucretse sizin aldiginizin yarisidir bu yuzden birakin bu isleri 1
  • is kolu 22 Haziran 2014, Pazar 19:54:12 Bizim is kolumuza laf etmeyin ne celigi biz uçak yapıyoruz geldiniz piyasayı bozdunuz sen para kazanacaksın diye bizçelik melelik yaptınız yaşasın ilahi aadalet 1
  • iyi 22 Haziran 2014, Pazar 19:51:49 Teknisyen abilerin zoruna gidiyor tabii zamanında el altından yalakalikla tehditle zam aldılar korkuyorlar bırakın artık eşit olalım haline şükür et 0
  • İsim / Rumuz 22 Haziran 2014, Pazar 19:51:37 Sevgili çelik çatal kaşık bıcakcılar, duydukki hafta içi gelip biz değerli çalışanlarınıza bilgi verecekmişsiniz. Bakın büyütmenin alemi yok bizim tek sendikamız var oda artık HAVA-IŞ 'tir.denediniz olmadı sizi sevmedik sözünüzün eri diilmişsiniz. Alırız yav yaz hele onuda yaz diyip 40 kişiyi oraya toplayıp sizinle birlikte tis hazırlıyoruz demek sonrada bizle alakası olmayan bi tise imza attınız. Hadi canım artık görüşmeyelim. Hava işin, n kötüsü bile sizden önde kusura bakmayın acı gerçekler. 2
  • git 22 Haziran 2014, Pazar 19:49:54 Git artık çelik is defolllll 0
  • biz salakmiyiz 22 Haziran 2014, Pazar 19:48:26 Celik is sana uye olduğumuz güne lanet olsun.. 2 ikramiyeyi kabul etmedik şirkette elimizin tersiyle ittik diye çelik isin imzalamış olduğu sozlesmeyide gördük yeter milleti kandirmayin seçim sandığı kurmaktan başka ne yaptınız 0
  • gercekler 22 Haziran 2014, Pazar 19:37:49 Hiç utanmadan 4 ikramiyeye laf ediyor çelik is bize bu hakkı zamanında alsaydinj hava is üyeleri belki çelik ise geçerdi beter olun sahtekarlık yapmayın bizi rahat bırakın yaşasın hava is allahın adaleti 0
  • HABOMCULAR 22 Haziran 2014, Pazar 18:53:20 Güle güle Çelik-iş, merhaba hava-iş. Bizim için yapılanları görmemek için kör olmak lazım. Ben kör degilim. 20
    • sanki bayram yeri 22 Haziran 2014, Pazar 21:26:02 Senin için yapılan bu ek protokol ve sen memnun musun güzel kardeşim ? Eşit işe eşit ücret almayacak,o kadar hak verdim diyecek ve maaşın düşecek bu mu sizin hava iş iniz, atın artık şu at gözlüklerini de etrafınıza bir bakın 0
    • HABOMCUYA CEVAPPPP 23 Haziran 2014, Pazartesi 08:21:00 be HABOMCU dıye yazan arkadas sen bu kadar habomcunun tek yetkılısımısın sen hangı lokasyonda calısıyorsun gel bır bak bakalım hangı habomcu hangı eskı mng lı bunu kabul etmıs kolpacılık yapmayın.sızın kım oldugunuz bellı..TEK GERCEK AYNI ISE AYNI UCRET GERISI YALANNNNN... 1
    • gerçek habomcular 23 Haziran 2014, Pazartesi 18:21:49 kör değilsin ama galiba gözlük numaraların büyümüş ne yaptılar be bizim için iş veren artık köşeye sıkışınca kendi üyelerinden kurduğu hava işi devreye soktu hadi canım hadi bu kez yemezler EŞİT İŞE EŞİT ÜCRET.... 0
  • habom 22 Haziran 2014, Pazar 18:46:27 Bu çelik iş ten bir an önce kurtulmamız lazım.Yeter artık oturdukları yerden bizi sömürüyorlar. 3
    • Diren Be Kardes 22 Haziran 2014, Pazar 20:57:40 Yoksulun sırtında vuran vurana... Oruç ağızım la söylüyorum diyen dillerden kurtulacağız işallah... Hakkımızda hayırlısı... Şirketimiz adınada hayırlı olur işallah. 0
  • ... 22 Haziran 2014, Pazar 18:18:03 devlet zaten tef atamalarının önünü açsa myo lara gereken kadroyu verse kimse zaten bu şartlarda durmayacak biran bile şirkette. Zaten düşündükleri devlet size ( tef ) kadro verip atamıyor, myo mezunlarına da yeteri kadro vermiyor. Buraya da zaten normal şartlarda giremezdiniz. Memleketinizde karın tokluğuna çalışacağınıza burda çalışın en azından adı var. 13
  • çelikçomak 22 Haziran 2014, Pazar 18:05:43 çelik iş ; her ay 50-60 tl alıyordum sizden, koyun gibi sesiniz çıkmıyordu. tis'i istediğim gibi kimseyi takmadan imzalıyordum demiyor da sözde haklarımızı savunuyor şuan. 60 liranın peşine düştüğün kadar, bizim haklarımızın peşine düştün mü zamanında? gelmen gereken zamanda gelme sen ama şimdi iş çıkarlarına dokunduğun zaman kalk gel . . . 0
  • hbm 22 Haziran 2014, Pazar 17:22:20 İşveren halihazırda zaten şuanki çelik iş tis ine uymuyor ve yasal olarak suç işliyor. AHL ve SSAW da günde 10 saat çalışan personelin cumartesi ve pazar mesaisi %250 olduğu halde halen %160 dan ödeniyor ve sendiika buna bile bişey demiyor... 0
  • Android Uygulaması 22 Haziran 2014, Pazar 17:16:40 Çelik İş Ne olur tekniğe toplantıya gel.....Stress atmamız lazım... 0
  • Hahahaha 22 Haziran 2014, Pazar 16:29:48 Tencere dibin kara.. 0
  • Erer 22 Haziran 2014, Pazar 16:28:37 Hava iş sendikası bu durumla ilgili bi açıklama yapmalısınız bu istifa ne direk geçiş olmucak mı bi açıklama beklenmektedir 0
  • HAKLI 22 Haziran 2014, Pazar 16:24:55 ÇELİK-İŞ: "Biz işverenin davetiyle geldik. 1 lira bile alsak sizin için kardır der". HAKLI. HAVA-İŞ: "Biz işverenin desteğiyle seçildik. Bu zaten bu Çelik-İş'in skalası. Teknik'e girmek için tek şansınız bu" der. HAKLI. İŞVEREN: "Biz sizi sokaktan topladık. Beş parasızdınız. Sayemizde para bir işiniz var. Ücret bu kadar, beğenmeyen gider" der. HAKLI. DEVLET: "Sayınız çok fazla. Eğittik ama hepiniz alamayız. Başınızın çaresine bakın" der. HAKLI. TEKNİK'E 3 SENE ÖNCE GİREN PERSONEL: "Sizi gidi tornavida teknisyenleri. Aldığınız bu para bile fazla. Susun işinize bakın" der. HAKLI. HABOM'A İLK GİREN PERSONEL: "Asıl haksızlık bize yapıldı. Size ne oluyor" der. HAKLI. Haksız Kim. Sanırım Ben. 0
  • oto tamircisi 22 Haziran 2014, Pazar 16:12:04 Arkadasim var oto tamircisi. 2000 - 2500 civarinda maas aliyor. Hayata benden daha cok umutla bakiyor. En azindan işinden olursa en gec 1 hafta içinde ayno maasla is bulur. Bunun guveni var. Keske bende oto tamircisi olsaydim. 0
    • hbm 22 Haziran 2014, Pazar 17:32:32 git ol o zaman gene başladınız eski keşke fantazilerinize... 13
    • gec degıl 22 Haziran 2014, Pazar 20:42:21 senı tutan mı var.hiçbir sey ıcın gec degıl. 0
    • hbm denen mal 23 Haziran 2014, Pazartesi 00:15:21 senin yaşın kaç bilmiyorum ama şu saatten sonra benm gidip beni yetiştirimisin deme şansım yok ha sen liseyi bitirip geldiysen evet bböyle saçma sapan cevp vermen cok normal ^^ git yap ^^ sana mı sorucak ? ne yapacagını haklı bir şekilde isyanını dile getiriyor sende sazan gibi atlıyorsun 0
  • iPhone Uygulaması 22 Haziran 2014, Pazar 16:11:17 Mesele havacılık meselesi sendika meselesi değildir. Tamamen matematik meselesidir. Anlayın artık şunu maaşların geleceği durum ortadadır. Toplama çarpma ve en çok çıkarma!!! 0
  • Android Uygulaması 22 Haziran 2014, Pazar 15:48:32 Çelik is sendikası Havaciligin h sini bilmez.kalkmislar utanmadan konuşuyorlar. HAVACILIĞIN TEK SENDIKASI VARDIR.YIL 1962 HAVA IS SENDIKASI DIK DURUSUYLA DEVAM ETMEKTEDIR. 13
    • hbm 22 Haziran 2014, Pazar 17:11:30 hadi ordan sarı sendika, anca işverenin yardakçılığını yaparsınız... 5
    • habom 22 Haziran 2014, Pazar 17:50:11 belli belli %60'ı kabul etmezken şimdi %27'i kabul edin siz dik duruşa bak be bravo... 6
    • habom tech. 22 Haziran 2014, Pazar 17:58:22 Madem öyle adam gibi protokol imzalayın,adam gibi açıklama yapın ki yanımızda oldugunuzu bilelim.Öyle siteden habomcuları kanatlarımızın altına aldık demekle olmuyor bu işler. 2
  • sloganımız 22 Haziran 2014, Pazar 15:45:00 Bundan sonra sloganımız EŞİT İŞE EŞİT ÜCRET habom a.ş çalışanı arkadaşlar herkes dik dursun gün birlik olma günü bu sloganı yayalım lütfen... 0
    • SLOGAN 22 Haziran 2014, Pazar 17:43:06 EŞİT İŞE EŞİT ÜCRET kulağa hoş geliyor ama sen ağzınla kuş tutsan adam senin yaptığın işe imza atmadığı sürece UÇAK UÇAMAZ. 5
    • atmaz mı ? 23 Haziran 2014, Pazartesi 08:01:12 bir atmaz iki atmaz :) sonra attırırlar... kimin mührü kimin cebinde belli değil zaten sen neden bahsediyorsun... 1
  • Android Uygulaması 22 Haziran 2014, Pazar 15:44:10 sendikalarin ikiside ayni biri sag cep digeri sol cep bu imansizlarin ikiside patron yalamasi 0
  • THYBİTTMİŞBEYLER 22 Haziran 2014, Pazar 15:13:23 HAK KAYBI İSTEMİYORUZ. 3 YILIMIZ DOLACAK YAKINDA. BU KADAR ZAMANI ÇÖPE Mİ ATACAKSINIZ? HELE HELE Kİ SÜREKLİ YAN ÇZEN BİR KURULUŞUN SÖZÜNE İNANIP İSTİFA ETMEYİ KİMSE DÜŞÜNMEZ.ŞU İŞLERİ Bİ İNSAN GİBİ YAPAMADINIZ. İNSANLAR TÜRK HAVAYOLLARI DENİLİNCE AKLINA NELER NELER GELİYOR OYSA ARKA PLANDA OYNAN OYUNLARA BAK, 3. SINIF TİYATROLARDAKİ TRAJEDYA GİBİ. YAZIKLAR OLSUN BE. ÖMRÜMÜZÜ HEBA ETTİNİZ, YAŞAM SEVİNCİM GİTTİ SİZİN YÜZÜNÜZDEN, HERGÜN ANDROİD GİBİ İŞE GİDİP GELİYORUZ. YAZIKLAR OLSUN SİZE. BİRAZ BASINDA ÇIKINCA HERŞEYİ ÇÖZECEĞİZ, ARKA PLANDA İCRAATA DEVAM. MUTSUZ ÇALIŞMA ORTAMI(SÜREKLİ KAFANI MEŞGUL EDEN DÜŞÜNCELER). ZERRE KADAR UMUT VAAT ETMEYEN BİR MESLEK YAPTINIZ HAVACILIĞI. ŞURAYA BAK. HERKESİN KAÇIŞ PLANI YAPTIĞI Bİ YER OLDU THY. YAZIKLAR OLSUN BÖYLE ŞİRKETE.İNSANLAR İŞLERİNE SAHİP BİLE ÇIKMIYOR ARTIK. MAHMUTPAŞADAKİ BOŞ BAKAN CANSIZ VİTRİN MANKENİ GİBİ OLDU İNSANLAR. TÜRKİYENİN SAYILI ŞİRKETİ THY DE ÇALIŞIRKEN. UTANMANIZ LAZIM DA İŞTE DUVARLARA SÖYLÜYORUZ. 0
    • CESARET 22 Haziran 2014, Pazar 17:51:34 Bu kadar kötü bir ortam da, bu kadar mutsuz iken, neredeyse ruh sağlığınız tehlikedeyken neden hala şirket değiştirmeyi düşünmüyorsunuz? Türkiye de havacılık yapan sadece THY değil arkadaşlar. 3 yıllık tecrübenizde var. Cesur olun. 0
    • doğru 22 Haziran 2014, Pazar 18:52:20 Habom tanımlamasını gayet başarılı yaptın kardeşim. Fakat ben bu şirketten bize bir hayır geleceğine artık inanmıyorum.. Mutlu olan,inanan kalsın çalışsın.Rabbim herkezin gönlüne göre versin. 0
  • Android Uygulaması 22 Haziran 2014, Pazar 14:40:26 Bu protokolun iptal edilip habomun 10.1 kademesinde gecirilmesi gereklidir. Habomda vardiya yok vardiyali zaten simdiki maasla ayni nerdeyse vardiya olmayinca maasin dusuyor boyle birsey olurmu. Iyiye gidecegine kötüye gidiyor. Ilerde duzelir diyirlor ama ilerisi yok bu isin hep kotuye gidiyor 0
  • BEYLERRR 22 Haziran 2014, Pazar 14:14:21 Eşit işe eşit ucret istiyoruz çok mu. Hava-is çelik-is ikiside yönetimin ve iktidarın yalakasi başka birşey değiller. işçiyi garibani düşünen yok 0
  • iPhone Uygulaması 22 Haziran 2014, Pazar 14:13:59 Çelik işteki ağalar baş temsilcilerin altındaki arabalar ve onların yakıtları kimin cebinden çıkıyor 0
  • esesli 22 Haziran 2014, Pazar 13:54:28 Yeter artık hergün yeni bir olay ile uğraşıyoruz.Gelip birde hatasız bakım ve performans bekliyorlar kafamızda bunlar varken nasıl çalışalım.Benim için Hava İş olmuş Çelik iş olmuş değişen yok bizi alınıp satılan birer eşya olarak görmekten vazgeçsinler.Eşit işe eşit ücret başka birşey istemiyoruz.Hava iş diyor ki zam alacaksınız yapma ya sen 4 ikramiye+sosyal yardım+vardiya ve revizyon pirimleri vereceksin maaşım 100 tl artacak oda ortalama yani ben 2 ay şuan aldığımdan daha düşük ücret alcam,ki birçok arkadaşımızında ücretleri düşecek. Zaten yanımda çalışan teknik personeli ile eşit işe eşit ücret almam içinde 10 sene geçmesi gerekecek varmı böyle bir dünya.3-4 yıl önce %60 ı kabul etmiyenler ne olduda şimdi bu rezalet protokolü imzalayıp yarşımıza geçip sırıtabiliyorlar.Aldığım bütün ücretler ikramiye sosyal hak,ey hava iş davayı kaybedip seneye çekip gidersen biz 710 tl maaşla çalışmaya devam mı edicez.Yeter artık herkezin bir dayanma sınırı vardır.tek çözüm EŞİT İŞE EŞİT ÜCRET 0
    • Yavas 23 Haziran 2014, Pazartesi 03:50:11 yavas beklesınler kalite dip 0
  • Android Uygulaması 22 Haziran 2014, Pazar 13:38:34 Tek umudumuz havaişdi oda işveren safına geçti. Nerde eşit işe eşit ücret prensibiniz. Neden ek protokol çelik işden ne farkınız kaldı yazıklar olsun... 0
  • iPhone Uygulaması 22 Haziran 2014, Pazar 13:33:03 Değerli çalışma arkadaşlarım işe girdiğimiz ilk günden beri at gözlüğü takıp hava-iş sendikasının ardından koşan şahısları anlamak mümkün değil. Ilk günden beri tek doğrusu olmayan hava iş sendikasını bu kadar savunan arkadaşların ne çıkarı var bu işten sorusu geliyor aklıma. Sendika aidatını çok bulup hava iş'i öven, çeyrek ikramiyesini sendikaya vermeyi teklif edip sonrada pas bilete uzanan arkadaş "bu ne perhiz bu ne lahana turşusu". Senin sadece 3 senelik iş+ ihbar tazminatın 10 senelik uçak biletlerini karşılar. Burada kimse Çelik-iş sendikasının yapmış olduğu tis'i savunmuyor. Sadece personele imzalanan yeni protokolle neleri kaybedeceği anlatılmaya çalışılıyor. Değerli çalışma arkadaşlarım geleceğimiz için iyi düşünmeli önümüzdeki süreci ve bize sundukları şartları iyi değerlendirmeliyiz. Millet olarak genelimiz çok çabuk gaza geliyor ve saman alevi gibi parlıyoruz. İyi düşün HABOM. Geleceğin kimsenin değil senin ellerinde. 0
  • Sendikacılar sizi 22 Haziran 2014, Pazar 13:31:29 çelik işi başından itibaren biliyorum,bu kadar basiretsiz bir sendika olmaz dünyadan bi haberler ne varlıkları ne de yaptıkları belli degil şube açtılar başkan yaptılar (5000,6000) lira alıyolar tabi dogruysa,başkan yaptıkları adamda teknisyen iki vida sıkabliyosa bişey demem:)) tabi bunun yanısıra bir de sendika aidatı var !!! hava iş tabi habomun kurulmasının sebebi deselerde ben inanmıyorum yonetim iyi niyetli olsaydı ozaman %60 ile başlatırdı die düşünüyorum,%60 kabul etmeyen sendika şimdi habomun onunu actık diolar bırakın bu işleri,teknik a.ş yide kaybetme korkusu ile herşeye evet dedinizisaçma sapan bi scala yani bizim durumumuz yönetimin elinde iki sendika aynı b.. farklı rengi bence tabi.. Benim kendi düşüncem Çelik işin havacılkda yeri yok onlar jumboya devam.. 1
  • Android Uygulaması 22 Haziran 2014, Pazar 13:27:10 Arkadaslar bu hava is eski hava is degil.sana ayni maasi veriyor hemde icinde hersey var (ikramiye vardiya ve revizyon prini vs).pass bilet diyen arkadaslara soyluyorum; paran olmadan servissiz ise bile gidemezsin arkadasim.birlik olalim sendikamiza sahip cikalim hava isten cok daha faydali olabilrcek bit sebdikamiz var.aci ama gercek durum bu kadar vahim su anda. 7
  • Android Uygulaması 22 Haziran 2014, Pazar 13:25:00 NE ÇELİK NE HAVA !!! Arkadaşlar sendikanin adi hiç onemli degil ister hava olsun ister celik onemli olan bizim daha iyi haklarla teknik as ye gecmemiz. Bunu hangi sendika saglarsa biz onlarin yaninda olacagiz. Hava is su an bizi pass bilet 4 ikramiye gibi goz boyayici seylerle ikna etmeye calisiyor ama biz esit ise esit ucret isyiyoruz. Celik is de hava is e sallayacagina yapabiliyorsa isverenle ek bir protokol yapip bize daha iyi imkanlar saglasin. Bunu yapmadigi surece hava isten bir farki yok. Unutmayalim arkadaslar ESİT İSE ESİT UCRET !!! 0
  • airtech 22 Haziran 2014, Pazar 13:21:25 ÇELİK-İŞ demiş ki; "Hava-İş sendikası 3 yıl önce kabul etmediği %60 ile işe başlangıcı bugün ne oldu da %27 lere kadar düşürmeyi kabul etmiştir?" Yanıt: HAVA-İŞ in 3 yıl önceki yönetimi ve başkanı farklıydı. ÇELİK-İŞ şuan ki yönetimin 3 yıl önceki yönetim olmadığını dahi bilmiyor. Bunların sendikacılıktan haberi yok, kendi derslerinden sınıfta kalıyorlar. Bu bilgisizlikle HABOM un haklarını bunlar mı savunacak? ÇELİK-İŞ i bu konuda endişelendiren konu HABOM üyeliklerinden alınan aidat paralarıdır. Herzaman olduğu gibi konu tamemen duygusal. 0
  • ssk primi 22 Haziran 2014, Pazar 13:20:59 sigorta primimiz de net maaş üzerinden yatacakmış arkadaşlar, yani senin vardiya primin+sosyal yardımın+revizyon primin sigortan ödenirken baz alınmadan ödenecek olması demek sigortanın 1300-1400 tl üstünden yatması demek. bu nasıl bi şeydir ya?emekli olunca kaç lira emekli maaşı alacam ben 700 liramı bugünün parasına göre?offf offf mahvettin bizi hava iş,umduğumuzu bulamadık senden.çok umut etmiştik hava-iş bizim yanımızdadır havacıların sendikasıdır diye ama sende yalan oldun hava iş 0
  • habom teknisyeni 22 Haziran 2014, Pazar 12:57:04 arkadaşlar bu süreçte kimse acele etmesin, sendikalar habom personelini düşünmüyor eğer düşünselerdi şu anda bu nokta da olmazdık çelik iş her şey iyi olacak dedi kandırdı, hava iş %60'ı kabul etmedi şimdi bizi 10 yıl %27'le çalışmaya mahkum etmeye çalışıyor kimse ben uzmanım,ben lisanslıyım bu süreçte bana bir şey olmaz diye hareket etmesin komponent atelyelerinde ki çalışanları da düşünün bir olmalıyız birlikte hareket etmeliyiz.birlikten kuvvet doğar... 0
  • Şube başkanına 22 Haziran 2014, Pazar 12:41:45 Ferhan başkan sen ''Hava İş Sendikası'nın çalışanların 10 yılını rehin aldığını ileri daha düşük maaşlara çalışacağını ''ileri sürmüşsün ama kaçırdığın bir şey var peki sizin hazırladığınız scalada çelik iş üyelerini yılının rehn almışsınız? Ben söyleyim 11 yıl ve 11 yıl sonunda istesende teknisyen olamıyorsun :)) Ancak hava iş ek protokolünde 11 yıl sonra istemesende teknisyen oluyorsun :) Şimdiye kadar hiç gelmedinde koltuk derdi başlayıncamı geliyorsun AHL-MNG-SAW 'a ayıptır ayıp.Eğer akşam rahatca uyuyabiliyorsan sende zehir zıkkım olsun. Sen sanıyormusunki yanındaki korumanla beraber seçimde secilebileceksin? sen TEMSİLCİ bile secilemezsin.Yönetimin işareti ile çelik_iş örgütlenmesinde rol aldın. Şimdi yönetim hava-iş istiyor diye koltuğumu kaptırmam telaşına düştün. Yemek yediğin kaba pisleyenlerden oldunuz sen ve koruman.Sorarım sana hangi personelin iyi ve kötü gününde yanında oldun?? 1
    • habomcu 22 Haziran 2014, Pazar 22:48:45 şuna başkan deyipte bi yerlerini kaldırma 0
    • adam haklı 26 23 Haziran 2014, Pazartesi 20:15:07 çok haklısın kardeşim beyler paşalar paça tutuşmadan önce aramıza inip konuşmaktan bir mail atmaktan acizdiler.yalnız 11 yıl boyuncada lisansını alamayan adamda kusura bakmasın yani teknisyenliği hak etmiyor demektir. her konuyu hallettik bu mu kaldı. sen kendini 11 yılda benden teknisyen olmaz diye nitelendiriyorsan o başka 0
  • Adalet İstiyorum 22 Haziran 2014, Pazar 12:34:59 Celik-is ile yapilan tis'te 3. yili temmuzda dolacak personelin maasi 2600 seviyelerine cikiyor. Bunun uzerine 1 maas ilramiyeyi ve enflasyon farkiyla beraber %3 zammi da de eklersek ocak ayi maasi 2900 tl civari olarak yatiyor. Hava-is bu paranin yanina yaklasamiyor. Yillik ortalama kazandigimiz para bile celik-is sendikasinin sakalasinda daha yuksek cikiyor. Yillardir sikinti cektik. Biz thy'nin ivey evlatlari miyiz? Herturlu olumsuzluk bizleri mi bulmak zorunda. Şirket degisikligi diyerek benim cebime girecek fazla parayi hortumlayanlar hesaplari nasil yaptilar acaba... Hava-is'in sacmaliklarindan dolayi habom calisanlari 3 yildan fazla bir suredir sikinti cekiyor. Biz bunu hak etmedik... 0
  • Android Uygulaması 22 Haziran 2014, Pazar 12:34:44 arkadas neden ek protokole gerek diyuyosunuz habomda calisanlar ozellikle mng ci olanlar tk calisanindan azmi is yapiyo ben her iki tarafta calistim mng li daha cok ise hakim onu net soylerim.tk ne aliyosa habomda aynisi almali daha fazla ayirimcilik yapmaya gerek yok 0
  • iPhone Uygulaması 22 Haziran 2014, Pazar 12:27:43 Ya arkadaslar kimsenin hak kaybına ugradgı yok.hesap yapmayı bilmeden paniğe kapılmayın.en dusuk parayı alacak adam yine kendi maaşını alıyor ayrıca ikramiye alıyor.bu tablodaki iş tazminatı sadece.şirket tk ya oranla iş tazminatını dusuk veriyor sadece.kıdem vardiya mesai sosyal yardm Aynı tk gibi.kaldıki çelik iş ne dedi?şimdi bu kadar ikramiye bidahaki sefere daha fazla ikramiye alıcaz.unutmayın her sözleşmede ileri gidilir.geri gidilmez.çelik iş 1500uyeden 70tl aidadtı kaybetmenin heyecanıyla atıp tutuyor.iş kolu filan meselesine de inanmayın.sen habom dan istifa edip teknik a.ş de işe başladgnda zaten çelik iş hiçbişey yapaöa cunku teknik aş nin iş kolu havacılık.kardeşim millet aptal mı?yalanla kandrmacayla milleti oyalamayın.sizin taslak diye ortaya koydgunz ve imzaladgnız sözleşmeyi de gördük.70tl de aidatız var maşallah.ulan benim aldgm 270 lira zam onunda 70 lirasını alyosn.calısmadan benim yarm kadar para kazanıyosn benim sırtmdan.unutma işini bilmeyen cavuslar döner .. Avuçlar 3
  • komponent? 22 Haziran 2014, Pazar 12:22:31 arkadaş tutturmuşlar bir komponent atelyesinde çalışanlar hak kaybı yaşayacak diye. bir kere açıp şu teknik a.ş. 4. dönem tis'i okuyun. maaş sadece iş tazminatından oluşmuyor. kara cahillik etmeyin. kaldı ki atelyede mühür almanız kolay bir olay. aldığınız anda zaten maaşınız uçup gidiyor. yani sen bir yds'ye girip 30 almaktan acizsen zaten ağlama boşa. 4
  • tis 22 Haziran 2014, Pazar 12:16:57 İstemiyoruz diyerek toplandığımız dakikalarda çelik-iş'in tis'i imzaladığını öğrendik. Bize istiyor musunuz bu şartları demeden bizim haklarımızı kafasına göre pazarlık eden çelik-iş mi savunacakmış bizim hakkımızı. yayınlanacağını bilsem çok içten söverdim de neyse. 2
  • Android Uygulaması 22 Haziran 2014, Pazar 12:14:51 Şu Türkiye de adam gibi bir işveren bu işverenlerin karşısında adam gibi bir sendika bu sendikaların içinde adam gibi bir insan yokmu ya???? 0
  • çerkezköy 22 Haziran 2014, Pazar 12:14:42 Valla çelik iş in mailini ben çok beğendim ve yerinde buldum. adamlar doğru söylüyor,hava işin bu ek protokolü herkesin hayatını etkiliyor.çelik işin tisine baktığında 3 yılı dolan adam bi yerlere geliyor ve ikramiyede ekleniyor,bu adamlar bir buçuk ikramiye aldıysa bi dahakine en az 3 ikramiye alır,o da maaşa eklenince iyi para eder valla.çünkü çelik iş de maaşlar hava işten çok yüksek.hava iş maaşı sosyal yardım vs.ile süslemiş,net maaşa bakıyosun 1600 lira,valla şaka gibi. 4
  • Android Uygulaması 22 Haziran 2014, Pazar 12:13:15 Ya çelik iş bi defol yaaaa 0
  • iPhone Uygulaması 22 Haziran 2014, Pazar 11:57:47 Ne celik-is nede hava-is taraftariyim.Ben parama bakarim benim haklarimi koruyan ve daha iyi yerlere getiren sendika hangisiyse ben onun taraftariyim.Önce celik-is icin söyleyeyim sari sendika oldugu daha ilk gorusmeler basladiginda belliydi.Kazanilan haklar gercekten cok komik rakamlardi.Ama bugune gelindiginde hava-is sendikasinin güya teknisyenin yaninda oldugunu soyleyen bu sendikanin imzaladigi ek protokol celik-is in imzaladigi tis'in cok gerisinde kaldigi aşikar.Özellikle komponent atelyelerinde calisan arkadaslar icin gercekten maaslarinda dusus kesinlikle olacaktir.Gelinen noktaya bakildiginda enteresandir celis-is sendikasi teknisyenin ve calisanin yaninda oldugunu belirten hava-is sendikasindan daha iyi bi ucrete imza attigi ortada.Bir tarafta sari sendika diger tarafta teknisyenin ve calisanin yaninda olan !!! hava-is.Ayni ise esit ucret bunun disindaki hicbir skala calisani tatmin etmez. 1
  • dogrusu... 22 Haziran 2014, Pazar 11:56:19 calısma arkadaslarim sunu iyi bilinki is veren ne isterse iki sendikada olsa o olur bknz. celik is toplu sozlesme neler istendi neler oldu sirketin verdigi oldu bitti. bit kurus fazla alamayiz. hava istede boyle olacak sirket ne isterse o . isteyse artik onumuz gorunuyor herkes planini yapar. 2
  • iPhone Uygulaması 22 Haziran 2014, Pazar 11:51:27 Çelik iş Habom personeline ne kazandırmışki neyin sitemini ediyor. Tutturmuşlar bir ikramiye önceden ikramiye varmıydı diye kafa ütülüyorlar. Ben sana vereyim çeyrek ikramiye de sus rahat bırak bizi. Hava iş gelince tutuştular insanları kandırıyorlar. Habomda kalmak isteyen kalsın arkadaşım imza atmasın teknik aş sözleşmesine. Her yıl %5 den başka zam göremez kendi çalıştığı uçağa binemez. 3
    • banada zam 22 Haziran 2014, Pazar 13:58:53 çelik iş hava iş ayrımı yapmaksızın alınan zamlara bakarsanız zaten ikisininde aynı zamları aldığını görürsünüz hava iş %15 alıyorsa herkez geçsin ama ben öyle bir zam göremiyorum ortada. ayrıca unutulmamalı ki çelik iş in bu ilk sözleşmesi ve üzerine hava iş in yaptığı gibi ek protokoller yapılabilir. çelik işide sevmem o ayrı ama objektif bakmak gerekir 0
  • Android Uygulaması 22 Haziran 2014, Pazar 11:49:15 Beyler en azindan % 3 aidat vermemiş oluruz Hava-is e gecerek. 2
    • aidata 22 Haziran 2014, Pazar 13:56:30 evet tekniğe geçtiğinizde sendikalı olmasanız bile %2,5 sendika destek payını şirket direk maaşından kesecek. sen vermemiş olacaksın güzel kardeşim 3
  • tis 22 Haziran 2014, Pazar 11:44:54 Çelikişin havacılıktan ve sendikalıktan nekadar anladığını yaptıgı tisten gördük.icraat sıfır ama aidatlar mükkemmel.kusura bakmayın artık lafa değil icraata bakıyoruz. 2
  • Android Uygulaması 22 Haziran 2014, Pazar 11:42:59 Havaişin ölüsü bile çelikişten idir 6
  • Android Uygulaması 22 Haziran 2014, Pazar 11:27:26 Celik is habomda celik gibi duruyor. 8
  • beyaz kovboy 22 Haziran 2014, Pazar 11:22:06 celik is nolursun hafta ici ahl de calisan habom personeliyle toplanti yap nolur ya bi gelin konusun bakalim neler oluyo 0
  • İlk 100 kişiden 1i 22 Haziran 2014, Pazar 11:21:34 Sayın havacılık kolu başkanı bey ne oldu koltuk sallandı mı? Oturduğun yerden 5000tl maaş alıp üzerine bir de okulunu tamamlıcaktın noldu ? Uçak üzerinde kaç gün çalıştın da başkan oldun? Biz hangarda terden uçağın tepesinden inmezken sen karşıda o pırpırlarda kaç gün ne yaptın? İnsanları neden gaza getiriyorsunuz? Olması gereken oldu ve şirketler birleşti,ne olsaydı? Kişisel çıkarları bir kenara koyun , 3000e yakın insanin vebali var bu işte... Şubeye geçtin geçeli niye uğramadın yeni hangara, mng hangarına bir kere? Hani sen bizim için uğraşıyodun? Adam saatlere bakıyorum da benden çok saatin var 800lerde :) saat açmaya geldiğin kadar çalışmaya da gelseydin keşke.. 4
  • Android Uygulaması 22 Haziran 2014, Pazar 11:12:53 Aynen katılıyorum. Madem Hava iş işçiden yana neden Teknik A.Ş. bizi almak zorunda kalınca protokol imzalayıp şirketi kurtardı. Neden imzalama gereği duydu? Neden protokole gerek yok nasılsa alacaksın bu skalaya yerleştirilmiş demedi? Her yönüyle zarar edeceğim sakla yaptı 0
  • Android Uygulaması 22 Haziran 2014, Pazar 11:11:11 Tise bakinca teknik a.s. de en dusuk maasla calisanlar habomculat olacak. Habomcunun 10 sene sonraki konumhna bir yikamaci 2.5 senede geliyor. Odaci boyaci parca yikama iscisi kaloriferci mefrusatci marangoz dahil hepsi habom teknisyeninden daha iyi sartlarda ve yillar gectikce habomcuyu silip supuruyor. Gelde bu sozlesmeye başarılı de. 2
    • bak bı 22 Haziran 2014, Pazar 20:41:31 o bahsettiğin kadrolarda thy adam almıyor zaten.onların hepsını taseron sırket yapıyor. 0