Hava İş'ten açıklama: "Listeyi açıklarız"

    Çok beğenilenler

  • Ya Arkadaşım 10 Şubat 2018, Cumartesi 10:50:00 1)Madem bu kadar “rahatsınız”, o zaman ofiste neden kaptan kaptan dolaşıp sendikayla ilgili sizinle görüşmek isteriz diye kıvranıyorsunuz? 2)Zaten demokratik bir seçim yapmışsınız, ayrılan kişiler de sizi desteklemeyen insanlar. Sizin daha çok işinize gelmez mi? Birbirinizi över durursunuz. 3)”2 kişinin bildiği sır değildir.” sözünden yola çıkarak görüşmelerin gizli olmadığını geçiş sayısı istenilen düzeye çıkılırsa yeni sendikanın toplu sözleşme hakkını elde edeceğini biliyoruz devlet sırrı değil. 4) Bilgi kirliliğini düzeltelim; kuruluşunda görev alan emekli tecrübeli kaptanlar mevcut yönetiminde varolan 4 pilot 4 kabin 3 yer görevlisi arkadaş mevcut. Sen daha rakibini bile araştırmamışsın.Kahve köşesinden sallıyorsun gibime geliyor. 5) Para toplama mevzusunda ise iyi niyetli olan yaklaşımı olayları lehinize çevirmek için kullandığınızı biliyoruz. Niye korkuyorsunuzki? Size de para veriyoruz %1,5, yoksa yetmedi mi? 6) Daha çok yazardım da maalesef senin kabul ettiğin TİS ve yok ettiğin iyi niyet anlaşmaları yüzünden sabah geldiğim uçuşun üzerine gece nöbete geçicem yüksek ihtimalle o nöbet patlar. Bir de senin paralı uşağın airporthaber bunu yayınlar mı orası muallakta, tatiller falan adamlar yedikleri haramın hakkını vermeye çalışıyor!!.. Hadi eyvallah!!!.. 92
    • Tebrikler 10 Şubat 2018, Cumartesi 11:13:54 Ağzına sağlık. 52
    • Ağzına sağlık 10 Şubat 2018, Cumartesi 11:23:17 Teşekkürler aynı gün iki defa uçuşa gitmemizi sağlayan eski sendikamıza da burdan iyi niyetlerimizi iletiyorum 51
  • Bu kadar çirkeflik olmaz be kardeşim! 10 Şubat 2018, Cumartesi 08:52:37 Adamlar hazırlık yapamasın, delege çıkaramasın diye seçimi bir gecede öne alıp 2 gün sonra baskın seçip yaptınız. Adamlar 2 günde mecbur yakınında kim varsa onları onlar delege yapabildi. Buna rağmen bir çok kabin memuru delegeleri de oldu ve unutmayın o seçimde beğenmediğiniz liste %80 oy aldı. Sonra da bu kadar saçmalık yaptığınızdan dolayı diğer birimlerde delege çıkmamasını destek görmüyorlar olarak algılattınız. Bunlar tamamen sizin baskın seçim propagandanızın bir ürünü bunu böyle bilin. Sonra da sendika kurduklarında incik boncuk saçma sapan nedenlerin peşine düşüp kapattırmaya çalışıyorsunuz. Neyin korkusu bu? Nerde kaldı delikanlılığınız? Ama biliyoruz, tarihte ilk kez korumalarla dolaşan hava iş başkanı sizsiniz, delikanlılığınız bu kadar! Adamlar gönüllerinden kopan parayla sendika kurmaya çalışıyor, siz gitmişsiniz paranın toplanma usulü gibi basit bir gerekçeyle yine sendika kapatmaya çalışıp, korkudan tutuşmaya başlıyorsunuz. Onlar en azından gönülülük esasına göre para topluyor, siz her ay maaşlarımızdan zorla kesiyorsunuz. Hem de 2 katına çıkarmaya çalışarak. Acizsiniz! Bir de listeyi açıklarız diye tehditler savuruyorsunuz. Korkudan nereye saldıracağınızı da bilemiyorsunuz. Unutmayın biz Gisadda ve diğer yer birimlerinde çalışanlar olarak da sizi İSTEMİYORUZ. Ha bir de adama seneye istese de uçamaz demişsiniz, sahi siz uçabiliyor muydunuz? 77
    • Kabin 10 Şubat 2018, Cumartesi 11:30:46 Alkışlanası doğruluk 1
  • Tüm yorumlar

  • Tarih Tarih 15 Nisan 2019, Pazartesi 21:54:53 Hava-Sen, sizin gibi ayrımcılık yapmayan bütün çalışanların menfaatlerini düşünen bir sendikadır. Benimle birlikte bir üyesi bile kalsa orada olmaktan vazgeçmeyeceğim. Senin gibi kara bıyıklının camiasında olmaktansa, okumuş, aydın, demokratik Hava-Sen'in camiasında olurum. Üye sayısı umrumda bile değil. Önemli olan benim duruşum benim onurum. Kendime olan saygım ve hayattaki duruşum için ben Hava-Sen'liyim. Binlercesi katıldı diye katılamadım, yüzlercesi gitti diye de gitmedim. Sende 20 bin üye olsa ne yazar ben sende olmadıkça!!!! 0
  • boşa yorulmayın 24 Mart 2018, Cumartesi 23:11:24 Çalışan işçi sayısı ile alınan aidatları kabaca hesaplayın sendikanın ayda topladığı milyonlarca lira nereye gidiyor. sendikalar kanununu inceleyin bunlar neler yapabilir neler yapamaz, o zaman anlarsınız hiçbir şey yapma yetkisi bulunmayan sendikaların bu paraları nereye gidiyor. hava-iş hiç kendini yorma yönetici maaşlarını açıkla, o kadar kendine güveniyorsan da bırak hava-sen tarafından belirlenecek bağımsız denetçiler seni bir denetlesin bakalım paralarımız nereye gitmiş, ne kadar şeffafız. THY ile koyun koyuna olucan, sonra işçi haklarını sen yiyicen, sonrada milletin hakları elinden alındıkça sesin çıkmayacak, millet kendi hakkını korumaya çalıştıkça da ortalığı yıkıcan. Yok böyle dava, yok böyle şeref... Hz.Ömer adaletinden nasibinizi hiç mi almadınız? 0
  • Eeeeeeyyy hava is 14 Şubat 2018, Çarşamba 20:36:22 Secimden sonra ne ekip planlamayla ugrssir oldun nede yillik izinlerle hani mufettis gelmisti nerde hani yillik iznimi yaptim bile karakter yoksunlari paragoz menfaatciler.Isiniz insaat.amaciniz kar olmus 1
  • Kabin 12 Şubat 2018, Pazartesi 13:11:44 Kokpite güven olmaz, ilk fırsatta kabini yine satacaklardır. İzleyin ve görün. 3
    • Kpt 13 Şubat 2018, Salı 09:06:53 Ne zaman sattılar. Grevde diyorsan, grev günü yapılan uçuşları sadece kaptanlarmı yaptı diyorsun Kabin ekibinin büyük kısmı sizin hazırlıksız, ideolojik, organize olmamış, daha baştan bitmiş grevinize kabin ekibinin ve diğer sınıfların hiçbiri destek vermedi.Ama hasetiniz varya kaptanlara ( sadece bazılarınızın, çoğu arkadaşım ekip saygısı, sevgisi ve birliğini koruyor) ve senin gibi bölücülere, ayırımcılara papuç bırakmıyor.Sen konuş kötü ruhunla boş boş. 0
  • Listeyi açıklarız demiş 12 Şubat 2018, Pazartesi 03:56:32 Neyin listesi bu ben anlamadım. E-devlet sisteminde kayıtlı bir sendikaya üye olmak suç mu ki? Suç değilse neyi açıklayacaklar? 0
  • Ka 12 Şubat 2018, Pazartesi 02:54:15 Bizi bizim kadar iyi bilen yeni ve gerçek sendikamıza geçiyoruz. İşçi düşmanlarına sendikacılık yaptırmayacağız! Haklarımızı geri alıp insani şartlarda uçacağız.Boşuna tehdit savurmayın korkak olsak korumalarla gezen biz olurduk!!! 0
    • Zaten gelenler işçi dostu 12 Şubat 2018, Pazartesi 09:32:11 Rant var rant. Kimse senin benim hakkımı düşnmüyor artık 3
    • u neydı 12 Şubat 2018, Pazartesi 10:48:56 kardeş 2 kişi üye olmuş HAVA-SEN e bu neyin goygoyu 5
  • Thy kpt 11 Şubat 2018, Pazar 23:45:15 İfadeye dikkat”eğer yoğun bir şekilde istifa ediliyor söylemini değiştirmezlerse istifa edenlerin isimlerini açıklamaktan çekinmeyiz”Peki bu söylem acaba yeni sendikaya mı? Yoksa istifa edenlere ve edeceklere bir mesaj mı? İkincisini düşünüyorsanız ve onurluysanız gerçekten hiç düşünmeyin basın istifayı.çünkü açık bir korkutma çabası bu.Ve korkutma çabası ancak potansiyel korkaklara karşı hösterilir. 0
    • Anayasal hak kullanmak suç mu olmuş 12 Şubat 2018, Pazartesi 03:44:17 Thy çalışanları emeklerinin karşılığı olarak maaş alır, bu maaşın %1.5 ugunu sendika onun haklarını korumak için alıyor(bir de sanki hak kazandırmış gibi zam yaptı, Hava-Sen aidat %0.5 olacak diyor), sendikanın tek ürünü üyelerinin hakkını korumak. Üyelerden parayı hakkını korumak için alıyor, üyeleri işini yapmıyorsun dediği için üyelerini tehdit eden bir sendika düşünün, ya sen üyeni nasıl tehdit edersin, ayrılmasın diyorsan git hakkını koru. Bırak yeni hak kazandırmayı varolanların hepsini vermişsin protokollerle, hem tüm haklarını gaspet, hem parasını al bir de üstüne tehdit et, pes vallahi. Neyi açıklayacak onu da anlamadım, kişilerin yasal hakkı istediği sendikaya üye olur, bunu da e-devlet üzerinden yapıyor zaten, anayasal hakkını kullananları ifşa etmek ne demek? Suç delili olarak da e-devlet sistemini gosterir artık. Havasen dava açmalı mevcut yönetime, anayasal suç işliyor havaiş, anayasal hakkını kullanan vatandaşı tehdit ediyor, kanıtı da yukarıdaki açıklamaları 1
    • Aynen 12 Şubat 2018, Pazartesi 08:32:00 Uçucular da ozellikle pilotlar potansiyel birer korkak oldukları için adamlar kullaniyorlar bunu işte 2
    • Kobra666 12 Şubat 2018, Pazartesi 17:54:08 Sen bana "korkak" diyorsun değil mi? Bende sana hiçbir baltaya sap olamamış ancak karın tokluğuna çalıştırılan "embesil trol" diyorum. 0
    • Thy kpt 13 Şubat 2018, Salı 10:47:24 Ne alaka.Benim tanımladığım kişiysen korkan olduğun zaten tescilli durumda,Seni tehdit edene karşı sus pus kalırsan bunun adı korkaklıktır.Aç sözlüğe bak.Kendini böyle gördüysen, özeleştirideki dürüstlüğün gerçekten yüksek seviyede, orası kesin. 0
  • Havaiş Kapanacak! 11 Şubat 2018, Pazar 18:49:59 Eski vize memurunun 'Trolleri' bizi birbirine düşüremez. Siz kamyoncularla takılın biz biriz, hepimiz HAVA-SEN'e geçiyoruz! Siz kamyoncularin haklarini savunursunuz ama mümkünse Hava İş'in adini Tır İş / Kamyon İş / Asfalt İş falan yapin ki ne olduğunuz belli olsun! 0
    • gülesim geldi 12 Şubat 2018, Pazartesi 10:55:07 hepi topu 2 kişisiniz , 11 kişi kurmuş 2 üyesi var , gel de meydan okuyana bak? 4
  • Ranta gel 11 Şubat 2018, Pazar 13:03:13 Nasil bir rant varsa birbirlerini bogacaklar. 3
  • Tuhaf 11 Şubat 2018, Pazar 10:23:41 10 000 kabin memurundan 20 tanesi istifa etmis havais’ten. Bu ne demek? Kabin memurlarina ask hayatinizda da guvenmeyin, internette de guvenmeyin, is yaparken de guvenmeyin 17
    • Xl 11 Şubat 2018, Pazar 16:52:12 Bu iş kabinsiz olmaz. Sendikayı pilotlar kurdu diye sendika pilotların mı olacak? Genel kurul yapmadan toplu sözleşmeye gidemezler.Sayılara bakarsak da ilk genel kurulda kabin sendikaya sahip olur bu mevcut sendikada mümkün değil ki. 1
    • Sacma tespit 11 Şubat 2018, Pazar 16:56:21 İsteyen istifa eder isteyen etmez. Belki bugüne kadar kaptanların ne grev zamanı ne de 305 zamani desteklememis olması kaptanların sendikasına sıcak bakılmamasına sebep olmuştur. Saçma tespitlerinizi paylaşmak yerine yeni sendikanın herkesin sendikası olacağı ilgili açıklamalar daha faydali olacaktır. Ayrıca aşk acılarınızı alakasız yerlerde paylaşmanız da güldürdü beni. 1
    • Bıktırdınız 305 11 Şubat 2018, Pazar 19:09:25 Kardeşim kalan 9700 kabin memuru katıldımı greve taktınız kaptanlara .Tekrar tekrar soylendi o grev yasal değildi , ayçin pisliklerini saklamak için yaptı ne diye hrev yapalım 1
    • Grev 12 Şubat 2018, Pazartesi 22:17:23 305 olayi yasal degildi ama digeri yasaldi. Kabinin katildigi oranda ( sayi degil ) kokpitte katilsa isin rengi degisirdi. Sonra secimlerde istemezsen aycine oy vermezdin yine degistirirdin sendikayi. 0
    • km 15 Şubat 2018, Perşembe 14:45:05 grev zamanı 10000 km yoktu şirkette. 5000-6000 civarıydı sayı. geri kalan 9700 saçma olmuş biraz. 0
  • Cobretti 11 Şubat 2018, Pazar 02:08:35 Tum bu olaylar havasen in nasil gumbur gumbur geldigini gormelerinden.4000tl maas alip baskan olup parayi gorenlerle,yillardir 30-40bin kazanan kaptanlari bir kefeye koymayin 1
    • Ökkeş Aygır 11 Şubat 2018, Pazar 08:36:42 Troller ne kadar kazanıyor acaba? Bilgi verirsen seviniriz. 4
  • Boş yapma 11 Şubat 2018, Pazar 00:50:29 Herkes yaşadığını biliyor, burada trollerin gazına gelmeyin, ucucular bitap durumda ve buna tepki veriyorlar, birbirine düşürme hesabı yapmayın boşa, beraber ezilenlerin dayanışmasından korkan Hava-İş ve trolleri kabin kokpit kavgası üzerinden yürüyor da bu ftl ve tadil protokolünde kabin kokpit ayrımı yok, hava iş hakları kabin kokpit ayırmadan gaspetti, cezasını da tüm ucucular verecek. Asıl mesele ekip planlama değil onlara bu yetkiyi altına imza atarak veren Hava-İş sendikasıdır, üstelik lüks makam araçlarının korumalarının parasını ödeyen ucucuların parasıyla yapıyor bunu 0
    • Aynen 11 Şubat 2018, Pazar 08:28:16 Doğru 0
  • ALEXSANDERE 11 Şubat 2018, Pazar 00:38:55 BU SENDİKA KAPANIR KENDİNE HAYRI YOK.HER İKİ SENDİKAYA ÜYE İKEN YENİ SENDİKA KURUCULARI ARASINDA BULUNMAK HUKUKA AYKIRIDIR.ŞİMDİDEN PATLADILAR.BİR SENDİKA KURMAYI BECEREMİYORLAR.BUNLRMI BİZİM HAKLARIMIZI SAVUNACAKLAR.GİDİN EMEKLİ OLUN.EVİNİZDEKİ ÇİCEKLERİ SULAYIN ALENSANDER 33
    • Troll 11 Şubat 2018, Pazar 01:33:44 Yürü 2
    • olm bak bi git... 11 Şubat 2018, Pazar 02:13:49 Yuru bi git üniversite falan oku ilk once... Orantisiz zekadan mazallah hasta olacaksin 1
    • sergio 11 Şubat 2018, Pazar 12:26:56 insan utanır şu yazıyı yazarken, inanmadığı da belli işin kötüsü, Allahım şu “menfaat” neler yaptırıyor insana, nasıl da unutturuyor şerefli varlık olduğunu; arkadaşım asıl faal bir tk kaptanının/amirinin/teknisyeninin SENdikacılık yapması imkansızdır bizim gibi bir ülkede, daha önceki seçimlerde sizin, “bizi sattı” dediğiniz kaptan/teknisyen/amir delegeler fert fert aranarak tehdit edildiler işten atılmakla, nihayetinde de delegeler seçime girmedi korkudan, şimdiyse hür insanlar, korkusu olmayan insanlar HAK arama peşinde çabalıyor, SEÇİM SEN’in ister bu şekilde sömürülmeye evet dersin , isterSEN gidişatı düzeltmek için çabalayanların safına geçersin, kısaca çözüm SENsin, kalın sağlıcakla 1
  • kabin 11 Şubat 2018, Pazar 00:35:57 mevcut sendikamızın sonuna kadar arkasındayız.Maceraya gerek yok.Emekli pilotlar derneğine üye olmayacağız.Siz neyin kafasını yaşıyorsunuz bu zamana kadar kazanılmış hakları bırak yalan yanlış milleti bilgilendiren fosil kaptanların kuruduğu sendikaya geçeceğiz biz enayi değiliz burdayız. 48
    • Kazanılmış hak mı 11 Şubat 2018, Pazar 02:48:56 Bir tane bu sendika döneminde kazanılmış hak gösterin ben de ayrılmayayım, 1 tane yeterli. 1
    • asansor kabini 11 Şubat 2018, Pazar 19:54:13 Nasil kabindensin sen acaba,mevcut haklardan giden 10 tane sayarim sana,kazanilan tek sey gostersene.. 0
    • mimi 12 Şubat 2018, Pazartesi 01:40:55 gösterememiş mi ne 1
  • EFO 11 Şubat 2018, Pazar 00:33:42 GEÇİN BAKALIM YETKİSİ OLMAYAN SENDİKAYA ATILINCA VEYA DİSİPLİN KURULUNA SEVK EDİLİNCE BKALIM SİZLERİ KİM SAVUNACAK.TAZMİNAT ALMADAN GÜLE GÜLE DERLER.ŞİRKETTE BÖYLE BİR İMKAN BEKLİYORDU.OYUNA GELMEYİN AKILLI OLUN ARKADAŞLAR 38
    • İş kanunu 11 Şubat 2018, Pazar 02:45:50 Sendikalı sendikasız öyle bir durum olunca iş mahkemesine başvuruyor, sendikanın o durumda yapacağı bir şey yok zaten, ama sendika senin hakkını çalışırken korumadığı için senin için sunu yaptık bunu yaptık diyemediklerinden artık atılırsan hakkını koruruz diyor, trajikomik, ki birçok atılan oldu kendi avukatlarını tutup uğraştılar sendika hiçbirsey yapmadı. 0
    • Efoya 11 Şubat 2018, Pazar 03:16:03 Once f o yazmayı oğren :) 0
    • bireyn 11 Şubat 2018, Pazar 09:35:43 bana akıllı olmayı söyleyen amip , Tanrı sizi dünyaya gönderirken öküzden , böcekten farkın olsun diye bir organ vermiş . boşuna duruyor orda .. günde enaz birkez kullan bence. 2
    • nasil yani 11 Şubat 2018, Pazar 13:23:53 Afedersiniz ama baska sendikaya gectik yada halihazirdaki sendikadan istifa ettik diye neden isten atilalim yada disipline sevkedilelim neye dayanarak soyluyorsunuz biraz acarmisiniz boyle bir kanun varda biz bilmiyorsak aydinlatirmisiniz bizi 0
    • TROLL EFO 11 Şubat 2018, Pazar 13:56:04 Üst sırada görünür olmak için aynı yorumunu yarın da copy paste yapıp güncelleyecek misin? YEMEZLER... 0
    • ahaha 11 Şubat 2018, Pazar 15:54:23 eleman sağdan soldan duymuş efo diye yazılıyor sanıyor f o yu burda trollük yapmaya çalışıyor aklınca, bi de capslock u kapat pilot sansınlar 0
  • Hepimiz ameleyiz 11 Şubat 2018, Pazar 00:33:03 Bakın egolu artist arkadaşlar ; hepimiz kokpit kabin teknik yer görevlisi çok çalışıp emek veren insanlarız .Eğer akıllı olmazsak kullanılırız . 3
  • 50 cent hesabını herkes yapar 11 Şubat 2018, Pazar 00:21:56 Kıymetli arkadaşlar kimse sana bana kazanmıyor parayı.Herkes daha iyi yaşam standartları için,çocuklarının geleceği için kazanır.Bunu da nasıl harcayacağı kendine kalmıştır.Çok kazanıyor diye kaptanlar çok mu harcayacak,ya da bize mi harcayacak.Adam isterse 1 cent in hesabını yapar.Benim mühendis arkadaşlarımın 2 misli para alıyorsunuz o zaman siz de para hesabı yapmayın.Çünkü çok kazanıyorsunuz.50 cent in hesabını yapıyor dediğiniz kaptanlardan bir tanesi 2 sene önce KUL yatıda memur arkadaşın 3000 TL lik hastane masrafını ödedi.İYİLİK YAPMADI,ÜZERİNE DÜŞENİ YAPTI.Ben de dediğiniz insanları gördüm,ama çok kazanıyor çok harcamalı 3 ün 5 in hesabını yapmamalı demedim.Adamın kendi parası.Ama senin paranla sendika yöneticileri seçim sonrası CAPE TOWN tatiline stres atmaya gitti haberin var mı?Bence biraz 3 ün 5 in hesabını yap güzel kardeşim.Sevgiler. 2
  • Harran lı değil sendikalıyım. 11 Şubat 2018, Pazar 00:21:13 Öyle de böyle de ZAMANLA %50 den fazlası geçicek yeni sendikaya, hava iş kabin ve kokpitin neler çektiğini ne kadar düzensiz kuralsız uçtuğunu son 1 yıldır savunmadığın için bunun hesabını vereceksin ama unutulmamalıdır ki kabin ve kokpit her zaman birbirine destek vermeli birlikte hareket etmeli. 1
  • Hava İŞ in 10 Şubat 2018, Cumartesi 22:51:44 Beni , tek bir pilotu kaybettiği an ; İstanbul da 12 saat dinlenme ile ( daha önce 24 idi ) ucusa tekrar verilmemiz konusunda önce heyt huyt yapması ( ki bu arada her 2 cümlede bir " bize danışılmadan değişiklik yapıldı " ibaresinide eksik etmediler ) sonra bizden habersiz tadil protokolü yapıp , mevcut tis i , FTL uydurmasıdır. Ayda 1 kez dahi olsa gece 2 de inip aynı gün 14 te imzam varsa bitmiştir bu iş. 0
  • km 10 Şubat 2018, Cumartesi 22:16:05 yine başlamış kalitesiz yorumlar. birlikte çalıştığı insanlara laf sokanlar, bütün haklarını kaybeden sendikayı savunup yenisine geçmek isteyen insanları tehdit edenler... bu kitleye sendika kavramı bile fazla aslında ya, neyse. benim en büyük derdim, bu insanlarla uçuşta sohbet etmek zorunda kalmak artık. yeni sendikadan tek bir isteğim var; lütfen şirketle anlaşıp uçuşlarda kalan vakitlerimizde kitap okuma hakkı sağlayın bize :) hem kabinde sessizliği de sağlamış oluruz! 2
    • TrolL 11 Şubat 2018, Pazar 00:31:43 Dostum onlar kabin kokpit çalışanları değil emin ol. Sadece troller. Unutmaki mevcut sendikanın birsürü trolü mevcut. 2
    • Ökkeş Aygır 11 Şubat 2018, Pazar 08:40:28 Yazılan yorumun tarzına/ tipolojisine/hatalarına biraz dikkat et hep aynı kişinin yazdığını anlayacaksın :) 2
  • Joson 10 Şubat 2018, Cumartesi 20:47:03 Ne olacak şimdim var olan bir sendika varken yeni bir sendika kurma THY 'ye bayram ettirir . 6
  • B777 10 Şubat 2018, Cumartesi 20:19:40 Sendikanın mailinde sadece pilotların hedef alınması üzüntü verici.Şirketin bütün yükünü çeken ve para kazanmasını sağlayan,limitleri geçercesine deli gibi uçan bir pilot olarak Hava-sen gececeğim.Tis sürecindede grevse grev eylemse eylem 4
    • B777 ye 10 Şubat 2018, Cumartesi 20:42:58 sizin anlayışınızla şirkete para kazandıran sadece sizsiniz. bu şirkette istasyon,yer, kabin ve kargo personeli olmasa siz ne yapacaksınız ? kendinizden başka kimseyi düşünmeyen bencil insanlarsınız. 25
    • Teknisyen 10 Şubat 2018, Cumartesi 21:20:22 Ucuslarda bu aralar yeni yeni oyuncaklar verilmeye baslandi.birde yanlarinda gorev ve sorumliluklari yazi teknisyen olaninin gorevlerini okursaniz kimin bu sirkete cok faydasinin dokundugunu gorursunuz. 7
    • B777 ye ye 10 Şubat 2018, Cumartesi 21:27:42 Kabin&kokpit&istasyon&tum birimler olarak hepimiz biriz, beraberiz, kaybettirilen ekip ve havacilik ruhunu yeniden inşa etmek üzere güzel yarinlara omuz omuza inadina yürüyeceğiz. 1
    • Bişey diycem 11 Şubat 2018, Pazar 02:13:30 THY de sendikal oluşum teknik te başlamıştır. bilmeyen açsın okusun. Tüm birimleri; kabin kokpit teknik istasyon bir ve beraberdi eskiden. Haklı mücadelesini hep beraber verdi. Yeri geldi beraberce göğüslemedik mi krizleri? Ama nasılsa nifak tohumları atıldı aramıza ve birimler birbirine düştü koparıldı. B777 pilotum sadece kendi açısından özverisini ifade etmiş, tabiki teknik olmazsa uçağı kaptana tertemiz getirmezse olmaz bu iş. Lütfen anlamak istediğimize değil bütüne bakalım. Elimizden alınan, yozlaştırılan sendikayı terk edip yeniden bir ve beraber olalım. Örgütlü adil şeffaf hak arayışında buluşalım. 0
  • CMC'ye 10 Şubat 2018, Cumartesi 20:07:02 Dinleri imanları para olan emekli kaptanların sendika kurmaları... demişsin saygısızlık yapmayın bizler olmasak hiçbiriniz evinize para götüremezsiniz 14
    • paramı dedin? 10 Şubat 2018, Cumartesi 20:46:28 pilot değilmisiniz hepiniz .... dininiz imanınız para olmuş sizin. 22
    • Hooooop Hocam 10 Şubat 2018, Cumartesi 21:24:52 Kes sacmalamayi pilot.Kafan boyle calisiyorsa birak bu isi.Yakitci olmasa ne yapardin?Veya teknik?Bu nasil bi kafa bu ne sacma dusunce? Bi adam olup mantikli seyler konusmayi beceremiyorsunuz,sen olmasan baska pilot ucurur,teknik olmasa baska teknik bulunur.Burada sendikayi ve senin gibilerin de haklarini kazanmalari icin elini tasin altina koyan kafasi calisan agabeyimiz Iskender Hocayi ve ekibini konusuyoruz aldin sazi eline basladin sacmalamaya... Senin gibilerin mevcut sendikada kalacagini tahmin etmekteyim... Aglama sonra senin gibi ender pilot var bu ulkede,senden de olmayalim.Belli mi olur kalbin dayanmaz bu FTL li planlara. 14
    • Yanılmayın 12 Şubat 2018, Pazartesi 11:22:58 Yorum yaptığınız yazının Kaptana ait olduğuna eminmisiniz.Burada yorum yapan herkese söylüyorum.Lütfen ve özellikle kindar, sevgisiz, saygısız ve etik olmayan söylemleri genele maletmeyin.Şüpheli yaklaşın ve kişisel saçmalıkları herhangibir meslek grubuna etiketlemeyin. 0
  • Doğu 10 Şubat 2018, Cumartesi 20:00:01 Uçuş Delege Seçimlerinde Çarkçı ve ekibinide gördük Bir çoğu TSK’dan ayrılan pilotlar.yeri gelince Asker kökenliyiz derler ama söz konusu maddiyat olunca THY’yi seçen gürühlar.. Hakkını alacaksın elbette ama söylemle vatan sever filo komutanı olmuyor maalesef. Emekli olacak kaptanlar emeklilikten sonra emeklilik hayatı yaşasın 2 sene önce üye ol sonra hak savun sevsinler sizin adalet arayışınızı.. Kendini kaf dağında gören İnsanla Hak Mı Aranır?? 16
  • Vedat 10 Şubat 2018, Cumartesi 18:09:39 Havaciligin tek sendikasi vardir.HAVA IS DIR.Birakin hayal kurmayi gitiginiz gibi geri doneceksiniz. 40
  • 3 aydır çift maaş 10 Şubat 2018, Cumartesi 18:08:29 3 aydır çift maaş alıyorsunuz,ayıptır uçakta beraber uçtuğunuz cheflere 2016 dan beri ne zam yok 28
    • Chefcik 10 Şubat 2018, Cumartesi 19:58:53 Bundan bize ne bizim aldığımızdan sanane ? 2
    • Chef bey 10 Şubat 2018, Cumartesi 20:24:06 Para istemiyoruz insani şartlarda uçmak istiyoruz 2
  • ÇavbelAa 10 Şubat 2018, Cumartesi 17:52:26 Hiç güvenmiyorum şu çarkçının arkasındaki gürüha , kokusu çıkar yakında ! 27
  • Ehüüühü 10 Şubat 2018, Cumartesi 17:45:10 2000 ( iki binnn- miilyoon- millyaarr) sen Ne yaptın !!! 2 üye ne la !!!!! Aklıma zügürt aga filmindeki seçim sonucu geldi , o zaman aganın oyu nerde ??? Hey yarabbim 12
  • Feridun kastelli 10 Şubat 2018, Cumartesi 17:42:43 FERIDUN EVRENSEL NE ZAMAN TUTUKLANIR 19
    • eren 11 Şubat 2018, Pazar 20:00:46 ceplerinden tuttuklari evden bozma ofise iki sandalye bi masa aldi diye mi.. 0
  • Kabin Amiri 10 Şubat 2018, Cumartesi 17:41:36 Kaptanlar bizi 305 de satti.Grevde satti.Emekliligine 1 sene kala ortaya cikiyorlar.Bunlarami GUVENECEGIZ 40
    • Selam 10 Şubat 2018, Cumartesi 23:13:43 Troll çek 0
    • Kpt. 12 Şubat 2018, Pazartesi 11:32:51 Senin grev dediiin o organizasyonu ve hazırlığı berbat, zamanlaması saçma hareket yüzünden yıllarca haklarımızla ilgili sesimizi çıkaramadık.Senin grev dediğin saçmalığın olduğu gün ve sonrasında uçaklar kabin veya teknik olmadan mı uçtu aklıevvel arkadaşım. 0
  • k/m 10 Şubat 2018, Cumartesi 15:54:43 Yatılarda 50 centin hesabını yapan emekli pilotlar bu işe ne karşılığı girmişler. 50 bin maaşmı ? yoksa 60 bin maaşmı ? 60
    • Alla alla 10 Şubat 2018, Cumartesi 16:05:34 Isiniz gucunuz pilotun aldigi para arkadaslar ne kadar haset insanlarsiniz. Tatlibal bu isi bedavaya mi yapiyor saniyorsunuz? Yetmedi mi haksizliklar yetmedi mi nobetlerde surunmeler bos gunlerde ucmalar falan? Ne ilginc varliklarsiniz ! Bence kokpitin sendikasi ayri olmali ve kabin ile hicbir iliskisi kalmamali kokpitin! Kabin de ozellessin ne maasi hakediyorlarsa onu alsinlar. Bu duzen boyle olmaz, otellerimiz de ayri olsun tipki Singapur daki gibi! Kabin kim kokpit ile ayni haklari aliyor? 13
    • Müzik 10 Şubat 2018, Cumartesi 17:30:44 Sen 50 cent dinlemeye devam et. Paranı nerede ve nasıl harcadığını anlat bari feyz alsınlar. 0
    • Yav hehe 10 Şubat 2018, Cumartesi 17:50:04 Asil 50 kurus hesabi yapan sizsiniz. Hicbirinizi disari yemege cikarken gormuyoruz. Odalarinizda biskuvitle geciriyorsunuz yatilari. Bu sirket size yayi harcirahi vermiyor gibi davranmaya devam 5
    • km 10 Şubat 2018, Cumartesi 22:08:15 yukarıda kaptanlara giydiren arkadaşa katılmıyorum o ayrı mevzu da, şu yatıda bisküvi yiyorsunuz diyen ne iş, onu da anlamadım. gezilecek bir yer değilse, çıkmam. odama yemek söylerim. ne biliyorsun bisküvi kıtladığımı, hayret bir şey. bir de yemeğe çıkmayacağım deyip sonra tek başına çıkmak var. o daha eğlenceli, kafa dinlemelik :D 3
    • km cigim 10 Şubat 2018, Cumartesi 22:37:25 Biskuvit yiyen cogunlukta bunu hepimiz biliyoruz. Sen tek cik, kimse seni hadi gel disari cikiyoruz diye zorlamiyor. Ben de tek cikiyorum, ama cikiyorum veya yemek soyluyorum odaya. Uc kurusun hesabini yapan zavalli havacilara sozum. 1
    • Km ye 11 Şubat 2018, Pazar 03:29:48 Bu nasıl bir tarzdır? Senin gibileri kim alıyor bu şirkete? Insanlara iftira atıyorsun bilmeden etmeden ? 50 miymiş 60 mıymış. Nasıl bir agız bu üsluba da bak !!!!!! 1
    • Net 11 Şubat 2018, Pazar 10:22:03 Kabin maaslari 3000 tl’ye cekilmeli. Net. Km’larinin yatilarda ne yaptiklarini iyi biliyoruz, Dakar olayini unuymadik. Kokpit icin ayri sendika olusmali, bana ne km’nun haklarindan yahu 2
  • CMC 10 Şubat 2018, Cumartesi 15:50:21 Dinleri imanları para olan emekli kaptanların sendika kurmaları akıllara başka şeyler getiriyor.bizlerin desteğini almak için türlü türlü şaklabanlık yapacaklar bekliyoruz.Ama şu unutulmamalı elini hiçbir zaman taşın altına koymayan,ben 40-50 binime bakarım diyenden ne köy olur ne kasaba yürüyün anca gidersiniz. 47
    • Hass 10 Şubat 2018, Cumartesi 15:57:09 Sen uza.. uc kurusa talim olmaya devam et.. 2
    • Anlamadım 10 Şubat 2018, Cumartesi 16:01:40 Adamlar uçuyor kazanıyorlar sen çokomel karşığımı çalısıyorsun 1
    • Hass a 10 Şubat 2018, Cumartesi 16:03:25 hepinizin zihniyeti bu işte kendinizden başka kimseyi düşünmeyen bencil insanlarsınız 5
    • Kaptan 10 Şubat 2018, Cumartesi 16:20:13 Yorum mu yapıyorsun, hakaret mi ediyorsun? Kendini tanımlamışsın 3
    • O kaptanlar 10 Şubat 2018, Cumartesi 19:53:01 Senin her uçuşta evine ailene çocuklarına sağ salim geri dönmen için ter döküyor. Senin hayatın o kaptanların zekasında bileğinde bilgisinde. Daha hangi taşın altına elini koyacaklar. Makam olarak senden üstün olan insanlara olan saygını geçtim hayatını emanet ettiğin birisine biraz saygılı ol. Olun demiyorum çünkü o kadar çok kıymetli saygı duyulası arkadaşlarımız varki kabinde bizlerle kader birliği yapmış. Sen bu mesleğe laik değilsin. Ama malesef senin gibilerde çıkıyor. 4
    • KA 10 Şubat 2018, Cumartesi 21:30:26 Adam olun oglum,burada ben olmasam li cumleyle baslanilmayacagina kafaniz basmiyor sacmasapan polemige giriyorsunuz.Pilot olmussun ama mantikli bir insan olmana var daha.Sendikayi konus,FTL yi konus.Bu sendikayla kaybettigin daha kaybedecek neyin oldugunu konus birak millete ahkam kesmeyi. 5
  • 737CPT 10 Şubat 2018, Cumartesi 15:15:10 Son yapilan is sozlesmesiyle ve ftl in yayinlanmasiyla sendikanin ne kadar deneyimsiz oldugu belli oldu. Her ay ucus planlarinda yeni bir olay ile karsilasiyoruz. Bunlar ile karsilasacaginin farkinda olmayip gidip butun haklarimizi yonetimin hazirladigi prosedure yonlendirmek onu shgm mudurlugunun ftl dokumanina yonlendirmesi sendikaya ne kadar yakisir. Bence birakin siz bu isi turk metal sendikasina bakin.%20 üzerinde zam almak nedir. Grevin yasak oldugu yerde is yavaslatma yaptilar. Kamoyu olusturdular. Yapamiyorsan gideceksin... 3
  • YASASIN YENI SENDIKA 10 Şubat 2018, Cumartesi 15:10:33 Ucucunun derdinden ancak ucucu anlar... 4
  • fghjyr 10 Şubat 2018, Cumartesi 14:56:59 Yeni sendikayı destekliyorum kesinlikle ama keşke kurucu üyeleri daha farklı insanlar olsaymış. içlerinden biriyle uçtum daha merhaba dediğimiz andan başlayıp yol boyunca şikayet etti şirketten, sendikadan... Bütün ekibin enerjisini aldı götürdü. Bizim de mutlu olmadığımız durumlar fazlasıyla var ama o anda orada düzgün yapmamız gereken de bir işimiz var. Çalışma kısmına gelince varlığıyla yokluğu da birdi, hepimiz onun yerine de çalıştık. Düşünüyorum da bu durumda o nasıl anlayacak benim eve döndüğümdeki yorgunluğumu da bunu şirkete anlatıp hakkımı almaya çalışacak. Bu kadar negatif olup, bu kadar söylenip de nasıl şirketle "anlaşma" yapmaya çalışacak. Böyle insanlarla mı kabinden yeni sendikaya gecişi sağlamaya çalışacaksınız? Kabinde o kadar pozitif, işini çok iyi yapan, tek amacı sirkete zarar vermek değil kendi haklarini almak olan pırıl pırıl arkadaşlarımız varken şirketin karsisina kabin ekibi diye işine saygısı olmayan bu insanları mi çıkaracaksiniz? Neyse ki hava-iş'e olan kızgınlığımiz büyük yoksa kimse böyle kurucu üyelerle bırakın yeni sendika macerasına atılmayı Kütahya git-gel yapmak istemez. 0
  • Grev' e davet 10 Şubat 2018, Cumartesi 14:51:42 Gelin doslar bir olalım varm isiniz grev 'e ney kimse yokmu evet kimse yok olmayacakta çünkü biz thy çalışanları bilinçli bir sendikal bilgiye sahip değiliz mevcut sendikaya hak talebinde bulunuyoruz.eee sonra takip yok sonra sendikaya aidat veriyoruz alsın haklarımızı nasıl alsın arkadaş sen yaninda durma hadi kaptanlar uçurmasın uçakları kimse çalışmasın Is bırakalım yok ama yeni sendika kuralım bumu çözüm buyurun kurun ozaman yazik vallahi yazik billahi yazik 8
    • Varim 10 Şubat 2018, Cumartesi 14:54:29 HELAL OLSUN SIZE 1
    • Grev diyene 10 Şubat 2018, Cumartesi 15:03:40 Kafa karıstırma. Grev oyle kafana gore yapılmaz.Sendikayla şirket gorusur anlaşmaya calısılır. Grev sonrasında açıklanırsa açıklanır. Sirket de bilir önlemini alır grev yaparsın. Amac hakkını almaktır şirketi zora düşürmek değildir. Bunu bir öğren önce.Oyle kafana gore grev olmuyo. Şirketi zora düşürme bakış açını değiştir sen önce . Trolsün büyük ihtimal. Biz ekmek yedigimiz yeri zora düşürmeyiz. Herseyin bir süreci vardır. Belli ki senin ekmek yediğin yer burası değil.Buraya kafa karıstırmak için yazmışsın belli ki . 5
    • Kaptan 10 Şubat 2018, Cumartesi 15:10:43 Tamam uçurmayalım uçakları ama hangi gerekçeyle? Siz mücadele etmeyin, sonra grevi sopa gibi kullanıp haydi greve diye gaz verin. Önceki grevlerde de insanların başını bu kafa yüzünden yaktınız. Şimdi kokpit sizi sattı diye kabini tahrik edin. Sen önce sendika ol, biz üye de oluruz, uçağı uçuracak kaptan da oluruz. 5
    • Troll diyene troll 10 Şubat 2018, Cumartesi 16:47:21 Asıl troll sizsiniz şimdi den thy nin yalakaligini yapmaya başladınız bile herşey zamanlar mıs her istediğinizi alacaginizimi sanıyorsunuz thy den buna sizbile inan miyorsunuz mevcut sendika gitsin ne olursa olsun anlayisi icinde goruyorum sizi yazik 5
    • Kaptana 10 Şubat 2018, Cumartesi 16:51:05 Bak yine anlasamadik sendikalı ya sahip çıkarsak biseyler olur sen sahip çıkmazsan sendikacılar hic birseyler yapamaz beni anlayan biri yokmu 1
    • Grev 10 Şubat 2018, Cumartesi 16:56:54 Benim bir çıkarım yok ama sizin kafanız karışık oldugu acik ortada kimsenin kafasini karistirmiyorum 55 yıllık bir sendikayı yıkalım baştan başlayalım niye birilerinin egosu için doğrumu bu 6
    • Havacı 10 Şubat 2018, Cumartesi 19:20:16 Havacılar yeni düzenlemeyle greve de çıkamıyor artık bunu bilerek var olan haklarımızı kaybettirecekler 2
  • HAK IS SENDIKASI 10 Şubat 2018, Cumartesi 14:33:36 Biz hava is sendikasinda kalip haklarimizi almaya devam edecegiz.Birde bu sendika hak is ile gorusuyormus.AMAN UZAK DUR ALEKSANDER BIZDEN 28
  • Grev 'e davet 10 Şubat 2018, Cumartesi 14:31:12 Haydın canlar bir olalım varmisiz greve cikmaya 7
    • Geevci 10 Şubat 2018, Cumartesi 17:54:37 2013 de maçası yiyenlerden misin 3 gün sonra dönenlerden mi? Ona göre çağrı yap! Amelenin ameleye yaptığını Topçu yapmadı o dönem! Kokpitle zaten bizkim olmaz da.... onlarsızda bişey yapamazsın haberin olsun! 1
  • HODRI MEYDAN 10 Şubat 2018, Cumartesi 14:19:14 Havaciligin tek sendikasi vardir oda yarim asirdir sene 1962 bu yana hizmet eden HAVA IS SENDIKASIDIR. OYUNA GELMEYIN HAYAL KURANLARIN PESINDEN GIDIP KENDINIZI UZMEYIN DERIM. 40
  • Uyeden 10 Şubat 2018, Cumartesi 14:18:25 Çarkı neyin pesindesin hangi pazarlıklar içindesin bilmiyorum ama yeni sendika da nerden cikti vevcut esndikayi korumak yerine nasil zarar verebilirim gayreti icinde goruyorum maglum yeni tis yaklasmakta iken bu haptigin yaşına yakışmıyor 27
  • Kabin ismet 10 Şubat 2018, Cumartesi 14:13:58 2019 daki tis bu mevcut sendika yapacaktir.Bu konjektor degismedigi surece bu yonetim burda olur.Birak iskender hayal pesinde kosmayi sana bursa tis imzalama yetkisi vermezler.Senin tizun kuru 1 sene sonra emeklisin.Bizim gibi genc arkadaslari kandirma 27
    • ismete 10 Şubat 2018, Cumartesi 16:01:21 Benim akıllı ,çaylak arkadaşım; emekli olması daha iyi değilmi?Kimseye yani işverene gebe kalmadan bağımsız çalışır sende gider yakasına yapışır hesap sorarsın. 3
    • Cevap verme 10 Şubat 2018, Cumartesi 20:35:54 Anlayacak kapasitede degil ki !! Emekli kaptandan iyi sendika yoneticisi mi olur, sirkete baglilik yok ve bu isin icinden gelmis yetismis biri.. butun zamanini da buna ayirabilecek.. biz de hesap sorabilecegiz, cunku gercekten havacilarin sendikasi olacak, kamyoncularin degil... 3
  • Kabin memuru 10 Şubat 2018, Cumartesi 14:11:15 Biz ucucular burda kalip burda mucadele verecegiz.Kazanilmis haklarimizi kaybetmek istemiyoruz.Bi sene sonuna kadar bu sendika yetkili basimiza bir is gelse napariz.Gidenler iyi dusunun sonunuzu iyi gormuyorum. 46
    • Kaptan 10 Şubat 2018, Cumartesi 14:48:38 Ayrıldım napacan? Tehdit mi ediyorsun bizi? Sonumuz iyi olmyacakmış falan. 3
    • Kaptana 10 Şubat 2018, Cumartesi 17:55:57 Senin gibileri kokpite oturtuyorlar işte:) eğer gerçekten pilotsan tabii??? 7
    • Kaptan 10 Şubat 2018, Cumartesi 17:59:12 Sende anlama güçlüğümü var aga :)))) 4
  • Epk 10 Şubat 2018, Cumartesi 14:09:23 FERIDUN EVRENSEL VALILIKTEN IZIN ALMADAN SAHSI OLARAK SENDIKA ADINA PARA TOPLAMISTIR.HUKUKI SUREC BASLAMISTIR.BU SENDIKA DAHA KURULMADAN USULSUZLUK YAPMAYA BASLAMIS.BIZ SIZIN NEYINIZE GUVENELIM.YAKINDA PATLAR HABERINIZ KURULMADAN KAPANAN SENDIKA 36
    • Ne yapacaksin 10 Şubat 2018, Cumartesi 17:51:10 Borcumuz vardi onu odedik! 1
  • Ah Alexander Vah Alexander 10 Şubat 2018, Cumartesi 14:07:39 Sen ve saz arkadaşların bu zamana kadar kenara koyduğunuz paralarla bir sene sonra emekli olunca rahat bir hayat sürersiniz bırak sendikal işleri... Ha diyelim ki yetkiyi aldın, tk tarafı aynı sözleşme üzerine size hangi hakları verecek?? Daha sendika kurmayı bile beceremiyorken, sen ve saz arkadaşların halen avukata vekalet vermeyi kurbana vekalet vermek gibi anlarken hangi hakkı hukuki olarak savunacaksınız... Sözün özü kokpitine geri dön ve çocuğunun pilot gelişimine yardımcı ol, daha faydalı bir iş yapmış olursun... Mevcut yönetim; Bırakın çocukla çocuk olmayı;) 32
  • Ka 10 Şubat 2018, Cumartesi 13:34:08 Sabah uçuştan gel akşam git ankaraları söylemiyorum bile yeni sendikaya geçmeyelimde ne yapalım.. 37
  • Bakın dalganiza 10 Şubat 2018, Cumartesi 13:23:53 En büyuk isci silahi olan grev silahı cekildiğinde koşa koşa işe gelen bir işçi topluluğunu kimse savunamaz. O işçilere en kral sendikayı da versen bir halt olmaz. Hava iş olun hava sen olun takılın dalganıza bakın. Sizde yürek yok, sendikalar naapsın.... 11
  • Hayırlı olsun Havasen 10 Şubat 2018, Cumartesi 13:17:03 Sendika aidatlarının %90 lık kısmını uçucular öderken, sendika seçimlerinde temsil hakkı sadece %20. Çoğunluğun azınlığı yönettiği yönetim şekli ortaçağ da kaldı. Havaiş yönetimi HODRİ MEYDAN, Uçuş işletmeye HAK ettiği temsil hakkını ver ve erken seçim yap. 36
  • Algı 10 Şubat 2018, Cumartesi 13:10:54 Parayı uçucu ekipler veriyor yönetim kamyoncularda 37
  • Kazım 10 Şubat 2018, Cumartesi 13:10:52 Ben kendimi ateşe atmam arkadaş millet gitsin üye olsun tis imzalansın anca ondan sonra geçerim :) Ayrıca 7 senedir sendikaya üyeyim bu hava sen’in başkanı 2 yıl önce üye olmuş sendikaya 5yıl aidat vermeden benim sırtımdan yararlanmış haklardan ne derece güven veriyor siz düşünün ! 71
    • Kazım sana akıl lazım 10 Şubat 2018, Cumartesi 13:15:14 Sendika değiştirmeyi Neden ateşe atmak olarak değerlendiriyorsun? Bu her Türk vatandaşına devletimiz tarafından sağlanan bir haktır. Başkalarına çamur atmadan önce düşün. Düşün ki; o çamur ilk başta senin ellerini kirletecektir 3
    • Teknik 10 Şubat 2018, Cumartesi 14:04:44 Teknik ? 1
  • Slogan 10 Şubat 2018, Cumartesi 13:06:14 Sen SEN değilsin Hava-SEN'li olmadıkça... 37
    • Hava 10 Şubat 2018, Cumartesi 13:39:28 Havadan başka bir şey değilsiniz 18
    • Sloganımız da hazır 10 Şubat 2018, Cumartesi 16:09:23 İş İŞ'ten geçti, Sen SEN değilsin Hava-SEN'li olmadıkça...:)) 0
  • Teskilatci 10 Şubat 2018, Cumartesi 13:04:18 Sendika kurmak zor birsey degil. Olay basit. Tis yetkisi bulunan sendikadan cikarsan hakkini alamazsin. Uye aidati verebilecek isci statusunde olan dayanisma aidati odeyerek bu haktan yararlanamaz. Kanun acik. Tis yetkisi alamayan sendika uyelerine cevap vermesi mumkun olmayacak. Bu arada sendika kuran kisilerin baska bir sendikaya uye olmasi tuzel kisiligin butlaniyla sona erme sebebidir. Hele ki izinsiz para topluyorsa buda yasaya aykiri. Velhasilkelam akil Allahin insana verdigi en buyuk nimet. Hava is tis yetkisine sahip. Hakki hava is korur. Cakma sendika degil. Vesselam 21
  • Harranlı 10 Şubat 2018, Cumartesi 13:02:09 Ya arkadaş bu neyin kafası 160 lira vermek istemiyorum varsın 500 lira da eksik alayım feda olsun şirketime ben ki bir sene eksik zamla uçmuşum sorun etmemişim mesele ne arkadaş. İşten çıkarılma disiplin vs deniliyor bu şirketin işini düzgün yapmaya çalışan adama yamuk yaptığını görmedim ben sendikalı olsun olmasın . Ne yani ben işimi bilmiyorum da bu sendika mı beni iş başında tutuyor ???? 29
    • Yamn 11 Şubat 2018, Pazar 03:01:34 Hahahhaha :))) Doğru düzgün çalışana yamuk yapmadığını görmemişmiş :)) çok komiksiniz okurken çok eğleniyorum... 1
  • Kaptan 737 10 Şubat 2018, Cumartesi 12:53:01 Havasene üye olmayı düşünüyorum. Şirket havasene üye olduğum zaman beni en ufak bir zarara uğratırsa baska şirkete giderim. Flydubai katar vb . Bir sürü şirket adam arıyor. Beni kimse tehtit edemez. Kabindeki arkadaşlarıma sesleniyorum. Eğer lufthansa gibi mutlu uçuculardan olmak istiyorsanız kendinizi temsil eden bir sendika seçin. Ben ve kabindeki arkadaşlarım ,masa başı oturan ,her 15 dakikada bir sigara molası, veren telefonları açmayan çalışanlarla aynı sendikaya sahip olamayız. Onlar bizim derdimizden anlamazlar. Bizi sevmezler ve bizi çok para kazanıyorsunuz diye kıskanırlar. Beni benim derdimden anlayan birisi yönetmeli. Saygılarımla. 42
    • Sen önce 10 Şubat 2018, Cumartesi 18:01:57 Kabinin derdinden anla kaptan sonra sendika tarafından anlaşılmayı bekle! Bu arda tehtit değil tehdit! 13
  • Gönder 10 Şubat 2018, Cumartesi 12:48:36 Açıklayında görelim.Mobbinge bakın.Yanmaya başlamış birileri.Kara propaganda ile milleti sindirebileceklerini zannediyorlar. 11
  • Yazıklar olsun!!! 10 Şubat 2018, Cumartesi 12:42:36 Gözlerime inanamıyorum..Kanunda maddeler bu kadar açıkken göz göre göre YALAN söylüyorsunuz..Ne diyeceğimi şaşırdım..KANUN İŞÇİYE SENDİKALAR ARASI SINIRSIZ GEÇME HAKKI VERİYOR VE İŞ KAYBI DA HAK KAYBI DA SÖZKONUSU BİLE DEĞİL!!!!Merak edenler açsın baksın...Birilerinin söylediği yalan yanlış bilgilere itibar ettiğimiz için bu hallere düşüyoruz zaten.. LÜTFEN OKUYUN KANUNU 3
  • Emekçiler elele 10 Şubat 2018, Cumartesi 12:41:42 Şunu bir öğrenemediniz bu milleti Korkutarak sindirmeye çalışarak yolundan döndüremezsiniz neymiş istifa edenlerin listesini yayınlayacakmış yayınlaki herkes öğrensin 300 değilde kaç kişinin istifa ettiğini ama elini çabuk tut çünkü sayı binleri bulunca yayınlayacak cesaretin olmaz ayrıca tüm bunlarla uğraşacağınıza kazanımlarımızı korumak için uğraşsaydınız şimdi böyle stres olmazdınız ama haklısınız ne olcak nede olsa hesap soran yoktu...ama hesap her geç döner şimdi olduğu gibi 11
  • Hakkimi helal etmiyorum 10 Şubat 2018, Cumartesi 12:37:43 Paramla insanlari tatile gonderdin, paramla hediyeler aldin dagittin. Yedin ictin , yeter! Paramla rezil ettin, millet ölüyor haberin var mi havais, sirket calisanlari sirkette degil hastanelerde geziyor. Doktorlar noluyo bu tk calisanlarina diyor. Hakkimizi helal etmeyecegiz 17
  • Pilot 10 Şubat 2018, Cumartesi 12:33:52 Açıkla listeyi boş konuştuğun ortaya çıksın. 1500 kişi olduk 3 günde. 12
  • Hava iş 10 Şubat 2018, Cumartesi 12:28:27 Havaiş başkanı da Hava sen e üye olmuş :))) 13
    • Deniz 10 Şubat 2018, Cumartesi 13:22:23 Bu hep böyle olmuştur cekemeyenler hazmedemeyenler, başarıyı kiskananlar TÜRK siyasetinde olduğu gibi yine Is başındalar muhalif olma gayretine girmişlerdir. ancak kendi kendimize zarar vermekten başka bir yola sebeb olmayacaktır.ben thy calisani olarak bu kirli oluşum içinde olmayacagim 12
  • KABİN 10 Şubat 2018, Cumartesi 12:26:55 Bu dönem mevcut sendika haricinde kimse tis imzalayamaz.Hava sen in gelmesine thy yönetimi izin vermez.HODRİ MEYDAN ÜYE OLMAYA DEVAM.İNŞALLAH DİSİPLİNE VE İŞ FESİHİ YAŞADIĞINIZDA BEN SİZLERİ GÖRECEĞİM. 42
    • Sen kimi tehdit diyorsun 10 Şubat 2018, Cumartesi 12:45:56 Resmen tehdit etmis ya :) sakaci seni 1
    • Trolcü 10 Şubat 2018, Cumartesi 12:46:37 Sizde zİl takıp oynarsınız Yüksekten korksak uçağa binmeZdik kabindeki arkadaşım gerçi sen kabinden değilsindir yada torpili kabinsindir mevcut durumdan memnun olduğuna göre 3
    • THY Kpt. 11 Şubat 2018, Pazar 22:02:59 Gerektiğinde onurunu korumak adına herşeyi göze alırsın.Hakların yeniliyor, senin adına imzalanan sözleşmeye aykırı ve senin aleyhine ek protokoller yapılıyor, aidatlarının nerelere nasıl harcandığıyla ilgili söylentiler almış gitmiş ama temsil eden sendikandan çıt yok.Onurunla, varlığının sebebi olan emeğinle alay ediliyor arkadaşım.Elbette seçim senin.Aynaya baktığında gördüğün yüzden memnunsan sorun yok.Ama ben haklarım hiçe sayıldığı bir ortamı, hayatı kendime layık görmem.Çok mecbursam lo ortamın içinde düzeltmeye çalışırım, baktım olmadı bu ortamın yaptığı haksızlıkların karşısında dururum.Geçmişi bırakın artık.Yapılan hataları konuşa konuşa hiçbir yere varamayız..Birlik olma zamanı.Yeni sendika yönetimine de çağrımdır; Çoğunluk kabin ekibi arkadaşlardan olmayacaksa sendikanın gücünden nasıl sözedeceğiz.Yönetimde Kabinden görevli arkadaşların daha çok söz sahibi olması gerektiğini düşünüyorum. Sendika Uçak değil.Burada da hiyerarşiyi uygularsak hatalı olur.Sendikal haklar konusunda kaptan kabin hiyerarşisi olmamalı, yönetimdeki temsil oranını beklentilerdeki kokpit kabin oranında şekillendirmeniz ve bu konuda adil temsil oranını sağlamanız lazım.Sendika Başkan'ı Kabinden olmalı diye düşünüyorum.Aksi halde Kabin ekibi arkadaşlarımızı Sendikaya katılım konusunda ikna etmekte zorlanırsınız ki bu çok doğal bir sonuç olur.Daha baştan bu Sendikanın eşitlikçi, adil bir sendika olduğu konusunda soru işaretleri oluşmasına engel olun lütfen. 0
  • tamer 10 Şubat 2018, Cumartesi 12:24:41 Hava sen geçen arkadaşlar bütün haklarınızı bitirirsiniz.Dayanışma aidatı ödemesi size sadece zam farkları ve ikramiyelerden yararlanırsınız.Disipline sevk ve işten atılmada sizi hava sen yetkili olmadığı için savunamaz ve hiç bir hak almadan işten atılırsınız.İyi düşünün. 25
  • km 10 Şubat 2018, Cumartesi 12:21:44 Arkadaşlar 65 yaş üstü derneğine üye olabilirsiniz.Yolunuz pek açık gözükmüyor.Bu sendika kuruluşundan hatalı kurulmuştur.Bunlar beceriksiz bunlarmı tis imzalayacak bunlar gitsin evlerinde çiçek sulasınlar 28
  • KPT 10 Şubat 2018, Cumartesi 12:08:32 Yaşanan tecrübeler sonrası dilimizde bir çok ata sözü vardır sadece bir iki örnek SEN İŞTEN KORKMA İŞ SENDEN KORKSUN Anlamı şudur, Her iş doğacak engelleri yenmeye kararlı olmakla,direnmekle başarılır. ISLANMIŞIN YAĞMURDAN KORKUSU OLMAZ Daha önce bir zarara uğramış kimse, kendisine aynı zararı verecek şeyden korkmaz Son olarak Hava iş ektiğini biç bakalım şimdi seni istemiyoruz 14
  • Jason statham 10 Şubat 2018, Cumartesi 12:03:02 Çarkçı helal olsun ancak bukadar zarar verebilirsin biz üyelere THY nin ekmeğine yağ sürmekten başka bir işe yaramaz bu sizin yaptıklarınız yazıklar olsun 55 yıllık bir sendikayı bolmek ve parçalamak yerine birlikte daha iyi kazanımlara çalışsanız daha iyi olurdu ama niyetiniz halis değil farkli hesaplar icinde oldugunuz açıkça ortada başaramayacaksınız...... 56
    • Zarar 10 Şubat 2018, Cumartesi 12:12:14 Sanırım sen ER dönüşü ertesi gün uçuşa gitmiyor aynı gün içinde 2 uçuş yapmıyor ve maaş zammını tam Tis teki gibi alıyorsun.Ayrıca tadil protokolü de sana uygulanmıyor.ne zararı verecek eski sendikanın verdiği zararın yanında 40
    • Pakize 10 Şubat 2018, Cumartesi 12:14:00 Sen8n dunyadan haberin yok. Imzalanan ek protokol ile uçucuların mesai dinlenme saatlerini alt üst eden hak kaybına neden olan mavcut sendika ile nereye varabilirsin. 36
    • Pakize 10 Şubat 2018, Cumartesi 12:16:06 İŞLER CİDDİYE BINDI DEMEK Kİ İSTIFA EDEN SAYI ÇOK. ELINDE TUTAMAYACAĞI ÜYEYİ İSMİNİ İFŞA ETMEK ILE TEHDİT EDİYOR. BU SENDİKAYA DA VU YAKIŞIR DI. 36
    • Nazım 10 Şubat 2018, Cumartesi 12:27:41 Bir sendikayı bile nasıl kuracaklarını bilmeyen ve kendilerini herşeyi bilen adam olarak görenler sendikayı nasıl yönetecekler aşikar 22
  • Hava iş 10 Şubat 2018, Cumartesi 12:01:34 Hava iş kooperatifçiliği ve Anadolu turnelerini (Abant/Uludağ) bırak da şu Ekip Planlama ihlallerine kafa yor, mahkemeye ver, ifşa edeceksen ekiplere zulüm eden ekip planlamacıları ifşa et... 39
    • eren 11 Şubat 2018, Pazar 20:14:33 vermisti. ya onlari mahkemeye zaten 0
  • Hava iş 10 Şubat 2018, Cumartesi 12:00:05 İstifa edeceğim çünkü %90 ımı oluşturan gruptan ancak 80 delege hakkı verdin Senin gözünde biz bu kadarsak niye peşimizdesin Git çok delege çıkardığın grupla kaynaş birleş 39
  • Amir 10 Şubat 2018, Cumartesi 11:52:46 Ben mi yanlış anladım yoksa parasını yıllarca yediği insanları, demokratik hakkını kullanıp istifa ediyor diye tehdit mi ediyorlar???? 37
    • Fenerbahceli cemil 10 Şubat 2018, Cumartesi 12:07:04 Zaten emekli olacaksin sendikanin 2 secim sonra ki planini yaparken bi dusunur insan cenabi hak irademi elimden almasin :)) 14
    • Yes 10 Şubat 2018, Cumartesi 12:53:59 Günaydın 0
    • Lütfen 10 Şubat 2018, Cumartesi 13:06:10 Yahu sen para ver ama seni başkaları yani daha az katkı yapanlar temsil etsin.Bu düşünceyle nereye kadar gidilebilirdiki. Böyle davranmaya devam ederek size gerçekten gönül veren benim gibi üyeleride soğutuyorsunuz daha gerçekçi ve adaletli bir yönetimle yeni kurulan sendikaya karşı daha dik durabiliriz. Karşı tarafı sıçlamak için harcadığımız enerjiyi haklarımızı savunmak ve bunu da üyelerimize çok iyi anlatabilirsek bizim geleceğimiz daha aydınlık olur ve karşı her türlü gruplara karşı çok daha güçlü kalırız , Saygılarımla. 7
  • Hava İş 10 Şubat 2018, Cumartesi 11:52:00 Yusuf la kankasın :)) 2
  • Korku 10 Şubat 2018, Cumartesi 11:47:53 Korku dağları sarmış vaziyette... Hava-iş panikte...aba altından sopa gösteriyor...kendinize güveniyorsanız rakip sendikayı niye mahkemeye vermekle tehdit ediyorsunuz...Hava-Sen hodri meydan diyor...Özgür iradeye müdahale edemezsiniz..tehditle bu hareketi bastıramazsınız..ilahi tesadüfe bakınız: THY emekçilerini bu girişime "Zeytin Dalı hareketi" adını verdikten sonra , Türkiye Afrin'de başlattığı harekata "ZEYTİN DALI HAREKATI" adını verdi..sonucu aynı olacak : ZAFER... Çünkü haklıyız...Usulsüz para toplandığı filan yok...Yeni kurulan Hava-Sen'in hiçbir geliri yok..Hava-iş gibi Türk Hava Yolları personelinden beslenmiyor..Ofis kiralandı, kuruluş aşamasında masraflar oldu , onları karşılamak için sadece delegelerden gönüllülük esasına göre cüzi bir miktar para toplandı..bunun nesi yanlış ve kanun dışı..yeni katılanlardan aidat alınmıyor zaten.Herkes görsün Hava-iş üyelikten çıkanları, Hava-sen katılanları haftalık olarak yayınlasın..Hodri meydan.Bir sözüm de AIRPORTHABER'e : Adil olun 40
  • Editöre 10 Şubat 2018, Cumartesi 11:43:29 Eğer azıcık habercilik yapıyorsanız burda sansür uygulamadan her yorumu yayınlarsınız eski sendikanın herkes ne olduğunu görsün ve sendikamızı desteklesin . 17
  • Selim 10 Şubat 2018, Cumartesi 11:38:53 Isten atilma ve disipline gittiginizde anlayacaksiniz hava sen gectiginize pisman olacaksiniz.Yetkili olmayan sendikaya uye olmak intihardir.Butun haklariniz elinizden gidecektir 37
    • ... 10 Şubat 2018, Cumartesi 12:12:29 boş günlerimde evde uyuyorum. sabah gelip aynı gün akşam uçuşa gidiyorum. nöbetlerin aranan ismiyim. bu yorgunlukla yaptığım en ufak hatada kapının önündeyim. bir para kısmı kaldı dokunmadıkları ama eminim onun da tadil protokolü biryerlerde hazırlanıyordur. atladığım birşey varmı selim hangi hak senin bahsettiğin? 34
    • Selime 10 Şubat 2018, Cumartesi 13:19:24 Kimsin amacın nedir bilmiyorum ama tehditlerle nereye kadar gidilebilir bunu anlayamıyormusun 1
    • Teknisyen 10 Şubat 2018, Cumartesi 18:34:31 Arkadasim isverenin agziyla konusuyorsun bu tam bir sari sendika akil hocaniz turk metalin agzi sizler sendikaci alamassiniz hepiniz isveren yalakasi olmusunuz 0
    • Ka 11 Şubat 2018, Pazar 01:11:17 Ne olacak saniyorsunuz havasen gelince 48 saat degil 68 saat mi istirahat edeceksiniz yada 7 gun ucmayacak misiniz mevcut sendika grev hakkini kazanip grev acikladiginda neredeydi bu kaptanlar halimizden memnunuz niye greve cikalim diyen onlar degil miydi simdi ne degisti ben kaptan milletine guvenmem once onlar gecsin bir gorelim havaisde aciklasin bizde artik uye kaptan kalmadi diye anca oyle ve artik zeytindali zeytindali lafini tum ucus boyunca dinlemekten biktim kokpitten ne yapiyorsaniz yaoin bir gorelim bu isler 305 zamani onlarin mahkemelerinde sahitlik yapan delegelerinizle mi olacak onlar arkadaslarinin isten atilmasina sebep olan insanlar degil miydi ne cabuk unuttunuz 2
    • Kpt 12 Şubat 2018, Pazartesi 17:51:40 Grevde kaptanlar yanlızmı uçtu . O uçuşlar kabin Amiri, memuru , teknisyen ve diğer sınıflar olmadanmı yapıldı.Tüm arkadaşlara sesleniyorum.Yazısına yorum yaptığım bu insan gibi ve buna benzer sevgisiz, kindar, ayrımcı notlar bırakanları amirmiş, memurmuş, kaptanmış atın bir kenara.Artık güzellikleri , birlik beraberliği yaşayalım, uymayın bunlara, bunlar gibi olmayın lütfen. 0
  • ahahah 10 Şubat 2018, Cumartesi 11:37:37 Aidata yüzde 100 zam yapan sendika!! Sen tutuştuysan bir şeyler doğru gidiyoe demektir 38
    • Rest 10 Şubat 2018, Cumartesi 13:15:12 Aynen doğru söze ne denir 0
  • F/o 10 Şubat 2018, Cumartesi 11:37:04 Tutuşuyorrrrr hey gidi, çok merak ediyorum mart başı itibariyle istifa sayısını görünce ne yapacaksın. Güzel devletim bunu iyi ki internet ortamına taşıyıp 2 dakikada yapılabilir hale getirmiş. 36
  • Soner 10 Şubat 2018, Cumartesi 11:35:18 Son çırpınışlar !!! Olağan şüpheliler Akan suyu hiçbir güç durduramaz 2
    • rte 10 Şubat 2018, Cumartesi 12:59:27 neyin çırpınışı yaw uyarı yapmışlar yapmasalar bizi bilgilendirmedi olur yapsalar çırpınış olur. adamların tuzu kuru su akar yolunu bulur sendika bu kadar kötü neden 62 den beri bu sendika var.Atilay ayçı bile kokpite güvenme demiştir enteresan benim ülkemin çok bilmiş insanı 13
  • Efo 10 Şubat 2018, Cumartesi 11:34:33 Bende hava sen gecenlerdenim .Ama bize hak is ile gorusmelerden bahsetmişlerdi.Boyle bir birliktelik olursa hemen istifa ederiz. 1
    • thy 10 Şubat 2018, Cumartesi 13:00:46 meraketme thy a.o. tekniği nasıl hak işe verdilerse ayni oyun burda dönüyor madem birleşmeyecekler nediye görüştüler 1
  • 305 magduru 10 Şubat 2018, Cumartesi 11:32:55 Degerli meslektaslarim hava sen kurulusunda hata var.Bu sendika buyuk bir ihtimal kapatilacak.Oraya gecen arkadaslarda pisman olacaklar.65 yas dernegi olarak devam ederler.Bunlar degilmiydi biz 305 satanlar.Akilli olun oyuna gelmeyin. 34
    • Yasal olmayan grev 10 Şubat 2018, Cumartesi 12:03:10 Yasal olmayan grev. 0
    • 305 magduruna 10 Şubat 2018, Cumartesi 18:55:13 305 magduru, seni hava is magdur etmemis mi? Sen pisman diil memnunsun herhalde? 0
  • Kabin amiri 10 Şubat 2018, Cumartesi 11:29:20 istifa eden arkadaslar bu surecte Allah korusun isten atildiginizda hic bir hak alamazsiniz.Cunku bu yil sonuna kadar yetki hava is sendikasindadir.Sizleri yaniltiyorlar.Istifa sayisida 500 gecmez.Bu yilki toplu sozlesmeyide mevcut sendika yapacaktir.Birakin fosillerin yalanlarina inanmayin sonra sizler uzulursunuz benden soylemesi. 48
    • Uçucu 10 Şubat 2018, Cumartesi 11:30:51 İşten atılmak ne demek aynı korku kültürü; devam edin hiçbir dayanağı olmayın korkutmalarınıza HAVASEN yeni sendikamız TİS hakkını da kısa sürede elde edecktir 2
    • 300 mü sadece 10 Şubat 2018, Cumartesi 11:33:54 Ya sadece Telegram HAVASEN grubunda 1300 kişi var ben de en az 100 istifa ekran görüntüsü gördüm 0
    • Yanlış Bilgi Veriyorsun 10 Şubat 2018, Cumartesi 11:42:19 Kanunda açık seçik yazmış işçi İSTEDİĞİ SENDİKAYA ÜYE OLUR VE HAK KAYBI YAŞAMAZ(Dayanışma aidatı ödeyerek TİS imzalayan sendikaya)!!!Bilgisiz bilgilisin sen ne yazık ki insanları yanlış yönlendirmeyin lütfen... 0
    • Ayak 10 Şubat 2018, Cumartesi 11:44:35 Bırak bu ayakları dedi 1
    • Tehdit ediyorsunuz 10 Şubat 2018, Cumartesi 11:49:20 "Mevcut sendikadan ayrılan atılır" demek istiyorsun. Bu yeni sendika hem şirketimize, hem de çalışana yarıyacak. Biz hava iş e karşıyız. Şirkete değil. Hava iş = şirket değildir.!!!! 0
    • . 10 Şubat 2018, Cumartesi 11:51:29 Herşeyi sendikayı geçtim bu beyinle nasıl amir oldun sen ya 25
    • Komiksin 10 Şubat 2018, Cumartesi 11:53:02 Kimsen bariz yazdığın kişi değilsin. Şimdiden 3000 istifa var hala 500 geçmez diyorsun 2
    • OKU 10 Şubat 2018, Cumartesi 11:54:47 Yasaları bilip bilmeden burdan trollük yapmayın. Dayanışma aidatı denen bir şey var. Ama okumak, bilmek , öğrenmek genlerimizde yok değil mi? Bilgisi yok fikri var. 0
    • yalana bak 10 Şubat 2018, Cumartesi 13:02:10 bukadarda yalan olmaz yaw millet size ben istifa ettim diyip kandırıyo trolleri gördük 1
    • kabin amirim 10 Şubat 2018, Cumartesi 13:20:49 bu korkuyla yasanmaz. sen iyisi ucma . 0
    • Kaptan 10 Şubat 2018, Cumartesi 13:42:36 Kabin Amirim Hava-iş'ten ayrıldım, THY' den değil.THY personeliyim hava-iş değil. ne alaka? dediklerin doğruysa en doğru şeyi yapmışım. 0
  • Ka 10 Şubat 2018, Cumartesi 11:22:16 Arkadaşlar hava-iş e olan sınırınız gözünüzü kararmış. Içine daldığınız sendika da bir tane bu isi profosyonel yapacak adam Yok! Seversin sevmezsin ama bu açıklama bunu alenen ortaya koymuş. Havacıların Sendikası var lafi güzel ama öncelikle bir durun düşünün ben ne yapıyorum diye.. böyle heveslere ayiracak vaktiniz yok ise ve mevcut sendikada şikayetçi iseniz hesabını sorun! Bunların hesap sorma derdi yok, giden paralar iştahlarını kabartmış bize ne düşer derdinde.. 24
    • Profosyonel 10 Şubat 2018, Cumartesi 11:27:19 Sinir mi neden acaba?Adam arkasında 300 yüz yolcu senelerdir okyanus aşıyor ve sen daha PROFESYONEL yazmayı beceremeyen arkadaş sendika başkanımızın bu niteliğini sorguluyorsun. Önce yazılışını öğren sonra bunu sorgula 34
    • Hesap 10 Şubat 2018, Cumartesi 11:28:48 Keser döner sap döner, gün gelir hesap döner. Herşey ortada; kime neyin hesabını sorabilirsin? 1
    • Hesap 10 Şubat 2018, Cumartesi 11:29:05 Hesap sormak için 5 kere sendika binasına gidip kimseyi bulamadan dönmüş biri olarak bu biraz zor. Nasıl hesap sorucaz bulamadığımız birinden 1
    • ... 10 Şubat 2018, Cumartesi 12:15:20 hesabını sorduk zaten seçmedik adamı. sonra ne oldu? aynı adam yine başkan. daha ne yapalım oturup ağlayalımmı? 1
  • Hadi... 10 Şubat 2018, Cumartesi 11:20:24 Buyrun açıklayın... 0
  • HAVASEN 10 Şubat 2018, Cumartesi 11:18:49 SENDİKAMA DOKUNAMAZSINIZ , KAPATMAYA ÇALIŞMAK TEMSİL HAKKIMI ENGELLEMEK NE DEMEK 12
  • Kabin 10 Şubat 2018, Cumartesi 11:14:30 Adam benim paramla bana aba altindan sopa gosteriyor.. istifa etmeyen ne olsun 37
  • KABİN gözüyle - Elveda Hava-İş 10 Şubat 2018, Cumartesi 11:12:09 Ben hayatımda böyle yüzsüzlük görmedim. “Bir yıl sonra istese de Sivil Havacılık gereği uçamayacak olan bir kişinin peşinden gidip mağdur olmamanız için“ diye açıklama yapmışlar. Şu anki Hava-İş başkanı uçucu mu zannediyor kendini???? Ayrıca kendisi ne anlar sendikacılıktan!!! Sanki 30 yıllık sendikacı kendisi. 39
  • 300 mü 10 Şubat 2018, Cumartesi 11:00:44 Son 1 gün içinde 300 istifa etmiş olabilir; şu an istifa sayısı yaklaşık 3000 civarı 35
  • BYE BYE ESKI SENDIKA 10 Şubat 2018, Cumartesi 10:58:46 ESKI SENDIKAMIZ HIC BIR ISE YARAMIYOR. MEVCUT HAKLARIMIZI BILE SAVUNAMIYORLAR. YENI SENDIKAMIZ HAYIRLI OLSUN. 37
    • Yıllık 10 Şubat 2018, Cumartesi 11:33:57 Yıllık izinden dönüşte 15 günde 70 saat uçuluyorsa, herkese her ay 15 gün OFF verilebilir. 0
  • Durun durun açıklıyorum 10 Şubat 2018, Cumartesi 10:58:23 Whatsapp grup kapasitesi 257dir. Üyelik işlemleri başlayınca ikinci gruba dahil olmuştum en son başka platformdan konuşmaları devam ettirelim dediklerinde 3 grubun kapasitesi dolmuştu. Üye kabul işlemleri 2. gününde 700ün üzerinde geçiş oldu. Başlangıç için azımsanmayacak bir rakam. Bu burda dursun 36
  • Kabin- Kokpit 10 Şubat 2018, Cumartesi 10:50:53 Artık ok yaydan çıktı, yeni gerçek sendikamız hayırlı olsun. 37
  • hava 10 Şubat 2018, Cumartesi 10:36:33 grev zamanı ortalarda gözükmeyip biz kabincileri ortada bırakan kokpitçiler nezaman sendikaya destek oldunuz da şimdi sendika kurup hakkımızı savunacaksınız. neyin peşindesiniz var olan hakların yeni sözleşmeyle daha iyi olacağını sanıyorsanız thy a.o tanımamış olduğunuzu belli etmiş oluyorsunuz.thy a.o. nun işine gelecek bu zeytin dalı diyorsunuz kendinize bu dalı size seçim zamanı uzattıklarında neden dahil olmadı bu kokpitçiler. şimdi böldürüp grev zamanı ispiyonladıkları gibi yine biz kabincilerin işsiz güçsüz parasız bırakacaklar daha var olan sendikaya sahip çıkmadınız kendi kurduğunuza nekadar sahip çıkacaksınız. usulsuz yardım paraları toplayarak neyi amaçladığınız belli oluyor. 47
    • kokpitÇİ 37_77 10 Şubat 2018, Cumartesi 11:02:16 KabinCİ kısmından sonrasının okumadım trolcum 35
    • Kabinci 10 Şubat 2018, Cumartesi 11:17:57 Iyi sen kal ozamn kamyoncularla , hergun hersey degisiyor, dunyada savasanlar barisip barisanlar savasiyor, demem o ki ofun katilmadilar die kusup ,devam ettirip, kendi ayagina sıkmak isteyenler buyurup devam edebilir, kabin kokpit ,ucagin icinde beraberdir kapi kapanir beraber giderler yol nereyeyse, yapilan is ,lisans ,egitim ,ucret farkli olabilir ama beraber calisir beraber guler beraber para kazanirlar. Bu boyle biline ,tersini dusunen kabin ya da kokpit uyelerinin bir kez daha iyilikle ,sevgi ve saygiyla dusunmesini dilerim , ya da biyerlerde õlüp kalicaz ,baska kimseye dokunmuyo bunun ucu sadece ucanlarla ilgili, aklinizi basiniza alin lutfen 1
    • Troll’e cevap!!! 10 Şubat 2018, Cumartesi 11:18:42 Hala anlaşılmayan bir durum var. Ortada grev yoktu. Grev yasal bir haktır. Sendika devletin ilgili kurumlarıyla mutabakata varır ve greve çıktığını ilan eder. Neticede yasal olarak alınmış grev kararına bütün üyeler uymak durumundadır. Oradaki durum farklıydı. Ortada yasal olarak alınmış bir grev kararı yokken birden haydi greve dersen bu şirketi zor durumda bırakmak olur. Nitekim kokpit ve kabin o sözde greve katılmamıştır. Sadece bir grup kabin kim olduğu belli odakların verdiği tabiri caizse gazla uçuşa gitmemiş ve mağdur olmuştur. 4
    • Cevaben 10 Şubat 2018, Cumartesi 11:47:48 Siz o dönem şirkette mi çalışıyordunuz. Sicilinizi yüreğiniz yiyorsa yazın. 70... ve daha sonra sicilli olduğunuz kesin. Bırakın bu işleri 1
    • Sende 10 Şubat 2018, Cumartesi 13:31:20 Bir kısa mesaj ile greve çıkmasaydın,,hiç iraden yoktu bu kararlar böyle mi verilir. Amacımız üzüm yemek, bağcıyı dövmek değil.. 0
    • kokpit 10 Şubat 2018, Cumartesi 14:46:15 Atilay Ayçin'le Hamdi Topçu tepişti. Atilay Hamdi' ye "sana gününü gösteririm" dedi, eyleme 6 saat kala tek sms le milleti gaza getireceğini sandı. Şimdi bunun kokpitle ne alakası var? Piyon muyuz biz? 0
    • Towing 11 Şubat 2018, Pazar 00:24:36 Manuel towing yapmış adamlar, ne var bunda..? 0
  • Kabin 10 Şubat 2018, Cumartesi 10:35:47 Sesli güldüm. Yeni sendikamiz hayirli olsun:) 39
  • Saptırma 10 Şubat 2018, Cumartesi 10:23:33 Özellikle uçuş emniyeti ve dinlenme sürelerine duyarsız kaldığını düşündüğüm için havaişten istifa ettim. Konuyu başka yerlere çekip kaos yaratılmasın. TİS uygulanmıyor ki, sendikanın anlamı olsun. 41
  • Gayda Olsun 10 Şubat 2018, Cumartesi 10:18:42 Açıklayalım lütfen. Yalnız personel ismi açıklandığı için hukuksal yola başvurmasın!! 3
  • Hava işş 10 Şubat 2018, Cumartesi 10:13:48 Allah aşkına bi açıkla sağa sola laf yetiştireceğine 2
  • Üye 10 Şubat 2018, Cumartesi 10:10:25 Bunlar yetkiyi düşürüp var olan haklarımızın ortadan kaldırmaya çalışıyorlar oyuna gelmeyelim arkadaşlar teknik aş gibi bizi hak- iş e peşkeş çektirmeye çalışıyorlar 9
    • Teknik 10 Şubat 2018, Cumartesi 11:49:47 Teknik AŞ de bir zamanlar Hava - iş üyesiydi. Bu yönetim döneminde , Hava-iş'ten koparıldı. Emeği geçen herkesi Allah bildiği gibi yapsın....,,,,! 1
  • Hukukçu 10 Şubat 2018, Cumartesi 09:55:06 Listeyi açıklayın lütfen 2
  • Hava işi istemiyoruz. 10 Şubat 2018, Cumartesi 09:50:21 Hava işi istemiyoruz biz de havasene daha üye olmadık ama olacağız. Rakip gelince hemen tutuştular. Yalan haberlere iftiralara karnı tok insanların. Kan değişikliği iyidir. Hava iş te demokrasi yok çoğunluk azınlık delege seçiyor. 19
  • Çift sendika 10 Şubat 2018, Cumartesi 09:47:00 Evet bir işçi aynı iş yerinde çift sendikalı olamaz. Onun için zaten Hava iş’den ayrılıp HavaSrn’e geçiyoruz sayın sendika yetkilileri. Bir de gecenin 1’in de neden mesaj gönderir ki insan? Sanırım bir kıvılcım çıktı aranızda. Şunu mu sordunuz acaba kendi kendinize de uyuyamadınız belki:Bunların hepsi geçerse o sendikaya biz Bolu’ya nasıl gideriz. Oysa ki bedava tatiller,sıcak para güzeldi.O kadar para aldınız,ama hiç çalışmadınız hiçç. Bütün haklarımızı sonuna kadar bir biiir verdiniz. Şimdi sıra bizlerde. 1 aya kalmaz herşey netleşecek. Bekleyin ve görün! 38
  • Kanundan bahsedene bak 10 Şubat 2018, Cumartesi 09:17:29 Peki sen hangi kanun ile isimleri açıklayacağını beyan ediyorsun. Şahsi bilgilerin korunmasi hukukundan haberin varmi Hava - iș? Bekle ve gor bakalim 200 nasil 12000 olacak... 36
  • :) 10 Şubat 2018, Cumartesi 09:16:44 Melis ağlama 3
  • Aba altindan sopa gösterme? 10 Şubat 2018, Cumartesi 09:12:27 Son derece üzüntü verici bir üslupla adeta aba altından sopa gösterircesine korkuyla yazılmış bir açıklama olmuş.Bece kendimize önce bir sormalıyız insanlar çareyi başka bir yerde arıyor ise benim yaptığım yanlış mı diye.Bence cevap hakkı şimdi de Havasende Kavga Yok Lütfen 11
  • :) 10 Şubat 2018, Cumartesi 09:08:01 Ne kadar cirkef bir ortam ya ... 2
  • Yer Personeli 10 Şubat 2018, Cumartesi 09:07:31 Hava iş, Havasen için bu kadar yoğun mesai harcıyor kafa yoruyorsa demek ki gerçekten bu Havasen uykuları kaçırıyor. Ayrıca pilotlar diyerek Havasen'i daraltmaya çalışmayı bırakın. Adamlar kendi sitelerinde yazmışlar, "bir meslek grubuna ait sendika olamaz" diye. Havacılık sektöründeki herkesi bekliyoruz demişler. Valla rekabet iyidir. Yaz aylarından itibaren her ikiside TİS'e girerse ne yapacak, ne vaadlerde bulunacak açıklasın. Ona göre eğilimleniriz. Ben şahsen verilen hiçbir vaad masada konuşma bile konuşulmadığı için havaişe karşı soğuğum zaten. 37
    • TKLı 10 Şubat 2018, Cumartesi 15:02:19 biz yer personeli olarakta destek vermeliyiz Havasen'e. iki sendika üyeliği ve geçiş süreci hakkında bizleri bilgilendirmeli hava sen. Allah yardımcıları olsun. Hakkı savunan müslümandır, ahkam kesen değil. 0
    • Başka bir TK lı 11 Şubat 2018, Pazar 02:37:46 Burada yazanların pek çoğu iyi sendikacılığın grev yapmak olduğunu düşünüyor herhalde. Önemli olanın hak mücadelesi olduğunu ancak beraberlikle hak edilenin alınabileceğinden kimse bahsetmiyor. Diyelim ki şirket ekonomik olarak zor durumda, memlekette kriz var, naapcak sendika bir de üzerine grev mi yapacak? Zor zamanda çalışanı motive edecek durumu senin benim adıma sağlıklı ve objektif olarak değerlendirip bilgi verecek ama şirketimde bana adil, kurallara uygun çalışma düzenini sağlatacak ve geliri de yine adil paylaştıracak. Benim beklentim bu. 1
  • ŞEVKAT 10 Şubat 2018, Cumartesi 08:41:58 BOŞ BİR İÇERİK, ÇİRKİN BİR ÜSLUP YOLUN SONUNU GÖRMEYE BAŞLADINIZ Dİ Mİ? HAYIRLI TIRAŞLAR 14
  • Sarı sendika'ya !!! 10 Şubat 2018, Cumartesi 08:39:48 Airport haber objektif olun yorumları yayınlayın sendika yönetimini tutmanız gerçekleri örtbas etmez ! Siz önce sendika gelir giderini, neden mevcut başkanın lüks arabaya binip korumalarla gezdiğini, thy'de şef iken neden mahkemede işçiler aleyhine şahitlik yaptığını, bir pastaneden ne kadar çikolatayı kaça aldığınızı, otel, gezi masraflarını ve başkanın thy'ye nasıl girip şef olduğunu ve sonrasında nasıl sendikaya başkan olduğunu açıklayın !!! 17
  • Hava iş 10 Şubat 2018, Cumartesi 08:29:41 Aynaya bak, kendini düzelt, rekabet ortamı yarat. Ona buna saldırma; sen kaybedersin. 1
  • Korku 10 Şubat 2018, Cumartesi 08:19:23 Korku dağları sardı 3
  • Havaiş 10 Şubat 2018, Cumartesi 08:18:35 Kuruluşta bir sorun yok yeni sendikanın ama sizin toptan varlığınız da sorun var. Artık üye parasıyla tuttuğunuz yarma korumalar da koruyamayacak 14
  • HavaSen 10 Şubat 2018, Cumartesi 08:17:20 Eski sendika bırak sen bunları da avukatlara kamyonculara aktardığın miyon liralar için açıklama yap , paralarınız kimlerin cebinde ? 11
  • System 10 Şubat 2018, Cumartesi 08:01:12 Bu ülkede sendika başındakilere fayda sağlar gerisi işeverenin insafında. 1
  • ali atıl 10 Şubat 2018, Cumartesi 07:55:58 hakiş ve havasen ne güzel yakışmışlar.değerli arkadaşlar hakiş ile siyasi olarak uzaktan yakından alakaları olmayan havasen kurucularının menfaatleri için,intikam için sizleri ucu belli olmayan bir uçuruma sürüklediğini hepimiz görmekteyiz.bunlara lütfen itibar etmeyiniz kaldıki topladıkları üye sayısından kimsenin kaale almadığıda açıkça ortadadır.lütfen herkes ekmeğinin peşinde olsun ve sizlerin ekmeğine göz diken yıllardır etliye sütlüye karışmayıp bir anda ortaya çıkan bu dinazorlara bir tokatta siz vurun ve üyesi olduğunuz HAVA İŞ sendikanıza sahip çıkın................ 18
    • Nasil bir ucurum ? 10 Şubat 2018, Cumartesi 11:29:34 Yeni sendika olmasi neden ucuruma surukluyor bizi ? Sadece ucucularin sendikasi olup sadece ucucularin hakkini savunacagi icin mi ? Son 3 senedir ne hakkimizi alabildik, ekip planlama telefonda insan muamelesi biel yapmiyor artik, yasadisi tebliglerle bizi mahvettiniz.. sendikanin telefonda bizzat bana soyledigi bizce gidin rapor yazin ugrastirirlar sizi.. ee siz ne ise yariyorsunuz ?? Baska bir maas iiadesi olayinda arkadasima onerileri, haklisiniz avukat tutup sirkete dava acabilirsiniz... fazla soze ne hacet 1
  • Cpt 10 Şubat 2018, Cumartesi 07:44:33 Evt evt kardas 400 kisi 3
  • Xxx 10 Şubat 2018, Cumartesi 06:53:39 Aylık 90 tl üyelik aidatı alıyorsun bunun karşılığında kazanılmış haklarımı kaybettiriyorsun . Arkadaşlar uçucuları uçuculardan başkası anlamaz zeytindalı kurtuluşumuz olacak. Yoksa hava-iş le herşeyimizi kaybedeceğiz yeni başlayanlar %30 maaşla başlayıp emekliliğe yakın %100 e geçecekler aklınızı başınıza alın son şansımız zeytindalı 38
  • Hadi aciklayin.. 10 Şubat 2018, Cumartesi 04:46:34 Hadi aciklayin o zaman, engelleyen mi var ?? sadece tek isyerinden liste cikaran demisler bir de.. tek isyeri dedigin sendikanin tamami nerdeyse, temsil hakki 300'te 85.. ezici cogunlukla kazandigi secimler demisler bir de sayi bazinda ezici cogunlukla kaybettiniz aslinda.. siz de cok iyi biliyorsunuz.. nereye ne sikayeti yapacaginizi sasirdiniz.. is yapin is, ftl ile bu yaz oldurduler bizi, siz ne yapiyordunuz ?? Ne yaptiniz ?? O konuda bilgilendirsenize bizi.. aidatlari yuzde 1.5'a cikarmak konusunda bilgilendirin mesela.. 15
  • Anonim 10 Şubat 2018, Cumartesi 03:54:10 Hicbir idolojiyele alakasi olmadigini beyan eden bu gurubun aydınlik evrensel ve sozcu basin yayinla olan paralelligi alanda nerede olduklari kör göze parmak 7
  • Cockpit 10 Şubat 2018, Cumartesi 03:39:44 Cockpit kabinden ayrılsın , kabinin maaşları düşşün , herkes hak ettiğini alsın . 15
    • Trol 10 Şubat 2018, Cumartesi 11:24:17 Kabinle kokpitin arasina senin gibi troller giremeyecek, hadi isineee.. emekli olacak kaptanlar kadar iyi aday olamaz sendikanin basina da !! 0
  • HAVASEN’liyiz 10 Şubat 2018, Cumartesi 03:31:42 31 Ocaktaki rakamı yazıyorsunuz da bu akşamki durumu niye açıklamıyorsunuz? 200 kişiysek niye panik yaptınız? Sorunları çözme noktasında siz ne derece başarılısınız? Mesela imzaladığınız tadil protokolü? Yıllık izinler? Çarkçı Kaptan bir yıl sonra uçamayacak. Peki Tatlıbal, uçmaya devam mı edecek 11
  • KAPTAN-3 10 Şubat 2018, Cumartesi 02:51:11 GELIN BIRBIRIMIZLE KONUSA BILIR OLDUGUMUZUN FARKINA VARALIM. BERABER DOGRUYU BULALIM. BURNU HAVADA EGO SAHIBI OLANLAR DISARIDA KALSIN . BIRINE KIZARAK DIGER GUZELLIKLERI GORMEMEZLIKTEN GELMIYELIM . BELKI BIZIM ICIN YENI OLUSUM DAHA IYI OLUCAK BELKIDE SIMDI KI YONETIM . AMA ORTAM ASIKAR . KAC DONEMDIR BU YONETIM BASTA . EKIP PLANLAMADA NE DEGISTI . KENDINIZE SORUN . YADA DUNYA STANDARTLARINDA MAAS OLSUN , YATI KOSULLARI OLSUN BIRSEY DEGISTIMI ? BENCE HAYIR . BUNU DEGISTIRECEK OLAN BIZLERIZ. BEN YOKTUM GREVDE 1 TANE KOKPIT ORTADA YOKMUS , SASIRMADIM .... PILOTUN PILOTA YAPTIGINI KIMSE KIMSEYE YAPMAZ ...... PEKI DENEMEKTEN MUCADELEDEN VAZ GECICEKMIYIZ , YADA ORTADA MUCADELE EDICEK PILOT YOKMU ? BENCE HER IKI TARAFTADA VAR AMA ASIL BUNU ORTAYA KOYABILECEK YUREKLI KORKMAYAN BIR SENDIKA OLUCAKMI ? SENDIKANIN YASAL YAPTIRIMLARI ASIKAR . YAPABILECEKMI ? THY YONETIMINE BASKA BIZE BASKA BIR SOYLEMMI ? BZILER BIRIZ TEK CANIZ ... HAVADA BIR ALLAH BIR BIZ VARIZ . CURUKLERI GORMIYELIM YAPALIM. 1
  • Yazık 10 Şubat 2018, Cumartesi 02:50:24 Bir kaç bürokratik yanlışın arkasına sığınmaya çalışan kendisi yanlış olan bir oluşum. Başka söyleyeceğiniz şey yok galiba. Binlerce havacıyı havacı bile olmayan bir kaç kişiyle temsil etmeye çalışıyorsunuz. 5
  • KAPTAN-2 10 Şubat 2018, Cumartesi 02:38:33 YAZIMA SOYLE DEVAM EDIYORUM KI : ZEYTIN DALI KURULUSU BELKI KURANLAR YOK EMEKLILIGI GELMIS YOK SOYLE BOYLE . GERCEK SU KI UYE OLANLAR SADECE UCUCU OLUCAK VE MUCADELE SADECE ONLAR ICIN OLUCAK . OLMAZ OLUR SAYIDA TAHMININIZIN UZERINDE OLURSA KI ISTIFA SIZDEN O KADAR DEMEK SONUC HAVA IS DUSUCEK . SIMDI BURADA BIR SURU ARKADAS KOKPITE , SONRASINDADA KOKPITTEN KABINE YORUMLAR GELICEK . BIRAKIN BUNLARI HEPIMIZIN ICINDE BIRBIRIMIZI SEVEN VAR SEVMIYEN VAR . BUNLARI ULU ORTA YAZIP BASKALARINI KUVETLENDIRMIYELIM. BIZ BIRIZ ONUN ICI HAVA IS BIZIM ICIN NE YAPIYORSAN KONUS ORTAYA KOY . BIZDE TARAFAFIMIZI BILELIM. BIZLER SALAK DEGILIZ NEYIN NE OLDUGUNU KABINDE OLSUN KOKPITTE OLSUN DEGERLENDIRIYORUZ . ONUN ICIN HAVA IS FAZLA GUVENME BIR BAKMISSIN YOKSUN . LUTFEN BIRAZ EMBATI YAPALIM . BEN DEMIYORUM KAPTANLAR ON NUMARA HATA YAPMAZ HER SEYI BILIRLER . KULLEN YALAN , BIZLERDE INSANIZ BIZIMDE ICIMIZDE YANLISLAR OLABILIR SIZIN ICINIZDE YANLISLARIN OLDUGU GIBI . COGUNLUGA BAKALIM BAKINCA IYIYIZ ASLINDA . 3
  • yahu boşverin 10 Şubat 2018, Cumartesi 02:27:17 başkalarını kötülemeyi. siz sattınız bizi şirkete. tüm haklarımızı kaybettik bir de planlamaya alay konusu olduk. adamlar bizle benjamin geçiyor. utanmadan bir de acemi kumarbaz blöfleri . bak açıklarım haaaa. yürrü geçti Bor un pazarı.... 2
  • BOLDPILOT 10 Şubat 2018, Cumartesi 02:24:21 Gumbur gumbur geliyoruz ! 12
  • nooldu 10 Şubat 2018, Cumartesi 02:21:57 panik mi başladı 14
  • KAPTAN-1 10 Şubat 2018, Cumartesi 02:16:10 SAYIN HAVA IS IYI GUZEL BIR SEYLERI YAZIYOR VE KENDINCE DESTEK GORMEYE CALISIYORSUN . TABIKI SECIMI KAZANDIN VE LIDERSIN SIKINTI YOK . PEKI NIYE YENI KURULACK VEYA KURULMAKTA OLAN SENDIKADAN BUDAR COK KORKUYORSUN . YENI DONEME GIRDIK VE SIRKETTEN AYRILMALAR HIZLA DEVAM EDIYOR . BUNUN NEDENLERI ASIKAR , EKIP PLANLAMA , VE YONETIM . PEKI SECIMI KAZANDIKTAN SONRA ARADAN GECEN BUKADAR ZAMAN SONRA UCUS EKIPLERIYLE ILGILI NE YAPTINIZ . GORUNUSE BAKARSANIZ HIC BIRSEY . KAPALI KAPILAR ARKASINDA KONUSULANLAR BIZI ILGILENDIRMIYOR CUNKU HABERIMIZ YOK . BEN KAPTAN PILOT OLARAK ORADA DIGERLERINI COK IYI TANIMADIGIM ICIN BIRTEK AFSIN ABIMI TANIRIM BILIRIMKI HEM KABININ HEMDE KOKPITIN HAKKINI SAVUNUR KONUSUR . PEKI SUAN KONUSULAN NE ? SIZ ZEYTIN DALINLA UGRASIN DURUN . PEKI ZEYTIN DALI KURULURSA NE OLUCAK ? KIMSE GECMIYCEKMI SANIYORSUNUZ ? YADA KABIN KOKPITE DUSMAN KIMSE ARKASINDA DURMAZMI DIYORSUNUZ ? EGER BOYLE BIRSEY DUSUNUYOR VE BUNA GORE PLAN YAPIYORSANIZ COK YANLIS BIR TUTUM . 1
  • Can 10 Şubat 2018, Cumartesi 02:12:56 Çanlar carkci için erken çalmaya başladı 8
    • canan 10 Şubat 2018, Cumartesi 13:13:49 LoL 0
  • Tatlibal 10 Şubat 2018, Cumartesi 02:01:26 Bu kez tatli gelmedi. Bye bye hava-is. 9
  • :) 10 Şubat 2018, Cumartesi 01:57:25 Hakkaten çok önemli açıklama :) 2
  • A319 10 Şubat 2018, Cumartesi 01:56:23 Ekip Planlamanın taşeronu gibi çalışan sendikayı bir korku sarmış. Hem emekli kaptanların kurduğu vs gibi sebeplerle beğenmediğinizi söylüyorsunuz , lakin kapatılması için dava açıyorsunuz. Sendika aidatını anlamsız şekilde arttırıp amacı çalışanların hakkını korumak olan kuruluşu ticari , kar amaçlı bir vizyona sokuyorsunuz. Son bir senede çalışma şartlarını bu kadar zor hale gelmesine göz yumdunuz, sonunuzu kendiniz getirdiniz. İsifa edenler sizin yazdığınız gibi 300 kişi değil, bunu siz daha iyi biliyorsunuz. 11
  • kabadayı 10 Şubat 2018, Cumartesi 01:53:54 seviyesiz ve tehdit kokan açıklamalar, kendilerine yakışanı yapmışlar, belki hukuki ama gayriahlakı durumları kendi lehlerine kullanmaktan çekinmeyen bu insanlar sayesinde var olan tüm haklar tek tek elden gitti, hala sizi biz savunuruz demelerini yiyecek arkadaşlara şimdiden afiyet olsun, unutulmasın ki dünya kılını kıpırdatmadan elini taşın altına koymadan pasiflikten muzdarip insanlarla doludur ve öylece yaşayıp ölürler, hergün ölmektense bir gün tam yaşayın, vazgeçilmezleri bırakın yeniye bir şans verin 12
  • Uyanık olun 10 Şubat 2018, Cumartesi 01:40:23 Pilotlardan hak mücadelecisi olmaz. Bu kadar net. 305 olayını gectim, yasal grevde katılmayacaklarıni açıklayarak ALENEN grev kırıcılığı yaptılar. Bunları unutmayacağız beyler. Kendiniz çalın kendiniz oynayın. Biz havaiş teyiz 23
    • km 10 Şubat 2018, Cumartesi 11:40:51 hava is hangi hakkının mücadelesini veriyor? 0
    • Hic kimse veremez 10 Şubat 2018, Cumartesi 13:23:21 En büyuk isci silahi olan grev silahı cekildiğinde koşa koşa işe gelen bir işçi topluluğunu kimse savunamaz. O işçilere en kral sendikayı da versen bir halt olmaz. Hava iş olun hava sen olun takılın dalganıza bakın. Sizde yürek yok, sendikalar naapsın.... 3
  • Gullu 10 Şubat 2018, Cumartesi 01:36:55 Ne bu şimdi yeni sendika arkadaşlar biraz akıllı olalım biz thy çalışanları belli bir eğitim almış insanlarız yeni sendika da ney olan bize olacak bir kaç emekliliği gelmiş kaptana inanıp bütün kazananlardan vazmı geçelim yeni toplu iş sözleşmesi dahamı iyi olacak buna ancak kargalar inanır bir de kadir inanır. 25
    • Haklisin 10 Şubat 2018, Cumartesi 11:19:06 Sen de haklisin, kazandigimiz birsey zaten yok.. kaybetmedigimiz haklarimizi da kaybedelim.. ondan sonra zaten kamyonculari da alip ceker giderler.. egitim almis insanlariz ne de olsa !! 0
    • Kaybol 10 Şubat 2018, Cumartesi 11:44:00 Hayde Kış Kış. 0
  • korku pacayı sarmis 10 Şubat 2018, Cumartesi 01:35:05 Su gelen maili okudugumda, yazan kisinin kini bile benim yeni sendikaya gecmem için yeterli bir sebeptir. 11
    • L 13 Şubat 2018, Salı 07:18:34 Katılıyorum 0
    • L 13 Şubat 2018, Salı 07:20:40 Avam yorumlari yapanlar Hava iş sendikası üyesi olup, Uçucu olmayanlar . 0
  • 20 k/m 10 Şubat 2018, Cumartesi 01:30:42 Hava-is'in aciklamasi dogruysa sadece 20 tane kabin memuru arkadasim sendikadan istifa etmis. 10.000 kiside 20 kisi icinde olmaktan gurur duydum. "Ileride yasanmasi muhtemel magduriyet" tehdidinizi de aldim, tesekkur ederim. Rizki veren Allah yani aba altindan gosterdiginizden korkmuyorum. Yasadiklarimi kâr sayar yolume devam ederim. Insan bir kere ölür, zor da oyunu bozar. Saygilar. 34
    • Thy kpt 12 Şubat 2018, Pazartesi 10:14:04 Birlikteyiz kardeşim.. 0
    • Noktaaaa 12 Şubat 2018, Pazartesi 17:57:25 Mevcut sendikadan memnun olanlar kalabilir arkadaşlar sizlere kaybetmis olduğunuz bütün haklariniz ile birlikte mutluluklar.Biz memnun değiliz arkamızda olmayan bir sendikaya aidat ödemekten ve havacilarin kurmuş olduğu yeni sendikaya geciyoruz. 0
  • Jason statham 10 Şubat 2018, Cumartesi 01:30:30 Çarkçı HELAL OLSUN SANA ancak bukadar zarar verebilirsiniz bize THY nin ekmeğine yağ sürmekten başka bir boka yaramaz sizin bu yaptığınız .55 yıllık bir sendikayı yükseltelim dermezken nasıl bölebilirim diye uğraşıyorsunuz 65 yasindan sonra yazik 20
  • Hodri Meydan 10 Şubat 2018, Cumartesi 01:29:11 Madem korkunuz yok niye dava ye bu tehditler Bırakın yakasını 0
  • Anonim 10 Şubat 2018, Cumartesi 01:22:57 Yok yok bunlar evrensel gazetelerini de alsınlar disk e gitsinler hic olmazsa renkleri belli olsun 10
  • Halil İbrahim 10 Şubat 2018, Cumartesi 01:20:42 Baştan ne olacağı belliydi zaten. İnsanları küçük gören, emir vermeye alışmış bir grup hayalperest. İnsanları kandırmaktan vazgeçin. Her hareketiniz ofsayt. Bir tane düzgün işin olmaz mı ey zeytindalı grubu 21
  • Anonim 10 Şubat 2018, Cumartesi 01:18:26 Bu yeni oluşum nasretin hocanın akrabaları heralde 17
  • qwe 10 Şubat 2018, Cumartesi 01:17:39 mevcut başkan hayatında kokpit görmüşmü? boş boş konuşuyorsunuz 11
  • Batan gemi 10 Şubat 2018, Cumartesi 01:15:34 yersen 1
  • Aaa ne kadar da sendika 10 Şubat 2018, Cumartesi 01:11:43 Aciklayin tabi anca milleti tehdit edercesine is yaparsiniz. Benim hakkimi korumayan bi sendikaya neden üye olmaya devam edeyim onu da aciklayin ki herkes bilsin 0
  • Açıkla 10 Şubat 2018, Cumartesi 01:08:22 Ne yani tehdit mi 0
  • Cpt 10 Şubat 2018, Cumartesi 01:01:22 Açıklamazsanız namertsiniz!!!! 0
  • Km 10 Şubat 2018, Cumartesi 01:00:15 Secom zamani carkci kaptaninnsendikaya uye bile olmadigini soyleyenler vardi? Şimdi de burda aksi söyleniyor. 3