HAVA İŞ'TEN 'SARI SENDİKA' UYARISI

    Çok beğenilenler

  • Unuttunuz. 17 Temmuz 2013, Çarşamba 10:25:40 Böyle bir girişim olmasa HABOM'un Hava-İş'in aklına geleceği yok.Kaç gündür gündemde olan bir HABOM haberi okudunuz burda.Hava-İş HABOM için ne yaptı da biz desteklemedik.Şirket içindeki olaydan haberleri olunca şalvarları tutuştu, HABOM diye birşeyin var olduğu akıllarına geldi.Hemen savunmaya geçtiler bizi,korumaya kalkışıyorlar.Sözde iyi niyetliler? Bu zamana kadar nerdeydin Hava-İş? 7
  • iPhone Uygulaması 17 Temmuz 2013, Çarşamba 09:52:09 Hava iş bize ne kazandırdı da bize konuşuyorr şimdi.. Zamanında %60 kabul etseydi şimdi herkes teknik aş calisanı idi. Zaten işe 3 yıl once giren arkadaşlar 1600 tl ile başlamıştıı...ee ozaman bu hava iş niye kabul etmedi zamanında . Ne habomu güzel destekledi ne arkasında durdu nede bir şey kazandırdıı şimdi sendikamız yok olmasınnn diye tutuştularrr.Keser döner sap döner gün gelir hesap döner.Şimdi sahne senin bugüne kadar arkasında sağlam durmadığın destek çıkamadığın HABOM dur. 10
    • Manifesto Yanlış 17 Temmuz 2013, Çarşamba 19:04:48 Hava-iş in bildirgesinde ki %40 olayı habomdan sonra konuşuldu arkadaşım doğru söylüyor habom kurulmadan önce %60 kabül edilseydi ilk giren habomlar %80'i görmüşlerdi bu günlerde 0
    • uçakçı 17 Temmuz 2013, Çarşamba 21:20:43 bizler uçak teknisyeniyiz tencere tava sendikalarına üye olarak mesleğimizi ayaklar altına aldırmayalım . mesleğinin öneminin değerinin kalitesinin farkına varmış insanlar bunu yapmaz. yönetimin teşvik ettiği sendika sana yararlı olabilirmi hiç ey aklı havada cahil kardeşim ? 6
    • uçakçıya 17 Temmuz 2013, Çarşamba 22:43:53 açlıktan ağzın kokuyor neyin ideolojisini yapıyorsun 4
    • cahil 18 Temmuz 2013, Perşembe 00:44:52 haklısın uçakçı kardeşim biz böyle devam etmeliyiz siz ay sonu endüşük 2500 ile 5000 tl maaşı cebinize koyarken biz 1600 tl çalışalım siz bizim yanimiza gelipte bir gecede 500 tl lık loca kıraladıgınızı konuşurken biz 500 tl ye ay sonunu nasıl getırecegiz onun hesabını yapıyoruz bunlarıda konuşalım. bizim kaybedecek fazla bişeyimiz yok bilmem anlatabildimmi. 3
    • shyo habom 01 Temmuz 2014, Salı 20:34:36 açlıktan ağzı kokan diyen arkadaş sen ne mezunusunda bu havalar söylede bilelim uçak teknisyeni olmuşsun ama adam olamamışsın derler adama... 0
  • Tüm yorumlar

  • 2 sendika 22 Temmuz 2013, Pazartesi 16:07:49 birden fazla sendikaya uye olunabilir..ozaman gorusmeleri kim yapacak,birleseceklermi? 0
  • Habomlu genc 21 Temmuz 2013, Pazar 15:12:52 Yaa siz ne igrenc bir yonetimsiniz ey hava is yonetimi. Neden yalan soyluyosunuz %40 in sureci 5 yildi 15 yil degil ve herkesde buna raziydi. Sirf siyaset yapicaz diye bunu kabul etmediniz bize sorma geregi bile duymadiniz. Simdi tutustunuz tabi ama yalan soylemeyin bari gerci sizin gibi kisiliksizler yalan soylemeyi zaten hayat felsefesi yaptigi icin ne desek bos. Defolun gidin bizi rahat birakin 1
  • Kim Sarı Sendika 18 Temmuz 2013, Perşembe 20:07:33 Yıllardır tek haneli yüzdelerle zam alabilen sendikaya Hava - iş denir . Grev yapıcam deyip eline yüzüne bulaştıranada Hava - iş denir . Toplantı yapıcam deyip bildiri dağıtan , fakat toplantı salonunda 5 tk 40 küsür habom personeline derdini anlatmaya çalışan sendika ya da Hava - iş denir . Haklı veya 1
  • ANGARALI 18 Temmuz 2013, Perşembe 15:02:05 ARTIK DÜNYA KÜÇÜLDÜ BEYLER !!!!!! YALANLARINIZLA İŞÇİNİN İRADESİNİ DEĞİŞTİREMEYECEKSİNİZ. BUGÜNE KADAR GÖRMEZDEN GELDİĞİNİZ BİZLER NEDENSE AKILNIZA GELDİK ÖYLEMİ BİZLERİ NE KADARDA SEVİYORMUŞSUNUZ MEĞER ??????????? HADİ ORDAN SİZ ÖNÜNÜZDEKİ BAŞARAMADIĞINIZ GREVİNİZİ YÖNETİN. BİZE KARIŞMAYIN BİZ YOLUMUZU SEÇTİK. ARTIK ÇELİK İŞÇİYİZ 4
  • ANGARALI 18 Temmuz 2013, Perşembe 14:37:38 HARRANLI İSMİNDEN ÇOK HOŞLANDIM. BİZİ HALA HARRANLI GÖRMEK İSTEYENLER AVUÇLARINI YALAYACAKLAR . MESAİ ARKADAŞLARIM BU GÜN BİRLİK BERABERLİK GÜNÜ, DAYANIŞMA GÜNÜ. TEK YUMRUK TEK YÜREK OLUP ÇELİK İŞ SENDİKASINDA ÖRGÜTLENİP HARRANLI OLMAKTAN KURTULMAYA HAYDİ HEP BERABER ÇELİK-İŞ'E 2
  • HARRANLI 18 Temmuz 2013, Perşembe 14:22:53 GREVİ BİLE AĞZINA YÜZÜNE BULAŞTIRANLAR, YILLARCA AİDATINI ALDIKLARI İŞÇİLERİ BİLE KORUYAMAYANLAR, BUGÜN BİZE SENDİKACILIK YAPMAYA KALKMASIN LÜTFEN SİZ YOLUNUZA BİZ YOLUMUZA SİZLERE İNANMIYORUZ ARTIK ÇELİK-İŞ SENDİKASINI DENEYECEĞİZ BUNA ENGEL OLAMAYACAKSINIZ 2
  • ÇELİK-İŞ 18 Temmuz 2013, Perşembe 11:56:43 EN DOĞRU KARAR ÇELİK-İŞ SENDİKASI ARKADAŞLAR DİĞER SENDİKALAR KENDİ SEVDALARINDA ŞUAN KAÇ SENDİKA GREVDE SADECE ÇELİK-İŞ SENDİKASI DİĞERLERİ KLİMALI ODALARADA OTURURKEN ÇELİK-İŞ SENDİKASI MEYDANLARDA... BENİM TERCİHİM ÇELİK-İŞ SENDİKASI 0
  • sagduyu 18 Temmuz 2013, Perşembe 11:35:54 Kardesler birbirinizi uzmeyin ve yadirgamayin.hepimiz emekciyiz hepimiz ekmegimizin pesindeyiz. Tk daki arkadaslara Allah daha cok versin gozumuz yok hicbir zaman da olmadi. Simdi yapmamiz gereken uye olup gelecegmze bakmak. Simdiki halimizden kotu olmaz heralde. Velev ki oldu dun ilk imza atanlardan biri olarak soyluyorum ki sendikayi getirdigimiz gibi gonderebiliriz de. Fakat hakkimizi yiyip bizi iki yildir mahveden hayallerimize ket vuran butun planlarimizi alt ust eden hava is e itibar etneyiniz. Ben isterdim ki onca seyin ustune ki burda saymak istemiyorum hava is dediklerjni yutmasaydi nasil bizi ezdiyse hice saydiysa bizleri gene hice saysaydi da en azindan serefiyle akillarda kalirdi. Simdi deneme zamani kardesler. Hepimiz icin hayirlisi olsun... 0
  • 2 sene oldu 18 Temmuz 2013, Perşembe 11:33:21 Sevgili HABOM'cu kardeşlerim şirket kurulalı 2 sene oldu tam bugün. 2 sene boyunca ne oldu? Evet arkadaşlar olanlar şu 6 ayda bir %3 zam daha olan biten bir şey yok. Peki bu zamana kadar HAVA-İŞ sendikası bizim için ne yaptı bu 2 sene içinde hiç bir şey yapmadı. Şuan Kaybettiğimiz çok şeyler var kazandığımız hiç bir sey yok kardeşlerim. Şimdi gelelim bu zamana HAK-İŞ sendikası bizi bulanı bir hafta oldu ve adamlar bizim için deli gibi uğraşıyor. Değerli arkadaşlarım bundan sonra kaybetcek artık hiç bir şeyimiz yok ama bundan sonra Kazancak çok ama çok haklarımız olucak artık acın gözünüzü hadi hızlı bir şekilde üye olmaya .... 0
  • arkadaşlar 18 Temmuz 2013, Perşembe 10:44:36 bir an önce sendikaya üye olmalıyız.sarı kırmızı farketmez.en kötü sendika sendikasız çalışmaktan daha iyidir. 0
    • Üyelik 18 Temmuz 2013, Perşembe 12:37:02 Evet arkadaşlar sendikaya üye olmak bizlere çok şey kazandıracak bir an önce üye olmak için arkadaşlarımızı ikna edelim. 0
  • HACI 18 Temmuz 2013, Perşembe 10:33:36 DÜN AKILLARINA BİLE GETİRMEDİKLERİ HABOM ÇALIŞANLARINI BU GÜN NEDENSE HATIRLADILAR BEY EFENDİLER!!!!!! NEDEN ÇÜNKÜ BALIK GÖZÜNÜ AÇTI. KENDİ KADERİNİ KENDİ ÇİZMEYE KARAR VERDİKLERİ İÇİN. HAYIR SİZ BUNU YAPAMAZSINIZ ÇÜNKÜ SİZLER MAHKUMSUNUZ, KARARI ANCAK BİZ VERİRİZ DİYORLAR. YOOOOK YOOOK ARTIK ŞİMDİ SENDİKALI OLMA ZAMANI. İŞİ SULANDIRMAYIN BEYLER !!!!! SİZ GİDİN SALTANATINIZI SÜRÜN. BUGÜNE KADAR SESİMİZİ DUYMAYANLAR BUGÜN BİZİ DÜŞÜNÜR OLDULAR ŞİMDİYE KADAR NEREDEYDİNİZ HADİ GEÇİN BUNLARI SİZ İŞİNİZE BAKIN BİZDE İŞİMİZE ÖZGÜR İRADEMİZE KARIŞMAYIN. MESAİ ARKADAŞLARIM HADİ HEP BİRLİKTE ÇELİK İŞ'E ÜYE OLMAYA 0
  • ...... 18 Temmuz 2013, Perşembe 02:50:52 üsküdar da sabah oldu uyan da balığa gidelim... atılay ayçin.. 1
  • HAYIRDIR 18 Temmuz 2013, Perşembe 02:09:54 HAYIRDIR HAVA-İŞ BİZİ MUHATTAP ALMAYIP SÜREKLİ BİZİ KÖTÜ ÖRNEK OLARAK GÖSTERDİN KALKIP BU KONU HAKKINDA KİMİN HAKKINI SAVUNUYORSUN. HAVAİŞ YÜZÜNDEN ÇIKARILAN İNSANLARI GERİ ALDIRMAK İÇİN BİR NEVİ KENDİ YAPTIĞI HATALARI TEMİZLEMEK İÇİN SÜREKLİ 305 ŞARTI ORTAYA KOYARAK BİNLERCE İNSANI MAĞDUR ETMESİNDEN BAHSETSİN BİRAZDA. HABOM İÇİN HİÇ BİR ÇALIŞMA YAPMADIĞI HALDE GELİP BİR TOPLANTI BİLE DÜZENLEMEDİĞİ HALDE KALKIP ŞİMDİ HABOM NASIL UMRUNDA OLDU? %60 I KABUL ETMEDİN SENİN YÜZÜNDEN BU KADAR İNSAN MAĞDUR OLDU VE MANTIKSIZ İNATLARIN YÜZÜNDEN HER SEFERİNDE SÖZLEŞMELERİ UZATTIN VEYA SÖZLEŞME İMZALATAMADIN ŞİMDİ KALKIYORSUN DA HAKKIMIZIMI SAVUNUYORSUN ? 1
  • peki padişahım 18 Temmuz 2013, Perşembe 02:09:30 biz bakım teknisyeni olarak metal işçisi değiliz bu doğrumu evet hava iş haklısın bu konuda peki havacılık sektöründeysek ve sende bizim sendikamızsan yıllardır neredeydin...Hava iş olarak son 5 yılda ne aldınız,personele ek olarak ne kazandırdınız gören bilen varsa söylesin. greve çıkmayı dahi organize edemeyen fakat binlerce çalışanın temsilcisi olduğunu söyleyen sendika bu kadar personel çelik iş hak iş gibi başka sendikalar gelince mi aklınız başınıza geldi. 2 yıldır Habom çalışanları için ne yaptınızda şimdi hava iş e üye olma zamanıdır diyorsunuz,yıllardır MNG teknik personeli için ne yaptınız ? neden MNG personelini sendikalı yapamadınız,haklarını savunmadınız yoksa menfaatlerinize mi ters düşüyordu ? Hava İş yönetimi yıllardır kötü yönetimin ve tutumun ile personele sahip çıkıp haklarını savunama sonra devreye Hak iş Çelik iş girince de onlar sarı sendika biz değiliz,onlar size sahip çıkmaz biz çıkarız de.Peki padişahım sarı sendikaya gitmeyiz 0
    • haydi 18 Temmuz 2013, Perşembe 10:45:44 evet haydi hep beraber sendikaya üye olmaya 0
  • teflilere 18 Temmuz 2013, Perşembe 01:19:04 Beyler siz habomda ogretmenlikmi yapiyosunuz ... biz adil myo olarak teknisyen ve tekniker dite adlandiriliyoruz siz dua edin sizi ise aldiklarinsa adamdan gobekten ustiyorum abi ne diyor akilli olun hem bizim unvanimizla calisacaksiniz hemde bi pgretmeniz dieceksiniz git o zaman disarda dersanede ogretlik yap ... veya kpss gir atan ..bu kadar basit celik is gelcek tef gidecek.... 10
    • tefliyiz 18 Temmuz 2013, Perşembe 19:48:26 çok yanlış düsünüyosun senın gıbı düsünen bı arkadaş daha var uçak bakım lise si mezunu bı arkadaş! lisede onları bir tefli yetıştırıyor nasıl oluyorsa lısede ki egıtım kalitesiyle uçakcı olmuş hemen. senınde bir fakulte geçmişin olmadıgı için bu tarz konusuyosun senın mantıkta gıdersek gercek ucak teknısyenlerı 4 yıllık fakulte bıtırıpte lısanslı bır sekılde mezun olmayan insanlardır.gercekten dırsek curutmuş ınsanlardır.zordur bır teknık fakulte bıtırmek .lıse ve yuksek okulların kalıtesının ne oldugunu bızlerı ıse alan yonetım zaten bılıyor.bılıyorum ki aldıgım maaş farkından bu sitemin şirketimizde bu farkı bana lisans mezunu oldugum için verıyor. senın sevıyene ınmek istemedğim için açıklarınızı buraya yazmıyorum. 0
  • habomlu 18 Temmuz 2013, Perşembe 00:45:27 bana kimse hava-iş kolundasınız demesin. ben hava-iş kolundayım güya ama uçak bileti bile alamıyorum daha neyin davasını çalıyorsun. aynen sizin dediğiniz gibi mahkeme eğer metaliş kolu değil derse zaten sendika düşecek bari sendika düşmeden sosyal haklarımı alıyım 3 yıldır beklediğim kadar beklemiyim gene. 1
  • sarı palaa !! 18 Temmuz 2013, Perşembe 00:02:18 SEN KALK 2 YIL ÖNCE ŞİMDİ 1600 ÇALIŞANI OLAN HABOM İÇİN Bİ İNAT UĞRUNA KOLTUK SEVDASINA KARAR VER IKI YIL BOYUNCA BİZE MAGAZİN YAP (ki bugun hava iş sendikasının yetkilileri geldiğinde ağzından duyulmuştur) eee bugunden sona icraat zamanı biz niye iki yıldır üvey evlattık bizi neden hiç saydınızda bugun habom çalışanları başının çaresine bakmaya başlayınca içerde misilleme yap. emeğe ekmeğe çalışana alın terine saygı savunma demekki hava iş te bu şekilde ilerliyor.sarı pala koltuğum elimden gidicek diye 18000 üyesi varken 18 kişiyle grev yapıyor.ekmeğinin peşine düşen sabaha kadar tırmalayan habom çalışanlarının hava işe bel bağlaması nasıl beklenir yaa.bu arada kıymetli TK çalışanları bizle içerde uğraşmak yerine aramızdaki farka bakın sizdeki türkçe kelime dağarcığının 4 katı kadar bizde ingilizce var siz bulmacanızı çözerken biz ıkı yıldır k ndimizi ispatlamak adına deli gibi çalışıp sizin 4 te bir maaşınızı aldık ama yinede bugun sizin gocundunuz kadar gocunmadık.ki siz çelik işin adını duyunca bile tencere tava sendikası diyebilecek bir vizyona sahipsiniz.ama şunun farkına varın bugun bu halde olmamızın sebebi olanlara kısa zamanda sebeb olmaya geliyoruz.sarı pala 305 kişiyi kovalamaya devam ederken (ki omzunda ağır bir maddi manevi yüktür=sebeb) biz kendi yaramızı kendımız sarıcaz.habom çalışanları kimseyle bot bağlamadı ama liseden mezun olup gözunu burda dunyaya açılan bi kapı olan THY de açmadı sizin bağladığınız bot kadar bizim bunları üniversitede korıdorlarında eskitmişliğimiz var.habom çalışanlarının bundan daha kötü bir şart olabileceğini düşünen varsa sokakta 1600 liraya yığınla iş var apron kartını takan eli uçağa değen bir teknisyenin hakkı bumudur??butun habom çalışanlarına soylemek ıstediğim tek bi şey var birbirimize sahip çıkalım düne kadar gökte göremediğimiz ıkı kuştan hep bahsedildi ama bugun elımızde 1 kuş var şanşı değerlendirmekten başka denemekten başka çıkar yolumuz mu vardır? kaybedeceğimiz ne var??? zaten ıkı yıldır bi arpa boyu ilerleyen habomcu yuzugulen akşam mutlu evine giden bi habomcu gördunuzmu? bu sendika üyeliği telekom üyeliğimidir ki girince çıkamayasın denedik olmadı 30 saniyede üye olduğun gibi 30 saniyede de bir dilekçeyle çıkarsın 12
    • ayrım 18 Temmuz 2013, Perşembe 10:36:04 2 sene de uçakçı oldunuz.hala saygısızlığa devam ediyorsunuz.tk çalışanı ve habomcu olarak ayrım yapıyorsunuz.gidişatınız iyi değil. 4
  • Emredersin agam 17 Temmuz 2013, Çarşamba 23:46:53 oooo aga uyarmaya baslamis .. bas ustune agamiz nice mutlu 23 senelere .. 2
  • İPLER 17 Temmuz 2013, Çarşamba 23:10:02 işverenin elinde bizim değil eğer biraz organize olabilseydik şu anda teknik aş koşullarındaydık. lufthansaya bakınız %3 zammı beğenmeyip sendikayla greve gittiler şirket bir gün bile dayanamadı. neden?? ipler çalışanın elinde... 0
  • celik is 17 Temmuz 2013, Çarşamba 23:04:06 Bize sahop cikan sendikamiz tek yolsensin 1
  • haboms 17 Temmuz 2013, Çarşamba 22:16:01 yok sarıymış yok kırmızıymış açıkcası bizim sabrımız kalmadı bizde biliyorz neyin ne oldğunu nasıl itildiğmizi 2 senedir aynı terane şimdi bazı arkadaşlar üye olmayacakmış vs .. varsın olmasın biz dibi gördük bu saatten sonra hersey iyi gelir bize günü birlilk düşünmeyelim bi 5 sene daha böle calılşmaya devam edelim değilmi? bu saatten sonra ne kötü olabilirki? mantıklı olun arkadaşlar herkes ekmeğinin peşinde gönül isterdiki keşke böyle olmasa ama durum bu umarım en kısa zamanda herkes hakettiğini alır . Hava -iş yöetimi değisekmiş değisse ne olacak buzamana kadar teknisyen kökenli delegeler teknisyenlerin hangi hakkını savunmuş olay hep uçuş işletme hostes ve pilotların çıkarlarını korumaya yönelik bu yönetim giderseki gidecek gbi gözüküyor kazanması muhtemel kişilerinde teknisyen camiasından olmica acık ve net buzamana kadar hakkımızı savunmayan sendika bu saattn sonra ne yapabilir ? 2
  • Tutuşma 17 Temmuz 2013, Çarşamba 21:52:20 Kararımızı verip bir adım attık. Rahat bırakın da önümüze bakalım doğru ile yanlışı ayırt etmeyi öğrendik(öğrettiniz), Önümüze taş koyanları yanımızda istemiyoruz. Şu durumda bile köstek oluyorsunuz ? ama bir şeyin garantisini veremiyorsunuz? sadece gitmeyin diye ahkam kesiyorsunuz? şirket bize imza attırdı. MNG geçirdi 1 günde kimse gelip açıklama yaptı mı? paşa paşa gidip imzalamadık mı? o zaman neredeydiniz ? artık son bulsun, yeni bir sayfa açmak istiyoruz. Geleceğimiz muamma olsun istemiyoruz. Birlik olduktan sonra sırtımız yere gelmez evellallah, Kimseden gizli saklı bir adım atmadık. Kararımızın sonuna kadar arkasındayız. Tek çare Sendika. 0
  • sendika 17 Temmuz 2013, Çarşamba 21:30:28 Arkadaşlar kulakdan dolma bilgilerle sendikaya uye olmayı adamlarin vaadlerini bile tam olarak bilmiyoruz bazilari 2 ikramiye bazilari 2 tam 2 yarim ikramiye verilcegini soyluyor bu rakamlar zaten yonetimin gozden cikardigi rakamlar. Uye olalim ama alabilcegimiz en iyi sartlari almaya calisalim. Icimizden sececegimiz temsilciler gider gorusur ve ona gore uye olunur simdi uye oldun yarin ikramiye yok biz oyle bisey soylemedik deseler ne yapicaksin ? Aceleye gerek yok zaten aylardir bekliyoruz uye olmayarak tepkimimizi koyalim once. ! 4
    • İkramiye 18 Temmuz 2013, Perşembe 02:32:32 Arkadaşim nerde görülmüş sendikalı olan ve ikramiye alamayan işçi o konuda yanlış bilgilendirmeyin. 1
  • iPhone Uygulaması 17 Temmuz 2013, Çarşamba 21:15:59 Hakis ne la biz metalcimiyiz biz uçak tamiri yapıyoruz 5
    • arkadaşına 17 Temmuz 2013, Çarşamba 22:03:07 bazı arkadaşların metalci olduğunu düşünüyor.allah akıl fikir versin .vesselam 1
    • iphone'a 17 Temmuz 2013, Çarşamba 22:04:33 söylemekten mi utanıyorsun gülüm METAL-İŞ koluna geçtiğini ? :) 0
    • güçlü sendika 18 Temmuz 2013, Perşembe 11:00:07 sendikaların hangi kol oldugundan öte bizlerin hakkını savuna bilmesi önemlidir bugün çelik-iş sendikası kardemir de % 42 ile sözleşmeyi bitirmiştir. aynı sendika bugün isdemir de işçilerin alın terlerinin karşılığını almak için greve gitmiştir. eğer ki sarı sendika zihniyetinde bir sendika olmuş olsaydı bugün iskendern da grev olmaz kardemir de % 42 zam alınmazdı. bizler için en önemli olan sendikanın hangi kol olduğu degil yöneticilerinin güçlü olması ve işverene karşı dik durmasıdır bugün internet sitelerinden takip ettiğimizde bu iradeyi gösteren tek sendika olarak çelik-iş sendikası gözüküyor.. çelik-iş sendikasının bizlerin emeğini savunacağını canı gönülden inanıyorum 0
    • İphone 19 Temmuz 2013, Cuma 08:46:31 Çok konusma 2 senedir burada çalışan benim !! 0
  • herşeyi bilen adam 17 Temmuz 2013, Çarşamba 21:10:42 İşler yolunda giderse işverne adına, önce hava-iş sonra teknik aş biter. Teknik aş nin bitmesi demek yeni teknisyenlerin asla şu an teknik aş haklarına ulaşamaması demektir. Devletin parolası ucuz işti taşeron işci ama çok iştir. Thy de bu yolda ilerliyor. üzgünüm gençler ama ülkenin durumu bu. Atılgan olun çalışın çabalayın gidin bu ülkeden hayat kısa insan gibi yaşayın gerçek bir insan gibi. 5
    • Bilen adama 17 Temmuz 2013, Çarşamba 21:51:33 Arkadaşım sendikalı olmadan nasıl hak alabilirsin taşeron önüne nasıl gecebilirsin. 1
    • hayırlı olsun 18 Temmuz 2013, Perşembe 02:19:21 madem yaşanmaz oldu bu ülke sen önden git biz ülkemizi kalkındırırz. Ayrıca sendikal hakkı iki yıldır olmayan kişilerin ne hakkı var ki daha ne kadar batacak acaba ? tuzu kuru olunca bol keseden konuşması kolay :) şuan bana bir şeyler kazandıracaksa neden üye olmayam? havaiş bana iki yıldır ne kazandırdı ? 2
  • NE OLDUDA? 17 Temmuz 2013, Çarşamba 20:50:47 Çelik-iş sendikasına üye olmayın diyen arkadaşlara soruyorum; bugüne kadar şirketinizden % 5 zam haricinde ne aldınız? ve bundan sonra ne almayı bekliyorsunuz? Öncelikle bunu kendinize sorun, ondan sonra konuşalım arkadaşlar. Sendikalaşmak bizim tek çıkar yolumuzdur. Sosyal haklarımıza ulaşmak, maaşlarımızın yükselmesi ve ikramiye hakkımızı kazanmak için aynı çatı altında toplanmaktır tek çare, bu çatı da bugüne kadar bize sahip çıkan tek sendikanın çatısı, Çelik-İş'in çatısıdır. Bu adamlar bizlere kapılarını sonuna kadar açtılar, lütfen kimse nankörlük yapmasın. Bugüne kadar sana kim değer verdi, seni kim adam yerine koydu, hangi sendika kapına geldi de biz sizin haklarınızı savunmak istiyoruz dedi? Bugün broşürler dağıtan, hangarlarda toplantılar yapan çok değerli Hava- İş neredeydi arkadaşlar. Sayımızın en az % 70 olması gerekiyor ki o sözleşme için masaya sağlam oturalım, sesimiz çıksın. Lütfen tek çare olan sendikamıza sahip çıkalım. Kavga ekmek kavgası, dava ekmek davasıdır. 2
  • 'bot' a cevap 17 Temmuz 2013, Çarşamba 20:34:18 Biz uçağı havada gördük sen nerde gördün acaba . Typ de flap la slat ın yerini bilmeyen lise mezunu uçakçılarda gördük . Liselerde nasıl eğitim verildiğini de biliyoruz . Lütfen ego tatmini için gelip burda yorum yapıp sayfayı kirletmeyiniz . Yaşasın Habom un yeni sendikası ! 10
    • bilmişe 17 Temmuz 2013, Çarşamba 22:02:11 yıllardır lise mezunu abileriniz çalıştı o şirkette .hiçbir ölümlü iş kazası yaşanmadı.siz geldiniz iş kazaları yüzünden bakanlık şirkete kilidi asacaktı az kalsın.bir de utanmadan başkalarının maaşına göz dikmişsiniz.buna hainlik derler.size ne başkasının maaşından.daha önce de bu şirkette taşeron çalıştı ama bu kadar hainliği kimse görmedi.ilk önce iş güvenliğini öğrenin sizden 2 senede uçak teknisyeni olmanızı bekleyen yok.vesselam 7
    • Çok haklısın 18 Temmuz 2013, Perşembe 01:11:27 Çok haklısın yıllardır lise mezunu abilerimiz çalıştı havacılıkla alakası olmayan bölümlerden gelen ki bunlar şuan teknik aş nin büyük bir bölümünü oluşturuyor sen bunlardan mı öğrendin burdan ahkam kesmeyi. Habom personelinin nereye üye olup olmayacağına karar vermesi ne zamandır hainlik oldu. 4
    • kaza 18 Temmuz 2013, Perşembe 02:20:35 kaza olayını dilinize dolayıp,olayın derinliğini bilip bilmeden konuşmayın 4
    • hayırlı olsun 18 Temmuz 2013, Perşembe 02:27:01 @bilmişe hainlikten bahsetmiş asıl hainlik aldığı paranın hakkını vermemektir. iş kazaları üzerinde habomculara yüklenen arkadaş madem öyle siz çalışında görelim kaza oranlarını. iş güvenliğini öğrenin demiş doğru güvenlik önlemini kim daha çok alıyor belli ve aynı zamanda şirketin sağladığı ayakkabısı yerine spor ayakkabı giyen kim acaba ve güvenlik malzemelerini kullanmayan kim acaba? sen otururken güvenlik önleminden bahsetmesi kolay tabi inan ki güvenlik önlemini senden çok alıyor ve bunun eğitimini senden daha çok almıştır. 3
    • bilmşe cevap verne 18 Temmuz 2013, Perşembe 02:39:29 Hayret nasıl oldu da yıllardır teknisyenlik yapan lise mezunlarını takdir eder oldunuz nerdeyse yüksek okul mezunlarını uçak bakım prof yerine koyup 2yıllık mezunları hor görüyordunuz artık bu alışkanlıklarınız dan vazgeçin. 4
    • bilmişe diyene 18 Temmuz 2013, Perşembe 09:24:17 Ölen arkadaşımız üzerinden siyaset yapmayın. Ölen arkadaşımıza o işi yetkisi olmamasına rağmen verip yapması için baskı yapan yine o söylediğin lise mezunu abilerindi bunu da unutma. 4
  • ARSLAN 17 Temmuz 2013, Çarşamba 20:17:53 Sayın HAVAİŞ yöneticileri, Bir önceki toplu sözlemede uzlaşmaz tavrınız işverene fırsat verip HABOM kuruldu. Sizin yüzünüzden 2 yıldan beri kölelik ücretine işveren tarafından reva görüldü. Bu zamana kadar aklınız nerdeydi. Tabi siz yüzbinlerce TLyi her ay iç ediyorsunuz. Siz bizim derdimizden anlamazsınız. Yeni üye olduğum ÇelikİŞ sendikam toplu sözleşmeyi imzaladığında sizde TeknikAŞ imzalamış olacaksınız tahminen. Ozaman alınan zama göre hangisinin sarı hangisinin beyaz sendika olduğu ortaya çıkacak. Bu arada TeknikAŞdeki abilerimizi seviyoruz. Lütfen olumsuz propoganda yapmaktan vazgeçin. Bu iş bitti. Tüm HABOM çalışanı arkadaşlarımıza hayırlı olsun. Ayrıca 8 aydır bıkmadan usanmadan bu işi bu noktaya getiren arkadaşlarıma selam olsun. 0
    • itemsandan 17 Temmuz 2013, Çarşamba 22:15:40 kölelik ücreti mi? 1900 tl'yi bana ver uçağın üzerinde takla atayım. uçaktan anladığınız yok 2000 tl maaşa kölelik ücreti diyorsunuz.biz 900 tl ile geçinmeye çalışıyoruz.ben de 4 yıllık fakulte bitirdim. 4
    • İtemsana 18 Temmuz 2013, Perşembe 01:13:42 Güzel kardeşim git başvur habom iş ilanına sıkıntın ne anlamadım ki? Mutlusun bu şekilde demek ki bir çaba harcamıyorsun burdan konuşuyorsun. 3
    • İTEMSAN A 18 Temmuz 2013, Perşembe 01:15:03 Zorla mı Soktular kardeşim seni itemsan a ? Çalışmak Gücüne mi gidiyor ?. Verilen sözler yerine getirilmediği için İnsanlar kandırıldığı için Bu kadar sinirli kızgın ama senin gibilerde nerde bunu anlayacak kapasite 4
    • item sana 18 Temmuz 2013, Perşembe 01:51:28 İtemsanadirr. 4 yıllık fakulte bitirdin 900 lira alıyorsan.ya açık öğretim bitirdin yada su altı ürünleri falan.birak 4yili 2yillik kkaliteli bir MYO bitirsen. Autocad bilsen 1500 lira CNC kullansan 1300,elektronikci olup transistor tamir etsen gene fazla para kazanip,kaliteli is yapmış olursun. 3
    • itemsana 18 Temmuz 2013, Perşembe 02:41:47 arkadaşım seni tutan yok geç thy tekniğe at taklayı uçaktan anlıyorsan. 3
    • itemsandan'a 18 Temmuz 2013, Perşembe 09:20:59 Eveet sen uçak üzerinde takla atarak zaten bu işten ne kadar anladığını göstermiş olursun. Böyle devam et. 4
  • aşırı çalışma 17 Temmuz 2013, Çarşamba 19:41:29 bodoslama yazıyorum gibi oluyor ama çok çalışıyoruz yorgunuz hastayız kanser olacağız ... bu yorgunlukta yakında kazalar olacaktır... yabancı pilotlar çoktur işssiz arkadaşlarım vardır... gençler uçuş okulları tuzaklarına düşmüştür... işten atılanlara çare bulamıyorsun bari sendika işini yap bunlara cevap ara 3
    • hbm 17 Temmuz 2013, Çarşamba 20:13:28 ya şuanda burda habom sorunları ele alınmakta.siz neden yumurtadan fırlıyosunuzki bu sizin platformunuz deyilki 0
  • habommcu 17 Temmuz 2013, Çarşamba 19:27:50 305 kişi için yapmadığınız kalmadı,bizleri yani sizlerin rezil rüsva haline getirdiğiniz malumünüz HABOMCULARI her defasında bir kaç cümleyle geçiştirdiniz. ,yumurta gelincce biryerlere gelmişsiniz üşenmeden yüzlerce cümle kurup airporthaber'e vermişssiniz,şirket içinde bildiri dağıtmışssınız bildiğiniz tek şey şu''siz birlik olmazsanız biz ne yapabiliriz'' bunu diyenler 4 kişilik ailesini aynı yemek masasında bile zor görüyorlar ki bizden 1600 kişiden birleşmesini istesinler. hani güzel bir söz var sizin için '' SİZ ŞİRKET OLMUŞSSUNUZ''' bırakın bu mavraları. varınız yokunuz menfaatleriniz, biz neydik bugüne kadar ki utanmadan bunları söylüyorsunuz akıl veriyorsunuz etekler mi tutuştu ne? inşallah gidip hep birlikte metal çelik demir demeden üye olacağız,siz bizim için bir adım bile atamadınız hep karamsar ve düşünerek gittik evimize sizlerin yüzünden, neyseki bir sendikamız var artık SARI OLMASINA LAF SÖYLEDİĞİNİZ SENDİKAMIZIN HİÇ OLMAZSA BİR RENGİ VAR SİZin renginiz bile yok 2
    • bot 17 Temmuz 2013, Çarşamba 19:52:11 uçak bakım mezunuyum TEF mezunu gibi uçağı havada görüp gelmedim. ingilizcem var.TEF MEZUNLARI çok maaş alıyor.üstelik şirkete yarardan çok zarar veriyorlar.bkz. İŞ KAZALARI.ben 1500 tl maaşla çalışabilirim.onlara 2000 tl veriyorsunuz ama hala nankorluk yapıyorlar.sesimiz duyulsun İŞ KAZALARI bizimle sona erer.bu nankörlerle başkalarının ekmeğine göz dikenlerle şirket yükselemez.yorumları okuyun bana hak vereceksiniz.(birine bangkok tatili batmış.öbürüne pas) askerlikte bir söz vardır galiba bunlar askerlikte yapmamış.ben yazayım BERABER Mİ BOT BAĞLADIK ASLANIM? 25
    • tefe 17 Temmuz 2013, Çarşamba 20:17:05 tefli git o zaman yarın istifa et yiyosaaa!! git dışarda çalışırsın 1500 tlye.git kaybol.hep siz gibiler yüzünden böyle olduk tef zekalılar sizi 11
    • bot diyen arkadsa 17 Temmuz 2013, Çarşamba 20:49:51 bir gün gelecek hadda geldi merklanma o botla tekmeliyem soluğu hava iş de alçaksın :))) 5
    • bot :) 17 Temmuz 2013, Çarşamba 21:13:30 muhtemelen çocuksun askerlikten sözetmişsin gerçi bende sana iq'dan bahsedeyim ama anlama kapasitenin sınırlı olduğunu varsayıyorum şayet yazdıklarında bile kendinle çelişiyorsun. '' 1500 tl maaşla çalışabilirim .Onlara 2000 tl veriyorsnuz ..... başkalarının ekmeğine gözdikenlerle bu şirket yükselemez.'' :)bence sen git kumda falan oyna senin aklın ermez böle şeylere 5
    • @bot 17 Temmuz 2013, Çarşamba 21:37:53 Madem kendinize çok güveniyorsunuz o kırmızı t-shırt olmadan o tef mezunu arkadaşlarla yarışın bakalım mücadele edebilecekmisiniz o tef mezunu arkadaşların aralarında mühendislerinizden daha teknik altyapıyıya sahip arkadaşlarımız var ki yakında pekçoğu Mühendisde olacak ... Şunu kabul edin , zamanında fırsatdan istifade yerleştiğiniz pozisyonlar artık gerçek hak sahiplerine iade edilmeye başlandı 2
    • mübarek 17 Temmuz 2013, Çarşamba 22:23:37 milletin maaşına göz diken bir insandan kimseye hayır gelmez.ben niye onun kadar almıyorum hasetiyle çalışırsan aklın havada olur, iş kazası yaparsın allah korusun.hatta daha da kötüsü ölebilirsin.onun için ilk önce şükrü bilmeli insan rabbine şükür etmeli,büyüklerine saygılı olmalı.ve düşünmeli itemsan çalışanlarından da uçak tamirinde çalışan varken neden o adam pas ikramiye falan sormazken ben soruyorum diye..acaba birilerinin gazına mı geliyoruz diye düşünmeli..ve şirketin elindeki binlerce TEF MEZUNU cv'si olduğunu hatırına getirmeli ve işine sarılmalı.. SELAM VE DUA İLE... 1
    • tefli 18 Temmuz 2013, Perşembe 00:00:50 herhangi bir tefli dışarıda 2000 tl ye rahat iş bulur aslanım.habomda devam etmelerinin nedeni güzel bir gelecek umududur.sen tutturmuşsun uçak bakım okudum da bilmem ne..tef li hem teknisyen hem öğretmendir,habom şirketinde de esaslı uçakçıdır,yakın zamanda da mühendis olacaklardır. 3
  • sgpk2 17 Temmuz 2013, Çarşamba 19:04:37 çelik işe metal işe hak işe kesinlikle üye olmayın geleceğinize bıçak saplamayın, yapılan itiraz ile zaten metal iş kolundan yine çıkarılacak o yüzden üye olmayın! mevcut sendika fosilinin kaldırılmasını bekleyin yeni hava iş yönetimini bekleyin! pişman olursunuz! 9
    • doğru 17 Temmuz 2013, Çarşamba 19:52:31 doğru 3
    • sgpk2'e 17 Temmuz 2013, Çarşamba 21:57:50 Arkadaşım üye olmayın geleceğinize bıçak saplamayın diyorsun'da atladığın bir konu var. Asıl şimdi gelecek görünüyor. Kendi kararlarımızı veriyoruz, diğer türlü şunu yap bunu yap sen artık busun şusun deseler sesini çıkarabilecek misin? Kararımız yanlış olsa bile, gider sendikayı düşürürsün, ayrıca iş kolu değiştiği anda tekrar hak iş zaten otomatik olarak düşer. Geriye neyse o kalır. O zaman tekrar BİR oluruz. İnsanları kışkırtmayın.. 1
  • sgpk 17 Temmuz 2013, Çarşamba 19:02:38 Hava-iş mevcut yönetimi, görevini derhal bırakmalıdır, bu işin sorumlusu onlardır işveren bizzat %1 bile teklif etseler kabul etmiyoruz onları diye söylüyor habom çalışanlarına. Hava-iş 2 sene typ ile birlikte 3 senedir ortaya çıkacak bu sonu gözlemleyemediyse ise o koltukta 25 yıl sadece eğlenmiştir, başka iş yapmamıştır. şimdi o görevi bıraksınki en azından hava-iş ismi yeni yöneticilerle alıp yürüyebilsin yoksa hava-iş diye bir oluşum kalmayacak geriye kalan itibarı kim gelirse gelsin toplayamaz! Hava-işe habom ile ilgili şirkete öneri teklif götürün dedik habom çalışanı olarak, hayır götürmem dedi ısrarla bunu söylediler şimdi broşür dağıtıyorlar ne değişti arkadaşım? siz bize üye değilsiniz bizden size ne dediniz şimdi niye birden bizi kaybetme korkunuz oluştu hani size neydi bizden???????????????????? çelik işmiş metal işmiş bunlara kesinlikle üye olmayın HABOM, etseniz etseniz max. 2 sene rahatsınız sonrasında bugünü bile mumla arayacaksınız siz metal işçisi değilsiniz! 0
  • Habom 17 Temmuz 2013, Çarşamba 18:02:52 Yeni sendika birkaç saat içinde 200'ün üstünde habom aş çalışanını üye yaptı bile.Kısa süre içinde yarıdan fazla çalışan üye olucak gibi duruyor.Birlik olunması ve hayırlısı olması dileğiyle... 2
    • Kendini Gaza Getir 17 Temmuz 2013, Çarşamba 19:03:04 Çok net söylüyorum öyle atölyeler biliyorum ki hep beraber hareket etme uğruna üye olmayacaklar 0
    • Gaz'a 17 Temmuz 2013, Çarşamba 22:00:18 Çok net söylüyorum bir şeylerin farkına vardıklarında imza atacaklar. Hiç bir şey yapmamaktan iyidir. 0
    • habomcu 18 Temmuz 2013, Perşembe 02:36:56 17.07.2013 tarihinde saat 4te en son notere ben gittim. 277 kişi olduk. bu ilk hamlede bu kadar kişi çıktıysa bir haftaya bu iş biter. bazılarının kafa hala karışık. beyler aklınızı başınıza alın bi an önce imzaları atın. 0
  • gazi tef 17 Temmuz 2013, Çarşamba 17:57:15 yaaa işte böle sorarım hava - iş sendıkasına eğitim seviyesi ve insan kalitesi bakımın dan mevcut personelınden daha yüksek seviye de olan habomun yasam standartlarını arttırmak için ne yaptınız hep dışladınız gerek içerde gerekse de sendıkanızda. bızlerın sorunlarını sendıka bınanızdakı dedıkodulardan ogrendınız. yönetımle sürekli sürtüştünüz inatlaştınız samimi olmadınız. halbu ki bunun yerıne yapıcı olmalıydınız. yonetım le her masaya oturdugunuzda orta yolu bulmak yerıne yıkıcı bır polıtıka izledınız . şirkete zarar verme cabası ıçerısınde oldunuz . benİM GAZİ TEFLİ bır HABOMCU OLARAK YÖNETIM DEN VE YENİ SENDIKADAN BEKLENTIM BİZLERİN YAPICI BIR POLITIKA İZLENEREK DURUMLARIMIZIN GÖZDEN GECIRILMESI VE SARTLARIMIZIN İYİLESTIRILMESI 0
  • gazi tef 17 Temmuz 2013, Çarşamba 17:08:30 bir tane habom calışanı hava iş e imza atsın ben işi bırakırım net söylüyorum istemezükk ayçin ve yandaşlarını ... dinazorlara hayır arkadaşlar :)) 0
  • Android Uygulaması 17 Temmuz 2013, Çarşamba 16:54:14 Şirket 100 kisiyi mng'ye gonderip gunde on saat calıştırırken, 30 kişi sabihada,zararlı civayı yedi gün boyunca mesai almadan çalıştırmayı düşünürken sen bu habom personelinin farkına vardın mı? Ya hava-is ikibucuk senedir ordan oraya itilen habom personeli bir gün bile aklına gelmedi de bugun mü aklına geldi sen şimdi neyden bahsediyorsun sana inanan habom personelinin keriz olması gerekir. O tren kaçtı hava iş by by 2
    • civa 17 Temmuz 2013, Çarşamba 18:27:19 hem şirketten şikayetçisin hem de sendikadan .valla sizin işinizi ben anlamadım. civa konusuna gelirse.siz gelmeden önce de o işler yapılıyordu. hatta AMM'de temizleme prosedürü de mevcuttur.açıp ingilizcen varsa okursun.dünyada ilk defa yapılan bir iş değil.rahat olun. 7
    • Habom A.Ş. prs 17 Temmuz 2013, Çarşamba 19:55:17 Siz herhalde çok rahat olduğunuz için gidip zamanında sendikanıza üye oldunuz. bu dirayeti gösterip yarın birgün olası grevde de kaç kişi katılacağını göreceğiz bırakın Allah aşkına menfaatten başka birşey düşünmezsiniz siz benim ingilizcem var asıl sen rahat ol artık Habom diye bir şirket var onlar çalışır yapar 3
    • cıva ya cevap 17 Temmuz 2013, Çarşamba 22:57:24 Cıva konusunu yazan arkadaşım cıva nasıl temizlenir benim İngilizcem yok amm okuyamıyorum demiyor zaten iyi oku yazıyı baltalama... Amaç şuan bir sendika altında örgütlenmek daha düne kadar zaten biz uçaktan anlamayan bir avuç aptal değilmiydik? Onlar şartları kabul etmiş bize ne diyordunuz. Sanane benim şuan nereye üye olduğumdan. 2
  • HABOMMM 17 Temmuz 2013, Çarşamba 15:57:59 Pass/Zed giderse teknik as ne anlaticak baska dunyada deger gordukleri tek ulke bangkok zaten ahh yazikk kiyamamm 10
    • bangkok 17 Temmuz 2013, Çarşamba 16:48:45 orta Amerika'da bir ülke olup keçileriyle meşhurdur, heralde oydu? biri şu cahil arkadaşla bizi aydınlatsın. 4
    • ladyboya 17 Temmuz 2013, Çarşamba 19:54:22 bangkok'u çok merak ediyorsan seni götüreyim kardeş.. 1
  • HABOMCU 17 Temmuz 2013, Çarşamba 15:51:23 Ogunler geride kaldi artik eyy teknik as personeli agzinizin suyu aka aka bangkoka gitme hayalleriniz yalan oldu hakki havais aldiysa hava is gider hak biter bunuda yazin bi kenara 10
    • kendi 17 Temmuz 2013, Çarşamba 19:55:08 başkasının tatilinden sana ne ? kendi önünden ye.. 2
  • care CELIK IS 17 Temmuz 2013, Çarşamba 15:32:26 ATIKAY BASKAN BI DUR BE HACI...SENIN HEP DAHA BUYUK DERTLERIN OLDU.. BIRAK SEN HABOM U NAAPCAN YA 2
  • var mı? 17 Temmuz 2013, Çarşamba 13:46:30 senden daha sarısı var mı ey ağa?? 1
  • Upss 17 Temmuz 2013, Çarşamba 13:42:41 Aaaa Habom diye bir şirket varmış.. 0
    • upsss a 17 Temmuz 2013, Çarşamba 14:12:19 bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıp!!!!! 0
    • Upss 17 Temmuz 2013, Çarşamba 15:06:39 Habom diye bir şirketin varlığından yeni mi haberdar olmuş da bu hava iş sendikası şimdi açıklama yapıyor!!! Habom+Mng yaklaşık 1900 çalışanın aylık üye aidatından mahrum kalacak diye mi yoksa bu açıklama.. 2
  • kötü olsun 17 Temmuz 2013, Çarşamba 13:33:26 2 aydır mng tesislerinde çalışan bir habom personeli olarak diyorumki, kendine bile sahip çıkamayan bi sendika dahi olsa bizi ordan oraya sürmezlerdi, habomdaki herkes okumuş, üniversite mezunu insanlar. Ne karar vericeklerini kendileri bilir. Ne teknik çalışanları, nede hava iş sendikası 3 yıldır sonlarının habomdan geleceğini bile bile bizlere kol kanat gerip yanlarında yer aldırmadılar, aksine dışladılar. Bizimde bu gün kimin ne hak kaybedeceği pek umrumuzda olmaz açıkcası. Bize sahip çıkıcak bir sendika istiyoruz biz, görmeZden gelenleri değil. Sonu ne olursa olsun, biz sendika istiyoruz, iyi veya kötü.. 3
    • Habomcu 17 Temmuz 2013, Çarşamba 19:09:29 Evet arkadaşım örgütlü olmak her zaman örgütlü olamamaktan iyidir önemli olan sendikalı olmak bu günden sonra herşey çok daha güzel olacak hayırlı olsun. 1
  • HABOMcu 17 Temmuz 2013, Çarşamba 13:27:42 Hava iş kimdir biz tanımıyoruz sevgili hava iş sen büyük balığı tutayım derken küçük balıktanda oldun şu saatten sonra bize ne desen bu dediklerin bize naval okumayla eşdeğer olacak sen sus ağzını yorma biz kararımızı verdik..Bukadar zaman neredeydin ULAN diye adama sorarlar hadi şimdi yol al'da............. 1
  • HABOM 17 Temmuz 2013, Çarşamba 13:20:10 Artık yeter Hava-iş. Sen bunları en başından kabul etseydşn işler bu haddeye gelmezdi. Biz artık bu son gemiye binicez başka kurtuluşumuz yok.Hava-iş siz bizim için hiç bişey yapmadınız bugune kadar.Ayrıca gördük sizin kendi sendikalınıza ne yaptıklarınızı.Biz sarı sendikalaşmaya şu anda zorla üye ettirilmiyoruz.Hava-iş devri BİTTİ!!! 2
  • Selçuk 17 Temmuz 2013, Çarşamba 12:51:51 Hava iş atilay ağa sayesinde bitmiştir.Rezil olmuştur,itibarı yerle bir olmuştur.Daha neyin savunmasını yapıyorsunuz eğer sizde biraz utanma olsaydı istifa ederdiniz.Yeter artık düşün yakamızdan.Sendikamızda temiz yüzlü yeni kişiler görmek istiyoruz.ATİLAY AYÇİN İSTİFA......... 0
  • b737 17 Temmuz 2013, Çarşamba 12:41:23 #ezikpala #aycinistifa #plajdagrev 0
  • Jayjay 17 Temmuz 2013, Çarşamba 12:40:17 Atilla ayçin habom çalışanını şimdiye kadar hep sattı işverenin habom çalışanları için yaptığı butun teklifleri reddetti. Habom çalışanları bişekilde tk ya alınsaydı bu insanların şartlarıda bigun tk şartlarına ulaşacaktı. butun habom çalışanları Bunun boyle olacagını biliyor ve ne şartlarda olursa olsun tk ya alınmayı kabul edecekti. Ama sendika bunu yapamadı. Sendika havacılıkta hiç bir deneyimi olmayan yüzlerce habom personeli için işverenin düşük tekliflerini kabul etmedi. sendika bu çalışanları ne olursa olsun once tk personeli olarak içeri alacaktı sonra bu çalışanlarla birlikte güçlenip mücadelesine devam edecekti. Şimdi çelik iş yapılanmasına laf atmasın. Çelik iş hava iş in yapamadığını yapmaya çalışıyor. 1
  • #direnhabom 17 Temmuz 2013, Çarşamba 12:40:09 Artık habom çalışanı ya sendikasızlıktan iyidir diyip sarı sendikaya üye olacak işverenin böl-parçala-yönet oyununa yağ sürecek uzun vadede hava iş ve tk çalışanını riske atacak. Yada var olan düzende sendikasız çalışmaya direnip işvereni başka bir politika izlemeye zorlayacak. 2
  • :) 17 Temmuz 2013, Çarşamba 12:37:57 YAHU DÜN AKSAM ARADIM ADAMLARI BAKIN BÖYLE BÖYYLE DURUMLAR VAR SUNA Bİ EL ATIN GENE GEÇ KALDI SENDİKA:) hava iş diye bir sendika yok artık. Aslan yok! 0
  • eski havaiş li 17 Temmuz 2013, Çarşamba 12:36:14 sevgili meslektaşlar havacılık kolunda hizmet veren sendikanıza sahip çıkın bizler havacıyız neişimiz var başka iş kollarında yönetimi beğenmeye bilirsiniz sendika başkanını yönetimini değiştirme hakkınız var daha iyisini getirebilirsiniz ama sakın maceraya sürüklenmeyin bunların acılarını yaşayanlar çok olmuştur birlik olup güçlü sendika yönetimi oluşturun var olanı yıkıp yeni arayışlara girmek hüsran olur. kimselerin ouynuna gelmeyin. 3
  • Android Uygulaması 17 Temmuz 2013, Çarşamba 12:18:09 Vay be. Hava iş sen habom diye bi kuruluşun olduğunu biliyomuydun ya. Dogruya bilmemen mümkün mü. Bizim üzerimizden coook prim yaptin sen cooook. Bize cok zarar verdin. Senin yüzünden elimiz kolumuz bağli suanda.. baktin ki koltuk gidiyo kiymetli habom calisanlari olduk demi. Habom calisanlari imkani olsa hepinizi bir kaşık suda boğacak. Herkes diş biliyor size. Bunca insanin cok ahını aldınız. Simdi de gelip gün birlik günüdür herkes gelsin havaise uye olsun diyosun. Hadi canim hadi. Hayatta başarilar sana 2
  • çare drogba 17 Temmuz 2013, Çarşamba 11:50:02 hava-iş ve tk çalışanları kendi istikbali için Habom aş çalışanlarının yanında durup halen hazırda olan grev kararına destek vermelidir. Yoksa 5 sene sonra hava iş diye bişey kalmaz.. 4
    • adam haklı beyler 18 Temmuz 2013, Perşembe 13:48:41 okuduğum en objektif yorum. 0
  • S. R.Ne? Cevap 17 Temmuz 2013, Çarşamba 11:33:45 Doğru söylüyorsunuz. Ne gereği var Uçakcılıkla ilgil olmanız. Çalışanlar Çelik işe üye olmaları gerekiyor. Böylece insanların rengi belli olmuş olur. İnsanlara önce korku sonra aclığa mahküm etmeleri, çalışanlara herşeyi yaptırma durumuna getirilmiştir. Bu yapılanlar çalışanlara azdır. Dahada baskı yapılması gerekiyor. 4
  • Dreamliner 17 Temmuz 2013, Çarşamba 11:31:15 Şu zamana kadar geçtim MNG'yi hangi HABOM çalışanının hakkı için bir girişiminiz, yapıcılığınız oldu ki. Başına buyruk bir sendika hayalperest bir Başkan. 3
  • Android Uygulaması 17 Temmuz 2013, Çarşamba 11:22:50 Sendika dediginiz sey birbirinden nemalanan cepleri doldurmak icin ellerinden geleni yapan bazen iscinin bazen isverenin yaninda olan cooook serwfli bir muessesedir... bunlar allah birdir dese inanmam... 1
  • Hava İş Kolu 17 Temmuz 2013, Çarşamba 11:20:48 Tüm yorumcu arkadaşlar, bakıyorum sendika yönetimine olan nefretiniz gözlerinizi kör etmiş, değerli arkadaşlar Hava-İş sendikası yönetimini beğenmeye bilirsiniz, fikirlerini tasvip etmeye bilirsiniz, önce üye olursunuz!!!! (kimse sizi gelip zorla üye yapamaz, yapmaz) sonra genel kurulda çıkartırsınız karşılarına istediğiniz, sizi temsil edebileceğine inandığınız bir aday ve artık sendika sizindir.Ancak önce üye olmanız gerekir, işverenden korkmadan, işverenden el almadan. (hani buradan atıp tutarken bizi kimse zorlamıyor kendi öz irademizle gidip çelik-iş sendikasına üye olacağım diye yazıyorsunuz ya işte tam da öyle yapıp gidip Hava-İş sendikasına üye olursunuz)Sizler Uçakçılık sektöründe çalışan değerli kardeşlerim, sizler kendi değerinizi bilmezseniz kimse bilmez ve anlamaz, sizler otomobil tamircisi, metal iş kolu çalışanı değilsiniz, bu günkü yöneticilerinizin sizleri yanlış,kendi siyasi görüşüşleri doğrultusuna yönlendirmelerine karşı çıkın unutmayın sizler çok önemlisiniz.İnanın 3
    • hbm 17 Temmuz 2013, Çarşamba 15:37:08 peki neden işinize gelince bizi hatırlamaktasınız??? niye en baştan bu işi bitirmemiştiniz?? insanları artık ekmeğinden etmeyin!! 1
    • hbmmm 17 Temmuz 2013, Çarşamba 19:26:59 İyi güzel konuşuyorsunda hava işe üye olunca acaba işveren kabul edermi bizde biliyoruz sendikanın hava iş kolu oldugunu. 0
    • habom 18 Temmuz 2013, Perşembe 01:23:44 değerli kardeşim önce kendi hava iş sendikası üyelerinin iş verenden korkmadığını bize ispatlayın bizde sizlere güvenebilelim. 0
  • celik is 17 Temmuz 2013, Çarşamba 11:00:00 Anlamafigim birsey var habom celik ise bglandi diyelim ama majkeme hava ise dvm dedi ozaman celik is disecekmi 1
    • hbm 17 Temmuz 2013, Çarşamba 19:28:33 Tabiki olacagı zaten o. 0
  • Teknisyen 17 Temmuz 2013, Çarşamba 10:27:36 Bu gun bizim bu durumlara gelmemizin sebebi olan Hava-İş sendikasi simdi onlara uye olmamizi istiyor. Ne kadar ironik bir durum.. 2
  • SIRF HAVA 17 Temmuz 2013, Çarşamba 10:26:39 ÖNCE ATİLA AYÇİN O KOLTUKTUĞU BIRAKSIN SONRA GELSİN KONUŞSUN. ÇALIŞANI DÜŞÜNMEYEN BİR İŞÇİ SENDİKASI NASIL OLUR. LAFLA OLMUYOR HALA ANLAMADILAR. 2
  • Sizin Renginiz Ne? 17 Temmuz 2013, Çarşamba 09:52:20 Size muhalefet olan her sendikaya sarı sendika yaftası yapıştırmayı marifet zannediyorsunuz. Peki sizin ne başarınız var? Grev yaptınız katılım olmadı, rezil oldunuz. Hala Ayçin'in koltuk hırsı için işçilerin destek vermesini bekliyorsunuz. İşçinin yakasından düşün artık. 3
  • Yeni sendikalı 17 Temmuz 2013, Çarşamba 09:50:56 3 yıldır sizin yüzünüzden düştüğümüz durum ortada. Şimdi yok o sarı sendika yok o pembe sendika demenin bi manası yok. Bunca genç insan sizlerin gereksiz kapris ve kişisel sorunlarınız nedeniyle Habom AŞ bünyesinde çalışmaya zorlandı. Şimdi gelip de böyle şeyler demenize hiç gerek yok. Beni kimse birşey için zorlamıyor. Kendi özgür, hür iradem ile gidip Çelik-iş'e üye olacağım. 4