19 Ocak 2015 Pazartesi, 16:08:40 / Toplam : 124 yorum
Çok beğenilenler
HATA-YUNAN
19 Ocak 2015, Pazartesi 17:57:54
Öncelikle HATA aracılıyla yunanistan üzerinden tip kursları, lisans kursları tümüyle iptal oldu. belirtmekte fayda var. SHGM ne yapıyor v.s gibi yorumlara ithafen ise, tek yetkili otorite EASA'dır ve EASA son 2 yıl içerisinde, gerek yunanistan, gerek ingiltere gerekse almanya üzerinden yapılan tüm sınavları ve kursları değerlendirmeye aldı ve inceledi. Bu aşamadan HATA ( yunanistan ) kuruluşunu şaibeli buldu ve gereğini yaparak SHGM ye de bildirdi. Gereken gerekli şekilde yapıldı. Ortalğı bulandırmanın, sağa sola b.k atmanın hiç bir anlamı yok. Hakedenler, hakettiği şekilde aldı, hak etmeyenler ise gün itibariyle deşifre olarak ellerindekileri yitirdi. Hakkıyla alanları karalarken, THY'de veya MNG de nasıl tip kurslarının verildiğini, lisansların çaycılara çorbacılara verildiğini SHGM de biliyor. Önce kendimize bakmak lazım. Eğer THY ve MNG de ki, illegallikler ortaya çıkarsa, SHGM komple olmayan yetkisini ve itibarini kaybeder. Dediğim gibi tek yetkili otorite EASA'dır.445
..
19 Ocak 2015, Pazartesi 19:02:11 aynı kursa 100 ün üzerinde kişi katılıyor ama kabak bu isimlere patlıyor sizce anlamsız değil mi? Bu arkadaşların lisansı neden iptal edildi ya da diğerleri nasıl temiz? Gereken yapıldı demek hafif kalır bence ya aynı kursun hepsini iptal edersin yada hepsini onaylarsın kısmi iptal olamaz. Ayrıca o kurs sertifikalarıyla Bulgaristan üzerinden ve alınan lisanslarında denetlemesi yapılmadan artık hersey cok temiz oldu demek dogru olmaz .. 127
aradaki fark
19 Ocak 2015, Pazartesi 23:08:16 bu yorumlara seri oy veren arkadaşlar bi açıklasın bakalım.hatadan parayla 0 ingilizceyle lisans alanlarla listelenen 20-30 kişi arasında ne fark var da konu kapandı diyebiliyorsunuz.hata dan alınan her lisans şaibeli bile değildir direk olarak hülledir85
.. cevap
20 Ocak 2015, Salı 10:35:36 arkadaş senin o lisansı iptal edilenlerin arasında olan karaktrter yoksnu diyebilecgimz biri oldugun kesin .. 10
Part147
19 Ocak 2015, Pazartesi 17:58:45
Bu sınavları yapan kuruluşun zaten EASA part 147 yetkisi de iptal edildi. ( askıya alındı ) Bu HATA'nın yaptığı tip kursları da patladı, lisanslarda. Elimizi kolumuzu sallayarak kurs aldık-lisans aldık diyenler artık tarih oldu. Ha şunu da belirtmek lazım, bu işi layıkıyla yapan Part147'lere lafım yok. İngilizler, Almanlar işi sıkı tutuyor. Hayırlısı olsun. Eleştirilcek bir kurum varsa, Yunan otoritesidir. EASA gereğini yapmış, SHGM de bize duyurusunu yapmıştır. Klavye başında sağa sola karalama yapanların çoğu, bişeyleri elde edemeyen veya türkiye'de işlerini yaptıramayan kişilerdir. Artık eskisi gibi kolay lisans tip kursu alınamıyor. Virüsler vardı, o virüsler de Easa tarafından temizlendi. THY ve MNG konusunda da eskiler bilir, masalarda az iş bağlanmadı.294
Tüm yorumlar
Teknisyen
08 Ekim 2016, Cumartesi 11:17:25 Arkadaslar bu adria tehnik hakkinda bilgisi olan var mi lisans icin yazilmali miyim oraya00
easa part 66
22 Ocak 2015, Perşembe 08:58:05 sevgili arkadaşlar burda türkçe klavye kahramanlığı yapacağınıza ingilizceniz vardır zaten araştırırsınız..almanyada 2 .sırada yetki almış part 147 kuruluşuna çamur atmak ,5 yıllık türkiye geçmişi olan kuruluşa her türlü hakareti yapma hakkını isimsiz rumuzlarla saldırmak sizlere yakışmıyorsa aşagıda linklerini veriyorum incelersiniz...adamlar hertürlü başvurularını yapmış ve yetkili kuruluşlar...siz istiyorsunuz ki kimse easa almasın(universiteliler..)siz istiyorsunuz ki universitenin yaptığı sınavlar kolay olsun.tipik türk mantığı bacagından aşagı çekmek....ilk baştan beri erdal beyin ve atilla beyin SHGM ye söylediği sınavlarımız açıktır istendiği zaman gelip denetleyebilirsiniz...gold air MEB sertifikalarıda olan bir kuruluştur digerleri belki merdiven altı ama goldun hertürlü başvurusu mevcut...
http://www.aero-bildung.de/lehrgange-nach-part-66-2/certifying-mechanic-cat-b1/b1-1-turbine
http://www.aero-bildung.de/about-us/our-partner-companies72
yavuz guner
22 Ocak 2015, Perşembe 02:52:43 Ben yavuz gunerin yerinde olsam bu siteye dava acarim. Haberde yavuz guner acik bir sekilde dolandiricikla suclaniyor.26
inançlı işçilere
21 Ocak 2015, Çarşamba 20:34:38 Yorumunuz Bu isde bu iftirada tabiki sedat emanet gibi insanlarin parmağı var kanımca işin iç yüzü sadece şu tamamen evrak eksikliği nedeniyle lisanlar düşmekte sendika yavuz guver sadece insanlar lisans alsin diye bucan boyle ne kadar ugrastilar hic kimse bilmez bunlari peki sendika seçimlerinde yavuz güver üst yönetim tarafından tehtid edildi çekil diye peki yonetimi yavuz guvere karsi kiskirrtan kim sedat emanet niye yavuz guver neden o cunku yonetim biliyor teknisyenin hakkini sonuna kadar savunacak kisi yavuz guver sedata ve yeni sendikaya ve yaptiklar sari sendikaciliga calisani satmaya goz yummayacak orgutlendirecek kisi kim yavuz guver gibi insanlar bunun asil nedeni bu sunu bilin gun gelecek calisan kazanacak ayçinlerden kurtuldu bu isci simdi sira sedatlardan, pos biyikli ve usagi oldugu siyasi liderlerin taklidi olan sendika baskanlari degil bunlara bu iftiralara inananlariniz varsa yavuz guverin yeri belli gelsin hesap sorsun veremeyecegi hesap yoktur yada kacmaz biryere11
SHGM SHY-66
21 Ocak 2015, Çarşamba 13:51:06 Kısa süre sonra Türkiyedeki Tek yetkili Part-66 lisansı ve/veya SHGM SHY-66 kuruluşu Aerobuilding lisanslandırma şirketi olacaktır. Eren veya Yıldırım Doğanın açtığı kurslara gidecek olan kişilerin aldığı belgeler türkiyede geçerli sayılmayacak,lisans alınsa dahi türkiyedeki havacılık bakım şirketleri tarafından yetki verilmeyecektir.Bilgilerinize...106
Serroo
03 Ağustos 2016, Çarşamba 14:53:56 Evet bi sizin açtığınız sınavlar gecerli sayılacak para olsunda para sadece bana gelsinde varsın seref namus onur olmasın.... Yazık yahu yazık ulan Esada boyle bısey varmı adamlar boyle kavga yapıyorlar mı oraya gidip sınavda başarılı olanların emeğini sen kimisinde geçersiz sayılacak dersin. 20
sinerji
21 Ocak 2015, Çarşamba 11:00:48 goldda sınava katılanlar 2 sene 3 sene uğraşıp sınavları ancak tamamlıyorlar.sınavları tamamladıktan sonra zorlu çile daha yeni başlıyor.Bu sefer lisans alamıyorlar.Logbook alman detaycılığında oldukça sıkı inceleniyor.germanlar adamda oldukça gerginlik oluşturuyor.almanlar adama lisansı veriyorlar ama dişini de söküyorlar.goldaairi kesinlikle tercih etmeyin.golddan lisans alınabilemez:) 60
Android Uygulaması
21 Ocak 2015, Çarşamba 09:51:46 Arkadaş shgm sınavları zor değil geçtim fakat logbook da istediği işlere saat açıp o loogbook dolmuyor shgm nin bu hususta sürekli değişen mevzuatı canımızdan bezdirdi siz milleti böyle kuruluşlara yönlendirdiniz sizin de payınız var40
Uyaniksporlular :)
21 Ocak 2015, Çarşamba 01:18:51 Eren, goldair, hata hepsinin yaptigi sinavlarda şaibe var. Gold u temiz zannedenler size bir soru: yahu noldu bu sorularda ki id ler, neden iptal edildi id uygulamasi? Beyler bayanlar kendi dusen aglamaz (hakkiyla sinavlari veren arkadaslar varsa, ki ben duymadim, sizi tenzih ederim) bilie bile girdiniz bu ahlaksiz yolda kiminiz paranizdan ve hayallerinizden oldunuz, kiminiz olacak. Havaciliga dolapdere mantigiyla yaklasamazsiniz havacilik ciddi istir. Bu buz daginin gorunen kismi daha.315
diyosunn
22 Ocak 2015, Perşembe 09:09:31 bu yol ahlaksız ama basıc traınıng yetkin yok (tk ve mng ) lisans almak legal..ha eskiden 1 şişe viskiyle hallolmuş...oda ayrı konu.lisans almak için univ.maruz kal..başarı oranı % 2..bu sence ahlaklı mı ..lisansı nerden aldın pardon..yok olurmu eskilerden isen limitasyonu 1 haftada kaldır..gram ingilizcen olmasa da olur..bana ilk taşı günahı olmayan atsa ya ..olurmu universiteyi bitirdin sen...ama devlet sana güvenip lisans vermiyor çünkü part 147 in yok..hatta pıtırak gibi myo lar açıldı..ama typ liler günah keçisi..iyide dostum kimse temiz değil..ne yapacağız...kaldıki aldıgım lısans EASA PART 147 sana ne??sh 147 ile irtibatım yok..madem şaibeli ,,shgm hiçbir part 147 den alınan lisansı kabul etmesin...ama olmadı senin tezinde türkiyede sadece sh 66 geçerli ...başka lisans girmesin..sanki lisansın dünya çapında tanınıyorda..ıcao level 2 bile değilsin..gücük ortada kalmışsın..dönüşümü tamamlayamamışsın..ee lisansın değerlimi şimdi soruyorum..dolapdere mantıgı ....00
EREN ÖĞRETMEN
21 Ocak 2015, Çarşamba 00:39:37 EREN HOCANIN NEFESİ ÇOK GÜÇLÜ,BİR ÜFLÜYO GEÇİYORSUN.182
FIRSATÇI
21 Ocak 2015, Çarşamba 00:01:35 Ben YILDIRIM diyorum.EASA denince ilk aklıma gelen isimdir151
iPhone Uygulaması
20 Ocak 2015, Salı 23:54:34 Arkadaşlar işin özünü haberdeki başlık ve resim gayet iyi açıklamış,bundan sonrası Thy Teknik yöneticilerine ve sghm'ye düşüyor.80
VECİHİ
20 Ocak 2015, Salı 23:25:31 Burda tek yetkili merci EASA dır. Arkadaşlar bu EASA sınavları tüm avrupada yapılıyo ve ücretli yani avrupalılarda parayla alıyo:) Buna 5 yaşında bir çocuk bile takılmazken siz neden bu kadar takıldınız anlamak güç.Ne yapalım yani MNG de tanıdık hocalara yalakalık yapıp sınav mı geçelim bumu sizin dürüstlük anlayışınız. Yazık..160
Android Uygulaması
20 Ocak 2015, Salı 22:09:16 Benim merak ettiğim, hatada goldda sınavlar bukadar zor madem neden binlerce euro verip eziyet cekiyonuz, gidin 60 tl ye Anadoluda girin. delimi sevdi sizi.115
RED-KIT
20 Ocak 2015, Salı 23:31:03 Merhaba sevgili CS arkadaşım:)Seni gidi doğuştan teknisyen seni:)Anadoluda eğitim yokki niçin ordan girelim direk sınav var kuru kuruya hem o okulda okuyan öğrencilerin geçmesi için kurulmuş bir sistem var girip kalmanın alemi yok enayimiyiz biz yahu :) Kaldıkı senin devrem dediğin arkadaşların kankalarında HATA da girdi bir günde geçti unutma :)170
Android Uygulaması
20 Ocak 2015, Salı 22:07:42 Eskişehir SHYO kendini teknisyen yetiştiren eğitim merkezi olarak tanımlıyor ama, 20 yıllık okulun bir tek modül için kitabı yok. Yeni mezun ettiği gençler modülleri geçemiyor. Öğretemeden mezun ettiğinin ikrarıdır bu. Bu gençler easa lisansını yöneliyor, arada, avometreyi geçtim, multimetre kullanmayı bilmeyen, diyot anot-katotunun yerini bilmeyen diğer gençler gold sınavından B2 modüllerini 85-90 la geçiyor. Suç gençlerde mi? Asla. Onları bu Sahtekarlığa iten, Sahtekarlığa müsamaha gösteren Otoritemsi kuruluşta. Yabancı 147 lerin sınavları da zor diyen yorumcuları, peki neden Shy-147 sınavları 50 TL de easa-147 sınavları 600TL. 40
Android Uygulaması
20 Ocak 2015, Salı 21:24:28 ERENDEN VE YILDIRIMDAN SINAVLARINI VERIP BEN LISANS ALMAYA HAK KAZANDIM DIYEN ARKADASLAR... SIZ COK IYISINIZ DAA. UCAKCISINIZ DAA. KRALISINIZ BU ISIN DAA.103
İsim / Rumuz
20 Ocak 2015, Salı 21:18:56 gold a laf soyletmeyenleri cok iyi anliyorum, haklilar... lisans alabilmek icin tek careleri gold... cok super olduklari icin,anadolu universitesindeki sinavlari gecemeyecekleri ve gecemedikleri icin degil yanlis anlasilmasin, gold daki o cok zor sinavlara girmeyitercih ettiler...anlayana.....
012
SARIMSAK
20 Ocak 2015, Salı 23:49:44 Merhaba sevgili CS arkadaşım:)Seni gidi doğuştan teknisyen seni:)Anadoluda eğitim yokki niçin ordan girelim direk sınav var kuru kuruya hem o okulda okuyan öğrencilerin geçmesi için kurulmuş bir sistem var girip kalmanın alemi yok enayimiyiz biz yahu :) Kaldıkı senin devrem dediğin arkadaşların kankalarında HATA da girdi bir günde geçti unutma :)100
asil HATA'lilar
20 Ocak 2015, Salı 21:17:58 Akli olmadan fikri olan zavallilar.. bu insanlaron hepsini ayninsekilde suclayamazsiniz. Hic kimse bana goldun, thynin mngnin anadolu universitesinin yaptigi sinavlardan gecenlerin bu isi hakettigi zirvasinda bulunmasin ozaman.. sanki onlar masum.. sektorde calisan kac kisinin toefl belgesi var? Kac kisi ucaga hakim? O cok sevdiginiz okuldan mezun olanlar sinavlari nasil gecmis? Uted ortakligindaki gold airin uygunsuzluklari neden yayinlanmiyor? Utanmiyorsunuz dimi hakki ile gecen insanlari zan altinda birakmaya? Laf soylemek icin laf soylemeyin.. adam olun biraz.. yazik.. cidden yazik.. teknisyenin en buyuk dusmani yine teknisyendir.. hadi bakalim 40 kisilik yer acildi.. mudurlerinize yalakalik yapi da bir yerlere yukselin... ( not: sozum geneli degil icindeki kotulugu ve hirsi insanlarin ustune kusana; hakkiyla alan hic kimseye laf edilmesini kabul etmem, nerden almis olursa olsun... )25
HAKSIZLIK
20 Ocak 2015, Salı 21:13:01 YİNE YÜZÜNÜZE GÖZÜNÜZE BULAŞTIRDINIZ OKUDUGUM YAZILARDAN DENİLİYORKİ TALTANIN UZANTISI HATA TARFINDAN YAKLASIK İKİ SENE ÖNCE ESAT ÖZZAİM İN ORTAĞI YAVUZ GÜVER OLDUĞU SÖYLENİLEN ŞAHISLAR YUNANİSTANDAN BULUNUP GETİRİLEN KİŞİLERCE ÖYLE VEYA BÖYLE KURS VERİLMİŞ SONUNDA BU KURS GÖREN KİŞİLERE SERTİFİKA VERİLMİŞ. EYYYY SİVİL HAVACILIK HAVACILIK GENEL MÜDÜRLÜĞÜ BU ADAMLAR KURS VERİRKEN SİZİN HABERİNİZ YOKMUYDU BUNLAR MEYDANI BOŞ BULUP TÜRKİYEYEMİ ÇÖREKLENDİLER GÖKTEN ZEMBİLLEMİ İNDİLER YERDEN MANTAR GİBİMİ BİTTİLER HİÇMİ BU ADAMLAR EĞRİMİ DOGRUMU YAPIYO DİYE ZAHMETİNE KATLANIP KONTROL ETMEDİN NEDEN BU ADAMLARIN PARA YEMELERİNE GÖZ YUMDUN NEDEN BİR ELEMAN GÖNDERİP DENETLEMEDİN . İŞİN KOLAYINA KAÇIYORSUNUZ YUNANİSTAN İSTEMEDİ BENDE İPTAL ETTİM DİYORSUN BU KİŞİLER HAKKINDA NEDEN SAVCILARI HAREKETE GEÇİRMİYORSUN TABİ SİZ HER ZAMAN TAZIYA TUT TAVŞANA KAÇ DEDİNİZ .30
Türkçe
30 Eylül 2016, Cuma 16:14:59 Senin Türkçe öğretmenine mahsus saygılarımı sunarım.00
iPhone Uygulaması
20 Ocak 2015, Salı 21:07:12 Onbinlerce euro çöpe gitmiş yazacağınıza Yavuz'un cebine gitti yazsaydınız daha iyi olurdu :)))22
iPhone Uygulaması
20 Ocak 2015, Salı 21:05:53 Haberin adı üstünde "Lisans fırsatçıları" resimide eklemişler Yavuz Güver'in :)
Akbaba gibi ya adamdaki tip zaten :)22
eren
20 Ocak 2015, Salı 21:04:07 beyler eren ermeyen bell, olsun :)91
teknisyen yrd.
20 Ocak 2015, Salı 20:55:17 Bence iyi oldu. Kendi en samimi arkadaslarım da bu kuruluslara 3000-3500 euro civarında paralar ödediler ve hepsinin de dilindeki ortak şey şuydu. Kopya çekebiliyoruz, hocalar yardımcı oluyor sınavdaki soruların birebirini veriyorlar nerdeyse vb. EASA lisansı almaya calısan kişilerin amacı tüm avrupada geçerli daha etkin bir lisans almak, ya da yurt dısında da çalışmak vs değil, hepsinin ortak kaidesi; "abi shy lisansı çok kazık, sorular iinanılmaz zor nasıl alalım, veriyosun buraya parayı geçiyorsun kesin" bu kurumlara basvurup easa lisansı almaya çalışan çogu kişinin (herkes demiyorum, hakkıyla almaya calısan da var nadir) bırakın teknik yeterlilik bilgisini, bir kelime ingilizcesi dahi yok. Adam gelmiş easa modüllerin hepsini verdim cart curt diyor, amm den bir cümle sor öle bakıyor suratına bön bön. Geçiceksiniz bu ayakları, kesinlikle iyi oldu, varmı oyle hakkıyla biryerlere gelmiş adamların önüne kolay yoldan geçmeye çalışmak, kopyayla düzenbazlıkla, parayla BELGE ALMAK.313
Bolulu Hasan USTAAA
20 Ocak 2015, Salı 16:41:39 Burda tek yetkili merci EASA dır. Arkadaşlar bu EASA sınavları tüm avrupada yapılıyo ve ücretli yani avrupalılarda parayla alıyo:) Buna 5 yaşında bir çocuk bile takılmazken siz neden bu kadar takıldınız anlamak güç.Ne yapalım yani MNG de tanıdık hocalara yalakalık yapıp sınav mı geçelim bunu sizin dürüstlük anlayışınız. Yazık..170
eysedo
20 Ocak 2015, Salı 16:07:24 benim lisansım falan iptal edilmedi öncelikle bunun bilinmesini istiyorum fakat normal şartlarda yetki almış bir kuruluşa bu kadar insan binlerce avro ödeyip modülleri veren arkadaşların kusurlu olduğunu düşünmüyorum bu gibi kuruluşları denetleyip skandallara sebep olanlar paraları götürenler ne olacak easa, yunan sivil havacılığı, shgm ve diğer mağduriyet yaşayan ülke vatandaşlarının bağlı olduğu sivil havacılık yetkilileri sizlerin kusuru daha fazla ceremeyi en suçsuzlar çekecek niye işini zamanında ve iyi yapmayanlar sorumlu olmuyor hesap sorulmuyor veya hesap sorulacakmı merak ediyorum.30
İsim / Rumuz
20 Ocak 2015, Salı 15:43:25 Eskisi gibi kolay lisans alamadiklari komik gerekxelerle easa lisansi alma yiluna basvurdugunu soyleyen ve shgm yi isi zorlastirdigi icin sikayet edenlere soylenecel tek sey; lisans alabilmek gecmis 5-6 yildaki gibi kolay ve ucuz degildir. SHGM sadece yapmasi gerwkenlerin bir kismini yapip incelemeye basladi ve sinavlar anadolu universitesinde yapilmaya baslandi. 6 ayda lisans alabilecegini zanneden super arkasaslar isin kolay olmadigini anlayip, yine kolaya kacip para verip easa lisansi almaya calisiyorlar....mevzu bu...aci gercekler....012
Jumbo
20 Ocak 2015, Salı 19:56:22 Sen nerde çalışıyosun NASA damı :)
Al işte bir deha daha :)
Sazan deha :)130
Sezar
20 Ocak 2015, Salı 15:41:28 Taltadan ve Gold tan alınan lisanslar tamamen yalan dolan şaibeli.Bunun yanında THY de 1 günde Yunan gelip sınırlama kaldırdı.Neden! adamların lisansı var ama bir sınırlamayı kaldıramıyorlar.Lisanslarını geçmişte nasıl almışlar hesap edin artık.Ben şahsen airport haberin bu sınırlama kaldırma mevzusu üzerine neden gitmediğini anlamış değilim.Taltadan ve Gold tan ne farkı var bu olayın.Usulsüzlük ise burada da var.Hadi birazdan bunuda araştırında göreyim sizin haberciliğinizi.Yukarıya sadece Yavuz'un resmini koymakla olmuyor habercilik.29
B747
20 Ocak 2015, Salı 20:01:57 SEN ÖNCE SORUŞTURMA GEÇİRMİŞ BÜTÜN İŞLEMLERİ DURDURULMUŞ OLAN HATA(TALTA) IİLE 5 YILDIR HİÇ BİR SIKINTI YAŞAMAMIŞ OLAN GOLDAİR İ KARIŞTIRMA İKİSİ ARASINDA ÇOK FARK VAR BU AYRIMI YAP ÖNCE SONRA KONUŞURUZ KAVRAM KARGAŞASI YAŞIYORSUN ÇAMUR ATMADAN ÖNCE İYİCE ARAŞTIR..92
kim
26 Ocak 2015, Pazartesi 21:15:04 senin mantığına göre bu hükümetin bakanları da çok temiz olmalı. baksana adam 700 bin tl lik saat takıyor ama mecliste suçlu sayılmadı bile. kardeşim gold air'de soruların cevap şıkları ezberlenerek moduller geçilir. diğer kurslardan hiçbir farkı yoktur. sen oranın adresini bile bilmezken ben orada sınavlara girdim. kimin ne olduğunu biliyoruz. 00
Teknik
20 Ocak 2015, Salı 15:26:59 ERENCİYİZ ULANNN211
Gold altın
20 Ocak 2015, Salı 14:40:47 Kral isim versene camur atma belgeyle gel.. 08
iPhone Uygulaması
20 Ocak 2015, Salı 14:06:21 BEN ERENE GÜVENİYOM :)182
iPhone Uygulaması
20 Ocak 2015, Salı 14:04:34 ''HATA'' HATADIR :)150
iPhone Uygulaması
20 Ocak 2015, Salı 14:03:12 HATA SIZ KUL OLMAZ:)150
goldaır
20 Ocak 2015, Salı 12:54:29 gold airde aynı.... goldairin sınavları da arastırılmalı... özellikle ankarada olan sınavlarda buyuk sahıbe var. goldaır ankarada sorular verilip moduller gecirtiliyor.lisans almak pazardan elma almak degildir....915
ayip
20 Ocak 2015, Salı 11:20:39 Gevezelik yapmayın beyler uçakcılik yapın size yakışanı yapın evrak eksiğinden alınmış Lisanslar arkadaşlarımızın sanssizligi inşallah kısa zamanda bu eksikler giderilir kına yakan arkadaslarda kına fiyatlarını ogrendikleriyle kalirlar. ....81
yemezler
20 Ocak 2015, Salı 12:22:08 hangi eksik evrak?
dil belgesimi?
eğer sınavlarda şüpheli durum varsa sınavlar tekrar edilmeli ama bir easa sınav gözlemcisi tarafında ve ayrıca yünan ve bulgar olmasın lütfen birlmem anlata bildimmmi?
bu kurumdan hakkıyla alan en fazla 10 kişidir gerisini ALLAH affetsin yazık böyle olucağı başından belliydi.13
iPhone Uygulaması
20 Ocak 2015, Salı 11:19:27 Yavuzcuğum;
Biraz onurun varsa istifa edersin.12
iPhone Uygulaması
20 Ocak 2015, Salı 11:17:29 Arkadaşlar;Hata ile anlaşmayı birebir gerçekleştiren 2 haftada bir Yunanistana uçan Yavuz Güver in ta kendisidir,sonrada ben ortak değilim benim alakam yok deyip işin içinden sıyrılanda odur,paramızı yedirmeyelim o Talta Başkanı olacak kişiye.30
sıra gold airde
20 Ocak 2015, Salı 11:16:07 sıra gold airde... tek kelıme ingilizce bilmeden tüm modulleri geçenleri biliyoruz.gold air öğrencileri doğru cevapları ezberleyerek geçiyorlar. ama modulleri geçme sürelerini uzun tuttukları için göze çarpmıyor takır takır geçtikleri moduller, arkadaşım kimse boş yere sallamasın kimin ne olduğunu biliyoruz. burada isim mi verelim.49
sıkıysa
20 Ocak 2015, Salı 12:23:13 sıkıyorsa isim ver :) herkesi zan altında bırakacak kadar alçak olamazsın heralde evet isim bekliyoruz.63
isim ver
20 Ocak 2015, Salı 12:25:42 isim ver, eğer veremiyorsan kendi ismini ver de, parasını ben vereyim, bakalım sınavları geçebiliyor musun geçemiyormusun. traş yapma burda.73
hikaye
26 Ocak 2015, Pazartesi 21:18:40 galiba soruların doğru cevaplarını aklında tutacak kadar hafızaya bile sahip değilsin.onun için de sınavları uzun zamandır geçemiyorsun.
sen gold air'in adresini bile bilmezken ben oralardaydım kardeş. hiç bana hikaye anlatma.10
iPhone Uygulaması
20 Ocak 2015, Salı 11:12:33 Yavuz Güver;
Artık bırak bu işleri,haksızca kazanıp aldığın o arsalarda model uçak uçur sen,gerçi onuda beceremezsin ya,hatadan çağırırsın elemanları sana model uçak uçurma lisansı verirler ama :))32
iPhone Uygulaması
20 Ocak 2015, Salı 11:08:54 THY Teknik yönetimi;
Allah aşkına şu Talta başkanını bir incelemeye alın,mal varlığı neydi ne oldu,nerelerle işbirliği içinde,böyle tipler şirketin itibarını düşürmekten başka bir işe yaramıyor.41
iPhone Uygulaması
20 Ocak 2015, Salı 11:05:24 Hata kursuna en son giden gruptaydım;programın sonuna yaklaştığımızda hata ya soruşturma açıldı ve kurs iptal oldu dendi,2500 euro verdik karşılığında 1500 tl para verip yolladılar,YAVUZ GÜNER denen kişiye gittiğimizde benim şirketle bir alakam yok sadece talta üyelerine indirim oluyor dedi,aslında şirkete ortak,kazandıklarıyla arsalar alan kısaca;yiyici bir tiptir.Hakkımı helal etmiyorum sana Yavuz,inşallah benim ve benim gibilerin ahı sevdiklerinden çıkar.52
Eren
20 Ocak 2015, Salı 11:04:16 Eren için araştırma yok mu oda cok yardımsever bir arkadaş.122
iPhone Uygulaması
20 Ocak 2015, Salı 10:59:05 Yavuz Güner;
Bu adama gidip nasıl olacak bu işler nasıl geçeceğiz bu sınavlardan ingilizcemiz yok dediğimizde; "Yeterki parayı yatırın gerisine karışmayın"diyen biridir,stajımıda onun atelyesinde yaptım,eli burnundan çıkmayan bir tipti,sonuç itibariyle bu adama güvenen inanan onlarca arkadaşımıza geçmiş olsun.31
iPhone Uygulaması
20 Ocak 2015, Salı 10:31:35 Lisanslar usulsuzlükten değil arkadaşlar evrak eksiğinden iptal edilmiştir ( EASA ) o yüzden boşuna zamanlarınızı tüketmeyin biraz zaman alacak ama sonuçta bu yanlışta düzelecek 42
SHGM
20 Ocak 2015, Salı 10:00:55 Shgm pilot lisans bölümünde yaptığını teknisyen lisans bölümünde de yapmalı. 31
hadi ordan
20 Ocak 2015, Salı 09:50:11 Gold işini gayet ciddi bir şekilde yapiyor ki hakkında hiç bir dedikodu duyulmadi siz kesin yeni bir firmasiniz orayi öldürüp kendinize rant sağlamak istiyorsunuz amaç belli bu lisans için sgm den sinava gidiyorsun ders için hic bir doküman yok easa da en azindan cikmis sorular bilgi paylasimi yapiliyor kursiyerlere arasi bunlara mi diyorsunuz sorular uçuyor diye guldurmyin insani bakin bakalim gold dan kaç kişi lisans alabilmis73
eyvallah
20 Ocak 2015, Salı 17:13:51 gold hakkında bende kötü bişey duymadım, bir sınav için yardımcı olmalarını istedik, kesinlikle olamayız dediler bizide ..t ettiler :) Almanlar işi sıkı tutuyor. 42
ayıp
20 Ocak 2015, Salı 09:29:41 Yazıları okuyorum gülüyorum sinirimden teknisyenligi ayaklar altına aliyorsunuz yapmayın bir pilot bir mühendis gordunuzmu arkadaşını karalayan işte Teknisyenliği düşüren bu igrenc yorumlar.birbirimize destek olmamız gereken zamanlar ama millet kendi zevkinde.kim kimin hakkında ne düşünüyorsa allah iki katını versin....59
abi
20 Ocak 2015, Salı 10:32:24 amele işte ne bekliyorsun eskiden flimlerde izlerdik bi araba gelir toplardı bunlar a az bıle yanındakını gammazlayanlara Allah hakettiklerini verir elbet.... böyle karakter yoksunu yada klavye delikanlısı adamları boş gececeksin... ne iş olsa yaparımcı bunlar..30
abi
20 Ocak 2015, Salı 10:32:26 amele işte ne bekliyorsun eskiden flimlerde izlerdik bi araba gelir toplardı bunlar a az bıle yanındakını gammazlayanlara Allah hakettiklerini verir elbet.... böyle karakter yoksunu yada klavye delikanlısı adamları boş gececeksin... ne iş olsa yaparımcı bunlar..20
iPhone Uygulaması
20 Ocak 2015, Salı 09:26:44 Insanımızı bu fırsatçıların eline atan SHGM utansın!130
jlm
20 Ocak 2015, Salı 09:14:10 ohh ne alaa bas parayı al lisansı ..sizi gidi uyanık tekniksiyenler...birde bunlara can emanet ediliyor...99
parayla
20 Ocak 2015, Salı 10:33:57 parayla oluyorsa pilot lısansı da alalm ozamn ne güzel ya işkembeden sallamak ne kolay... ailen yokmu arkadaşm senn ? boş beleş yorum yazıyorsun ? sen kımsın kı bilip bilmeden karalıyorsun.44
parayla cvp
20 Ocak 2015, Salı 10:40:16 ivettt paraylada pilot lisansı alan bir sürü tip var memlekette...burası türkiye masal anlatmayın yemezleer40
hata
20 Ocak 2015, Salı 08:55:07 Sistem baştan beri hatalarla dolu. 6 ayda ne doktor ne mühendis ne öğretmen ne avukat yetiştirilemezken bizde uçak teknisyeni yetiştirdiler hemde buna shyo'lar yardımcı oldu. Oysaki okullarda eğitim gören öğrencilere yapılan en büyük ihanetti. Uçak üzerinde çalışmadan verilen modül sınavları sonucu lisans alan almaya çalışanları ne shgm ne de ilgili kalite bölümleri incelemedi. Eskişehir shyo da modül sınavlarını gecemeyenler de şundan haklı tamam okul sinav yapiyorda eğitim dokümanı yok yaptığın sınavın bir dokümanı hazırlar insanlara verir sınavı da sonra yaparsin. Dediğim gibi 6 ayda bir meslek gerçekten öğrenilmezken TYP çıkarmasınlar artık
41
SHGM Görevi
20 Ocak 2015, Salı 08:47:59 Bence bu noktada en büyük görev SHGM'ye düşüyor. Lisans alma şartları öylesine zorlaştırılmış ki şu an her kes yurt dışından lisans alıyor. Tabi süreç böyle gelişince SHGM'nin bu konu üzerinde herhangi bir denetimi bulunmuyor. Diğer yandan SHGM'nin THY vb. kuruluşlara yaptığı ayrımcılık ortada. Bu yanlış (aslında doğru) önyargıyı kırmak için bu kuruluşlara eşit şekilde davranılması gerekir diye düşünüyorum. Hatta bir tek kuruluşun (ismi lazım değil baş harfi THY) isteğiyle geçersiz saydığı bir sınavın geçerliliğini 5 yıla çıkarmaması gerekir. Ayrıca lisans başvurularının daha makul bir seviyeye indirgenmesi gerekir. Ülke gerçeği ve teknisyenlerimizin kapasitesi ortada. Siz kurbağaya uç der ve bir ömür onu zorlarsanız kurbağa uçamaz. Bu nedenle öncelikle zıplamasını talep etmek gerekir. Yani teknisyenlerimizin ingilizce bilgileri ve yaptıkları işe hakim olmalarının kalitesini arttırma şemsiyesinin altında sığınmak yerine, kaliteli işlere doğru yumuşak bir geçiş yapmak gerekir. 50
İşçi
20 Ocak 2015, Salı 08:10:45 Beyler yok o burdan yok o surdan aldıbırakın bu işleri hain misiniz siz arkadaşlarınızın arjasından iş Çeviriyorsunuz kuyularını kazmaya çalışıyorsunuz adam olun hain olmayın 23
Bird
20 Ocak 2015, Salı 10:50:02 Arkadaşım şu yorumundan ne kadar havacı olduğun anlaşıyor. Havacılık şaka kaldırmaz. Aileron nedir bilmeyen adam genel uçaktan 85 almış. Komik olmayın. 27
sinerji
20 Ocak 2015, Salı 07:36:01 iisansı iptal edilenler arasında gerçekten iyi uçakçılar da var. tek suçları yanlış okulu seçmeleri..TALTA, kursiyerlerine karşı sorumlu.HATA'sını telafi etmeli ve sağlam bir okulla işbirliği yaparak kursiyerlerini zan altından kurtarmalı..Ottoriteye suçu atıp topu taca atma HATA'sına umarım yeniden düşmez.saygılarımla. 31
iPhone Uygulaması
20 Ocak 2015, Salı 05:55:45 E peki yunan teknisyenler nasil gelip burda kiralanabiliyo? O devir kapandi mi simdi? Dolarlar,yesiller falanlar filanlar inter milanlar :) Yoksa biz mi maliz olm?00
sorumluluk
20 Ocak 2015, Salı 04:17:06 Bu gibi olayların önüne geçilmesi için,en başta SHGM, A.Ü Sivil H.Y.O.,THY Teknik A.Ş ve diğer havacılık şirketlerinin, bir çok yerde açılan yeni yeni sivil havacılık okullarının sorumluluk alması gerekiyor.00
Yazık diyemem
20 Ocak 2015, Salı 04:05:14 Bir çok insanın yıllarca okuyup dirsek çürüttükten sonra uçak teknisyeni olduğu bir ülkede liseyi zor bitirenler bile torpille uçak teknisyeni oluyarsa her şey doğal geliyor insana.10
Dost
20 Ocak 2015, Salı 02:53:51 Malesef ki easa diye yirtiniyoruz. Anadolu Üniversitesinden sinavlari gecmek ne mumkun. Dolayısıyla bu yola basvurmak zorunda kaliyoruz ve butun tek suçlusu SHGM50
havacı
20 Ocak 2015, Salı 02:31:55 sizi kınıyorum airport haber yetkilileri bu teknisyenlerin burada lisans fırsatçıları diyerek karalama yapmanız mantık dışı ..71
iPhone Uygulaması
20 Ocak 2015, Salı 00:19:50 Bu havacılık çok nakör gerçekten burda o kadar kötü niyetli yorum yazan arkadaşlar varki kendi arkadaşlarını bile arkadan vurabilecek yetenekteler şimdi herkes yazıyor kafasına göre yarın şirketlerine gittiklerinde easa lisanlı olan arkadaşına tesselli verir utanmadan.. allah hepinizi bildiği gibi yapsın hepinizin kalbinden nasıl ne geçiyorsa inşlh başınıza gelir utanmaz arlanmaz insan topluluğundan başka bir şey değilsiniz size insan bile denmez 32
ADALET
20 Ocak 2015, Salı 00:10:46 Atı alan Üsküdar'ı geçmiş. Güzel ülkemin kaderi mi yoksa bizlerin vurdum duymazlığı mı? Birileri şirketler kuruyor dernekler üzerinden insanları sömürüyor, ülkenin bu konudaki en büyük otoritesi ve havayolu şirketi de seyrediyor.
Elin gavuru içimizdeki aracılar sayesinde cepleri dolduruyor. Sözüm ona bizim olan dernekler bizim hakkımızı koruyacak, sözüm ona bu şirket çalışanlarından daha kaliteli hizmet almak için çalışanları destekleyecek, sözüm ona bu havacılık otoritesi havacılığı denetleyecek ve geliştirecek....
Lütfen hanımlar ve beyler biraz adalet. Kimin veya kimlerin hatası, ihmali veya kastı varsa cezalandırılsın. Yetkililer lütfen gereğini yapınız. Mağdurların durumu ne olacak. Yoksa her zaman ki gibi yapanların yanına bütün bunlar kar mı kalacak ?20
iPhone Uygulaması
20 Ocak 2015, Salı 00:07:41 Hak ihlali varsa dava acar magdur olan, ama sinavsiz para karsiligi alinmissa yunan otoritesinin karari dogrudur. Acaba kac kisi o kadar iyi yunanca biliyor da sinav geciyor00
Bird
20 Ocak 2015, Salı 00:01:26 Burdan kuş nick li arkadaşa sesleniyorum.HATA soruşturma geçirdi diye başka firmalara saldırıp bilip bilmeden çamur atma.Maçan yiyorsa git.HATA dan 1 ay içinde verdiğin 16 modülü GOLD dan verde görelim :) KUŞ120
Bektaş
19 Ocak 2015, Pazartesi 23:57:52 Bana kimse Mng ve Thy'deki sınavların usulüne uygun yapıldığı safsatasından bahsetmesin ne dolaplar döndüğünü bütün apron biliyo:)Talta Hata tam bir fiyasko.Sorumlular nerde.Sesleri çıkmıyo.Lisansı 10 yıl önce alanda bu şekil aldı.Teknisyenliği komple kaldırın gitsin,herkes uçağa değil otobüse binsin :)121
Hata
19 Ocak 2015, Pazartesi 22:52:41 Yavuz yamuk yapacak adam degildir, adam gibi adamdir, kendisini iyi tanirim. Kimseyi ne magdur eder ne de magdur edilmesine firsat verir. Bu isi elinden geldigi kadariyla cozecektir ancak oyke gozkuyor ki kendisinin bir hatasi yok bu iste. Yinde arkasinda durur bu insanlarin.....06
Android Uygulaması
19 Ocak 2015, Pazartesi 22:47:49 ÖSYM ,KPSS de usulsüzlük varmis tüm sınavlar iptalmi.O sene doktorlar mühendisler yeniden mi sınava giriyor.Kişi zaten yetersiz ise bu sektörde zor ekmek bulmazmi00
Selam
19 Ocak 2015, Pazartesi 22:40:07 Dostlar, easa son 5 yıl içerisinde yapılan tüm tip kursları ( Easa Part147 kuruluşları ) ve lisans sınavlarını detaylı incelemeye aldı. Bu inceleme neticesinde sadece yunanistan otoritesine bağlı HATA eğitim kurumunun tip kursları ve lisans sınavları içeriğini şaibeli buldu be bundan 9 ay önce işlemleri dondurma, yetkiyi askıya alma kararı aldı. Tüm incelemeler sonuçlanınca, ilgili otoriteye derhal sorunu çözme talimatı verdi, ilgili otorite, şaibeli tüm işlemleri ortaya çıkarak, gereğini yerine getirdi. olayı güncelmiş gibi düşünüp yargılamaya gerek yok. Geçmiş olsun diyip, önümüze bakmaya devam ediyoruz. 10
inceleme
19 Ocak 2015, Pazartesi 21:32:23 EASA her birini tek tek inceliyor rahat olun. 40
Easa
19 Ocak 2015, Pazartesi 21:18:44 Aynen her klavye sahibi kafasına göre yorum yapmış. Hakkıyla alanları zan altında bırakmışlar. Ayıp!!! 13
Klavye
19 Ocak 2015, Pazartesi 21:10:53 20 TL'lik klavye sahibi olan herkes yorum yapmış. Kasmaya gerek yok, EASA'yı takip edin yeter, bu olay aylar önce easa tarafından duyurulan ve sonuçta uygulanan bir olay, herkes birbirini karalmış geçmiş, normaldir,türk insanının standart huyu. Hakkıyla alanlara başarılar, şaibeli olanlar deşifre oldu. olay budur. Aylra önce ilan edilip duyurulan bu olay, şimdi herkesin diline düşmüş. Biz de tip kursu aldık yunanlılardan patladı, yapcak bişey yok. Herkesi karalamanın anlamıda yok. Kedi'lik yapıp uzanamadığınız ciğerlere mındar da demeyin, ayıp oluyor.13
Kahrolsun SHGM
19 Ocak 2015, Pazartesi 21:06:53 Bunun sorumlusu Türk Sivil Havacılık Otoritesidir arkadaşlar.Hata osman mehmet hüseyin yunanistan falan değildir.Kahrolasıca Shgm ve onu yönetenlerdir.Son 4 senedir kaç kişiye lisans verebilmiştir bu kurum Allah aşkına işe yaramaz insanlardan oluşan işe yaramaz bir kurum olan shgm dir.Yunaninstan kadar kendi teknisyenine sahip çıkamayan Shgm dir.Düşünmeyin ki diye çok yakında suçlu Ankarada.Hani bir teknisyen arkadaşımızın bir görevliyi dövmeye çalıştığı yerde hatırlarsanız.Adam boşa o haddeye gelmez.Allah bildiği gibi yapsın shgm yi.Hata mağduru pardon shgm mağduru arkadaşlara geçmiş olsun.İnşallah bu yorum yayınlanır ifade özgürlüğü var sonuçta ama umudum yok.... 90
yazik !
19 Ocak 2015, Pazartesi 21:03:09 mng nin tabut gibi kabinlerinde ter doken arkadas, simdi eskisehirin kabinlerinin ustune toprakmi atiyolar giren cikimiyo yoksa alinlarinin terindemi boguluyolar ? al birini vur otekine kurdugunuz cumlelere dikkat edin ya giybet ediyosunuz sizde hic vijdan yokmu ? kendi hirsiniz egonuz icinde bogulup gidiceksiniz ya, yapmayin ayiptir gunahtir o kisileri tanimiyosunuz bile hata olabilir yanlis olabilir ama dusene bi tekmede siz atmayin yaa ! 02
Gökjet
19 Ocak 2015, Pazartesi 21:00:45 Gökjet diye bir okula götürdüler. Lise adı altında aynı işi yapıyorlar. arkadaşlara siz sınavlara girin gerisini biz hallederiz demişler.. Sınav başına bilmem kaç bin euro.. Piyasada aynı adamlar farklı karabatak gibi iş yapıyor. sektör bunlardan temizlensin17
kuş
19 Ocak 2015, Pazartesi 20:52:24 goldair izmir temsilciliginin yaptıgı sınavlar shgm tarafından denetlensin bakalım goldair hakkında yunanlılardan dahamı disiplinli kopyalar antalya ankara izmir hattında meslek geregi uçuşuyor1021
vebal
19 Ocak 2015, Pazartesi 21:22:02 o kadar insanın vebalini alıp, gece rahat uyursan da bu ömrü rahat tamamlayamazsın. Varsa isim ver de cüme alem duysun, yok isim veremeyeceksen de maval okumamak lazım02
ıspat
19 Ocak 2015, Pazartesi 21:26:21 eğer bu iddianı ıspatlar, kanıtlar ve isim verirsen büyüksün, ha o kadar insanı karalayıp, kendin elde edemediğin için karalıyorsan da ''alçak'' olursun. 03
Süper
19 Ocak 2015, Pazartesi 21:28:41 Süper bir yorum bence. resmen euro ile lisans dağıtılıyor kimsenin kılı kıpırdamıyor.Sonrada ağlıyorlar...30
ülkee
20 Ocak 2015, Salı 07:02:02 denetlensin arkadaş bu ülkede ne denetleniyor.... büyük ülkeyiz ama lafta sokakta sorsan metrobus yapıldı büyük ülkeyiz diyecek o kadar cahil cühela insan var ki . arkadaş gıda dan hayatın tüm alanında denetim yok büyüklük böyle olursa kücülmesi daha fazla olacaktır. Yazıklar olsn yaa.. Burası Türkiye diye diye ne hale geldi ülke...00
Teknik
20 Ocak 2015, Salı 11:29:38 Sen harbi kuşsun işin içindesin herhalde...20
Glide slope
19 Ocak 2015, Pazartesi 20:42:49 Elin Yunani gelir onbinlerce dolari cebe indirir sonra bir baska yunan gelir lisansini iptal ettim der. Eyyy SHGM sen bostan korkuluğu musun? Bu sinavlarin gold da ve talta da nasil yapildigi, usulsuzlukler belgeleri ile SHGM ye gönderilmisti ama SHGM resmen durumu izlemekle yetindi (bu duruma Sefa INAN sahitdir). Eger tedbirler o zaman alinsaydi bu kadar insan parasidan olmayacakti. Bugun benzer usulsuzlukler eren de de yapilmakta ve gun isigina cimasina az kaldi. (Sinavda cikacak sorularin ders anlatimi sirasinda altlarinin cizilerek adaylara cikicak sorularin verilmesi, modul sonavi dan kalan adayin 3 ay beklemesi gerekirken sinava hic girmemis gibi gosterilerek 3 ay i beklemeden tekrar sinava sokulmasi vb.)718
isim
20 Ocak 2015, Salı 07:05:32 ismini de ver ki bizde yardımcı olalım madem böyle idda ettiğin şeyler var. ajan mısın nesin anlamadım ki ülkende çalışan easa lisanslı bir sürü teknisyen var. sen bu ülkede adam öldürene 3 yıl hapis verilen bir ülkde yaşıyorsun neyin kafasını yaşıyorsun arkadaşm.madem uygusunsuzluklar var önce kendin şikayet et leş kargası gibi işkembeden atıp tutma. ;)32
glide
20 Ocak 2015, Salı 07:08:11 senin bu ülkede yunandan farkın yok. bu ülkeden defol.02
isim e
20 Ocak 2015, Salı 10:39:31 Leş kargası benim için uygun bir ifade değil. Asıl leş kargası yds den 30 alamayacak olup essay lerden 75 üzeri noy alan, kopya ile modül sınavlarını geçen fırsatçılardır. Bilmiyorum senin bundan kuyruk acın var mıdır yok mudur? Ama şunu bil bu usulsüzlüklerin ortaya çıkmasında benim büyük payım var.Üstüme düşeni fazlasıyla yaptım. Bence sen de kendi üstüne düşeni yap ve bileğinin hakkı ile hakkını ara kısa yollarla değil ;)01
Lisans
19 Ocak 2015, Pazartesi 20:12:56 Lisans fırsatcıları yanlış olmuş Airporthaber. Lisans bir fırsat değil gerekliliktir. Ancak yanlış ellerde bu hale geldi. Yunanistan da bula bula HATA yı bulmuşlar.Halbuki Olimpik havayollarının çok iyi bir ekibi var. Hata demek Yunanistan demek değil. Önemli olan Part 147 kuruluşu. 127
bu
20 Ocak 2015, Salı 07:07:01 hata sorunu sanki türkiye kaynaklıymıs gibi bazı şeref yoksunu insanlar yok talta yok bilmem ne uygunsuz diye atıp tutmaya basladı noldu talta yetkisini devam ettirseydi ne diyecektiniz acaba ?? 11
Hemoroid Uygulaması
19 Ocak 2015, Pazartesi 20:03:53 Yunanlılardan kaldırılan sınırlamalarında iptalini bekliyoruz...Aaaa pardon o biraz zor dimi...153
bostikci
19 Ocak 2015, Pazartesi 19:48:12 Hata siz kul olmaz:)71
KAPKARA sınav
19 Ocak 2015, Pazartesi 19:30:05 Biz MNG de KARA KARA tabut gibi kabinlerde modül sınavlarına girip ter dökerken , millet parayı bastırıp modül sınavlarından geçti ve lisans aldı.
Ancak şunu da belirtmeliyim ki avrupa ülkeleri lisansları birebir çevirirken EASA ya adaptasyon adı altında 30 senelik teknisyenlerin önüne modül koyan zihniyet ve bu zihniyete yol gösteren eski thy hocalarımız da çok suçlu.
Kendi teknisyenine köpek kadar değer vermeyen, Sektörde hiç çalışmadan herşeyi ben bilirim diyen, Önüne gelen her lisans da burnundan kıl aldırmayan SHGM deki dostlarımız da suçlu.
Kısacası herkes suçlu, THY suçlu, SHGM suçlu, 147 kuruluşları suçlu, sen suçlusun, ben suçluyum, hepimiz suçluyuz. Birbirimizi değersizleştirmeye gayret ederek bu hale geldik.
Allah hepimize akıl fikir versin.
Her ne kadar çok kızsamda yinede bu işlerin çözülmesi için SHGM ye önerilerde bulunmalıyız. Kendimizi ve Sivil Havacılığımızı böyle kurtarabiliriz. Herkese saygılar.
1210
Android Uygulaması
19 Ocak 2015, Pazartesi 19:19:05 Insallah bundan sonra pazardan 3000 euro ya iki kilo B1 ve B2 lisansi alinmaz...36
GOLD
19 Ocak 2015, Pazartesi 21:20:00 Sanırım sıra "GOLD" ekibinede gelecek. Adı üstünde ver euro yu al istediğin lisansı...310
Teknik
20 Ocak 2015, Salı 11:21:32 Arkadaşlar herkes birşeyler yazacak ben 2,5 yıldır, benim gibi birçok arkadaşım var halen GOLDAIR den geçemediğimiz dersler mevcut at çamur yapışsın bırakalım şirket karalamalarını...64
gercek dost
19 Ocak 2015, Pazartesi 19:06:56 ya bu bır yerlerıne kına yakanlara guluyorum burada bır kac arkadasımız ısmını yazmıslar ama sankı dıgerlerı farklı. kacı ıngılızce bılıyor yazmısınızda suan lısansı olanlar kacı bılmekte kımsenın hakkı yenmedı bence shgm yaptıgı bu yokuslar yuzunden bu hale geldı herkes bu yolu secıyor cagre bırakmıyorlar bılgım kadar bu arkadaslar 3 denetlemeden gectıler ease yetkılılerı tarafından ders ve sınav vaktınde ondan bılmekden konusmayın ayıptır herkes ekmek parası pesınde vede bos konusanlar dostlarının arkadaslarının yuzune gulenler Allah sızede ınsallah daha beterlerını yasatır... 22
kısssmet işte
19 Ocak 2015, Pazartesi 18:52:59 Sadece lisanslar değil çoğunun ingilizce sertifikasıda şurdan burdan parayla alındı. Özellikle versant sertifikaları araştırılmalı ve gerekirse yeniden sınav yapılmalı.32
havacı
20 Ocak 2015, Salı 02:15:50 siz ne biliyorsunuz ki o İngilizce sertifikalarıda alınlarının teriyle alındı EASA denilen kuruluş kimsenin kişilik haklarıyla oynayamaz ya o tarihlerde alınan bütün lisansları iptal eder yada bu 40 kişiye yapılan saldırıyı geri çeker ..bu40 kişinin hiç birinde tip kursu yok özenle seçilmişler mühür basamayanlar ayıklanmış içlerinde tek tek ..kurban edilmişler maalesef 22 ay olmuş lisans veridiği şimdi mi gelmiş EASAnın aklı başına ..biz maalesef Avrupa birliğinde olmadığımız için yapılan oyunlar bunlar hadi gitsin EASAda Avrupa üyesi bir ülkenin vatandaşının lisansını iptal etsin ..buradaki kişiler bu 40 kişi sizlerden birileri bu gün yapılan yanlış onlara ..yarın yapılacak olan yanlışlar sizlere birbirinize kir atmayı bırakında ..hak aramak için birlik olun..bu çocuklar o lisanları alınlarının teriyle aldılar 22 ay geçecek üzerinden sonra EASA lisansı iptal ettim diyecek o çocuklarda ..parayla lisans alan kişiler katagorisine girecekler yapamayın yazıktır ..11
YARGISIZ INFAZ
19 Ocak 2015, Pazartesi 18:46:54 Yanli bir haber oldugu kanisindayim, lisans alan arkadaslarin ne zorluklar yasadigini gordum. Lisansi iptal olan arkadaslar iptal gerekcesi aciklandiktan sonra haklarini arayabilecektir kanisindayim.
Yavuz Bey'in ise sirkete ortak oldugu yonundeki haner asilsiz gozluyor, adamin sirketle hicbir alakasi yokmus. Yeni Turkiye de camur at izi kalsin devri bitti! 42
İsim / Rumuz
19 Ocak 2015, Pazartesi 18:31:16 Artik vu kadar rahat ve kolay lisans alinamamasi shgm nin yapmasi gerekenlerin bi kismini yapmaya baslamaaindandir. Zaten lisans alabilmek gecmiste yapildigi gibi her onune gelene dagitilmak suretiyle hakedileb bir sey degildir. Daha turkiyede lisanslarini nasil aldiklari saibeli bir suru insan var ve bunlar ortalikta dolasiyorlar. Sadece hata dan alanlar isin icinde easa oldugu icin desifre oldular. Bu durum son on yilda sektorde ihtiyac var gerekcesiyle ehil ve yeterli olmayan kisilere lisans dagitilarak bu isi ayaga dusurenlerin eseridir. SHGM lisans alma kriterlerini daha da zorlastirmali ve denetimlerini arttirmali... SHGM EASA yi beklemeden uzerine duseni yapip HATA uzerinden sinirlamalarini iki gunde kaldiranlarla ilgili gerekli arastirmayi yapip gereken yaptirimlari ivedilikle yerine getirilmelidir.
02
iPhone Uygulaması
19 Ocak 2015, Pazartesi 18:22:24 HATA'ya dava acılmalı bu arkadaşlar tarafından! HATA para hırsı yüzünden haklıyken haksız duruma düştü.
Ayrıca bu aşamada SHGM/EASA devreye girip, bu arkadaşların mühürledikleri bakımları tekrar yaptırmaya kalkarsa şaşırmamak lazım.41
Android Uygulaması
19 Ocak 2015, Pazartesi 17:35:42 Lütfen hassas olalım. Hangi teknisyenin hakkı yenmis. Hakkı yendi denilen kaç tanesinin lisansında tip işli. HakkınIn yediğini düşünüyorsa hakkıyla bu ülkenin otoritsinden alır herkes rahat eder.38
otorite
19 Ocak 2015, Pazartesi 18:08:48 bu ülkenin otoritesinin bu ülkede bile lisanslandırma işlemi mümkün değil artık. Mümkün değil üstüne basa basa söylüyorum. SHGM'nin yayınladığı saçma gereklilikleri tamamlayıp hiç bir allahın kulu lisans alamaz. Zaten alamıyorda, SHGM önce kendine çekidüzen vermeli. 222
zor
21 Ocak 2015, Çarşamba 02:44:21 yahu o bılal eksı orada oldugu surece LISANS ALMAK ELBETTE ZOR.00
paramı zaman mı
19 Ocak 2015, Pazartesi 17:14:57 Yaa bakıyorumda herkes paranın peşine düşmüş. Burada insanların kariyerleri, zamanları , hayataları çalınmış, elinden alınmış. Kimse bunu önemsemiyorda , Airporthaber bile Binlerce Euro uctu diyor. Bireyler değil sistem ve şirketler cezalandırılmalıdır. SHGM de bu sınavlara gözetmen gönderseydi ozaman. İş bilmeyen yönetim ve otoriteler yüzünden Teknisyenler madur oluyor ve malesef olmayada devam edeck her konuda. Yazık.134
tak tek
19 Ocak 2015, Pazartesi 16:38:13 bu insanlar magdur oldu bari paralarini geri versinler paralari ne olacak!510
HATA
19 Ocak 2015, Pazartesi 16:25:29 Yunanistan da çok ciddi okullarda var. Hata isimli firmada sorun yaşanmış. Diğerleri aynen devam.99
paralı lisans
11 Şubat 2017, Cumartesi 23:40:24 arkadaşlar bildiğiniz gibi havacılık çok çiddi bir iştir.
öyle bir kaç bin euro ile bir kaç günde lisans alan bir kişiye uçak emanet edilemez..bütün para ile alınan lisanslar iptal edilmelidir.00
LİSANS FIRSATÇILARI BİRER BİRER TASFİYE OLUYOR
19 Ocak 2015 Pazartesi, 16:08:40 / Toplam : 124 yorumÇok beğenilenler
Tüm yorumlar