teknik 3
08 Ekim 2012, Pazartesi 17:27:30
PEGASUS ILK OLARAK EKSIK CALISTIRDIGI BOLUMLERE PERSONEL ALSIN SADECE UCAK ALIYOR BASKA BIRINE FAYDASI YOK ! ! !10
İsim / Rumuz
08 Ekim 2012, Pazartesi 22:23:13
sayın sabancı artık büyük düşünerek 737-800,a320 neo vs. yerine uzun menzilli a330-200,300 modeller üzerine yoğunlaşmalı daha uzak ufuklara bayrağı taşımalıdır.bunun zamanı gelmiştir.avrupaya ve 737 nin ulaşabildiği yerlere yeterince uçuş ağı var.örneğin uzakdoğu,avustralya,kuzey ve güney amerika.yapılan üçuşların çoğu kısa uçuş ve cycles olarak yüksek.bunlarda her zaman maliyetleri yükseltir,bu yüzden cycles ı az ama uçuş süresi fazla olan yerler her zaman daha iyi para bırakır hemde uçaklar yıpranmaz.ilave olarak artık pegasusun bir hangara,revizyon ekibine ihtiyacı var.bu kadar uçağı olan bir şirketin artık saatler arasına sıkışan,uçuş saatine yetiştirilmek için hatlarda bakımların minimum teknisyenle yapılmasıda bir diger konu.amacımız kimseye akıl vermek değil sadece uzaktan gördüklerimiz.insanlar çok yoğun bir tempoda çalışıyor ve bakımlarda gece vardiyasında yapılıyor.insanların dikkatlerinin reflekslerinin zayıfladığı anlar bunlar.max.hassasiyet arzeden işler bunlar.saygılar.10
Tüm yorumlar
Kıbrıs ( ......)
12 Ekim 2012, Cuma 10:35:52 PEGASUS AİLESİ BÜYÜÜDÜKÇE BÜYÜYEN EMNİYETLİ TEK BİR FİRMA.! BEN DE DAHA 3 AY ÖNCEYE KADAR KIBRISTAN UÇUCU EKİPTİM. ÇOK SEVEREK İŞİMİ BIRAKMAK ZORUNDA KALMIŞTIM. PEGASUS AİLESİ İLE UÇMAK BÜYÜK BİR AYRICALIKTIR. VE ONLARIN BÜYÜDÜKÇE BÜYÜYEN FİLOSUNDAN YÜRÜDÜKLERİ ADIMLARDAN GURUR DUYUYORUZ. EMNİYETLİ GÜZEL UÇUŞLAR.... BAŞARILAR10
yanlış
11 Ekim 2012, Perşembe 12:36:32 pgs teknik diyen arkadaşlar...
son zamanlarda teknik arıza nedeniyle haber olan şirketleri inceleyin..sonra pgs teknik yetersiz yorumunu yapın.pgs teknik yeterlilik ,tecrübe ve teknolojik yeniliklerde TÜRKİYE NİN 1 NUMARASIDIR.uçağın her türlü teknik bilgisi uçak yere indikten 5 dakika sonra teknik merkeze ulaşmaktadır.KISKANMANIZ NORMAL AMA SADECE BİLGİLİ OLANLAR YORUM YAPSIN LÜTFEN....01
biz isi biliyoruz ! ya sen ?
14 Ekim 2012, Pazar 15:33:57 bak arkadasim biz laf olsun diye deil yararli olabilmek icin yorum yaptik yetersiz derken eleman kabiliyeti deil sayisi icin elestiri yapiyoruz pegasus her meydanda yetersiz sayida teknisyenle calisiyor bunu sende biliyosun boyle seylerin hayati onemi oldugunu dusunuyorum ! ! !00
teknik 4
09 Ekim 2012, Salı 10:01:17 ALTTAKİ YORUMCUYA KESİNLİKLE KATILIYORUM PEGASUS'UN EN BÜYÜK EKSİĞİ TEKNİK YÖNDEN EKSİK ÇALIŞMASI, HANGAR VE REVİZYON EKİBİNE İHTİYACI VAR AYRICA TÜM MEYDANLARA YARDIMCI TEKNİSYEN ALINMASI ŞART, UÇAKLAR YENİ AMA VIZIR VIZIR UÇUYOR BUNUN AKSAKLIĞA UĞRAMAMASI İÇİN TEKNİK EKİBİN GÜÇLENDİRİLMESİ LAZIM ! ! !10
hat
08 Ekim 2012, Pazartesi 15:41:37 737 alacak diyen arkadaşlar bilemediniz 60 adet 320neo sipariş edilecek
bilginize............00
Pegasus
08 Ekim 2012, Pazartesi 13:40:45 Pegasus piyasayı kızıştırsa da sonuçte 737 ile devam edecektir. Öte yandan Avrupa'da yayılmanın çözümü Pegasus Deutschland'dır. Rusya'da ise işler daha zor. Rusya'da korumacılık kalkana kadar belki Bagana/Kolavia modeli denenebilir00
A330-300?
08 Ekim 2012, Pazartesi 10:54:19 pegasus artik büyük adim atmali mr sabanci.tek sinif A330 yogun hatlarda kapasite artirir ve ekonomik ucak...00
:)
08 Ekim 2012, Pazartesi 01:38:58 tabiki tipi bozmaz aynen dewam 37 lere00
kusmuk kokan havayolu
08 Ekim 2012, Pazartesi 00:46:47 onubunu bilmem low costlarla da cok ucuyorum ki buna easy jet ryan air dahil en son ryan air ile pisa hamburg luebck uctum ancak simdiye kadar hic pegasus gibi kusmuk ve ayak kokan ve les gibi ucaklarla ucmadim, yaw yerde 10 fazla kal hic olmazsa ustunkoru su ucak temizlensin be kardesim, boyle giderse bindikleri adli kesecekler. bir kere iki kere denk gelse haydi oldu olabilr diyecegim ama her seferinde les gibi ucak bu kadar olmaz ki low cost demek pislik demek degil00
enes
07 Ekim 2012, Pazar 23:32:19 bence a320 neo ile çift tipe geçmek intihar olur ryanair e bakın 737-800 ve genç filo ile uçuyor yani tek tip uçuyor.Pegasus un elindeki 40 civarı 738 i gönderim airbus a dönmesi ise çok büyük zarara uğratır.a320 nin adını bence boeing e şantaj için ortaya attırdı pegasus.elinde yetişmiş pilot un ekibin olduğu uçak varken kimse a320 ye dönmez herhalde.önümüzdeki yıllarda yeni bir ryanair göreceğiz sanırım ülkemizde.şu an 280 civarı filoyla kimse baş edemez bu adamlarla ama pegasus da yakındır belaları olur gibi. 00
İsim / Rumuz
07 Ekim 2012, Pazar 23:12:26 Yurt dışında THY dışında bir markanın başarılı olma şansı 0. THY devletin zaten. Adam kendi şirketini mi destekler yoksa özelimi destekler. 2. Low-Cost firmalar büyük uçak almaz. Çoğu tek motorlu uçaklarla tek tip koltuk düzeniyle uçarlar. THY ise First, Business, Comfort, Economy gibi düzenlerle uçuyor ve büyük uçaklarla da uçuyor(5-6 sene içinde A380'de alacaktır). Pegasus uçaklarında ki iç temizliğe dikkat etsin biraz. Kız arkadaşım 2 hafta önce İstanbul'dan Ankara'ya uçtuğunda uçağın ter kusmuk ve ayak kokusuyla dolu olduğunu kusmamak için sürekli ıslak mendilini kullandığını demişti. Tercih ise A320Neo olmalı. Boeing, Airbus'ın gerisinde kalmaya başladı.02
737 Kesinlesti
07 Ekim 2012, Pazar 20:35:50 Hadi hayirli olsun bugun itibariyle 737 Maxler kesinlesti.Aklin yolu bir Airbus isletmesi masrafli narin ucak...00
Saf Arkadasim
07 Ekim 2012, Pazar 19:40:13 Uzak dogu low cost sirketlerinin tamamina yakininda A-320 var ve Airbuslarin brake fankari var,ayrica carbon brakelein isletim maliyetleri,steel brakelere gore kat kat daha ucuz,insan buraya yorum yapmadan once okur,bilmiyorsan yorum yazma ayiptir.00
İsim / Rumuz
07 Ekim 2012, Pazar 19:04:30 zenginin mali, zugurdun cenesini yorar demisler. dogru demisler00
teknik 2
07 Ekim 2012, Pazar 17:55:17 ayrıca avrupada neo uçuran ilk havayolu olacaklar00
320 neo
07 Ekim 2012, Pazar 15:21:35 airbusla cok iyi bir anlaşma yaptılar,75 ucaklık ilk ucak 2015 basında gelecek 2023 e kadar devam edecek teslimatlar,gövde ömrü nitekim eskiyen 737lerde gonderilecek..belki de 787 hayali gercekleşir 2015 sonunda kim bilir..00
ağzımı açmam merak etme
07 Ekim 2012, Pazar 14:12:37 1 saatten az ground time ile operasyon yapacaksan 737 alcaksın bu kadar basit. 320 fren sistemi buna izin vermiyor ayrıca tüm filo 737 ikinci tip uçağı filoya katmayacaklar bunun için airbusa yakın duruyorlar.00
büyük olasılık .
07 Ekim 2012, Pazar 13:58:48 AIRBUS A 320 NEO ( new engine option )olur .
tabiki 737 diyen de ağzı açık bakar . . . :)00
ya...
07 Ekim 2012, Pazar 13:57:57 Ya kalkıp ta Bombardier C serisi almaya kalkarlarsa? İşletme maliyetlerinin daha düşük olduğu zaten biliniyor. Ayrıca az sipariş alan bir uçağın fiyatı düşük olacaktır. (Neyse, öylesine aklıma gelmişti...)00
Yeter bea
07 Ekim 2012, Pazar 13:30:58 Karar verin artik, hangisini alacaksaniz.
Aylardir bekliyoruz.
Zor bir karar tabi. Iki tipin de onemli avantaj ve dezavantajlari var.
Hayirlisi.00
Çift tip intihar olur
07 Ekim 2012, Pazar 13:13:46 Dünyanın hiçbir başarılı low-cost şirketinde çift tip uçak yoktur. Air Berlin gibi birden fazla tipli low-cost şirketlerin milyon dolarlık zararlarını hepimiz biliyoruz. Eğer direkt olarak Airbus'a geçecekse Pegasus sıkıntı yok. Ama çift tip olarak uzun süre devam edeceklerse şu anki gibi kar etmeleri mümkün değil çünkü dünyada bunun bir örneği yok. Pegasus'un yapması gereken büyük gövdeli uçak çalıştırma işine devlet nezninde asılmaktır.00
ATR
07 Ekim 2012, Pazar 13:03:37 Uluslararası uçuşlarda jet kullanılabilir. Ancak gelişmekte olan iç hat seferlerinde ATR veya muadilleri kullanılması daha ekonomik ve rahat olmazmı? Bildiğim kadarıyla bakımıda yakıt sarfiyatıda jetlre oranlar daha aşağılarda. Diğer ülkelere bakıyorumda pervaneli uçaklarla iç hat seferlerini çeviriyorlar. Böylelikle belkide daha fazla noktaya daha fazla ve ucuz uçulmuş olur...(konuyla alakası yok belki ama fikir olabilir)00
teknik
07 Ekim 2012, Pazar 12:48:02 a320n alacaklar. ilk parti 2015te ancak. 2023te de toplam ucak sayısını 100 yapacak. 737lerin bir kısmı gidecek00
C series?
07 Ekim 2012, Pazar 12:43:39 Bu ucaklar uertime basladimi yoksa o tarihte lansmanimi yapildi? Bir kontrol grekli sanirim bilgi yanlisligi var burada, uretilmis olsa piyasada ucuyor olurdu:)00
A320 NEO
07 Ekim 2012, Pazar 11:30:33 Hem yakıt sarfiyatı hem işletme maliyeti hem bakım maliyeti açısından a320 neo önde siparişlerden belli zaten 2 katı sipariş almış Pegasus elini çabuk tutmalı TK da sipariş edicek.00
İsim / Rumuz
07 Ekim 2012, Pazar 11:27:10 Tahminim Pegasus Airline koltuk kapasitesini arttırarak B739 Max ile A321Neo alacakları yönünde...00
İsim / Rumuz
07 Ekim 2012, Pazar 11:06:37 A320Neo açıklaması gelir yakında, o tarafa daha yakınlar diye duydum..00
eee
07 Ekim 2012, Pazar 10:59:16 eee bisey kalmamis zAten secenek... pervaneli olabilir atr00
737
07 Ekim 2012, Pazar 10:53:49 TABİKİ 737 alacaklar...00
PEGASUS MEGA UÇAK SİPARİŞİ ARİFESİNDE
07 Ekim 2012 Pazar, 10:18:49 / Toplam : 32 yorumÇok beğenilenler
Tüm yorumlar