THY iştirakinde mahkemeden haksız fesih ve işe iade kararı!

    Çok beğenilenler

  • ? 17 Nisan 2026, Cuma 16:39:52 Tasarrufa thy insan kaynaklarından başlanır umarım 1
  • Kpt 17 Nisan 2026, Cuma 16:15:29 Hala adalet var peki bu uygulama ile Dr u işten atan ve şirkete yaklaşık 1milyon zarara uğratan insan kaynakları sorumlularına hesap sorulup bu zarar ödetilecekmi??? 2
    • Hiyerarşi 17 Nisan 2026, Cuma 16:56:13 Gerı almazlar.Eskı personel mudurunu gorecektıniz.Personeli cagırıyor,asagılıyor ısten atıp,ıkaleye zorluyordu.Selvı boyuyla avukatlık numaraları yapıp aklınca personeli korkutmaya calısıyordu .Nedeni ise seflerden mudurlerden gelen ısımlerle personeli atmaktan fonunda para kalmamıs ustlerınden para ısteyınce fırca yememek ıcin .Yukarıda bulunanlar personel hakkında hiç bir sey bilmiyor .Asagıdan yukarıya akıs sistemi var . 1
    • Tabiki hayır… 18 Nisan 2026, Cumartesi 03:05:29 Kurum içinde hesap verilebilirliğin olmaması, bu keyfi uygulamaların devam etmesine zemin hazırlıyor. Eğer bu yapı tamamen özel bir şirket olsaydı, disiplin kurullarında görev alan yöneticiler aynı rahatlıkla bu kararları alabilir miydi? Muhtemelen hayır. Çünkü özel sektörde yanlış kararların bir bedeli olur; ya sorumlular bu tazminatları karşılamak zorunda kalır ya da görevlerinden alınır. Tazminatların faturaları dolaylı yoldan vatandaşa kesiliyor.. uyan sunam uyan derin uykudan! 1
    • Tlk 07 Haziran 2026, Pazar 22:33:11 Mudurler yandasların cocukları. 0
  • Tüm yorumlar

  • harekat 13 Mayıs 2026, Çarşamba 15:43:08 haklarınızı bilin verin mahkemeye sürünsünler çok sevdikleri paraları cebinden çıksın 0
  • Tss 25 Nisan 2026, Cumartesi 03:40:42 THY gibi bir kurumda olanlara üzülüyorum,mesaiye zorlanıp kalmadığın takdirde savunma yazdırıyorlardı,kalsanda yolla beraber 20 saatin geçiyordu sonra eve gel 4 saatlik uykuyla 2.sabah vardiyana git sonrada işçiden performans bekle aksi halde performans yetersizliğinden işten çıkar bu konular araştırılıp devletin el atması lazım 0
  • Bildigimiz Tablo 22 Nisan 2026, Çarşamba 09:59:40 Bildigimiz Tk; Mobbing heryerde var 0
  • Tss TRT yönetimi 19 Nisan 2026, Pazar 17:17:58 Nerde iş bilmez var tss de ya idareci ya yönetici buna birilerin dur demesi lazım kimse keyfe keder insanların hayatıyla ekmeğiyle oynayamazlar 0
    • Cımer 24 Nisan 2026, Cuma 11:06:52 Murat sekere ,ahmetolmustura sormak lazım .Personele gelınce zorla eyt uygulaması yapılıyorda aynı uygulama neden mudur efendılere baskan efendılere erken emeklılık uygulanmıyor ? 0
  • Teknisyen Teknik 19 Nisan 2026, Pazar 16:59:56 Yalnızca thy iştirakinde değil thy teknikde oldu.Teknisyendim haksız yere çıkardılar dava açtım kazandım almadılar.Sırf ofis ortamında teknisyen ünvanıyla çalışıyorum diye 0
    • esbteknik 20 Nisan 2026, Pazartesi 23:21:53 sende sahaya in on wing çalış , doğru karar vermişler 0
  • Teknik 18 Nisan 2026, Cumartesi 23:43:36 Çok değerli çalışma arkadaşlarımızı kaybettik zaman zaman keşke geri alınsalardı. Çok emek veren varıyla yoluyla çalışan emekçi insanları kaybetmek çok üzücü. 0
  • patlakampul 18 Nisan 2026, Cumartesi 13:22:44 Haa haa hah,Şair Tayyar ve yonetim kurullarina atadigi avanesi severse iste boyle sever, resen GSS primi...tam sermayenin adami durmak yok kurtaja devam 2
  • Tgs 18 Nisan 2026, Cumartesi 10:22:08 Helal olsun o doktorlara! Yürekten tebrik ediyorum. Zaman sendikalaşma zamanıdır!!! 0
  • RÜCU 18 Nisan 2026, Cumartesi 10:12:59 Haksız yere işten çıkarılanlara ödenen tazminatlar, Bu haksızlığa sebep olanlara rücu edilip onlardan alınmalıdır. Ancak bu şekilde bu haksız ve keyfi fesihlerin önüne geçilebilir. 0
  • Engelliyim thy de çalışırken hastalandım atıldım 18 Nisan 2026, Cumartesi 09:14:59 İş Mahkemesi benide haklı buldu ama işe geri almadılar thy teknik genel müdürü Mikail Akbulut ekmeğimle oynadı 2yıl uğraştı atmak için hasta hasta 0
  • Çalışanlar 18 Nisan 2026, Cumartesi 03:10:41 Şirket içinde çalışanların özel hayatına yönelik müdahalelerin acilen durdurulması gerekiyor. Bu konu sıradan bir mesele değil; doğrudan temel hak ve özgürlüklerle ilgili, son derece ciddi bir ihlaldir. Hiçbir kurum, çalışanlarının özel yaşamını denetleme ya da sorgulama hakkına sahip değildir. Bu sınır aşıldığında, sadece bireyler değil, kurumların itibarı da geri dönülmez şekilde zarar görür. Özel hayatın gizliliği hem hukukun hem de evrensel insan haklarının en temel ilkelerinden biridir. 1
  • Haksız fesihlere son 18 Nisan 2026, Cumartesi 02:44:57 Türk Hava Yolları’nın son dönemdeki işten çıkarmaları ciddi bir adalet tartışmasını beraberinde getiriyor. Haksız fesihle işten çıkarılan çalışanların büyük çoğunluğunun açtıkları davaları kazanması, ortada bir sorun olduğunu açıkça gösteriyor. Bu durum yalnızca mağdur edilen çalışanlar açısından değil, kurumun itibarı ve kamu kaynaklarının kullanımı açısından da sorgulanması gerekiyor.İnsanların emeği, kariyeri ve özel hayatı hiçe sayılarak alınan kararlar; hukuka, hakkaniyet ve vicdana aykırı! 0
    • DM 22 Nisan 2026, Çarşamba 18:32:12 Adı kendinden uzun olan insan müsveddesi biri var Çok kişinin ocağını yaktı ve hala devam ediyor . Domino taşı etkisi gibi yüzlerce insan haksız yere işinden oldu . 0
    • Avukat 24 Nisan 2026, Cuma 09:45:28 Dogru .Radyo anteni bile kendısınden uzun .Adı kendısınden uzun olanı bırde goreceksınız avukatlık numaralarıda vardı.Fonunda parayı bıtırmıs tazmınat odeme konusunda para bulamıyınca ustlerınden para ıstıyormys ustude fırca atıyormus 0
    • Dm2 25 Nisan 2026, Cumartesi 06:32:25 Adı boynundan uzun olan yetmıyormus gıbı telefonunu yetkılı temsılcıye avukat dıye verdırıyor acıyor telefonunu 4+3 alırsın baska bırsey alamazsın anlas dıye bagırıyor .Fonunda para kalmamıs ustunden para ısteyınce fırca yememek ıcın . 0
  • Turkish Doco ve TGS 17 Nisan 2026, Cuma 22:20:47 Diğer iştiraklerde olmuyo mu sanıyorsunuz. İnsanların ekmeği ile oynamak bu kadar kolay mı? Thy iştirakine girdim diye sevinen adamı mobingle ya da başka sebeplerle önce işten soğuturlar sonra da en ufak şeyde yallah. Buna sebep olanlar, çocuklarına aldıkları beddualardan da mı korkmuyorlar. DOCO TGS TSS kendinize gelin artık!!!! 1
  • TGS 17 Nisan 2026, Cuma 20:14:53 THY nin adı zaten mobbing THY ye çıkmış ,modern köleye çevirdiler insanları ,İsrail'in Filistin'e yaptığı zulmün benzerini THY yönetimi istiraklerdekilere yapiyor 1
  • Teknik 17 Nisan 2026, Cuma 18:24:20 Teknikte adamlar biz burda sebepsiz adam atıyoruz diyip övünüyor, tehdidi esiyor. Kendilerine gelince şirketten gitmemek için her taklayı atıyoruz. 0
  • Kozmik Oda 17 Nisan 2026, Cuma 18:03:36 TURKISH DO&CO da aynı olaylar geçerli Son zamanlar da ki haksız fesih ler Çalışanlara ağır şartlar altında mobbing uygulamalı Tüm Bölümler de iş kazaları meslek hastalığı sebebi ile çalısma ortamı yetersiz ekipman İSG nin ilgisizliğin den çözüm odaklı yaklaşmak yerine personel çıkartıp yerine yeni personel alıp başkalarının Hayatını karartıyor lar her sorunu para ile çözebileceklerini zandediyor lar zihinlerin de insan hayatı nın çalışanların bir bedeli var bu bedeli öder her kes yoluna bakar çözüm bu birde kendilerini Temize çıkarmak için daha iyi bir DO&CO Adı altın da anket yapıyor lar anket teki olumsuz yorum yapanları gönderiyor lar. 0
    • İsmi lazım değil 20 Nisan 2026, Pazartesi 10:55:29 Ben de olumsuz yaptım şuan bir şey çıkmadı :)) 0
  • Iade kararı olsa ne ki 17 Nisan 2026, Cuma 16:55:10 Iade kararı iyi de şirket ilave tazminat veriyor işe başlatmıyor. Bu hakkı da onlara mevcut iktidar çıkarttığı kanunla verdi. Ayrıca işten haksız yere atılıp sosyal haklar için açtıkları davayı kazanan ve yargıtay'ın da onadığı mahkeme kararı hala uygulanmıyor, hak edenlere pas bilet ve emekli kart hala verilmiyor. Akape sayesinde heryer tel tel dökülüyor! 14
    • Damat 18 Nisan 2026, Cumartesi 19:14:57 Doktor bıle olsan degerın yok.Amca ,dayı ,bılal arkadas,damatlık sokuyor . 0
  • Yılmayın dostlar 17 Nisan 2026, Cuma 16:34:20 Arkadaşlar sakın yılmayın usanmayın hakkınızı alın öyle işten adam çıkartmak kolay mı bakın bakalım, söke söke vermek zorunda şirket sakın haklarınızı unutmayın! İştiraklerdeki baskılar da gündemde mobbinglerin hepsini şikayet edin hepsine dönüş oluyor. Hükümetin yaptığı en güzel şey mobbing dönüşleri her şeyi cimer’e yazın! 2
    • Cimer 17 Nisan 2026, Cuma 18:15:41 Cimere yazdık aldlğımız cevap: Avukatunızla gorusun 0
    • Kimi kime şikayet edeceksin 17 Nisan 2026, Cuma 18:34:10 Dönüş yapıyorlar da ne oluyor, thy veya başka bir kurumda mobbing yüzünden ceza alan bir yönetici var mı? Yok. O zaman cimere yazsak ne fayda? 3
  • ohhhh 17 Nisan 2026, Cuma 16:31:57 oh valla çok iyi olmuş ödeyin 1 milyon çabuk! 3
    • Oh filan degil 17 Nisan 2026, Cuma 22:23:05 Yapılanlar karşılığında bı milyon para mı ? Doktor dediğin adam lisede başlıyor emek vermeye ve sen yalnızca işten cikarmakla değil bunca zaman verdiği tüm emeği, eşi dostu harcamaya hak goruyorsun. Bu olayda itibar suiaksti de vardı. Nereden biliyorsun dersen benzer olayı ben de yaşadım, ne A'ciyim ne B'ci. 1 milyon bunun karşılığı değil adamın onca yıllık emeğini ailesini eşini dostunu harciyorsan, goruntulerle tehdit ediyorsan karşılığı da ona bı hayat sunmaktır. Bana göre bunun bedeli 30 milyon ya da girsin hapsi boylasin lince sürükleme ve cana kastten. 1
    • Cimere yazın 18 Nisan 2026, Cumartesi 02:47:59 Eğer bu yapı tamamen özel bir şirket olsaydı, disiplin kurullarında görev alan yöneticiler aynı rahatlıkla bu kararları alabilir miydi? Muhtemelen hayır. Çünkü özel sektörde yanlış kararların bir bedeli olur; ya sorumlular bu tazminatları karşılamak zorunda kalır ya da görevlerinden alınır. Oysa burada hatalı kararların faturası ne yazık ki kuruma ve dolaylı olarak topluma kesiliyor. 1
    • Demedi deme… 18 Nisan 2026, Cumartesi 02:55:33 Ödedikleri para gene devletin, senin benim param maalesef.. kendi yanlış karalarının bedelini ödemedikleri müddetçe o kararı veren kişiler dedektifçilik oynamaya ve yargının rolünü üstlenmeye devam edecekler!!!! THY de çalışan herkesin özel hayatına müdahale edecek, şeref ve haysiyetleri ile oynayacaklar. Bu olan bitenleri devletin en üst makamlarına ve kamuoyuna duyurmak lazım. Demedi deme!! 1
    • Oh filan değile 19 Nisan 2026, Pazar 07:18:19 Benim için çoban daha değerli . 2
  • Yorum 17 Nisan 2026, Cuma 16:24:23 Davanın açılış tarihini, dosya numarasını ve karar tarihini yazabilir mi ilgili kişi? İstinafa götürür şirket. Absürd olanı özel hayatın gizliliğini takip etmek nasıl bir izansızlıktır. Bu ülkede KVKK yok galiba. 5
    • Yalama 18 Nisan 2026, Cumartesi 13:59:52 Kapı kolu gibisin 0
    • Yalama yazana 19 Nisan 2026, Pazar 07:48:17 Edep yoksunusun. Şirket avukatı isen adam gibi ismini yaz. 0
    • Şirkette dün mü dogdun 19 Nisan 2026, Pazar 19:37:42 Yahu bu olayları bilmeyen yok şaka mısın? 0