TÜRK PİLOTLARIN BAŞARISI BİR İDDİAYI DAHA ÇÜRÜTTÜ

    Çok beğenilenler

  • pilot 14 Ocak 2014, Salı 11:44:20 tabiki 20 sayfalık word dosyasını pilot lara dağıtırsan ve soruları ondan sorarsan herkes level 6 alır . ing anlamayan level 6 almış shgm sınavında . yurt dışı level sınavına giriyor level 3 alıp ve kalıyor . bu başarı değil . büyük bir sıkıntı ... 17
  • Masallah 14 Ocak 2014, Salı 13:27:20 200 300 saatle (yada biraz fazlasiyla) kendilerini bulunmaz hint kumasi sanan kardeslerim milletin ingilizce sinavindan kac aldigini kafaniza gore yorumlarken sizin ATPL sinavindan nasil gectiginizi hatirlayin. Madalyonun obur yuzu 4
  • Tüm yorumlar

  • hıdır kocakaya 16 Ocak 2014, Perşembe 16:01:16 yabancı ülke pilotları özelikle rusya, benim pilotumun ingilizce seviyesi level 5 tir diyor ve sınava tabi tutmuyor. shgm de benim pilotumu sınava tabi tutyor level 4 zorunluluğu getiriyor. diyorum ki pilotaj eğtiminden sonra sınavı sen yapıyorsun yeterli deyip atpl veriyorsun. kendinle çelişip ey türk pilotu gel seni zorunlu level 4 alman için sınava alıyım. anlayan varsa ileri çıksın ayağa kalksın ve konuşsun. sen önce şu yabancıları gönder ülkelerine benim işsiz pilotlarım aslan gibi uçakları uçursunlar. lüzümsuz işleri kendine iş edinme. 2
  • Kabin-Ekşi sözlük 16 Ocak 2014, Perşembe 12:41:14 Haksız fazla maaş alan sonra da hakkederek alandan kendini üstün gören ilginç kesim. Uçuşları olmadığı gün Nişantaşı SES barda görebileceğiniz, hesap ödetecek adam arayan ve böyle geçinen kimse. 0
  • kabin ekipleri 16 Ocak 2014, Perşembe 12:37:03 Hem çok küstahlar hem de çok saygısızlar. Eğitimsiz adama çok para verirsen ya ...... ya da ..... . Hele ki bu bir Türk kızıysa, olayda son nokta. Çok bilmiş hareketlerine, bir de haketmedikleri kadar lüks arabalar filan. 30 yıllık teknik hayatımda onlar kadar havalısını ve pahalısını görmedim. Pilotların arkasından konuşuyorlar, çalışırkeb duyoruz. Rezillik. Maaşlarını haketmiyorlar. Çok fazla. Öyle olunca da, zor kazananları hor görüyorlar. 0
  • Dünyada durum 16 Ocak 2014, Perşembe 02:57:34 Dünya geneline bir bakın. Pilotlar level 4 e girmiş mi? Fransızlarla İspanyollar girmedi. Dil durumuna bir bakın. Fransızlar, İspanyollar, İtalyanlar, Ruslar,..... Daha bir sürü örnek var. Bunlar ingilizce mi konuşuyor. Dökülüyorlar. Türk pilotlar bunlardan daha iyi ingilizce konuşuyor. En azından bir kısım TOEIC veya TOEFL getirdi. Genelde çoğu level 4 ve üzeri aldı. THY de hepsi tekrar sınava alındı. En az level 4 olanlar dış hat uçuyor. Şirkete giriş ön koşulu IELTS, TOEFL, KPDS gibi sınavlar. Ayrıca şirket tekrar da sınav yapıyor ki bu belgelere rağmen. Şimdi sorarım size. Dünyada bu kadar ingilizce sınavına giren başka hangi ülkenin pilotları var? Danimarkalı iki pilot hazımsızlık edip laf uydurdu. Acısını THY pilotları çekti. Şimdi siz o Danimarkalılara inanacak mısınız? Danimarkalı'ya bakarsan Peygamberimize bile küfür ve hakaret ediyor. Avrupa'da teröre destek veren ülkelerden. Bunların sözüyle mi yani. Geçin bunları azizim. 3
  • KATILIYORUM 16 Ocak 2014, Perşembe 02:50:30 Aynen katılıyorum. Bu maaşlar yaptıkları işe göre çok fazla ve gerçekten gereksiz fazla. Eğer şirket Kabin maaşlarını düşürürse ciddi bir tasarruf yapmış olur. Hepsine muvafakatname imzalatırsın. İmzalamayanı işten atarsın. Yerine çok daha az maaşa bu işi yapacak binlerce genç var.Yazık şunca verilen paraya.Ne gereği var. Kabin memuru dediğin 2 ayda yetişiyor 6 ayda tecrübe kazanıyor. Kalifiye bir meslek değil sonuçta. Zaten tahminimce yakındır bu işlem. Bakalım o zaman buradan pilotlara sallamak neymiş hep beraber görelim. 0
    • hıdır kocakaya. 16 Ocak 2014, Perşembe 16:03:40 çok doğruyerinde bir açıklama. sen yabancıları gönder gitsinler. benim aslan gibi pilotlarım uçakları uçurur, merak etmeyin 1
  • Pilotları bırakın 15 Ocak 2014, Çarşamba 20:17:47 Kabin gereksiz yere aşırı maaş alıyor. THY kokpit olarak yönetime destek verelim bu maaşları düşürttürelim. Bu güruh fazla oldu artık. Klavye delikanlılığını görsünler. Onların 4 te 1 maaşına bu işi yapacak onbinler dışarıda sırada. Buna bir dur demek lazım. THY personel Başkanlığı'nı göreve davet ediyorum. Bu projeyi hemen başlatın. 5
    • ya senin? 16 Ocak 2014, Perşembe 11:23:50 sen kokpit olarak 'gereksiz yere çok' maaş alırken bir sıkıntı yok ama değil mi? 2
    • ya senin diyen 16 Ocak 2014, Perşembe 12:31:28 Senin gibi dili uzun, ama aklı kısa yaratıklar yüzünden bu maaşlar değişecek. Pilotlarla bir tutuyorsunuz kendinizi. O zaman sizi de alalım sim - check e. Bir kere geçin, her zaman konuşun. Zaten herkesi küçük görmenizden bu hale geldiniz. 4
    • komik 16 Ocak 2014, Perşembe 13:46:28 bürrrrssstttt yavaş gel. Ben bu sektörden değilim. Yorumunuz tek taraflı olduğu için öyle yazdım. Bence de fazla ama sizinkilerde aşırı ötesi fazla. Senin bahsettiğin şunun gibi; THY'nin personeline 100-200 TL verirken yöneticilerin 50-60 bin TL prim vermesi. Ya da m.vekillerinin vatandaş için günlerce haftalarca tartışıp %3 zam, kendilerine hemen o gece %100 veya daha fazla zam yapması gibi adaletsiz. Sende kabin memurlarının yaptığı işi bir sefer yap ozaman. Objektif olarak yorum yapmıştım sadece. Siz pilotların çoğu ver yiyim ser yatıyım mantığında insanlarsınız zaten. 1
    • Eksik akıllı 16 Ocak 2014, Perşembe 20:48:03 Ben pilot değilim ama olsaydım da aynı düşünürdüm kalın kaşlı şey. 0
  • Ne Zaman? 15 Ocak 2014, Çarşamba 18:59:31 Söyleyin bana Ne Zaman Türk Pilotları Rum Pilotlaını Dövecek he ne zaman!! 1
  • Falcon 15 Ocak 2014, Çarşamba 18:27:08 Yurt dışında babasının parasıyla okuyan ama orada da bir baltaya sap olamayan, yine baba parasıyla 60 bin euro ya ATPL satın alan sonra 30 bin euroya line eğitimi satın alan ama hala bir baltaya sap olamayan ama herkes gibi istendiğinde 300 tl ye ingilizce öğrenilebilen ingilizceyi ana dili gibi konuştuğu için uçak uçurabileceğini zanneden hatta şuanda da bir şekilde torpille uçurup pilot olduğunu zanneden zavallılar. Herkes ingilizce öğrenebilir, herkes ATPL alabilir çünkü parayla, herkes kaptan da olabilir, ama herkes PILOT olamaz. Sizin mantığınızla bütün hindistan vatandaşları pilot olabilir. Çok para harcadınız biliyoruz. Ama para harcadınız. Ama pilot olamadınız. Ağlamayın, her şeye çamur atmayın, beyinsiz ve yeteneksizliğinizi bu şekilde saldırarak kapatamassınız.. Hadi başka kapıya. 3
  • TEMEL KOTİL'E 15 Ocak 2014, Çarşamba 15:39:47 HANİ TÜRK PİLOTLARI BEKLENTİLERİNİZİ KARŞILAYAMIYORLAR YA.... 0
  • fffff 15 Ocak 2014, Çarşamba 15:07:44 Ya saçma sapan bir yazı ve saçma sapan bir yaklaşım. Bir kere zaten Level 4 sınavı denilen bir kavram yok. Sınavın orijinal ismi ICAO EPL (ICAO English Proficiency Level). Bir ikincisi de Level 3 geçer bir not değil. Bir üçüncüsü de ezber tekniğiyle ingilizce bir sınavın geçilebileceği tek ülke Türkiye olsa gerek çünkü frezyoloji dışında hello 'nun ne anlama geldiğini bilemeyen bazı arkadaşlar hatrı sayılır şirketlerde uçmaya devam ediyor. 2
  • NASA 15 Ocak 2014, Çarşamba 13:26:59 NASA 2025 yılından sonra 2035'teki ilk insanlı Mars seferi için binlerce Türk pilot alacakmış arkadaşlar haberiniz olsun yüksek maaş artı Mars seferi sonrası emeklilik cezbedici koşullar arasında. Yeterki o sırada havada herhangi bir Türk pilotu olmasın NASA'nın derdi o insanlığın geleceği söz konusu. 1
  • yazıklar olsun 15 Ocak 2014, Çarşamba 11:56:05 ARKADAŞLAR NELER YAZIYORSUNUZ BURALAR DA İNANAMIYORUM.Bu sınav Hava trafik konuşmaları sınavı,kontralör ve pilotlar için yapılan dünyanın her yerinde geçerli olan, bir kısım ülkelerin kabül edip,pilotlarını soktuğu bir sınavdır.Yazılanlardan hiçbir şey bilmeyen,durum değerlendirmesi bile yapamayan insanların olduğunu gördüm.Bu sınav dünyanın her yerinde aynıdır.Kitapları vardır 3 adet çalışırsın ve geçersin veya 210 pilot gibi geçemezsin..SİZDEN İSTENEN ASLA NATİVE ENGLİSH değildir.Hava trafik konuşmalarındaki becerinizdir.Kaldıki o ingilizcesinin mükemmel olduğunu savunanları uzun uçuşlarda çok iyi görüyoruz. Yemin ederim çoğu yan tarafa dönüp ne dedi demekten uçamıyor.Bakın ABD ye veya Diğer Avrupa ülkelerine 300,500,1000 SAATDE HAVA YOLLARINDA uçabiliyorlarmı.Bu konuda SHGM üzerine düşeni yapmış ve bütün pilotlarını İngiltere de değerlendirmiştir.Şimdi SHGM den denetleme uçuşlarını daha iyi yapmasını ve hatta simülatörlere girip pilotların kaabiliyetlerini tespit etmesini istiyorum 0
  • Durum 15 Ocak 2014, Çarşamba 08:44:23 Durumumuz ortada, kendimizi kandırmayalım. Pilotlarda da, teknik personelde de İngilizcesi çok iyi olan da var adını zor söyleyen de var. Ülke ortalaması yerlerde sürünüyor. Hemen genelleme yapıp biz herkesten daha iyiyiz havalarına girmeyin. SHGM sınavına güvenmiyorum. Aynı SHGM bir sınavda geçen teknisyenlerin sınav sonuçlarını kabul etmedi. 1
  • dürüst olalım 14 Ocak 2014, Salı 23:16:21 Yazıklar olsun;Bu değerlendirmeler ingilterede yapıldı ve yabancılar okudu bu imtihan sonuçlarını. Kaldıki 200 kişiden fazla pilot bu imtihandan geçememiş ve hala SHGM ve sistemi suçluyorsunuz.Siz ingilizcesi mükemmel olduğunu iddaa eden zavallılar,sizin dolduruşlarınızla yabancılar sağda solda konuştu ama amacınız hedef şaşırtmaktı çünki uçuş yeteneği olmayan birsürünüz bu arada hedef saptırarak kendinizi kurtardınız sanıyorsunuz,hala çoğunuza kumanda bile verilmiyor.Bu meslek önce uçuş bilinci ister.kaldıki yurt dışında kaldığını iddiaa eden çoğunuz pekçok yerde anlamıyor ve çuvallıyorsunuz.Önce adam olun adam. VERTİGO OLUP simülatörlerde ne sahtekarlıklar yaptığınızı biliyoruz.ŞİMDİ SHGM yi SİMÜLATÖRLERE davet ediyorum .Görsünler kimin uçup uçamadığını. 1
  • iPhone Uygulaması 14 Ocak 2014, Salı 23:12:19 Zavallılara Size katilmakla beraber hocam maske degil o şapka )))) 0
  • ZAVALLILAR 14 Ocak 2014, Salı 23:00:01 YURT DIŞINDA UÇMUŞ,DAHA SONRA DA TÜRKİYEDE UÇMUŞ 19000SAAT DEN DAHA FAZLA UÇUŞU OLAN BİR KAPTAN OLARAK DURUM ŞUDUR. BU İNGİLİZCE OLAYI YURT DIŞINDA EĞİTİM ALMIŞ ANA DİLİ İNGİLİZCE OLMAYAN , UÇUŞTAN KORKAN HATTA VERTİGO OLUP DA SİMÜLATÖR KAYBEDEN YARIM PİLOTLARIN YARATMASIDIR.BİZ SİZLERİ SİMÜLATÖR VE LİNE CHECK LERDE ÇOK İYİ BİLİRİZ.ÖNCE UÇMAYI ÖĞRENİN SONRA İFTİRALARINIZA DEVAM EDERSİNİZ.BU İNGİLİZCE AYAKLARIYLA RAHATLADINIZ SANIYORSUNUZ DİMİ. MASKE DÜŞTÜ KEL GÖZÜKTÜ. 3
    • EASA & SHGM 15 Ocak 2014, Çarşamba 08:50:50 EASA'yı duydun mu hiç? Türkiye'de ise SHGM. İngilizce şartını onlar koşuyor. Sen daha işin özünü anlamamışsın. Hemen komplekse girmişsin. Yazdığın, "İngilizce bilenler iyi pilot değildir, biz İngilizce bilmiyoruz ama çok iyi pilotuz" anlamına geliyor, farkında mısın? Not: Pilot değilim. Ama İngilizcem iyidir. 1
  • Android Uygulaması 14 Ocak 2014, Salı 21:59:44 SINAVDAN ONCE TUM SORULAR EGITIM SEFLETI TSRAFINDAN TUM KAPTANLARA SERVIS EDILIRSE LEVEL 4 ALMAK COK ZOR OLMASA GEREK... 10
    • Android e 15 Ocak 2014, Çarşamba 04:16:50 Push-back cimisin arkadas nedir bu asabiyet... 1
  • iPhone Uygulaması 14 Ocak 2014, Salı 21:10:43 Arkadaslar öncelik airport haberi tebrik ediyorum.ilk kez türk pilotlar bir haberde takdir edilmiş ve bırakalım bu atar sıkar yorumları birbirimize sahip çıkalım. Her milletden biriyle uçmuş biri olarak söylüyorum kendimize çok haksızlık ediyoruz kimseden eksiğimiz yok yeterki birlik olalım.level lı levelsız tüm herkese saygı ve sevgilerimle! 1
    • destek? 14 Ocak 2014, Salı 23:27:14 Hakkiyla kazanan level 4 meslektasima saygim sonsuz. Ve yabanci/turk desteklerim. Ama ezbere level 4 alan, hatta 6 alanlar cok var. SHGM bu sinavlari bir duzgun yapsin once. Surekli ayni senaryo uzerine sinav yaparsan millet ezbere level 4 aliyor. Ondan sonra boyle sacma sapan sozler okuyorum: TÜRK PİLOTLARIN BAŞARISI BİR İDDİAYI DAHA ÇÜRÜTTÜ TÜRK PİLOTLAR ezbere BİR İDDİAYI DAHA ÇÜRÜTTÜ 1
  • ezber ingilizce 14 Ocak 2014, Salı 18:57:53 Ezbere ingilizce......yapacaniz denetleme anca o kadar olur Komik 8
  • iPhone Uygulaması 14 Ocak 2014, Salı 18:45:50 what can dgca do sometimes? 3
  • Android Uygulaması 14 Ocak 2014, Salı 18:23:53 Kabin hizmetlerine dikkat Ne yani bu kabinde mi sıfır hatayla geçti denetimden..onların o müdiresi türkçeyi zor konuşuyo bi sınav yapılsında görelim kabinin zavallı halini.. 0
  • iPhone Uygulaması 14 Ocak 2014, Salı 18:21:54 Herkesi inandırabilirsiniz ama önemli olan sizin kendinizin ne kadar inandıgı. Sorun çıkana kadar sorunu yok farz etmek ne kadar anlamli acaba? 2
  • iPhone Uygulaması 14 Ocak 2014, Salı 18:19:00 Gecerlilik ve güvenilirligi olmayan bir sınav ile ortaya konulan başarı umulmadık bir anda sorun yatatabilir mi? 1
  • iPhone Uygulaması 14 Ocak 2014, Salı 16:24:19 Shgm ve THY sınavlarından rahatlıkla gecmis ingilizcesi iyi olan bir akademi mezunu olarak diyebilirim ki Ucagi ingilizce uçurmaz 3
    • Dogru 14 Ocak 2014, Salı 17:06:33 ama, yurtdisi meydanlarda, yabanci havasahalarinda da iletisim Turkce olmaz. You got it?? 5
    • dogruya 14 Ocak 2014, Salı 19:21:53 Sizinle bu konuyu tartışmak istemiyorum.Gönül isterdi ki tüm dünyada havacılık dili Türkçe olsun.Ben elbette üniversite eğitimim boyunca ve Amerika da ve İngiltere de ingilizcemi geliştirme fırsatı buldum:herkes bu fırsatları bulamamış olabilir.Bu durum elbette benim şahsi meselemdir sizi ve başkalarını ilgilendirmez.Fakat bu durum uçağı ingilizcenin uçurmadığı gerçeğini değiştirmez.Ortalama ingilizcesi olan bir insan dünyanın heryerinde uçak uçurabilir. 1
    • Dogruya ya 15 Ocak 2014, Çarşamba 05:38:32 Siz ucmaktan bahsediyorsunuz diger vatandas anadilini kullanamayacagin durumlardan. Artik you got it ! 0
    • tekrar tekrar 15 Ocak 2014, Çarşamba 10:02:50 Aktif bir pilot olarak anadilim olan güzel Türkçe min nerelerde kullanıldığını ve nerelerde kullanılamadığını çok iyi biliyorum ki; bir önceki yorumda aksi durumu; (anlayamayanlar için açıyorum) ''gönül isterdi ki Türkçe heryerde havacılık dili olsun '' yazmışım.Benim söylediğim çok basit ve anlaşılması kolay birşey aslında ama, olabilir anlayamayanlar için tekrar edeyim.Ortalama bir ingilizce dünyanın heryerinde uçak kullanmak için yeterlidir fazlasına gerek yoktur. 0
  • 3yıldır işsiz plt 14 Ocak 2014, Salı 13:25:37 Arkadaş 3 yıldır işsizmisin.Epey şaşırdım.Hani mühendislik vs olsa anlarım durumunu.Bildiğim kadarıyla Türkiyede havacılık alanında da referans veya torpil olayı olduğunu hep söylerler.Durumuna hak veriyorum.Hatta bazıları işsiz pilotlara ingilizceniz yok diye laf atarlardı.Yani işsiz birini eleştirmek o insanların morallerinide bozar.Kimse empatite yapmaz.Onun yerine kendini koymaz.Her sektörde bu böyledir.Özellikle Türkiyede . Fakat USA vatandaşıymışsın.Yani oralarda çalışma iznin var.Bu kimseye nasip olmaz.Gerçi oralarda havacılık biraz meşakkatli.Hocam merakımı mazur gör.Amerikada mı doğun,etim aldın? 0
  • kuyruk rüzgaru 14 Ocak 2014, Salı 13:22:35 Kuyruk ruzgarının kaç uçagı var 2 mi 3 mü bir yılda kaç safa ta girmiş acep 3 uçakla 230 uçak aynı mı? 5
    • slm 14 Ocak 2014, Salı 14:21:58 slm senin dünyadan haberin yok 2 uçakla şirket uçurulmuyor en az 3 olmaz laızm!!! 2 uçakla kurulan şirkete 1 yıl izin verirlir en fazla. tailwind 5 yıldır uçuyor. sen havacıysan vay haline:) 3
    • slma 14 Ocak 2014, Salı 20:30:18 senınde haberın yok sanırsam 3yada 5 farketmez ıstatıksel bır orantı yaptıgın zaman sız dıger sırketlerın ayda uctugunu yılda ucuyorsunuz.dolayısyla adamların ucaklarına gelen denetcılerle sızınkılerın oranı aynımı.cok haklı.sıtede sızden reklam aldıgından araya sıkıstırmıslar tailwind soyle yapmıstıya.valla cok guldum.soyle yazsalardı daha ıyı olurdu.sabıha gokcenı sıs bastı ama tailwind sukadar ıyı bır sırket:))))) 0
  • Avrupali Pilot 14 Ocak 2014, Salı 12:46:09 Arkadaslar level 4, level 5, level 6 fazla takilmayin, kimin ingilizce bilip bilmedigini hemen anliyorsun zaten!! Ingilizce bilmeyenler hep konusmaktan kacinir zaten oyüzden hangi level oldugu pek önemli degil. Herkes Türk pilot arkadaslarimiza ingilizce bilmiyor diyorlar ama mesela italyanlar daha beter. Bütün italyan pilotlar level 6 pilotlaridir ama ingilizce bilmezler. Fransizlarda ayni hepsine direk level 6 veriyorlar. Level 6 olunca ömürboyu languege proficiency olayi bitiyor!!!! Adamlar diyor zaten kendi ana dilim degil zaten niye kendi pilotlarimi ugrastiriyim diyorlar ve dirak level 6 veriyorlar!!!!! O yüzden level okadar önemli degil.!!! 4
  • iPhone Uygulaması 14 Ocak 2014, Salı 12:22:33 Ha gayret İngiliz ve Amerikan uşağı olmak üzereyiz. Ha gayret .Hatta ana dilinizi günlük hayatta hiç kullanmayın. 6
    • Ne ayak? 14 Ocak 2014, Salı 20:28:45 Arkadasim ne usagi? Bu isi yapmak isteyen ingilizce bilmek zorundadir. Baska caresi yok. Ve Ingilizce konusmak demekki ingiliz ya da amerikan usagi olmakmis. Vay vay vay. Bizi aydinlattigin icin cok tesekkur ederim. Allah sana akil fikir versin. 0
  • 3 yildir issiz PILOT 14 Ocak 2014, Salı 11:47:30 yaaa yerli pilotlarda istenen kriterler ben U.S.A vatandasiyim ve THY yurtdisinda verdigi pilot F/O ilanlarina bakarsaniz hic bir kriter yok turk pilotlardan istenenlerden yas siniri koymus turk pilotlara ama yabancilara gelin gelin ne olursaniz olun gelin diyor bizede gidin gidin isim olmaz sizinle diyor 3 yildir is bekliyorum boeing 737 type var ama hala issizimmm bunun icinde bu turk pilotlara uygulanan haksizliklara ve esit is esit firsat ihlallerini yurtdisi mahkemelerdemi araylim yeter bukadar yaaaaa kendi ulkemizde ise giremiyoruzzzzzzz yaziklar olsun 7
    • İşsiz Pilot 2 14 Ocak 2014, Salı 13:39:07 Vay be. Ben de türümün ilk örneği olduğuma karar verecektim. Ben de 3 yıldır işsizim. Ama senin durum daha mı kötü? Bende tip yok. Kardeş Allah hepimize öncelikle sabır sonrasında da iş versin. Amin 1
  • Komik 14 Ocak 2014, Salı 11:34:11 Cok komik o Level test diye yutturduklari testi cok iyi biliyoruz. Bi etrafiniza bakin. Daha ingilizce adres sormasini bilmeyen arkadaslarimiz catir catir level 5 ve 6 aldilar. Benim icin bi degeri yok bu sinavin. Simdi cikip ucakta adres mi soracak demeyin. Zira level 5 ileri düzeyde ingilizce demektir. 6 ise anadil seviyesine esit sayilir. Bu insanlarin ingilizcesi gayet akici ve kelime hazineleri de genis olmalidir. Sadece havacilikta degil yani. Cok da karamsar olmamak lazim. Son yillarda yeni yetisen pilotlarin ingilizcesi konusunda gosterilen hassasiyet cok iyi. Gerek THY gerek SXS ingilizce konsunda onemli adimlar attilar. Umarim devami gelir. Simdi sira Pegasus ve digerlerinde. 8
  • LEVEL4 14 Ocak 2014, Salı 11:30:13 Türk pilotların SHGM nin yapmış olduğu Level 4 sınavında başarı olmasının milli havayolu şirketimiz THY için bir önemi olmadığını düşünüyorum. Pilot alım sürecinde şartlarında, SHGM nin yaptığı sınavda level 4 yeterlilik şartı, Toefl sınavından 75 alma şartı ayrıca THY nin kendi yapacağı Level 4 sınavında başarılı olma şartı isteniyor. Yani üç ayrı dil yeterlilik şartı. Anlıyamadığım konu THY SHGM nin yaptığı sınava güvenmiyor mu? 2
  • krm 14 Ocak 2014, Salı 11:15:48 level 3 ü nasıl geçtikleri malum....valla süper ingilizce konuşur bizim astronotlar :)) :)) :)) :)) 11
  • asd 14 Ocak 2014, Salı 11:15:19 Başlık yanlış! Yabancı pilotların yüzü kızartacak :P Bu nedir? Adamlara ne bizimkilerin İngilizcesinden. Adamlar kendileriyle ilgileniyor. Deseniz Türk pilotlarınn başarısı anlarım. 3
  • nokia3310uygulamasi 14 Ocak 2014, Salı 11:08:44 4913-4701= 212 pilot level 3 u gecememis demektir. demekki halihazirda ingilizcesi istenilen derecede ingilizce bilgisine sahip olmayan, ama cebinde pilot lisansi bulunan 212 pilotumuz ucmakta...benim haberden anladigim budur. 4
  • Gerçek 14 Ocak 2014, Salı 11:02:04 Gerçek nedir; şirketi bilgilendiren doğruyu elemanlarına bilgi amaçlı anlatanmı yoksa her konuda şirkette çalışanlara zorluk çıkaran ceza vermeyi ilke edinen kalite bölümümü kutluyorum Taılwınd'ın kalitesinde çalışanları. 0
  • Pilot olmak... 14 Ocak 2014, Salı 11:00:16 Yahu bir SHGM düşünün...minimum sınırsız uçma derecesi olan LEVEL4 u alamayan adamları listeye alıp başarı diye göstersin,yazıklar olsun diyorum başka birşey demiyorum,SHGM de tanıdığım var ve 1843 adet pilotun LEVEL 3 aldığı,bu pilotların 3 ay yurtdışına uçamama durumu yüzünden tekrar sınavlarınının aciliyet kazandığı,ve bu dolayısıyla SHGM sınav bünyesini daraltıp süreleri kısaldığı aşikar.Başarısızlıkla başarılı olduğunu iddaa eden bir SHGM ye söylencek söz yok. 1
  • yuko 14 Ocak 2014, Salı 10:56:41 bozacının şahidi şiracı misali..ancak kendinizi avutursunuz bu kafayla...iststatüsten dinliyoruz nasıl süper ingilizce konuştuklarını :)..komedi ötesisiniz 10
  • tailwind 14 Ocak 2014, Salı 10:54:52 zaten anladığımız kadarıyla 1 yıl tilwind kazanıyor 1 yıl diğerleri:) FARK var!!!! 0