Yüceliş'ten çarpıcı analiz; THK bugünlere nasıl geldi?

    Çok beğenilenler

  • TRAS 07 Ekim 2015, Çarşamba 17:17:38 Vasıfcıgım bırak şimdi bu traşlamaları da sen paralar nereye gitti onu söyle,tezine göre gelir gideri karşılamıyor peki iyi de yıl 1925 Atatürk burayı kurmuş 2012ye kadar gelir gideri karşılamış siz yönetime gelincemi karşılamadı,demekki birileri yanlış işler yapmış,bakın hiç birinizi tanımam ama önce yüce Yargı katında sonra Allah katında hem kimki bu kurumu bu hale getirdiyse hesap verecek,Atatürk sizleri burayı bu hale getirin diyemi bıraktı hepimize yazıklar olsun ,kendimide kattım çünkü bir Atamızın emanetine sahip çıkamadık.kim buranın bir kuruşunu yediyse haram zıkkım olsun. 9
    • Sazan 07 Ekim 2015, Çarşamba 18:41:07 Vasıf bey yukarıda açıklamış. Okuma özürlüsümüsün yoksa anlama zafiyetin mi var. Bir daha baştan oku. 22
    • Berber 07 Ekim 2015, Çarşamba 23:40:57 Sen 2012 yılından önce satılan gayrimenkullerin listesini henüz görmedim anlaşılan. 4
  • THKV 07 Ekim 2015, Çarşamba 18:02:50 Vasıf Bey sonuna kadar okudum, gayet güzel açıklamışsınız, burada ırkçılık, asker ve sivil düşmanlığı yapanlar hala olayın farkında değiller. Kimse boş keseden atmasın. Kürşat Atılgan başkanlık için en uygun adaydır. 21
    • thkvye 08 Ekim 2015, Perşembe 13:01:37 Anlatta farkına varalım, dolu keseleri görelim o zaman Koklayıp ta mı anladın en uygun aday olduğunu. 6
    • paralar cukka 08 Ekim 2015, Perşembe 14:52:12 Duzeniniz bozulmasin diye herseyi yapmaya hazirsiniz .... 5
  • Tüm yorumlar

  • Çorlulu 07 Temmuz 2016, Perşembe 20:21:39 Allah aşkına Bu kurumun , küçük şube çalışanları , akşama kadar ne iş yapar Sabah gelir , çayını kahvesini içer akşam gider Aybaşı maaş alır (çoğu kamu kurumu gibi) Ah güzel ülkem diyemiyorum artık Şeyden şeydene 0
  • THK Çalışanı 15 Ekim 2015, Perşembe 09:40:27 Türk Hava Kurumu Çalışanı olarak her şeyi çok net olarak görme imkanımız oluyor.Tabi görmek isteyen herkes! Türk Hava Kurumu Antalya Şubesinin çalışmaları sayesinde Antalya da çok güzel bir yere geldi.Vasıf YÜCELİŞ sayesinde.Şubeler halka açılan pencere olarak bu kadar güzel yapan bir şubenin başarılı bizleri çok mutlu ediyor. 5
  • Başarı Örneği 14 Ekim 2015, Çarşamba 14:42:15 THK Antalya Şubesinde üyeliğim 2013 yılında gerçekleşti.Yoğun iş temposundan dolayı çok fazla şubeye gidemiyorum.Ancak sosyal medya sayfalarından takip ettiğim kadarıyla çok güzel HAVACILIK faaliyetleri yapılıyor.Herkes seçimden dolayı çok farklı şeyler yaparken Vasıf Bey sportif havacılık faaliyetlerine devam etti.Çocukların farklı hayatlar yaşamasını sağlayan sizin gibi liderlik vasfına sahip yöneticilere ihtiyaç var.Teşekkür eder çalışmalarınızın devam etmesini dilerim. 2
  • Vasıf Bey 14 Ekim 2015, Çarşamba 14:02:27 Vasıf Bey çok güzel bir açıklama yaparak her şeyin anlaşılmasını sağlamış öncelikle güzel yazısından dolayı kendisine teşekkür ederim.Ancak, ağzı olan konuşuyor herkes birşeyler yazmaya çalışmış buraya. Ama... dikkat edilecek olan bir nokta varsa o da şu! Vasıf YÜCELİŞ Antalya Şube Başkanı olduğu ilk andan itibaren büyük başarı ve gayret ile sportif havacılığı geliştirdi.Başka bir kimse gösteremezsiniz bu kadar başarı gösteren.Helal olsun! 1
  • Vasıf Bey 14 Ekim 2015, Çarşamba 14:02:24 Vasıf Bey çok güzel bir açıklama yaparak her şeyin anlaşılmasını sağlamış öncelikle güzel yazısından dolayı kendisine teşekkür ederim.Ancak, ağzı olan konuşuyor herkes birşeyler yazmaya çalışmış buraya. Ama... dikkat edilecek olan bir nokta varsa o da şu! Vasıf YÜCELİŞ Antalya Şube Başkanı olduğu ilk andan itibaren büyük başarı ve gayret ile sportif havacılığı geliştirdi.Başka bir kimse gösteremezsiniz bu kadar başarı gösteren.Helal olsun! 1
  • Vasıf YÜCELİŞ 14 Ekim 2015, Çarşamba 13:59:59 Türk Hava Kurumu Antalya Şube Başkanı Vasıf YÜCELİŞ Antalya için çok büyük bir şans.Başarısı ve vizyonuyla THK Antalya Şubesini güzel yerlere getirdi. Antalyadaki insanların böyle bir kişiye çok ihtiyacı var başarılarınızın devamını diliyorum. 1
  • IDDIANAME 11 Ekim 2015, Pazar 00:51:16 Vasıf bey. Lutfen acilen ISTIFA EDINIZ ve CEKILINIZ. ER-AH ta ogretmenlik sizi yeterince doyuracaktir. Biraz gururunuz varsa bugun airporthaber.com un yayinladigi iddianamenin 7. sayfasinda SUPHELI durumda olmanız, yine iddianame'nin 137 ve 184. sayfalarindaki ifadeleriniz VE BUTUN CAMIANIN BILDIGI BU IFADELERIN TAM AKSINE OLAN GECMISTEKI ICRAATLARINIZ. Bunlar Japonya'da olsa sahis harakiri yapardi. Daha neyin derdindesiniz? Allah Askina kosenize cekilin de THK ya hakkinda IDDIA OLMAYAN, tertemiz birileri gelsin. Biraz onur, gurur, haysiyet, seref lutfen. 7
  • THK ÇALIŞANI 10 Ekim 2015, Cumartesi 22:54:43 Kuruma sivil irade gelmeli. Atatürk'ün emaneti kurum amacından çıkmış durumda.Emekli albayların çiftliği olmuş durumda.Yönetim kurulu üyeleri ve siz Genel Başkanın yolsuzluklarına ve mal varlıklarına ipotek konulurken neden sesiz kaldınız.Vasıf bey bunun hesabın vermeli.Osman paşa golf sevdasından önce kurum sevdasına gönül vermeliydi.Vasıf bey ,siz ve ekibiniz koltuk sevdasından vaz geçin .. 3
  • cesaret 10 Ekim 2015, Cumartesi 11:20:02 THK safralarından kurtulacak,sivil irade hakim olacak..yeter artık kurumu kendi şirketleriymiş gibi yönetenleri, akraba eş dost,onların yakınlarını kuruma doldurup şubelerin topladığı bağışları fitreleri bunların önlerine serenleri bir daha kurumda görmek istemiyoruz.Bu grubun getirdiği şube açtığı,şubelerini her türlü amaçları için kullananları kurumda istemiyoruz.Emir komuta zinciri istemiyoruz.Türk Hava Kurumunda eskiden olduğu gibi zevkle,neşeyle,şevkle çalışmak istiyoruz. 2
  • Hikmet ŞEKER 09 Ekim 2015, Cuma 15:36:11 Antalyada 'da yaptığınız gibi maaşlı çalışanların ve bir menfaat için hergün kuruma giden yalakaların GÖNÜLLÜ çalışan tek amacı gençlerin havacılığı sevmesi olan fedakarlara tercih edilmesi çöküşün sebebi olabilirmi? Çünki Türk halkı Atasının kurduğu bu kutsal kurumun sayman parasının yük olduğu duruma düşürmez. Gençlere eğitim vermeden para kazanmayı birinci hedef olarak gören bir kuruma halk destek vermez.THK' na kurulduğu ilk yıllardaki halkın bağışları incelenirse şimdiki durumun yönetenlerin hatası olduğu gerçeği ortaya çıkar.Halktan özür dileyip gitmelidirler. 6
    • Metal işleri 14 Ekim 2015, Çarşamba 01:35:06 Bak ne güzel demişsin kuyruğuna basılınca ''maaşlı çalışanların ve bir menfaat için hergün kuruma giden yalakaların GÖNÜLLÜ çalışan tek amacı gençlerin havacılığı sevmesi olan fedakarlara tercih edilmesi çöküşün sebebi olabilirmi?'' peki sen neden niçin hangi sebeple seni uyaranları dinlemedin yetmiyormuş gibi de ! Apron kafe yi yaptın Endüstri meslek lisesinden malzeme ve öğrenciler temin ettin.Yetmedi ucağın batırılmasında bir güzel kullanıldın.Ehh,vasıf paşa da sana güzel plaket verdi.''RESMİ HİZMETE MAHSUSTUR'' yazılı belge aracının ön camında iyi muhafaza et.Sana fazlasıyla müstehak.Hak ettin sen. 1
  • YAZIK 09 Ekim 2015, Cuma 14:29:31 Vasif bey yine kendini aklayici ve gerçekleri saptirici bir yazi yazmis. Vasif bey siz bu harcamalar yapilirken altina imza atmadiniz ki ? Thk gayrimenkul zengini bir kurumdu gelirler kisminda kira gelirleri niye yazmiyor ? Sizin sube ye 6 odalı 235 metrekare daire gereklimi? Bu daire durarken neden birde sehir merkezinde thk magazasi actiniz? Ha oradifs thk mulku ise size bedami verip neden kira gelirinden oldu kurum Karain e ne kadar harcadığız ? Dhmi basindan veri soze orası ucus icin riskli antalya 18 yaklasma hattinda yapmayin dedi. Ama sizler sirf kendi reklamınızi yapmak icin trilyona yakin brlkide daha fazla bir meblayi oraya gomdunuz. Tum bunlar olurken sizde o yonetim.kurulundaydiniz. Siz osman yildirimin pesinden konutanim diye diye dolasip kendi reklaminizi yaptiniz. Simdi bu açıklama neyin nesi. Neden tam degil? ISTE O YUZDEN KOCA BIR YAZIK size 4
    • X2 10 Ekim 2015, Cumartesi 00:17:13 Sana 2 kere yazık. Senin tarih hocan kimdi. Pist 1997 de yapıldı. O zamanlar Vasıf kısa pantolonla geziyordu. 2
  • THK Sevdalısı 09 Ekim 2015, Cuma 00:24:23 Oncelikle burada okuduğum yorumlar bu güzelim kurumu nekadar basiretsiz insanların gasp ettiğini gösteriyor kurum elden gidiyor hala yok vakfın şu kadar kurumun bukadar borcu var mevzuları takılıp kalıyorlar . Mevcut durumda yapılması gereken en önemli şey iki taraf olmaktan vaz geçmek ve ATATURK'un hatırası olan kurumumuz bir an önce gerçek şahsiyetine kavuşturmaktır. Bunun için gerekli olan apaçık ortada öyle yada böyle kurum ağır bir borç yükü altında bu sebeple bir an önce elele verip bankalar ile gorusmek ve borcu yapılandırmak gereklidir. Şirketler konusuna gelindiğinde şirketlerin gelirleri oldukça yüksek durumda bunu inkar etmemek gerek .Eğer şu anki iki taraf başkanı Sayın SAN ve Sayın ATILGAN yanlarında ki yalaka düzensbaz koltuk sevdalısı yüklerin kurtulup bir araya gelse bankalar ile görüşerek çözüm bulabilirler. Ama söylediğim üzere en önemli şart yanlarında ki koltuk sevdalısı yalakalardan kurtulmalarindan geçiyor. 2
  • resim 08 Ekim 2015, Perşembe 23:09:54 ayrıca çok şanslısınız ki adaletsiz takipsiz bir ülkede yaşıyorsunuz..bir başka ülke de olsa yapılan bu harcamaların hesabını genel başkanla beraber tüm yönetim kurulu öder..sahi siz yoksa boş kağıda imza falan atıp başkana mı verdiniz... 2
  • Yorum 08 Ekim 2015, Perşembe 23:07:09 Genel olarak anlaşılır şekilde yapılan bir açıklama olmuş. Bu zamana kadar böylesi olmadı. Kürşat bey bu işin üstesinden gelebilecek bir birikime sahip görünüyor. Akıllı olmakta herkes için yarar var. Saygılar 13
  • İsim / Rumuz 08 Ekim 2015, Perşembe 21:31:09 saglik bakanligina sorarsanız soylerler kimin hesabina yatirdiklarini.bunun çokta önemi yok.siz cabaliyorsunuz şirket daha çok para kazansin diye ama maasinizi vermiyorlar durum bundan ibaret. 1
  • ADAYIM!! 08 Ekim 2015, Perşembe 20:36:24 Benim adayım miraç ulutaş! Adam gibi adam, taş gibi aday!! Kurumu miraca yükseltecek adam! 1
  • Delege 08 Ekim 2015, Perşembe 16:15:43 daha öncede kurum ile ilgili haberlerin altına yazdım ne emekli paşa ne tüp dolum tesisi eski müdürü bu kuruma gerçek anlamda katkı sagşayacak bir adam bulun genç olsun eğitimli olsun malı mülkü olsun fitre zekat deri parasına tamah etmiyecek biri olsun Muş şube başkanını tanıdım kurullarda havatrafik kontrolörü , halkla ilişkiler masterı var , kamu yönetimi ve hukuk lisansı var asker degil hırsız degil alın size aday 7
  • medikal 08 Ekim 2015, Perşembe 14:46:53 lafa bak yaza geldiği için için filtre zekat gelirleri azalmışmış hava ambulans doktor sağlık personeli pilot gideri çok fazlaymış nasıl bir zihniyet bu bu personelin anasını ağlattınız maaşlarını gecikmeli zoraki bir kısmını 2-3 ay geç ödediniz adamların sesleri çıkmıyor ama 5-6 aydır pilotların her ay 400-500 dolarını eksik yatırıyorsunuz sonrada yük olmalarından bahseediyorsunuz. bizim sağlık personelinin kazandırdığı hakedişleri her ay düzenli almıyormusunuz bu parayı niye hesaba katmıyorsunuz. 2
  • Terzi 08 Ekim 2015, Perşembe 13:55:56 Eskişehir Şube Başkanı Nezvat Başkan GENEL BAŞKAN VEKİLİ olduğunda kurumu bir terziye emanet ettiler diye bir haber çıkmıştı. O HABERİ KİMİN YAPTIRDIĞI BULUNDU MU ACABA. MERAK SADECE . . . 2
  • ÜYE 08 Ekim 2015, Perşembe 13:49:55 KÜRŞAT PAŞA HANGİ ŞUBEYE ÜYE. HANGİ ŞUBENİN DELEGESİ. 7
    • Şube 08 Ekim 2015, Perşembe 15:59:35 hava kuvvetleri şubesinin dostum. Hava kuvvetleri her altı yılda kuruma bir emekli paşayı gönderir yeni emekli olmuş albay ve paşalar kurumun birimlerine atanır emeklilik ödülü olarak 6 yıl kurumdan maaş alır sonra onlar gider yenileri gelir. 11
  • GİTMEZ 08 Ekim 2015, Perşembe 13:48:56 KİMSE BU MAAŞ VE PRİMLERİ BIRAKIP BİR YERE GİTMEZ. ÖMRÜ HAYATINDA KURUMUN ÖNÜNDEN GEÇMEYEN YERİNİ DAHİ BİLMEYEN KURUM KÜLTÜRÜ ALMAMIŞ ŞUBE, BAŞKAN, SAYMAN NEDİR TANIMAYAN İNSANLARA BU ŞİRKETLER VE VAKIFTA İŞ VERİRSENİZ AHA İŞTE BÖYLE OLUR. 5
  • VASİF BEY 08 Ekim 2015, Perşembe 13:43:11 Vasıf başkan yönetim kurulu üyesi olarak bu kadar detay biliyordunuz madem Osman Yıldırım ı uyardınız mı hiç bu hususlarda hata yapıyorsunuz diye. YADA DİĞER YÖNETİM KURULU ÜYESİ ARKADAŞLARINIZI DA UYARDINIZ MI. Alınan kararların hangisinin altına şerh düştünüz. 4
  • komedi 08 Ekim 2015, Perşembe 13:41:23 Profesyonel Abi çok güzel birşekilde tepeden bakmış olaya. Rakamlar çok yakın tahminler. Hakkaten nasıl bu durumda, bu kadar açıldı bu kurum? Adaylar kurumun yabancısı değil. Şimdi aklıma bir soru geldi . Bu iki aday neden ısrarcı kurumun yönetimini almakta? Açık söyleyeyim iki tarafta delegeleri gaza getiriyor bu açık. Profesyonel abinin hesaba katmadigi bir yerde bir pay var almak istedikleri de orası neresi bunu bir bilsek? Seçim harcaması 120.000 TL ise iki seçim 240.000 TL yapar . Yiyin beyler sizde yiyin ... 1
  • KAR MI 08 Ekim 2015, Perşembe 13:40:05 Bizim şirketler kar mı ediyormuş. Vay be biz neymişiz arkadaşlar. HELAL OLSUN BİZE ... BİZ DE PRİM İSTİYORUZ. 6
  • ŞİRKET 08 Ekim 2015, Perşembe 13:37:13 Vasif Bey bahsettiğiniz bu şirketlerin tüm faaliyetleri zaten THK bünyesinde yapılıyor idi. Ayrıca bu işleri birim bazında 2 veya 3 personelle yapan birimler vardı.THK nin zaten yaptığı bu işleri birileri kurumdan kopardı ve her iş için bir şirket kurdu, hepsinin başına bir genel müdür bir müdür 10 - 15 tane de yüksek maaşlı personel aldı. Bu mudur ticari zihniyet kar amacı gütmek. 5 sene önce Vakıf ve Şirketler varken bu kadar borç var mıydı. YAZIK DAHA NEYİ SAVUNUYOR SUNUZ. 4
  • Zynl 08 Ekim 2015, Perşembe 13:31:51 Vah vah çok üzüldüm desem yalan olur..1925 yılından buyana asker tekelinde bulunan ve iliğini kadar sömürülen bu kurum nasıl ayakta kalmış hayret. Paşa çocuklarına asker çocuklarına kıyak geçilen hav kom un emekli bahçesi olan bu ulu Önder atamısın emaneti ne hallerde...çekin ellerinize bu kurumdan artık GO kışlaya 3
  • TÜRK HIRSIZLAR KURUMU 08 Ekim 2015, Perşembe 13:03:19 bende ilkokuldayken bu kurumu bağış toplayan fitre toplayan bir hayır kurumu bilirdim taaki gökcende sağlık personeli olarak işe başlayana kadar.meğer bu kurum TÜRK HIRSIZLAR KURUMUYMUŞ 3 ay çalışıp maaş alamayınca bunu gördüm 5
  • cevap 08 Ekim 2015, Perşembe 12:57:19 İştir Aynası lafa bakılmaz derler Kürşat bey çok iyi konuşuyor ama destekçilerine bir bakalım Vasıf Kurumu batıran yönetim içerisinde, Volkan tutuksuz yargılanıyor kurum bünyesinde her yaptığı işte kurum zarar etti osmanın 1. adamı halen vakıfta görevli 25.000 tl maaş alıyor. Salim döneklikte sınır tanımaz güç odağı nerdeyse oraya hizmet eder yandaşı yücel ile vakıfta 10.000 tl maaş alıyor. Vacitin yanında iken makul bir ücrete kürşatın emrine transfer oldular. Şube Şube gezip Kürşata oy toplamaya çalışıyor. Kurumda çalışan hiç kimse tarafından sevilmeyen tek kişi S.K. Ey şube başkanları böyle bir ekiple çalışan biri başkan olasa ne olur. sorarım size 5
  • THK lı 08 Ekim 2015, Perşembe 12:55:50 Vasıf bey Hiç jet uçaklarından ve yeni alınan Caravan dan bahsetmemişsin. ve bunların pilotlarından kimler uçuyor ve maaşları hakkında hiç bilgi vermemişsiniz. Birazda bunları konuşalım. Caravan uçağı alındı 1 yıl oldu hiç uçmadı o kadar borç içinde iken 3.5 milyon dolar civarında para verildi. Jetler; bunlar zarar ediyor kimler uçuyor ne kadar maaş alıyorlar neden zarar eden uçakları işletmekte ısrar ediyorlar yoksa paşalar uçsun diye mi? Gelelim Karain havaalanına model uçakların uçtuğu pistti uzatma çalışmalarına ne kadar para harcadını şu an ne durumda. bu Caravan ve uçuş okullarına alınan uçaklardan ne kadar komisyon almışlar bilginiz var mı? Haa Gökçen A.Ş mudurlerinin ne kadar prim aldığını giderlere koymamışsınız unuttunuz galiba! 3
    • paşa 08 Ekim 2015, Perşembe 17:36:49 Jete binen bir paşa ismi verebilir misin, 2
    • Hesap 08 Ekim 2015, Perşembe 18:11:32 jetler ayda 50 saat garantiyle uçuyor nasıl zarar etsin arkadaşım 2
  • demiş- memiş 08 Ekim 2015, Perşembe 12:44:29 Osman Yıldırım’ın şahsi olarak yaptıkları mahkemenin karar vereceği konular olduğu için benim burada bir yorum yapmam uygun olmaz. demiş arkadaş yaptığın görevden haberin yok herhalde yönetim kurulu üyesi olarak Osman'ın her yaptığından sorumlusun niye yaptırdın şube başkanları seni yapılanlarda bi haber ol diye mi seçti. kesin Kürşat'ın listesinde de varsın dır. Bu kadar çabaladığına göre seçilince komutanına hesap sora bilecekmisin bu yanlış diye bilecekmisin yoksa eskisi gibi her önüne gelene imzamı atacaksın. Bu yazıyı sana kimin yazdırdığını herkez çok iyi biliyor. 4
  • paralel 08 Ekim 2015, Perşembe 12:24:58 Ancak yaşanan sıkıntının en önemli nedeni döviz kurunda ki öngörülemeyen artış demiş vasıf başkan yokcanım dövizin ne suçu var sende topu paralele at tam olsun. 3
  • cevap 08 Ekim 2015, Perşembe 12:17:08 Bir yıl önce Osman tarafından kandırılmışız Genel Başkanlık binası bile bankaya ipotek verilmiş borçlardan haberimiz yok diye konuşan adama bak sen, yönetim olarak osmanın aldırdığı her kararı itirazsız onayla bide utanmadan gazetelere yazı gönder. Asker kökenli Şube başkanlarıma sormak istiyorum niye asker kökenli adaylardan başkasını destekliyemiyorsunuz sizin aklınız mı yok karar verme vasfınız mı! yoksa hala yukarıdan emir mi alıyorsunuz. Bu yazdıklarınızla kimi kandıracaksınız Vakfa bağlı olarak kurulan 13 adet şirket var bunların içinde kar eden sadece uçuş okulları onlarda dışarıdan öğrenci aldığı için. diğer şirketlerin hepsi zarar etmektedir. Vakfı yöneten volkan ve ekibi kurumdan aktarılan paraları sermaye artırımı göstererek kağıt üzerinde şirketleri karda göstermektedir. Madem şirketler karda Teknik A.Ş.'nin maaşlarını neden 2 aydır ödemediniz. Vakıf şirketlerinin ve üniversitenin personel SGK ve Vergi borçlarını vakfın başındaki zat ve ekibi neden ödemiyor. 4
  • Profesyonel (2) 08 Ekim 2015, Perşembe 10:17:10 Şaşırdınız değil mi? Sizin söylediğiniz gibi ideallerimiz var hadi şunu yapalım bunu yapalım derseniz böyle batarsıniz. Kurduğunuz şirketlerin hiçbiri gelir değil gider . 94.000.000 TL dediğiniz ise vergi öncesi kar. Vergi düşerseniz elinize kalır yaklaşık 70.000.000 TL. Zaten gordugunuz gibi THK nin kendisini bile karşılayamayan bir kar dan söz ediyorsunuz. Daha Gökçen mis, üniversite falan filan şirketlerinize girmedim farkındaysanız. Şimdi bu durumda yine soruyorum hangi akılla 245.000.000 TL kredi çektiniz ? Siz cidden bukadar dikkatli takip ediyordunuz bu kurumu bu hata ya nasıl düştünüz? Ben söyleyeyim o zaman profesyonellere çalışmadiniz, eşe dosta iş kapısı açıp parayı onlara verdiniz . Siz direk yapmadiniz belki ama göz yumdunuz YK üyesi olarak. Bence olmamış Vasıf Bey. Şu anda oradakilerle de bu iş yürümez. Adayım benim hiçbiri değil, benim adayım Devlet! Şube başkanları sizlerin 3 ve 5 lik kazanclarinizla zaten o kurum dönmez şu anda. Sadece bir seçim masrafı 120.000 TL. 7
    • cesaret 10 Ekim 2015, Cumartesi 11:39:05 çok haklısınız.O şirketler para kazanmak için açılmadı,onlar akraba ve eş dosta iş kapısı olsun diye açıldı.Birde şirket sayısı ne kadar fazla olursa Osman Yıldırım'ın da aldığı maaşların sayısı arttı.Kaynak da THK nın bugüne kadar olan mal varlığı idi.şimdi yarım kalan satışları tamamlamak için yeniden yönetime gelmek istiyorrlar.Durmak yok yola devam,kurumun en son mülkü satılana kadar pes etmek yok diyerek yola çıktılar.Hayırlı olsun !!!! 0
  • YEDİBELA 08 Ekim 2015, Perşembe 10:14:04 İKİ UCU B...KLU DEĞNEK BİR TARAFTA MERCAN, METİN DİĞER TARAFTA SALİM EFENDİ. ALLAH AŞKINA HANGİNİZ KURUMU DÜŞÜNÜYOSUNUZ. BİRİNİZ ÇOCUĞUNU İŞE ALDIRIR, DİĞERİ EŞİNE TAZMİNAT ALIP BAŞKA Bİ KISIMDA İŞE BAŞLATIR,ÖBÜRÜ AYAĞI ÇUKURDA OLMASINA RAĞMEN KURUMU BIRAKAMAZ, BİR DİĞERİ EMEKLİ OLUP TAZMİNATINI ALIR VE İŞİNE DEVAM EDER. BENMİ YANLIŞ DÜŞÜNÜYORUM, SİZDEMİ Bİ YANLIŞLIK VAR. 0
  • Profesyonel (1) 08 Ekim 2015, Perşembe 10:01:45 Vasıf Bey,profesyonel işletme yöneticisi olarak değerlendirmem lazım bu yazdıklarınızı. Öncelikle bu bilgilerin ay da 2 kez toplantıya katilan bir YK üyesinin bilebilecegi detaylar olduğunu sanmıyorum. Ancak eski bir genel başkan yada bir ekibin yazdırdığı bir yazı gibi duruyor. Her neyse gelelim konuya, 24.000.000 maaş harcaması yapan bir kuruluşun kendini idame ettirmesi gereken minimum masrafları 16.000.000 TL dir. Yani genel merkezin yıllık minimum 40.000.000TL ye ihtiyacı var. THK havacilik şirketi ve havacilik harcamaları bakim onarım 2.500.000 demişsiniz ben size hesaplayamadaginiz diğer giderlerinde 10.000.000TL civarında olduğunu söyleyeyim. Toplam olduk mu sadece THK ve diğer merkezler olarak minimum 52.500.000 TL. Fitre deri o bu toplam geliriniz yaklaşık 13.000.000 TL. Siz ne akla hizmet ederek kurumu istikrarsız bir şekilde genişletmeye karar verdiniz? Bana genişleme politikanizdaki pazar analizini kime yaptırdığınızi ve varsa bu raporu açıklayin. 6
    • Wow 08 Ekim 2015, Perşembe 14:25:25 Analiz işte böyle yapılır...ve buna cevap veremezsiniz...işte bu yüzden yıllardır yalvarıyoruz profesyonel bir yönetici lazimmmmm....kusura bakmayın paşa maşa..albay la başcavusla olmaz... 1
    • Bravo 08 Ekim 2015, Perşembe 14:27:59 Ne kadar farklı bakıyor profesyonelce değilmi...hepinizin anlamadığı şeyler ....hesapı bizlere kelime oyunlarıyla yutturabilirsiniz..ama bak her kimse arkadaş hesabı çıkardı size... 0
    • Delege 08 Ekim 2015, Perşembe 14:44:35 Ya arkadaş siz kimsiniz nesiniz?keşke açık açık ortaya çıksanızda bizlere yardımcı olsanız. Şu konuya yaklaşımıniz bile çok profesyonelce. Yazıp çekilmeyin ortaya çıkın lütfen. Değil mi arkadaşlar ? Cidden art niyetimiz yok ihtiyaç var sizlere. Adaylar ulaşın bu kişiye size tavsiyem bu son durumda. Hatta bu arkadaş kimse bizlere tarafsız konuşma yapsın. 0
    • .... 08 Ekim 2015, Perşembe 15:20:52 gör gör analiz böyle yapılır.. sizlerin altına imza attığınız şeyleri şimdi günah çıkartırcasına ve utanmadan şimdiki duruma yaslıyorsunuz ya utanın. 1
    • Profesyonel 08 Ekim 2015, Perşembe 18:14:31 Herkese teşekkür ederim. Benim THK ile hiçbir ilişkim yok. Bir akrabamin bana sürekli anlatmasi sayesinde yazıları takip ediyorum, çünkü benim gibi insanların yanlış olan şeyleri takip edip izleyip bunu örnek olarak kullanması gereken işler oluyor. Ben sizlere yardımcı olmak isterim tabiiki ama bizim profesyonellik alanımız biraz daha üst seviyede. Her iki adayınizda ve ekiplerine bizim istediğimiz yolu takip etme ve izleme CV sine sahip değiller. Çok üzülerek sizlere seçimde basarilar diliyorum. Fakat sizleri takip etmeye ve fikirlerimi söylemeye aynı rumuzla devam edeceğim. Kolaylıklar diliyorum. THK ucak imalat firmasıyla ilgili araştırmalarımızda mevcut. Onunla ilgili yazı çıkarsa onada cevap vereceğim. 1
    • Ahanda 08 Ekim 2015, Perşembe 19:27:42 Profesyonel arkadaş bence sen ya bu kurum dansın yada bu sanayiden bir yerdensin.Ama bravo kendini yetiştirmiş birisin.Bulduğun sayılar çok mantıklı tebrikler. Gel 11 Ekim'de sana THK Nobel verelim... 3
    • Nobel 09 Ekim 2015, Cuma 22:07:43 Siz Nobeli verin, bende oyu vereyim. Gerçekler acıttı mi ? 0
  • Eski Dost 08 Ekim 2015, Perşembe 09:31:28 Vasıfçığım, Gökçen'in maaşlarında yanılıyorsun. Her şeyi CL pilotlarına bağlamışsın abisi ama "bilmiyorsan ..ku git mektebinde oku" demişler. CL pilotlarının iktisadi işletmenin sezon içerisindeki maaş gideri 900.000 sezon dışında 450.000 TL civarındadır. ASıl yük helikopter pilotları, jet pilotları ve sağlık ekiplerinin üzerindedir. Onların maaş giderleri yaklaşık 2.000.000 TL'yi bulmaktadır. Bununla birlikte Teknik, ASAL, Sigorta, Turizm, Gökçen AŞ vs. toplam maaş giderleri 3.000.000 TL'yi geçmektedir. Her halukarda kuruma giydirmeye çalışmışsın kardeşim ama artık mızrak çuvala sığmıyor. Evet M.SAN ve K.ATILGAN. ikisi de temiz insanlar olabilirler amma velakin ekiplerine bakmak lazım. Atılgan Paşa çok değerli bir insan ama ekibinde bulunan Genel Müdür 2010-2013 yıllarında yaklaşık 750.000 TL prim almış mıdır? diğer kalbur üstü personel 2013 yılında 75'er bin lira prim neden almıştır. bunları sorgula bakalım. 3
    • KİM YÜK? 08 Ekim 2015, Perşembe 10:59:29 Yük dediğiniz ambulans pilot doktor sağlıkçıları sayesinde her ay devletten 1.500.000euro = 4.500.000 tl para giriyor şirkete. kim neye yük anlayamadık. 2
    • Wow 08 Ekim 2015, Perşembe 14:29:53 Kalemine sağlık... 0
    • Nasil 08 Ekim 2015, Perşembe 14:32:07 Nasıl yani 750 bin prim..75 primimi...öğle bir vicdansızlık yapmazlar... 0
    • Kim Yüke Cevap 08 Ekim 2015, Perşembe 14:35:45 Bahsettiğiniz para (4.500.000 TL) hangi şirkete gidiyor? THK ? Vakıf ? 0
    • eski dosta 08 Ekim 2015, Perşembe 18:31:14 Genel müdür 750 bin prim almamıştır.kalbur üstü personel 75 er prim almamıştır. Bunları kim uyduruyor arkadaş. 3
  • Gerçekçi olun 08 Ekim 2015, Perşembe 09:08:26 Tüm bu yazdıklarınız olayın masallaştırılmış bir özeti. Gerçek ise vakfın tüm kredi borçlarına, tüm gelirlerini vermek zorunda kalan bir kurum. Vakıf kendi faaliyetlerinin kredilerine dahi kurumu kefil ya da ortak yapmış durumdadır. Borçlarınızı başkasına ödetin, sonra karlılıktan bahsedin. Resmen komedi. 1
  • Zekat ? 08 Ekim 2015, Perşembe 08:51:40 "Şimdi yıllık bazda gelirlere bakalım: Fitre/zekat: 7.153.000 TL yıllık" Anlamadığım verdiğimiz zekatlar (ilkokuldan beri) fakire fukaraya gitmeyip te THK KASASINA mı gidiyor. Bir daha görüşmeyelim lütfen. 0
  • Vasıf 08 Ekim 2015, Perşembe 07:24:57 Hesap tamamen yanlış. Önce hesap yapmayı öğren vasıf. Bakkal defterine bakar gibi bakmışsın şirketlere. Önce öğren. 2
  • para getirecek is 08 Ekim 2015, Perşembe 03:49:51 Golf sahasi kurmak, ozel is jeti satin almakla mi gelir kaybina karsi para getirecek is kuruluyormus? Yoksa cayciya sirket kurup fatura kestirerek mi? Birader memur emeklisi adamlarsiniz alt tarafi, ne zaman is adami oldunuz? Nerde oyle kendi kendine borcunu odeyen is? Oyle bir is olsaydi bankalar size kredi verecegine o ise girerdi. Bunlar kendini harbi harbi sirket kurup holdinglesen is adami falan saniyor. Mallari ipotekle, kredi cek milyon dolarlik sirket kur. Batmissin ona sasiriyorsun 1
  • Yazık... 08 Ekim 2015, Perşembe 00:20:01 Kuruma verilen emeklere yazık... Gökçenin, uçuş okulunun hali ortada. hayalperest yaklaşımlar bu hale getirdi. Thk üni. zaten başka bi alem, geliri giderinden az ama reklamlar harika. O gelsin kurtarır, bu gitsin düzelirle kaç yıl geçti. İsmi geçenlere ve yandaşlarına hiç bişi olmadı, olan sadece personele oldu. Madem herşey harika bu kadar personel neden ayrılıo? Bakın uçuş okulunda kaç kişi kaldı, sorun... tek kelimeyle 'yazık'... 0
  • TR 08 Ekim 2015, Perşembe 00:07:32 Seçimlerden sonra kurulacak olan hükümete yiğit bir milletvekili çıkip kurumu meclise taşıması lazım. Çünkü bu borç böyle gidilirse kapanmaz kurum is yapamaz hale gelir . En azından devlet desteğiyle osman Yıldırım beyin pislikkeri temizlenir. 2
  • takim 08 Ekim 2015, Perşembe 00:06:38 Lütfen takim tutar gibi sivil asker ayrimina gitmeyin.ama bazi aci gerçekleri de görmezden gelmeyin.1-birileri pervasizca doymaz bir istahla fena yemiş kurumu.2-bütün müdürler ve genmd yardlari koltukları yapismis kaldirabilene ask olsun istifa hakgetire 3-hantal ve ne yapacagini bilemez çok basli bir yapılanma var. 4-calisanlar fena halde mağdur 5-keyfi yönetim ve arpalik var 6-paranin olduğu yerde kavga bitmez keşkebitse. 6-kurum halkin gözünde uç paralik oldu 7-THK hkk yazisma uusulü filan aradaki ilişki ne anlayamadik thkya parami verecek uçak helukoptermi bagislayacak yoksa yeni yönetici mi verecek ne olacak 0
  • astorya 07 Ekim 2015, Çarşamba 23:48:30 Yağma talan durmali kurumu yiyenlerden paralar geri alinmali.es dost akraba ve bütün yöneticiler kapi önüne konulup temiz bir sayfa acilmadan bazi branşlar kapatılmadan ayağa kalkmaz burasi.koca kurum 3-5kisinin çiftliği maskarasi olmuş. 0
  • cikis yolu 07 Ekim 2015, Çarşamba 23:39:13 Oncelikle vasif beye tsk ederiz karmakarisik yapiyi bizlere anlattigi icin. THK üniversitesi derhal YÖK e devredilmeli olmuyorsa kapatilmali.hele ucak fabrikasi tam komedi ne uretip kime satacaksuniz??deligin belkide en buyugu cope atilan paradan baska birsey degil yada birseylerin kilifi.THK sigorta ve asal acilen kapatilmali.1 kişilik isi 3 kişi yapiyor gikcen merkezde çok fazla calisan var bunlar hep para yutan kara delikler.daha kimbilir nerelerde ne fazla personel var. Ambulans ve özel jet geliri olmasa kuruş para bulamazsiniz.hakedisler öyle çok geç yatmiyor ambulansla 10 gün içinde devlet sana parani döviz olarak ödüyor.elbetteki önce calisip sonra parayi alacaksiniz adi üstünde:hakediş...siz calisanin maasini ondenmi veriyorsunuz?pilot vb maaşlar yuksek demissiniz piyasaya gore düşük verdiğimiz halde. İyice hesabi düzgün yapsalardi illa ihale alacagim diye 5liralik isi 3 liraya alirsaniz sonradan bunu pilota teknisyeni doktora yukleyemezsiniz.ya almayacaksiniz yada aglamak yok 2
    • Bu kadar cehalet 08 Ekim 2015, Perşembe 18:18:02 Bu kadar cehalet ancak tahsil ile olur. 0
  • H. Hüseyin KOÇAK 07 Ekim 2015, Çarşamba 23:27:33 THK nun kurtuluşunu gerçekleştirebilecek kapasite bilgi ve beceriye sahip olduğunu bildiğim, inandığım Kürşat ATILGAN dır. 17
    • havacı 08 Ekim 2015, Perşembe 01:05:51 nasıl bildiniz acaba. 3
    • hüseyin koçak 08 Ekim 2015, Perşembe 16:05:25 Maalesef bu kadar bilgi birikimi ve üstün vasıflarına rağmen Kürşat Beyin kendi alt kademelerinde söz hakkı bile yoktur. Şu anda bu kadar sözünü geçiremiyorsa başkan olmasının da yarardan çok zararı olacaktır. 2
  • TEK BAŞLI THK 07 Ekim 2015, Çarşamba 21:39:50 THK Genel Başkanı ile THK Vakıf Başkanı aynı kişi olmadığı takdirde hiç bir sorun çözülemeyeceği gibi sorunlar artarak devam eder. Çünkü her ikisi de ipi ters yöne çeker ve ip sonunda kopar(şu anda olduğu gibi). 2
  • mantikli olalim 07 Ekim 2015, Çarşamba 21:30:11 Sahane bir analiz olmuş,oyum her iki tarafada hükmedecek Atilgana... K.Atilgaz secilmezse kurum 1 yila batar. Bu ay maaş ödeyecek para bulamadilar, kiracilari arayip 4 ay sonrasının paralarını yatirtarak maaşları ödediler.Emekliliğini alamayan personelden bahsetmiyorum bile..Alan aldi gerçi. .. 7
  • Çalışan 07 Ekim 2015, Çarşamba 19:32:43 Biri bana açıklasın inönü eğitim merkezinde golf sahasının ne işi var hacılıkmı yapıyoruz yoksa ATATÜR orayı golf sahasımı yapın dedi istiklall golf sahasındamıda biz bilmiyoruz. 3
  • Türk Teftiş Kurumu 07 Ekim 2015, Çarşamba 19:29:42 Evet, Kürşat Başkan gelsin şube müdürleri müfettiş olmasın artık. Müfettiş genel müdür havacılıkla ilgili bir konu soracaklar diye 1 ay görevde olduğu halde masasına oturmadı, SHGM'ye gidecek evrakların ne olduğunu anlamadığı için dolaplarına kilitledi, imzalamaya korkuyor. Bir genel müdür bir ay masasına oturmaz mı, post holder ne demek kaç gün içinde tamamlamak lazım bilmiyorsa sormaz mı? Bu kepazelikler bitsin artık. 10
    • Kepaze 07 Ekim 2015, Çarşamba 22:25:54 Kendini havacı zanneden avantacılar ve taklacıların Kurumu getirdiği durum ortada iken hala konuşabilmelerini anlayan varsa beri gelsin..... 6
    • Mustafa Gökçe 07 Ekim 2015, Çarşamba 23:09:35 ZİHİN FUKARA OLUNCA FİKİR UKALA OLUR. Boyunu aşan yoruma adını yazacak kadar da cesur olabilseydin yasal mevzuatı sana sorardım. 4
  • Olumsuz 07 Ekim 2015, Çarşamba 19:25:57 walla asker sivil ama havacılık nosyonu olan biri olsun. FTO diyince anlasın bari 1
  • Vaaay 07 Ekim 2015, Çarşamba 19:22:53 Vakfın dokuz ay önce 400 milyon borcu olduğu açıklanmıştı. 9 ayda iyi borç kapatmışlar. 2
  • Doğru 07 Ekim 2015, Çarşamba 19:21:44 Doğru söylemiş Vasıf Başkan, iki kişi Vacit Öktem'i yedi şimdi Mustafa San başkanı ateşe atıyor. İyi adam ama o da yapamaz. Ne yapacağı da belli, beceremeyince hemen bağıracak "Kayyum amca metin beni dövüyoo" 7
  • Nihayet 07 Ekim 2015, Çarşamba 19:19:37 Nihayet birisi anlaşılır şekilde durumu anlattı. Teşekkürler Vasıf Başkan, Oyum Kürşat Atılgan'a 12
  • THK lı 07 Ekim 2015, Çarşamba 19:08:51 Vasıf bey sen Osman paşanın bir numaralı adamı ve destekcisiydin ne oldu senin üzerinden ne kadar kurum parası harcandı Kaç kişi işe aldın bunları açıkla... 7
    • Vasıf Yüceliş 07 Ekim 2015, Çarşamba 23:25:46 Ben Osman Yıldırım'ın 1 numaralı adamıydım ama ilk firsatta yönetimden çıkarmak için listenin 1 numarasi yazdığı adamdım. Bunu kurumda çalışanlarda çok iyi bilir. Diğer soruya gelince; 1 kişi bile işe almadım, aldırmadım. En can alıcı soruya cevap vereyim. Para mı harcamışım evet cebimden çok harcadım. Ben uçuş okulunda öğretmen olarak çalışan biriyim. Ders saati ücretli çalışırım. Günlük 240 TL kazanirim. Yönetim kurulu toplantıları olduğunda 2 gün Ankara'da olmam gerektiği ve blok derslerin ortalama 5 gün olduğunu ve bu sürede ki blok derse giremediğimi düşünürseniz her ay en az 1000 TL yıllık bazda hesaplarsak 12.ooo TL kaybım olmuştur. Ben helal ediyorum. Siz de edermiydiniz. 7
    • eski 08 Ekim 2015, Perşembe 17:20:32 vasıf bey İnönü de golf sahasını kimin delegesi ve bu golf sahası yapıldıktan sonra kimin akrabası golf sahası müdürü olarak yüksek maaşla işe alındı bu cevaplarsanız iyi olur 1
    • kıl 08 Ekim 2015, Perşembe 18:06:25 vasıf cok üzüldüm.dalgamı geçiyon sen. 1
    • eski 24 Ekim 2015, Cumartesi 12:24:00 hadi gene iyisin vasıf bey ne yaptın ne ettin gene yönetim kuruluna girdin.Bize hayırlı olsun demek düşer en kısa zaman da İnönü de golf sahası çalışmalarına delegeniz başlan onun yeğini burak beyde golf sahası müdürü olarak işe başlan artık sportif havacılık sahasında golf yarışmaları düzenlenir 0
  • Misafir 07 Ekim 2015, Çarşamba 19:05:04 Üniversitede kaç şehit çocuğu ücretsiz okutuluyor?Bunu dile getirmek bile abes. 3
  • Çallışan 07 Ekim 2015, Çarşamba 19:00:08 Çalışan işçilerin puromosyon paralarını çalan kedi akraba eş dosta farklı maaş bağlatan zihniyetlerdenne beklenir hangi birini sayıyım kurumu resmen telena gelmişler çok acilen kurum sivilleşmeli askerlerin yediği kar kalıyor çünkü tc adalet yok kim kurumun parasını yiyorsa burda tüyü bitmemiş yetimin hakkı var sportif havacılığı bitirdiniz asker zihniyetiyle bu işler olmaz kuruma kim ihanet ediyorsa ALLAH belasını versin kin faydalı işler yapıyorsa yanındayız. 5
  • golfçü 07 Ekim 2015, Çarşamba 18:44:46 kurban ve fitrenin yaz aylarına denk gelip gelirlerin düşmesini düşünen vasıf bey inönüdeki golf sahasına hiç değinmemiş.ne ilginç değil mi? 3
  • THK'cı 07 Ekim 2015, Çarşamba 18:14:23 Anlaşılıyor ki Vasıf Efendi Kürşat paşasına oy istemek için etraflıca bir yazı yazmış. Öncelikle kendi mahallesini süpürmedi gereken Vasıf boynundan büyük işlere giriyor. Vasıf 800 milyon borcu Mehmet Mercan ile Metin Göksalmı yaptı. Sana söyleyeyim kim yaptı. Osman-Volkan Brothers. Görüyoruz ki Volkan halen şirkette çok etkili. Bunu açıklar mısın? Ayrıca bu saydığın şirketlerde kar edenleri nerden kar etmiş baktın mı? Zahmet etme ben söyleyeyim kuruma bağlı olan İktisadi İşletmeden. yani kar ediyor dediğiniz şirketler kurumu hem kredi çekerek gende fahiş fiyata iş taparak batırmış istersen gel bunları senle detaylıca tartışalım heeee. 7
    • Bilanço Öğretmeni 07 Ekim 2015, Çarşamba 19:41:38 Gel sana bilanço okumayı öğretelim hem de iktisadi işletmenin gelir gider tablolarından bu şirketlere ödenen paralara bir bak, bak ki söylediklerin doğru olsun. 1
    • THKcı 07 Ekim 2015, Çarşamba 23:36:21 Bunları delikanlı olsaydın da bir buçuk sene önce söyleseydin artık Uçankuş bile gerçekleri biliyor. Yoksa sende zamanında Osman Paşa'nın karşısında Emredersiniz Başüstüne diyenlerden miydin. 3
  • ben yanıldım 07 Ekim 2015, Çarşamba 18:05:53 Arkadaşlar ben yanıldım siz yanılmayın. Sivil diye Vacit Öktem'i destekledim. Lakin yapamadı. Osman Yıldırım vak'asından yola çıkarak Kürşat Atılgan'ı asker gibi görmeyin. Adam yıllar olmuş askeriyeden ayrılalı. Siyasetçi ama dünya hırsızlık yapar o yapmaz. Belgeli kayıtlı kuyutlu. Her türlü garantiyi veririm. Pişman olmamak için Kürşat Atılgan deyin. 17
  • hep fasa fiso.. 07 Ekim 2015, Çarşamba 17:57:55 THK Üniversitesi mi?? Gurur mu duyuyorsun? eğitim kalitesinden mi? Yoksa kısa sayıda gel geç dercesine, boş derslerle öğrencileri mezun etmesine mi? Ne kattı bilim dünyasına? olmasa eksikliği hissedilir mi? devlete millete faydası ne? şehit çocukları üstünden geçinmeyi bırakın, siz olmasanız okuyamayacaklar mı?? 9
    • düşün bakalım 07 Ekim 2015, Çarşamba 19:24:00 Okul olsa oraya giderlerdi, burası Türkiye'nin tek havacılık ihtisas üniversitesi. Destek versen fena mı olur. 6
    • sen düsün 08 Ekim 2015, Perşembe 10:17:23 tek havacılık ihtisas üniversitesi olmadan, zaten havacılık yoktu.. sizle başladı... :)) kalitesizlik, talan, saçmalıklar da :)) neyine destek vereyim, eş dost akrabalayı işe almanıza mı?? :) 3
  • !!!! 07 Ekim 2015, Çarşamba 17:45:25 Tahmin ediyorum.....sanıyorum... 2
  • süper güç 07 Ekim 2015, Çarşamba 17:36:24 rusya hazardan füze fırlatıyor geliyor suriye yi vuruyor bizde deri parasıyla uçak yapacaz diyoz!!! haydeeeeeeee 4
  • KİRALIK 07 Ekim 2015, Çarşamba 17:28:13 VASIF BEY, PEKİ SÜREKLİ GAZETELERDE ÇIKAN 800.000 MİLYON BORÇ BABAMIN BORCUMU ????. KOMİK OLMAYIN LÜTFEN. 4
    • tam üstüne bastın 07 Ekim 2015, Çarşamba 19:45:14 İşte vakıf borcu 10 ayda 200 milyon azaltmış.gazetelerdeki atmasyon borç ise, evet babanın 3
    • evet babanın 07 Ekim 2015, Çarşamba 19:59:26 Git bu yalanı gazetelere kim verdiyse ona sor. Ne bilelim olmayan borç kimin? 3
  • AMATÖR HAVACI 07 Ekim 2015, Çarşamba 17:26:06 VASIF BEY, RESMİ DEĞERİ YOKSA NEDEN YAYINLIYORSUNUZ. THK NIN 800 TRİLYON BORCU KİMİN OZAMAN. 4
    • yok işte 07 Ekim 2015, Çarşamba 19:46:33 Allah aşkına anlayın artık. 800 milyon borç yok. sizi kandırıyorlar. vakıfta isteyen başkanlara imzalayıp veriyorlar borç durumunu 4
    • doğru bilgi 07 Ekim 2015, Çarşamba 19:56:54 Vakfın borcu yaklaşık 195 milyon kaldı. Kürşat Atılgan ödenmesini sağladı 200 milyonu. M&M kandırıyor sizi. Uyanın artık lütfen. Gidin kendiniz sorun vakıfa. Belgeleri isteyin. Her belgeyi gösteriyorlar. Ben helikopter satış dedikodularını da sordum. Gösterdiler. Bizi kandırıyor Metin'le Mehmet. 3
    • Vasıf Yüceliş 07 Ekim 2015, Çarşamba 23:39:33 Ben kendi Facebook sayfamda sadece dostlarımla paylaştım. Basının hoşuna gittiyse ve yayınladıysa bundan ancak memnun olurum. 0
    • THL lı 08 Ekim 2015, Perşembe 13:19:50 Kürşat Atılgan borç ödedi diye söylüyorsunuz kürşat bey parayı nerden bulduda ödedi osman paşa vermiş olmasın 3
    • YOK MU 08 Ekim 2015, Perşembe 16:34:49 ARKADASLAR BORC 800 MİLYONU DA GEÇTİ. 80 MİLYON DOLAR KREDİ ÇEKİLİRKEN DOLAR 2,10 ŞİMDİ 3,00 SADECE KUR FARKI BORCU 70 MİLYON ARTTIRDI. BORÇ YOK DİYEN ARKADAŞ KURUMA GELSİN HELE . HA BİR DE VAKIF BORCU YOK DİYOR OYLEMİ. YAZIKLAR OLSUN İSTEYEN BAŞKANLARA VERİYORLAR MIŞ. BU KADARINA DA PES ARTIK 1