18 Nisan 2016 Pazartesi, 00:00:13 / Toplam : 35 yorum
Çok beğenilenler
Ali Bey !
18 Nisan 2016, Pazartesi 13:09:53
Dünyanın en büyük bilmem nesini yapmak marifet değil, patenti kendine ait teknoloji,sanayi,icat yapmak önemli! İnşaatta kullanılan vinçler ne malı? Ya da kamyonlar? Ya elektronik,elektrik sistemleri? Bunları biz ürettiğimiz zaman gurur duyabiliriz ancak!
Bu projede dış kredinin önemli bölümü Rus bankasının ortak olduğu Türk bankasından alındı, kullanılan alet,sistemler vs de yabancı yani inşaatı biz yapıyoruz ama parayı yabancılar kazanıyor! Bilime,eğitime,liyakate önem verilmeyen, Tübitak'ın başına hayvanat bahçesi müdürünü getirenlerin ülkesi burası hatırlatırım! Ayrıca övdüğünüz bakan'ın çocukları 20'li yaşlarda 17 şirket kurup 30 dan fazla gemicik sahibi oldular! Bunları ona sordunuz mu ya da soruşturdunuz mu hiç nasıl olmuş bu işler diye? Gerçi biri sormuştu o da pişkin pişkin ' başkaları da oğlum gibi gitsin bankaya alsın kredi sonra istediği gemiyi alsın işletsin ne var bunda' demişti! Bu kafalara destek vermeye devam edin, hiç sorgulamayın,sormayın,biat edin,şakşaklayın!
5211
Ali Bey ! 'e
18 Nisan 2016, Pazartesi 14:59:17 Ağzın bal yesin, sonuna kadar katılıyorum.323
Aeroturco
18 Nisan 2016, Pazartesi 18:45:01 Hep aynı kafa hep aynı saçma sapan cümleler. Daha bugün yerli uçak Vecihi'nin 33000 feet'e çıktığını okumadın mı burada? Siz istiyorsunuz ki sizin gibi düşünmeyenler başarılı olmasın da gerekirse memleket batsın. Arkadaş hepimiz aynı geminin içindeyiz! O haset ederek başarılarını eleştirdiğiniz adamlar işi batırırsa hepimiz batacağız haberiniz olsun.414
Mert Uzunel
18 Nisan 2016, Pazartesi 20:34:54 Elestiri tamam da, sezarin hakkini sezara verelim. O ölcekte bir havalimanini yapmak her ülkenin harci degil. Hele öyle bir projeyi cesaret edip baslatmak ileri diye bildigimiz ülkeleri bile korkutur. Bakin Almanya Berlin-Brandenburg havalimanini eline yüzüne bulastirdi. Insaat milyarlarca Euro yedigi halde yillardir bitmedi, bitirilemedi. Her asamada bir aksaklik, bir terslik cikti. Su anda adeta "biz nereden bulastik bu ise" havasindalar. Kendimizi gecmisten gelen o hastalikli kompleksten bir kurtarabilsek eminim ki o havalimanindan da büyük isler yapacak kudrete sahip oluruz. Isi insaatta kullanilan vince, kamyona indirgersek dünyanin hayranlik ve hatta kiskanclikla baktigi bu dev projeye haksizlik etmis oluruz. 312
Hezarpare
18 Nisan 2016, Pazartesi 23:54:10 Evvela isabetli bir konuya değinirken yanlış yönlendirme yapmanız veya elmaya armut demeniz yazdıklarınızını anlamsız kılıyor. Şunu belirtmek isterim siz o havaalanının parasını başkasından alırsın falat o havaalanını yabancıya kullandırırsanız verdiğiniz paranın 2 katı ile istediğiniz alt yapı ve teknoloji araştırmalarını yaparsınız. Sizi besleyecek kaynakları oluşturmadan teknolojil argeye girerseniz batarsınız. Eh şunu söyleyim çok şükür kendi Çip üretim fabrikası olan bi ülkeyiz artık ve inanıyorum ki TRJET gibi diğer büyük yatırımlarda temel milli yapısıyla çok kısa zamanda muhaliflik yapacağım diye kendini kronikleşmiş hale getiren zihniyetinize kafa açma olanağı tanır. 09
gerçek
19 Nisan 2016, Salı 10:25:13 Öyle bir projeyi yapmak kolay değil her ülke yapamaz diyorsunuz da Dubai Havalimanı'nı kim yaptı onların ne gibi altyapısı,mühendisi,makinası vardı? İngilizler yaptı her zamanki gibi! Hemen her şeyi ithal edip sadece inşaat yapmakla ileri gidilmiyor, gelişmiş,güçlü,zengin olunmuyor! Bırakın vinci bilmem neyi bu inşaatte kullanılan kablolar bile ithal niye o kalitede kablo yapamıyoruz da ondan! Elin adamı da bunu bildiğinden istediği gibi fiyat belirliyor işine gelirse diyor! Almanlar inşaat işinde başarısız olabilir peki bizim her işimiz doğru mu? Almanya'nın 1000 den fazla uluslararası büyük ölçekte şirketi var sadece 4 tanesinin yıllık geliri 700 milyar dolar! Üretmediği,dünyaya satmadığı hiçbir şey yok! Bazı ülkelerdeki ihalelerde, satın alınacak malzemenin alman malı olması şartı vardır bir zamanlar buna Türkiye'de dahildi şimdi hala öyle midir bilmiyorum. Gönlümüz herşeyin en iyisini biz yapalım diyor ama maalesef mümkün değil biz uyurken adamlar çalışıyordu. Gerçek bu.60
sa
21 Nisan 2016, Perşembe 16:21:10 dünyadaki tüm müslüman ülkelerin üretim toplamı sadece almanyaya yetmiyorken akıllı adam almanya havalimanı yapamıyor demiş.
şakamısını nesiniz. havalimanı yapmayı marifet sanmışlar gidin bangkoka gorun adamlar orayı 5 mılyar dolara mal ettiler.
daha dunyayı dolastıgınız yok gelmıs burada yorum yazıyorsunuz. su an havalımanı yapılmasının tek amacı ataturk havalımanı arazındekı ranttır. malum basımızdakılerın araplara sozlerı var. su anda turk ekononısını donduren de arapların sıcak parasıdır. ysıze son 15 yılda hangı fabrikalar kurulmus neler uretmeye baslamısız dersek oturup susarsınız. 00
Zarar
18 Nisan 2016, Pazartesi 00:37:05
İlk 3 ayda gerçekleşen 250 milyon dolardan fazla zararı yazar mısınız Ali Bey? Boşverin İlker Aycı'ya övgü düzmeyi. Bakalım bu zararı yayınlayabilecek misiniz?153
B737 Cpt
18 Nisan 2016, Pazartesi 11:58:26 1. Ve 4. Çeyrekte ne Zaman kar edilmiş de şimdi etsin21
zarar a
18 Nisan 2016, Pazartesi 12:34:04 zarar değil o ilk 32 ayda kaç uçak geldi bunlar bedavaya mı geliyor bi uçak kaç milyon dolar ödemelri yapınca ilk 3 ay zarar gözkür önemli olan uzun vadede şirketin bilançosu nedir geçen yıl 1 milyar dolardan fazla kar elde edildi yani 3 milyar lira yapıyor bu az bi rakam değil ekonomiye dar bakmayın bakarsanız yanılırsınız35
no subject
18 Nisan 2016, Pazartesi 13:37:51 Yâ hu, gecen aylarda da "400 milyon TL zarari aciklasinlar" diyordunuz, net 1 milyar dolar kar gelince sesiniz cikmadi.
Simdi de cikmis "250 milyon dolar zarar var". Hala daha bu isin sezonluk oldugunu, belirli aylar deli gibi zarar yazip, obur aylarda toplanildigini, yil sonu toplam kar zarara bakmak gerektigini anlayamadiniz gitti. Muhaliflik de bir yere kadar.35
Yazık!
19 Nisan 2016, Salı 08:19:10 İlk çeyrekte her zaman zarar açıklanılır. Havacılıkla alakalı olmadığınız çok belli. Şirket ne yapsın sezon düşük olduğu zamanlarda kaliteyi demi düşürsün ? Profesyonellikten çok uzak yorumlar görüyorum. Bir kerede gurur duyun!!10
Tarihi zarar
23 Nisan 2016, Cumartesi 11:17:16 Ukalaca yorum yapmayalım, THY tarihinde hiçbir zaman ilk 3 ayda bu kadar zarar olmamıştı. Bunu kimse yatırımla açıklayamaz. Yaz verileri de iyi gelmiyor. Sene sonu görüşürüz.00
Tüm yorumlar
Tgs li
20 Nisan 2016, Çarşamba 23:57:50 Neden biz en cok calisan ama en az kazanan en az hakki olaniz12
.....
21 Nisan 2016, Perşembe 15:10:08 Yaw he he, bi bitmediniz arkadaş.00
Havacı
19 Nisan 2016, Salı 09:05:13 evet 3. havalimanı harika olacak inşallah ama binali yıldırım artık orhan birdal sevdasından vazgeçmeli.DHMİ personeli iyice travma geçirecek yoksa10
liberal
18 Nisan 2016, Pazartesi 23:07:17 Ah güzel ülkem ah...Herkes her konuda uzman ve politik görüse görede deger veriliyor.22
Urfalı
24 Nisan 2016, Pazar 05:33:16 Evet haklısın aynen sana katılıyorum.10
TGS KAR PAYI ISTIYOR
18 Nisan 2016, Pazartesi 22:54:23 Tgs olarak kar payı istiyoruz .
Bırakın artık ayrımcılık yapmayı 35
ok
21 Nisan 2016, Perşembe 16:16:36 tamam thy ao olarak yorumunu okuduk .çok pişmanız hemen veriyoruz. gerçi sizin şirket sadece bizim değil havaş da ortak ama olsun onlarla konuşur hallederiz.
00
Hadi canım
18 Nisan 2016, Pazartesi 22:28:47 Bu bakan değilmiydi öyle teknolojik işlere kafa yormayın diyen? Siz bakan görmemişiniz anlaşılan. Bu ne pohpoh?75
Obirdal
18 Nisan 2016, Pazartesi 20:15:25 Projenin temellerini atan Sayın ORHAN BİRDAL'dan da bahsedilmesi uygun olurdu.42
Mahalli
18 Nisan 2016, Pazartesi 19:32:41 Yöneticilerimizden yurtdisi mahalli personellerine de öz evlatlari gibi davranmalarini dört gözle bekliyoruz. 11
Ali Kıdık
18 Nisan 2016, Pazartesi 14:57:47 Biraz taraflı bir yazı olmuş. Ulaştırma Bakanımızı ben de takdir ediyorum ama sizin her görüşten meslek erbabı insanlar tarafından takip edilen bir gazeteci olarak tarafsız ve ağdasız bir dil kullanmanızı beklerim. Sayın İlker Aycı'yı ise THY kökenli olmasam da basından takip ettiğim kadarıyla başarılı buluyorum. Saygılar. PVT122
Tgs
18 Nisan 2016, Pazartesi 12:56:16 Bütün hakareti, küfürü ve hatta dayagi yiyen Tgs personeline neden bişey yok acaba??03
...
18 Nisan 2016, Pazartesi 16:44:14 çünkü taşeronsunuz çünkü %100 ortaklık iştiraki değilsiniz. bilmem anlatabildim mi???51
Sn.İlker BEY:
18 Nisan 2016, Pazartesi 12:27:21 kalp= taş / Sn. İLKER AYCI Bey! - Sn. Ali bey: kalplere dokunmak teması işleniyor. Lütfen sn. y.k.ve icra başkanımız asıl işi yapan KARGO VE DİĞER BİRİMLERDE yıllardır asıl işi yapan TK.yı ve işi bilen ehli olan taşeron memur personelinizin de kalbine dokunun Lütfen. bölümümüze kadrolu sıfır eleman alacağınıza işi bilen bizlere öncelik verin kul hakkı. görev yapan asıl işi yapan lisans mezunuyuz şartlarımız kadroya sıfır aldıklarınızdan daha elverişli elhamdülillah ve az maaşımıza rağmen THY.nı yuvamız olarak görüyoruz,kuruma bağlılık duygumuz var. bizlerinde kalbine dokunun, bu tür adeletsizliklere müdahale etme huyunuz var, kulağını tıkayan yöneticilerden değilsiniz. inanın çok içerleniyoruz.herkes aynı konumda ve ah içinde. lütfen birileri bize el uzatsın. saygılarımla.54
...
18 Nisan 2016, Pazartesi 15:59:11 Neden sizi alsın ki? Alacak olsa taşerona ne gerek olurdu? AÖF den diplomayı alan lisans mezunuyum diye geçiniyor! kime sorsan 3 üniversite mezunu :)19
Bozkurt
18 Nisan 2016, Pazartesi 11:51:39 Teknik de durumun kismen duzelmesinin mucadelesini veren isimsiz kahramanlara tesekkurler.Gazetecilik de muhalif ruh olmayi ister muhalefet olsun ki ortayol daha iyi bulunsun.21
....
18 Nisan 2016, Pazartesi 11:21:45 ali kıdık bey siz de hiç vicdan yok mu? Hissedarım ben demeyi havayı atmayı çok iyi başarıyorsunuz. işsiz insanlara havacılıkta yıllarını vermiş insanlara yeni istihdam kapıları açabilmek için girişimlerde bulunsanız olmazmı ? çok mu zor ?? bu yorumları okuyup okumadığınızı da bilmiyoruz. okusanız dikkate alsanız bir cevap yazmaya tenezzül edersiniz fakat o da yok... bırakın boş haberler yapmayı boş konuşmayı. havacılık madem gelişiyor madem binali bey renk getirdi havacılık sektörüne sizde elinizi taşın altına koyup iş isteyen insanlara öncülük edin. binali bey'in yanında boy boy fotoğraflar göstermekle hissedarım ben demekle olmuyor. ama tabi tuzunuz kuru.21
Havacı
18 Nisan 2016, Pazartesi 09:19:24 Ali Bey, İlker Aycı sağolsun, Hamdi Topçu gibi gaddar ve kindar bir yönetici değil, doğrudur. Ancak işçinin hakkını vermeye gelince THY personeli 3 senelik TİS ve son iki senesi 6 aylık %4 zammı mı hak ediyor? CED bilet de sonuçta pas bilet gibi uçakta yolcudan yer kalırsa kullanılabilen bir hak. THY 20 bin personeli aştı ve son 1 sene içinde yönetmelikte yapılan değişiklikle 3 aylık personel bir senelik kıdemine hak kazanmadan CED bilet kullanabiliyor. Ailesi de cabası. Şimdi bu sayıya Teknik A.Ş'nin 5 bin personeli ve aileleri de (doğal haklarıdır) eklendi. Uçak sayısı 308. Geçen hafta İzmir'den dönüşte 50 pas biletli personel kontuarda aileleri ile birlikte stres içinde bekliyordu. Bu arada uçağın kapasitesi 137 yolcuydu zaten. Ayrıca CED bilet de pas biletden öncelik olarak sonra geldiğinden durum ölme eşeğim ölmeye bağlanıyor. Yani diyeceğim odur ki sizlere de CED bilet hakkı veilebilir. Uçabiliyorsanız uçun bakalım! 32
...
18 Nisan 2016, Pazartesi 11:24:05 ölücü yiyici olmayın sizde kardeşim. izmirden istanbula bilet alamayacak kadar kendini fakir ve ezik görüyorsan yazıklar olsun. ced bileti daha uzak noktalar için kullanmaktan neden imtina ediyorsunuz? izmir istanbul bileti kaç para? beleş bilet bulduk cılkını çıkarana kadar en yakın noktada bile kullanalım mantığından vazgeçin. yoksa daha çok kapıda paspas olursunuz.32
Mahalli Personel
18 Nisan 2016, Pazartesi 00:25:35 Darisi insallah mahalli personele diyelim...Bugun amcayla teyze son yarim saat kala ucaga geldiler.Ucusa kabul edemedik tabi.Teyzem bana demezmi "Siz dua edinki oglum yanimda degildi yoksa sizi döverdi" ...Bunu tebessum edin diye anlattim. Merkezi personelle ayni isi yapiyoruz ama mahalli personel olarak islem goruyoruz.Ne diyelim darisi mahalli personele...iyi geceler.80
Mahalli Personel
18 Nisan 2016, Pazartesi 11:44:10 Merkez tainli personel kredi borclarini kapatmak icin yurtdisinda bankalari kostururken, cocuklarin okularini halletmek, eslerine mesai saatlerinde yardim etmek ...... daha cok yazilabilir. merkez tainli personel gunde 2-3 saat calisirken mahaliler 10-12 saat.00
Merkez
18 Nisan 2016, Pazartesi 19:38:22 Yurtdisindaki bankalara taktiklari ve tayinleri ciktiklarinda kactiklari da ayri tabi. Yakinda bankalar kapiya dayanirsa sasirmam. Mahallilere üstten bakmak ve borc takip kacmak maharet gibi kendi aralarinda anlatilir oldu.00
Akıllara ziyan çalışma temposu...
18 Nisan 2016 Pazartesi, 00:00:13 / Toplam : 35 yorumÇok beğenilenler
Tüm yorumlar