BAZILARI UÇUŞTA NAMAZ KILMAK ARTIK SERBEST DİYOR. YASAKTI DA HABERİMİZ Mİ YOKTU?

    Çok beğenilenler

  • Çetin bey 13 Eylül 2023, Çarşamba 17:31:16 Siyasal islamcılar,din tüccarları namaza,niyaza,oruca vs verdikleri sözde önemi kul hakkına neden vermiyorlar acaba? Namazı kıl,domuz yeme ama her türlü adiliği yap,hak ye,torpille iş,makam,para sahibi ol,iftira at,yargıtayın kararını uygulama sonra elhamdülillah müslümanım de...Anlamazlar,işlerine gelmez de yine de yazalım. Maun suresi ''İşte yetimi itip kakan da yoksula yedirmeyi özendirmeyen de odur. Vay haline o namaz kılanlara ki Onlar namazlarının özünden uzaktır­lar, Halka gösteriş yaparlar. Hayra da engel olurlar'' Çıkar ve gösteriş için kıldıkları namaz çarpsın alayını inşallah ! Saygılar,hürmetler... 2
  • Bırakın bu işleri 13 Eylül 2023, Çarşamba 23:13:46 Namaz sonrası kartlarını mescitte bırakanlar uçakta orada burada namaz kılsa ne kılmasa ne,kulu kandırdınız Allah'ı mı kandıracaksınız ey gafiller? 1
  • Tüm yorumlar

  • Barbaros hayrettin paşa 16 Eylül 2023, Cumartesi 12:47:04 “bu arab kavmine îtimâd etmek kat’â câiz değildir.” “12000 askerim vardı. fakat bunların yarısı, askerlik kaidelerine göre savaşmayı bilmeyen arap gönüllüleriydi ve başları sıkışınca kaçmaları, hatta düşmanla birleşmeleri görülmemiş işlerden değildi.” Barbaros hayrettin paşa 1
  • Barbaros hayrettin paşa 16 Eylül 2023, Cumartesi 12:18:38 Barbaros hayrettin paşa demiş ki ;zira araplar da insan canı gayetle değersizdir. kulluklarını bilip tedbir alacakları yerde, "her şey allah'tandır" deyip budalaca ölürler. 2
  • siz yorumlayın. 16 Eylül 2023, Cumartesi 12:11:01 pilot tebahhur edince yorumlarda bitti. Acaba diğerlerini de değişik isimlerle uçuş dönüşü (?) kendisi mi yazıyordu ? 1
  • Yanlış yoldasın. 16 Eylül 2023, Cumartesi 12:05:50 Çetin bey, bu ayet, namazını kılan ama ahlaken bozuk olanadır. Namazı kılmayan önce namazın hesabını verecek. Sen yoksa bu ayete mi sığındın. Önce namaz, oruç. Bunları geçemeyenin ahlakına sıra bile gelmez. Yani günde 5 vakit namazını eda edenin yaptıkları boşuna değil. 14
    • CVP yanlış yolda. 16 Eylül 2023, Cumartesi 12:36:47 Öbür tarafta neyin önce neyin daha sonra sorgulanacağı bilgisini nereden aldınız bilmem. Güvenilir olmayanın dini olmaz sözü bir hadistir. Dinsiz biri sorgulanmaz. Benim nereye sığındığım bellidir. Sizin bunu anlamanız ise mümkün değil. Yormayın kendinizi. Kendinize bakın. 0
    • Megan 16 Eylül 2023, Cumartesi 12:41:29 Nerden biliyorsun ? Belki gece uyumadan önce yapılan türkçe dua bile yeterlidir.Ben böyle düşünüyorum. 1
    • Kasımpaşa fake molla.. 16 Eylül 2023, Cumartesi 17:44:45 Kasımpaşa mollası,bunu yazdığına göre ahlaken dip şekilde yatkalk yapmaktasın deme hakkım var,sefilliğe gerek yok,adam ol ,adam muamelesi gör 0
    • Beyin ölümü.. 16 Eylül 2023, Cumartesi 17:51:39 Dini namazala kısıtlayan ama hertürlü adaletsizlik ,sapıklık liyakatsizlik yapan alcaklara ne diyeceğiz,demek ki namaz salt ölçü değil beybisi,aklını iğdiş edenlere söyle… 0
    • Rüyalandın mı? 16 Eylül 2023, Cumartesi 19:05:25 Rüyanda mi gördün süslüman?tekfir ede ede slze göre adam kalmadı ruhbancıklar,engizisyon artıkları . 1
  • @airporthaber'e 15 Eylül 2023, Cuma 17:53:53 pilot efen dinin mesajları kesilince yorumlarda durdu. Ben olsam bu kez de kabin memuru ismi ile yeniden başlarım. 12
  • Pilot'a-a 15 Eylül 2023, Cuma 16:17:20 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • Tablo karanlik... 15 Eylül 2023, Cuma 15:41:48 Hakaretin siniri yok.Neredeyse yapistirmadiginiz tarikat kalmadi.Gogus gerene amborgo, sallayana ise`go bo go.Cok adilane. Cok acinasi. 19
    • Şıracı 15 Eylül 2023, Cuma 15:57:27 Acı sende 1
  • @AirportHaber 15 Eylül 2023, Cuma 15:13:58 Bu pek demokratik mesaj size mi ait? 21
    • Demos ve krotos 15 Eylül 2023, Cuma 15:34:31 Sıkışınca demokrasi sesleri geliyor radikallerden,talibantaparlardan 2
    • airporthaber 15 Eylül 2023, Cuma 15:42:24 Pilot rumuzlu bir okur dadandı bu yazımın yorum hanelerine. Eğer bu adam pilot ise ben de vatman ’ım. 19.09. saat 14.42 itibarı ile 45 adet yorum göndermiş. Bir yorumunda bile okurların beğendim işareti beğenmedim den çok değil. Saat 14 civarında yazdığım bir notla bundan sonra gönderecekleri yorumların yayımlanmayacağını genele duyurmaktan başka çare kalmadı. Tabii ki bunu çok daha önce yapıp bu çirkinliğe imkân tanımamam gerekirdi. Çakma Pilot Efendi anlamıyor. Kısıtlamadan sonra bile 6 adet daha not gönderdi. VPN kullanıyor tabii ki. Kontrol ettim. Örneğin (x 119) VPN ile saat 13. 39.05’ de bir paylaşım yapıyor. VPN’ ni kapatmadan diğer paylaşımına geçiyor onunda numarası (119 X) paylaşımın gönderim saati ise 13.40.50. yani diğerinden 1 dakika 45 saniye sonra. Bu tür örnekler den fazla da var. Hak ve özgürlükten bahsediyor beyefendi. Önce internetten yorum nedir onu okusun öğrenin. Bir diğer arkadaş davranışımı demokratik bulmadığını söylüyor. Ben ise gayet demokratik davrandığıma inanıyorum. Galiba kendileri hiçbir yerde konuşamıyor veya dinlenmiyor. Meydanı boş bulunca kurtlarını döktü. Herhalde Pilot Bey ciddi rahatsız. Bana verdiği rahatsızlığa rağmen yine de kendisine şifalar dilerim. 3
    • AİRPORTHABER'E 15 Eylül 2023, Cuma 15:50:06 EVET BANA AİT. ÇETİN ÖZBEY 1
  • Pilot 15 Eylül 2023, Cuma 15:11:26 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
    • pilot'a 15 Eylül 2023, Cuma 16:08:45 Sen ölçüyü çok kaçırdın. Hele başka bir siteye aynı konuya bu kadar yorum yaz. Bak yayınlanıyor mu? 0
  • Pilot 15 Eylül 2023, Cuma 14:54:19 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • Pilot 15 Eylül 2023, Cuma 14:52:22 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • Pilot 15 Eylül 2023, Cuma 14:47:55 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • Pilot 15 Eylül 2023, Cuma 14:45:48 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • Pilot 15 Eylül 2023, Cuma 14:43:20 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • Pilot 15 Eylül 2023, Cuma 14:41:48 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • Pure (has) ensar 15 Eylül 2023, Cuma 14:20:46 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • Pilot'a 15 Eylül 2023, Cuma 14:02:03 THY' de bu kadar yaygara yapacak bir pilot daha bulamazsın. Demek ki bu çakma pilot. 2
  • PİLOT'A 15 Eylül 2023, Cuma 13:56:27 GEÇ OLDU AMA BUNDAN SONRA GÖNDERDİĞİN HİÇ BİR YORUM YAYINLANMAYACAAK. BİRAZ İSTİRAHAT ET UÇUŞA GİT YALANCI PİLOT 2
  • Pilot 15 Eylül 2023, Cuma 13:44:16 Fiş verin'e: Sen ve senin gibi sözde çakma aydınlar başkalarını bu şekilde fişlediği sürece EvelAllah bu ülkede İslam yükselmeye devam edecek. Yönetimde kimin olduğunun bir önemi yok. Kendi pis, iğrenç, rezil faşizanlığına karşı esas birleşe birleşe kazanacak olan bizleriz. Ne içerideki gavurlara nede dışarıdaki gavurlara bu ülkeyi ezdirmeyeceğiz. EvelAllah! 42
    • Z raporun alınmış,byeeeee 15 Eylül 2023, Cuma 14:12:55 İslam hep olduğu yerde,yükselen ;şerefle,adaletle empatiyle onu yaşayandır,alçalan ise siyasete ,kendi menfaatine ,paraya pula ,sapıklığına ,boşbağazlığına evirendir… 1
    • Ekip Tahsis 15 Eylül 2023, Cuma 17:17:15 Menzilciye uzun menzilli bir uçuş verelim.. iyi uçuşlar pilot efendi 1
    • Pilot'a 15 Eylül 2023, Cuma 21:25:53 Hayatın her dalında her an gayrimüslimlere ve herşeyine muhtaç olduğun ve kutsal değerler kişisel ve politik çıkarlar için kullanıldığı müddetçe İslam yükselse ne Türk olsan ne? 0
  • Pilot 15 Eylül 2023, Cuma 13:40:50 Tost: Enflasyon dünyanın yerinde ortak sorun. Sen aradan bunu fırsat bilen fiyat manipülatörlerine sor. Aradaki komisyoncunun sütü bozuksa bu seni yorar beni de. Boş boş yazıyorsunuz. 36
    • Arada bir başka kanal seyret (sakat olmasın aman) 15 Eylül 2023, Cuma 14:15:59 Tam bir ahaber ve diğer tüm yandaş kanal ağzı:))))))) 3
  • Pilot 15 Eylül 2023, Cuma 13:39:05 Mehdi'ye: Seçim boyunca size "şöyle geliyoruz, böyle alacağız" diye yalan atan çakma kanallara ve habercilere bakmıyoruz. Sana tavsiyem sen de bakma. 48
    • Seçim mi geçim mi? 15 Eylül 2023, Cuma 14:18:18 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • Pilot 15 Eylül 2023, Cuma 13:37:48 Magical'a: Kes ZİBİDİ! Ben ensarcı falan tanımam. Sen onu seni doğurana sor. 49
  • Pilot 15 Eylül 2023, Cuma 13:23:28 Süslücük..'e: Hadi oradan seni empati fukurası zibidi sen de. Daha yezitin "gerçek anlamını" bilmiyorsun ama burada boş boş yazıyorsun. Bunlar ne varoş konuşmalar böyle. 52
    • Ortaya karışık.. 15 Eylül 2023, Cuma 13:30:55 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
    • Commander 15 Eylül 2023, Cuma 13:50:34 Cahil biraz tarih biraz ekonomi biraz coğrafya oku … Arapça ezberleyeceğine 0
  • Pilot 15 Eylül 2023, Cuma 12:34:05 Hangi çocuk okula aç gidiyormuş hele bir göster? Sen aç giden bir çocuk gördün de ne yaptın? Böm böm baktın mı? yoksa o yerin Valiliğine haber verip de hesabını sordun mu? Yoksa sadece burada demogoji mi yapıyorsun? Oglum sizin içinizi de dışınızı da iyi biliriz. Hiiiiiiiiç maval okuma. 56
    • pilot'a 15 Eylül 2023, Cuma 12:53:36 artık kurtlarını döktün. Herhalde raporlusun. Yazmaktan uçmaya vakit kalmamıştır mutlak. Bizim pilotlarımız arasında senin gibi bir tane daha yoktur. Kabahat bu çetin beyde bir insanın bir yazıda 10 tane yorumunu yayınlıyor. Pilot bey 4 tarafa cevap veriyor. Ve de hangi yorumu kime hitaben yazdığı da belli değil. Yorum kutuları insanlar birbirini cevaplasın diye mi koyulmuş. Acı bize pilot ey. N'olur uçuşa çık artık. 0
    • Commander 15 Eylül 2023, Cuma 12:58:55 Menzilci bence boş boş konuşma artık 0
    • Rabbena hep bana ama sadece bana... 15 Eylül 2023, Cuma 12:59:03 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
    • Magical 15 Eylül 2023, Cuma 13:00:20 Sen git ensarcıların yanında takıl 1
    • Mehdi 15 Eylül 2023, Cuma 13:05:22 Senin ülkedeki haberlerden haberin yok heralde aç biraz haber izle 1
    • Tost 15 Eylül 2023, Cuma 13:07:40 Okullara sor tost 50 tl ayran 15 yol15 kaç tl etti ? Aylığı hesapla 1
  • Pilot 15 Eylül 2023, Cuma 12:32:29 Tarikatçılara zaten bırakma. Ama her inanç sahibini de tarikatçı diye fişleme. Hep düştüğünüz bu hatadan artık vaz geçin. Evet bu ülkede hukuk var ve siz de buna uymak mecburiyetindesiniz. Araplaştırma gibi ifadece son derece faşizan. Sen herhalde fizik bilmiyorsun: her boşluk dolar. Bilem yeterince açık mı? 52
    • EKİP TAHSİS'E 15 Eylül 2023, Cuma 12:59:37 BU PİLOT BEYEFENDİYE İSTANBUL- YALOVA UÇUŞU VERİN. ANCAK ORAYA UÇABİLİR. HER HALDE KAFASI BELLİ BİR KONUNUN DIŞINDA ÇALIŞMIYOR. BU UÇUŞUN HEM KISA OLUR SAATİNİ DE İYİ AYARLAYIN LÜTFEN. 0
    • Fiş verin ,vergi kutsaldır... 15 Eylül 2023, Cuma 13:03:19 Ya tarikatın fikirsiz müridi ya da siyasal islamin yezidi bir yapıda sen devam et,durmak yok bozguna devam.. 1
  • Pilot 15 Eylül 2023, Cuma 12:04:43 Joker': Biraz tarih bilsen çenemizi yormak zorunda kalmayacağız. Az araştır "Emanuel Karasu". Kimdir kimlerdendir ve neredendir. Takiben gerisi çorap söküğü gibi gelir, anlarsın kimler batırmış. 50
    • Karasu ,aksu 15 Eylül 2023, Cuma 14:22:57 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • Pilot 15 Eylül 2023, Cuma 12:00:51 AmonAmarth'a: Diyebilirim ve diyorum da çünkü sen bu ülkede azınlıksın. Yani daha açık şekli ile sen bu ülkede çoğunluk değilsin. Mülteci istemiyorsan önce vatanına sahip çıkacaksın. Dışarıya yağ bal yaparken kendi toprağına çömur atmayacaksın. İnançsız olman seni ilgilendirir. Hal böyle iken bir başkasını eleştiremezsin. Keza kimse seni eleştirmiyor. Ama yeri gelince sınırını - haddini bileceksin. Türkiye Müslüman bir ülkedir ve İslamın da son kalesidir. Bayrağımız ve vatanımız mukaddesdir. Kimseye çamur attırmayız. EvelAllah bu topraklar Müslüman olarak da kalacaktır. 47
    • Aman dikkat… 15 Eylül 2023, Cuma 13:35:38 Son kale savunucuları olarak bol bol taliban işid mi ithal ediyorsunuz good boy..aferin sana,eşlere bacılara erkek çocuklara dikkat et ama sonra belli olmaz bu sapıkların ne yapacağı 1
    • Komedi 15 Eylül 2023, Cuma 13:53:37 İslamın kalesi mi ? Komik olma islam araplara indi Türklere değil biz Türk üz ama müslüman olmaz zorunda değiliz! Bende azınlık değilim bu ülkede başka dinden tutta başka mezhepden yada inanan ınanmayan birçok insan var .. Burası Türkiye Cumhuriyeti! İslam Cumhuriyeti değil hadi az ötede oyna cahil 1
    • AmonAmarth 15 Eylül 2023, Cuma 13:54:08 Sen kimsinki beni eleştiriceksin ya hadsiz 1
    • Pilot rumuzuna 15 Eylül 2023, Cuma 21:33:38 Neye göre,neden ve nasıl islamın son kalesiyiz? Bir kere arap kendinden başkasını müslüman olarak kabul etmiyor ayrıca islam ülkelerinin ekonomik, sosyal,ticari,ahlaki,hukuki, eğitim,güvenlik,adalet,liyakat, bilim,ilim her açıdan durumu ortada dışa bağımlılıkları da muhtaçlıkları da. Bu konularda olumlu yönden iyi bir seviyede olmazsan müslüman olarak kalman zor olur. Aç karnına yorum yapma git biraz kemik falan dişle belki olmayan aklın az da olsa çalışır. 0
  • Pilot 15 Eylül 2023, Cuma 11:55:31 Commander'a: Senin susman iyi olur keza elinde konuşabileceğin bir done yok. Beğenmiyorsan kapı orada! 37
    • The zombi 17 Eylül 2023, Pazar 13:10:28 Senin çocuklarını da böyle zehirliyormusun yazık geleceklerine senin gibi bir babaları olduğu için utanç duyacaklar sana değilde onlara çok acıyorum 0
  • Magical 15 Eylül 2023, Cuma 11:33:31 Ülkeyi araplaştıramıcaksınız.Meydanı boş bulmayın bu ülkede kanun hukuk var.Bu ülken vatandaşlarını tarikatçıların eline bırakmayacağız! 4
  • Commender 15 Eylül 2023, Cuma 11:24:06 Çocuklar okula aç gidiyor beslenme çantaları boş bunların yüzünden hep konuşmaya gelince boş konuşurlar 4
    • Boş vaat.. 15 Eylül 2023, Cuma 12:13:34 Beslenme sözü vardı hesapta …. 1
  • Pilot 15 Eylül 2023, Cuma 11:10:49 iftiraya bak'a: Kardeşim bunları alayı böyle; iftira atar, karalar ve yaftalar. Yalan söylemekten dahi çekinmezler. Lafı gelince hak, özzgürlük, adalet, demokrasi diye mangalda kömür kırakmazlar ama bir yandan da faşizmin dibine dibine vururlar. Bunlara EvelAllah geçit vermeyiz. Ne içerideki nede dışarıdaki gavurlara bu ülkeyi bırakmayız. Hamd olsun! 44
    • Commander 15 Eylül 2023, Cuma 11:26:08 Gavurun başı sensin bence 1
    • AmonAmarth 15 Eylül 2023, Cuma 11:39:32 Bu ülke müslüman diyemezsin Burası laik ülke ben inançsızım ve Türk vatandaşıyım ülkemdede mülteci istemiyorum! 1
    • Süslücük.. 15 Eylül 2023, Cuma 11:53:50 Vay süslümanım,durmak yok arapsevmeye yezittapmaya devam.. 0
  • Pilot 15 Eylül 2023, Cuma 11:07:51 Joker'e yanıt: Namazımızı kılacağız ve sen buna saygı duyacaksın. Kimse sani "neden kılmıyorsun?" sorup yargılayamacağı gibi sen de namazını kılanı yargılayamazsın. Sarık ve cübbe ise tamamen senin fantezi dünyanın bir kurgusu. Kimsenin bu ülkeyi araplaştırmaya çalıştığı da yok. Sen önce git de biraz tarih öğren; bir zamanlar Osmanlı İmparatorluğunda Türk ve Kürt, arabıyla aynı vatanın insanları idi. Viyadan Yemene o devasa alanda kimle aynı topraklar üzerinden beraberdi az biraz düşün. Sizler birilerinin maşasısınız ve bu etnik ayrıştırmaya pek bir alet oldunuz. Oysa ki Müslümanlık bu ayrışmayı engelliyor ve birleştirici bir rol oynuyor. Siz bu anaçlığa sarılacağınıza daha çok düşmanlık yapıyor ve daha çok ayrışıyorsunuz. Gözünüzü açın. 47
    • Joker 15 Eylül 2023, Cuma 11:22:58 Osmanlıyı da senin gibileri batırdı 0
    • Osmancık pirinci.. 15 Eylül 2023, Cuma 11:58:30 Osmanlı imparatorluk muydu?sömüren,mütecaviz ve kolonici diyorsun,koçum salya saçmadan önce tarih oku ,kelimeleri iyi seç..Osmanlı bu arada hanedan dır Türk ise bir ırk,Türküm demek seni faşist yapmaz ,bak Selçuklu ‘ya Osmanlı’nın doğuş yerine..Oku illa ki oku.. 0
    • Marcus 15 Eylül 2023, Cuma 12:08:50 Sarayın uşağı troll 1
    • Marcus 15 Eylül 2023, Cuma 12:13:11 Menzil garabesi kendi aklını kendine sakla 1
  • Manager 15 Eylül 2023, Cuma 10:07:23 Pazar mesaileri ne oldu ? Hak yiyenler nerde pazar mesaileri? Bay Bolat hukuk kararını uygula pazar mesailerimizi ver 0
  • Dostoyevski 15 Eylül 2023, Cuma 08:25:09 Ülkede ekonomi çökmüş,Eğitim bitmiş liyakat kalmamış can güveniği yok ,milyonlarca mülteci dolmuş, ev alıp kimlik sahibi oldular.Ülkede huzur bereket kalmamış çıkmışlar boş boş iftiraymışta bilmemne ! Bıktık sizin iş bilmezliklerinizden yaptıklarınızdan sabrımızı zorlamayın! 1
  • iftiraya bak 14 Eylül 2023, Perşembe 23:02:30 Öyle bir açıklama yapıyorsunuzki nereden tutsak elde kalıyor. Siz ve buradaki yorumcuların çoğu, bütün inananları toptan zan altında bırakıyorsunuz. İftira atıyorsunuz. Daha en baştan büyük bir önyargı ile sanki bütün namaz kılan oruç tutanlar, bunu gösteriş, menfaat için yapıyor demeye getiriyorsunuz. Buna hakkınız yok. Bir öğretmen suç işlediyse, bütün öğretmenler suçlu kötü menfaatçi insanlardır demek gibi birşey bu. 34
    • CVP İFTİRAYA BAK 15 Eylül 2023, Cuma 00:00:32 YAZIDA TÜM İNSANLARI, TÜM İNANANLARI ZAN ALTINDA BIRAKAN BİR İBARE YOK. BUNU NEREDEN ÇIKARTTIĞINIZI BİLEMEM.SANKİ İLE BAŞLAYAN CÜMLENİZDEKİ SÖZÜNÜZ VE BÖYLE DEMEYE GETİRİYORSUNUZ ŞEKLİNDEKİ İFADENİZ TUHAF. SİZ YAZIYI ÖYLE ANLAMIŞ / YORUMLAMIŞ OLABİLİRSİNİZ. SÖYLEMİNİZE ÖRNEK OLAN CÜMLELERİ BİLDİRİRSENİZ BİR DAHA BAKARIM TABİİ Kİ.YORUMCULARIN DÜŞÜNCELERİ ONLARI BAĞLAR. İFTİRA SÖZÜNÜZ BENİM AÇIMDAN ÇİRKİN. KENZU-L UMMAL İSİMLİ 5 CİLTLİK HADİS KİTABINDAN ALINAN AŞAĞIDAKİ CÜMLELER HERHALDE SİZİ RAHATSIZ ETMEMİŞTİR. CEVAPLARDA ÇOK KULLANDIM. “Kişinin namazına, orucuna bakmayın; konuştuğunda, doğru konuşup konuşmadığına, kendisine emniyet edildiğinde, güvenilirliğini ortaya koyup koymadığına; dünya kendisine güldüğünde, takvayı elden bırakıp bırakmadığına (menfaat anındaki tavrına) bakıp öyle değerlendirin.” (Kenzul-Ummal, h. No: 8435) “Kişinin namazı, orucu sizi aldatmasın. Dileyen oruç tutar, dileyen namaz kılar. Fakat güvenilir olmayanın dini de olmaz.” (A.g.e. h. No: 8436) 0
    • Joker 15 Eylül 2023, Cuma 08:08:41 Bir bitmediniz ya .. Belli o yüzden bu kadar arabı afganı ülkeye soktunuz ülkede huzur kalmadı sizlerin yüzünden 0
    • Marcus 15 Eylül 2023, Cuma 08:11:14 Kim iftira atıyor ? Bu kadar tarikatı vakfı biz mi açtık ? Küçücük çocukları bile alet ettiniz utanın be! Bir sürü tarikat vakfından sizinde bir hafızınız olsun diye para toplamaya başlamışlar eğitim sistemi çökmüştür net! 0
    • Ne iftirası 15 Eylül 2023, Cuma 09:53:16 Seni bilmem ama ülkede diğer Müslüman ülkeler gibi Allah korkusu iktidar korkusunun çok gerisinde kalıyorsa o ülkede her türlü takiyye ,adaletsizlik yaşanacaktır.. 0
  • CVP KARALAMA KAM. 14 Eylül 2023, Perşembe 18:57:47 AHMET BOLAT BEYİN ŞİRKETİN BELİRLİ BİR ZÜMRESİ İÇİN İDEAL BİR İNSAN, YÖNETİCİ OLDUĞUNU GÖRÜYOR VE BİLİYORUM. YİNE DE AŞAĞIDAKİ MESAJI KENDİLERİ İÇİN DE YAZIYORUM “Kişinin namazına, orucuna bakmayın; konuştuğunda, doğru konuşup konuşmadığına, kendisine emniyet edildiğinde, güvenilirliğini ortaya koyup koymadığına; dünya kendisine güldüğünde, takvayı elden bırakıp bırakmadığına (menfaat anındaki tavrına) bakıp öyle değerlendirin.” (Kenzul-Ummal, h. No: 8435) “Kişinin namazı, orucu sizi aldatmasın. Dileyen oruç tutar, dileyen namaz kılar. Fakat güvenilir olmayanın dini de olmaz.” (A.g.e. h. No: 8436) 0
  • Çetin bey 14 Eylül 2023, Perşembe 18:35:25 Ben sizin yaşını, başını almış bir insan olarak namaz gibi kulluğun zirvesi olan bir ibadeti elbette, gayet tabi gibi karşılayarak desteklemenizi, riskli yönü varsa onu da yılların tecrübesinin gereği yapıcı ve uyarıcı yaklaşmanızı bekliyorum. Bırakın kırk dereden su getirmeyi. Alkollü, hostesli, farklı işlerle meşgul olunan durumlar, 2 rekatlık seferi bir namazın yanında çok çok daha üzerinde durulması gereken hususlar. Ölüp gideceğiz, Dinde her türlü kolaylık var. Namaz her halukarda, her fırsatta ifa edilebilecek bir sorumluluğumuz. Hayatın her anında ve ortamında. Sizde artık olgun, geniş açıdan bakan, yapıcı bir kişiliğe bürünün lütfen. Allah gecinden versin bir sabah Çetin bey hakkın rahmetine kavuşmuş diyecekler. O günleri daha fazla düşünün derim. 44
    • CVP ÇETİN BEY'E 14 Eylül 2023, Perşembe 18:43:18 KİMİN ÖNCE ÖLECEĞİ BELLİ DEĞİL. SİZE SAĞLIKLI VE GÜZEL BİR ÖMÜR DİLYORUM. BU YAZININ YORUMLARINI KARŞILAMADA ÇOK HATA ETTİM. ASLINDA TÜM YORUMLARI AŞAĞIDAKİ METİNLE CEVAPLAMALIYDIM “Kişinin namazına, orucuna bakmayın; konuştuğunda, doğru konuşup konuşmadığına, kendisine emniyet edildiğinde, güvenilirliğini ortaya koyup koymadığına; dünya kendisine güldüğünde, takvayı elden bırakıp bırakmadığına (menfaat anındaki tavrına) bakıp öyle değerlendirin.” (Kenzul-Ummal, h. No: 8435) “Kişinin namazı, orucu sizi aldatmasın. Dileyen oruç tutar, dileyen namaz kılar. Fakat güvenilir olmayanın dini de olmaz.” (A.g.e. h. No: 8436) 0
    • Joker 14 Eylül 2023, Perşembe 19:53:26 Biz sizin amacınızı biliyouz sen kafanı yorma… kabine önce namaz sonra sarık cübbe sonrada … Burası Türkiye Cumhuriyeti… Araplaştımaya gücünüz yetmeyecek ! 0
    • Dangalak… 15 Eylül 2023, Cuma 09:57:25 Böyle konuşan Maun namazı kılıyor demektir,sen o namazlarada tövbe et ve dangalakca konuşmalarından dolayı helallik dile ensar çocuğu 0
  • Pilot 14 Eylül 2023, Perşembe 18:34:34 Salla molla salla'ya: Böyle gelmedi ve böyle de gitmeyecek. Keza gitmiyor. Sen ve senin gibilerin bağnazlığı artık kimseye sökmüyor. Herkes sınırını bilecek. 47
    • Molla oğlu salla 15 Eylül 2023, Cuma 09:58:43 Etraf ensar çocuğu!! dolmuş görmeyeli… 0
  • hayret 14 Eylül 2023, Perşembe 18:30:15 “Kişinin namazına, orucuna bakmayın; konuştuğunda, doğru konuşup konuşmadığına, kendisine emniyet edildiğinde, güvenilirliğini ortaya koyup koymadığına; dünya kendisine güldüğünde, takvayı elden bırakıp bırakmadığına (menfaat anındaki tavrına) bakıp öyle değerlendirin.” (Kenzul-Ummal, h. No: 8435) “Kişinin namazı, orucu sizi aldatmasın. Dileyen oruç tutar, dileyen namaz kılar. Fakat güvenilir olmayanın dini de olmaz.” (A.g.e. h. No: 8436) 0
  • gayya kuyusu'na 14 Eylül 2023, Perşembe 18:29:08 “Kişinin namazına, orucuna bakmayın; konuştuğunda, doğru konuşup konuşmadığına, kendisine emniyet edildiğinde, güvenilirliğini ortaya koyup koymadığına; dünya kendisine güldüğünde, takvayı elden bırakıp bırakmadığına (menfaat anındaki tavrına) bakıp öyle değerlendirin.” (Kenzul-Ummal, h. No: 8435) “Kişinin namazı, orucu sizi aldatmasın. Dileyen oruç tutar, dileyen namaz kılar. Fakat güvenilir olmayanın dini de olmaz.” (A.g.e. h. No: 8436) 0
  • gayya kuyusu 14 Eylül 2023, Perşembe 16:48:17 Bu başlık tam bir laikçi gayya kuyusuna dönmüş durumda. Bunlar ne pis karaktersiz insanlar böyle. Hakaretler, iftiralar, toptan karalamalar gırla gidiyor. Adamlar gelmiş bana inancımı nasıl yaşayacağımı, nasıl namaz kılacağımı falan öğretmeye çalışıyor. Kendi hayal aleminde kendilerini herkesten üstün gören hastalıklı bir ruh halleri var. İşte bunları başımızdan def ettiğimiz son 20 yıldır Türkiye nefes aldı, dünyada varlık gösterebildi. Şimdi bırakın kendi çukurlarında debelenip dursunlar. Bunlarla kaybedecek vaktimiz yok. Türkiye emin adımlarla yolunda devam ediyor. Herkes işini yapsın yeter. 7
    • Cool boy.. 14 Eylül 2023, Perşembe 18:36:39 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 1
    • Motorin 15 Eylül 2023, Cuma 12:02:30 Motorin 41 tl oldu 2
  • hayret ... 14 Eylül 2023, Perşembe 16:19:24 Namaz ve ibadet konusu söz konusu olduğunda niçin bu işle ilgisi olmayanlar gerilir, hayret ediyorum. Herhalde yaşın kemale ermiştir, ama hala sende oturmamış bir şeyler var. Bu düzenlemeyi ve kolaylığı yapanlara mutlaka bir karakter bozukluğu yakıştırırsınız. Hiç düşünmezsiniz, demek ki bu konuda bir ihtiyaç varmış. Siz kendi yaşantınızla ilgili bir eksikliği gidermek için kapıları aşındırırsınız normal ama dünyada bulunuşumuzun en önemli görevlerinden olan, doğrudan cennet, cehennem konularına yansıyan bir ihtiyaca illaki bir laf söylersiniz. İki kaptanında aynı anda ibadet etmeyeceği, tehlike anında namazın bozulabileceği gerçeği de varken. Sizi gerçekten kınıyorum. Velev ki Ahmet Bolat bu işi tribünlere oynamak için yapsın. Siz bu arada madem yazıyorsunuz, Hac Faraziyesi değil, Farizası olduğunu da öğrenin, belki daha sonraki sataşmalarınızda doğrusunu yazarsınız. ZİRA 2. sınıf yazarlara katlanamam. 12
    • Strange… 14 Eylül 2023, Perşembe 18:42:37 Alimcik ,atı burda değil bademleme odalarında koşturaydın keşke de sapık amcalarına anlataydın fariza faraziye her neyse..enaniyetinizle başabaşa kalıp ipek seccadenizde makam mevki zikrine devam ediniz… 1
  • Pilot 14 Eylül 2023, Perşembe 14:47:13 UZAY ARACI'na: pilotluk 7/24 icra edilen bir meslek de benim mi haberim yok? Yanlış hesaptasın. Sen hesabı kitabı bir kenara bırak, işine bak. Hadi. 28
  • Pilot 14 Eylül 2023, Perşembe 13:49:39 Ben herhangi bir sarayın uşağı değilim de sen kimin uşağısın da bana bu soruyu soruyorsun? Bu tip sorgulamalar sana yada bir başkasına bir şey kazandırmaz. 35
    • Salla molla salla.. 14 Eylül 2023, Perşembe 15:38:15 Alim ,molla kafana göre salla …hiçbir Müslüman ülkesinde huzur olmadığı gibi,tüm hatalı hareketler diz boyu..böyle gelmiş ,böyle gider.. 0
    • Çakma müco 14 Eylül 2023, Perşembe 15:40:46 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • c37' ye 14 Eylül 2023, Perşembe 13:35:23 “Kişinin namazına, orucuna bakmayın; konuştuğunda, doğru konuşup konuşmadığına, kendisine emniyet edildiğinde, güvenilirliğini ortaya koyup koymadığına; dünya kendisine güldüğünde, takvayı elden bırakıp bırakmadığına (menfaat anındaki tavrına) bakıp öyle değerlendirin.” (Kenzul-Ummal, h. No: 8435) “Kişinin namazı, orucu sizi aldatmasın. Dileyen oruç tutar, dileyen namaz kılar. Fakat güvenilir olmayanın dini de olmaz.” (A.g.e. h. No: 8436) 2
    • Fikir 14 Eylül 2023, Perşembe 15:41:43 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • karalama'ya 14 Eylül 2023, Perşembe 13:29:26 “Kişinin namazına, orucuna bakmayın; konuştuğunda, doğru konuşup konuşmadığına, kendisine emniyet edildiğinde, güvenilirliğini ortaya koyup koymadığına; dünya kendisine güldüğünde, takvayı elden bırakıp bırakmadığına (menfaat anındaki tavrına) bakıp öyle değerlendirin.” (Kenzul-Ummal, h. No: 8435) “Kişinin namazı, orucu sizi aldatmasın. Dileyen oruç tutar, dileyen namaz kılar. Fakat güvenilir olmayanın dini de olmaz.” (A.g.e. h. No: 8436) 1
  • Pilot 14 Eylül 2023, Perşembe 13:20:47 Petrovski'ye: evet zihinleriniz pertleşmiş. Neye ve kime maşa olduğunuzun bile farkında değilsiniz. Ama size de bu müstahak. Düşmez kalkmaz bir Alalh CC 36
    • Joker 14 Eylül 2023, Perşembe 13:36:11 Sanane kardeşim sarayın uşağı mısın ? 0
    • UZAY ARACI 14 Eylül 2023, Perşembe 13:45:55 İSMİNİ PİLOT KOYAN BİRİ BU YAZIYA 14.9. SAAT 13.45 İTİBARI İLE 31 ADET YORUM YAZMIŞ. KENDİSİNE VERİLEN CEVAPLARI SAYMADIM. BU ADAM PİLOTSA BEN DE UZAY ARACIYIM. BÖYLE DÜŞÜNCESİZCE BİR SESLENİŞ İLK DEFA DUYUYORUM. 0
  • Pilot 14 Eylül 2023, Perşembe 13:19:01 Ateist olman seninle Allah arasında bir olay. Ne beni nede başkasını ilgilendirir. Senin kendi problemin. Ama burlarda yangına görükle giden konu başlıkları altında kim olursa olsun, sladırmayacaksın. Zaten gerekli yanıtı alıyorsun, buda sana yeter. İşine bakacaksın, nasıl ki sana saygı gösterliyorsa sen de inan sahiplerine saygı göstereceksin. 30
  • Pilot 14 Eylül 2023, Perşembe 13:03:59 Pilota yazana: O yüzden haddinizi bilecek ve susacaksınız. Kimseye karışmayacaksınız. Kalkıp da buralarda din faşizminde bulunmayacaksınız. Bulunsanız da artık size papuç bıracak eski suskun Türkiye yok. Saygı görmek isteyen saygı göstermeyi bilecek. 43
    • Hadi ordan 14 Eylül 2023, Perşembe 13:17:50 Sağa sola saldırma cahil 0
    • Okan bayülgen 14 Eylül 2023, Perşembe 13:20:09 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • Pilot 14 Eylül 2023, Perşembe 13:02:12 Commender'a: Bu ülkünen eksenini bozmaya kalkan senin gibiler başka ülkelere gitsin. Hem batıdan kabul görmüyorsunuz hem de bu ülkeye çamur atma hadsizliğini gösteriyorsunuz. Haddinizi bileceksiniz oglum! Bu ülkeyi ekseninden kaydırmaya kalkışacaksan esas sen git başka ülkeye. Yürü hadi! 41
  • Pilot 14 Eylül 2023, Perşembe 13:00:24 Muslumuna yazana: kes! sen git az ötede oyna. Ayaktınız baş olmaya kalkışmayın. Hepiniz haddinizi bileceksiniz. Saygı duyacaksınız. 40
  • Pilot 14 Eylül 2023, Perşembe 12:59:12 AmonAmarth'a: Bana ne senin inançsız olmadan. Yine Allah ile senin aranda kimseyi ilgilendirmez. O yüzden başkalarının inancı da seni ilgilendirmez. Yettiniz oglum. Kimseye karışamazsınız. Kimseyi yargılayamazsınız ve kimseyi de hor göremezsiniz. İşinize bakın! 33
    • AmonAmarth 14 Eylül 2023, Perşembe 13:04:37 Ben Ataistim ama Türk üm ne olacak şimdi! Hani atıp tutuyorsun ya Ben müslümanım benim vatanım vs.Benimde vatanım burası ve inanmıyorum senin gibi giyinmek sakal bırkamak zorunda değilim bana katlanacaksın 0
  • Ret'e 14 Eylül 2023, Perşembe 12:45:16 “Kişinin namazına, orucuna bakmayın; konuştuğunda, doğru konuşup konuşmadığına, kendisine emniyet edildiğinde, güvenilirliğini ortaya koyup koymadığına; dünya kendisine güldüğünde, takvayı elden bırakıp bırakmadığına (menfaat anındaki tavrına) bakıp öyle değerlendirin.” (Kenzul-Ummal, h. No: 8435) “Kişinin namazı, orucu sizi aldatmasın. Dileyen oruç tutar, dileyen namaz kılar. Fakat güvenilir olmayanın dini de olmaz.” (a.g.e. h. No: 8436) 2
  • PİLOTA 14 Eylül 2023, Perşembe 12:41:00 “Kişinin namazına, orucuna bakmayın; konuştuğunda, doğru konuşup konuşmadığına, kendisine emniyet edildiğinde, güvenilirliğini ortaya koyup koymadığına; dünya kendisine güldüğünde, takvayı elden bırakıp bırakmadığına (menfaat anındaki tavrına) bakıp öyle değerlendirin.” (Kenzul-Ummal, h. No: 8435) “Kişinin namazı, orucu sizi aldatmasın. Dileyen oruç tutar, dileyen namaz kılar. Fakat güvenilir olmayanın dini de olmaz.” (a.g.e. h. No: 8436) 0
    • Pertovski 14 Eylül 2023, Perşembe 12:55:40 Pert bir zihniyet var,kiralık olsa bir nebze ama işgal bir zihniyet,kendi haline bırakmak en iyisi.. 1
  • Commender 14 Eylül 2023, Perşembe 12:15:18 Türkiye bir Cumhuriyetdir kurucusu da Atatürk dür.bunu kimse unutmasın farklı uygulamalar farklı devlet yapısı dini yapılar oluşturmak isteyenler başka ülkeye gitsin! İsteyen istediği dine inanır istediği gibi yaşar zaten ama bunun garantörü zaten laiklik ve demokrasidir! 2
  • Pilot 14 Eylül 2023, Perşembe 11:32:14 Sana ne bundan? Tasası sana mı düştü ki? Esas gafillik şu içerisine düştüğünüz Müslüman düşmanlığı ama görüyorsunuz ki sökmüyor. İşe yaramıyor. Türkiyenin Müslüman yapısını çatlasanız da bozamayacaksınız. Kimsenin dini özgürlüğüne tek bir etkide bulunamayacaksınız. Ancak bu ve bunin gibi platformlarda eser kükrersiniz lakin o da vız gelir tırıs gider. 41
    • AmonAmarth 14 Eylül 2023, Perşembe 12:21:20 Sana mı kaldı milletin inancına karışmak burdan milleti galeyana getirmek ! Belki inançsızım sana ne. Sen kimsin ya 0
    • Muslumana 14 Eylül 2023, Perşembe 12:28:23 Muslumana muslumanlik satan ayaktakimi, az otede oyna 0
    • PİLOT'A 14 Eylül 2023, Perşembe 13:26:30 “Kişinin namazına, orucuna bakmayın; konuştuğunda, doğru konuşup konuşmadığına, kendisine emniyet edildiğinde, güvenilirliğini ortaya koyup koymadığına; dünya kendisine güldüğünde, takvayı elden bırakıp bırakmadığına (menfaat anındaki tavrına) bakıp öyle değerlendirin.” (Kenzul-Ummal, h. No: 8435) “Kişinin namazı, orucu sizi aldatmasın. Dileyen oruç tutar, dileyen namaz kılar. Fakat güvenilir olmayanın dini de olmaz.” (A.g.e. h. No: 8436) 3
  • Hasan 14 Eylül 2023, Perşembe 10:12:00 Allah cc rızası için namaz kılda nerde nasıl kılarsan kıl Gösteriş birilerine yaranmak için kılınan namazı Allah cc için kılınmıyor cezasınıda Allah cc verir 0
  • Cabincrew 13 Eylül 2023, Çarşamba 21:30:12 Seccadeyi yerde unutan olunca seccademe bastılar diye millet birbirini raporlayacak,kaptan namazdan sonra amire benim seccadeyi katlayıp kaldırın dicek yapmayınca raporlanacak,önceki ekip seccadesini kokpitde unutup almak için geri dönünce diğer uçuşunu kaçıracak daha neler neler 1
  • Chairman 13 Eylül 2023, Çarşamba 21:19:20 Gelmiş geçmiş en kötü Thy yöneticisi Bolat dır.Bunu zamanla anlayacaksınız. 4
    • Aynen… 13 Eylül 2023, Çarşamba 23:18:49 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • Pilot 13 Eylül 2023, Çarşamba 20:24:30 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • Pilot 13 Eylül 2023, Çarşamba 20:15:19 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • Pilot 13 Eylül 2023, Çarşamba 20:14:06 Commender Yurtdışında sanki hiç enflasyon yok. Dünyya cennetti sanki. Şu yazdığına çocuklar bile güler. 22
    • Kingdom 14 Eylül 2023, Perşembe 12:55:58 Özel tüketim vergisi adı altında teknolojik aletlerden ve Araçlardan 100 de 200 vergi alınıyor ! Bu nerde var cahil ! Senin gibi cahiller yüzünden bu haldeyiz! Kendimize araç alırken 2 tane de devlete alıyoruz enayi.Geç bunları 0
    • Joker 14 Eylül 2023, Perşembe 12:57:32 Din tüccarı seni 1
    • Hesap şaşmış 14 Eylül 2023, Perşembe 12:57:48 %5 enflasyonu % 85 le bir tutan akıl Din’ide yanlış bilir çakma müco.. 0
  • Pilot 13 Eylül 2023, Çarşamba 20:13:09 Seçim sonucu kimin kime katlandığını iyi gösteriyor. Soda yollayayımmı? 35
    • KINIK SODA LÜTFEN.. 14 Eylül 2023, Perşembe 13:00:14 Yolla ama adaleti mazha ile adaleti mutlakı iyi oku,kemiyete sığırlar sahip çıkar,keyfiyete ise İNSAN. 0
  • Commender 13 Eylül 2023, Çarşamba 16:08:04 Hiç kimse bişeye katlanmak zorunda değil vatandaşlık hakkımız var bu ülkede sizler bize katlanacaksınız net! 2
  • karalama kampanyası 13 Eylül 2023, Çarşamba 13:17:13 Son zamanlarda bu sitede sayın Ahmet Bolat'a topyekün eleştiriler, saygısızlıklar, hakarete varacak şekilde haberler yapılıyor. Muhalif bir internet sitesinde bunlar yapılıyorsa, Ahmet Bey gerçekten işinde başarılı ve etkili bir insan demektir. Yoksa durup dururken kimse bu kadar hedef gösterilmezdi. Mevye veren ağacı taşlarlar. Sevgiler, saygılar, başarılar kendisine. 83
    • Yancı 13 Eylül 2023, Çarşamba 15:17:12 Senin ordan öyle mi gözüküyor? Yandaşa normal hareketler.. 1
    • Kingdom 13 Eylül 2023, Çarşamba 16:03:13 Sizin gibi biatçılar kraldan çok kralçılar varken sırtı yere gelmez meraketme.olan ilker aycıya oldu adam istifa etti gitti yerine gelen bolat sürekli atamalar bir araştırılsa neler çıkar ne tarikatçılar kartal imam hatipliler vs ..yalan mı ? 2
    • karalama yazana 13 Eylül 2023, Çarşamba 17:20:31 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
    • Karalama'ya 14 Eylül 2023, Perşembe 12:43:04 “Kişinin namazına, orucuna bakmayın; konuştuğunda, doğru konuşup konuşmadığına, kendisine emniyet edildiğinde, güvenilirliğini ortaya koyup koymadığına; dünya kendisine güldüğünde, takvayı elden bırakıp bırakmadığına (menfaat anındaki tavrına) bakıp öyle değerlendirin.” (Kenzul-Ummal, h. No: 8435) “Kişinin namazı, orucu sizi aldatmasın. Dileyen oruç tutar, dileyen namaz kılar. Fakat güvenilir olmayanın dini de olmaz.” (a.g.e. h. No: 8436) 0
  • Pilot 13 Eylül 2023, Çarşamba 12:32:30 Biz bitmeyiz ilerleriz….'e: Çıktığı yumurtayı beğenmeyenede bak hele. TEKNOFEST'e bak da gözün CEVHER görsün! Yıllarca karanlık zihniyetiniz ile pranga vurduğunuz gençlik zekasıyla ve bilgisiyle sel gibi taşıyor. Batı yalamalığı gözünüzü öylesine karartmış ki gerçekler size ağır geliyor. Bugün dünyada adını "teknoloji" ile bağdaştırmayı başarmış olan Türkiye bir İslam ülkesi. Müslüman Türk gençleri ne yapıyor diye soruyorsan TEKNOFEST'e bak. Membağı orada. Yarın öbür gün kim bilir ülkelerine, sana ve bana - vatandaşlara kim bilir ne hizmetlerde bulunacaklar. Sen de kibrinde uğraş dur. hadi bakalım... 66
    • Commender 13 Eylül 2023, Çarşamba 16:35:08 Motorin 40 tl oldu sen hala konuş cahil bit bitmediniz ..ezberlembişsiniz yol yaptı köprü yaptı… 1
    • Teknofest?? 13 Eylül 2023, Çarşamba 16:41:22 Damadın devlete kiraladığı İHA'lara günlük her araç için 1,2 milyon uçsun uçmasın ödeme garantisi verilmiş İHA'yi yapması için ordunun hazırdaki projeleri ona aktarılmış, projelerdeki mühendisler emrine verilmiş, ARGE ve her türlü destek cebinde beş para yokken kendisine sırf damat olduğu için verilmiş, üstune üretilen araçlarda fahiş fiyata devlete kiralanmış Ne güzel iş değil mi ? 1
    • COMMENDER'A 13 Eylül 2023, Çarşamba 16:44:33 YARIN BENZİNDE KIRKI AŞACAK. ZAMMI İLAN ETTİLER. BU KONULARI KARIŞTIRMAYALIM. 0
    • Harika işler 13 Eylül 2023, Çarşamba 16:45:07 Ilahi eşliğinde fasulye ekimi,elektro abdest sistemleri vs...harika bir teknoloji..ama emekli 7500,yetim/dul 5000 maaş,olsun namaz kılıyoruz ya yeter herşeye.... 0
    • Habibi 13 Eylül 2023, Çarşamba 17:00:46 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
    • Pilot yazana 13 Eylül 2023, Çarşamba 19:53:04 Batı yalaması diyorsun da doğumdan ölüme kadar batının herşeyine muhtaçsın bu yorumu da onların icadıyla yapıyorsun eğer gerçekten pilotsan işini de öyle. Bu ülkeyi her açıdan iyice batırıp yönetenler ve yandaşları da sülalece onların araba ve uçaklarıyla prestij ve itibar kazandıklarını sanıyorlar.Ayrıca yerli ve milli olarak yapıyoruz dedikleri şeyleri deteknofest'de gösterdiklerini de batıdan teknoloji,parça,mühendislik alıp yapabildiklerini de gördük de senin gibi sahibinin sesi, yağcı,yalaka takımı anlamaz. 0
  • Pilot 13 Eylül 2023, Çarşamba 11:53:03 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • Pilot 13 Eylül 2023, Çarşamba 11:52:37 Yobazlık sen ve ve senin gibi batı yalaması çapsızlara layık bir ifade. Yetmedi mi el etek öptüğünüz. Ne batıdan kabul görüyorsunuz nede tam batılılaşabiliyorsunuz. Sonrada kalkıp burada ahkam kesiyorsunuz. Katlanacaksınız oğlum - kabul edecekseniz aslanım! 59
    • Aşı.. 13 Eylül 2023, Çarşamba 15:17:56 Aşılar tam mı? 1
    • Seviye 13 Eylül 2023, Çarşamba 15:59:51 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
    • Pilot'a 13 Eylül 2023, Çarşamba 21:12:42 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
    • Zombi 14 Eylül 2023, Perşembe 22:43:36 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • Pilot 13 Eylül 2023, Çarşamba 11:50:40 kudurk'a: kudurukluk sizde. Kaybetmek acıdır. Katlanacaksınız. El mahkum! 62
    • Bademli 13 Eylül 2023, Çarşamba 15:21:16 Kim ne kaybetti anlamadım? Bademlik yine esmiş;) 0
    • Habibi 13 Eylül 2023, Çarşamba 16:58:19 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • CVP TÜKÇE 13 Eylül 2023, Çarşamba 11:49:31 İNSAN ELİNDE OLMADAN YAZIMDA HATA YAPABİLİYOR. AYNEN SİZİN 6 HARFLİ TEK KELİME OLAN YORUM İSMİNDE YAPTIĞINIZ GİBİ. GÜZEL TÜRKÇEMİZİN DOĞRU YAZILDIĞI NİCE GÜNLERE. BU ARADA HATALARIMI BİLDİRDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDİYORUM. SAĞLIKLAR DİLİYORUM. 0
  • Pilot 13 Eylül 2023, Çarşamba 11:49:08 Esas trol sen ve senin alayındır. Bizde sen ve senin gibilerin batı yalamalığından bıktık. Yetmedimi el etek öptüğünüz? 69
    • Commender 13 Eylül 2023, Çarşamba 12:20:12 Ya hadi ordan menzilci biz kimsenin elini eteğini öpmeyiz ama sizin yaptığınız sapkınlıkları herkes biliyor 1
    • Amigo… 13 Eylül 2023, Çarşamba 13:44:17 Vay trolüm,şakşaka devam durmak yok…. 1
    • Habibi 13 Eylül 2023, Çarşamba 16:58:41 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • Sakal'a 13 Eylül 2023, Çarşamba 11:33:17 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • Pilot 13 Eylül 2023, Çarşamba 11:28:58 Giderek irtifa kaybediyorsun. Dikkat et çakılacaksın. Trollük yapmayı bırak artık. Her ay aldığın yüzbinlerce TL maaş yetmiyor mu? 62
    • Commender 13 Eylül 2023, Çarşamba 11:44:43 Çağ dışı yobaz geliştir kendini git biraz kitap oku. 0
  • Tükçe 13 Eylül 2023, Çarşamba 11:04:39 Sayın Çetin Bey, Düşüncelerinize saygı duyarak okuduğumu ve bunlardan bazılarına katılmakla birlikte bazılarına da katılmadığımı belirtmek isterim. Yazınıza yorum yazma gereği hissetmemin sebebi, metinde yapılan onca noktalama işareti hatası ve -de -da yazım yanlışıdır. Güzel Türkçemizin doğru yazıldığı ve okunduğu nice nice günlere... Sağlıcakla kalın. 9
  • Papa francis 13 Eylül 2023, Çarşamba 09:48:29 Biz bile traş oluyoruz ..olması gereken bu 3
  • ret 13 Eylül 2023, Çarşamba 04:07:55 Sayın özbey siz sanal dünyada yaşıyorsunuz sanırım ya da kokpitten bihabersiniz, elbette yasak yoktu amma mobing ve yıllarca havayolunu tekelinde bulunduran asker arkadaşların tutumu yöneticiliği yüzünden korkudan kılamadı millet! Yaşayan bilir kimse boş konuşmasın senelerimiz o kokpitte geçti ve neler döndüğünü bir Allah bir bizler biliriz. Siz yolcu koltuğunda bihaber portakal suyunuzu içip aristokrat köşe yazınızı yazarken içeriyi biz biliriz. Cevap Evet Yasaktı 49
    • CVP RET 13 Eylül 2023, Çarşamba 11:06:00 MUHTEMELEN SİZİN YAŞINIZ KADAR SEKTÖRDE YAŞADIM. BUNUN ÇOK UZUN SÜRESİ DE THY’ DE GEÇTİ. BENİM THY’ DE NERELERDE ÇALIŞTIĞIMI SİZ BİLMEZSİNİZ. ŞAYET PİLOTSANIZ ASKER ARKADAŞLARIN BULUNDUĞU DÖNEMLERDE BELKİ DE ŞİRKETTE YOKTUNUZ. KORKUDAN İBADETİNİ YAPMAYAN BİRİLERİNDEN BAHSEDİYORSUNUZ. HERHALDE SİZDE ONLARDANDINIZ. BANA YASAK OLMASINA RAĞMEN BEN BU GÖREVİMİ İHMAL ETMEDİM DİYE YAZMIŞ OLSAYDINIZ SAYGI DUYARDIM. OLMAYAN YASAĞI KURGULAYIP KORKUDAN ONA UYAN BİRİSİNİZ. SİZE EMNİYETLİ UÇUŞLAR DİLİYORUM. 5
    • RET'e 13 Eylül 2023, Çarşamba 11:24:11 Sen psişik korku ve vesveselerinden ancak ve ancak psikolojik destek alarak kurtulabilirsin. Burada işkembeden sallayarak tedavi olamazsın. 3
    • Askerin öpüşü.. 13 Eylül 2023, Çarşamba 13:42:52 Asker seni ciddi öpmüş olacak ki travmadan çıkamamışsın,seninkilerde ensarda bademliyordu ödeştiniz şimdi.. 2
  • Pilot 13 Eylül 2023, Çarşamba 00:20:37 Olurum da olmam da...bundan sana ne ki. Fukara arıyorsan aynaya bak zibidi. 42
  • Marcus 12 Eylül 2023, Salı 22:26:08 Ne oldu tahıl koridoruna almadılar sizi diye mi agresifleştiniz bu kadar 2
  • Commender 12 Eylül 2023, Salı 22:22:14 Pilot nickli şahıs senden camiye imam bile olamaz akıl fukarası bişey bildiğin yok gelmişsin sağa sola saldırıyorsun 3
    • Kuduruk… 13 Eylül 2023, Çarşamba 01:22:41 Kendi haline bırakmak lazım, aşısı yapıldı ama veteriner kudurma ihtimalinin devam ettiğini söyledi 3
  • ne diyor? 12 Eylül 2023, Salı 22:15:14 icine seytan kaçmış galiba, bu ne saçma abuk sabuk bir yorum. 0
  • SEYTAN 12 Eylül 2023, Salı 21:22:59 Kokpıtte namaz kararı ıle aslında dine zarar verıyorlar. IATA buyuzden mennun. Hrıstıyanın ıcat ettıgı aletin içinde Musluman Show. Bır dine mensup olan Ucagı yapıyor diğer dine mensup olanlar onun ıcınde kavga edıyor. Seytan bu iste böyle karar aldırıyor. Bırde bu sebeple ucak duserse dınden çıkanların sayısı artar diyorlar. 6
  • Pilot 12 Eylül 2023, Salı 19:39:37 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 1
    • Gereksiz gündem 12 Eylül 2023, Salı 20:41:29 Delinin biri bir kuyuya taş attı herkes toplandı başına. Allah akıl versin her iki tarafada. 0
    • bence 12 Eylül 2023, Salı 21:54:18 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • Pilot 12 Eylül 2023, Salı 19:37:48 Mehastone efendi; esas sen ve senin gibiler haddini bilecek. Durmanız gereken noktayı öğreneceksiniz! Bu kafada olduğunuz sürece size bu memlekette oy yok! 56
    • Tarator 12 Eylül 2023, Salı 21:56:12 Azma azma biraz haddini bil 1
    • Tarator 12 Eylül 2023, Salı 21:56:12 Azma azma biraz haddini bil 1
    • Amonamarth 12 Eylül 2023, Salı 22:17:41 Hadi ya sana mı sorcaz ? Çok biliyorsunuz sen haddini bileceksin yobaz 2
    • Cmylmz 12 Eylül 2023, Salı 22:33:32 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • Pilot 12 Eylül 2023, Salı 19:36:06 Markus efendi; zır cahil senin gibi tarihini bilmeyenlerdir. Şöyle geçmiş anayasalara bir dön bak bakalım. 46
  • Arplasmis Turkler 12 Eylül 2023, Salı 19:26:59 Araplasmis; soyundan boyundan uzaklasmis; yuce hasletlerini kaybetmis Turkler, Diger Turklere saldiran ayaktakimi Turkler ulkeyi mahvetti 18
  • Pilot 12 Eylül 2023, Salı 18:29:57 Citizen efendi; "Devletin dini İslam'dır".Türkiye bir Cumhuriyet olsada olmasada bu böyle. 57
    • yobazito 12 Eylül 2023, Salı 18:47:45 Piss of.. 3
    • Markus 12 Eylül 2023, Salı 18:55:00 Öyle bişey yok uydurma öyle bir madde yok .. Devletin dini adalettir! Bence sen araştır öğren .. cahil 4
    • Megastone 12 Eylül 2023, Salı 18:59:29 Siz son zamanlarda pek bi şımardınız sağa sola saldırmaya başladınız bence biraz haddinizi bilin yarın ne olacağı belli olmaz 4
    • Pilot.cvp 12 Eylül 2023, Salı 20:08:50 Neden bu kadar saldırgan ve cahilsin? Arpayı fazla mı kaçırdın? 3
    • Yolcu 12 Eylül 2023, Salı 21:24:19 Böyle birbirine girmiş pilotlar arasında yolculuk nasıl olacak bence thy de seyahat düşündürücü 4
    • Yolcu 12 Eylül 2023, Salı 21:24:19 Böyle birbirine girmiş pilotlar arasında yolculuk nasıl olacak bence thy de seyahat düşündürücü 4
    • Citizen 12 Eylül 2023, Salı 22:18:51 Cumhuriyet var zaten bunu beynine yaz 200bin 300bin tarikatçıya güvenipte burda boş yapma 6
    • Pilot musun nesin 13 Eylül 2023, Çarşamba 23:22:25 Bir zamanlar kimlikte müslümanlar için dini islam yazıyordu akape onu da kimlikten kaldırdı buna ne diyeceksin? Ayrıca cumhuriyet olmasa kula kuldun gerçi senin gibilere fark etmez şimdi de öylesiniz. 2
  • Pilot 12 Eylül 2023, Salı 18:25:41 Kemalist efendi; kimse sana Arasın demedi. Ben de Türküm, MÜSLÜMAN TÜRKÜM hem de. Senin gibi tarihini bilmez kör cahillere ders verecek değiliz. 61
    • Pilotun sol tarafı!! 12 Eylül 2023, Salı 18:56:18 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 1
  • Pilot 12 Eylül 2023, Salı 18:23:40 Joker efendi; yazılanı iyi oku! Beğenmiyorsan kapı orada diye yazdık. 49
    • Habibi 13 Eylül 2023, Çarşamba 17:15:27 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • İlber Ortaylı 12 Eylül 2023, Salı 17:48:02 Cahille sohbeti kestim. 1
    • yapma ya 12 Eylül 2023, Salı 22:13:39 Çokta tın 3
  • katılıyorum 12 Eylül 2023, Salı 17:12:37 Bu lüzumsuz sakal traşı uygulaması yüzünden hergün milyonlarca litre temiz içme suyu ziyan ediliyor. Bu çok büyük bir israf ve zaten kıt olan dünya kaynaklarının heba edilmesidir. Umarız en kısa zaman bu uygulamadan kurtuluruz. 20
    • Markus 12 Eylül 2023, Salı 18:57:26 Kişisel bakım yapmak zor mu geliyor .. israfmış traşını ol mülteci gibi dolaşma 3 yaşındaki çocuklar bile korkuyor sakallılardan ..millet senin pis sakalını görmek istemiyor yada git tarikatında devam et menzilci 35
    • Markusa 12 Eylül 2023, Salı 19:53:00 Ya ne alakası var avrupada amerikada heryerde sakal serbest. Kaldı ki 5 karış sakal tabi ki olmasın ama hafif ve bakımlı bir sakala gayet de izin verilebilir. Muhtemelen siz bir kadınsınız ve hergün hergün sakal traşı olmanın acısını tahmin edemezsiniz 17
  • Pilot 12 Eylül 2023, Salı 16:26:52 Olan belli. Beğenmiyorsan kapı orada, yallah! 51
    • Ahmet 12 Eylül 2023, Salı 17:24:59 Ahmet bolat senmisin? 1
    • Yallah?? 12 Eylül 2023, Salı 17:34:49 Seninki araba tapmaktan yalama moduna geçmiş bakıyorum,sağda kuruluk var orayada müdahale iyi olur.. 4
    • Habibi 13 Eylül 2023, Çarşamba 12:29:19 Sana yallah arap ülkelerine biz arap olmayız 1
  • Pilot 12 Eylül 2023, Salı 16:24:57 Çok şükür hak nedir, adalet nedir bilirim. Vicdanımın sesine de kulaklarım kapalı değildir. Ucube İslam düşmanlarının vicdandan, adaletten ve haktan bahsediyor olması pek acınası ve pek ucube... 55
  • Pilot 12 Eylül 2023, Salı 16:21:43 Oglanci diyebilecek kadar çapsız ve küstahsınız. Yazdıklarınız ortada. Ama oh...Bu ülkenin Müslüman kimliğini yok edebilecek gücünüz yok. Beğenmiyormusunuz? YALLAH! 53
    • Kemalist 12 Eylül 2023, Salı 16:43:04 Sizde bu ülkenin milli değerlerini Türklüğünü değiştiremezsiniz istediğiniz kadar arap getirin istediğiniz kadar tarikat kurun Biz arap değiliz Türküz Burasıda Türkiye Cumhuriyeti 3
    • Citizen 12 Eylül 2023, Salı 16:51:10 Bu ülkenin ya da vatandaşların müslüman kimliği yok bu ülkenin Türkiye Cumhuriyeti vatandaşlığı ve vatandaşlık hakları var ! 1
    • Joker 12 Eylül 2023, Salı 16:54:41 Yallah mı sen kimi kimin vatanından kovuyorsun ? Çok meraklıysan sen git 1
    • Pilot bademi.. 12 Eylül 2023, Salı 17:37:00 Bademleme sende alışkanlık yapmış ki paso uçuyorsun 1
  • Km' ye 12 Eylül 2023, Salı 16:13:40 Herhalde ülkeyi de şirketi de sizin gibi azgın laikçilere bırakmayız demek istediniz. SİZ KİMSİNİZ? Her kimseniz komiksiniz. Bu ülkede namaz kılmak zaten serbest değil mi? Yasak mıydı? Zırvalamayın.Kötüsünüz. 1
  • BENCE 12 Eylül 2023, Salı 15:15:53 Arkadaşlar herkes çok uç yaklaşımlarla olayı abartıyor.Öncelikle uçuş esnasında namaz kılan sayısı çok az kılan daha sonra kazasını kılıyor. Diğer taraftan kokpitte 45 dakika birkaç sefer olacak şekilde pilotların uzun seferlerde sırasıyla uyuma hakkı var. Yani 5 dakika namaz kılan birisinin uçuş emniyetine herhangi bir riski yok. Acil bir durumda tıpkı uykudan kalkacak olması gibi namaz kılan da namazını kesecektir. Umarım tüm şirketlerde olduğu gibi sakal da serbest olur.Lakin acıyor artık:) 14
  • Laikçisiniz işte 12 Eylül 2023, Salı 14:54:48 Hikaye anlatma, hepiniz laikçisiniz işte. Türkiyedeki herkes bunu 28 şubatlardan, darbelerden, baskılardan, zorbalıklardan dolayı ne anlama geldiğini çok iyi bilir. TDK ya bakmaya gerek yok... 27
    • Laikçisiniz iste 12 Eylül 2023, Salı 16:02:43 Doğru size göre hikâye. TDK sizin için ne ki? Namaz dan 28 şubata gidebilmek büyük başarı. Allah sizi ıslah etsin. 2
    • laikçisiniz. işte. 12 Eylül 2023, Salı 16:22:39 Evet Kokpitte namaz kılma konusunu, 28 Eylül, Kemal Kılıçdaroğlu, siyasal İslamcılık ve laiklikle birleştirebilen bir güruh var karşı kıyıda. Bunlar kim? Okuduğunu anlamayanlar, anladığı kadarını anlatanlar tabii ki. Türk Hava Yollarının saygıdeğer mensupları. Allah THY’ yi kaza ve kırımdan korusun. Bu duada aynı görüşte olalım bari. 11
  • bakıyoruz 12 Eylül 2023, Salı 14:47:15 Günümüzdeki Türkçedeki neredeyse bütün meyve isimleri rumca ve ermenice kökenlidir, yine neredeyse bütün balık çeşitleri rumca ve ermenice kökenlidir. 1930-40'lı yıllardaki sözde Türkçeleştirme uygulamalarında bunlara hiç ellenmemiş, sadece arapça kökenli kelimeler hedef seçilmiştir. Buradan anlıyoruzki asıl hedef milliyetçilik Türkçülük falan değil, dindir. 18
    • Pontuslu.. 12 Eylül 2023, Salı 16:09:52 Vay pontuslu seni 0
    • Bakıyoruz yazana 16 Eylül 2023, Cumartesi 12:40:06 Balık isimlerinin hemen hepsi Latince kökenlidir bilmeden atıp tutma! 0
  • Muslumana 12 Eylül 2023, Salı 14:45:07 Muslumanlik satacak kadar utanmazlar 2
  • Her bakanlik 12 Eylül 2023, Salı 14:09:14 Bakanliklar tarikatlar aradinda dagilmis her bakanlik baska bir tarikatin guc ve imkan devirdigi yer olmus; bu ulke bitiik 2
  • Osmanli batti 12 Eylül 2023, Salı 14:04:02 Osmanliyi da batiran bu tarikatcilar bu sozde dindar gercekte dini kullanarak servet ve guc oesindeki gericiker degilmidir; koca imparatorlugu batirdilar su an son Turk devletini de batmanin esigine getirdiler; Turkler icleri ofke ve nefret dolu gozleri guc ve para ihtirasiyla parlayan ayaktakimindan kurtulmadikca kendilerine ve eski parlak donemlerine donemezler, kokpitteki tartisma buzdaginin ufacik bir parcasidir! 3
  • C37 12 Eylül 2023, Salı 13:57:41 Kul hakkı yemeyip namaz kılanlar başım üstüne.Ancak her türlü taklayı çevirip şekil olsun diye namaz kılanları da elbet Allah biliyordur. 0
  • Km 12 Eylül 2023, Salı 13:52:22 Birilerine namaz kılma hürriyeti neden böyle batıyor anlamiş değilim.bıktık sizin ikiyüzünüzden münafıklığınızdan neyseniz açikca söyleyin.ülke de şirkette sizin gibi azgın laikçilere bırakmayız 15
  • Pilot 12 Eylül 2023, Salı 13:34:07 Galip olan da ve galip olacak olan da HAKTIR! 19
  • Pilot 12 Eylül 2023, Salı 13:32:33 Bunlar o kadar karaktersiz ki; papaz görse önünü ilikler, imam görse saymadığını bırakmaz. O kadar çapsızlar. 33
    • Gerilme.. 12 Eylül 2023, Salı 13:36:42 Gerildin mi? Ensar tezgahından geçmişsin belli… 2
    • Ciddi mi? 12 Eylül 2023, Salı 14:01:23 Hıristiyan papaz bir şekilde yaşar ama dinini kendi menfaatine kullanan münâfık imam da olsa şansı zor ,fıkıh öyle diyor ama sen bunu da bilmezsin şimdi .. 0
    • Hadi ordan 12 Eylül 2023, Salı 14:04:31 Oglanci seni 2
    • Hım 12 Eylül 2023, Salı 14:35:01 Sizin çapınızı yazında kendimize bir örnek oluşturalım. 0
    • Commender 12 Eylül 2023, Salı 14:36:16 Sende sahte hoca şeh görsen elini öpersin 1
    • Muslumana 12 Eylül 2023, Salı 14:45:49 Muslumanlik taslayacak kadar azmis ve olaydan kopmussunuz 4
  • Izmirli35 12 Eylül 2023, Salı 13:31:10 Sizin yatacak yeriniz yok! Hepiniz Úlema, ŞeyhúlÎslâm kesildiniz başımıza. Herkes haddini bilecek bilader! Namaz kılmayan, oruç tutmayan, ibadet etmeyen milletin namazıyla abdestiyle uğraşıyor. Boşuna uğraşmayın buradan PR çalışması yapamaz, bazı odaklara şirin gözükemezsiniz! Ebu Cehil'den bugüne kadar Îslâm ve Müslümanlarla uğraşanlar helâk olmuştur ve olmayada devam edecektir. Burası laik bir ülke değil, bin yıldır Îslâm toprağı ve ebediyyen de öyle kalacak. Buna alışacaksınız, hoplamayin, kudurmayın sakin olun 19
    • Hadi ya.. 12 Eylül 2023, Salı 13:38:26 Helak olmuş ve batının kölesi olmuş,ilim yok ,kavga var ölüm var ,yolsuzluk var rüşvet var…. 1
    • Icinde 12 Eylül 2023, Salı 13:58:54 Icinde bu kadar kin ve nefret olan mumin olamaz; sen muslumanligi bilmiyor fikirlerini soyleyen insanlara nefretle saldiriyorsun; Allah seni islah etsin! 1
    • Marcos 12 Eylül 2023, Salı 14:06:29 Türkiye laik bir ülke bunu kafana yaz.. sen öyle yaşayabilirsin ama hayat tarzını dayatamazsın… sakalla cübbeyle din olmaz Din vicdanla ahlakla olur önce bunu öğren! Türkiye laik bir ülkedir ve öyle kalacak! Asıl siz kudurun kimse sizin kulluk ettiğiniz sahte hocalara şeyhlere inanmak zorunda da değil ! 2
  • Pilot 12 Eylül 2023, Salı 13:30:24 Sakal sünnettir. Çamur atmayı bırak da birşeyler öğren. 35
    • Aferin sana… 12 Eylül 2023, Salı 13:40:53 Peygamberin merhamet,adalet vicdan sünnetini almadım ama sakal sünnetini farz gibi tutarım diyorsun,yollar duble ,devamke.. 0
  • Pilot 12 Eylül 2023, Salı 13:29:20 Esas tarikatçı sizlersiniz ve sizler biteceksiniz. Sekülerlere geçit vermeyeceğiz. Ne bu bayrağı indirteceğiz nede İslamı bu topraklardan söktüreceğiz. Beğenmeyene kapı belli. 39
    • İsmail hakkı karadayı 12 Eylül 2023, Salı 14:58:41 Hadi bi denesene 1
    • Pilota cevap 13 Eylül 2023, Çarşamba 15:17:12 Pilot kafayı yemiş acilen tımarhaneye kapatılmalı .. Toplum için zararlı 0
  • namaz bahaneye 12 Eylül 2023, Salı 13:27:11 Haklısın. Bu kripto arkadaş, THY deki yıllarını boşuna geçirmemiş. Sinsi sinsi dersine çalışmış, iyi hazırlanmış. Dinci iktidar, kartal imamlarının başına çoban olarak getirdi bunu. Hakkını teslim edelim. Şimdiye kadar gereğini yaptı. Kavalı iyi üflüyor. Koyunlar mutlu.. 6
  • Isimlere bakin 12 Eylül 2023, Salı 13:25:48 Tum isimlerimiz arapca; Islam bence Din degil araplastirma siyasi hareketi; evinin icine yatak odana tuvaletine kadar karisir; allah diye kapini calarlar Turklugunu calarlar insanligini calarlar 8
    • Man 13 Eylül 2023, Çarşamba 07:56:46 İyi de Araplarda İslam a karşı çıkıp, Hz peygamber için bizim gelenek ve göreneklerimizi elimizden alacak demişlerdi. İslam o kâfirlere galebe çalmıştı. Sizin için de aynı şey olacaktir. 5
  • Tespit 12 Eylül 2023, Salı 13:23:11 Siyasal dinciler yuzunden artik her dinden nefret ettim; yobaz gorunce dinci gorunce kaciyorum; islamin oldugu hicbir ulkeye gitmiyorum; taikatlarin oldugu yerlere asla gitmiyorum oralardaki cocuklara ozellikle etkek cocuklara aciyorum; buyuk cogunlugunun tacize ugradigina inaniyorum 9
    • tesbit' e 12 Eylül 2023, Salı 13:27:39 Siyasal dinciler, laikler ayrımı maalesef ülkeyi fena bölüyor. Sizinle aynı durumda olan nefret besleyen tanıdıklarım var maalesef. Bu da hoş değil ama gerçek. 0
    • Tespit'e 12 Eylül 2023, Salı 13:32:15 Bu adamlar kullandıkları kelimelerin anlamını bilmiyor. Siyasal dincilik nedir?1- Dini siyasete alet etmenin, kutsal inançları ideolojileştirmenin, laiklikten uzaklaşmanın, devleti yönetme gücünü milli iradeden (AS: ulusal istençten) almak yerine, din gücüne sarılmanın, din ve devlet işlerini birbirine karıştırmanın, siyasal gücünü sürekli duruma getirebilmek için halkın kutsallarını duygusal olarak sömürmenin pratikteki (AS: uygulamadaki) adıdır. 2- Demokratik kurallar ve vaatlerle seçimlerde halktan halktan oy devşirip, iktidar olduktan sonra, devleti ve toplumu, dindar görüntüsü veren kimi dinci tarikat ve cemaatleri devleti yönetmeye ortak edip ülkeyi teokratik, feodal dönemin din anlayışı ile yönetme ideolojisidir. Bir başka söyleyişle de siyasi samimiyetsizlik (AS: siyasal içtenliksizlik) ve tutarsızlıktır. Halk dalkavukçuluğudur. Not. Siyasal dincilik her dinde ve her ülkede az-çok vardır. Fakat yaygın ve etkin olarak daha çok İslam ülkelerinde yaygındır 0
    • Münafık kişi 12 Eylül 2023, Salı 13:42:55 Kısaca takiyyeden müslümanım münafıkım desene Allah herkese bu dünyada hürriyet vermiş.kafir olmakda özgürsün ama sakın müslümanım deyip insanların ibadetine karışma 12
    • Tespit e. 12 Eylül 2023, Salı 16:13:28 Olsan olsan kilicdarogluna rakip olursun bu bilgi birikimiyle;))) 7
  • Sakal'a 12 Eylül 2023, Salı 13:22:17 Sana çözüm : ağda yaptırabilirsin. Belki daha sevimli olursun. 2
  • çetin bey'e 12 Eylül 2023, Salı 13:11:16 Sn. Kaptan, Buffet’ a bağlayıp namaz tehlikelidir diye bir şey söylediğimi zannetmiyorum O bir örnek. Daha yüzlercesi var. Yazımda namaza karşı bir tutumu dile getirmiş değilim. Her şekilde hangi nakil vasıtasında nasıl ibadet edileceği belli. Hangi namazların birleştirilebileceği de belli. Kimin kime ne için ne kadar zaman vereceğini ben bilemem. Bildiğim tek şey Mola’nın tüm çalışanların hakkı olduğudur. Kanun öyle yazıyor. Bu konuyu siz benden iyi bilirsiniz. Size iyi uçuşlar diliyorum. 5
    • mola 13 Eylül 2023, Çarşamba 01:24:05 Yazı açık ve net; "ben demiyorum, kelime oyunlarım diyor". Konu uçuş emniyeti ise alkol testi sadece İst'de random değil, her uçuşta yapılmalı. Bilmem ne birliğinin ex başkanı bu konuda ne düşünür acaba, işine gelir mi? 0
    • mola 13 Eylül 2023, Çarşamba 01:24:08 Yazı açık ve net; "ben demiyorum, kelime oyunlarım diyor". Konu uçuş emniyeti ise alkol testi sadece İst'de random değil, her uçuşta yapılmalı. Bilmem ne birliğinin ex başkanı bu konuda ne düşünür acaba, işine gelir mi? 0
  • ne olmuş'a 12 Eylül 2023, Salı 12:59:05 Önce Türk Dil Kurumunun sözlüğüne bakınız. Laikçiler diye bir kelime yok. Laikler demenizde çoğul anlamı taşıyacaktır. Laik olma durumu. Devlet ile din işlerinin ayrılığı, devletin, din ve vicdan özgürlüğünün gerçekleşmesi bakımından yansız olması, laisizm anlamına gelir. TDK’ ya da bir zahmet siz bakın. Yazıyı din aleyhtarlığına bağlamak kişinin okuduğunu anlamadığını gösteriyor. On kere okusanız yazıya yine aynı anlamı yükleyecek yapıdasınız bu belli. Belli yerlere kilitlenmişsiniz. Kaç kişi tanırım ki laik düşünceye sahiptir. Ancak namazını kılar, orucunu da tutar. Kimsenin hakkına hukuka tecavüz de etmez. 2
    • Maner 13 Eylül 2023, Çarşamba 07:53:10 İyi de laik düşünce kısaca her dine eşit mesafede olmak demektir. O yüzden devlet laik olabilir ama müslüman veya Hıristiyan olamaz. Peki hem laik(tüm dinlere mesafeli) hem de Müslüman (İslam'a taraftar) nasıl oluyor? İki zıt kavramın bir araya gelmesi muhal değil mi? 0
  • Pilot 12 Eylül 2023, Salı 12:48:48 Kampımız belli: Müslüman Türk! - Bunu bozamayacaksınız. 27
    • Dreamer 12 Eylül 2023, Salı 22:30:26 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • sen biteceksin 12 Eylül 2023, Salı 12:32:49 İnanç özgürlüğü ilkesini istismar ederek burada din bezirganlığı yapıyorsun. Laiklik karşıtı odakların meczubu, din istismarcısı, git hezeyanlarını mensubu olduğun hain tarikatta sergile. Bize lazım değil.. 2
  • Cafercim 12 Eylül 2023, Salı 12:24:42 İtiraf et sırf tembelliğinden ve pasaklılığından dolayı sakal serbestliği istiyorsun. İnanç minanç hikaye. 3
    • Cafer 15 Eylül 2023, Cuma 00:20:57 Sakallı olunca pis mi olunuyor? Bence senin kalbin pis herkes özgür olmalı tüm dünyada olduğu gibi 1
  • NAMAZ BAHANEYE 12 Eylül 2023, Salı 12:22:27 Kendisi dincilikte rüştünü ispat etmiş bir kriptodur. Din bezirganlığında, Kartal imamları eline su dökemezler. 3
  • ne olmuşa 12 Eylül 2023, Salı 12:19:53 Dert eden yazar değil. Bay Bolat. 80 yıldır kimsenin aklına gelmeyen, din bezirganlığı onun aklına geldi. 5
  • Keşke 12 Eylül 2023, Salı 12:11:14 Keşke ibadeti önemsediğiniz kadar bilimi önemseseniz. Eller aya, biz yaya. 5
    • Maner 13 Eylül 2023, Çarşamba 07:50:02 Sen belli ki ibadeti değil bilimi önemseyen birisin. Peki bilim adına naptın? 3
  • İstemezük 12 Eylül 2023, Salı 11:43:23 Kaptan Tuvalete gidince uçak düşerse ne olacaksa , kaptan ayaklarını açmak için galleyde yürüyüş yapınca ne olacaksa namaz kılınca da o olacak. Uçaktan alkol çalanlara sesiniz çıkmaz 3 tane adam 2 vakit namaz kılacak deyince istemezük. Hadi oradan. 23
    • istemezuk’e cevap 12 Eylül 2023, Salı 12:08:29 Agzina saglik kardesim aynen oyle, dertleri namaz abdest 16
    • Araptapar seni… 12 Eylül 2023, Salı 12:11:43 İstemezük tabii ki,arap töresini din diye belleyen arapsevicileri istemezük.. 14
    • Mnr 13 Eylül 2023, Çarşamba 07:49:14 İslama olan kinlerini, düşmanlıklarini Arap karşıtlığı, milliyetçilik sanan zavallı. Araplar da İslama karşı çıkıp biz arapliktan çıkartıyorsunuz diye karşı çıkmıştı. Sonuç olarak İslam galip geldi. Sana da galip gelecektir. 7
  • Çetin Bey'e 12 Eylül 2023, Salı 11:40:10 Bir uçak buffet nedeniyle 7000ft irtifa kaybetti ve namaz tehlikelidir diyemezsiniz, bu işin magazin tarafı, havacılıkla alakası yok. Biraz pilotluk tecrübesi olan türbülansı, buffetı az çok bilir, o durumlarda hazır olması gerektiğini de. Verdiğiniz örnek 777 uçağı hem de kaç saat havada kalıyor bir araştırın isterseniz, bütün bu süre boyunca koltuğa yapışık mı kalıyor, iş sağlığı güvenliğine, varsa tanıdık doktorlara da sorun hatta bu kadar süre aralıksız oturunca neler olacağını, ne kadar emniyetli olacağını... Kaldı ki namaz süresi 'bir an' değil ve o bir an illa son 20 yılda duyduğunuz tek buffet olayına denk gelmiyor. Bazı görüşlere göre namaz cem edilebilir evet onu da duymuşsunuz ama eksik galiba; çok detaya girmeden sabah vakti hariç 2şerli olarak. Bu duyuru güncelleme vb. ile a bak namaz yasaktı şimdi serbest oldu diyemeyiz bu konuda hemfikiriz. Niyetiniz bu düzenleme yetersiz, namaz için fazlası gerek belirtmekse; boeing 737 uçakları wcsi leş gibi duvara işeyen mi lavaboya pisleten mi dersiniz. Zaten hücre gibi yer orda abdest falan olmaz bir kere, kokpit deseniz millet zor sığıyor ayrıca içerisi kirli en son ne zaman temizlendi kimse bilmez nerde namaz kılınacak? Puugs denen bir alameti farika var şirkette 4 bacak uçuşla bırak 2li cem etmeyi tüm vakitleri içine alıyor. Evet namaz deyince uçuş arasında falan ilave bir 10 dk zaman verilir uygun bir yer gösterilir falan bekliyorduk zira farz için abdestle birlikte yeterli o zaman. Gelin görün ki, namaz kılana kimse karışmasın anlaşılıyor bu düzenlemeden. Son derece medeni çağdaş ve laik insanlar ne işi olur canım namazla, ibadetle değil mi? Hatta çok düşünceli bazı arkadaşlar yetmez hristiyanlara da bu hakkı verelim demişti yorumlarda, takdire şayan bir görüş. Bir de ilavem olacak, sabahtan akşama uçuş yapıyoruz bir öğün yemek arası da verilsin, yeminle o türbülansta boğulup gideceğiz bir buffetta soluk borusuna lokma kaçırıp. Normal insanlar gibi yerde bi 5 dk da ekstra zaman buna verilse, arkaya business koltuğuna geçip afiyetle yemeğimizi yesek kimse de baskı yapmasa yolcuyu ne zaman alalım yok erken kapı kapatacağız, yakıta ne zaman başlayayım ve daha bir sürü şey... Çözüm kaleminizde, kaleminize kuvvet. 1
    • Where is emergency 12 Eylül 2023, Salı 18:07:02 İyi güzelde eğitimlerde algılarınız açık olsun Kabinde ses ışık koku veya zeminde abnormal bir ısı var bunlara mı odaklanacaksınız yoksa namazdayken ibadete mi ? Bunun cevabı zaten ortak akıl ve ibadetin uçuşta olamayacağı… 3
    • Where is emergency 12 Eylül 2023, Salı 18:07:03 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 4
    • Emergency 12 Eylül 2023, Salı 18:07:42 İyi güzelde eğitimlerde algılarınız açık olsun Kabinde ses ışık koku veya zeminde abnormal bir ısı var bunlara mı odaklanacaksınız yoksa namazdayken ibadete mi ? Bunun cevabı zaten ortak akıl ve ibadetin uçuşta olamayacağı… 3
    • Emergency kardeş 13 Eylül 2023, Çarşamba 08:55:50 Ortak aklını sevsinler; mideyle pankreasla beyin fırtınası mı yaptınız. Çok zekice! Kendinden menkul fikirlerle orta yerde ortak akıl deme sever sayarlar seni. İstemiyorum, tahammül edemiyorum de sen de kurtul rahatla. O kendi sığ görüşün, hezeyanların, akılla bilimle alakası yok. 0
  • Talpa nın görüşü ne 12 Eylül 2023, Salı 11:14:05 TALPA bu konuda derhal kamuoyuna görüşünü açıklamalıdır binlerce pilot adına ., siyaseti kokpite sokmayın lütfen acısını bütün ülke çeker!! 8
    • Talpa hep sus pus.. 12 Eylül 2023, Salı 12:12:41 Adamalar ne şiş ne kebap takılıyor ne yorumu?? 0
    • TALPA 12 Eylül 2023, Salı 13:42:15 Talpa en iyi grev zamanları iyi iş yapar. 3 maymun. Talpa ne alaka o halde tüm dernek vakıflar olaya müdahil olsun. 0
    • talpanın... 13 Eylül 2023, Çarşamba 11:44:21 Otoparkçıların bu konuyla ne alakası var şimdi. İsim değiştirip TalPark yapsınlar. 0
  • Yazar 12 Eylül 2023, Salı 11:12:59 Sizde zannediyorsunuz ki ucak duserken pilot namazini bozmayacakta ucak dusecek ahmet bolat nasil hesap verecekmismis.. tamamen boş bir yazı. Yillardir insanlar namazlarini eda ediyor uygun musait buldugu vakitte, kimsenin izne ihtiyaci yok, zaten seferisin 2 dakika suruyor namaz. Kokpitte gozlerini kapatip yari uyku halinde dinlenen pilot ucusu tehlikeye sokmuyorda pür dikkat ibadetini yaparken aa ucak dusuyor ama namaz kiliyorum su an ucaga mudahele edemem mi diyecegini zannediyorsunuz pilotun? Levyenin basinda uyuyan insanin mi tepki vermesi daha kisa surer namaz kilan insanin mi? Kaldiki istirahat eden kaptanin bile ucusu tehlikeye dusurdugu gorulmemis, sacmaliyorsunuz. Dusmanliginizi kendinize saklayin, ibadetini yapan insanlari rahat birakin! 17
    • Yazar'a 12 Eylül 2023, Salı 11:38:23 Yazar Ben emekli bir pilotum. 70 yaşındayım. Hayli tecrübeli sayılırım. Yazdıklarından senin bizim meslekten olmadığın anlaşılıyor. Kaptanların ibadet serbestliğini korumak sana mı kaldı? 7
  • Saygı 12 Eylül 2023, Salı 10:41:02 Saygı yoksunu ve bilgisizce yazılmış art niyetli, “prayer” kelimesinin “namaz kılmak” anlamına geldiğini dahi bilmeden boşa yazılmış bir safsata. Önüne gelen kendine havacılık uzmanı sıfatı yapıştırıp boş boş konuşuyor. Hiç bir kalite tecrübesi olmadan kalkıp OM denetlemeye kalkıyor. Havacılık dokümanları gündem yapılıp nemalanacak sosyetik magazin dergisi değildir. Herkes haddini Saygı yoksunu ve bilgisizce yazılmış art niyetli, “prayer” kelimesinin “namaz kılmak” anlamına geldiğini dahi bilmeden boşa yazılmış bir safsata. Önüne gelen kendine havacılık uzmanı sıfatı yapıştırıp boş boş konuşuyor. Hiç bir kalite tecrübesi olmadan kalkıp OM denetlemeye kalkıyor. Havacılık dokümanların gündem yapılıp nemalanacak sosyetik magazin dergisi değildir. Herkes haddini bilmeli! 15
    • CVP SAYGI 12 Eylül 2023, Salı 11:45:31 BENİ İNGİLİZCE BİR KELİMENİN ANLAMINI BİLMEMEKLE SUÇLAYIP YORUMUNU ONUN ÜZERİNE BİNA ETMİŞSİN AMA NE YAZIK Kİ SEN TÜRKÇE OKUMAYI BİLE BİLMİYORSUN. SİZİNKİ BOŞA YAZILMIŞ BİR SAFSATA. BU YORUMUNUZU YAYIMLAMAMAK GEREEKİR AMA İNSANLARIN NE KAFADA OLDUĞUNUZU GÖRMESİ AÇISINDAN AÇISINDAN FAYDALI. 3.GÖRSELE BİR BAKIN. İLK 2 SATIRINI OKUYUN SONRADA GÖRSELİN ALTINDAKİ SATIRLARI. BELLİ Kİ ANLAMAMIŞSINIZ. YAZIK. ÇOK YAZIK. 0
    • Yazar yazmaz 12 Eylül 2023, Salı 12:17:15 ukalalık anadan doğma mı ?sonradan olma mı?..sen dar paça kirli sakal ile haketmediğin maaşını ye beybi,çıkışlar soldan.. 0
    • SAYGI 12 Eylül 2023, Salı 12:26:09 Bahsettiğiniz görselde PRAYER kelimesini NAMAZ yerine DUA olarak çevirip yanındaki VB’nin yetersiz olduğunu yazmanız yanlış. PRAYER dediğinizde dünyanın her yerinde NAMAZ akla gelir. DUA veya DUA ETMEK olarak kullanırken fiil olarak yani PRAY olarak kullanılır. 1
  • Hayret 12 Eylül 2023, Salı 10:21:48 Muslumanligi muslumanlara satan dusuk insanlar 11
  • Yazik 12 Eylül 2023, Salı 10:20:31 Dunyada baska hicbir inanc veya din bir ayaktakiminin elinde bu kadar siyaset ve yalakalikta ve batta sahtekarlikda bu denli kullanilamazdi, islam icin uzgunum, bence son 20 yilda kaybedenidir 3
  • Bende bende 12 Eylül 2023, Salı 10:17:08 Bende Beyoglunda kizlarima Peruk aradim, bende eminonunde Tarikatlari ziharet ettim himmet verdim, lutfen beni de baskan mudur yapin, Rabbim elimden tut ucur beni! 4
  • Showtimes'a 12 Eylül 2023, Salı 10:11:05 Kabin amirlerini kokpite çağır, hikayelerini, yazın merede gezdiğini, neler aldığını, ıvır zıvır ne varsa anlat, kitap oku, Tetris oyna, film izle, hakkın olan uykuyu uyu tamamda yandaki namaz kılsın üçine sindireme öylemi! Soda iç sen güzel çocuk. 2
  • Lessons yazan 12 Eylül 2023, Salı 10:08:11 Dünyada ki onca havayollarındaki sakallı pilot perişan o zaman öylemi! Maskeyi takamayacak kadar aciz ve basiretsiz yeteneksiz öylemi! Neden sakal mani öylemi! Boş yapma... 3
    • Kadir popcorn 12 Eylül 2023, Salı 14:41:05 Bence sen boş yapma millet senin pis sakallını görmek zorunda değil üniformanın bi kutsallığı var! Erkek olmanın gerekliği bir traşınız var zaten onu da olup öyle gel bir zahmet Boş yapma!!! 4
    • Kadi popcorna 13 Eylül 2023, Çarşamba 00:11:29 İzlemeye devam et cancağızım, bak pgs ye adamlarda her şey serbest! Emirates, Delta, eski Onurair, şu an BBN Southwind vs vs, ama senin tulumba arıza, basmıyor işte . 0
  • SEFERI 12 Eylül 2023, Salı 01:35:03 Bu arada abdest nerde alınacak.Tuvalet çok dar o yuzden sordum. 1
    • Maner 13 Eylül 2023, Çarşamba 07:39:33 İman varsa imkanda vardır. El, yüz için sıkıntı yok. Ayak içinse pet şişe yardımıyla tuvalet üzerinde yıkanabilir. 3
    • İstemezük 13 Eylül 2023, Çarşamba 14:29:56 Uçakta yarım kalan temiz suları çöpe dökenlere inat o sularla abdest alınır. WC temizliği yolcuda yapsa , çalışanda yapsa km sorumluluğunda kendi abdestini de temizler bi zahmet. Siz ufak şeylere takılmayın. 2
    • Maner a 13 Eylül 2023, Çarşamba 21:14:45 Tuvalet üzerinde ayak yıkamak mı .. müsadenizle kusucam 2
  • .... 12 Eylül 2023, Salı 00:58:27 Whatsapp grubu bu ? 0
  • Km 12 Eylül 2023, Salı 00:53:27 Çetin bey, ben bir kabin memuru olarak namaz/din düşmanı öyle tayfa görüyorum ki inanın böyle düzenleme gerekiyordu.sorsan biz de müslümanız derler ama namazın gerek ve şartlarını bilmeden kazaya bırak derler(sanki bir halt biliyorlarmıs gibi kaza namazı ne oldugunu bilmeden) namaz kılmayı bile gösteris gören bu azgın kitle icin böyle düzenleme gerekiyordu.Ahmet başkan adamsın 8
    • KM1 12 Eylül 2023, Salı 14:43:32 Namaz kıldında evini odanı mı bastılar kardeşim gösteriş yapma .. acil durum yaşanacak bi yerde tutturmuş namaz kılacam ben diyor hala ya 7
    • Bilgisi yok fikri var 13 Eylül 2023, Çarşamba 07:41:24 Sevgili KM1 yukardaki arkadaşımızin bahsettiği sıkıntı çıkan tiplerden olduğun cok aşikar. Tam da sizin gibiler yüzünden düzenleme gerekirdi. 1
    • Km1'e cevap 13 Eylül 2023, Çarşamba 13:04:59 Sevgili kardesim ben şayet gösteriş icin yapıyorsam bile seni ne ve başkasini ne ilgilendirir? O benimle Allah arasinda olan şey.sizin hazimsizliginizin nedenini sen dahil herkes biliyor.amaciniz üzüm yemek degil bağciyi dövmek ama yemezler.üstelik kimsenin haddine de degil benim ibadetime karişmak ne uçakta ne de başka yerde. 0
  • ne olmuş? 12 Eylül 2023, Salı 00:23:10 Bu laikçiler namaz konusunu neden bu kadar dert ettiler anlamıyorum. Zaten sizin inancınız yok ki niye dert ettiniz bu kadar? Konu sizle alakalı bile değil. Kısa uçuşlarda namaz vakitleri arasında boşluk olduğu için namaz her türlü yetişir. Uzun uçuşlarda ise zaten pilotun bir sürü istirahat hakkı, boş zamanı var bunlar esnasında kılar. Şimdiye kadar serbet olabilir gayet doğaldır. Burada yapılan sadece bunların yazılı bir kurala düzene sokulması işlemidir. Gayet yerindedir. Bunu sanki çok büyük olaymış gibi eleştiri yapmaya kalkanların amacı tamamen din aleyhtarlığı ve başkasının hayatına karışma küstahlığıdır. Başka bir açıklaması yok. 13
    • Hadi ordan 12 Eylül 2023, Salı 14:09:31 Hadi ordan marjinal .. sen önce insan olmanın gerekliliklerini yerine getir hak yemeğe gelince birincisiniz ama biz dindarız hadi ordan git sen hangi tarikatsan sahte hocalarının elini eteğini öp 2
  • Bir bitmediniz 11 Eylül 2023, Pazartesi 19:39:05 Klasik, sıradan, tipik, din aleyhtarı laikçi eleştirilerini görmüş olduk bu yazıda. Bunlara göre namaz kılan herkes gösteriş için kılıyordur. Başörtüsü siyasi simgedir. Sakal bırakmak medeniyetsizliktir (top sakal olunca o serbest). Bütün bunların temeli tamamen din aleyhtarlığıdır. Bunlar asla ve asla dini temsil eden simge, davranış, giyim kuşam görmek istemezler, kabullenmezler. Görünce hemen alerji göstermeye başlarlar. Biz buna ayrımcılık ve faşistlik diyoruz. Anayasamızda 24. maddede belirtildiği üzere "Herkes, vicdan, dini inanç ve kanaat hürriyetine sahiptir. 14 üncü madde hükümlerine aykırı olmamak şartıyla ibadet, dini ayin ve törenler serbesttir". Tabii bu laikçi arkadaşlar açıkca din düşmanlığı yapamadıkları için bu gibi inanç ve ibadetleri "gösteriş yapıyorlar, iş güvenliğine aykırı" vesaire gibi kendilerinden menkul sebeplerle engellemeye çalışmaktadırlar. Modern Türkiyede bu gibi çağdışı, gerici, bağnaz zihniyetlere yer yoktur. Herkes dilediği gibi inancını yaşar. 35
    • CVP Bir Bitmediniz 11 Eylül 2023, Pazartesi 22:10:46 Yorumunuzda yazdıklarınızı köşeyi yazan insan olarak üstüme almıyorum. Türkiye'de çağdışı, gerici, bağnaz zihniyetlere yer olmamasını tüm kalbimle diliyorum.. Herkes dilediği gibi inancını yaşar fikrinize de sonuna kadar katılıyorum. 1
    • Showtimes 11 Eylül 2023, Pazartesi 22:27:47 Mesai saatinde dikkat isteyen bir işte sana can emanetken kafana göre ben namaz kılacam mı diyeceksin ? Gösteriş yapıyorsunuz tabi gidin evinizde odanızda camide kılın namazınızı kokpitde namaz kılınıcak yer mi … herkesin inancına saygı vardır eskiden bir laf vardı “para ile imanın kimde olduğu belli olmaz diye” şimdi bazıları sırf gösteriş peşinde.Kimse kimsenin dinini bilmek zorunda değil … laikliğe ve cumhuriyet e zarar vermek için elinizden geleni yapıyorsunuz! 12
    • Lessons 11 Eylül 2023, Pazartesi 22:55:58 Keşke anayasayı öğreniceğine biraz havacılık kuralları öğrenseydin .. derslerde kızlara topuz yapılması neden biliyor musun ? Yangın anında yangın maskesini giyip (smokehood) müdahale edebilsin diye.. Bir yangın anında yada acil durumda kaptanın sakalları varsa oksijen maskesini doğru kullanabilir mi sence ? İşte bilmediğiniz konularda o kadar çok fikriniz varki … Keşke biraz eğitim ders alsanız biraz geliştirseniz kendinizi … 15
    • Biz bitmeyiz ilerleriz…. 12 Eylül 2023, Salı 00:24:25 Siyasal islam senin neokorteksi harap etmiş ,git bir soluklan,sizin namaz ,sakal herkesi kurtarır ,bak 49 islam ülkesi dini namazla sakalla örtüyle hapsettiği için Mars’ta koloniler kurup,cybercraft icat etmekle meşgul….buradan sana ekmek çıkmaz sağda tarikatler mahallesi var oraya takıl sen.. 5
    • lessonsa 12 Eylül 2023, Salı 11:10:45 Biraz değil çokça hem işin mühendisliği hem operasyonu ile ilgili havacılık bilgim var, saçma sapan birkaç şey duymuş gelip sallıyorsun burda. Bilgisi olmayan konuda fikri olmak he! Çok bilgin var değil mi senin, topuz, sakal! Havacılığın kitabını yazmışsın bro. 1
    • İstemezukculer 12 Eylül 2023, Salı 11:38:13 Öncelikle kimse aklını kiraya vermesin. Kokpitte yemek yerken uçuş güvenliğine birşey olmuyor da 2 dk adam namaz kılmış bu mu problem? Şimdi çıkar gelir kaza namazı der bir genious. Bilmediğiniz konularda ne kadar sallamayı seviyorsunuz. Sakal oksijen maskesine engelmiş :) bazı havayollarının bundan haberi yok galiba bi sen parlak zeka olarak bunu biliyorsun. Bunu Müslümanlık özelinde demiyorum isterse adam 2 dk kendi ritueli neyse şartlar el verdiği sürece onu yapsın. Size ne arkadaş. İstiyorsa şov için istiyorsa inancı icin yapiyor sanane. Seni ne bağlıyor. Kusura bakmayın bu yaptığınız uçuş güvenliği kisvesinde din düşmanlığı. Kına yakabilir siniz artık 19
  • Çetin Bey 11 Eylül 2023, Pazartesi 18:31:32 Eminim ki kokpit’ de namaz konusunda birileri Bolat beyi yanlış yönlendirmiştir. Her şey bir tarafa bu kadar kör gözüm parmağına bir iş yapacağını zannetmiyorum. Bu Hüseyin’i işe almaya, Çetini işten atmaya benzemez. Bu konuda emir bile gelse insan kendini düşünür ve karşı çıkar. Ahmet beyi severim, inanırım ama bu işe aklım ermedi gitti. 17
    • çetin bey'e 12 Eylül 2023, Salı 11:48:18 arkadaşım bu konuda yönlendirildiğini söylediğiniz insan hem doktor, üstüne üstlük bir profesör. Adama cahil muamelesi yapmayın. 15
    • Ne profü? 12 Eylül 2023, Salı 13:06:09 Ne profü ya fetönün çakmalarından ,tabela profu 1
  • Sadık 11 Eylül 2023, Pazartesi 18:22:46 İşte bu zihniyetler yüzünden hiç bir yere varamıyoruz . Siyasi veya dini sembol harici bence serbest bırakılmalı. 17
  • Sakal 11 Eylül 2023, Pazartesi 18:02:23 Umarım Türkiye'deki tüm ve dünyadaki hemen hemen tüm şirketlerde olduğu gibi şirketimizde de sakal serbest olur. Kokpiti zaten yolcu da görmüyor. Herşey bir yana ayda ortalama 45 bacak yapan birisi olarak traş olurken artık yüzüm dayanmıyor.. 8
  • bay Bolat 11 Eylül 2023, Pazartesi 14:08:50 Show yapmak istedi ama görünen o ki tutmadı. 2
    • Tutmadımı 12 Eylül 2023, Salı 10:12:33 Şirletin manueline girdi, varmı ötesi 11
  • NAMAZ BAHANE 11 Eylül 2023, Pazartesi 13:25:25 DİN İSTİSMARI ŞAHANE. BENCE BAY BOLAT BAŞARDI. KARTAL İMAMLARI BİR SENE DAHA KATLANACAKLAR KENDİSİNE. 1
    • Takiyyelover.. 11 Eylül 2023, Pazartesi 15:15:46 Son bilmem kaç yılın takiye konusunda liste başıdır kendisi… 1
  • Hayri 11 Eylül 2023, Pazartesi 13:09:35 Alkolsüz hatlarda çalışmak isteyen KA KM vardı grup bile kurmuşlardı Altınkanat mıydı neydi 8
    • Beybisi 11 Eylül 2023, Pazartesi 15:17:25 Saudia ekibinin nasıl içip dağıttıklarını görürse çok üzülür bu arapsevici beybiler.. 6
    • baştan hatalı 12 Eylül 2023, Salı 00:33:40 Arabistan, Bae gibi müslüman ülkelerin alkol servisi yapmaları çok büyük yanlıştır. Oraya giden turist veya yolcu o ülkelerde alkol olmadığını bilerek ve kabullenerek gitmeliydi. Ama sen gidip gavurlara yaranmak için değerlerinden, dininden taviz verirsen, gavurlar dünyanın başına efendi olurlar. Sende biz niye geri kaldık diye dövünüp durursun. Sen hakiki müslüman olsaydın Osmanlı imparatorluğu gibi dünyaya hakim olurdun. 11
    • ...... 12 Eylül 2023, Salı 00:58:10 Grubun tam ismini size zahmet yazar mısınız 2
    • Altınkanat 12 Eylül 2023, Salı 14:06:09 O grup 2010 yılında kuruldu. Karşılık beklemeden yurtici ve yurtdışı binlerce aileye yardım dağıttı. Turkiye dahil onlarca ülkede Suriye, afganistan, yemen, sudan gibi senin giremeyecegin yerlere bir fayda sağlamak adına kendi öz kaynağından milyonlarca lira dağıttı. Hicbir siyasi yada dini oluşum ile dirsek teması yapmadı. Reklam için gelen onlarca teklifi reddetti. Ha grubun çoğunluğu Müslüman. "Yönetici" 0
    • Hayri kardes 12 Eylül 2023, Salı 16:04:39 Yazindan grubun kurulma amacinin bu oldugu cikiyor. Ancak fakir fukaraya yetime oksuze mazluma kol kanat germeye calisan bir gruba yapilabilecek yersiz bir iftira olmus. Cogu zaten arkadasimiz. Allah ta onlardan razi olsun ve iftiralardan beri eylesin 2
  • Cafer 11 Eylül 2023, Pazartesi 10:25:31 Başkanım dünyanın çoğu yerinde sakal serbest TGS çalışanları olarak bizde sakalın serbest olmasını istiyoruz 23
    • Cafer'e 11 Eylül 2023, Pazartesi 11:07:02 Evet bizden olanların ilk bakışta fark edilmesi için şart. 0
    • Megan 11 Eylül 2023, Pazartesi 12:07:42 Bende saçımı maviye yeşile boyayayım o zaman bide haç takıp gelmek istiyorum kocaman böyle bide siyah ojeler le siyah ruj sürücem dövme yaptırıcam koluma o zaman hadi bakalım 3
    • Bob marley 11 Eylül 2023, Pazartesi 12:33:09 Bende saçımı rasta yapmak istiyorum ya ne zaman serbest olur .. Bobmarley saçı yapıp gelsem işe ne güzel olur özgürlükse bizede 2
  • Aristotales 11 Eylül 2023, Pazartesi 09:15:32 Bunların amacı farklı amaç Thy modern tarafsız görüntüsünden çıkarmak kabine önce sakal cübbe vs getirmek sonra kabin ve kokpit de Aydın kesimi ayıklamak sonra kabine bütün tarikatçıları doldurmak . 3
  • Showtime 11 Eylül 2023, Pazartesi 09:10:23 Ne kadar saçma kararlar alınıyor görüyor musunuz çetin bey.. Uçuş güvenliği bile umurlarında değil onların amacı belli kokpitde kabinde bölücülük yapmak.amaç ibadet olsa mesai saatin dışında yaparsın. Ama bay bolat tepeden inme bir başkan olduğu “Biz yaptık oldu zihniyet i devam ediyor” Kaptan namaz kılarken uçak düşerse nasıl açıklayacaklar dünyaya bunu ? Güvenilir hava yolları olmaktan çıkacak.Havacılık için safety securty önemlidir bence kendisi gidip yaptığı işle ilgili dersler almalı bizzat derslere girmeli dicemde zihniyet farklı 5
    • Münafık kişi 12 Eylül 2023, Salı 00:56:09 Kaptan tuvalet icin,ayak egzersizi ya da goygoy icin cıkınca ucak düsmüyor da namaz kilinca düşecek oyle mi? Açikca desene ben münafikim diye.gâvur olmak da herkes özgürdür 16
    • Cehaletin sembolü showtime 12 Eylül 2023, Salı 10:15:25 Katar, Emirates kokpit içinde seccade var adamların rutini bu, uçakmı düşürüyorlar her gün. Boş lakırtıdan ibaretsin. 13
    • İstemezük 12 Eylül 2023, Salı 11:41:18 Kaptan Tuvalete gidince uçak düşerse ne olacaksa , kaptan ayaklarını açmak için yürüyüş yapınca ne olacaksa namaz kılınca da o olacak. Uçaktan alkol çalanlara sesiniz çıkmaz 3 tane adam 2 vakit namaz kılacak deyince istemezük. 15
    • kokpitte siyaset 13 Eylül 2023, Çarşamba 11:53:45 Kendim akpye oy vermeyen biri olarak kokpitteki chp siyasetinden de gına geldi arkadaş. Gidin mecliste yapın siyasetinizi. Ha pardon namaz yalnızca camideydi bir de yalnız camide siyaset olmuyordu değil mi. 5
  • Önümüzdeki maçlara … 11 Eylül 2023, Pazartesi 00:22:46 Sen önümüzdeki dönem pilotunu bul da Namaz elbet çözülür,bir çok pilot transfer sezonu bekleyen futbolcu gibi diğer havayolları tekliflerini ya bekliyorlar, ya da değerlendiriyorlar,bu arada bu suni tartışmaları çıkaranların bir yerlere tutunma çabası olduğunu da herkes gayet iyi bilmekte… 1
  • mafaky 11 Eylül 2023, Pazartesi 00:21:51 Son bölümde sözü edilen linki bulamıyorum.... (Sn. Necmi Ekici'nin yorumları...) 0
    • CVP MAFAKY 11 Eylül 2023, Pazartesi 00:36:24 YAZININ SON GÖRSELİ LİNKİN KENDİSİDİR. MAVİ ÜÇGENİ TIKLAYIP DİNLEYEBİLİRSİNİZ.BEN DE BU SİSTEMİ BU GÜN ÖĞRENDİM. 0
  • beynamaz çetin 11 Eylül 2023, Pazartesi 00:17:38 Sen kimsin ki bu konuda ağzını açıyorsun. Beynamaz adam. Gavurun birisin. 41
    • CVP BEYNAMAZ ÇETİN 11 Eylül 2023, Pazartesi 00:33:12 KİMSENİN KUTSAL GÖREVİMİZ, NAMAZ İÇİN BİR ŞEY SÖYLEDİĞİ YOK. OLAMAZ DA. KALDI Kİ, HERKESİN GÜNAHI VE SEVABI KENDİSİNE. OKUDUĞUNUZU ANLAMAK BU KADAR MI ZOR? KONUYU KAVRAYANA KADAR TEKRAR TEKRAR OKUYUN. KENDİNİZİ ZORLAYIN. KAÇINCI OKUMADA BİLMEM AMA SONUNDA ÜMİT EDERİM Kİ ANLAYABİLESİNİZ. ALLAH ZİHİN AÇIKLIĞI VERSİN. 0
    • Cobweb in The head.. 11 Eylül 2023, Pazartesi 00:36:40 Tekfir eden ,tekfir olunur gacıoğlu,7/24 yanındamısın da gördün ve hükmü verdin diyeceğim ama hüküm vermenin en baş şartı özgür olmak, ki senin kölelikle bu iş zor… 0
    • Who 11 Eylül 2023, Pazartesi 09:33:15 Sen kimsin asıl insanlarla böyle konuşup gavur diyebiliyorsun.. Kimsiniz kardeşim siz insanların inancına yada inanmayışına karışır hale geldiniz ? Gidin az ötede oynayın 0
    • Beynamaz Çetin'e 11 Eylül 2023, Pazartesi 11:01:32 Sende kesin cahilin birisin. 0