04 Mayıs 2020 Pazartesi, 00:00:07 / Toplam : 39 yorum
Çok beğenilenler
Yasa, yasa, yasa!..
05 Mayıs 2020, Salı 18:51:04
İşte zurnanın zırt dediği yere geldik ya da uçurumun ucuna mı desem?.. Havacılık yasası yok! Özlük hakları hak getire! Sendika sadece bayrak taşıyıcıya var, diğer firmalara o da yok, olsa korur muydu?! Bilemem... Evet sayın hocam, Allah herkese sağlık versin öncelikle... Geçici olan İstihdamı koruma kanunu ya da düzenlemesi bitince hiçbir yasası olmayan, koruyucu özlük haklarından yoksun uçucu personele ne(ler) olacak? Var mı duyan bir Allah'ın kulu?!211
CVP YASA, YASA,..
06 Mayıs 2020, Çarşamba 00:27:46 HAVACILIK YASASININ BULUNMAMASI SİVİL HAVACILIK GM VE THY BAŞTA OLMAK ÜZERE TÜM HAVAYOLLARI YÖNETİCİLERİNİN MÜŞTEREK BİR HATASI. TABİİ SENDİKANIN DA. SENDİKA THY ÇALIŞANLARINI KORUDUĞU KADAR DİĞERLERİNİ DE KORURDU MUTLAK.SİZ GÜZEL ÖZETLEMİŞSİNİZ. ZURNANIN ZIRT DEDİĞİ NOKTAYA GETİRDİ BİZİ KORONA.122
Ne yandaş ne diğerleri, insanım ben insan.
04 Mayıs 2020, Pazartesi 06:44:29
Devlette çalışan mı sadece bu ülkenin vatandaşı! Bu ülkede ne kadar insan varsa hepsi bu ülkenin vatandaşıdır. Bir savaş olduğunda ayrım olmadan herkes buna dahil olur. Ve seve seve vatanı için canını, malını feda eder. Bir fedakarlık yapılacaksa bunun topyekün olması zaruridir. Zaruri ihtiyaçları devlet karşılamak zorundadır. Karşılamıyorsa Yüce huzurda hesap günü geldiğinde o ihtiyaçlarını karşılamadığı insanlardan kendini saklamaya çalışacak ama başarmayacaktır. THY‘nın geçmişte kargosu vardı ve bu kargoyu o dönemim başbakanı öyle bir hale getirdi ki hem kendi nemalandı hem de şu an var olan kargo şirketinin kurulmasını sağladı. Bu hemşeri anlayışı bizi mahvetti ve devam ediyor! Devletin malını yiyenler yerin dibine batsınlar. Ümid ederim ki korona onlar için gelmiş olsun. Bu zor zamanda hiç bir ferd zaruri ihtiyaçlarını karşılayamayacak duruma düşürülmemelidir.. Madem THY bayrak taşıyıcı bir şirket adil bir şekilde paylaşımı ortaya koymalıdır. Tek taraflı olarak almış olduğu kararla kokpit ekibini küstürmüştür. Sayılarını bilemem ama çok sayıda pilot bu zor zaman geçtikten sonra THY dışında şirket arayışına geçecektir. Ayrıca THY 60 yaş üzeri, eğitimde olan ve yabancı pilotları şirketten çıkarmayı planlıyor. Belki daha da ötesine gidecekler. Umarım bunlar olmaz. Çözüm bu değil! Gerekirse, alan olur mu bilmem ama, uçak satıp çalışanlarının karnını doyurması gerekir. Kazanırken iyi zor zaman olunca çalışanı aç bırak! Böyle bir mantık olmaz! Ne için yaşıyoruz! Hep kazanmak için mi! Ahirette çok kazandın diye Cennet kimseye nasip olmaz. Herkes kendine gelsin. Korona bu düşünceye sahip olanları da ziyaret edebilir! İşte o zaman geçmiş ola!192
CVP NE YANDAŞ NE...
04 Mayıs 2020, Pazartesi 07:40:42 EVET HAKLISINIZ. ÖZEL SEKTÖRÜ PEK KONU ETMİYORSAK NEDENİ ÇALIŞANLARININ BİZLERLE İLİŞKİ KURMAMALARI DIR. BAŞKA BİR NEDENİ YOK. BU TÜR İNSANLARIN YÜCE HUZUR FALAN DÜŞÜNDÜĞÜ YOK. O DÜŞÜNCELERİ OLSA BU GÜNE KADAR ÇOK ŞEY BÖYLE OLMAZDI. TEMENNİ EDERİM Kİ İNSANLARIN MUTLU OLABİLECEKLERİ İŞ YERLERİNE GİDEBİLME İMKANINA KAVUŞACAKLARI ORTAMA SÜRATLE GELEBİLELİM.81
Tüm yorumlar
Peki hocam son soru
10 Mayıs 2020, Pazar 20:36:16 Evet personel çıkarması abez kaçmaz ... Sonuçta bir şirket peki azaltmaya giderse öncelik hangi alanda olacak ve sadece yaş haddini dolduranlar mi yoksa son gelen önce gider kıdem tazminatından kaçmak mi ?10
CVP PEKİ HOCAM
10 Mayıs 2020, Pazar 20:48:42 EĞER, GEREĞİNDEN FAZLA ADETTE İSTİHDAM YOKSA İNSAN ÇIKARTMAK ZOR.ANCAK ŞİRKET KÜÇÜLECEK İSE ( FİLO, UÇUŞ NOKTALARI, VB..) O ZAMAN TENSİKAT KAÇINILMAZ OLUR. SON GELEN, İLK GİDER'DEN UZAK DURURLAR.öNCE YAŞ HADDİ VE DE EMEKLİLİĞE HAK KAZANANLARDAN BAŞLAMAK MANTIKLI.HAVA YOLLARINDA BU ÖRNEKTEN NE KADAR VAR BİLEMİYORUM.ŞİRKETİN ÖNCE KÜÇÜLME KARARI VERMESİ GEREK.00
All about
10 Mayıs 2020, Pazar 03:39:56 öncelikle şunu belirtmeliyim, yazılarını ilgiyle takip ettiğim tek kişisiniz.. kesinlikle çok güzel tespitleriniz var. havacılık büyürken kendisine yontanlar, küçülürken kime yontacaklar? merak ediyorum.. fakat şu bir gerçek, aşı veya ilaç bulunup yaygınlaşmadıkça uçaklar yerde kalacak.. havayolu işletmelerinden de erken davranıp küçülenler, hayatta kalacak.. thy acilen %30-70 küçülmek zorunda.. eger bu kriz 4-5 sene sürecekse ki öyle gözüküyor, rakiplerine karsı ayakta kalabilmesi için bu zorunlu.. ist havaalanın neden yapıldığını herkes biliyor, mantıklı birşey aramaya çalışmak nafile aynı zafer de olduğu gibi.. teşekkürler emekleriniz için..43
Hem dertli hem dertsiz Kaptan.
10 Mayıs 2020, Pazar 15:04:43 Her şey güzel olacak. Geleceğe yönelik yorum yapan bir çok müneccim var! Havacılıkta kararlar alıp uygulayan yürekli insanlara ihtiyaç vardır. Bunu Emirates yaptı ve kâr açıkladı. THY ise sineye çekilip ya maaş kesintisine gitti yada hiç ücret vermedi. Oysa kendi çalışanını koruması ve ortada bırakmaması gerekirdi. Devletinin keyfi yerinde ya diğerleri! Sadece kargo uçuşu yapan şirketler var. THY de bunu yaparak öngörülü bir davranış sergiledi. Sanırım bu kargo uçuşları bizlere bir nebze olsun nefes aldırıyor. Şahsen ümidim iyimser ve her şey Ağustos ayı ile itibarı ile düzelecek. Yine de doğruyu ve geleceği Allah bilir. Neyi nasip eder ancak ve ancak O bilir. Yeterki biz biz olalım, temiz olalim, doğru olalım, birbirimizi destekleyelim, ayrımcı olmayalım, tedbirler alalım ve yolumuzda kimseyi incitmeden yürüyelim. Zaten belirttiğim nitelikteki bir topluluğu Allah aydınlığa çıkarır. Kimse ümitsiz olmasın.30
sayın kaptana
10 Mayıs 2020, Pazar 23:24:20 acaba emirates 2018-2019 mali yıl için mi kar acıkladı? yoksa mart ayı için mi?? iata sitesine bakarsanız sektörün aylık yaklaşık 30 milyar dolar zararda oldugunu görürsünüz..örnegin lufhansanın aylık zararı 700-800 milyon euro..buna ne kadar dayanabilir havayolları??
thy nin kargo operasyonu yapması mı öngörü?? elinde 25 kargo uçağı var, talep var, ne yapsın? uçurmasın mı? diğer havayolları yolcu uçaklarını kargoya cevirdiler de uçuyorlar??
ben de iyi olsun istiyorum, fakat istemek ayrı, gerçekler ayrı diye düşünüyorum..
müneccimle vizyonerlik arasında da bir fark olduğunu düşünüyorum..
covid-19 korkusu ile markete uzaya gider gibi giden, evladına-cocuguna sarılamayan insanlardan, zorunlu olmadıkça uçmalarını beklemenin cok mantıklı olduguna inanmıyorum sadece..
işletmelerde insanlar gibi gelecekteki öngörüleri doğrultusunda kararlar alırlar ve bunun sonucu da kar veya zarar ederler..
başta ülkemiz olmak üzere, tüm dünyanın eskisinden daha iyi olması dileklerimle...00
Yazınıza saygı duyuyorum
09 Mayıs 2020, Cumartesi 01:18:58 Hocam ama katılmıyor. Pegasus bile personel çıkarmıyorsa thy hiç çıkarmaz. Hocam zira devlet destekli teşekkül yani thy devlet destekli olduğu için mali zarar olacağını düşünmüyorum . Thy de işten çıkarma olacaksa bin kişiyle bu açık kapanmaz eğer dediğimiz gibi sert bir zarar varsa 5 bin 10 bin olur ki Buda biraz hayal ürünü Hocam 24
CVP YAZINIZA SAY..
09 Mayıs 2020, Cumartesi 08:17:58 KİBAR YAKLAŞIMINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER EDİYORUM.BEN YAZIDA ADET BELİRTMEDİM ZANNEDERİM.BU TÜR KONULARDA ( FİLO- İSTİHDAM) THY İLE PGS'Yİ KIYAS ETMEK MÜMKÜN DEĞİL.TABİİ Kİ SAMİMİ TEMENNİMİZ KİMSENİN BURNUNUN KANAMAMASI.TEKRAR TEŞEKKÜR EDİYORUM.10
Neden ki?
06 Mayıs 2020, Çarşamba 20:48:16 bu kadar işsizlik, kimilerinin küçük ülke geliri kadar zenginliği, aslında hakkımız olan hiçbir doğal kaynağa parasız yada çokkkk para vermeden ulaşamama (nerdeyse soluduğumuz havadan bile para isticekler), sağlıksız ve güvencesiz çalışma koşulları(bu pandemide daha anlaşılır oldu), normal zamanda aşırı mesai... ya biz neden sosyalizme geçmiyoruz hakkikaten?41
CVP AZAP CİHAN
06 Mayıs 2020, Çarşamba 15:38:18 SÖYLEDİKLERİNİZİN TÜMÜNE İNŞALLAH DİYORUM. HELAL OLSUN DİYECEĞİME ŞÜPHENİZ OLMASIN.31
hocam
06 Mayıs 2020, Çarşamba 15:21:41 10 numara yazı olmuş...teşekkur ederim.50
azap cihan
06 Mayıs 2020, Çarşamba 14:58:31 thy güçlü ve kararlı bir şirkettir, daralma olsa bile çalışanını korur kollar, thy nin başarısını çekemeyenlere buradan ekmek çıkmayacak. Thy'nin sipariş verdiği uçaklarda teslim edilecek ve hazırlanacaklar. Temmuz Ağustosta yüzde 95 lik doluluk oranlarımızı buraya not ediyorum, o zaman açar bakar altına ya helal olsun ya da naaberr diye yazarsınız. naberr yazacaklarına inananlara söyleyeyim,daha çok beklersiniz924
Güldüm
06 Mayıs 2020, Çarşamba 17:21:22 Ya ne komiksin. %95 bide:))) paşam aç biraz yabancı kaynak oku! Ben sana peşin peşin yazayım. NABERRR107
Xl
06 Mayıs 2020, Çarşamba 18:28:21 Eylüle kadar aşı ulaşılabilir hale geldi geldi. Yoksa tüm dünya ülkeleri yarı yarıya küçülür. Her şey birbirine bağlı günümüz dünyasında40
Outgoingci
07 Mayıs 2020, Perşembe 12:41:47 azap cihan dalga mı geçiyorsunuz? Bu öngörüye nasıl ulaştınız? Bir çok havayolu şirketi yöneticileri bile off-the-record öngörülerini 2020 için küçülme olarak yaparken sizin bu yüksekten uçmanızın gereçkesi nedir? Ayaklarınız yere bassın30
CVP EMEKÇİ
06 Mayıs 2020, Çarşamba 13:51:37 FREE SHOP'LARIN DURUMUNUN HAVALİMANLARININ VE DE YOLCULARIN DURUMUNDAN SOYUTLANMASI MÜMKÜN DEĞİL TABİİ Kİ.12
En çok etkilenen istanbul havalimanı
06 Mayıs 2020, Çarşamba 01:20:49 Bilinçsiz yöneticilere haddinden fazla maaşı işçiden çıkaracak çünki başında işi bilen sani bey gibi yok..kendi maaşı eksilmesin diye işçi harcayan bir yöneticide başarılı olamadı 2 yıldır ve gitmediği sürece de havalimanı nede firmalar krizleri önleyemez..acilen krizi yönetecek bir havalimanı ceosu ile THY ortaklığı ile kriz çözülür43
Merhabalar Hocam
05 Mayıs 2020, Salı 09:35:32 Krizde artıya geçsen bile patronlar bu işi fırsata çevirecek ,bak elemanda çıkarmıyoruz reklamı ile ellerindeki maaş, sosyal hak vs de ciddi revizyona gideceklerdir diye düşünüyorum132
Ord Prof
04 Mayıs 2020, Pazartesi 19:09:47 Abi selam,umarım iyisindir.Sana farklı bir yönden yaklaşıp sorumu soruyorum.Eğer 3 cü havalimanı yapılmayıp ,Bizim bu karardan önce (Binali beyin Ulaştırma bakanı olduğu dönem)önerdiğimiz,DHMİ,Sivil Havacılık,Hava yolları ve diğerlerinin de kabul ettiği Çorlu meydanının genişletilerek bir SAW gibi meydan haline getirilmesi charter ve kargo HUB olması gerçekleşseydi bu sektör virüsten kaynaklı zarardan daha az etkilenmez miydi?.Saygılar102
CVP ORD.PROF
04 Mayıs 2020, Pazartesi 20:14:28 SİZİNKİNE İLAVETEN BİR ÖNERİ DAHA VARDI.O DA ATATÜRK HAVA LİMANININ GENİŞLETİLEREK İSTANBUL HAVALİMANI İLE AYNI KAPASİTESİNE GETİRİMESİ. BEN BUNUN PLANINI GÖRMÜŞTÜM.YABANCI UZMANLAR BUNU UYGUN GÖRMÜŞLERDİ. BİN ALİ BEYİNDE MUTABIK OLDUĞUNU DUYMUŞTUM. ANKARADAN BİR YERLERDEN DÖNDÜ BU ÖNERİ. ÖN MALİYETİ IST.HAVA LİMANINDAN DÜŞÜKTÜ. YORUMDA BELİRTTİĞİNİZ TEKLİF BANA GÖRE DAHA UYGUNDU.KARGO VE CHARTER UÇUŞLARININ ÇORLU'YA TAŞINMASI HAVALİMANINI RAHATLATACAK VE ATATÜRK İÇİN HARCANACAK MEBLAĞ'DA TABİİ Kİ ÇOK DAHA AŞAĞILARA İNECEKTİ. VİRÜSÜN SİVİL HAVACILIĞA ZARARINI BEN KESTİREMİYORUM. BUNUN YARATACAĞI MUHTEMEL ZARARIN DİĞERLERİ İLE KIYAS EDİLEBİLECEĞİNİ DE DÜŞÜNEMİYORUM. 51
bedenhocası
04 Mayıs 2020, Pazartesi 23:49:12 3. havalimanı değil artık ahl hastane olunca 2. havalimanı oldu yine 111
ord prof
05 Mayıs 2020, Salı 10:54:01 Abi şunu demek istedim.3. havalimanına taşınma maaliyetleri oluşmasaydı bu sektörün zararı biraz daha azalmaz mıydı,sonuçta taşınmadan kaynaklı küçük büyük tüm firmaların zararı söz konusu iken üstüne üstlük bir de bu virüsün etkisi ile oluşan zarar kelime ile ifade edemiyorum.ama bu taşınma olmasaydı en azından biraz daha dirençli olabilirdi firmalar. ve hatta bir kaç ay için personel azaltmasına maaş düşürülmesine bile gerek duymayabilirlerdi.ama zarar üstüne zarar ederken bu direnci gösteremezsin .Tüm hayat boyunca başa her türlü işin geleceği hesaplanarak yapılacak planlamanın bazen bir çok badireyi hafif atlatmana neden olabilir.Bu tüm iş camiası içinde geçerli maalesef ki bizim gelecek planlama anlayışımız yarına kadar''Hele bir yarın olsun bakarız''.saygılar40
CVP ORD PROF 2
05 Mayıs 2020, Salı 13:11:03 TABİİ Kİ TAŞINMA MALİYETLERİ OLMASA İYİ OLURDU. THY YÖNETİM KURULU BAŞKANI BU TAŞINMADAN KAR SAĞLAYACAĞIZ DEMİŞTİ.TABİİ Kİ OLMADI.TABİİ Kİ MADDİ KUVVET CORONA ZARARINA DİRENCİ ARTIRIR. ANCAK BU KONUYU TENSİKAT VE MAAŞTA YAPILACAK OLAN MUHTEMEL KESİNTİLERLE İLİŞKİLENDİRMEK DOĞRU DEĞİL.UÇAK SATILIRSA / İADE EDİLİRSE BUNA UYGUN OLAN ORANDA ÇALIŞAN BOŞA ÇIKACAKTIR. BEN HİÇ BİR ŞİRKETİN GEREĞİNDEN FAZLA OLDUĞU AÇIK OLAN İNSANLARA PARA ÖDEYECEĞİNİ DÜŞÜNEMİYORUM.ESKİ YOLCUNUN BULUNAMAYACAĞI AÇIK. BU DURUMDA KALAN UÇAKLARIN GİDERLERİ NASIL KARŞILANACAK? ASLINDA BUNLARI BİZİM DÜŞÜNMEMİZ VE DİLE GETİRMEMİZ ÇALIŞANLARIN MORALİNİ MENFİ ŞEKİLDE ETKİLİYOR. VE DE ŞU AN İÇİN BİZLERİN VE ÇALIŞANLARIN YAPACAK BİR ŞEYİ OLMADIĞINA GÖRE BEKLEYİP GÖRMEK GEREK. EVET HAKLISINIZ HELE BİR YARIN OLSUN BAKAR BELKİ DE DÜŞÜNÜRÜZ.SAYGI BİZDEN.30
merhaba
04 Mayıs 2020, Pazartesi 18:33:01 Güzel yazı yazmışssınız ama anlamadığım bu kriz 2001 ve 2008 den sert mi geçececek ve personel azaltılmasına defaatle gitmek zorunda mı kalacak ? sorumun cevabı 60
CVP MERHABA
04 Mayıs 2020, Pazartesi 20:19:41 ÖYLE ZANNEDİYORUM. NE KADAR SERT OLACAĞINI ÖNÜMÜZDEKİ GÜNLERDE , AYLARDA GÖRECEĞİZ. SEKTÖR KURULUŞLARI VE TÜRK HAVA YOLLARI DA HER HALDE İLERİYİ GÖREMİYORLAR Kİ BİR AÇIKLAMA YAPMAKTAN ÇEKİNİYORLAR.TENSİKAT KONUSUNDA FAZLA BİR ŞEY SÖYLEMEK İSTEMEM.ANCAK GEREĞİNDEN FAZLA İSTİHDAM YAPAN KURULUŞLARIN BU KONUDA BİR ŞEYLER YAPMAYA MECBUR OLACAKLARI MUTLAK.80
Cevaba cevap
04 Mayıs 2020, Pazartesi 21:19:16 Teşekkür ederim görüşleriniz için bende öyle düşünüyorum filoda yapılanma filoda azaltmaya gideceğini ve istihdam fazlalığı çıkacağını gösterir sonuçta halka açık anonim şirket dünya devleri çıkarıyor .. THY çıkarınca kabahat olmaz kanımca en yeni gelen en erken gider kıdem tazminatı meselesi de var sonuçta teşekkürler 91
engelli
04 Mayıs 2020, Pazartesi 16:17:35 Thy Teknik Engelli ellerinden ve ayaklarından son 3 yılda hastalanan A bakım dar gövde ucak teknisyeni çalışanını 39 yaşında işten attı 112
ramo
04 Mayıs 2020, Pazartesi 09:10:21 uyanıkların idare ettiği şirketler batmaz emin olun bi şekilde çalıştırırlar uçakları makul ücretlerle ufaktan ufaktan falan filan ayağına rahat olun 96
CVP RAMO
04 Mayıs 2020, Pazartesi 14:20:49 BU İŞTE UYANIK OLMAK BİR ŞEY İFADE ETMEZ BU İŞSİZLİKTE İHTİYAÇ DUYULAN MİKTARDA ÇALIŞANLARI BİR ŞEKİLDE İSTİHDAM EDERLER.ONA BENDE İNANIRIM.FALAN FİLANLA BU KONU HALLEDİLEMEZ.DÜRÜST OLMAK, AÇIK OLMAK GEREKİR.50
Finansal kira
04 Mayıs 2020, Pazartesi 08:29:08 Finansal kiralamalarda ucaklar vade sonunda sembolik bir degerle $100 gibi satin alinarak mulkiyet hava yoluna gecer. 23
CVP FİNANSAL KİRA
04 Mayıs 2020, Pazartesi 14:18:03 YAZIDA BELİRTMİŞTİM. HERHALDE ORAYI ATLADINIZ. VADE SONUNDA DEDİĞİNİZ TARAFLARCA ANLAŞILDIĞI TAKDİRDE MÜMKÜN.
ANCAK FİLO HAYLİ GENÇ. SÖYLEDİĞİNİZ ŞU ANIN İLACI OLMAZ DİYE DÜŞÜNÜYORUM.41
kiralamakonusunda
05 Mayıs 2020, Salı 00:04:03 finansal kiralama konusunda wet leasing dry leasing gibi anlaşmaların en makul olanı uçakların uçmadığı durumda tüm bakımı üstlenecek operatörün mümkün olduğunca az sorumluluk alacağı ve minimum masrafla bu gibi durumlarda uçakları elde tutmak zorunda kalmayacağı bir anlaşma seçeneği ile kriz durumundan etkilenmemesi sağlanabilir onun dışında hem uçakları kirala hem uçmadığı zamanlarda ameleliği yap bu çok saçma kendine ait olmayan uçaklara uçuramadığın halde kira ödemek hemde aşırı maliyetli bakım programlarını aksatmadan uygulamaya devam etmek aşırı mali yükten kurtulmak için bakım programı esnetilemeyeceğine göre tek çözüm bence kira anlaşmalarıdır. şirketin olmayan uçağa modifikasyon tamir revizyon yapılması bu durumda hemen durdurulubilmeli ve uçaklar iade edilmeli. 50
İstihdam
04 Mayıs 2020, Pazartesi 01:40:14 Çetin Bey bu güzel yazınız için teşekkür ederim.Önceleri yolcu sayılarının düşük olacağı muhakkak, ancak tedricen yolcu sayıları artacaktır.Bu tabloya göre havayolu şirketlerinin likitide sorunu yaşayacağı aşikar.Ancak şirketler bu sorunu çalışan çıkararak değil, çalışanları 2 yada 3'er hafta dönüşümlü çalıştırarak ve buna göre maaşlarını düşürerek bu sorunu çözebilirler.Çalışanların geçici bir süre için bu formülü kabul edeceklerini sanıyorum.Böylece hem çalışanlar işlerini kaybetmemiş, hem de işveren işler normale geldiğinde eleman sıkıntısı yaşamamış olacaktır.75
İstihdam
04 Mayıs 2020, Pazartesi 01:37:23 Çetin Bey bu güzel yazınız için teşekkür ederim.Önceleri yolcu sayılarının düşük olacağı muhakkak, ancak tedricen yolcu sayıları artacaktır.Bu tabloya göre havayolu şirketlerinin likitide sorunu yaşayacağı aşikar.Ancak şirketler bu sorunu çalışan çıkararak değil, çalışanları 2 yada 3'er hafta dönüşümlü çalıştırarak ve buna göre maaşlarını düşürerek bu sorunu çözebilirler.Çalışanların geçici bir süre için bu formülü kabul edeceklerini sanıyorum.Böylece hem çalışanlar işlerini kaybetmemiş, hem de işveren işler normale geldiğinde eleman sıkıntısı yaşamamış olacaktır.43
CVP İSTİHDAM
04 Mayıs 2020, Pazartesi 07:46:24 BEĞENİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER EDİYORUM.YOLCU ARTIŞI KONUSUNDA SİZİN KADAR İYİ NİYETLİ OLMASAM DA, ÇALIŞANLARIN SONUÇTA İŞLERİNDEN OLMAYACAKLARI UYGULAMALARI MÜSPET DEĞERLENDİRECEKLERİNE BENDE İNANIYORUM.İŞVERENİN ELEMAN SIKINTISI ÇEKECEĞİ GÜNLERE ULAŞABİLMEMİZİ DİLİYORUM.92
Emekci
06 Mayıs 2020, Çarşamba 13:47:53 Acaba free shop mağazaların geleceği nasıl olacak01
Ekonomik Kriz: Havayolları, Uçaklar ve Çalışanlar
04 Mayıs 2020 Pazartesi, 00:00:07 / Toplam : 39 yorumÇok beğenilenler
Tüm yorumlar