25 Eylül 2023 Pazartesi, 00:00:02 / Toplam : 83 yorum
Çok beğenilenler
Kaleminize saglik
25 Eylül 2023, Pazartesi 15:20:04
Sıfır risk ile çalışıp, klima odasında çay kahve içenler gelmiş burada eşitlikten bahsediyor. Sorumluluk alan, nitelik gerektiren işler fazla alır. Dünyanın her yerinde böyledir.7914
Adalet
26 Eylül 2023, Salı 22:45:34 Piramitin tepesinde olduğunuz için herşeyi kendinize hak görüyorsunuz.Unutmayın piramit olmak için altta birilerinin üstüne çıkmanız gerekiyor.Alttakilerde insan ve onlarda çoluk çocuk sahibi onlarınki it emziği değil.Allah vicdan merhamet versin.Unutmayınki inananlar için toprağın altıda var.Şimdilik güç sizde istediğinizi yaptırıyorsunuz.Bu devran böyle gitmez.Herşeyin bir sonu var.814
Havacılıktan anlamayan havalimanı çalışanlarına
25 Eylül 2023, Pazartesi 15:10:16
1) İnsiyatif almayınca insan hayatını riske atmıyoruz
2) Adı üstünde insiyatif tercihen kullanılan yöntemleri belirtir, daha kısa yolu “tercih” etmeyeceğiz.
3) Kurallara riayet etmeye her zaman olduğu gibi devam edeceğiz.
4) Hakkımızı aramamıza engel olamayacaksınız.7514
Mustafa Sönmez
25 Eylül 2023, Pazartesi 16:07:22 Sonuç olarak kurum olarak amacımız havayolu şirketlerine hizmet vermek, bu konuda bir düzenleme eksikliği varsa direk rota vermek de görev tanımınıza eklenir artık göreviniz olur insiyatif olmaz. Yetkilileri göreve davet ediyorum, devletimizin bu tür tehditlere boyun eğmeyeceğini yakın geçmişte gördük. Gereği yapılacaktır eminim.1239
Mustafa Bey
26 Eylül 2023, Salı 19:02:09 Maalesef cahilsiniz. Çoğunluk gibi farkında da değilsiniz. Bir bilginiz yok . Fikriniz ise çöp 96
Tüm yorumlar
Belge
30 Eylül 2023, Cumartesi 16:50:03 Mış, miş, muş... Bir kere de belge ile konuşun insanlar neyin ne olduğunu anlasın...93
Atsep
29 Eylül 2023, Cuma 20:17:58 Yazıyı kaleme alan yazar arkadaş kale aldığınız konuyu iyi araştırıp öyle yazmalısınız.Sadece tazminatı Atc ler haketmiyo. Dhmi ATSEP Persondlleride hakefiyor.Bu konuyu iyi araştır ve öule laleme al jatta düzeltme yazısı yaz okuyucularına karşı sorumlu olduğunu unutma128
Vatansever DHMİli
28 Eylül 2023, Perşembe 14:12:10 YANLIIIIŞ BİLİYORSUNUZ
EUROCONTROL seyrüsefer hizmeti veriyorsun diye para ödemiyor. Seyrüsefer hizmeti geniş bir kavramdır Uçak Motor çalıştığı anda Seyrüsefer hizmeti başlar gittiği yerde yolcuyu indirdiğinde biter. Bu arada verilen hizmetlerin hepsi seyrüsefer hizmetidir.
Türkiye sadece EN-ROUTE /YOL kontrol hizmetlerine yönelik maliyetlerin/gelirlerin toplanmasına yönelik EUROCONTROL ile antlaşma yapmıştır. Bu ne demektir EUROCONTROL Hava trafik kontrol merkezi tarafından verilen hizmet maliyetlerini karşılar. Yani Havalimanlarında verilen kule kontrol ve yaklaşma hizmet maliyetleri EUROCONTROLCE karşılanmaz.
Dolayısıyla Havalimanlarında çalışan Hava Trafik Kontrolörleri, AİM, Elektronik personeli yol kontrol hizmeti vermedikleri için maliyetleri EUROCONTROL tarafından karşılanmaz. Zamanının bürokratları ya maliyetleri yükseltmek yada bu ünvanlara ayrıcalık tanımak için hepsini 1. Gruba almıştır.
EUROCONTROL PRENSİPLERİNİ Okuyun orada herşey açık seçik yazılmıştır.
1132
Bir kaç eksik var
30 Eylül 2023, Cumartesi 14:44:32 Havalimanlarında elektronik biriminde çalışıp, yol olarak hizmet veren Vor cihazına bakanlar, haberleşmeden arama kurtarma frekansları ve ssb bakanlar ve radarlar ile bu radarlara kurulu haberleşme sistemlerine bakanlar da en-route olmuyor mu
11
Vatansever DHMİli
28 Eylül 2023, Perşembe 14:01:31 ACE raporlarında ne yazıyor ben size söyleyeyim. En-route yönelik ATM/CNS hizmeti verenler ile Teminal ATM/CNS hizmeti verenlere ilişkin tablolar var. Söyleyin bakalım Terminale Yönelik ATM VE CNS hizmetleri verenler nerede neden bunlardan 2. grupta personel yok hepiniz 1. gruptasınız.522
Vatansever DHMİli
28 Eylül 2023, Perşembe 13:57:55 Vatansever DHMİli yalan yazmaz doğruları söyler bunu sizde biliyorsunuz. Okuma alışkanlığı olmayan daha ne hizmeti verdiğini bilmeyenler haksız yere yüksek maaş alanlar burada algı yapıyor. Sizlere artık algı yaptırmayacağım onu bilin ona göre doğruları yazın yazmazsanız ben doğruları yüzünüze vurmaya devam edeceğim.518
Doğruları yazarmış
30 Eylül 2023, Cumartesi 03:59:11 Önce bi adını yazsın 50
Abdül
28 Eylül 2023, Perşembe 10:15:09 Yaklaşma kontrol hizmeti, terminal kontrol sahası içerisinde verilir. Terminal kontrol sahası, bir ya da daha fazla havaalanını kapsayan, hava trafik hizmet yollarıyla tanımlı bir sahadır.
Kaynak: HAVA TRAFİK KONTROL HİZMETLERİNDE
ALGILANAN HİZMET KALİTESİ
Ertan ÇINAR
Doktora Tezi
Sivil Havacılık Yönetimi Anabilim Dalı
Sayfa 1938
Atc
27 Eylül 2023, Çarşamba 18:55:29 Öyle ya da böyle. Kurum bölunecek. O zamanın geleceğini bilenler şuanda saldıranlar.. Kudurun :)4315
Murtaza
27 Eylül 2023, Çarşamba 12:48:16 Asıl boş konuşan sizsiniz, bakın şair burada ne demek istemiş, açıkça zorunluluk teşkil etmediği halde iş yükünüzü ve sorumluluğunuzu arttırdığı kendiniz söylüyorsunuz bu risk değil mi???
İnisiyatif almadan çalışma uygulaması kapsamında, EUROCONTROL’ün de tavsiyeleri doğrultusunda kaçınma vb. zaruri durumlar nedeniyle zorunluluk teşkil etmedikçe direkt rota verilmemesi, aksi uygulamaların varış havalimanlarında akış yönetimini bozduğu ve öngörülebilirliği azalttığı hususu da göz önünde bulundurularak, hava trafik kontrolörlerimizce yalnızca mesleki açıdan zorunluluk teşkil etmediği halde iş yükü ve sorumluluklarını arttırma pahasına yapılan direkt rota verme uygulaması askıya alınacak,166
Ali
26 Eylül 2023, Salı 13:20:46 Bence hükümet insiyatif almalı ve bu düşüncede olan kulecilere işten elçektirilmeli kısaca hadleri bildirilmeli2540
büyük resim
28 Eylül 2023, Perşembe 12:54:03 tamam13
SHGM
28 Eylül 2023, Perşembe 18:42:17 SHGM duyuru yayınlamış, lisans iptali dahil gereği yapılacak.Devlet her zaman 18 yaşındadır unutmayın.79
ATSEP
26 Eylül 2023, Salı 12:53:14 ATC arkadaşların hak arayışını destekliyoruz. Başka bir unvanın aldığı maaşta gözü olmamalı kimsenin. Maalesef bazı arkadaşlar aynı kurumda çalıştıkları insanların daha fazla maaş almaması için çaba gösteriyor, bu saçma davranışı bırakıp makas, kurum içi barış gibi söylemlerle başkalarının bordrolarına odaklanmak yerine kendi bordrolarına odaklanmalılar. Umarım ATC maaşları hakkettiği düzeye çıkar. Herkese iyi çalışmalar.4011
Vatandaş
28 Eylül 2023, Perşembe 01:36:01 Kimse kimsenin maaşına karışmasın. Ama “diğer personel” almasın diye uğraşanlar kim acaba? Hepsi bizim diyen kim? Kurumun bölüneceğini düşünenleri de biraz ekonomi öğrenmeye davet ediyorum. Çocukça sözde tehditler savuracaklarına bir baksınlar bakalım özelleştirme nasıl oluyor ve kurum kimliği ile yürütülen faaliyetler ile finansal realite buna müsait mi? Maaşların biraz yüksek olmasından kaynaklı kibrin gözlere ve akıllara mil çekilmesine müsaade etmeyin derim!!! Birbirini pohpohlama ile de olmuyor ne yazık ki!!! 35
Murtaza
28 Eylül 2023, Perşembe 09:48:33 Bugün sözde hak arayışında olanlar yakın zamanda diğerleri dedikleri grubun maaşının artmaması için yapmadıklarını bırakmadılar, her gittikleri yerde o çalışmanın başarıya ulaşmaması için çaba gösterdiler. Bundan sonra bizden de aynı şekilde karşılık bulacaklar.Düşmanlığa karşı düşmanlık.510
Vatansever DHMİli
26 Eylül 2023, Salı 01:29:52 Biri çıkmış maaşını ben veriyorum demiş aslanım sen kimsin, Türkiye Cumhuriyeti Devleti krallık falan mı oldu da sende kral oldun yada DHMİ Genel Müdürlüğü özelleşti de Baban mı aldı DHMİ aile şirketine mi dönüştü de çalışanlarına maaş ödüyorsun. Bu kadar bilgisiz insanlar ne ara doldu bu kuruma yazık çok yazık. Pisikoloji okuyan öğrenciler için tam bir TEZ konusunun. Ne diyeyim. 3050
Atc
26 Eylül 2023, Salı 12:35:07 Okuduğunu da anlamıyorsun, ace raporunu incelersen eurocontrole bildirilen atco salary 4000euro, ben hiç hayatımda almadım o kadar para. Bana verilmiş gibi gösterilen para hile ile size ödeniyor. Bu kadar net. 299
Bilgisiz diyene bak
26 Eylül 2023, Salı 13:14:06 Ya hadi biz bilgisiziz. Sen hem yalancısın hem korkaksın çıkmış bi de atıp tutuyorsun haha73
ya he he
27 Eylül 2023, Çarşamba 13:21:39 hadi canım hadi, makasla kağıt kes, arkadaşlarında iş barışı filan konuş. aman havuza düşmeyin153
Navtunne
27 Eylül 2023, Çarşamba 14:24:17 Onu bunu bırakın da sayın ATC arkadaşlar bu yazıları yazdırmak için kaç para veriyor sunuz bu köşe yazarı denilen şahıslara söyleyin de arff apronda biraz para versin biraz da onları parlatsın1223
Vatansever mi ?
27 Eylül 2023, Çarşamba 17:30:12 Yaptığın algılarla senin adın ancak algısever dhmili olur136
Gerçekler 24
28 Eylül 2023, Perşembe 08:56:24 Ne oldu adamlar 4bin euro alırlar diyemi korktun boş beleş konuşuyorsun.63
Yolcu
25 Eylül 2023, Pazartesi 20:35:19 Canım kardeşim eurocontrol o parayı benim vatandaşım avrupanın herhangi bir ülkesine hava sahasından girip tekrar dönene kadar guvenli ve konforlu bir sekilde seyahet etsin diye veriyor kelime oyunlarına gerek yok ordaki hava seyrulseferin karşılığı tüm çalışanları kapsarken bizde her konuda olduğu gibi bir takım kendi beyaz yakalı sananları kapsadığı düşünülüyor tam bir bencillik güvenlik nizamiyede başlar diğer bir nizamiyede biter itfaiyesiz güvenliksiz bir emniyet yönetimi düşüne bilirmisin eğitimi verirken herkese parayı sadece seyrüsefere öyle mi.ya biz birde müslümanız güya kendileri abat olsun aynı servisteki arkadaşı sefil...hak mı yazık benim ülkemin insanı ne hale geldi3848
Cahilsin
27 Eylül 2023, Çarşamba 21:02:32 Havacılık emniyeti ve havacılık güvenliğinin aynı şey olduğunu sanacak kadar büyük bir cahilsin1715
anlarsınız umarım
25 Eylül 2023, Pazartesi 16:59:05 yukarda arkadaş çok güzel yazmış ama anlamayan arkadaşlar için tane tane özetleyelim;
1-DHMİ eurocontrole 150 milyon euro personel maliyeti bildiriyor,
bunun 82 milyon eurosunun atclere harcandığını söylüyor ve dhmi bu paranın tamamını eurocontrolden alıyor,
2-ATC'ler de diyorki; biz 1700 kişiyiz kardeşim, o zaman bizim kişi başı aylık 4000 dolar almamız gerekiyor.
3-Yani DHMİ nin bildirdiği 150 milyon maliyetten geriye kalan 68 milyon euro ile atclerin bi derdi yok kurum eurocontrolden bu paranın ne kadarını alabiliyorsa alsın kim için alıyorsa ona dağıtsın diyor
4-Sonuç olarak atclerin bazıları gibi başkalarının cebinde gözü yok, atcler sadece hakkını istiyor
5-Son olarak bu sadece bir maaş meselesi değil, atcler özlük haklarının iyileştirilmesini ve meslek tanımı yapılmasını istiyor. 6517
Vatansever DHMİli
28 Eylül 2023, Perşembe 13:51:32 Yol kontrol hizmetleri için alınan paralar bu hizmeti vermeyen meslektaşlarınıza ve diğer 1. grupta olanlara dağıtıldığını bildiğinizi düşünüyorum. Bunu gidip Daire başkanlığınıza sorun bizim paralarımızı kime veriyorsunuz diye.511
gereksiz yazı
25 Eylül 2023, Pazartesi 16:43:55 Anlaşıldığı kadarıyla kontrolörlerin dolduruşuna geldiniz ya da onlardan birinin arkadaşısınız. Aynı konuyu birde elektrikçilerden, apronculardan, arffcilerden dinleyin bakalım. ATC'lerin kaçı en-route hizmet veriyormuş, kaçı terminale yönelik yaklaşma hizmeti veriyormuş. 2155
Ne
26 Eylül 2023, Salı 12:39:33 Terminale yönelik yaklaşma ne demek açıklayınız 153
Eğitim şart
28 Eylül 2023, Perşembe 22:50:34 Terminale yönelik yaklaşma nedir yahu 63
Hodri meydan
25 Eylül 2023, Pazartesi 15:46:51 Ya bu kuleciler yarından itibaren bir mevzu yapcaklarmış gırec deyil ama başka birşey miymiş neymiş tam anlanadım ama özetle şunu diyeyim lafla peynir gemisi yürümez yapacak adam öyle ileri tarih marih vermez anında yapardı dolayısıyla bişey yapamazlar gıram erkeklikleri varsa yapsınlar hodri meydan delikanlı adam cak cak konuşmaz iCRAAT KOYAR adamsanız dediğinizi yaparsınız ha bu arada adam filan diyince bayan kardeşlerimiz alınmasın çünkü ADAMLIK CİNSİYYET DEYİL HAYSİYYET MESELESİDİR2192
Komik
25 Eylül 2023, Pazartesi 16:27:14 Cem yılmaza rakipsin maşallah124
Çılgın Vahdet
25 Eylül 2023, Pazartesi 17:51:22 Daha kendi dilini doğru düzgün konuşamayan vasat tipler bize akıl vermeye çalışmasın. Ağla ve kudur. 315
Türkçe hocası
25 Eylül 2023, Pazartesi 18:07:12 Ya sen önce bir konuştuğun dili yazmayı öğren, sonra değersiz fikirlerini belki kaale alırız377
Atc
25 Eylül 2023, Pazartesi 23:38:18 Biz yaptık oldu. Davulla zurna ile geniş geniş. Düşüne düşüne. Kusura bakma adam gibi adamlarla çıktık yola. Boş konuşup kuru gürültü yapan, yol yordam bilmeden ahkam krsenlerle değil.3610
Atc
25 Eylül 2023, Pazartesi 15:39:34 Tazminat bu işin sadece onda biri sayılır. Tazminat bizden daha çok başkalarının derdi. Sürekli bize yıkılmaya çalışılıyor. Lütfen sendikanın açıklamalarını iyi okuyunuz.6712
Sark kurnazlari
25 Eylül 2023, Pazartesi 15:06:46 Yorumlara bak... kuleci tazminat almayacakmis falan fıstık. Önce kule nedir, yaklaşma hizmeti nedir onu öğrenin. En route nedir onu öğrenin. Sonra kulecinin bu tazminatı almasının anasının ak sütü gibi helal olduğunu görürsünüz. 5717
Mustafa Sönmez
25 Eylül 2023, Pazartesi 16:18:19 Eurocontrol prensipleri gayet açık ve net, bak aynen yazıyorum:
2.5.3 Maliyet Tahsisi
Yol Hizmetlerinin maliyeti aşağıda belirtilen terminal hizmetlerine ait maliyetler hariç olmak üzere yukarıda belirtilen maliyetlerle ilgilidir.
a. Hava trafik danışma hizmetleri ve uyarı hizmetlerini içeren havaalanı kontrol hizmetleri veya havaalanı uçuş bilgi hizmetleri;
b. Operasyonel gereklilikler temelinde tanımlanacak olan bir havalimanının belirli bir mesafesi içindeki uçakların yaklaşma ve kalkışına ilişkin hava trafik hizmetleri;
c. En-Route ve Terminal Hizmetleri için ortak olan hava seyrüsefer hizmetlerinin orantılı kısmı,
İfadeler gayet açık ve net değil mi?1011
Mustafa Sönmez
26 Eylül 2023, Salı 08:03:16 Eurocontrol prensipleri gayet açık ve net, bak aynen yazıyorum:
2.5.3 Maliyet Tahsisi
Yol Hizmetlerinin maliyeti aşağıda belirtilen terminal hizmetlerine ait maliyetler hariç olmak üzere yukarıda belirtilen maliyetlerle ilgilidir.
a. Hava trafik danışma hizmetleri ve uyarı hizmetlerini içeren havaalanı kontrol hizmetleri veya havaalanı uçuş bilgi hizmetleri;
b. Operasyonel gereklilikler temelinde tanımlanacak olan bir havalimanının belirli bir mesafesi içindeki uçakların yaklaşma ve kalkışına ilişkin hava trafik hizmetleri;
c. En-Route ve Terminal Hizmetleri için ortak olan hava seyrüsefer hizmetlerinin orantılı kısmı,
İfadeler gayet açık ve net değil mi?913
1a
25 Eylül 2023, Pazartesi 15:04:13 Konuyu köşenize taşıdığınız için teşekkürler 257
Augustus
25 Eylül 2023, Pazartesi 14:42:02 Fatih Bey,konu aslında Dhmi'nin yeniden yapılanması ile ilintili.. Bildiğiniz üzere kurum seyrüsefer ve işletme hizmetini bünyesinde toplamış durumda.. Seyrüsefer hizmetleri, yasa ile oluşturucak ve sadece sorumluluğu seyrüsefer hizmetlerini sağlamak olacak yeni bir kurum bünyesinde sağlanırsa sorun kendiliğinden çözülecektir..6011
ATC
25 Eylül 2023, Pazartesi 14:40:25 Sayın yazı sahibi, burada yorumlarda bir çok saldırı göreceksiniz, kişisel algılamayın, bizden ötürü, biz alıştık.
2. Olarak yazı ile ilgili olarak daha detaylı bilgi vereceğim, çünkü cımbızlamak bizim milletin en sevdiği şey. 2021 eurocontrol raporunda dhmi 7500 personel maliyeti bildiriyor. Bunun içinde maliyeti tamamen karşılanan ans (air navigation services) personeli (atc,atsep,aim) ve maliyetinin bir kısmı karşılanan common staff var. Fakat eurocontrol atc sayısı, çalışma saati, maliyeti gibi verileri kurumun performans kriteri olarak gördüğünden ayri açıklamış. Baktığımız da bir atc için 4000 euro maliyet bildirilmiş. Ayrıca toplam personel maliyeti 150 milyon euro iken 82 milyon eurosu 1700 atc icin bildirilmiş. Atc ise kendisine bildirilen maliyetin yarısını alıyor.
Diğer yarısı esasen belirsiz. Fakat havacılık tazminatı ödemelerinin maliyeye yük getirmediği IDDIA ediliyor. Bu durumda 7500 maliyeti bildirilen (ki bunun en az yarisi kısmen karşılanan personel) personel var, 12bin havacılık tazminati alan personel var. Yorumlaması ise size kalmış.548
Vatansever DHMİli
26 Eylül 2023, Salı 01:19:46 Yanlış Bilgi sunmayın hocam
DHMİ de 11500 personel çalışmakta
Eurocontrol e 1. Gruptan bildirilen personel sayısı 3600
Bunlardan Hava trafik kontrolörü sayısı öğrenciler hariç: 2036
AİM memuru sayısı : 581
Elektronik Personeli: 680
Havalimanı kulelerde ve yaklaşma kontrolde çalışan Hava Trafik Kontrolörü sayısı: 1186
Hava trafik Kontrol merkezinde Yol kontrol hizmeti veren Hava Trafik Kontrolörü Sayısı :850
4 bin EURO bildiriliyorsa
Buradan alınan para ile
2. Grupta olması gereken :1186 Hava Trafik Kontrolörü
2. grupta olması gereken: 500 AİM memuru tazminatları ödeniyor olabilir
2. Grupta olması gereken : 500 Elektronik personeli
Tazminatları ödeniyor olabilir mi ?1836
Dert
25 Eylül 2023, Pazartesi 13:41:48 İnsiyatif almadan çalışınca tamamen kurallara bağlı kalınınca nasıl milyonlarca insanın hayatı tehlikeye atılıyor bir cevap versene bakalım449
SORGULUYORUM
25 Eylül 2023, Pazartesi 13:32:08 1. UCRET ADALETSİZLİĞİNDEN KASIT? DHMİ de Hava Trafik Kont.Tenisyenden falan az mı alıyor?
2. UYE ÜLKELERDE (EOROCONTROL) SADECE KONTROLLERE TAZMİNAT Mİ VERİLİYOR?
3. MADEN SADECE KONTROLLERE VERİLİYOR USULDE YANLIŞLIK VAR YOL KONTROLDEKİ HARİÇ HİÇ KİMSEYE ÖDEMESİN.
4.ATC DIŞINDAN KİMSEYE ALMMALI MADEM DİĞER PERSONEL ONLARIN PARASINI ALIYOR SHGM ve METEOROLOJİ FFARKLI İKİ KURUM ONLARDA MI ATC ?
5.BU YAZIYI YAZAN ARKADAŞ KONUYU İYİCE ARAŞTIRDI MI? YA SÖYLENİLDİĞİ GİBİ DEĞİL İSE NE YAPACAĞIZ ATC PERSONELİ DİĞER PERSONELİN DE ALACAĞI PARA KESİLİP ONLARA ÖDENİYOR DİYE DÜZELTME YAZISI YAZACAK MI?1660
Kurum kurum
25 Eylül 2023, Pazartesi 16:28:36 Shgm ve meteorolojiye parayı atc mi veriyor da onlara soruyorsun neden alıyorlar diye. Kararı kim verdiyse ona sor TABİİ CESARETİN VARSA ASLAN125
Abdurrahman
25 Eylül 2023, Pazartesi 13:03:33 Direk rota verme işi sizin şahsi işiniz değil arkadaşlar, bence DHMİ bu işi kontrolörlerin görev tanımına ekleyerek bu hizmet için havayolu şirketlerinden ilave bir ücret talep etmelidir. 1463
Ebu cehil
26 Eylül 2023, Salı 13:42:11 Neymiş benim işim hadi beni işimi bana öğretsene73
Murtaza
25 Eylül 2023, Pazartesi 12:58:44 Arkadaşlar, Hava Trafik kontrolörleri de diğer personeli gibi DHMİ'nin birer çalışanıdır. Görev tanımları bu personelin sağlıklı ve verimli bir şekilde çalışabilmesi için yapılır, sorumlulukları yine buna göre verilir. Eğer bu insiyatif alarak yaptığınız işler görevinizse yapacaksınız değilse neden yapıyorsunuz, görevini dışı bir sorumluluk alarak neden seyrüsefer güvenliğini tehlikeye atıyorsunuz? Neden kendinizi daha meşgul hale getiriyorsunuz, illa bir felaket mi yaşamak gerekiyor konunun anlaşılması için.Sizi ciddiyete davet ediyorum.1563
Murtazaya
25 Eylül 2023, Pazartesi 15:14:09 Sen bu olayı hiç anlamamışsın1811
Bilmiyorsun
25 Eylül 2023, Pazartesi 21:40:51 Konuşma be adam boş boş.Git çoluk çocuğunu sev. Parkta otur.Tavana bak en kötü. 87
Atc
25 Eylül 2023, Pazartesi 23:29:33 Bu tarafta işler farklı yürüyor. NavCANADA kendi internet sitesinde çok güzrl açıklamış. Bir göz at istersen.87
Tazminat
25 Eylül 2023, Pazartesi 12:54:35 ATC eylem yapacaklarmış. İnisiyatif almadan çalışacaklarmış kendini çok zeki sanan bu grup bilmiyorlar mı havacılıkta inisiyatif alınmaz milyonlarca insan hayatı tehlikeye atılmaz. Uluslararası kurallar bellidir sizin gibi zeki olan personele inisiyatif mi verilecek devam edin milleti kandırmaya çok akıllısınız. Çıkarınız için yani para için her şeyi yaptığınıza herkes şahit oluyor. Çok akıllısınız. 1268
Akılsız a
25 Eylül 2023, Pazartesi 15:11:47 Sen de çok akılsızsın arkadaş 196
Çılgın Vahdet
25 Eylül 2023, Pazartesi 17:44:36 Ağla ve kudur.115
Atc
25 Eylül 2023, Pazartesi 17:56:27 Akşama kadar çekirdek çıtlayıp, sabaha kadar odasını kilitleyip pirelere touch&go çalıştıran adam kalkmış akıl veriyor. 156
Atc
25 Eylül 2023, Pazartesi 23:27:10 Bilgi yok, fikir,zikir çok maaşallah. 166
Vatansever DHMİli
25 Eylül 2023, Pazartesi 12:08:22 Fatih bey size bu bilgileri kim verdiyse sizi algılarına alet etmişler.
Türk hava sahasını kullanan yerli ve yabancı tüm hava araçlarına Türkiye Cumhuriyeti adına DHMİ tarafından verilen EN-ROUTE (yol) hizmetleri dolayısıyla oluşan maliyetleri karşılamaktadır. DHMİ tarafından verilen bu hizmetleri de herhangi bir birimin tek başına vermesi mümkün değildir, bu hizmetler ancak birçok teknik ve idari birimlerin birlikte çalışmasıyla verilebilecek bir hizmettir.
Dolayısıyla IATA ve EUROCONTROL bu ödemeyi DHMİ bünyesinde görev yapan herhangi bir birim (Elektrik, Elektronik yada ATC vs) adına değil Türkiye Cumhuriyeti adına DHMİ Genel Müdürlüğüne ödemektedir.
Kim çıkıp diyorsa ki bu para bizim camiamız adına veriliyor yanlıştır ve algı yapmaktan başka bir şey değildir.
Keşke DHMİ Genel Müdürlüğünden bilgi talep ederek yazıyı yazsaydınız. Lütfen size verilen bilgi notlarından etkilenerek yazılar yazmayın algılara alet olmayın.2473
Atc
25 Eylül 2023, Pazartesi 15:06:41 Heryere yalan yanlış yazmaya bıkmadın, cevap aldığın sorularda dahi yazmaya devam. Eurocontrol ACE dökümanlarını incelersen
1-atco salary
2 support staff salary kısmında
Atco salary olarak dhmi'nin ne kadar bildirdiğini görürsün. Elbet Eurocontrol'ün maliyetini karşıladığı üniteler var, ama Atco salary'i yüksek (en az 2 katı) göstererek maliyeti karşılanmayan personelin tazminatını ödüyorlar. Yani maaşını ben mi veriyorum? evet ben veriyorum. 5412
Kayhan kayar
25 Eylül 2023, Pazartesi 16:26:13 pardon vatansever dhmili diyecektim. Kardeşim sen önce cesaretini topla da adını açıkla, öyle saçma sapan sahte rumuzlarla kafanda kurduğun hayal dünyasını paylaşma. Adam ol molla desinler185
Mustafa İzzet
25 Eylül 2023, Pazartesi 12:02:40 Keşke EuroControl prensiplerini bir kere okuyup, üye ülkelerdeki uygulamaları bir kere araştırıp bu yazıyı yazsaydınız bu iş bu kadar kolay olmamalı biraz özen lütfen.Sadece ATC ler değil, AIM, Ss e hizmet veren teknik birimlerin maliyetleri de doğrudan bu kapsamda EuroControl e iletiliyor.1542
Hahahaha
25 Eylül 2023, Pazartesi 12:02:26 Emmioğlu bu tazminat dediğini bende duydum. Geçen dayımınoğlu bahsetti bu tazminatı bir tane sendika varmış onun üyelerine veriyorlarmış. Eurocontrol de Antonyo BANDERAS diye bir yönetici varmış o da onlardan duymuş.732
Komik2
25 Eylül 2023, Pazartesi 16:31:27 Kapışırsınız diğer arkadaşla bu ne komiklik yahu22
DHMİ
25 Eylül 2023, Pazartesi 11:59:59 YAZI BAŞTAN SONA HATALI BİLGİLERLE DOLU.1033
Tazminat
25 Eylül 2023, Pazartesi 11:58:46 Nerde belgeniz nasıl bir yazıdır önüne gelen bilirkişi olmuş belge felan yok yok öyleymiş yok böyleymiş nerde belgen yok kimin sözünü dinledin (ATC) kopyala yapıştır yaptın çok biliyorsan belge paylaş942
Atcepelektronik
25 Eylül 2023, Pazartesi 11:57:02 Demek biz hava trafik kontrollörleri sayesinde birinci gruptan tazminat alıyoruz demi ? Hocam bu yazıyı yazmanız için sendikalarından ne kadar aldınız ?1441
Kendi ünvanının nasıl yazılır
25 Eylül 2023, Pazartesi 19:49:40 Önce kendini bil. atcep değil atsep 204
Elektrik
25 Eylül 2023, Pazartesi 11:53:38 Konuyu bilip araştırmadan nasıl böyle yazı yazıyorsunuz bilgi sahibi olmak istiyorsanız sizi belgelerle bilgilendiririz.Seyrüsefere hizmet eden personellere ödenmektedir. Elektrik personellerinin Seyrüsefere hizmet ettiğini kabul eden danıştay davasını kurum 2 yıldır uygulamıyor bu adaletsizliği ne diyorsunuz. 10 yıldan fazla kurum hakkımızı vermiyor. 1742
Uygulamama
30 Eylül 2023, Cumartesi 14:52:10 Arkadaş kazandığın bir danıştay davası olacak ve onu 30 gün içinde uygulamayan bir kamu kurumu olacak, sence böyle bişey mümkün mü kardeşim. Kazanılan bir dava yok ki kurum tınlamıyor.40
tazminat
25 Eylül 2023, Pazartesi 00:54:31 Konuyu yanlış biliyorsunuz. Hava Trafik Kontrolörleri için değil, seyrüsefere hizmet eden personel için ödeme yapılıyor, kurum işletme ve seyrüsefer hizmetini beraber verdiği için ATC, AİM ve Elektronik doğrudan bu gruba giriyor.3212
Tazminat
25 Eylül 2023, Pazartesi 06:49:14 Meclisten çıkan yasayı bari okuyup, yazsaydınız..
55
Elektrik
25 Eylül 2023, Pazartesi 11:59:08 Ve Elektrik 821
Selim Sağırlı
25 Eylül 2023, Pazartesi 12:03:11 Yaz kızım kereviz.
Onu da yaz şunu da yaz bunu da yaz.
Seyrusefer hizmetini tek bir birime indirgemek nasıl bir algıdır anlamak zor. Keşke biraz eurocontrol üye ulkelerindeki tazminat dağılımlarını da inceleseydiniz. Sadece Hava Trafik Kontrolleri mi alıyor yoksa başka alan birimler de var mı diye.1123
ARKADAŞ
25 Eylül 2023, Pazartesi 12:15:34 Havalimandaki kuleciler hangi seyrusefere hizmet ediyorlar acaba847
Atco
25 Eylül 2023, Pazartesi 15:19:28 Yazıyı yanlış anlıyorsunuz, üm maliyet içinde atco için ayrı bir kalem var. Ondan bahsediyor. Ace raporounda görünen rakam ile gerçek maaşlar birbirini tutmuyor. Konu bu215
Eurocontrol ve havacılık tazminatı konusu
25 Eylül 2023 Pazartesi, 00:00:02 / Toplam : 83 yorumÇok beğenilenler
Tüm yorumlar