Hani, Bir Hakkın Açıkça Kötüye Kullanılmasını Hukuk Düzeni Korumazdı?

    Çok beğenilenler

  • 211 in gazabi 28 Mayıs 2018, Pazartesi 01:49:02 THY tarihinde bugune kadar yapilan en haksiz en acimasiz ve vicdansiz muamele bu 211 kisiye yapilmistir. O soylediginiz basin aciklamasi hakkinda suc duyurusu yapilmistir gerek sirket gerekse ilgili bireyler icin. Ama hukuk sistemi malesef cok yavas isledigi icin savcilar bu suc duyurusunu ilerletmekte cok yavaslar. Bundan kacis yok. Zaman asimi yok. Elbet sonuclanacak. Yedikleri kul hakki icin ise esasen ilahi adalet zaten bu yaptiklari acimasizligi kat kat cikartacak. Ben bunlarin yerinde olsam bir gun bir saat bile huzurlu ve rahat olamazdim. Gercekten Allahin huzurunda bu yaptiklarinin cezasini nasil cekeceklerini dusundukce uzuluyorum bunlar icin. 1
    • CVP 211 GAZABI 28 Mayıs 2018, Pazartesi 01:01:39 MAHKEMENİN LEHİNİZE SONUÇLANACAĞINDAN EMİNİM.ŞU NOKTADA AYRILIYORUZ. İLAHİ ADALET ONLARI HAYATTAYKEN ZORLAYACAK. 2
    • Ilahi adalet 28 Mayıs 2018, Pazartesi 02:26:29 Sizin de soylediginiz gibi ilahi adaletin onlari hayattayken de zorlayacagindan eminim ama ahirette de cekeceklerinden cok eminim. 0
    • Destek 28 Mayıs 2018, Pazartesi 09:24:00 Çetin bey 211 e giderek artan ve daha sık bir şekilde verdiğiniz destek nedeniyle size çok teşekkür ederim. Allah ne muradınız varsa versin inşallah. Bu yapılan vicdansızlığı ulusal medyaya taşımaya yardımcı olsanız çok iyi olurdu! 0
  • 211 28 Mayıs 2018, Pazartesi 10:56:48 Çetin Bey yazı için çok teşekkür ederiz. İsim listesinin neden gelmediğini sormuşsunuz. Ben size birkaç neden söyleyeyim. 1- Yıllarca bir şirkette canla başla çalışıp sonra adeta vatan haini ilan edilen bir şahıs artık çok korktuğundan. 2- Siz dahil kimseye güveni kalmadığından. 3- Girdiği iş görüşmelerinde kapılar yüzüne tek tek kapandığından. 4- Madem fetocu değilsin o zaman neden sen diye soran bir toplum olduğundan 5- Mahkemeyi kazandıysan o zaman neden geri alınmadın diye soran bir toplum olduğundan 6- Ateş olmayan yerden duman çıkmaz mantığıyla bakıldığından 7- Kimsenin bu denli bir kötülüğü sırf kendi makamlarını korumak için yapabileceğine inanamayan bir toplum olduğundan. 8- Madem suçun yok mağdur oldun o zaman neden olmuyor ? Cumhurbaşkanı’na yaz ne bileyim şunu yap bunu yap . Kesin hallolur diyerek bu ülkede halen daha adaletin olduğuna inanan iyi niyetliler olduğundan. 9- Bu travmayı ve Thy yi bir an önce unutmak istediğinden. Vs. 0
    • CVP 211 28 Mayıs 2018, Pazartesi 11:23:38 BEN İSİM LİSTESİ NEDEN GELMEDİ DİYE SORMADIM. ŞAŞIRDIM DEDİM. AÇIK DAVRANIŞINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER. İLK KEZ BİRİ BANA SİZ DAHİL KİMSEYE GÜVENİ KALMADIĞINDAN DİYE AÇIK AÇIK SÖYLÜYOR.BUNA KARŞI BİR SUAL SORMAK İSTERİM. BEN ADIMLA AÇIK AÇIK BİR ŞEYLER ( YAZI VEYA YORUM )YAZIYORUM. KARŞIMDAKİLER VPN KULLANARAK İSİMLERİNİ GİZLEYEREK BANA BİR ŞEYLER SORUYORLAR. PEKİ BEN ONLARA NASIL GÜVENEBİLİRİM Kİ? HADİ BUNU GEÇİN GELEN YORUMUN HAKİKATEN 211 KİŞİDEN BİRİ TARAFINDAN YAZILDIĞINA NASIL İNANABİLİRİM? HER NE İSE DÜN 211'E HİTABEN HAZIRLADIĞIM BİLG,İLENDİRMEYİ YAYINLAMADIĞIMA MEMNUN OLDUM. BENİ KENDİME GETİRDİNİZ. TEŞEKKÜRLER. 0
    • Çetin beye 28 Mayıs 2018, Pazartesi 11:31:39 Çetin bey, sizce kendi ismi ile açık açık kim yorum yapabilir? Toplumda zaten vatan haini ilan edilmişiz. Şahsen vpn kullanmıyorum ama kolay değil öyle isim yazmak. Suçsuzsunuz, ama toplum nazarında teroristsiniz. Kolay değil öyle 0
    • CVP ÇETİN BE.. 28 Mayıs 2018, Pazartesi 11:44:03 BEN SİZDEN BANA İSMİNİZLE YAZMANIZI İSTEMEDİM. KONULARI KARIŞTIRMAYIN. BEN YALNIZ 211'İN LİSTESİNİ İSTEDİM. VPN KULLANMAYI BİLEN BİRİ ÇAKMA BİR MAİL ADRESİ EDİNİP GÖNDEREMEZ Mİ? TOPLUMDA KİMSENİN SİZE TERÖRİST GÖZÜ İLE BAKTIĞI YOK. KENDİNİZE BÖYLE MANEVİ İŞKENCE YAPMAYIN. İNSANLARIN ( SİVİL HAVACILIK DIŞINDA ) 211 KİŞİDE, ONLARIN YAŞADIKLARINDAN HABERİ BİLE YOK. RAHAT OLUN. 0
    • Ates dustugu yeri 28 Mayıs 2018, Pazartesi 11:55:42 Cetin bey, siz 211 in neler hissettigini yasadigini yasamaya devam ettigini anlayamazsiniz malesef. Aynen arkadasin dedigi gibi terorist vatan haini muamelesi ilk etapta yapildi bize. Ve bu butun kamuoyuna o vicdansiz basin aciklamasi ile de duyuruldu. Sadece sivil havacilik camiasi biliyor olsaydi bu insanlar neden is gorusmesine dahi cagirilmiyorlar?? Temmuz 2016 da THY den atilmis biri oldugu gorulunce o yapilan basin aciklamasi ile vatan haini sifatini otomatikman yiyor ve gorusmeye dahi cagirilmiyorsunuz. Lutfen siz de bu sekilde yasadigimiz trahedinin boyutunu azimsar bakis acisiyla bu vicdansiz thy yonetiminin ekmegine yag surmeyin. Sizin bizi anlama ve temsil etme cabanizi saygiyla karsiliyorum ancak bizim durumumuzu ancak yasayan bilir. Allah bize bunu reva gorenleri tez zamanda nasil biliyorsa oyle yapsin tez zamanda. 0
    • 211 den Cetin Bey e 28 Mayıs 2018, Pazartesi 12:20:32 Çetin Bey bir önceki cevabınıza yanıt yazan ben değildim. İlk yazıyı maddeleri ile yazan benim. 211 den birisiyim. Sizin email adresinizden size özel olarak ta birazdan yazacağım. 0
    • 30 gun 28 Mayıs 2018, Pazartesi 12:29:37 “İNSANLAR 30 GÜN SONRA NEREDE OLACAKLARINI BİLMEZ DURUMDA” demissiniz asagida bir yorumunuzda. Siz boyle bir ortamda vatan haini ilan edilmis insanlarin korkmadan nasil konusmasini bekliyorsunuz acaba?? 0
    • CVP 30 GÜN 28 Mayıs 2018, Pazartesi 13:21:00 BEN SEÇİMİ KASTETTİM. İZAM ETMEYİN LTF. SİZİ VATAN HAİNİ İLAN EDEN KİMSE YOK.BUNA İNANANLARA DA RASTLAMADIM.SUSUN VE KONUŞMAYIN KARDEŞİM.ISRAR EDEN DE ŞAHSIN ADINA BİR ŞEY BEKLEYEN DE YOK. AMA KENDİNİZLE İLGİLİ SÖYLEDİKLERİNİZ DOĞRU DEĞİL.BUNU BİLİN VE BUNDAN RAHATSIZLIK DUYMAYIN. 0
    • CVP ATEŞ DÜS.... 28 Mayıs 2018, Pazartesi 13:27:51 DEĞERLİ KARDEŞİM. ANLAYAMAZSINIZ DEDİĞİNİZ ŞEYİ BEN DE YAŞADIM. BEN DE ÇOK SARSILDIM. AMA SİZİN DIŞLANMA DÜZENLEMENİZ GİBİ İÇİNDE SALAKLIK UNSURU YOKTU. TÜRKİYEDE GENELDE İŞİZLİK VAR.İNSANLAR İŞE ÇAĞIRILMIYOR. HAKLISINIZ YAŞADIĞINIZ TRAJEDİNİN BOYUTUNU BENİM YAZDIKLARIM AZIMSATIYOR. BU NASIL BİR GÖRÜŞTÜR.? ANLAYAMIYORUM. BENİ İŞVERENLERR SUSTURAMADI AMA SİZLER SUSTURACAKSINIZ. 0
    • Anlayamazsiniz. 28 Mayıs 2018, Pazartesi 13:51:49 Hislerimizi anlayamadiginiz icin gorusumun de nasil bir gorus oldugunu anlayamiyor olmaniz dogal! Hislerimizin ve yasadigimizin boyutunu bilemediginiz ve anlayamadiginiz icin azimsanarak iletilebilmesi cok normal. Neden tepki gosteriyorsunuz? Gorusumu anlamasaniz da saygi duymalisiniz!! 2
    • Kiyasla ma 28 Mayıs 2018, Pazartesi 14:07:36 Siz kendi yasadiginiz ile bizimkini kiyaslayarak ne kadar anlamadiginizi ortaya koydunuz zaten. 2
    • CVP ANLAMIYORSUNUZ 28 Mayıs 2018, Pazartesi 15:05:33 CVP KIYASLAMA Ben 211’lerin hiçbir çektiğini azımsayarak nakletmedim. Yazılarım size öyle geliyorsa onu bilemem. Ben de Türkiye’de yaşıyorum. Ben de sizinle aynı şirkette çalıştım. Konuya nereden nasıl yanaşılması gerektiğini yorumlardan anladığım kadar ile daha iyi biliyorum. Şu aşamada belki Temmuz ayının 15’ ne kadar yapılması gereken en önemli husus 211’leri unutturmamaktır.. 3 satırlık yorumunuzda 3 defa anlamıyorsunuz/ anlayamadığınız/ anlamıyor olmanız sözü geçiyor. Sizi anlıyorum. Tepki de göstermiyorum. Bundan sonra da hiç göstermeyeceğim. Buna inanabilirsiniz. 0
  • Tüm yorumlar

  • Cahit KARAÇ 07 Ağustos 2018, Salı 11:40:11 Devlette adalet, hukukla sağlanır. 0
  • 211 02 Haziran 2018, Cumartesi 08:36:17 Çetin Bey herkez sizin mücadeleci ruhunuzu ve kararlılığınızı biliyor.Burda verilen mücedele ne para nede pul, 211 çoğu yapılan algıya çıkartılan zorluklara rağmen ellerinde işleri, güzel yerlerde çalışıyorlar, istediğimiz tek şey emeklilik hakları ve iadeyi itibar. 0
  • 211 adına Bay Vecihi 02 Haziran 2018, Cumartesi 04:43:25 Çetin bey , 211 adına 211 kez teşekkür ederiz. 211 derken bir rakamdan söz edilmiyor . 211 aile bize yapılan yanlışı unutmadırdığınız için size minnettar. 0
  • Kod adı; 211 02 Haziran 2018, Cumartesi 04:38:55 Bazen bize yapılan haksızlıkları düşünüyorum , uykum kaçıyor ...bugün de uykumun kaçtığı 186.gün . Dilerim ki yaşattıklarınızı yaşayın ! 0
  • 211'den 01 Haziran 2018, Cuma 14:35:26 Ve Sn. ÇETİN Bey'de SUSTURULDU maalesef.Çünkü kimlerin ve neden rahatsız oldukları aşikar. Sn. Ali KIDIK bey lütfen destek olun, tarafınız HAKKIN yanımı yoksa değilmi? Selamlar 3
    • 211 DEN'E 01 Haziran 2018, Cuma 15:20:24 Biraz zordur onu susturmak. doğruyu yazmaz ve söylemez ise rahatsız olur. Beceremez susmayı. biz kendisini çok iyi tanırız. Aynı zamanda aynı çatı altındaydık.Kimler susturamadı onu. 0
    • CVP 211 DEN'E 01 Haziran 2018, Cuma 15:33:26 SUSTURULDU KELİMESİ BENİM AÇIMDAN ZAYIF OLMANIN GÖSTERGESİ. EĞER SUSTURAN OLARAK THY TEPELERİNİ İFADE ETMEK İSTİYORSANIZ, ONLARIN SİTEYİ OKUDUKLARINI ZANNETMİYORUM. ONLAR ŞİMDİ KUVVETLİLER VE DE KİMİN NE SÖYLEDİĞİNE BAKMAYACAK KADAR DA UMURSAMAZLAR. BİR ARKADAŞINIZ YAZMAZSANIZ OKUR VE YORUM SAYINIZ DÜŞER DEMİŞTİ. SİTEDEKİ YÖNETMEN ARKADAŞIMA YAZILARIMI YORUMA KAPATIP KAPATAMAYACAĞINI SORDUM. MAALESEF YAPAMIYOR MUŞUM. YAYINLAMAMAK BENİN ELİMDE. O DA YAZMAYA BAŞLADIĞIM ZAMAN VERDİĞİM SÖZE TERS. HER NE İSE BUNLAR BENİM İÇİN ÖNEMLİ ŞEYLER DEĞİL.BENİ ONLAR DEĞİL AMA, SİZLERİN YANLIŞ TUTUMUNUZ, İLGİSİZ YORUMLARINIZ SUSTURUR. BU PAZAR GÜNÜNE KADAR SUSACAĞIM MUTLAK. PAZARTESİ GÖRÜŞÜRÜZ. BU ARADA ALİ BEY ŞU ANDA SİTE İLE İLGİLENMİYOR VE DE ÇOK MEŞGUL.YORUMLARDAN VAZGEÇTİM, YAZILARI BİLE OKUYACAK VAKTİ YOK.SİTEYİ MURAT BEY YÖNETİYOR. 1
    • 211'den 01 Haziran 2018, Cuma 21:21:04 Amacım ve niyetim sizi üzmek değildi, kusuruma bakmayın lütfen.Mücadeleci biri olduğunuzu biliyorum fakat sitenin yönetimi tarafından baskı alabileceğinizi bir an düşündüm. Siz ne kadar doğru bir destek iseniz, bu okurlarınızda o kadar sizinle birlikte. Yanlış anlaşılmak istemem, tekrar kusurumu mazur görün. Saygılar. 1
  • Zafer 31 Mayıs 2018, Perşembe 17:39:46 Bir kaptanın hukuk mücadelesi sonrasında THY’nin işe aldığını duyunca göz yaşını tutamayan Çınar Ağacı, siz gördüğüm en mükemmel insanlardan birisiniz. Burada yorum yapanlar şunu iyi bilmeli, bu köşe kalpten sizi savunuyor, haklarınızı almanız için mücadele ediyor, ne yapabilirim de bu insanların işine dönmesini sağlayabilirimin hesabını yapıyor, daha nerelere ulaşabileceğinin tahayyülü ile kendini paralıyor. Onun yanında olmalısınız, onu dinlemelisiniz. O da sizin gibi duyguları yaşamış yılların yıpratmazdığı Çınar Ağacı. Buna kendi gözümle şahid oldum. Allah size uzun ve sağlıklı ömür versin Çetin Abim....... 1
    • CVP ZAFER 31 Mayıs 2018, Perşembe 21:30:52 TEŞEKKÜRLER EDİYORUM. ÇOK ZARİFSİNİZ. 0
  • Teşekkürler 29 Mayıs 2018, Salı 21:47:51 211 olsun haksız yere çıkarılan diğer personel olsun konuyu irdeleyen,doğrusunu bulmaya çalışan ve bilmediğini açık yürekliliğini söyleyen nadir yazarlardan birisisiniz.Gazetecilik mesleğini hakkını verdiğiniz için sağolun. 0
    • CVP TEŞEKKÜRLER 29 Mayıs 2018, Salı 23:53:15 GAZETECİ OLMAYI İSTERDİM. SİZİNLE AYNI GÖRÜŞTE OLMAYANLAR DA VAR AMA TAKDİRİNİZ İÇİN BEN TEŞEKKÜR EDİYORUM.BİR KÖŞEDE YAZMAYA TALİP OLAN HERKESİN YAPMASI GEREKENİ YAPMAYA ÇALIŞIYORUM. . 0
  • Sermet Uçankurt 29 Mayıs 2018, Salı 20:17:56 Çetin bey AirportHaberin %51 hissesini 290bin Amerikan Dolarına aldığınız doğru mu? 1
    • CVP SETMET UÇ.. 29 Mayıs 2018, Salı 21:02:58 O MEBLAĞI VERDİM AMA, BU ALİ KIDIK BEY SATMADI.1.000.000 USD İSTEDİ. HEM DE % 49 İÇİN. O BENDE YOK DEYİNCE DE, O ZAMAN SEN İŞİNE BAK, GİT YAZINI YAZ. PARA BİRİKTİR ÖYLE GEL DEDİ. İNATÇI BİRİ BU ALİ BEY. SİZ % 49'A O MEBLAĞI VERMEYİ DÜŞÜNÜRSENİZ KENDİSİ İLE GÖRÜŞÜN.İSTERSENİZ ARAYA DA GİREBİLİRİM. KANAATİMCE AİRPORTHABERİ BİR SÜRE SONRA HALKA ARZ EDECEK GİBİ. AMA BİZE SÖYLEMİYOR.RÜYAMDA GÖRDÜM. 0
  • BİLEN BİLİR 29 Mayıs 2018, Salı 12:00:09 NE YAZARSAM YAZAYIM YAZDIKLARIM HEP BOŞUNA YAZIYORUM GİBİ GELİYOR BANA... İNSANA BİRŞEYLER ÖĞRETEMEZSEM HİÇ KENDİMİ BOŞA YORMAYIM İLLAKİ BENİM DÜŞÜNCELERİMİ DE BENİMSESİNLER DE DEMİYORUM SADECE MESAJIMI ALIP BİLGİLENSİNLER İSTİYORUM AMA ZİHNİYET AYNI ZİHNİYET İSE YAPACAK BİR ŞEY YOK DEMEKTİR. SONUÇ:EN GÜZELİ BANA DOKUNMAYAN YILAN 40 YIL YAŞASIN MİSALİ VEYA BÖYLE İNSANLAR GİBİ HAREKET EDEREK ONLARA UYUM SAĞLAYARAK İZİMİ BELLİ ETMEDEN ZAMANI GELDİĞİNDE ONLARIN SURATLARINA OSMANLI TOKATINI VURMAK OLACAKTIR... SON SÖZÜMLE SON YORUMU MU DA BÖYLECE SONLANDIRIYORUM...SAYIN ÖZBEY SİZE ÇALIŞMA HAYATINIZDA SABIR VE KOLAYLIK DİLERİM... 0
    • CVP BİLEN BİLİR 29 Mayıs 2018, Salı 16:08:39 SABIR DİLEKLERİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDİYORUM. ANLAMADIĞIM İSE " SON SÖZÜMLE SON YORUMUMU DA BÖYLECE SONLANDIRIYORUM" SÖZÜNÜZ. BU YAZI İÇİN SON YORUM DEMEK İSTEDİNİZ İSE SORUN YOK.HER NE KADAR TANIŞMASAKTA GERİ DÖNÜŞÜMÜNÜZÜ BEKLİYOR OLACAĞIM. 1
  • Nasıl yanı! Şöyle yanı! 29 Mayıs 2018, Salı 11:50:22 Bir insan sempatizan diye şirketten atılıyorsa o zaman her bir insan sadece niyetlerinden dolayı her türlü muameleye maruz kalabilir. THY’de; her türlü çalışan var mesela; Yunanlı (alenen bilinen) Sırplı (alenen bilinen), PKK’lı (alenen bilinmeyen sempatizan), FETÖ’cü (alenen bilinmeyen sempatizan), Ateist (alenen bilinmeyen sempatizan), Komünist (alenen bilinmeyen sempatizan), Faşist (alenen bilinmeyen sempatizan), Hovarda (alenen bilinmeyen ahlaksız) gibi bunları çoğaltmak mümkündür. Bu mantıkla işlem yapılacak olursa tek düşüncenin ürünü bir yapı dünyanın neresinde var! Allah insanları tek renkte, tek millette yaratmadı. Renklerin ahengini insanlığa lütfetti. Yönetenler çıkardıkları KHK ile akıllara durgunluk verecek bir katlıamın öncülüğünü yaptılar. Sonradan at izi it izine karıştı denildi ve sözde düzeltmeye çalıştılar. Masum insanlar işlerinden güçlerinden oldular. Suçlu olanlar tabii ki cezasını almalıdır ama bir karar verirken filler tepişirken çimler ezilecek nitelikte “imam olan Kanun Yapıcıların çıkardıkları KHK’lar bu şekilde” olursa cemaatlerden biri olan THY’de böyle bir kıyım yaptı. Ha bunu böyle mi yapmaları gerekirdi derseniz tabii ki böyle olmamalıydı ama yandaş, elmayı parlatma, yaranma gibi çirkin insanı Vasıf’lar durumu bu boyuta getirmiştir. Şimdi de mağdur olanın masumiyetsizliğini ispat sürecinde ne yaptığını aktarmaya çalışayım. 211 için; Şirketten çıkarılınca önce iş mahkemesine gitti ve iş Mahkemesini işe iade şeklinde karar verdi. THY istinafa gitti, ve nihayetinde Yargıtay nihai kararı verdi ve THY işe almayıp olayı tazminat vererek kapattı. Yalnız burada biraz sonra aktaracağım KHK ile atılanlardan 211 lerin bir farkı var, şöyle ki, 211 ler çıkarılırken tazminatını aldı, pasaportları ve uçuş lisansları iptal edilmedi. Burası çok önemlidir. Şimdi KHK ile atılanlara gelelim. Şirketten çıkarılanlara bir kağıt parçası tutuşturuldu ve onda KHK nin maddesi yazılıydı. KHK maddesine göre sempatizan olmak bile yeterli görülüyordu! Atılan kişi atıldığı gün hiç bir şeyin farkında değildi. Her şey o günden sonra kademe kademe gelecek ve her birini öğrendiğinde yada yaşadığında bir kez daha hüsran yaşayacaktı. Atılan şahıs önce Bakırköy İş Mahkemesine gitti ve kazandı (tabii haklı olup kazanamayanlar da var). Ancak THY istinafa gitti oradan OHAL Komisyonuna gönderildi. Ne zaman sonuçlanacağı meçhul! Sonra iş arayışına giren şahıs yurt dışına çıktı dönüşte pasaportuna el konuldu. Sordu, memur bey neden pasaportuma el koyuyorsunuz diye, herhangi bir suç unsuru yok ama şikayet üzerine! Valiliğe müracaat etti ancak pasaportu iade edilmeyince bu kişi İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığj Suç Ceza Hakimliğine dilekçe verdi. Burada 81 ilde bu kişinin bir suçu unsuru olup olmadığı araştırıldı ve suç unsuru bulunmayınca İstanbul Bölge İdare Mahkemesi bu konuda görevlendirildi. Mağdur bu kez İdare Mahkemesinde hakkını aramaya başladı ve Valiliği mahkemeye verdi. Yapılan incelemeler vs sonrasında 5 ay sonra İdare mahkemesi “OLASI BİR SORUŞTURMANIN SELAMETİ” diyerek davayı reddetti. İstinaf ta aynı kararı verince aradan BİR YIL GEÇMİŞ OLDU. Mağdur bu kez kendini İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı Terörle Şube bölümüne beni araştırın diye müracaatta bulundu. 7 ay sonra yapılan emniyet mit ve organize terör şube sonucuna göre hiç bir suç unsurunun olmadığına karar verildi. Aradan 22 ay geçtikten sonra mağdur aklandı AMA asıl mevzu bundan sonra başladı. Bu bölüm sizin yazınızla daha alakalı. Mağdur bu sefer İl Nüfus idaresine giderek pasaport tahdit şubesindeki memura ben aklandım pasaportumu geri almak istiyorum dedi. Görevli biz evraklara işlem yapmıyoruz siz, sizi çıkaran şirkete gideceksiniz, dilekçe vereceksiniz, onlar bize yazı yazacaklar o şekilde biz pasaportun tahdidini kaldıracağı dedi. Mağdur sevinmişti, şimdi THY ye gideceğim dilekçe vereceğim ve pasaportumu alacağım diye düşündü. Gitti THY ye durumu anlatan dilekçeyi yazdı ve verdi ama o gün bugündür bekliyor ve ne yapacağını bilemiyor. İşini yapabilmesi için gerekli olan iki belgeden birini henüz alamadı. Diğer ne peki? Diğeri uçuş lisansı. Bu süreç içerisinde şirketten çıkarıldıktan sonra KHK gereği THY, 211 leri attıktan sonrakilere KHK maddelerini uyguladığı için hepsinin ismini emniyete bildirdi. Emniyete bildirince aynı zamanda SHGM ye de bildirdi. Böylece hem pasaportu iptal edildi hem de uçuş lisansı iptal edilmiş old. Mağdur SHGM’yi ne kadar sorguladıysa aradıysa da hiç bir sonuca ulaşamadı. Oysa SHGM yapılan güvenlik soruşturmasına göre lisansın askıdan indirileceğini genelge ile bildirmiş olsa da buna kendi de uymadı. O da aynı pasaportta olduğu gibi THY nin yazacağı yazıyı bekler oldu. 211 lerin KHK ile atılanlardan çok büyük farkı var, bana göre 211 leri mağdur olarak atılan bir KHK li ile kıyaslayamam, devede tüy bile değil. 211 ler çalışıyor diğeri masumiyetsizliğini ispat etmiş olmasına rağmen neredeyse 2 yıldır işsiz. Çetin Bey size önerim mevcut hukuk düzenindeki hukuksuz uygulamaların üzerinde dururken çok daha mağdur olan her yönüyle yemiz çıkanlara uygulananların hakkında daha derin aktarımlar yapmanızdır ki zaten yapıyorsunuz teşekkür ederim. 211 ler haklarını aldı ancak THY, KHK ile attıklarına ne tazminat verdi ne de başka bir şey! THY, KHK yi kendine ZIRH yaparak maddi kazanç sağladı. Allah büyüktür bir gün inanıyorum hak yerini bulacak ama ZAMAN DURMUYOR! Olan mağdura oluyor, aç kalıyor, bir siyasinin deyimi ile ağaç kovduğu yiyor! Allah kendine buyruk olanlardan bu milleti korusun. 0
    • CVP NASIL YANİ. 29 Mayıs 2018, Salı 16:33:37 ÖNCELİKLE TEŞEKKÜRLER EDİYORUM. ŞÖYLEMİ ANLAMAM GEREKİYOR. TEMMUZ 2016' DA BİR KISIM ÇALIŞANLAR YAKIŞTIRMA NEDENLERLE İŞTEN ÇIKARTILIRKEN, AYNI GRUBUN İÇİNDE BAZILARI DA KHK İLE İŞTEN ÇIKARTILDILAR. DOĞRUMU DUR? BU SESLENİŞİNİZİN BİR BÖLÜMÜNÜ NOKTASINA VİRGÜLÜNE DOKUNMADAN KULLANMAK İSTERİM. MÜSAADE VAR MI? EĞER İZİN VERİRSENİZ. BEN DAHİL HERKES KENDİ YAŞADIKLARININ EN AĞIR SIKINTI OLDUĞUNU ZANNEDİYOR. BELKİ HEPİMİZ BU ANLATIMDAN KENDİMİZE BİR ÇIKARIM SAĞLARIZ. BU ARADA UÇUŞ LİSANSI, SHGM VB. UÇUCU OLDUĞUNUZU SÖYLÜYOR. EĞER YORUMUNUZUN KULLANILMASININ SİZİ SIKINTIYA SOKABİLECEĞİ KONUSUNDA ŞÜPHENİZ VARSA TABİİ Kİ BU ŞU AN İÇİN HER ŞEYDEN ÖNEMLİ. ÖNERİNİZİ TABİİ Kİ DİKKATE ALACAĞIM. BUNU YAPABİLMEM İÇİN ÖNCELİKLE KONUYU BİLMEM GEREKİR? İLK KEZ YAŞADIKLARINI ANLATAN BİR YORUM ALDIM. DİĞER ARKADAŞLAR DA ARALARINDA HAKKINDA KHK İLE ,İŞLEM YAPILANLARIN DA OLDUĞUNDAN BAHSETMEDİLER. HERKES KORKACAK, ÇEKİNECEK BİR ŞEYLER BULUYOR .TABİİ Kİ BU NOKTADA BENİM DE HATAM VAR. YAPTIĞIM İŞ UZAKTAN İZLEMEKLE OLMUYOR. BEN HAVALİMANINDA BULUNMUYORUM. VE DE ORAYA GİTMİYORUM. BU HUSUSU DEĞERLENDİRECEĞİM. TEKRAR TEŞEKKÜR EDİYOR, ESENLİKLER DİLİYORUM. 0
    • El_Cevap 29 Mayıs 2018, Salı 18:14:34 Tabii ki Çetin Bey istediğiniz gibi kullanın artık sizindir, daha önceden TRI olarak yazdığımda da aynı şekilde memnun kalmıştınız :)) İfade etmeye çalıştığım KHK lılar 211 ler Temmuz 2016 da çıkarıldıktan sonra THY sonraki çıkardıklarının tamamını KHK yı dayanak göstererek çıkardı ve çıkan KHK yı tazminat vermemek için zırh olarak kullandı. 211 in içinde KHK ile çıkarılan olmadı. Çünkü 211 kişi çıkarıldığında henüz KHK çıkmamıştı. Dolayısıyla çıkardığı bu 211 kişinin tamamına tazminatını verdi. Ancak 211 kişi çıkarıldıktan sonra KHK çıktığı için ondan sonra çıkarılanların tamamına KHK yı uyguladı ve tazminat vermedi. Size bu olayların tamamını anlatabilmem için sesli olarak ulaşabilmeliyim. Murat Bey beni tanıyor. 0
    • CVP EL CEVAP 29 Mayıs 2018, Salı 18:21:08 GERİ DÖNÜŞÜNÜZ İÇİN TEŞEKKÜR EDİYORUM. TABİİ Kİ KONUŞALIM. BENİ 05322831823' DEN ARAYABİLİRSİNİZ. TERCİHİM SİZİNLE BULUŞMAK, TANIMAK VE SOHBET ETMEK OLUR. TEŞEKKÜRLERİMLE. 0
    • Çetin Bey Gerçekler malesef 29 Mayıs 2018, Salı 21:05:52 Yukardaki 211 ve sonrasında THY personelinin iş akdinin fesih edilmesi aynen bu şekilde oldu.Ben 211 den biri olarak size olanı gerçek yüzüyle farklı bir açıdan anlatayım.15 Temmuz hain girişimin ardından bir hafta içersinde Uçuş İşletmenin belirleyip yönetimin onayladığı 211 kişinin tüm hakları verilerek iş akdileri fesih edildi bir iki gün sonrada THY yönetimi algı operasyonu yapmak için buların içinde Fetöyo müzahir olan var diye THY nin sitesinden basın açıklaması yaptı.Şimdi sizin yazınız münasebetiyle kamu oyuna soruyorum? Kalabalık bir ortamda 200 kişilik rasgele kişik bir grup seçseniz bunların içinde fetoco en az %10 çıkar, 211 kişiden mahkemeye verip Yargıtay dan kazananları geçtik size ilginç bir şey söyleyim, 211 den havacılık sektörüne girip apron kartına başvuranlar Sivil Havacılık Genel müdürlüğü Güvenlik Müdürlüğünce emniyet ve mite yazdığı yazı sonrası yapılan soruşturmada 1 kişi hariç herkesin apron kartı verildi.Bu soruşturma sonrası ve Yargıtay kararları THY nin aldığı bu kararın personeline karşı yaptığı bir iftira üst mercilere karşı bir algı operasyonu olduğunu ispatlamaktadır. UİB ve Levent in bu çalışmaya ve FTL e verdiği destek yüzünden,pilotlara yapmış olduğu haksızlarında göz önünde tutunca kendilerine gösterilen tepki az bile. 0
    • CVP ÇET.B.GERÇ 29 Mayıs 2018, Salı 21:29:49 TEŞEKKÜR EDİYORUM.BU İNSANLARA GÖSTERİLEN TEPKİNİN AZ BİLE OLDUĞU KONUSUNDA SİZİNLE HEMFİKİRİM.ALLAH KOLAYLIKLAR VERSİN.ÜMİDİ KAYBETMEMEK GEREK. 0
    • KHK vs 211 bolum 1 30 Mayıs 2018, Çarşamba 08:00:10 Ana yorumu yapan arkadasin yorumunu bir kac kez okuduktan sonra 211 den biri olarak yaptigi aciklamaya farkli bir boyuttan bakilmasi gerektigini dusunuyorum. Oncelikle sunu soyleyeyim yasadiklarini cok guzel kaleme almis ve 211 ile kiyaslayarak daha agir bir yoldan gectigini guzelce anlatmis. Bu yollarin farkliligi konusunda cok da mutabikim. Ancak zaten gecilen yollarin farkli ve onlarinkinin daha uzun ve agir olmasi da isten cikartma sebebindeki farklilik nedeniyle de ortaya otomatik olarak cikiyor. Kendisi dahil KHK ya dayanilarak atilanlarin isten cikartilma sebebinin feto sempatizanligi oldugunu soyluyor. Egerki hic bir sempatizanligi olmamasina ragmen bu listeye konulan varsa onlar icin cok agir olmus. Ancak yol daha agir ve uzun olmasina ragmen geriye donme umidi bile var onlarin. Ornek bylock magduru olanlarin ise geri iade alinmasi gibi. Eger KHK ile isten atilanlarin arasinda sempatizanlar varsa bu nasil bir suc icerigi ihtiva eder onun arastirilmasi tabiki gereklidir.. 0
    • KHK vs 211 bolum 2 30 Mayıs 2018, Çarşamba 08:08:07 ANCAK; gelgelelim 211 dekilerin durumuna. BU 211 icindeki insanlarin bir ikisi haric zaten hic bir sekilde o KHK nin konusu olan sempatizanliga dahi konulamayacak 2003 oncesi donemde ise girmis, Laik, demokrat, Ataturkcu ve muhalif insanlardan olusuyordu. Bu nedenle de firsattan istifade diyip “kalkisma” denilen olayin arkasindan 1 hafta icinde alelacele gonderildiler. Bu RTE ye yaranma operasonu ve algi icin tamamen hic bir alakasi olmayan insanlarin bir listeye konarak katledilmesinden ibaretti. Zaten bir cogunun isten cikartilma sebebi de “isletmesel gereklilik” ucubesidir. Bu insanlar eger ki feto ile sempatizan seviyesinde dahi alakali olsalardi kendilerine kidem ihbar izin vs gibi tazminatlarin odenmesi bu odemeleri yapanlari direkt feto yandasi diye zan altinda birakirdi. Goz gore gore feto ile iliskili birine nasil tazminat odeyebilirler? Bu bile 211 dekilerin bir ikisi haric ne kadar sempatizanlik seviyesinde dahi suclanamayacagini ortaya acik secik koyuyor. 0
    • KHK vs 211 bolum 3 30 Mayıs 2018, Çarşamba 08:17:21 Simdi bir yanda sempatizan oldugunu pesinen kabul eden ve bunun suc olmamasinin gerektigini dusunen ve KHK ile atilan bir grup (ki istemsiz bylock yukelemesinde de ispatlandigi uzere geri donme sanslari acik); bir diger tarafta da bir ikisi haric hepsinin muhalif Ataturkcu laik olduklari bilinen 2003 oncesi ise girmis 20-25 senelik calisma hayatlari olmus 211 tane hic bir sucu olmadigi halde isten isletmesel gereklilik denilerek atilip ayni gun yerlerine disardan atama yapilan kisilerden olusan ve geri donme sanslari hic bie sekilde olmayan ve en acisi da feto ile iliskisi olmadigi halde kamuoyuna bu sekilde lanse edilen bir grup. 211 e acik bir iftira ve kul hakki yenmesi var. KHK dakilerin yollari uzun ve agir ama bir suc bulunmamasi halinde ispatlandiktan sonra geri donebilirler ve ana yorumdan anlasildigi uzere sempatizan denildigi icin bir iftira atma durumu da yok. 0
    • KHK vs 211 bolum 4 30 Mayıs 2018, Çarşamba 08:27:34 211 deki kisiler kalkisma denilen olaydan bir hafta icinde nasil oldu da belirlendiler ve yerlerine disardan atanacak insanlari da buldular ve atadilar? 211 in bir ikisi haric darbeyle fetoyla filan hic bir alakasinin olmadigini acikca ortaya koyuyor. Dedigim gibi algi operasyonu yapilarak RTE ye de yaranmak icin bir ikisi haric muhalif Ataturkculerden olustugu acikca ortada olan 211 kisinin ipi cok haksiz sekilde cekilmis ve buyuk bir kul hakki yenmistir. Siz bu kisileri atmayi kafaniza zaten aylar oncesinde yerlerine atamayi planladiginiz kisiler ile gorusmeler yapmaya baslayarak kafaniza koymussunuz. Atacaksaniz atin ama iclerinde fetocu da var gibi bir basin aciklamasi ile yapinca bu insanlari 25 yil calistigi yerlerine almayinca, bahce kapilarinda bir iki ozel esyasini siginti gibi yuzune atinca, calisma arkadaslari dahil herkesi korkutup vebali gibi kacmalarini saglayinca, sucu yokken teroristmis gibi muamele yapinca insana nasil koyar ve hangisi daha agir gelir size birakiyorum! 0
    • CVP KHK VE.. 30 Mayıs 2018, Çarşamba 10:14:12 KUSURUMA BAKMAYINIZ. SİZİ YARIN AKŞAM CEVAPLAYABİLECEĞİM. 0
    • KHK vs 211 e cevap 30 Mayıs 2018, Çarşamba 11:07:37 Sizin işten KHK çıkmadan önce çıkarılmış olmanız sizin için bir mücize. KHK ile çıkarılanların bir çoğuna benim gibi suç isnad edilmeye çalışılmış.Ortada sizin gibi bir suç unsuru yok. Tamamen iftira. Kimin iftirası dersen Allah bilir belasını versin ki tahminlerime göre verdi! Ayrıca THY 211 kişiyi çıardığında 12 milyon civarında tazminat verdi, yargıdan ilave alınanlar hariç. Oysa KHK çıktıktan sonra THY 211 kişiden çok daha fazla sayıda çıkarım yaptı. Ve bunlara KHK yi kendine zırh yaparak tazminat vermedi. Söz özü herkes mağdur oldu. Gerçekten suçlu olanları bilemem. 0
    • BİLEN BİLİR 30 Mayıs 2018, Çarşamba 14:08:29 SİZ HİÇ CANINIZI SIKMAYIN TAKVİM 24 HAZİRAN 2018 PAZAR GÜNÜNÜ GÖSTERDİĞİNDE SANDIK BAŞINDA GEREĞİ YAPILACAKTIR... 0
    • BİLEN BİLİR 30 Mayıs 2018, Çarşamba 14:27:09 ARKADAŞLAR SİZ THY'DEN BENDE TGS'DEN " ATATÜRKÇÜLÜK " DÜŞÜNCESİNE SAHİP OLDUĞUMUZ İÇİN GÖREVİMİZE SON VERİLDİ...BİLİNCİNDEYİZ AMA UMUTSUZ DA DEĞİLİM 24 HAZİRAN 2018 TAKVİMİNDE SANDIK BAŞINDA OYUNUZU BİLİNÇLİ KULLANMANIZ YETERLİ OLACAKTIR..." ZAFERİ HER ZAMAN İYİLER KAZANMIŞTIR HİÇ DUYDUNUZ MU KÖTÜLERİN ZAFER KAZANDIĞINI" BU MANTIKLA HAREKET EDELİM...SAYGILARIMLA. 1
    • 24 haziran 30 Mayıs 2018, Çarşamba 14:39:01 Keske oyle olsa ama onda dahi umudumuz yok. Muhursuz oylar vs vs ve daha niceleri ile oyu kullanan degil sayan onemli! 0
    • CVP KHK vs.211 30 Mayıs 2018, Çarşamba 18:24:43 DEĞERLİ ARKADAŞIM. SAĞ OLUN UZUN UZUN ANLATIP ZAMAN HARCAMIŞSINIZ. KALKIŞMA HAREKETİNDEN BİR HAFTA SONRA GRUP HALİNDE İŞ AKTİ FESHEDİLENLERİN Mİ YOKSA KHK İLE ŞİRKETTEN UZAKLAŞTIRILANLARIN MI, DAHA AĞIR ŞARTLAR YAŞADIKLARINA İLİŞKİN BU MÜNAZARAYA NEDEN GEREK DUYDUĞUNUZU ANLAMIŞ DEĞİLİM. SİZİN VEYA KHK İLE UZAKLAŞTIRILANLARIN YAŞADIKLARININ DAHA AĞIR OLMASI KONUYU ŞU VEYA BU ŞEKİLDE ETKİLEYECEK BİR HUSUS DEĞİL. BENİM VE YORUMUNUZU GÖREN APH OKURLARININ HAKLISINIZ SİZE YAPILANLAR DAHA AĞIR DEMESİ SONUÇ İTİBARI İLE NEYİ DEĞİŞTİRECEK VEYA NEYE KATKI SAĞLAYACAK.? ŞİRKETİN YANLIŞ VE ÇİRKİN DAVRANIŞINI BİR TERÖRİSTE YAPILAN MUAMELE OLARAK YORUMLAMANIZA KATILMIYORUM. BEN SİZLERE BUNU YAKIŞTIRAMAM VE DE SÖYLEMEM.. YAPTIKLARI, SERGİLEDİKLERİ TERBİYESİZLİK ÖTESİ , KÖTÜ VE ÇİRKİN BİR DAVRANIŞ. DAHA ÖNCELERİ, İŞ BAŞINDAYKEN KENDİSİNE TEBLİGAT YAPILIP, DERHAL, HEMEN ŞİRKETİ TERK ETMENİZ GEREK DİYE ODASININ KAPISINA GÜVENLİK PERSONELİ DİKİLEN VE 15 DAKİKADA MEVCUTLU BİR ŞEKİLDE KAPI DIŞARI EDİLENLERİ GÖRDÜK VE DUYDUK. O ARKADAŞ HIRSIZMIYDI? ŞİRKETİN BİLGİSAYARINI MI GÖTÜRECEKTİ BERABERİNDE. EMİNİM Kİ SİZLER DE O ZAMANLARDA BU YAŞANMIŞA TEPKİ KOYMUŞSUNUZDUR. YOKSA HABERİMİZ YOKTU MU DİYECEKSİNİZ. BU TÜR DAVRANIŞLAR SİZLERE UYGULANAN HAREKET TARZI TAMAMI İLE O YÖNETİCİLERİN İNSANLIK DUYGULARI İLE İLGİLİ. SİZLERİN FETÖ İLE İLİŞKİLİ OLDUĞUNUZA KİMSE İNANMADI. BU KARARI ALANLAR DÂHİL. MAALESEF SİZLERİ ÇİRKİN VE KÖTÜ , İNSAN GÖRÜNÜMLÜ ŞAHISLAR İŞİNİZDEN ETTİ. BİZ İŞE DÖNEMEYECEĞİZ, ONLAR DÖNECEK DEMEK YERİNE EĞER İSTİYORSANIZ DÖNEBİLMENİN ALT YAPISINI HAZIRLAMAYI DÜŞÜNMENİZİ HADDİM OLMAYARAK ÖNERİRİM. DÜŞÜNMEK GEREK. SİZ Mİ, YOKSA KHK İLE ATILANLAR MI? DAHA ÇOK MAĞDUR? NE FARK EDER Kİ? 0
    • Yanıt 30 Mayıs 2018, Çarşamba 20:16:45 211 ler basını resmen ele geçirmişti ve diğer mağdurlar sanki mağdur değilmiş havası oluşmuştu bunun bir izah edilme ihtiyacı kendiliğinden doğmuş olunca detaylandırdım, kimsenin alınmasına gerek yok, 0
    • CVP YANIT'A 30 Mayıs 2018, Çarşamba 20:45:18 BU YANIT BANA MI, YOKSA BAŞKA BİRİNE Mİ ANLAYAMADIM. DURUMDAN VAZİFE ÇIKARTIP YAZMAK İSTEMEDİM. 0
    • Cvp yanita 30 Mayıs 2018, Çarşamba 21:13:37 211 lerin basini ele gecirmis olmasi normal cunku THY basinda 211 i afise ettigi icin cevabinda 211 icin basin kanaliyla verilmesi cok normal. Khk kapsaminda atilanlar da magdurdur kendince ama en azindan tum Turkiyenin bilgisi dahilinde basin aciklamasi ile atilmamislardir. 211 kisi basin aciklamasi ile karalandi. 211 den once 10 binlerce kisi atildi hangisi icin THY boyle ahlaksiz vicdansiz bir genelleme iceren veya icermeyen bir basin aciklamasi ile isten atilani duyurdu? 211 den sonra KhK ile atilanlar da dahil hic kisme icin herhangi bir basin aciklamasi yapmadi bunlar! Dogal olarak da kamuoyuna afise edilen bu 211 kisinin sizin tabirinizle basini ele gecirip cevap vermeye calismasi cok dogadir. Atildigimiza dair basin aciklamasi butun ulusal medyada yayinlanirken biz karsiliginda sadece burada basin olarak sadece sivil havacilarin takip ettigi sinirli takipcisi olan uc bes medyada sesimizi duyurmaya calisiyoruz. Bunu da cok gormenizi anlamak mumkun degil Basini ele gecirmek mi bu 0
    • CVP KHK VE 211 30 Mayıs 2018, Çarşamba 21:50:44 YORUM KÖŞELERİ İKİ TARAFIN ARALARINDA KONUŞMALARINI SAĞLAMAK İÇİN DEĞİL, YAZIDA BELİRTİLEN HUSUSLARIN YORUMLANMASI VE YAZININ DAHA AYDINLATILMASI İÇİN İHDAS EDİLMİŞTİR. BU KONUŞMALARIN MÜŞTEREK DAVANIZA BİR KATKISININ OLMADIĞI VE OLMAYACAĞI AÇIKTIR. KUSURUMA BAKMAYINIZ KESMEK MECBURİYETİNDEYİM. ÖZÜRLERİMLE. 0
    • Khk ile atilanlar 01 Haziran 2018, Cuma 23:19:09 Diger bir siteden gordugum kadariyla Khk ile atilan pilotlarin geri dondugu haberini gordum. iste soyledigim olmus bile. Goruldugu uzere khk ile atilan sonunda geri dondu. Ancak 211 den hicbirisi geri donmedi donemeyecek. Onun icin biz 211 den daha magdur olduk goruntusu yaratmaya calisan bir uzun uzun kiyaslama yapan kisi ve benzerleri 211 basini ele gecirdi muhabbetlerine girmeyin kardesim! magduriyeti yasayan 211 kisidir. Net! 1
  • Yazık 28 Mayıs 2018, Pazartesi 20:45:14 Coşkun Kılıç gibi bir değerle feto bahanesiyle yollar ayrıldı. Açık bir iftira ve aymazlikti. 1
    • Yazık a 01 Haziran 2018, Cuma 14:28:26 Değer mi? O büyük değer şimdi nerede ? Ayrıca fetöcülüğü de sabitti. 0
  • CVP HESAP BASİT2 28 Mayıs 2018, Pazartesi 17:23:44 İLK YORUMDA BELİRTTİĞİNİZ MEBLAĞIN DAHA ÜZERİNDE ÖDENEN. 1
  • 211 28 Mayıs 2018, Pazartesi 15:56:40 Çetin Bey, konuya göterdiğiniz ilgi için teşekkür ederiz. Diğer yorumları da okuduktan sonra şu kpnuya açıklık getirmek gerektiğini düşündüm. 211 olayı, müsebbiplerini isterseniz kripto, Fetö yandaşı diye adlandırın (zira Fetöcü olmayanları hdef göstererek kurum içindeki gercek iltisaklıları korudular) isterseniz kendilerinden daha üstün kalifiyedeki insanların yerlerine geleceği korkusuyla bu kişileri hedef gösteren koltuk sevdalıları olarak tanımlayın (ust duzey performanslıları operasyonel gereklilik adı altında kurumdan uzaklaştırdılar) , yapılış şekli, basın açıklaması ve sonrası, dava süreci ve sonrası, mahkemeye verilen yalan beyanlar, topluma, hukumete ve kurum personeline karşı ters algı oluşturulması ve süreç boyunca kişilere karşı yapılan uygulamalar olmak üzere ele alındığında suç unsurunun tamamını içinde barındıran bir olaydır. Dolayısıyla bu şekilde ele alınacağı ve kapsamlı soruşturmaların yapılacağı bir ortamda ele alınırsa ancak faillerinin ortaya çıkarılması ve mağduriyetlerin giderilmesi gündeme gelecektir diye düşünüyorum. Emin olun mağdur olan kişiler gerekli resmi başvuruları iş akti tarafları olan THY ve Havaiş başta olmak üzere BİMER, CİMER, Bakanlık, SHGM, Milletvekilleri olmak üzere farklı kanallara iletmişlerdir. Kurum benim kurumum, kurumda çalışanlar benim arkadaşlarım ne Kuruma zarar gelsin ne de başkaları mağdur olmasın; mağduriyetler giderilsin, failler cezasını alsın düşüncesiyle basın yayın kanallarında bile konuyu yaygara kopararak değil aklı selimle gündeme getirme çabasına girmişlerdir. Ancak tüm toplumun gözlemlediği üzere meydanlarda “sapla saman karıştı” “at izi it izine karıştı, magduriyetler olustu” diye nutuk atanlar ne “sapla samanı karıştıran” ne de “at izini it izine karıştıran”lar hakkında işlem yapmamış, THY yönetiminin sebep olduğu bu mağduriyetin üzerinden neredeyse 2 sene gecmesine ragmen ne mağdurlar feraha ermiş ne de faili olan yönetici ve idari kadroları ceza almıştır. Bu nedenledir ki kişiler bu işi hakkıyla ele alacak, “benlenecek” yeni bir yönetim beklemektedir. Bazı yorumlarda gördüğüm “ben mağdur oldum, mahkememi kazandim paramı aldım lanet olsun bunu yaşatanlara” deyip çekilenlerin kararlarına saygı duymakla birlikte, şahsen ve tanıdığım mağdur arkadaşlarımın görüşleri uyarınca size söyleyebileceğim, her bir fail tek tek bulunup hak ettiği cezaya çarptıtrılana, mağduriyetlerle ilgili tam hak iadesi sağlanana kadar bu işin peşini bırakmayacağız. İnşallah bu süreç sonucunda geçmişten günümüze THYden haksızca uzaklaştırılan tüm mağdur arkadasşların mağduriyeti giderilir ve mağdur edenler de hak ettiklerine kavuşurlar. Gösterdiğiniz ilgiye tekrar teşekkür ederiz, saygılar. 0
    • CVP 211 28 Mayıs 2018, Pazartesi 15:26:10 Yorumunuz için teşekkür ediyorum. Bu konuyu bazı iş uzmanları ile uzun uzun tartıştım. Sizinle aynı görüşteyim. Mağduriyetlerin giderilmesi için konuyu bir plan uyarınca irdelemek gerekir. Buda iş Kanununun bir maddesinin değiştirilmesinin gerekliliğini ortaya koyma çalışması ile başlar. O madde orada duruyorken daha öncesine yapılanlara, çekilenlere bakılmayacaktır. Sonuç itibarı ile THY’ nin kanunun gereğini yerine getirmiş olduğu açıktır. Bunun neye mal olacağı THY açısından önemli olsaydı liste bu şekilde kurgulanmazdı. Şimdi 211’leri unutturmamak gerekiyor. Kanun işe kabul etmez isen şu kadar ödeme yap diyor. Onlarda bunu yaptı. Arkadaşlarımız kendilerinde yana düşünenleri kırmayı meziyet addediyorlar. Ve de bu konu ile ilgili yaptığım son şey APH’ da okuduğunuz bu yazıdır. Takibiniz için teşekkürler. 0
    • Kara kas 28 Mayıs 2018, Pazartesi 15:46:51 Siz 211 in kara kas ve gozu icin mi yaziyorsunuz ki? Siz de bir nevi kendi capinizda basin mensubu sayilirsiniz. Isiniz yazilarinizi okutabilmek ki neticesinde siteniz daha cok reklam alsin ve devamliligi saglansin. Siz 211/havasen konusu gibi bir kac konu haric yazilariniz ne kadar okunup yorumlaniyor? Aradaki farki en iyi siz bilirsiniz zaten. Her neyse sonucta bu sizin isiniz ve saygi duyariz. Kusup artik bunu yazmayacagim demek ne isinizin geregine, ne profesyonellige, ne de okunma yorumlanma sayinizi yuksek tutabilmeniz ile bagdasmaz. Herkesin ozgur iradesi tabiki sonucta siz bilirsiniz de bundan siz de fayda gormezdiniz. 9
    • CVP KARAKAŞ 28 Mayıs 2018, Pazartesi 16:57:32 BRAVO. İŞTE BUDUR. SİZ KİMSİNİZ? SİZİ TANIMIYORUM Kİ KÜSEYİM. BU YAŞIMA KADAR KÜSMEK NE DEMEK BİLMEDİM. . YORUM SAYISI FAZLA ÖNEMLİ DEĞİL. SİZİNKİ DE DİĞER ÜÇ BEŞ ARKADAŞINDA NOTLARI DA YORUM SAYILIYOR. YAZIDA BELİRTİLEN ÖNEMLİ HUSUSLARA DEĞİNEN YOK. ADAM KANUN MADDELERİNDE BAHSEDİYOR, KİMLERE SESLENİYOR, NE İSTİYOR BUNU DÜŞÜNEN YOK. BUNLARI YORUMLAYAN HİÇ YOK. ÇEKTİKLERİNİZİ BASİTE İNDİRGEDİĞİM BİLE SÖYLEYEN ARKADAŞLARINIZ ÇIKTI.BU BENİM İÇİN ÇOK AĞIR BİR İTHAMDIR. BU HAKSIZLIKTIR VE DE AYIPTIR. EVET; BU GRUBUN UNUTULMAMASI GEREK. HEP AKILDA KALMASI GEREK. BİR ŞEYLER YAPMASI GEREK. DUA EDİYORUM Kİ, SİZLERE HİTABEN KALEME ALIP BU YAZIMIN BAŞINA KOYMAYI DÜŞÜNDÜĞÜM SESLENİŞİ YAYINLAMAMIŞIM. SİZLERE DESTEK OLMAYI İSTEMEK HER BABAYİĞİTİN HARCI DEĞİLMİŞ. SİZ VE SİZİN TARZINIZDA OLAN BİR İKİ KİŞİ BANA BUNU ÖĞRETTİ. 0
    • 211 28 Mayıs 2018, Pazartesi 16:59:02 Ben Airporthaber'de özellikle 24 Temmuz 2016 sonrası farklı yazarlar tarafından 211 olayıyla ilgili hatalı yazılar yazıldığını, zamanla aynı yazarların yaptıkları hatalardan özür diledikleri yazıları okudum ancak Çetin Bey'in art niyetli bir yazısını görmedim. Yorumlarda zaman zaman yqnlış anlamalar, alınganlıklara sarf edilen cümleler genel duruşu değiştirmez. Lütfen yorumlarınızda kırıcı olmaktan, iğnemelerxen kaçının. Tarafımız aynıysa ve amacımız adaletse adalete giden yolda kanatıcı değil yara sarıcı olmaya gayret edin.. Tesekkürler 1
    • EYY 211 28 Mayıs 2018, Pazartesi 17:51:47 Yahular, ne yapıyorsunuz?. bırakın çetin beyle uğraşmayı. gören de tüm köşe yazarlarının sürekli bizi konu ettiğini düşünecek. Bu da eksik olsun dercesine kabalaşıyorsunuz. Geriye dönüp bir bakın. son bir ayda, sivil havacılıkla ilgili sitelerde bizimle ilgili kaç yazı çıktı. Bu bey akıllılık ederek Hava Senciler ile bizim konuyu birleştirdi ve daha dikkat çekici hale getirdi. Bu beyin Kara kaş a verdiği cevabı okudum. yazıyı bir daha okudum ve de tüm yorumlara yeniden baktım. Adam nelerden bahsediyor, biz neler yazıyoruz kendisine. Bu tür saçmalıkları yazarken isim hanesine 211 yazmayın. 211’ den biri deyin bari. Sonrada bakın bu yorumunuzu kaç kişi, destekleyecek. Tüm grubu temsilen efelik yapmayın. Ve de iyi düşünün. Bizler hep çektiklerimizi anlatmak istiyoruz. 211 kişi aynı anda çektiklerini anlatsa konuya ne fayda sağlar? Topumuz 211 kişiyiz. Okusak da, okumasakta ? artı , eksi 211. Ne fark ederki. Sanki THY’nin 20000 çalışanı arkamızda gibi. Yazmaz ise ne olur. Bir şey olmaz. THY hepten sevinir. Tabii ki kimse bizi küçümsemesin, çektiklerimizi de.Ama bizde kendimizi abartmayalım. Kimin umurundayızki. Çetin bey satırlarında konumuzu basit göstermiyor. Çektiklerimizi aza indirmiyor. Hep aynı çizgide önemsiyor ve önemsenmesini ve hatırda kalmasını sağlıyor. Söylediği doğru. Ayıptır en azından haksızlıktır. 0
    • karakaş'a 28 Mayıs 2018, Pazartesi 18:14:14 yırtıcı kuş. sen hangi dağın bülbülüsen. 9
    • ÇETİN BEY'E 29 Mayıs 2018, Salı 16:44:36 Çetin bey, Lütfen alınmayın. İnsanların o kadar sinirleri bozuk ki ne söylediklerini düşünmüyor. Biri çıkıyor siz dahil kimseye güvenmiyoruz diyor, yazılarınızla çektiklerimizi hafife aldırıyorsunuz gibi konuşanlar da oldu. Yazma da gör sonucu derken boyunu aşan kardeşimiz bu konudaki eşsizdi. Bana göre yazdıklarınız 211’lerin konusuna dürüst yaklaşımınızı ortaya koyuyor. Yazıp çizenler arasında 211’ler için sizin kadar kafa yorarak yazan biri daha olmadı gibime geliyor. Kırgın ve zor durumda olmak tabiî ki insanı alt üst eder ama insana başkalarını kırma hakkı vermez ve doğru kişinin doğru düşünmesini de engellememeli. O haslet başka konular için de insana gerekli. Kim ne düşünürse düşünsün ben size teşekkür ediyorum. Not: Ben 211’lerden değilim. Bu konunun her adımını birlikte yaşadığım bir akrabam var içlerinde 1
    • Ml 22 Eylül 2018, Cumartesi 16:36:09 P Ne .Y Y ml mlp ml Ml MK Ml 0
  • Havaiş 28 Mayıs 2018, Pazartesi 14:52:57 Eşim, 24 Temmuz 2016 tarihinde işten atıldı. THY' nin işten çıkarma nedeni: "işletmesel gereklilikti!" Eşim, işten çıkartılırken "aşağılandı" ama "hak ettiği emeklilik ve pas hakkı hariç, tüm maddi haklarını aldı. Sonra açtığı işe iade davasını da kazandı. Bizim yakından tanıdığımız herkes açtığı davayı kazandı. Maalesef isimlerini size verme hakkına sahip değilim. Bu süreçte benim en gücüme giden, Havaiş' in yaptığı basın açıklaması idi: "Sendika, hiç bir şekilde bu kişilerin- 211 ler- hakkını aramayacak/arkasında durmayacaktır!" Allah, her türlü belanızı versin: "Haklarını korumak için maaşlarından size para aktardılar", sizin de hiç yüzünüz kızarmadan aldığınız o paralar boğazınıza dizilsin! 0
    • CVP HAVA-İŞ 28 Mayıs 2018, Pazartesi 15:29:49 iSİMLERİ ÇOK ÖNCE İSTEMİŞTİM.ARTIK GEREKLİ DEĞİL. EŞİNİZ İÇİN ÜZÜLDÜM. HAVA İŞİN BU KONUDAKİ BEYANINI DUYMUŞTUM. ONLARI DA SEÇEN SİZLERSİNİZ. O ZAMANLAR TOPÇU BEYDEN KORKULUYORDU. AYCI BEY BİZ O YÖNETİMİN DEVAMIYIZ DEDİ. ŞİMDİDE ONDAN ÇEKİNİLİYOR. NE DİYEBİLİRİM Kİ? 0
  • 211'den 28 Mayıs 2018, Pazartesi 13:37:14 Çetin bey tekrar tekrar sonsuz teşekkürler.İçimizde sendika temsilcisi olan arkadaşlarda vardı diye biliyorum. Bu süreçte sendika temsilcisininde diğer gerekçelerle olsa bile iş aktinin fesih edilmesi o temsilciye yeni dava açma hakkı ( THY ve HAVA-İŞ ) sağlamazmı acaba, bu konuda sizin ve diğer değerli okurların yorumları aydınlatacaktır. Teşekkürler 0
    • CVP 211' den. 28 Mayıs 2018, Pazartesi 15:32:37 KONU AYNI DAVANIN İÇİNDE GÖRÜLÜR BİLDİĞİM KADARI İLE. SENDİKACI OLDUKLARINI İFADE VE İBRAZ ETMİŞLERDİR MAHKEMEDE. ÖDENECEK OLAN TAZMİNAT MİKTARI BUNA GÖRE BELİRLENİR. BU BENİM BİLDİĞİM YİNE DE KONTROL ETMEK GEREKİR. 0
  • hesap basit 2 28 Mayıs 2018, Pazartesi 12:46:26 Şimdi bazı aklı evveller çıkıp, atmayıp çalıştırsaydı, zaten maaş ödeyecekti diyebilir. Ben de onlara atılanın yerine zaten en az iki kişi aldılar derim. Hem de liyakatsız, tecrübesiz, birçoğu tarikat meczubu. Bu personelin şirkete verdiği zarar milyarla bile ölçülemez. 0
  • hesap basit 28 Mayıs 2018, Pazartesi 12:43:22 Bu güne kadar 10.000 personelin doğal sürece bırakmak yerine, ayrımcı ve düşmanca bir tutumla işten atıldığı söyleniyor. Sizin verdiğiniz tazminat rakamlarının ortalaması en az 100.000 TL eder. Bu durumda 10.000*100.000=1.000.000.000 Bir milyar TL. Tepe yöneticilerinin şirkete verdikleri zarar bu. 0
    • CVP hesap basit 28 Mayıs 2018, Pazartesi 13:29:30 EVET HESAP BASİT AMA SİZİNKİ DOĞRU DEĞİL. 0
    • Yazik 28 Mayıs 2018, Pazartesi 14:12:06 Sadece 211 kisiye izin kidem ihbar ise iade tazminatlari ile birlikte toplam 200 milyon Tlye yakin para odendi. Odenen toplam para 10 bin uzeri personele 1 milyardan cok daha fazla. Bir de onlarin yerine getirilen liyakatsiz tecrubesiz yabanci dili olmayan kisilerin sirkete verdigi maddi ve manevi zarar itibar kaybinin degeri paha bile bicilemez. Yazik gunah! 0
    • Yazık a 31 Mayıs 2018, Perşembe 13:27:47 Sen en iyisi eline bir hesap makinesi al öyle yap hesabını. Sallamışsın ! 0
  • 211 den 28 Mayıs 2018, Pazartesi 11:28:58 211 kişiden olup artık İstanbul’da olmayan çok kişi var. Ben de onlardan biriyim. Yorumların birinde geriye artık dönmem diyen arkadaşa ben de katılıyorum. Bir tlf dahi açmayan bizimle konuşmayanlarla mı yine aynı ortamda çalışalım. Hayat THY den ibaret değil ki. Şu bir gerçek çok büyük kul hakkı yendi. En komiği, insanlarla sohbetlere giden aklı 15 yaşındaki bir çocuğun aklıyla denk ( tanıyanlar bilir) O.S nin 211 kişiden hemen sonra şef bile olamadığı şirkette müdür yapılması. Dilerim isim vermek suretiyle bu makama gelmemiştir. Allah’ın adaleti büyük. Sen dini kullan namaz kıl vs vs ama kul hakkını peynir ekmek gibi çekinmeden ye. Bunu aklım almıyor. İnsan bir yere sempati duyabilir bu nasıl suç olur ya? Ben diyelim Fenerbahçeliyim, kulüp yetkilileri devlete karşı bi suç işledi. Ben de mi suçlanacağım? Benim suçum ne arkadaş? Çetin bey yazacak çok şey var da, tamamen boşa gidecek diye yazmıyorum. Ulusal basına taşıyabilseniz keşke. Ama basın da kulaklarını tıkar, çünkü ortada dolaylı da olsa içinde fetö geçen mahkemeler var. 1-2 muhalif kanal var sadece ama onların da yapacağını düşünmüyorum. Ha, diyelim tamam dediler, biz sizi takip ediyoruz zaten. Tlf numaranızı yazmıştınız, yine bir çağrı yaparsanız şehir dışında olanlar bile gelip toplanır, kendisine güvenenler tabi. En az 200 kişi toplanır gibime geliyor. Yaptığınız yapacağınız tüm yardımlar İçin Allah razı olsun 0
    • cvp 211' den. 28 Mayıs 2018, Pazartesi 11:51:06 BİR KISMIMIZ BOŞA GİDECEK DİYE YAZMAZ VE ANLATMAZ, BİR KISMI GİDİP OY KULLANMAZ..BİR BÖLÜMÜMÜZ KORKAR VE SUSAR. BİRİLERİ KİMSEYE GÜVENMEZ, NASIL DÜZELTİLMESİNİ BEKLERİZ Kİ BİR ŞEYLERİN. 0
  • Kenan 28 Mayıs 2018, Pazartesi 02:54:48 211’dwn biriyim. 60binden fazla aldım. Hayatta da dönmem ne ortam olursa olsun sirkette. Yasandı bitti.. başkan ve üstü tüm sıralı amirlerime 10ar tl lik dava acacagım ileride. Şirkete de ayrıca yüklü tazminat davası açacagım, kendileri yöneticilere rucu ettirirler belki, bilemem. Bitti mi meragınız? Benim anlamak istedigim nokta, şu cümleniz: ‘fetö sempatizanları için anlasak da...’ gercekten adil olmak, insaniyetli davranmak, demokrat olmak, vicdanlı olmak vs gibi bütün kavramlara, hepsine birden ters bir mantık.. Bir insan cemaate yakın diye atılıyor ve bunu normal goruyorsunuz. Birseyi elestirebilmek icin once bi feto kufretmesi farz oldu, yoksa korkuluyor. Ne guzel dunya.. 1
    • CVP KENAN 28 Mayıs 2018, Pazartesi 02:11:25 KANAATİMCE, 15 TEMMUZ KALKIŞMASINDAN SONRA "FETÖ SEMPATİZANLARI İÇİN ANLASAK DA ŞEKLİNDE KURDUĞUM CÜMLE ADİL DEMOKRAT VE VİCDANLI OLMAYA TERS DÜŞMÜYOR.THY'NİN FETÖ İLE İLGİLİ OLARAK SAYDIĞI FESİH NEDENLERİ İÇİNDE SEMPATİZANLIK YOK DİKKAT EDERSENİZ. FETÖCÜ SÖZÜNDEN HOŞLANMADIĞIM VE BİR THY MENSUBUNA YAKIŞTIRAMADIĞIM İÇİN BU KELİMEYİ KULLANDIM. 0
    • CVP KENAN 2 28 Mayıs 2018, Pazartesi 09:07:12 KİMİ KIRMAK İSTEMEDİĞİNİZİ ANLAMIŞ DEĞİLİM. SİZİ VEYA ARKADAŞLARINIZI KIRANLARI MI İNCİTMEK İSTEMEDİNİZ. SAYDIĞINI KAVRAMLAR ARTIK KİŞİYE ÖZGÜ. ZİRA AHLAKEN ÇÖKTÜK.KORKUDAN ÜZÜLMEMEK GÜZEL SÖZ. EĞER CEMAAT CEMAAT OLARAK KALSAYDI ,OLUŞUM AMACININ DIŞINDA HAREKET EDİP BAŞKA AMACA YÖNELMESEYDİ VE EN SON OLARAK TA ÜLKEDE DARBE YAPMAYA KALKIŞMASAYDI O CEMAATE ÜYE OLMAYI SUÇ KABUL EDERLER.VE KİMSE DE BUNA BİR ŞEY SÖYLEMEZ. AMA İNANARAK AMA KORKUDAN. BEN CE BİR KEZ DAHA DÜŞÜNÜN. TAKİBİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER. 1
    • Kenan2 28 Mayıs 2018, Pazartesi 09:36:45 Sert yazmıs olabilirim belki ama kırmak için söylemiyorum. Bazı kavramlar kişiye ya da duruma özel değildir. Adil olmak, hakkını vermek vs gibi şeyler.. cuma günü selamlaştığımız insan için ptesi günü üzülmemeyi sağladı şirket. İnsanlar üzülemedi bile korkudan.. cemaatten olmak neden bu seviyede bir suç olsun ki? Şirkette ya da dışarıda bir suç mu işlemiş adam? Bir yönetici bir çalışanını şirketten çıkarabilir. Burada sorun yok. Ama kapıdan almamak, sms atmak, arkadaşlarınızla görüşmeyin talimatları.. ne gerek vardı bunlara? Emekliliği kabul edilmeyen 10-20 yıllık çalışanlar varmış. Yazık değil mi? Her duygu bu kadar uç mu yaşanmalı? Kurumsal bir düzende uç nokta olur mu? Esnaf olsa dersin ki patron fevri.. kurumsal yerde fevrilik mi olur? Böyle 100 lerce cümle.. 0
  • Clk 28 Mayıs 2018, Pazartesi 02:19:13 Bir genel müdür yardımcısı vardı, genel müdürlüğe oynuyordu. Sonra birden püff. Attılar onu da. Onun davası ne oldi. 0
  • Yağız 28 Mayıs 2018, Pazartesi 02:10:30 Çetin Bey çok güzel değerlendirmeler yapmışsınız. İş Kanununun Demokles’in kılıcı gibi işçinin başında duran 21. Maddesinin hukuki açıdan değerlendirmesini çok güzel yapmışsınız. Bilgilendirme için teşekkür ederim. Yazınızda; “3. Acaba bir gün, bir hissedar, Türk Hava Yollarının tepelerini devletin ve ortakların zararına sebebiyet veren uygulamalarından ötürü mahkemeye verebilir mi? Galiba, şahısları veremez, ancak Türk Hava Yollarını mahkemeye verebilir. Bu mahkemenin kazanılmasını takiben doğruluğu onaylanmış olan zararın müsebbibi olan şahıslara rücu edilmesi konusu için başka bir hukuk mücadelesine girilebilir mi? Bana pek olmaz gibi gelmiyor. Açılacak olan olası bir davayı muhtemelen kaybedecek olan THY, Yönetim Kurulu eski Başkanı ve eski Genel Müdüründen bu meblağı hukuk yolu ile talep etmenin bir yolunu bulacaktır.” Şeklindeki değerlendirmeniz ilgimi çekti. Bildiğim kadarıyla haksız yere iş akdi fesih edilen Başmüfettiş Bilal Yıldız işe iade davasının yanı sıra açtığı mobbing davasını da kazanarak THY yönetimine tazminat ödettirmişti. (https://www.airlinehaber.com/thyye-mobbing-cezasi/) Belirttiğiniz konu için güzel bir örnek olabilir. Haksızlıklar karşısında susan dilsiz şeytan olmamak için tüm hukuki sürecin denenmesinin yanı sıra yapılan haksızlıkları hiyerarşik bir şekilde bıkmadan usanmadan ilgililere anlatmaktır. Bir hukukçudan görüş almak suretiyle 3. maddede belirttiğiniz konuda izlenecek yol içinde bizleri bilgilendirir misiniz. Kanaatime göre SENDİKA da bu konuda etkin olabilir. Hukukçularını harekete geçirebilir. Bununla birlikte; 2003 yılından bugüne kadar THY den işten atılan personel sayısının kaç kişi olduğu, bu süreç içinde kaç kişinin emeklilik talebinde bulunduğu, işe iade davası açıp, kazanan ve tazminat alan kaç personel olduğu ve bu personelin aldığı tazminatların toplam tutarı, ikale ile THY’den ayrılan personel sayısı, bunlara ödenen ücretler gibi konular THY Genel Kurulunda hissedarlar tarafından sorulup cevabı alınamaz mı? Ya da SPK Mevzuatı kapsamında SPK/Borsa aracılığıyla bu soruların cevabı alınamaz mı? Ya da TBMM’de yazılı/sözlü soru önergesi verilerek cevabı alınamaz mı? Ya da sendika bu konuda girişimde bulunamaz mı? Haksız yere yapılan iş akitlerinin feshi nedeniyle ödenen tazminatlar nasılsa THY yöneticilerinin cebinden çıkmıyor. (verdiğiniz örnek rakamlar bir personel başına 150.000 TL, 300.000 TL gerçekten dikkat çekici) Sizin de altını çizdiğiniz gibi “özel sektör patronu bunun hesabını yöneticisinden sorar.” 0
    • CVP YAĞIZ 28 Mayıs 2018, Pazartesi 08:48:21 EVET: BİLAL BEY, BU İŞİ İNATLA TAKİP ETTİ VE AÇTIĞI DAVAYI KAZANDI. BENİM DİLE GETİRMEK İSTEDİĞİ MOBBİNG DAVASI DEĞİL. YANILMIYORSAM BİLAL BEYİN AÇTIĞI DAVADA ÇALIŞANA MOBBİNG UYGULAYANLAR KİŞİLER DEĞİL DE KURUMMUŞ GİBİ KARAR ÇIKTI. ÇOK ŞAŞIRMIŞTIK. 3 CÜ MADDEDE BELİRTİLEN KONU ÜZERİNDE DÜŞÜNÜYORUM. ZİRA BU SONUÇTA KANUNDA BİR MADDE DEĞİŞİKLİĞİ ANLAMINI TAŞIYOR. METNİN HAZIRLANMASI İŞ DEĞİL. ANCAK ALTYAPININ HAZIRLANMASI İÇİN ÇOK DÜŞÜNMEK VE UĞRAŞMAK GEREKİR.10 SENE ÖNCEKİ KABİN MEMURLARI VE PİLOTLARIN HAVACILIK İŞ KANUNU İÇİN NASIL UĞRAŞTIKLARINI YAZMIŞTIM HATIRLARSANIZ. THY GENEL KURULLARINDA BİR OYUN OYNANIYOR. GENEL KURUL BAŞKANI YÖNETİM KURULU BAŞKANI, % 49 HİSSEYİ TEMSİL EDENLERDEN ORTADA KİMSE YOK. VEYA ÇOK AZ MİKTARDA KİMSE VAR. HEPSİ ORADA OLSA NE OLACAK Kİ? VE DE KURULDA NİHAİ SÖZÜ 0,001 ORANINDAKİ İMTİYAZLI C GRUBU HİSSEYE SAHİP DEVLET MEMURU. O NE DERSE O. SORSANIZ NE OLACAK Kİ? ANCAK TÜM BUNLARIN SONSUZA KADAR SAKLANAMAYACAĞINI VE BİR GÜN ORTAYA ÇIKACAĞINA EMİNİM. TAKİBİNİZ VE BEĞENİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDİYORUM. 0
  • Kantar Tartar 28 Mayıs 2018, Pazartesi 01:45:48 Bir gün o bozuk kantar bizi işten atan Başkan Başkan Yrd da tartar, Bagaj yüklemeye memur olarak çekilirler, şuanda yaptıkları gibi... 0
    • CVP KANTAR TAR.. 28 Mayıs 2018, Pazartesi 01:03:40 SÖZÜN TAMAMINI YAZMAMA MÜSAADE EDİN LTF. " AYARINI BOZDUĞUNUZ KANTAR, BİR GÜN GELİR SİZİ DE DE YANLIŞ TARTAR. 0
  • 211 Günah Keçisi 28 Mayıs 2018, Pazartesi 01:11:47 Çetin bey, 15 Temmuz sonrası diğer kurumlarda karşılaşılan durumlar 211 kişinin karşılaştığı durumla aynı ise, vah ki ne vah! Bu 211 kişiyi bir araya getirseniz her birinin hikayelerini dinleseniz! Neler var neler. 211 kişi içerisinde 5-10’ar lı guruplar halinde herkes birbirini tanıyor. Bunlarla bir araya gelmeyi düşünürseniz sanırım ki %80’i rahat katılım sağlayabilir. Sayın Cumhurbaşkanı ve yetkililere THY’yi yönetmek için atadığınız yöneticilerin yönetim anlayışı bu diye sağlam bir mesaj verilebilir. Eğer yetkililer anlamaz ise anlayan birileri olur muhakkak... 2
    • CVP 211 GÜNAH 28 Mayıs 2018, Pazartesi 01:53:05 BU KONUDA TABİİ Kİ ŞİRKET DIŞI İNSANLAR BİLGİLENDİRİLİYOR VE DE BİLGİLENDİRİLECEK. 1
    • Bilgilendirme 28 Mayıs 2018, Pazartesi 09:17:00 Cetin bey, Sirket disi insanlar bilgilendiriliyor ve bilgilendirilmeye devam da edecek demissiniz. Simdiye kadar kimleri bilgilendirdiniz, kimleri bilgilendirmeye devam edeceksiniz? Bilgilendirdiklerinizden ne gibi bir cevap aldiniz ve almayi bekliyorsunuz? Bir umut isigi goruyor musunuz bu konuda? 0
    • CVP BİLGİLENDİRME 28 Mayıs 2018, Pazartesi 10:36:11 DEĞERLİ ARKADAŞIM. SİZCE BU ORTAMDA SUALLERİNİZİ YORUM KARŞILIĞI OLARAK CEVAPLAMAM DOĞRUMUDUR? HANGİ KONUDA BİR UMUT IŞIĞI GÖRÜLÜYOR MU? HAFTA SONU SİZLERE “SAYIN THY’ NIN 211 ESKİ ÇALIŞANI – ( EKSİ ) “ BU GRUBUN, İÇİNDE YER ALIP, KAÇ KİŞİ OLDUKLARINI BİLMEDİĞİM ANCAK TÜRK HAVA YOLLARINDAN ” ÜLKEMİZİN VE ŞİRKETİMİZİN GÜVENLİĞİ VE ÇIKARLARINA TERS DÜŞECEK HER TÜRLÜ TUTUM VE DAVRANIŞLAR İLE FETÖ YAPILANMASINA MÜZAHİR OLDUKLARI GEREKÇESİ UZAKLAŞTIRILAN VE HUKUKA MÜRACAAT ETMEDEN SESSİZ KALANLAR.” BAŞLIKLI 13-14 SATIRLIK BİR NOT HAZIRLAMIŞTIM. SONRA DÜŞÜNDÜM Kİ BU BİLGİLENDİRME BANA EK SORULAR GETİRECEK. İNSANLAR YAŞLANDIKÇA KIRILGAN OLUYOR. GELEN YORUMLARIN BENİ KIRABİLECEĞİNİ DÜŞÜNDÜM VE VAZGEÇTİM. YAZININ SONUNDA “AMAÇ: AYNI KÖTÜLÜK VE ÇİRKİNLİKLERİN YARININ ÇALIŞANLARINA BAŞKA YÖNETİCİLER TARAFINDAN YAŞATILMAMASINI SAĞLAYACAK UYGULAMALARI VE BU KONUDAKİ ÖNERİLERİ DUYURMAKTAN ÖTE DEĞİL.”DEMİŞTİM. BİLMEM ANLATABİLDİM Mİ. BU SEÇİM ORTAMINDA, BU BİLGİLERİ BİR ŞEY BEKLEMEDEN PAYLAŞMAK ÖNEMLİ.İNSANLAR 30 GÜN SONRA NEREDE OLACAKLARINI BİLMEZ DURUMDA.ŞU ANDA ONLAR AÇISINDAN 211’LERİN KONUSU BÜYÜK ÖNEMİ HAİZ DEĞİL. AKILLARINDA KALIRSA NE MUTLU. 0
  • AYŞEDEN 28 Mayıs 2018, Pazartesi 00:39:23 SANKİ BİRİLERİNE BİR ŞEYLER ANLATMAK İSTER GİBİ BİR YAZI. TEŞEKKÜRLER. 2
    • CVP AYŞE 28 Mayıs 2018, Pazartesi 01:49:20 SİZİNLE BU KONUYU GÖRÜŞMÜŞ VE DE DÜŞÜNCEMİ ANLATMIŞTIM.YORUMUNUZU BURADA NOKTALAYIN LÜTFEN. 0