09 Mart 2015 Pazartesi, 00:00:49 / Toplam : 81 yorum
Çok beğenilenler
adaletli olur
11 Mart 2015, Çarşamba 10:52:34
Yeni genel mudurumuz umarim adeletli olur az ucret alan personelin durumunu duzeltir244
İSMET KÖSOĞLU
13 Mart 2015, Cuma 09:27:52
DHMİ eski Genel Müdürü Orhan Birdal için yazılanlara bakınca sizde hiç insaf yok mu diyorum.Sn.Birdal 30 yılını bu kuruma vermiş.Bir çalışan amiri hakkında böyle iftiralar atınca biraz utanmalı.Orhan bey tepeden inme Genel Müdür olmadı.Meydan meydan görev yaptı.Yıllarca Mahmut Tekin beyin Yardımcılığını yaparken de yurt dışı görevlere gönderildi.Üç günde Genel Müdür olmuş insan değildir.Ayrıca DHMİ çalışanları kadar paragöz insan görmedim.İşiniz gücünüz o bizden fazla para alıyor.Sizler bu kurumda Türkiye deki en yüksek maaş alan personelsiniz.Kurum Özelleşsinde o zaman o aldıklarınızı ve Orhan Birdalı çok ararsınız.İnsan o kurumda sişzler gibi yıllarca emek veren bir mesai arkadaşı hakkında yazarken utanır.Orhan Birdal'ı mahkeme kararı veya bir yolsuzluk için görevden almadılar.Şimdi kendiside olmayan 1 yıllık bakan eskisinin şahsi polemikleri yüzünden alındı.2130
Tüm yorumlar
seymen
05 Nisan 2015, Pazar 14:17:02 Yeni Genel Müdürümüzün Dhmi de ki bir çok sorununu çözeceğine inanıyorum kendisine başarılar diliyorum00
yavuz
27 Mart 2015, Cuma 10:36:31 Rizeli olmak ayrıcalıktır00
Dhmi
16 Mart 2015, Pazartesi 15:43:47 İnşallah bu kurum özelleşir ve herkes bu maaş adaletsizliğinden kurtulur. Benim şahsi işletmem olsa bu kurumdaki bir çok adamı asgari ücretli olarak bile işe almam.00
H tazminatı adlı
16 Mart 2015, Pazartesi 14:06:59 H tazminatı diye başlık atan arkadaş.
Dağın başındaki güvenlikçinin tazminatı eorucontrolden değilde hazinden ödenir diye yazmışında acaba merak ediyorum. Dağın başındaki seyrusefer istasyonları gerek ypk kararında gerek seyrusefer daire başkanlığının resmi internet sitesinde belirtilmişken sen nasıl oluyorda kafana göre tazminat oranlarını dağıtıp grupları belirliyorsun. Eurocuntrol hava sahasından bu kadar anlıyorsun işte. Bende o dağda çalışan güvenlikçiyim. İnsanları yanlış yönlendirmeyin. Babanızın parası değil bu paralar. YPK kararını aç oku, seyrusefer istasyonlarının hangi grupta olduğu ancak orada çalışanların neden daha alt gruplara verildiğini gör sonra yorum yap...00
Civalara
15 Mart 2015, Pazar 17:37:24 DHMİ de bir havacılar bir de civacılar var işte. askeri hava trafikçiler iki senelik diyen kendini bilmezler, hangi devirde yaşıyorsunuz. Tsk da astsubay olmak için üniversite mezunu olma şartı var. Önce üniversiteyi bitirmiş adam alıyor sonra eğitim veriyorlar. Astsubay hazırlama okulu gaziemirde, bir sene hazırlık akabinde hava trafik eğitimi alıyor arkdaşalrımız. Aldıkları maaşa gelince özel kanunları var, tsk personeli rütbesine göre subay ya da astsubay maaşı alıyor, sonra da yaptığı ile göre ayrı bir tazminat. Diğer kamu kurumlarındaki gibi değil yani. Adamın mesleği elektrikçi, itfaiyeci, şöför, trafikçi değil, adamın mesleği astsubaylık ya da subaylık. Atın tutun bakalım. DHMiye gelince, üniversite mezunu güvenlikçiler ile yükseklisanslı arffcilere söylüyorum. Kendinize yazık etmeyin be koçlar, madem trafikçi olamadınız, maden aim ci olamadınız, madem elektronikçi vb hatta bilgisayar işletmeni, düz memur bile olamadınız biraz şapkanızı önünüze koyun da düşünün be sebebi ne?00
Cok yerinde
14 Mart 2015, Cumartesi 10:19:34 lafa bakacaksin laf mi soyleyene bakacaksinadam mi?
Hersey ortada eski yonetimin thy si ile suan ki thyyi sivil havaciligi karsilastirip farki dusuneceksin...02
INSAF
13 Mart 2015, Cuma 17:04:03 Ali Bey
Bircok onemli konuya deginiyorsunuz.
THY THY TEKNIK SHGM vs.
Asıl haksızlık adaletsizlik yapılan THY, THY TEKNIK 'İn TAŞERON firmalarında calısanlara deginirseniz mutlu olacagiz.
THY Telnikte Ilkokul, ortaokul, lise ve universite mezunları ayni ucreti aliyor binlari biliyor musunuz?
Bu adaletsizlige göz yumanlar kimler biliyorsunuz.Bu taseron elemanlarından kisi basi kac tl Taseron firmasınin Sahibine gidiyor ve neden?
THY THY Teknik neden icerden taseron elemanı almazda disarfan universiteyi yeni bitirmis daha biyiklari cikmamis kisileri UZMANNN kadrosunda alir neden?
Buradan bunlara deginirseniz binlerce KÖLEYİ memnun edersiniz belki üst yönetim sesimizi duyar.
30
:)))
13 Mart 2015, Cuma 13:56:27 DHMİ personeli almış olduğu uçuk maaşları burada konuşsun, shgm ise kendisinin yemeyip dhmi ye yedirdiği eurocontrol paralarının üzerine su içsin :)))17
trafik özelleşsin
13 Mart 2015, Cuma 09:12:28 hava trafik özelleşirse tüm dhmi rahatlar.. tarfik rahatlar.. pilotlar rahatlar.. hatta trafikçilerde çalışma stresi görmeyecekleri için onlarda rahatlar..50
ali kara
27 Mart 2015, Cuma 22:07:41 Hava trafizk personeli özelleşirse daire başkanından yüksek maaş nasıl alacaklar merak ediyorum ve ayrıca bir uçağa 5 kişi verecek-mi özel sektör 00
ayip ya
13 Mart 2015, Cuma 00:57:53 Bugün rizeli ...yarin malatyadan olur.bunu kaleme almak ayip44
H Tazminatı
12 Mart 2015, Perşembe 23:57:35 Ya arkadaş bir açıklık getirelim şu işe bilmeyen öğrensin.
Havacılık Tazminatı adı altında alınan ödeme DHMİ'ye Eurocontrol tarafından ve "Yüksek saha (Enroute) seyrüsefer hizmetlerinin karşılığı" olarak ödenir. Meydanda çalışan aproncuya, itfaiyeciye dağın başında çalışan güvenlikçiye yapılan ödemeler Hazine'den ödenir ve bu protokol gereği "Yüksek saha seyrüsefer hizmeti veren personelden kesilen vergiler karşılığı sübvanse edilerek" ödenir. Velhasılı Yüksek saha hizmetlerinde çalışmayan adamın hakkı değildir bu ücret. Bu yüzden aynı okuldan mezun olduğun adamdan düşük ücret alman doğaldır. Kulede ve yaklaşma sektörlerinde çalışan kontrolör bile hak etmez bu parayı, sadece Yüksek saha hizmeti veren kontrolör almalıdır.
Orhan Birdal kariyerine mal olacak bir karar aldı, "Bu paradan herkes faydalanacak" dedi. Hakkı olmamasına rağmen bir sürü adamı ihya etti, özel sektörde olsa asgari ücret alamayacak insanlara üç bin beş bin lira ücret sağladı. Şimdi bu adama yağdıranlara vicdan yahu51
Bu kadar
14 Mart 2015, Cumartesi 12:11:11 Bu kadar basit bir mevzuyu bile anlamayip hak hukuk deyip Orhan Birdal in hakkını yiyenler haksızlık yapanlar aynaya bir baksınlar . 21
ali kara
27 Mart 2015, Cuma 22:15:13 beyler lütfen şunu unutmayın DHMİ inde çalışanlar en alt kademeden en üst kademeye kadar zincirin birer halkası bir yerde kopma olursa dhm biter ss demek her şey demek değildir unutmayın karla kaplı bir meydan çalışmayan bir ss yardımcı cihazları güvenliği olmayan bir liman düşünün kuleciler yukseklerde beklesinler bakalım uçak nerden ve nasıl gelecek galiba karla mücadeleyi, de onlar yapar terminallerin güvenliğinide onlar sağlar işletme hizmetlerinide onlar yapar peki o zaman başka personele ne gerek var hepsini onlar yapsınlar00
bellla
12 Mart 2015, Perşembe 19:23:49 KURUM PERSONELI BOLUNMUS DURUMDA .KURUMDAKINMAAS ADALETSIZLIGI YUZUNDEN PERSONEL UMURSMAYOR ISLERI.MEVCUT ADALETSIZLIK DEVAM EDERSE IS YAPMAYAN PERSONEL GENEL MÜDÜRÜ N BASINI YAKABILIR.20
Yaklasmakontrolcevap
12 Mart 2015, Perşembe 18:26:39 kor. güv. gör %99 üniversite mezunu. şuan yüzlerce arkadaş yüksek lisans ve doktara yapıyor. kaldiki bende makina mühendisliği mezunuyum. siizlerin konuştuğu ingilizce kalıplaşmış ingilizce. en kral bileniniz 150 kelime oda tarzanca ingilizce. ayrıca senin bu konuşmaların devlet memurluk kanuna uymaz. direk meslekden ihrahdır. devlet memurluk kanunuda din, dil, ırk, bölge, belli bir kesim ayrıca ayrımcılık ve bölücülük yapılamaz haciz görülemez. sen kor. güv. gör. haciz ve hor görmek ve aşalamak istiyorsun. dikkat et kendine sonra dışarıda ayakkabı boyamaya devam edersin.. 00
Android Uygulaması
12 Mart 2015, Perşembe 17:49:01 Mrb'ya
Kuleci değilim. En ufak öneriyi kafandaki sablona gore siniflandirmandan kapasiten belli. Isletme para kazanmiyor demedim. 40 meydan zarar ediyor dedim. O da zaten belgeli.00
Yalaka kuleciler
12 Mart 2015, Perşembe 17:32:51 Ağzındaniza saglik Cup diye oturmuş giden ve mevcut kulecilere. Zorunuza gitmesin ODTÜ mezunu kendini bilmis arkadaş. Okulu senmi sadece okudun kendini bir bir sey sanıyorsun. Eskiden teknige yalakalik yapiyordunuz simdi ise genel Müdüre. Hakkım haramdır bunu yapan ve sebep olana. Sunu iyi bilin ki sadece ingilizce yi bilip torpil ile ordasiniz kuleciler10
Rizeli
12 Mart 2015, Perşembe 16:24:16 biliyorum çoğu kişinin zoruna gidiyor ama yapıcak birşey yok sizlerin adına üzgünüm gençler. Rizeli olmak herkeze nasip olmaz.47
✈BLΛCK✈
12 Mart 2015, Perşembe 16:59:26 Eveeet şimdi şu yazdığını düzelteyim :) '' Biliyorum çoğu kişinin zoruna gidiyor ama yapacak bir şey yok, sizin adınıza üzgünüm gençler. Rizeli olmak herkese nasip olmaz. '' İki yazım arasındaki 5 farkı bulunuz :))01
istanbul
12 Mart 2015, Perşembe 14:22:50 sayın genel müdürümüze görevinde başarılar diliyorum ve orhan efendininde tüm kadrolarını temizlemesi bekliyoruz inşallah buda olacak 87
DhmiElektrik
12 Mart 2015, Perşembe 12:57:48 Yeni Genel Müdürümüz Sayın Serdar Bey'den ELEKTRİK Personeli olarak tek dileğimiz "adalet". Aynı okuldan mezun olup aynı gruptan işe girdiğimiz Elektronik biriminin 1/2si kadar ücrete tabi olma durumumuzun düzeltilmesi. Bir kurum düşünün "Elektrik Mühendisi"ni seyrüsefere hizmet saymayıp 4500₺maaş versin "Elektronik Teknisyeni-Teknikeri"ni seyrüsefere hizmet sayıp 6000-6500₺ maaş versin. Bu hangi akla hangi vicdana sığar!121
iPhone Uygulaması
12 Mart 2015, Perşembe 11:33:04 asker hava trafikçiler ast subaydır bu yuzden yuzbasıda olamaz :)) maası örnek gösteren arkadas dikkatli araştır 11
dhmsvs
13 Mart 2015, Cuma 00:15:52 Demek ki 2 yıllık astsubaylık okulu mezunu insanlarda hava trafik için yeterli, ki bu da hava trafiğin hiç de göklere çıkarılacak spesifik bir iş olmadığının bir başka kanıtıdır.10
elektrik
12 Mart 2015, Perşembe 10:55:40 aynen yazıya katılıyorum.tüm birimlerinde bnu uygulaması gerek.Elektrikçiler gibi her sene nerdeyse aynı yazıyla aynı kişileri yurtışına göndererek haksızlık yapmasınlar...100
köfte
12 Mart 2015, Perşembe 09:01:41 Arkadaşlar bu konu ile ne kadar alakalı bilmiyorum ama köfteye sarımsak konuyo muydu?10
elektrik
12 Mart 2015, Perşembe 08:42:52 Yazılanlara aynen katılıyorum. Her sey adil olmalı. Kimse kimseyi kayırmamalı.bir grubu cok ustun yapmamalı.ayrıca grup içindede adil olunmalı. Her sene aynı kisileri yurt dısına göndermemeli. Maalesef elektrikte boyle seyler oluyor.120
Teşekkürler
12 Mart 2015, Perşembe 00:42:23 Söylenecek her şeyi söylemişsiniz bize de alkışlamak düşer sizin gibi yürekli gazetecileri ve köşe yazılarını okudukça memlekette biten umudumuz yeşeriyor. Yolunuz açık olsun, kaleminizin mürekkebi bitmesin...selamlar sevgiler01
ÖZEL KALEM
11 Mart 2015, Çarşamba 22:55:13 Eğer yeni genel müdür Orhan Birdal ın haksız bir şekilde müdürlük kadrosu verdiği Sekreteri Binnur Şahin ile çalışmaya devam edecekse bana kimse boşa laf anlatmasın. Benim için ölçü budur.63
Android Uygulaması
11 Mart 2015, Çarşamba 21:23:17 Sendika başkanları ile boy boy fotograf çektirip feceboktan yayınlayan yalama müdürcükler istemiyoruz...40
andoride cevap
11 Mart 2015, Çarşamba 21:03:15 Valla pis acimis caniniz .sağa sola saldırmaya baslamissiniz.daha önce de belirtmiştim.ancak yediğimiz kebabin kokusuna gelirsiniz.burada da eli acik dacranirsinz.olduğunuz gibi gorunun.ya da gorunduguz gibi olun.ama önce bi insana saygi duyun.ha bi de mangal dumanimizi cekmeyin boşa ..11
iftiraciya cevap
11 Mart 2015, Çarşamba 21:03:07 hanimefendi niye alindiniz ki?cin'e dubai'ye kim gitti..01
helal sana
11 Mart 2015, Çarşamba 20:54:57 Kalemi keskin bi yazarsin seni cani gönülden tebrik ediyorum.herkesin bildiği ve soyleyemedigini yazmissin.orbirdal a gelince yilin bürokratikligini hak etseydi hak ettiği için alsaydi müşavir değil müsteşar olurdu.onun da ruyasi bitti.düşmez kalkmaz bi Allah tir.simdi bolca zamanki vardır yaptiklqrini düşünmek için.ona sahip çikan kulleciler siz yas tutmaya devam edin41
tam isabet
11 Mart 2015, Çarşamba 20:47:43 Cok güzel bir yazı tebrik ederim yeni genel müdür eğitimli bilgili umarım adil de olur personelin beklentisi yuksek biz ARFF birimi olarak para istemiyoruz adalet istiyoruz istiyoruz10
iPhone Uygulaması
11 Mart 2015, Çarşamba 19:18:01 Sn kıdık bu ne fantezidirki hava trafikle diğer birimleri eşit görme tutkusu.işlerin önem zorluk eğitim derecesi sağlık kriterleri dil zorunluluğu farklı vs vs.klavye başında oturup sn genel müdürümüze akıl vermeye çalışmayın.adalet dağıtıcılığı rolü komik oluyor.daha teknik ve daha çaplı vizyon içeren yazılar yazmanız ümidiyle21
Yaklasma kontrol
11 Mart 2015, Çarşamba 17:27:11 cahil guvenlikcilerle muhattap olmak bile o kadar rahatsiz ediciki... Ben odtumezunuyum ve ucamlari yonlendiriyorum iyi derecede ingilizce biliyorum. Ozel guvenlikci arkadasim veya arff yozgatin koyunden gelmis 15-20 iq su olan bi adam ve benimle ayni mmasi almak istiyor19
Odtü
15 Mart 2015, Pazar 11:43:46 Hocam bizde odtü'de okuduk ama senin gibi türkçeyi unutmadık.. Beginner mıydın?00
Bu kafa ne kafası
11 Mart 2015, Çarşamba 17:08:13 Sektörü bilmeyen Orhan Birdal'ı tanimayan birisi su yazıyı okusa derki herhalde adam hasbelkader 3-5 ay genel müdürlük yapmis , onda da bir tane adam gibi icraatı yok. Herseyden once Orhan bey adamlığın sözlük anlamidir , en ufak bir şaibeli ısı yoktur, hemde oyle 3-5 ay degil , 7 yıldan fazla genel müdürlük , 5 yıldan fazla da genel mudur yardımcılığı yaptıgı halde. Gmy iken genel mudur gibi çalıştığını ise zaten butun sektör biliyor söylemeye gerek yok. Ondan once işletme daire başkanlığı ve havalimani basmudurlukleri yaptığını da atlamayalim. Boyle bir adama laf atmak icin hakikaten farklı bir alemde yasamak lazım. Hadi elestiriye eyvallah herkes elestirilir ama iftira olunca orada duracaksın. Allah hesabını sorar diğer tarafta. Özellikle namuslu insanlara iftira atmanın bedeli gercekten cok ağır , Allah yardimciniz olsun. 34
bilmiyorsun
13 Mart 2015, Cuma 00:10:44 çoğu şeyden haberin yok laf olsun diye yorum yazmışsın 00
DHMİ AHL ARFF
11 Mart 2015, Çarşamba 16:43:54 Yazı cuk diye oturmuş. Olaylar olmadan önce sözünü söylemiş sayın Ali Bey. İnşallah yazıdan bir anlam çıkarır ve görevlerini iyi niyet ve hakkaniyetle yürütür. En büyük temmennim gelenler gideni aratmasın . Hak edene Hakkı verilsin ve her şeyden önce şahsi çıkarlardan çok devletin çıkarları güdülsün . Devletin bu çıkarları güdülürkende günü kurtarma anlamında değil uzun soluklu , sağlam ve sağlıklı yol haritası belirlenip ona göre hareket edilmesini temmenni ediyorum. Kara leke ve kara bulutlar hem çalışanın hemde DHMİ ' nin üzerinden giderilmesi ve birdaha gelmemesini temmenni ediyorum. Lütfen artık kurumu yönetenler hiç ölmeyecekmiş gibi yaşamasın. Bir taraf övülürken bir taraf ötelenmesin. Çünkü her birim bu İşletmenin bir zincir halkasıdır. Kurumda ki kaos ve adeletsiz ortamının biran evvel giderilmesi ümidi ile .12
Yeniden Yapılanma
11 Mart 2015, Çarşamba 16:11:14 DHMİ nin önündeki sorun Eşitlik değil Yeniden Yapılanmadır. Çünkü Türkiye deki en hantal kurum DHMİ dir. Seyrüsefer ile İşletme ayrılmalı, Meydanlar süratle özelleştirilmeli veya il özel idarelerine devredilmelidir. 15-20 senedir bu kurumda daire başkanı veya müdür olanlar, artık bu kurum için bir şey vermediğiniz sadece etrafınızdaki çıkar grupları için yaşadığınız; ne kuruma ne havacılığa bir gram katkınızın olmadığı çok açıktır. 2003 öncesi atalan bütün yöneticilerden (Seyrüsefer Başkanı Dahil) kurtulma vakti gelmedi mi? İşte o zaman SMART'ın önünde de bir engel kalmaz zaten... 52
Güzel ama
16 Mart 2015, Pazartesi 15:31:29 il özel idare mi kaldı. 00
enthusiastic
11 Mart 2015, Çarşamba 16:04:54 gençler çok komiksiniz, sayın genel müdür böyle site yorumlarında vakit geçirecek birine benzemiyor. Boşuna upload mb larınızı tüketmeyin, yinede tuşunuza, parmağınıza sağlık00
trafik özelleşsin
11 Mart 2015, Çarşamba 15:25:44 tek çare hava trafiğin özelleşmesidir. hem meydan rahatlar hemde personel rahatlar..çok büyük sorun gibi görülen problemler kendiliğinden çözülür. çok büyük bir yükten kurtulmuş oluruz. zaten ülke trafiğinin tek elden yönetilmesi günümüz şartlarında pek güvenlikli değil. Allah korusun ülke savaşa girse ve smart binası hava uçurulsa sivil havacılıkta havaya uçar. bu yüzden tek çare hava trafiğin özelleşip bir kaç bölüme ayrılması ve ülkeye dağıtılmasıdır.11
indeed
11 Mart 2015, Çarşamba 15:05:43 Yurt disinda havacilik sektorunde calisan cesitli mesleklerin yillik gelirlerini merak ediyorsaniz. http://www.indeed.com/salary/q-Firefighter-l-DFW-Airport,-TX.html00
ozelleştirme olur
11 Mart 2015, Çarşamba 15:05:20 Ozelleşmesi lazım üst düzey burokratlar gececegi kuruma geçer diğer personel havuza atılır veya üst düzey burokratlar milletvekili olmak için secime girer yeni genel mudurumuzun Allah yar ve yardımcısı olsun Amin00
fişleme
11 Mart 2015, Çarşamba 14:39:21 dhmi çalışanları herhangi bir şekilde fişlenmesin herkese eşit mesafede durulsun ayrımcılık yapılmasın20
Android Uygulaması
11 Mart 2015, Çarşamba 13:58:31 """Dedikodudan uzak, DHMİ'yi kendi çıkarları için değil ülke menfaati için yönetmek, çoluk çocuğuna havalimanlarında gelecek aramamak, DHMİ'deki nüfuzunu kullanarak evlatlarına dükkanlar açmamaktır Serdar Hüseyin Yıldırım'ın görevi."""
hakikaten süper bir cümle. kimisi MNG yi mesken tuttu evlatlarla kimisi de TAV'ı... 10
dhmi'de çare
11 Mart 2015, Çarşamba 11:18:26 Çare özelleştirme değil. Seyrüsefer ile işletmenin ayrılması. Dunyanin neresinde seyrüsefer otoritesi meydan işletiyor bir de yer yer shgm'nin alanindaki denetleme görevini yapiyor.
Seyrüseferi sirket yapip daha verimli yonetebilirler. Ayni sey isletme icin de gecerli ancak 40 meydan zarar ediyor. Bunun cozumunu bulsalar hemen ayiracaklar da...95
MRB.
11 Mart 2015, Çarşamba 14:17:02 kurum gelirinin %70 işletme gelirlerinden oluşuyor bay bilmiş kuleci 11
Bilmemiş itfaiyeci
12 Mart 2015, Perşembe 17:12:24 Ne güzel işte %70 işletme geliriyse ayrılalım siz o gelire takılın bizde eurocontrole. Ne dersin paşam. Yer mi. Yok sanmam yemez. Gerçekleri siz de çok iyi biliyorsunuz ama işinize gelmiyor. Ama yakında gelecek merak etmeyin. Yakında Ayrılma yakın hiç üzülmeyin. Yeter yıllardır paçamıza yapıştığınız 00
bravo
11 Mart 2015, Çarşamba 09:34:10 DHMİ de olanlar ancak bu kadar net özetlenebilirdi. Tespitler eksiksiz. Havacılık sektörünün yazılarınızı sabırsızlıkla beklemesi boşuna değil. Tebrik eder devamını dilerim.77
Android Uygulaması
10 Mart 2015, Salı 13:05:41 Bazı arkadaşlar eşit ücret diyince bazıların canı sıkılıyor biz para göz değiliz ama hak denen birşey orhan birdal gelmeden önce kuleci ile itfaiyeci maaş farkı 200 lira idi şimdi 3 katı bu adaletmi ağlayın ağlayın size bu devleti verseler yine para dersiniz Allah kimseyi aç gözlü yapmasın paralar size gelince adaletli eşit olünca kurumda adalet yok siz işinizi çok iyi biliyonuz dikkat edin yağ damlıyo:?718
Android Uygulaması
10 Mart 2015, Salı 12:46:23 Tespitleriniz yüzde yüz doğru, Umarım genel Müdürümüz başta ülkemiz ve dhmi olmak üzre, tüm personelin hakkını korur.
Özellikle havacılık elektrikçilerinin uğradığı haksızlıklara çözüm bulur. 121
güvenlik
10 Mart 2015, Salı 08:59:06 Ali Bey, guvenlikciler size asil bilgi veriyor bilmiyorum ama gercekten sakat kalanlar, kravat ve takim elbiseye ozenip sahte çürük raporu alarak bürolarda is yerine sorun üreten eski guvenlikci memurlarin ellide biri filandir. Dhmi memur pozisyonu eskiden kiymetsiz olabilir ama simdi kpss de turkiye derecesi gerektiriyor. Yok oyle boy kilo dan gecip sahte raporla memur olmak. isteyen varsa buyursun kpss ye basvursun. Ne de olsa hepsi eskisehir anadolu universitesi mezunu26
iPhone Uygulaması
10 Mart 2015, Salı 08:21:00 Hiç kimseden çekmedi şu memleket Rizeliler Den çektiği kadar 124
Ayıp
10 Mart 2015, Salı 02:51:44 Her seyahatinde yanında taşımak ne demek ya ? İnsanlara iftira atmak en büyük günahlardan biridir , hatırlatayım dedim. 34
Yapma be alim
09 Mart 2015, Pazartesi 19:20:19 Dünyada hangi kurumda, özel ya da kamu, çalışanların maaşları aynı ya da bir birine yakın arkadaş, bir örnek verin biz de bilelim. Alın hangi kurumu alırsanız şöföründen, ahçısından, çaycısından, özel güvenliğinden, ofis çalışanlarından, merkez ve taşra çalışanlarından örnekler verin. Deyin ki işte kurum bu, aldıkları maaşlar bu, hepsi üç aşağı beş yukarı aynı parayı alıyor işte. Yok arkadaş olamaz da. Herkesin aynı maaşı aldığı yerde adalet hak hukuk vardır diyemezsin. Adalet herkesin aynı parayı alması değil, herkesin yaptığı işin karşılığı olan hak ettiği parayı almasıdır. Yüzlerce örnek verildi şu sayfalarda. Hala çıkıp herkes üç aşağı beş yukarı aynı parayı alsın diyenler var. İtfaiyeci ile hava trafik,iye aynı parayı verirsen bir tane hava trafikçi istihdam edebilir misin? Yapsınlar hadi, herkese aynı parayı versinler ama bir şartla, herkesi istediği birime tayin edecekler, itfaiyecileri apron memurlarını ve güvenlikçileri de hava trafik kadrosuna verecekler, hodri meydan !126
göreceğiz
11 Mart 2015, Çarşamba 16:58:54 o günleri yakında. 3. havalimanı yapılınca kaç paraya kontrolor alacak.SGA ilk açıldığında oyle astronomik ücretler verildi.verildide birdaha verilmedi.ordan tekrar DHMİ ye geçemek için olmayacak işleri oldurdular.00
Basarı
09 Mart 2015, Pazartesi 15:21:48 Türkiye'de hic bir basarı cezasız kalmaz , kendisine tavsiyem fazla yorulmamasi calismamasi yönünde , çalışan basarili insanları ödül olarak gorevden alıyorlar zira.512
ARFF
09 Mart 2015, Pazartesi 21:28:39 Çok bilmiş Havatrafikcim senden 10 gömlek üstün yüzbaşı havatrafikçi 3200 maaş alıyo yangıncı başçavuşta 3100 alıyo hava kuvvetlerimde al sana muadil119
ray malafitiko
09 Mart 2015, Pazartesi 13:22:11 nacizana kurum çalışanı olarak benim tavsiyelerim şunlar;sırf memleketlim diye,siyasi gücü var diye ATC kökenli diye insanları müdür başkan v.s atamasın.sırf torpili var diye 6 aylık personeli tayinini yaparken diğer tarafta torpili yok diye bir garibanın eş durumundan dahi tayinini yıllarca çıkarmamazlık yapmasın. tayin de terfide de bir prensibi standardı olsun.atc aim personeli daha değerli görüp tüm yönetim kadrosunu toplayıp onların bütün eğitim diploma törenlerine katılırken arff elektronik vs diğer personellerin eğitim mezuniyet törenlerini önemsiz görüp gitmemezlik yapmasın.bir havalimaına gidince üniteleri bir ziyaret etsin personelim napıyor ne iş yapıyor kendi gözüyle görsün.bunlara dikkat edince kurum nezdinde fazlasıyla saygı görecektir.tazminat meselesinde lütfen seviyeyi düşürmeyelim o.birdal bu işi böyle çıkardı sancılı bir şekilde çıktı ben bir daha düzeleceğini sanmıyorum bir daha meclis ypk kimse uğraşmaz bu riske girmez lütfen bu konuda seviyeyi düşürmeyelim93
yolcu
09 Mart 2015, Pazartesi 12:43:39 Ali abi teşekkür ederiz...bizim tek istediğimiz benim değil herkezin hakkını korusun...herkese eşit mesafede olsun..bu onun için hayırlı olur zira kul hakkı.hesap günü çetin geçecek34
rizespor
09 Mart 2015, Pazartesi 12:34:18 Ali bey bide thy nin taseronların daki kaymak işlerde (boş islerle ugrasan torpilli.......) gorev alan rizeli(alınteriyle çalışan adam gibi adam olan rizeli kardeşlerim haric.......)ler den de bahsedersen .olay tam cuk diye oturacak.....50
HEAŞ
09 Mart 2015, Pazartesi 11:21:05 Heaş genel müdürünüde unutmayın.Kendisi Rizelidir.Gerçi çok ortalarda gözükmediği için pek bilinmez60
K.VURAL
09 Mart 2015, Pazartesi 10:54:55 KURUM İÇİ YÖNETMELİK,GÜNCELLENMİŞ TALİMATLARA,ULUSLARARASI YAYINLANMIŞ HAVACILIK DOKÜMANLARINA, FELSEFESİ OLAN BİR YÖNETİM ŞEKLİNE GETİRSİN,,GELİR GETİREN MAHALLER İÇİN TEMDİT UYGULAMASINI KALDIRSIN,TEKNİK İŞLETİM HİZMET ALIMI UYGULAMASINA SON VERSİN, KÖRÜK İŞLETMESİNİ GERİ ALSIN,ADİL BİR ÜCRET UYGULAMASI YAPSIN, DHMİ DÜNYADA SİVİL HAVACILIĞININ YILDIZI OLUR.20
Tavsiye
09 Mart 2015, Pazartesi 10:00:59 Yeni genel müdüre tavsiyem , Orhan Birdal dan tavsiye almasıdır, zira böyle bir kurum ancak bu kadar güzel idare edilebilirdi. Türkiye'nin en başarılı bürokratı bos yere olunmuyor. 523
ufak at
09 Mart 2015, Pazartesi 13:00:44 Tabi ki canım en başarılı Bürokrat seçildiği için görevden alındı..Sizdeki zekaya bayıldım.. 134
sessizdevrim
09 Mart 2015, Pazartesi 09:47:20 ''Sakat kalmış, sağlık durumu elvermeyen personelin uğradığı haksızlığı çözmektir'' cümlesi ile söylenmeye çalışan haksızlık şudur;
Görevlerini yapamayacakları Sağlık Kurulu Raporu ile bildirilen personellerin HİZMETLİ pozisyonuna zorla verilmesidir bahsedilen mağduriyet.Lisans ve yüksek lisans mezunu olan ben ve benim gibi arkadaşlara yapılan bu haksızlık ve mağduriyetin giderilmesidir.Bu konuda Sayın Ali KIDIK'ın hassasiyetle üstünde durduğunu biliyor ve takip ediyoruz.Umuyorum ki yeni Genel Müdürümüz bu konudaki adaleti sağlayacak ve bu mağduriyete son verecektir.
60
Android Uygulaması
09 Mart 2015, Pazartesi 09:20:09 Simdi butun dhmi baslar yine bizim maas niye az biz neden su kadar almiyoruz sunlar yatiyor bunlar tutuyor vb hadi gonk caldi baslayin atismaya ....56
iPhone Uygulaması
09 Mart 2015, Pazartesi 09:01:47 Bilal bey nasıl başarılı olsun.Shgm nin en önemli denetçileri kurumdan tek tek ayrılıyor.İlk önce Enes göçmen sonra Emre ballı ve en sonunda Kerem mumcuoğlu.Bilal beyin bu duruma dur demesi gerekir.40
Etik Yönetim
09 Mart 2015, Pazartesi 06:31:25 Ali Bey köşe yazınız ile DHMİ de yaşanmış olan İş Etiği ikilemlerini özetle dile getirmişsiniz. Süreç içinde DHMİ de "Etik Yönetim" anlayışının benimsenmesi ve uygulanmasına yönelik yerinde bir farkındalık oluşturulmasını amaçlyorsunuz belliki, teşekkürler.91
İsim / Rumuz
09 Mart 2015, Pazartesi 02:08:21 Cumhuriyet tarihinin en buyuk kadrolasmasi yapildi su son 10 senede. Eskiden dr varmis belki ama bu kadar degil. THYde son donemde yonetici olup fikren yada ailecek bu insanlarla bir bagi olmayan kac tane insan vardir ? Bircogu birbiriyle akraba..60
Iftiracıya cevap
09 Mart 2015, Pazartesi 02:07:17 hangi seyahatlerinde götürmediğini hangi seyahatlerinde götürdüklerinden çıkar, üstüne "götürdüklerini" ekle yazar mı iftiracı sen mi görürsün..1814
iPhone Uygulaması
09 Mart 2015, Pazartesi 01:09:01 Rizeli Olmak Değil, REZİLİ Olmak Kötüdür .61
Kahramanlar
09 Mart 2015, Pazartesi 00:33:59 Helal be gıdık o.birdal gitti ya çok şey degisecek bu kurumda 5 yil once herkes 3 asagi 5 yukari ayni maaş i aliyodu şimdi ucurum var maaş lar arasinda 93
Tutarlılık
09 Mart 2015, Pazartesi 00:14:51 Iki gun once Orhan Birdali hem thy de em dhmi de gorev yapıyor diye elestirenler bugun susmus. Neden ? Cunku dert üzüm yemek degil bağcıyı dovmek. Sonra bir de yok biz adiliz yok biz herseyi yazarız diye övünürler . 91
İftiraci
09 Mart 2015, Pazartesi 00:11:30 Iftiraci yazar , hangi seyahatlerde yanında tasimis çanta gibi açıkla , açıklamazsan namertsin. 719
HAVACILIĞIN TEPESİNDE ÜÇ RİZELİ. SACAYAĞI...
09 Mart 2015 Pazartesi, 00:00:49 / Toplam : 81 yorumÇok beğenilenler
Tüm yorumlar