Havacılık tazminatında yeni tartışma...

    Çok beğenilenler

  • Yuh 25 Nisan 2016, Pazartesi 00:14:34 arkadaş bu Nasıl yazı ? Niye hedef gösteriyorsun Mehmet ateşi ? Bir de utanmadan yalan söylemişsin, 40 bin tl değil 10 bin tl bile değil Mehmet Ateş'in maaşı niye alenen iftira atıyorsun ?? Çok mail geldi demişsin bir kaç tane göstersene ?? Canın sıkıldıkça tazminat yaz Nasıl olsa yorum alıyor dimi ? Bu dünyada işin iş diğer tarafta ne yapacaksın acaba merak ediyorum... 21
    • Aaaaaa 25 Nisan 2016, Pazartesi 08:49:39 Doğru 40.000 tl değil ama 10.000 tl de değil 1
    • Yuh sana 26 Nisan 2016, Salı 20:56:13 niye olmasın sen mateş in muhasebecimisin ! devletteki çoğu genel müdür ve yardımcılarının adını bile duymadığınız değişik yönetim kurulu üyeliği yaptıklarını kaç kişi biliyor 2
  • ELN 25 Nisan 2016, Pazartesi 16:28:11 Askerler her konuda haklı olduklarını düşünürler.Yıl 1980 değil 2016. 5
    • Geri bas 25 Nisan 2016, Pazartesi 17:08:56 Yakinda 80 leri mumla arayinca eteklerine yapisirsin o askerlerin konuyu saptirma ... 10
    • Eln ye 25 Nisan 2016, Pazartesi 23:56:07 Ne güzel diyorsun bak yıl 2016 olmuş.Allahtan yaşadığın yılı biliyorsun, peki askeri kontrolörler hakkında beyninde 1 gram bilgi varmı yada bir bilgiye sahipmisin?anlamadığım konu bu parayı sen mi veriyorsun yada baban mı veriyo.ben burda ALIN terimi istiyorum.sen nasıl ki sivil Trafiğe hizmet veriyorsan bende en az senin kadar hizmet veriyorum.yıl 2016 olmuş araştır biraz.bilgisayar çağındayız 8
    • Aatco 26 Nisan 2016, Salı 00:11:35 Sacma sapan konuşmayın ne alakası var atla deveyi karıştirmayın. 0
    • ELN 26 Nisan 2016, Salı 09:41:51 Yorumları okudum ve yanılmadığımı gördüm.Anlamasını beklemiyordum bu kafanın.Ülkemize "demokrasi" getiren büyük insanlar,ülke kaynaklarının büyük bir miktarı size gidiyor.Siz askersiniz biz siviliz.Askerlik mesleğinin hakkını verin.Asker kafası 1 ve 0 şeklinde çalışıyor diye düşünüyorum.Bol demokrasili günler dileğiyle. 2
  • Tüm yorumlar

  • Müdür Yard. 29 Nisan 2016, Cuma 10:10:35 Dünyanın hiç bir yerinde olmayan bu adaletsizliğin köklü çözülmesi için herkese eşit oranda örneğin % 30 olacak şekilde verilmesi gerekiyor. Bu haliyle yine havatrafik ve memur arasında kadro ve unvan durumundan bir fark olacak ama aşırı uçurum olmayacak. Asıl adaletsizlik ve aklın, mantığın durduğu yer ise Havatrafik ve kule personeli amirinin yani bir müdür yardımcısının 2 katı maaş alıyor. Buna hangi vicdan dayanır. Bu kişiye amirlik yapabilirmisiniz? Adam paran kadar konuş derse haklı değil mi? Özellikle küçük meydanlar da kule personeli sadece günlük 1 uçağı indiriyor fakat müdür yardımcısı meydann genel işleri ve tüm birimlerle cebelleşiyor buna rağmen kulecinin aldığı maaşın yarısını alıyor. BÜYÜK VEBALİ OLAN BU MAĞDURİYETİN BİR AN ÖNCE GİDERİLMESİ İÇİN HERKESİN AYRI BİR SORUMLULUK VE VİCDANİ DUYGULARLA HAREKET ETMESİ GEREKİYOR. 10
  • Sata barbara 28 Nisan 2016, Perşembe 23:27:43 Ali bey Once hepinize selam ve saygilarimi sunuyorum. Ali bey pas hakinda Bir haber duydu Ne derece dogru bundan sonra pas ucan. Personel Sonuna kadar beklemeden. Yolcu gibi ucaga binebilir Dogrumu. Lutfen. Beni aydinlatirmisin, Lutfen bu koseye yazin, 0
  • Kanunsuzluk 28 Nisan 2016, Perşembe 23:06:57 Aslında sivil uçaklara hizmet vermek için gerekli lisansları bulunmayan askerlerin bu hizmeti vermeleri uygun değil. Keşke havacılığa sadece para temelinden bakmasanız. Ayrıca genel müdür yardımcısınin kurumda çalışan bir pilottan daha az maaş aldığını tahmin ediyorum. 3
  • herkes alsın 28 Nisan 2016, Perşembe 08:58:59 thk teknisyenlere 5 aydır maaş vermiyor teknisyenler işi bıraktı ambulans helikopterlerin bakımı yapılmadığından birer birer uçamaz hale gelmeye başladı.size yine iyi kötü gününde maaşınızı veriyorlar 2
  • sab.gök. 27 Nisan 2016, Çarşamba 20:31:01 Devletde olunca seyrüsefer hizmetide özelde elektronikçi olup ıls,vor sorumluluğu karayolu.Böyle adalet olmaz.. 3
  • Adımopter 27 Nisan 2016, Çarşamba 20:18:16 Smart hizmeti olmayan tüm havalimanlarında çalışan bir Allahın kulu seyrüsefer hizmeti görmez,görsede ayda bir Smart istasyona gider Yarım saat istasyonda kalmaz döner ,1 grub olur.Smartın ta kendisinde 24 saat görev yapar ama unvanı güvenlik,elektrik yada makina,memur v.b. diye adı 2.grub ama parasını 3.grubtan alır.Düzen en başından bozuk ama düzeltilemeyecek değil.İstenirse askeri kuleyede,meteorolijiyede ,gümrüğede havasada verilebilir.Eurocontrol bu paranın nasıl dağilacağını tamamen devletimiz otoritesine bırakmıştır.Saygılar.. 5
    • çavuş 28 Nisan 2016, Perşembe 14:18:13 a benim güvenlikçi kardeşim radarda 24 saat ne yapıyorsun mesain nasıl geçiyor bi anlat hele napıyon 24 saat bize en kötü yerlerde nöbet verip kendiniz o istasyonlarda nöbet tutmak için dört gözle bekliyoorsunuz sıranızı hemde maaşınızın 3 te 1 ine yapıyoruz daha fazla işi 0
  • dhmi-asker 27 Nisan 2016, Çarşamba 14:38:25 Acaba askeri uçaklara hizmet veren DHMİ çalışanları için askerler ne vermeyi düşünüyor??? 5
  • silahsız atco 26 Nisan 2016, Salı 22:42:52 bende beylik tabancası istiyorum 3
  • aaa 26 Nisan 2016, Salı 21:43:07 Askeri kontrölerin lisansi yok onlar bu işi yapamaz. 3
  • Mustafa 26 Nisan 2016, Salı 18:46:45 Sayın Genel Müdür Yardımcımız haklı. Biz bu paraya ortak ararsak cok ortak var. Polis, meteroloji, gümrükçü bu kuyruk uzar gider. Düzenleme yapılacaksa kendi bünyesinxe yapılmalı kurumun. 2
  • mehmet 26 Nisan 2016, Salı 16:16:49 tuylerim diken diken oldu gercekten turklermi yapcak yolcu koprulerini acaba turk firmasina verilcekmi acaba devletin bu is adamindan haberleri varmi acaba acaba acaba....kardesim destek lazim destek neden turk firmalarini duymuyoruz kendi milli koprulerimize neden destek vermiolar hendekli hic para almadan yardim almadan yapmis bu milli koprumuzu ahhh ahhhh duy sesimizi ey devlet abileri destek lazimki dunyaya acilmasi gerek butun islerde bir tek kopruyle bitmemek lazim her seyiyle duy binali beyefendi 3
  • ahmet cengiz 26 Nisan 2016, Salı 16:13:00 Bende arffciyim. Ne demek genel müdür yardımcısının nezdinde baskı yapın! O kadar da değil ali bey! Askeri atc lere verilnesine de karşıyım bu tazminatın. askeri atcler istifa edip dhmiye geçmenin yolunu arasinlar o zaman. böylesi daha mantıklı. 2
  • arff 26 Nisan 2016, Salı 14:10:50 Arkadaşlar eğitim almış olgunlaşmiş bir insan hep kendine cekmez 3
  • heas 26 Nisan 2016, Salı 12:25:54 sabiha gökcen havaalanında calışan kişiler neden bu havacılık tazminatından faydalanmıyor... 4
    • sülüman 26 Nisan 2016, Salı 16:10:52 Heaş dur allasen zaten ortalık karışık 5
  • ali 26 Nisan 2016, Salı 11:20:58 askeri kontrolörlerinde alması lazım destekliyoruz.... 8
  • Güvenlik 26 Nisan 2016, Salı 11:20:36 Dhmi kendi içinde personeli içinde problemi çözemedi ki askeriye ile çözsün. Havaalanlarına gelen her yolcu uçuş güvenliği için tek tek kontrolümüzden geçiyor keza araçlarda dahil. 8
    • dhmi 26 Nisan 2016, Salı 20:57:57 hangi havalimanında geçiyor çok merak ettim.artık bırakın makyaj yapmayı da dürüst olun.tek durduğunuz yerler personellerin giriş yaptığı a b e kapıları onun dışında uyumaktan başka ne yapıyorsunuz.bulunduğunuz kapılarda da süt dökmüş kediye dönmüşsünüz polis gelince hazırola geçiyorsunuz. tav güvenlikçilerinin sizin maaşı alması lazım aslında. sizin de hakkınız asgari ücret. son olarak dhmi artık uun zmandır güvenlikçi almıyor yani siz eskiden işe girmiş kamburlarsınız başka da bi özelliğiniz yok 0
  • 501 26 Nisan 2016, Salı 11:04:36 bir kez daha kısa öz bir anlatımla(umarım bu kez yayınlanır) 1.eurocontrol tazminatı için dhmi personeli olmak lazım,(askeri atco lar dhmi tarafından istihdam edilr mi? sanmam,zaten mümkün de değil) 2.askeri atco ların mesleki yeterlilik,ve kriterlere uygun sivil atco lisansı var mı? (yok,bu kriterlere uygun geçerli dereceleri var mı? yok,) 3.sivil atco lar, askeri gat ve/veya oat uçuşlara atc hizmeti verirken ilave hak talep ediyor mu?(hayır,zira yaptıkları işin zaten içinde ve hizmet bütünlüğü kapsamında bu hizmet sağlanıyor) 4.bildiğim kadarıyla,sivil uçuş düzenlenen askeri veya sivil-askeri meydanlarda; sivil trafiğe sivil atco ların hizmet vermesi yönünde dhmi girişimleri var.neden kabul edilmediği dikkat çekici 5.bu kadar çok hizmet grubunun tazminat talebi devam ederse korkarım, halen alanlar içinde problem oluşacak.yani ben alamıyorum kimse almasın durumu tazmin 3
    • arff 26 Nisan 2016, Salı 15:54:03 çok bencilsin ve cahil 10
    • uzman 28 Nisan 2016, Perşembe 10:03:19 1. Eurocontrol sadece sivil uçuşlarla ilgili bir kuruluştur. 2. Askeri-Sivil Havalimanları da dahil olmak üzere tüm havalimanlarında sivil uçuşlara sivil hava trafik kontrolörleri hizmet vermektedir zaten. 3. Tazminatı tüm DHMİ personeli almaktadır, sadece ATCO lar değil. 2
    • 501 28 Nisan 2016, Perşembe 12:34:50 tırnak içinde ''uzman'' arkadaş,d.bakır,malatya,kayseri,konya vb.meydanlara sivil uçak gidiyor ya,işte onlara askeri atco lar hizmet veriyor ya,onlar yerine sivil atco diyoruz,bilmem anlatamadım mı? 0
    • uzmana cevap 28 Nisan 2016, Perşembe 22:24:34 uzman sen de çok cahilsin yahu siz hakketen okuduğunuzu nasıl anlıyorsunuz askeri havaa lanlarda uçakları asker indiriyor ve kaldırıyor yani bu asker olduğu için mi alamayacak tazminatı ha birde adamlar sivil uçaklaraı hizmet veriyor yalnız askeri uçakları kast ederseniz haklısınız kimsenin zoriye gitmesin :) 0
    • 501 29 Nisan 2016, Cuma 13:28:18 '' uzman'' rumuzlu arkadaşa 1.erctl sivil-asker, hükümetlerarası havaseyrüsefer emniyeti kuruluşudur.sadece sivil uçuşların ücretlerini toplar.2diyarbakır,kayseri,malatya,konya(ki bunlar sivil-asker oluyor!) vb.meydanlara sivil uçuşlar da vardır,halen bunlara askeri atco lar hizmet verir, sivil atco görevlendirilmesi konusu bununla ilgilidir. 3.erctl açısından tazminatta esas alınacak personel atco lardır.seyrüsefer ve elektronik dahil diğer tüm personel ancak yardımcı personel olarak değerlendirilebilir.bunun Avrupa ortalaması ise 1 e 2.5 dir.( yani;1 atco için ortalama 3 yardımcı)isterseniz konunun ''uzman''larına da sorabilirsiniz 0
  • atc 26 Nisan 2016, Salı 10:52:54 askeri trafiklere hizmet veren sivil kontrolörlere bu hizmetlerinden dolayı genelkurmay ek ücret yada tazminat ödeyecekse neden olmasın. bide amerikayı yeniden keşfetmeye gerek yok.bu parayı eurocontrol ödüyor değil mi evet.peki diğer ülkelerde eurocontrol askeri kontrolörlere bunu ödüyor mu? sorun öğrenin ödüyorsa ne ala ödemiyorsa da susun uzatmayın 0
    • Atc 26 Nisan 2016, Salı 13:19:40 Çok güzel yazmışsın Avrupa'da bu para askeri kesime veriliyor mu diye.evet verilmiyor neden verilmiyor onu biliyor musun.avrupada askeri kontrolörlerin sorumluluk sahası ile Türkiye'deki askeri sorumluluk sahasını araştır vermiş oldukları hizmeti araştır anlarsın neden oduğunu 0
  • Sağlıkçılar 26 Nisan 2016, Salı 09:25:49 Değerli Moderatör, Askeri Hava Trafik Kontrolörlerinin sayısından daha fazla olmak üzere kurumumuz sağlık çalışanları var. Sağlık Bakanlığı bünyesinde döner sermaye ve performans adı altında aldıkları ücretlerle birlikte kurumumuzda çalışan sağlık görevlilerinden 2 misli maaş almaktadırlar. Konu eğer adalet ise öncelikle bu konuyu ele almanız daha iyi olabilirdi. Bir çok meslek grubu diğer kurumlara göre daha düşük maaş almaktadır. Ek ödeme denilen bir kavram vardı onu da Toplu Sözleşme Masasına oturan bir sendika kaldırttı ve bunu başarı olarak ilan etti. Durum daha da vahim hale geldi. 1
    • geçççç 26 Nisan 2016, Salı 15:51:57 o zaman sağlık bakanlığına geçiver 6
    • Geççç. 27 Nisan 2016, Çarşamba 08:39:25 Cevabınız ile anladım ki, çözüm yerine zorlaştırma, başkasını anlamama, insanlıktan bir nebze olsun nasip almama durumundasınız. Allah sizi ve sizin gibileri ıslah etsin. 1
    • Atma ziya 27 Nisan 2016, Çarşamba 16:48:33 Yahu neymis saglik bakanliginda calisan saglikcilar kurumuzda calisan saglikcilardan 2 kati maas aliyormus yahu bu ne cahillik be kardesim donerle birlikte aldiklari 3000 liradir bir saglikcinin sizin ne kadar aldiginizi yazmiyacam biraz utanman varsa sen yazarsin 2
  • DHM 26 Nisan 2016, Salı 08:48:52 Sayın Ali Kıdık Beyefendi, uzun zamandır ilk defa bir yazınıza katılamadım. Bu yazının sizin kaleminizden çıktığına inanamadım. Genel Müdür Yardımcısı maaşı belirtmiş olduğunuz rakamın beşte biri civarında bile değildir. Yeni bir polemik oluşturdunuz, yeni bir tartışma konusu ortaya attınız. Kurumun tamamını ele geçirme düşüncesi olan TMO kökenli bürokratların ekmeğine yağ sürmekten başka bir işe yaramayan karalama ve yıpratma kampanyası oldu. Bunun bir algı operasyonuna dönüşmesine yardımcı oluyorsunuz. Askeri HTK'lerinin tazminat alabilmesinin yolu DHMİ yönetiminden geçmemektedir. Herhangi bir Genel Müdür Yardımcısının bu konuda bir yaptırımı yoktur. Böyle bir konu gündeme geldiğinde "Milli Menfaat" düşüncesi ile yardımcı olmaktan mutlu olurlar. Liyakatı olan ya da olmayan pek çok kişinin DHMİ yönetimine talip olduğu bir dönemde bir Genel Müdür Yardımcısını aslı yokken hedef göstermiş durumdasınız. Yakıştıramadım. 4
  • seçkin ceylan 26 Nisan 2016, Salı 01:50:30 Aynı işe eşit ücret isteyen askeri hava trafik kontrolörlerinin haklı davalarını canı gönülden destekliyorum. 8
  • 11 YIL 25 Nisan 2016, Pazartesi 22:39:35 11 YIL olmuş malı götüren götürmüş neyin kafasını yaşıyosunuz 7
    • 8 yıl 26 Nisan 2016, Salı 07:58:05 Bizimde Mngden geçişlerde yediler tazminatlarımızı sözde saklı kalıyor dediler çıkan arkadaşlar oldu bi gram dahi para alamadılar hakkını yedikleri insanların suçumu vardı Allah bunlardan fazlasıyla cıkartırsın inşallah sürüm sürümde süründürsün 2
  • Askeri ATC 25 Nisan 2016, Pazartesi 21:54:45 Bir askeri kontrolör olarak doğuda 5 yıl bizzat sivil uçaklara layıkıyla hizmet verdim sivil pilotlar sesimizden tanır oldu bizleri, askeri uçuşları söylemiyorum bile konuşmaya gerek yok eksiğimiz yok fazlamız var nerede adalet elinizi vicdanınıza koyun, tüm fedakar askeri hava trafik kontrolörü arkadaşlarımla gurur duyuyorum iyi ki bu devlet millet için varsınız saygılarımla.. 9
    • Haklı Dava - Yanlış Uslup 26 Nisan 2016, Salı 10:39:57 Davanızda haklısınız. Sivil Atc olarak bende havacılık tazminatı almanız gerektiğini düşünenlerdenim fakat bu hak arayışı birilerinden kendinizi üstün görerek olmaz. Bu şekilde başarıya ulaşamazsınız. Ne demek eksiğimiz yok, fazlamız var? Eğer içinizdeki saygıdeğer meslektaşlarımda genel olarak sizin gibi düşünüyorsa başarıya ulaşmanız pek mümkün değil. 2
  • Anti-Civilian 25 Nisan 2016, Pazartesi 21:27:59 Bence bütün DHMİ bünyesi altında çalışan kontrolörleri çıkarsınlar yerine biz bakarız zaten 150 200 kişinin yaptığı işi biz 9-10 kişi çeviriyoruz. Boşu boşuna devlet bunlara maaş ödüyo. Aynı maaşı versinler bize onlardan daha iyi yaparız. Zaten ayırmaları da beceremiyorlar, şirketlerin yakıtlarına yazık, Ankara'da çalışan kontrolörlerin ayırmalarını gösterebilsem size ağzınız açık kalır. Zaten İspanya'daki gibi yapıcaksın bunlara, bi kere daha grev yapın cumhurbaşkanlığına yazıcam biz yaparız diye. Bide iş yavaşlatmalar felan. Bunu bi söyleyelim gereksiz yere eurocontrol parası ödeniyor onun yerine çocuk esirgeme kurumuna bağış yapsınlar daha bi faydalı olur. 10
    • Anti-Civilian... 26 Nisan 2016, Salı 10:33:17 Bir keresinde hademeler biz öğretmenlik yaparız, 30 yıldır bu kurumdayız, öğretmene verilen paraya yazık demişlerdi.Sizlerin iş disiplini farklı, sorumlu olduğunuz saha farklı, aldığınız eğitim farklı, bağlı bulunduğunuz mevzuat farklı. Hangi kafayla bu yazıyı yazdınız bilemiyorum. Yabancı dil şartı var, siz Türkçe yazarken bir sürü hata yapmışsınız, Allah bilir yabancı diliniz nasıldır? 2
    • Böyle giderse Zor. 26 Nisan 2016, Salı 10:41:27 Bu kafayla alamazsınız o tazminatı. 0
    • anti-cahilian 26 Nisan 2016, Salı 11:00:40 ispanyada bunu söylediler diye kontrolörlere hiçbirşey yapamadılar ve hala dünyanın en yüksek maaşını alıyorlar değil mi :) fazla haset iyi değildir sana tavsiye.elindekinden de olma sonra 1
    • Bravo 26 Nisan 2016, Salı 13:03:03 Bencede kalorifercilikten kulecilige gecen ,atco egitimi olmayan,dil bilmeyen bir suru kuleci var.bence de askerler daha egitimli,disiplinli yaparlar islerini.bana gore de askeri kontrolorler gelse 50 gereksizin yerine 10 kisi daha guzel yapar.nazlanip tuzlanmadan 1
    • anti-civilian 26 Nisan 2016, Salı 16:53:51 hademe öğretmen örneğin müthiş olmuş. hademe 2400 alıyor öğretmen 2600. peki dhmi de nasıl. biri 3500 alıyor biri 8500. adaletiniz batsın. 2
  • dhm 25 Nisan 2016, Pazartesi 19:59:02 Sivil uçaklarla alakalı diğer askeri personelde istemezmi tazminattan.kuleciye veriyosan banada ver diyebilir ucu açık yani. 2
    • Atco 26 Nisan 2016, Salı 00:06:40 Diyemez çünkü alakaları yok. Sivil uçak trafiği ile ilgili... 3
  • Uçaksesi 25 Nisan 2016, Pazartesi 17:11:24 24 saat uçaklar benim evimin üzerinden geçiyor.millet uçsun diye bazen uykusuz kalıyorum.Devlet büyüklerimiz iniş kalkış hattındaki tüm herkese bu tazminattan veremez mi 2
    • Aatco 26 Nisan 2016, Salı 00:08:49 Komikmi... 5
  • Gökteki Huzurun Yerdeki Güvencesi 25 Nisan 2016, Pazartesi 15:54:51 Sn Genel Müdürümüz bu adeletsizliklere artık dur diyecek hak edenler hakkını alacak insAllah. 8
    • badem 25 Nisan 2016, Pazartesi 22:38:54 bi cacık olmazzzzzz 0
  • Atc 25 Nisan 2016, Pazartesi 15:11:17 Bakın sivil arkadaşlar bazı konulara açıklık getirelim. Sanki oyak babamın hayrına veriyor o parayı. 25 sene boyunca maaşından 200 lira kesilsin sende al toplu paranı. Oyak deyip duruyorsunuz. Orduevimi istiyorsun kardeşim gel sanki çok matrah bir yermiş gibi. 25 sene boyunca toplam 10 kere bile gitmeyeceğin bir yer, ki dışardaki bir çok bu tip yerler orduevlerine 10 basar. 3600'e gelince. Hergün mesai, 26 saat nöbete 24 saat istirahat, iki dudak arasında mesai, sizin gibi 3-4 saatlik shiftler değil sabah 8'den akşam 5'e üstüne nöbet varsa ertesi güne kadar devam, siz bir kulede kadronuz 30 kişi iken bizim en fazlamız 8 kişi oluyor. Bu tazminata karşı çıkan sivil arkadaşlar bunu bir düşünün ondan sonra gene konuşalım. 8
  • iPhone Uygulaması 25 Nisan 2016, Pazartesi 14:51:35 ARFF değil havalimanı iftaiyesi,askeri kontrolörlerin sivillerden farkı yok ama ozaman havalimanında 12 ay voleybol tavla pişpirik oynayanların diğer itfaiyelerden ne fazlası var,fazlası yok eksiği var,itfiyeler hergün onlarca yangınla boğuşurken bu arkadaşlar yangelip yatıyor,ozaman ülkedeki tüm itfaiyeler tazminat alsın yada bu arkadaşlar voleybol fedarasyonuna bağlansın 12
    • rff 26 Nisan 2016, Salı 09:48:35 Hey bire gafil ona arff degil diyorsun ama kendine Kontrolör yada atc diyorsun kontrolör ne kule mi yoksa..Bir insan ancak bukadar beyincik sahibi olabilir. 3
    • arff 26 Nisan 2016, Salı 10:08:12 Lütfen askeri kontrolör arkadaşlar sizler dhmi nin kaymağını götüren ve bu kaymağı kimseyle paylaşmaki istemeyen narsist kontrolörleri ciddiye almayın. Çünkü ceplerinden çıkıyor çünkü babalarının malı. Sizinde dhmi atc si kadar hakkınızdır tazminat inşallah almaya başlarsınız. Bu tazminatı Meteoroloji almaya başlayacak toplu sözleşmeden çıktı. Sizler de alacaksınız. Tahminim emniyetle gümrük de alacak. Anlayacağımız birçok kurum alacak fakat bizim bu insanlar hala kendi kurum personeli arff memurlarının peşinde. İstiyorlar ki bizden başkasına verilmesin. Oysa dışarda 2500-3000 tl alan elektronik teknikeri dhmi de 7000 tl alıyor. Bırakın tüm dhmi personeli maksimum faydalansın sizden çıkacak birşey var mı yok. Doğruya herkese verirlerse siz kendinizi özel hissedemezsiniz. Ne özelleğiniz varsa artık. Kimseye maval anlatmayın. Lise mezunu bir kontrolör 8000 tl alıyor. Lise aım 7300. Yanlış anlaşılma olmasın. Tabiki alsınlar. Ama diğerleri de alsın. Apron. Ektrk.arff. garaj.vs. 6
    • ARFF Memuru 26 Nisan 2016, Salı 12:48:47 ARFF'ye desteginizden dolayi teşekkür ederiz Ali Bey 3
    • arff 28 Nisan 2016, Perşembe 22:12:41 umarım DHMİ deki bütün hava traf,kçiler bu zihniyete değildir böyle bir yorum olamaz insanın midesini bulandırıyor çok bencilce bir yazı ayıp!!!! 0
  • Hamsi sever 25 Nisan 2016, Pazartesi 14:48:44 Hassasiyetinizden dolayi tesekkur ederiz Ali bey. 7
  • Mahmut DHM 25 Nisan 2016, Pazartesi 13:52:21 Mehmet ATEŞ bu güne kadar adı hiç bir şaibeye karışmamış dürüst, mütevazi ve başarılı bir yöneticidir. Böyle değerli bir kişiyi hayali ve yanliş maaş rakamlarıyla yıpratmaya çalışmak iyi niyetle bağdaşmayan bir tutum. Bildiğimiz kadarıyla tazminatlar konusunda da Mehmet Bey adil ve eşit bir dağılım için elinden geleni yapmıştır ve yapmaya devam etmektedir. YPK kararları ve ilgili Bakanlıkların üst bürokratlarının kararlarının sorunluluğunu DHMİ yöneticilerine yüklemek haksızlık olur. Bu gibi kararları basın eleştirmeli ama bunu yaparken dürüst yöneticilerin temiz isimlerini lekelemekten kaçınmalıdır. Saygılarımla... 2
  • ATC _Zet 25 Nisan 2016, Pazartesi 13:06:54 Bu bir hizmet ise ve bu karşılığında belli bir ücret varsa asker veya sivil ayırt edilmeden bu tazminattan yararlanmalı. ilginize ve kaleminize sağlık asker arkadaşlar da alsınlar bunun kime ne zararı olabilicek anlamış değilim . Meslektaşlarım nankörlük etmesinler 3
  • Asb HTK 25 Nisan 2016, Pazartesi 12:53:43 Öncelikle bu konuyu tekrar gündeme taşıdığınız için teşekkür ederim. Bu tazminat konusunda sivil kontrolörler neden bu kadar karşı çıkıyor anlamak mümkün değil. Ben görev yaptığım yerlerde, asteğmen olarak askerliğini yapan gerek Atatürk'te gerekse Adnan Menderes'te görevli kontrolör arkadaşlar ile birlikte çalıştık. Bu kişiler bizim ne şartlarda ve nasıl çalıştığımıza şahit oldular. Bu sebeple de bizim isteklerimize hak verdiler. Eğer mümkünse bizi kendilerinden farklı görenler ziyaretimize gelsinler. Bir çay ikram edelim. Hem bizi hem de yaptığımız işi daha yakından görürsünüz. Tekrar bu yazı için teşekkür ederim. 7
  • Kont 25 Nisan 2016, Pazartesi 12:32:18 Kamuda görev yapan yönetici özel sektörde görev yapan yöneticinin islerini de mi yapiyor da ayni hakki talep edecek? burda bahsedilen askeri bir kontrolörün sivil trafiklere hizmet vermesine rağmen sivil bir kontrolorun sahip oldugu hakka sahip olmaması, biraz mantıklı olmak lazim... Sebepsiz yere yine bu vatana hizmet eden askere dusmanlik ve ayristiricilik pesine dusmemek lazim. Askerin elde edeceği bir hak, baska kisilerin hakkinin gaspi anlamina veya hakkinin elinden alinmasi anlamina gelmiyor. Onun icin boyle bir hak talebinde bu durumun karsisinda duranlari anlamak cok güç gercekten. Bir zümrenin hakki olan tazminati almasi, bu dusuncedeki insanlarin kendilerini degersiz mi hissetmelerini saglayacak. Bu derece sığ ve basit dusunceye sahip olduklarini dusunmedigim icin anlamakta gucluk cekiyorum. Ali beye de bu guzel yazisi icin tesekkur ediyorum.. 9
  • ARFF 25 Nisan 2016, Pazartesi 12:23:09 yine bir güzel yazı.teşekkürler Ali Kıdık 11
  • AHTK 25 Nisan 2016, Pazartesi 12:09:50 Ali Bey kaleminize sağlık. Askeri HTK lerinin haklı mücadelelerine destek verdiğiniz için teşekkür ederiz. Savunacak bir şey bulamayarak gösterge ve OYAK ı bahane eden şahıslar adına üzülüyorum. Sizlerinde bazı haklarınız olduğu biliniyor. (İndirimli ya da ücretsiz bilet hakkı, kokpit uçuşları gibi) Kurumunuza karşı nankör olmamalısınız. Yok ben OYAK istiyorum diyorsanız: 25 yılda OYAK tan 200 b in alabilirsiniz belki. Ama şu anda siz yılda 80-90 bin alıyorsunuz. 18 yaşında bot giyip, ailesinden ayrılan insanlar ile uğraşmaktansa hakkın hukukun yanında durun. 9
  • AIRMAN 25 Nisan 2016, Pazartesi 11:41:26 çok tutarsız bir talep bu, aynı işi yapanların aynı maaş ve/veya tazminatı alması gerektiği düşünülüyorsa, kamuda çalışan şube müdürü veya üst düzey yöneticiler de türkiye'nin dev holdinglerinde muadillerinin sahip olduğu özlük haklarını isterler, kim ne derse desin makul bir yaklaşım değil bu... 5
    • AHTK 25 Nisan 2016, Pazartesi 12:13:59 Aynı iş yapanlar mı? 4-6 saat kendi shiftinde 10-15 uçakla çalışanla 24 saat çalışıp 70-90 arası trafikle çalışana aynı işi yapıyor mu diyorsunuz? Biliyor musunuz; çok daha fazla almalısınız,15 bin nasıl? Size uyar mı? 1
    • aga 25 Nisan 2016, Pazartesi 14:17:40 Airman hangi ayni isten bahsediyorsun sen.ben senin yaptigin isi fazlasiyla yapiyorum ustune bide askeri trafikler sen hayatinda 80 jeti 20 dakika icinde ayni piste indirmek zorunda kaldinmi 20 dakikada bi tane airbus la ugrasmaya benzemez. hadi simdi tövbe et ve gunahlarindan arın bakalim. 5
  • Sıradan bir htk 25 Nisan 2016, Pazartesi 11:35:44 Ali bey kaleminize sağlık teşekkür ederiz. Bazı sivil arkadaşların çekememezliğini görüyoruz üzülüyoruz ,biz tazminat alınca kendi paraları azalacak sanıyorlar galiba... Oyak orduevi isteyen arkadaşa sesleniyorum , sen mesaiye giderken hiç servisin patlatıldımı? Sırf eşiyle pazarda alışveriş yapıyor diye biri gelip arkadan arkadaşının kafasına sıktımı? Hayatında 48 72 falan değiş 24 saat vardiyanda çalıştınmı? Biz sadece kontrolör lük yapmıyoruz aynı zamanda peygamber ocağında ölümle dirsek temas aralığında yaşıyoruz.. Neyse fazla kafa şişirmeyelim iyi günler... 10
  • Aga 25 Nisan 2016, Pazartesi 11:07:35 Cok tesekkur ederiz Ali bey sonunda kazanacagimiz bu davada bize destek oldugunuz icin... 6
    • Seyirciye oynamak... 25 Nisan 2016, Pazartesi 16:21:45 Sayın Ali Kıdık, ne kadar havacılığın içinde olduğunuz ve de gazeteci tarafınızın olduğunu sorgulamama neden olan yazı bu oldu. Öncelikle araştırmalarınız yanlış eksik ya da bilinçli olarak yazılmış. Askeri htk neden bundan pay ister. Pay almaları için öncelikle işlerini layıkıyla yapsınlar. 10 htk'dan 2'si sağlam çalışır diğer 8'i ne ayırma bilir ne koordinasyon bilir ne de iş ahlakı vardır. Havacılığı askeri kafayla yönetmeye devam ederlerse güvenlik anlamında zaaflar gün yüzüne çıkar. Ama işlerine gelince de tazminat derler. Bunun en basit çözümü tüm askeri yaklaşmaları da sivil alsın böylece askerlerde kendi işlerine baksınlar. Çözüm net, tazminat değil ayrımdır. Size bir konu, askeri htk'ları kim denetliyor kim ceza veriyor, kontrol mekanizması kim? Bu konuları araştırmanızı isterim belki bizlerde öğreniriz. 1
    • Seyirciye oynamak diyen arkadaş 25 Nisan 2016, Pazartesi 22:02:59 Birader önce bi kendi ekibine bak sonra askeri ekibe laf at.10 kişiden 2 kişi biliyor demişsin ya.o yüzden hergün askeri kontrolörler yüzünden yakın geçiş oluyo dimi.önce söylediğin bu konuyu ispatla.ispatlayamazsın.sizden ve sizin gibi düşünenlerden daha iyi olduğumuz için zorunuza gidiyor.korkmayın sizin mesleğinizi elinizden Alacak değiliz 6
    • Aatco 26 Nisan 2016, Salı 00:16:17 Saçmalamanın alasını uapmışsınız. Akıncı da sizin yaklaşma frenkansınızı dnlegim 7 yıl kac defa sizin hatalarınızı ipten aldık burda kimse kimseyi karşılaştırmıyor her zümrede iyi yada kötü var. Burda bir hak talebi var neye cekiyosunuz. Siz asketi trafigi yönetemezsiniz. Bunuda bilin... 4
  • Bir Askeri HTK 25 Nisan 2016, Pazartesi 11:00:01 Sivil hava trafik kontrolörlerine sesleniyorum buradan, cebinize giren tazminatta gözümüz yok. Herkes hakkı neyse alsın, ama aşçıda bu tazminattan faydalanıyorsa burda bir haksızlık vardır. Biz sadece yaptığımız işin karşılığını istiyoruz. Bizim OYAK`ımız orduevimiz kurumumuza özeldir. Bir SHGM ne veya DHMİ ye özel ayrıcalıkları talep etmiyoruz. Sizde bizim gibi birlik olun yapın OYAK gibi bir kurum, faydalanın. Üzerine basarak tekrar yazıyorum biz sadece verdiğimiz hizmetin karşılığını talep ediyoruz ve etmeyede devam edeceğiz. 7
  • AAtc 25 Nisan 2016, Pazartesi 10:51:26 Sivil arkadaşın biri bizi baska meslek gurublarıyla karıştırmiş. Biz askerlik mesleğini yaptığımızın farkindamı acaba Hava trafik kontrolorlüğü haricinde. Bu 3600 yada oyak konusu 3600 ü baska meslek gurublarıda alıyor. Oyak gibi bir kurum kurarsınız sizinde oyağınız olur. O sivil arkadaşa sesleniyorum sana hakkını arama diyen mi var sende isteklerin varsa ararsın. Atla eşeği karıştırma. Ali bey çok teşekkurler hak arayışımıza destek olduğunuz için.... 8
  • Matco 25 Nisan 2016, Pazartesi 10:24:40 Biz Askeri Hava Trafik Kontrolörleri Olarak. Çoğu sivil arkadaşlarımızın bu konuda desteğini almamıza rağmen arada yine buna itiraz eden bir elin bes parmagını gecmicek sayıda sivil arkadaşlar nedense buna itiraz ediyorlar. Burda bir hizmet söz konusu sivil uçuşa ve sayımız çok çok yerlerde iken. Bizde diyoruz ki sivil yükü üzerimizden alın. Vermeyin tazminat. Ama bu yükü üzerimizde malasef ve Türkiyenin Sivil havacılık açısından ekonomisine köseden bucaktanda olsa bi katkımız var. Ve ayrıca sivil arkadaşlardan kat kat daha fazla calışıyoruz. Sayımız çok az olduğu için. Ve bu tazminat askeri Atc lere verilse dahi sivillerin ücretlerinde hic bir değisiklik olmamasına rağmen bu itiraz neden. Bunu Hvkk da sadece kontrolörler ve s/s yardımcılarının bakım onarımını yapan personel slacak diger saydığınız kisilerin katkısı yok hic birseye. Bu çekememezliği bırakın herkes hakkını alsın... Ayrıca Ali Kıdık bey bu yaraya parmak bastığınız için ayrıca tesekkurler... 6
  • tazminatlar 25 Nisan 2016, Pazartesi 09:32:33 Bu tazminatlari Dhmi eline yüzüne bulastirmisken kendi ic barisini bile kaybetmisken birde boyle farkli taleplerin olmasi iyice tarumar eder ortaligi.. Havalimaninda calisan herkes bu tazminattan hak talep eder..Polisler askerler temizlik personeli ... uzarrrr giderrrrr.... Birde bu arff deyip durmazsaniz sevinecegiz..Allah aşkına işletmeye hizmet eden seyruseferle hic alakasi olmayan birimleri doldurup durmayin... 6
    • Aga 25 Nisan 2016, Pazartesi 10:39:32 Gelin tazminatini aldiginiz isleri yapin o zaman bos bos konusuyorsun. 3
    • Bir Askeri HTK 25 Nisan 2016, Pazartesi 10:58:46 Sivil hava trafik kontrolörlerine sesleniyorum buradan, cebinize giren tazminatta gözümüz yok. Herkes hakkı neyse alsın, ama aşçıda bu tazminattan faydalanıyorsa burda bir haksızlık vardır. Biz sadece yaptığımız işin karşılığını istiyoruz. Bizim OYAK`ımız orduevimiz kurumumuza özeldir. Bir SHGM ne veya DHMİ ye özel ayrıcalıkları talep etmiyoruz. Sizde bizim gibi birlik olun yapın OYAK gibi bir kurum, faydalanın. Üzerine basarak tekrar yazıyorum biz sadece verdiğimiz hizmetin karşılığını talep ediyoruz ve etmeyede devam edeceğiz. 6
    • Hakan caskurlu 25 Nisan 2016, Pazartesi 16:36:40 ARFF faal olmasın o meydana uçuş düzenlemez sen önce anex 14 isimli ulusal havacılık Yönergesini oku sonra yorum yap. Ali Kınık doğruyu söylüyor diye tepki veriyorsun giriş kartında atc yazıyor diye havacılık sana zimmetli değil. 4
  • el insaf 25 Nisan 2016, Pazartesi 01:18:32 ali bey lütfen tazminat konusu çok hit alıyor diye bu yarayı kaşıyıp durmayın.bir şey olacağı yok millet birbirini kırıyor bir sonuç alınacak olsa her gün bunları yaz ama sonuç alınmıyor burda milletin biribirine hakaret ettiğiyle kalıyor.bu iş dhmi bünyesinden çıksa askeri kontrolörü,nizamiyedeki havacı uzman çavuşu,havacı polisler ,shgm,sivil havacıl üni.ve yüksek okul çalışınları,meteoroloji personelleri yani uzar gider, hani benim tazminatım diye başlar kulise bu tazminat yurt dışından geliyorsa da sınırsız değil.bu arada bende astsubay kontlörler gibi erken emeklilik 3600 ek gösterge oyak orduevi gibi nimetlerden yararlanmak istiyorum peki bana bunu verecekler mi madem aynı işi yapıyoruz bunu da hava kuvvetleri komutanına sorar mısınız.sn ateşe sorduğunuz gibi.not:bu arada arff arkadaşları gazlamayın lütfen onlar işletme hizmeti yapıyor maalesef gerçek bu. 6
    • Deniz HALICI 25 Nisan 2016, Pazartesi 10:39:26 Faydalanmak istiyorsanız neden olmasın. Ordu ya giriş şartları belli. Buyurun sizde gelin. Doğu görevleri, 26 saat aralıksız nöbet, sağlık şartları, iki dudak arasında mesai uygunsa sizde girin orduevine. 23 yıldır görevde kaldım, bir gün bile yemeği orduevine gidip yemek aklıma gelmedi. Oyak a gelince. Benim maaşıma her ay zorla ey koyup geri veriyor. Her ay sende öde aidat 23 yıl al para. Oyak , anadolu emeklilik den az kar payı veriyor. Buyrun inceleyin. 10
    • Bilmeden yorum yapma 25 Nisan 2016, Pazartesi 10:47:49 Kardeşim sen ne demek istiyorsun.biz hem askeriz hemde hava trafik kontrolörüyüz.sen asker olmadığın için orduevini kullanamıyorsun.zaten bu parayı bütün asker birlikleri yada alakasız ekip istemiyor.önce onu bi anla sonra yorum yap.gereksiz yere bilmeden ortamı germe 8
    • Bilmeden yorum yapma 25 Nisan 2016, Pazartesi 10:47:50 Kardeşim sen ne demek istiyorsun.biz hem askeriz hemde hava trafik kontrolörüyüz.sen asker olmadığın için orduevini kullanamıyorsun.zaten bu parayı bütün asker birlikleri yada alakasız ekip istemiyor.önce onu bi anla sonra yorum yap.gereksiz yere bilmeden ortamı germe 7
    • atc 25 Nisan 2016, Pazartesi 14:38:08 o zaman ben de silahlı kuvvetler tazminatı isterim. biz de askeri trafiklere hizmet veriyoruz sonuçta. 1
    • [email protected] agca 25 Nisan 2016, Pazartesi 14:53:17 Ne kadarda bilmeden atıp tutu yon Oyak dediğin şey zorunlu kesinti benim parami alıp yaptığı kardan çok azini verio ordu evi dediğinde öğretmen evi polis evi gibi bir şey sende git kalırsın .. Kontrolörüluk zaten başlı. Başına stresli bir.meslek birde buna askerliğini. Getir mis olduğu stresi çalışma şartlarını koy tam bir stres.yumağı oluyor ... sende git az ye bireysel emekliliğe her ay min 300 lira kes 25 yıl boyunca kesinti yap oyaktan çok daha fazlasını alırsın... 6
    • deniz halıcı beye 25 Nisan 2016, Pazartesi 15:49:58 deniz bey sorun yok o zaman o hakları asker olmadığım için hak etmiyorsam hak edeceksem askeri personel olmak zorundaysam siz de buyrun eurocontrol tazminatı istiyorsanız dhmi personeli olun.shgm personeli biz atcyi astepi denetliyoruz sınav yapıyoruz diyor bu tazminattan istiyor meteoroloji personeli ben atis avos bilgisi yolluyorum diyor bu tazminattan istiyor şimdi astsubaylar çıktı yakında seyrüsefer müdürüne çay veren arkadaş diyecek ben de seyrüsefer müdürüne çay veriyorum hani benim hakkım diye bu işin sonu yok anlayacağınız tarlanda iz bir kere oluştumu yol olur tarladan hasat alamazsın sonra 2