ADALETSİZ ORHAN GİDİCİ...

    Çok beğenilenler

  • iPhone Uygulaması 10 Mart 2014, Pazartesi 13:12:03 Orhan Birdal ilk goreve gelince de yazmistim.Hicbir zamanı basarili olamaz cunku vizyonu yok.Bunu soylerken de cikis noktam kendisinin egitim duzeyi ve tecrubesi.Dhmi cok buyuk bir ayıp ve gelisen havacilik icin bir lokomotif ama vizyon ve tecrube gerekir.Sadece durust ve camiadan diye o pozisyon olmazdi kendisi icin.Belki bir genel md. Yardimciligi ki hava seyruseferden sorumlu olabilirdi ki onada suphe ile yaklasirdim.Gule gule Orhan Birdal ama üzülme zaten hakkin degildi,yaptigin haksizliklar icin ise uzul hem de fazlayisiyla ve unutma gorevin sona erince uzman gibi pozisyonlarda hak etmedigin yuksek maas ile yalniz olarak emekli olacaksin yolun acik olsun! 6
  • DAĞDEVİREN 12 Mart 2014, Çarşamba 00:49:44 Tazminatı 1.dereceden alamayan arkadaşlara hatırlatmalı ki ,2.dereceden yada 3.dereceden alınması dahi Sayın Orhan Birdal'ın eseridir. Bu paraları ödeyen Eurocontrol'a kalsa 2. 3. grup diye birşeyin zaten olmaması gerekir. Ayrıca bahsedilen konunun tazminatlarla ne ilgisi var . Sayın Orhan Birdal düştü de bir de biz mi vuralım diyorsunuz. Kimse hiçbir makamda baki değildir. Ya yukarı çıkar birgün yada iner .Kıyamete kadar var olacak olan Türk Devleti ve onun kurumlarıdır. Onu var edecek olan da milletidir. Milletin takdirini kazanmış bir bürokrata haksız yere çamur atmayı artık bırakın. 30
    • Tazminat_Atama 12 Mart 2014, Çarşamba 23:27:30 Tazminatlar konusunda haklı olabilirsiniz belki. Orhan Bey 2. ve 3. grup için de çok direndi ben gayet iyi biliyorum. Ancak bu son atamalarda yaptıklarını haklı çıkarmaz hocam. Bu saçmalığı savunmak için bazı personelin saçma sapan yorumlarını kullanmayın 2
    • Düşene Vurun 12 Mart 2014, Çarşamba 23:29:28 Hakkaten de tam düşene vurun durumu .Ancak anlaşılan düşen falan da yok. Bakanla açılıştalardı ve gayet de samimilerdi. 4
  • Tüm yorumlar

  • DEVRAN DÖNECEK 22 Mart 2014, Cumartesi 14:14:42 Atatürk Havalimanındaki hülleler ile usulsüz ve memur-sen'li olmayanların nasıl görev değişiliği yapıldığını,Başmüdürü baskı altına alarak memur-sene nasıl hizmet ettirdiklerini lütfen araştırın.Memur-sen başkanı bayan Süreyya hanıma sen sivil toplum başkanısın gerekirse benim müdürlerin odasını tekmeyle vurup içeri gireceksin deme yalaklığını bile başmüdüre söyleterek.Tamamen AKP ve memur-sen'e çalıştıklarını açıkça ve alenen ilan etmişlerdir. DHMİ tarihinde hiç bu kadar kötü ve taraflı yönetilmemiştir. 0
  • DHMİ Çalışan. 18 Mart 2014, Salı 23:00:59 Ulaştırma Memur-Sen' nin Genel Müdürü kurtarma gibi bir derdinin olduğunu düşünmediğim gibi tam tersi olmasın.. 0
  • kurtaramaz 16 Mart 2014, Pazar 13:37:14 Ulaştırma Memursen de genel müdürü kurtaramaz 8
    • HAKTAN 26 Nisan 2014, Cumartesi 02:22:41 ALİ ABİ AHL DE ÖZKAN DİYE BİR YALANCIYI BU HAFTA ELAZIĞAGÖNDERDİLER BU İŞE YARAMAZ YALAKA HÜLLE YOLUYLA BAŞIMIZA MÜDÜR GELECEK ADAM YALANCI DÜZENBAZ YALANI YEME YİYOR DÜNE KADAR APRON DA ARABA SÜRERDİ...SINAVSIZ NASIL OLUYOR..BİZİM SUÇUMUZ NEDİR SEBEB OLANLAR..ALLAHTAN KORKSUNLAR HAKKIMIZ HARAM OLSUN... 0
  • Android Uygulaması 16 Mart 2014, Pazar 00:57:14 Orhan Birdal, Mehmet Ateş ve Selahattin Yiğit ' i geçen gün hormonlu sendika Ucms ' nin kahvaltısında gördüm. Sendika ve genel müdürün az içinde olduklarına şahit oldum. yazık bir genel müdür bu kadar aciz olmasıydı. . sendikada bu kadar basit bir propaganda ya girmeseydi. .. 2
  • Değişiklik Şart 15 Mart 2014, Cumartesi 11:28:19 DHMİ personeli çok dertli anlaşılan ali bey neden bu kadar dertli artık değişiklik şart o nedenle dhmi nin tamamında değişiklik şart gibi görünüyor bütün yöneticiler ile ilgili bir değişiklik yapılmalı bence. 0
  • Android Uygulaması 15 Mart 2014, Cumartesi 11:18:21 Isin kaymagini balini genel mudurluk elemanlari yiyor ne hikmetse gorevleri hep yurt disi oluyor artik kendi aralarinda kim hangi ulkeye gideceklerini tartisir olmuslar amerikaya mi gitseler yoksa kanada mi luksemburg mu sec begen al olmuslar gnl mdrluk aim arkadaslar nerelere gitmisler az baksinlar meydanlarda ki gariplerimde il il gezsinler aile birlikleri dagilsin kimse umursamasin adalet boyle malesef ama ben hala zararin neresinden donulurse kardir diye bakmak istiyorum Orhan bey gerekeni yapacagina inanmak istiyorum 0
  • DHMİ 15 Mart 2014, Cumartesi 10:39:49 Erzincanlıyım diyerek genel müdürlükte dolananların ne hikmetse bu dönem hiç sesleri çıkmıyor. Artık ortada da yoklar mescitlerde de yoklar. Çünkü bu kurumda her devrin adamı çok şahsiyet var. Birde Dhmi üst yönetiminde sadece burada belirtilen erzincanlılar mı var? Mali işlerin yardımcısını unutmayın çok muteber kişidir. Yada o da bir dönem erzincanlıydı şimdi döneklerden olmuş olabilir... 1
  • KAMUSEN YETKILI 15 Mart 2014, Cumartesi 01:28:04 Memursende Bas temsilciyim diyerek ortada dolasan ancak yalanlanan fotograf ceken e-canli ne oldu.dhmi temsilcisi yapmadilar onu dimi? Fotograf studyosu acmis diye duyduk. 0
  • LTBA 14 Mart 2014, Cuma 21:25:08 Sayın Alİ Bey. Eleştirilerinizde belki haklı olabilirsiniz. Hatta şu andaki uygulamalardan ve atamalardan memnun olmayan kişiler de vardır. Bu memnun olmayan sayın arkadaşlarımız geçen hükümet döneminde yapılan hiçbir hukuğa dayanmayan atamalar için yıllarca neden bir tek yazı yazmadılar merak ediyorum. Bir gecede onlarca müdürlük ve şeflik verildi.Daha sonra haklı olarak şeflik için başvuran personele de İstanbul'da kadro doldu boşuna bu konuda istekte bulunmayın ve yazı yazmayın denildi. Kendilerini garantiye almak için de personel için görevde yükselme yönetmeliğini çıkardılar.Sınavlar koydular.Nice başarılı pırıl pırıl personel bu haksız uygulama nedeniyle mağdur oldular ve hala memur olarak çalışıyorlar.Onlar ise müdür ve şef... Biraz da bunlardan bahsedilirse kimler mağdur olmuş kimler haksızlığa uğramış daha iyi görünür diye düşünüyorum... 0
    • doğru da olsa 15 Mart 2014, Cumartesi 22:10:32 arkadasım haklı da olsan o zaman söylenecekti bunlar. adamlar şef /müdür olalı 10 sene olmuş neredeyse emekli olacaklar senin aklın yeni başına gelmiş. bırak bu sefer bari haksız olarak atananlar cezasız kalmasın. eskiden de yapıyorlardı deyip bu çakma müdürleri aklama 1
    • LTBA 05 Nisan 2014, Cumartesi 14:01:26 O zaman da uğraştık ama başaramadık.Şimdiki müdürlerin/şeflerin %90 bu şekilde gelenler grubundandır.Ellrine personel listesini alıp şu müdür bu şef diye bir gecede onlarca kadro alarak kadrolaşanların şimdi yapılan atamalara söyleyecek tek kelimeleri yoktur.Hatta bu yapılanlar onların onda biri bile değildir.O zaman iyiydi şimdi kötü!O zaman diğer hakedenlere neden kadro vermediniz de sonra yönetmeliği çıkarıp onların önünü kestiniz?asıl bunlara yanıt verin de görelim sizleri.. 0
  • KAMUSEN YETKİLİ 14 Mart 2014, Cuma 15:45:01 DHMI de Memursen değil KAMUSEN yetkilidir. Tūm toplantılar, kurullar ve promosyon paraları dahil tūm işlemlerde KAMUSEN in imzası vardır. 0
  • ANLAYANA 14 Mart 2014, Cuma 15:00:10 ORHAN BİRDAL VE TÜM DHMİ İDARECİLERE.. KISSADAN HİSSE. HIRS VE TAMAH Hırs ve tamah sözlükte ; aç gözlülük, bir şeyi şiddetle arzu etme, ona aşırı derecede tutkun olma, sonu gelmeyen isteklerde bulunmak gibi anlamlara gelmektedir. Ahlaki terim olarak da, belli bir amaca ulaşmak için kişinin bütün benliğini saran arzu ve tutkudur. Bu konuda Peygamberimiz, ''İnsanoğlunun iki vadi dolu altını olsa mutlaka bir üçüncüsünü ister, onun gözünü ancak toprak doyurur.''(Buhari, ''Rikak''10) buyurmuştur. Müslüman tamahkar olmamalıdır ve başkalarına zarar verecek işlerden kaçınmalıdır. Aşırı hıs ve tamahın esiri olan kimseler, kendilerine zarar verdikleri gibi, sosyal hayatın düzenini de bozarak haksızlıklara ve zulme yol açtıklarını asla unutmamalıdırlar... 0
  • anlayana 14 Mart 2014, Cuma 14:55:44 KİBİRLİ İDARECİLERE. NE DİYE BÖBÜRLENİP, BÜYÜKLENİYOR SUN ? DOĞUMUN BİR DAMLA SU, ÖLÜMÜN BİR AVUÇ TOPRAK DEĞİL Mİ ?... HZ. MEVLANA 0
  • anlayana 14 Mart 2014, Cuma 14:53:38 SAYIN ORHAN BİRDAL'A İTHAF OLUNUR. ''SEN İYİLİK YAP, DENİZE AT, BALIK BİLMEZSE HALİK(YARATAN) BİLİR'' İyilik sever bir adam, deniz kenarına bir sepet ekmek getirmiş; doğrayıp doğrayıp balıklara atıyormuş. Bunu gören biri : ''Ne yapıyorsun ?'' diye sormuş. O da : ''Balıklara ekmek atıyorum; karınlarını doyursunlar diye'' demiş. Adam şaşırmış: ''Balık iyilik bilir mi ?'' diye sormuş. Adam bir yandan ekmekleri denize ufalarken cevap vermiş : ''SEN İYİLİK YAP, DENİZE AT, BALIK BİLMEZ İSE HALİK BİLİR''... Bu deyim, ''Kimsenin yaptığı iyilik boşa gitmez. Faydasını görenler kıymetini bilmeseler dahi, Cenab-ı Allah bilir. Yaptığın iyiliklerde karşılık bekleme; yaptığın iyilik boşa çıksa da kıymeti bilinmese de sen iyilik yapmaya devam et. Bunu Yüce Allah görür. Bu davranışından ötürü seni bu dünya da olmasa bile öbür dünya da mutlaka ödüllendirir.'' anlamında kullanılır... 3
  • anlayana 14 Mart 2014, Cuma 14:48:38 AYAĞI YERE BASMAYANLARA. GÜN GELİR; GENEL MÜDÜRLÜK,GENEL MÜDÜR YARDIMCILIĞI,DAİRE BAŞKANLIĞI,MÜSTEŞARLIK BAKANLIK, BAŞKANLIK, MİLLETVEKİLLİĞİ SONA ERER. ŞUNA DİKKAT ETMELİ ; ''İTİBARIN'' DEVAM EDİYOR MU ?... 0
  • ANLAYANA 14 Mart 2014, Cuma 14:42:38 sayın orhan birdal'a atfen MÜTEVAZİ (ALÇAK GÖNÜLLÜ OLMAK) Yüce dinimiz İslamiyet ahlaki güzellikler manzumesidir. Dinimizin emretmiş olduğu güzel ahlak esaslarından biri de tevazudur. Dinimizin emrettiği tevazu, alçak gönüllü olmaktır. Peygamber efendimiz bir hadis-i şeriflerinde, ''Bir kimse Müslüman kardeşine alçak gönüllü davranırsa, Allah o kimsenin şerefini yükseltir. Kim de Müslüman kardeşine kibreder, büyüklük taslarsa Allah'da onu alçaltır.'' buyurmuştur. Alçak gönüllü olmak bir fazilettir, olgunluğun, güzel ahlakın alametidir, insanı yüceltir. Yüce Allah Kur'an-ı Kerim'de: ''Küçümseyerek surat asıp insanlardan yüz çevirme ve yeryüzünde böbürlenerek yürüme ! Çünkü Allah hiçbir kibirleneni, övüneni sevmez.'' (Lokman, 31/18) buyurarak bizleri bu konuda uyarmıştır. O halde Müslüman olarak bizlere yakışan, Peygamber efendimiz (s.a.s.)'in ahlakını örnek almaktır.. 0
  • ANLAYANA 14 Mart 2014, Cuma 14:40:48 SAYIN ORHAN BİRDAL'A GEÇMİŞİNİ İYİ BİL Kİ; GELECEĞE SAĞLAM BASASIN. NEREDEN GELDİĞİNİ UNUTMA Kİ; NEREYE GİDECEĞİNİ ŞAŞIRMAYASIN... HZ. MEVLANA 0
  • ANLAYANA 14 Mart 2014, Cuma 14:38:21 SAYIN ALİ KIDIK BEY SİZE AŞAĞIDAKİ SÖZ BİR TÜYODUR. BİRİSİ KONUŞMASINA BAŞLARKEN '' DURUM SANDIĞINIZ GİBİ DEĞİL'' İFADESİ KULLANIYORSA; DURUM TAM DA SANDIĞINIZ GİBİDİR... BOB DYLAN 0
  • ANLAYANA 14 Mart 2014, Cuma 14:34:05 DHMİ de idareci olanlara hatırlatma babın da.. biliyorsunuz bu gün hayırlı bir gün cuma.. KUL HAKKI YEMENİN HÜKMÜ NEDİR ? Hz. Peygamber(s.a.s), üzerinde kul hakkı bulunan kişilerin, hak sahibi olan mazlumlardan helallik almalarını öğütlemiştir. Bunun yapılmaması durumunda haksızlık yapan kişinin salih amellerinin (iyi, güzel faydalı iş ve davranışlar), haksızlığı ölçüsünde alınarak hak sahibine verileceğini, eğer verilecek salih amel bulunamazsa o zaman da mazlumun günahlarının zalime yükleneceğini belirtir. Allah'ın huzuruna kul hakkı ile çıkmanın çok ağır bir vebali vardır... 0
  • hadi bakalım 14 Mart 2014, Cuma 14:17:23 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • SN.BAKANIMIZA 14 Mart 2014, Cuma 13:48:24 BU ALLAH'TAN ,KİTAPTAN KORKMAZLAR İSTANBUL ATATÜRK HAVA LİMANINDAKİ MESAİ ARKADAŞIMIZ KORUMA VE GÜVENLİK GÖREVLİSİ ALİ UĞURLUYU DA HİZMETLİ KADROSUNU KABUL ETMEDİ DİYE EMEKLİ ETTİLER. HALBUKİ Kİ ALİ ARKADAŞIMIZ LA AYNI RAPORU ALAN DAİRE BAŞKANI CEVAT YILMAZ ,MEYDAN MÜDÜRÜ FİKRET BAĞCA DAHİL KAÇ KİŞİYİ TALTİF ETTİLER.İNCELESİN BAKALIM BU ŞAHISLARIN DURUMUNU ULAŞTIRMA BAKANLIĞI MÜFETTİŞLERİ YALAN MI DOĞRUMU? YALAN DİYECEK VİCDAN VE CESARETLERİ VAR MI? DÜŞSÜN BU İŞİN PEŞİNE SAYIN BAKANIMIZ ŞÜKRÜ ELVAN BUNLARIN NE HALTLAR KARIŞTIRDIKLARI GÖRÜLECEKTİR. BU HAKSIZLIKLARI YAPANLARIN HAKKIN DA T.C.K NUN " GÖREVİN GEREKLERİNİ YERİ NE GETİRMEMEK SURETİYLE VE KİŞİLERİN MAĞDURİYETİNE SEBEP VERMEK " SUÇUN DAN SAYIN MÜFETTİŞLERİN VE BAKANIMIZIN CUMHURİYET BAŞ SAVCILIĞINA SUÇ DUYURUSUN DA BULUNMASI GEREKMEZ Mİ ? 2
  • VEYSEL 14 Mart 2014, Cuma 13:29:43 DHMİ ARTIK TAMAMEN TORPİLİ OLANLARIN AYRICALIKLI OLDUĞU.DİĞERLERİNİN KORKUDAN SİNDİĞİ,BASKININ ,ŞANTAJIN KOL GEZDİĞİ BİR YER HALİNE BİLEREK YADA BİLMEYEREK GETİRİLDİ. YAZIK BU ADAMI OLMAYAN ÇARESİZ SESİNİ DUYURAMAYAN ÇALIŞANLARA. 1
  • adaletiniz yok mu? 14 Mart 2014, Cuma 13:25:13 sayı editör genel müdür Orhan Birdal'ın imzası ile 24 mart 2010 tarih B.11.2DHM.0.71.01.00-900-2536-16997-6497 Sayı ile personel ve daire başkanlığının tüm hava limanların da çalışan koruma ve güvenlik görevlilerine imza karşılığı duyurulan yazı ile " işe girme şartlarının sonradan kaybedilmesi" halinde sözleşmenin feshi ve sona erdirilmesi gerekmektedir. şeklin de ifadelerin olduğu tamamen çalışanlara aba altın dan sopa gösterilen yazı dan önce ,yüzlerce kişi bu yazı da bahis edilen şartlara uymadıkları halde memur, şef,müdür.müdür yrd. daire başkanı görevlerine getirildiler. Daha sonra bu şartları kaybedenlerde bu yazı da ifade edildiği gibi emekli edilmediler.kimi hizmetli oldu. kimi mahkemeyi kazandı apron memuru yapıldı. sadece istanbul atatürk hava limanında çalışan arkadaşımız ali uğurlu emekli edildi. sayın ali kıdık yazıktır günahtır. bu arkadaşımızın durumunu mutlaka gündeme getirin. bu kararların altına imza atanları ulaştırma bakanımıza iletin. müfettişler incelesin. 1
  • FATİH BİLİR 14 Mart 2014, Cuma 13:09:09 ALİ BEY SEL SONRASI HATAY HAVALİMANINDAKİ YAŞANAN ZARAR NE KADAR? BU OLAY DA İHMALİ OLANLARA NE CEZA VERİLDİ? BUNLARI BİLİYORMUSUNUZ? 0
  • VOLKAN 14 Mart 2014, Cuma 13:05:40 SAYIN ALİ BEY DÜN SİZE ATATÜRK HAVA LİMANIN DA ÇALIŞIRKEN (HİZMETLİ) KADROSUNU KABUL ETMEDİ DİYE RE-SEN EMEKLİ EDİLEN ÇALIŞMA ARKADAŞIMIZ KORUMA VE GÜVENLİK GÖREVLİSİ ALİ UĞURLU'DAN BAHSETMİŞTİK. ALİ ARKADAŞIMIZLA AYNI DURUM DA OLAN ARKADAŞLARIMIZ DAN AK PARTİ GRUP BAŞKAN VEKİLİ ADIYAMAN MİLLETVEKİLİ AHMET AYDIN'IN KARDEŞİ (14481 NEVZAT AYDIN,11479 FİKRET BAĞCA,11446 VEYSEL GÖL,13516 HALİL BİLBEN,13473 AKİF APAYDIN BIRAKIN EMEKLİ EDİLMEYİ,BIRAKIN HİZMETLİ YAPILMAYI MÜDÜR,MÜDÜR YARDIMCISI,ŞEF,MEYDAN MÜDÜRÜ YAPILMIŞTIR.. BUNU HZ. ÖMER ADALETLİ ORHAN BİRDAL'A SORUN BAKALIM YALAN DİYEBİLECEK Mİ.?BU BU KURUM DA BÖYLE ADALETSİZLİKLER YAPMADIM NAMUSUM ÜZERİNE YEMİN EDERİM DİYEBİLECEK Mİ? SELAHATTİN YİĞİT,ORHAN BİRDAL ,İLBAHAR AYDIN , BU VE BENZERİ DURUM DA MAĞDUR EDİLEN ARKADAŞLARIMIZIN VE AİLELERİNİN VEBALİNİ NASIL ÖDEYECEKLER. 0
  • Sinan YILDIZ a 14 Mart 2014, Cuma 12:03:43 Sinan yıldız, Yağcılık, reklam yapmak ve şahsi yatırım uzerine kurulu davranışlarının seni yeniden yapılanan simulatör egitim merkezinde bir mudur koltugu saglamaması dileği ile.... Bu ve benzeri insanlara acıyoruz... 0
    • onuncu koy 15 Mart 2014, Cumartesi 21:13:09 keske sende adını yazacak cesarette olsaydın tarafını belli etseydin tarafını belli etmek makam istemek mi sen bence kendi düşüncelerinle karıştırıyorsun kaypak dosttansa onurlu düşman her zaman daha iyidir.. 1
  • acı 14 Mart 2014, Cuma 10:50:14 Şu yorumlara bakıp da üzülmemek ah vah çekmemek mümkün değil..Maalesef bu habere ve diğer haberlere ve de yorumların çokluğuna bakarsak ülkemizde düzgün,dürüst,temiz,hak ve hakkaniyetli hiçbir kurum,yönetici ve çalışan kalmamış...Herşey para,çıkar,makam ve güç olmuş...Bu halimize ağlamamız lazım aslında... 0
  • Yetki 13 Mart 2014, Perşembe 23:45:02 sen yetkiyi memur-sen e vermişsin burada konuşmaya dert yanmaya hakkın yok memur kardeşim 2
  • Bilmiyormus (um) 13 Mart 2014, Perşembe 19:48:00 Bir yasima daha girdim, kac para aldigini bilmeyen guvenlikciler de varmis demek. Bir guvenlikci arkadas aldigi parayi aciklasin ki bu bilmeyen arkadsimiz da ogrensin bence. Su karsi masada oturup da kendisinden cok para aldigi icin bozulan arkadasim, soyledigim sey cok acik ama sen yine topu taca atmissin. Ayni isi yapan her iki kisinin ayni parayi almadigini soyledim. Ornek de verdim, sen muhendissin 6500 tl aliyorsun, tarim bakanliginda da senin gibi muhendisler var 2700 tl aliyorlar. Simdi de bakalim 2700 tl alan niye az aliyor. Ayni havaalaninda 20 muhendis calisiyor, 5 elektronikci yuksek, ama diger 15 muhendis 500- 1000 tl az aliyor. Ne is? Sen benim lafima niye bozuldun anlamadim ustelik. Sana akil da verdik bak, karsi masada oturan measi arkadasin ne yapiyorsa sen de aynini yap sana da ayni parayi versinler, eger senin dedigin gibi bir kural varsa tabii. Yoksa havani alirsin ki bu da benim soyledigim gibiyse :) 1
  • LIYAKAT LIYAKAT 13 Mart 2014, Perşembe 19:46:12 UZUCU OLAN SU.CUMHURIYET TARIHININ EN GUCLU BAKANIYLA CALISAN ORHAN BEY KURUM ICIN COK GUZEL SEYLER YAPABILIRDI.AMA O KURUM ICIN HICBIRSEY YAPMADI.EGITIMLI DURUSU OLAN INSANLAR YERINE KULLANABILECEGI INSANLARI SECTI.HEMSERILERIYLE CALISMAK ISTEMESI DOGAL.ANCAK BU EKIP DEGIL.CUNKU GERCEKTEN EGITIMSIZ VE YETERSIZ KISILERI BASKAN YAPTI.KAVGA VE DIDISME UST BOYUTTA.LAF TASIMA VE YAGCILIK ILE TUTUNMAYA CALISIYORLAR.MESELA BASINDAKI SAHIS.ORHAN BEYE ZARAR VERIYOR.MEMURIYET GECMISI OLAN BIR GENEL MUDUR GELIRSE UST YONETIMIN EN AZ YUZDE SEKSENI GIDER. 0
  • ramazan taşcı 13 Mart 2014, Perşembe 16:19:07 DHMİ Genel Müdürlüğü bünyesin de Doğu Anadolu Bölgesin de bir havalimanın da F tipi örğütlenme yaptığı konuşulan alan müd. Yrd .kim? Biliyormusunuz. 0
  • TANER 13 Mart 2014, Perşembe 16:15:26 DHMİ Genel Müdür yrd. Mehmet ATEŞ veİnsan Kaynakları Dairesi Başkanı İkbahar AYDIN ’in Eş –Dost-Hemşehri işlerini de unutmayalım. Hesap günü geldiğinde bakalım nasıl hesap verecekler. 0
  • VOLKAN 13 Mart 2014, Perşembe 16:09:00 Sayın Ali KIDIK bey.Bu çete Atatürk Hava limanındaki Koruma ve Güvenlik Görevlisi çalışma arkadaşımızı firavunun zulmü gibi (Ali UĞURLU Sic.No13438) Hizmeti kadrosunu kabul etmedi diye,20.01.2014 tarih ve 18143950-900-6093 sayılı yazı ile RE-sen emekli ettiler. Fakat daha önceki yıllar da memur kadrosu verip taltif ettiklerinide sicil numaralarıyla –çalıştıkları yer ve ünvanlarıyla size bildireceğiz . Sizden ricamız bunu ihbar kabul edip ,Sayın Bakanımız ŞÜKRÜ ELVAN beye bu durum daki kişlerin atamalarını incelemeleri için bakanlık müfettişlerini dhmi Genel Müdürlüğüne göndermeleri konusun da bilgilendirmeniz. 0
    • GVZ SOLKAN 13 Mart 2014, Perşembe 22:46:01 Sn.Bakanımızın adını yanlış yazmış SOLKAN ve ALİŞ CAN nickli arkadaşlar. SULHETTİN olacaktı.:))) 0
  • ALİ CAN 13 Mart 2014, Perşembe 15:57:31 Sayın Ali Bey Devlet Havameydanları İşletmesi Genel Müdürlüğün’de bazı daire başkanları ve yardımcıları maalesef Genel Müdürümüz Sayın Orhan Birdal’I yanlış yönlendiriyorlar. Bunların başı İnsan Kaynakları Daire Başkanı Selahattin Yiğit ve Yardımcısı İlkbahar Aydın. Bu ikisi artık adeta ceberrutlaşmışlar. Yüzlerce keyfi işlemin altın da imzaları var. Sizin DHMİ deki her adaletsizliği yazacağım demeniz bize büyük bir güç ve moral oldu. Size minnettarız. Sizin bu sözünüze inanarak aşagı daki bilğiyi ulaştırma bakanımız sayın ŞÜKRÜ ELVAN beyfendiye iletmenizi istiyorum. Sayın KIDIK DHMİ de bazı arakadaşlarımız( Koruma ve Güvenlik Görevlileri) sağlık problemleri sonrası aldıkları rapor ile önceki yıllarda güvenlikten ayrıldılar. 0
  • TAPE 13 Mart 2014, Perşembe 01:57:16 herkes iktidarın tapelerini dinlemekle meşgul ve şaşırıyorlar esas alt kademelerdekilrin iş ! yaparken tape lerini dinlesek onlardan çok daha fazla şaşıracağız 0
  • bişey olmazz 13 Mart 2014, Perşembe 01:54:33 wallahi Ali bey iktidar bu adamlar gibilerini ! bulamaz ne derse yapıyolar biatsa biat o yüzden kusura bakmayın ben sizin gibi düşünmüyorum 0
  • torpil 13 Mart 2014, Perşembe 01:51:43 torpil her zaman olmuştur geçmiş iktidar g.müdürler zamanında da olmuştur ama bırakında kardeşim eurocontrol için lüxemburga 15 -20 kere gitme insanda biraz arlanma olur bütün yurdışı kurslarına aynı adamlarmı gider adam ingilizce bilse oda yok ben bu kurumda yurtdışı harcırahlarıyla evi arabayı değiştirenlere rastladım ha artık eurocontrol için gitmek istemiyolarmış sebep sıkılmışlar artık pek bişey yokmuş o ülkede amerikaya 1 haftalık kursa gidenlerin dünüşte utanmadan arlanmadan kuruma yazdıkları 1 hafta amerika kursu az zaten yolda çok yoruluyoruz ! dilekçelerini gördüm 1
  • üzülürler 13 Mart 2014, Perşembe 01:45:49 giderse bu idarede sadece kule-aim ve 1. grup elektronikçiler üzülür 2
  • Güvenlik 12 Mart 2014, Çarşamba 23:14:57 Ben TMO'da güvenlik görevlisiyim ve maaşım 2250tl .Duydum ki sizdeki meslektaşlarımı 4000 tl alıyorlarmış. Sizin kuruma nasıl geçiş yapabilirim. 2
    • securty 13 Mart 2014, Perşembe 16:19:02 kardeş bende guvenliğim dhmide ama bende duymadım bu kadar para alanı... 2
    • atkn 14 Mart 2014, Cuma 21:42:43 koyun can derdinde kasap et derdinde.. 0
    • en az 4000 15 Mart 2014, Cumartesi 22:06:38 en az 4000 tl alıyorlar kardeş, dhmi de kadrolu olanlar. birde hizmet alımı yöntemiyle istihdam edilen güvenlikçiler var onlar en cok 1500. adiliz ya 0
  • Özelleştirme 12 Mart 2014, Çarşamba 23:12:25 Peşpeşe meydanlar özelleştiriliyor ki ne meydanlar. Personelin yan gelip yattığı , maaşlarını öğrendiğimizde dudağımızın uçukladığı meydanlar. Hiç iş yapmayan meydanlar. Olağanüstü rakamlara yapılan bu satışlar bu adamın Orhan Birdal'ın değilde kimin eseri. Tembeller yan gelip yatanlar sürüsü tabiki kazan kaldıracak .Kervan her şartta yürür 1
  • Liyakat 12 Mart 2014, Çarşamba 23:07:46 Hocam Orhan Birdal ın kariyerine bakın. ne liyakatı Allah aşkına kafa kol ilişkisi ile bu kadar hızlı yükselmiş adama hak hukuk sorulur mu? Kendisi de hak etmeyerek gelmiş adam hakedişi bilir mi? Yabancı dil desen yok dışarıya bilen birini götürür. Okul desen birşeye benzemiyor. Nasıl yükselir böyle adamlar. Şimdi erzincanlılar nasıl yükseliyorsa öyle yükselir işte. Hedef vekillik. Hangi gelişmiş ülkede böyle tipleri yükseklerde görürsünüz. Göremezsiniz. Yıldırım Akbulut da başbakanlık yapmıştı. Bir genel müdüre çok görmemek lazım. 1
  • Birdal Adaleti 12 Mart 2014, Çarşamba 22:46:24 Mehmet Ağar Elazığlılar için ne ise Orhan Birdal Erzincanlılar için odur. Hak vaki olduğunda ' helal olsun' diyecek olanlar Erzincanlılardır. Çünkü göbeğini kaşıyarak OH NE YEDİK BEEE diyecek olan onlar. Gerisinin ne diyeceği malum. Kul hakkı yedin, ayrımcılık yaptın, AHlar aldın. Erzincanlılar seni cennete sokmaz. Öbür taraf Tahtakale dinlenme tesisleri değil. Belki var diyorsun ama Allah' ın adaleti var. 1
  • Herkezin Adaleti 12 Mart 2014, Çarşamba 22:40:21 Birkere DHMİ çalışanları mesai arkadaşlarını kıskandıkça kimse yanlış anlamasın personel memuru yada güvenlikçi arkadaşlar atc ler yada elektronikçiler neden 1. guruptan alıyorlar almasınlar dedikçe bizden birşey olmaz hiç kimse kimin ne iş yaptığına bakmıyor herkez hani banacı adam seyrüsefere direk hizmet veriyor uçuş kontrol yapıyor rapor yazıyor vs. öteki çıkıyor diyorki bana vermiyorsunuz bunada vermeyin 0
    • LTBA 05 Nisan 2014, Cumartesi 14:09:56 Tazminat konusunda herkes elini açmış birşeyler istiyor...Haklı olabilirler de...Ama tazminat EUROCONTROL teşkilatının seyrüsefer hizmetlerini ATC/ATS yapan personele verilen bir paradır.Genel Müdürümüz bunun bir kısmını da diğer personele dağıttı.Teşekkür edeceğine herkes vur abalıya misali Sayın Genel Müdürü yerden yere vuruyor.Çok değil 5 sene sonra 3.havalimanı açılınca merak etmeyin çok şey değişecek... 0
  • İŞLETME 12 Mart 2014, Çarşamba 19:02:25 Genel müdürün yaptığı atamalar mevzuat çeçevesinde uygun ancak etik olmadığını tüm personel biliyor. genel müdür bu yetkisinin çoğunlukla erzincan erzurum elazığ nüfusuna kayıtlı personel için kullandı erzincan da 4 yıllık mezunu olupta sınavsız müdür, daire başkanı olarak atanmayan çok az kişi kalmıştır.4 yıllığı bu yıl bitireyimde benide atar diyen erzincanlı arkadaşlara geçmiş olsun diyorum.Allah herkesin gönlüne göre versin önemli olan kurumumuzun ve devletimizin bekasıdır. 1
  • tazminat-liyakat 12 Mart 2014, Çarşamba 18:57:42 1.gruptan tazminat alan arkadaslara az gelmis istanbulda yemeklerini bir hava yolu sirketinin araciliginla baska bir yer isletmesi firmasinda ucretsiz yiyolar ay garipler ac kalmayin.... Acaba Sayin Sadik SURUCU ne zaman Gokceada havalimani mudurlugu yapti sonra istanbul meydan muduru olduda hangi sinac hangi liyakat. Peki Sayin Bilgin KUTLUG hangi liyakat yada hangi sinavla Guvenlik Daire baskan yardimciligindan istanbul guvenlik muduru oldu... Acaba istanbulda kulede yillarca ekip sefligi yapan insanlar hangi liyakatsizlikla pasifize edildi? Acaba neden dhmi de erzincanlilar ve diger canlilar diye bir tekerleme var? Neden neden neden? Bunlar zaten bilinen yuzeydeki seyler acaba neden hatay havalimani yagisli havada bot limani oluyor? Herkes herseyi biliyo kurum icinde insallah sayin bakanda duyar gorur herkese kolay gelsin 5
  • Karsi masa 12 Mart 2014, Çarşamba 18:56:46 Karsi masada oturan fazla para aliyormus da kendisine az para veriyorlarmis. İyi ya sen yat kalk dua et ki seni maasina uygun bir odaya atmasinlar. Herkes yaptigi is kadar para alacak olsa senin gibi sabah aksam yatanlara hic para vermemeleri lazim, yatanlara obur kurumlarda kac para veriyorlarmis bir sor bakalim. Neyse karsi masadaki arkasin ne yapmis da ona fazla para veriyorlar bir sorsaydin bu arada. Sen deayni seyi yap bakalim sana da ayni parayi verecekler mi. Soyle at gozluklerini cikar da etrafina bir bak bakalim, ayni meslek grubunda olan herkes ayni parayi mi aliyorlar. Butun muhendisler, butun doktorlar, butun mudurler, butun ogretmenler, butun ...... Ayni parayi mi kazaniyor. Oyleyse o zaman haklisin karsi masaci arkadas. Yok oyle degilşe eger, okuyup muhendis olmussun o kafani biraz kullan ki boyle rezil olmayasin 31
    • Cahil cüela 12 Mart 2014, Çarşamba 22:28:23 O arkadaşı tanıyormusun Çalıştığı yeri biliyormusun kendisinin ne iş yaptığını yada karşı masa diye tabir ettiği arkadaşının ne iş yaptığını biliyormusun HAYIR Ohalde neden bu arkadaşın çalışmadığından bu kadar eminsin Boş boş konuşmayın çekememezlik yapmayın Haksızlık olduğunu sizde herkez kadar biliyorsunuz ama hiç tanımadığınız insanlar hakkında hakaret derecesinde yorum yapıyorsunuz. cahillik etmeyin burda insanlar genel konuşuyor sen tazminat alamayan arkadaşın çalışmadığını idda ediyorsun NERDEN BİLİYORSUN açacam şimdi bayramlık ağzımı. 0
    • At Gözlüğü 12 Mart 2014, Çarşamba 22:48:38 Öncelikle Bu sitenin editörünü bu arkadaşın hakaretini yayınladığı için kınıyorum. Burada AT GÖZLÜĞÜ OLAN BİRİSİ VARSA ODA SENSİN Bu arkadaşların aynı birimde ve aynı kadroda olup aynı işi yaptıklarını göremeyecek ve hatta çalışmıyorsun diyecek kadar büyük bir AT GÖZLÜĞÜN VAR HEMDE. BUNU YAYINLAMAZSANIZ ARKADAŞIN YORUMUNUDA KALDIRIN AKSİ HALDE BU SİTEDE TARAFLIDIR. 0
  • lıyakat 12 Mart 2014, Çarşamba 18:50:43 Sevgılı Alı bey Bu genel mudur DHMI`de sadece Atc-aım-ucbes yalaka ve Erzıncanlıların genel mudurudur. personeller arasında boyle bılınır. Kurumda lıyakatla yukselmeyı bekleyen bırcok yetısmıs personelın onunu kesen bırakın havacılıgı, konusmayı bılmeyen erzıncanlıları ust yonetımlere getırmıstır. Lıyakatla kesınlıkle yukselemeyecek bu zatlar su an o gorevlerde kurumun ıtıbarını bıtırmektedır. Allahın adaletıne ınanmayan, lıyakatına karsı gelen bu G Mudur ınsallah bırgun aynı duruma kendısıde dusecektır. 3
  • gunahsiz miyiz? 12 Mart 2014, Çarşamba 16:09:42 Sayin Ali KIDIK/sayin arkadaslar ; biz kirk kisiyiz ve hepimiz birbirimizi taniriz ve de tipatip ayni olmasak da birbirimize cok benzeriz;ayni yoldan gecmisiz , ayni sudan icmiciz biz. Hala kisiler uzerinden degil de prensipler ve en iyi ornekler uzerinde konusma ve mutabik olma zamani gelmedi mi? Orhan gitsin Burhan gelsin... tamam gelsin . ne degisecek ? sadece memnunlar ve gayri memnunlar. insanlar calismak ve kendini yetistirmek gayretini gostermiyorlar. cunku sistem calisani odullendirmiyor. ancak bizler de samimi olarak adil bir sitem talep etmiyoruz . Orhan Bey e saldiri var, neden? Daha once bu memlekette hic gorulmeyen uygulamalar mi yapiyor? Eski koye yeni adet mi getiriyor? Yarin baska biri gelse cok cok farkli uygulamalar mi gorecegiz? benzer uygulamalar hatta cogu zaman daha asirisi gecmiste oldu ve de %100 diyemem ama %90 gelecekte de olacak. Mesele Orhan Bey meselesi degil; bu memleketin adetleridir bunlar ve adetler kisilere bagli degildir. 4
  • agacı güloğlu 12 Mart 2014, Çarşamba 16:02:19 Defolsun. Memleketlilerine kıyak geçmekten başka bir şey yapmadı 6
    • kul hakkı 28 Nisan 2014, Pazartesi 15:33:12 Aynen tuz koktu ...yeter artık, Hüllelerin bedeli ,kul hakkından kaçamayacaksınız 0
  • ciwannnn 12 Mart 2014, Çarşamba 13:07:05 ali bey bu yazılarınızı çok önceden yazmanız gerekirdi eski bakan döneminde de ama yinede cesaretinizi takdir ediyorum sizden ricam dhmi güvenliğine uygulanan ambargolar için güvenlik derneğiyle temasa geçmeniz... oradaki hukuksuzlukları dile getirmeniz dileğiyle..... teşekürler 5
  • Android Uygulaması 12 Mart 2014, Çarşamba 09:49:14 Yazdiginiz yaziya sahip cikacak kadar medeni cesaretiniz varsa altina adinizi yazarsiniz biri cikar yalaka der bunun bir onemi yoktur. 2
  • Nerede adalet 12 Mart 2014, Çarşamba 09:39:53 Bir gün, adaletle görevde yükselme sisteminin olduğu günleri görebilmek dileğiyle... Ali bey yüreğinize sağlık. 3
  • saglıklı 12 Mart 2014, Çarşamba 09:32:22 binnur hanım makama layık olabilir ,ya bodrum müdürü.bodrum güvenlik müdürü nasıl oldu anlamadım,sınav olmadan tepeden nasıl olur anlamış değilim ,Allah herkese millet vekili yakını kardeşi yapsın.Amin 0
  • AIS 12 Mart 2014, Çarşamba 01:42:28 Özellikle bizim 1.gruptan tazminat almamızı çekemeyen arkadaşlar gene çıkmış meydana . Herkes bilgilir ki bu tazminat Transit uçaklardan kesilen ayakbastı parasından gelmektedir. Eurocontorle göre yalnız ve yalnızca ATM personeline yani AIM ve ATC 'ye verilmelidir. Dhmi de sadece kendileri varmış gibi yazanlar sessiz çoğunluğu göreve çağırıyor anlaşılan . 6
    • AIS' E 12 Mart 2014, Çarşamba 09:21:12 Ais ci kardeş dağ başındaki SSY istasyonlarına baban mı bakıyor... 12
  • 3.Havalimanı 12 Mart 2014, Çarşamba 01:12:56 Sıkıntı 3.Havalimanı ve meydanların özelleştirmesi değil mi.? Hadi Ali Bey çıkar ağzındaki baklayı. 5
  • Trafik Aşığı 12 Mart 2014, Çarşamba 01:10:55 Hiçbir iş yapmadan ekran karşısında televizyon seyreder gibi uçakları seyreden adamlara tutulmuş bir adam . Artık Yeter ORhan Bey 17
  • aaplak 12 Mart 2014, Çarşamba 01:10:48 Oorhan Birdal´`i yakindan tanisaniz, sadece dedikodulara dayali bu iddialari gazetecilik kimligi ile ortaya atmazdiniz.DHMI nin son yillardaaki performansina bakarsaniz, koridorlorda gördügünüzü iddia ettiginiz bir kac kisinin sözünü tüm personelin görüsü gibi aksettirmezdiniz.Aslinda diyecek cok sey var da neyse siz sadece Binnur hanima takilmissiniz sanirim.hatirlatmak isterim kendisi universite mezunu, hava trafik Kontrolörü ve yillardir Türkiyenin en önemli bürokratlarindan birisinin asistanligini yapiyor.Yani bir basmudur yardimcisi icin cok cok donanimli birisi. 11
  • Bir Seveni 12 Mart 2014, Çarşamba 00:56:23 Artık dayanamayacağım. Orhan Bey'le husumeti olan herkes toplanmış , onu yerin dibine sokmak için sıraya girmiş sanki . Olacak iş değil. Orhan Birdal Türkiye'nin yıldız bürokratıdır. Yıllarca Hava Trafik Kontrolörü olarak görev yapmış Özel Kalem Müdüresin Genel Md. Yardımcısı yapsa haksız demem. Ali Bey Dhmi'nin eskiden beri gelen sahte liyakat oluşturma programından haberiniz yok mu sizin. Genel Müdür artık kuruma yeni bir vizyon katmak isterken bu programı yok etmesinin gerektiğini ve THY denk bir KİT oluşturmanın zamanının geldiğini biliyor. Siz de biliniz. Doğru adamın düşmanı da çok olur. Onun doğruluğunu bilenlerin ona sahip çıkma zamanı geldi demekki 11
  • Vatandaş 12 Mart 2014, Çarşamba 00:34:01 DHMİ personelinin daha önce de burdaki kavgasına şahit olmuştuk.O zaman Ali Kıdık bey kontrolörlerin bu hizmet kolunun yıldızları olduğundan, pilotlar kadar maaş hakettiğinden falan bahsediyordu. Kurumumu da ilgilendirdiği için o zaman sık sık burdaki yorumları takip etmiştim. Ancak dışarıdan bakıldığında adaleti sağlamak adına kendi personelini bile karşısına alabilen bir bürokrattı Orhan Birdal. Şimdi onu yemeye hazır DHMİ personelinin kucağına atmışsınız Ali Bey. Burda DHMİ personeli dışında fikir beyan eden yok sanırım . Ben de bir bürokrat olarak belirtmeliyim ki yapılan atamaların yada sizin değiminizle Hüllelerin incelemesinde müfettişlerin bir rolü olamaz. Çünkü anlaşıldığı kadarıyla yasaya uygun. Hukuka aykırılık konusu incelenbilir ancak bunun yeri de yargıdır. Danıştay bu incelemeyi de ancak bir başka bürokrat kişi yerinden edilmişse yapar. Eğer böyle bir durum varsa ve onlar Danıştayda dava açmışsa onu da belirtin. ayrıca sayın bakan imzalamış mı bu atamaları. 3
  • havacı23 12 Mart 2014, Çarşamba 00:16:47 gideceğini duydun diye eleştiriyorsun etik değil daha önceden niye eleştirmiyordun yemezler 3
  • ZALİM GENEL MÜDÜR 12 Mart 2014, Çarşamba 00:11:16 Yüksek miktarda meblağ olan ve binleri ilgilendiren Havacılık tazminatlarını kafalarına göre paylaştıran ve bunun vebalini dahi düşünmeyecek kadar burnu yüksekte olan üst yöneticiler, birilerine bol keseden makam dağıtırken (babalarının şirketi gibi), birilerine de alın teri ile aldıkları makamları zehir etmeye çalışıyorlar..Bunlar melek rolüne bürünmüş oldukları için yaptıkları yanlışın boyutlarının farkında değil hala D.H.M.İ. çalışanları ve yarın sırayla havalimanları satılınca havuzlarda boğulunca, kapının önüne koyulunca anlayacaklar ama iş işten geçmiş olacak...yeni açılan havalimanlarının hepsi zarar...2 oy uğruna kürt milliyetçisi yapan Şerafettin elçin in havalimanı na adının verilmesi bile bunların ne olduğunu gösteriyor...ama bu böyle gitmeyecek ve her yanlışlarının hesabını ödeyecekler.. 10
  • fethullah beyazıt 12 Mart 2014, Çarşamba 00:09:06 binnura özel kalem müdür vekilliği yetmemiş olacak ki kankisinden bir de başmüdür yardımcılığı istemiş.orhan da trabzona atamış sevgili kankisini. tepki olmasa kimbilir hangi makama getirecekti allah bilir...kim bir başkasının hakkını yediyse kim bir makama torpille bu şekilde oturduysa allah onların önlerini kessin, duygularını sinelerinde bıraksın .bir şey olmaya fırsat vermesin...o koltuklardan tez zaman da indirsin...indirecek inşallah. 10
  • Sinan YİLDİZ 11 Mart 2014, Salı 22:33:48 Havacilik bir kosede yazi yazip lafla peynir gemisi yuzdurulmeyecek kadar ciddi bir istir. Daha onceki yazimi yazmadiginizi da buradan hatirlatmak isterim.Ulkemizde havaciligin son 10 yilda nerelere geldigini gormek ismemek icin kafasini kuma gomenlerin baska bir sekilde yazi yazmasi beklenemezdi.Liyakatten bahsedenlerin kac gunluk havacilik tecrubesi var bakmak lazim.Ufkunuzun yetmiyecegi konulara girmeyin kosenizde takilin.Kurum personeli de maaslarinin nasil arttigini ne cabuk unuttu. Ayin 15.ine ne kaldi surada. Edep yahuuu..... 19
    • Çooook haklısın 11 Mart 2014, Salı 22:40:55 Kurulan onca havayolu şirketi battı.Yüzlerce insan işsiz kaldı. SAGA mağduraları sokaklarda. Sen abinle birlikte takıl istediğin kadar 24
    • Haksız Tazminat 11 Mart 2014, Salı 22:46:02 Yıllardır Bu kurumda çalışıyorum Böyle konuşan yada düşünen bir personelle karşılaşmadım Belliki Genel Müdürlükten Birileri buraya girip yorum yapması için görevlendirilmiş. Bir şey yapıyorsan Adaletli yapacaksın yada yapmayacaksın Buna bölücülük derler. 23
    • fatih yula 11 Mart 2014, Salı 23:38:49 biz de farklı bir şey demedik.güney kıbrısın alanı konya kadar bile yok.bu güney kıbrıs hava sahasını yenilemek için bir bir şirketle anlaşıyor.şirket 9 yıl geçmesine rağmen yenileme işini gerçekleştiremiyor ve sonuçta güney kıbrıs hükümeti dayanamıyor ve söz konusu şirketi güney kıbrıstan kovuyor.bizim dhmi ne yapıyor?güney kıbrıstan kovulan şirkete smart ihalesini veriyor.aradan 8 yıl geçtiği halde türkiyede ki durum aynen güney kıbrısta ki duruma benziyor.böyle kurum yönetmişler işte...söz konusu şirketin konya kadar bir alana sistemi kuramadığını görmezden gelmişler koskoca türkiyenin hava sahasını bu şirkete ihale etmişler.eee şimdi ne olacak peki?biz çıkıp ta orhan bey çok güzel yönetmişsiniz bu kurumu tebrik ederiz mi diyeceğiz...aklı olan böyle bir şey yapar mı?ha unutmadan söyleyeyim eğer 2.operasyon dalgası olsaydı orhan bey de göz altına alınacaktı bilginize.... 9
    • fatih yula 11 Mart 2014, Salı 23:38:49 biz de farklı bir şey demedik.güney kıbrısın alanı konya kadar bile yok.bu güney kıbrıs hava sahasını yenilemek için bir bir şirketle anlaşıyor.şirket 9 yıl geçmesine rağmen yenileme işini gerçekleştiremiyor ve sonuçta güney kıbrıs hükümeti dayanamıyor ve söz konusu şirketi güney kıbrıstan kovuyor.bizim dhmi ne yapıyor?güney kıbrıstan kovulan şirkete smart ihalesini veriyor.aradan 8 yıl geçtiği halde türkiyede ki durum aynen güney kıbrısta ki duruma benziyor.böyle kurum yönetmişler işte...söz konusu şirketin konya kadar bir alana sistemi kuramadığını görmezden gelmişler koskoca türkiyenin hava sahasını bu şirkete ihale etmişler.eee şimdi ne olacak peki?biz çıkıp ta orhan bey çok güzel yönetmişsiniz bu kurumu tebrik ederiz mi diyeceğiz...aklı olan böyle bir şey yapar mı?ha unutmadan söyleyeyim eğer 2.operasyon dalgası olsaydı orhan bey de göz altına alınacaktı bilginize.... 12
    • fatih yula 11 Mart 2014, Salı 23:38:49 biz de farklı bir şey demedik.güney kıbrısın alanı konya kadar bile yok.bu güney kıbrıs hava sahasını yenilemek için bir bir şirketle anlaşıyor.şirket 9 yıl geçmesine rağmen yenileme işini gerçekleştiremiyor ve sonuçta güney kıbrıs hükümeti dayanamıyor ve söz konusu şirketi güney kıbrıstan kovuyor.bizim dhmi ne yapıyor?güney kıbrıstan kovulan şirkete smart ihalesini veriyor.aradan 8 yıl geçtiği halde türkiyede ki durum aynen güney kıbrısta ki duruma benziyor.böyle kurum yönetmişler işte...söz konusu şirketin konya kadar bir alana sistemi kuramadığını görmezden gelmişler koskoca türkiyenin hava sahasını bu şirkete ihale etmişler.eee şimdi ne olacak peki?biz çıkıp ta orhan bey çok güzel yönetmişsiniz bu kurumu tebrik ederiz mi diyeceğiz...aklı olan böyle bir şey yapar mı?ha unutmadan söyleyeyim eğer 2.operasyon dalgası olsaydı orhan bey de göz altına alınacaktı bilginize.... 11
    • DHMİ Çalışan 12 Mart 2014, Çarşamba 00:58:41 Böyle düşüne personel çok merak etmeyin . Siz fırsatını buldunuz atalım diyorsunuz. Bir de DHMİ den niye bu siteye bağlanılamıyor muş? Bağlanırsanız memuriyetiniz yada göreviniz tehlikeye girecek de onda. 1
    • Güvenlik 12 Mart 2014, Çarşamba 01:46:04 Hemen hemen bütün DHMİ personeli aynı görüşte Sinan Bey .Bu adamlar nerde çalışıyor ben şaşırıyorum. Allah akıl fikir versin. 1
    • yalakalık 12 Mart 2014, Çarşamba 09:03:40 Sinan YILDIZ yalakalık yapanın kim olduğu belli olsun diye adını yazmışsın sicil numaranı da yazda daha rahat sana ulaşıp aferin desinler. Belki de Müdür yaparlar seni... Kimse maaşından şikayetçi değil yapılan haksızlıktan şikayetçi bunu şu küçük beyninize sokun artık. 18
    • mükerrem taşar 13 Mart 2014, Perşembe 02:56:44 kurum personelinin maaşını genel müdür cebinden mi ödüyor? 1
  • Tazminat 11 Mart 2014, Salı 21:53:20 Aldiği parayi bir turlu begenemeyen arkadaslar, gidin arkadas gidin ya, kim tutuyor sizi bu kurumda. Donun arkanizi gidin, sizin gibi kalifiye, super personele baska kurumda is mi yok. Gidin arkadas, bu kurum sizin gibi b. Boncuk olmayan personelle de buyuk olmaya, daha da buyumeye devam edecektir. Adaletli ya da degil ben bu kurumda genel mudur olsam sizin gibi para sevdalisi personeli 1 dakika tutmam kapinin oune koyarim. Super mariolar cekin gidin artik 36
    • Haksız Tazminat 11 Mart 2014, Salı 22:30:09 Sende Muhtemelen Genel Müdür Y... çısı yada Tazminat alma umudu olmayan herhangi sıradan bir birimde çalışan Seyrüsefere hizmet veren birimleri ve aldığı maaşları çekemeyenlerdensin Kurumda senden de fazlasıyla var. Önce bir oku arkadaşım çalıştığın birim hangisi ise o birimde senin kadrondaki kişilere 1. dereceden tazminat veripte sana vermeseler karşı masanda çalışan kimse senin iki katına yakın maaş alsa hala aynı şevkle çalışırmıydın acaba soru bu. 20
    • günay abanalı 11 Mart 2014, Salı 23:47:41 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
    • B.Boncuk olana... 12 Mart 2014, Çarşamba 09:17:55 Bana baksana sen, önce haddini bil. Biz ne birilerinin selamı ile ne de bir gün önceden soruları bazı muhteremlerden alarak girdik bu kuruma... Alnımızın teriyle ve akıyla girdik. Sen kimsin de gidin diyorsun. Kimse aldığı maaştan şikayetçi değil ama yapılan haksızlıktan şikayetçi bunu o küçük beyninize sen de senin gibi düşünenler de soksun artık... 24
  • Ali Kıdık Bey'e 11 Mart 2014, Salı 21:52:38 Ali Kıdık Bey, yazınız son derece taraflı. Başlık yazının amacını özetliyor. Yeteri kadar uzun süre idarecilik yapan herkes hata yapabilir. Bu hataları gazeteci olarak vurgulamak elbette göreviniz. Buna itirazım yok. Fakat bir bürokratın değişmesi için kulis yapar gibi yazılar yazmak, kamuoyu oluşturmaya çalışmak bir yayıncının görevi olmamalı. Ulusal sivil havacılığımızın gelişiminde Orhan Bey'in emeği vardır. Yiğidi öldürelim ama hakkını yemeyelim. 11
  • cok donanimli 11 Mart 2014, Salı 21:38:16 Yillar oncesinde tek ozelligi Universite mezunu olanlara dagitilan kontrolorlerden..ingilizce konusmayi birakin yazili bir metni dahi ceviremiyor..kurum disindan kurum mailine girmeyi dahi bilmiyor..yillardir calistigi kurumunda uc bes kisi disinda herkezle kavgali...daire baskanlarini genel mudure sikayet edecek kadar kompleksli.. ozel kalemde yasananlari meydan muduru kankasina yetistirecek kadar orhan beye sadik ve vefali...dogru cok donanimli... 19
    • ahmet tanrıverdi 11 Mart 2014, Salı 23:07:54 bu binnuru tarif ediyor:) bu kurum şimdiye kadar nasıl batmadı hayret.... 5
  • Haksız Tazminat 11 Mart 2014, Salı 21:00:41 Havacilık tazminatını Aynı kurumda aynı Birimde Aynı kadroda çalıştığınız emsaliniz olan kişi ile eğitim seviyeniz herşeyiniz aynı ama onlara veriyorlar size vermiyorlar Bunu neye göre belirlediklerini söyleyeyim size bu kalan birer kişileri Çalıştığı Havalimanında Elektronik Biriminde en son işe başlayan kişiler bırakıldı bi nevi tertipçilik yapıldı Avrupa seyrüsefer emniyet teşkilatının havalimanlarında terminal sistemlerine bakan personel bulunmasını istediğini söylüyorlar ama bu bence bir bahane kaldıki şimdi yeniden yapılandırma çerçevesinde yönetmelikler ve görev tanımları değişti. ELEKTRONİK BİRİMİ GÖREV TANIMINDA YÖNETMELİĞİNDE TERMİNAL SİSTEMLERİ KALMAMASINA RAĞMEN YANİ BAKMAK ZORUNDA OLMADIĞIMIZ BİR SİSTEM YÜZÜNDEN TAZMİNAT ALAMIYORUZ. Genel Müdürlükte elektronik daire başkanlığında çalışanların hepsi seyrüsefer hizmeti vermemesine rağmen alıyor. Bazı hava limanlarında seyrüsefer cihazlarına bakmak için yetki lisansı olmayan kişiler alıyor kiiii bu kişilerin çalıştığı ha 8
  • aaplak 11 Mart 2014, Salı 20:56:25 Alaattin Aplak · DFS Deutsche Flugsicherung'da çalışıyor Oorhan Birdal´`i yakindan tanisaniz, sadece dedikodulara dayali bu iddialari gazetecilik kimligi ile ortaya atmazdiniz.DHMI nin son yillardaaki performansina bakarsaniz, koridorlorda gördügünüzü iddia ettiginiz bir kac kisinin sözünü tüm personelin görüsü gibi aksettirmezdiniz.Aslinda diyecek cok sey var da neyse siz sadece Binnur hanima takilmissiniz sanirim.hatirlatmak isterim kendisi universite mezunu, hava trafik Kontrolörü ve yillardir Türkiyenin en önemli bürokratlarindan birisinin asistanligini yapiyor.Yani bir basmudur yardimcisi icin cok cok donanimli birisi. 11
    • fuat gardrop 11 Mart 2014, Salı 23:13:15 allahallah... öyle de madem neden trabzon da görevinin başında değil bu hatun.trabzon başmüdür yardımcılığı verilmedi mi kankası orhan tarafından. niye trabzon da değil de hala genel müdürlükte fink atıyor?örneğin doktoralı bir çok çalışanımız var nede n onlar bu göreve layık değil de binnur layık aca ba?ha orhan gittiği zaman binnurun burnundan getirmeyecekler mi tüm bu yaşanan rezilliği? 4
    • fuat gardrop 11 Mart 2014, Salı 23:13:16 allahallah... öyle de madem neden trabzon da görevinin başında değil bu hatun.trabzon başmüdür yardımcılığı verilmedi mi kankası orhan tarafından. niye trabzon da değil de hala genel müdürlükte fink atıyor?örneğin doktoralı bir çok çalışanımız var nede n onlar bu göreve layık değil de binnur layık aca ba?ha orhan gittiği zaman binnurun burnundan getirmeyecekler mi tüm bu yaşanan rezilliği? 4
    • ahmet vural 11 Mart 2014, Salı 23:54:25 alaattin bey size tüm kalbimle katılıyorum.ama gülmekten katılıyorum:) 5
    • arff 11 Mart 2014, Salı 23:57:41 iddasına varmışı kule hariç hiç kimse birdaldan memnun değil 5
    • a aplaka 12 Mart 2014, Çarşamba 00:16:05 kontrolör oldumuçokmu donanımlı olunuyor dhminin veye havacılığın tüm başarısı onunmu yoksa müsteşar yardımcılarının emeği yokmu el insaf adaletin zerresi yok kule hariç hiç kimsenin sevmediği adamı övüyorsun 6
    • yav he he 14 Mart 2014, Cuma 14:06:09 aplak yine neyin peşindesin söyle çok memnundun sayın genel müdürdendende niye basıp almanyaya gittin.senin donanımını da biliyoruz sen önce kendine bir bak da sonra başkalarını değerlendirme yetkisini kendinde bul.samimi ol samimi 0
  • Havacılık Tutkunu 11 Mart 2014, Salı 19:57:37 Bürokrasi de yapılan bu tür atamalara laf ediyorsanız gelin benim kurumuma da bakın. Bir yandan sayın bakanı destekler konuşuyorsunuz, bir yandan da adalet diyorsunuz. Orhan Bey son dönem bürokrasisinin yüz akıdır. Lafınız varsa Hükümete söyleyin . 7
  • SAGA OLAYI-DHMI 11 Mart 2014, Salı 16:09:16 Sn. Ali Bey, bildiğiniz üzere Saga Airlines 'ın teminat parasının adaletsiz bir şekilde sadece şirket yöneticileri arasında DHMI bir şekilde göz yumdu. DHMI genel müdürlüğü, airportta haber çıkmasına rağmen halen bir açıklama yapmadı. Saga yöneticilerinin yanına bu durum kar mı kalacak? Mağdur olan, 1 kuruş para alamayab o kadar çok çalışan varken.....Bunun hakkında da sizden bir araştırma bekliyoruz. SHGM şirket maaşlarını nasıl inceledi ? Maaş vermeyen bir şirkete neden aylarca ses çıkarılmadı? DHMI neden teminat parasını adaletsizce dağıttı? SAYGILAR 7
  • Tahir Görgülü 11 Mart 2014, Salı 12:17:22 Daha iflasımız bile netleşmede vede içerde teminat mektubumuz bile varken kartlarımız iptal edildi.O binaya okadar yatırım yapıldı ve kapı dışarı atıldık. Bazı insanların orayı talan etmelerine müsade eden o b be ınun adamları.O B kendini beğenmiş düşmez kalkmaz bir Allah unutma.Heleki geldiğin yeri. 3
  • tangocharlie 11 Mart 2014, Salı 12:03:37 Giderse yerine gelecek olan çok mu farklı olacak ciddi olarak bu önemli. Turklker havacilikDan anlamiyor. Topal aksak devam ediyoruz. Özellikle ltba çok lakayit. 5
    • bahri beyar 12 Mart 2014, Çarşamba 00:01:04 merak etme dhmiye genel müdür bulunur.hiç kimse vazgeçilmez değildir!hem başbakan bile 3 dönem şartına uyarken genel müdürlükte geçirilecek on sene de yeterince kafidir.unutmayınız orhan bey dhmi yönetimine koalisyon hükümeti döneminde mhpnin kontenjanından girdi.ak parti eğer binali yıldırım olmasaydı zaten orhan birdala genel müdürlük koltuğunu vermezdi.anlaşıldığı kadarıyla bürokratik yönetme de bazı odakların orhan birdalsız bir dhmi yönetimi konusunda görüş birliğine vardıkları anlaşılıyor.vatana millete hayırlı olsun... 0
  • cesaret 11 Mart 2014, Salı 11:00:29 sizi tebrik ediyorum, herkesin fısıltı ile konuştuğu konuları gündeme taşımanız aslında malumun ilanı olsa da sanırım liyakatsız-sınavsız olarak atamaları yapılan müdür/bas md yand insanları oldukça rahatsız etti. halerlerinizin altına başka isimler ile sözü geçenleri savunan sınavsız makam sahibi olanlar umarım liyakat ile makamlara gelmiş insanların altında çalışırken nerede hata yaptıklarını da düşünme fırsatı bulurlar. işi ve mahareti reklamdan ötesine yetmeyen bazıları için son yakın görünüyor. inşallah reklamcılarla beraber ayrıcalıklı ekipleri de aynı adaletle tanışacaklar. 7
  • ERDEM 11 Mart 2014, Salı 10:50:45 Ali Bey, "Çember daraldı. Orhan Birdal yaptığı hataları mevkisini kaybederek ödeyecek gibi. Allah adaletlidir. Lakin acelesi yoktur. O yüzden bizler dostane uyarırken hasmane anlayanların sonu kötü gidiştir. Ben olsam gönderilmeden giderim." Demişsiniz...Kendisine gönderilen 2 koli zerzevat için başka bir kurumun müdürünü görevden aldıran; kendi adamlarının her türlü yolsuzluğunu, ahlaksızlığını örtbas eden biri, sizce istifa etme erdemini gösterebilir mi? 5
  • Gerek yok 11 Mart 2014, Salı 10:13:31 Yine aynı meydanda Milas-Bodrum havalimanında görev yapan Üniversitesi mezunu bir güvenlik görevlisi işe gelirken geçirmiş olduğu trafik kazası sebebiyle kadro değişikliği talebinde bulunuyor, karşılığı hizmetli kadrosuna düşürülüyor nasıl bir hak?? adelettir ?? 3
  • Android Uygulaması 11 Mart 2014, Salı 01:07:53 Bu kadar başarılı tanınan bir birokrata karşı bir linc girişimi var gibi sanki. Meydanlari ozellestiriyor diye mi bu. Yoksa 3. Havalimanı mi işin arkasındaki. 6
  • GİDERSE !!! 10 Mart 2014, Pazartesi 15:37:46 Bahsedildiği gibi müfettişler gönderecekse Sayın Bakanımız sadece atamaları değil, ünvanlara göre tazminat gruplarını ve oranlarını kendileri ayarlayıpta YPK belirledi diyerek haksızlığa uğratılan DHMİ deki mutsuz çoğunlukla ilgili araştırmalarda yaparlar inşallah. Eğer giderse çoook dua alacaksınız Sayın Bakanım çok... 5
    • Keşke! 11 Mart 2014, Salı 23:29:04 Şayet böyle bir araştırma yapılırsa birkaç ünvan dışındaki ünvanlar aldıkları tazminattanda olurlar benden söylemesi. Sonra ağlanmasın. Bilmeyenler için milyonuncu kez yazılmış olsun; tazminat eurocontrol tarafından seyrüseferde görevli personele verilmesi için verilmektedir. Ülkemizin hazinesine 5 kuruşluk yükü olmamakla OLMAMAKLA beraber kesilen vergilerle diğer grupların tazminatlarına katkıda bulunulmaktadır. MALUMAT 4
    • Keşke' ye 12 Mart 2014, Çarşamba 09:44:03 Bana bak koçum sen o malumatları senin anlattığın masalları dinleyecek tıfıllara anlat. Sivil Havacılık Yüksek Okulundaki hocalara bilir kişi raporu vermesinler diye baskı yapan büyüklerine sor da onlar da sana anlatsınlar sana bu malumat masallarını... 2
  • isimsiz 10 Mart 2014, Pazartesi 13:30:32 Ali Bey , Saganın buhar olan temınat parası hakkında bırseyler yazmanız bızı cok memnun edecektır. Saygılarla 5
  • TAPELER 10 Mart 2014, Pazartesi 12:38:16 THY Maliye Bakanlığına bağlı ve hisselerinin çoğunluğuda altın hisse olarak kamunun elinde olan bir kuruluştur. Maliye Bakanlığı arzu ederse ve keyif buyurursa THY'yi müfettişlerine denetlettirebilir. SHGM isterse haberli veya habersiz olarak istediği an THY'yi denetler. Ulaştırma Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı da arzu ederse görevlendireceği müfettişler ile SHGM'nin Teknik Denetçileri THY'de birlikte denetim yapabilirler. Ancak bunların hiçbirisinin olmayacağını herkes biliyor. Uçak alımlarındaki komisyonların ne şekilde bölüşüldüğüne dair TAPELER açıklanmadığı sürece hiç kimse THY'ne nelerin olup bittiğini de öğrenemeyecek. TAPELERİ beklemekten başka çaremiz yok. Asya Banktan paraların çekilmesinin veya Zaman Gazetesinin THY uçaklarına sokulmamasının ne demek olduğunu çok yakında göreceğiz. Çok adam aldığı darbelerle yerlerde sürünecek çok adam düştüğü yerden kalkamayacak. 5
  • acı ama gerçek 10 Mart 2014, Pazartesi 11:13:32 Ali bey, böyle olayların sıkı takipçisi olduğunuz için teşekkürler.Sizin gibi insanların hala var olduğunu bilmek bizleri sevindiriyor ve umutlandırıyor...Maalesef ülkemizdeki hemen her kurum özellikle başındakilerin makam,çıkar ve para ihtiraslarıyla baştan aşağı çürümüş,kokuşmuş ve batmıştır...Dhmi buna en güzel örneklerdendir...İşine geldiğinde özel şirket işine gelmediğinde devlet kurumu olan THY de öyle...Ülkemizde hemşehricilik,particilik,yandaşçılık,eş,dost,akraba kayırmacılık,torpil vs bitmediği müddetçe ne toplum olarak ne şirket ve kurumlar olarak ne de ülke olarak ileri gidemeyiz!!! Yüce Allah, bu kadar haksızlığın,adaletsizliğin,torpilin,sömürünün,yalanın,dolanın,yanlışlığın olduğu ülkeye huzur,bereket,refah,iyilik verir mi ??? 2
  • Vicdana Sesleniş 10 Mart 2014, Pazartesi 01:15:21 THK daki atamalar, işe almalar, işten çıkartmalar. Osman Yıldırımın oğlunun Kız Arkadaşı işe alınsın diye işe alınmayan kişinin açtığı mahkeme sonucu ne oldu bi araştırırmısınız. Yoksa bu adaletsizliğe ortak olmayı vicdanınıza nasıl açıkladığınızı bizlerle paylaşmayı mı düşünüyorsunuz. Birileri Komisyonlar, maaşlar, golf arabalarını çocugunun emrine verilmesi, makam arabasının realden alışveriş yapması yada ilerde alabilecegi Bakanlık mevkisinin sonucunda bu gün yanında olanları mutlu edecegine inandırması karşılıgında bunca yapılana göz yummak, bu vican muasabesine girmek için sizce çok az şey almış olmuyormusunuz? Düşünsenize 1.6 milyon tl tek bankada.. Size okadar Reklam veriliyormu? İfade aynen şu ' Torunuma yetecek servetim var' gerisini siz düşünün.. Şeytan inananları Açlıkla ve fakirlikle korkuturmuş.. Korkmayın vallahi Rabbim çalışan hiç kimseyi fakir koymaz. 0
  • mahmut vural 10 Mart 2014, Pazartesi 01:06:52 hülleci orhan torpil geçtiği bir kadın yüzünden koltuğu kaybedecek.olacak iş mi yav:)) 3
    • konu kadın 11 Mart 2014, Salı 11:18:59 olunca torpil doğaldır, kızmayın. her faninin basına gelir böyle isler. dhmi cok vizyonsuz bu doğru, değişir mi sanmam, gecen isimlerin tumu de vizyoner değil. 0
  • fahri metin 10 Mart 2014, Pazartesi 01:04:36 duyduğumuz kadarıyla türkiyenin çok önemli bir şirketinin mali işler başkanı da düşünülüyormuş dhminin başına. 2
  • murat denizer 10 Mart 2014, Pazartesi 01:02:23 orhan birdal koltuğu kaybedince kol kanat gerdiği o binnur kendisinin yüzüne bir daha bakar mı zannediyor.binnurun ilk yapacağı şey orhan koltuğu kaybeder kaybetmez telefon numarasını değiştirip orhanın kendisine ulaşmasını engellemek olacaktır.hayat işte böyle bir şeydir.... 3
  • hangisi adaletli 10 Mart 2014, Pazartesi 00:43:51 Şöyle bir bakalım ataturk teki atamalara hangisi adaletli.......... 3
    • SAHTEKAR 27 Nisan 2014, Pazar 21:54:18 kimsenin umurunda değil kardeşim HÜLLEYE devam ediliyor bizler sınav bekliyoruz AHL'den Elazığa Müdürlük alsın diye bir düzenbaz yalancıyı yolladılar ALLAH aşkına bunlar özel mi seçiliyor sebep olanlarkul hakkından nasıl kurtulacaklar acaba Özkan denen üç kağıtçının mazisine bakın kendinizden utanırsınız ey sebeb olanlar... 0
  • crew 10 Mart 2014, Pazartesi 00:43:08 havacılığın en önemli iki kurumu da umarız yapılan değşiiklikler sonrası daha adil ve daha şeffaf olur. kaleminize sağlık ali bey 3
    • HÜLLE 27 Nisan 2014, Pazar 22:16:09 Alibey HÜLLEYİ durdurmanın bir yolu yokmu AHL 'de aldı başını gidiyor acil cözüm bekliyoruz.Adalet değilbizim haklarımız ne olacak...Hülleyi gülleye çevirmek lazım ancak siz yaparsınız...sizegüveniyoruz 0
  • ADALET!! 10 Mart 2014, Pazartesi 00:26:32 Ali bey sizi SHGM nin başına getirseler bu sektörde ne adaletsizlik kalır ne hukuksuzluk! yüreğinize sağlık. Olacakları merakla bekliyoruz 6
    • emin 11 Mart 2014, Salı 11:21:11 misin, bi daha dusun istersen 0
  • Android Uygulaması 10 Mart 2014, Pazartesi 00:18:51 Güvenlik müdürlerinden hangileri liyakat taşıyor? Sağlığın başına getirilen güvenlik müdürü hangi liyakat ile başkan yapıldı? 5
    • İŞLETME MD. 27 Nisan 2014, Pazar 22:09:38 siz Güvenlik Müdürünü eleştirin anladık,haklısınız ELAZIĞ'a Müdürlük için gönderilen Ö.POLAT gibi adama ne demeli adalet mi işeyaramaz yalaka adam hayatı yalan üzerine kurulu yazıklar olsun kalite yerlerde memlekette adammı kalmadı.hangi hakla Müdürlük verilecek işletme müdürlüğü kapasite ister.yalakalıkla yürütürüm zannediyor.ALLAH nasip etmesin...önlerikesilsin evlerine ateş düşşün.. kimler sebebse beter olsunlar... 0