17 Haziran 2013 Pazartesi, 00:02:20 / Toplam : 27 yorum
Çok beğenilenler
Winglet
29 Haziran 2013, Cumartesi 00:56:50
Çelebide işler çok kötü. Her çalışanın kimyası bozulmuş durumda. Bagaj atan müdürler mi dersiniz wheelchair ittiren harekat memuru mu dersiniz handling kaynaklı gecikmeler mi dersiniz arttı da arttı. Az personel çok iş. Günü kurtarmayı bırakın anı kurtarmaya çalışıyor çelebi. Pegasus , TGS , Sun Express birçok transfer yaptı çelebiden. E napsınlar. 3 kuruş maaşa bir dünya iş stres. En önemlisi ise işten anlamayan yöneticiler. Servis formlara bile havayolu temsilcileri dalga geçer gibi trajekomik şikayetler yazıyor. Herkesin kimyası bozuldu , herkes bir an evvel şirketten kaçmaya çalışıyor. Canan Hanım doğru söylemiş 2-3 seneye çelebi diye birşey kalmaz.162
dlm
04 Temmuz 2013, Perşembe 19:27:06 evet aynen bu durumdayiz...71
Neden?
17 Haziran 2013, Pazartesi 20:07:31
Çetin Bey Merhaba. Yazınız neden anasayfadan ilan edilmiyor? Haberimiz vardı da bulabildik.
Ş.insel
60
CVP Neden?
17 Haziran 2013, Pazartesi 23:37:31 Site köşe yazılarını üst başlığa çekmeyi herhalde sıra ile yapıyordur. Zira kendi yazımı bir kaç kez yukarıdaki maddelerin arasında görmüştüm. Yine de Yönetime soracağım. Teşekkürlerimle.10
Tüm yorumlar
Yarak çelebi
04 Eylül 2015, Cuma 01:15:15 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir.00
selim
15 Aralık 2013, Pazar 13:59:49 antalya çelebi holdingin kullanmış olduğu program nedir?10
pelikanbey
14 Temmuz 2013, Pazar 11:24:57 benim anlamadığım bedavaya stratejik diye ortak almaları00
Çelebi Crew
25 Haziran 2013, Salı 15:37:01 Merhaba Çetin Bey, ben yakında Çelebi'de çalışacağım fakat kurum hakkında internet ortamında çok olumsuz eleştiriler (maaş, yemek, çalışma saati vs. gibi) ve burda da sizin yazınızı okuyunca şirketten korkmaya başladım özellikle gelecek kaygısı yaşamaktayım. Ne yapmamı önerirsiniz? Teşekkürler. 50
ASİL YARADILIŞ
21 Haziran 2013, Cuma 14:41:11 Ağabey, Yazınıza gelen yorumları ve cevaplarınızı okuyoruz. Kendi hatasını sizin kadar rahat ifade eden birine rastlamadık. Kendinize güveninizin üst seviyede olduğu belli oluyor. Sendikalaşma konusundaki talebe verdiğiniz cevap için teşekkürler. Hiç Olmaz ise kıvırmadan doğruyu söylüyorsunuz. Canan rumuzlu yoruma verdiğiniz cevaba şapka çıkartıyoruz. Saygınızı yitirmemeniz ne güzel. Kaşke hepimiz böyle olabilsek. Yine gayretkeş biri göze girmek için bir şey yapmaya kalkmış ve elini yüzüne bulaştırmış.Elinize sağlık11
CVP ASİL....
21 Haziran 2013, Cuma 16:58:36 Yorumları okumanızdan sevinç duydum. Takdirleriniz için müteşekkirim. Bu gayretkeşler bitmeyecek anlaşılan. Hata onlarda değil tabii ki. Sağlık olsun.Cevaplarız olur biter. Tekrar teşekkürlerimi sunuyorum.00
hakan
20 Haziran 2013, Perşembe 22:54:37 Halka açık bir şirket hakkında böyle bir yazı yazmak ne derece doğrudur?30
CVP HAKAN
21 Haziran 2013, Cuma 00:24:51 Hakan bey, Yazıda bahsedilen konunun kişisel yorumum olduğu yazıda belirtilmektedir. Bunda bir hata bulunduğunu zannetmiyorum.Çelebi hisselerini menfi etkileyecek bir yaklaşım yok ortada. Müspet ekleyecek hususun oluşumu da çngörüye göre 2 sene sonra. Kaldı ki bu öngörü Çelebi COE'sunun ifadesinden sonra kafamda şekillendi. Sizin gibi düşünenler olabileceği düşünülerek yazıda belirli konularda oynama yapılmıştır. Çelebiyi benden fazla düşündüğünüze göre, daha yakınsınızdır ve de bulabilirsiniz. Bu Çelebi'nin stratejisine ilişkin bir düşüncedir ve de düşüncenin beyanında da bu belirtilmiştir.On sene Çelebi' de çalıştım. En az sizin kadar bağlıyımdır. Belirli hataların düzeltilmesi halinde Çelebi ve çalışanlar için daha iyi olacağına da inanırım. Bir takım insanlarla kurum sevgisini / bağlılığını ortaya koyuş şeklimiz farklı o kadar. İyi geceler olsun.11
cetin bey
20 Haziran 2013, Perşembe 18:51:39 Yazılar sıkıntıyı kibariden anlatıyor. Sizi Çelebi'lilerin anlayabildiğini zannetmiyorum. Aslında yazdığınız diğer konular sağdan soldan bize de dokunuyor dokunmasınada bizlerde de alınan yok.
Sizden sendikalaşma ile ilgili görüş istiyoruz. Bu konuda çok deneyimli olduğunuzu THYdeki eskiler anlatıyor. Neden uzak duruyorsunuz bu konudan. Bize bu konuda rehberlik etmeniz çok önemli.00
CVP CETİN BEY
20 Haziran 2013, Perşembe 22:33:36 HAKLISINIZ. ANLAŞILMADIĞIMA EMİNİM.HİÇ ŞÜPHEM YOK. SENDİKALAŞMA KONUSUNA DEĞİNMEK İSTEMEDİĞİM DE HAKİKAT.ŞUNU İTİRAF ETMELİYİM Kİ ÇELEBİDE GÖREVDEYKEN BU OLUŞUMUN KARŞISINDA ÇALIŞTIM.ÇALIŞIRKEN ÖYLE, AYRILINCA BÖYLE. BUNU YAPMAMAM GEREKİR. KALDI Kİ YAKIN ÇALIŞTIĞIM ARKADAŞLARIM BENİM BU KONUDAKİ GÖRÜŞÜMÜ BİLİRLER. YAZDIKLARIMIN/YAZACAKLARIMIN HEPSİ ÇALIŞIRKEN HER SEVİYEYE İFADE ETTİĞİM HUSUSLARDIR.DOĞRU OLMAYAN DİK DURAMAZ. BEN DİK DURMAK İSTİYORUM.01
Eşşek
20 Haziran 2013, Perşembe 16:30:05 Neyi merak ediyorum biliyormusunuz?
Çetin bey airporthaberde sadece çelebi hava servisinin yazarımı?
Çetin bey iyi yada kötü sürekli çelebi hakkında yazı
Yazıyor:)
Halbuki havacılık anlamında yazacağı çok şey olmalı.
Sevgi ve saygılar
CANAN00
CVP CANAN
20 Haziran 2013, Perşembe 22:22:54 Yazılara genelde koyulan rumuzun başına CVP koyarak cevap veriyorum ama milyonda bir ihtimali göze almıyor, herkes kendine yakıştırdığını yapar diyorum.
Canan adını kullanarak bu notu yazan her kimse ( O KAFA ) başlık ona uygundur ve yazık ki garibim yine derdini tam anlatamamış.
Çelebinin yazarı ile ne demek istendiğini ben anlıyorum ama herkes değişik yorumlayabilir.
O KAFA, YAZILARDAKİ MENFİLİKLERİ GÖRÜNCE HEPSİNİ ÇELEBİ İLE İLGİLİ SANMIŞ.
Şimdiye kadar 6 yazı yazdım APH’ e.
Bu yazılardan 3 ‘ü geneldir ve tüm sektörü kapsar. 1’i bana gelen bir mektupla ilgilidir. Diğer ikisi ise Çelebi ile ilgilidir. Son yazıda ise Çelebi ile ilgili hiçbir menfilikten bahsedilmemektedir. Bu nasıl iş ise ücretlerle ilgili yazıyı ise çalışanlarınız Patron ağzı diyerek protesto ettiler. Bana kimin kızacağına bir karar verseniz.
Dilerim ki benim tanıdığım Sn. Canan Hn’ ma yazıları O KAFA özetlemiyordur.
Kendisinin okumayacağını bilirim.
O KAFA fıkrayı ancak böyle yorumlayabilir. Üstelik yazı sonuna not’ da düşmüştüm.
Durumdan vazife çıkartıp bu yorumu yazan O KAFA. Ya düzgün yaz. Ya da birine yazdır içinden geçenleri. Ve ya kendi adını yaz rumuz’a veya not sonuna.
31
sayin yazara
20 Haziran 2013, Perşembe 12:15:49 tum yazilariniz ozenle, emek sarfedilerek hazirlanmis. begeni ile okuyoruz. 20
CVP SN.YAZARA
20 Haziran 2013, Perşembe 21:15:33 FARKINDALIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDİYORUM. TABİİ Kİ YAZILARIN BEĞENİLDİĞİNE SEVİNİYORUM. BUNU SÖYLEYEN O KADAR AZ Kİ.BİR KRDŞ.MİZ İŞYERİNDEN APH' A GİRENLERİN TESPİT EDİLECEĞİNİ İFADE ETMİŞTİ.BU MÜMKÜN OLABİLİR TABİİ Kİ. ZEKİYE HANIMIN BÖYLE İŞLERE KAFASI ÇALIŞIYOR DEMEK Kİ.EVDEN GİRENLERİN KONTROLÜ TABİİ Kİ MÜMKÜN DEĞİL. BEN ÇELEBİLİ KARDEŞLERİMİ CAMİADAN AYRILDIKTAN SONRA DAHA İYİ TANIDIM. SİZİN FARKINDALIĞINIZ BENİ MUTLU ETTİ. TEŞEKKÜR EDİYORUM.10
onada razıyız
18 Haziran 2013, Salı 17:41:40 Bizler gözümüzü Çelebi sayesinde Havalimanında açtık. Tabii ki Çelebiyi seviyoruz. Ancak bizlere yapılan muamelelere sessiz kalmaları nedeni ile üst yöneticilerine karşı nefret doluyuz. Bu da tabii ki kurum sevgisini öldürdü. Dileriz ki, tahmininiz doğru çıksın. Biz iki sene sonra da rahatlamaya razıyız. Tabii bizi iki sene burada tutarlarsa. Size teşekkür ediyoruz. Bizim söyleyemediğimiz şeyleri eskiden olduğu gibi yine siz söylüyorsunuz.50
CVP ..RAZIYIZ
18 Haziran 2013, Salı 21:01:16 esasen Çelebililer konuşan bir topluluk olsaydı bunlar belki de yaşanmaz veya yaşananların maddi manevi yıpratıcılığı bu denli etkileyici olmazdı. Kurumdan vazgeçmemek gerek. Ona hep müteşekkir olmalıyız. Bu durumun yaratıcıları üst seviyede yöneticilerdir. Zira onlarda susmayı veya her şeye evet demeyi daha uygun görüyorlar. Konuyu kişiselleştirip düşünürseniz onlara da hak verilebilir. Zira kendi devamlılıklarının da bu şekilde sağlanacağını düşünüyorlar. Herhalde.( ? ) Sevgilerimle.40
çelebi
18 Haziran 2013, Salı 14:20:27 çelebinin türkiye pazarında tgs ile baş etmesi mümkün değil thy ve grubu havacılığın %80 kullanıyor ve bunlara kendi şirketleri olan tgs hizmet vermek zorunda birde thy ikili anlaşma yaptığı şirketlerinde zannedersem tgs ile çalışması gerekiyor çelebi mecburen yurt dışı pazarda büyümek zorunda hindistanı swissporta yalnız satması şirketi bitirir satacaksa tamamını satmalı ki türkiye pazarına tgs ile baş edebilecek bir firma girsin rekabet oluşsun swissport Macaristan da yok diye biliyorum dedeğiniz gibi actera bir yatırım fonu ve kar kokusu almadığı yere gelmez 01
CVP ÇELEBİ
18 Haziran 2013, Salı 21:11:52 Acteranın işi bu ve işini gerektiği şekilde yapan bir kuruluş olduğu anlatıldı bana. Onları suçlayacak hiç bir şeyimiz yok.Yapılan ticari bir anlaşma. Taraflar bu anlaşma ne ise ona uymaya mecburlar. Ben de sizinle aynı şeyi düşünüyorum.Satılacaksa tamamı satılır. Macaristan, Avusturya falan da. Sahi biz bu ihaleleri almıştık. Swisport' da var mıydı iştirakçilerin arasında. Selamlar.ve ilgi için teşekkürler.00
İşin gerçeği,
20 Haziran 2013, Perşembe 10:55:00 Çelebi, TGS nin THY ye hizmet verdiği fiyatın yarıfiyatına hizmet verebilir ve bu işi zarar etmeden yapabilir.Fakat THY işleri 2 katı fiyatına direkt TGS y veriyor. Bunun üzerine TGS nin yönetimi de yk ya hoş gözükmek için saçma bir şekilde 3. part havayolllarına gidip Çelebi ve havaşın verdiği fiyatın yarısını teklif ederek bedavaya onlara hizmet veriyor. Kısacası komple 3 firm da kardan zarar ediyorlar ve yabncılar karlı çıkıyor.Yiyorsa THY ihleye çıksın da yer hizmtlerini açık ihale usulu ile sonuçlandırsın. Bakalım TGS ihaleyi alabiliyor mu veya aldıktan sonra o yönetimle 6 aya çıkabiliyormu? 02
merakli
17 Haziran 2013, Pazartesi 18:02:04 Cetin Bey,
Swissport 40'a yakin ulkede 180 civari havalimaninda faaliyet gosteriyor ve bunlar arasinda Hindistan yok. Ote yandan, boeing veya airbus'un kuresel beklenti raporlarina baktiginizda en cok buyume vaad eden ulke de Hindistan. O zaman soru su: koskoca swissport bugune kadar yuksek buyume potansiyeli olan Hindistan pazarina neden girmedi? celebi, oralardaki sirketlerini bildigim kadariyla sifirdan terminal isletmecisiyle ortak sirket kurmak suretiyle olusturdu. Swissport bunu neden yapmadi? bir de, swissport'un celebi'yi satin alma motivinin arkasinda yatan temel neden hindistan pazarina girmekse, o vakit, celebi'yi kulliyen almak yerine, kismi varlik satisi yoluyla sadece hindistan'daki sirketleri almasi daha muhtemel olmaz mi? Gorusleriniz icin simdiden tesekkurler...10
CVP MERAKLI
17 Haziran 2013, Pazartesi 23:48:36 Swisport'un bu güne kadar Hindistan'a neden meyletmeyişini nedenini tam olarak bilmem mümkün değil.Ancak Hindistanın hangi tarihlerde flaş olduğunu bilmek gerek. Bizimkiler çok daha önce ileri bir görüş ile ilgilenmişlerdi. Ancak bir önceki kriz döneminden sonra Avrupalılar daha doğrusu dünya Hindistana ilgi duymaya başladı.İsviçreliler plan ve programa bağlıdırlar. Ve de bu tür planlamaları asgari 5 seneliktir diye biliyorum. Kısmi satış konusunda maalesef net bir şey söyleyemiyorum. Belki mümkündür.Ama Çelebinin de Acteranın da fıkradaki köylü gibi düşüneceklerini yorumluyorum.Ama eski de olsa bir Çelebili olmamdan ötürü sizin dediğiniz şeklin uygulanabilir olmasını bende isterim. Ama görüşüme göre hem çalışanlarımız hemde iş yeri sahipleri için en iyi ve hayırlı uygulamanın yazıda ifade ettiğim şekil olduğuna da inanıyorum. ( Beni ararsanız bu konuda ilave bilgi verebilirim . 05322831823 )İyi geceler diliyorum.00
BEKLEYEN DERVİŞ
17 Haziran 2013, Pazartesi 12:16:13 Çetin bey, Anlayamadım. İki sene daha bekleyin sonra rahatlayacaksınız mı demek istiyorsunuz ?10
CVP. B. DERVİŞ
18 Haziran 2013, Salı 21:21:48 Bekleyen derviş muradına ermiş hesabı. Bundan önce Çelebi'nin sizin maaşları neden havaş seviyesine çıkartmasının mümkün olmadığını anlatmıştım. Tabii ki rahatlamanın tek şartı yanlız Maaşların % 15 artırılması da değildir. Maalesef benim düşüncem bu.Kusuruma bakmayınız ltf. Doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar hesabı o yazım Çelebi çalışanlarının da hoşuna gitmemişti. Patron ağzı ile yazıyor dediler. Hatta okuyucu sayımda bayağı düştü Tabii ki buna sevinenler oldu mutlak. Kaldıki patron ağzı ile konuşmak benim yakınımdan geçmezdi. Sağlık olsun.00
İKİ SENE SONRA BELKİ DE ÇELEBİ HİÇ OLMAYACAK
17 Haziran 2013 Pazartesi, 00:02:20 / Toplam : 27 yorumÇok beğenilenler
Tüm yorumlar