11 Şubat 2019 Pazartesi, 00:00:10 / Toplam : 59 yorum
Çok beğenilenler
Kaptan Pilot TK
11 Şubat 2019, Pazartesi 01:42:26
Nerden çıkardılar yeni havalimanını herkesin düzenini bozdular. Emin olsunlar oy kaybı mutlak yaşanacak. Mutabık mıyız ?8926
Demi demi
11 Şubat 2019, Pazartesi 14:11:06 17 senedir olduğu gibi 31 Mart akşamı mos mor olmuş suratlarınızı görmek çok güzel olucak :D :D623
Kaptanım oylar artacak
11 Şubat 2019, Pazartesi 15:30:11 Eyyy almanya eyyyyyy lufthansa bizi kıskandınız sabote ediyorsunuz. Ama bu millet size cevabını sandıkta verir diye bir yükselecek. Hoooop secim garanti. Beynimiz uyuşmuş artık. Düşünme yetimizi kaybetmişiz millet olarak113
Demi bakaana bi
11 Şubat 2019, Pazartesi 22:01:48 3 liraya patates 2 liraya domates aldın uçtu tabi kafa... devam et güzel kardeşim31
Demi demi ye
12 Şubat 2019, Salı 10:23:56 Valla güzel kardeşim altımda audimle 50bin tl maaşım la floryada istediğimi alıp istediğimi yiyorum. Benim suratım 5 senede bir morarıyor. Aldığın asgari ücretle senin suratın her gün morarıyor. Size 2000 asgari çok bile. Ben reisin yerine olsam 1000 tl ye çekerim.
Hadi sana hayırlı morarmalar her ay başı maaş günü. 80
Güvensizlik
11 Şubat 2019, Pazartesi 00:42:16
İlker aycı ay başında kesin taşınıyoruz dedi planları anlattı,Binali yıldırım ise ben size güvenmiyorum bunu erteleyin dedi ,siz daha birbirinize güvenmiyorsunuz ,bu halk size güvenipte nasıl oy verecek ? 8510
Verir verir
11 Şubat 2019, Pazartesi 15:30:53 Merak etme sen. Bu halktan bi cacık olmaz144
Tüm yorumlar
Perspektif
16 Şubat 2019, Cumartesi 15:51:02 Sinir bozucu bir durum ama Bir açıdan da THY icin iyi, zira bir ay daha, az maliyetli havalimani kullanacak. Yeni havalimanında eski kârı unutun.20
Ne diyosun
16 Şubat 2019, Cumartesi 12:51:20 Hahaha olaya bak meydanı açacaklar otoriteler yeni geliyor aman tornavida vs görmesinler uçuş emmiyeti tehilkeye girmesin eeee aonrası ne olacak kandırmayın kendinizi00
k
13 Şubat 2019, Çarşamba 05:42:28 ikide bir ötelenme nedeni ile ticari olarak çok zarar gördü THY. 10
k
13 Şubat 2019, Çarşamba 05:42:28 ikide bir ötelenme nedeni ile ticari olarak çok zarar gördü THY. 20
Kagan'a
12 Şubat 2019, Salı 21:48:39 Koyun millet Almanya'nın 'kıskanç' olduğuna inanadursun herşey ortada...120
Müslüman'a !
12 Şubat 2019, Salı 21:46:54 adamsan o zaman ilaç dahil gayri müslüm icadı hiçbir şeyi kullanma olur mu ey gafil ?131
mafaky
12 Şubat 2019, Salı 21:17:37 Bir miktar "içeriden bilgi" geldi. Ertelemenin tarihi şu anda tam belli değil: sadece Nisan ayı içinde büyük taşınmanın olacağı ve İstanbul Havalimanı'nın bu Nisan tarihinde tam operasyonel olabileceği belirtilmekte. Ertelemenin nedeni kesinlikle "Binali Yıldırım" empozesi veya yerel seçimler değil. Özellikle Terminal'de ana sistemler dışında havayollarının oraya tamamen yerleşmesini engelleyen pek çok eksik olduğu (ki CIP Salonlar bunun bir bölümü), Nisan taşınmasına kadar bunların ancak tamamlanacağı belirtiliyor. Gerçekten de şu aralar yapılmakta olan seferlerde, TK ekipleri, İç Hatlar CIP Salonu'na komşu olan 2. salonu kullanmaktalar; zira kendi yerleri daha hazır durumda değil... TSA/EASA teftişlerinden şimdiye kadar dem vurulmadı. Anlayacağınız, bugünlere gelinmesindeki esas faktörler: kötü planlama ve 29 Ekim 2018'de sadece şan şöhret uğruna yapılmış olan son derece prematüre açılış... Tabi bir de IGA'nın cezai müeyyideye de girmeden yolcu garantisi taksimetresinin başlatılması!164
Ali bey
12 Şubat 2019, Salı 18:18:27 TGS de halen primler yatmadı bunuda Bi haber yapsanız diyorum 50
Oy kaybı hızlandı
12 Şubat 2019, Salı 14:32:39 Devlet kabzımallıga başladı,tüm fabrikalar altın yumurtlayan sanayi satıldı,devlet dur ben bir kabzımallık işine gireyim dedi,ondada 5 liralık domatesi 2 liraya vererek külli zarar ediyor,bu devletin niye battığı şimdi belli oldu,manavcı,pazarcı,market,Hal esnafı yaklaşık 3 milyon oy demek ,baltayı taşa vurmadılar umarım saygılar sevgiler182
CVP?
12 Şubat 2019, Salı 07:11:13 NE OLACAK BU TGS ÇALIŞANLARININ HALİ ARKADAŞ HEP TK YA HEP TK YA HANİ BİZE...712
TK lı
12 Şubat 2019, Salı 10:16:02 Sen TK lı ile bir misin kardeşim ? Adamın tanıdığı ya bakan yada milletvekili,sen Tgs olarak anca il gençlik kollarından gelmişsin aradaki farkı göremionmu?161
TK müdür
12 Şubat 2019, Salı 10:20:49 Verdikya yüzde 75 daha ne istiyonuz? Yüzde 100 istiyorum diyorsan onu geçiren en son yüzde 88 olur oda tanzimin hatrına 31
Tgs
12 Şubat 2019, Salı 21:12:52 Tgs nedir ya. Taşeron işte32
Km
11 Şubat 2019, Pazartesi 23:31:24 UĞUR CEBECİ ben bu adam kadar megalomon bir adam görmedim bir cok kez uctum bize ucusta kan kusturuyor. Bu adam thy nın ustunde bir adammı her uctgunda butun birimleri teyekkuza geciriyorlar. Ya sen kimsin kim thy de sana yapılan bakanlara yapılmıyor. Benm devletmin hava yolunu cıkarlarına gore kullanamazsın sen UĞUR cebeci sen gereksiz bir kişiliksin zerre kadar gozumuzde değerin yoktur.551
doğru
11 Şubat 2019, Pazartesi 23:22:07 Ali Bey yaklaşık bir hafta önce yazdım zaten. Martta açılmayacak diye. Hatta ben şunu da iddia ediyorum açılma tarihi daha da ertelenebilir. Malum yaz sezonu başlıyor. Yolcu sayıları artacak. Yaşanacak herhangi bir olumsuzluk ya da yolculardan gelecek olan olumsuz feedbackler sektörü derinden etkiler. İkinci bir konu ise ulaşım. Çoğu personelin kafasında soru işaretleri var fakat iyi ya da kötü bir şekilde işlerine gidecekler. Sonuçta ekmek kapıları. Fakat aynı duyarlılığı yolculardan beklemek ne kadar doğru. Açıkçası şahsi düşüncem havalimanı ve metronun aynı anda hizmete açılması. Bu süreçte de eksikler tamamlanabilir. 162
Usamisafir
11 Şubat 2019, Pazartesi 20:26:23 Bu yeni havaalanı thy’nin sonu olacak.2917
Umarim olmaz ama
11 Şubat 2019, Pazartesi 21:02:42 SaDece thy nin degil ülkenin utanç kaynağı olacak. Ne divrtler Yasanacak bakin görün. Bu divertlerin maliyetine muhteşem enbuyuk devasa IGA katkıda bulunacak mı? Kendi beceriksizliklerini hava yolu şirketlerine mi ödetecekler? Rezilligin biri bin para olacak. ADINA DA DIŞ GÜÇLER DEYIP YINE MADURU OYNAYACAKLAR. BAKIN GÖRÜN 90
BUYUK OYUN!
12 Şubat 2019, Salı 00:48:32 Sizin gibilerin inadina, buyuk oyunu goruyor ve tanzim satislardan aliveris yapiyoruz.
124
Metehan
12 Şubat 2019, Salı 01:44:03 Bence İstanbul Havalimanının hemen açılması gerekmektedir.Sürekli laçka bir şekilde ciddiyetsiz ne idüğü belirsiz şekilde birkaç kişi toplantı yapıyor hop 2 ay daha uzatıldı.İnsanlarla dalgamı geçiliyor, şakamı yapılıyor.Bu durum ne devlet ciddiyetine nede Türk havalimanı işletmeciliğine yakışmıyor.Binlerce çalışan oraya gidecek gitmeyecek işini ayarlamış plan yapacak ama saçma sapan belirsiz süreç uzadıkça uzuyor.Bazen en kötü karar kararsız kalmakdan iyidir.Cumhurbaşkanı bu belirsizliğe el koymalı kesin bir şekilde açılacakmı açılmayacakmı hangi tarihte açılacak açılmıyorsa nedeni nedir netleştirilmeli ve kamuoyu aydınlatılmalıdır..52
Makarnayı fazla kaçırmışım sen. Az ye
12 Şubat 2019, Salı 10:16:38 Bu adamların herşeyi oyun. Dalavere dolap. Seçimlere kadar bel3diye bütçelerinden karşılanacak maliyetler. Secimlerden sonra bulursun tanzimi. Ak yiyiciler.81
Oyununuzu gördük
12 Şubat 2019, Salı 10:17:34 Oyununuzu gördük tanzimde kuyruklar oluşturarak patlıcan ve domatesten şakşuka yapmamızı kimse engelleyemez63
Bir bilen kpt.
11 Şubat 2019, Pazartesi 20:26:14 Boeing company bize bu acıyı 2009 da ysşattı,sistem değişikliğini zamanında bildirmediğinden Amsterdam da büyük kayıplarımız oldu,diğer kullanıcı şirketler derhal önlem aldı...bunu bilen U.C.bir de aklınca espiri yapıyor öyle mi....acıyla dalga geçmek...ona yakışır....bir gün uçakta karşılaştığımızda hesabını soracağım...nasıl olsa yorumlarınlarından korktukları için iyi ağırlamaya çalıştıklarını o,gerçek saygı sanıyor...bekle densiz,sözde otorite...bekle...212
no subject
11 Şubat 2019, Pazartesi 19:38:11 Ugur Cebeci’yi ipleyen yok. Kendisi yolcu olarak seyahat ettigi ucusta, kabin amirinin arkasindan tuvalete girip, “kontrol yaptim, eksik yok” diyen bir insan. Hatta ve hatta, ucusu gerceklestiren kokpit ekibine bile laf soyleme cesareti gosteren bir kisilik. Havacilik uzerinde herhangi bir ihtisasi, uzmanligi olmadan, kendisini “havacilik uzmani” nasil ilan edebiliyor, o da ayri bir mesele.590
Yaratik
11 Şubat 2019, Pazartesi 21:59:22 Kendisini Bir km canavari olarak goruyorum190
devlet illet
11 Şubat 2019, Pazartesi 19:25:30 havalimanında çalışıyorum hayatımızı alt üst ettiler. kapanınca işsizim. bunlara 1 tane oy yok benden kim veriyorsa versin. neden sayın airport haber şunuda gündeme getirmiyorsunuz... tgs denen bir firma var... bunları yönetenlerin kim olduğu meçhul işe alımlarda ne bir ilanı var ne bişey ama birsürü yeni eleman alınıyor saman altından... ben sorduğumda bakandan torpilin yoksa bu firmaya giremezsin düşünün tekrar söylüyorum... bakandan torpil. ve çok kötü şüphelerim var burda çalışanlarla alakalı... eleman alımı sır gibi ve kimi aldıkları hangi amaçla aldıklarını düşünmek bukadar zor olmasa gerek. benim korktuğum bunlar fetö gizliliğine çok benzer tarzda eleman alıyorlar... ve çalışanları özellikle bordingçiler başka kimseyle muhattap olmuyor. hep kendi aralarında konuşuyorlar. nitekim umarım korktuğum başımıza gelmez... eğer bu firmada fetöcüler yuvalandırıldıysa sonunu siz tahmin edin.yetkililere sesleniyorum burdan acilen bu firmaya eleman alma yetkilisi denetlenmeli ve çok ciddi284
Balık baştan kokar
12 Şubat 2019, Salı 07:24:57 Millet uyuşturulmuş gibi. Boşuna dil döküyorsun. Herkes halinden memnun. 81
Ironi
12 Şubat 2019, Salı 10:03:02 Hayal gucune bak ya 02
Cpt
11 Şubat 2019, Pazartesi 13:51:44 Sayın Ali bey Uğur Cebeci hakkinda yazdıklarınızı ayakta alkışlıyor sizi tebrik ediyorum297
Ali bey
11 Şubat 2019, Pazartesi 13:15:08 İşlerine gelince,kasım kasım kasılarak İga gibi projeleri ülkemiz,milletimiz için yaptık deyip taşınma zamanında olmayınca bekleyelim seçim var deyip koz olarak kullanmaya çalışmak ve bunu mantıklı olarak görmek,desteklemek doğru ve etik mi? Bu zihniyetin savunulacak bir yanı var mı? Gerçekten ülke ve millet için yapıyorsan altyapısı,üstyapısı,yolu,metrosu vs herşeyiyle bitmiş şekilde en uygun zamanda, yok koltuk,makam,çıkar daha önemli dersen işine gelen zamanda açarsın. Opet olayında Alman oyunu varsa hiç şaşmam ama şaşıranlara da şaşarım. Aleyhimize ne varsa koruyan,besleyen geçen sene 1000 den fazla fetocuya sığınma hakkı veren Almanya'ya boyuna iş,ihale veriyoruz,İga danışmanlığını da onlara verdik,inşasında kullanılan birçok malzemeyi de onlardan aldık,ihalesiz enerji işini,en son 35 milyar euroluk tren yolu yapımı ve tren alım anlaşmasını da onlarla yaptık. Davetli olarak bulunduğunuz Hollanda'da bakanımızı elçiliğimize sokmadılar ama onlara da 25 milyar euroluk iş verdik. Corendon olayını da fazla abarttınız her davetli olduğunuz şirketi böyle günlerce haber yapıyor musunuz? O zaman laf söylediğiniz Uğur Cebeci ve Güntay Şimşek gibi beleşe business bilet,upgrade veya istasyon açılımı vs gibi gezilerle thy'yi öve öve bitiremeyenlerden ne farkınız kalıyor? 233
Kagan
12 Şubat 2019, Salı 03:06:11 Yeni havalimanında "kıskanç" Almanya Türkiye den daha çok para kazandı nasıl komedi ama113
Ali bey
11 Şubat 2019, Pazartesi 13:15:02 İşlerine gelince,kasım kasım kasılarak İga gibi projeleri ülkemiz,milletimiz için yaptık deyip taşınma zamanında olmayınca bekleyelim seçim var deyip koz olarak kullanmaya çalışmak ve bunu mantıklı olarak görmek,desteklemek doğru ve etik mi? Bu zihniyetin savunulacak bir yanı var mı? Gerçekten ülke ve millet için yapıyorsan altyapısı,üstyapısı,yolu,metrosu vs herşeyiyle bitmiş şekilde en uygun zamanda, yok koltuk,makam,çıkar daha önemli dersen işine gelen zamanda açarsın. Opet olayında Alman oyunu varsa hiç şaşmam ama şaşıranlara da şaşarım. Aleyhimize ne varsa koruyan,besleyen geçen sene 1000 den fazla fetocuya sığınma hakkı veren Almanya'ya boyuna iş,ihale veriyoruz,İga danışmanlığını da onlara verdik,inşasında kullanılan birçok malzemeyi de onlardan aldık,ihalesiz enerji işini,en son 35 milyar euroluk tren yolu yapımı ve tren alım anlaşmasını da onlarla yaptık. Davetli olarak bulunduğunuz Hollanda'da bakanımızı elçiliğimize sokmadılar ama onlara da 25 milyar euroluk iş verdik. Corendon olayını da fazla abarttınız her davetli olduğunuz şirketi böyle günlerce haber yapıyor musunuz? O zaman laf söylediğiniz Uğur Cebeci ve Güntay Şimşek gibi beleşe business bilet,upgrade veya istasyon açılımı vs gibi gezilerle thy'yi öve öve bitiremeyenlerden ne farkınız kalıyor? 190
Tarladaki
11 Şubat 2019, Pazartesi 12:57:33 O tarlada bile iş teslim edilmeyecek adamın o yorumu yapması normal ali bey.ciddiye alınmaya değmez.22
..
11 Şubat 2019, Pazartesi 12:52:51 THY de business misafir edilen Uğur Cebeci değil mi bu tarlaya inmeye alışkınız diyen densiz. Bu adamın arkasında kim var çok merak ediyorum. Kabiliyetle olmadığı kesin152
Yaw boşversene
11 Şubat 2019, Pazartesi 12:40:49 Oylar yine çapıtılacak, ölenlere oy kullandırtılacak,bir kişi onlarca kağıda tek başına mühür basacak, daha oy kullanımı başlamadan sandıklara akşamdan basılan oylar atılacak. İsterse o havalimanı yarın çöksün, bunlar yine kazanır184
Özgür
13 Şubat 2019, Çarşamba 20:57:49 Şimdiden enseyi karartır ümidi kaybedersen nasıl çıkılacak aydınlığa? Mezbaha sıradında ilerlerken, önündekiler sıra sıra bıçak altına giderken hala önündeki otu yemekle meşgul olan kesimlik hayvanlardan hiç mi farkımız olmayacak?00
Korku
11 Şubat 2019, Pazartesi 12:08:44 Tirsiyorlar fiyasko olacak diye!42
Eski TGS’li
11 Şubat 2019, Pazartesi 11:58:54 Çok yanlış bir algıya kapılmışsınız sayın yazar; size şöyle söyliyeyim istanbul havalimanı eğer ki iptal edilsin bi şekilde olmadı başarılı olamadık açamıyoruz denilsin yinede Binali YILDIRIM bey İBB Başkanı olur. Erteme olabilir lakin dediğinizle hiçbir alakası yok. Millet havalimanına göre Binali beye oy verecek öyle mi yapmayın Allah aşkına.. saygılar178
Mağdur tgsli
11 Şubat 2019, Pazartesi 11:58:12 Bizim %75 ler den ses yok nezaman yatacak. 105
mafaky
11 Şubat 2019, Pazartesi 11:39:32 Şunun altını çizerek belirteyim: Eğer TSA gelip (Yeni) İstanbul Havalimanı'nı denetleyip kendilerince eksik ya da aksak bir şeyler bulursa, bunlar tamamen giderilene kadar bu meydana onay vermez. Yani bu meydandan, en azından Sam Amca ülkesine, uçak da (hatta sivrisinek dahi...) kaldıramazsınız oradan kalkacak bir uçağı buraya da indiremezsiniz. Bu kadar basit! Bu onay alınana kadar da THY buraya toptan taşınamaz; Kuzey Amerika transfer yolcusunu ne edecek? O seferler %65-70 transfer yolcusu taşımakta! TSA onayı şeklen ABD'nin işidir ama kimse merak etmesin: Kanada ve hatta İngiltere de bunu ciddiye alacaklardır. (Şu anda Londra Gatwick'e yapılmakta olan uçuşlara İngilizler neyin doğrultusunda olur vermişler onu bilemiyorum. Keza Paris, Frankfurt ve Münih uçuşlarına yapılan uçuşlar da nasıl bir onay ile yapılmaktadır?)82
Mehmet
11 Şubat 2019, Pazartesi 11:34:57 Uğur Cebeci'ye yazıklar olsun bu yorumundan dolayı. Özkök, Civaoğlu familyasından dinazor tayfası bunlar. 131
mafaky
11 Şubat 2019, Pazartesi 11:34:02 Bu yazıda Yeni Havalimanına tamamen taşınma olayının yeni erteleme gerekçesi olarak ay sonundaki Yerel Seçimler gösterilmiş. Bunun da etken bir faktör olduğunu kabul ediyorum ama yegane faktör olmadığını da tahmin ediyorum. Avrupa Havacılık Güvenlik Teşkilatı olan EASA burayı gelip tam denetledi mi; "İstanbul Havalimanından Avrupa'ya yapılacak tüm uçuşlar (havayollarının kendi güvenilirlikleri dışında) tamamdır, güvenle yapılabilir!" dedi mi? Bakın geldiler mi diye soruyorum? Bundan daha katmerlisi olan Amerikan TSA (belki ayrıca FAA) geldi(ler) mi; kendi açılarından teftişlerini yapıp sonucu bildirdiler mi? Ben geldiklerini dahi duymadım. IGA'cılara boşuna soru sorulmasın, hele ki Kadri Samsunlu'ya. Daha önceki IGA İnşaat A.Ş.'ci CEO'sunun başına gelenleri bildiği için zaten ağzını mühürlemiştir. Ama yazarın değindiği son nokta çok doğru: bu tür ertelemelerin gerçek nedenlerini daha ne kadar yasaklayıp insanları ahmak yerine koymaya devam edecekler? Güven kaybı oluşturuyorlarl150
Bir ilave
11 Şubat 2019, Pazartesi 22:05:15 EASA güvenlik teşkilatı değil Emniyet Ajansıdır. Güvenlik yani security ile ilgili bir görevi yoktur22
Karadeniz sahili !
11 Şubat 2019, Pazartesi 08:19:36 Karadeniz sahiline yapılan ordu-Giresun ve Trabzon havalimanlarının kış verimlilikleri ortada,sürekli iptaller dayvörtler vs.Aynı hat üzerinde bulunan iga nın da aynı şeyleri yaşayacağı aşikar.Havalimanının 5 km ötesinde karaburun limanına gittiğinizde herhangi bir balıkçıya sorduğunuzda kışın 6 ayının ancak topu topu 1 ayı denize çıkabiliyorlar bununda sebebi aşırı rüzgar.Havalimanı yeri konum olarak yanlış.Zaten etraftaki elektrik üreten rüzgar güllerini gördüğünüzde buranın ne kadar fırtınalı bir yer olduğunu görürsünüz.213
Ticari olarak !
11 Şubat 2019, Pazartesi 08:11:40 Her ne kadar asrın projesi olsada, ticari anlamda bakıldığında erbakan hocanın ta 25 yıl önce dediği gibi (google videosu var izleyelim) yap işlet devret yüzde 30-40 faizle para almaktır aynı şeydir diyor,devletin tüm altın yumurtlayan kurumları elinizden gider diyo,erbakan hocanın 25 yıl önce öngördüğü şeyler bugün aynen yaşanıyor.yap işlet devretli yavuz sultan ve osmangazinin ticari başarısızlığı ortada,burda hesap edilemeyen şey asgari ücretin 2000 lira olduğu yerde köprü gidiş dönüşü 220 lira olmaz,biz o kadar zengin bir millet degiliz! THY tarafı 10 tane köprüye reklam giydirmesini dahi İgaya kabul ettiremedi.Yükleniciler haklarını alıp buraya devlete teslim edecekler gibi görünüyor,çünkü altından kalkamadılar. Bence buradaki asıl korku ticari ve maddi anlamda.inşallah biz yanılırızda american airline,delta vs buraya gelirde havalimanı kendini çevirir.Yoksa thy Burda kendi çalıp kendi oynayacak gibi gözüküyor.182
Kaybetme korkusu !
11 Şubat 2019, Pazartesi 07:58:10 Sivas il başkanı yanlış benim yanlışımdır,hırsız ise benim hırsızımdır,ben ona sahip çıkarım dedi,Ankara adayı ise oy verenin cennetten yerinin ayrıldığını söyledi,Ankara ve İstanbul’u kaybetme korkusu ile parklara Alel acele meyve sebze tezgahları kuruldu.Parti bugüne kadar ictaatları ile varoldu,gelinen noktada sanki bu noktadan sapılmış gibi gözüküyor.Teşekkürler200
THY tepki vermedi mi?
11 Şubat 2019, Pazartesi 03:10:34 Pek tanımam ama bu uğur cebeci’nin yaptığı haberlerden gördüğüm kadarıyla Thy’ye baya yakın çalışıyor. Şirkete saygısı olmayabilir ama en azından kaybedilen canlara saygı duymalı. Böyle bir terbiyesizliği yapıyor da bizim en büyük markamız buna tepki vermiyor mu ? İşin özü: artık ne ölüye ne diriye saygı var tek saygı cebine koyduğu Yeşilliklerde.61
El Cevap
12 Şubat 2019, Salı 16:25:04 Hikmeti nedir bilinmez ama bu zatın sözü Thy'nin bütün süreç, prosedür ve yönetmeliklerinin üstündedir. Bu zat sürekli business uçar, bilet parası verip vermediği bilinmez, kabin ekibine bırakın teşekkür etmeyi, canlarına okumak için elinden geleni yapar, kokpit ekibine olmadık laflar eder ancak bu zat uçağa gelecek diye özel ikram bile yüklenir, ekipler teyakkuzda geçirilir, uçağa bakan gelecekken bile yapılmayan özel muameleler yapılır. Ülkemizde veya dünyada yazılarını pek okuyan olmadığı gibi, yazılarının ısmarlama olduğunu da okuyarak öğrenebilirsiniz. THY kendi kabin ekiplerinden dahi sakladığı yeni üniformayı ilk olarak bu zatla paylaşmıştır. 10
1 nisana ertelendi
11 Şubat 2019, Pazartesi 01:00:35 1 nisan gelincede,1 nisan şakası yaptık deyip ,29 agustosa ertelenecek,sonrası malum 29 ekim,30aralık ve 3 mart denecek peşpeşe taki 2020 ye kadar bu kısır döngü dönüp duracak,ne zaman hazır olursa o zaman açılsın,herkes metro metro diyor ama oda alakasız bir yere ucu Kağıthane’ye çıkıyor metronun onun faydası çok olmaz,benim tavsiyem İDO Kartal,Kabataş,Bakırköy’den deniz otobüsüyle ring seferler yapsın ,hem trafik olmaz hemde daha hızlı ulaşım olur70
Oy kaybı ?
11 Şubat 2019, Pazartesi 00:16:36 Taşınma süresince başarısızlık olursa oy kaybı yaşanacak yanlış anlamadıysak.Mantık olarak doğru karar.Diger açıdan bakarsak sürekli güvensizlik ve tutarsız açıklamalar var,çevre etkenlerle havalimanında çalışan 1 milyon kişi ve bu işleri takip eden kişilerin bu ortamda aksi oy verirse ne olacak ? Bu insanların verdiği oy değil mi ? Gazete kağıdımı ?756
Apo44
11 Şubat 2019, Pazartesi 07:55:30 Lafı sözü bir olmayana oy verilmez. Eğer açılmaz ise yıllardır oy veren biri olarak söylüyorum... kesinlikle oy yok. Yorulduk usandik artık. Millet ile çalışanlar ile dalgaya geçmeyi bırakıp ülke yonetsinler. Batirdiklari ekonomiyi Duzeltsinler. 81
Haklısınızz
11 Şubat 2019, Pazartesi 08:51:50 Bu belirsizlik yüzünden, insanların hayatlarıyla oynanıyor. Ama farkında değiller. Herkes hayatına yön vermeye gerekirse taşınmaya karar vermeye çalışıyor. Özellikle çalışanlar çok zor durumda. Ama kimse umursamıyor. Ve sırf bu yüzden, ben asla oy vermeyi düşünmüyorum ve hakkımı da helal etmiyorum diyen o kadar çok insan tanıyorum ki. Bunu da bir başarısızlık olarak görüyorlar, başarı değil.70
İstanbul Havalimanı bilmece mi bulmaca mı?
11 Şubat 2019 Pazartesi, 00:00:10 / Toplam : 59 yorumÇok beğenilenler
Tüm yorumlar