13 Nisan 2015 Pazartesi, 00:00:01 / Toplam : 155 yorum
Çok beğenilenler
ISG 1
13 Nisan 2015, Pazartesi 11:25:56
ISG kurulduğu günden bugüne kadar tüm olumsuz koşullara rağmen çok önemli başarılar elde etmiştir.Bu başarının mimarları en başta her daim şirkette varlıklarını sürdürmüş yönetim kurulu üyeleri ve özveriyle çalışan ISG personelidir.Bu şirkette iş yavaşlatma döneminde yolcu mağdur olmasın diye genel müdür yardımcıları ve çalışanlar sırtlarında valiz taşımışlardır. Ne yazık ki GMR sonra Limak şirketten ellerini çektikten sonra işler birden bire tek adam despotizmine yönelmiştir ve keyfi yönetim başlamıştır. İşverenin şirketin işleyişinde 1.derecede sorumlu olduğu düşünüldüğünde hem hukuki hem de ahlaki olmayan bu tavırlara izin vermeyeceğini düşünmekteyim. Genel müdürün hangi ruh hali içinde iş barışını bozmak ve iyi gitmekte olan şirkette huzursuzluk yaratmak istediğini anlamakta zorlanıyorum.Geriye dönük grafiklere bakıldığında ISG nin hedeflenen noktaya çok önce ulaştığı görülürken bu tür baskı yönetimini anlamakta ise tamamen zorlanıyorum.510
CVP ISG 1
13 Nisan 2015, Pazartesi 11:45:06 ÖNCELİKLE YORUMUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDİYORUM. ISG'Yİ BELİRLİ BİR DÖNEM ÇALIŞTIĞIM ŞİRKETİN RAKİBİ OLMASI NEDENİ İLE TAKINDAN TAKİP ETTİM. VE DE SİZİNLE HEM FİKİRİM.OLAN BİTENLER KOLAY ANLAŞILABİLİR ŞEYLER DEĞİL.ŞİRKETLERDEKİ ÜST YÖNETİCİLERİNDE GÖZLEMLENMESİNİN GEREKTİĞİNE İNANIRIM. BUNUN YAPILMAMASI HALİNDE BÖYLE OLUYOR. BU NEDENLE SİSTEMDE BAŞKA ÖRNEKLER DE YAŞANDI.SİZE TEKRAR TEŞEKKÜRLERİMİ SUNUYORUM.GENEL MÜDÜRÜN OĞLUNU KONU ALMAYAN BİR YORUM OKUMAKTAN ÇOK MUTLU OLDUM.
140
ISG 2
13 Nisan 2015, Pazartesi 11:36:58
Bu yönetim biçiminin aslında yönetememe biçimi olduğu çok açıktır. Şirketin bugüne kadar elde ettiği tüm kazanımların bu kadar hızla tüketilmesinin sebebi işi tek başına yürütmeye çalışan genel müdürün yetersizliğidir. Başarılı, zeki ve çalışkan insanların sırtında yükselirken sessiz kalan ama sonrasında onları kendine rakip görerek acımasızca yıpratan bir genel müdürden başka da atak beklenemez di. Bu durumda ISG nin yeni sahiplerinin farklı milletten ve kültürden oluşu bir handikaptır. Bir devlet şirketi oluşları ise ne kadar hantal ve bürokratik olduklarının kanıtıdır. Ne var ki Malezya halkının ödediği vergilerle alınmış bir şirketin nasıl yönetildiğini , nasıl yanlış yönlendirildiklerini ve nasıl ayakta uyutulduklarını fark ettiklerinde çok ta sessiz ve duyarsız kalacaklarını sanmıyorum. Bu durumda iş çalışanlara düşmektedir. Korkusuzca haklarını savunmalı ve herşeyin asıl sahibi ve sorumlusu olan işverene bu durumu aktarmalılar500
CVP ISG 2
13 Nisan 2015, Pazartesi 11:49:02 EVET İŞ ÇALIŞANLARA DÜŞER AMA, GELEN YORUMLARI OKUYUNCA BU KONUDAKİ ÜMİDİM SIFIRLANDIYA YAKIN. KORKUNUN ECELE FAYDASI YOK. YA CABA SARF EDECEKSİN YA DA SUSUP OTURACAKSIN. SİZİNKİLER HEM ÖYLE HEM BÖYLE HAREKET EDİYORLAR. SİZE TEKRAR TEŞEKKÜR EDİYORUM. MORALİMİ DÜZELTTİNİZ.70
Tüm yorumlar
barakras
13 Haziran 2015, Cumartesi 23:57:14 Herkes kraldan çok kralcı iken bu işlere dur demek çok zor...kraldan çok kralcının statüsü öyle bir hale gelmiş ki hiç eksik olmuyorlar...kralı öldürsen de onlar kral öldü yaşasın yeni kral diyorlar.00
xvz
20 Nisan 2015, Pazartesi 20:31:14 Sevgili bir arkadas şöyle bir yorumda bulunmuş " Bu şirkette iş yavaşlatma döneminde yolcu mağdur olmasın diye genel müdür yardımcıları ve çalışanlar sırtlarında valiz taşımışlardır. " sormak istiyorum acaba kimdi onlar? Ben kimseyi görmedim 15 dakikadan fazla ne zaman ki iş yavaşlatan işçiler araçlarla gelip Sevgili Arkadaşın bahsettiği genel müdür yardımcıları ve çalışanlara birşeyler fısıldatıktan sonra.. sadece komik geldi ne sallamışsın bee10
zzzz
25 Nisan 2015, Cumartesi 11:58:51 burdaymıydın bilmiyorum ama sana onlarca çalışan sayarım..00
Derslik bir yazı
20 Nisan 2015, Pazartesi 15:24:12 Kişilerden münferit olarak, yazı bir çok yönetici için öğreti niteliğindedir. Yöneticilerin sistem kurmak yerine kişilere endeksli yönetme çabaları kurumları başarısızlığa itiyor, itaat kültüründe bu yüzünden inevasyon olmuyor. Liyakatın itaatın önüne geçtiği kuruluşlar başarıyı yakalıyor. Umarım koltuklarını kendi öz malı zanneden tüm yöneticiler ve yönetici adayları bu ibretlik olaydan ve bu yazıdan ders çıkarırılar.30
CVP DERSLİK
20 Nisan 2015, Pazartesi 16:09:30 TEŞEKKÜRLER EDİYORUM AMA KİMSENİN DERS ALACAĞINI DA ZANNETMİYORUM. TAKİBİNİZ İÇİN SAĞOLUNUZ.10
sumbul
18 Nisan 2015, Cumartesi 22:49:22 tgs cekinlerinde Sümbül görmüşler...şişe mantarı gibi oturuyorumus öyle diyorlar:)00
CVP SUMBUL
19 Nisan 2015, Pazar 18:34:53 KUZUM BU YORUMLARI HERKES OKUSUN VE DE ANLASIN DİYE YAZMIYORMUSUNUZ?10
İsim / Rumuz
18 Nisan 2015, Cumartesi 18:15:47 Süleyman efendi diye bir bhs Opr var di ki herif yalan dolan makinası virüs şimdi tgs de böylesine tam sopa lazım boylesine ordada ömrün çok olmaz merak etme kusummm:)110
köprü
18 Nisan 2015, Cumartesi 19:43:17 o havacılık müdürcügü Limak adamıyım diye ortalarda gezdi gezdi Limak çekilince sesi kısıldı :)yaptıgı listelerde elinde patladı. Tav alacak rahat olun tanıdıklar var burdan bize çok ekmek çıkar diye yedigi çanaga pisleyen zatı muhterem nacizane benimde fikrim attıgınız o yalanlar bi yerlerinize dolanır.70
köprü
18 Nisan 2015, Cumartesi 19:43:17 o havacılık müdürcügü Limak adamıyım diye ortalarda gezdi gezdi Limak çekilince sesi kısıldı :)yaptıgı listelerde elinde patladı. Tav alacak rahat olun tanıdıklar var burdan bize çok ekmek çıkar diye yedigi çanaga pisleyen zatı muhterem nacizane benimde fikrim attıgınız o yalanlar bi yerlerinize dolanır.40
süleyman
18 Nisan 2015, Cumartesi 19:52:13 benı ne kadar buyutmussunuz gozunuzde:)ben her yerde ısımı laıkıyle yapar yalanın hep karsısında olurum her zaman oldugu gıbı. sızın deyımınızle burası benı yalan makınası halıne getırmedı cok sukur :) herşeyi heryerde konuşacak kadar alnım açık keşke sizlerinde ögle olsa. Bana sopa atacak adamıda beklerim kuşummmm :)71
iPhone Uygulaması
18 Nisan 2015, Cumartesi 00:53:47 Hele sutaltı ve köprülerden sorumlu mudur var ki bu yazılanlar hafif kalır sutaltını calışma bakanlığı bile şikayetlerden dolayı denetlemeye Aldı ceza bile gelmiştir bu müdür tam bir yalan makinası boncuk dağıtır benim bildiğim 10 personele amirlik şeflik sözü kendisine dedikodu götürürsen 500 600 brüt Maaş zammını alırsın yanındada en yüksek prim İ kaparsın zorla kim kime ne Demiş sizden dedikodu almaya calışır zaten kendisini sutaltı veya köprülerde göremezsiniz yada check-in bölgesinde yada üst yönetimin giriş yaptığı kapıda ozellıkle ıse Geliş ve Gidiş saatlerinde kendisi boy gösterir kendisiyle iş konusunda ters düşenlere mobing e baslar kendi pofpof layıcı Takım'ı vardır yanlış yapıldığı zaman yalanla üzeri kapatılır saymakla bitmez70
CVP I PHONE
18 Nisan 2015, Cumartesi 08:44:20 SÖYLENECEK BİR ŞEY YOK. TAKİBİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDİYORUM.40
tesekkur ederiz
17 Nisan 2015, Cuma 23:37:21 cetin bey. sizi tanımıyorum. hiç konuşulmayan tabu olan şeyleri konuşulur yaptınız. teşekkür ediyoruz. çalışanlar eskisi kadar korkmuyorlar. dikkat ettiniz mi bimem 100'ü askın yorumda bir tane yanlıs diyen yok. Bir iki yakınının bunu yorum icinde söyleyeceğini dusunuyorduk ama yanılmısız.Arkadasın bırı koridorlarda kahkaha ıle guldugunu soylemıs. normal bır tepki degil bu. Allah insana akıl versi.n şaşırtmasın ve bu kadar yanlız bırakmasın. 50
CVP TEŞEKKÜR..
18 Nisan 2015, Cumartesi 08:41:30 EVET SİZE CANI YÜREKTEN KATILIYORUM. AYNEN YAZDIĞINIZ GİBİ. ALLAH İNSANA AKIL VERSİN, ŞAŞIRTMASIN VE DE BU KADAR YALNIZ BIRAKMASIN. BU DURUMLARDA KORİDORLARDA KAHKAHA İLE GÜLMEK EN AZINDAN SAĞLIKLI BİR TEPKİ DEĞİL GÖRÜŞÜME GÖRE.10
Namdar beyyy
17 Nisan 2015, Cuma 15:16:46 Namdar bey gm nin sağ kolu olduğunu öğrendiğinde çok sevinecek. Odasını gm nin odasının yanı başına taşımak için çok uğraşmıştı. Gerçi odalar yakın olunca yediği fırçalar arttı galiba40
MALEZYA DİKKAT!!!
17 Nisan 2015, Cuma 14:37:18 Şirketin başındakinin tavırları ve yönetim şekli yakınındakileri de etkiliyor. Burada sadece GM'den bahsedildi ama madem konu açıldı, GM'nin sağ kolu Namdar Efendi'nin personele insanlık dışı davranış ve hakaretlerinden de bahsetmek lazım.
Malezyalı Şirket Sahipleri; Burada yazılanları teyit etmek veya boşa çıkarmak çok kolay. Yapın içten bir araştırma, görüşün ayrılan ve hali hazırda çalışan personel ile ve gerçek durumunuzu görün. Bu kadar yatırım yapılan bir işletmeyi bu kadar kötü yöneticilere emanet etmeyin!30
CVP MALEZYA DİK..
17 Nisan 2015, Cuma 14:54:01 BİRİNİZ NAMDAR BEYDEN GM'İN SAĞ KOLU ŞEKLİNDE BAHSEDERKEN BİR DİĞERİNİZ ONUNDA ZOR DURUMDA OLDUĞUNU VB.. ANLATIYOR. BİLDİĞİM KADARI İLE NAMDAR BEY GENEL MÜDÜRÜNÜZE BAĞLI DEĞİLDİR. BU TÜR KONULARDA HİSSİ OLMAMAK GEREKİR. TABİİ Kİ GENEL MÜDÜR İÇİN DE.12
DİKKAT
17 Nisan 2015, Cuma 15:14:03 Malezyalılar bunu yapmalı ama tarafsız ve ifade verenin başına bir şey gelmemesini sağlayarak. Çünkü çalışanlar kendi aralarında Malezyalılara nasıl güveneceğiz diye konuşuyor. Ayrıca Namdar bey sağ kolu olamaz.olsa olsa korkup susanlardan dır. Halbuki direk yk ya bağlı ama adamda dirayet sıfır50
değnekçiler
17 Nisan 2015, Cuma 13:13:30 sadece ISG de olan bu hadiselerin oraya mahsus olmadığı günümüz uygulamalarına bakınca açıkça görülür. sadece belirli bir bölge esas alınarak sanki bu olaylar oradaki yöneticilerin tutumu yüzünden ve o yere özgü koşullar içerisinde gerçekleşiyor diye düşünmek insanları yanıltır. habere konu olan olaylar zinciri aynı uygulamalara sadece bir örnek olarak verilmiş ise diyeceğim olmaz ama şikayet ve dillendirilen ifadelerin genellenmediği de düşünülürse sanki başka yerlerde bu olayların olmadığı veya bu olayların münferit olaylar olduğu gibi bir izlenim doğuyor. uzatmamak açısından, masayı ve koltuğu bulan, çekmecesine de değneğini mutlaka koyuyor. bu her yerde böyle, ben böyle bilirim, gördüklerim de böyle. bazıları yanlışlıkla üzerine otursalar da o değnek hep orada durur. 10
Vizyon eksikliği
17 Nisan 2015, Cuma 09:24:01 Küçük olsun benim olsun her şey benim kontrolümde olsun gibi anlayışlar egosu yüksek insanı belki mutlu edebilir ve hatta hak ettiğinden fazla kazanç elde etmesini de sağlayabilir. Doğrusu bu arkadaşın ilgilendiği muhtemelen işin bu kısmı. Vizyon, kurumsal başarı, çalışma barışı, kolej takımı vs gibi üst kategoride işlerin boyunu aştığı muhakkak. Tuhaf olan ise hakkında bu kadar çok ve ağır eleştiri yapılırken terminal binasında kahkaha atarak dolaşması. İnsan en azından benim için neden böyle düşünüyorlar, herkes mi yanlış düşünüyor ne fena diye bir parça üzülür dert eder ve bu duygu suratına yansır. Çok yazık50
CVP VİZYON
17 Nisan 2015, Cuma 12:58:55 İNSANLARIN DÜŞÜNCELERİNDEN RAHATSIZ OLABİLECEK KİŞİLER ZATEN BÖYLE DAVRANIŞLARDA BULUNMAZLAR.BU DURUMDA KAHKAHA ATMAK İSE RUHSAL HALİN DEĞİŞİK BİR TEZAHÜRÜDÜR.BANA HHİÇ TUHAF GELMEDİ DOĞRUSU. TAKİBİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER EDİYORUM.20
vizyon eksikliği
16 Nisan 2015, Perşembe 18:35:13 Lider olmak farklı bir meziyet, liderler ekiplerinin kalitesi ve üretkenliği kadar değerlidirler. Kendini önemli ve değiştirilmez kılmak için etrafındaki tüm bilgili ve becerikli insanları göndermeye çalışarak sadece fırsatcı olunur, kalıcı ve sürekli olunamaz. 3 ay 5 ay daha maaş gelsin, 8. evimi de alım matığıyla hareket eden yöneticiler kariyerlerinin son döneminde isimlerini böyle lekelerler. Her sunumu yapmaya çalışmak, her kürsüde konuşmak, her davete gitmek her yerde ben varım demek lideri değerli kılmaz. Bu sektöre ne kattığın, ne yenilik getirdiğin altındaki gençlere entrika dışında ne verebildiğin önemlidir. Ekipcilik liderle başlar, ekiplerine değer veren liderler değer bulurlar ISG'de bu tür liderler vardı. Şirket ilk dört sene bir kolej takımı gibi çalıştı, bu yüzdende bir çok kişi dönen entrikaları ve oyunları göremedi. Göremeyenler ayrıldı kalanlar tiyatroyu seyretmeye devam ediyor. Unutmayınki her oyunun bir sonu var. 110
CVP VİZYON EKS..
16 Nisan 2015, Perşembe 19:19:45 BU KONULARA İNSANLAR ELİNDE OLMADAN GİRİYOR. ANCAK FAZLA DALIP İŞİ UNUTMAMAK GEREK. ISG'NİN KURULUŞ VE TAKİP EDEN DÖNEMİNİ RAKİP ŞİRKETTE ÇALIŞMAMADAN ÖTÜRÜ ÇOK YAKINDAN TAKİP EDEN BİRİYİM. DOLAYISI İLE İFADELERİNİZE KATILIYORUM. TAKİBİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDİYORUM.20
MAHB
16 Nisan 2015, Perşembe 23:54:08 Yazdıklarınızın tamamına imza atarım.Ancak aynı bakış açısı ve vizyonsuzluk muhtemelen patronlarındada var.Sadece hisseleri almak için 500 milyon euro verdikleri şirket nasıl yönetiliyor hiç mi merak etmezler. Allah bilir MAHB tada kafasına uyan bir iki adam bulmuş çoktan kafalamıştır. Ama unutmamak lazım. MAHB bir devlet şirketi. Sonuçta malezya halkının ödediği vergilerle kurulmuş. Bir bakarsanız malezyada ki muhalefet paralarımızı nasıl yönetiyorsunuz diye hesap sormaya başlamış, işte o zaman başlar şimdiki müttefikler bir birini satmaya30
CVP MAHB
17 Nisan 2015, Cuma 08:29:07 ARKADAŞIM. İŞ MALEZYADAKİ MUHALEFETE KALDIYSA KÖTÜ. HİÇ BİR ŞEY SONSUZA KADAR SÜRMÜYOR. GÖNÜL İSTERDİ Kİ BUNLAR OLMASIN VE BİZ YAZACAK GÜZEL ŞEYLER ARAYALIM. TABİKİNİZ İÇİN SAĞOLUNUZ00
OBJEKTİF
16 Nisan 2015, Perşembe 15:41:03 Yazılarınızı fırsat buldukça okuyorum. Ne zaman TAV gerçeklerinden bahsedeceksiniz diye sabırsızca bekliyorum. Bu mektubun adres kısmında TAV yazma ihtimalini göremiyorum. Bir gün objektif olacağınızdan eminim.02
CVP OBJEKTİF
16 Nisan 2015, Perşembe 15:59:55 EN AZINDAN KENDİM İÇİN SORABİLİRİM. SİZ BİZİ SEKTÖRÜM TÜM ŞİRKETLERİNİ TANIYAN, İÇİNİ DIŞINI İLEN BİRİLERİ OLARAK MI GÖRÜYORSUNUZ. ŞU ANA YAYINDA OLAN KONU BANA MART AYI BAŞINDA GELDİ. ARAŞTIRDIM. DOĞRULUĞUNA EMİN OLDUKTAN SONRA ŞİMDİ YAYINLAYABİLDİM.O KONUYA HİÇ DEĞİNMEDİĞİME GÖRE OBJEKTİF OLMADIĞIMI NEREDEN ÇIKARTIYORSUNUZ Kİ. HELE SİZ OBJEKTİF BİR BAKIŞLA BANA SORUNLARI YAZIN ÖNCE BİR BAKALIM.20
fatihçik
16 Nisan 2015, Perşembe 14:58:30 Tayanç abi,Ömer bey ve Burcu Maden mi hiç çalışmıyorlardı merak ettim. Bu 3 isimde ayrı departmanlarda çalışıyorlardı. Bunların çalışmadıkları için atıldıklarını iddia etmek için arkadaş çok yakından tanıyor olmalısınız 20
Fatihcik
16 Nisan 2015, Perşembe 13:17:39 Adamın haklı olduğu yanlar da var.Köşe yazarı asıl olanca gücüyle çok fazla araştırmadan giydirmiş.Yorumlarda kovulan birkaç kişiden söz edilmiş.Adamlar hiç çalışmıyorlardı.Finansta ise büyük bir vurgun yapıldı.Tabi ki gereği yerine getirilir.Bu arada neden güvenlikçilerden ve yer hizmetlerinden bahsedilmiyor.Oldu olacak rezil güvenlik yönetiminide yazın.Şirketi taşere ettiler müthiş beceriksiz yöneticiler getirdiler başlarına, havaalanı çok güvenli oldu! Yer hizmetlerini özelleştirdiler, olanca aksaklık ve hata yapan bir ekip oluşturdular.Hadi bunları da araştırın biraz da görün.011
CVP FATİHÇİK
16 Nisan 2015, Perşembe 14:16:53 BEN YAZIDA HİÇ BİR İSME DEĞİNMEDİM. ZİRA İNSANLARI TANIMAM. SEVEN VAR, SEVMEYEN VAR. İSİM ZİKREDİP NASILDIR DİYE SORMAK DOĞRU DEĞİL. OYUNCAK OLUR İNSAN. ESASEN SİZDE YAZILANLAR YANLIŞ DEMİYORSUNUZ.OLDU OLACAK DİYE BAŞLAYIP İLAVE EDİYORSUNUZ BİR ŞEYLER.YORUMUNUZ HEM NALINA HEM MIHINA. 40
vurgun
16 Nisan 2015, Perşembe 14:47:53 Vurgunu yapanlar adalete sevk edildi mi yoksa acele üzerimi kapatıldı. Bir işin üstünü kapatmak doğru mu. Başka nelerin üstü kapatıldı acaba.Birde vurgun yapılırken yöneticiler ne yapıyormuş,galiba uyuyorlarmış101
iPhone Uygulaması
16 Nisan 2015, Perşembe 11:21:31 Ben bu şirketde uzun bir süre çalıştım anlatılanlar az bile kalmış fakat malezyalıların bu konuların büyük bölümünden haberi yok anladığım kadarı ile malezya airportun yönetim kurulunun mailleri var bu yazıyı ingilizceye çevirip göndereceğim. 130
CVP I PHONE
16 Nisan 2015, Perşembe 12:11:10 ISG' DEKİ ARKADAŞLAR MÜTEŞEKKİR OLACAKTIR. TAKİBİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER.41
Söylenen az
16 Nisan 2015, Perşembe 13:23:21 Çetin beyin yazısına 120 den fazla yorum yapılmış.Allah için bir tek kişi de çıkıp ya bu adam böyle değildir hepiniz yanlış düşünüyorsunuz dememiş.Demek ki söylenenler gerçekten azmış91
İyi olur
16 Nisan 2015, Perşembe 13:55:56 Gerçekten böyle bir şey yapmak lazım.Adamların dünyadan haberi yok.Buğday süslü püslü laflarla onları burada her şey yolunda diye kandırıyordur. Belki sayenizde farkına varırlar90
ELİF
16 Nisan 2015, Perşembe 11:05:18 GÜNAYDIN. BU DEVİRDE İYİ İNSANI BULMAK ÇOK ZOR. ÇETİN ÖZBEY SİZLERİ CANI GÖNÜLDEN KUTLARIM. KALP KIRMAK KOLAY YAPACAK USTASI YOK. HEPİMİZ ALLAHIN KULUYUZ HEPİMİZ TOPRAKTAN GELDİK TOPRAĞA GİDECEĞİZ BUGÜN VARIZ YARIN YOKUZ. KULA KULLUK EDİLMEZ ALLAHA KULLUK EDİLİR. HEPİMİZ BU DÜNYADA VAROLMAYACAĞIZ. ÖLÜM GELDİĞİ AN NE İLERİ NE GERİ GİDER. O YÜZDEN KİMSE BİRBİRİNİN KALBİNİ KIRMAYA HAKKI YOK. ALLAH BİLE NE DİYOR. KUL HAKKIYLAN GELMEDE NEYLEN GELİRSENİZ GELİNİZ DİYOR. İYİ GÜNLER İYİ İŞLER. ALLAHA EMANET OLUN. SAYGILARIMLA,00
çetin bey,
16 Nisan 2015, Perşembe 10:46:21 yazınızı bu gün okuyabildim. böyle davranan yöneticilerin duyurulması lazım. Bana göre salkım ve saçakları ile bu konu devam etmeli. Ben ISG' de çalışmıyorum. Peki sana ne diyeceksiniz. Bizdekine neden dokunmuyorsunuz sizde neleri vardır. hem de kadın erkek eşitliği de sağlanmış olur.sizce bizimkinin farkı varmı?siz uzaksınız konulardan..isterseniz her türlü bilgiyi verebiliiriz.bana göre sivil havacılıkla ilgili bir sitede sivil havacılık çalışanlarının bu tür sıkıntıları mutlak yer almalı. Her ne kadar patronlar bunları biliyor ve ses çıkartmıyorlarsa da yinede yapmak gerekir.70
CVP ÇETİN..
16 Nisan 2015, Perşembe 11:00:22 BU TÜR YAZILAR YAZMAK PEK KEYİFLİ DEĞİL KARDEŞİM. KALDI Kİ YAZIP ÇİZMEKLE DE BİR ŞEYLERİN DÜZELDİĞİ YOK GİBİ DEDİĞİNİZ GİBİ PATRONLAR NE YAPTIKLARINI ( TABİİ HEPSİNİ DEĞİL ) BİLİYORLAR. KADIN ERKEK EŞİTLİĞİNİ HER KONUDA SAVUNALIM AMA BU KONUYA KARIŞTIRMAYALIM İSTERSENİZ. YİNE DE SİZ BİLGİLERİ İSTERSENİZ GÖNDERİN BİR BAKALIM. YETER Kİ HEPSİ DOĞRU OLSUN VE ABARTILI OLMASIN.00
Mercedes
15 Nisan 2015, Çarşamba 23:23:38 Otel müdürü Erhan Cetin ide kendi altına E350 cdi çekene kadar tuttu arabayı alınca gönderdi
Şimdi BMW ye düşmüş , eh ne diyelim el atina binen çabuk iner, bu kadar ahla kendisine İstanbul kart tavsiye ederim, nasıl olsa kendi öz kabiliyeti ile ancak onu alır sayın buğday 80
CVP MERCEDES
16 Nisan 2015, Perşembe 10:52:08 ARKADAŞIM SİZİN ŞİRKETE İŞVERENE YAKIN VE DİREK ONLARA BAĞLI BİR İKİ DENETÇİ GEREK.KİMSEYİ DİNLEMEYECEK TÜRDEN.GENEL MÜDÜRLE HİÇ BİR ORGANİZASYONEL BAĞI OLMAYAN. İNANIN Kİ BUNLARIN HİÇBİRİ OLMAZDI.30
TRAJİ KOMİK
15 Nisan 2015, Çarşamba 18:06:34 En traji komik olan ise yüzüne gülen çok sayıda çalışanın ve en yakın olduğu insanların bile fırsatını buldukça aleyhine konuşmaları60
CVP TRAJİ...
15 Nisan 2015, Çarşamba 19:34:16 HAYAT BÖYLE KARDEŞİM.MAALESEF BÖYLE. O TÜRLERİ YALNIZ BIRAKMAK GEREKİR.TEK BAŞINA.10
Liyakat
15 Nisan 2015, Çarşamba 16:18:51 Kendine acımadan yüzlerce kilometre yol yaparak işe gelip dönerken bile belli olmalıydı. Aldığı maaş ve pirimler için Allah şükür deyip, bu yıl da bir ev aldım mantığı olan birisi zaten üzerinde düşünülmesi gereken birisidir. Ve en kötü huyu evet dedikodu ile çok uğraşmasıdır
Sevgiler160
liyakata
15 Nisan 2015, Çarşamba 16:53:33 Her şeyi çok güzel özetlemişsiniz.Beceri ve vizyon akıl ile birleşince faydalı işler ortaya çıkar.Havacılık sektöründeki gelişmeleri internetten takip eden,uluslararası hiçbir toplantıda adı geçmeyen,havacılık sektöründe neredeyse bırakın dostu hiç arkadaşı olmayan,kapı dinleme yada birilerinin taşıdığı dedikodularla şirket yönetmeye kalkan biri ise ortaya böyle rezaletler çıkarır150
otopark
15 Nisan 2015, Çarşamba 16:58:18 Otoparkta ki vale hizmetleri ile ilgili teftiş yapmaya kalkınca iç denetçi uluhan beyi gönderdiği söyleniyor. Aynı şekilde şimdi ki denetçi zübeyde hanımda aynı nedenle istenmeyen eleman durumunda93
Liyakat
15 Nisan 2015, Çarşamba 16:15:45 İşi ehline vermek gerekir derken, hangi konuda ehil olduğunu bilmek lazım.Hatta atamayı yapanların ehil olmalarına bakılır. En baştan belli olan bugünlerin geleceği için şimdi konuşmak geç ama hiç değilse başlangıç.
Ilk işaret yapılan kiralamalar dı. Bu işte yalnız değildi ama Gökhan bey, muavini Mustafa doğandı. Bütün yiyecek ve içecek yerlerini, hatta oteli bile kifayeti ne olduğu belirsiz işletmeye vermesi, ardından tek patron olarak limak görülüp ona göre kiracı edinmek, bu arada sorulması gereken neden kendisine yardımcı dayanmadığıdır. Bu anlaşmazlıkların bedelini server aydın nedeni ile hem Isg hem sun ödemiştir, freeshop ayrı bir hikâyedir, genel havacılık terminalinden yapılan zarar saklanmaktadır, nerdeyse batmayan kiracı kalmamıştır, buna setur dahildir.turkısh-Opet dahildir, yer hiMetleri dahildir
Şimdi sorarım memurluktan gelen bit insanı böyle bit işin başına koyarsanız, vizyondan çok biat tarafına Bakarsınız ve hatta en basit örnek kendine en üst seviyede Önem vermeyen 150
GM
15 Nisan 2015, Çarşamba 16:56:04 Aynı Mustafa Doğanı yollamak için ne kadar çok uğraştı.Ne şartlarda yolladığı da muamma40
kargo
15 Nisan 2015, Çarşamba 17:00:09 Kargoya olan ilgisi ve kargonun doğrudan kendisine bağlı olması neden olabilir.bilgisi olan??10
n'oldu böyle
15 Nisan 2015, Çarşamba 11:54:05 yoksa sopalı bekçi yorum yazanların tespit edilebileceğini mi söyledi. baktım birden sesiniz kesildi.01
CVP N'OLDU...
15 Nisan 2015, Çarşamba 11:56:39 HER NE KADAR YORUMLARI CEVAPLAYACAĞIMI SÖYLEMİŞ İSEM DE BU NOT'A CEVAP VERMEK BANA DÜŞMEZ.00
n'oldu böyle cevap
15 Nisan 2015, Çarşamba 13:03:22 Ah be dostum keşke tespit edip işlem yapsa ve sonra iş mahkemeye dökülse. Böylece değnekçinin bilinen bilinmeyen tüm yaptıkları bir bir ortaya dökülse. Gör bakalım o zaman neler çıkıyor ortaya 80
ses kesilmez
15 Nisan 2015, Çarşamba 13:05:53 Çalışanların büyük kısmı korkar. Bu kadar konuşulması bile müthiş. Baksanıza kaç yorum yapılmış. Millet korkmasa bu yorumlar 20 katına çıkardı.Daha ne olsun60
hukuk.
14 Nisan 2015, Salı 18:59:28 bir yanlış anlaşılmanın önüne geçmek adına bunu yazıyorum; okuyucular az ya da çok mobbing tanımı hakkında buradan veya başka kaynaklardan bilgi sahibi olmuşlardır; işyerinde bu veya benzer konuların hukuki açıdan değerlendirilmesi dava konusuna göre farklılık gösterebilmektedir, bu konuda bazı dosyaları okuma şansım olmuştu, farklı davalarda süre konusunda bir hüküm görmedim ama olayın süreklilik kazanması karar hükmünde belirtilmiş idi. ancak, tek başına bir olay mobbing için belirleyici olmazken bir başka davaya -mesela bir ceza davasına, aynı olay tek başına belirleyici olarak konu olabilmektedir. özellikle kişilik ve kişiliğe karşı işlenmiş suçlar kapsamında değerlendirilebiliyor. bilgilerinize...00
CVP HUKUK
14 Nisan 2015, Salı 20:26:39 BENİM AÇIMDAN YANLIŞ ANLAŞILAN BİR ŞEY YOK. ARKADAŞLARIMIN BU KONUDAKİ BİLGİLERİNİN YETERSİZ OLDUĞUNU GÖRDÜM VE BİR ÜNİVERSİTENİN MOBBİNG ÜNİTESİNİN BİR YAZISINI PAYLAŞMAKTA FAYDA GÖRDÜM.ANCAK YAZI UZUN GELDİ VE SİSTEM ANCAK BEŞTE BİRİNİ KABUL ETTİ. GÖRDÜĞÜM KADARI İLE ARKADAŞLARIM ÇOK ZEKİ, İKİ CÜMLEDEN TÜM YAZIYI ANLADILAR VE BENİ DE MOBBİNG UYGULAYAN BİRİ OLARAK YORUMLADILAR. BU DURUMDA TABİİ Kİ BU ARKADAŞLARLA BİLGİ PAYLAŞIMINDA BULUNMAMA GEREK OLMADIĞINI DÜŞÜNDÜM. HER NE İSE APH' DA BU YAZIYI YAZMIŞ BULUNDUM BİR KERE. YAZIDA BELİRTİLENLER DOĞRUYDU AMA YİNE DE ANLAŞAMADIK ISG'NİN ,İNSANLARI İLE. SİZE VERDİĞİNİZ BİLGİ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM. BENİM İÇİN FAYDALIDIR.MAİLİNİZİ BİLSEM O YAZIYI SİZE GÖNDERİRDİM. TEKRAR TEŞEKKÜR EDİYORUM.SYG. M.ÇETİN ÖZBEY10
6 AY HA
14 Nisan 2015, Salı 16:05:31 Mobbing nedir diyen arkadaş muhtemelen avukat. Fazla soğuk ve hukuki bir dille yazmış. Hemen aklıma gelen bir ismi hatırlatmak istiyorum. Mustafa Doğan. ISG de ticaret departmanında direktör olarak çalışmaktaydı. ISG genel müdürü Gökhan Buğday bu arkadaşımıza ne kadar mobbing uyguladı biliyormusunuz. Tam 3 yıl. Mustafa Doğan direndi de direndi. Sonra Mustafa Doğanı otele görevlendirdi. Oda baktı bu işin sonu yok gitti pazarlık etti anlaşıp ayrıldı.Mobbing nedir başlıklı yorum yapan arkadaş böyle resmi ve soğuk bir dille yorum yapınca aklıma geldi40
CVP ALTI AY HA.
14 Nisan 2015, Salı 16:33:38 MOBİNG YAZISINI SİSTEM TAM OLARAK ALMADI. UZUNLUĞU NEDENİ İLE. GAZİ ÜNİİVERSİTESİNİN "MOBBİNG BİRİMİ'NİN YAZISIDIR. BU KONU SICAK BİR DİLLE YAZILACAK SEMPATİK BİR KONU DEĞİL ZATEN. ÇETİN ÖZBEY10
hadi oradan
14 Nisan 2015, Salı 14:38:41 EMRE KAYA, ÖMER KUYUCU, TAYANÇ ABİNİN SUÇLARI NEYDİ.BURCU MADEN MOBBİNG BİLE UYGULANMADAN DİREK OĞUL ŞİKAYETİNDEN İŞTEN ATILDI. SİZ HANGİ MASALI ANLATIYORSUNUZ30
CVP HADİ ORADAN
14 Nisan 2015, Salı 16:41:03 MASAL ANLATAN KİM . BUNU NEDEN ŞİMDİ SORUYORSUNUZ ANLAYAMADIM. İSMİNİ VERDİĞİNİZ ARKADAŞLARIMIZ İŞTEN ÇIKARTILDIĞI ZAMAN NEREDEYDİNİZ. O ZAMAN İŞLEMİ YAPANLARA NEDEN SORMADINIZ?10
ÇALIŞAN
14 Nisan 2015, Salı 17:36:00 GALİBA TÜM EZİLENLER SİZİN BU YAZINIZLA BİRLİKTE KORKULARINI BİR TARAFA BIRAKTI.HERKES CESARETİNİ TOPLAMIŞ VE OLAN BİTENİ GÖZLER ÖNÜNE SERİYOR GİBİ20
CVP ÇALIŞAN
14 Nisan 2015, Salı 18:01:45 MEMNUNİYET VERİCİ TABİİ Kİ. ANCAK NASIL BİR DÜZENSE NOTLARI OKUMADAN BANA SALDIRMAYA BAŞLADILAR.00
MOBBİNG NEDİR?
14 Nisan 2015, Salı 14:25:05 ÇALIŞANLARIN MOBBİNG İLE İLGİLİ DOĞRU BİLGİ EDİNMELERİ ŞART. BİR YERE KAYDEDİN VE OKUYUNUZ LUTFEN.
ÇETİN ÖZBEY
Çalışanlar üzerinde yetki, grup psikolojisi, küme ilişkileri yolu ve sistematik baskı ile ortaya çıkar. “Sistematik” tespitinin yapılması için, uzmanlar en az altı aylık bir süre öngörmektedirler. Anlık, stresten kaynaklanan sorunlar kastedilmemektedir. Yaşanan her çatışma ya da her anlaşmazlık psikolojik taciz olarak değerlendirilmemelidir. Bir olguya psikolojik taciz diye bakabilmek için davranışların ayda birkaç kez tekrarlanması, birbiri ardına birtakım evreler içinde geçmiş olması ve bunun tekrarlama sıklığı ve uzun süre devam etmesi ve davranış tarzlarının kişiye kötü muamele şeklinde olması gerekmektedir.
Bir ya da birden fazla kişiye yöneltilen ve tekrar eden olumsuz davranışlarda iletişim olgusu olduğu için iki taraf vardır. Tacizi yapan ve hedef kişi arasında açık bir güç eşitsizliği bulunmaktadır. Kurban konumundaki kişi devamlı kaybeden kişi konumundadır. Bir taciz016
MOBBİNG nedir'e
14 Nisan 2015, Salı 14:30:22 çalışanların şikayetinde gerçeklik payı arayacağına onları suçlu çıkarmaya yöneldiğine göre arkadaş ta mobbing yapanlardan galiba10
MOBBİNG
14 Nisan 2015, Salı 14:35:24 Lale Kaplan hanımefendiye sormak lazım birde.Hem avukattır hem airport haber yazarıdır hem de ISG gnl md ü tarafından mobbingin kralına maruz kalmıştır.süslü cümlelerle mobbingi savunmak nafile40
LAF ÇAKMA
14 Nisan 2015, Salı 14:47:03 bu nasıl tepeden bakan bir usluptur "BİR YERE KAYDEDİN VE OKUYUNUZ ÇETİN ÖZBEY ". arkadaş size laf çakmaya kalkmış galiba00
VAH VAHH
14 Nisan 2015, Salı 15:07:28 Arkadaş diyor ki 6 ay sürmeyen taciz mobbing değildir.Galiba 6 ay dolmadan ya istifa eder gider ya da kafayı yer diye düşünüyor. ne diyelim allah akıl fikir versin.Var olan sorunlara çözüm üretmek yerine ölümü gösterip sıtmaya razı etmek hangi akla uygunsa artık20
vizyon
14 Nisan 2015, Salı 15:24:45 MOBBİNG' NEDİR'e cevaben;
Konu aslında mobbing değil. Mobbing'ten daha önce bu şirketin başındaki yöneticilik meziyetlerinin sorgulanması lazım. MOBBİNG konusuna gelince;
bu makaleye yapılan yorumların sayısına bakınca bile İSG'de işlerin yolunda gitmediği çok belli. Tav veya diğer havalimanı işletmecilerine ilişkin de birçok köşe yazısı veya haber çıkıyor ancak hiçbirinde bu yoğunlukta bir içerik ve sayıda okur yorumu yeralmıyor. Neden acaba..?50
Ah çalışanlar ah
14 Nisan 2015, Salı 15:49:33 büyüklere masallar.çok iyi.bu çalışanları aslında her gün işe gelince tek ayak üzerinde bekleteceksin.baksana ne kadar kötüler. hem kaybediyorlarmış hem de masum insanları suçluyorlarmış.ah çalışanlar siz var ya az değilsiniz01
CVP LAF ÇAKMA
14 Nisan 2015, Salı 16:29:55 MOBBİNG NEDİR'İ GÖNDEREN BENİM. YORUMLARDAN GÖRDÜM Kİ MOBBİNG KONUSU TAM BİLİNMİYOR. SİZ HİÇ éÇALIŞANLARIN MOBBİNG İLE İLGİLİ DOĞRU BİLGİ EDİNMELERİ ŞART. BİR YERE KAYDEDİN VE OKUYUNUZ LUTFEN. ÇETİN ÖZBEY " DİYE BİR LAF ÇAKMA GÖRDÜNÜZ MÜ. ÜSTELİK ALTINDA BİR NOTDA VAR. SİSTEM YAZININ BÜTÜNÜNÜ ALMAMIŞ LİNKİNİ GÖNDERECEĞİM DİYE DE NOT KOYDUM. KİM KİMİ KIZIŞTIRMAK İSTİYOR ACABA?10
CVP VAH VAHH
14 Nisan 2015, Salı 16:36:31 ARKADAŞ BİR ŞEY SÖYLEMİYOR. SÖZYLEYEN GAZİ ÜNİVERSİTESİNİN MOBBİNG BİRİMİ İLGİLİLERİ. YAZININ DÖRTTE BİRİ BİLE SİSTEME GİRİLEMEDİ.BUNA RAĞMEN YORUMLAR MAŞALLAH.ÇETİN ÖZBEY00
OKUMAYI BİLMEK
14 Nisan 2015, Salı 16:52:51 BU YORUMU YAZANA.çalışanların şikayetinde gerçeklik payı arayacağına onları suçlu çıkarmaya yöneldiğine göre arkadaş ta mobbing yapanlardan galiba" ARKADAŞ. APH'DA KÖPEKSİZ KÖYDE DEĞNEKLE DOLAŞMAK YAZISINI YAZAN ADAMIN İSMİ CETİN ÖZBEY. YORUMLARDA MOBBİNG KONUSUNDA EKSİK BİLGİ BULUNDUĞUNU HİSSEDİP GAZİ ÜNİVERSİTESİNİN MOBBİNG BÖLÜMÜNÜN YAZISINI GÖNDERENİN DE İSMİ ÇETİN ÖZBEY. VE DE ÇETİN ÖZBEY ŞİMDİ SİZLERİ VE BUNLARI NEDEN YAŞADIĞINIZI DAHA İYİ ANLAMIŞTIR UMARIM.30
MOBBİNG NEDİR'e
14 Nisan 2015, Salı 17:34:12 Bu yazının tamamı yer alamadığı için ben ve muhtemelen eleştirel yazan diğer arkadaşlar tarafından yanlış değerlendirdim.Özür dilerim.İlk bakıştaki algı size hitaben yazılmış ve sizin yanlış yaptığınız söyleniyor gibi.Tekrar özür10
tarafsızmısınız
14 Nisan 2015, Salı 13:55:13 sizi bizlere böyle anlatmışlardı.
kilit soru.
siz bunları önce g.buğday ile görüştünüz mü?023
TARAFSIZMISINIZ.
14 Nisan 2015, Salı 14:03:55 İLK BAŞTA TARAFSIZ DIM. ŞU ANDA ARTIK TARAFSIZ DEĞİLİM. ÇALIŞANLARIN YANINDA DURUYORUM. BİR ŞEYLERİ İKİ, ÜÇ KİŞİYE SORARSINIZ.BİRİ ÖYLE DER, DİĞERİ BÖYLE.KARAR VEREMEZSİNİZ. ANCAK 14 KİŞİYE SORARSANIZ ( VE DE BUNLARIN HEPSİ HALİ HAZIRDA ÇALIŞMAKTA OLAN, BAŞKA BİR DEYİŞLE ŞİRKETTEN KOVULMUŞ KİMSELER DEĞİL ) VE DE BİRBİRİNDEN HABERDAR OLAMAYAN BU KİŞİLER TÜM KONULARI NOKTA, VİRGÜL DOĞRULARLAR SA BEN BUNLARI KİMSEYE SORMAYA GEREK GÖRMEM. ŞİMDİ SİZ TARAFLI OLDUĞUMU DÜŞÜNÜN. VE DE YAZDIKLARIMDAN BİRİ İÇİN " BANA YANLIŞSINIZ" DEYİN VE BENİ İKNA EDİN.TÜM ISG' DEN ÖZÜR DİLEMEYE VE BU KÖŞEYİ SAHİBİNE TESLİM ETMEYE HAZIRIM.230
kilit cevap
14 Nisan 2015, Salı 14:17:26 Sorsalar yaptım diyen yönetici nerede görülmüş.Yaptığını hata olarak görse zaten yapmaz.Bir şirketin üst yöneticisi hakkında bu kadar şikayet söz konusuysa şikayetçi olan herkes ya gizlice acayip örgütlenmiş komplo kuruyorlardır ya da can boğazlarına kadar gelmiş ve yeter artık demektedirler.bu kadar insanın durup dururken komplo kurmaları da zordur90
vizyon
14 Nisan 2015, Salı 15:28:07 mısınız kelimesi ayrı yazılır.11
Karakter meselesi
14 Nisan 2015, Salı 12:09:01 Bu tür davranışlar genellikle kendine güveni fazla olmayan insanların tipik davranışlarıdır. Bu davranışlarını hata olarak görmeyip yaptıkları her şeyin aslında iyi bir şey olduğuna kendilerini inandırırlar. Ayrıca bu karakterdeki insanlar karşısındaki insanları etkilemek için her yolu dener ve çok şey anlatırlar. Sonuçta savunduğu her ne ise bunlar doğru olmadığı sürece konuşma uzadıkça bolca hata yapar ve yalanları ortaya çıkar. Bu yüzden bu tür insanların maskesini düşürmek için en iyi yol üzerine gitmektir. Çünkü savundukça batarlar70
CVP KARAKTER M..
14 Nisan 2015, Salı 13:48:42 BELLİ KONULAR SAVUNULABİLİR. ANCAK YAZDIKLARIMI BOŞ VERİN, ARKADAŞLARINIZIN YAPTIKLARI YORUMLARDA DİLE GETİRİLEN BAZI KONULARIN SAVUNMASI ZORDUR, BİR ADIM ÖTE MÜMKÜN DEĞİLDİR.TAKİBİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDİYORUM.10
CVP TAV-ICF
13 Nisan 2015, Pazartesi 23:37:48 HATA HER YERDE OLUR VE HATALARDAN DERS ALINIR. EMİNİM Kİ TEPE YÖNETİCİLERİ SN SANİ ŞENER VE SN. İBRAHİM ÇEÇEN BU DÜNYA GÖRÜŞÜNÜ BENİMSEYENE KADAR BİR ÇOK OLAYDAN KENDİLERİNE DERS ÇIKARTMIŞLARDIR. DOLAYISI İLE BÖYLE HATALAR ORALARDA OLMAZ. MÜSAADE ETMEZLER. EN AZINDAN YOĞUN EMEKLE OLUŞTURDUKLARI ŞİRKETLERİNİ KİME EMANET EDECEKLERİNİ BİLİRLER.120
Hata derken??
14 Nisan 2015, Salı 12:14:59 Evet hata olur ama telafisi kolay basit hatalar olur. 60 yaşına gelmiş ülkemizin 3.büyük havalimanını yöneten bir şahıs oğlu ile tartıştı diye evladı yaşında yeni mezun ve başarılı bir genç kızı işinden ediyor ekmeği ile oynuyorsa buna hata değil kötü niyet denir. Bir atasözü vardır. Evin camdansa komşunun evine taş atma. Kendini dev aynasında gören şahsiyet bundan sonra nelerle karşılaşacak ellerini başının arasına alsın düşünmeye başlasın121
CVP HATA DERKEN
14 Nisan 2015, Salı 13:34:00 HATA SÖZÜNÜ KULLANDIĞIM CEVABI OKURSANIZ GENEL ANLAMDAKİ BİR İFADEDİR.HATANIN TELAFİSİ KOLAYI VEYA ZORU BİR YÖNETİCİ İLE İLGİLİ VERİLECEK KARARI ETKİLEMEZ.BUNU ETKİLEYECEK OLAN YÖNETİCİNİN SEVİYESİDİR. ANLATTIĞINI OLAY KONU OLSA SİZCE HATA SÖZÜNÜ KULLANIRMIYDIM.00
TAV - ICF
13 Nisan 2015, Pazartesi 23:27:42 Bu tür yönetim hataları neden hep ISG de. ICF ve TAV da neden olmuyor bu kadar bariz hata90
Zalimce
13 Nisan 2015, Pazartesi 23:24:22 Kendinizi 20 li yaşlarda bir gencin yerine koyun.Gelmiş bir havalimanına.Devasa bir terminal binası.İçinde cafeler mağazalar şık kıyafetleriyle çalışanlar.Yanından gülümseyerek geçen insanlar hostesler pilotlar.Sonra kapılar köprü ve uçak. Kocaman bir uçak. Sıra sıra insanlar. Jet motorlarının insanın içini hoplatan sesleri ve kalkış. Sonra bir kuş gibi uçarak gideceğiniz şehre kadar masmavi gökyüzü ve bembeyaz bulutlar. Ne etkileyici. Havacılık tüm branşlarıyla insanı kendine çağırıyor. İlk işiniz biraz havacılıkla ilgilenmek oluyor. Giriyorsunuz airport habere ve bir habere gözünüz takılıyor. Bir genel müdürün yaptıklarını okuyor yıkılıyorsunuz. O muhteşem hayal bir balon gibi sönüyor sönüyor küçülüyor. Ve o genel müdür kendi yetersizlikleri yüzünden çok sayıda çalışanı perişan ederken bir gencinde hayallerini elinden alıyor. Hemde acımasızca zalimce50
CVP ZALİMCE
14 Nisan 2015, Salı 07:29:59 HAYALLERİNİZİ BOZDUĞUM İÇİN ÖZÜR DİLİYORUM. İŞ YAŞAMINDA HER ŞEY VAR. İYİSİ DE KÖTÜSÜ DE.BANA KALIRSA GENÇ BU YAŞAMA HAZIRLIKLI OLMALI.20
CS/1
13 Nisan 2015, Pazartesi 22:17:04 Mobbing, kamu özel şirket ya da kurum ayırımı yapılmaksızın çalışanı, işçiyi veya bir görevi yapmakla mükellef olan tanımı ne olursa olsun bir kişiyi, çalışma süresi veya dışında, belli sürelere yayılmış ve sistemli olarak uygulanan baskı, sindirme, aşağılama, dışlama, yıldırma gibi veya benzeri yöntemler ile psikolojik olarak baskı altına almak ve bu yöntemler ile bir travmaya yok açmak olarak tanımlanabilir. Bu eğer bir yönetim biçimi olarak sisteme dahil edilmemiş ise yani münferit bir olay da olsa veya benzer olaylarda bir uygulama biçimi olarak yerleştirilmiş de olsa kişi veya kişilere karşı işlenen, ceza karşılığı olan suçlar kapsamındadır. Amaçlananın ne olduğu buradaki taraf unsurlardan ve böyle insanlık dışı yöntemleri benimseyen ve uygulayan makamlar açısından kendilerine ne gibi “kazanımlar” sağlayacağı, karşısındaki görev tanımındaki adı ne ise o “tehdit, potansiyel tehlike olarak gördüğü” unsur’a ne kaybettireceğidir. Bu hesaplanır; süreç buna göre yönetilir(!).61
CVP CS 1-2-3-4
14 Nisan 2015, Salı 13:43:37 MOBBİNG KAVRAMI BİZDE NET OLARAK ANLAŞILMADI. HANGİR TÜR HAREKETLER MOBBİNG SAYILIR HANGİLERİ SAYILMAZ BUNUN AYIRIMINI YAPABİLEN COK AZ.KALDI Kİ BU NEDENDEN ÖTÜRÜ HUKUKA MÜRACAAT EDENLER DE FAZLA DEĞİL. MOBBİNG'İN HEM İNSANİ HEM DE HUKUKİ BİR SUÇ OLDUĞU KONUSUNDA SİZİNLE TABİİ Kİ HEMFİKİRİM.ANCAK ANLATILANLARIN DOĞRU OLDUĞU NOKTASINDAN HAREKETLE SÖZ KONUSU KURUMDA BU ÇİRKİN UYGULAMA BU KADAR YERLEŞİKSE, BUNDA ÇALIŞANLARINDA HATASININ OLDUĞU KABULÜ ZORUNLU OLAN BİR GERÇEK. BİR ŞEYLERDEN KORKUP HERŞEYİ SİNEYE ÇEKERSENİZ OLACAĞI BUDUR.TAKİBİNİZ VE YOL GÖSTERİMİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDİYORUM.00
CS/2
13 Nisan 2015, Pazartesi 22:15:32 Çalışma hayatının özellikle sanayileşme ile birlikte yeniden şekil bulduğu günümüzde bu uygulamalar bu yapının çarpık ekonomik ilişkilerin yoğunlukla yaşandığı ülkelerde, belirleyici unsur olarak öne çıkmaktadır. Yani -üretim araçları ve bu araçların kimin tarafından kullanıldığının belirleyici olduğu ekonomik sistemlerin genel tanımı- olarak çarpık kapitalizmin üretim sürecinde belirleyici olduğu ve bu anlamda feodal sistemin de “düşünce” olarak tasfiye edilmediği ülkelerde oran olarak daha fazla öne çıkması da, genel kabul gören bir araştırma ile açıklanmıştır. Ancak bu anlamda mobbing gibi bir uygulamayı doğrudan bu düşünce ile ilişkilendirmek de yanıltıcı olabilmekte, insan unsurunun söz konusu olması açısından da değerlendirme kaynağının insani değerler olması gerektiği şeklinde açıklanması gerekir düşüncesindeyim. Belki daha detaylı araştırmalarda daha farklı sonuçlar da görmek mümkündür.
50
CS/3
13 Nisan 2015, Pazartesi 22:14:34 Özet ile, işyerinde bir “psikolojik saldırı” aracı olarak mobbing in, hukuki anlamda kendisini bulduğu ve müeyyide karşılığı olan suçlar kapsamında değerlendirileceği de hukukçuların bu konudaki ortak değerlendirmeleridir. Psikolojik olarak yıpranma veya bir travmaya yol açması mümkün görülen, eziyet, işkence, hakaret, tehdit, yalan, iftira, çalışma hayatının engellenmesi, görev ve yetkilerin kötüye kullanılması, suistimal gibi ceza hukukunda karşılığı olan yasa ile belirlenmiş suç sayılan uygulamalar ile sonuçları itibarı ile desteklenmektedir, çünkü tek başına mobbing bu şekilde tanımlanmadığı sürece bir anlam ifade etmemektedir. Böyle değerlendirdiğimiz de ortak olarak şekillenen belli başlı düşünceler şöyle sıralanabilir. 1. Mobbing bir insanlık suçudur, mobbing kişisel değerlerin yok sayılması açısından bir işkencedir; hafifletilmesi veya bunu mazur gösterecek bir gerekçe kabul edilemez. 2. Mobbing, hukuki bir suçtur.
50
CS/4
13 Nisan 2015, Pazartesi 22:13:22 3. Mobbing yine uygulayanlar açısından, sorumlu makam ve mevkilerin, görev ve yetkilerin kötüye kullanılması sureti ile kurum kimliği, ilkeleri ve iş ahlakına zarar veren bir uygulamalar zinciridir.
Yazılanlardan da anlaşılmaktadır ki, çalışanlar gerçekten bu uygulamalardan şikayetçidirler. Çalışanların gelecekleri açısından ya da iş hayatlarının bir şekilde sonlandırılacağı endişesi taşımalarını çok iyi anlayabiliriz. Böyle bir teşvikte bulunmamız söz konusu bile olamaz, ancak bir şekilde bu karşı çıkılmadığı veya bunun ifade edilmemesi de bu uygulamanın süreklilik kazanacağı, “mobbing” uygulaması sonucu çalışanın her şeyini kaybettiği bir sürecin sonunda anlayabileceği bir konu olarak kalacaktır. Bu nedenledir ki, Yargıtay Yüksek Mahkemesinin, yerel mahkeme kararını “mobbing olarak ifade edilen uygulamaların insanlık suçu ve işkence suçu oluşturduğu” gerekçesi ile bozduğunu unutmayalım; bu suça ortak olmayalım. Çünkü insan en yüce değerdir, insan, üreten bir değerdir.
50
Hale bak!
13 Nisan 2015, Pazartesi 21:35:24 Şu hale bak! şirketlerin üstünde olan devlet kurumlarının sadece ihalelerden para kazanmayı düşünüp bu ağa babalarına gerekli yaptırımları yapmaması sonucunda emek veren gecesini gündüzüne katan çalışanlar, böyle vahim ve sinir bozucu tablolarla karşı karşıya kalıyor..bence bu kurumlarımız biran önce silkelenip, çalışanların hakkını hukukunu gasp eden bu densizlere: burda benim sözüm geçer demeli, ulaştırma,çalışma,sağlık, maliye,adalet, aklınıza hangi bakanlığa bağlı kurum geliyorsa..bu kurumlarımızın ülkemiz ve ülkemizin cehveri olan çalışanlarımızın hakları için bu konuya acil el atmaları gerektiğini düşünüyorum... saygılar...10
DGR Cem
13 Nisan 2015, Pazartesi 20:55:21 Çetin bey, mobbing uygulamalarına ve günümüzün sorunlarına gene kendinize has güzel üslubunuzla yaklaşmışsınız. Baştan sona soluksuz okudum. Tşkler 10
CVP DGR CEM
13 Nisan 2015, Pazartesi 21:33:46 SAĞOL CEM KARDEŞİM.
10
CVP VİZYON'a cvp
13 Nisan 2015, Pazartesi 15:55:03 Burada sorun YK'nın onayının olup olmaması değil. Bir GM'nin buna tamah etmesi. O yüzden vizyon yok dedim..140
CVP VİZYON
13 Nisan 2015, Pazartesi 17:05:42 ONAY KONU DEĞİL. BU ANLATILANLARI GÖRMEZ VE MÜDAHALE ETMEZ Mİ DİYE SORDUM.
00
vizyon!!
13 Nisan 2015, Pazartesi 19:23:49 Çok haklısınız.Vizyon olmaması dışında anlaşılan sosyal çevre ve ilişkide yok.Bu yoruma ilave edecek bir şey daha var.Ya gözünün önünde olsun istiyor,ya da işe sokabileceği başka şirket bulamamış.Her iki durumda sorunlu60
"çıplak"
13 Nisan 2015, Pazartesi 14:48:29 "KRAL ÇIPLAK" değnekle de değneksiz de gezse, çıplak olan o, sahip oldukları ama bir gün kaybetmeye mahkum oldukları güç, üzerlerinde simgelenen incir yaprağı kadar bile değildir; bu yazıdan anlaşılmaktadır ki, sadece bir yazıdan dolayı altı ne kadar doluyor, değil çıplaklığı, çırıl çıplak oluyorlar, sadece birilerinin söylemesi değil, birilerinin de elini taşın altına koyması mutlaka gereklidir, yoksa çok konuşulur ama sonuç alınmaz... diyeceğim sorun bu değildir, konu sistem meselesidir ve onlar da bu sistemin çarklarından birisidir, ama vazgeçilmez değillerdir. Bunu en sonunda öğrendiklerinde o son incir yaprağı da düşecektir.200
çıplak
13 Nisan 2015, Pazartesi 15:49:31 Haklısınız. Ancak bu yıpratıcı süreçlere maruz kalmış çalışanların yaşadıkları travma nasıl atlatılır kim bilir. Ben işten haksız yere atılanların yerinde olsam maddi manevi tazminat davası açar bu vizyonsuz yönetimin ipliğini pazara çıkarırdım. en azından sisteme bir uyarı yollar ve bu çıplakların bu kadar kolay cesaret etmemelerini sağlardım70
CVP ÇIPLAK
13 Nisan 2015, Pazartesi 17:08:49 İYİ DE BU YAZIDAN ÖNCE NERELERDEYDİ İNSANLAR. ESASEN ONLAR KENDİLERİNİ GÖSTERMEYİ BİLSELERDİ ÇOK ŞEY BÖYLE OLMAZDI.30
vizyon önemli..
13 Nisan 2015, Pazartesi 14:04:56 bir genel müdürün (YK Başkanı Değil, GM) profesyonel olarak çalıştığı bir şirkette oğlunu çalıştırması (oğlunun geçmişi veya kapasitesi önemli değil) bile bu yöneticinin vizyonunu göstermesi bakımından çok anlamlı.. 440
CVP VİZYON
13 Nisan 2015, Pazartesi 14:10:01 YK BAŞKANINIZ BUNLARIN FARKINDA DEĞİL Mİ? BU NASIL BİR ÇALIŞMA DÜZENİDİR?30
vizyon
13 Nisan 2015, Pazartesi 14:38:56 oğlunu çalıştırmasından geçtik şirketi oğlunun akşam evde anlattıklarına göre yönetmeye başlaması daha büyük facia.tuhaf olan oğlunun iş arkadaşlarına babama şunu anlattım bunu söyledim demekten de çekinmiyor olması.vizyon bu kadar olmalı220
vizyon'a
13 Nisan 2015, Pazartesi 19:28:13 YK başkanını bırakın tanımayı adını bilen çok azdır.Şirkete bu kadar uzak olan birine derdinizi anlatsanız ne yazar. Neden ciddiye alsın ki. Gm zaten kendi lehine tüm piar ı çoktan yapmıştır. Ama er yada geç yön krl da anlayacaktır30
2.pist
13 Nisan 2015, Pazartesi 13:46:35 2.pistin ihalesi yapılamadı. heaş seyirci. ISG seyirci.Malezya bi haber. ISG gnl md ü heaş gnl md ünü küçümsüyor ve açıkça her yerde anlatıyor. muhtemelen heaş tarafı bunu duyuyor ve ne halleri varsa görsünler diyerek bir şeye karışmıyor. 4 ay sürece geceleri pist bakıma alınacak ve çok sayıda slot iptal. havayolları şaşkın ve çaresiz. ama kimse çözüm üretemiyor. Ankarada toplantı oluyor ISG gnl md ü ile pegasus gnl md yrd sı kavga ediyor. 2.pist ile birlikte bağlantı terminal problemi olacak. kimsenin umurunda değil. lafa gelince çok başarılıymışlar. cicim ayı bitti. s....m ayına girince gördük beceriksizliğin daniskasını. adam çözüm üretecekken işe yarayan personeli yollamak derdinde. bu malezyalılarda galiba biraz körler110
CVP 2 NCİ PİST
13 Nisan 2015, Pazartesi 14:14:54 PİST YAPIMI VB.. KONULARDAN DOĞACAK AKSAKLIKLARIN SORUMLULUĞU TÜM İLGİLİ KURULUŞLARINDIR. BU DURUMDA HAVAYOLLARI İLGİLİ DEVLET MEKANİZMASINA MÜRACAAT EDECEKTİR HERHALDE. PSG GENEL MÜDÜRÜNÜ İYİ TANIRIM. BİLDİĞİM KADARI İLE SİZİN GENEL MÜDÜRÜNÜZLE KAVGA ETMEZ.SİZİN GENEL MÜDÜRÜNÜZ ONUNDA BULUNDUĞU TOPLANTIDA KENDİ KENDİSİ İLE KAVGALAŞIYORDUR.AYRI YAPIDA VE KAFADA İNSANLARDIR.20
HEAŞ
13 Nisan 2015, Pazartesi 14:27:17 Heaş genel müdürü Hasan bey son derece saygın ve kibar beyefendidir. ISG genel müdürünün kendisi hakkında konuştuklarından da mutlaka haberdardır.Buna rağmen işini en iyi şekilde yapar ve sorumluluktan kaçmaz. 2.pist heaş için önemlidir.Ancak ISG için daha önemlidir ve ISG bu konuda kılını kıpırdatmamakta ve gereken baskıyı kurmamaktadır.Bu basiretsizlikten kaynaklanmaktadır. TAV ISG ye talip olduğunda ISG de çalışamayacağını düşünen genel müdür Gökhan Buğday kendisini HEAŞ genel müdürlüğü makamına uygun görmüş ve işe Hasan beyi yıpratmaya başlayarak başlamıştır. Hasan beyi hedef alma gerekçesi budur.Heaş tarafında herşey duyulmakta ve bilinmektedir. Bu denli şark kurnazlığıyla bir şirketi yönetmek ise havacılık sektörü açısından vahimdir250
CVP HEAŞ
13 Nisan 2015, Pazartesi 19:40:57 HEAŞ GENEL MÜDÜRÜNÜ MAALESEF TANIMIYORUM. ANCAK İFADELERİNİZİN DOĞRULUĞUNUN DA TEYİDİNİ ALDIM.İNŞALLAH HER ZAMAN BAŞARILI OLURLAR.10
kaplumbağa hızı
13 Nisan 2015, Pazartesi 13:38:42 hiçbir konu hiçbir iş hızlı ilerlemiyor. genel müdür her işe karışmak istiyor. yetkilendirdiği insanları baskılayınca zincirleme reaksiyon başlıyor. en alttaki bile genel müdürün gelip kendisine bir soru sorup alacağı cevabı beğenmeyip fırça yiyeceğinden korkuyor. geçen koridorda gördüm hemen wc ye girdim.öyle bir tavrı varki acaba bana da bir şey sorar mı diye çekindim80
CVP KAPLUMBAĞA H..
13 Nisan 2015, Pazartesi 14:16:27 GÖRDÜĞÜM KADAR İLE YÖNETİCİ HERKESİ BİRAZ KORKUTMUŞ.BU DURUMDA DA YAŞANANALAR NORMAL GELİYOR BANA.11
Tk
13 Nisan 2015, Pazartesi 13:29:30 Tk nın tüm talepleri sudan sebeplerle gnl md tarafından geri çevriliyor. Geri çevirdiği yetmiyor gibi sağda solda tk ya nasıl geçirdim ama diyormuş. bu ne hadsizliktir bu nasıl anlayıştır. söyledikleri duyulmayacak sanıyor galiba. koskoca tk yı düşürdüğü duruma bakın80
CVP TK
13 Nisan 2015, Pazartesi 14:18:37 TK'NIN HANGİ TALEPLERİNİN GERİ ÇEVRİLDİĞİNİ BİLEMİYORUM. SONUÇTA TK MÜŞTERİDİR.GEÇİRMEĞE GELİNNCE BU YAKIŞIKSIZ SÖZÜ KULLANMAK EN AZINDAN AYIP.10
TK
13 Nisan 2015, Pazartesi 14:31:37 tiki olan terminal müdürünü kadın yöneticinin yanında elleyip küfür etmesini sağlayan bir genel müdürden bahsediyoruz çetin bey.siz ne diyorsunuz. ayıp nedir ki onun için.ayıp etme konusuna girilirse hakkında söz söyleyecek çok şey var60
tk
13 Nisan 2015, Pazartesi 13:18:14 koskoca tk ısg de basit bir talebini bile karsılatamıyor gerısını sız dusunun.gnl md sudan sebeplerle her talebı gerı cevırdıgı gıbı tk hakkında utanmadan nasıl gecırdım dıyor.soyledıklerı duyulmayacak sanıyor galıba.hadsızlıge bakın ya20
tk
13 Nisan 2015, Pazartesi 13:18:12 koskoca tk ısg de basit bir talebini bile karsılatamıyor gerısını sız dusunun.gnl md sudan sebeplerle her talebı gerı cevırdıgı gıbı tk hakkında utanmadan nasıl gecırdım dıyor.soyledıklerı duyulmayacak sanıyor galıba.hadsızlıge bakın ya00
tk
13 Nisan 2015, Pazartesi 13:17:17 koskoca tk ısg de basit bir talebini bile karsılatamıyor gerısını sız dusunun.gnl md sudan sebeplerle her talebı gerı cevırdıgı gıbı tk hakkında utanmadan nasıl gecırdım dıyor.soyledıklerı duyulmayacak sanıyor galıba.hadsızlıge bakın ya00
Kiracı'ya
13 Nisan 2015, Pazartesi 12:26:04 Çok sayıda kiracının ve ofisin ciddi sorunları var. Ancak gerçekten çözüm bulan yok. Gnl md yrd sı allahlık ali bey. sürekli gnl md ile yan yana. bulmuş işin kolayını allah yolunu açık etsin. Azal'ın ofisinin yanındaki ofis boşalmıştı.Gelen giden elindeki çöpü oraya atmaya başladı. Temizlettirinceye kadar canımız çıktı. Ayrıca genel müdürün çok yakın olduğu bazı kiracılar var. Bu kiracıların koşullarının daha iyi olduğu söyleniyor doğruysa. Hatta birinin on tane iş yeri varmış. Buda üzerinde durulması gereken bir konu.Saygılarımla60
CVP KİRACIYA
13 Nisan 2015, Pazartesi 12:32:59 BÖYLE BİE YAZIŞMA ZİNCİRİNE GİRMENİZ SORUNLARINIZIN ÖNEMİNİ ANLATIYOR GİBİ.YAKIN KİRACILAR VB.. BUNLARLA İLGİLİ YAZIP ÇİZMEK NEYİ DÜZELTİR BİLEMİYORUM. ASLINDA YAPACAK BİR ŞEYLER MUTLAK VAR. DEĞERLİ ÇALIŞANLARIMIZIN BİR ÖNERİSİ OLACAK MI DİYE MERAK EDİYORUM.10
IK
13 Nisan 2015, Pazartesi 12:19:03 Burada eleştirilecek bir diğer departman da bence IK dır. Şirkette çalışanlara en yakın olması gerekenlerin sadece genel müdür istiyor diye bu haksızlıklara alet olması hiç doğru değil. Muhtemelen genel müdür emrediyor bunlarda kılıf hazırlıyordur. Çok acı ve ayıp bir durum. Bir kişinin egosu herkesi esir almış20
CVP IK
13 Nisan 2015, Pazartesi 12:25:29 KARDEŞİM. ELEŞTİRİLECEK KİMSEYİ ARAMIYORUZ. HER ŞEY ORTADA. IK ÜNİTELERİNİN GENEL YAPISI MAALESEF BÖYLE. EGOYA ESİR OLMAK HER KADEMEDEKİ ÇALIŞANIN ZAFİYETİ DEĞİL MİDİR?20
kiracı
13 Nisan 2015, Pazartesi 12:12:11 ISG açıldığı ilk acemilik yıllarında dahi bu kadar karmaşa yaşamamış ve bu kadar kötü yönetilmemişti. Ticari alanlarında boşluklar olan,ofislerin birer ikişer terminalden taşındığı,terminalin sürekli pislik içinde olduğu , yolcuların güvenlikçilerden illallah dediği ve pist bakım çalışmalarının başlamasıyla ciddi kaos yaşanacak olmasına rağmen önlem alınmaması büyük başarı. Operasyondan sorumlu genel müdür yardımcısının dünyadan haberi yok. Sıkışınca terminal müdürünü kötüleyerek sıyrılacağını sanıyor. İyide bizde kiracıyız para ödüyoruz ve herşeyin farkındayız. Bizi salak yerine koymaya çalışmaları hallederiz diyerek kaçmaları artık bizim sorunlarımızı çözmeye yetmiyor. Çalışanlar kadar yolcuyu ve ticarethane sahiplerini de dinleyin de ağzınız açık kalsın130
CVP KİRACI
13 Nisan 2015, Pazartesi 12:21:52 BU ANLATIMINIZLA " MÜŞTERİ " DE BİR ŞEY YAPAMIYOR DEMEK Mİ İSTİYORSUNUZ. BEN ÇALIŞANLAR İLE İLGİLİ BİR YAZI YAZDIM. TAKDİR EDERSİNİZ Kİ TİCARETHANE SAHİPLERİ VE YOLCULAR İLE KONUŞMAK BENİM İŞİM OLMAKTAN ZİYADE MAL SAHİBİNİN YAPMASI, YAPTIRMASI GEREKEN BİR HUSUS.BENİM HAYRET ETTİĞİM SİSTEM İÇİNDE PATRON KURULUŞUN BİR GÖREVLİSİNİN GÖZLEMCİ SIFATI İLE BULUNMAMASI.40
Kayırmaca
13 Nisan 2015, Pazartesi 11:50:16 Tabi ki tek sorun oğlu değil Çetin bey. Ama oğlu yüzünden bir çalışan atıldı,diğer çalışan direkten döndü ve direktörleri topun ağzında. Burada oğul simge. Bir genel müdürün oğlu yüzünden şirketi ne hale getirdiği ortada ve çok önemli. Ne yapalım yani işimizi garantiye almak için gidip oğluna yalakalık mı yapalım. Ayrıca adam kayırma var. Söylesin bakalım oğlu daha bir yılını doldurmadan maaşına yüzde kaç zam almış, diğer çalışanlar ne kadar zam almış.Söylesin bakalım oğlu ne kadar prim almış kurumsal iletişim müdürü ne kadar prim almış.Sorun bakalım genel müdür geçen yıl kendine ne kadar prim yazmış. Mesele tek başına oğlu değil. Oğlu bardağın son damlası280
CVP KAYIRMACA
13 Nisan 2015, Pazartesi 12:35:27 SİZ 13 TL MAAŞI SÜREKLİMİ, 20 TL MAAŞI İSE BİR YIL MI ALMAK İSTERSİNİZ.00
Standard
13 Nisan 2015, Pazartesi 11:43:17 Şirketin standardı yok.Her yıl dağıtılan primler hangi kriterlere göre dağıtılıyor belli değil. Atamaların ölçüsü belirsiz. Kayırmacılık almış başını gidiyor. Genel müdür ya abartılı neşeli yada çoğunlukla bağıran çağıran bir adam.Ne yapacağımızı şaşırdık.Alt kadro olarak örnek alacağımız üstlerimiz. Ama bakıyoruz onlar da halinden memnun değil. Ne oldu bu şirkete böyle birden bire.220
CVP STANDART
13 Nisan 2015, Pazartesi 11:51:45 NE OLDU BU ŞİRKETE BÖYLE BİRDEN BİRE. BUNUN CEVAINI VERECEK OLAN SİZLERSİNİZ. EĞER ÇALIŞANLAR VE GENEL MÜDÜR SAMİMİYETLE İSTERSE DÜZELMEYECEK BİR ŞEY YOK. HERKES KENDİNE GELİR VE KÖTÜ GÜNLER DE MÜMKÜN OLDUĞUNCA UNUTULUR.01
şehzade
13 Nisan 2015, Pazartesi 11:05:27 arkadaş bu değnekçinin oğlu ne ayak. saat tam 12 olduğunda yemekhanede.ilk o yemeğe geliyor. acaba ilk olarak yemekten ben almak istiyorum babacım dedi gm de tamam çocuğum mu dedi.çünkü kimse ortalıkta olmuyor şehzade yemek salonuna geldiğinde40
CVP ŞEHZADE
13 Nisan 2015, Pazartesi 11:13:42 ÇOK VECİZ VE KONUYA IŞIK TUTAN BİR YORUM YAZMIŞSINIZ.HERHALDE ÇOK DÜŞÜNDÜNÜZ.33
he he
13 Nisan 2015, Pazartesi 11:03:03 Bu gm nin başka çocuğu yoksa beni evlatlık alırmı acaba.kim istemez böyle iş bitirici babayı.beni de ballı bir pozisyonda işe alır.baksana koskoca malezya devletini ayakta uyutuyor.30
CVP HE HE.
13 Nisan 2015, Pazartesi 11:11:22 KENDİSİNE MÜRACAAT EDİN.00
Korku dağları
13 Nisan 2015, Pazartesi 10:40:44 anasını satayım korkudan yazamıyoruz ki.herkes IT uzmanı oldu yan yollardan giderek ancak yorum yazıyor.IP den falan enselenmeyelim diye :) bu gm in aldığı müdür geçen koridorda biriyle tlf da konuşuyordu.karşısındakine biz gökhanla nyc den arkadışız falan diyor. bak bak bak.samimiyete bak. dinleyenlerede mesaj yolluyor bu arada tabi.ben gm yakiniyim diye60
CVP KORKU..
13 Nisan 2015, Pazartesi 10:55:59 EVET ARKADAŞIM. YAPILAN YORUMLARIN SÜRECE BİR KATKISININ OLACAĞINI DÜŞÜNEMİYORUM.KORKU DAĞLARI BEKLİYOR. BELKİ DE BUNUN İÇİN BU DURUMDASINIZ.30
AH TUTAR
13 Nisan 2015, Pazartesi 10:36:04 haksız yere işten attığı insanların ahı değnekçiye yeter merak etmeyin. bir gün o değnek elinden alınır kendi kızı da pardon oğlu da işten aynı şekilde yollanır görürüz o gün suratını havalı değnekçinin80
TAV
13 Nisan 2015, Pazartesi 10:25:26 aha da buraya yazıyorum. Bu malezyalılar sabihayı 2 aya kalmaz TAV a satar40
kukla
13 Nisan 2015, Pazartesi 10:22:56 sovyetlerin dağılma sürecine benzemiş.bütün fabrikaları oraya yönetenler ele geçirmiş diye yazılar yayınlanmıştı. ceo da sabihayı ele geçirmiş anlaşılan. malezyalılar ne yapıyor acaba. adamlarada yazık.kuklaya çevirmiş baksana30
ISG
13 Nisan 2015, Pazartesi 09:58:03 Açıkça ISG yazamamışsınız. Şirkette KIDIĞI ARIYORUM HOŞLANMADIĞIM YAZIYI KALDIRTIYORUM DİYE HAVA ATMASI BOŞA DEĞİLMİŞ20
CVP ISG
13 Nisan 2015, Pazartesi 10:11:38 HEMEN ANLAMIŞSINIZ. KIDIK BİR ŞEY SÖYLEYEMEZ ZİRA DÜN YAYINLAMADAN ÖNCE YAZIYI GÖNDERİP KIZIP KIZMAYACAĞINI SORDUM KENDİSİNE :) BU CEVAP UYGUN OLDU MU?50
VAZO
13 Nisan 2015, Pazartesi 10:20:08 BUĞDAY BEY BİRAZDAN ODASINDA VAZOLARI KIRMAYA BAŞLAR O ZAMAN20
Çocuğumu
13 Nisan 2015, Pazartesi 09:55:35 Çocuğunu mu yanında işe mi almış??? doğru mu bu bilgi.işe sabahları elinden tutup beslenme çantasıyla götürüyor mu acaba. vay anasını yaw210
Biat edilir
13 Nisan 2015, Pazartesi 10:13:39 arkadaş sen konudan çok uzak kalmışsın.sadece oğlu olsa yine iyi. eski arkadaşlar falan da işe alınmaya başladı. beni de önerecek kimse yok mu buğday beye. bakarsın müdür yapar beni de hayatım kurtulur101
CVP BİAT EDİLİR.
13 Nisan 2015, Pazartesi 10:53:58 SİZİNLE ÇOK FARKLI DÜŞÜNÜYORUZ. BELİRLİ ÖZELLİKLE UYGUNSA ARKADAŞI İŞE ALMAKTA SORUN YOK.ÖNEMLİ OLAN İSTİHDAMIN YAPILIŞ ŞEKLŞDŞR. VE DE HATA BURADADIR.20
ne özelliği??
13 Nisan 2015, Pazartesi 11:10:46 siz ne dersiniz çetin bey.hangi özelliği uygunmuş.tek özelliği genel müdürün oğlu olması.iki lafı bir araya getiremeyen, pazarlamada çalışıyor ama pazarlamadan anlamayan inglizce mütercimlik mezunu fitneci dedikoducu çalışanlara tepeden bakan ve 30 yaşına gelmiş daha önce bir günlük tecrübesi yok.üstüne üstlük hoşlanmadığı çalışanlar kapı dışarı.aradığınız özellikler bu ise tamamı bunda70
CVP NE ÖZELLİĞİ
13 Nisan 2015, Pazartesi 11:17:42 ÖZELLİK ARAYAN BEN DEĞİLİM. ŞİRKETİN TALİMATLARI ARAR BU ÖZELLİKLERİ. BEN ŞAHSI TANIMADIĞIM İÇİN BU KONUDA BİR ŞEY SÖYLEMEM DOĞRU DEĞİL. ŞU YORUMLARA BİR BAKINIZ. SİZİN TEK SIKINTINIZ GENEL MÜDÜRÜN OĞLU İSE VE DE BAŞKA SORUNUNUZ YOKSA, SUSMAK DAHA İYİ.10
SÜRÜ
13 Nisan 2015, Pazartesi 09:43:38 BUGÜN SEVGİLİ SEFA BEY KÖŞESİNDE YAYINLADIĞI YAZIDA BİR CÜMLE SARFETMİŞ."LİDERLİK EN ÖNDE GİTMEK DEĞİL SÜRÜYÜ EN DOĞRU ŞEKİLDE İLERLETMEKTİR" YAZMIŞ. SÜRÜ KISMINDAN ALINGANLIK GÖSTERMEDEN DÜŞÜNÜLDÜĞÜNDE YÜZDE YÜZ DOĞRU BİR CÜMLE. YÖNETMEK KELİMESİNİN ANLAMI ZATEN KELİMENİN KENDİSİNDE VAR. ÖNDER OLMAK FARKLI SESLERDEN SENKRONİZE YAKALAMAK ÖNEMLİ OLAN. AMA BUNU YAPABİLEN MALESEF ÇOK AZ100
CVP SÜRÜ
13 Nisan 2015, Pazartesi 10:16:07 SEFA BEYİN SÜRÜ KELİMESİNDE ALINACAK BİR ŞEY YOK. ÇOBAN'DA SÜRÜNÜN LİDERİ DEĞİL Mİ? SİZ ONU "GRUBU" DİYE OKUYUN. TABİİ Kİ CÜMLE DOĞRU.HATTA ÇOK DOĞRU.50
boşluk
13 Nisan 2015, Pazartesi 09:32:33 Boşluk doldurmacalı sınav sorusu olsa değnekçinin yanındaki boşluğa buğday köyün yanınada safiye soyman havalimanı yazardım :)30
Şaşırmamak
13 Nisan 2015, Pazartesi 09:30:11 Çetin bey yine patronaj despotizmine ve çalışanların haklarını savunmaya yönelik bir yazı kaleme almışsınız.Elinize sağlık. Ancak keşke bu değnekçi kim açıkça söyleseydiniz. Büyük şirketler bu tür uygulamalardan prestij kaybetmemek adına hızla uzaklaşırken, mobbing Türkiyede ciddi ve kabul edilemez bir suç haline gelmişken ısrarla bu tür davranışlarda bulunan yönetici ve şirketi açıkça deşifre etmeliydiniz.saygılar70
CVP ŞAŞIRMAMAK
13 Nisan 2015, Pazartesi 11:01:01 BAŞKA NASIL DEŞİFRE EDİLİR Kİ? İSİM YAZMAK ŞART MI? YAZININ İÇİNDE ÖYLE NOKTALAR VAR Kİ, ONLARI KAVRAYIP ANLAYAN VE DESTEKLEYEN YOK.10
KURTKÖY!!!
13 Nisan 2015, Pazartesi 09:07:53 Hocam böyle bir köy ve böyle bir adam var sanırım. Hatta bulunduğu semtin adında da köy geçiyor. KURTKÖY!!!!10
iPhone Uygulaması
13 Nisan 2015, Pazartesi 08:44:14 Çetin bey,"Anlayan anlamıştır",demek istiyorum,ancak anlarmı bilemiyorum.İsim telaffuz etmeden,bu kadarmı cuk oturur bir yazı.İyi bir terzide üstüne göre dikilmiş ceket gibi..Kaleminize sağlık,keyifle okudum.60
CVP I PHONE
13 Nisan 2015, Pazartesi 10:58:05 HERKES ANLAR ANLAMASINA DA...TAKİBİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDİYORUM.10
KÖPEKSİZ KÖYDE DEĞNEKLE GEZMEK
13 Nisan 2015 Pazartesi, 00:00:01 / Toplam : 155 yorumÇok beğenilenler
Tüm yorumlar