23 Temmuz 2012 Pazartesi, 00:02:52 / Toplam : 46 yorum
Çok beğenilenler
Aime laf atan kimse!!!
01 Ağustos 2012, Çarşamba 02:17:41
Adama bak Aftn ne demek açılımını öğrende sonra yaz. çünkü bilseydin böle boş bir yazı yazmazdın, ayrıca aimin bırak tamamını hiçbiri senin görüşüne katılmıyor. Asıl olan şudur: güvenlikçilerin çoğu şükredip kendilerini kimseyle kıyas yarışına girmiyorlar. senin gibiler girer anca, bırak bu işleri ulaşamadığın ciğere pis deme, hadiiiiii işinee!!20
tebrikler
23 Temmuz 2012, Pazartesi 11:08:06
tebrikler populistlik yapmadan gerçeği dile getirdiğiniz için00
Tüm yorumlar
BİLİPBİLMEDEN KONUŞMA ALİ KIDIK a cevap
31 Temmuz 2012, Salı 01:42:39 lütfen önce siz okuduğunuzu idrak edin. Orda da belirtildiği gibi gen. md. herkese eşit para vermek istemiş ancak ypk zaman için de bütçeye yük getireceği için eurocontrol tarafından karşılanma oranlarına göre bir gruplama oluşturdu. Bugün de bu gruplamanın devamı söz konusu., Ali beye muhalefet edeceğinize konuyu tam araştırırsanız daha yerinde olur. "Yarım bilgili doktor insanı candan, yarım bilgili kişi de insanı dinden edermiş." 00
ALİ BEY LÜTFEN CEVAPLAYINNN
29 Temmuz 2012, Pazar 01:29:42 Ali Bey Elinizi Vicdanınıza koyup allah için söylermisiniz Eurocontrol Gruplarında Güvenlik Hangi Grupta Yıllar önce Güvenliğin hangi grupta olması gerektiğini söylediğiniz yazınızıda biliyoruz şimdide çıkıpta mertce dürüstce o sözlerinin arkasında durup açıklarmısınnnn.00
BİLİPBİLMEDEN KONUŞMA ALİ KIDIK İYİ OKU BU YAZIYI
29 Temmuz 2012, Pazar 01:24:50 BU SADECE BİZİM HAKKIMIZ DİYENLERE VE BU İŞİ BÖYLE BÖLENLERE İŞTE GERÇEKKKKK
diyor ki:
19 Temmuz 2012, 10:29 Havacılık tazminatı serüveninin tarihçesi
“Havacılık tazminatı” kanun taslağı DHMİ Genel Müdürlüğü personel ve idari işler eski başkanı sayın Hüseyin tarafından öne hazırlanmış kanun maddesinin başlı olan “havacılık tazminatı” sözcükleri de yine Hüseyin GÜN tarafından önerilmiş, dönemin genel Müdürü sayın Mahmut TEKİN’kanun başlığını ve içeriğini uygun bularak yönetim kuruluna sevk etmişti. DHMİ Genel Müdürlüğü tarafından hazırlanan ilk kanun taslağına Maliye Bakanlığından ulaştık. Hüseyin GÜN’ tarafından yazılan ve DHMİ yönetim kurulu tarafından kabul edilerek Ulaştırma Bakanlığı aracılığı ile ilgili bakanlıkların görüşü alınmak üzere gönderilen taslakta DHMİ personelinin üç gruba ayrılmadığı, tek grupta toplandığı ve oranında %250 olduğu görülmektedir. DHMİ çalışanlarına Bahsekonu taslakta, Başbakanlık müsteşarı maaşının 250’sine kadar damga vergisi kesilerek havacılık tazminatının ödeneceği hususunun düzenlendiği görülmektedir. Maliye Bakanlığı akıl almaz bir şekilde kanun taslağına müdahale ederek önce %250 oranını %200’e indirmiş,akabinde de DHMİ personelini hukuka aykırı olarak 3 gruba ayırmış, birinci grup olarak gösterilen personel için en yüksek devlet memuru aylığının brüt tutarının %200’ü,ikinci grup olarak adlandırılan personel için %100’ü ve üçüncü grup olarak adlandırılan personel için ise %50 sinin damga vergisi kesilerek tazminat olarak ödenmesi hususu düzenlenmişti.
Havacılık tazminatının üç gruba bölünerek ödenmesinin hukuka aykırı olacağı çalışma barışını bozacağı defalarca anlatıldı ama dinleyen olmadı.
Bir kaynaktan aldığımız bilgilere göre, Dönemin Genel Müdürü sayın Mahmut TEKİN ve yine dönemin Personel ve İdari İşler Daire Başkanı sayın Hüseyin GÜN, personelin üç gruba ayrılarak havacılık tazminatı ödenmesinin imkansız olduğunu, hukuka aykırı olduğunu ileri sürerek itiraz etmişler ise de başarılı olamamışlardır. Devlet Hava Meydanları İşletmesi Genel Müdürlüğü personeline havacılık tazminatı ödenmesini öngören kanun maddesi 21.4.2005 tarihli ve 5335 sayılı Bazı Kanun ve Kanun Hükmünde Kararnamelerde Değişiklik Yapılmasına Dair Kanunun 27.maddesi ile yürürlüğe konulmuştu.
Daha Sonra Ne mi Oldu? Ödüllendirmeler Yapıldı
Havacılık tazminatı ile ilgili olarak, Bakanlığın haksız müdahalesi DHMİ personeli arasında ücret uçurumuna neden olmuştu. Havacılık tazminatının yasalaşması ve adil bir uygulama olması için gece gündüz demeden çalışan Hüseyin GÜN ise DHMİ personelinin üç gruba ayrılmasının sorumlusu ilan edilerek DHMİ çalışanlarının tamamının cephe aldığı bir kurban haline getirilerek kurumsal bir mobbing mağduru olmasına neden olunmuştu.Havacılık tazminatı ile ilgili olarak Hüseyin GÜN tarafından yazılan ilk kanun taslağı elimizde mevcut olup,DHMİ personeli tek grupta toplanmış ve oran ise en yüksek devlet memuru aylığının %250’sine kadar havacılık tazminatı ödenmesine ilişkindir. Ülkemize özgü bir manzara olan bu durum yine vuku bulmuş, ödül Hüseyin GÜN’ün görevden alınması ile gerçekleşmişti. Dönemin Genel Müdürü Mahmut Tekin ile daire başkanı Hüseyin GÜN, konuyla ilgili görüşlerini gönderseler yayınlamak ta isteriz
00
AİM
28 Temmuz 2012, Cumartesi 12:11:22 AİM adlı yorumcuya
Sen ne kadar hakediyorsun 1.grubuda kalkıp millete ahkam kesiyorsun.Senden çok hakeden radarlardaki güvenlikçiler var.Millete laf yetiştirerek kendinizi küçük düşürmeyin.Aim memuru arkadaşlarımızın tamamı bizim görüşlerimize katılıyorken sana ne oluyorda diğer personele laf yetiştiriyorsun.Eski ünvanınız aftn değilmiydi.01
Koçum Ali
27 Temmuz 2012, Cuma 19:17:05 Evet noktayı koymak diye buna denir işte . Ama hala anlamayan arkadaşlar var ki onların zaten anlamaya da niyeti yok. Arkadaşlar aldıkları parayı hor görüp beğenmeyen lütfen kurumu terk etsin. O kadar kolay ki. Bir dilekçe veriyorsun. Sonucunu bile beklemeden arkanı dönüp gidiyorsun. Zaten siz özel ve özellikli insanlar daha iyi işleri hak ediyorsunuz. Buraya satır satır incileri döşeyeceğinize, alın bir beyaz A4 kağıt. İstifa ettim deyin. Altına Adınızı soyadınızı yazın. İdari işlere verin. Hepsi bu ya. Neyi kimi kime şikayet ediyorsunuz arkadaşlar. Türkiye de bir örneği daha yok. Benim tazminatımdan vergi kesiyorlar. Ne için siz arkadaşlara üç - beş ne ise ne kadar ediyorsa para verebilmek için. İstemiyorsanız. Ben bu tazminatı istemiyorum diye dilekçe verin. Yok hiç kurtarır yanı yoksa istifa edin başka iş bulun. Ben de , benden size verilmek üzere kesilen parayı çatır çatır yemezsem , sizin gibi olayım . Parası kesilen ben sesimi çıkarmıyorum.
İşini beğenmeyeni zorla tutan yok. 00
security
27 Temmuz 2012, Cuma 16:58:58 vor beklediği için 1. gruptan para almak isteyen arkadas nasıl bir düşünme mantığın var kendine zarar verme boşuna üzülerek. bizler enayi miyiz bizde güvenliğe geçelim o kadar hak ediyorsanız. seyrüsefer hizmeti ne demek anlamak istiyorsan bi accye gel nasıl hizmet veriliyor bak gör.00
security
27 Temmuz 2012, Cuma 10:22:43 evet yazıyosunuz güzel.ama ne kadar araştırdınız bilmiyorum.avrupada radar vorda görev yapan güvenlik en üstten 1 bölümden bu tazminatı alırken,sayın genel müdür sanki cebinden veriyormuş gibi,güvenliğe verilebilecek en alt sınırdan veriyor tazminatı.kesinlikle adil ve samimi olarak dağıtılmadıgına inanıyorum bu tazminatın ve hazırlayanlara hakkımı helal etmiyorum00
Budur işte...
27 Temmuz 2012, Cuma 09:58:20 Objektif olarak ve konuya hakim olarak bir surec degerlendirmesi ancak bu kadar guzel yapılabilirdi...
Sadece Ankaralı biri olarak, istanbul AHL deki aproncu arkadaslarıma uzuldum.
Teşekkurler Ali KIDIK...
00
CNS
26 Temmuz 2012, Perşembe 01:03:33 Aynı görevi yapan aynı okulu bitiren ve aynı yerde görev yapan personelin değişik yerlerde geçici görevlendirilmelerinden kaynaklanan yanlış anlamalardan ötürü halen diğer arkadaşlarından az tazminat almaktadırlar. Örneğin kulede görevli bir elektronik mühendisi geçici olarak meydana gönderilmişti. 2005 yılında sorulan soruya meydanda görevli denildiği için meydandaki normal memurla eş değerde tutulmuştur.
Sanırım tazminatı ortak gruptan alan elektronik personelini kasdediyor fakat olayı tam net anlayamamış galiba birinin bazı elektronik personelinin neden ortak gruptan aldığını anlatması gerekiyor ama sebebini kimse bilmediği için bu biraz zor olacak sanırım00
Riot
26 Temmuz 2012, Perşembe 00:15:08 zayın ağdacı, atladığına göre sende ölesinki üzerine alınmışsın, öle isim birim yazmakla adammı olunuyor sandın, şükretmekle başkasına çamur atmamakla, iki yüzlü davranmamakla adam olunuyor ağdacı. dikkat et laflarına gün gelir bu beğenmediklerinide bulamazsın ağdacı, zaten yersin o zaman yiyeceğini ey genç ağdacı, işini beğenmiyorsan, kendine güveniyorsan adamsan çık git zorla tutanmı var kurumda seni ağdacı, dedelik mesleği ağdacılık yap sen...00
medyatör
25 Temmuz 2012, Çarşamba 19:52:53 haber genel koordinatörü olarak siz havacılık tazminatı 1500,00 tl alacaksınız sizin altınızdaki bir odacı 25000,00 tl alacak vicdanınız nasıl rahat eder mantığım almıyor yoksa orhan birdal ile bir akrabalığınız mı var00
güneş balçıkla sıvanmaz
25 Temmuz 2012, Çarşamba 17:57:19 Artık sekizbin personel de biliyorki yaklaşma kontroldeki hava trafik kontrolörlerinin bu parayı işletme kanalından hakettiği hatta hakedemediği direkt maliyeden karşılanan grubta dahi olabileceği artık herkes tarafından biliniyor (Hikayelere rağmen).Bu yüzden bu geliri hava trafik kontrolörleri hakediyor deyipte milleti galeyana getirmeyin.Hakeden hakettiğini alsa kimsenin itirazı olmaz.Hakedene verin haketmeyene hiç vermeyin.00
İsim / Rumuz
25 Temmuz 2012, Çarşamba 13:44:47 ya bu tazminat eurocontrol tarafından seyrüsefer için verilmiştir,diğer memurların bunda bir hakkı yok ki..zaten diğer kurumlara göre gayet iyi maaş almalarına rağmen bi de bize neden tazminat verilmiyo diye esip kükrüyolar..ama hata baştan onlara tazminatı verenlerde..bu yalnızca seyrüseferin beğenmiyosanız gidin bırakın işi kardeşim denilecekti..hakları olmayan şeyi almaya başladıkları için gittikçe uçtular,bize neden 1.grup kadar verilmiyo demeye başladılar..iş kolay,beğenmeyen istifa eder,kendine daha fazla maaş veren kuruma gider..ne bu ya?00
tazminat ve airport
25 Temmuz 2012, Çarşamba 00:59:53 tebrikler ali bey konuyu ilk defa bu şekilde ele aldınız ama gazetecilik kimliğinize yakışmayan insanları azarlar bir uslupla,ama önemli değil siz her yazınızda haksızın yanında olduğunuzu söyleyen airport'cular bir araştırın bakalım 399 sayılı khk ile görev yapan personelin özelliğini,tazminatları bu gün iptal etsinler DHMİ de çalışan kimse etkilenmez yeterki bu tazminattan dolayı mahrum bırakıldıkları ek ödemelri versinler,ben kor.güv.gör olarak çalışıyorum tazminatsız aldığım maaş yani emekliliğe işleyen maaş belli bunu siz iyi bilirsiniz bu gün emekliliği gelip ama alaçağı maaşın yetmeyeceği endişeysiyle hala faal olarak çalışan perrsonelin durumunuda,ayıptır bir vaiz 2 150 tl maaş alırken sözleşmeli bir personelin ki çalışma şartları aşikar:)) aldığı maaşı görmezden gelip birilerini nemalandırmak adına taraflı yazı yazmak size ve airport aliesine hiç yakışmadı,sizden tarafsız duruşunuzu devam ettirmenizi beklerdik bu sorunları daha cesur bir dille anlatmanızı da 00
SİZİN İÇİN BİTMİŞ OLABİLİR AMA
25 Temmuz 2012, Çarşamba 00:33:21 Sn. Ali Bey taraflı oldugunu düşündügüm bu yazı bana göre yanlış. Dhmi çalışanlarının bir sıkıntısı budur ama nedenini bilmediginiz hatta SN. Genel Müdürümüzün bile haklı gördüğü birimler var ki düşük alıyor. YPK kararını umarım tam olarak okumuşsunuzdur. Ocak ayından beri aldıgımız ek ödeme şimdi havacılık tazminatı içine sokulmuştur ki YPK kararı içinde bunun açıklaması açık olarak yayınlanmıştır. Havacılık tazminatından sadece vergi kesilir ve başka hiçbir kesintiye ugramaz (kanundur) . buda demek oluyor ki ek ödeme oranı kadar DHMİ çalışanları şu an için zarara ugratılmıştır bu düzeltildigi zaman eminim ki çalışanların sıkıntısı büyük oranda son bulacaktır. Saygılarımla00
Güvenlikkk
25 Temmuz 2012, Çarşamba 00:16:58 Bu adamı Havaalanına uçağa binmeye geldiğinde donuna kadar arayacan normal Güvenlik standartlarını uygulayacan o zaman kimin hak edip etmediğini görecek.Sen biliyomusunki havaalanlarında GÜVENLİK-ARFF-APRON MEMURU NE İŞ YAPAR BİLİYOMUSUNKİ DAĞIN BAŞINDAKİ İSTASYONDA GÖREVLİ GÜVENLİKÇİ SENİN O SEYRÜSEFERCİLER DEDİĞİN ADAMLARIN ELİ KULAĞI OLAN CİHAZLARI KORUYOR HATTA YERİ GELDİĞİNDE KIŞIN ORTASINDA BAKIMLARINI YAPIYOR.Eyyyy Güvenlikkk Bu Adamı İyi takip edinnnn Adı ALİ KIDIK.00
MİSAFİR99
25 Temmuz 2012, Çarşamba 00:02:33 Sayın KIDIK, haklısınız elbet bu konu burada bitmeli.. Sayın BİRDAL'a da kızıyordum bu işin bu denli uzamasının sebebi onun herkese yararlı olma gayreti diye. İşte sonuç, o insanlar bir teşekkür mü ettiler? Hayır, ya küfür ettler ya da beddua...Başka kamu kurumlarında aynı işi yapanla kıyaslamıyor kendilerini büro memurları ve diğerleri nedense. Oysa havadan gelmiş bir para, daha ne istiyorlar ki? DHMİ Web sitesinde gayet makul ve mantıklı bir açıklama var EUROCONTROL gelirleri hakkında. Gerek Sendikalar gerekse TATCA ve AIMSA dışındaki dernekler bunları bile bile gaz verdiler insanlara... Sonuç... Hayal kırıklığı. Elektronikçi arkadaşlar için de üzgünüm umarım düzelir. Bakardım da eskiden bir kısım elektronikçi arkadaşlar dağlarda bayırlarda onlarca metrelik antenlerin tepesinde akrobatlık yaparken, bazıları da ellerinde walky-talky'ler mankenler gibi salına salına gezerlerdi, ben de şaşardım bu işe. Bence bu durum bir gözden geçirilmeli hak edenle etmeyenler sınıflandırılmalı.00
ömer ağdacı şanlıurfa gap havaalanı arff
24 Temmuz 2012, Salı 23:58:12 bak riot efendi!klavye delikanlılığı yapıyorsunuz diyorsun. ben adımı soyadımı hangi meydanda çalıştığımı yazdım hatta birimi mi bile..klavye delikanlıları lafını sana yediririm hemde semirte semirte ...delikanlı adam genel müdüre yalakalık yaparken de ali kınık efendiyi savunurken de en azından adını soyadını adam gibi yazar millete klavye delikanlısı yakıştırması yapmaz.adam ol ciğerimi ye...00
işletme
24 Temmuz 2012, Salı 23:49:59 bilip bilmeden konuşuyorsun ali bey.sen dışardan görüyorsun ve bir-iki seyrüseferciden aldığın bilgileri buraya yazıyorsun.sen bu kurumda çalışmıyorsun onun için bizim kadar bu işleri bilemezsin00
El Kiri ( PARA )
24 Temmuz 2012, Salı 21:47:22 Konu para olunca bakiyorum her sirketden, herkes ama herkes cosuyor, onlarca/yuzlerce yorum yaziliyor. Ama is FAA,EASA, Kalite v.s. gibi konulara gelince yorum sayisi kisitli. yurdum insanim benim.
su paranin gozo kor olsun, dedikleri gibi dini imani yok :)00
işte gerçek
24 Temmuz 2012, Salı 21:47:14 kalemine sağlık ali bey hele hele son cümlelerin her şeyi anlatıyor sağlıcakla kalın.00
radar
24 Temmuz 2012, Salı 19:55:29 radar altında yazı yazdık yayınlamadınız sizde yanlı yayın yapıyorsunuz00
atsep
24 Temmuz 2012, Salı 17:57:40 selamlar ali bey bir yanlışınız var nacizane düzelteyim "Aynı görevi yapan aynı okulu bitiren ve aynı yerde görev yapan personelin değişik yerlerde geçici görevlendirilmelerinden kaynaklanan yanlış anlamalardan ötürü halen diğer arkadaşlarından az tazminat almaktadırlar" bu dediğiniz durum dhmi de sadece ve sadece elektronik ünitesinde mevcuttur ne kule ne aim ne de diğer birimler de böyle bir ayrım yoktur.misal 2005 tazminat dağıtımı olurken diğer üniteler gibi tek grup çıkmadı elektronik 1 ve 2 diye ayrım yapıldı misal bir elektronik mühendisi ,teknisyeni daha önce radar da seyrüseferde çalışırken tazminat dağıtım anında herhangi bir sebepten dolayı terminal de çalıştığı için 2.grup gösterildi keza 2005 den sonra kuruma giren tüm elektronik personeli seyrüseferde radarda çalışıp çalışmadığına bakılmaksızın 2.gruptan tazminat alındı ve hala 2.gruptan almaya devam ediyor ünvan aynı yeterlilik aynı iş aynı ama 1500 tl düşük maaş inş.sayın genel müdürümüz bizim sorunumuzu çözer00
radar
24 Temmuz 2012, Salı 17:15:32 radarda güvenlik görevlisiyim 15 yıldır telefonla aranıp sistemlere müdahale ettirirler elektirik kesilir jenerotöre müdahale ederim tadilat olur yataçak yrim olmaz susuz kalırım arayan olmaz zamanında bodromda seyrül sefer yazardı tazmınatlara gelinçe sen ne iş yaparsın derler daha buğün arayıp kardeşim şu sistemleri bir ayar yapıver diye ararlar kendileri yüksek tazminat alaçam diye güvenlikçileri uzaktan kumanda gibi kullanan sayın elektronikçi kardeşler kendiniz için koşuştururken bizleri unuttunuz nasıl yüzünüz olaçakta bizlere bakaçaksınız merak ediyorum derneğinizde selamlar00
İsim / Rumuz
24 Temmuz 2012, Salı 16:37:48 ali beyin baştan beri seyrüseferi kayırdığını bilmeyen yok.Ancak bu kadarına pes doğrusu.2005 yılında airport haberin adı sanı duyulmazken dhmi havacılık tazminatıyla zirveye çıktığını unutmasın.Seyrüsefer tazminatı hak eder, diğerleri şükretsin yaklaşımını Dağ başında bir seyrüsefer cihazlarını bekleyen biri olarak seyrüsefer tanımında kimleri kastettiğini dile getirmesini isterken, kendisini şiddetle kınıyorum00
yüzsüzler diyen mahlukata
24 Temmuz 2012, Salı 15:57:49 ey insan müsvettesi tek sen hak ediyorsan al bütün paraları başına çal iki üç kuruş elinize para fazla geçti diye kendinizi adamdan mı sanıyorsunuz biraz insan olun..kurumumdan çok memnumun fakat sizin gibi cahilce düşünen insanlarla çalışmak zor geliyor bana inşallah 2 ye bölünürüzde kendini beğenmiş bir grup insandan kurtulmuş oluruz.bu arada ali gıdık bey biz hak etmiyoruz madem işletme olmasında uçakta insin bakalım inebiliyorsa sen kimlerin çok hak ettiğini biliyorsunda işin ucu yalakalığa gelince kim durdurabilir seni..00
Riot
24 Temmuz 2012, Salı 14:20:54 İster kabul edin, ister etmeyin Ali KIDIK doğruları yazmıştır. Ona çamur atan şahsiyetler, siz bu adamın önceden neler yazdığını, nelerle mücadele ettiğini bilmiyorsunuz herhalde (yada işinize öle geliyor), gidin arşivlere bakın. Sen oturduğun yerden ahkam kesip klavye delikanlılığı yaparken, o problemlere balıklama dalıyor. Allah Orhan BİRDAL'dan ve emeği geçenlerden razı olsun, ekmek kapıma katkı yaptığı için. Ey beddua edenler, bilki sadece senin ALLAH IN yok, Bana ne diliyorsan ALLAHIM sana mislini versin. Amin.00
aproncu
24 Temmuz 2012, Salı 14:03:04 Havacılık Tazminatını kimler hak eder diye bir anlayışı ortaya koymadan yapılacak tüm iyileştirmeler yerinde olmaz. bakın bu TGS ye döner Apronda vardıya da çalışan personel ile memur olarak ofiste yan gelip yatan aynı parayı alıyor sonrada apronda çalışacak adam bulamıyorlar nedenide rahat nerede personel oraya geçmek için her türlü yolu deniyor ama işin olduğu yere parayıda farklı verirseniz çalışkan insanın tercihi olur herkes rahat eder. Bakın TK dan Bazı kişilere Havacılık Tazminatı ödendi sonrada yolcu hizmetlerinden tutunda genel müdürlükte çalışanlar dahil bu konuda mahkemeye baş vurdu tümpersonel aşaği yukarı baş vurunca işin foyası çıktı sonra gercekte hak etmesi gereken Uçağın Balansını yapan ve Kaptan ile en yakın bire bir çalışan personele dahi siz bunu hak etmiyorsunuz diye ödeme yapılmadı. bu nedenle personele verilen görev kadrolarının tanımlarını iyi yapmak gerekir Orhan bey oldukca iyi niyetli bir insandır ancak kadro tanımlarını yapan birimlerin konuyadikkatiönemli00
Ka2
24 Temmuz 2012, Salı 13:26:23 Ali kidik,bir ara da kabin memurlarinin maaslarina kafayi takmistin,halinize sukredin,disarda o kadar cok issiz var vs. Simdi de ayni seyleri dhmi memurlarina soyluyosun.Sendeki bu kiskancligin,cekememezligin sebebi ne?Yoksa senin maasin dusuk de baskalari da kazanmasin mi istiyosun? Yada konunun para ile ilgisi uok da,ulastirma bakanina yag cekerek Akp'den milletvekili adayligi kopaak mi amacin?Devam et,durma,dusmanliga devam.00
SÖZÜN ÖZÜ !..
24 Temmuz 2012, Salı 13:19:50 Sn. ALİ KIDIK bir önceki yorumumda yanlışlıkla Ali GIDIK yazmışım, bu yanlışlık için sizden özür dilerim.00
çözüm
24 Temmuz 2012, Salı 12:57:21 dhmi çalışanlarının toptan memnuniyeti için, çalışmalarının yıllar önce başlatıldığı yeniden yapılandırma sürecinin nihayete ermesi gerekmektedir.00
SÖZÜN ÖZÜ !..
24 Temmuz 2012, Salı 12:56:15 Sn. Ali Gıdık'ın anlatımı ile konu baştan sona her şey çok net anlaşılır sunulmuş.. Bu durumda artık herkes gerçeği görmeli!.. "Bütün personel arasında kavga ve iş barışı sorunu.""şeklinde bir sorun yoktur ve devlet memurluğu yasaları gereği zaten olamaz da.. Hiç bir çalışan ben işimi yapmıyorum diyemez!... Ayrıca, kanun ve kuralları yok sayarak insanların dini duygularını buradan daha fazla rencide etme günahkarlığına da son verilsin!.. Bu kurumda hiç kimse kendini gereksiz yere bulunmaz eleman havasına sokmasın!.. Aslolan DHMİ nin varlığı, DHMİ nin halen ülkemizde havacılık sektörüne verdiği çağdaş, büyük hizmetleri ve ülke havacılığına verdiği 79 yıllık çok değerli katkılarıdır.. Bu bilinç ve duyarlılık içinde tüm çalışanlara sevgi saygı içinde sağlık ve mutluluklar..00
Yuzsuzler
24 Temmuz 2012, Salı 12:54:58 Bu nankorlerin hic birisi ek tazminati haketmiyor.Diger memurlar gibi sadece maaslarini alsinlar.Yunanistan da ek maas,tazminat diye paralari saciyordu.Durumu ortada
Bizim millete ek tazminat verirsin sevinecegine bu az diye kopurur.Bizde dilenciye para verirsin begenmez.Gecenlerde Ankara da bir otelde otel gorevlisine bir sey sordum.Mecbur olmadigim halde bahsis verdim.Adam begenmedi ertesi gun yuzunu somurtarak yuzume bile bakmadi.00
Allah Var.
24 Temmuz 2012, Salı 11:18:31 Ali Bey Seyrüsefercilerle aranız çok iyi bunu biliyorduk.Tabi herkes güçlüden yana olur.Ama unutulmasın Allah var.00
Hadi Ordan sende
24 Temmuz 2012, Salı 10:55:38 Şükretmeyi senden mı öğreneceğiz Ali Kıdık 00
ömer ağdacı/şanlıurfa gap havaalanı
24 Temmuz 2012, Salı 01:00:20 sizin genel müdürü savunmanıza gerek yok. genel müdür çıksın ve açık açık bu durumun nedenlerini anlatsın.daha da önemlisi yüksek bir orana ulaşan maaş farklarını gidermek için neler yapmayı düşündüklerini personeline açıkça söylesin.çünkü seyrüseferde çalışan personelle işletmede çalışan personel arasında yarı yarıya bir fark oluştu.bu durumda tabii ki iş barışı bozulur personel arasında ikilikler çıkar ve bundan daha doğal bir durum da olamaz.unutmayın ki havacılık tek bir birimle yürütülemeyecek kadar büyük bir sektördür ve bu sektörde herkesin birbirine ihtiyacı vardır sizin yatıyor dediğiniz insanlar ki onlar olmasa tek bir uçağı bu ülkede uçuramazsınız.artık arff düşmanlığını bırakın.ne söylemek istiyorsanız direk söyleyin.aksi taktirde genel müdüre düzdüğünüz övgülerin altında boğazınıza kadar yağa batmış bir şekilde silinir gidersiniz.00
yazık vallahi yazıkk...
24 Temmuz 2012, Salı 00:32:36 ayıp denilen bişi var yahu shgm nin hakkı hiç yok mu bu paradan paya.. yazıklar olsun ben geçmiş haklarımı helal etmiyorum.. ister yayınlayın ister yayınlamayım. haram olsun!!!!00
AIM
24 Temmuz 2012, Salı 00:17:08 Yerinde bir yazı olmuş..Kıymet bilmeyenler en yada geç cezasını çekecektir ve çektirecektir...00
ali kidik'a
23 Temmuz 2012, Pazartesi 22:05:52 tebrik ediyorum. isin icindekilerden daha net gorebilme ferasetini ve soyleyebilme cesaretini gosterdiginiz icin de ayrica takdiri hakettiniz. Bravo.00
atsepppppp
23 Temmuz 2012, Pazartesi 18:52:39 selamlar ali bey bir yanlışınız var nacizane düzelteyim "Aynı görevi yapan aynı okulu bitiren ve aynı yerde görev yapan personelin değişik yerlerde geçici görevlendirilmelerinden kaynaklanan yanlış anlamalardan ötürü halen diğer arkadaşlarından az tazminat almaktadırlar" bu dediğiniz durum dhmi de sadece ve sadece elektronik ünitesinde mevcuttur ne kule ne aim ne de diğer birimler de böyle bir ayrım yoktur.misal 2005 tazminat dağıtımı olurken diğer üniteler gibi tek grup çıkmadı elektronik 1 ve 2 diye ayrım yapıldı misal bir elektronik mühendisi ,teknisyeni daha önce radar da seyrüseferde çalışırken tazminat dağıtım anında herhangi bir sebepten dolayı terminal de çalıştığı için 2.grup gösterildi keza 2005 den sonra kuruma giren tüm elektronik personeli seyrüseferde radarda çalışıp çalışmadığına bakılmaksızın 2.gruptan tazminat alındı ve hala 2.gruptan almaya devam ediyor ünvan aynı yeterlilik aynı iş aynı ama 1500 tl düşük maaş inş.sayın genel müdürümüz bizim sorunumuzu çözer00
misafir
23 Temmuz 2012, Pazartesi 14:53:16 tebrik ederim harika bir yazı...00
tebrikler
23 Temmuz 2012, Pazartesi 14:27:32 açık yüreklilikle gerçekleri dile getirdiğiniz için teşekkürler. Sorunların biriside şudur ki; eurocontrol tarafından giderlerinin tamamı karşılanan ve gelir vergisi kesilerek hazineye de yurtdışından havadan para girişi sağlayabilen 1.guruptaki (pilotlar hariç) çalışanların oranları da, diğer gruplarla makas daha da fazla açılmasın diye düşük tutulmuştur, Bu durumda sizinde söylediğiniz gibi bu parayı hak eden çalışanların bu ödenekten mahrum kalması, devlet kesesini de fazladan gelir vergisi girmemesiyle sonuçlanmıştır. Değerli yöneticilerimiz 2. ve 3. grubu düşünürken devlet çıkarlarını ve 1.gruptaki çalışanların haklarınıda tam anlamıyla verememiş oldu.00
İsim / Rumuz
23 Temmuz 2012, Pazartesi 13:13:41 sayın ali kıdık bey sız dhmi genel mudurumuzu davet edınız ve dhmı calısanlarıda bu adaletsızlığı nasıl yaptıklarınız anlatsınlar oz evlat ovey evlat muammelesı yaptılar ıns en kısa zamanda sayın genel mudurumuzu davet edersenız belkı canlı yayın yapma ımkanınız olursa bu kadar dhmı personelıde bılgılenmıs olur burada tek elektıronık değil her bolumde sorun var calısmalarınızda basarılar 00
ATSEP
23 Temmuz 2012, Pazartesi 11:40:46 Sayın Ali KIDIK,katılıyorum size.Lütfen Elektronik personelinin yaşadığı sorunu biraz daha duyurunuz.Mesela ben ; süyrüsefere hizmet ediyorum.Haberleşme ünitesindeyim.Aynı odada,aynı işi yaptığım arkadaşımdan 1550 TL az tazminat alıyorum.Her şey aynı ama ücrette farklılık var.Okul,tahsil,ATSEP lisansı vb. aklınıza ne gelirse aynı.Sayın Genel Müdür lütfen artık çözünüz bu problemi.Komisyon biran evvel toplansın ve seyrüsefere hizmet eden tüm elektronikçiler 1. gruba geçirilsin.00
ORHAN BİRDAL'IN KELLESİNİ ALIN...
23 Temmuz 2012 Pazartesi, 00:02:52 / Toplam : 46 yorumÇok beğenilenler
Tüm yorumlar