03 Ekim 2022 Pazartesi, 00:00:01 / Toplam : 173 yorum
Çok beğenilenler
Şu 20 yıllık pursera
04 Ekim 2022, Salı 23:09:56
Ben 7,5 senelik kaptanlığı gelmiş bir FIRST OFFICER ım. Yarın öbür gün kaptan olucam. Sen istersen 30 yıllık ol , ucaktaki yetkin kadar agzını açmalısın. Benim sorunluluğumla seninkinin bir olmadığı gibi , iş ne kadar çok çalıştığınla kalsaydı şirkete ilk giren çalışan CEO olmalıydı. O işler şirkete ne kadar once girdiğine bakmıyor malesef. 20 senedir ast üst ilişkisini daha öğrenememişsin yazık. İtici oluyorsun ayrıca. Onlara canın hergün emanetken bu yazdıklarını sana acıyarak okudum. 10123
İtici mi
06 Ekim 2022, Perşembe 12:21:56 Sen itici görmek istiyorsan kendi yazına bak. Şu an fo musun? Evet. Sıralamada 7 yıl 7 aylık memurun arkasındasın, nokta. Aldığın sorumluluk görevli olduğun uçuşlar için, o yüzden de maaşın haliyle fazla. Pas uçtuğun uçuşta hangi sorumluluğu alıyorsun, komik olma. He bu kadar fark yetmiyorsa daha fazla imtiyaz için körfez'e git, ingilizcen yeterse tabii:)1147
Teknik
06 Ekim 2022, Perşembe 13:05:33 4 yildir su siteye takilirim. Hayatimda gordugum en isabetli yorum budur.142
İtici miye
06 Ekim 2022, Perşembe 15:30:02 1 kere tam ccm i okumaya bile üşenene yıllarca maaş veren sistemin sonucu bu cehalet.Ben pass uçuşta da sorumluyum, senin 3 sayfalık okuyamadığın ccm inin ağababası Part A yı bilmeni ya da anlayabilmeni bekleyemem zaten153
Bebek FO
06 Ekim 2022, Perşembe 12:31:32
Tabi ki de amirler memurlar bizden önde olacak. Kaptan öksürse amirin agzina bakıyorum ben nereye divert edelim diye, bakıyorum yan ruzgar cok amiri cagiriyorum arkadan o insin, ben çay su dağıtırım. Yeter ki operasyon durmasin. Canım amirim9218
Hey bebek
06 Ekim 2022, Perşembe 13:53:40 Evet tabi milyonda bir olabilecek ihtimal ya kaptan öldü etti, otopilot da çalışmadı o zaman yaparsın bu dediklerini:)725
FO
06 Ekim 2022, Perşembe 15:20:18 Sadece kaptan ölürse standby pilot olarak uçtuğumuzu öğrendiler lanet olsun.Foyamız ortaya çıktı, maaş da vermezler artık275
Hey bebeke
06 Ekim 2022, Perşembe 15:41:57 Evet gözüm kapalı yaparım ama senin elin ayağın titrer kapatanım herşey yolundamı kaptanım iyimisiniz diye.514
Tüm yorumlar
Utku
07 Ekim 2022, Cuma 21:44:13 Yabancilarin (genelde yasli basli cirkin egitimsiz yabanci pilotlarin) takilip adete cop gibi cop kovasina biraktigi km’ler purser’lar bayagi konusmus burada. Bana mi sordun yabanci pesinde kosarken, git onlara cemkir137
Yandaş
07 Ekim 2022, Cuma 21:29:00 Şimdi şöyle bir husus var, kabinciler havaiş’te kaldı yani hükümet yanlısı sendikada. Kabin akp’yi çok sever. 104
Enteresan
07 Ekim 2022, Cuma 21:27:53 Burada pilotlara sayan hostesler uçuşlarda pilot peşinde (yerli yabancı) koşan, instagram’da sanki kendi bütçesiyle tatil gitmiş gibi havuz başında bikinili ve profili dışarı açık poz veren, aranan kişilerden oluşuyor olması çok muhtemel. Ne kadar kezban gözüktüğünüzi sadece pilotlar değil sektör dışındaki kadın erkek herkes biliyor görüyor. Ben utanıyorum sizin adınıza165
Katılıyorum
08 Ekim 2022, Cumartesi 02:58:25 25 yaşında memurun 54 yaşında kaptan sevgilisi var ne diyim daha 111
Kız kardeşinde hostes olsun insallah
08 Ekim 2022, Cumartesi 11:13:50 Olsunda biraz empati yaparsın belki o 30 grlık beyninle,09
Katılıyorum’a
08 Ekim 2022, Cumartesi 16:56:57 Kimmiş kaptan? 80
Yanit
08 Ekim 2022, Cumartesi 18:09:58 Kiz kardesim yok. Herkesin tercihi farkli. Herkesi ayni kefeye koyan yok. Simdi instgram’da yabanci kaptan eklemeye devam et :)70
Papagana
07 Ekim 2022, Cuma 15:47:08 Cahilin birisinden duymussunuz Amarigada boyle Amarigada soyle, bilmiyorsunuz gercegi cahiller, Amerika da havayolu tasimaciligi pilotlari yati yaptiklari ulkelere bile Birlesik Devletler ust duzey temsilci statusunde gonderilir, onlara yapilacak(kacirma girisimi saldiri vs) tarzi olaylar topyekun saldiriyla bile sonuclanir. Onlara gelecek herhangi bir zarar karsisinda guvenlik gucleriniz sorumlu tutulur diye direktif kagitlariyla gonderilirler, maaslari iyidir hatta dunyanin en iyi maaslarini verirler, tek motor pilotunu havayolu pilotu diye yutturmuslar size50
Neden
07 Ekim 2022, Cuma 14:26:54 Bizim ülkemizde pilotlar neden bu kadar abartılıyor ? Amerika da lise mezunu 6 ay faa eğitimi alan herkes pilot oluyor. Kazançları ve forsları tır şöförleri kadar da yok… sorumluluğunuza saygı duyuyorum ama gerçekten çok abartıyorsunuz. Astronot değilsiniz. 932
Bak
07 Ekim 2022, Cuma 14:52:46 Anlamadığın konularda yorum yapma derim.
Karşılıklı gelirsek mahçup olursun. 21
Az gittik uz gittik
07 Ekim 2022, Cuma 15:53:23 Buradaki tır şoförünün değeri Amerikalı kadar olmadığı için olmasın sakın!!! Cerrahlar da Amerika'da bu kadar değer görmüyor yazık, başbakanlar Avrupa'da bisikletle geziyor kırmızı ışıkta durup kurallara filan uyuyor, silikon vadisindeki yazılım mühendislerinin yüzüne bakan yok, bak koca ülkede uluslararası iş yapabilen bi Tarkan var ama o da abartılıyor napıyor ki 2 beste 2 şarkı hoop megastar, abartmayın yahu okuyarak çalışarak bir yerlere gelenleri, vasat insanları abartın, cehaleti yobazlığı abartın mesela, hırtları üniversite dahi bitiremeyenleri, yalancıları hırsız müteahhitleri abartın pohpolayın .... 31
Neden
07 Ekim 2022, Cuma 20:33:38 Neden bu yazarın her yazısının altında böyle düşmanlık birbirini küçümseme kin ve nefret var?bu kadar toksik bir haber sitesi ve yazarın yazılarını bir daha okumayı düşünmüyorum.kabinde aklı başında çok arkadaşım benimle aynı düşünüyorlardır.boş beleş kendi kendinizi gazlamaya devam?02
Lol
07 Ekim 2022, Cuma 21:18:55 Abd’deki lise mezunu bile pilot olabiliyorken sen olamıyorsun çok yazık60
Pilot
07 Ekim 2022, Cuma 21:20:12 Katılıyorum. Abd’de ve avrupa’daki çoğu pilot lise mezunu, üniversite diplomaları bile yok. Türk pilotlar ise üniversite mezunu çoğu da mühendislik kökenli hatta yüksek lisanslı. Yani Türk pilotlarımız yabancı pilotlardan daha donanımlı daha değerli pilotlardır. 130
Emin misin?
07 Ekim 2022, Cuma 22:06:56 6 ay da FAA lisansı alan adam havayolunda pilot maalesef olamıyor yılları geçiyor o koltuğa oturabilmek için.40
Soru
08 Ekim 2022, Cumartesi 22:47:23 Bence bu soruyu yabancı pilot peşinde koşan hosteslere sormalısın bizlere değil, sor neden abartıyorlarmış öğrenelim40
SENDİKA
07 Ekim 2022, Cuma 12:06:32 O muhteşem sendika ve başkanı olduğu sürece hak filab alınamaz, zaten bütün hakları o ve sendikası yavaş yavaş vermedi mi gizli anlaşmalarla? Bir laf vardır, hırsız ıçeriden olunca kapı kilit tutmazmış. 170
C
07 Ekim 2022, Cuma 15:54:23 Üye kalmayın kardeşim istifa edin, olmayanı adammış gibi gösteren korkak üyeleridir!!! 20
Ekip Tahsis
07 Ekim 2022, Cuma 10:22:31 Geçen gün ana üste bir kabin amiri skpk kabul etmedi ve indi uçaktan. Kaptanlar seve seve uçtu. Sosyal medyada atıp tutmakla olmuyor bazı şeyler. 314
Kpt
07 Ekim 2022, Cuma 14:53:45 Herkesin iki hakkıda baki.
Kulanmış inmiş. 40
Bence
07 Ekim 2022, Cuma 21:20:46 Sallıyorsu amirler ve km’lee ne uçuş verilirse kabul ediliyorlar :)73
Ayıp
07 Ekim 2022, Cuma 09:51:44 Bu hususlara gelene kadar, asıl unutulan husus var. Pilot maaşlarına düzeltme yapıldığında, FO %35 zam aldı, kaptan %50. Ama covid diyip yapılan kesinti de ikisinden de %50 kesildi. Kesmeye sıra gelince FO'lar kaptan sayılıyor. Mevzu FO'ların faydasına olacak bişeyse, yok yok onlar kaptan değil. 275
Ofo
08 Ekim 2022, Cumartesi 00:11:09 Çop poşoto tokomoyorlor yav ahahahahah sen nasıl bir ezik ruh haline sahipmişsin fo bozuntusu ahahah06
Ofo’ya
08 Ekim 2022, Cumartesi 16:58:13 Sen fazla konuşma kabinci bozuntusu40
Efo
07 Ekim 2022, Cuma 09:10:19 Kokpitteki çöpe çöp torbasını takmayı öğrenin önce. Kapağı kaldır poşeti koy git sorsan iş yaptı. Çöpü poşetin üstüne atıcam sanki. Ya bi çıkar şu çöpü yerinden poşeti geçir kenalarına tuttur sonra yerine tak. Biz de çöpü kullanabilelim sonra. Aldığınız paranın hakkını verin biraz. Her seferinden çöp poşetini dahi kendim takıyorum. Biz kokpit ekibi olarak sorumluluklarımızı böyle ihmal ederek para kazanmıyoruz. Yaptığınız işe saygınız olsun olmuyorsa bırakın gidin.1428
Efo
07 Ekim 2022, Cuma 10:06:39 Ben poşeti yüklendiği şekilde koyuyorum çöp kovasının üzerine. Al tak. 107
Haha
07 Ekim 2022, Cuma 10:13:09 Bunu sosyal medyada değil de bağlı olduğun başkanlığa raporlasan ya onlar da khb ile paylaşsın sonra ekiplere duyuru çıksın? Ama yok, siz fo'lar neyi raporlayabildiniz ki? Yüzünüze bakarak bitkin değil yorgunsun dediler yarabbi şükür dedin. 116
.d
07 Ekim 2022, Cuma 10:14:36 Adam dünyanın en çok sömürülen pilotu ama çöp poşetine takılmış.d 184
Efo
07 Ekim 2022, Cuma 11:46:57 Ya hakikaten bu kadar detay mı yazdın çöp poşetiyle ilgili hahahahaha hakikaten üstte dedikleri gibi az bile sömürüyorlar sizi hahah125
Aci gercek
07 Ekim 2022, Cuma 13:24:46 Takma kardesim at copun icine posetsiz oncesinde de coplu gorduysen cagir temizlesin bosaltsin copu, security form mu her ne haltsa ilk kullanan amir bir zahmet kendi alsin gelsin yazili olmayan kural fo ya atanmis. Bildirilmemenizin sebebi, bildirilen yerde esi-arkadasi veya kirigi kabinden olanlar dolu sorgusuz sualsiz kabini destekliyorlar o yuzden. Esi vs baska bir departmandan olan insanlar departman sorumlusu falan olmamali adaletli olamiyorlar.127
Acı gercek
07 Ekim 2022, Cuma 14:37:11 Sende o çöpün içine poşetsiz çöp atabilecek büzük var mi? Anında foto çeker raporlarım çocuk gibi azarlanirsin sonra37
Acı gerçeğe..
08 Ekim 2022, Cumartesi 01:09:56 İşiniz gücünüz rapor zaten, başka işiniz ve meziyetiniz olmadığı için anca böyle şeylerle tatmin olmaya devam, garson parçası diyeceğim de.. o bile değilsin.. çomarlık paçalardan akıyor, bunları bi hizaya çekmek lazım artık yeter30
Haha
08 Ekim 2022, Cumartesi 02:28:32 Security form getirmek fo'nun görevi değil demiş, bal gibi de görevi el mahkum getireceksin yoksa geri gider alır gelirsin 08
Superzekalilara
08 Ekim 2022, Cumartesi 10:57:37 Getirmedigim oldu almadim da facan yetiyorsa soylemeyi dene denk gelelim, biri de foto cekerim demis azarlayacak kim? Poset koyulmamis istenmis getirmemis sonucun ne olmasini bekliyorsun? Fotonu attigin kisiyle seni onlu arkali fotokopi cekeriz merak etme sen00
Haha’ya
08 Ekim 2022, Cumartesi 16:58:47 Ben security checklist almıyprum yanıma amir yanında taşıyor galiba kendisi çıkardı çantasından10
Seve seve
08 Ekim 2022, Cumartesi 16:59:00 Seve seve o poşeti takacaklar20
Çöp poşeti
08 Ekim 2022, Cumartesi 17:00:26 Kokpit çop poşeti takması kabinin görevidir. Wc temizliği bakımı da kabinin görevidir. SOP böyle der. Yalan mı? Görevin olmasa kuzu kuzu gelip takar mısınız o poşeti12
Yalan
08 Ekim 2022, Cumartesi 20:37:25 Kokpite cop poseti takmak kabinin gorevi degildir. Hicbir yerde yazmaz. Ben hep ustune koyuyorum, taktirsana? Hatta copsuz icine atsana? Yer mi?14
Ordu
09 Ekim 2022, Pazar 20:10:34 20 dk’da bir kokpiti arayacaksın iyi miyiz kötü müyüz sağlığımız sıhhatimiz nedir diye hal hatır soracaksın sorma da gör AQD’den raporları nasıl dolduruyoruz 00
PAZAR MESAISI
07 Ekim 2022, Cuma 01:26:30 Ahmet Bey bu durumu cözer rahat olun115
Habibi
07 Ekim 2022, Cuma 10:15:39 Bizimkiler ülkesini sevdiği için size gelemiyormuş ne düşünüyorsunuz:)84
Komik
06 Ekim 2022, Perşembe 20:07:38 Fo arkadaşlar aşağıda bolca kendini övmüş, yaptığı işin önemine değinmiş. Hanginiz, buna kaptanlar da dahil, size yapılan haksızlıklara karşı en azından bir mail atabildiniz? Kalifiye olsanız %90 ınızın yarın değil hemen bugün yurtdışına gideceği yalan mı? Hak kayıpları bu boyuta gelmişken bunun ama sebebinin zamanında kabinin yanında durmaya maçanızın yememesi olduğu yalan mı? Sosyal medyada efelik yapmayın. 2136
Saygı?
06 Ekim 2022, Perşembe 22:10:51 Yalan! Ailesini, ülkesini bırakmak istemeyen yüzlerce insan var. Ayrıca siz kimsiniz ki kalifiyeliği değerlendiriyorsunuz? Hadsizlik inanılmaz bir boyutta. Canınızı emanet ettiğiniz insanlara saygı duymayı öğrenin! Kokpite saygısızlığın bu kadar yüksek olduğu başka bir şirket yoktur sanırım. Yiyorsa lütfen suratlarına söyleyin, klavyede konuşmak kolay. Tutarsızlığını, Bu da zaten kendinize bile saygınız olmadığını göstermez mi?296
Saygıcı?
06 Ekim 2022, Perşembe 23:30:13 Boş yapma. Yok ülkesini terk etmek istememiş, yok ailesini terk etmek istememiş falan, bırak şimdi. Bir fo bugün gidebilse 4 kat maaş alacak. Yalan mı? Ailesini de alabilir. Kreş yardımı vs var. Garanti BC bilet var. Edebiyat yapma. Bugün bir Türk pilot hele genç bir FO gidemiyorsa kalifiye olmadığından. Ya torpille ya parayla lisans aldığından. Ayrıca mesai saatleri dışında neyine saygı göstericem? Sen kimsin? 413
Cabin not ready
06 Ekim 2022, Perşembe 23:37:15 Peki sen yiyorsa BC talebini yönetimin yüzüne söylesene:) tüm haklarınızı ayaklar altına aldılar ses etsenize:) hadi imzalamasana skpk nı:) hadi bir uçuşu kabul etmesene:) kabinin yanında yer almadığınız için dünyanın en ucuz pilotu olduğunuz yalan mı yani:) kaptanlar senelerce katakulli yapmadı mi ing sınavında:) yeni mezunlar ielts 6 ile girmedi mi:) gel ne olursan gel demiyorlar mı:) 617
Yohhamm...
06 Ekim 2022, Perşembe 23:40:12 Pilotlar ülkesini sevdiği için yurtdışına gitmiyormuş.d28
Boş yapma
07 Ekim 2022, Cuma 21:22:47 Pilotlar aksiyon alıyor ama maalesef çoğunluk kabin olumca bu sendikaya bağlıyız30
:D
06 Ekim 2022, Perşembe 20:03:39 Aşağıda biri Part A'yi oku, paslarin sorumluluğu var demiş. İş başa sürerse YC'den gelemez misin kokpite yani:D birisi otopilotu cruise ile benzetmiş. Şirket prosedürü ayrı, otopilotun aslında senin yaptığın her şeyi iniş kalkış dahil yapabildiği gerçeği ayrı. Eleştirdiğim tek şey kaptan dahil hepinizin hicbir şeyi dile getiremez, hakkını ayaklar altına aldırırken ses edememesi ama sosyal medyada atıp tutması. Bazı uçuşlarda BC'ye davet edilmeyi beklemesi. Ailemi alamam ben seni nasıl alayım?817
Fo
07 Ekim 2022, Cuma 19:58:56 Hata bizde, oradan buradan yarısını sadece bizden duyduğu şeyleri bize satana laf anlatacak kadar naifiz.Tamam street smart kardeş herşeyi otomasyon yapıyor,gram fikrin yok ama senin dediğin doğru olsun.Eski astronot abilerin varmış bi bildiği.Uçak kırıma uğrasa açtığı slide dan atlayıp gitse kimsenin hesap sormayacağı adama, 300 milyon dolarlık uçağın kanadını sürtsen lisansı askıya alınan adam olarak laf anlatmaya çalışanda kabahat.Hatay uçuşunu takip et bak kime ne geri dönüş olacak. Kaptan inkapasite olursa oynayan Fo yedek kulübesinden bildirdi. 30
Hmmö
07 Ekim 2022, Cuma 21:24:13 Hep aynı kişi yazıyor bu yorumu, kesin kabincinin biri21
Ailesini bile alamayana
08 Ekim 2022, Cumartesi 01:16:06 Sen kimsin ki, bırak sen bineceksin bi de ailesini alacakmış da alamazmış. Fare deliğe sığmış bir de kuyruğuna teneke bağlamış derler ona. Hadi çayımı getir, sonra da tak eldivenini tuvaletleri okeyle sen fazla konuşma10
Aha bir tane daha
09 Ekim 2022, Pazar 21:30:21 Ekonomiden gelemiyor musun kokpite demişsin. O zaman görevli pasların business’ta uçmasına da itiraz edeceksin, görevli olmayan kaptanların business’ta uçmasına da itiraz edeceksin. Ama derdiniz bu değil. Hasetinizden yeşile dönmüş gözleriniz. Arkadaş, tutarlı olun, o zaman bunlara da itiraz edin diyorum. Senin dediğin gibi, buradan değil. Mesela uçuşta kaptana söyleyeceksin bunları, gerekli yerlere email atacaksın. Diyeceksin ki kaptanlar da business’a upgrade olmasın, onlar da şirkete giriş tarihine göre sıraya girsin, görevli paslar business’a alınmasın… vs.00
Q Sınıfı
06 Ekim 2022, Perşembe 19:39:41 şu upgrade olayı mantıksız pilota YC veriliyor görevli pass bile olunca BC ye geçiyor. Saçma. Mantığı nedir ? BC den kokpite naber devrem diye bağırması mı ? yolcudan daha kaprisliler çekilmiyorlar isteklerinden bıktırıyorlar. 2121
F/O
06 Ekim 2022, Perşembe 21:38:51 Valla bana kalırsa şirkette hiç bir personel BC ye bırakın ced pas hiç bir şekilde biletlenmemeli. Personel sadece ekonomide uçmalı. Ayrım yapılmaksızın. Hala sorumlu kaptan f/o purser amir teknisyen müdür başkan hepsi için geçerli. 1811
Pörsır
06 Ekim 2022, Perşembe 17:18:06 Ya şu camiada merak ettiğim birşey var ..hostes sonra amir sonra purser oluyor..bunların hepsi aynı işi yapmiyormu..neden maaş farkı var sonuçta hepsi garson..4045
Çatla
06 Ekim 2022, Perşembe 20:52:57 Bak işine715
Bu arada
06 Ekim 2022, Perşembe 20:53:42 Host-hostes diye bir şey yok 311
Hostes
06 Ekim 2022, Perşembe 21:36:57 Hostes..kabin memuru...garson..hepsi aynı neye takıldın ki bu kadar..sonuçta yaptığınız iş belli2316
Eski garson
07 Ekim 2022, Cuma 00:30:12 Bi meslek grubunu küçümsediğinin ve zeka seviyenin farkında mısın 514
Aziz
06 Ekim 2022, Perşembe 16:53:57 Ne ara Bu kadar ağzı bozuk, birbirine kin besleyen, sevgisiz, saygısız, düşsünler de güleyim diye bekleyen kötü insanlar olduk yahu! Allah herkese akıl fikir vicdan versin, yoksa para pul makam pass ced ne ola ki, insan evladı olamadıktan sonrA, eşekler de nefes alıp yiyip içip ölüyor bazı insanlar da!!!!84
Vatandaş
06 Ekim 2022, Perşembe 16:19:25 Arkadaşlar bu kadar büyütmeyin su kaptanlık isini eğitimini alan her insan evladı bu isi yapabilir yeteri kadar finansmanınız ,azminiz ve inancınız olsun yeterli.1432
Basgarson
06 Ekim 2022, Perşembe 16:16:44 Uçaktaki en gereksiz garsonlardan bile gereksiz bu basgarsonlar yerini ve haddini bilmeli..f/o Lara çayları ve yemekleri zamanında gelmeli.. mesleğini yap terbiyesizliğe lüzum yok..yeni geldi diye teğmen uzman çavuştan önce gelmez..
3438
Km
06 Ekim 2022, Perşembe 23:10:20 Gel bunları bi uçakta söylesene lale 912
Gene gelmişler calışmayan TGS liler
07 Ekim 2022, Cuma 14:03:59 Gereksiz şirketin gereksiz elemanları,sizin işiniz artık burda yalan,fesat,saygısız sayamadığımız bir sürü gereksiz birbirine düşürücü yorum yazmak olmuş.Biraz haddinizi bilin,yada gelin yüzümüze söyleyin hadi hodri meydan;)34
Tgsli yazana
07 Ekim 2022, Cuma 14:57:18 Sadece gülüyorum..yüzünüze söyleyeme kısmına gelecek olursak zaten ne iş yaptığınızı kendiniz de biliyorsunuz yoldan geçen birini cevirsen ki bu genelde üni mezunu olur.. garsonluk yapar..küçümseme değil yaptığın iş bu..11
Burda boş boş sahte isimlerle
08 Ekim 2022, Cumartesi 11:19:05 İşi gücü milleti kışkırtmaya çalışan TGS li grup,cahillik ömür boyu baki kalacak sizde,2 adım sonrayı düşünemeyen, asalak tayfa01
Vardiyalı çalışan
06 Ekim 2022, Perşembe 16:07:42 Pazar mesaisi alamaz.. 9 5 çalışan pazar günü işe gelirse ona verilir414
Sorry not sorry
06 Ekim 2022, Perşembe 15:46:33 Kusura bakmayın değerli kokpit üyeleri, sizler kabinin yanında durmaya cesaret edemediğiniz gün kaybettiniz. 1226
Babet
06 Ekim 2022, Perşembe 23:22:23 Giyip servise çıktı değil mi kokpit? Senin arkadaşın yanında durmadı ilk önce. 82
Cevap
07 Ekim 2022, Cuma 21:28:27 Kabin havaiş’te kaldı kokpiti yalnız bıraktı. Kabine her şey müstehak21
pursercan
06 Ekim 2022, Perşembe 15:19:03 hizmet etmekle yükümlüsünüz diye cahil arkadaş, sen neyle yükümlüsün? havacılık bir hizmet sektörüdür beyler bayanlar. tüm çalışanlar. kendinize geliniz. biri de amerikada üretim mi yaptı demiş. kendi üretim yapıyor çünkü :) adam uçağı yapmış biz uçurabiliyoz diye kendimizi nimetten sayıyız. :)513
çikın or pasta pörsırcanı
07 Ekim 2022, Cuma 10:25:47 Çok boş konuşuyorsun,içinizdeki eğitim,görgü,terbiye,hayat görüşü gibi konulardaki ezikliği bc da uçunca gidecek sanıyorsun.O öyle olmuyor,sizi çok şımartıp başıboş bıraktılar..Hakkın en fazla asgari ücret,pas bilet falan da olmamalı.Uçakta artan yemeği çekçekine koyup bunu kâr sayıp eve götüren biriyle neyi konuşuyorum niye konuşuyorum.Pursermış..Tk olmasa garson belki olurdun ya da bimde falan kasiyer..Naşş ordan..127
Fo adayi mutlu
06 Ekim 2022, Perşembe 14:57:50 Fo dediginiz arkadaslarimdan biliyorum su an 55k aylik alio..hadi hodri meydan bordrolari yayinlayyin..daha ne istionuz cok mutlular.513
%100
06 Ekim 2022, Perşembe 16:27:12 Memur 3 amerika yapıp 50 aliyo hemde sen 22 kere alana giderken o 5 kere gidiyo245
Yorum
07 Ekim 2022, Cuma 21:30:03 Abicim madem öyle, ALT tuşu ne işe yarar onu sorsam bilemezsin. 10
THY
06 Ekim 2022, Perşembe 13:20:21 ADAM OLMAZ! 211
SERDAR BEY HAYIRDIR ?
06 Ekim 2022, Perşembe 13:15:25 Şahsen birşeylerin değişeceğine inanmıyorum derken ? Hem şirket hem sendika tarafından Altına imza atılmış bir TİS var ve uygulanmıyor. Atanan Bilirkişi çalışan lehinde rapor vermiş. Neye inanmıyorsunuz açıklayın da anlayalım ? Hakkımızı da mı aramayalım ? Umutsuzluk yaratmak için piyon musunuz anlamadım ki , garip garip yazılarınıza devam ediyorsunuz. 155
Devamli aglayan
06 Ekim 2022, Perşembe 12:42:36 Devamli aglayan seviysei oldukca dusen Fo lar, fakindaysaninz tahsil seviyenizde cok dustu, kidem esastir, Purser elbette senden cok almali daha cok haklari olmali1897
Peki
06 Ekim 2022, Perşembe 13:04:54 Peki efenim133
Haksjsnsnlsks
06 Ekim 2022, Perşembe 14:28:42 Bsnamsjskamansjsjbs purserim komiksiniz:)263
Soru
07 Ekim 2022, Cuma 21:30:36 Kaç kedin var evde?11
Amir
06 Ekim 2022, Perşembe 12:33:55 Bu arkadaşlar kendilerinden eski kabin ekiplerinin uçağa binebilmesine bozulmuşlar ama kötü bir haberim var; artık yalnızca kabin değil teknik ve diğer tüm iştirakler hatta tgs de sizden önce binecek uçağa. Doğrusu bu zaten, pas uçuşta hangi sorumluluğu alıyorsun ki önceliğin olsun? Dersen ki benim babam para harcadı 3 sırma taktı bana o zaman az biraz da sen çaba sarfet git yurtdışında uç. Ama önce dil öğrenmen lazım. Not: dil okulum var benim gelirsen indirim yaparım söz.1668
?
06 Ekim 2022, Perşembe 13:54:02 Ne kadar anlamsız ve tahrik dolu mesaj bunlar , ayıklanmalısınız 131
İsim misim yok
06 Ekim 2022, Perşembe 13:57:30 Caninizi emanet ettiginiz insanlara bu kadar kin beslemenize anlam veremiyorum calisip sen de ol yemiyor mu yoksa203
Otel sahibi cpt
06 Ekim 2022, Perşembe 14:33:39 Benimde otelim var ama çalışanlar en az 3 dil biliyor:)))176
Otel sahibi cpt'a
06 Ekim 2022, Perşembe 15:44:24 Madem otelin de var gururunla bas istifayı. Ona buna ezdirme kendini. Görüyorsun hem dünya piyasasının 4 de birine çalıştırıyorlar hem de onlardan çok daha fazla uçuyorsun. Ufacık insiyatif almaktan korkar hale getirdiler sizi. Kusura bakma ama sizler kabinin yanında onlara destek vermeye korktuğunuz gün kaybettiniz.713
Dil okuluna gelmek istiyorum
07 Ekim 2022, Cuma 21:31:30 Hangi dillerin eğitimini veriyorsun zazaca mı kırmançice mi? 51
Amire
07 Ekim 2022, Cuma 21:32:06 Dil okulun var ve gelmiş halen çay kahve dağıtıyorsun hintli afrikalı yolculara? İlginç bir kafa :)41
Kaptan olacagina
06 Ekim 2022, Perşembe 12:13:24 Baska filoda kaptan olacgina 777 de fo ol
Hem cok kazanir hem cok gzersin, amerikadan kanadadan Beezilyadan Bangkoktan bikarsin, sonra 3 yil dar govdede kaptan sonrasinda tekrar Kaptan olarak 777 ye devam, Bohem hayat283
Aliiiii
06 Ekim 2022, Perşembe 12:10:59 Kesinlikle çok haklısınız. Gerçekten boş yer varken şirketin personeline böyle bir şey yapması anlaşılır bir şey değil. Kabin amirleri önemsiz mi diyorsunuz? Onları almayalım mı businessa? 36
777cpt
06 Ekim 2022, Perşembe 11:49:30 Yer varsa herkes Kıdeme göre upgrade edilmeli, ced ler dahil377
Op
06 Ekim 2022, Perşembe 11:48:09 Serday bey, pazar mesaileri geri gelince, o kadar maas aliyorlar ama kola yok ic hatlarda diye haber yapmayin sonra?420
Istemiyorum
06 Ekim 2022, Perşembe 11:28:17 Ben pazar odemesininistemiyorum, nedenmi; odeme yapildigi donemlerde Pazar gunleri Mudur, Ogretmrn Teknik pilot ho bunlar ucuyordu, biz zaten aalamiyorduk, dolayisiyla kaldirilmasi iyinoldu2425
Haklisin, dogru
06 Ekim 2022, Perşembe 12:10:10 Tk da en buyuk adaletsizlik Mudur Ogretmen Teknik pilotlarin kendilerine istedikleri gibi ucus yazdirabilmeleri, cazibeli yati gorevleri ilave gelir artirici bol harcirahli ucuslar bu ekipler tarafindan cesitli mazeretlerle hep kendilerine yazdiriliyor181
Kaldirilmasi iyi
06 Ekim 2022, Perşembe 12:40:48 Zaten benim gibi normal calisan bir kaptan Pilot Pazar gunu veya odeme yapilan diger gunler ucamiyordu, Pasar odemeleri sade ayricalikli tayfanindi, kaldirilmasi iyi oldu, bence bayramlarda vb de odeme yapilmasin115
pazar ödemesi kalktı
06 Ekim 2022, Perşembe 13:56:55 boş gün pazara denk gelmez oldu. hatta aylardır pazar günüm boş değil ve ailemle vakit geçiremiyorum bu haksızlığı ne ile çözeceğiz peki ? 180
Tarafsız
06 Ekim 2022, Perşembe 18:30:52 Şura yorumların içinde “evet işte bu” dediğim tek yorum, bravo. Evet tam da mevzu bu. Pazar günleri uçanların istatistiğini çıkarsınlar, bakın kimler uçmuş, ne sıklıkta uçmuş. 31
Km1
05 Ekim 2022, Çarşamba 06:58:51 Kabinle aynı sıralamada deyip duruyorsunuz. Kabin, thy a.o. personeliyle aynı sıralamada iken fo’lar değil sanırım. Onlar sadece “kabin” ile aynı sıralamada. Genel müdürlük çalışanlarıyla da değil. Sadece “kabin” ile! Yerde oturup çayını içenlerle aynı sıralamada olması rencide etmiyor ama “kabin”in de bu sıralamada yer alması ediyor sanırım. Teallam ya.3945
Değişik
06 Ekim 2022, Perşembe 12:17:36 Kokpit kabine kabin yere kıl oluyor iki tane çay içen adam görmüş bütün süreci hazırlayan yer personeline mal ediyor. Çok ilginç bir hiyerarşi. Kendini yer personelinden üstün görmene sebep olan nedir sayın uçan garson ?1613
Değişik rumuzluya
06 Ekim 2022, Perşembe 13:41:01 Neden kendimi senden üstün görüyorum biliyor musun. Sen fakirsin ben Zengin. Sen ayda 10k kazanıyorsun, ben 50k. sen aç kalmaya alışıksın, ben parasızlık nedir bilmem. bu nedenle sen hep varoş kalacaksın. Ben BMW me binip halkalı Avrupa konutları 3 deki evime gideceğim. Sen ise hava İst bekleyip Yenibosna mahallesindeki kiralık evine gideceksin. Bilmem anlatabildim mi aramızdaki farkı...421
Değişik
06 Ekim 2022, Perşembe 17:25:58 Kral sana 10k kazandığımı kim söyledi bilmiyorum da senin artı olarak yazdığın herşeye ben de sahibim tam da bu yüzden garsonluk yaparak benden üstün olduğunu düşünmene anlam veremiyorum:)53
50k alana
06 Ekim 2022, Perşembe 21:23:04 50k alan arkadaş 3bin euro aldığının farkındamı acaba12
Ahaha
07 Ekim 2022, Cuma 09:16:26 Ben bunlari ekonomik fakir saniyordum beyinsel fakir ciktilar maasli zengin seni, bmw nin rengi de pembe mi? Babasinin gururu seni gidi :D22
Asagiya cevap
07 Ekim 2022, Cuma 21:45:46 Tgs teknik ve yer personeli > kabinciler. 32
Yorum
05 Ekim 2022, Çarşamba 01:40:36 Bence pass ced sıralamasında önce kaptan sonra fo, daha sonra kabincilerle beraber babası şirkette kaptan olan fo’lar aynı sıralanmalıdır zeka seviyeleri hemen hemen aynı 2741
Kabinciye
05 Ekim 2022, Çarşamba 01:38:35 Tk olmasa dışarıda garsonluk bile yapamazsınız siz. 5334
Pursercan
06 Ekim 2022, Perşembe 11:50:07 Kimin ne yapabilip yapamayacağını pandemide pilotlar ağlarken amerika da cebine 5K doları koyan, yurtiçinde kendi işini kuran kabinciler gösterdi tatlım. Kabinciler kadar yol yordam bilen, pratik zekalı, uyumluluğu yüksek ve dinamik adam bulamazsın hiçbiyerde. Hele kokpitte asla. 3542
Purser'a
06 Ekim 2022, Perşembe 12:19:06 Amirim geçen sene orada olan 5 değil en az 10 bin $ kazanıyordu. Şu an orada bıraktıkları araba, senelik ödeyip aylık kiraladıkları ev, sattıkları hesap vs ile elde ettikleri pasif gelir nerdeyse 5 bin $. 50
Pursercan a cevap
06 Ekim 2022, Perşembe 12:20:53 Amerikaya gitti zannedersin bir uretim yapti. Yine garsonluk yapti ne yapti sanki137
Canikum
06 Ekim 2022, Perşembe 12:23:19 Kokpitin kendi içinde bir ağırlığı vardır her işi yapabiliriz ama yapmayız bilmem anlatabildim mi? Çaktın sen köfteyi ;) yerini bil de konuş dininiz imanınız para olmuş105
Su an
06 Ekim 2022, Perşembe 12:44:13 Su an ki fo lar min olun baba parasiyla pilot olmasayriniz disarida issizdiniz, asil seviye sizde kalmadi, ski Itu Ortu Yildiz mezunu arkadaslari sizleri tenzih ederim, tiriskadan mezun digerlerine712
PURSERCANa
06 Ekim 2022, Perşembe 12:55:50 Siz havacı falan değilsiniz,hizmet etmekle yükümlüsünüz,olur da bir acil durum olursa yolcuları boşaltmak ya da hasta yolcuyla ilgilenmek durumundasınız,onun eğitimini de şirket zaten kendi aklınızla beceremezsiniz diye veriyor.Kendin söylemişsin her işi yaparız diye,doğru,kalifiye olmayan insan her işi yapar,bu yanlış birşey de değil ama kalifiye olmamanın da göstergesi işte.Bu arada sponsor bulma,dedikodu,yabancı kaptan bulma,yatılarda iş harici kazanç çabası,kendime getiriyorum adı altında vergisiz içki,elektronik eşya falan getirme,bunların dışında ekip arkadaşını raporlama,çekememe gibi olaylarınızın dışında neleriniz var söylesenizde bilse tüm toplum..4212
Abd
07 Ekim 2022, Cuma 21:42:45 Abd’de soforluk yapanlar uber ile, gelmis burada fo’ya caka satmaya calisiyor. Ablacim abicim orada yine ayni seyi yaptiniz yani hizmet. 21
Havada
07 Ekim 2022, Cuma 23:21:32 TGS kokusu var, boş insanlar11
Mahkeme kararı
05 Ekim 2022, Çarşamba 01:37:33 Mahkeme kararı var akademiden olup ayrılanlar thy’e karşı mahkemeyi kazandı. 211
Sorumluluk
05 Ekim 2022, Çarşamba 01:35:57 Kabinci ile fo’nun aldığı sorumluluk aynıysa beraber sıralansınlar ama aynı değil, görev yaptıkları yerler bile aynı değil. Alınan sorumluluklar da aynı değil. Sen hem sorumluluk alma hem pilotla aynı sıralan oh ne ala memleket. Uçakta bayılan ya da kalp krizi geçiren kaptanın yerine uçağı güvenle indiren 200 kişinin canını kurtaran (300 milyon dolarlık uçağın ve tazminatın kurtarılmasından bahsetmiyorum bile) FO idi. FO idi. Tekrarlıyorum. Purser ya da amir ya da hostes değildi. 6621
Haha
06 Ekim 2022, Perşembe 13:56:08 Aldığı sorumlulukmuş, senin değil oto pilotun aldığı sorumluluk o :d320
Fo
06 Ekim 2022, Perşembe 15:26:06 Otopilot Otopilot dediğiniz şey arabandaki cruise controlden farklı değil bu kadar bu uçağın içinde mesai yapıp uçuşa dair hiç birşey bilmeyen birisi kabin memuru olamaz, olmamalı163
Haha ya cevap
06 Ekim 2022, Perşembe 15:38:50 Has ile başlayan o güzide cümleyi ben söyledim sende duydun ve üstüne aldın say..36
II.Pilot
06 Ekim 2022, Perşembe 22:56:36 Arkadaşlar öyle bir yazıyorsunuz ki sanırsınız hiç bir iş yapmıyoruz.Sadece yedek kulübeisnde kaptanım inkapasite olmasını bekliyoruz.
Geçen ay 40 bacak uçtum.20 kere PF oldum.20 İniş/Kalkış yaptım. Kaptan sorumlu vs neyse ne herhalde öyle olacak ama pratikte yaptığımız iş bu.
Siz de sürekli Kaptan bayılınca ben varım modunda konuşmayın. Ben baya baya sorumluluk alıyorum ve inanılmaz bir tempoda çalışıyorum.
Bunu belirtmek istedim.130
Hocam
07 Ekim 2022, Cuma 02:27:27 Bir pilot ile bir kabin görevlisi mesleki açıdan karşılaştırılamaz, saçma olur. Pilotluk; elde edilmesi çok zor, uzun yıllar büyük çaba ve özel yetenekler gerektiren önemli bir görevdir..91
Pursera’a
05 Ekim 2022, Çarşamba 01:30:55 Sen hangi sorumluluğu alıyorsun uçakta? Pilot sorumluluğu alabiliyor musun ki pilotun önünde uçağa binmek istiyorsun? 5419
Pas
06 Ekim 2022, Perşembe 11:49:03 Pas uçtuğun uçakta ne sorumluluğu arkadas. 1217
Pas’a
06 Ekim 2022, Perşembe 13:55:17 Aç part A oku biraz. Orda acil durumda görevli/görevli olmayan pas pilotların ne yapacağı yazıyor. İngilizcen yetmezse alo de, çevirip yollayalım ;)182
Bırak şimdi
06 Ekim 2022, Perşembe 13:56:43 Sen hangi sorumluluğu alıyorsun uçakta? Otopilot yapıyor o işleri :)319
Pass uçuşta ne sorumluluğu
06 Ekim 2022, Perşembe 14:45:57 Cahillik paçalarından akmış gevşek48
Purser’a
07 Ekim 2022, Cuma 21:40:30 Kaptan da pass ucusta sorumluluk aliyor mu? Almiyor. Neden BC’de oyleyse?02
Emekli THY kPT
04 Ekim 2022, Salı 12:51:48 Değerli yazarımız Serdar bey her zaman olduğu gibi güzel ve ince konulara değinmişsiniz teşekkür ederim ben şirkette aktif görevdeyken de bu ayrıma itiraz ederdim . F/O ayrımı. Kokpitte ilişkilerine kötü iz bırakan bir ayrımdır başkasına benzemeye gerek yok onlar çok verimli çalışan ilerinin kaptanları gözüyle bakmak lazım yasay ve tüm mevzuatlar çerçevesinde ciddi sorumluluk sahibidirler yer ayrımı ve pozisyon değerlendirmesini bir düzene koyup eski askeri kurallar çerçevesinde düzenlenen modası geçmiş uygulama ve dokümanları güncelleme zamanı gelmiştir hemen el atılması gerekiyor kanısındayım bitmeli asker sivil pilot ayrımı teşekkürler . NS443
Amir
06 Ekim 2022, Perşembe 12:23:31 Kaptanım mesele bu zaten, fo'lar nezdinde siz pilotlar kendinizi kaf dağında görmeyine getiriyorlar lafı.16
ÜVEY EVLAT
04 Ekim 2022, Salı 12:26:34 Gerçekten FO’lara üvey evlat muamelesi yapılıyor .Üvey evlat muamelesi sadece busınees ekonomi ayrımcılığında değil , pas ced bilet sıralamasında da yapılıyor.Kaptandan sonra uçaktaki en yetkili kişi olan 2. pilotu kabin ekibiyle aynı sıralamaya tabî tutuyorlar.Bu çok haksız bir uygulama ve dünyada başka örneği yok.5813
Yanılıyorsun
05 Ekim 2022, Çarşamba 01:39:26 Kaptandan sonra uçaktaki en yetkili kişi kabinci hostestir :)1619
Hari ordan
06 Ekim 2022, Perşembe 12:14:32 Fo alar tk da kral, kesin artik aglamayi29
Üvey evlat
06 Ekim 2022, Perşembe 12:26:32 Görevli uçtuğun uçuşta alıyorsun o sorumluluğu pas uçtuğun uçuşta değil. Onun için de zaten maaşın yüksek. Pas uçarken senden bir gün eski kabin ekibi senin önündedir, ya kabullen ya da kaptan olmayı bekle. He ben kabullenmekte güçlük çekiyorum dersen buyur git körfeze. 5 katı maaş al üstelik garanti BC uçuşlar. Gidemiyorsun değil mi? Çünkü laylaylom geçtiğin checkler orada sökmez. Orada okuman, kendini geliştirmen gerekir. Ahbap çavuş ilişkisi orada geçmez. İngilizce isterler. 726
Üvey Evlat’a
06 Ekim 2022, Perşembe 14:00:09 Peki o zaman bir soru sayın büyük baş. Pas uçan kaptan alıyor mu bir sorumluluk o uçuşta? Ona neden itiraz etmiyorsun? Söyleyeyim mi? Çünkü şu an itiraz edemiyorsun. Yarın bir gün deseler ki “kaptanlar dahil herkes işe giriş sırasına göre binecek”, o zaman yine ağzından salyalar saçarak bir bahane bulursun. Çünkü seviyen bu.125
doktor
04 Ekim 2022, Salı 11:06:11 kabinci söyleminde bulunmayı bıraktığın gün adam muamelesi görürsün çocuk!1241
doktor yazana
05 Ekim 2022, Çarşamba 01:32:35 Doktor peşinde koşan hostest, kabincisin. Bu dünyanın bir gerçeği. 2915
Cvp
05 Ekim 2022, Çarşamba 01:38:13 Instagram doktor kovalayan hostes degil misin sen? 327
Yyy
05 Ekim 2022, Çarşamba 01:42:34 Hadi sen cay kahvemi istedigim zaman getirme de gorelim 2819
Zirlayan kabinciye
05 Ekim 2022, Çarşamba 03:49:10 Cocuk dediginin senden senin kadar cocuk yapar kabinci3111
Ifsa edelim terbiyesizi
05 Ekim 2022, Çarşamba 14:45:08 Fo lara cocuk diyen birini taniyorum adi selin262
Selam
04 Ekim 2022, Salı 00:02:27 Müşteri memnuyeti anketleri var.
Çalışan memnuniyeti anketi ne oldu sahi haberiniz varmı.
Uçucu personel sıkılırsa neler olur hadi yazalım da herkes bilsin.
1.63
Ne Demek
03 Ekim 2022, Pazartesi 22:06:29 Pas ced bilet sıralamasında FO’lar “diğer çalışanlar” grubunda yer alıyor.”Diğer çalışanlar “ ne demek ya,FO bir kokpit üyesi değil mi , uçaktaki en yetkili 2. kişi değil mi?Bu kararı verenler ne yapmaya çalışıyor!?466
Back to the reality
06 Ekim 2022, Perşembe 12:28:12 Uçaktaki en yetkili ikinci kişisin evet. Pas ucustaki değil. Bugüne kadar senden bir gün eski kabin senden önce binerdi uçağa, şimdi hem teknik hem tgs hem diğer iştirakler hepsi binecek. Bence ya kabullen ya da ingilizce öğren yurtdışına git.317
Back to the reality'a
07 Ekim 2022, Cuma 09:41:28 TGS %100 iştirak değil bu nedenle de öne geçemez...01
OLMAZ BÖYLE ŞEY
03 Ekim 2022, Pazartesi 21:59:34 Bir kokpit üyesi olan FO’ların kabin ekibiyle aynı seviyede olması çok mantıksız ve haksız bir uygulama.FO bir kokpit üyesidir , pas ced bilette önce kaptan pilot , ardından FO şeklinde bir sıralama olmalıdır.THY yönetimi geleceğin kaptanı olan FO’ ları ciddi bir şekilde rencide eden bu uygulamadan derhal vazgeçmelidir.Ayrıca görev pasında bile businees clasda yer olmasına rağmen FO’ların ekonomiye oturtulması çok rencide edici ,aşağılayıcı, mantıksız ve haksız bir uygulamadır.4817
Haha
06 Ekim 2022, Perşembe 12:30:07 Kabin ekibiyle değil tüm iştiraklerle aynı seviyede artık. Siz kokpit personeli ne zaman kaybettiniz biliyor musun? Seneler önce kabinin yanında olmaktan korktuğunuz gün. Hani şu yetkinizin üst yönetime yetmediği gün. O uçakları seve seve uçurdugunuz gün. 413
Bilgi Hatalı
06 Ekim 2022, Perşembe 23:02:24 Görev Pas biletinde yer varsa önde uçuyorum arkadaşım.Çok da önemli değil ama uçuyorum.O konusa bir sıkıntı yok.30
.
03 Ekim 2022, Pazartesi 18:23:55 Suan tek derdimiz fo'nun bc de ucamamasi zaten.2724
Sistem kilit
03 Ekim 2022, Pazartesi 09:19:52 Maalesef kokpit üyelerinin hakkını arayabileceği tek yol sendika, sendikanın devreye sokulup sıkıntıların çözülmesi lazım. Hala dayanışma aidatı ve aidat ödeyen kokpit oersoneli yaklaşık aylık 7,5 milyon TL kazandırıyor sendikaya. Ama onlar hala kokpit için kılını bile kıpırtadmadığı gibi, her gün kokpitin haklarının azalmasına göz yumuyor. Hala aidat ödeyen kokpit üyesinin düşünce yapısını çok merak ediyorum…281
Sistem kilit'e
06 Ekim 2022, Perşembe 12:30:51 Siz kabinin yanında durmaya cüret edemediğiniz gün kaybettiniz. 110
Pass ced
03 Ekim 2022, Pazartesi 06:02:42 Kesintiye gelince FO’dan kaptanla ayni kesinti yapilir pass ced sirasina gelince FO birden kokpit personeli degil de kabinciymis muamelesi gorur. Iste bu yuzden akin akin basip gidiyoruz korfez ulkelerine. Hadi bakalim THY resmi rakamlari versin ayrilan Turk FO sayisi hakkinda, hadi versin. THY’nin reklam yuzu olan akademili kadin FO’lar bile kacti gitti vu anlamsiz kaptan/fo ayrimina, cifte standarta. 9116
:)
03 Ekim 2022, Pazartesi 08:45:33 He akın akın :)418
20yıllık purser
04 Ekim 2022, Salı 08:49:20 sen daha ilkokula giderken insanlar bu şirkete emek veriyordu bir zahmet yeni işe başlayıpta öne geçmeyiver1749
20 yillik purser’a
05 Ekim 2022, Çarşamba 01:30:18 Yani diyorsun ki 20 yildir calisan bir isci, lisans + MBA yapmis gelmis yonetici pozisyondaki birinden fazla maas almali? Ortadogu kafasindasin sanirim. Insanlari okumamaya tesvik ediyorsun resmen.
383
Katılıyorum
05 Ekim 2022, Çarşamba 01:36:56 Kabinden kimse EK’ya katar’a başvuramaz. Yemez. Yüzlerce Türk pilot var ortadoğu’da. 256
Kedili pursera
05 Ekim 2022, Çarşamba 01:43:24 Sen cay kahve dagitirken bu adam ATPL sinavlari veriyordu bir zahmet fo ile ayni siralanma304
Atakan
05 Ekim 2022, Çarşamba 01:43:42 Caycilar yorum yapmasin bi zahmet 215
Rezalet
05 Ekim 2022, Çarşamba 01:45:26 Reklam yuzlerinin bile sirketten ayrilmasi thy icin utanc kaynagidir. Somuru duzeni son bulmalidir. Egitip elinden kaciran thy kaynaklarini kaybetmektedir. Bir pilotu 2 seneye yetistirip 3 aya yetisen kabinle ayni siralamaya sokmasi ayiptir utanc vericidir dunyada ornegi yoktur. 343
20 yildir cay goturup getirene
05 Ekim 2022, Çarşamba 03:52:31 Yarim bir sirman bile yok senin 10 yilda verdigin emegi fo 5 gunde veriyor276
Pazar
03 Ekim 2022 Pazartesi, 00:00:01 / Toplam : 173 yorumÇok beğenilenler
Tüm yorumlar