PAZAR MESAİLERİNİ ÖDEMEMEK İÇİN ÇAMURA YATMAYA DEVAM EDİYORLAR
01 Ocak 2024 Pazartesi, 00:00:02 / Toplam : 68 yorum
Çok beğenilenler
Sn Bilal bey
01 Ocak 2024, Pazartesi 12:30:02
Üstad,çok güzel bir yazı olmuş. Önce Thy'de sonra da sendikada torpille yönetici yapılanlardan çalışanlar için faydalı şeyler yapmaları beklenemezdi zaten. Sorularınıza da cevap veremezler. Üyeler birlik olup ciddi tepki verebilse Thy ve sendika yönetimi bir dakika koltuklarında oturamaz,yönetici elbet bulunur da binlerce kalifiye çalışan bir anda bulunamaz o yüzden de işten de atılamaz ama millet olarak pasif,
tepkisiz,neme lazımcı olmamız,kendi sorunlarımızı hep başkalarının çözmesini beklememiz iktidar ve yandaşlarına istediklerini yapabilme imkanı veriyor maalesef. Üyeler sendikadan bağımsız olarak kendi başlarına birlik içinde dava açabilirler mi? Hukuki herhangi bir kısıtlama var mı? Bu konuyla ilgili olarak eski ve yeni ykb'ye dava açma söz konusu olabilir mi? Ayrıca pas bilet ve emekli kartları konusunda da daha önceki yorumlarda İata vb kurumlara ve diğer havayolu şirketlerine mail atılması konusu yazılmıştı,bir sonuç var mı? Bununla ilgili mağdurlar birlik olup Thy yönetimine dava açabilir mi? Günümüzde yargının iktidar yanlısı olduğunu bilmeyen yok,böyle girişimlerin hiç değilse ses getirme açısından bir faydası olur diye düşünüyorum,ne dersiniz ? Yeni yılınızı kutlarım,saygılarımla.610
Sn Bilal bey.cvp
01 Ocak 2024, Pazartesi 13:07:21 Yazıyı beğendiğinize memnun oldum. Teşekkür ederim. Yorumunuzdan alıntıladığım şu ifade bize sorunlarımızın neden kangrenleştiğinin cevabını veriyor aslında: "millet olarak pasif, tepkisiz, neme lazımcı olmamız, kendi sorunlarımızı hep başkalarının çözmesini beklememiz iktidar ve yandaşlarına istediklerini yapabilme imkanı veriyor, maalesef." Evet maalesef durum bu. Mesailer konusunda münferit davalar açılmış olduğunu duydum. Hakkı yenen herkes dava açabilir. Pas bilet ve emekli kartları konusunda da bu mümkün. Farklı düşünenler olabilir ama ben IATA nın bu konuya müdahil olabileğine ihtimal vermiyorum.252
Bilal bey
01 Ocak 2024, Pazartesi 14:11:39 Size ve ailenize,tüm emekçilere iyi seneler dilerim. Pas bilet ve emekli kartları konusunda da hakkı yenen herkes dava açabilir
mümkün demişsiniz,siz açtınız mı? Açanlar var mı,varsa konu ne aşamada biliyor musunuz? Iata belki konuya müdahil olmaz ama yorumcu arkadaşın da belirttiği gibi onlara konuyu iletmek ses getirebilir,hatta belki Iata havayolu şirketleriyle haksızlıktan muzdarip olanlara indirimli bilet verme konusunu görüşebilir,bu yol denenebilir,
bir faydası olabilir kimbilir.380
İlteriş
02 Ocak 2024, Salı 00:03:32 Sendikanın avukatları bu konuda neden açıklama yapmıyor. Hukuki sürecin başlangıcından sonuna kadar olan kısmı ile ilgili üyelere bilgilendirme yapılarak bundan sonraki hukuksal süreç ile de ilgili bilgi verebilirler.290
SARI SENDIKA
01 Ocak 2024, Pazartesi 19:29:03
Pazar mesailerini yurtdisinda öduyorlar. Tabii sadece mahalli personellere peki neden cunku orada hukuk var kanun var. Orada evrensel hukuk var evrensel adalet var. Orada THY nin itibari var. Istersen ödeme birde rezil olmak var. THY demek "milli itibar" demek. Turkiye de ise Hava-Is var bu da THY yönetimi icin bulunmaz kumas. Hava Is her firsatta topu taca atiyor mucadele etmiyor ama ediyormus gibi yapiyor. Bence artik HavaIs in miadi doldu. Ya yonetimi degisecek ya da calisanlar diger sendikaya gececek. Hava Is artik sari sendika dir. Bilal Bey cok onemli konulara temas ediyorsunuz. Hava Is in yapamadigini siz yapiyorsunuz.
414
Sarı sendika'ya
01 Ocak 2024, Pazartesi 21:02:45 Yurtdışında sadece pazar mesailerini değil yandaş müdürlerin ceplerine daha çok para girsin diye gelir vergilerini de ödüyorlar!412
Tebrikler Bilal Bey!!!
01 Ocak 2024, Pazartesi 21:33:13 Çok doğru söylemişsin ya!! Adam kendi pass biletini alamadığı için çok üzgün. Onuda öyle profesyonelce anlatmış ki amacını güzelce kapatmış. Tebrikler valla Bilal bey. Nerdeyse bizim
Pazar mesailerimizle dertlendiğinize inanacaktık…944
Tüm yorumlar
Cinsavar
20 Ocak 2024, Cumartesi 00:31:14 Turnikede çıkış saatini beklerken mi geldi aklına00
M.Sert
17 Ocak 2024, Çarşamba 01:38:25 "Uçuş ekipleri vardiyalı mı çalışıyor" - Evet. Bu sözleşmenin kastettiği anlamda vardiya kelimesi sabit hafta içi çalışmayan kişiler için kullanılmış. THY'nin üç vardiya çalışan bir fabrikası vs. olmadığına göre..
Uçuş ekipleri bir ofiste hafta içi 9-6 çalışmıyor. Sözleşmeleri gereği uçuş programına göre havaalanına gidip uçuşu gerçekleştiriyorlar. Mesai saatleri sabit ve önceden tanımlı olamaz. Tatil günlerinde uçuş yapılmaması da söz konusu olmayacağına göre uçuş ekibine Pazar ücreti, gece ücreti vb bir ilave ücret ödenmesi beklenemez. Maaşları da bu çalışma şartları değerlendirilerek belirlenmiş ve anlaşılmıştır.00
Abdülhamid Han
07 Ocak 2024, Pazar 23:18:06 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir.05
SusuzHotcup
07 Ocak 2024, Pazar 14:18:52 Kaleminize sağlık. Hem düzenleme hem imla açısından çok başarılı buldum yazınızı. Sendika konusuna gelince de danışıklı dövüş olduğunu bilmeyen yoktur sanırım 60
İlginç
07 Ocak 2024, Pazar 08:51:44 Yorumlar yayınlanmıyor niye acaba?50
İlginç.cvp
07 Ocak 2024, Pazar 13:46:50 Bazı yorumların site politikası gereği yayınlanmadığı doğrudur. Söz konusu yorumlarda aile (eş) detayını kaldırırsanız yayınlanabilir. 40
İlginç cvp cevap
07 Ocak 2024, Pazar 20:01:11 Objektif olup yayınlamanız dileğiyle Eş detayı önemli bir detay ve yalan da iftira da değil. Sendika gibi bir yerin başkanının eşinin Thy'de önemli bir pozisyonda olmasını belirtmenin nasıl bir sıkıntı yaratacağını anlamak zor üstelik de eş bilgisi sitedeki diğer yazarların yazılarındaki yorumlarda yayınlanıyorken...Sendika başkanının eş durumunun sendikanın işverenle olan hak mücadelesini etkilemesi imkanı var mıdır yok mudur sizce? 60
İlginç
07 Ocak 2024, Pazar 08:51:36 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir.00
Hava Isten cikiyorum
06 Ocak 2024, Cumartesi 15:22:08 Bordroma baktim ayda 1050 TL Hava Is benden para kesiyor. Benim paramla zevki sefa yapiyorlar. Bugun istifami veriyorum. Artik bu Hava Is o hava Is degil. Zaten cikinca da sirket maasinizi azaltmiyor yine pazar mesainizi vermiyor e o zaman neden ben bu Hava Is e aydan 1050 TL para verreyim. Resmen kerizlik. Arkadaslar ben ciktim Hava Isten . 100
Gerçekten değmez
07 Ocak 2024, Pazar 21:57:15 Ayda 1050 tl verip bu para karşılığında ne alıyoruz. Şu anki durum ortada. Hiç bir sorunda sendikayla çözümde bulamıyoruz. Bu parayla mutfak masrafına katkı sağlamak daha mantıklı50
SIMARIK KABIN
06 Ocak 2024, Cumartesi 15:11:45 Bilal Bey acikcasi ben cok sasirdim. Bu kadar ucucu var neredeyse 15000 kisi siz onlarin haklarini koruyorsunuz onlar bu yaziyi okumaya bile useniyorlar. Hic hak arama hak koruma mucadelesi vermiyorlar. Siz onlarin haklarini korumak icin arastirip yazmissiniz onlar burada bir yorum bile yapmiyorlar. Ucucu arkadaslar sizler adina hicap duyuyorum. Enflasyon altinda ezilip inleyeceginiz anlar cok yakin. Her gun haklariniz tirpanlaniyor. Bilal Bey lutfen bu ucucular icin caninizi uzmeyin ne olur . Biz yer personelleri inanin sizin mucadelinizi takdir ediyoruz. Saglicakla kalin.55
Kabin crew aglama
06 Ocak 2024, Cumartesi 15:11:45 Bilal Bey acikcasi ben cok sasirdim. Bu kadar ucucu var neredeyse 15000 kisi siz onlarin haklarini koruyorsunuz onlar bu yaziyi okumaya bile useniyorlar. Hic hak arama hak koruma mucadelesi vermiyorlar. Siz onlarin haklarini korumak icin arastirip yazmissiniz onlar burada bir yorum bile yapmiyorlar. Ucucu arkadaslar sizler adina hicap duyuyorum. Enflasyon altinda ezilip inleyeceginiz anlar cok yakin. Her gun haklariniz tirpanlaniyor. Bilal Bey lutfen bu ucucular icin caninizi uzmeyin ne olur . Biz yer personelleri inanin sizin mucadelinizi takdir ediyoruz. Saglicakla kalin.53
Evladı Fatihan
05 Ocak 2024, Cuma 15:16:47 Meydanı boş sandınız Sn Ahmet Bolat Beyefendiye sabah akşam sallıyorsunuz. Yok CV’ymiş, yok aldığı primlermiş. Ey Kartalın İmamları, Ey İK başkanı, Ahmet Beyefendi sizleri A takımına dahil etti, ama siz Onun altını oymak için film üzerine film çeviriyorsunuz. En çok güvendiği ve her desteği verdiği Hukuk başkanı ve teftiş başkanı. yaptığınız ayıptır.
Selam ve dua ile 114
THY REZİLLİKLERİ
05 Ocak 2024, Cuma 12:52:56 Zaten uçucu personelin programı her geçen gün kötüye gidiyor, smartlinks diye bir firmaya bütün avrupaları ve gündüz uçuşlarını vermişsin. Gece gündüz yok bayram tatil yok elimizde bavullar ankarası sabihası koşturuyoruz. Her gün görev değişikliği geliyor aylık programı uçan yok. Yatılar otel ziyareti olmuş oteller pansiyondan bozma. Kokpitte en düşük maaşlar thyde, bir isteğin olsa yukarıdan adam yerine koyan yok. Sorsan bayrak taşıyıcı. Aklı başında bir şirket çalışanın üç kuruşunu aldık biz kazandık diye mail atar mı zaten. Olay pazar mesaisine gelene kadar daha ne rezillikler var. 200
Oteller gerçekten pansiyondan bozma
07 Ocak 2024, Pazar 21:54:12 Hemde her ülkede, her şehirde. Otel yüzünden 2 kez fenalık geçirdim yardıma koşan olamadı. Çünkü her kart sadece kendi katını açıyor. Odalar pis, havasız. Odadan çıkmasanda oda da böcek sokuyor sonra uğraş dur. Ülkenin en değerli firması fakat çalışma şartları aynı oranda değil.40
Bilal Bey.
05 Ocak 2024, Cuma 02:59:38 Yazı bir şaheser.. Umarım sesimiz olmaya devam edersiniz. 130
Sendikanın dili titriyor
05 Ocak 2024, Cuma 02:57:25 Aman Thy yönetimine bir şey dersem bunlar elimizden bir hakkı daha alır beni personele düşman eder diye. Kardeşim olacağına inansak sendikanın ardında her bir elden koşarız hakkımızı gasp edecek şirketi geri adım attırırız. Ama olmuyor. En iyisi şirketi içten içten sessiz sessiz hissetirmeden batırmak.150
Maskeli balo…
04 Ocak 2024, Perşembe 20:10:10 THY personelinin ya bilinç düzeyi dibe vurmuş ya da çok korkuyor. Özellikle kaptan ve pilotlar. Kaybedecekleri ne var ki! Hamdi Topçu’nun hasbelkader aradığı (zira HT sendika başkanlığı için BY isimli politikacının yeğenini atamak istiyordu, ama sansasyon olur diye vazgeçip Spartaküs AKTatlıbalı atamıştır.) sendika başkanının hele şu pazar mesaisi konusunda yaptığı tiyatroyu çözemeyip, Abant’ta kendi paralarıyla misafir edilmeye tav olmaları çok komik. Tiyatro, komedia, maskeli balo…180
Selim
04 Ocak 2024, Perşembe 15:22:14 Yapılan yorumun yazara teşekkür edip etmemekle ne alakası olduğunu açıklarsanız sevinirim. Karşımızda bizi dilencilikle suçlayan ve pısırıklıktan hak aramadığımızı söyleyen insanlar var. Ve siz, bu yoruma yönelik verilen cevaba "hiç değilse yazara teşekkür et" diye karşılık veriyorsunuz. Anlamlı bir neden-sonuç ilişkisi kuramadığınız çok belli. İyi günler.310
Ayrılın
03 Ocak 2024, Çarşamba 21:12:27 Hava-İş i beğenmeyen ve gerek parayla gerek başka şekillerde buralara yorum yazan ve yazdırılan kişiler azıcık delikanlıysa bu yazılarınız boşa gitmesin. Sadece yazmakla olmaz. Sendikadan istifa edeceksin. Dayanışma aidatı da ödemeyeceksin. Mert sen delikanlıysan adamsan azıcık onurun varsa yap bunu. Aksi halde sabaha kadar namertçe yaz burda4120
Ayrılın'a
04 Ocak 2024, Perşembe 05:55:11 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir.00
Ayrılın'a
07 Ocak 2024, Pazar 08:58:35 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir.00
Kaan
02 Ocak 2024, Salı 23:09:22 Yorumlara bakıyorum da uçucu arkadaşlardan bir ses, bir değerlendirme yok. Pazar mesaileri diye sıkıntıları yok anladığım.Meseleyi mesele etmezseniz mesele mesele olmaz.310
Kaancım
03 Ocak 2024, Çarşamba 08:06:58 Bunda şaşılacak bir şey yok. Maaş ne kadar yüksekse, korku o kadar fazla oluyor. Fazla mesaileri vermeyenler, bu ara bol keseden ikramiye ve prim dağıtıyorlar. Hakkını aramayıp, sadakaya razı olanlardan ses çıkarmalarını mı bekliyorsun?181
Şaşkın
03 Ocak 2024, Çarşamba 09:37:01 Yazıda 21.000 civarında uçuş personeli olduğu söyleniyor. Ama yorum/beğeni sayısı 37. Şaşırmamak elde değil.230
Kerim
03 Ocak 2024, Çarşamba 10:14:39 Yıllardır o kadar çok hak kaybına uğradık ki bıktık ve yıldık. Pazar mesailerinin verilmeyeceğini öğrenildiğinde insanlar travmatize oldu. Artık akıl sağlıklarını korumak için meseleyi eşelememeye çalışıyor ve sendikayı terkediyorlar çünkü yapılabilecek başka bir sey bırakmadılar bize. Sadaka sözünü de sahibine iade ederim, uçucular kimseden bir şey dilenmiyor. Buraya yorum yazmakla pazar mesaileri yatacaksa sabahlara kadar yazalım.113
Kerim’e
03 Ocak 2024, Çarşamba 15:05:49
Bu konuyu köşesine taşıyan bizlerin sorunlarını kaleme alan yazara bir teşekkür etmek gerekmez miydi?
En azından haksızlık karşısında susan dilsiz olmamamız için bunu yapmalıydık diye düşünmüştüm.252
Sarışın sendika
02 Ocak 2024, Salı 17:14:06 Nasıl sendika başkanı ama… Adeta bir Lech Walesa… Ama çakması… üye işçilerin haklarının koruyucusu olmaktan ziyade Thy yönetiminin sendika içindeki kurşun askeri… imzasını taşıyan toplu iş sözleşmesine sahip çıkmak, bir yana Thy yönetiminin sendikalı işçilere yaptığı onlarca haksız ve hukuk dışı uygulama ve zulmü görmezden gelir, THY yönetiminin değirmemine su taşımakla meşgul.
TİS maddeleri bu kadar açıkken, alacak davası açmak gerekirken, yorum davasını neden açar bu sendika yönetimi? Karşılığında be gibi menfaatler almıştır.
Hiç telaş etmesin. Ben ve arkadaşlarımpazar mesaisi haklarımızı THY’ddn tahdik etmek için yrı ayrı alzxsk davaları açtık. Kazanınca davayı sendikaya haber veririz. 341
Sarışın sendika'ya
02 Ocak 2024, Salı 20:13:00 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir.00
Bilalciğim
03 Ocak 2024, Çarşamba 21:04:38 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir.00
Plus
04 Ocak 2024, Perşembe 02:29:09 İşin kötüsü gücünü onlardan alıp onlara karşı kullanıyor aidatt aldığı üylerine daha başka ne gibi kötülük yapılabilir40
Sabır…
02 Ocak 2024, Salı 17:03:09 Toplu iş sözleşmesinin maddeleri bu kadar netken Thy hukuk müşaviri olan şahıs ve yardımcıları, bu süreçte Thy yönetimini çok yanlış yönlendirmiştir. Ve yanlış yönlendirmeye de devam etmektedir. Bu davayı nihai aşamada THY’nin kazanması hukuken ve reel politik olarak ta mümkün değildir. Neticede şu anda 4 yıllık sürede personelin pazar mesaisi alacağı yaklaşık 200 milyon USD’dir. Bu süreç uzadıkça alacak rakamı ve faizi katlanarak artacak ve THY’nin mali durumu ve piyasa değeri zarar görecektir. Ama devir değiştiğinde thy’yi personeliyle karşı karşıya getiren THY Yönetivileri ve hukuk müşavirliğinin yöneticileri hesap vermekten kaçamayacaklardır.
Hukuk müşavirliği yöneticilerinin hesap verecekleri konu sadece Pazar mesaisinden ibaret değil. Hukuki süreleri geçirilen dava ve hukuki işlemler, eksik savunma nedeniyle tahsil edilemeyen süiistimal paraları, iftiralarla personele yapılan haksız fesih kararı kesinleşen davalarda ödenen tazminatlar…
Sabır.. sabır… 310
Amin
04 Ocak 2024, Perşembe 02:30:20 Hadi inşallah30
YAPRAK
02 Ocak 2024, Salı 14:47:57 THY ve Sarı Sendika ağacın meyvelerini bir güzel yediler. İsteyene yaprak kaldı. 121
Soru
02 Ocak 2024, Salı 06:44:37 Geriye yönelik ödeme durumunda, emekli olmuş, istifa etmiş gitmiş ama pazarları çalışmış ödenmemiş hakları olanlara da ödeme yapılır mı acaba aydınlatabilir misiniz? 130
Soru.cvp
02 Ocak 2024, Salı 08:24:50 Geriye dönük olarak pazar mesailerinin ödenmesine karar verilmesi halinde söz konusu dönemde hizmeti olan herkese bu alacaklarının ödenmesi gerekir. Şirketten ayrılmış olması bu hakkını ortadan kaldırmaz. Ancak bu alacaklar, ayrılmış olanlara resen ödenmeyebilir. Müracaat etmek ve olumlu dönülmediği takdirde dava açmak gerekebilir. 120
Abdülhamid
02 Ocak 2024, Salı 00:23:08 Haksızlıklar karşısında susmayan, dilsiz şeytan olmayan Sn Yıldız sizi tebrik ederim. Durmak yok yazmaya devam.293
Hamid e
03 Ocak 2024, Çarşamba 21:09:55 Ahahahhahaha01
Yeni sendika sart
01 Ocak 2024, Pazartesi 22:04:42 Havais önce Canakkakle deki temsilcisi SS yi neden görevden aldi onu aciklasin ? Sirket emekli edecegim bunu görevden al dedi Havais te tak diye yapti. Sizi gidi al gulum ver gulumculer. Daha bir temsilcini bile korumuyorsun cikip Pazar mesailerini mi koruyabileceksin. Sikiysa isyeri temsilcilerini cik o isyerindeki uyelere sectir de senin demoktasine guvenelim. Tepeden inmeciler. Sizi de alacaklar sizin tepenizdekiler. HAVAIS Bilal Yildiz i tum calisanlar takip ediyor haberiniz olsun. Showmenlik yapmayin. Az kaldi uyeler baska sendika kuracak. 202
TEBRİK
01 Ocak 2024, Pazartesi 14:34:09 Anlaşılabilir , objektif , aydınlatıcı ve mükemmel bir yazım tekniğiyle çok güzel bir yazı , Bilal Bey’i yürekten tebrik ediyorum.302
TEBRİK.cvp
01 Ocak 2024, Pazartesi 17:50:41 Amacımız anlaşılabilmek tabii ki.. Beğeninizi ifade etmeniz benim açımdan çok değerli. Teşekkür ederim261
km
01 Ocak 2024, Pazartesi 19:39:42 sayin yazara objektifligi icin bende tesekkur ediyorum.tarafsiz olmak okudugunu anlamak ve yorumlamak budur231
Hayırdır Bilal
01 Ocak 2024, Pazartesi 13:17:58 Hayırdır Bay Bilal ? Sendikaya içten içe beslediğin kin ve öfke neden? Pass alamadın diye mi ? Madem yazı yazıyorsun sendikanın avukatından da dinleseydin ya gerçekleri? Kaç ayrı dava açıldığını ? Mahkemelere nasıl kirli ellerin uzandığını? Müdahil olunduğunu ? Her açılışta bir bahane bulup davaları mahkemelerin nasıl iptal ettiklerini? Bunları bilmeden ahkam kesmen delikanlı adama yakışmıyor. Sendikanın bu kısımları anlatması mümkün değil. Suç çünkü anladın mı ?694
Hayırdır Bilal yazana
01 Ocak 2024, Pazartesi 14:30:06 Tam da üye aidatları ile lüks içinde bedavaya yaşamaya alışılmış hayatı bırakmak istemeyen,işverenle kolkola sırıtarak poz veren,Thy'den fetoculuk iddiasıyla atılanlara iş veren sarı sendika yönetimine yakışır nahoşluktaki yorumunda Bilal bey'in belirttiği sendikanın alacak davası açacağına yorum tespit davası açmasını niye açıklamamışsın? Bu gerçeğin üstünü örtmek için masal anlatma,mahkemelere uzanan kirli eller,davaları iptal eden mahkemelerin hakimlerini atayanlar sayesinde Thy ve sendikada iş bulabildiniz,şimdi iyi polis kötü polisi oynamayın! Ve de Thy yönetimi Yargıtay'ın onadığı emekli kartları ve pas bilet hakkındaki mahkeme kararını yıllardır keyfe keder uygulamamazlık ediyor,eski üyelerinin hakları için sendika bu konuya bugüne kadar hiç tepki verdi mi,basın açıklaması yaptı mı,bağlı olduğu yerli ve yabancı üst örgütlere bu konuyu açtı mı onu da açıkla da herkes bilsin!!!702
Bı sn Ökkeş
01 Ocak 2024, Pazartesi 15:27:14 Bay Bilal değil Bilal Bey demenisi tavsiye ederim . Bilal beyi taniyan bilen biri olarak bu cümleleri hal etmediğine emin olabilirsiniz. Konunun pas bilet değil yiğidi vur hakkini ver demek olduğunu. 231
Hayırdır Bilal.cvp
01 Ocak 2024, Pazartesi 17:04:46 Bu kadar detay bildiğinize göre sendikanın yöneticisi ya da avukatı olmanız kuvvetle muhtemel. Size kim olduğunuzu sormayacağım. Ama biz nelerle mücadele ediyoruz anlamında tepeden bakmayı bırakın ve okuyucularıma, sendika üyelerine, yazıda sorduğum sorularla ilgili açıklama ve bilgi verin. Sizden bunu bekliyoruz. Nezaketinizi bozmadan tabi. En azından bu kadarını becerebilirsiniz diye düşünüyorum.422
Bilalciğim
01 Ocak 2024, Pazartesi 20:59:32 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir.20
Bay Bilal
01 Ocak 2024, Pazartesi 21:02:10 Benim kim olduğumdan ziyade yazdıklarımla ilgilenmemişin. Hoşuna gitmedi muhtemelen. Önce araştırılır sorulur gerçek öğrenilir. Sonra kaleme alınır konu. Gerçek yazar bunu yapar. Evden netten öğrendikleriyle kendine pr için gündemi doğru yanlış demeden kurcalamaya insanları bir yöne kin ve nefrete sevketmeye ne denir? Yorum sana kalmış378
Kürşat
02 Ocak 2024, Salı 00:07:52 Sendikanın avukatlarına cevap hakkı doğdu galiba.270
Hayırdır Bilal’e
02 Ocak 2024, Salı 00:10:24 Hayırdır, çok iddialı sözler söylemişsin. İçini biraz doldurur musun?391
Bay Bilal yazana
02 Ocak 2024, Salı 08:16:34 Adam kim olduğunu sormayacağım demiş. Sen kim olduğumla ilgilenmişsin yazmışsın. Adam madem biliyorsun sendika üyelerini aydınlat demiş. Sen araştır öğren demişsin. Adam gayet kibar ve düzgün yazıyor. Sen kin ve nefretten bahsediyorsun. Sen iyi misin vpn canavarı?340
Steward
01 Ocak 2024, Pazartesi 11:05:54 Sonuç ? Ne olcek şimdi bizim mesailer…
Üstüne bir bardak su mu içelim.81
Steward.cvp
01 Ocak 2024, Pazartesi 22:59:43 Yazıda açıkladım. Bu sorunun cevabını, THY yönetimi verebilir. Bir de yazıyı okuyup rahatsız olan ve burada yazarı hedef alan nezaketsiz yorumlarıyla konuyu şahsileştirenler de verebilir.80
Sanduka
01 Ocak 2024, Pazartesi 10:44:41 Mükemmel bir değerlendirme olmuş Üstadım. Tebrikler. Umarım başta uçucu personel olmak üzere sendikalı personel bu yazıda ifade edilen dümenleri anlama idrakına sahip olurlar ve sorgularlar..111
Sanduka.cvp
01 Ocak 2024, Pazartesi 12:57:17 Beğendiğinize sevindim. Teşekkür ederim. İdrak ve sorgulama konusundaki temenninize katılıyorum. İçtenlikle destekliyorum31
Yeni yıl
01 Ocak 2024, Pazartesi 09:12:13 Yazı içeriğinde de belirttiğiniz gibi toplu sözleşmenin ilgili maddesi açık. Bir mahkeme kararı nasıl farklı yorumlanabiliyor ilginç. Bu karardaki eksiklikler gerekçelendirilerek üst mahkemeye gidilemiyor mu?
Bu vesile ile 2024 yılının Cumhuriyetimizin ikinci yüzyılına yakışır bir yıl olması dileğiyle, sizin ve okurlarınızın yeni yılınızı kutlar, yeni yılın sağlık başarı, huzur ve mutluluk getirmesini dilerim.80
Yeni yıl'a
01 Ocak 2024, Pazartesi 12:11:37 İlginç olan senin bu yorumlamayı farklı bulman,mevcut düzende nasıl yorumlanmasını bekliyordun ki?480
Yeni yıl.cvp
01 Ocak 2024, Pazartesi 13:12:43 Ben usül hukukuna çok vakıf değilim. Ama açıklanan kararın nihai karar olduğu söylendi. Olmasa bile söylediğiniz itirazı kim yapacak? Biz sendikadan böyle bir açıklama duymadık. 41
Mıh
01 Ocak 2024, Pazartesi 07:51:50 Elinize sağlık
Çok güzel yazmışsınız.
Serdar olan anlar herhalde.70
Serdar
01 Ocak 2024, Pazartesi 16:22:54 Serdar olan senin elinden pas biletlerinin alınmasına içinin çok yandığını anladı Bilal efendi.242
PAZAR MESAİLERİNİ ÖDEMEMEK İÇİN ÇAMURA YATMAYA DEVAM EDİYORLAR
01 Ocak 2024 Pazartesi, 00:00:02 / Toplam : 68 yorumÇok beğenilenler
Tüm yorumlar