03 Ocak 2011 Pazartesi, 00:01:22 / Toplam : 44 yorum
Çok beğenilenler
Misafir
29 Kasım 2010, Pazartesi 20:33:26
YAZINIZDA ÇOK DOĞRU BİR ŞEKİLDE OLAN BİTENLERİ İFADE ETMİŞSİNİZ.KEŞKE BAŞKA YAZARLARDA SİZİN KADAR GERÇEKLERİ YAZABİLSE.MAALESEF HÜKÜMET KORKU İMPARATORLUĞU OLUŞTURMUŞ DURUMDA.THY YÖNETİMİ DE ÇİFTE STANDART UYGULAMAYA DEVAM EDİYOR.00
Misafir
29 Kasım 2010, Pazartesi 22:18:02
sayın herdem iyide yunanlıların uçuş işletmede hamisi var. hiçbir Türk pilot için kılını kıpırdatmayacak olan sayın başpilot yardımcısı, geçmişte kokpitte yunan bayrağı olayı meydana gelmiş gundemi uzun süre meşgul etmiş olmasına ragmen ısrarla Yunanlı arkadaşlarını savunup A340 a ogretmen yapılmaları için kaptan pilotları odasına çekip odunlayacak kadar ihtiraslı. 00
Tüm yorumlar
Misafir
08 Ocak 2011, Cumartesi 13:30:07 Burada daha fazla konuşmaya gerek yok sizin amacınız belli artık biz ne kadar medeni yollarla dilde döksek, siz cahilce kafanızdaki dogmalara inanmaya devam edeceksiniz, THY'nin personelinin çoğunun nasıl seçildiğini onlar dahil tüm havacılık biliyor. Bizim güvenli olmadığımızı iddia edenler son 20 yılın yani kurulduğumuz dönemden günümüze kadar olan sabıkaları Filolara göre oranlayalım ve sonuca bakalım ama eminim onlar çıkan bu sonucada inanmayacaklardır. shgm bağımsız çalışmıyor bunu biliyorsunuz. HİÇ DÜŞÜNDÜNÜZ MÜ NEDEN TÜRK HAVA YOLLARI'NIN ŞEHİTLİĞİ VAR? cesaretiniz varsa bu sorunun cevabını kendinize verin... (Ölenlere saygısızlık etmek olarak algılamayın)...00
Misafir
08 Ocak 2011, Cumartesi 03:10:29 Düşündüğüm gibi çıktı pegasus bir uçağı heryerde dolaştırıyor.mesela 100 kapasitesi olsun belli bir gün serferi için 200-300 bilet satıyorlar.Bilet satmak tatlı tabiki para sonuçta ama bu şirket iş adamlarını bile rötar sıfatı altında mağdur etti.Kharkiv seferleri yeni açılmasına ve ucuz olmasına rağmen herkes çelişkili yaklaşıyor.benim arkadaşlarım 4 gün rötar bahanesi yüzünden ülkeye adım atamadılar.
Ben korkuyorum (bu arada öğrenciyim).Mesela benim vizem tehlikeye girse bu firma yüzünden ne yapabilirim.Hiçbişey çünkü hava kapalı karlı gibi bahaneler oluşturuyorlar.Kendilerini sıvıyağ gibi üste çıkarıyorlar....
Bu firma batar benden demesi 00
Misafir
06 Ocak 2011, Perşembe 20:10:25 Yorumunuz uygunsuz ve hakaret içeren unsurlara yer verdiğinden dolayı yayımlanmamaktadır.00
Misafir
06 Ocak 2011, Perşembe 20:08:04 Yorumunuz uygunsuz ve hakaret içeren unsurlara yer verdiğinden dolayı yayımlanmamaktadır.00
Misafir
06 Ocak 2011, Perşembe 14:19:35 Fiziği ile sakıp bey’i çok andıran yeni nesil PATRON Ali Sabancı başarıları ve kendi ağzı ile söylediği ‘Sermayemin %95 i ailemden kalmıştır’mirası ile kısa sürede Türkiye nin söz sahibi hava yolu şirketleriarasına sokar Pegasus’u.Bu arada İzAir isimli İzmirli hava yolu şirketinin de %20 hissesini 8.2 tl ye ESAS Holding bünyesine katar.THY’den sonra ikinci oyuncu oluyoruz diyerek de mutluluğunu belirtir,devam eder.Geçen yıl Pegasus’a 128 kişi işe aldık bu alıma 76 bin kişi başvuruda bulundu,GELECEK HAFTADAN İTİBAREN İŞ BAŞVURUSU YAPAN LARDAN ^'10 TL' BAŞVURU PARASI ALINACAĞINI^ da duyurdu.00
Misafir
06 Ocak 2011, Perşembe 14:18:34 PEGASUS UN SAHİBİ ONUR AİR İ ALMAK İSTİYOR: 'Stratejik ortaklı adı altında Ali Sabancı nın Onur Air in tamamını ele geçirmek istedği söylentiler arasında,eğer Pegasus ve Onur birleşirse THY kapasitesinin %65 ine ulaşılacağını söylüyor Sabancı'.Sabancı Onur Air operasyonunu başarabilirse AMCASI Sakıp Sabancı nın hayalini gerçekleştirmiş olacak.Hatırlanacağı gibi Sakıp SABANCI THY yi satın alabılmenın cesıtlı yollarını denedı her defasında ^UCUZA KAPATAMADIĞI^ için girişimde bulunmamıstı.Pegasus küresel sermaye takımında da oyuncu olabılmelıydı Alman patentli Air Berlin isimli hava yolu şirketi’nin %15.3 hissesi de ESAS Holding bünyesine geçmişti.Yani şöyle Esas Holding bünyesinde Pegasus,İzAir,Med Air,(Kaza yapan Helikopter)barınıyor00
Misafir
06 Ocak 2011, Perşembe 14:17:32 Med Air bünyesindeki Helikopterin kaza yapmasından sonra açıklama yapan Ali Sabancı;^Helikopter düştü,suikast,kaptan zehirlendi,köylülerin söylediği 2 bir helikopter daha vardı dedikoduların peşinden koşmayın;'Ölülere saygısızlık,Devlet'in işini zorlaştırıyorsunuz^ diyebilmiştir.(lütfen kaza ile ilgili yolcu güvenliği ve personel saglığı ıle ılgili Sabancı'nın,Med Air’ini basından takip edin)Bir de Başbakan'ın eşi THY nin patronu sayılır;Pegasus’çuymuş.Ali sabancı bir söyleşisinde de.^Uçak ta poğaça dağıtmayacağız artık,(ekonomi yapıyor)1 yıllık maliyeti 700bin euro.Bedava dagıtılmamasından rahatsız olabilecek yolculara da bir gönderme yaparak,bedava poğaça yemek istıyorsanız yeri burası değil su çay para ile ama ‘TUVA00
Misafir
06 Ocak 2011, Perşembe 14:14:15 Yorumunuz uygunsuz ve hakaret içeren unsurlara yer verdiğinden dolayı yayımlanmamaktadır.00
Misafir
06 Ocak 2011, Perşembe 14:13:09 Bir sıtede yazı yazan Pegasus Hava Yolları Mensubu PEGASUS'UN GÜZİDE TEK SENDİKALI ÇALIŞANI Kapta Pilot Bahadır ALTAN yazdığı bir yazının altında yorumcunun ilettiği sorulara bakın nasıl yanıt veriyor(o sitede durmakta):bahadır:'Sendika'da daha önce de çalışmaktaydım'bulut kardeş'çocuk kulübünden nasıl vazgeçebilirim dikkat edin:'ARTIK ÇOCUKLARIN YAPTIĞI RESİMLERDE PEGASUS LOGOLARI OLMAYA BAŞLADI'(işsiz ve aç cocuklar ekmek resmi çiziyor).Pegasus'ta hiç bir olumsuzluk yaşamadım(Sadece sadece sayın kaptan olumsuzluk yasamadıgı için. diğer çalışanlar onemlı degıl).Gördüğüm kadarı ile Pegasus yönetimi çalışanları yaptıkları iş ile değerlendiriyor(nasıl olurSA olsun performans için,çalışanın sağlığı,ruh'u önemli değil).00
Misafir
06 Ocak 2011, Perşembe 14:12:20 Devam ediyor Pegasus'çu bahadır:'Uçuş güvenliği deil yolcu memnuniyeti birinci önceliğimizdir diye yazı yazan Genel Müdür yok(THYoutPegasusİn)Kpt.sorumluluklarına karışmıyor,pilot alımına Ali Sabancı karışmıyor,U.İş. yönetimi karar veriyor.(Haklısınız THY de de Başbakan karışmıyor değilmi sayın ALTAN)THY'de bu durumu biliyorsunuz diyor.Bahadır daha ileri gitsek düşen helikopteri de Sabancı nın almadığını söyleyeceksin.'Kırıntıların bır araya getirilmesi bile Pegasus Hava Yollarında Çalışırken THY işçilerinin örgütlü olduğu sendika ve yönetimine karsı haksız ve ihtirasi karşı koyuş yapan birinin çalıştığı kurumda,kurumunun geçmişine bakarak yarın çalışanların yaşayabıleceği olumsuzlukları görerek sendikal çalışmalara başlaması için yeter00
Misafir
06 Ocak 2011, Perşembe 14:11:09 Yorumunuz uygunsuz ve hakaret içeren unsurlara yer verdiğinden dolayı yayımlanmamaktadır.00
Misafir
05 Ocak 2011, Çarşamba 22:54:47 PGSUS YALAKASI SON YORUMCU ILK ONCE ADAM OL DERIM, NE THY NE PEGASIS, KIMSE KIMSENIN BABASI DEGIL, YANLIS YAPAN HESABINI VERIR, HESAP VERMEKTEN NEDEN KORKUYORSUN00
Misafir
05 Ocak 2011, Çarşamba 17:12:52 Biz burada bu haberler yazılırken kafanızdanneler geçtiğinizi çok iyi biliyoruz. Pegasus'a o cezaarın neden kesildiğinide Çok iyi biliyoruz. Uçağımız düştü mü? cevap: Asla, O THY'nizin Uçağı Düştü mü? Cevap: Saymakla sayakla bitmez. Uçağımıza hiç başk bir ükede güvenli olmadığı için el konuldumu? cevap: Tabi ki Hayır. O onurair'ınızın uçaklarına elkondu mu? buda Saymakla bitmez. Ayrıca Hiç biri çıkıpta bana şu şirket PGASUS'TAN daha güvenli demesin çünkü yok öyle bi şirket. BİZ ÜLENİN EN İYLERİ İLE ÇALIŞIYORUZ VE GÜVENLİ Bİ ŞEKİLDE HALKIN EN ÇOK TRCİH ETTİĞİ HAVAYOLLARINDAN N BİRİYİZ. NE ÜKÜMET NEDE MEDYA BUNU DEĞİŞTİREMEZ. RAHATSIZ OLAN GERŞEK DELİLLER İLE ÇIKSIN KANITLASIN AKSİNİ HODRİ MEYDAN...00
Misafir
05 Ocak 2011, Çarşamba 00:37:40 Bir Teknik arkadaşımız demişki "EGT pilot tarafından bildirilmemişse hiç bir şirket bunu takip edemez" başka bir teknik arkadaşımız ise acars olmayan THY uçaklarında da bu olabilir demiş.Teorik olarak doğruda pratikte ufak bir hata var. Ne tür bir pilot yüksek EGT'yi raporlamaz? Nasıl bir şirket oyle bir pilota uçak verir. Herşeyi geçtim pilotda o uçakta uçtuğuna göre adam yaşamaktan mı sıkılmış ki boyle bir risk alsın. Anladığım kadarıyla teknik arkadaş topu uçuş işletmeye ve pilota atarak haklı çıkmaya çalışıyor ancak benim bildiğim pilotun raporu var ama geç farkediliyor (epey geç burada 4 gün demişsiniz ama bozmayalım sizi) bu kafa zaten pegasusa yakışan kafa, aynen devam...
00
Misafir
04 Ocak 2011, Salı 23:55:53 çok ayıplıyorum sizi nedir pegasususa düşmanlığınız ,yazdıklarımızı yayınlamıyorsunuz istediklerinizi yayınlıyorsunuz reklam vermedi size diyemi siz böyle yaptıkça biz medyacılar size reklam vemiyeceğiz dürüt yayıncılık yapın nasıl olsa bunları yayınlamıyacaksınız bizde başka bir yerde yayınlarız tarafsız oluşunuzu!00
Misafir
04 Ocak 2011, Salı 12:43:53 Yolcularıma enson çare istemeye istemeye verdiğim bir havayolu,teknik konularını bilemem ama müşteri memnuniyeti kocaman bir O .Her fırsatı parayı dönüştürmek isteyen bir zihniyet tarafından yönetildiğini açıkça görüyorum,kalıcı bir havayolu olacağını düşünmüyorum.Üstüne bu tip haberlerle birlikte kısa zamanda tarih olur,gider.00
Misafir
04 Ocak 2011, Salı 09:53:26 ..Sefa İnan varken hala böyle bir yazıyı Airport Haber'de okumak düşündürücü...Ne pegasula ne de SHGM ile bir alakam var ama yıllardır Havacılığın içindeyim.Verileri alt alta koyunca (1-SHGM'nin kendi talimatını gözardı etmesi,ceza verme konusundaki aşırı gayreti 2-Airport haberin gözlerini kapatarak olaya yaklaşması) insan ister istemez olumsuz düşüncelere kapılıyor.THY nin ACARS olmayan uçaklarında da aynı olay yaşanabilir pekala.00
Misafir
04 Ocak 2011, Salı 09:42:31 EGT'si limit dışına çıkan uçak 4 gün uçtuktan sonra Teknik bunun farkına varıyor ve uçak uçuştan alınıyor...THY dahil hiçbir havayolu şirketimiz -filosunun tamamında- pilotlar tarafından rapor edilmemiş bir EGT aşımını ANINDA tesbit etme olanağına sahip değildir.Ayrıca ne JAR-OPS da ne de SHT OPS1 de böyle bir gereklilik var.Hal böyleyken ve Airport haberde Sefa İnan gibi teknik tecrübesi olan bir isim varken...00
Misafir
04 Ocak 2011, Salı 09:39:00 İstanbul Avcılar da bir acente olarak en çok sattığım bilet pegasus idi fakat bu türlü haberler çıkmaya başladıktan sonra yolcularım istemiyorum bir sonraki secenek ne demeye başladı, Ali Bey biran önce bu konuya bir çözüm bulup halkın kafasındaki soru işaretlerini giderse iyi olur.00
Misafir
04 Ocak 2011, Salı 01:47:28 Ucuz ve kalitesiz uçmanın sonucları bunlar ! pegasus ınsan hayatını hiçe sayıyor !!! Ali beye yakışmadı ! ! !00
Misafir
03 Ocak 2011, Pazartesi 22:33:48 mudurum secimler yaklastikca bu tur yazilarinin artacagini tahmin ediyorum ama dikkat et ters tepmesin. 00
Misafir
03 Ocak 2011, Pazartesi 17:02:28 Ali sabancı kendi söyledi çay poğaca parayla tuvalet bedava.Burası hayır kurumu değil.Adamın elinden gelse uçak içindeki soluk alış verişlerindende yolcuların para alacak.00
Misafir
03 Ocak 2011, Pazartesi 13:25:32 Ofislerine (personeline),çay bile vermeyen(teknik için konuşuyorum),onları dinlemeyen(sadece dinler gözüken),iş yükünü her geçen gün arttıran(bakınız Ayt de gecede kaç konaklama bakımı yapılıyor ve kaç kişiyle yapılıyor).İşinizi Low cost değil very low cost olmak için çalışan kişilere değil size düzgün ve gerçekçi yaklaşan yöneticilere emanet edin lütfen...
Yoksa işin sonu tatsız hatta acı olaylara gebe...We are all friends and old friends...00
Misafir
03 Ocak 2011, Pazartesi 13:01:07 bana versinler tekniği mum gibi ederim, başta ordan rıdvan gitmeli, sonra ercihan..00
Misafir
03 Ocak 2011, Pazartesi 12:36:15 THY den emekli eski memur toplama ekip ile bu operasyon yurumez, PGS daha cok sobelenir.00
Misafir
03 Ocak 2011, Pazartesi 12:29:19 Sayın Ali Kıdık bey Pegasus Hava Yolları sahibi Ali Sabancı'ya bir akli tavsiyede bulnmuş.Diyorki Ali Kıdık:''Bir yanınıza Doğan Medya Gurubu'nu alıp diğer yanınıza servetinizi alıp havacılık yapacağınızı sanıyorsanız yanılıyorsunuz.''Bizde Sayın Ali Kıdık beyin bu tahlilinden yola çıkarak şöyle diyoruz,Kaptan Pilot Bahadır bey'e:''Bir yanınıza Pegasus Hava Yollarından aldığınız milyarlar,bir yanınızda koltuğuna girdiğiniz Airkule İbrahim''bu şeklinle sen İŞÇİ hakkı savunabileceğini sanıyorsan yanılıyorsun.00
Misafir
03 Aralık 2010, Cuma 09:55:05 Yiyin efendiler yiyin...
Devletin malı deniz...
Türk insanını istihdam ettiniz de yunanlısı mı kaldı?
Önce Türk'ü istihdam et... çok zorda kalırsan sonra yabancıyı al...O da palikarya olmasın en azından...
Sen vatandaşına yatırım yaparsan daha karlı olursun hacı!...
Bir de illa da takunyalı olacak pilotum diye ayırımcılık yapma...Rizeli olacak veya el alacak dayılarından diye Vatan evlatlarına eziyet etme...Şu koyduğun DLR sınavına herkesi tabi tut ve bu sınavı geçenleri al... kalanları veya sınava girmeyenleri değil erkeksen...00
Misafir
03 Aralık 2010, Cuma 09:41:52 yazar arkadaşım 40 yıl önceki ortaokul kitaplarındaki yanlış yönlendirmelerden kurtulamadığın hala ortada.adamların yiyecek ekmekleri kalmadı işsizlikten sürünüyorlar.sen hala bizim düşmanımız diye yunanlıları gösteriyorsun onlar herzaman şımarık adamların kuklası oldular.sen diğer cephelerde kimlerle savaştın .güneydoğuyu kim besliyor.bunların cevapları alenen ortada iken
aasıl meselenin kendi şirketimizin başkalarına nasıl pazarlandığı olması gerekirken
neden sivil havacılık kanunun çıkmadığı tartışılmazken
en ağır mesai düzeninin neden değişmediği tartışılaması gerekirken ucuz siyaset ve milliyetcilikten kurtulun artık.satılan her bir milli değer içimizi acıtmalı.00
Misafir
03 Aralık 2010, Cuma 05:10:38 bir gün yunanistanla bir savaş olsa,bizde yunanistana girip onları etkisiz bıraksak,o esnada havada bir yunanlı pilot komutasındaki ucak, bir türk uçağı acaba nereye inerdi, alanamı, yoksa şehrin tam ortasına,
birde şöle düşünün, bir gün savaş çıksa, yunanistan türk topraklarını işgal etse, bir türk pilot komutasındaki yunan uçağı nereye inerdi.kendinizi bunun yerine koyarak ilk soruya cewap verebilirmisiniz00
Misafir
03 Aralık 2010, Cuma 01:21:57 birde biz size laf atalim!!00
Misafir
02 Aralık 2010, Perşembe 22:47:48 Sevgili Herdem sanirim kibarligindan az bile soylemis. Yazarin yazdiklari buz daginin gorunen kismi ne yazikki. Daha neler var neler. Bu kadroyu bu kadar iyi organize olup sadece kendi gibi olan bademleri topladiklari icin kutluyorum. Yakinda hep beraber bu gocugun altinda kalacagiz.00
Misafir
02 Aralık 2010, Perşembe 19:18:45 Yazısından dolayı Sayın M. Herdem'i kutluyorum. THY yapılan herhangi bir kritikte hemen ortaya fırlıyan ve körü körüne savunan 'Savunma Avukatlarına' da: Bir yorumcu olarak (hiç şüphesiz olumlu bir gelişme icinde olan) THY'ın eksik ve yanlışlıklarına parmak basmıyacak mıyız? Fikir ve düşünce özgürlüğünü kısıtlamak mı istiyorsunuz? Yapılan yanlış ve eksikliklerin üzerine gidilmezse nasıl düzeltilebilir ki? Sağlam bir temel üzerine oturtulmuş bir yapının, depremden korkusu olur mu?00
Misafir
02 Aralık 2010, Perşembe 16:53:14 Türk ve Yunan pilotların çekişmesi ve işi dilekçe vermeye dek götürmek, durumun cididyetini gösteriyor. 00
Misafir
02 Aralık 2010, Perşembe 15:18:03 geçen hafta ıstanbul-tunus gazetelerde herhangıbır anormallık yoktu;içki servısıde yapılıyordu!istersenız ıckınızı içersiniz!ama istemenız gerekmekte;size kabn görevlisi kola,cay..alkolsuz içeçekleri öneriyor..siz istersenız ttabii içersiniz00
Misafir
02 Aralık 2010, Perşembe 14:29:52 ben hala anlayamiyorum ,neden biz basarilarimiz ile ovunup daha iyi ne yapabilirizi tartisacagimiza ,insanlari ,sireketleri ,herkezi kotogorize ediyoruz?yazik cok yazik .........yeter artik insanlari ,sucudr bucudur diye birbirine zitlastirmayin .00
Misafir
02 Aralık 2010, Perşembe 14:10:18 Türkiye'de de islamofobi varmış demek ki... Geçenlerde bu yazarı ırkçılıkla suçlamamışlar mıydı?00
Misafir
02 Aralık 2010, Perşembe 14:09:36 HAFTALIK ORTALAMA GAZETE SATIŞLARI (15-21 KASIM)
ZAMAN 878.070
HÜRRİYET 434.113
POSTA 414.392
SABAH 364.522
HABERTÜRK225.172
SÖZCÜ 204.227 00
Misafir
02 Aralık 2010, Perşembe 14:07:28 birçok yazıda apronda deve kesilmesi bahsediliyor. Acaba müslüman olmayan birisi apronda domuz kesse idi aynı tepkileri verecek miydiniz? Acaba Temel Kotil yerinde başka birisi zil zurna sarhoş ortalıkta dolaşsaydı ne dilecektiniz. Bilmem uçakta sadece Ülker mamülleri satılıyormuş, acaba hangi uçak bende onunla yolculuk yapayım. Böyle ceviz kabuğunu doldurmayacak işlerle uğraşacağınıza 10 yıl öncesine kadar THY her yıl niye zarar ettiriliyordu bir zahmet onu araştırın. 3 yolcu ile Paris'e giden uçağın hesabını sorun. sorun00
Misafir
02 Aralık 2010, Perşembe 13:27:24 Doğrudur...Türk Hava Yolları gözbebeğimiz. Milli havayolu şirketimiz ve başarıları ile övünüyoruz. Bu başarılarla övünme hakkımız olduğu kadar, yeri geldiğinde eleştirmeye, bize göre göre yanlış olanları söylemeye hakkımız var. Sayın Murat Herdem'in de bir gazeteci olarak, olan ya da olduğu idda edilen bir takım yanlışlıkları bize aktarması gayet doğal. Bunu sindirmek zorundayız öncelikle. Hepimiz Fenerbahçeli, Galatasaraylı, Beşiktaşlı olabiliriz. Bu Milli Takımımızı eleştirmeyeceğimiz anlamına gelmez.00
Misafir
30 Kasım 2010, Salı 10:15:28 yazarın kendisi "ırkçı, kafatasçı" dememize izin veriyor ama sansür bu yorumlarımızı engelliyor. Irkçı yaklaşımları koruyorlar hala!
unutma, unutturma!!!00
Misafir
30 Kasım 2010, Salı 02:23:56 başka bişey demeye gerek varmı? yanında bir rumla ucarmısın hala ercan kontrolunu saymayan mahkemeye veren turk ucagı ucurmyan bir milletle. Yasis İÇ lalispera00
PEGASUS USLANIR MI?
03 Ocak 2011 Pazartesi, 00:01:22 / Toplam : 44 yorumÇok beğenilenler
Tüm yorumlar