25 Nisan 2011 Pazartesi, 00:00:23 / Toplam : 67 yorum
Çok beğenilenler
Misafir
25 Nisan 2011, Pazartesi 00:52:44
art niyetle yorum yapiyorsunuz. yarin birine carpar olumune sebep olursaniz anlarsiniz sahip cikmayi destek olmayi... kimse meslegini birakip suc islemiyor, islerse meslegini ve gecimini kaybediyor, Allah kaybettirmesin00
Misafir
25 Nisan 2011, Pazartesi 09:47:22
Çok sert olmuş, işin kötü tarafı yazılanlar doğru. Astronotlar çok sinirlenecek. Astronot olmayan pilotlarımıza selamlar ve iyi uçuşlar.00
Tüm yorumlar
Misafir
02 Ocak 2012, Pazartesi 01:29:56 Bu piyasa şunu yapamıyor Terbiyesiz ,Ahlaksız işini sevmeyen ceza almış hatta form 4 kaybetmiş pilotlara iş vermeyecek.Kadeşim sen neden işten çıkarıldın diyecek araştıracak ve iş vermeyecek.Ama bizimkiler napıyor oooo aferin orası attı ben alayım ucuza seni.Bu kaptanlara iş vermeyin.Piyasa temizlensin artık.00
Misafir
02 Mayıs 2011, Pazartesi 02:29:56 Allah,büyük harfle yazılır...Hiç olmazsa Allah 'a saygılı olun...00
Misafir
01 Mayıs 2011, Pazar 23:26:52 ciğerim mi?canım mı?sen iyi misin koçum?00
Misafir
01 Mayıs 2011, Pazar 23:15:34 YA ŞU MAYDAY'E DE PARA TOPLASANIZA.BİRAZ ET YESİN, AÇ KALMIŞ GARİP:)))))00
Misafir
01 Mayıs 2011, Pazar 23:14:38 köşeye sıkışınca allah kelimesine sığınıyorsunuz, hayırdır?:)gecenin bir yarısı o arabayla suçu işleyen ben miyim?sizi asıl ıslah etsin!etmeye çalışıyor aslında ama siz bir türlü yola gelmiyorsunuz. uzaktan izlemiyoruz merak etme, senin aklının alacağından daha fazla bu işin içindeyiz:)00
Misafir
01 Mayıs 2011, Pazar 23:12:55 hayatım, sen tatile çık.biraz kafanı topla.sağlıklı konuşamıyor ve doğal olarak da düşünemiyorsun. şu aralar bir kaza olursa senden şüphelenmek lazım.allah bana zaten yardımcı oluyor, en azından farkındayım.aramızdaki farktan belli; şu sayfada birinin yardıma ihtiyacı var, o da sensin güzelim:)00
Misafir
01 Mayıs 2011, Pazar 21:34:15 ne silivrisi aslanım?canım,ciğerim benim...senin maksadın ne?ne yapmak istiyorsun?kimsin?in misin cin misin?yoksa...provakatör sen misin?öptüm seni canım...ALLAH senin gibilerin yardımcısı olsun...e mi????00
Misafir
01 Mayıs 2011, Pazar 18:57:07 Biz pilotlar vakıf kurarız, istediğimiz gibi yönetir, istediğimize yardım ederiz. Siz pilot olmayanlar (ve olamayanlar) dünyayı bizim gözümüzle göremezsiniz. O yüzden daha çok yazı yazar, altına çok yorum eklersiniz ama bit pilotu sadece bir pilot anlar. Bizim paramızla ayakta duran vakıfla ilgili kararları sadece biz alırız. Siz sadece uzaktan seyreder, gücünüz yeterse çamur atarsınız. Allah sizleri ıslah etsin. 00
Misafir
01 Mayıs 2011, Pazar 18:00:23 mayday, senin gibi düşünenler şu an silivri'de!:)aklınızı başınıza alın, ne söylediğinizin, neyi savunduğunuzun ve ne yaptığınızın farkında değilsiniz!00
Misafir
01 Mayıs 2011, Pazar 17:56:54 SUÇA ORTAK OLMAK VAKFIN AMACI, BUNU ANLADIK!OTURABİLİRSİN!:)00
Misafir
01 Mayıs 2011, Pazar 17:55:25 gecenin bir yarısı arabanın içinde...bi de kaza yapacaksın?ceza alacaksın?bu mu hata?bunu savunuyorsan eğer, sen de suçlusun!potansiyel bir tehlikesin!uçmanı bırak, sokağa çıkmaman lazım!00
Misafir
01 Mayıs 2011, Pazar 14:24:02 ben bu kuruluşun üyesiyim.kimse benden izair a ortak olmak için İMZA KARŞILIĞI onay almadı.niye yalan söylüyorsun?yoksa örtmek istediğin bir tezgahın mı var?00
Misafir
01 Mayıs 2011, Pazar 00:47:34 o parayı oraya verdiren EKİCİ verenler ise o dönemin yöneticileridir.(KÖMÜRCÜ-MANTIve saz arkadaşları)00
Misafir
01 Mayıs 2011, Pazar 00:42:14 Arkadaşım,herkes hata yapabilir.Herkesin başına her an herşey gelebilir.Hepimizin defolu bir tarafı vardır.Bu vakfın dayanışma gibi bir amacı vardır.Yönetim bunu yapmıştır.İyi de yapmıştır.Bu iş üyeleri ilgilendirir.Sİz vakıf üyesi misiniz?Eğer üye iseniz vakıf yönetimine rahatsızlığınızı belirtirsiniz.Üye değilseniz size ne?00
Misafir
30 Nisan 2011, Cumartesi 21:00:25 pilotluk mesleğini ayaklar altına alanlara para harcıyorsan bundan bize ne?00
Misafir
30 Nisan 2011, Cumartesi 20:55:51 Suçluları korumak da vakfın görevleri arasındamı?00
Misafir
30 Nisan 2011, Cumartesi 17:27:10 yazıklar olsun nasıl aklanır 100 de 100 suçlu insan...dediğim gibi parayla işi bitirmişler yine...bu paraya satın alınanlarada yazıklar olsun ...ikinci vukuatında ne yapacak bakalım bu astronot :))00
Misafir
30 Nisan 2011, Cumartesi 17:02:50 bazıları doğru aynaya bakıyor, dev aynasına değil!!!gerçekleri anlatsanıza?ne diye ahkam kesiyorsunuz ki?o kadar yorum var, bir tanesinde bile doğru dürüst bir açıklama yok?neyi korumaya çalışıyorsunuz?bu telaşınız ne?00
Misafir
30 Nisan 2011, Cumartesi 14:39:46 BEYLER VATANDAS YAPTIGI SUCTAN AKLANDI SIZ HALA NEYIN KAVGASINI YAPIYORSUNUZ?PARA VERLDI SUCLU KIM DIYE TARTISMAK YERSIZ KPT NM PEGASUSTA ISE BASLADI ODER INSALLAH 2023 E KADAR! (100 YIL) ANISI HATIRA KALACAK YORMAYIN KENDINIZI BEYLER !HERKES ISINEE HADII BAKALIMM00
Misafir
30 Nisan 2011, Cumartesi 02:19:46 Çok ağır bir yazı olmuş her meslekte düzgün olmayan insanlar olabilir o zaman kasap doktorlardan yetim hakkı yiyen politikacılardan sekreterini taciz eden iş adamındanda bahsedelim ve medya dünyasındaki çıkar ilişkilerinden .Ali bey bu yazı hiç. yakışık almamış......00
Misafir
30 Nisan 2011, Cumartesi 01:09:40 Ali bey,para benim.İstediğim yere harcarım.Hesabını ancak ben sorarım.Öyle değil mi?Ayrıca,İz air meselesinde bütün üyelerden imza karşılığı onay alındı.Bu bir ticaret,zarar da edilebilir.Ders oldu bizlere.Mühim olan kötü niyet olmaması değil mi?Eski yönetime teşekkürler.Yeni yönetime başarılar.Pilotlara iyi uçuşlar dilerim.00
Misafir
29 Nisan 2011, Cuma 23:51:54 bir suçtan ceza almış arkadaş(!)ınıza yardımcı olmayı seviyorsunuz demek!o zaman herkez kafasına göre takılsın?ne dersiniz?var mı böyle saçmalık?00
Misafir
29 Nisan 2011, Cuma 21:13:26 10 SENEDİR BU VAKFA ÜYEYİM.SEVEREK AİDATIMI ÖDÜYORUM.PARA BENİMSE BEN SOSYAL YARDIMLAŞMAYI.CAMİAMLA KUCAKLAŞMAYI ANA DÜSTUR BELLEDİYSEM BAŞKALARINA NE?TÜM PİLOTLARI SEVİYOR,HEPSİNİ YAPTIKLARI BU YÜCE VE ÖZVERİLİ İŞTEN DOLAYI SEVGİYLE KUCAKLIYORUM.KİMSE BİZİ BÖLEMEZ.HEPİMİZ BİRİZ,BİRİMİZİN DERDİ HEPİMİZİN DERDİ.BİZ YARDIMI SEVERİZ.SEVİYESİZCE SALDIRANLAR BİZDE SİVRİSİNEK ETKİSİ BİLE YAPAMAZLAR.HARİÇTEN GAZEL OKUYANLAR KENDİ DERTLERİNE VE ÇÖPLÜKLERİNE BAKSINLAR.SEVGİLERİMLE KPT.PLT.00
Misafir
29 Nisan 2011, Cuma 20:30:20 MEDYA KÖŞE YAZARLARININ KENDİLERİNİ HER OLAYDA HAKİM YA DA SAVCI GİBİ GÖREREK İNSANLARI YARGILAMALARI KADAR İNSANI ÜZEN BİRŞEY OLAMAZ. EĞER KÖŞE YAZARLARI BU İŞİ BECEREBİLİYORLARSA BU MEMLEKETTE HAKİM YA DA SAVCILARA NE GEREK VAR. ÖNCELİKLE KAZA YAPAN MESLEKTAŞIMI TRAFİK KAZASI SONUCU BİR İNSANA ZARAR VERDİĞİ İÇİN SUÇLUYORUM AMA YARGILANMASI HUKUKÇULAR TARAFINDAN YAPILMALI, KÖŞE YAZARLARI TARAFINDAN DEĞİL. BEN DE BİR VAKIF ÜYESİ OLARAK SAYIN ARKADAŞIMA VAKIF YÖNETMELİĞİ ÇERÇEVESİNDE YAPILMASI GEREKEN MADDİ VE MANEVİ DESTEKTEN YANAYIM (MADUR ARKADAŞIM ŞİMDİYE KADAR VAKIFA KARŞI SORUMLULUKLARINI YERİNE GETİRDİYSE). BENCE KÖŞE YAZARLARI SAHİP OLDUKLARI BİLGİLERİ YORUMLARINI EKLEYEREK, YARGILAMADAN AKTARMALARI DOĞRU OLUR SAYGILARIMLA.00
Misafir
29 Nisan 2011, Cuma 19:00:53 herkez yazarı eleştiriyor.tamam, diyelim yazar ve yazılanlar hatalı, çirkin!aksini ispatlayın o halde?sizin için çok kolay olmalı?!00
Misafir
29 Nisan 2011, Cuma 18:31:34 Yazıda bazı bölümler doğru olabilir ama havacılıkla ilgili bir yazarın iftira ve karalamaya kaçan böyle alçakça bir yazı yazabilmesi affedilemez. Biz bu siteyi havacılıkla ilgili olup bitenleri öğrenelim diye takip ediyoruz. Azar işitelim, dayak yiyelim diye değil. Kılıçdaroğlu bile twitterda hükümete bu kadar yüklenmiyor.....Yazarı ve siteyi kınıyorum....00
Misafir
29 Nisan 2011, Cuma 18:06:23 Insan calisma arkadaslarini kendisi gibi hissediyor.00
Misafir
29 Nisan 2011, Cuma 15:24:08 yıllık toplanan 3 milyon tl civarında ki para ile ne yapıldığı da yarı bir muamma.
sendika yöneticilerinin yaşamı gibi bir durum var mı acaba? bunu da yazsa bilen birileri. çok ilginç gerçekten bu kadar para toplanabilmesi...00
Misafir
29 Nisan 2011, Cuma 15:18:45 Üyelerin aidatlarıyla hatırı sayılır bir gelir sahibi olan vakıf yöneticilerinin asli görevi üyelerinin menfaatine çalışmaktır.İZAİR in kuruluşunda 1.000.000 ( Bir Milyon ) Dolar parayı yeni kurulan bir şirkete ortak olmak için gözünü kırpmadan yatırmak aklı başında insanların yapacağı bir iş değildir.Ne olduğunu bilmeden kar edip etmeyeceği belli olmayan yeni kurulan bir şirkete bu kadar yüksek bir meblağı bir çırpıda yatırmak parayı sokağa atmakla eşdeğerdir.Nitekim de öyle olmuştur .Sorun bakalım yönetime 1Milyon Dolarları şu anda kaç para olmuş ? Ali Sabancı nın hisselerini arttırması sonucunda Vakfın bir Milyon doları artmış mıdır yoksa kuşa mı dönmüştür ?? Aİrport haber olarak şnu vakfa bir sorsanız vakıf da bir açıklasa öğrensek00
Misafir
29 Nisan 2011, Cuma 15:15:42 24 yıldır uçuyorum ve PİLOT olduğum için gurur duyuyorum. Hele kendinin mükemmel olduğun iddaa eden böyle yazar, yorumcu ve zatı muhteremlerin yazılarını okudukça yaptığım işin ne kadar özel, imrenilen, kıskançlıktan çatlatan, hatta çıldırtan bir meslek olduğunu anlıyor ve daha da gururlanıyorum. Lütfen devam ediniz bizleri bu zevkten mahrum etmeyiniz. Mükemmel insanlara tavsiyem kendi alanlarında bu yetenekleri kullanmalarıdır. Yok çok dertleniyoruz pilot camiasını düzelteceğiz diyorsanız buyrunuz pilot olunuz. (Mükemmelsiniz ya sizin için problem olmasa gerek)
Tüm meslektaşlarıma emniyetli ve zevkli uçuşlar...00
Misafir
29 Nisan 2011, Cuma 15:13:50 Ateş olmayan yerden duman çıkmaz!00
Misafir
29 Nisan 2011, Cuma 15:07:01 Yorumunuz uygunsuz ve hakaret içeren unsurlara yer verdiğinden dolayı yayımlanmamaktadır.00
Misafir
29 Nisan 2011, Cuma 14:53:50 Yorumunuz uygunsuz ve hakaret içeren unsurlara yer verdiğinden dolayı yayımlanmamaktadır.00
Misafir
29 Nisan 2011, Cuma 14:52:00 Yorumunuz uygunsuz ve hakaret içeren unsurlara yer verdiğinden dolayı yayımlanmamaktadır.00
Misafir
29 Nisan 2011, Cuma 14:44:57 Yorumunuz uygunsuz ve hakaret içeren unsurlara yer verdiğinden dolayı yayımlanmamaktadır.00
Misafir
29 Nisan 2011, Cuma 14:42:40 ali kıdık bey tebrikler...çok güzel bir yazı olmuş...pilot efendi resmen arabası ile hemde alkollü olarak adamın arabasını biçmiş...yani katliam yapmış..bu vakıfta çıkmış biz yardım edeceğiz diye birde övüne övüne beyenat veriyor...utanç tablosu00
Misafir
29 Nisan 2011, Cuma 14:34:09 Yorumunuz uygunsuz ve hakaret içeren unsurlara yer verdiğinden dolayı yayımlanmamaktadır.00
Misafir
29 Nisan 2011, Cuma 14:23:11 Bu vakfa üye olan pilotlar tüzüğü okuyup, neyin altına imza attıklarını bilerek üye olmaktadırlar ki dışarıdan neye, kime hizmet ettikleri belli olmayanların hariçten gazel okumaları çok komik.. Size ne başkalarının hesabı, parası. 2250 pilot o hesabı tutar, tutturur, istediğine yardım eder, istediğine etmez. SİZE NE?...NEDİR BU ÇEKEMEMEZLİK..00
Misafir
29 Nisan 2011, Cuma 14:20:59 Yorumunuz uygunsuz ve hakaret içeren unsurlara yer verdiğinden dolayı yayımlanmamaktadır.00
Misafir
29 Nisan 2011, Cuma 14:19:14 Yorumunuz uygunsuz ve hakaret içeren unsurlara yer verdiğinden dolayı yayımlanmamaktadır.00
Misafir
29 Nisan 2011, Cuma 13:23:23 gerçekten % 100 dogru tesbitlerde bulunmuşsunz...artık bu astronot efendilerin ipliğini pazara çıkarma zamanı geldide geçiyor...ne zannediyor bu insanlar kendilerini?meslek ahlakı kalmamış,aile yaşantıları paraya endeksli,her haltı yaparlar birde insanlardan sayğı beklerler...bunlara bırak uçağı 5 koyunumu emanet etmem...gelde yabancı pilotları takdir etme00
Misafir
29 Nisan 2011, Cuma 13:23:12 VAKFI NECMİ EKİCİ KURMADI .MUSTAFA BAYDAR DİYE BİR ARKADAŞIMIZ VAR. O KURDU.YANİ SEN OKU BİL YAZMA BENCE
..BAK SENİ YANLIŞ BİLGİNDEN ARINDIRDIM. DEMİ ALİ. BU KIYAGIMIDA UNUTMA.00
Misafir
29 Nisan 2011, Cuma 13:09:14 Yazı biraz agır olmuş ayrıca yorum yazanların ve tenkıd edenlerin aynı meslekden olması daha etik olur çünkü işin içine farkında olmayarak kıskançlık , çekemezlik dolayısıyla olumsuz tavır sergileniyor olabilir. Birisi ben 40 yıldır pilotum bu olay şöyle olsa daha ...... olurdu dediğinde daha ciddiye alınan bir tenkıd olmazmı? saygılarımla.00
Misafir
29 Nisan 2011, Cuma 12:56:40 Bu sayın muhteremin sivil havacılıktaki misyonu nedir acaba? Bir politik görüşe yakın mıdır? Bilen meslektaşlarımız yazarlarsa aydınlanırız. Ve ona göre yazdıklarını değerlendiririz. Şimdiden meslektaşlarıma teşekkür ederim!00
Misafir
29 Nisan 2011, Cuma 12:47:02 size ne anlamadım?00
Misafir
29 Nisan 2011, Cuma 12:31:16 Bakın Turk insanının bir mayası var Siyasetçi,pilot,gazeteci, bürokrat,finansçı ne olursa olsun farketmez.İyimizde var kötümüzde.Siyasetçi var ülkeyi satar,gazeteci var yardakçılık yapar.Bu yuzden bir kesimi genel olarak suçlayıcı yazı ve söylemlerden kaçınalım.Ayıp oluyor.Yoktur birbirimizden pek farkımız biz osmanlı bankasıyız.00
Misafir
28 Nisan 2011, Perşembe 13:12:05 Bilmeyenler için yazıyorum. Yorumlarda ki, yazılarda ki ifadeler kişilği yansıtır. Karalama, tehdit zayıflık belirtisidir.
Her hangi bir toplumu karalamak aşağılık kompleksidir. Düzgün insan, gördüğü farkına vardığı hatayı ilgiliye söyler.
Bu şekilde mesleğinin hakkını veren insanları incitmemiş olur. Olumlu, düzeltici yorumlar insanlara faydalı, birleştirici ve dostça olur, haksızlık yapmak insana yakışmaz. 00
Misafir
28 Nisan 2011, Perşembe 09:13:41 Pilotlar her haltı yapsınlar. Gazeteci bunu yazınca neden böyle yazıyorsun diye eleştirilsin. Hatta acımasızca eleştirilsin. Ey pilotlar siz hiç iğneyi kendinize batırmayı düşündünüz mü ki çuvaldızı başkalarına batırıyorsunuz. Burada isim isim hangi pilotun neler yaptığını açıklarsam kimsenin sokağa çıkacak hali kalmaz. 00
Misafir
28 Nisan 2011, Perşembe 07:46:46 Ya güzel kardeşim sen farkındamısın son zamanlarda oldukça şaşkın ve nereye saldıracagını bilemez haldesin..Bence bu panik niye.Bak Havacılıgın temel taşları olan Pilotlar son derece saygı duyulacak bir iş yapıyor bunu örselemek niye ? bence yermek ve eleştirmek yerine bunu şu şekilde yazman gerekirdi '' havacılık adına sevinçliyim,son zamanlardaki tüm olumsuzluklara ragmen böyle taktire şayan bir davranışın havacılık camiasından tüm ülkeye yayılmasını dilerim''...bence dogru yazı bu olmalı idi.Kendine çeki düzen ver Aliiiii..00
Misafir
27 Nisan 2011, Çarşamba 17:52:59 Yıllardır her yazısını takip ettiğim ve hayranlık duyduğum Ali Bey'i bu son yazısındaki seviyesiz üslubu nedeniyle şiddetle kınıyorum. Pilot.00
Misafir
26 Nisan 2011, Salı 14:08:29 Yazı yazmak, yorum yapmak bilgi ve cesaret işidir. Ali bey resmini koymuş, adını ve soyadını yazmış,adresi belli. Son paragrafınndaki üslubuna ve genellemesine katılmam mümkün değil,çünkü aba altından sopa gösteriyor.
Yorumlardan bir kısmında, genelleme yaparak sözüm ona bazı pilotları aşalamaya çalışan ezik zihniyet ise pilot değildir diye düşünüyor ve onun için yorumları kale almaya değmez. Onların işi karalamadır.
Önemli olan meslek etik ve seviyesinin farkında olmaktır. Size canını emanet eden yolcumuzu sağ ve salim gideceği yere ulaştırmaktır. Vakıfla ilgili işler yalnız üyelerini ilgilendirir, üye olmayanı ilgilendirmez. Saygılarımla. 00
Misafir
26 Nisan 2011, Salı 00:13:45 Doğru ya da yanlış,yardım eden pilotlar vakfı yardım edilenlerde pilotlar size ne oluyor dışarıdan gazel okuyanlar,olumsuz yorumların kıskançlıktan kaynaklandığını zannediyorum.Pilot ve hatta vakfa üye olmayanlar.Kime istersek yardım ederiz size ne para bizim değilmi?.Doğru ya da yanlış tüzük bizim tüzüğümüz onu değiştirecek olan da yine pilotlar.Kime nasıl ve ne için yardım edeceğimize biz karar veririz.Başka kimseyi ilgilendirmez.İ.Ü.K.Yü.00
Misafir
25 Nisan 2011, Pazartesi 23:56:11 http://www.zaman.com.tr/haber.do?haberno=992349&title=sarhos-pilot-isten-cikarildi bunlar yaşanmadı mı pilot savunucuları. Bunları görmezlikten mi geliyorsunuz. Daha niceleri00
Misafir
25 Nisan 2011, Pazartesi 23:53:03 Ali Bey'in yazdıklarına örnekler http://www.internethaber.com/news_detail.php?id=158539 bir başka örnek http://www.benguturk.com/genel/yasam/sarhos-pilot-isten-atildi.html bu haber de hiçbirşey yokmuş diyenlere son örnek akıllı olan Ali beyin yadıklarını düşünür. Boş yer konuşmayın. Batıyorsunuz http://haber.gazetevatan.com/havada-taciz-skandali/302424/7/Haber00
Misafir
25 Nisan 2011, Pazartesi 23:26:19 Kendini bilen degerli pilot arkadaslara sozumuz yok amma ve lakin, lise mezunu olup, acik ogretim fakultesini bitirip pilot olan bir cok ingilizce bilmeden pilot olan, kendisini ASTRONOT zanneden, sahislar, birde bolye degerli bir kurumu karalayarak, sektorun kendi icinde bir temizlik yapma noktasina geldiginin en guzel ornegidir. Aksi taktirde bu sektor buyuyemeden kuculmek durumunda kalabilir ki bunu hic kimse istemez00
Misafir
25 Nisan 2011, Pazartesi 23:25:45 Yıllar önce düşünüp tasarlayarak Ülkemizdeki diğer meslek mensuplarına ve hatta DÜNYA'ya örnek olacak bu sosyal yardımlaşma kurumunu kurduk.bu güzel kurum ile övünebiliriz.Kuran ve bu güne kadar vakfımıza hizmet eden tüm meslekdaşlarımıza minnet borçluyuz.Yönetime aday olmak bir hizmet yarışıdır.Tüm meslekdaşlarımız adına emeği geçenlere teşekkür ediyor.Yeni seçilen yönetime başarılar diliyorum.F.A.kurucu üye00
Misafir
25 Nisan 2011, Pazartesi 23:25:45 Kendiniz insanlari korkaklikla sucluyosunuz ama bilgilerinizi de tehdit araci olarak kullaniyorsunuz , madem sarhos ya da tacizci pilotlar var, hem medya etigi hemde ucus guvenligi acisindan soylemeniz gerekmez mi? 00
Misafir
25 Nisan 2011, Pazartesi 23:16:11 Bu vakfı kuran ve de bu maddeyi yazan kişi olarak bu vesileyle söz konusu maddenin sebebini açıklama lüzumu hissetmiş bulunuyorum.Kaza yada talihsiz bir olay herkesin başına gelebilir.Vakfımız meslekdaşlarımıza sosyal güvence ve dar günlerinde onlara yardım etmek amacıyla kurulmuştur.Vakıf Genel Kurulları 3 yılda bir yapılmaktadır.Genel Kurul elbetteki vakfı güvendiği kişilere teslim eder ve onlara yaptıkları işlemlerin hesabını da sorar.Bu konuda yönetim kurulu yetkili olup aslında Genel Kuruldan ayrıca yetki alması da gerekmez.Kime yardım edileceğine de Genel Kurul adına Yönetim Kurulu karar verir.00
Misafir
25 Nisan 2011, Pazartesi 22:32:19 ALI BEY,
SIZE KATILIYORUM, VAKIFIN BOYLE BIRSEYE ALET OLMASI COK ACIDIR; AYRICA SORMAK GEREKIR, BUNU HERKES ICINDE AYNI COMERTLIKLE YAPACAKLAR MIDIR? YOKSA SADECE BELLI KAYNAKLARDAN GELENLER MI ON PLANDADIR . YORUMLARINIZ SON DERECE DOGRUDUR.00
Misafir
25 Nisan 2011, Pazartesi 21:15:09 Anlaşılan sen de provakatörlüğe soyunmuşsun.Pilotlar tepki göstersin bize de ekmek çıksın der gibi bir halin var.Dikkat edersen ben yazının içeriği hakkında bir şey söylemedim.O, doğru yanlış yazarın fikri. Eleştirdiğim üslubu ve seviyesiz sözleri, aynen senin kullandığın çirkef sözcüğü gibi. Pilotları eleştirecek biri en az onlar kadar seviyeli olmak zorunda.Söylediğin gibi gazeteci (!) de eleştirecek, ama terbiyesini de takınacak, aynen Sn. Sefa İnan gibi.00
Misafir
25 Nisan 2011, Pazartesi 14:57:55 Yazar yazmış düşüncelerini. Yarası olanlar da gocunmaya başlamış. Kötü de yapmamış herkes işini yapsın demiş. Astronotların zoruna gitmiş olmalı ki depreşmişler. Helal olsun çok cesur yazı. Pilot pilotluğunu bilecek. Gazeteci eleştirecek. Suçun yoksa zaten sesin çıkmaz. Ama belli ki yaralısın. Yazarın söyledikleri ile özdeşleşiyorsun. Aksi olsa zaten bravo demesini bilirdin. Daha iki üç hafta önce bir pilotun çirkeflikleri manşetlerde idi gazetelerde00
Misafir
25 Nisan 2011, Pazartesi 14:32:02 Bir yazarın fikirlerini ifade etmek bahanesiyle bir meslek grubunu aşağılayarak hakaret etmesi kabul edilemez. Ali Kıdık, öncelikle kullandığı üslubu düzeltmeli ve kendisine ne şekilde verildiğini bilmediğim köşesini kişisel kinleri için kullanmaktan vazgeçmelidir. Umarım Pilotlar Vakfı ve Talpa yöneticileri kendisine gereken ve hakettiği cevabı vereceklerdir.00
Misafir
25 Nisan 2011, Pazartesi 12:03:37 odanızda pilotlar vakfını bence örnek almalı ve her ne koşul ve şartta olursa olsun kendi meslektaşına her zaman sahip çıkmayı ilke edinmelidir.Çünkü herkes insan herkes hata yapabilir ve bir insan hata yaptı diye hayatının sonuna kadar onu acımasızca cezalandırmak hadi bunuda geçelim o insanın masum ailesini cezalandırmak sizce ne kadar dogrudur ? Ayrıca hukukda bir şey vardır bir suçtan bir insan 1 kez ceza alabilir ama siz diyorsunuzki hem onu 2 kez hemde masum ailesini defalarca hayatları boyu cezalandıralım..Bence siz isterseniz bu örnek maddeyi övün havacılık adına yermek yerine..Ve de biraz olsun unutulmuş olan vicdan muhakemelerini çalıştırın derim..00
Misafir
25 Nisan 2011, Pazartesi 11:59:41 Bakın Ali bey, sizin yazınızı okudum ve yazınıza şöyle cevap vermek isterim.Eger bir pilot arkadaş kendisi hata yapıpda herhangi bir sebep ile yüz kızartıcı suç dahi işlemiş olsa bu o pilotun zaten kanun karşısında cezalandırılıyor olması demektir amma velakin o pilot hata yaptı diye onun bakmakla yükümlü oldugu ailesinin ve çocuklarınında cezalandırılmasını gerektirmez.Zannediyorum siz bu konuyu atladınız.Ben vakıf üyesi degilim ama vakfın bu maddesini son derece olumlu ve insani karşılıyor ve de uygulamalarının dogru oldugunu savunuyorum.Başka meslek odaları veya dernekler,kendi meslektaşlarını tart ederek ceza veriyorlar ise acımasızca bu onların dogruyu yaptıgını asla göstermez.Ve size de salık veririm sizinde meslek kuruluşunuz veya 00
Misafir
25 Nisan 2011, Pazartesi 11:01:22 ne olursa olsun boyle amatörce ve saygisizca bir yazi yazilmasini gerektirmez.seviyesi çok düşük bir yazi..00
PİLOT MUSUN PROVOKATÖR MÜ?
25 Nisan 2011 Pazartesi, 00:00:23 / Toplam : 67 yorumÇok beğenilenler
Tüm yorumlar