03 Haziran 2013 Pazartesi, 00:03:57 / Toplam : 34 yorum
Çok beğenilenler
yakışır
04 Haziran 2013, Salı 16:27:23
Sayın Çetin Bey, Çetin Baba, Çetin Ağabey
Biz, Kızgın ve kırgın insanlara gaz vermeden doğruyu şirkette de dâhil kimseyi incitmeyecek şekilde ifade etmek ve bizi devam eden işin ihmal edilmemesini de vurgulayarak bilgilendirip uyarman çok güzel. Dediğiniz doğru, herkes yapacak bir şey olmadığını da biliyor.
Bu uyarıyı bir başkası yapsa bizde kızardık.
Bir bonus verildiğini duymuştuk.
Ne kadar olduğunu bilmiyorduk?
Tabii ki yazdığınız gibi bu normal.
Haklısınız, vaktini köfte yapmakla geçirenlerimiz az değil.
Hava meydanı’ nda çalışan diğer şirketleri de ele alıp bizlerle paylaşırsanız, % 20 veya % 30 fazla kazanıyorlarsa da diğer şartların birbirine çok benzer olduğu görülecektir. Biz iki değişik şirkette çalışan 3 arkadaşız. Ve bu yorumu birlikte yazmak için bir araya geldik. Biz % - x - fazla kazanmak için - c - şirketin çalışanı olmak istemeyiz. Bu da ayrı bir konudur.
Siz haklısınız. “İşyerini düşünmeden çalışanı düşünmek mümkün değil”
Size hitap seklimiz önce saygı sonra sevgiden kaynaklanır. Hakkınızdır
40
CVP YAKIŞIR
04 Haziran 2013, Salı 17:38:40 Sizlerin Şirkete bağlı olmanız beni sevindirir. Sizin türden fazla yok gördüğüm kadarı ile. Şirkete bağlı olmak ve onu sevmek tabii ki güzel bir haslet. Ancak insan sevdiğinin de hatalarını söylemelidir. Sektörün genel şartlarının birbirine benzer olduğunda hemfikiriz. Çok küçük nüanslar var onları birbirinden ayıran. Bu küçük farklılıklar insanları mutlu kılıyor. Hitap şekliniz için teşekkür ediyorum.Ve de işyerini düşünmeden çalışanını düşüğnmek mümkün değil görüşümü paylaştığınız için. Sevgi ile kalın.40
CelebiGMcalisani
04 Haziran 2013, Salı 13:36:21
Sayın Çetin bey,
Çelebi'deki ücret sisteminin bir de genel müdürlük çalışanları boyutu var. Genel Müdürlük çalışanlarına sıfır zam ilan edilmişken, giderim tehdidinde bulunanlar ya da yöneticisi ile yakın ilişki içerisinde olanlar en üst skalada olsalar dahi ya %20'ye yakın zam aldılar ya da performans primlerinde ihya edildiler ve bütün bunlar gizli saklı yürütüldü, diğer GM çalışanları da herkese %0 zam yapıldığını zannetti. İnsan kaynakları genel müdürlük çalışanlarından kimseye zam yapılmadı derken (ki bunun iletişimini bile doğru düzgün yapmadılar), işçilerin memurların maaşlarından kısacak yer ararken, kendileri başta olmak üzere işlerine gelenlere yaptıkları zamları, seslerini çıkarmayanlara ise hiç zam yapmadıklarını açıklayabilseler keşke.
Keşke siz çelebide çalışırken sizi daha yakından tanıma fırsatı bulabilseydik. Elinize, fikrinize sağlık, kaleminiz hiç tükenmesin.30
CVP GM calışanı
04 Haziran 2013, Salı 15:04:55 Arkdaşım dikkat ettiniz ise yazımda Genel Yönetim çalışanları dışında demiştim. Zira oraya aklım sırrım ermemişti.Beş sene hiç zam almayanıda bilirim. Her sene alanı da. Bir önceki sene performans primi alıp, bir buçuk sene sonra işten atılanı da. İştasyonlardaki uygulamaların mimarı ile Genel Müdürlüğü şekillendiren ayrı değil. Tabii bu uygulamaları bilenler için yazımın başındaki "ücret sistemi" metni komik kaçıyor.Çalışırkende söylerdim, şimdide ifade ediyorum bunların tek sorumlusu patronlar değil.Bizler, onların altındakiler daha çok hatalıyız. Kendimize güvenimiz yok. Korkuyoruz. Dolayısı ile kimseyi yöneticisi olarak temsil etme gücümümüz ve kuvvetimiz yok. Bunu hepişmiz biliyoruz, ama nasıl oluyorsa yine de yöneticiyiz. Düşününce yaşam şartlarının ağırlığı vb.. hususlar çıkıyor ön saflara. Bu yaşam şartlarının tüm çalışanlar için aynı ağırlıkta olduğunu düşünmek için alim olmaya da gerek yok tabii ki.00
Tüm yorumlar
N'ABER CN.
09 Haziran 2013, Pazar 12:59:20 Okuyanda az, yorumlayanda. Bir daha patron ağzı ile yorum yazma aslan kardeşim.11
CVP N'aber Cn.
09 Haziran 2013, Pazar 14:03:32 Farkındayım. 6 Haz beri gelen ilk satır. Herhalde parton ağzı ile yazı yazma diyecektin. Okunmadığınıda biliyorum. Çelebi içindeki haberleşmenin ne denli üst düzeyde olduğunu bilirim. Okuyan, okumayana " sakın okuma" demiştir. Ben patron ağzı kullanmam kardeşim. AirPortHaberde Mervenin babasının haykırışına yaptığınız yorumları okudum.Çelebinin açıklamasınada. Saldıracak yer aradığınız ortada. Acaba diyeniniz bile az.
Okursunuz okumazsınız onu bilemem. Bir arkadaşımız protesto etetmek için bundan sonraki yazılarımıda okumayacağınızı söyledi. Tabii ki siz bilirsiniz. Kendinizle ilgili okuyacak bir şey bulamamanızda olası. Yarınki yazı belkide son Çelebi ezgisi olur. Bakarız duruma. Bildiğim kadarı ile ben Çelebinin en yaşlısıydım. Banan Canım veya aslan kardeşim diye hitap edecek yaş ve tecrübede olduğunu zannetmiyorum. Satılık Kelepir Lokomotif yazısını bu şekilde yorumlayabilenler için bu da normal.10
İLGİSİZLİK
06 Haziran 2013, Perşembe 18:33:06 Cetin bey, İstemeyen gider lafını yöneticilrden işitmeğe alışkınız.Sizden de aynı şeyi duymak hoş değil. İlgisizliğin farkına vardınız mı ?10
CVP İLGİSİZLİK
06 Haziran 2013, Perşembe 19:40:26 Tabii farkındayım krdş. Söz hoş gelmeyebilir ama doğrudur. Ne dememi isterdiniz. Bu farkı kapatmaları mümkün değil ama.... sonra ne söylemeliydim.Bu duruma razı olmayanlara ne yapın demeliydim. Çalışmamakla, kaytarmakla durumu protesto edin mi deseydim. Çelebi çalışanları ile dost oldum ben.Onlara yanlış bir şey söyleyemem. Karşılığı ilgisizlikse onu ben kabullenirim. Sevinenler de üzülenlerde mutlak olacaktır. En hassas olunduğu söylenen konuda bir söze takılıp ilgisiz kalmak bir tercihtir.Çelebililer bunu tercih ediyorlarsa tabii ki benim yapacağım bir şey yoktur.Yine de yazmam gerekirse kendi doğrularımı yazarım. İsteyen okur, isteyen okumaz. Sizlere kolay gelsin.10
çelebi
06 Haziran 2013, Perşembe 17:50:34 çelebi finansal acıdan zor durumda ise yabancı ortak nasıl güvenip geldi10
CVP ÇELEBİ
06 Haziran 2013, Perşembe 21:21:31
Çelebi Halka açık bir kuruluş. Tüm veriler Çelebi WEB / Finansal bölümlerde var. Rakamları kontrol edin. Dolayısı ile benim yaptığım hesabı sizlerde yapabilirsiniz. Esasen bana yönelttiğiniz sorunun açık cevabı yazımda mevcut. Çelebinin finansal durumu bozuksa Actera 50 % ortak sıfatı ile düzeltmek için yapılacak çalışmalara iştirak eder. Düzelince de süratle hisselerini satar. Kuruluşun varoluş nedeni bu.
Ayrıca yazıda Çelebi'nin maddi durumu bozuk diye bir cümle yok. Şirket kar ediyor. Ben yalnız Havaş’ la Çelebi çalışanları arasında mevcut % 15 tutarındaki gelir farkının eşitlenmesi için 2012' e sağlanan vergi sonrası net karın yaklaşık 85 %' nin gözden çıkartılmasının gerektiğini söyledim. Sizin başka görüşünüz varsa bilemem. Şirketinizin her konudaki durumunu bir çalışanı olarak takip etmenizin gerektiğini hatırlatmak isterim.
20
GENELE BAKIN
05 Haziran 2013, Çarşamba 15:49:05 Yazılar güzel. Merakla okunuyor. Okuyucu sayısını görebiliyormusunuz bilmiyorum. Yalnız bir şirketi ilgilndiren yazıların okunması hali ile dusuk olur. tabi yorum sayısı da. Grev konusu dışındaki yazılar ıcın bu gecerlı. Sız neden bu konuda yazmıyorsunuz. Personel bu konuyu ilgileniyor.20
CVP GENELE BAKIN
05 Haziran 2013, Çarşamba 17:01:24 Selam arkdş. Okuyucu sayısını her pazar akşamı bildiriyorlar. Görüyoruz. Okunma konusunda sıkıntı yok. Yorum sayısı okunmanın göstergesi değil. Kaliteli yorum olsun, az olsun.İnsanların ya tespit edilirse diye korktuklarını biliyorum.Bu zihniyet ile ortak mücadele yapmak zor. Ben APH' de başladığım zaman diğer köşe yazarı arkadaşlarımız bu konuda işkişer yazı zaten yazmışlardı. Konuya ortadan girip, salt okunsun diye yazmak bana ters geldi. Konuyu geneli ile bilmek başka güncel olmak daha başka bir şey.İnşallah bu uygulama sonlanınca bir yazı yazacağım.Tüm şirketleri ilgilendiren konu bulabilmek için hepsinin uygulamalarını bilmek gerekiyor. Bu alt yapıya sahip değilim. Ancak rica ettim ve arkadaşlarım kendi şirketlerindeki İnsan Kaynakları uygulamalarını bildirdiler.Bir iki bilgi daha gelince böyle bir çalışmayı şekillendireceğim.Tabii ki söylediğiniz doğru. Bunu biliyorum. İfade ettiğim gibi bilgi alt yapısı ile ilgili bir konu. Teşekkür ediyorum. 20
Talep
05 Haziran 2013, Çarşamba 15:27:19 Çetin Hocam metin beyin söylediği yazı Gokyüzünde çıkmıştı. Bizler hayli tartıştık aramızda. Bizim etrafta bahsettiğinia cinsten insanlar o kadar fazlaydıki budur diyememiştik. O yazıyı AirportHaber' de yayınlarsanız eminim ki tüm sektör zevkle okur. Hemde herkese, tüm şirketlere uyar. Bizde en bol olan malzeme bu cins. Bekleyeceğiz Çetin Hocam.10
CVP TALEP
05 Haziran 2013, Çarşamba 17:15:06 Metin beyin notu üzerine hatırlayıp yazıyı tekrar dün gece okudum. "Kralın Soytarısını" tanıdığım en büyük soytarılardan biri için yazmıştım. Şu anda hatırlayamadığım bir olayın üzerine kaleme almıştım bu yazıyı. Hatırlıyorum, çok sordular bu kim diye.Cevabım etrafınıza iyi bakın olmuştu. Dediğiniz doğru yanlız sektörümüze değil, tüm iş yaşamına uygun bir yazı. Ancak eski bir yazı olması nedeni ile bunu yayınlayıp yayınlayamayacağımı APH Yönetimine sormam gerekir.Dün akşam üç arkadaşımızda telefonla arayarak aynı hususu sordular. Onlarada aynı cevsabı verdim. Ben de yayınlanmasını isterim doğrusu. Olmaz ise sizlere (vermeniz durumunda özel maillerinize ) gönderebilirim. Teşekkür ediyorum.20
CVP TALEP
06 Haziran 2013, Perşembe 22:52:41 Arkadaşım.Usulen APH Yönetimine konuyu ilettim. Kendileri daha öncede bana ifade ettikleri konuyu tekrarlayarak. Onlar açısından sorun yok. Dolayısı ile küçük düzeltmelerle " KRALIN SOYTARISI " yazısını 1o Haz. günü köşeye koyacağız. Etraftaki yalakalarda bana değil size kızacaklar. Teşekkürler.10
YORUM KALİTESİ.
04 Haziran 2013, Salı 18:34:13
BU KONUDA OKURLARA TEŞEKKÜR EDİYORUM. SİPARİŞLE VEYA GÖREV İCABI YAZILANLAR DIŞINDA
( TABİİ Kİ ONLAR ÖNEMLİ DEĞİL ) YORUMLARIN KALİTESİ HAYLİ YUKARIDA. BAZILARINDA ANA YAZIDANDA GÜZEL TOPARLANIYOR KONULAR. HEM DE KISA.BENİM YAZILARIM GİBİ UZUN DEĞİL. KİMSE KİMSE İÇİN KÖTÜ SÖZLER SARF ETMİYOR, BİRBİRLERİ İÇİN KÖTÜ DİLEKLERDE BULUNMUYOR. VE DE DÜŞÜNDÜRÜYORLAR İNSANI. HEM YAZANI HEMDE OKUYANI.
YAZILARIMI TAKİP ETTİĞİNİZ İÇİN ŞÜKRANLARIMI SUNUYORUM. ÇETİN ÖZBEY
00
Skyfulll
04 Haziran 2013, Salı 10:26:42 Bu adamın yazılarını komik buluyorum 00
CVP SKYFULL
04 Haziran 2013, Salı 12:54:30 Ne güzel. Ben de yazıların hiç bir işe yaramamasından korkuyordum. Hiç olmaz ise sizi gülümsetiyor.Bazılarının kafası karışıktır. Ağlamak mı gerekir gülmek mi karıştırır. Ve de güler ağlanacak hale. Ama bu sizin için önemli değil. Ben size komik şeyler anlatmayı sürdüreceğim. Keyfiniz yerinde olmadığı zaman sıkıntı dağıtmak, eğlenmek için okursunuz.00
Metin Göksel
04 Haziran 2013, Salı 15:27:34 Yazılarının içeriğinimi yoksa şeklinimi komik buluyorsunuz bilemiyorum ama, geçmiş yıllarda yazdığı "Kralın Soytarısı" başlıklı yazısından bir alıntıyı paylaşmak isterim.
Bu gün, soytarılarının muadili olarak toplum yaşamının her noktasında cansiperane hizmet gören dalkavukların gözü aydın ola.
Yaşam sizin. Söz de sizin, makam da.
Takdire mazhar olanda hali ile siz olacaksınız.
Bu durumda; dalkavuk mu olalım diye soracak olursanız?
Bu tamamı ile size kalmış.
Yaşamınızın şartlarını da doğal olarak siz belirlersiniz.
Utanma adı verilen gereksiz ( ? ) bir duyguya sahip olmak 21. yüz yıl için büyük bir lüks değil mi?
Takdir de tercih de hali ile sizin.
Kolay gele.
Çetin ÖZBEY
10
CVP METİN GÖKSEL
04 Haziran 2013, Salı 17:43:28 Metin kardeşim, Bu tür yazışmalara yorum diyen sığ görüşlülere cevap vermemek gerekir ama ben yine de yazıyorum. O Yazıyı unutmuştum bile. Ama yanılmıyorsam kitaba koymuştum. Teşekkür ediyorum.Sağolasın00
ÇETİN ÖZBEY
03 Haziran 2013, Pazartesi 21:20:43 Dun gece APH’ a giren yazımla ilgili memnuniyetsizlik ifade eden yorumlar aldım. Ricam yorumları ozel mailime değil, APH’ ın yorum bölümüne yazmanızdır. Çalışanların memnuniyetsizliği genelde “Şartları kabul etmeyen ayrılır, siz çalışın, ne kadar ekmek o kadar köfte yaklaşımı doğru değil “ mealindeki görüşümden kaynaklanıyor. Ne dememi isterdiniz? Şartları kabul etmeyin, çalışmayın, her fırsatta rapor alın vb. İnsanlar her konu ile baş etmek için çözüm üretme kabiliyetine sahip. Ve de Çelebi’ de çalışırken de sıklıkla ifade ettiğim üzere Çelebi personelindeki en büyük eksiklik birbirine / kimseye güven duymamalarıdır. Önce bunu aşmaya çalışın.
Bu yazı yazılmadan işverenle görüşülmüştür iddiası kesinlikle doğru değil. Ne işverenle ne de vekilleri ile görüştüm. Yazının onların ağzı ile yazılmış olması konusunda ise fazla bir şey söylemem yersiz olur. 2013 yılı ücretlerinin anlatılması sırasında size aynı hususlar aynı şekilde izah edildiyse tabii ki böyle düşünebilirsiniz. Buna karşın tek söyleyebileceğim, bu yazının iş yeri ile birlikte sizleri de düşünen bir insanın kalbi ve beyni ile yazıldığıdır. İşyeri düşünülmeden çalışanı düşünebilmek mümkün değil. Yine aynı şeyi söylüyorum. Köfte yapmak çözüm değil. .
10
Ayşegül Öztopuz
03 Haziran 2013, Pazartesi 18:40:05 Her yazdığınız yazıya yorum yapmak zorundaymışım gibi iki gündür yazınızı defaaten okuyorum.Memleketin içinde bulunduğu ahvalde hiç canım istemesede , eeee bir de benim gibi cebimde bile kaç param olduğunu bilemeyecek kadar bu işlerden anlamayan biri içn zor oldu.
Çalışanın en önemli motivasyon kaynağı emeğinin karşılığını aldığı bir ücret skalası. Modern işletmelerin olmazsa olmazı performansa dayalı ücret belirleme de yapılan hatalar amaca gölge düşürmekte. Ücret düzenlemeleri daha çok şahsi takdire ve subjektif görüşlere göre yapılmakta. Bu durumda aynı iş kolunda ama farklı işletmelerde çalışan hatta aynı işi aynı işletmede yapan çalışanlar bile farklı ücretler almakta.Mutlak eşitlik olmasa bile " Eşdeğerlilik " önemlidir. Etkin ve verimli çalışanı kendisine çekebilme zorunluluğu İşletmelerin ücret yönetimlerinide gözden geçirme mecburiyeti getirmelidir.Saygılarımla10
CVP A.OZTOPUZ
03 Haziran 2013, Pazartesi 21:13:41 Yorumlarını okumak hoş.Tabii ki aynı görüşteyiz. İşletmelerin ücret yönetimlerini gözden geçirmelerinin gerekli olduğu açık. Yazıda sunduğum hesap bizim Çeleb'nin bu yeni değerlendirmeyi yapma imkanının olmadığını gösteriyor. Ben işin mantığına bakar oldum. Bazı arkadaşlar özel mailime gönderdikleri mesajlarla yazıdan ötürü mutsuzluklarını bildirdiler.Üzüldüm. Kendilerinide APH yorum bölümünde cevaplayacağım. Hazırladım. Okursan memnun olurum.Hemen gireceğim. Tekrar teşekkür ediyorum beni takip ettiğin için.00
emeğe saygı...
03 Haziran 2013, Pazartesi 17:24:54 ''Bu şartlara razı değilseniz, işi bırakmanız gerekir. Ancak işinizi şimdiye kadar olduğu üzere hatta daha da büyük bir titizlikle yapmaya devam etmeniz kişisel menfaatinize en uygun tarz olacaktır. İşinizi çok iyi yapmayı sürdürmelisiniz ki, diğer Sivil Havacılık kuruluşları çalışmanızı fark edip sizi kazanmak istesinler.'' Bu sözlerinizden ve devamını izleyenlerden hiç hoşlanmadım...Bu şartlara razı değiliz ve fazla seçme şansımız yok hatta hiç yok..Torpilli değiliz,dayımız,amcamız vs yok veya var da günah diye kullanmıyoruz, ne olacak peki??
İşimizi yıllarca çok iyi yaptık diyelim ki yaptık..Kim bunca zamana kadar farkına vardı ki şimdi veya sonra varsın? Hem de Türkiye gibi, geçtim müdür olmayı vs memurluğun,işçiliğin bile torpil,hemşehri,eş,dost,yandaş vs ile olabildiği bir ülkede!!! İster katılın ister katılmayın Türkiye, insan öğütme yeridir ve insanların sömürülmeleri,haklarının yenmeleri,eşit fırsat ve şansların verilmeyişiyle bir adım ileri de gidemez..Acı ama gerçek!!10
CVP EMEĞE SAYGI
03 Haziran 2013, Pazartesi 18:26:45 Bu yazmın hoşunuza gitmeyeceğini biliyordum.Yazının sonundaki "Bu söylediklerim şu an için sizi kızdırsa bile, bir gün bunu anlayacağınıza eminim" sözümlede bunu belirttim. Öncelikle bu yazılar benim. doğrularımdır. Kimsenin hoşuna gitmesi veya tersi bir beklenti ile yazılmamaktadır. "Razı değiliz ve seçme şansımız yok" Biri diğerini törpülemiyor mu sizce. Ülkemizde bahsettiğiniz değerlerin eksikliği malum.Size katılıyorum. Sizi tanısam iş yaşamında şansın nelere kadir olabileceğini arar ve yaşanmışlarla anlatırdım.Ben yazımda doğru veya yalnış sizlere bir şey önerdim.Doğrusunu isterseniz sizin bu durumdaki önerinizi notunuzda göremedim. Benim arzum, realiteyi bilmeniz. Siz ne yapmayı düşünüyorsunuz.Ben kişisel olarak emeğe sonsuz saygı duyan biriyim.Ama "ne kadar ekmek o kadar köfteye" katılmam mümkün değil. Sizinle oturup tartışmak isterim ama, güvensizliğinizin bunu mümkün kılmayacağını biliyorum.Bu da başka bir eksikliğimiz. Kolay gelsin arkadaşım.10
emeğe saygı..
04 Haziran 2013, Salı 12:38:42 Bence aslında sorunumuz ülkemizin ortak sorunu sadece havacılık sektörü ile sınırlı değil..Her kurum ve şirkette adaletsizlik,haksızlık,insan emeğinin sömürüsü had safhada..Hal böyleyken de insanda çalışma şevki,motivasyonu olamıyor ve ''iş körlüğü ve ümitsizlik'' başlıyor..Hep duyarız ''şükret beterin beteri var'' veya ''dışarda işsiz çok'' Ben de diyorum ki kötü örnek örnek midir? Dışarda işsizin çok olması benim mi iktidar ve patronların suçu mu? Patronlar,şirketler para kazansınlar tabii ki ama bizlere de insanca yaşamamız için maaş ve sosyal haklarda versinler.Realite bu dersek hiçbir şey yapamayız ''Ne kadar ekmek o kadar köfte'' sözünün de sebebi işverenlerdir..Siz çalışanlara düzgün maaş ve sosyal haklar verin,çalışan, çalışınca karşılığını maddi,manevi alacağını bilsin,şef,müdür terfi yolunun açık olduğunu bilsin,torpilin işlemediğini bilsin çalışmazsa ondan sonra hesap sorun...Hem verme hem ez hem de hesap sor..Olmaz..Ben de sizinle tanışmak ve tartışmak isterim..Saygılar.00
emeğe saygı..
04 Haziran 2013, Salı 12:38:55 Bence aslında sorunumuz ülkemizin ortak sorunu sadece havacılık sektörü ile sınırlı değil..Her kurum ve şirkette adaletsizlik,haksızlık,insan emeğinin sömürüsü had safhada..Hal böyleyken de insanda çalışma şevki,motivasyonu olamıyor ve ''iş körlüğü ve ümitsizlik'' başlıyor..Hep duyarız ''şükret beterin beteri var'' veya ''dışarda işsiz çok'' Ben de diyorum ki kötü örnek örnek midir? Dışarda işsizin çok olması benim mi iktidar ve patronların suçu mu? Patronlar,şirketler para kazansınlar tabii ki ama bizlere de insanca yaşamamız için maaş ve sosyal haklarda versinler.Realite bu dersek hiçbir şey yapamayız ''Ne kadar ekmek o kadar köfte'' sözünün de sebebi işverenlerdir..Siz çalışanlara düzgün maaş ve sosyal haklar verin,çalışan, çalışınca karşılığını maddi,manevi alacağını bilsin,şef,müdür terfi yolunun açık olduğunu bilsin,torpilin işlemediğini bilsin çalışmazsa ondan sonra hesap sorun...Hem verme hem ez hem de hesap sor..Olmaz..Ben de sizinle tanışmak ve tartışmak isterim..Saygılar.00
CVP EMEĞE SAYGI
04 Haziran 2013, Salı 13:17:56 Değerli Kardeşim. Ülkenin sorunun tabii ki farkındayım. Ancak cepheyi genişletmek ne denli doğru olur bilemiyorum. Kendi sorunumuzu halledemedikten sonra. Benim gördüğüm işyerlerinde kimse üstlere bu konularla ilgili bir şey sormuyor / soramıyor. Nedeni belli. İşten atılma korkusu. Hal böyle iken neyin nasıl kotarılacağını düşünebilirsiniz ki? Torpil yaygın. Uzaktan ve dikkatle inceledim bu durumu. Patronların Çetin terfi ettirmeyin onun yerine Mehmet’ i koyun dediği yok. Veya bu konuda fazla örnek yok. Tabii bir kaç kişi çıkacaktır. Esas torpili yapanlar yeteneksizleri seçenler profesyoneller. İstedikleri insanları yukarıya öyle başarılı prezante ediyorlar ki? Bu konuda sorun patronların altındakilerde. Ve de bu zincir IK’ dan başlıyor. Bundan önce bir şirkette çalışmıştım. Patronun yeğeni vardı, gezip dolaşan. Patrona duyurduk, Hemen aldı yanımızdan ve havalimanından uzaklaştırdı. Ve daha sonra biz bu patronun bir kişi için bile tavassut ettiğini görmedik, duymadık. Duyabilecek değil, mutlaka duyması gereken bir noktada görevliydim. Evet, görüşelim ve tartışalım. zevk duyarım. Aramanızı bekliyor olacağım. ( 0532 2831823 )00
emeğe saygı..
04 Haziran 2013, Salı 13:32:16 Çetin bey, cevap verme nezaketini gösterdiğiniz için çok teşekkürler..Müsait zamanda mutlaka sizi arayacağım..Saygılarımla...00
CVP EMEĞE SAYGI
04 Haziran 2013, Salı 14:48:00 Çok sevinirim.Bir çok kimse bu durumda desifre olmaktan korkar ve görüşmek istemez. Çelebi' de bu duyguda olmayan birini gördüğümden ötürü daha çok sevineceğim.Güveniniz için teşekkür ediyorum.00
İNSAF
03 Haziran 2013, Pazartesi 14:10:20 NE YANİ,ADAMLAR BUTUN KAZANCINI CALISANAMI DAGITACAK. BU NASIL BIR ONERI.03
CVP İNSAF
03 Haziran 2013, Pazartesi 14:59:38 Bravo size. Bu yazıdan bunu çıkartabildiğiniz için sizi kutluyorum. Kendinizi çok mu zorladınız onu da bilmiyorum.Ama size hak verdim yazıya bir daha bakınca. Uzun bir yazı.Karıştırmakta haklı olabilirsiniz.Toparlamak size zor gelmiş olabilir. Herkesin anlayabileceği şekilde yazmamışım demekki.30
Lawyer-B
03 Haziran 2013, Pazartesi 13:58:21 KISSADAN HİSSELER:
İstemek kolayda sizlerin adına talep ettiğim “bir fiske insafın” lokomotife maliyetine bir bakalım. Altından kalkılabilecek bir yük mü?
İşinizi çok iyi yapmayı sürdürmelisiniz “Ne kadar ekmek, o kadar köfte” tabirine uygun davranışlar bu konu için kesin geçerli olmamalı.
Evet istemeye bencede söylenecek söz yoktur fakat istenilenlerin gerçekleştirilmesinin de mümkün olup olmadığı veya ne ölçüde mümkün olduğu da bu yazıda isabetli olarak yapıldığı şekilde irdelenmelidir. Bu yapılmaksızın sadece istemek bir süre sonra bizlere zarar verir. İstekleri gerçekleştirmeye yetkin olanlar iyi niyetli yorum ve anlatımları dikkate alırlarsa ve dikkate aldıklarını tüm lomomotiflerin (bu yazıdaki lokomotif sadece bir örneklemedir, tüm lokomotifler benzeri konuları barındırır) çalışanlarına bir nebze hissetirebilirlerse bu bile ekmek köfte hesabını bırakmaya ve Çetin beyin değindiği gibi yoğunlukla yaşanan bu duyguyu engellemeye yardımcı olacaktır diye düşünüyorum.
00
cvp lowyerB
03 Haziran 2013, Pazartesi 15:06:05 Bu şekildeki yoruma can kurban. Sağolunuz.Tabii ki bu bir örnekleme. Çelebi halka açık bir şirket. Gizlisi saklısı yok.Bu nedenle nete yakın hesaplama yapılması mümkün oluyor.Şablonun bir çok şirkete uyduğu malum.Benim açımdan önemli olan bu tür kuruluşlarda çalışanlarla bu tür konuların mümkün olan en açık şekilde paylaşılmasıdır. O zaman sorun kalmayacak ve kurumdaşlık duygusu devreye girecektir.Muhtemeldir ki, personel bu durumlarda tercihini çalıştığı kurumdan yana kullanacaktır. İş bulup daha fazla gelire rağmen, Çelebiden ayrılmayan parsonelde biliyorum. Tabii köfte yapanların çokluğunu da. 00
SATILIK KELEPİR LOKOMOTİF
03 Haziran 2013 Pazartesi, 00:03:57 / Toplam : 34 yorumÇok beğenilenler
Tüm yorumlar