Sendika savaşına kokpit ve kabin penceresinden bakmak…

    Çok beğenilenler

  • Yatılar 26 Şubat 2018, Pazartesi 10:17:04 Her ay 10-11 gece otelde yatıyorum. Evi gordugum yok. O da gece 2 de gir otele oğlen kahvaltıya yetişemeden ucaga git şeklinde oluyor. Yada arka arkaya sabah 4 de uyanıp gidersin.Bunu üst üste 4-5 gun yaparsın en az.Ya da açık mesailerden gecilmiyor. 4 saat oldu 6 saat. El insaf beee 6 saat nerde bekliceksin. Sunulması gereken şartlar yok. Kaptan varsa ekip şanslı apu çalıştırır belki eksi 5 derecede. Yoksa yandı gülüm keten helva. Ayrıca hasta olmaya da musade yok.Olursan kesinti yaparım derler. Asagıda yorumlara baktım da biri avukat filan demiş. Ya bırakın kafadan sallamayı ucucu olmadan hepinize hikaye gelir bunlar . Bir kaç kere bizle gelseniz keşke, ucakta soğukta 5 saat uyu bakalım uyuyabilcekmisin. İnsanlar insani şartlar istiyor, sadece bu. Yok yeni havalimanı oncesi bilmemneymiş de bilmemneymiş. Kardeşim millet yorgun. Asıl insanlar thy ye birşey olmasın diye şartların düzeltilmesini istiyor.Asıl zarar veren sizin zihniyetiniz. Yorgun ucucularla nereye kadar gidersin. Kaza kırım mı yaşansın? Bu kadar insan havasene şartları yüÜnden umut olarak geciyor. Demokrasi budur. İşini iyi yapmazsan gideceksin. Yapıyorsan da hodri meydan dersin seçilirsen seçilirsin. Ucucuların coğunluk oldugu sendika ucuculardan oy alamadıgı halde basta devam etti. Bu mu demokrasi anlayışınız! Bir tarafınız yiyorsa bir zamanlar birilerinin cumhurbaşkanımıza yaptıgı gibi erken secim istemesi üzerine , Cumhurbaşkanımızın yaptıgı gibi hodri meydan der oyu alır basta kalmaya devam edersin. Ama bu işini iyi yapan kendine guvenen insanın yapacagı harekettir. Yok yonetim memnun değilmiş diye biri yorum yapmıs. Sen gözdağını git senin gibilere ver. Biz ucucular olarak ekmegimizin peşindeyiz. Bu şirket bizim ve elimizden geldiğince iyi olması için çalışacagız. İnsanca ucmak istiyoruz. 5
    • Tgs 26 Şubat 2018, Pazartesi 13:19:09 Kabin memurlari ucucu degil kabin personelidir. Tabiriniz yanlis. Ucucu personel kokpit ekibidir. 37
    • Çok biliyosun tgs! 26 Şubat 2018, Pazartesi 16:56:21 Kabin memuru uçucu olmuyorsa ne oluyor o zaman patlayıcı mı, uçarak değil de koşarak mı gidiyoruz biz uçağın içinde canım cahil kardeşim? 1
    • xXx 26 Şubat 2018, Pazartesi 20:55:58 Ne alakası var kabin ekibi yer personeli mi onlar da uçucu tabiki geçin bu kelime oyunlarını 1
    • Hayir 26 Şubat 2018, Pazartesi 21:09:35 Kabin personeli de hava aracı murettebatidir yani uçucu ekiptir. Uçuş tazminatı alır, gen-dec’te yer alir ve bilfiil uçar. 0
    • kpt 26 Şubat 2018, Pazartesi 21:44:00 tgs kardeş biz kalkarken kabin memurlarını kapıdan aşağı mı atıyoruz? Onlar da gayet de uçuş ekibi, yer personeli olan sizsiniz, kokpit kabin artık bir arada boşuna yırtınmayın 0
    • TGS’ye 27 Şubat 2018, Salı 00:01:52 Ben de seni düzelteyim müsaadenle.. Kokpitte görev alan personele uçuş ekibi, kabinde görev yapan personele kabin ekibi denir. Bu iki ekibin ortak noktası işlerini havada icra etmeleridir. Yani hepsi uçucudur. 0
    • Tgs ye 27 Şubat 2018, Salı 03:36:52 Sen de yer personelisin. Hem de asgari ücretli. Ne var bunda.... 4
    • Tgsciğe 27 Şubat 2018, Salı 11:28:25 Yazıyı yazan olarak kastettiğim ucucu ekip kabin - kokpit beraberdir. Boşuna bir tarafından yorum üretme ! 0
  • Kaptan 26 Şubat 2018, Pazartesi 00:34:37 Kardeş,sendikadan beklenti tadil protokol imzalamak yerine üyelerinin eski haklarına sahip çıkmasıdır.Konu para meselesi değil anlayın şunu artık. Ayrıca seneye ftl'in saat limitleyici ekleri devreye giriyor ve eski sht 6a dan daha kısıtlayıcı oluyor;bu durumda seneye şirketler batacak mı hatta 2019'da bunun tamamen devreye alınmasıda dış güçlerin bir oyunu olabilir mi? Eski Shgm Genel Müdürü bu oyunun neresindedir? 1
  • Tüm yorumlar

  • Hani 01 Mart 2018, Perşembe 09:35:20 2013'deki sendika seçiminde nasıl başkan yapıldığı herkesçe malum olan tatlıbal ne vaatler verdi aradan 5 sene geçti neyi yaptı ? Hani gelir gideri açıklayacaktı hani lüks arabaya binmeyecekti hani şeffaf olacaktı hani thy dışındaki bütün şirketlerde de örgütlenecekti hani herkesin hakkını arayacaktı ne oldu ? Bunları yapmadı üstüne daha da işveren yanlısı oldu yani sarılaştı. Kimse aksini söyleyemez zira işveren tis'i takmıyor. Bu ülke bu zihniyetle hiçbir yere varamaz, varamıyor da zaten de kim takar herkes çıkarının peşinde. 2
  • km 01 Mart 2018, Perşembe 00:01:02 şirketin yüzde 51 lik özel kısmının yüzde 90 ı yahud abilere aittir. biz hala sendika diyoruz. hs ha ha 3
  • Tesekkurler airporthaber 28 Şubat 2018, Çarşamba 15:41:52 Airporthaber e tesekkur etmek lazim. En azindan yorumlarda karsit gorusler yer aliyor.umarim sitenize farkli goruslere sahip yazilar da cikar. Herkes thy daha iyi olsun diye ugrasiyor paylasiyor. Hepimiz bu vatanin evlatlariyiz vatanimizi sirketimizi seviyoruz. 0
  • TAKSİ PARASI 28 Şubat 2018, Çarşamba 10:19:39 Yatılarda 3 kuruş taksi parası vermekten kaçan, garsona bahşiş vermeyi bize bırakan, 3 kuruşluk çakma speaker için 580 de 4 saat pazarlık yaparak gezen, hindistan lacoste ile 15 yıldır ortada gezen adamlara güvenip de yola çıkmam. Sağ tarafta ise , gık demeden her şeye evet diyen, sola geçtiği gün ise bir anda bilge kesilip mr.ego olan adamlardan benim yararıma davranış bekleyemem. Gidin İzmir deki yazlığınızda 4.50m teknenizde balık tutun siz. Bu şirket bizimle çok daha iyi günler görecektir. 2 gün sonra birisi höt dese siz ancak buyur öt dersiniz. 3-5 müstesna insan dışında (ki onlarada her daim saygı duyarız) kalanı hikaye....sarılın maaşınıza yatın uyuyun ağalar.. 28
    • Aferim hadi 28 Şubat 2018, Çarşamba 12:33:43 Git takıl şimdi uçaktan aldıklarınla . 0
    • Pardon da 28 Şubat 2018, Çarşamba 13:34:36 Sen kimsin ya!!! Ki sirket seninle cok daha iyi gunler gorecekmis... gorecegin belli bu kafayla.... 0
    • Haklisin 28 Şubat 2018, Çarşamba 14:47:09 Tum arkadaslar bu guzel yaziyi paylassin "taksi parasi " havasen macerasina atilmadan once okumali bu yaziyi. Daha gonlu zengin , uber yerine taksi tutan bahsisle parasini odeyen, 30 metrelik yati olan, bose speaker i dusunmeden paket yaptiran , garsona 100 dollar bahsis birakan kaptanlar icin Havais .. 1
    • Taksici 28 Şubat 2018, Çarşamba 15:12:22 Cok haklisin bacim. Bahsis birakmiyorlar o kadar yesilkoye gidiyorum. Adam anlatiyor yok boyle evim var su arabam var. Ya kardes iyi de bahsis nerede? Bahsise gelince yok. Gecen bi tanesi bagajdan lacos tisortunu cikartti, giydi arkada sirf bana hava atmak icin. yetmedi atakoy marina ya biraktirdi ve 4 metrelik o ufacik kayigina ton baligi yemeye davet etti beni.olta cikartti balik tutalim dedi o ucuza pazarlikla aldigi speaker dan cazz muzik acti . Dedim yeter kardes ben mesgulum dedim ciktim kayiktan.. 5
    • tırsık memura 28 Şubat 2018, Çarşamba 17:14:34 saydıklarınızın tanamı kişisel tercihler, insan tutumlu olabilir, insan pinti olabilir, saygı duymak zorundayız ama insan korkak olamaz, insan sahtekar olamaz, insan namussuz olamaz, olmamalıdır, işte buna saygı duyulmaz, boş laflara gerek yok, kimse parasını senle paylaşmak zorunda değil, bahşişini de taksi paranı da delikanlı gibi kendin ver, sendika bambaşka konu, ya varsın ya yoksun, belli ki yoksun ne kıvırtıp duruyorsun, yok oymuş yok buymuş. Kendini düzelt öyle gel 1
    • Reality 28 Şubat 2018, Çarşamba 19:02:23 Ben de böyle bir oluşumun senin gibilere fazla olduğunu düşünüyorum.Dilerim asla içinde olmazsın. 2
    • Cpt 28 Şubat 2018, Çarşamba 22:18:38 Haklisin kardes, boyle insanlar ne yazikki bizde var 1
    • Cpt 28 Şubat 2018, Çarşamba 22:18:40 Haklisin kardes, boyle insanlar ne yazikki bizde var 1
  • Objektif olun yayınlayın. 28 Şubat 2018, Çarşamba 09:10:39 Şirketlerin yaşaması insan faktörü olmadan mümkün değildir. Hayatta en önemli varlık insandır. İnsanına değer vermedikçe ne yapsan boş. Kul hakkı yiyen, sömürücü, insanları işsizlikle tehdit eden iktidar, zengin ve güçlünün kayıtsız, şartsız adamı olmak, onların yap dediğini sorgulamadan yapmak marifet değildir. Thy yönetimi, adamları olan, her dediklerini harfiyen yapan sendikacılardan tabii ki memnundurlar. Ve de ülkemizde kaos ortamı varsa, herşey düzensiz ve yanlış ise bunun sorumlusu kimdir, çalışanlar mı ? Sağduyulu olmak, bilerek yapılan yanlış şeylere göz yummak mıdır? Her güzel şeye biz yaptık diye sahip çıkanlar en ufak yanlışları ve hatalarının sorumluluğunu başkasına atmasınlar daha da komik olmasınlar siz de site olarak bunların maşası olmayın, para ve çıkar'dan vazgeçin. 1
  • Havaisle devam 28 Şubat 2018, Çarşamba 07:05:01 Günde 13:45saat mesaiyi çok seviyorum. Tabii ki havaisle devam yoksa kim savunur bizim haklarımızı 5
  • Moby 28 Şubat 2018, Çarşamba 01:59:36 Beyler sakin,bosuna nefes tuketiyosunuz.Reisin bir KHKsina bakar.Tehlikeyi gordugun an sendika olayini yasaklar.Asgari ucrete calisirsiniz.Mesele memleket meselesi,sendika tis vs bunlar luks suan. 11
  • Tk1 28 Şubat 2018, Çarşamba 01:51:55 THY Hava iş sayesinde buralara gelmiş. Nasıl bir düşünceye sahipsiniz anlamakta zorlanıyorum. Hava iş nedir: işçilerin aidatları ile iş yerinde işverene karşı yasal çerçevede işcinin hak ve menfaatini gözeterek işçi adına yetkilendirilmiş bir sivil toplum kuruluşudur. FTL Tam anlamıyla uygulanmıyor. Hava işin imzaladığı Ek protokol ile THY uçuş personelinin FTL de leyhine olan durumlar Hava iş sayesinde uçuş personelinin aleyhine çevrilmiştir. Ben bu hava işin neresinde durayım bu hava işi nasıl destekliyeyim işçi adına yaptığı hiçbirşey yok. Koprratif kuracakmis ev yapacakmış bankadan kredi çekme yetkisi almış vs... Sen Sendika olarak önce kendi asli görevini yap 2
  • Gizli güçler kim? 28 Şubat 2018, Çarşamba 00:56:59 15 yıldır anlaşmazlık olan her konuda kumpas var, bu gizli güçlerin dış güçlerin oyunu diyerek işin içinden çıkmayı başardık Bu ülkede mit emniyet yokmu? Bu kişileri bulamıyorlarmı ? Ya bildiginiz birşey varsa söyleyin herkes bilsin eğer yoksa Lütfen şu dış güçler lafını bırakın Bir tutturmuşuz dış güçler dış güçler Kim bunlar deyince yanıt veremiyorsunuz 0
    • :) 01 Mart 2018, Perşembe 04:15:05 Uzaylılar :))) Daha dışı yoktur herhal 0
    • Tk 01 Mart 2018, Perşembe 04:55:53 Dis gucler heryerde bizim zaafiyet gostermemizi bekliyor.Biraz dunya siyasetine bakarsan oyunu az cok gorursun. 1
  • Hava İş sözünde dur 28 Şubat 2018, Çarşamba 00:02:26 Kuraldışı tebliğleri kabul etmeyin, kesinti yapsalar bile iadesini sağlayacağız dediniz, kesintiyi ödeyip aksaklığı yediğimizle kaldık. Sözünde dur Havaİş! Ali Bey siz de madem bu kadar kabinin iyiliğini düşünüyorsunuz, Havaişe sözünün arkasında durması gerektiğini yazsanız... 0
  • Sevgili Ali Kıdık, 27 Şubat 2018, Salı 22:42:33 Şu yazdıklarınıza ithafen içtenlikle söylüyorum siz hiç bir şey bilmiyorsunuz; şöyle açıklayayım. Bu işi para için yapan çok mu evet çok parasını versinler uçarız çok yaygın bir deyiş, ancak eski uçuş kurallarını dikkate alırsanız.. Şimdi şunu soralım kabin, kokpit veya yer personeli hiç ayrım yapmadan bu çalışma şartlarında mevcut iş gücünü ortalama kaç yıla kadar kullanırsınız? Ben söyleyeyim Maksimum 50 yaş, uçucu personelinin lisansına OML işlenmesi yer personelinin sağlığını kaybetmesini göz önünde bulundurursak 50 yaş çok iyimser kalır. Peki THY İK’sı yeterli personel sayısını yakalayabilir mi bu gidişle ki 500 uçak hedefi varken. Bu FTL uygulamasıyla imkansız. Milli iş gücünün kaybı yabancı sermayeye kucak açmak değil midir? Aynen öyledir. Şimdi kumpası kim kuruyor bir onu düşünün. İkinci konuya; Sayın Tatlıbal ne yapsın ne anlar demişsiniz ya da anlaşılan bu. Bu Çalışma Şartlarının zorluğunu anlayamayan bir sebdika başkanı nasıl olur da Toplu İş sözleşmesi’nde anlamadığı bir konuda çalışan haklarını savunabilir?. Örnek vermek gerekirse ki hiç bir iş kolunu zan altında bırakmak değil niyetim, bir motor ustadını ameliyat masasındaki kalp hastasına kalp nakli yaptığı görülmüş bir olay mıdır? Varsa örneğini lütfen bir sonraki yazınızda bizimle paylaşın. Ayrışma bölünme olayına gelirsek, THY büyük bir şirkettir, personel seçimlerini akıllıca yapar ki çalışma kararı aldığı her birey çoklu olasılık düşünme kabiliyetine sahiptir ve bu bireyler boş zamanlarında kişisel gelişim kitapları okur sosyal organizasyonlarda bir fiil görev alır tiyatroya gider sinemaya gider kısacası akıllı ve kültürlüdür. Baskıcı despot yaptım oldu fikrine kıtalarca uzaktır. Bu yüzdendir ki yeni sendikayla ilgili konuşulan tek şey geçiş yaptınız mı sorusudur, kimseye baskı kurulmamaktadır. Briefinglerde Gom’dan tutun şirket kültürüne Sop’den tutun Safety’e varıncaya kadar uçuşla alakalı olan şeyler konuşulmaktadır. Briefingler uzundur ancak 50dklık ground time yetersizdir ki bu da uçuş emniyetini tehlikeye atmaktadır. Şirketin büyümesiyle sendikanın fedakarlığını ilişkilendirmişsiniz de o fedakarlığı biz çalışanlar yapmış olmayalım sakın? Sayın Tatlıbal ve arkadaşları mı limitlere dayanmış uçuşları uçtu görevleri yaptı yoksa biz çalışanlar mı? Madem parasıylaymış her şey yaptığımız fedakarlık değil para karşılığıymış, o zaman verilen ikramiyeleri geri alın bize aile huzurumuzu geri verin. Aldığınız paralarla kadro bekleyen arkadaşlara kadro verin. Sahi o iş ne oldu?. Hatırladınız mı, yoksa Hava-Sen mi tek derdiniz?. Sesi yetmeyenlerin sesi olmak için herkese hitap etmek için Hava-Sen kuruluyor. Başka da bir nedeni yok. Lütfen öküz altında buzağı aramayın ve bir gün gelin de flywiseda size bir kahve ısmarlayalım. Saygılar! 0
  • Hadi siz 27 Şubat 2018, Salı 22:40:21 Neyse de, koskoca THY o kadar kar ederken, uçucu personeli aynı oda da kalmaya zorlayacaksa işi de batsın gücü de. Yazıklar olsun. Çalışanın özel hayatına özeline biraz saygınız olsun be doymaz açgözlüler. 0
  • Syn.yazar 27 Şubat 2018, Salı 21:55:47 Syn.yazar güzel bir yazı fakat biz uçucular için daha kötü ne olabilir ki onun için hava-sen 1
  • Bravo 27 Şubat 2018, Salı 20:53:14 Ali bey bravo biz havaişten çok memnunuz yaşasın havaiş hep havaiş... 2
  • Fuat abi 27 Şubat 2018, Salı 19:49:18 Ftlyle alakali yazmis oldugunuz herseye katiliyorum. Sendikayla alakali yorum yapmak istemiyorum. Havais cok mu iyi degil havasen iyi mi olacak allah bilir. Tek bilinen gercek kimsenin ucmaya mecalinin kalmamasi. Allah askina artik biri su ftl isini ayarlasin. Levent kaptan belki artik masa basina gectigi icin durumlarla ilgilenmiyordur. 0
  • .. 27 Şubat 2018, Salı 19:07:53 Levent Yılmaz GMY yahu. Pilot olabilir, oradaki durumu bilebilir ama onun yapabilecekleri de sınırlı. Ve de ondan beklenen daha fazla kar ettirecek işler yapması. Adam yönetici. Çalışanların menfaati onun için dolaylı olarak önemli. Memnuniyet, aidiyet vs. Ama sendika direkt olarak çalışanların haklarını savunmak için var. "Levent Yılmaz savunmuyor Havaiş ne yapsın" demek ne demek? 0
  • Cobretti 27 Şubat 2018, Salı 19:07:32 Kabin amirinin memurlarina siz ekmeginizin pesinde olun dedigini nerde hangi sifatla kulaklarinla duydun,briefinglere de mi katiliyorsunuz,havasen ciler asil ekmeginin ve meslek onurunun pesinde 0
  • Pilot 27 Şubat 2018, Salı 18:55:24 Havasen tis yetkisini aldığında sizle havaiş başkanı zatı görmeyi çok istiyorum. 0
  • FO 27 Şubat 2018, Salı 18:06:45 "Bir oyun mu var yoksa THY’nin hızlı gidişatına dur denilecek uluslar arası bir kumpas mı?" Bu nasıl bir sığ yorum. Yapmayın Allah aşkına. 0
  • Kot 27 Şubat 2018, Salı 16:03:26 Levent Yılmaz'la konuştum. "Sendika ne işe yarıyor? Görevini yapmıyorsa HAVA-SEN'e geçin." dedi 0
  • Projedir 27 Şubat 2018, Salı 15:36:09 Hava sen projedir hava sen üst akıldır. Thy işçisini bölüp, her iki sendikayı da baraj altinda bırakıp, thy işçisini sendikasızlaştırma projesidir. Hava sen in 4---5 bini geçmeyeceğini biliyorlar. Bu sayı yakalandığında HAVA IŞ baraj altında kalacak ve Tam bu anda şirket gözdağı ile hava sen e geçişler te bıçak gibi kesilecek. EN KOTÜ SENDİKA BILE SENDIKASIZLIKTAN IYIDIR. DAHA KÖTÜ NE OLABİLİR Kİ ZIRVASINI SORUYORSANIZ DÖNÜN ÖZELE BAKIN GÖRÜRSÜNÜZ. O SORUYU PİLOT SORAR VE PILOT IÇIN EVET EN KÖTÜSÜ BU. AMA EY KABİN; BU GÜNLER SENIN IÇİN CENNET, SENDIKASIZ GÜNLERİN BAŞLARSA MUMLA ARARSIN HAVA İŞ. YANDAŞ DA OLSA Mevcut sendikana sahip çık 2
  • Projedir 27 Şubat 2018, Salı 15:34:06 Hava sen projedir hava sen üst akıldır. Thy işçisini bölüp, her iki sendikayı da baraj altinda bırakıp, thy işçisini sendikasızlaştırma projesidir. Hava sen in 4---5 bini geçmeyeceğini biliyorlar. Bu sayı yakalandığında HAVA IŞ baraj altında kalacak ve Tam bu anda şirket gözdağı ile hava sen e geçişler te bıçak gibi kesilecek. EN KOTÜ SENDİKA BILE SENDIKASIZLIKTAN IYIDIR. DAHA KÖTÜ NE OLABİLİR Kİ ZIRVASINI SORUYORSANIZ DÖNÜN ÖZELE BAKIN GÖRÜRSÜNÜZ. O SORUYU PİLOT SORAR VE PILOT IÇIN EVET EN KÖTÜSÜ BU. AMA EY KABİN; BU GÜNLER SENIN IÇİN CENNET, SENDIKASIZ GÜNLERİN BAŞLARSA MUMLA ARARSIN HAVA İŞ. YANDAŞ DA OLSA Mevcut sendikana sahip çık 1
  • Vural ylnzcn 27 Şubat 2018, Salı 15:14:01 Bu kadar cahil nerden cikiyo aramizda ya sendika uyesi olmasanda ikramiyeni alirsin paragoz arkadaslarim benim hangi hakkin varda kaybetmekten korkuyosun,paramizi kaybedelim serefimizi degil 0
  • Rugan Ayakkabılı Fo 27 Şubat 2018, Salı 14:59:08 Kabinden katılım 350 yi geçmicektir 3
  • Kabin 27 Şubat 2018, Salı 13:49:10 Siz böyle karaladıkça hava sen daha da güçleniyor devam edin kabin memuru olarak hava sen e geçtim çalışma ve sosyal güvenlik bakanlığından gelen yazı ile THY nin dayanışma aidatı alacağı kesinleşti ..siz daha çok öfkelenin hava sen geliyor !!!! Bugüne kadar verdiğiniz haklarımıza sayın... hava sen kutlu olsun 4
    • Çava reş 28 Şubat 2018, Çarşamba 12:09:04 Halısaha maçına gelirler aldıkları paralarla yeni havalimanında otopark paralarını hazırladılar kaldırdıkları paralarla adamlarla saygılar 2
  • happy 27 Şubat 2018, Salı 13:29:35 Sayın yazar isim vererek yazı yazmışsınız.Levent Yılmaz kpt.'ı masaya yumruğunu vurmamakla suçlamışsınız.Hedef şaşırtmayın.Bahsettiğiniz meslektaşımız yönetim kurulu kararı ile ataması yapılan bir yöneticidir tıpkı diğer yöneticiler gibi.Burada isim verirken şu görüşünü aldığınız dirayetli kaptanında ismini versenizde bizde ilminden,öngörüsünden istifade etsek.Ben sitenizi mevcut sendikayla çok sıkı fıkı görüyorum ve bu da beni rahatsız ediyor.Basın evrensel değerlere göre objektif olmalıdır.Sırf sizin bu tutumunuz yüzünden ben mevcut oluşumun doğru yolda olduğunu değerlendiriyorum ve desteği hak ettiklerini düşünüyorum.Çalışanları bölmeye gücünüz yetmeyecek.Tüm çalışanlar uçuş emniyetini de,kaliteyi de,yolcu memnuniyetini de çok şükür siz ve şirket yöneticilerinden çok düşünüyorlar.Çünkü onlar canlarıyla, tüm varlıklarıyla operasyonun tüm zorluklarının tam içindeler.Masa başında oturanlar bunu anlayamazlar.Tam birlik hep birlik. 3
  • Kokpıt ve kabin penceresi mi 27 Şubat 2018, Salı 13:24:37 Siz o pencerelwrden bu konuya bakamazsınız 2
  • Ümit 27 Şubat 2018, Salı 13:08:50 Ali Bey, yazınız kesinlikle taraflı, Hava-İş'i savunucu ve Hava-Sen'i kötüleyici şekilde yazılmış. Sizin yerinizde olsam FTL'den dolayı topu Uçuş İşletmeye atmak yerine oturur Hava-İş'in imzaladığı son tadil protokolünü incelerdim. Sonra da hemen hemen tümü personelin aleyhine olan maddelere niye imza attınız sorusuna Hava-İş temsilcilerinin verdiği "oturum çok uzamıştı, yorgunduk, farkına varamadık, arka sayfada yazanlara bakmamıştık, kandırıldık vb" cevapları inceler, bu yazıyı ondan sonra yazardım. Ama tabi amaç üzüm yemek değil de bağcıyı dövmek olunca ortaya sizinki gibi bir yazı çıkıyor. Saygılarımla. 2
    • Hadi ordan 28 Şubat 2018, Çarşamba 12:10:14 Thy kötülemek size tarafsız dimi nankörler 2
  • Ucus ekibi ( ben pilotum ben kabin ekibiyim ) 27 Şubat 2018, Salı 13:00:44 Havaciligin "bilir" kisisi Ali bey Efendi madem her ortama girmissin her briefinge katilmissin ya , 17 saat mesaili 14:30 ucuslu iki bacak ucustan geldikten sonra sabahin 8:30 unda yataga anca girebildikten sonra , saat 9 itibariyle 5 dakika aralarla sirketimin beni 28 kere araliksiz aramasina da bir yorum yap bakalim , mobbing mi taciz mi ayip mi diyceksin ne diyeceksin ? Hava is e sordum ; yapamazlar ama yapiyorlar biz napalim diye acizliklerini dile getirdiler ! E bana ne faydasi var bu sendikanin , hep ayni cevap "olmaz ama siz yapin , tutmuyo ama siz gidin " Bunada sahit olmadiysan ve eger olmak istersen bidaha sabah 8 de gel evimde misafir edebilirim seni !!! Basimin ustunde yerin var ;) 1
    • Yükseltiyorum 27 Şubat 2018, Salı 14:54:20 O yine iyi ben iki ay önce istifa ettim bu sabah 5 kere arayıp hala mart ayı için görev değişikliği tebliğ ediyorlar. Görev Türü : Istifa / Resigning, Görev Başı:01/03/2018 , Görev Sonu:31/03/2018 0
  • Aklımı seveyim 27 Şubat 2018, Salı 12:56:44 Madem muhattabımız Levent Y. Bey o zaman gidelim kendisiyle konuşalım, sendikaya gerek kalmaz. Tüm sorunlarımızı şirket-çalışan çözelim ne gerek var sendikaya kapatın gitsin boşuna para da vermemiş oluruz 0
  • Büyük resmi görün 27 Şubat 2018, Salı 12:49:55 Acaba sendikanın arkasında Almanlar mı var? Yeni havalimanımızı kıskandıkları için düğmeye mi bastılar? Thyde kartlar yeniden mi dağıtılıyor? Peki ya İsrail-İstanbul uçuşlarındaki yahudiler? Tam yükselişe geçtiğimiz sırada FAA başkanı da değişiyor. Taşlar yerine oturmaya başlıyor!! 0
  • Zorlama 27 Şubat 2018, Salı 12:38:21 Zorlama inanın yok, kabindeki arkadaşlar herbiri birer profesyonel olduklarını bilincindeler Thy de kabin kokpit arasında zorlama imkansız olamaz olsa anında rapor yazılır. 2. Bence aykırı seslerin faydası var her iki sendikada tis yapmaya yetkili olmalı 3. Fo larında temsilcisi olmalı 4. Özel hava yollarıda tis yapmaya zorlanmalı. Ve her iki sendika birleşip yıpranma payı olan emeklilik şartları düzenlenmeli. Bu sayede cici demokrasiden kurtulmuş oluruz.. 0
  • Uçmayın o zaman 27 Şubat 2018, Salı 12:35:18 Yorgunsanız 1-2 haftalık sağlık izni alın yada ücretsiz izin kullanın. Yok ama para tatlı geliyor tabi. Sorsanız para mühim değil az uçmak istiyorum dersiniz. 1
    • Aldim 02 Mart 2018, Cuma 09:49:19 Kasim ayinda 2 kere bayildim hastanelik oldum 2-ay ucretsiz izin aldim. Para degil onemli olan ilk once saglik sonra şerefim haysiyetim! 0
  • Vicdan 27 Şubat 2018, Salı 12:32:20 Biraz ancak biraz vicdan, akıl olsa bu tahrik dolu yazı yazılamaz. 0
  • Km 27 Şubat 2018, Salı 12:31:08 Bi yorgunlukdur gidiyor anlamak mümkün değil. Geçen yıllar ile bu yıl arasında bi fark ne ben ne de çevremdeki insanlar hissediyor. Ne istiyorsunuz anlamak mümkün değil? Çalışmadan maaş mı alalım diyorsunuz yoksa sadece Muhalefet olsun diye mi bu kadar sesiniz çıkıyor. Ftl ymiş şuymuş buymuş geçin bunları azcık şükredin 0
  • ... 27 Şubat 2018, Salı 12:17:54 dün gece geldim bugün akşam gidiyorum sabah döneceğim ertesi gün sabahın köründe 12 saatlik mesai için yine alanda olacağım. akşam tv karşısında ayakları uzatıp çay içen adamsın gelmiş bize akıl veriyorsun. 1
  • Hava Sen 27 Şubat 2018, Salı 12:14:15 Kabin maaslari 2000 tl’ye dusurulmeli 1
  • Ali Kıdık’a 27 Şubat 2018, Salı 11:59:00 Ali Bey , Sizi zaman zaman takdir eden bir pilot olarak bu yazınız beni gerçekten çok şaşırtmakla beraber çok üzmüştür. Yazının içeriğine bakarsak , yanlış haber yapmanıza mı , taraflı haber yapmanıza mı , bilgisiz olmanıza mı yada çalışanı üstü kapalı tehdit eden tutumunuza mı şaşırsam anlayamadım. Sizin Hava İş ten nasıl bir menfaatiniz var bilemiyorum ama yazınızın muhatapları bu ülkenin iyi eğitim almış , dünya görmüş , vizyon sahibi , çoğu defalarca yöneticilik yapmış eğitimli pilotları. O yüzden önce bir kime hitap edeceğinizi bilin sonra da hitap şeklinize ve içeriğinize karar verin. Kapasitenizi aşan konularda da böyle bir yazı yazmak yerine bence sessiz kalsanız daha anlamlı olurdu. Selamlar 0
  • Hava is 27 Şubat 2018, Salı 11:53:22 Hava is Yandas sendika olmustur, bu sendikada kalan uyeler sartlarinizin duzelecegini mi saniyorsunuz? Hersey daha kotu olacak..Maalesf 0
  • yani 27 Şubat 2018, Salı 11:18:59 yani üst akıl devrede diyorsun, oooo süperrrrrr 0
    • Az laf çok anlam 28 Şubat 2018, Çarşamba 10:05:09 Çok güzel bir tespit, kafalar pırıl pırıl bunların... 1
  • Taseron 27 Şubat 2018, Salı 11:17:53 Bu zamana kadar bu sendika denilen şey thy çalışan hangi taseronda çalışan bir işçiyi savunmustur .bence bu sendikalar tamamen kapatılsın zaten taseron emekçilerinin hakkını savunmuyor ..bunlarda taseron durumuna gelsinki bizim halimizi anlasinlar .. saygilarimla 0
  • Hava iş Üye 27 Şubat 2018, Salı 11:08:57 Ben hava iş üyesi bir yer personeliyim. buSendikadan ayrılıp Hava sen e üye olacağım. Tüm Thy personellerini bu harekete davet ediyorum 1
    • Çava reş 27 Şubat 2018, Salı 11:22:52 Sen yer personeli değilsin sahte hesap açan basit kaptansın beyin bu kadar çalışıyor yazık beyin error vermiş 2
    • Çava reş 27 Şubat 2018, Salı 11:26:20 Beyler havasen Havaben alayı kolpa amaç ego tatmini acınası seçimi 2.000 kaptanın bir araya gelerek buldukları kopyala yapıştır paragrafları sanan gariban topluluk acımayın kabin memuru arkadaşlar rapor edin kabinde Hava-Sene oy toplayan kaptanları videoya alıp şirkete rapor edecez 2
  • Levent Y. Kimdir 27 Şubat 2018, Salı 11:06:41 Thy nin içinde işletmenin dertlerinden anlamayan, VIP pilot bilmediğinden, sessiz kalma pozunu iyi yapan, arkasına Mücahit A. yı almış, ( gerçi artık onun da bir etkisi kalmadı ya! ) sıcak koltukta oturmaya, pasta kesmeye, devam ediyor. Yarın gelecek bir kazada ekip planlama gibi senin de üzerinde vebal olacak unutma Beyim. Koltuk gidince Kanada ya kaçar gidersin herhalde, yoksa buraları sana dar ederler. 8
  • Leen 27 Şubat 2018, Salı 10:30:19 Part A da yaziyor temporary base iki yatak iki kisi diye, yurruyun gidin 1
  • Kabin 27 Şubat 2018, Salı 05:41:20 Karismayin.artik.hicbir yasanani bilmiyorsunuz birakin anlayabilmeyi, size ne kim.ne isterse olur , tutturdunuz bir hava is hava 5is size ne yahu , tasasi size mi dustu , yalan yalnis yaziyorsunuz 2
  • Hava Sen 27 Şubat 2018, Salı 04:19:17 Kendi pencerenden bakmışsın. Bizleri düşünüyormuş,uçuş emniyetinden anlıyormuş,havacıymış havalarıyla yazma.Uluslararası kumpas fikrini bulman kaç gününü aldı?Bu aklı sana kim verdi?Bu fikirle ne amaçlıyorsun?Henüz Hava Sen e geçmemiş arkadaşları korkutmayı mı?Bizim kendi aramızda anayasal hakkımızı kullanıp bir sendika kurmamız seni niçin rahatsız ediyor?Bizimle gece gündüz uçuyormuş gibi,oradaymışsın gibi yazma hakkını nereden buluyorsun?Şirketimiz zarar görürse bizim de zarar göreceğimizi bilmediğimizi mi sanıyorsun?Yıllardır sesimizi çıkartamadan,bize yapılana isyan edemeden kabullenirken neredeydin?Bu hak kayıplarının üzerine havaiş e bir de para vermek zorunda kalmak ne demek bilir misin?Bizden topladığı aidatlarla üyelere geri dönmemek üzere yapılan gayrimenkul alım satımlarından kimlerin nemalandığı seni Hava Sen kadar merak ettirmiyor mu?Şirketimin çalışanı kendimin de efendisiyim. Senin efendin kim? 1
  • Yazık 27 Şubat 2018, Salı 03:15:55 İnsan emeğinin alın terinin kul hakkının hesabı oyle kolay kolay verilemez bilesiniz 1
  • Dolu taraf -2 27 Şubat 2018, Salı 01:02:57 Kabinci arkadaslar akli basinda tuzaklara kolay gelmez ekmegine sahip cikar arastirir okur telefon acar . Lakin kabinden yeni maceralara destek yok mertebesinde . Bilincli egitimli sorumluluk sahibi durust kabinciler crm yuzu. Bazi pilotlari gorduk gunes gozlugu takar qatar a kacar ama bizim kabinciler icin guvenli liman havais . Havais sayesinde kabin maaslari dunya siralamasinda en onlerde. Bundan sonraki hedef maaslarin gerekirse kokpiti gecmesi ..misal 80 saat ucan kabin 30 saat ucan kokpitten fazla almali. tum gun ayakta calisan gercek isciler kabindir.. Ozetle gelecekte ucak lar pilot olmadan otopilotla ucacak ama kabinci hizmetine guleryuz crm ine her daim kalici ihtiyac olacaktir. 14
    • Km 27 Şubat 2018, Salı 11:24:24 Emin misin dünya sıralamasın üstlerde maaş aldığınıza o tütkiye olmasın . Dunya sıralamasıbda yıldız ittifakına üye havayollarında en az alanlardanız 1
    • Put up 27 Şubat 2018, Salı 11:57:45 Eger bir meslekte karar veren tarafsan, ayda 1 bile gelsen maaşın digerlerinden yuksektir. Cunku o verdigin karar diger tum calisanlarini kurtarir veya kurtaramaz. Sorumluluk sendedir. Otopilot karar vermeye baslayinca tekrar tartisiriz... 0
    • Baslik ne koysam bilemedim 27 Şubat 2018, Salı 12:27:36 Sen bile kabinin neden orda oldugunu anlamamissin. Hala kabinin en onemli gorevi servis saniyon. Kabinden misin bilmiyorum ama ege birgun insallah yasanmaz ama emergency yasarsan autopilota kurtar bizi dersin 0
    • Ahahahah 27 Şubat 2018, Salı 13:00:19 Sesli güldüm bak iyi dinle kendini akıllı sanan Kabinden 80 saat uçan bir ARKADAŞIM benden çok para almış beni germez.Nasıl ki şimdi ben çok aldığımda onları germediği gibi.Bizim yarımozdan çoğu kabinden evli çoluk çocuk sahibi arkadaş sahibi nasıl bir akıllısın sen bunları düşünmüyorsun.3 gün öncesine kadar garson garson diyordunuz kabin memurlarının nerdeyse önlerine yatacaksınız şimdi.Birde bırak 30 saati 80 saat uçan pilot var mı ki thy de 0
    • O eskidendi 27 Şubat 2018, Salı 13:33:04 Hava is su an herkesi kandiriyor, sana hic sormuyor, part A daki degisikliklere kaybettigin alim gucune bir bak, aynasi istir kisinin derler; yapilanlara bak sen canim 0
    • host ve hostes yerine sasece ROBOT güleryüz 27 Şubat 2018, Salı 14:22:07 Emin olun hoster yerine robot elemanları çoktan yaptılar ve uçuşlarda deniyorlar bile..)) 0
    • kabinci? 28 Şubat 2018, Çarşamba 04:34:40 Bir kere kabinci diye birşey yok. Var diyorsan o zaman pilotlara asılsız iftira atarken pilot değil kokpitçi yaz. Cı ci bir tek sendikacıda uyuyor, bu da hangi vasıfla yazdığını gösteriyor. 0
  • 115 de uçarsın 27 Şubat 2018, Salı 00:26:06 hiçbir bayrak taşıyıcı diyosun. Sen yoruluyosun da o şirketlerde uçanlar yorulmuyor mu ? sen TK dasın diye paşam yorulmak istemiyor. Bu iş böyle, beğenmeyen bırakır gider. hadi bırak git gideibliyorsan. arkandan daha kaç yüz kişi geliyor. Bunlar daha iyi günler. THY yukardan sektör ortalamalarına geldikçe senin gibiler zırlıyor. Millet hep böyle çalışıyor ne var yani ? gülünü seven dikenine katlanır. pilotlar kabinin eteğinin altına saklandıkça zaten hiçbir şey olmaz. 8
    • sen de 28 Şubat 2018, Çarşamba 04:36:27 havacıysan vay halimize. 0
    • havaci 01 Mart 2018, Perşembe 11:33:14 havaciyim ne oldu bi durum mu var ? Girene kadar 40 takla girdikten sorna yan gelip yatalim saltanat surelim. 119 saat ucacaksin gerekirse arkadasim. Bayrak tasiyiciya kapak atttin diye.. 0
  • .... 26 Şubat 2018, Pazartesi 23:12:18 Sizin havacılıktan ne kadar uzak olduğunuzun kanıtıdır bu yazı!Havacılıkta hangi kural daha kısıtlayıcı ise o uygulanır.Tis Ftl'e göre daha kısıtlayıcı olmasına rağmen,bizlere sorulmadan Hava-İş ile yapılan protokoller sayesinde şu anda bizler Ftl'in minimumlarını yapar hale geldik.Bir sendikanın görevi çalışanlarını maddi manevi rahat ettirmekten başka ne olabilir!Ama onlar yanlış taraf seçtiler,aynı sizin gibi..... Ve unutmayın ki sizlerin gazeteci olarak taraf tutma hakkınız yok! 2
  • vicdan 26 Şubat 2018, Pazartesi 22:06:56 Tadil protokolüyle çalışanların tisle kazanılmış haklarından neleri kaybettiğini, ekip planlama ve ekip tahsisin yaptığı illegal planlamalara sesini çıkaranların ceza listesine konulduğunu ve itiraz ettiğine bin pişman edildiğini, bu şekilde illegal planlamaların normalleştirildiğini, buna karşın sendikanın tüm bu olanlara karşı üç maymunu oynadığını araştıracak, yazacak vicdan var mı sizde? Vicdan bu ülkede bir semt ismi bile değil 0
  • Petit 26 Şubat 2018, Pazartesi 21:49:28 Kabin ve kokpit için korku senaryosu çizenler,para için şan için hak hukuk ve adaleti satıyorsunuz.Hepiniz bir gün bir yerlerde hesap verirsiniz elbet. 0
  • Uçankuş 26 Şubat 2018, Pazartesi 21:21:08 Yorumlariniz cok taraflı..cevremdeki herkes airporthaberin tarafsız olmadığını artik cok iyi biliyor.bu sendikal oluşum da bir tane bile grev kelimesi gecmedi.sendikanin görevi çalışanların hakkını korumaktir.insanlar dingin bir şekilde ucusa gitmek istiyor!!!!boş günlerimizde uyuyoruz..dingin personel şirketinde menfaatine..havacilik gibi geri dönüşü ve telafisi mümkün bir sektörden uzak olduğunuz "ya şirketlere bisey olursa ;dis guclerin oyunu bunlar gibi"gulunc ifadeler gecen yazınızdan belli.kimse ekmek yediği yere zarar gelmesini zerre istemez.sektorden uzak yazılar yazmayın artik!!!! 0
  • Kaptan 26 Şubat 2018, Pazartesi 19:39:31 Ali Bey akşam saat 19.00 Local 'de mesai açıp 4 bacak uçuş yapan bir kaptan sabah saat 08.00 Local' de sizin ve ailenizin bulunduğu bir uçakta iniş yaparken yorgunluktan uçağı yere çaktığında da umarım böyle düşünürşünüz. 3
  • 305 kerem 26 Şubat 2018, Pazartesi 19:11:20 Bu kaptanlar degilmiydi bizi 305 de satan greve cikmayan.Bu fosillerin oesinden gidenler akulli olun.Benden soylemesi 21
    • Mr tatlıbal 27 Şubat 2018, Salı 13:13:32 Allah aşkına ezber cümleler yerine yeni cümleler ile saldırsanız..yok 305 e katılmayan fosil kaptanlarmış mış mış..Mr tatlıbal değilmiydi acaba 305 tekileri atmak için oy kullanan???? 1
    • 305 kerem? 27 Şubat 2018, Salı 20:46:28 Keremin adını kullanma. O asla böyle saçma bir yorum yapmaz 0
    • Thy kpt. 27 Şubat 2018, Salı 22:47:58 Senin grev dediğin o organize olmamış anlamsız saçmalığa katılmayan kaptanlarla yapıldı o günkü seferler değilmi? Akıllı arkadaş.Kabinin geri kalanı nerdeydi? Asıl akıllı onlardı ve usulsüz saçmalığın sonuçlarını gördükleri için itibar etmediler.Yazık sanaaaaaa. 0
  • Kabin 26 Şubat 2018, Pazartesi 19:10:14 HAVA SEN GECENLER IKRAMIYE ALAMAYACAK.TIS DEN YARARLANAMAYACAK 15
    • sıkıntı yok 27 Şubat 2018, Salı 17:07:30 hesabında görürsen sen iade edebilirsin 0
    • Günaydın 28 Şubat 2018, Çarşamba 02:54:08 Birisi kış uykusundan uyanmış olan bitenden haberi yok ahkam kesmiş.TİSden yararlanıyoruz ikramiyeleri de 6 ya çıkardılar:))) sen buna da inanırsın şimdi 0
  • Gamlı Baykuş 26 Şubat 2018, Pazartesi 19:09:07 Levent Yılmaz da yakın da Hava-Sen ' e geçer inşallah.Belki bura da bazı şeyleri değiştirmek için çaba harcar. 1
  • İmparatorluk 26 Şubat 2018, Pazartesi 19:02:21 Çalışanları korkutarak değil, haklı gerekçeleri yazarak inandırabilirsiniz... 0
  • Hedef 26 Şubat 2018, Pazartesi 18:37:47 Şark kurnazlığı ile uçuş işletme başkanını hedef göstermişsin ama, aynı FTL'ye tabi kabin hizmetlerini başkanını es geçmişsin ne iş? 0
  • Doğru 26 Şubat 2018, Pazartesi 18:35:59 Ali Kıdık ilk defa doğruyu söyledin, Hava iş başkanı nerden anlasın FTL den demişsin, HavaSEN'li olarak aynı şeyi söylüyoruz, o yüzden FTL den de anlayan uçucuların haklarını da koruyan başkan istiyoruz... 0
  • Cehalet 26 Şubat 2018, Pazartesi 18:33:25 Sayın yazar, konu ile bilgi sahibi olmadan "fikir sahibi" olmuşsunuz. Hava iş bunun neresinde tüm suç FTL de demişssiniz ama, uçucuların Toplu iş sözleşmesinden doğan haklarla korunduğunu, ancak Hava iş in imzaladığı 95.madde tadil protokol ile uçucuların haklarını kaybetiğinizden haberiniz yok herhalde. FTL limittir, şirketi bağlayan Toplu iş sözleşmesinden doğan haklardır. 1
  • VATAN 26 Şubat 2018, Pazartesi 18:06:00 OHAL Diyorum,KHK Diyorum. O yüzden havasen işi boş iş. Yönetim gerekeni yapacaktır. 7
    • lütfen 27 Şubat 2018, Salı 17:08:56 vatan değerlidir, çıkarlarınız için ulu orta zikretmeyiniz 0
    • Oha diyorum bende 27 Şubat 2018, Salı 17:15:26 Ohal var diye uzanalim butun haklarimizi alsinlar mantiga bak ya cahillik yapmayin arastirin okuyun biraz 0
  • Pes 26 Şubat 2018, Pazartesi 17:38:15 Bıktık artık Thy kokpit,kabin ve onların mağduriyetleri,sendikaları tartışmalarından...kardeşim bu ülkede başka havayolu yok mu?onların sorunları ne olacak...Onur'un ödenmeyen paraları,Atlas'ın insafsız uçuşları vs. Onlar pilot,km değil mi..sizin şımarıklıklarınızdan ikrah geldi...sanki sadece siz uçuyorsunuz,aklı olan karar verir hangi sendikaya geçeceğine,her şey bitti kaldı sakal tarağı.. 1
  • Ya bırakın şu taraf olmayı 26 Şubat 2018, Pazartesi 17:34:41 Havaiş bu ftl in neresinde? Söyleyelim; başında, sonunda, ortasında. Shgm ftl yayınladı. Havaiş tis imzaladı. Oturur karşılaştırırsın. Hangisi daha iyiyse o uygulanır. Zira shgm asgari yönetmeliği yayınlar şirket ve sendika oturur onu daha işçi leyhine geliştirilir. Sizde biliyorsunuzda tarafçılığınızdan laf salatası yapıyorsunuz. 0
  • Sendikasiz 26 Şubat 2018, Pazartesi 16:23:20 Bu hava-is’i bu kadar kollamaniza sebep olan nedir? Ne demek sendikaya gelene kadar bir suru yol var dalga mi geciyorsunuz? Siz THY disindan biri olarak, yillarca bu sirkette calismis insanlari “uluslararasi komplo” kurmakla suclayacak kadar ne tur iliskilere bulastiniz? Yazinizda bunu yazmaniz bile skandal iken bir de genel koordinator olarak bir unvaniniz varmis. Mis’li mus’lu yazilarla iddia ortaya atilmaz. Bence siz sendikacilik yapacaginiza sadece calisanlara destek verin ki yarin bir gun iddia ettiginiz kutuplasma gerceklesirse bir tarafta dona kalmayin. 0
  • Bıktık 26 Şubat 2018, Pazartesi 16:19:34 Ali Bey 1 aydır aynı olaylardan bahsedip duruyorsunuz. Havacılık sadece sendikalardan ibaret değil yazacak gündeme taşıyacak başka bir konu mu yok ? 0
  • Ali bey'e 26 Şubat 2018, Pazartesi 14:42:33 Hayatta en önemli varlık insandır. İnsanlar var olmadan şirketler var olabilir mi ? İnsanı yaşat ki devlet yaşasın demiş Şeyh Edebali, demek ki boşa demiş. Şirkette ve ülkede zorluk ve kaos ortamı varsa bunun sorumlusu kimdir, çalışanlar mı ? İnsanlara aman bulaşmayın demek, koyun olun biat edin haksızlığa tepki vermeyin neme lazım demek değil midir, sağduyulu olmak bu mudur? Bu kafayla mı ileri, gelişmiş ülke olacağız? Thy içinde huzursuzluk ve ayrışma varsa sebebi iktidar adamları olan ve işin içinden gelmeyen torpilli sendika ve thy yönetimidir. Kayıtsız şartsız sendika ve thy yönetimini savunmanın sebebi nedir? Muhaliflere neden karşısın? Para ve çıkar için mi ne için ? Muhalif yorumları yayınlamıyorsunuz o zaman hak, hakkaniyet, emek, sömürü vs bahsetmeyin. 0
  • ÖMÜR TÖRPÜSÜ 26 Şubat 2018, Pazartesi 13:52:04 Yeni Sendi kurduk diyerek, dürüst çalışan insanların umutların, geleceklerini çalmak, isteyen, kendilerine güvenen insanları yarı yolda bırakan ÇARPITAN kaptan, Seçimleri kaybetti, yetmedi. Umut tacirliğine soyundu. Çünkü emekliği geldi. Yurdumun o güzel nezih çalışanlarının paralarını yemek için, Yeni Sendika kurdu. Yapacağız, edeceğiz, Halledeceğiz diyerek her zamanki gibi insanları tekrar mağdur etmek için yola koyuldu. Yıllarca ÇARPITARAK çalışıp emekliliği gelince birden bire dürüstlük abidesi oldu. Ne değiştide yıllardır hiç bir yerde sesi çıkmayan Zat bir anda bu işlere soyundu. Yıllarca birlikte çalıştığı insanların haklarını hukuku için kurumak için sendika kurmadı. Sendikadan uzak durdu. Şimdi neden Umut taciri oldu. Sizce...... 0
  • Saygin 26 Şubat 2018, Pazartesi 13:18:26 Kabin memuru maaslari 2000-2500 tl arasina cekilmelidir, hicbir kabin memuru da istifa etmez. 21
    • Olsun 26 Şubat 2018, Pazartesi 17:53:46 Hodri meydan yiyorsa düşürün maaşları. 2
    • O para 27 Şubat 2018, Salı 03:34:59 Benim taksi parama yetmez. Birde çekmeköydeki projeden aldığım dubleximin taksitleri var. Mümkün degil yetiştirmem 3
    • Kabin 27 Şubat 2018, Salı 05:42:02 Umarim siz de isdiz kalirsiniz ogun.geldiginde 2
    • sıkar 27 Şubat 2018, Salı 13:45:27 o paraya bu yolcunun kaprisini bu ağır mesaileri kimse çekmez kabinde donanımlı kişiler direkt gider sizde 2 yıla kalmadan katar lufthansayla rekabetten afrika havayollarıyla rekabete inersiniz tabi burda masa başından burda laklak edicek işinz olmadığı için bol bol boş vaktiniz olur konuşur durursunz kabini.. 0
    • inşallah 27 Şubat 2018, Salı 17:10:56 şirket km maaşını 2000e cekerse senin gibi vasıfsız 200 tl maaş alır bilgin olsun, fazla kaşınma 0
    • Merak 01 Mart 2018, Perşembe 05:03:33 Gercekten merak ediyorum gecmisinde kabin memuru ile aranda bir durumun mu oldu? Her konuda araya girip copy paste yapiyorsun bu yaziyi. 1
  • Bence 26 Şubat 2018, Pazartesi 13:17:54 Zaten otellerde yatilarda kabin gorevlileri 2’ser kisilik odaara konulmali, Atlas Jet’te oyle zaten 22
    • xXx 26 Şubat 2018, Pazartesi 20:52:09 O atlas tatlım TK’da olmaz öyle şeyler 1
    • XxX E CEVAP 27 Şubat 2018, Salı 12:46:16 ATLAS takiler vatan evladı değil mi///...topunuzu kovacaksın...alıcaksın yenilerini ATLAS tan daha kıymet bilirler olmazsa.... 0
  • Ibrahim 26 Şubat 2018, Pazartesi 13:01:24 Demedi deme ibrahim hava sen 'e geçenler ikramıyeden yararlanamayacak. 20
    • Hav sen 27 Şubat 2018, Salı 11:00:17 Hava sen sayesinde pilotlarin imkanlari aratacak, calisma kosullari duzelecek, ibrahim sana da 3% zam yapacaklar, iki kisilik odalarda kalip nobetlerde curuyeceksin 1
  • Yorum. 26 Şubat 2018, Pazartesi 12:45:28 Birincisi aldigimiz.zam farklari enflasyon ve vergi karsisinda eridi gitti.Ikincisi bizleri havasen tarafina iten sey havaisin mevcut haklarimizi bizlere sormadan yaptigi tadil protokolleridir.Ucuncusu kim sirketin karsisina bireysel cikip masaya yumrugunu vurabilir kovulmak mi istiyor bu millet az mantikli yazin SONUNCUSU adana yati olayini havasen ortaya atmadi.Havasen sadece temprorary accomodation olarak cikan bir metin icerisinde yapilan guncellemeyi insanlar ile paylasti ki gelecekte gecici olarak zorunlu haller icerisinde iki kisinin ayni odada kalabilecegi yaziyor.Kaybedilen haklardan haberiniz yok ali bey size burda tam 14 madde yazabilirim ama yazsam sizin icin hicbjsj degismez.Biraz empati kurun 0
  • Nereden bileceksiniz 26 Şubat 2018, Pazartesi 12:38:59 Yatilarda brifinglerde ne konusuldugunu bizimle mi birliktesiniz onca zamandir ucuyorum havasen icin agzini acan kimse olmadi yada bize bir dokuman veren.Ali bey bence abarti yazilar.yazmaya basladiniz 1
  • Yok artik ali bey 26 Şubat 2018, Pazartesi 12:36:39 Onca yanlı yazilarinizdan sonra ne yazarsaniz yazin bana inandirici gelmiyorsunuz 0
  • Joson statham 26 Şubat 2018, Pazartesi 12:09:55 Hava sen ne yapacaksınız sorunlar siz gelince bitecekmi sanıyorsunuz. Bitmeyecek THY ye yaptırımlar mi yaptıracak siniz grev'e mi çıkacaksınız bu şartlarda casmiyacakmisiniz ne yapacaksınız mevcut sendikanın yanında olmayıp bölünerek mi kazanımlar elde edeceksiniz hiç bir şey yapamazsınız eğer bir olmazsanız masada yine aynisorunlarla zamanımız gelip geçer akıllı olmak lazım 5
  • Tarafsiz ol!!! 26 Şubat 2018, Pazartesi 12:00:30 Azcik mesleginin hakkini ve tarafsız ol. Her yolu denedin simdi kabin ve kokpite şirin mi gorunmeye calisiyorsun. “Ucus guvenligi nerde” diyorsun. Ucuslarda ne yasandigini biliyormusun bu yorgunlukta???? Ne kolay di mi senin icin bunlari yazmak. Kendi menfaatlerin için bu kadar insani etkiliyorsun. Azcik calisanlari sıkıntıyı cekenleri dikkate al. AMA NERDEEEEEEEE SENDE O CESARET!!!! 0
  • Şahit olmak... 26 Şubat 2018, Pazartesi 11:47:45 Kabin ve kokpit ekiplerinin brifinglerine birebir şahit olduğunuzu belirtmişsiniz. Hangi ortamda ve hangi sıfatla şahit oldunuz acaba? 0
    • Kabun 27 Şubat 2018, Salı 05:42:22 Heeee hangi 0
  • Smr 26 Şubat 2018, Pazartesi 11:40:13 Mevcud sendikamiza sahip cikalim bence arkadaslar birileri kendi cikarlari icin bizi bolmeye calisiyo kendilerini dusunmekten bizim haklarimizi savuna bileceklerini hic sanmiyorum. 7
    • Kabin 27 Şubat 2018, Salı 05:44:04 Ne bolmesi yahu.birlik olalim diyorlar Tis e oturalim diyorlar , artik bunu da mi anlamiyor insanlar , ek.protokole imza atanlari istemiyor ucanlar 0
  • merak ettim 26 Şubat 2018, Pazartesi 11:38:57 hava sen kurulmasa ne yapacaktınız acaba ? mevcut sendika elini masaya vuruyor zaten vuruyor ki sen alabiliyorsun bu kadar hakkı ücretsiz ingilizce isg eğitimi anlaşmalı bir sürü kurum +3 fazla maaş say say bitmez aslında sende bunları biliyorsun çokta güzel yararlanıyorsun yeni sendika kurulmasa gerçekten ne yapacaktın merak ettim doğrusu. 2
    • ... 27 Şubat 2018, Salı 12:09:31 o haklar önceki dönemde alındı. mevcut sendikanın aldığı bir tane hak göster. 0
  • earas4life 26 Şubat 2018, Pazartesi 11:06:02 Ben kokpiyin sesi olarak sirketimizi 3.havalimanina gecmezden evvel zor durumda birakmak istemiyorum. Tatlibal reis de benimle ayni fikirdedir diye dusunuyorum. Hava Sen ölü dogmus bir sendika. Hava is calisanlara ev yaptiriyor daha hala yaranamiyor. Acaba hava is bunlari yaparken havasen bir civi cakmis mi? Ayrica havasene gecenler genelde kokpitten. Ysrin dimdizlak kalirsiniz kabinciler. Dışarıda kek dagitarak 8-10 bin kazanma sansiniz yok. Tek sansiniz Tatlibaldir. Nokta! 21
    • eren 26 Şubat 2018, Pazartesi 16:26:39 off ki of yorumu okuyan direk gececek bari izin vermeyin yayinlanmasina,kabinciler ne demek,ev yaptirdi soylemi zaten irrite edici,havasen daha neyin civisini cakicak yeni olusuyor,sen kabincileri kek dagiticisi olarak gorup bir de akil mi veriyorsun 0
    • Yine "kabinci" diyen 26 Şubat 2018, Pazartesi 16:53:35 Ölü doğmuş sendika diyen bir havaiş klavye delikanlısı. Kullandığınız kelimeleri değiştirin bari şıp diye anlar olduk kim olduğunuzu... 0
    • ! 26 Şubat 2018, Pazartesi 19:08:44 Hiç bir pilot tatlıbal a reis demez :) Neyin sesi olduğun belli 0
    • Nokta 27 Şubat 2018, Salı 00:06:21 Tatlıbal ne anlar FTL den. Nokta. 0
    • Kek 27 Şubat 2018, Salı 14:29:21 Kabin’in işini kek servis eden olarak görenlerin fikirleri muz cumhuriyetine gitsede kabul görmez ama heryerde gülünür bak 0
    • hava işçisi 27 Şubat 2018, Salı 17:15:48 bu havaişin esansı eskik, itibarımıza gölge düşiy 0
    • önce 28 Şubat 2018, Çarşamba 04:54:14 kokpitin sesi diyorsun, sonra alt tarafı sendika başkanı seçilmiş birine reis diye hitap ediyorsun, havasen e geçenler kokpitten diyorsun, kabin ekibine kabinci diyorsun, SEN KİMİ YİYORSUN? senin karşında emin ol senin seviyenden yukarıda, kim olduğunu rahatlıkla anlayabilecek bir kokpit ve kabin yani UÇUŞ EKİBİ var. Dışarıda 8-10 bine sandviç satamazsın diyen şahıs. Kabin ekibinin işi sandviç satmak değildir. o icebergin görünen yüzü. Daha doğrusu senin vizyonunla görebildiğin bölümü. 0
  • Yayınlamazsınız ya ben yine de yazayım. 26 Şubat 2018, Pazartesi 10:46:34 Sayın yazar. Haftalardır yeni sendika aleyhinde yazılar yazıyorsunuz. Kişisel olarak bu durumdan nasıl bir kazancınız var bilemiyorum ancak dolaylı yoldan çalışanların sendika seçimlerindeki özgür iradelerine müdahale ediyorsunuz ve bu suçtur. Bizler şirketimizden senelerdir ekmek yiyoruz. Şirketimizi seviyoruz. Çocuklarımızın rızkını alnımızın teriyle şirketimiz sayesinde kazanıyoruz. Dolayısıyla hayır sayın yazar, bahsettiğiniz gibi herhangi bir uluslararası komplo içerisinde değiliz. Bakın altını çizerek söylüyorum bizler paradan bahsetmiyoruz. (Aylık üç milyon liraya yakın sendika aidati ile ne yapılıyor, neden sendika bankalardan kredi çekmek istiyor bunlar irdelenmesi ve şeffar açıklamaları olması gereken meseleler ancak,) bizler sadece iş ve aile yaşantımızın eskisi gibi düzene girmesini, ailemizle sevdiklerimizle eskisi gibi vakit geçirebilmeyi istiyoruz. Yorgun ve uykusuz işe gelip hem kendi hayatımızı hem de başkalarının hayatını riske atmış olmak istemiyoruz. Bizim tek derdimiz budur ve bunun için alternatif yol yani Havasen en akıllıca yoldur. Mevcut sendika malesef ki güvenleri kazanamamıştır. Yanlış üstüne yanlış yapmış, çalışanları yalnız bırakmıştır. Sayın yazar, elinizi vicdanınıza koyarak sendika meselelerinde artık yazı yazmamanızı rica ediyorum. Saygı duyulan gazetecilikten bambaşka kulvarlara doğru hızla ilerliyorsunuz... 4
    • ka 26 Şubat 2018, Pazartesi 11:15:05 helal olsun canım kardeşim! Biz sirketimizi cok seviyoruz ve artik yenilen Hak larımıza dur demek istiyoruz! hepsi bu. hak yiyenleri Rabbim görüyor.. toprak kabul etmeyecek sizi en tepedekinden en asagidaki ne kadar kim varsa üstüne alınsın! 1
    • Git o zaman 26 Şubat 2018, Pazartesi 19:01:23 Baslarken size soruyorlar ozellikle kokpite biz sabit ofis istemiyoruz canimiz sikiliyor duzenli hayat istemiyoruz diyorsunuz uniforma giymek icin geliyorsunuz, biz bu hayati istiyoruz diyorsunuz aradan 2 3 yil gecince de agliyprsunuz. Zaten ortalama ustu maaslar ve haklariniz var. Gidin grev yapin o zaman. Daha bunlar iyi gunleriniz thy sektor ortalamasina donuyor. Lh ye qatar a git o zmn. 11
  • Gecikmeli zam hakkında 26 Şubat 2018, Pazartesi 10:31:38 Gecikmeli zam hakkında da şunları ekle. Ek istiyorum. Zaten 4+4 zam ve enflasyon bunu geçerse, enflasyon farkı ile enflasyon kadar zam alıyoruz. Şirket için kötü geçen yıllarda çoğumuz zam alınmaması gerektiği konusunda hemfikiriz. Fakat 1 yıl sonra verilen zam iadeleri tam olarak 1 yıl önceki çalışanın alın terini karşılamıyor. Çünkü o 1, yılda döviz ve ürünlere yüzde 20 zam geldi. Hava-İş bunu düşünüp ona göre çalışanın hakkını koruyabilmesi gerekirdi. 3
    • :) 26 Şubat 2018, Pazartesi 21:58:30 Bir siz calisiyosunuz, hem ozel sektorde hem develtte yuzde 20 zamlar havada ucusuyo zaten;) 1
    • Soru? 26 Şubat 2018, Pazartesi 22:02:45 Nicin ortaya dokulsun sirketin yuzde 90i torpilli ve yatiyor 0
  • Hava sen 26 Şubat 2018, Pazartesi 09:53:23 Yeni sendika ile elimizi masaya vuracagız. Oyle senin dediğin gibi şirketin karsısına dikil elini masaya vur demekle olmaz bu işler ali bey. 3
  • Ali bey 26 Şubat 2018, Pazartesi 08:56:06 Aydınlatıcı yayın mı istiyorsunuz alın size yazıyım Havasen den hiçbirşey olmaz ama havaiş o kadar kötü ki denize düşen yılana sarıldı. Havasen i bir kötülücekseniz havaiş i on kötüleyin . İnsanların adım adım kansere götürülmesinin güzellemesini yapmayın 2 satırda bu insanlar neden rahatsız neden bu kadar korku körüklememize rağmen hala bu sendikaya geçen ciddi bir kitle var diye düşünün ve onu yazın. 2
  • Havacı 26 Şubat 2018, Pazartesi 05:21:43 Ya sen nerden bileceksin yatılarda uçuşlarda ne konuşulduğunu. Nerden bileceksin crm in uçuş emniyetinin yok sayıldığını. Kimsin sen? Sen mi uçuyorsun 7 gün ard arda aralıksız? Sen mi uçuyorsun bütün gece durmadan ardından ertesi gün sabahın köründe kalkıp da uçuşa giderek? Hava iş tadil protokolü adı altında bize uçuculara ihanetin en büyüğünü yapmıştır. FTL adı altında yapılan ihlallere göz yummuştur. Arayıp konuşunca “biz zaten ekip planlamaya dava açtık” diyip geçiştirmiştir. O yüzden çığırtkanlığını yapma burada mevcut sendikanın. Uçuşlarda neler geçtiğinden bizim Nası hissettiğimizden en ufak bi fikrin olmasa da bu son yazdığım tadil protokolü ihanetini gayet iyi bildiğini düşünüyorum. Yatacak yerin yok. 1
    • Kabin 27 Şubat 2018, Salı 05:46:23 Elinize saglik 0
    • Adam 27 Şubat 2018, Salı 10:43:27 Haklı Beyler 0
  • Teknik 26 Şubat 2018, Pazartesi 02:36:37 Men dakka dukka. Az kaldı 0
    • Ftl 26 Şubat 2018, Pazartesi 13:19:39 Haha aklima dakka olayi geldi ondan mi bahsediyorsun? 3
  • Savaşmıyoruz seçme hakkımızı kullanıyoruz 26 Şubat 2018, Pazartesi 01:11:43 Savas mi ortada savaş falan yok haklarimizi korumayan elinde iş verenle yapılmış 3 senelik sözleşme olmasına rağmen üyelerinin fikrini almadan ek protokollerle çalışanların hak kaybına uğramasına göz yuman uçucuların sorularına sorunlarına yanıt veremeyen mevcut sendikan istifa edip Yen’i oluşuma şans vermek istiyoruz savaşmıyoruz demokratik hakkınız olan seçme hakkımızı kullanıyoruz hepsi bu 3
  • Savaşmıyoruz seçme hakkımızı kullanıyoruz 26 Şubat 2018, Pazartesi 01:11:43 Savas mi ortada savaş falan yok haklarimizi korumayan elinde iş verenle yapılmış 3 senelik sözleşme olmasına rağmen üyelerinin fikrini almadan ek protokollerle çalışanların hak kaybına uğramasına göz yuman uçucuların sorularına sorunlarına yanıt veremeyen mevcut sendikan istifa edip Yen’i oluşuma şans vermek istiyoruz savaşmıyoruz demokratik hakkınız olan seçme hakkımızı kullanıyoruz hepsi bu 3
  • 305 26 Şubat 2018, Pazartesi 00:59:45 Havasenciler sanki şirketi havaiş yönetiyormuş gibi konuşuyorlar yahu bu sendika yönetimin neresinde? Hayeller paris ,gerçekler bitlis vaad ettiklerinizi yapamazsanız ne duruma düşersiniz?. Daha yeni kurulmuş bir sendika söze grevle başlarsa hoppala derler. Ayrıca sendika yönetimi ile ilgili çok şaibeli sözler duyduk bunlara bir açıklık getirilmeli . Neyse inşaallah kimsenin canı yanmaz. 16
    • Grev mi. 26 Şubat 2018, Pazartesi 01:13:27 Hava sen deki kimseden grev kelimesi gecmedi iftiran da boğul emi 1
  • 2019’a ötelenen maddeler 26 Şubat 2018, Pazartesi 00:55:33 Ftl kitapçığı çıktığında şirketin lehine uygulanan tüm maddeler derhal uygulamaya kondu fakat çalışanların lehine olan bütün maddelerin 2019’a ertelendiğini gördük. SGHM’ye suçu atmışsınız ama siz de biliyorsunuz ki, bu düzenleme çok taraflıdır. Hava-iş’ten kimse FTL’yi okumamış. Görevliye soruyorsun, çalışanın lehine olan maddeler neden 2019’a ötelenmiş diye, hiç bir fikirleri yok. Sendikadan kimsenin umrunda değil. Ekip planlama başkanı için suç duyurusunda bulunmuşlarmış. 1 sene geçti mesela bulunulalı. Hiç bir şey değişmedi, daha kötüye gitti, hiç bir açıklama yok. Ali Kemal tatlıbal bir kere de açıklama yap be kardeşim çalışanların çalışma koşulları ile ilgili. Uçuş işletmede seçimi kaybettin halen aynı tas aynı hamam. Sonra beni neden sevmiyorlar diyorsun. 0
    • FTL 26 Şubat 2018, Pazartesi 07:23:11 Ali bey FTL’i öyle bir soktular ki kimse ne olduğunu anlamadı. Sorun kazanılmış hakları veren zihniyette, FTL’de değil. 2
    • Kobra666 27 Şubat 2018, Salı 18:03:19 Olay budur... 0
  • FTP’yi övenler 26 Şubat 2018, Pazartesi 00:44:54 Tüm Avrupa uyguluyor diyenler, gelin troll değilseniz yorumlayın. Hiç bir bayrak taşıyıcı 10 saat zaman farkı olan yere maksimum ekip sayısı 12+2 ile gidip 24 saat yatı yapıyor mu. Cevap verin yahu. Biz bunu bir sene şirket zor durumda olduğu için kabul ettik. Şirket toplarlanmasına rağmen bunu fırsat bilip eski haline getirmedi. Bu uçuşları yapmayı bir deneyin görelim. 1
    • El cevap 26 Şubat 2018, Pazartesi 00:51:01 Var qatar ve etihad. 3
    • Ben emirates pilotuyum. 26 Şubat 2018, Pazartesi 01:04:02 Emirates bazı er uçuşlarda 24 saat layover yapıyor. 2
    • Emin misin 26 Şubat 2018, Pazartesi 01:04:08 Dediğiniz şirketlerde uçan biriyle konuştum. Bizzat konuştuğum için söylüyorum. İşlerin iyi gitmediğini uçakta uçan personeli azalttığını söyledi bana. Kaç kişi uçuyorsunuz diye sorduğumda 16 dedi. Yani azaltılmış hali 16 personel. Aynı tip uçak. O dediğiniz yerlerde 1 lokal gece kalındığını da ispatlayabilirseniz sevinirim. 14-16 uçuş saati yapılan bir destinasyona 24 saat istirahati vermeyeceklerini düşünüyorum. 4
    • eren 26 Şubat 2018, Pazartesi 20:37:21 ama ana usse donduklerinde 6 days off.kizarkadasim calisiyor emirates de 0
  • vatandaş 26 Şubat 2018, Pazartesi 00:30:17 Ali bey bakın ben ne havaiş ne havasen hiçbirini bilmem de tutmam da ancak tabiki tis şemsiyesi altında mecburen havaişliyim fakat birkere de şunu yazar mısınız.. toplam da sanırım her ay 3 milyon civarında toplanan paralarla ne yapılıyor? bu da sanırım benim en doğal hakkım değil mi?? 1
    • vatandaş'.a 26 Şubat 2018, Pazartesi 13:03:57 sade vatandaş iyi niyetinden mutlaka ayçin döneminde de sormuştursun bu soruları çünkü seçimi kaybediceğini anlayıp sendikanın içini boşaltıp bilmem kaç trilyon borç bırakıp giden adam, aa pardon fırça bıyıklıydı o sorgulanmazlar vatandaşlar tarafında.nasıl olsa emek ekmek derler, ödenen borçlar atılan adımlara ve yatırımlar mali hesap tablosunda yayınlandı sade vatandaş,delege seçimlerinden öncede yayınlandı,hani çarkçıların bir eksik bulamadığı anca bulandırdığı belgeler. 0
  • B777-301ER 26 Şubat 2018, Pazartesi 00:29:03 Ali Kemal Tatlıbal ne anlar FTL’den? Peki neden anlar bankalardan kredi çekmekten mi yoksa gayrimenkul satın almaktan mı? Sendikal bir oluşuma toptan karşı değil iseniz geçen hafta yazdığınız “Hava-Sen tek başına bir sendika olarak yol alabilir mi? Mantıken alır. Yaşaması mümkün mü? Hiç şans vermiyorum.” cümlenizi kim size sipariş etti? Levent Yılmaz kaptan tarafsızdır, tarafsız olmak zorundadır bunu hala anlayamadınız sanırım. Ayrıca gizli olarak telegram grubuna girerek yapmış olduğunuz araştırmayı başkalarının ağzından yazacağınıza kendi adınıza yazmak size hiç bir şey kaybetttirmez. 3
    • FTL 26 Şubat 2018, Pazartesi 01:50:26 Ali Kemal Tatlıbal ne anlar FTL’den? diye yazmışsınız. Bu çok saçma. Sendika başkanı anlamayacak da kim anlayacak? Anlamadığı konuda personelin hakkını nasıl savunacak? Komik olmayın Ali bey. 3
  • Av. Kamil 26 Şubat 2018, Pazartesi 00:26:13 Duyduğum kadarıyla , THY yönetimi havasen hakkında hiç iyi şeyler düşünmüyor. Yönetimden güçlü bir cevap yakında gelecektir. Ayrıca heryerde broşür dağıtıp yok şu anayada yok bu kanun diyen ve kendini hakim,savcı yada avukat sanan arkadaşlar . Bu ülkede OHAL var birde KHK var, iki kanun maddesi okuyunca havaya girmeyin lütfen. 20
    • Kamile 26 Şubat 2018, Pazartesi 09:19:25 Yaptığın çok ayıp. Aklın sıra tehdit mi ediyorsun ? Demek ki korku dağları sarmış. OHAL ile tehdit eden bir zihniyet acınacak haldedir. THY yönetimi ise kucağındaki sendikayı elbette kaybetmek istemez ama kendisi kucağa oturacaktır. Paşa paşa... 1
    • Boş beleş bir yazı 26 Şubat 2018, Pazartesi 09:28:16 Sarı sendikayı savunmak için nafile çabalar bunlar.Havasen belli ki çok korkutmuş. 3
    • ••• 26 Şubat 2018, Pazartesi 10:55:49 Şirketten beklenmesi gereken açıklama “hiçbir sendikaya üye çalışan istemiyorum” demektir.Şirket bize sendika tavsiye edemez.Yöneticilerde pek tabiki şirketin tarafında olacaktır,asıl onları frenlemesi gereken sendikadır.Bu kadar hak kaybına rağmen bu yüzsüz tavır devam ederse,en sonunda tek suçlu biz üyeler olacağız galiba, 2
    • komik olmayın 26 Şubat 2018, Pazartesi 11:01:12 hava'iş in savunulmaya ihtiyacımı var ki gayet şeffaf görmek isteyene korkmak derken ? 1
  • Uçuş işletme 26 Şubat 2018, Pazartesi 00:21:23 LEVENT KAPTANIM SİZİ SEVERİZ ANCAK LÜTFEN BU SORUNA BİR ÇÖZÜM BULUNUZ. SESSİZ KALMAYIN VE ELİNİZİ MASAYA VURUN. HAYIRLISI OLSUN. 2
    • Cumulonimbus 27 Şubat 2018, Salı 19:58:17 Aloo buyrun, Levent mi, Uçuş İşletme Başkanı mı, kim?? Yok kardeşim böyle birileri burada yanlış numara... 0
  • THY 26 Şubat 2018, Pazartesi 00:19:30 Bu yazınızdan şunu anlıyoruz ki , tüm bu sendika kavgalarının sonunda ,tam da yeni havaalanı açılırken ,ülkemizin göz bebeği THY ye bir darbe vurmaktır. Ve şayet böyle bir şey olursa ,sorumluları elbet ceza alacaktır. 11
    • ... 26 Şubat 2018, Pazartesi 09:48:06 mevzu THY değil hacı "çalışan hakları" 1
    • :) 26 Şubat 2018, Pazartesi 21:46:34 Size günaydın da desek İyi günler de desek, Ya şu adres neresi hemşerim de desek Siz yine aynı şeyi anlayacaktınız!!!!!!!! Leb demeden , kurufasülye anlıyosunuz .... 0
  • Ah FTL 26 Şubat 2018, Pazartesi 00:15:55 Sayın Ali kıdık çok doğru bir noktaya parmak bastınız ,bu havasen ciler hep FTL den dem vuruyor ,ancak bu ftl tüm avrupada uygulanıyor(2019 Türkiyede tam sürüme geçilecek) ve shgm tarafından onaylandı ,şirketler bundan daha kısıtlayıcı olabilir mi? Hayır ,peki daha az kısıtlayıcı olabilir mi? Evet . Peki hava işle bunun ne ilgisi var hiç. Sadece bazı kısıtlamalarda işçi lehine iyileştirici olabilir o kadar . Yapılan tüm şikayetler sendikaya mal ediliyor ama aslında tüm itirazların ilk adresi THY yönetimidir. 16
    • .... 26 Şubat 2018, Pazartesi 10:58:42 İlk adres yönetimse size ne gerek var.Kapatın bütün sendikaları hepimiz önümüzü görelim.En azından beklentiye girmeyiz. 1
  • TK1 26 Şubat 2018, Pazartesi 00:09:10 ALİ BEY ,HER SATIRINA İMZAMI ATARIM. ÇOK GÜZEL BİR YAZI. 18
    • TK2 26 Şubat 2018, Pazartesi 10:59:54 İmzayı sana atıyorlar haberin yok.Gözünü aç biraz etrafına bak neler oluyor,değişiyor diye. 2