Sivil Havacılık Okulları: Hayalleri Kararan Çocuklar (2)
26 Eylül 2016 Pazartesi, 00:00:07 / Toplam : 47 yorum
Çok beğenilenler
Philippe Bruggisser
26 Eylül 2016, Pazartesi 02:28:31
Çetin Bey sizin işten atılmanızın iki sebebinden biri olan Qualiflayer kepazeliğinin şahitlerinden biriyim ben.O dönemin THY yönetimi Ankara'daki birilerinin talimatıyla Swısaırin kuyruğuna takılmışlar ve karşı çıkanları engizisyona tabii tutuyorlardı. Kendisini bir bok zanneden Minik İsviçrenin kuyruğuna takılmak gerizekalılığın daniskasıydı ve o dönem THY yöneticileri bu yanlışın bilincinde değillerdi. Sizin gibi basiretli birkaç kişinin muhalefetine rağmen bu işi zorluyorlardı. Ama sonuçta bu ittifak gerçekleşmedi ve SWISAIR battı.Hatırlarsanız o tarihlerde makamınıza gelmiştim.Çalışma Odanızdaki bir kabak kafalı adam portresi dikkatimi çekmiş ve bu kim diye sormuştum. Siz de babam demiştiniz.Ben şaka yapıyorsunuz deyince, anamı belleyen! babam olmaz mı?diye sormuş, sonra o kişinin Qualiflyer Başkanı Philippe Bruggisser olduğunu, portresini ittifaka olan muhalefetinizi canlı tutmak için duvara astığınızı ve görevde olduğunuz sürece bu ittifaka muhalefet edeceğinizi açıklamıştınız161
cvp P.B....
26 Eylül 2016, Pazartesi 10:14:53 Yaşandı, bitti.Sonuçta THY bir Sabena olmadı.Önemli olan bu. Teşekkürlerimle.90
cevabacevap
26 Eylül 2016, Pazartesi 10:35:42 Evet sizin gibi sağduyulu ve vatansever insanların sayesinde THY bu ittifaka girmedi ve SABENA gibi batmadı. Bu arada milyonlarca dolar çarçur edildi. Benim bu zararlara ilişkin bir raporum da örtbas edildi.Nedense eski dönemin yanlışlarına mal bulmuş mağribi gibi saldıran AKP li yönetim, bu konuyla hiç ilgilenmedi.100
CVP cevaba c..
26 Eylül 2016, Pazartesi 11:30:01 konu AKP yönetiminin ilgileneceği bir konu değildi bana göre.Eğer bana " yüz kızartıcı bir nedenden ötürü atıldığım " yazılmasaydı ( ki bu ilk değildi) bu konuya hiç değinmezdim. Unutmak en iyisi.70
cvpcevabacvp
26 Eylül 2016, Pazartesi 15:32:33 Biz o dönemlerde yeni ayrılmıştık Thy' den.Çetin işbirliğine karşı çıkan sağduyulu vatanseverleri çok iyi tanır.bir çırpıda sayabilir hepsini(?).Vakıa O iş bittikten sonra işin mimarları bile karşı olduklarını söylüyorlardı ama İş yapılırken kimse karşı değildi. Aynen bu günkü gibi korkudan ağzını açmıyordu kimse.70
CVP cvpcevabacvp
26 Eylül 2016, Pazartesi 15:38:56 Rica etsem asıl konuya, yazıya dönsek nasıl olur acaba. Çetin40
Hasan Ökçüntekle
26 Eylül 2016, Pazartesi 13:05:15
Çetin Bey Merhabalar,
Geçen hafta Ali Bey'in yazdığı yazı ile biz Sivil Havacılık mezunlarının sesi olduklar kendileri ve bu hafta da bu konuya sizin de eğiliyor olmanız bizleri ziyadesiyle mutlu ediyor ve umutlandırıyor. Biz gerekli yerlere sesimizi ne yazık ki yeterince duyuramuyoruz. Bu konuda siz ve sizin gibi değerli ağabeylerimizin yardımına ihtiyaç duyuyoruz. Umarız bu konuya işler daha da kötüye gitmeden bir el atılır ve haklar hak sahiplerine teslim edilir. Bu konu üzerinden durduğunuz için teşekkürlerimi lütfen kabul ediniz. Saygılarımla101
CVP Hasan Ök...
26 Eylül 2016, Pazartesi 13:10:02 Rica ederim.Bu nedenle bu köşeleri işgal ediyoruz. Bu arada benin öngörülerimden değişik görüşleriniz ve proje uygulama yöntemleri aklınızda varsa veya gelirse lütfen benimle paylaşınız. ( [email protected])60
Hasan Ökçüntekle
26 Eylül 2016, Pazartesi 13:38:27 Halihazırda bir projem bulunmamakta fakat siz büyüklerimizin elimizden tutması halinde bu konuda bence Öğrenci-Mezun-Okul-Özel şirketler-Otorite bağlamında tıpkı uçak teknisyenlerinde olduğu gibi bir mutâbakat sağlanabileceğini öngörüyor gibiyim. Düşüncelerimi bir proje haline getirip sizlerle paylaşacağım. İlgi ve alakanız için teşekkür ederim.00
Tüm yorumlar
Narin erden
08 Eylül 2018, Cumartesi 12:08:50 Benim kızım pilot olmak istiyor 8.sınıf öğrencisi istanbulda yaşıyoruz hangi liseye gitmesi gerekir 00
Mert
01 Temmuz 2018, Pazar 14:07:11 Bir sey sorcam, Ben Hava yolu sirketlerinde kabin memuru olarak calismak istiyorum da bunun icin Meslek yüksekokulu’ nda onunla ilgili bolum mu okumak lazim yani zorunlu mu? 00
CVP MERT
01 Temmuz 2018, Pazar 17:10:17 2016 YILINDAKİ YAZIYA GÖNDERDİĞİNİZ YORUM DİREK O YAZININ ALTINA GİRER. TESADÜFEN GÖRDÜM. HAYIR LİSE MEZUNİYETİ YETERLİDİR.10
(OSCAR GOLF)
01 Ekim 2016, Cumartesi 23:12:25 VAKIF ÜNİVERSİTELERİ KAR AMAÇLI OLARAK BU BÖLÜMLERİ AÇIYORLAR.TECRÜBELİ HAVACILIĞI BİLEN KADRO YOK.KENDİ KADROLU HOCALARI BRANŞLARI OLMAMASINA RAĞMEN HAVACILIK BÖLÜMLERİNE BAŞKAN VE PROGRAM SORUMLUSU YAPIYORLAR.İŞ BAŞTAN YANLIŞLARLA BAŞLIYOR.
ZATEN MESLEK LİSELERİNDEN GELEN ÖĞRENCİLER TAM DONANIMLI GELMİYORLAR.LİSANLARI YOK.
YÖK BU BÖLÜMLERİ AÇTIRIRKEN OKULLARA ELİNDE HAVACILIK LİSANSLI-SERTİFİKALI EN AZ 10 YIL TECRÜBELİ ÜNİVERSİTE MEZUNU ÖĞRETİM GÖREVLİSİ VARSA MÜSAADE ETMELİ.(ŞU AN İÇİN TÜRKİYEDE BÖYLE BİR ALTERNATİF YOK İŞ SEKTÖRDEN EMEKLİ ÜNİVERSİTE MEZUNLARINA DÜŞÜYOR) 4 YILLIK HAVACILIK BÖLÜMÜ MEZUNLARINDADA TECRÜBE YOK,ONLARDA ÜCRET ŞİRKETLERDE ÜNİVERSİTELERDEN DAHA İYİ OLDUĞU İÇİN DİREKT HAVACILIK ŞİRKETLERİNE BAŞVURUYORLAR ÇÖZÜM :ÜNİVERSİTELER GEÇİŞ DÖNEMİNDE BU EĞİTİMİ SEKTÖRDEN BU İŞİ BİLEREK GELENLERE BIRAKMALI.. İŞTEN ÇIKARAK 2 SAAT DERS İÇİN ÜNİVERSİTEYE GELEN DERS SAAT ÜCRETLİLERDEN VAZGEÇMELİ.SEKTÖR İHTİYACINA GÖRE YENİ DERS PROGRAMLAR YAPILMALI.YÖK BU İŞE EL ATMALI20
cvp oscar...
02 Ekim 2016, Pazar 18:39:31 Haklısınız. YOK bu konuda SHGM'lüğü ile birlikte hareket etmeli.00
SHUİ HOCASI
01 Ekim 2016, Cumartesi 11:49:05 Değerli öğrenciler ilerki yıllarda üniversitelerde Akademisyen olarak çalışmak istiyor iseniz o zaman tercih edin aksi halde hiçbir havacılık işletmesinde üst düzey bir pozisyonda çalışamayacaksınız!
Nede mi?
O kadar ODTÜ İTÜ BOĞAZİÇİ mezunu varken idari kadrolarda bulunamazsınız çünkü hiçbir havacılık üniversitesinde yabancı dil doğru düzgün öğretilemiyor. Uygun Akademisyen temin edilemiyor. Bu nedenlerden dolayı sektördeki işletmeler sizlerin havacılık bölümü mezunu olmanızı pek umursamıyor.
Gitmeyin bu bölümlere!!!
30
Havacılık Lisesi
30 Eylül 2016, Cuma 17:07:59 Havacılık Liselerini kripto FETÖcüler yönetiyor. Bu konuya niye değinmiyor Airporthaber00
ALAN RAZI AMA VEREN RAZIMI BİLİNMİYOR
29 Eylül 2016, Perşembe 12:03:24 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir.00
cvp alan razı...
29 Eylül 2016, Perşembe 12:53:14 Yorumunuz konumuzla ilgili olmaması ve de içinde isim geçmesi nedeni ile yayınlanmamıştır. Özürlerimle.02
Kök sebep
28 Eylül 2016, Çarşamba 19:58:07 Bu işte kök sebeplerden biri akademik eğitim ile meslek lisesi eğitiminin ayrı tutulmaması. Meslek liseleri akademik kurumlar değildir çünkü sektöre eleman yetiştirir. Elemanlar işlerinde pişer ve buna genç yaşta başlanır. Üniversite ise akademik bir kurumdur ve işlevi farklıdır. Bugün Türkiye'de 10 dan fazla üniversite olmaması gerek. Hepsi lise gibi çalışıyor.10
cvp kök..
28 Eylül 2016, Çarşamba 22:32:23 haklısınız. Senelerce önce bunu düşünmüş ve bu nedenle S.H yüksek okulu 3 veya 4 sınıf öğrencilerinin THY' de bir ders yılı süresince iş başı eğitimi formatında çalışmalarını istemiştik.20
Kök sebep (2)
30 Eylül 2016, Cuma 22:32:43 Peki ortaya çıkan bu durum, yani akademik ile mesleki eğitim karışıklığıni nasıl çözebiliriz? Bence, universitelere bağlı meslek yüksek okulu olmaz. Meslek Üniversitesi gibi saçma sapan bir yapı oluyor. Meslek lisesi olmalı 17 yaşına gelmeden stajlar vasıtasıyla elemanlar sektöre adım atabilmeli. Pilotluk dahi böyle. 26 yaşında bir hanım Easyjet'e kaptan olmuş BBC de haberi vardı. Açıp okuyabilirsiniz sitelerinde. Üniversite okuyup başlasa bu mümkün değil. Üniversite etiketi hem külfet, hem maliyet, hem de vakit kaybı. Yazık günah velilere de, gençlere de. Akademik yayın sayısı çok az. Çoğu kurum aslında üniversite değil. 00
leman
28 Eylül 2016, Çarşamba 11:09:44 bu konu uzerinde bu kadar acik ve net sekilde 2 haftadir durmussunuz iyi hos bu acik net kaleminizi ise alimlardaki yas kriteri konusundada acik acik belirtseydiniz keske cetin bey.yaziyi okuyan hickimse birsey anlamamis yazdiginiz yazidan10
cvp leman
28 Eylül 2016, Çarşamba 14:45:22 yazıya bir kez daha bakıp size öyle cevap vereceğim. Arkadaşlar kendi görüşlerini desteklemeyen yazılara uzak duruyor.Anlaşılmamada bunun rolü var mıdır sizce?00
THK'zede
28 Eylül 2016, Çarşamba 09:48:31 Hayalleri karartılan karartılmaya çalışan kişiler olarak bu ve benzeri tüm yazılara baktıkça okudukça canımız acıyor 36 ay mağdurları olarak lütfen bizim de sesimizi duyun duyurun yardımcı olun.Emeğinize sağlık teşekkürler.00
CVP THK' zede
28 Eylül 2016, Çarşamba 14:47:52 Bir konu ile ilgili yazı yazmak için o konunun detaylarına vakıf olmak gerekir. Lütfen beni bilgilendiriniz. ( [email protected])00
inanıyormusunuz?
27 Eylül 2016, Salı 09:39:07 kuzum siz SHGM'nün bunu okuyacağına ve konuya eğileceğine inanıyormusunuz? Buralarda sizden akıllı biri diye bahsederler.22
CVP İNANIYOR..?
27 Eylül 2016, Salı 09:45:51 KISSADAN HİSSE
GÜZELİM ORMAN YANIYORMUŞ.AĞAÇLARIN ARASINDA YUVALARI OLAN TÜM HAYVANLAR KAÇARKEN BİR SERÇENİN ORMANIN HEMEN YANINDA BULUNAN GÖLETE GİDİP MİNİK GAGASINI SU İLE DOLDURUP YANAN AĞAÇLARIN ÜZERİNE GAGASINDAKİ İKİ DAMLA SUYU BIRAKIP TEKRAR GÖLETE UÇTUĞUNU GÖREN DİĞER HAYVANLAR " YAHU SEN APTAL MISIN İKİ DAMLA SU İLE ORMANDAKİ YANGIN SÖNER Mİ? DİYE SESLENMİŞLER.
MİNİK SERÇENİN CEVABI" BEN DE BİLİRİM Kİ SÖNMEZ AMA YİNE DE BEN ELİMDEN GELENİ YAPIYORUM"120
Beyin
27 Eylül 2016, Salı 17:07:24 Kuş beyni olabilir mi?03
cvp beyin
27 Eylül 2016, Salı 18:50:15 akıllı sizseniz ben kuş beyinli olmaya razıyım.00
Kıssadan hisse
28 Eylül 2016, Çarşamba 07:12:46 Size değil kıssadan hisseye değindim.00
CVPCVPSENDİMEN
29 Eylül 2016, Perşembe 09:54:54 KİMSENİN SİZİN KÜLAHINIZA BİR ŞET ANLATACAĞI YOK. ÇELEBİNİN BU OKULU NEDEN YAPTIĞINI ÇOK KİMSE BİLİYOR. SONUÇTA ÜLKEYE VE GENÇLERE FAYDALI BİR İŞ YAPILDI.ŞİMDİ O YAPITIN ÜRÜNLERİNDEN NASIL İSTİFADE EDİLECEĞİNİ DÜŞÜNMEK GEREKİRKEN ZIRVALAYIP DURUYORUZ.NEREDE İSE NEDEN YAPTI Kİ DİYE ÇELEBİ'Yİ SUÇLAYACAKSINIZ. İŞTE BU AYIP.00
ötsene bülbül
26 Eylül 2016, Pazartesi 21:39:09 Ötsene Bülbül.
Bu günkü yönetimi şu veya bu nedenle tenkit etmekte üstünüze yok. Şu Swissair işbirliğini ve de sözüm ona kovulmanıza neden olan ruhsat işini bir anlatsanız da o dönemdeki toz kondurmadığınız ama tek doğrusu sizi silkeleyip atmak olan o yönetiminizin nasıl olduğunu anlasak. İsterseniz Star Alliance ile Qualiflayer’ı karşılaştırın.
Hadi bülbül.
05
cvp ötsene b...
27 Eylül 2016, Salı 09:54:11 Karga Bülbülü Ötmeğe çağırmış. Ötelim bari. Ancak sizin ötüşünüzle benimki aynı olmaz. Siz benden 15- 16 sene önce olanları soruyorsunuz. Cevap vereyim. Qualiflayer’a oluşumdan kısa bir süre sonra mantığım karşı çıktı. Sonuna kadar, iş birliği noktalanana kadar da karşıydım. Ve bu karşı çıkışı imzasız mektuplarla kimliğimi saklayarak , dedikodu türünde yapmadım. Başta sizin bu günkü yönetiminiz olsaydı acaba buna tüm süreç boyunca karşı çıkabilir miydim. Beni konuştururlar mıydı? İlk çıkışı yaptığım anda kapı dışarı edilirdim.İŞTE ŞİMDİKİ YÖNETİMLE ESKİ YÖNETİMİN FARKI.. Star Alliance ile Qulaliflayer’ı karşılaştırmaya gerek yok. Biz ruh hastası değiliz. Star Alliance ile birlikte THY’ nin müşterek başarısı bizi memnun eder. Şirket genelinde kabul gören bu tür projeler karşı çıkanları öğütür ve ezer. Qualiflayer ise THY’ de bir tek beni yıprattı. Şimdiki dönemde bu olsaydı bilmem kaç yüz kişiden fazla insan atılırdı. ( Lokantadaki garson ve yakın iş ilişkisi nedeniyle(?) boya atölyesinde görev yapan teknisyen dâhil ) İŞTE BU SİZİN YÖNETİMİNİZLE ESKİLERİNİN FARKI. İSTERSENİZ BUNA “ İNSANLIK “ FARKI DA DİYEBİLİRSİNİZ. Evet; beni atmakla doğru iş yapmışlar. Sağ olsunlar. Bana altı ay daha dayansalardı sizin yönetiminizin eline kalırdım. Onlar da zaten beni iki ay sürmez mezun ederlerdi. İşte o zaman hazmedemez hatta çökerdim. Siz amatörsünüz. Kuş türlerini iyi tanımadığınız belli. Bu Bülbül sizin istediğiniz ses tonu ile ötmez. Sesi kendine özeldir. ART NİYETLİLERİ RAHATSIZ EDER.70
CVPCVPsendi..
27 Eylül 2016, Salı 11:13:58 külahınızın örttüğü başınızın içindeki organa bir şey anlatmanın zor olduğu belli. Öyle veya böyle Çelebi bu okulu yaptı. Hem de eksiksiz. İki dönemin ilk üç sıradaki mezunlarını Çelebinin istihdam ettiğini düşünüyordum.Bu konuda kimse bir bilgi vermedi.20
Sendimen
26 Eylül 2016, Pazartesi 21:01:14 Erzincan Sivil Havacılık Yüksek Okulu ikinci mezunlarındanım, çelebi hava servisi tarafından ilk üçe MT programı vaat edildi fakat daha sonra MT programı için kimseyi almayacaklarını açıkladılar. Yanlış bilmiyorsam beş veya altı mezun memleketlerindeki havalimanlarında çalışıyorlar. Şirketin bakış açısını bilmiyorum ama yeni mezunlar öyle açılmış kucak veyahut yüksek ünvan, maaş gibi beklentileri yok. Yeni mezunların beklentisi istihdam ki bu istihdamın şartları haftada tek gün izin asgari ücretten hallice maaş. Özel sektörde durum bu, THY uzman alıyor şu aralar mesela, seni adam yerine koyup başvurmana bile izin vermiyor. Kamuda durum ise kpss-yds puanıyla müfettiş olabilecek insanlar sivil havacılık mezunu ise devletin gözünde bir hiçler neden alan sınavı, puanı yok. iki yılda bir sınava girip milyonda bir atamayı bekleyecek... Asla ne liseli, ne kursu, ne yüksek okulu ne üniversitesi, havacılık dedi mi koşar adım uzaklaşın.42
CVP sandimen
26 Eylül 2016, Pazartesi 22:48:41 İfadelerinize fazlası ile üzüldüm. Çelebi ilk mezunlara teklif götürüp ilk üçe giren öğrencileri / mezunları kadrosuna almıştı. Ve bizler ( Ben eski Çelebiliyim aynı zamanda ) bundan gurur duyuyorduk. 2012' de ayrılmış olmama rağmen ben bile konu oldukça bundan bahsediyordum hep. anlattıklarınız Ali Kıdık beyin yazısının ve de ondan esinlenerek yazdığım bu yazıda değindiğim konuda mutlak bir şeyler yapılmasının gerektiğini ortaya koyuyor.Sivil havacılık ile ilgili hissettiklerinize ziyadesi ile üzüldüm. SHGM/ Öğrenci/ Okul ve Sektör birbirinden o kadar uzak ki. İnşallah aklı selim galip gelir.70
cvpcvpsend..
26 Eylül 2016, Pazartesi 23:06:45 Çelebi o okulu sivil havacılığa hizmet için mi açtı. külahıma anlatsınlar.40
BRAVO
26 Eylül 2016, Pazartesi 16:56:18 güzel ve gerekli bir konuya değinmişsiniz.elinize sağlık. bu tür şeyleri düşünen kimse yok ortada. herkes kendi işi ile meşgul.on sene önce başladığınız işi bu gün de düşünebilmeniz ve çözüm aramanızı takdir etmemek mümkün değil.yorumları okuyorumda size fikren yardımcı olabilecek birilerini göremiyorum. Bu da sektörün egoistliğini gösteriyor bana göre. Çok yaşa ve iyi yaşa41
cvp bravo
26 Eylül 2016, Pazartesi 17:03:35 teşekkür ediyorum. size de uzun ve sağlıklı bir yaşam dilerim.00
Çetin Aga..
26 Eylül 2016, Pazartesi 11:41:35 Bize yöneticilerimiz tarafından anlatılanla sizin söyledikleriniz hiç uyuşmuyor. Ortada ruhsat falan yok. Bir toplantıda dile getirilmiş olabilirsiniz.bunu ruhsat aldık diye ilan etmek sizce hangi ahlaka uygun.türk hava yolları o ruhsatı almış olsa iftiharla ilan ederdi.Övünülmesi gereken büyük bir iştir. Ve de sizin unvanınızı aşan bir iştir. TGS' nin kuruluşundaki gazete kupurlerini okuyun. Edepli olmak gerek.Bana kalırsa bu konuda doğru yapılan bir iş var. O da sizi kovmaları.06
CVP çetin Ağa
26 Eylül 2016, Pazartesi 12:24:48 Bu güne kadar hiç bir yerde “THY’na A grubu ruhsat’ı ben aldım” sözünü kullanmadım. Ancak buna vesile oldum sözünü söylemeğe hakkım olduğuna inanırım. Yapılan İş beni aşar mı? Makamlara orayı işgal edenler hayatiyet verir. Demek ki konunun en azından takipçisi olmak beni aşmazmış. THY’ de bu konuyu yaşayanlar ağzını açmadıkları için ben fazla konuşmaya gerek duymuyorum.
Yöneticileriniz size doğru söylememişler. THY bu ruhsatı aldı. Övündü övünmedi bilemem. Ben ortaklıktan ayrıldıktan sonra 3 ncü kuruluşlara hizmet vermeğe de başladı. Sonra vazgeçtiler ve de ruhsatı iade ettiler. Bu da Ankara’dakilerin isteğidir herhalde. APH resim yayınlamıyor. ( Soracağım ) Yayınlasa ruhsat resimlerini göndereceğim. Ve de ruhsat orijinallerinin şu anda THY’ de hangi ünitenin hangi dosyasında bulunduğunu da. Her ne ise. Birincisi benim atılmamın ne denli doğru olduğunu değerlendirecek kişi siz değilsiniz. Rahmetli babam Müslümanlığın şart 6 derdi. Altıncısı “ Haddini bilmek “ Diğer 5’i kadar da önemli olduğunu söylerdi. Beni edebe davet edenin buna dikkat etmesi gerek. Ayrıca yazının ana konusu bu değil.
60
ruhsatsıza bilgi
26 Eylül 2016, Pazartesi 16:02:01 Siz kimsiniz? Yöneticileriniz kim? Bilmiyoruz ama art niyetli ve bilgisiz olduğunuz kesin.Bir de edepsizlik var tabi. O da sizin gibilerin nişanı olmuş zaten. Ama hala ruhsat yok diye iddia ediyorsan adresini ver sana AKP li yönetimin iptal ettiği ruhsatı rulo yapıp gönderelim.90
Ekmek ve şartlar
27 Eylül 2016, Salı 17:15:00 Bu kadar adet şart yeterli olmuyor demek ki? Yeni şartların oluşturlma zamanı geliyor. Çünkü ilk olan ekmeğe oluyor.00
cvp ekmek ve ş...
27 Eylül 2016, Salı 19:02:02 siz ne yapmak istiyorsunuz anlamadım. 3 dk ara ile aynı ıp ( 188.....29 ) ile değişik rumuzlu 2 yorum. İnanılmaz beceriklisiniz bir de bu yorumda ne demek istendiğinizi anlatsanız. şimdi inandım Kuş beyni olabilir.00
iki kelime
26 Eylül 2016, Pazartesi 10:05:44 sonsuz teşekkürler30
EKŞİBİLAL
26 Eylül 2016, Pazartesi 02:06:22 Yazının sonunda haklı olarak"Bu karmaşada bu iş için vakit ayırabilirlerse tabii." demişsiniz.Doğru Karmaşa var, istenirse vakit de bulunur.Ama hepsinden önce niyet olmalı. Ama iyi niyet. Sonra cesaret. Çünkü, torpile bağlı kadrolara alışılmamış kriterler getirirseniz, sizi oraya oturtan ağa babalarınızın canını sıkarsınız.Ne gerek var? Gençler iş sahibi olacakmış? Hangi gençler? AK gençliğin böyle bir sorunu yok. Gerisini salla gitsin.60
cvp EKŞİBİLAL
26 Eylül 2016, Pazartesi 12:43:18 AKP gençliği YHY' de çalışanlardan ibaret değil.Ayrıca ne olursa olsun gençliği bölmemek gerek. bu bölünmeyi kendileri arzu edenler de bir gün yapılan hatayı anlayacaklardır.İnşallah o gün gelir ve ayırım yapmadan Türk Gençliği sözünü kullanırız.Bilal beyin konu ile ilgilenip ilgilenmeyeceğini bilemiyorum. Üst makamdakilerin beni muhatap alıp görüş vereceklerini zannetmiyorum.Tabii kendilerinin bileceği iştir. Ben hatırlatma yapmış olayım o kadar.60
Sivil Havacılık Okulları: Hayalleri Kararan Çocuklar (2)
26 Eylül 2016 Pazartesi, 00:00:07 / Toplam : 47 yorumÇok beğenilenler
Tüm yorumlar