15 Aralık 2014 Pazartesi, 00:00:17 / Toplam : 53 yorum
Çok beğenilenler
No Go
15 Aralık 2014, Pazartesi 10:04:24
Sayin Kidik einize saglik fakat No Go konusunda ben de olabilir rumuzlu arkadasimiza katiliyorum. Havacilik her ne kadar regulasyonlara bagli olarak yapilsa da sirketler kendi kalite standartlari geregi bazi durumlarda daha kati davranabilir. Mevzuat bir ucagin bazi arizali parcalarini HOLD'a almasina izin verse de ucagini asla HOLD item ile ucurmayan havayollarinin mevcut oldugu gibi.142
soylemeyin
15 Aralık 2014, Pazartesi 20:29:42
siz temel kotil'in "çevresindekiler gibi onu okşayıcı sözler söylemeyin"
siz hamdi topçuyu, lütfi elvanı, havuzcu müteahitleri, tayyip beyi, binali yıldırımı okşayıcı sözler söyleyin, ki bizler de bu adam şaşırmış mı noolmuş demeyelim...102
Tüm yorumlar
boşversene
22 Aralık 2014, Pazartesi 20:37:59 Ya Temel bey, nasıl yöneticilik bu. Yönetici adam sistem kurar, iş tıkır tıkır işler. Sende sadece denetlersin, ödül veya ceza verirsin. Nedir bu beni gecenin hangi saatinde olursa olsun arayın lafları. 20 sene önceki yönetici tipi mi kaldı Allah aşkına. Tabi sistemi kurmak içinde bu işe uygun bilgili, görgülü, donanımlı, cesur yöneticlere ihtiyacın var. Sen etrafına doldurmuşsun iş bilmezleri, sadece emir alan ve aldığı emiri aşağıdakine yarım yamalak anlatıp size gelip arzeden tipte yönetici değil, işinin patronu yönetici lazım. Ama sen bile bu saydığım vasıfta değilsin ki, öyle yöneticin olsun. Gerçi sizin gibiler o tip adamları barındırmazlar, sana alternitif olmasın diye. Velhasıl Temel bey, sizin kafadan ne köy olur ne kasaba...00
Dost
20 Aralık 2014, Cumartesi 21:35:13 Şirket içi atılan bir emailin bir yazar tarafından kamuoyu önünde eleştirilmesi uygun değildir.
Ebola ile ilgili söylenilenlet gaf kapsamına girer,eleştirilebilir zira bir TV röportajında söylenmiştir.
Ayrıca Easjet veya rynair'de genel müdürün crp telefonu tüm kabin personelinde mevcuttur ,zaman zaman arayıp bilgi verip uçağı gribinden ettikleri olur.Bu tarz , frontliner (en uç personel) 'e direk olarak diyalog sağlanmasına ,yöneticilikte "hands on approach" olarak bilinir.Birimler üzerine etkisi büyük olur fakat yüksek takip ve sabır gerektirir
00
acaba
20 Aralık 2014, Cumartesi 12:57:20 Tgs ye alım varmı bilen yardımcı olabilirmi ??00
Android Uygulaması
20 Aralık 2014, Cumartesi 07:48:35 Sanal ortamda hafiye ithaminda bulunan kişi hakkinda pazartesi günü cumhuriyet başsavcılığına suç duyurusunda bulunulacaktır. Saygılarımla.10
acaba
20 Aralık 2014, Cumartesi 01:39:06 TGS ye alım varmı bilen varsa söylesin lütfen ??00
Tk crew
19 Aralık 2014, Cuma 23:05:52 Temel bey,kabin ekibine yakin duran,mutevazi,iyi niyetli bir yoneticidir ve kendisi herseyden once bir akademisyendir.Yazdigi dosthane mailde asla bir art niyet goremedim.Insanlarin yuzlerinde maskelerle gezdigi bir donemde bile Temel beyin bu kadar samimi davranabilmesi bile sasirtici gelirken....siz hala neyin elestirisindesiniz?01
?
19 Aralık 2014, Cuma 20:16:37 sadece thy'mi tüm sivil havacılığı yönetiyor. birgün yaptıklarınin kokusu çıkacak.
00
Adamın işi bu
18 Aralık 2014, Perşembe 17:53:39 Ya sadece siz TK'i kokpitte hafiye tuttuğunmu sanıyorsunuz?Adamın her departmanda mutlaka ajanı var.Şirketi böyle yönetiyor...Stili bu.Ve asla ve asla ona gelen ilk bilgiyi ağzınla kuş tutsanız değiştiremezsiniz.O bilgi ona gore doğrdur.O yanlış bilgiyi getiren kişi dahi ya pardon ben yanlış değerlendirmişim dese dahi Temel'in görüşü değişmez.00
sn temel
18 Aralık 2014, Perşembe 13:20:01 sayın temel koku başka bi yerlerden de gelebilir.bi araştırın bakalım yağcı iki yüzlü kişiler mesela sizden gözüküp aslında inancı bile olmayanlar bunlar...gerci bir atasözü var ama burda yazarsam yorumum yayınlanmaz..00
iPhone Uygulaması
18 Aralık 2014, Perşembe 13:10:25 Sn.Ali Gıdık, konuyla hiç ilgisi yok ama bilginiz olsun: Thk Üniversitesi öğrencilerden ,Şubat ayında ödenmesi gereken bahar dönemi öğretim ücretlerinin (öğrenci bilgi sistemi yenileme bahanesiyle)Ocak ayında ödenmesini istiyor.Yorumu takdirlerinize bırakıyorum.10
CVR
18 Aralık 2014, Perşembe 09:31:41 Temel Bey'in (CVR) Cockpit Voice Recorder ları da Kim ne demiş amaçlı dinlediği ve dinlettiği çok iyi biliniyor. CVR bir tek Türkiye'de bu amaçla kullanılıyor ve bu kullanım uluslararası kurallara aykırı.10
KÖTÜ KOKU
18 Aralık 2014, Perşembe 09:12:49 TEMEL BEY, KÖTÜ KOKU ETRAFINIZDAKİLERDEN YANİ HAK ETMEDİKLERİ MAKAMI İŞGAL EDENLERDEN GELİYOR. TEMİZLİĞE ORADAN BAŞLAMADIKÇA KOKU KALIR. FYI00
L.Y
17 Aralık 2014, Çarşamba 23:55:42 Temel bey, yaşadığı durumu, THY personeliyle mail ortamıyla paylaştı. Olumsuz durumu gayet güzel ifade ederek anlattı ve ilgili hususa daha fazla özen gösterilmesini rica etti..Boş boş yorumlarla bu siteyi meşgul ederek konu nerelere getiriliyor , konuya sadık kalmayı hala öğrenemediniz gitti...11
L.Y ye
18 Aralık 2014, Perşembe 18:09:31 Canım benim! Rica etmek demek yanlış olur. Zira bu konu ile alakalı toplantılar yapıldı, görevler verildi ve ikazlar kabine yapıldı. Bu artık yapılan ricanın yerine getirilmediğinin, o Gnl md yr ve KHB nının bu işi tabiricaizse kotaramadığın ve temel beyin siz yapmıyorsanız KA ne veriyorum UTANIN ! demesinin yönetici katındaki lugatıdır. Elbet işi yardımcısına verecek oda altındaki KHB Nevin e verecektir. Ama mailde ki ifade , yazı bile olsa o ses tonu ve ikazı sesli hale getirmektedir. Tepede rüzgarlar sert eser. Üşütür iş bilmeyeni!00
Hafiye
17 Aralık 2014, Çarşamba 22:52:52 Hafiye 1.
Tuncay Urkmez01
Bence
17 Aralık 2014, Çarşamba 20:44:37 Sayın Kotil Çalışanları Tarafından sevilen bir yöneticidir, ayrıca Gönderdiği email üzerinde tabii düzeltmeler yapabilir yaptırabilir veya emaili göndermeyebilirdi de, ancak hissettiği gibi yazması bence güzeldi11
11 sene geçti
17 Aralık 2014, Çarşamba 18:57:25 11 senedir Temel Kotil havacılığın içine konuldu, ama ne usulden ne teknikten ne mevzuattan hala bihaber. Tek yaptığı Onu o koltuğa getirten A.Gündoğdu'nun ayağının altına muz kabuğu koymak. Ne havacılığı öğrendi, ne kuralları, ne yöneticiliği. Adam gibi adam olamadı, çünkü mayasında yok, toprağında yok. İnsanları iftira ve birbirine düşürmekle işi yönettiğini zannediyor. Aslında yöneticiliği hakkaniyetle değerlendirseydiler, onu orada bir gün bile tutmamaları lazımdı. Ama Türkiyede insanlar liyakate göre değil, başka hesaplara göre yerleştiriliyorlar koltuklarına. Bir kere kabin uçağı kaldırmama veya yere indirme yetkisi kaptandadır, KA nın yetkisinin olmadığını gerçekten bilmiyorsa zır cahilmiş THY nin başındaki kişi. 2.si kokudan dolayı no go olması tazminat gerektirir. 3.sü beni telefonla arayın ucuzculuğunu bırak beyefendi, bunu sırf nefsini tatmin için söylüyorsun. Bir kere seni tlf la arayınca kokular bir anda uçacak mı? Teknik olarak neyi halletmiş olacaksın? 4. O malum konu...33
Android Uygulaması
17 Aralık 2014, Çarşamba 15:59:26 Kotil ve topçu nun ne kadar ciddiyetten ve profesyonellikten uzak olduğu belli. Bu adamlar koca thy yi yönetiyor.arkalarında devlet desteği olmasa çoktan batmıştı thy. Bizim paramızla bize hava atıyorlar33
tarafsiz
17 Aralık 2014, Çarşamba 15:48:51 kimsenin tarafi degilim ama, bu yaziya da tepki gostermeden edemiycem. bir, ucaktaki koku no go item degildir havacilik kurallarina gore, ama bir sirketin genel muduru yolcu memnuniyeti ve sirket hizmet kalitesi anlaminda boyle bir kural koyabilir. iki, dyorki sorumlulugu uzerinden atmis, bir ceo genel mudur yardimcilarina is delege etmeyecekse niye genel mudur yardimcisi calistiriyor. O kadar anlamsiz bir yazi olmus ki, neredeyse arkasinda art niyet aramak gerektigini dusunuyor insan. Hayirdir insallah...31
HTA
17 Aralık 2014, Çarşamba 15:12:41 Yabancı pilotlar almak için bizi artık HTA dan sudan sebep ile elemeyin. 235 lira için İnsaların gelecekleri ile de oynamayın
HTA'da elenen ALMAN HOLLANDA'LI varmı? 500 saatli yabancı için 4000 saatli Türk'ü elemek?
Çok ama çok acı12
Acılı Tost-02
17 Aralık 2014, Çarşamba 15:08:58 uçmama hakkı vardır. Bunu yapamayan amir de kaptan da görevini ve yönergeleri bilmiyordur. Nevin Çolak kim bilmem muhtemelen kabinden, ama Asaf Bora'yı bilirim. Bilmesemde olur diyeceğim karakterde biridir. Benim THY ile alakam yok Pegasus'da uçuyorum. Yazı yazarak havacılığa katkıda bulunmak istiyorsanız size bir tavsiyem var SHT 6 yı bir inceleyein. 3 ay yazı yazabilirsiniz. Örneğin SHT-6 ya göre görevden gelen bir ekip 3 saat üstünden alanda beklerse pass uçamaz ve otele çekilmek zorunda. Ama reelde gerçekleşen şu 3 saat bekleme yaptırılıp sonra görev verilip uçuruluyor. Yani pilotlar ve kabin pass uçamıyor ama görevli uçabiliyor. Başka bir örnek; yönergede görevin ne kadar zaman önce tebliğ edilmek zorunda olduğu, ne kadar zaman sonra uçuşa gönderilebileceği yazmıyor. Bunun için uçuştsn 20 dk önce arayıp uçuşa hazırlanın diyorlar (hemde boş günde). Stand by konuları ise tam bomba. örneğin stand by durumun gece 12 öğlen 12 arası. Planlama sürenin dolmasına 5 dakika kala size 30
Güldüm
18 Aralık 2014, Perşembe 17:41:47 N.çolak kim bilmem kabinden biri galiba demiş acılı tost:) evet. Yeni kabin hizmetleri başkanı. Ama gelir gelmez üstü asafı ve kendini maillere konu etmeyi başardı koku mevzusu ile. Yani bir söz var, kabin için biraz değiştireceği, . "Dün geldi, bugun koktu" tam bu yani. Asıl koku milletin dediği gibi, makamı haketmeyenlerin verdiği koku temel bey! Kadrolaşmanında moku çıktığı için doğaldır bu koku.10
Acılı Tost-03
17 Aralık 2014, Çarşamba 15:08:00 tebliğde bulunuyor yani 1155 de. Ve siz göreve gidiyorsunuz. Yani stand by yazılan zaman görevden yazılmadığı için neredeyse 24 saat görevli durumunda uçuyorsunuz. Size başka bir örnek. Örneğin Ankaraya ekiple yolcu taşıdınız, sonra gaziantep'e ferry gidiyorsunuz. Kabini görevli göstermiyorlar (Nedeni para vermemek ama neyse), bu durumda uçakta yolcu değiller, görevli değiller, ne olarak gelecek bu arkadaşlar? yani Load Sheet 2/4 olamaz, 2/0 olmalı. O zaman kaçak yolcu taşınmış olmuyor mu? vs. o kadar çok gedik varki, siz THY yi yazacağınıza SHGM yi yazın. Bu saçmalıkların ne olduğunu yazın. Sivil havacılığın çıkarttığı yönergelerin tuvalet kağıdı bile yapılamayacak düzeyde olduğunu yazın. Güçlü devlet diye böbürlenen ülkemizin sertifika bile veremeyecek durumda olduğunu yazın. Kotil'e kılıç çekip ben dos doğru yazarım demekle olmaz. Dos doğru gerçekleri yazın.10
İsim / Rumuz
17 Aralık 2014, Çarşamba 14:55:47 Kaptanlar kullanılmaya müsait olabilir12
arnc
17 Aralık 2014, Çarşamba 14:38:50 kesin asker kökenli pilotlardır bu laf taşıyanlar...onlar bu işleri iyi bilirler aman dikkat51
ka/1
17 Aralık 2014, Çarşamba 14:26:06 Kabin de kim 10 bin alıyormuş çok merak ettim? Inanmayın arkadaşlar yok öyle birşey abartıyorlar!!!!22
Hasar tespit
17 Aralık 2014, Çarşamba 14:04:56 Ali bey ,Thy halen olan imajı ve bu yerden inmemeli namına yurt içi ve yurtdışında gösterilen ve birçok medyatık isimle nekadar paralar ödendiğini bilmediğimiz reklam anlaşmaları yapıyor ve bu paralar bu mudilerden bir şekilde çıkıyor. Yöneticileri kar manasında yılda bilmemkaçkere TL üzerinden prim alıyor. Merakım şu! Acaba bu koku maili bu imajı ne kadar etkilemiş, maddi olarak hesaplanabilir bir zarar oluşmuşmudur ve bu mevzubahsi geçen Asaf bey ve Nevin hanım başarıda prim alır iken, bu başarısızlık için sözlü ikaz uyarı haricinde herhangi bir maddi yaptırımla karşılasacaklarmıdır? Yoksa Thy nin devlet şirketi kısmını öne sürüp "yemeyen keriz" düşüncesi ile rahat rahat oturmaya devammı edeceklerdir. Çünkü özel şirketlerde bu gibi hataların elbet bir yaptırım karşılığı olur.32
itiraf ediyorum
17 Aralık 2014, Çarşamba 13:06:17 o kaptan benim!
bütün kaptanları zan altında birakıyorsunuz farkındamısınız? lütfen eleştirdiğiniz insanlar gibi davranmayın
21
nasihatçı
17 Aralık 2014, Çarşamba 11:43:54 insanları yerden yere vurmadan her şeye negatif yorum yapmadan objektif yaklaştıgınıza ne zaman şahit olacagız ey airportçular21
İsim / Rumuz
17 Aralık 2014, Çarşamba 11:32:57 Dunya ve Turkiye standartlarini gecmeyen ucret nasil oluyor? Thy nin yaristigi sirketlerdeki calisanlar nekadar aliyor? Yonetemeyenlerin ulkesinin koyunlari her an insanlarin hakettikleri ucretlere saldirmayin da adam var sanalim ulkede.. Turkiye deki standartin aclik sinirinin altinda olmasini kabul eden zihniyete bu verilen bile fazla. Adamlarin aldigi ucret Zorunuza gitmesin, delikanliysaniz basvurun siz de alin, yasin tutmuyorsa oglunu kizini gonder.. 20
tgs
17 Aralık 2014, Çarşamba 11:13:40 uçağın tuvaletinin temiz olması vazifesi tgs de midir?20
İsim / Rumuz
17 Aralık 2014, Çarşamba 11:10:17 Paralel kaptanlar ,pilotlar ve birsürü paralel var içimizde mesela z.başgöl12
tgs
17 Aralık 2014, Çarşamba 01:09:31 Hakkaten Ali bey neden hiç tgs deki işçilerin nasıl günde 15 ton bagaj yükleyip boşalttıgini hemde 1050 liraya yazmıyorsun101
YAZMAZ
17 Aralık 2014, Çarşamba 11:45:21 TAV'ın içinde olduğu hiç bir olumsuz haberi yayınlamazlar.20
iPhone Uygulaması
16 Aralık 2014, Salı 23:47:02 Ali bey herşey iyi hoşda bu tgsyi niye konuşmuyorsunuz dogru düzgün kimse açıklama yapıyo bari işçilerin yanında siz durunki bizde saplam duralım onların karşında ali bey saygılarla.......,71
iPhone Uygulaması
16 Aralık 2014, Salı 13:30:47 Kabin memurlarına evde siz misafiririnizi nasıl karşılıyorsanız öyle karşılamalıyız, nasıl ki misafir gelmeden ortalığı toplayıp, lavobayı, mutfağı , banyoyu tekrar gözden geçiyorsanız aynısını burada da yapacaksınız! mantığı yerleştirilmezse bu sorun çözülmez. Tabii ki; onlar hemen biz hizmetçi miyiz, biz güvenlikten sorumluyuz ayol, diyebilirler. Nasıl ki evdeki misafire hizmet ettiğinizde hizmetçi olmuyorsunuz, burada da bu işi yapacaksınız. Gerektiğinde , çöpü alıp, yemek masasını silip, camdaki veya baş üstü dolaptaki yağ ve parmak izini sileceksiniz. Ama hayatında anne, babasına bir bardak su vermemiş, kalk kendin al demiş, sosyete, zengin çocuk ve kızlarını torpille işe alırsan ve üstüne üstlük 3 ila 10 bin TL maaş verirsen, aynı evde hizmetçiye yaptırdığı gibi , burada da ben mi yapacağım der. Çözüm; amacı, bir koca bulana kadar gezer tozarım diyen kızlar veya gönlümü eğlendireyim diyen gençler yerine gerçekten bu işi sevecek turizm otelcilik lisesi ve yüksek okulu mezunu, mümkünse Anadolu ağırlıklı gençleri Dünya ve Türkiye standartlarını geçmeyen ücretle istihdam etmektir. Mimar, mühendis, eczacı, kimyacı veya biyologun işi bu olamaz, olursa sonuç bu olur...83
iPhone Uygulaması
16 Aralık 2014, Salı 07:43:30 Kabin memurlarına evde siz misafirlrinizi nasıl karşılıyorsanız öyle karşılamalıyız, nasıl ki misafir gelmeden ortalığı toplayıp, lavaboyu, mutfağı , banyoyu tekrar gözden geçiyorsanız aynısını buradalar yapın mantığı yerleştilimezse bu sorun çözülmez. Tabii ki; onlar hemen biz hizmetçimiyiz, biz güvenlikten sorumluyuz ayol, diyebilirler. Nasıl ki evdeki misafire hizmet ettiğinizde Hizmetçi ölmüyorsunuz, buradalar bu işi yapacaksınız. Gerektiğinde , çöpü alıp, yemek masasını silip, camdaki veya baş üstü dolaptaki yap ve parmak izini sileceksiniz. Ama hayatında anne Babasına bir bardak su vermemiş, kalk kendin al demiş, sosyete ve zengin çocuk ve kızlarını torpille ile alırsan ve üstüne üstlük 3-10 bin TL maaş verirsen, aynı evde hizmetçi yaptırdığı gibi , buradada ben mi yapacağım der. Çözüm, amacı, bir koca bulana kadar gezer tozarım diyen kızlar ve gönlümü eğlendireyim diyen gençler yerine gerçekten bu işi sevecek turizm otelcilik lisesi ve yüksek okulu mezunu, mümkünse Anadolu ağırlıklı gençleri Dünya ve Türkiye standartlarını geçmeyen ücretle istihdam etmektir. Mimar ve mühendis ya da eczacı kimyacı veya biyologun işi bu olamaz, olursa sonuç bu olur.26
cenk saysel
17 Aralık 2014, Çarşamba 14:22:25 bir şekilde kabin memuru olamamanın ezikliğini yaşıyor ve bu şekilde egonu tatmin eder derecede yazman çok acı ......uçaktaki parmak izlerini silmek ve uçağı süpürmek uçak temizliğin görevidir uçuş esnasında gerekli temizliği zaten kabin ekibi yapıyor kabin ekibinden ziyade uçağa binen odun gibi vatandaşlar kendilerini geliştirsinler evine çöp atmayan uçağı kirletmesin12
Organizasyon
16 Aralık 2014, Salı 07:24:49 Yönetiminde, Organizasyonunda, hiyerarşininde, makamında içine etmek diye buna denir. Arada bir sürü makam var, bu makamda oturup ta Genel Müdüre göre adına alt kademe, daha aşağğıdakiler için üst kademe denen yöneticiler var. Hemde bunlar hatırı sayılır paralar alıyorlar yapmaları gereken işler için. N'olmuş efendim, bir şeyler aksi gitmiş, olaya genel müdür müdahale etmek zorunda kalmış... Ayıp olan aslında bu işte. Olay Henel Müdüre gelirse birilerinin kellesinin gitmesi lazım. Balık kokana kadar herkes uyumuş. Denetleyici kim, kontrol eden, bu işleri düzeltmesi gereken kim. Public WC lere gidiyorsunuz, WC kontrol formu, bu formu kontrolden sonra doldurması gereken görevli, bu görevlilerinde amirleri var. Her şey Genel Müdüre gitmez. Giderse kılıç çekilip baş alınmalı. Yönetim bunu gerektirir. Beleş maaş vermeyi değil.40
Android Uygulaması
16 Aralık 2014, Salı 01:26:53 Ali bey. Neden sadece ucakla veya ucagn iciyle veya havalimani icerigi ile haber yapiliyor. O kdr isci calsiyor neden onlarla alakali hic haber yok. Onlarda havaci deglllermi. Asil yuk onlarn uzernden gecmiyor mu ? O kadr olay oluyor apronda neden hic deginilmiyor.(burdan soylemek istemezdim ama baska turlu ulasamadim)20
Haklı
15 Aralık 2014, Pazartesi 18:11:28 Bencede Alı Bey haklı. Temel bey işi Nevin hanım ve Asaf beye vererek kolaya kaçmış. Yapmamalıydı. Koskoca genel müdür CEO böyle yapmamalıydı. ayıp olmuş Nevin Hanım'a bu işi vermesi. Çünkü Nevin Hanım ne kabinden sorumlu başkan, ne de buraya atanmadan önce bu konuların yani kabin ekiplerinin eğitiminden sorumlu olan eğitim müdürü idi. Hele Asaf beyin hiç günahı yok çünkü kabin ve kokpitin sorumlu gen.md.yrd değil.Yani bu iki isim asla alakalı değilken nasıl olup konu maile girdi bilinmez. Bence gitmeliydi uçağa , takmalıydı tekniğin vidanjörünü uçağa , çekmeliydi bütün pisliği. Nede olsa CEO! Onun işi.91
iPhone Uygulaması
15 Aralık 2014, Pazartesi 16:41:20 Ali bey, thy de benzeri diyalogları görmüş, bizzat yaşamış biri olarak, bu hafiyelik konusunun doğru olduğuna inanın derim. Ben de nazikçe reddedenlerdenim.
Ama muhbirlik teklifini reddetmeyi bırak, makam ve daha yüksek maaş için seve seve yapan o kadar çok yalaka var ki şirkette! İnanamazsınız. Bir tarafta Temelin, diğer tarafta Hamdinin zehir hafiyeleri. Bu eşi bulunmaz yöneticilerin yönetim anlayışları bu maalesef.
Size somut örnek vereyim: Hamdi, toplantılarda, müfettişlere benim heryerde muhbirim var, size de tavsiye ederim. Bu şekilde çalışın! Demiş mi dememiş mi? Araştırın bakalım.
Hay mubarekler! Hepsi birer Abduhamit özentisi sanki!51
iPhone Uygulaması
15 Aralık 2014, Pazartesi 13:23:25 Biz kokpit ve kabin ekipleride bu sirketin calisanlari ve parcalariyiz.Bu sebeple ki sirket ceo su istedigi zaman birer birer herhangi birimize veya topluca hepimize bu yonde mesajlar atip isteklerini bildirebilir.Bu bence kolaya kacmak degil bir yonetim seklidir.34
TTNET
15 Aralık 2014, Pazartesi 12:41:34 süper reklam on numara ''5YILDIZ'' olmuş.. KUZEN!! ARTIK THY UÇUŞLARINDA TTNET İLE KOLAYCA İNTERNETE GİREMEK, KOKUDAN TUVALETLERE GİRMEKTEN DAHA KOLAY...YAŞASIN TTNET, YAŞASIN ERNET..44
CEO.
15 Aralık 2014, Pazartesi 12:31:38 Temel kotil in bu maili genel listeye atmış ve KHB ve genel müdür yardımcısını parmak sallayarak kabin amirleri üzerinden hedef göstermiş olmasının tek amacı, bu işi temizleyin yoksa karışmam ın farklı bir şekli olmuş. Adam sanırım sinirden zıvanadan çıkmış ki, böyle bir yazıyı alalelacele klavyeye sığdırmış ve thy tüm personele atmış. Kotil kolaya kaçmış demişsiniz. Ne yapacaktı koskoca genel müdür? eline PASPAS ve FIRÇA alıp kendi mi temizleyecek WC leri. Onun yerine tabiri caiz ise basmış FIRÇA yı ikisine. Madem eğiğtimin daha düne kadar müdürü ile şuanki kabinin başkanı aynı kişi; ya eğitimde zafiyet ya da kabine uygulatılmada zafiyet var diye düşünüp, isimi ile hitap etmek zorunda kalmış. Haksızsam böyle bir mailin genel list ile bir örneği daha olmuşsa gösterin.32
Ajan
15 Aralık 2014, Pazartesi 08:25:39 Ajan demişken galiba sizinde kabin ekipleri içinde ajanlarınız var ki, kabin içi mailler her nedense bize düştüğü an sizede düşmekte. Bence temel beyin wc deki koku kadar ekip içindeki çürüklerlede de ilgilenmesi gerek. Madem ajanlarınız var, size geçmemişler demekki bu konu hakkında yapılan toplantıları. Alınan kararları. Demekki emrin tekrarı ve yerine getirilmesinde KHB ve G.Md..Yrd. açısından sıkıntı var ki , konuyu tüm genel mail ile paylaşmış ve görev hatırlatması ve ikazı yapmış. Bundan doğal ne var? Herkes görevini ya yapacak , ya yapacak .Nekadar acı dır ki, kabini de , KHB ve üstüne verdiği bu Emre şahit tutmuş. Ama konunun muhattabının ekipler olmadığını da artık sağır Sultan bilmekte38
Flyaway
15 Aralık 2014, Pazartesi 07:37:52 ilginçsiniz ali bey. Temel beye laf gönderdiğimize göre bir şey duymuş olmalısınıx. Aylardır thyye dokunmayan siz....02
iPhone Uygulaması
15 Aralık 2014, Pazartesi 05:00:25 Helal olsun. 01
olabilir
15 Aralık 2014, Pazartesi 00:48:44 Terlik, ebola vs traji komik konularda size katılıyorum ama kokan tuvalet konusunda şirket dilerse koku giderilene kadar uçağını no go yapar. Buna illa shgm yi bulastirmaya gerek yok. Sonuçta yolcu konforu dikkate alınarak alınmış ticari bir karar. Böyle bir durumda yolcunun ..k koklayarak uçması yerine uçağı durum duzeltilene kadar no go yapar ceremesini çekerim diyebilir bir şirket. 90
.
15 Aralık 2014, Pazartesi 11:51:16 hiçbir şirket yetkiyi KA ne veripte ben ceremesını çekerim diyemez.bu sopa göstermektir o 2 isme.hadi çekecek 1 amir çıksın bakalım, ekip ayarla ,mesaisi dolan kaptan ayarla, yolcuları almışsan indir,onlara yeni uçuş düzenle, uygun olmayanlara otel ayarla vs vs.. ceremesini çekelim.. yapacak 1 amir bulun alnını karışlarım. ertesi gun KHB gitsin rapor yazsın ve khb nı onu tebrik etsin. hadi görelim 32
iPhone Uygulaması
15 Aralık 2014, Pazartesi 00:18:32 sakıncalı :) 10
TEMEL KOTİL KÖTÜ KOKUTTU...
15 Aralık 2014 Pazartesi, 00:00:17 / Toplam : 53 yorumÇok beğenilenler
Tüm yorumlar