THY / 211: Yaşamda hiçbir şey insanları kin besleme duygusu kadar yorup, yıpratmıyor

    Çok beğenilenler

  • 211 07 Mart 2022, Pazartesi 21:10:03 İadei itibar mahkeme kazanılınca otomatikman olmuyor beyefendi. Bir is basvurusu yaptığınızda 100’lerce 1000’lerce aday arasında özgeçmişinize 5-10 saniye bakıyor iş veren insan kaynakları ve THY temmuz 2016 şutlanmış gördüğü zaman niyesine hanisine filan bakmaya tenezzül bile etmiyor! Siz iyi niyetlisiniz ama öyle herşey kitapta yazdığı gibi filan olmuyor. Hele ki bize yaşatılanın bırak thy tarihini başka bir yerde eşi benzeri yok. İyi niyetle anlamaya çalıştığınızı ve desteğinizi görüyor ve takdir ediyorum. Ancak bizim yaşadığımızı yaşamadan başımıza gelenin ve etkilerinin tam olarak ne olduğunu kimsenin anlamasına imkan yok. Bu insanlar çektikleri acı, yaşadıkları travma nedeniyle tabiki ister istemez isyan ediyor, serzenişte bulunuyor, aynı şeyleri defalarca söylüyor, ahmet bolat gibi birinden dahi medet umuyor. En ufacık bir olasılıkta tekrar tekrar umutlanıyor. Başlarına gelenden sonra eleştirilecek en son kişi bu 211’dekilerdir! 0
  • THY YK BŞK' NA 07 Mart 2022, Pazartesi 12:22:18 Sayın Ahmet Bolat Prof. Dr THY YK Başkanı SİZE AİRPORTHABER ÜZERİNDEN SESLENMEK İSTEMEZDİM. 211’ LER İLE İLGİLİ UYGULAMAYI İLK GÜNDEN BERİ HER YÖNÜ İLE DİKKATLE İZLEDİM. BU ARKADAŞLARIN İÇİNDE YALNIZ 3 KİŞİ TANIYORUM. ONLARLA DA 25 TEMMUZ SONRASI TANIŞTIM. İŞTEN ÇIKARTILANLAR İLE İLGİLİ BASINA YAPILAN DUYURUYU AYNI GÜN OKUDUM. YANIMDAKİ ARKADAŞIMA İLK SÖYLEDİĞİM SÖZ “ BU İNSANLAR ÇOK ZOR DURUMDA KALACAKLAR, KORKUDAN KİMSE ONLARIN İŞ MÜRACAATLARINI MÜSPET DEĞERLENDİRMEZ ARTIK. İSTERLERSE MAHKEMEYE VERSİNLER VE DE HUKUKİ MÜCADELEYİ TÜMÜ İLE KAZANSINLAR SONUÇ FARK ETMEYECEKTİR ” DEDİĞİMİ HATIRLIYORUM. EVET, BU ÇİRKİN BASIN DUYURUSU, BİLİNÇLİ OLARAK YAZILMIŞTI VE DE AMACI İŞTEN ÇIKARTILANLAR İÇİN İNSANLARIN, DEVLETİN VE TOPLULUKLARIN ALGILARINI BELLİ BİR YÖNE KANALİZE ETMEKTEN ÖTE DEĞİLDİ. VE DE BAŞARILI OLDULAR. THY’ NİN HUKUKÇULARININ MAHKEME DE DOĞRUYU SÖYLEMELERİNİN HİÇBİR SAKINCASI KALMAMIŞTI. EVET TUTANAKLARDA DA BELİRTİLDİĞİ ÜZERE HUKUKÇU DEMEĞE UTANDIĞIM THY MENSUPLARI HAKİME 211’LERİN İÇİN DE HİÇ FETÖCÜ OLMADIĞINI SÖYLEMEKTE SAKINCA GÖRMEDİ VE İFADELERİ TUTANAKLARA BU ŞEKİLDE GEÇTİ.. NASIL OLSA AMAÇ HASIL OLMUŞTU. DOĞRUYU İFADE ETMENİN SAKINCASI KALMAMIŞTI. EVET, 211’LERE YAPILAN BU UYGULAMANIN MİMARI OLAN SAYGIDEĞER BEYEFENDİ HALEN TÜRK HAVA YOLLARINDA ÇALIŞIYOR. VE DE SİZE RAĞMEN İNSANLAR BU YÖNETİCİNİN PLANLI KÖLÜKLERİNDEN HALEN ÇEKİNİYORLAR. EVET, SÖZ KONUSU BASIN DUYURUSU ACEMİ VE DÜŞÜNCESİZ BİR KALEM TARAFINDAN YAZILMADI. BİLİNÇLİ HAZIRLANMIŞ BİR METİNDİ. BU GÜN THY’ DEN AYRILMIŞ OLAN “KÖTÜLÜKLERİN EFENDİSİ “ TARAFINDAN DA BU TAKTİK KABUL GÖRMÜŞ VE ONAYLANMIŞTI. BU İNSANLARA O GÜN BU GÜN BU “ NİYETİNİZ NEYSE KADERİNİZ OLSUN ” DİYE BEDDUA EDİYORUM. BİRİ TUTTU. TABİİ Kİ BUNUN OYUNUN ASIL MUHATABI OLAN 211 ÇALIŞANA BİR FAYDASI YOK. HALEN İÇERİDE BULUNAN DİĞER KÖTÜLER İÇİN DE TEMENNİM AYNI. BU HUSUS BİLE KONUNUN TARAFINIZCA ELE ALINIP BİR KEZ DAHA İNCELENMESİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ İÇİN TEK BAŞINA YETERLİ BİR NEDEN OLDUĞU ORTADA. TAKDİR SİZİN. SAYGILARIMLA. M. ÇETİN ÖZBEY THY ESKİ MENSUBU. 0
    • Çetin Bey 07 Mart 2022, Pazartesi 12:49:05 Bir konu bukadar güzel ve net anca bukadar açıklanabilir. Teşekkürler 1
    • Emeğinize Sağlık 07 Mart 2022, Pazartesi 12:49:46 Konuya gösterdiğiniz ilgiden dolayı müteşekkiriz. 0
    • Sayın Ahmet Bolat 07 Mart 2022, Pazartesi 13:15:46 İşin asıl özü Sayın Çetin Bey tarafından çok basit özetlenmiş. Teşekkürler 0
    • Ahmet Bolat Bey 07 Mart 2022, Pazartesi 19:28:00 Sayın Çetin Bey 211 kişi + Kamuoyu adına size bir soru yöneltiyor, lütfen araştıralım. 0
    • Çetin Bey 07 Mart 2022, Pazartesi 23:00:13 Zaman bizleri haklı çıkardı, baştan buyana yanımızda olduğunuz için teşekkürler 0
    • Hak 08 Mart 2022, Salı 05:41:42 Birgün gelir hak sahibini bulur, Sayın Bolat bu arkadaşlara hakkını iade edelim, siz bunu yapmaz iseniz, sizden sonraki gelenler mutlaka yapacaktır. 0
  • Tüm yorumlar

  • 211 Adına 13 Mart 2022, Pazar 00:11:22 Değerli Çetin OZBEY ağabeyim ve okurlarımız. Yönetim ve diğer kişilerle ilgili bizlerin ortak gurupta ASLA Olumsuz yazilmamasi , hele hele aşağılama vs konusunda hassasiyet gösterilmesi ortak kararı ve uyulmaktadir. Kanaatimizce bu şekilde ortalık kızıştıran veya sulandıran , trol görevi yapanlar olduğu görülmektedir. Bilgi ve ilginize teşekkür ederiz. 0
  • 211’in biri 12 Mart 2022, Cumartesi 01:06:28 Bu ülke de hiçbir başarı cezasız kalmaz dostlar..! 0
  • 211' e 07 Mart 21.10 11 Mart 2022, Cuma 16:47:25 Aleyhinde konuştuğumuz insanlığını tartıştığımız bir yönetici bizim itibarımızı nasıl iade edebilir ki. Özür diliyerek mi, yanılmışız bunlar Fetöcü değillermiş diyerek mi? THY avukatları kimin adına konuşuyor. THY’ nin en üst makamının ve de onlar bunu mahkemede söylediler ve zabıtlara geçti. Yaşadıklarınızı herkes anlıyor ve de biliyor. Eşi ve benzeri yok dediğiniz olayı Türkiyemizde yaşayanların sayısı belli değil. Evet şimdi Ahmet Bolat beyden ümitlendik. Ama ondan bile “ Ahmet Bolat gibi birinden dahi medet umuyoruz “ diye bahsediyoruz. Bu size yazdığım ikinci yorum. Bir şey beklediğiniz insanı küçültmenin size ve diğer arkadaşlarınıza ne faydası var. Bu akıl değil. Kusuruma bakmayın. 0
    • Küçültme 11 Mart 2022, Cuma 17:24:21 Bir 211 li olarak size katılıyorum ancak bu gibi ifadeleri 211 dışında kasıtlı kullanıp işi sulandırma gareti içinde olabilirler.Buda benim kannaatim. 0
    • Ya saldıranlar 11 Mart 2022, Cuma 21:51:00 peki de diğer yorumları yazıp bizleri iyiden iyiye antipatik kılanların içimizden olduklarına ne kadar eminsiniz. Katıldığınız ve doğru bulduğunuz sözleri söyleyenleri bizden biri olarak kabul etmemek nasıl anlaşılmaz bir ifadedir. Allah hepimize yardım etsin 0
    • Troll 12 Mart 2022, Cumartesi 11:47:01 211’den biriyim, aynı zamanda 211’in watsapp grubuna da dahilim, kalabalık bir grubuz. kimsenin “Ahmet Bey gibi biri” dediğine şahit olmadım, tersine kendisiyle ilgili hep olumlu yprumlar yapılıyor. Burda yazılara bu şekilde yorum yapanların troll olduğunu düşünüyorum. 0
    • küçültme' ye 12 Mart 2022, Cumartesi 22:16:13 Küçültme kelimesi rahatsız ediyorsa başka kelime bulunur. ancak siz Ahmet Bolat gibi birinden dahi medet umuyoruz diyen arkadaşımıza bir şeyler söyleyin. Dahi bu cümlede küçültme anlamı taşımıyorsa siz söyleyin ne ifade edilmek isteniyor. İğne ve çuvaldız meselesi kardeşim. 0
  • Aslında Olay Çok Basit 11 Mart 2022, Cuma 06:52:57 2016 2016 yılında THY konjektür gereği 211 personelini işten çıkarır ve THY ye yakışmayan algı operasyonu yapar.İşten çıkarılan personel mahkemeye başvurur ve kazanır, THY kanuni hakkını kullanır işe başlatmaz ve tazminat öder.211 hukuki mücadele kapsamında manevi tazminat davası açar ve kazanır.İlker Aycı ve bu algıyı planlayan Abdülkerim Çay’ ın ipliği pazara çıkıp Sayın Ahmet Bolat gelip 211 den bir kişiyi tekrardan işe Genel Müdür olarak başlatınca 210 kişide Sayın Bolat’tan beklentiye girer ve 210 kişinin uğradı haksızlığın araştırılmasını ister.Herkesin beklentisinin farklı olması çok normal. Bu insanların duygusal olmasıda çok normal; çünkü toplumun içinde haksız yere terörist damgası yediler ve rencide oldular.ANCAK buda karşı tarafa kaba söz kullanmayı gerektirmez.İşin hülasası Sayın Ahmet Bolat Beye düşen konuyu inceletip masaya oturup gereğinin yapılmasını sağlamak.211 düşen sabırla konuyu gündemde tutmak.3. şahışlara düşen duygu düşüncelerini uygun uslup ile paylaşmak.Sayın Çetin Özbeye bugüne kadar olduğu gibi arkamızda durması bize destek olması.Sağolun varolun sayın Özbey. 0
  • yoruma cevaba 10 Mart 2022, Perşembe 23:37:14 biz ayda mı yaşıyoruz. hele duruma müdahale eden 3 ncü şahıslarda kim? bizde bilsek. 1
    • Ay 11 Mart 2022, Cuma 17:27:15 Gel artık dünyaya! Burdan öyle götünmekte 0
  • Sayın Çetin Özbey 10 Mart 2022, Perşembe 22:53:50 Bize kararınıza saygı duymak düşüyor, emeğinize sağlık. Teşekkürler. 0
  • sabır'a 10 Mart 2022, Perşembe 09:03:09 Bak kardeşim. bu adamı bir araştır (yazarı) THY' de ne yapmış bir bak. Sonunda işten atılmış oda. Anlatsa da dinleseniz. Bana bir ağabeyimiz anlattı. Bizi anlamasa ilk günden beri yanımızda durur muydu? Bizi anlıyor ve düşünüyor. 0
  • SN.YORUMCULARA 10 Mart 2022, Perşembe 02:02:01 ŞAYET BİR KEZ DAHA 211' LER KONULU BİR YAZI KALEME ALIRSAM "SİZİ SİZLERDEN" KORUMAK İÇİN KÖŞEMİ YORUMLARA KAPATACAĞIM. ÇETİN ÖZBEY 0
    • Sayın Çetin Özbey 10 Mart 2022, Perşembe 07:12:20 Yorumları ve bahsettiğiniz üzere size gelen mailleri biliyorum,burada yapıldığı şekilde bazı kişilerin ( muhtemel trole) 211 olayını sabote etmek için, bazı girişimleri olduğu aşikar.Ben sizin üzülmenize üzüldüm saygılarımla. 0
    • yorum 10 Mart 2022, Perşembe 11:35:37 Evet. Maalesef bazı youmculak aşırı duygusal ve gerçeklerden kopuk! Sanki memlekette tek haksızlığa uğrayan biziz. Ya bu ülkede binlerce KHK'lı var! şu var bu var...var da var! İşten çıkarılınca ben de üzüldüm herkes gibi ama hayat devam ediyor. 6 yıl geçti ...dile kolay. "ya he ya hiç" çiler...aklınızı başınıza alın...makul isteklerde bulunun. Hepimiz sözleşmeli personeliz şirket isterse haklı-haksız sözleşmeyi feshedebilir. İşe dönüş kazansan bile ek tazminat verip iş almayabilir. Kanunlar böyle...gerisi torpil morpil. Bizi aşar.. Ancak benim tek talebim PASS haklarımızın verilmesidir. Bunun önünde benim bildiğim yasal bir engel yok. Çetin beye şimdiye kadar verdiği destek için teşekkürler. 4
    • Yoruma Cevap 10 Mart 2022, Perşembe 16:01:56 Bir bayrak taşıyıcı firmanın kendi personeline yaptığı iftira gerçekten ağır, bunu bir insanın kaldırabilmesi çok çok zor.Kişi tabiki 6 yıl geçsede duygusal olacak.Eşi terketmiş, 6 yıldır iş bulamamış, bunalım içinde hiçliğe terkedilmiş.Yorumlarda bınları insanlar içi yandığı için tekrar ediyor,etmemesi anormal olurdu. Ancak bazı arkadaşlar aşırı tepki gösterip bazen kabalalaşıyorlar. Burda herkezin beklentisi farklı olmasıda normal benim isteğim emeklilik. 0
    • Yoruma cevapa 10 Mart 2022, Perşembe 19:05:28 Arkadaşım, emeklilik istiyorum demişsiniz. Sigorta gün sayısı dolmuş ise yaşınız geldiğinde emekli olursunuz. Yanlış mı biliyorum? 4
    • yorum'a 10 Mart 2022, Perşembe 19:34:08 sözüm ona grubuz ama, kimi emekli olmak istiyor, diğeri pass bilet istiyor kimi de özür bekliyor, diğerleri ise klişeleşmiş bir bir metni tekrarlayıp duruyor, bir başkası ise Sn. Bolat bizi muhatap kabul edinceye kadar böyle devam edeceğiz diyor. nasıl bir gurup isek.Farz edelim ki TK YK Başkanı bu grubu temsilen 3 kişi buyursun da görüşelim dese biz kimin gideceğini nasıl seçeceğiz. Bilek güreşi yaparak mı? 2
    • Yorum’a CEVAP 10 Mart 2022, Perşembe 21:51:38 Her insanın ihtiyacı farkıdır ,doğal olarak beklentiside farklı olacaktır.Bu gibi durumlarda işveren, araştırır haksızlık görürse masaya oturur, birkaç alternatif sunar, ihtiyacı olana iş verir, emeklilik teklif eder yada iadeyi itibar teklif eder.Yada ikale şarlsrı oluştur.Bu işven ile işçi arasındaki özel bir durum olup devreye avukatlar girer.Ama gümüzdeki gibi üçüncü şahışlar müdahale ederse kaos okuşur. Bırakın bunu Sayın Bolat karar vesin lütfen. 0
    • Yoruma Cevap 10 Mart 2022, Perşembe 22:21:50 Bir işletmenin sözleşme iptal hakı vardır ancak iftira atma, algı yaparak insanların duygularıyla oynama hakkı yoktur.Sana yapılan haksızlığa sadece pass bilet diyerek tuturursan sen 211 den değilsin arkadaş.Sen ya ortalık bulandırıyorsun ya trolsün. 1
  • Okuyucu 09 Mart 2022, Çarşamba 23:47:41 Yaşamda hiçbir şey beni bu gereksiz uzun ve detaylı yazıyı okumak kadar yıpratmıyor! 12
    • CVP OKUYUCU 10 Mart 2022, Perşembe 01:48:04 NE KADAR İYİ. TEK SIKINTINIZ BU OLSUN. BU YIPRANMADAN KURTULMANIN ÇOK KOLAY BİR YOLU VAR. BULAMAMANIZ BENİ ŞAŞIRTMADI. OKUMAYIN. 0
    • Gereksiz 11 Mart 2022, Cuma 17:28:39 Bu yür gereksizlerde işin biberi. 0
  • Tk 09 Mart 2022, Çarşamba 20:54:06 Boyle bir hukuksuzluk olur mu 10 yıl çalışkan Pass hakkını aliyor da 30 yıl çalışkan alamıyor bu be biçim is nedir ihbarlı gitmis aldığı ihbar boşta geçen sure ucreti 0
  • Çetin Bey 09 Mart 2022, Çarşamba 14:45:08 Allahtan böylesi köşeler var,yorumlara bakınca harika anlatımların yenında onlarca sığ, basit düşünceli insanları görünce toplumun seviyesine inanın üzülmemek elde değil.Çok basit olarak algıyla atılmış 211 işçi, mahkemede bu algıyı kabul etmiş.Hala neyin peşindesiniz.Gerçeği anlatmak bukadar zor olmamıştı. 0
  • soralım bakalım. 09 Mart 2022, Çarşamba 12:20:21 Yazarı iyi tanıyan, görüşen biri yok mu aramızda. Varsa bir sorsun kendisine. Yorum sayısı ve beğeni önemli değil. VPN ile bir kişi 20 beğenide yapabilir 50' de. Hele bir sorun çetin beye. Görüntülenme sayısı kaç bu yazının. Beyler, sayemizde bize duyulan ilgi azaldı. Farkında değil misiniz? Tüm yorumların çıkışı aynı olduğuna göre Yukarılarda bir arkadaşımız Kerem beyin İkale yolu ile ayrılmadığını söylüyor. Avukatı aynıymış. Hani THY bizim için, aleyhte Algı yaratmak için yazmıştı ya o duyuruyu. Dünyayı söyledik. Halen de söylüyoruz. Biz niye insanlar için aynı şekilde hareket ediyoruz. Bundan ne kazancımız var. Neyin peşinde koşuyoruz. Yazık. 7
    • Sor!!! 09 Mart 2022, Çarşamba 13:41:21 Çetin Bey istenincd telefonunu, mailini veriyor aç sor burdada yayınla. neyin peşindesin sen? Bize sormadan biz söyleyelim biz ekmeğimizin peşindeyiz. 0
    • Hoş geldin 09 Mart 2022, Çarşamba 13:43:29 Kalemşör arkadaş hoş geldin.Demek beğeni, vpn ile yapılıyor hımm.Bu işlerden anladığına göre muhtemelen trolsün. 0
    • Trol 09 Mart 2022, Çarşamba 13:44:12 Bir trol miyav dedi minik fare kükredi… 0
    • Bak Sene Bak Sen 09 Mart 2022, Çarşamba 13:55:57 Bu yolları bizler bilmiyorduk, ihtiyaç ta duymuyorduk.teknik kullanımı biraz açarsanız,bizlerde sizler gibi kullanalım. 0
    • Soralım Bakalım 09 Mart 2022, Çarşamba 14:28:56 Sor bakalım! hangi yetkiyle? hangi sıfatla.Bu nasıl bir gurur ve kipirdir!! 0
    • Saf 09 Mart 2022, Çarşamba 14:37:24 Safmısın safamı yatıyorsun? İkale olmadığını yazana inanıyorsun, diğerlerine inanmıyorsun.Sen işine gelene inanmaya devam et 0
    • Heyy 09 Mart 2022, Çarşamba 14:39:07 Koçum sen negüzel teknik üçkağıtçılıklar biliyorsun maşallah öyle.Senin dedenin adı neydi bakim. 0
  • Butun bunlar 09 Mart 2022, Çarşamba 10:34:22 EKsiden kaynaklaniyor ne yapsin adam insan sevgisi yok fitrati boyle 0
  • Daha net söylemek gerekirse; 08 Mart 2022, Salı 23:30:16 Çetin bey, baştan sona tüm yazınıza katılmamak mümkün değil fakat 211 den biri olarak şunu çok net ifade edebilirim, bizler işten çıkartılma zamanı, şekli ve kurum açıklamasıyla kimlikleri ellerinden alınmadan vatandaşlıktan çıkartılmış etkisine maruz kaldık ve bu travma alacağımız hiçbir tazminatla veya hayatın bize sunacağı hiçbir güzellikle atlatılması mümkün olan bir durum değil ve tabiki bizi anca biz anlarız, bunu anlayamamanınız çok da anormal degil... 0
    • Sabır 09 Mart 2022, Çarşamba 13:46:01 Sabret demek çok kolay, bu işi yaşayan bilir. 0
  • sendikaya 08 Mart 2022, Salı 22:25:18 herkes sendikanın hakiki yüzünü biliyor. kme ne anlatıyoruz. 0
    • %0'a 08 Mart 2022, Salı 23:26:40 olay basit demek. Biz anlamaktan yoksunuz herhalde. Ben de 211'in içindeyim ama bu talebi kimden yaptığınızı bilmiyorum ( uz ) allah kolaylık versin. 1
  • muhatap cevap 08 Mart 2022, Salı 22:22:41 bu nasıl iş. İlker bey görevdeyken ümidiniz % 0' dı. Yeni biri geldi hepiniz efeleniyorsunuz. Bu nasıl bir iştir anlayamıyorum. baktım bu yazıya 100'ün üzerinde yorum gelmiş. bu şansınızı %1 bile artırmaz.Yapmayın. 7
    • %0 08 Mart 2022, Salı 23:14:37 211 irin listesini yapan Abdülkerim Çay, imzayı atan İlker Aycı bu yönetimde şansımız %0, çok normal. Sayın Bolat’ı hiç tanımayanımız yok ancak, kendisi adalet ve liyakat söyleminde bulununca bizde sesimizi duyurarak,konunun Abdülkerim Çayın dışında tarafsızca incelenmesini talep ettik.Olay bukadar basit. 0
  • Sayın Çetin' e 08 Mart 2022, Salı 22:18:41 Çetin beyi yakından tanıyan biri olarak onun bu tarzının abesle iştigal sayanlara söyleyecek bir sözüm yok. Ancak unutmayın ki bu adam kendiliğinden konunuzla ilgilendi ve halen de ilgileniyor. Kulak kabartsanız iyi olur. 0
    • Sayın Çetin’e Cevap 09 Mart 2022, Çarşamba 00:01:42 Abesle iştikal Çetin Beye söylenmedi. 0
  • 211 08 Mart 2022, Salı 21:54:54 birinden düzgün ve adil hareket etmesini beklerken o insana hakarethamiz veya aşağılar nitelikte sözler söylemek nasıl bir mantıktır ki. Bravo doğru yoldasınız devam edin. 0
    • Haklısınız 09 Mart 2022, Çarşamba 10:47:29 Burda Sayın Bolat 211 cenazesini kaldıracak. Yapılan algıda onun bir sorumluluğu yok, ancak konuyu bu duruma getirenler hakkında ne işlem yapar bilinmez.Ahmet Beyde bir an önce bir adım atarsa memnuniyetle karşılarız. 0
    • 211 09 Mart 2022, Çarşamba 13:51:51 211 den hiçbir kişi bukadar algı, hakaret ve manevi baskıya rağmen gayri hukuki bir şey yapmamış, hakaret etmemiş, gayri ahlaki birşey söylememiştir.Zaman zaman troller girip aksi beyeni, yorum bazende 211 gibi davranış sergileyerek yorum yaptığına şahit olduk. 0
  • Sayın Çetin Özbey 08 Mart 2022, Salı 20:57:57 İnsanın damarına basıp, rızkıyla oynarsanız, birde iftira atarak itibarını sarsarsanız fıtratı gereği sakin olmasını beklemek abesle iştikal olur. Ancak sizin dediğiniz gibide öfkeyle kalkan zararla oturur, kontrollü olmak herzaman iyidir. 0
    • sayına 08 Mart 2022, Salı 22:45:43 değerli arkadaşım bizim damarınıza basılalı tam 6 sene oldu. biraz daha sabredelim. kontrollü olmak her zaman iyi. 1
  • Dönmek Yok 08 Mart 2022, Salı 20:34:59 Boy boy 15 Temmuzda ulusal basına açıklama yapan THY ve Sarı Sendika Hava İş sessizliğe büründü.Sadece sağda solda rahatsızlıklarını dile getiriyorlar.Rahatsızlık yaşamamak için hukuka uygun adım atmak gerekir.Bizler demokratik,hukuk kurallarına uygun, her platformda sesimizi duyurup.Gündem olmaya devam edeceğiz. 0
  • Fetö Bylock-211 08 Mart 2022, Salı 10:04:50 Evet bir de bu var, bizim fetöyle alakamız yoktu fetöyle mücadele ediyoruz görünümü altında çıkartıldık. bizden sonra bir grup bylock tan çıkartıldı. Cumhurbaşkanı "at izi it izine karıştı" dikkat edilsin deyince onlar şirkete geri alındı. Çıkartılma nedenleri fetö olmasına rağmen , hem işlerine döndüler hem iadei itibarları sağlandı. Biz hem sebepsiz yere işimizden olduk,hem de sicilimize tertemiz temmuz 2016'da thy'den çıkartılmayı eklediler. sorumluları Allaha havale ediyorum, İlker Aycı konusu bir nebze de olsa ilahi adalete güvenmeye başlamamı sağladı(bu olaylardan sonra kaybetmiştim bunu) Şimdi temennim bu kadar kötü olmayan daha aklı selim, vicdan, adalet ve sorumluluk sahibi kişilerin bu sorunu çözmesi. kişiler değişir, ama bazı değerler ve doğruluk her zaman aynı kalır. biz haklıyız ve ben buna güveniyorum 1
    • Pass 09 Mart 2022, Çarşamba 20:52:08 Pass tkt hakkını aldimi 0
  • İkale Yok 08 Mart 2022, Salı 09:31:43 Kerem Kızıltunç'ta haklarını mahkeme yoluyla kazandı. İkale yok. Avukatımız aynıydı. 0
  • Hava İş 08 Mart 2022, Salı 08:39:58 25 Temmuz 211 hakkında hukuksal destek vermeteceğiz açıklaması yapan Hava İş, seçimlerden önce kıvrak bir manevrayla 211 gündemimizde derken İşvenle konuyu masaya bile yatırmadı.Şimdi de uyuyor numarası yapıyor.Geççek Geççek… 0
  • Hak Arayışı 08 Mart 2022, Salı 05:38:57 Demokratik platformda kalarak, Hak arayışı çabasında bulunmak kadar doğal birşey olamaz.Anlaşıldığı kadarıyla birileri bu konudan rahatsız, vicdanları kendilerini rahatsız etmesi gerekirken korkuları rahatsız etmeye başlamış.Korkunun ecele faydası yok. 0
    • Hak Arayışına Cevap 08 Mart 2022, Salı 19:18:13 Hemde çok rahatsız;Hintli bir gazetecinin, Hindistan miili havayoluna CEO olarak İlker Aycıyı seçilince,güvenlik soruşturmasından geçememe durumu var,Aycı El Kaidenin sponsoru iş adamı Yasin El Kadı ile alakası bulunmaktadır demişti.Bu durum Hindistan için milli güvenlik sorunu olabileceğini açıklayınca işler karıştı.Bu esnada El Kadı ile THY İnsan Kaynakların Gen. Müd Yrd. Abdülkerim Çay’n fotoğrafları çıkınca 211 kendilerine iftira atan bu ikiliyi yorumlarda işledi ve rahatsızlık burdan çıktı.Ahmet Bolat beye düşen kendisinden önce dahi olsa THY nin yönetim kurulunun kullanılarak personele iftira ile işten atılma olayını incelemek yakışır. 0
  • TeHaYe 07 Mart 2022, Pazartesi 23:05:48 Yetişmiş insan göçüne sebebiyet böyle olunuyor demekki.Kurumsal bir şirket olan THY neden böylesi amatör cahil bir hamle yapar? Şaka gibi! 0
  • Geççek 07 Mart 2022, Pazartesi 22:48:36 Düştük evet ama kalkmadık mı? Biz hep hayata meydan okumadık mı? Sen ferah tut içini Biz neleri atlatmadık ki 1
  • ahmet bolat bey'e 07 Mart 2022, Pazartesi 22:42:14 Arkadaşım. YK Başkanının adını kullanacağına kendi ismini kullansan Sual neymiş. Bizde görsek 3
    • Muhatap 08 Mart 2022, Salı 08:22:39 Sayın Ahmet Bolat konuyu inceletip 211 ile muhatap olana kadar bu uygulamamız devam edecektir. 1
  • Hayat 07 Mart 2022, Pazartesi 22:21:02 Saniyesine hükmedemediğiniz bir hayat için fırıldak olmaya gerek yok.Düz olun, dik durun, birileri gibi toprağın altında bile kıvrılmayın. Size yakışanı yapın… 0
  • Sendika Sistemi 07 Mart 2022, Pazartesi 21:57:01 Bu gibi işçi haklarına yapılan haksızlıklarda sendika gelişmiş ülkelerde otamatk devreye girer ve hak savunuculuğu yapar.Bizim gibi ülkelerde ise Malesef sendika işverenin kuyruğuna takılır gider!! Yazık.. 0
    • sendika sistemine 07 Mart 2022, Pazartesi 22:25:26 bu güne kadar 211 konusuna sendikayı sokmazdınız. şimdi cepheyi neden genişletiyorsunuz? 5
    • Sendika 07 Mart 2022, Pazartesi 22:38:37 THY 211 in hakkında algı yapınca Hava İş 211 ‘e hukiki yardım yok, vekalet bile almıyacağız diyerek sarı sendikacılığını kendi isbat etmişti. Bizde şimdi Hava İş in gerçek yüzü görülsün istedik. 0
    • Sendika Sistemine cevap veren Hava iş ciye!! 07 Mart 2022, Pazartesi 22:56:25 Ortada 211 işçinin sorunu var, hak kaybı var.Davetmi bekliyorsunuz? Kırmızı halımı serelimm, güvenlikle beraber çakarlı araçta istermisiniz? Zihniyete bakarmısınız! 0
    • Rahatsız 08 Mart 2022, Salı 08:25:51 İşçi atılırken rahatsız olmayan sendika, uyandırıcı mesajlar gelince rahatsız olmuş… 0
    • Hayret 08 Mart 2022, Salı 08:28:57 Sendika hak ihlaline uğrayayanın yanında olacağına, kendini göreve çağıran işçiye tavır koyuyor.Eller ayak ayaklar el olmuş haberimiz yok. 0
  • Hava İş 07 Mart 2022, Pazartesi 21:52:29 Nerelerdesiniz? sesiniz soluğunuz çıkmıyor, zamanında 211’ sattınız, sonra savunur gibi yapıp gündeme bile aladınız,şimdi ortada görünmüyorsunuz!! Herkez fıtratının gereğini yaparmış!! 0
  • Syn Kerem Kızıltunç 07 Mart 2022, Pazartesi 21:16:12 Temmuz 2016 da sizin THY binasına özel eşyalarınızı dahi toplamanıza izin vermeyen zihniyet ile bugün sizi Genel Müdür olarak atayan zihniyet aynı.Ben bunları yaşayıp aynı olaylara Allah korusun mağruz kalsam, ya görevi kabul etmem yada beraber çıkarıldığım arkadaşlarla beraber bir çözüm bulunmasını talep ederdim. Bu sizin tercihiniz… 0
    • syn kerek a' a 07 Mart 2022, Pazartesi 22:28:40 merak etme dostum. bizde bu kafa oldukça size kimse o görevi teklif etmez. beraber çıkartıldığınız arkadaşlarınızla beraber çözüm bulunmasını talep etmek ise tam bir delikanlı işi. Söylemek yakışıyorç 0
    • Cevap 07 Mart 2022, Pazartesi 22:43:18 211’den ve dönmeyenlerden biriyim. Bu şekilde öfkenin sorumlu olmayan kişilere yöneltilmesini ve insanların kışkırtılmasını doğru bulmuyorum. Çıkarılmamızın sorumlusu Kerem Kızıltunç değil, ya da bizi geri alma sorumluluğu da ona ait değil. Kerem Kızıltunç’a hayırlı olsun, umarim tum 211 icin baslangiç olur alımı 1
  • Tesekkurler 07 Mart 2022, Pazartesi 21:12:22 Konuyla ilgili tutarli durusunuz ve konuyu gundemde tuttugunuz icin ictenlikle tesekkurler Cetin Bey. Yazinizdada konunun tum onemli boyutlarini guzel ozetlemissiniz. Bu arada gozden kacan bir nokta yi bu vesile ile vurgulamak isterin, 17-25 Aralik sonrasinda, hain darbe girisiminden cok once, THY de mudur ve ustu gorevlerdeki kisiler hakkinda yapilan sorusturmalar sonucunde FETO ile ilgisi tespit edileden THY den cok sayida muduru ve ustu yonetici isten cikarilmisti... 0
  • İki Yüz Onbir 07 Mart 2022, Pazartesi 21:11:44 İnsanın makbule mert olandır.İki yüzlü insandan hep korkmuşumdur. 211 kişiyi attınız, algı yaptınız, bugün bakıyorum içlerinden bazılarına ikale yapmışsınız.Hiç bir şey gizli kalmaz!! İlişik kestiği gün odasına alınmayan, özel eşyaları kapıya poşetle getirilen Kerem Kızıltunç , şimdi THY de Genel Müdür olarak atanmış, niye bu arkadaşın o gün odasına dahi girmesine musade etmezken oturup birde ikale yaptınız? Dedim ya hep iki yüzlü insanlardan korkmuşumdur!! 0
  • 211 07 Mart 2022, Pazartesi 21:06:02 Madem bunların içinde fetöcü yoktu (Mahkemeye THY nin yazdığı cevap 211 de fetöcü yok) Neden 21/Temmuz/2016 ilişik kesme günü koridorları güvenlikle doldurdunuz? Neden Kerem Kızıltunç’u çalıştığı yere almadınız.( 1 Mart 2021 tarihi itibariyle BT ye GENEL MÜDÜR olarak atandı.Neden beni eğitim binasından hatta ve hatta bahçeden dışarı çıkardınız?Bu algı oyunu yakışıyormu sizlere? 0
  • 211 07 Mart 2022, Pazartesi 20:38:37 Sayın Ahmet Bolat bizler 2016 yılında sorgusuz sualsiz,kimimiz uçuşunda yatida iken kimisi senelik izninde kimisi doğum izninde kimisi iş başında iken sadece bir mesaj ile severek çalıştığımız işimizden çirkin bir şekilde çıkarıldik.yasatilanlari ve yaşadıklarımızı burada kelimelerle ifade etmem zor...bizler adalet istiyoruz ve sizin bunu saglayacaginiza inanıyoruz.cunku bizler ile aynı listede bulunan kerem kiziltunc tan sonra birşeylerin değiştiğine inandık...sizden gelecek güzel haberleri bekliyoruz...işimizi geri istiyoruz Sayın Ahmet Bolat...... 0
  • 211 07 Mart 2022, Pazartesi 19:39:41 keşke beni Fetöcü diye işten atsaysı tazminat falan da vermeseydi, o zaman mahkemede Fetöcü olmadığımı ispat edeceğim için mahkemeyi kazanıp geri dönecektim. Ama işletmesel gereklilikten atıyor ve tüm haklarımı ödediğimi söylüyor. mahkemeyi kazandığım halde işe döndürmemek için ekstra tazminat veriyor. bir de atarken basın açıklamasıyla beni terorist ilan ediyor. bu nasıl bir şeytanlıktır. hatırlayın 211 den sonra telefonunda bylock oldugu için bir kısım çalışan işten atıldı. sonra yok mor beyin yok yanlışlıkla indirmiş diye geri geldiler. işte asıl FETÖcüler onlardı. 211 maskeleme. bu şeytanlık FETÖnün işi. 0
    • Oyun 07 Mart 2022, Pazartesi 20:52:05 Oyun içinde oyun, bunların hepsi bilinçli ve planlı yapışmıştır.Konunun uzmanları İnsan Kaynakları.Bir gün gelecek hukuk onlarada lazım olacak! 0
  • kenan 07 Mart 2022, Pazartesi 18:39:45 hocam, emeklilik hakki olmasina ragmen hakki kullandirilmayip 211 icine atilmis eski personeller vardi. acikcasi onlarin durumu da ayrica degerlendirilmeli, emeklilik haklari verilmeliydi, butun bu kavga icerisinde en basit adim bu olacaktir 0
    • Emeklilik 07 Mart 2022, Pazartesi 20:56:41 Personel Başkanı Mehmet Yılmaz 21 Temmuzda Ayıcıya bizzat sorar 3 ay önce emeklilik dilekçesini verenler vardı ne yapmamızı istersiniz. Emeklilkleri gelenleri emekli olabileceğini söyler.Ancak pazartesi ben sorduğumda malesef İlker Efendinin kararını değiştirdiğini öğrendim.Rüzgar nereden estiyse. 0
    • Emeklilik 07 Mart 2022, Pazartesi 21:06:33 Katiliyorum, 211 den bir grup arkadasa emekliliginizi verirseniz cikarilmayacaksiniz bilgisi verildi insan kaynaklarindan, isten cikarmalarin oldugu gun ve bu arkadaslar gunesli binasina emeklilik dilekcelerini vermeye gittiginde beyefendiler fikir degistirmis emeklilik dilekcelerini kabul etmiyoruz dediler... 1
  • Tk 07 Mart 2022, Pazartesi 17:46:36 HAKSIZCA İŞTEN ATILANLARLA HABER YAPILMASI ÇOK GÜZEL ENGELLİYİM SON SENELER HASTALANMIŞKEN THY TEKNİK TEN ATILMAM BENİMDE 3 YIL OLDU İŞSİZİM VE YORUMLARDA OKUDUĞUM THY İLETİŞİM YENİ ATILAN 3 GÖRME ENGELLİ BAZI YÖNETİCİLER İSTEMİYOR BİZİ DIŞLIYOR YANLIZLIĞA İTİYOR ENGELLİLER SAHİP ÇIKMASI GEREKEN DEVLETİN VARLIKFONUNDAKİ ŞİRKETİMİZ THY NEDEN BUNLAR OLUYOR VE BİZLERLE İLGİLİ HABER BİRŞEYLER YAZILMIYOR NEDEN İSTENMİYORUZ NEDEN BİZLER SEÇMEDİK İSTEMEDİK BÖYLE OLMAYI 0
  • artı'ya 07 Mart 2022, Pazartesi 17:16:36 sana ne arkadaşım. neden parazit yapıyorsun. konumuz ikale değil ki. 0
  • hesap sormak 07 Mart 2022, Pazartesi 17:14:21 tamam o zaman bu konuyu bırakalım.Nasıl olsa ahirette hesaplaşılacak ya. 3
    • Vay Zebanı 07 Mart 2022, Pazartesi 19:20:40 Kardeş sende orda olacakmısın, işi sulandırmak için ne alyorsun. 0
    • 212 konusu 07 Mart 2022, Pazartesi 19:22:18 Tamam bırakalım, başka haksız atılanlara bakalım? 0
    • Empati 07 Mart 2022, Pazartesi 20:49:44 Bu dünyada çekilen sıkıntı, kırılan gurur, çarpan kalp ne olacak.Sanırım empati yapamıyoruz! 0
  • iki kişiye 07 Mart 2022, Pazartesi 17:12:06 arkadaşım sen bizim işimize baksana. sana ne onlardan. hiç birinizi geri almasınlar, onlarıda yeniden çıkartsınlar size uyar mı? adalet yerini bulsun. 1
    • Ak Trol 07 Mart 2022, Pazartesi 19:19:20 Ak troller işinin başında 0
  • İKALEYE 07 Mart 2022, Pazartesi 17:07:13 yazar iki sayfa dert anlattı size. Geri çağırdılarsa sana ne. Yarın sizi de çağırsalar adaletsiz olur gelmem mi diyeceksiniz. Bir saattir bu yazarın 4 yazısını okudum sizlerle ilgili. Emin olun üzüldüm çetin bey için. halen uğraşıyor 4
    • Trol 07 Mart 2022, Pazartesi 19:17:59 Sk trol haw haw dedi.. 0
    • 211 meselesi 07 Mart 2022, Pazartesi 19:25:07 İşverenin işçiye attığı iftirayı temizleyip, Sarı Sendika ile beraber gereğini yapana kadar günfem olmaya devam edeceğiz. 0
  • 211-iade-i itibar 07 Mart 2022, Pazartesi 16:23:18 Tesekkurler, konuyu degisik boyutlari ile toparlayarak gayet guzel ozetlemissiniz. Benim yaziniz ile ilgili tek bir itirazim var o da itibarin iadesi konusunda, kagit uzerinde mahkeme karari itibarin iadesi anlamina gelsede pratikte bunun boyle olmadigi, en zindan 211 konusunda olmadigi cok acik bir gercekliktir zira bizler uzaktan yakindan bir alakamiz olmadigi halde bile bile goz gore gore vatan hainleri ile ayni torbaya koyulduk, cektigimiz toplumsal sikintilari hayal edebildigimizi dusunuyorum, kendimden ornek veriyim kendi anne babam bile supheye dusup bir alakan varmiydi hic toplantilarina katildinmi diye sordu bana, 40 yillik arkadaslarimiz arayip sormaz oldu toplumsal ve ailesel sikintilar bu konuda bir kitap yazilacak boyutta... dolayisiyla mahkemelerde davalari kazanmamizin toplumsal boyuttaki iade-i itibara bir katkisi olmadigi bir gercek, biz toplumsal iade-i itibar pesindeyiz, nasil olacagi ayri bir tartisma konusu ama size katiliyorum ilk asama 211 in birlik olmasi... 0
  • çetin abi 07 Mart 2022, Pazartesi 15:18:00 hani ikale ile ilgili yazı yazacaktınız. 0
  • İş Ahlakı 07 Mart 2022, Pazartesi 13:55:53 THY gibi bir şirkete insanların iftiralarla, büyük bir mağduriyet yaşatılarak etik ve iş ahlakına uymayan bir şekilde işten çıkartılması yakışmamaktadır. 211 diğer işten çıkarmalardan farklıdır, bu mağduriyet giderilmezse THY tarihinde bir kara leke olarak kalacak ve THY'nin karşısına her zaman çıkacaktır (İlker Aycı'nın kişisel tarihinde ortaya çıktığı gibi) THY büyük bir kurumsal şirkettir, anlık yaptık oldu bittilerle günlük çıkarlar doğrultusunda değil, belli bir vizyon ve değerler temelinde yönetilmelidir. Ortada haksız bir uygulamanın olduğu artık herkes tarafından kabul edilmektedir, tazminatları ödedik kapandı şeklinde küçük işletme ve esnaf mantığıyla olaya yaklaşılamaz. Dünya çapında, bayrak taşıyıcısı bir şirketse bunun gerekleri yapılmalı, hakkıyla çalışmış çalışanlarına bu yaşananlar reva görülmemeli. Ortada bir hata varsa bu düzeltilmeli, Kafalar kuma gömülünce olay ortadan kalkmıyor. Sayın Bolat umuyoruz ki bu konuda yapıcı davranır 0
  • Cevaba Cevap 07 Mart 2022, Pazartesi 13:25:22 Maçam sıkmıyor, burda kalemşörlük yapmayı tercih ediyorum desene… 0
  • 211 07 Mart 2022, Pazartesi 13:23:14 211 psikolojisi farkli, bunu tam olarak anlamak icin yasamak lazim. Su an 211 lerin icinde THY den daha iyi sirketlerde daha iyi pozisyonlarda calisanlar var ama onlara da sorsaniz THY ye geri gelmek isterler diye dusunuyorum. Bu cok can acitan, haince ve kallesce yapilan alcakca bir uygulama. Unutmak mumkun degil. Ama ben kac yil gecerse gecsin bunu yapanlar planlayanlar eninde sonunda yargilanacak diye dusunuyorum ya da kendimi boyle avutuyorum. Ama tabi bu yonetimde bir beklentim yok. Kisisel gorusume gore bunu THY nin icindeki FETOculer planladi. Kendilerinden olan birkac kisiyi de yani gercek FETOculerden bu torbaya attilar. Bu kisiler yine baglantilari sayesinde islerine guclerine baktilar. Sun expres, TGS, Turkcell e gidebilenler gitti. Geri gelebilenler geri geldi. Olan 211 icindeki Feto karsiti Ataturkculere oldu. 2
  • 211li 07 Mart 2022, Pazartesi 13:18:20 Çetin bey bizimkisi normal bir işten çıkarılma değil bunu hepimiz biliyoruz. Hayatımız karardı, sgk da belirtilen bir işten çıkarılma koduyla damgalandık hiçbir yerde iş bulamadık, basın açıklamasıyla terörist muamelesi gördük. Kartlarımızı iade ederken gisadda yaşadıklarımızı keşke herkes bilse.. bu bir hayat karartma mevzusu, sektöre haber salındı asla bunları işe almayın diye!!!! Diğer işten çıkarılmalarla asla aynı kefeye konamaz ve aynı statüde değerlendirilemez. Bu sebeple iadei itibar en önemli beklentimizdir 1
    • çetin beye 07 Mart 2022, Pazartesi 13:23:57 211 keredir aynı şeyleri söylüyoruz. Sizce YK Başkanı bu yorumlarımızı okuyor mudur? Bari bunu cevaplayın. 0
    • CVP ÇETİN BEY'E 07 Mart 2022, Pazartesi 13:34:05 ZANNETMİYORUM. ŞİRKETİN BU KADAR İŞLERİNİN ARASINDA ZAMAN BULMASI ZOR HATTA İMKANSIZ. ŞİRKETİN KURUMSAL İLETİŞİMİ OKUYUP YK BİK' NA BİR ÖZET RAPORLUYORSA OLABİLİR. ESKİDEN BİZ ÖYLE YAPARDIK. ŞU ANDA SİSTEMDE MEVCUT 56 YORUMUN 50 Sİ BİRBİRİNDEN ÇOK ÇOK FARKLI DEĞİL. HANGİSİNİ SUNSUNLAR Kİ? 0
  • çetin beye 07 Mart 2022, Pazartesi 13:12:43 Haklısınız. Aynı şeyleri kelimeleri değiştirip tekrarlıyoruz. Keşke haksız olsanız da size itiraz etsem. Yine haklısınız, bunların sonuca bir katkısı yok. Doğruyu gösterme çabalarınız için teşekkür ediyorum. 0
  • Sn Prof Dr A.BOLAT'a 07 Mart 2022, Pazartesi 12:53:03 Bundan sonraki süreçte , bayrak taşıyıcı milli havayolumuzun ilk başladığımız heyecanla işlerimize geri dönmeyi,her THY ye emek vermiş personel gibi sosyal haklarımızı almayı istiyoruz . Bu bizlerin yarasını saracağı gibi , halen devam eden yargıyı meşgul eden dosyaların kapanmasını sağlayacaktır. Bu vesile ile sizlere tekrar yeni görevinizde başarılar diler , bu kangren olan durumun sizlerin anlayışınızla çözüleceği kanaati ile saygılar sunuyoruz. 211 Mağdurları 0
  • Sn.Prof.Dr.A.BOLAT'a 07 Mart 2022, Pazartesi 12:51:29 Şimdi içimizden birinin işine hatta terfi ile geri dönüşü bize bir ışık oldu, örnek oldu ve heyecan verdi. Bizler , mağduriyetimizi dile getiren basında çıkan köşelerde bazen acındıracak ve fevri yorumlarda bulunduk. Empati yaptığınızda bizleri de anlayışla karşılayacaksınız. Şimdi sizler THY de yeni bir soluk ve yeni bir sayfa açıyorsunuz ve yeni bir döneme giriyorsunuz. Belki yasal olarak mahkemeler kazanıldı .Ancak bu kangren olan konuyu sizin belki vicdani ve insani bakışınız çözecektir 0
  • Sn.Prof.Dr.A.BOLAT'a 07 Mart 2022, Pazartesi 12:48:13 Sn. Prof Dr Ahmet BOLAT Sizin yeni yönetim anlayışınızla , başladığınız yeni önemli görevinizde başarılar diliyoruz. THY milli havayolumuz ve sizin başarınız hepimizin başarısıdır. Bizler 6 yıldır bir dikenli yoldayız. Mağduriyetlerimizi maddi ve manevi olarak başka hiçbir meslektaşımızın yaşamasını istemeyiz. Bizler elimizden geldiğince ve gerek yasal olarak , gerekse değişik mecralarda dilimizin döndüğünce mağduriyetimizi dile getirdik. 0
  • NEDEN? 07 Mart 2022, Pazartesi 12:30:57 yorumları neden cevaplamıyorsunuz? haydi. 1
    • CVP NEDEN 07 Mart 2022, Pazartesi 12:38:21 DÜN YARINDAN İTİBAREN YORUMLARI CEVAPLAMAYACAĞIM DEMİŞTİM. AYNI ŞEYLERİ NEDEN CEVAPLAMAMI İSTEDİĞİNİZİ ANLAYAMADIM. ÇETİN ÖZBEY 3
  • Çetin bey... 07 Mart 2022, Pazartesi 09:18:24 Çetin bey;Ben de 211 mağduruyum, öncelikle bu konuyu sürekli gündemde tutup defalarca yazı yazdığınız için çok teşekkürler. Bu dünyada mutlak adalet yok, hele ülkemizde hiç yok! Bu sebeple "ya hep ya hiç" diyen arkadaşlar hayal alemindeler...Evet haksız yere işten çıkartıldık ve ilker kendini kurtarmak efendilerine bizi kurban etti ve fetö etiketini yapıştırdı bu sebeple sektörde iş bulmamızın önüne geçti. Herneyse bu tespitlerden sonra biz bu saatten sonra ne kazanabiliriz? Bence sadece emeklilik kartı ve pass bilet. Pass verilmesinin önünde hukuki bir engel olduğunu sanmıyorum. O sebeple işe dönme hayali kuran arkadaşlar bir an önce uyansınlar ve pass bilet haklarını istesinler. Selamlar. 0
    • 211li 07 Mart 2022, Pazartesi 13:21:04 İnsan onuru ve şerefi için yaşar. Nokta. 0
  • Cpt 07 Mart 2022, Pazartesi 04:08:22 Değerli 211 sizler bizim kaybolan değerlerimizsiniz.Bizler sizlere yapılanlarla demorilize edilip resmen tehditle gözümüz korkultulduk ve sindirildik.bunlara bunu yapanlar bize ne yapmaz diye düşündük.Ama sşzler haksızlığın sembolü oldunuz.Size yapılacak hak iadesi bize yapılacak en büyük motive ve aidiyet olacaktır. Lütfen haklı davanızda haksız çıkmaktan kaçının.Çetin Beye kulak verin, onun tecrübesi yeter. 1
  • 211 Farkı 07 Mart 2022, Pazartesi 03:10:25 Haksız iş akti olarak sembolleşen 211 in tek ve enbüyük farkı dünya markası bayrak taşıyıcı bir şirket olan THY tarafından terörist algısı yapılmasıdır.Ancak mahkemenin sorusuna karşı 211 içinde terörist yoktur cevabı vermesidir. 0
  • Sayın Çetin Ağabey 07 Mart 2022, Pazartesi 03:06:14 … hiçbir kimsenin alınganlık yapıp, bozulmaya hakkı yok.Sayın Prof Dr. Ahmet Bolat Bey şimdi elinizi vicdanınıza koyun ve konuyu araştırıp gerçeklerle THY olarak yüzleşiniz.Hatası olana gereğini yapıp haklı olana hakkını iade ediniz.Size yakışan bu olacaktır.Aksi takdirde sizden sonra gelecek bir kişi mutlaka bunu yapabilecek yüreklilikte olacağına kanaatim sonsuzdur.Saygılarımla. 1
  • Sayın Çetin Ağabey 1 07 Mart 2022, Pazartesi 03:00:29 THY de tutarsızlık içinde tutarsızlık. 1-) 211 içinde bazı kişilere ikale yapılması ,2-) İlker Aycının 21 Temmuzda Emeklilik dilekçelerini kabul edin diyerek personel başlanı Mehmet Yılmaza talimat verip 24 temmuzda ilişik kesme esnasında talimatını iptal eymesi. 3-) 211 idari ve ekonomik sebeblerle iş akdini fesih edip ilerki tarihte mahkemeye bunların içinde fetöcü yok diyen aynı THY nin bunların içinde fetöcü var algısı yapması. Bu kadar hatadan sonra THY den bu konuya imza atanlardan… 0
  • Sayın Bolat 07 Mart 2022, Pazartesi 02:45:08 211 in amacı THY nin fesih kararını sorgulamak değil, işveren karar almış mahkeme kararı bozmuş ve işveren işe geri almama hakkını kullanmış, buraya kadar hepsi hayatın olağan akışına uygun.Peki neden o talihsiz basın açıklaması yapıldı.Bunun çalışan personel üzeinde yarattığı etkiyi hiç düşündükmü? Bunun iş akti fesih esilen personel ve ailesi üzerinde oluşturduğu etkiyi düşündükmü? Hala bu insanlar iş değiştirirken neden THY den 2016 Temmuzunda ayrıldınız sorusuna maruz kalıp, haa211 deniliyor 0
  • Sayn Prof Dr A.Bolat 07 Mart 2022, Pazartesi 02:10:17 Sayın Prof Dr Ahmet Bolat 211 gerçeklerinden rahatsız olmayalım lütfen, bizler tüm haklarımızı aldığımızın farkındayız ancak neden THY nin resmi basın açıklamasında 211 için fetöye müzahirler var denildi biz bunu hala sindirebilmiş değiliz vede sindirmemizde mümkün değil.Sadece size bir sorum olacak,THY gibi kurumsal bir şirketten neden böyle bir basın bildirisi nasıl açıklanabilir.Şu anda başvurduğumuz havacılık şirketleri 211 den olduğumuz için baskıdan korkuyor ve işe almakta çekinceleri var 0
  • 211'e 07 Mart 2022, Pazartesi 00:54:24 Siz şimdiye kadar hepiniz mağdurdunuz. Çünkü aynı iftiraya ve haksız suçlamaya maruz kaldınız. Ama Ahmet Bey neden içinizden bazılarınızı seçip geri alıyor? Bu seçilenlerin ortak paydası nedir? Bunu da bir düşünün. 0
    • Muzellef 07 Mart 2022, Pazartesi 05:50:00 Kaç kişi aldı? Henüz 1 benimm bildiğim 0
    • Bizde 07 Mart 2022, Pazartesi 12:23:00 Bizde bunu anlayabilmiş değiliz malesef. 0
  • Erdem 07 Mart 2022, Pazartesi 00:54:19 Artık bu konunun bir sonuca bağlanması gerekiyor. Haksız bir işten çıkarma ve zamanlama itibariyle terör örgütü üyesi yaftası söz konusu. Bu kadar zor mu hatadan dönmek? 0
  • Çetin Bey 07 Mart 2022, Pazartesi 00:49:24 Dediklerinize katılmamak mümkün değil.Sözüm size değil! THY Yönetimine,211 tüm haklarını verdik derler.Doğrudur tüm haklarımızı verdiler.NEDEN “”BUNLARIN ARASINDA FETÖYE MUZAHİR OLANLAR VAR”” diye bir açıklama yaptınız.Bunu neden bize REVA gördünüz.Bu bizim HAKETTİĞİMİZ bir şeymiydi.Evet cevap bekliyoruz İlker Aycı,Abdülkerim Çay,Yahya Üstün.Size Sayın ibaresi kullanmak içimden gelmedi kusura bakmayın. 0
  • iki kişi 07 Mart 2022, Pazartesi 00:45:06 Nurullah Er ile Kerem Kızıltuğ ikale ile gitmişlerdi. Neden geri geldiler? Aldıkları ikale tazminatını geri verdiler mi? 0
    • Meraklı 07 Mart 2022, Pazartesi 09:42:43 İkale ile gidip sonra THY’ye geri gelenler özlük ve sosyal haklar bakımından yeni işe giren çalışan gibi mi işlem görüyor? Örn. yıllık ücretli izin gün sayısı, kıdem ücreti, mazeret gün sayısı vs. Ayrıca bunlar geri dönünce aldıkları tazminatları geri veriyor mu? İkale isteyen her personele uygulanıyor mu?İkale tazminatı standart mı, net mi brüt maaş mı? Ünvana ve kişiye göre farklı oranlarda tazminat verilebiliyor mu?Bugüne kadar kaç çalışana ve kimlere ikale yapıldı? 0
    • Artı 07 Mart 2022, Pazartesi 09:52:20 Satış ve teftiş başkanlığında da ikale ile ayrılıp daha sonra geri gelenler var.Örnekler çoğaltılabilir.Halka açık bir şirket şeffaflık gereği bunun neden ve sonuçlarını açıklamalı. 0
    • Artı’ya 07 Mart 2022, Pazartesi 11:03:27 İkalenin hangi personele yapılacağına kim ve nasıl karar veriyor? Bunun prosedürü var mı? Var ise neden açıklanmıyor? 0
    • İkaleye 07 Mart 2022, Pazartesi 18:49:12 İkale prosedürü şirket dökümanları içerisinde mevcut. Karşılıklı anlaşmadır özetle. Toplu olarak da kişisel olarak da yapılabiliyor. Yeniden getirildiği pozisyonda da sıfırdan şirket personeli olmuş olmamış çok önemli mi? Ülkenin üst seviye şirketlerinde üst kademelerde ping pong oynuyorlar zaten, maaşını bile bilmiyorsun özlük hakkı falan olabilir mi dertleri, emekliliğini mi düşünüyor sence :) 0
    • İkaleye 08 Mart 2022, Salı 00:13:10 Şirket dökümanları içinde ise biz neden bulamıyoruz şu ikale prosedürünü? THY halka açık bir şirket değil mi, paylaşın şu dökümanı da görelim. 0
  • ikale 07 Mart 2022, Pazartesi 00:40:10 Ahmet Bey geri çağırdıklarınız elemanlar, İşe iade davası bile açmamışlar! Çünkü ikale anlaşması yaparak gitmişler. Zaten THY den gittikten sonra da, TÜRKCELL TRT gibi kurumlara yerleştirilmişler. Bunları neden geri çağırdınız? Böylece hangi haksızlığı adaletsizliği düzelttiniz? 0
    • Vahim Sonuç 07 Mart 2022, Pazartesi 13:10:19 Siz 211 kişinin iş akfini fesih edin, fetö algısı yapın, tutun içinden 1/2 kişiyle ikale yapın.Sonra bu kişileri Genel Müdür olarak tekrar işe başkatın,Bunu mantık alıyormu? Geriye kalan 210 kişi hakkında mahkemenin sorusu üzerine bunların arasında fetöcü yok deyin.Sana soruyorum olayın gizli baş sorumlusu Abdülkerim Çay efendi.Bu nasıl izan bu nasıl bir düzen.Vahim sonuç iste burda … 0
  • merak işte! 07 Mart 2022, Pazartesi 00:34:40 Biz sadece işten atılmadık, terörist olarak damgalandık diyenler çok haklı. Ama bu arkadaşların kaç tanesi sorumlular hakkında savcılığa suç duyurusunda bulundu ya da dava açtı acaba? 0
    • Merak İşteye Cevap 07 Mart 2022, Pazartesi 02:14:52 Mahkemede merak edip THY ye sordu “ 211 içinde kaç fetöcü var ve ne işlem yaptınız” .THY nin cevabı 211 içinde fetö yok oldu. 0
    • Cevap 07 Mart 2022, Pazartesi 11:36:23 Suç duyurusunda bulunmayanlardan biriyim. Çünkü amacım suçlu bulup cezalandırmak değil, yapılan yanlışlığın düzeltilmesi ve çok sevdiğim işime geri dönenilmek 0
  • CVP TEŞEKKÜRLER 07 Mart 2022, Pazartesi 00:31:43 AHMET BOLAT BEY ÇOK ŞEYİ ÖĞRENMİŞTİR. ANCAK BU KONUNUN MİMARLARI HALEN ŞİRKETTELER. NEYİ NE KADAR ANLATIRLAR BİLEMİYORUM.DOLAYISI İLE YK BAŞKANININ KONUYU TARAFSIZ İNSANLARLA KONUŞMASI GEREK. İNŞALLAH İFADE ETTİĞİNİZ İNANCINIZ ZEDELENMEZ. 0
    • İşin Özü 07 Mart 2022, Pazartesi 03:58:27 İş aktinin feshine birşey diyen yok! Neden algı yaptı koskoca THY. Kurumsallığına yakışmadı.Yoksa iş akti fesih etmekte işvereb için bir hak ama insanların ve ailelerinin bir onuru , gururuyla oynadıkar. 0
  • ahmet bolat 07 Mart 2022, Pazartesi 00:31:09 Bir kaç kişiyi geri çağırıp yeniden THY de işe başlatmış. 211 lik gruptan olup olmadıklarını bilmiyoruz ama fetöcü oldukları söyleniyor. Adalet ve liyakatten anladığı buysa, yazıklar olsun. 4
    • CVP AHMET BOLAT 07 Mart 2022, Pazartesi 00:37:56 BEN İKİ KİŞİNİN ÇAIĞIRILDIĞI BİLİYORUM. BİRİ SİZİN DÖNEMDE AYRILMIŞ. DİĞERİ DAHA ÖNCE. ÇAĞIRILANLARIN SİZDEN OLUP OLMADIĞINI BİLMİYORSUNUZ. FETÖCÜ OLDUKLARINDAN DA BİLGİNİZ YOK. AMA SÖYLENENLERDEN YOLA ÇIKIP YAZIKLAR OLSUN DİYEBİLİYORSUNUZ? AKIL BU TARZI ÖNGÖRMÜYOR YAZIDA BUNU ANLATMAYA ÇALIŞMIŞTIM AMA GALİBA BECEREMEMİŞİM.. 0
    • Çetin Bey 07 Mart 2022, Pazartesi 02:30:21 Arkadaş haklıyken, kullandığı dil ve uslupla haksız duruma düşmüş.Tabi manipülasyon yapan trole değilse.. 0
  • BENCE DE 07 Mart 2022, Pazartesi 00:27:50 Geçen hafta 211 rumuzlu ve konulu yorumlarda bir yükselme gördük. Her konuyu getirip 211 e bağladılar ve ilk defa hesap sormaktan bahsettiler. Nasıl soracaklarmış merak ettim. 4
    • Hesap sormak 07 Mart 2022, Pazartesi 02:28:15 Sadece dünyada olmaz arkadaşım. Eğer haksızlık varsa ahirette büyük hesaplaşma olur. 0
  • İyi niyet - madde 6 07 Mart 2022, Pazartesi 00:27:31 Sn. Ahmet Bolat a sen hiç THY de çalışmadın , işten atıldın dese bir şu an öyle durup dururken kabul edebilir mi … 0
  • İyi niyet - madde 6 07 Mart 2022, Pazartesi 00:25:53 İşte bundandır ya hep ya hiç deniliyor olması … şimdi Kızıltunç Türkcell de çalıştırıldığı İçin temiz deniliyor, sonra daha hiç kendini deşifre etmemiş cemaat üyeleri vardır deniliyor … kim kimdir bilinemiyorsa 3-5 yandaşı işe başlatmaya Kılıf hazırlanmasın… Kızıltunc’un dava bile açmamış olduğu söyleniyor .. o an mağduriyet hisseden herkes dava açtı … Emeklilik isteyenlerin tercihi nasıl kabul edilenez, 30 yıl çalıştığınız kurumdan sizi böyle ayırsınlar istermisiniz ? Objektif olalı 7
    • CVP İYİ NİYET 07 Mart 2022, Pazartesi 00:54:03 YARIN SABAHTAN İTİBAREN YORUMLARI CEVAPLAMAYACAĞIM. ÖNCE SÖYLEYEYİM. 30 YIL ÇALIŞTIĞIM KURUMDAN TABİİ Kİ ATILMAK İSTEMEM. GALİBA BENİ 31 YILLIK ÇALIŞMAMDAN SONRA ATTILAR. BEN KIZILTUNÇ BEYİ HİÇ GÖRMEDİM VE DE TANIMAM. FETÖCÜMÜDÜR DEĞİLMİDİR ONU DA BİLMEM. AMA BU BEYİN DÖNÜŞÜNÜ KONU EDİP ONU EMSAL GÖSTERMENİZ BANA GÖRE DOĞRU DEĞİL. SİZİN BAHSETTİĞİNİZ YA HEP YA HİÇLE BENİM İFADE ETTİĞİM ÇOK FARKLI. SİZİNLE İLGİLİ HER ŞEYİ BİLİYORUM ÇOK ARAŞTIRDIM. ÇOK KONUŞTUM İNSANLARLA. HATTA OLUDUĞUNUZ BU YAZIYI SİZİNLE İLGİLİ MAHKEMEELERE GİREN BİR HUKUKÇUYA RİCA EDİP OKUTTUM VE HATAM VARSA DÜZELTMELERİNİ İSTEDİM. ÜZÜCÜ OLAN ŞU Kİ SİZİN EĞİTİM SEVİYENİZDEKİ İNSANLARA MERAMIMI ANLATAMIYORUM. 0
    • Çetin Bey 07 Mart 2022, Pazartesi 02:32:29 Bu arkadaş trole olabilir. 0
    • Trol 08 Mart 2022, Salı 19:54:29 Trol değilim ancak okudum 0
  • Bahçıvan hunkar 07 Mart 2022, Pazartesi 00:22:10 Ahmet Bolat bence 211 i düşünmek yerine öncelikle ekonomik kriz var deyip geçen sene işten personel çıkaran , sonra çıkardığı bir perosnelin yaptığı işi bir danışmanlık firmasinda ve beş kişiye bir dünya para verip yaptırmayan, üstelik bunu linkedinde sen bahcivasin bazen ayrık otlarini temizlersin diye açıklayan iş bilmez basiretsiz ik yöneticilerini gözden gecirmesi lazım. 0
  • İyi niyet - madde 6 07 Mart 2022, Pazartesi 00:17:03 Sn. Özbey , günümüzde objektif olduğunu sanan insanlar da konuya kendi süzgeçlerinden baktıklarını yani aslında subjektif bakış açısı ile objektif baktıklarını unutmamalı … şimdi 211 içerisinde kin nefret ile olaya yaklaşan yoktur diye düşünüyorum… İşten çıkarıldığı dönem itibariyle mağdur olmuş, acaba FETÖ ile ilşkisi var mıdır diye şüphe ile yaklaşıldığından iş bulamamış bir kitle var Emeklilik dilekçeleri verilip , kabul edilip sonra kefeye keder işleme alınmamış bir grup var, 0
  • 211 mağduru 07 Mart 2022, Pazartesi 00:02:38 Kaleminize sağlık...inanın siz olmasanız bizlerin meramını kimse dikkate almayacak. İyiki varsınız ve dilerim bütün bu yazılanlar bizler için olumlu bir sonuca ulaşır 0
  • 211 06 Mart 2022, Pazar 23:58:16 Çetin Bey, bu zamana kadar 211’in en büyük destekleyicilerinden biriydiniz yapılan haksızlıkları görüp bunlara sessiz kalmadınız. Yeteri kadar ifade edemesek te bunların farkındayız ve size minnettarız. Bazı yorumlara haklı olarak kızmışsınız ama 211 içinde herkesin bu şekilde yaklaşmadığını bilin. Biz 211’ler özetle yıllarca süren büyük bir mağduriyete maruz kaldık. Evet haksız yere çıkarılan belki çok insan vardı ama 211’in durumu çok farklıydı. Sadece bir işten çıkarılmadan ibaret edildi. Terörist damgası yedik, yıllarca bu sebepten iş bulamadık. Dostalarımız, yakınlarımız bizlere şüpheyle yaklaştı. Ailelerimiz de bizler kadar suçsuz günahsız bunlara maruz kaldı. Tek isteğimiz bütün bunlar ortaya çıkmışken elimizden alınan işlerimizin geri verilmesi 0
    • CVP 211 07 Mart 2022, Pazartesi 00:26:02 BENİM KIZMAM VEYA ALINMAM ÖNEMLİ DEĞİL. YORUMLARDAKİ SALDIRGAN İFADELER İNSANLARI SİZDEN UZAKLAŞTIRIYOR. NASIL FARKINA VARMAZSINIZ İSTEĞİNİZİ BİLİYORUM VE ANLIYORUM. TABİİ K HAKDA VERİYORUM.BANA İSTEDİKLERİNİ YAZABİLİRLER AMA GENELE HİTAP EDİP YAPILMASI MÜMKÜN OLMAYAN ŞEYLERİ DURMADAN YAZMAK, HAYKIRMAK FAYDALI DEĞİL. BEN YAZDIKLARIMIN DOĞRULUĞUNU BİLİYORUM. BUNA RAĞMEN HUKUKİ SÜZGEÇTEN DE GEÇİRTTİM. TEMENNİ EDERİMKİ ÇOK ŞEY DÜZELİR. 0
    • Çetin Beye cevap 07 Mart 2022, Pazartesi 11:47:13 Çok haklısınız, 211’den biri olarak o şekilde yapılan yorumlar inanın beni de çok rahatsız ediyor. Evet haksızlığa uğradık ama kan davası güder gibi amaç suçlu bulup peşine düşmek değil, yapılan yanlışların düzeltilmesi olmalı. Umarım sonunda gerçekleşir bu da 0
  • 211 unutmayıp hatırlatan her kaleme helal olsun 06 Mart 2022, Pazar 23:51:46 Bu insanlar size minnettar çünkü onların sesi oluyorsunuz hak ve adaletli olunmasını istiyorsunuz. Kaleminize sağlık yöneticiler bence artık hata yaptık 211 için yeniden karar alma zamanıdır demeli,bu 211 ın degıl tüm THY çalışanlarını kapsayan bir duruş ve güven kazanma olur 0
    • Çanakçı Çanakçı 07 Mart 2022, Pazartesi 01:10:40 Türk hava yollarında, 25-30 sene çalışanlar var şükür etmek gerekir bence, tabii ki haksız yere atılanlara lafım yok 211’e lafım yok, fakat 15 sene çalışıp haksız yere atılan engeller ne olacak? Ekip iletişim müdürü birilerine yaranmak için görme engelli insanlar da uğraştıysa insanlık ayıbı değil mi? O Altay bile uzatılmadı bizimkiikale de almadık. 0
    • Çanakcı Çanakcı 07 Mart 2022, Pazartesi 02:38:52 Size hak vermemek elde değil, sizin gibi binlerce yanlış duymadınız binlerce kişiye haksızlık yapıldığını biliyoruz.211 farki iş akfi fesih edildi ancak basın bildirisi ile algı yapıldı terörist ilan edildi.işinden oldu ancak kendisi ve ailesinin hayatı karartıldı . Halada işe girerken zorluk yaşıyorlar. 0
  • Teşekkürler 06 Mart 2022, Pazar 23:50:53 Bugüne kadar emeğiniz ve desteğiniz için teşekkürler yalnız bırakmadınız. Kimseye kin nefret yok sadece haksızlık yapanin yüzüne zulmü vurmak var Ahmet Bey'in onlar gibi olmadığını ve bu haksızlığı duyacağına inanç var Ve haksızlığı yapanlar için mahkeme süreci başlayacak doğru işler hukuk işlemez bilmeyiz ama şu an bütün mahkemeleri kazanan bir arkadaş bu dört kişiye ve şirkete dava açma hazırlığında. 211 den bağımsız çıkış nedenine ahlaksızlık işyeri düzenini bozma örgüt üyeliği yazılanlar var ve mahkemeleri kazandılar. 211 olmasa bile yukarıdaki metne imza atanlar için hukuk işlerse dava yoluyla sorulacak 0