THY: Şişmanlatılmış kadrolar, kokuşmuş tuz ve Korona destekli kriz
25 Mayıs 2020 Pazartesi, 00:00:06 / Toplam : 230 yorum
Çok beğenilenler
Cobraa
26 Mayıs 2020, Salı 14:10:24
Pilotun amirin maasini diline dolayan troller.kabin kokpit bu sirketin herseyidir.bunlar asgari ucret ile yapilabilecek isler degildir.bunun icin yeni gelen genc arkadaslar,2ay sonra arkalarina bakmadan kaciyorlar.gecenin 2-3unde yataktan kalkip ucusa gitmek,14-16saat mesai yapmak,bayram haftasonu demeden calismak kolay is degildir.evinde oturmaya benzemez.tasarrufa baslanilacak yer aktif olarak ucmayan diger birimler olmalidir.6970
Asgari ücret olmasa da
26 Mayıs 2020, Salı 18:55:03 5-6 bine razı olursunuz, 0 dan daha iyidir2526
Abartmayın
27 Mayıs 2020, Çarşamba 10:21:50 Çok yakın arkadaşım Brussels air de KA uçuyor ve inanın thy de çok daha fazla maaş verdiğini söyler,üstelik sizlerle aynı uçuş saati yapmakta nerdeyse..thy de ise defaten şahit oluyoruz 8 saatlik uçuşun 3 saati ikram di vs yoğun geçer ardından galleylerde fis fos lar başlar...azicik gerçekçi olmayı kabbulenin 931
Gm
27 Mayıs 2020, Çarşamba 10:29:41 Kokpit icin birsey diyemem ama kabin ekibinin en hasi 3 ay da yetisiyor. Cok ihtiyac olursa 6 hafta da bile yetisiyor. 2119
Olmayız canım
27 Mayıs 2020, Çarşamba 10:38:53 Biz sizin gibi açlığa alışık değiliz. Asgari ucretli fakir ler08
Bize ne senin Brussel air deki arkadaşından
27 Mayıs 2020, Çarşamba 11:02:12 Bence sen abartma. Galleyde oturup iki dk soluklandık diye battı mı? Uzaktan bakınca her şey rahat görünüyordur tabi. Seni bu işe yapmaya davet ediyorum Sandığın gibi hep “oturuyoruz” !! Ha bi de biraz kas yapıp gel çabuk alışırsın. 127
Bırasıls eır...
28 Mayıs 2020, Perşembe 03:30:42 Kabin memuru tanımının ana başlığı ikram değildir, sana ne oturmamdan kalkmamdan siz her hizmet satın aldığınız da milletin ne yaptığıyla ilgilenmeyin bakayım,yolcuysan da yolculuğunu bil. Para karşılığı bir şey elde edince sanırsın patron oldu, çözemediler bir neyin ne olduğunu...13
Çetin bey
25 Mayıs 2020, Pazartesi 12:05:37
Alman filozof Hegel'in çok güzel bir kavramı var 'yeninin eskinin içinden gelmesi, eskinin ise yeninin içinde yok olup gitmemesi gerekir' diyor. 1800'ün başlarında söylemiş bunu ama kimin umurunda ki. Herkes 'benden' olacak. Yurtdışı müdürlerin birçoğu dil ve iş bilmiyorlar. Mesela Fransa'da fransızca bilen sadece iki şef var ki biri fransız koleji mezunu diğeri de uzun yıllardır orada olduğundan dili öğrenmiş. Bir tane müdür fransızca bilmiyor ve hemen hiçbiri istasyon kökenli değil ve o kadar para kazanmalarına rağmen özel hoca tutup da iki kelime öğrenmeyi israf olarak görüyorlar ama ev tutarken,bankada hesap açarken vs hep yanlarında lokal personel veya şef var ki onlar da şirketin işlerini bırakıp müdürün özel işlerinin peşinde koşuyorlar. Hemen her yerde durum aynı. Ayrıca yurtdışı müdürlerin ful kiralarını,araba,benzin,cep telefonu faturalarını,çocuklarının özel okul ücretlerini ödüyorlar yetmiyor yurtdışı gelir vergilerini de ödüyorlar. Niye, yandaşların cebinde daha çok para kalsın diye. Nasılsa hesap soran,veren yok. Hepsi iktidar sayesinde para ve kariyer sahibi oldular. 18 yılda kimler thy'ye nasıl girdi ne kadar sürede şef,müdür oldu herkes biliyor. Aycı personelden kimseyi harcayamaz zira dediğiniz gibi onlar 'bizden' yani hepsi iktidarın adamı. Eskilerin sayısı da çok az. Genel müdür yardımcısından tut en basit uzmana kadar kimi,nasıl atabilir ki hepsi torpilli. Eski iki güya yönetici şirketi aşırı borçlandırdılar,torpil yaptılar,insanları ayrıştırdılar,hak yediler yenisi de onların izinden gitti,iktidar betona para saçma bunlar da ceplerini doldurma,haksızlık ve torpil derdindeler,hiç akıllanmıyorlar. Sorsanız hepsi sofu,softa güya. İlker,pas bilet davasında mahkeme kararını tanımıyor haksızlık konusunda eskileri solladı geçti. Thy üst yönetimi 3 ay önce 25 milyon tl bonus aldı,iade de etmediler şimdi de bu zat çıkmış fedakarlıktan bahsediyor. Huzur hakları,yağlı,ballı maaşlar,sosyal haklar,lüks arabalar,5 yıldızlı oteller vs. Hepsi olmayan itibar ve prestij için. Size ve ailenize iyi bayramlar dilerim,kapınızın zilinin hep çalsın. Saygılarımla.612
CVP ÇETİN B..
25 Mayıs 2020, Pazartesi 12:20:15 TEMENNİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER EDİYORUM. KAPI ZİLİ ÇOK ÖNEMLİ. VE DE O YAZIYI OKUDUĞUNU BANA SÖYLEYEN İLK KİŞİSİNİZ. NOKTA NOKTA OLMASA DA YAPILANLARI GENEL DE BİLİYORUZ. KRİZ ADAM AYIRMIYOR DEĞERLİ DOSTUM. SENDEN VEYA BENDEN ONUN İÇİN FARK ETMİYOR.VE DE KRİZ DÖNEMİNDE BAŞARISIZ OLAN YÖNETİCİYİ KİMSE AFFETMEZ. KALDI Kİ BU ARALAR SEÇİM LAFI DA ÇOK KONUŞULUYOR. HAYIRLISI DİYELİM.SAYGI BİZDEN181
Bonus
27 Mayıs 2020, Çarşamba 01:41:34 25 milyon bonus mu? Kim almış, nasıl almış, ne zaman almış.
Buna kim izin vermiş? Bu parayla kaç işçinin maaşı ödenirdi? Orası Ali babanın çiftliği mi ?32
Bonus'a
27 Mayıs 2020, Çarşamba 09:41:40 Sen bu siteyi ya takip etmiyorsun ya da laf olsun diye yorum yapıyorsun. Thy yönetiminin 25 milyon tl bonus aldıklarını sağır sultan bile duydu.152
cok dogru
27 Mayıs 2020, Çarşamba 12:03:42 cok dogru sadece fransada durum oyle degil, komsu isvicreden de soyledigin butin herseyin altina imzami atarim (sadece buradaki seflerden kimse almanca ogrenemedi orda en azindan iki kisi ogrenmis ulke dilini)50
Tüm yorumlar
Laura
14 Aralık 2020, Pazartesi 12:16:04 Bu, genel kamuoyuna artık% 2 faiz oranıyla kolay kredilerin verildiğini bildirmek için, sadece ciddi kişilerin aşağıdaki iletişim bilgileriyle şimdi kaydolması gerekiyor ........
Whats'App Numarası: +13013649726
Eamil: [email protected]00
zobbo
28 Temmuz 2020, Salı 10:43:36 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir.00
CVP ZOBBO
28 Temmuz 2020, Salı 16:07:00 20 MAYIS TARİHLİ YAZIYA BU GÜN 27 TEMMUZDA YORUM GÖNDERMEK SEVİYENİZİ BELLİ EDİYOR. ALLAH SİZİ ISLAH ETSİN.00
cvp hacı ÇETİN
31 Mayıs 2020, Pazar 22:06:35 NE HACIYIM NE DE ORDÜNALYÜS. VUR DEYİNCE ÖLDÜRÜYORSNUZ. BEN THY' DEN AYRILALI 17 SENE... AY GEÇTİ.NEYİ NE İLE KARŞILAŞTIRMAMI İSTİYORSUNUZ.TGS ÇALIŞAN MİKTARINI NEREYE KOYMAK GEREK? YA TEKNİĞİ, İKRAMI VB.. BU HİZMETLERİN TÜMÜNÜ THY KENDİSİ YAPIYORDU.KALDIKİ SORDUĞUNUZ RAKAMLARIN HİÇ BİRİ AKLIMDA DEĞİL. İYİ AKŞAMLAR.03
Hacı Çetin Bey ;)
31 Mayıs 2020, Pazar 20:24:39 Çok kıymetli, Saygıdeğer Sayın Ordinaryüs Çetin Özbey Bey,
Sizden bir bilgi istirham edeceğim. Şahsi Aliyenizin THY ‘de GMY olduğu yıllardaki toplam personel sayısı ile bugünkü personel sayısını şu açılardan bir karşılaştırır mısınız lütfen. 1) Uçak sayısı başına personel sayısı, 2) destinasyon başına personel sayısı, 3) Aavaliable seat /personel sayısı, 4) Yıllık yolcu sayısı / personel Sayısı..
Evet lütfen bu sayıları bir paylaşında görelim hangi dönem daha başarılıymış. Hangi dönemde kadrolar daha fazla şişirilmiş. Vs. Vs. Boş yazıyosunuz dediğimde kızıyorsunuz, hadi buyrun cevap verin buna. Selamlar. 22
..Ya cevap
29 Mayıs 2020, Cuma 18:02:29 Roket ilmi derken ? Belli ki çok okuyorsunuz.01
Fazla'ya
29 Mayıs 2020, Cuma 17:58:26 o zaman size de 1000 TL verirler. Sizde pilotlar 10 bin alınıyor diye sevinirsiniz.00
Lutfen
30 Mayıs 2020, Cumartesi 21:09:44 Kimin nasil bir algi yaptigi busaatten sonra pek onemli degil!PILOT MAASLARI ,nasil haksiz olarak(piyasa kosullari nedeniyle)artirildiysa yine o kosullardan dolayi ciddi oranda azaltilacak(bunu lufthansa,emirates vs gibi firmalar da yapti unutulmasin)diger personelin ucretleri de tabiiki guncellenecek ama bu pilotlarinki gibi yuksek oranlarda olmayacak(CUNKU DIGER PERSONEL ,HERHANGI EKSTRA BIR ZAM ALMAMISTI)Yani kaptan kardesler,gunun kosullari boyle(enaz 2yil da boyle olacak)Siz istediginizi yazin durun.EMNIYETLI UCUSLAR02
Cetin kendine gel
29 Mayıs 2020, Cuma 17:58:21 Bak Cetin sen kimsin ki bana terbiyesiz diyorsun. Üstelik nedense baska yorum altina yaptigim yorumlar ayri yorum olarak cikiyor.
Bu yasa gelip hala karakter sahibi olamamissin yazik...019
ÇETİN ÖZBEY
29 Mayıs 2020, Cuma 18:12:29 EVET BUNU YAZAN BENİM. O YORUMU YAPAN SENİ TANIMIYOR Kİ? SAHİ DOĞRU ŞEYİ SORMUŞ. NEREDENDİNİZ Kİ? ÇETİN ÖZBEY10
ÇETİN KENDİNE G..
29 Mayıs 2020, Cuma 18:22:13 BUNDAN SONRA BU TÜR YORUMLARINIZI YAYINLAMAYACAĞIM. BİLGİNİZE.50
Çetin bey
29 Mayıs 2020, Cuma 19:13:44 Bu seviyesiz yorumları yayınlarken güzel sayfanızı kirletiyorsunuz,hiç umursamayın bile,yokmuş sayın,kudursunlar..it ürür kervan yürür..Selamlar73
GM' e
29 Mayıs 2020, Cuma 17:55:39 siz bir haftalık (5 gün ) eğitimle işe başlıyorsunuz ya.Acaba VPN kullanılmasa isminizle bunları yazabilirmisiniz.Yazamazsınız zira ne olduğunuz ortaya çıkar10
olmayız canım'a
29 Mayıs 2020, Cuma 17:53:50 onlardan daha kaba ve çirkin olmaya mecburmusunuz. ne demek asgari ücretli fakirler.10
aynen
29 Mayıs 2020, Cuma 15:55:00 Katiliyorum, benim tanidigim cogu pilotun pilot olmadan önce de iyi bir CVsi vardi.10
:)
29 Mayıs 2020, Cuma 17:37:53 kusuruma bakmayınız ama, buradaki yorumları okuyunca şaşırıyorum. Karpuz halinde bile insanlar birbirine daha terbiyeli hitap ediyor.Sivil Havacılık camiası böyle değildi. bu türü şirketlere kim doldurdu?70
:)
29 Mayıs 2020, Cuma 15:52:11 LH'da Senior Manager 4900 EURO aliyor nette... Size verilen para cok fazla. Burada istedigin kadar zirvala, Almanyayi gayet iyi bilen biriyim.13
Çetin Bey
29 Mayıs 2020, Cuma 17:27:51 Bu yorumcu Almanyayı gayet iyi bildiğine göre,terbiye olamadan almanyaya gitmiş10
Yemek
29 Mayıs 2020, Cuma 15:45:21 ya arkadadaslar simdi bu yuet disinda (merkez atamali sefler) aldiklari cok yuksek maaslari kendileri bile haketmedigini biliyor, bu devranin boyle ilelebet surmeyecegini de biliyorlar. tutturmuslar ama yurt disinda biz eur uzerinden harcama yapiyoruz diye siralamaya basliyorlar domates fiyati şu kadar euro peynir fiyati şu kadar euro vs vs.o yüzden biz Eur üzerinden o kafar yüksek maas aliyoruz diyorlar lütfen bizim kszancimizi liraya çevirip hesaplamayin çünkü biz eur üzerinden harcama yapiyoruz. Ekonomide enflasyon denen birşey var ( tabi bunlarin hepsi lize mezunu oldugu icin bunj bilmiyorlar) ve avrupanin hicbir ülkesinde enflasyon türkiyede kadar degil) yani avrupanin herbir ülkesinde insablarin alim gücü türkiyedekilerden daha iyi. O yüzden domatesi peyniri euroyla ödüyoruz lirayle degil kismini gećin lütfen ona ancak siz inanirsiniz.Çünkü avrupada enflasyon olmadigi icin alim gücü çok rahat. ki bu böyle olmasaydi sizden çok daha az kazanan mahali personel bundan yakinirdi. şimdi ben size soruyorum 1500 eur kazanan mahali personele domates pahali gelmiyor da, sen 5000 eur kazandigin icin sana mi pahali geliyor?? ki bu personel sizin gibi kirabyardimi da almiyor. Niye lufthansada, Aiefrance, all'italiada sefler 2500 eur aliyor siz 5000? üstüne sizin sirkete verdiginiz verim sifirrrr. sizin oldugunuz yerleede acenteler sizinle degil hep mahali peraonelle irtobatta olmak istiyor çünkü sizin ne is kültürünuz ne dw genel kulturunuz var. bu sirkete hem imaj hemdw para olarak sadece zarar veriyorsunuz...115
Yemek'e
30 Mayıs 2020, Cumartesi 10:16:54 İktidarın aç adamlarını devlet eliyle zenginleştirmek için maaşlar yüksek sosyal haklar fazla. Bunu anlamak için deha olmak gerekmiyor.82
Boş yapma
30 Mayıs 2020, Cumartesi 11:43:31 Nereyi istedin de atanamadın kuyruk acın var onu de36
Hazımsızlık
31 Mayıs 2020, Pazar 00:13:44 Sana ne kardeşim başkasının maaşı üzerine paragraf yazmışsın. O maaşı alanlar senin bu yaptığını yapmadığı için senden fersah fersah yukarıdalar ve aldıkları parayı kurusu kurusuna hak ediyorlar. Bos islerle ugrasmaya devam. Daha çok ağlarsın. 13
Madem
31 Mayıs 2020, Pazar 18:21:38 Madem o kadar iyi biliyorsun, o halde şuna da cevap ver; Şayet yurt dışında çalışan merkez tayinliler TR standardında maaş alacak olsalardı neden yurt dışına gitsinler ki ? Neden vatanlarından, sevdiklerinden vs. uzakta gurbet hayatı yaşasınlar ? Sonuçta cazip şartlar olması son derece doğal değil mi ? Bir de şunu söyleyeyim; sen madem lise mezunu değilsin, o zaman kullandığın Türkçe’ye bir bak da kendinden utan bir zahmet. İlk okul mezunu adam senden daha iyi yazardı. Yoksa Türkçeyi Alamanya’da mı öğrendin? Seni gidi ezik, haset ve fesat mahalli seni....23
CPT READER
29 Mayıs 2020, Cuma 15:01:43 Değerli Çetin Hocam, güzel yazınız için teşekkür ederim. Sizlere bir soru yöneltmek isterim. Sitenizde easyjet ile ilgili 4500 çalışanın çıkarılacağına dair haber var. Detay olarak da, %30'una denk geldiği belirtilmiş. Toplamda 15bin çalışan eder. EASYJET gibi 318 adet A320 serisi uçağa sahip firma, yüzlerce destinasyona uçuş gerçekleştirirken, onlarca BASE'e sahip olurken, toplam çalışan sayısının 15 bin kişi olması çok ilginç değil mi? TK'da ise 50bin kişi var iştirakleriyle birlikte. yaklaşık 350 uçaklık filo için, 50bin kişi. Sadece 2018 yılı rakamlarına göre THY A.O. çalışan sayısı 35275(google'a göre). Sizce de bir gariplik yok mu? Hesap ortada sanki. THY'ye göre, uçak başına neredeyse 150 çalışan düşüyor :)
Saygılar90
CVP CPT READER
29 Mayıs 2020, Cuma 15:40:33 EASY JET'İ ARAŞTIRIP DAHA SONRA SİZİ CEVAPLAYACAĞIM. MALUM THY' DE 20.000 ÜZERİNDE ÇALIŞAN VAR. GERİSİ YAN KURULUŞLARDA. ANCAK BUNLARIN TÜMÜ UÇAĞA HİZMET VERİYOR.RAKAM İSE 35.275' DEN DAHA FAZLA. THY'NIN BU KONUDA LARGE DAVRANDIĞINI BİLİYORUZ ANCAK BU DENLİ FARK OLMASI GARİP.SAYGI BİZDEN80
Yorum
30 Mayıs 2020, Cumartesi 00:19:58 Tr de işgücü çok ucuz ondandır. 20
EasyJet
30 Mayıs 2020, Cumartesi 10:00:03 Arkadaslar bu firma lowcost bir havayolu, THY nin personelde sismks oldugu asikar ama karsilastirma hatali. Easyjette cargo yok transit yok özel taleplerde prm haricinde baska özel talep yok, catering yok vs vs.
Saygilar03
Easyjet yazana
30 Mayıs 2020, Cumartesi 12:20:03 Easyjet lowcost demek bunun cevabi olmuyor. Lowcost da olsa, o sirketin de genel müdürlük çatısı altinda çalışanları var. Kargo easyjetde de var, sadece ucak alti tasiyorlar haliyle filo itibariyle. Sayın Çetin hocam bu konuyla ilgili karsilastirma yapacağını belirtti.31
Deneme
29 Mayıs 2020, Cuma 11:52:05 Pilotların maaşı maksimum 10 bin olmalı fazlası şovvvvvvvv24
Fazla
29 Mayıs 2020, Cuma 12:39:12 On bin fazla , sigortamı yatırsınlar yeter10
Deneme 1-2
29 Mayıs 2020, Cuma 13:21:12 2 yorum birden atıyorum, bunu da deneme için attım. Airporthaber yorum yayınlama kriterlerini seveyim00
CVP DENEME 1-2
29 Mayıs 2020, Cuma 13:36:59 İSİM VERİLEN, İÇİNDE HAKARETHAMİZ SÖZLER BULUNAN YORUMLAR DIŞINDA HEPSİNİ YAYINLIYORUZ. YORUMUNUZU BİR DAHA GÖNDERİN.00
Almanya'daki şeflerin sesi'ne
29 Mayıs 2020, Cuma 10:06:28 Almanya vs kazancı ve masrafları Türkiye ile kıyaslama hastalığından herkes vazgeçmeli. Orada euro kazanıyorsun euro harcıyorsun tl kazanıp euro harcamıyorsun. Çaycının bile torpille girebildiği bir şirkette iktidar partisinden veya cemaatlardan torpilsiz yurtdışı müdür,şef,mahalli personel hele Almanya'da çok zor. Hiç inanmıyorum ama varsa bile çok çok azdır 1 veya 2 kişidir ki onların da meziyetleri çoktur şef ve müdürün işine geliyordur ki barındırıyorlardır. Şirket için kendini feda edenler torpilli tayfa tabii ki kendilerine iş verenlerin her türlü talebine evet diyecekler. Almanya'daki sosyal,hukuki haklardan sırf para için mi vazgeçildi yoksa biat için mi o da ayrı. Ayrıca feto illetini milletin başına bu iktidar sardı,palazlandırdı,şımarttı ama nedense ve nasılsa hala temizlemiyor,mücadele edermiş gibi gözüküyor sadece.140
Cok dogru
29 Mayıs 2020, Cuma 15:12:40 Bi ara tüm avrupa, memurlar dahil, Avrupa Türk demokratlar birligi diye bir dernek catisi aldindaki kisilerden olusuyodu. Ise gelmezlerdi sürekli etkinlik pesindeydiler ama maaslar takir takir yatardi. Dernege üye toplarken bile THY de is sözü veriliyodu o derece.40
Almanyadaki şeflerin sesi
29 Mayıs 2020, Cuma 02:22:32 Yorumlar çok ilginç ve ben bu tarz yorumları 20 seneden fazladır duyuyorum, hiç değişmedi, hep komşunun tavuğu kaz göründü. Evet iş yapan yapmayan şefler var ama aynı şekilde iş yapan yapmayan memurlarda var. Ancak her şeyi tek bir açıdan bakılması çok yanlış vede tehlikeli. En başında kendini bu şirket için feda etmiş üst yönetimin her türlü talebine eyvallah demiş insanlar İçin haksızlık. Evet Almanya’da şeflerin maaşı iyiydi ancak burdaki standartları göz önünde bulundurmak şart. Burda 2 oda 1 salon sıradan vasat bir daire nin aylık kirası en vasatından 750,-EUR yani yaklaşık 5.500 TL, yeme içme aynı nisbetle Türkiye standartlarına göre çok yüksek. Benzinin litresi 10 TL ve sinema bileti 80 TL , Domates kilosu 15 TL ve her ay 4 başlı bir aile en az 700 TL elektrik parası ödüyor. Türkiye’deki kardeşim rakamları anlaman adına kıyas edebilmen adına bu örnekleri veriyorum. Gelelim konumuza, Almanya’daki şefleri büyük bir kısmı devşirmedir , yani normalde merkez tayinli değil zaten mahalli personel olarak işe alınmış bir süre memurluk yapmış ve bulunduğu şehrin özelliklerini bilen , yerel dili konuşabilen insanlardır. Bizler mahalli şef olduğumuzda maaşımız 3.300,-EUR net di , kira yardımı yoktu ama emekliliğimiz Almanya’da yatıyor , sağlık sigortamız burda işliyordu. İş akdimiz Alman iş hukukuna göre korunuyor ve haklarımız saklıydı. Ancak FETÖ illeti yüzünden mahalli şeflerin işten çıkartılma süreci zor ve problemli olduğundan 2018 yılında tüm mahalli şeflerin statüleri merkez atamalı şef statüsüne çevrilme kararı alındı. Bu nasılmı oldu? Dayatarak ya kabul edersin yada şirket ile ilişğin bir süre içinde kesilir şeklinde oldu. Bizlere sanki kendimiz yazmışız gibi mahalli şef sözleşmelerimizden istifa etmemiz doğrultusunda bir dilekçe imzalatıldı. 1 hafta boyunca hiç bir iş akdimiz olmadan yeni iş sözleşmesini bekledik ve akabinde merkez atamalı statüyü kabul ettiğimiz belgeleyen bir sözleşme geldi ve imzaladık. Yani bahsi geçen şu 4.700,-EUR net maaşı ve yarı kira yardımını son 2 senedir alıyorduk. Şunu belirtmek isterimki bu maaşı alarak Almanya’daki tüm sosyal ve iş hukukuna bağlı menfaatlerimizden feragat etmiş olduk. Tazminat haklarımız tümüyle yandı, emekliliğimiz durdu. Geleceğe dönük tek güvencemiz aldığımız maaş kaldı, bu maaşın bir miktarı evet emekliliğimiz için kenara ayıracağımız meblağ olacaktı. Bu arada belirtmek istrimki Almanya’da 1.500,-EUR dan daha az maaş alan insan stısı epey az çünkü sosyal devletde çalışmadan devletin vereceği destek ile bu rakkama herkez ulaşabiliyor. Yani bu maaşın altında maaşa genelde kimse çalışmıyor. Havalimanında 2 yıllık Handling personeli 1.800,-EUR maaş alıyor, 3 senelik THY memuru evliyse yaklaşık 2.000,-EUR maaş alıyor , mümessil veya Team Leader yaklaşık 3.000,-EUR maaş alıyor, şefin de 4.700,-EUR alması normal değilmi?
Şefler oturdukları yerden maaş alıyorlar deniyor, yapılan işi bilen insan bunu demez ve kimsenin işini küçümsemez. Pilotlarımızın ve Cabin görevlisi arkadaşlarımızında işi çok ağar ve yorucu aldıkları her kuruşu bence hak ediyorlar, ancak şunu bilmek lazım, hiçbir birim diğeri olmadan işe yaramaz, heğipimiz birbirimize mecburuz. Sadece uçucu ekibin olmasınyeterli değil, bu uçan yolcular yollarını kaybedip bizim uçaklarımızı bulmuyorlar, ilmik ilmik işlenen pazarlama ve satış aksiyonları sonucu onca rakip taşyıcının elinden önünden ağzından kazanıp uçaklarımaza kanalize ediyoruz. Bu yolcu olmadığında, bu yolcu kazanılmadığında hangi uçak dolacakta uçacak, kabin personeli kime hizmet edecek, burası Almanya , faaliyet raporlarına lütfen bir göz atın, THY nin uçuş gelirinin nerdeyse %25 ini sadece Almanya yapıyor. Yaklaşık 120 destinasyonu direkt besliyor, Yolcusunun %45 ini Transit Beyond noktalara taşınmasını sağlıyor. Bunların gerçekten oturduğumuz yerden yapıldığına mı inanıyorsunuz. Bizler sürekli takipteyiz kontrol altındayız, yaptığımız ve yapacağımız gelir getirici aksiyonların hepsi kayıt altında, yiğidi öldür ama hakkını ne olur verelim. Eğer büyüklerimiz bizlerden vaz geçeceklerse ve kenara atacaklarsa buyursunlar atsınlar, ancak lütfen kimse kimsenin hakkına girmesin bilir bilmedik. Birbirini çekemeyen insanlar mutlaka olur ama kimse kimse nin rıskı ile oynamaya kalkmasın, dediğim gibi Almanya’daki çoğunluk Satış şefleri , kurumsal şefler, Satış Operasyon şefleri ve istasyon şefleri, Almanya’da büyümüş yetişmiş, buranın kültürüne ve diline hakim insanlardır. Evet torpil ile gelmiş ve üniversite mezunu olmayan şefler mevcut, bu ayrımı doğru yapmak lazım, herkesi aynı kazana atmamak lazım.
Saygılarımla Allah hepimize sağduyulu olmayı nasip etsin ve kolaylıklar versin.
İşiniz gücünüz hayırlı olsun Allah yar ve yardımcımız olsun. Rabbim büyük Türk devletini korusun.1125
Cok dogru..!
29 Mayıs 2020, Cuma 09:13:00 Almanyadaki sefler icin söyledikleeinize katiliyorum, mahalliden gecis yapanlarin cogu hakederek gelmistir. Sorun da bu ya; o terfiyi hakediyosun ama sirket onu sana verirken hakkarini aliyor. Emeklilik kusa dönüyor, sürekli topun agzindasin, bi müdür gelir seni cektirir atanirsin dünyanin öbür ucuna, ailen perisan, hatta dagilir ki dagilanlar var. E diceksiniz ki Türkiyeden atananlarda bu durum ayni degil mi. Ayni ama Türkiyeden atanmak icin araya kimle kimler sokuliyo, eurolar biriktirip, cocuklari okutabilmek icin. hepsini ayni kefeye koymadan söylüyorum ama cok ama cok büyük bir cogunlugu böyle. Ondan sonra bizimki zannediyor kücük daglar benden sorulur; eziyor da eziyor personeli, asagiliyor, tehdit ediyor, hakkini yiyor. vünkü müdürlük, seflik yetisi yok, yapamiyor, dil anlamiyor.! Bakin bir toplantida koskoca acente yetkilisi sordu ki sizi neden satmaliyim, sef de ne derse begenirsiniz; yemeklerimiz iyi dedi ya. Yemek ya yemek. Yani koskoca sirketin pazarlama stratejisini gitti etli yaprak sarmasina bagladi. Adam tesvik bekliyo, komisyon bekliyo, karini düsünüyo. Aldigi cevap yaprak sarmasi.21
Yeme bizi
29 Mayıs 2020, Cuma 10:50:44 Turk lirasina cevirip yazma oranin birim fiyati uzerinden yaz.mesela sinema 10 euro de,domates 2 euro de.Bir markete gidiyorsun 1 euroya koca kalip peynirler var.buradan yeme icme benzin fiyatlari nederedeyse 10 misli ucuz.bizi yeme yani.102
Yaw he he
30 Mayıs 2020, Cumartesi 10:06:03 Madem Almanyada hayat pahali peki sadece sef ve diger merk tayinlilere mi pahali. O zaman neden bir STM 1600eur net aliyor. Almanyada bi arastir bakayim hangi iki kademe arasinda bu kadar fazla maas farki var. Ölsün o zaman memur arkadas degil mi ama sizin gemi yürüsün.
Siz sefler müdür nezaman gercek anlamda sef müdür olup ayni zamanda calisanlariniza da bakicaksiniz acaba. Yok ama o memurlar ne icin var, sizin kurutemizlemeden esyalarinizi alip getirmek ayak islerinizi yapmak icin.21
Kaybeden?
29 Mayıs 2020, Cuma 01:06:22 Bu donemin en cok kaybedeni Tk olmustur.
Calisaninda basta ucus ekibinde guven duygusunu sonunda basarmis ve kalici bicimde zedelemistir..
Artik sirket diger sirketlerin yetismis personel ihtiyacini giderebilecegi depo alani olarak kullanicalaktir, teklif alan gidecektir..
Bu tekliflerde bu gunlerde gelmese bile elbet gelecektir..
Sahsim adina baska bir sikette birkac ay once aldigim teklife nasil bana boyle teklif etme cesaretinde bulunabildiler ben Tk dayim demistim ve burun kivirmistirm..
Bu kriz doneminde sirketimin tavrini gorunce hata ettigimi defalrca dusundum..
Once saglik, ama biz profesyoneliz, emegimiz karsiliksiz veremeyiz ustelik seni heran satabilecegi artik belli olmus bir sirkete.
Bu arada benim gibi personele yapilan haksiz asagilama ve algi olusturma Trolleri hic unutmayacagim.71
CVP SUAYP
28 Mayıs 2020, Perşembe 17:43:21 BRAVO İŞTE SİZ BUSUNUZ. ALLAH LAYIĞINIZI VERSİN.64
Suayb
28 Mayıs 2020, Perşembe 17:31:11 Bu kriz iyi bir firsat. Temizleyin tum anti reiscileri reis dusmanlarini, balli cift kardes ise girenleri, kemalist rizelileri, ataturkculeri ve kripto fetoculari . Inanin sirkete bereket gelecek, inanin bana. Sirket saha kalkmazsa bana da Suayb Oz. demesinler. Sirketin iyi bir temizlige iytiyaci var ben onu bilir onu konusurum. Degerli yoneticilerim firsat bu firsat. Elinizi cabuk tutun720
Reis düşmanları
28 Mayıs 2020, Perşembe 18:11:22 Bence de tam sırası reis düşmanlarının atılması lazım sabah akşam Kartal imam Hatipliler giriyor diyorsunuz Tk personelinin hemen hepsi yurtdışında clup ve barlardan içkili foto paylaşıyorlar .. Allah aşkına imam adam bunu yapar mı yapmaz o halde Tk da torpil yapılıyor lafı külliyen yalan bir laftır . Bravo kardeşim yorumunu destekliyorum 88
airporthabere
29 Mayıs 2020, Cuma 11:54:48 Çetin bey ve diğerleri. İnsanların ismini kullanarak burada bu tarz yorumlar yapıp kişilerin töhmet altında bırakılmasına neden müsaade ediyorsunuz? Yorum onay mekanizmasını boşuna mı koydunuz?10
CVP AIRPORTHABERE
29 Mayıs 2020, Cuma 13:02:12 YORUM ONAY MEKANİZMASI DİYE BİR KONSEPT YOK. EĞER YORUM HAKARET VB.. UNSURLAR TAŞIMIYORSA YAYINLIYORUZ. GENELDE İSİM ZİKREDİLMEMESİNE DİKKAT EDERİM, GÖZÜMDEN KAÇAN VAR MI DİYE TEKRAR BAKACAĞIM.10
Selma Schütze
28 Mayıs 2020, Perşembe 16:50:20 Çetin bey,çocukken pilotlara hayranlık duyardım. Ama ismini vermiyorum bir firmada pilot uçan bir tanıdığımızın anlattıkları yok artık derecesine getirdi. Burada yorumlarda da herkes birbirine girmiş. Acaba neden? Bu konuyu başka bir yazınızda ele alırmısınız? 41
CVP SELMA ..
29 Mayıs 2020, Cuma 13:08:10 BU KONUYU BİR KAÇ KEZ ELE ALMIŞTIM.THY'NİN DÜŞMAN KARDEŞLERİ BAŞLIĞI KOYDUĞUMU HATIRLIYORUM. OKUYUCU PİLOTA 10.BİN TL VERİN DİYOR YORUMUNDA. PİLOT 10 BİN ALIRSA KENDİSİNE NE ÖDENECEĞİNİ DÜŞÜNMÜYOR BİLE.MAALESEF BU KONUDA THY'NİN BİR KISIM İNSANLARINI YAZARAK ÇİZEREK ETKİLEMEK MÜMKÜN DEĞİL. BU YAZIYA GELEN YORUMLAR ARASINDA BU DÜŞMANLIĞIN NEDENLERİNİ BARİZ BİR ŞEKİLDE ORTAYA KOYAN 2 YORUM VAR. ALLAH BUNLARI ISLAH ETSİN.20
Cevap
29 Mayıs 2020, Cuma 18:45:38 Biriniz cevap versin Selma ablaya demiştim, sanırım Çetin Bey vermiş. Durumu da çok güzel anlatmış. Herkes birbirini eleştiriyor hatta eleştirmiyor çekiştiriyor. Onlar iş yapmaz bunlar bu maaşı haketmez vs. Var bir şeyler de çözemedim. Bir başkasının emeğini küçümsemekle ele ne geçer, bir başkasının maaşı kimi ne ilgilendirir? Cevap bulamadığımız sorular...01
SAĞLAM
28 Mayıs 2020, Perşembe 15:50:54 Çetin bey, Saglam adammışsın vesselam. ama pilot trollere cevap vermek yanlış olur. Otomatik uçakta yan gelip yatan ve böbürlenerek herkese saldıran olsa olsa trollüğe soyunmuş, 150000 yöroyu uçuş okuluna kaptırmış, başka iş yapmaktan aciz kişiler olabilir. Normal bir pilot bunlara girmez.140
çeto abi
28 Mayıs 2020, Perşembe 15:26:03 çeto abi guzel yazı..elinin kalemine sağlık101
Kredi
28 Mayıs 2020, Perşembe 12:18:52 Bazi sefler de avrupa ülkelerinin bankalardan aldiklari kredileri ödemeden tayinleri cikinca kacmislardi. Banka bi müddet aradi sordu ama sonra napsin batak hanesine kayit etti. o gün bugün TK calisani bu ülkede kredi alamiyor. veri tabanina islenmis dedi bir banka, isveren TK ise kredin onaylanmiyor.90
hic unutmam
28 Mayıs 2020, Perşembe 12:15:50 bikeresinde bir müdür atanmisti avrupada biyere. acayip torpilliydi, GYB de baslamis sonra sef atanmis, yatmis orda da, ben müdür olacak diye diye zaman gecirmis. Sonra müdür olmus. Bunlar 3 sene icinde oluyor. Sonra gel zaman git zaman torpilinin forsu sönmeye yüz tutunca (Bas Danismanliktan düsünce) Onun yerini isteyen birine kurban edilip baska bir avrupa ülkesine kaydirinca; Ya ben bu insanlari hic anlamiyorum, torpille ekmegimden ediyor beni, kul hakki diye sitem etmisti. 100
hic unutmam
28 Mayıs 2020, Perşembe 12:15:18 bikeresinde bir müdür atanmisti avrupada biyere. acayip torpilliydi, GYB de baslamis sonra sef atanmis, yatmis orda da, ben müdür olacak diye diye zaman gecirmis. Sonra müdür olmus. Bunlar 3 sene icinde oluyor. Sonra gel zaman git zaman torpilinin forsu sönmeye yüz tutunca (Bas Danismanliktan düsünce) Onun yerini isteyen birine kurban edilip baska bir avrupa ülkesine kaydirinca; Ya ben bu insanlari hic anlamiyorum, torpille ekmegimden ediyor beni, kul hakki diye sitem etmisti. 80
Keşke
28 Mayıs 2020, Perşembe 16:54:30 Gülme emojisi olsaydı da gülme emojisi atsaydim bu yoruma10
kacak isci
28 Mayıs 2020, Perşembe 12:08:13 Simdi ben size birsey söyleyeyim. Avrupada mahalli personele ücretsiz izin verdiler. Ilgili ülkenin issizlik kurumlari mahalli personele maaslarini belli oranda ödüyor, yani sirketin kasasindan 1kurus ödenmiyor, devlet üstlendi hepsini. Ancaaaakkk, bazi uyanik müdürler personeli calismaya cagirip maas vermeden calistirmayi basarmis. Malesef personeli korkutarak, aba altindan sopa göstererek.. Bu sürecte bize yardimci olursaniz merkeze adiniz güzel gider diyerek emek sömürüsü yapiyorlar. Bazi personeller bunu ilgili ülke yetkililerine rapor etmek üzere bilesiniz. Yani anlayacaginiz bakkal dükkani bile yönetme kabiliyeti olmayan kisileri oralara müdür diye gönderip sirketin adini lekelemek üzeresiniz. Kacak isci calistiriliyor kacak...!!!! 73
Çok müdür ve şef aynısını yapıyor
28 Mayıs 2020, Perşembe 15:24:43 Ve bunu yaparken oradaki ülke kanunlarına göre ters düşüyör ve ülke yetkilileri THY yi sürekli cezalandırıyor 81
fransizca
28 Mayıs 2020, Perşembe 11:57:34 iki kisiden ikisi de Fransizca biliyorlardi zaten. Dil acisindan TKnin simdiye kadar yaptigi tek akillica iki atamadir. Bu kulaklar toplantilarda ne ingilizceler duydu. orrayt, orrayt :)21
patagonya
28 Mayıs 2020, Perşembe 10:59:54 bırak bu ıslerı arkadas
ıngılızce bılmeyen pılot dolu sırket51
istasyoncuya cevap
28 Mayıs 2020, Perşembe 10:06:52 5000 Euro net yaziyor yorumlarda, isterseniz komple Almanyayi verelim:) Türkiyeyi temsil ediyorlarmis, güldürme beni. Almanya'da cöpcü 3200 Brüt alir ve herkes o isi yapmak istemediginden ücreti göreceli olarak iyidir. Ich weiss nicht wer du bist höchstwahrscheinlich ein Looser, aber ich habe keine Toleranz für dummes Geschwätz! (Kim oldugunu bilmiyorum, büyük ihtimalle ezigin tekisin, ama aptalca konusmalara tahammülüm yok!) 43
CVP İSTASYONCUYA
28 Mayıs 2020, Perşembe 10:19:02 SİZİ KUTLUYORUM. ALMANCA BİLDİĞİNİZİ KOYDUNUZ ORTAYA.100
...ya cevap
28 Mayıs 2020, Perşembe 09:59:27 Ufacik beyinli olanin kim oldugu ortada. 2-3 enternasyonel havacilik sitesini takip etseniz zaten benim yazdiklarimin aynisini orada da okurdunuz. Ama dedigim gibi ucak ucurmak zor is olsa da roket bilimi degil. Insanlari hor görmeyin ve insan olun. Türkiyede herkes birbirini ezmeye calisiyor, bu ülkenin sonunu bu getirecek,10
Admin'e
28 Mayıs 2020, Perşembe 04:46:15 Yahu sen diğerlerini boşver, THY YK başkanı kaç yaşında hangi tecrübeyle yönetim kurulu üyeliği yapmış bi baksan atandığı zamanki geçmiş tecrübesine gülersin . balık en baştan kokmuş201
gereksizin tillahı
28 Mayıs 2020, Perşembe 04:40:14 te allahım vergi veriyormuş. herhalde vereceksin. o kadar maaşı doktora hemşireye öğretmene versinler onlar da verir aynı vergiyi sen neyin havasını yapıyorsun. sanki kendi isteğiyle paşa paşa gidip vergi veriyor da. Böyle TİPler uçak uçuruyor adamın kendi uçmuş beyni uçmuş haberi yok287
Tgs
28 Mayıs 2020, Perşembe 01:47:21 Bu işe başlanacaksa iştirekler başta tgs unutulmamalı. Kokuşmuş lise mezunu müdür bozuntuları artık tasfiye edilmeli. Personel yeterliliği ölçülmeden atanmış müdür ve şefler elekten geçirilmeli çok gereksiz kişiler bu koltukları bir şekilde kapmış. Sonradan oluşturulmuş gereksiz şeflikler derhal kapatılmalı. Zaten bu oluşturulan şeflikler adam yerleştirmek için açıldığından o adamlarda artık şutlanmalı. 111
CVP TGS
28 Mayıs 2020, Perşembe 10:20:23 AKLIN YOLU BİR20
EsbTgs
29 Mayıs 2020, Cuma 02:03:51 Ben bunu burda yazmaktan biktim ama malesef duyan kimse olmuyor , o dedigin seye once esb den baslasalar super olur :)10
Melvin purvis
28 Mayıs 2020, Perşembe 00:09:35 Bir uzakdoğu uçuşu sonunda bir yolcukuz ucakta vefat etmişti.ve dedik belki istasyon şefi gelir(ben de safca boyle bir sey icin mudur gelmeli diye dusunurken) ama ortalikta yoktu kimsecikler.sonradan ogrendik ki satiş şefi,istasyon sefi en başta müdürler sadece orada para almak icin varmiş.simdi de Aman Allahim yorunları okudukça tüylerim ürperiyor,feleğim şaşıyor.hicbir ise yaramayan insanlara verilen paralara bak ya rabbi! Ayıptır,günahtır israftir.vallahi Allah c.c bunun hesabini sorar.267
melvin'e
28 Mayıs 2020, Perşembe 10:22:55 Allah bu hesabı yalnız öbür dünyada sorar diye düşünüyorlar. Tersini görmelerini dilerim.40
Çözüm basit
27 Mayıs 2020, Çarşamba 23:43:29 Çıkaracaklarını çıkarırsın herkes yoluna bakar, gereksiz o kadar adam var ki iş yapmadan para kazananlar zümresi, ama Türkiye gerçeği çalışmayanların çalışanlar üzerinden geçindiği ülke, başta şu yöneticiler181
Kobraaa
27 Mayıs 2020, Çarşamba 22:46:48 Amerikada Almanyada kurumsal firmalarda calistiklarini iddaa edip su kadar maas aliyoruz,thy de pilotlar cok para aliyo diyen arkadaslar var.gitmissiniz hala gozunuz milletin maasinda.iste bunun icin surunmeye mahkumsunuz.kendim neden bu kadar aliyorum gidip hakkini arayim demiyorsunuz baskalari neden bu kadar aliyor diye hasetleniyorsunuz.herkes yaptigi isin karsiligini alir.arkadaslar sukurler olsun kosede yillarca yetecek paramiz var.almanyadaki ve amerikadaki trol arkadaslara selam olsun167
Maalesef
27 Mayıs 2020, Çarşamba 23:47:15 Maalesef iste herkes yaptigi isin karsuligini almiyor. Sikinti zaten burda. Hakeden hakkini alamiyor,haketmeyen hakkettiginden cok fazla aliyor bu da hakedene haksizlik oluyor. Anladin mi Kobraa bey?67
Piton
28 Mayıs 2020, Perşembe 00:06:51 Pilotlar haketmiyor mu ? Bunu mu demek istiyorsun?42
CVP SEA-MON
27 Mayıs 2020, Çarşamba 21:39:14 İYİCE ŞAŞKINIM. BEN YAŞLANDIM. ANLAYAMAMAM NORMAL. ELBET BİR GÜN GÖREV TARİFLERİNİ DE GÖRÜRÜRÜM.BELKİ O ZAMAN ANLAYABİLİRİM. TEŞEKKÜRLER. SELAM OLSUN.51
SEA-MON
27 Mayıs 2020, Çarşamba 21:24:59 Merhaba cetin bey, soru isaretlerini gidermek amaciyla sizin icin kisa bir bilgilendirme yapayim eskiden hazine mudurlugu 4 seflikten olusmaktaydi. Sonrasinda hazine baskan yardimciligi olusturuldu ve hazine muduru baskan yardimcisi oldu. 4 seflik de birebir sekilde mudurluk haline donusturuldu ve kurum disindan dordune de mudur atandi. Durum bundan ibaret. Bu arada sunu da belirteyim yoneticilerinden bagimsiz olarak thynin nispeten en torpilsiz calisanlari bu dort mudurlukte bulunmaktadir. Selamlar :) 611
CVP AKLIN YOLU
27 Mayıs 2020, Çarşamba 21:03:41 EVET AKLIN YOLU BİR.40
DOĞRU
27 Mayıs 2020, Çarşamba 20:29:03 Her uçulan yere Müdür, şef ve ekstra elaman sayıları azaltılmalı. Eğer sorun varsa her nereden gitmesi gerekiyorsa gidecektir lamı cimi yok maalesef. Ülkemizin ve daha da önemlisi dünyanın durumu malum. Özel sektörde yönetici olan biri THY hususunda ne türlü tedbirler uygular ona göre hareket edilmeli. Zararı Devlet karşılayamaz çünkü gereğinden fazla her tarafa destek olmakta. Zaman her şeyin ilacı. Uçuşlar eski haline zor gelir gibi kısa zamanda. Belki 2021 yazında ancak.166
Aklın yolu birdir
27 Mayıs 2020, Çarşamba 20:57:36 THY’nin ana gelir kaynaklarından yurtdışı ER uçuşları yok ve full kapasite ne zaman eskisi gibi oluruz belli değil :( Ve eğer şirket eskisi gibi kazanamayacak ve zarar edecekse tabiki çalışanlarına da bonkör davranamayacak !
Çözüm ; Son 3-4 senedir uçuşların yoğun olduğu dönemlerde herkese(şef,dispeç,kabin amirleri ve pilotlar...)verilen ek ücret ve %30-40 zamların geri alınması. Müdürler ve proje yöneticileri gibi şirkette çok fazla sayı ve maliyete sahip grupların yönetici tazminatların yada maaşların törpülenmesi veya downgrade edilmesi gibi...
Yani şirketimizin ayakta durması ve kimsenin işimden olmaması için, azdan az, çoktan çok kesilmesi çok doğru bir karar olacak !135
CVP BOŞ İŞLER
27 Mayıs 2020, Çarşamba 20:15:27 HİÇ BİR ŞEY YAPILMIYOR DEMEK MÜMKÜN MÜ? BU DURUMDA SORULACAKSA O İŞ KAÇ KİŞİ TARAFINDAN YAPILIYOR DİYE SORMAK GEREK.YAZILARDA KİMSE KONUYA VE KONUNUN ELE NASIL ALINDIĞINA BAKMIYOR. YORUMLARI OKUYUN BAKIN.ÖZRE GEREK YOK. TEŞEKKÜRLER.21
Hocam değinmediğiniz bir konu var
27 Mayıs 2020, Çarşamba 19:06:36 Kur Hocam kur THY’yi inanılmaz zorlayacaktır . Dövizin bu şekilde artması ayrı bir problem olacaktır . Herşey kovid değil eğer biz Türk liramıza yurtdışı kaynaklı bu saldırıdan dolayı eğer bu saldırıya milletçe göğüs geremezsek daha da zor günler bekliyor . Hükümetimiz elinden geleni yapacak bizde kenetlenelim haksızmıyım kur konusunda419
Yurtdisi
28 Mayıs 2020, Perşembe 04:41:05 Sen icerde 185 bin kamu arabasi, devletin 16 ucagi, liyakatsiz memurlari, musteri garantili yollar, kopruler, hastaneler havaalanlarini, muthis israfi gorme, sonra hersey yurt disi kaynakli olsun. Bizi geri zekali mi zannediyorsun?90
Yurtdışı cevap
28 Mayıs 2020, Perşembe 18:15:41 O arabalar o uçaklar milletin kardeşim milletin yani bizim ... 08
Yurtdışı cevP
28 Mayıs 2020, Perşembe 18:16:09 O yollar köprüler bizim çocuklarımızın nankörlüğün anlamı yok sırf hükümeti eleştirmek için eleştirme .. 17
:)
27 Mayıs 2020, Çarşamba 18:14:46 Ben Almanya'da Senior Managerìm gayet büyük bir firmada ve net maasim 4300 Euro (arti kar payi var ama gene de yilda 4000 Euro nete geliyor. Ev kirami da kendim ödüyorum. Eger bu dedikleriniz dogru ise büyük rezillik. Bunlarin cogu 30 yasini bile gecmemis kisiler sanirim.384
Parantez
27 Mayıs 2020, Çarşamba 19:20:52 Parantez açık kalmış82
Evet Rezilliktir ama maalesef doğru
27 Mayıs 2020, Çarşamba 20:40:38 Bunlara sorsan ne iş yaptıklarını bilmezler. Hepsini gördüm yurt dışı görevlerimde, gittikleri yerlerde mahali personelden briefing alıyorlar mahali personel ne derse onu yapıyorlar yani şef onlar parayı onlar alıyor ama mahali personelden yönlendirilerek çalışıyorlar çünkü gittikleri ülke ile alakalı uzaktan yakından hiçbir bilgileri yok. Gittikleri zaman da o ülkeyi öğreneyim orda kanun kurallar nasıl? işler nasıl yürütülüyor, oradaki halka karşı nasıl bir politika yürüyebiliriz ki yolcu çoğaltalım gibi hiç ama hiçbir Gayeleri yok. Bunlar kendilerini o yerlere 4/5 sene tatile gönderildiğini zannediyorlardı. Sorsan şehirde nerde güzel yemek yenir, nerde ne yapılır edilir işin o kısmını çok iyi bilirler çünkü zaten oraya giderken kafalarında 4/5 sene için bir tatil planlamasıyla giderler. Arada sırada bir uçağın altına gidip selfie çektiriyorlar sonra da sosyal medyada ŞİRKETİMİZİ ÜLKE DIŞINDA temsil etmek ne güzel bir duygu gibi YALAKA tarzında paylaşımlarda bulunuyorlar. Bu insanlar bunun için 5000USD maaş alıyor. Ben kimse çok veya az para alsın demiyorum, ama herkes aldığı paranın en azından üç aşağı beş yukarı hakkını vermesi lazım. Bu insanlar bırak aldıkları paranın hakkını vermeyi, genel kültürleri, iş bilgileri sıfır olduğu için sadece şirkete zarar veriyorlar. Şirketi hem yolculara, hem acente ve firma yöneticilerine hemde diğer havayolları karşısında küçük düşürüyorlar. THY yine oraya buraya şef atasın 5000usd maaş versin, kirasını o sunu bu sunu ödesin sonra gelsin bize herkes taşın altına elini koysun desin. Hayır efendim Sefa’sını sürerken sadece onlar faydalandı şimdi niye cefasını hepimiz çekelim? 410
Admin
27 Mayıs 2020, Çarşamba 23:12:43 Örneğin bir ay önce yönetim kurulu üyeliğine üniversiteden yeni mezun tecrübesi olmayan 30 yaşında biri atanmıştır.111
Bilgin
27 Mayıs 2020, Çarşamba 23:37:01 GMY A.O ile İK dan A.Ç, E.A ve A.A ya dikkat. İlker beyin bilgisi dışında bu krizde gizli ajandalarını hayata geçirerek büyük çaplı bir tasfiyenin düğmesine basacakları yönünde çalışma yaptıkları iddia edilmektedir.41
TK1
28 Mayıs 2020, Perşembe 00:16:45 Olmuştur un yurtdışına gönderdiği engin bilgi birikimi ve tecrübeye sahip kankaları şimdi şirketi kurtarsınlarda görelim bakalım. Olmuştur, Çay ile kolkola girmiş faturayı Aycıya kesiyor, her yerde bunu anlatıyorlar. Kendileri sudan çıkmış ak kaşık. Bütün olumsuzlukları Aycı’ya yıkmak istiyorlar. Aycı boşa kürek çekiyor, ihanet içerden. Aycı’nın önce iç cepheyi sağlam tutup ayak oyunlarını görmesi gerek. Yoksa vay THY nin haline....20
CVP BOŞ İŞLER
27 Mayıs 2020, Çarşamba 18:08:37 KAFAYI KİMSEYE TAKDIĞIM YOK. EVET O YORUMLARDA YAZILANLARI SORDUM BU YAZIDA. NE KADAR VAR BUNLARDAN BİLİYOR MUSUNUZ DİYE. ORTALIĞI KARIŞTIRMAK BU MU? SİZE DOKUNAN BİR ŞEY Mİ VAR YOKSA? 114
Cetin bey,
27 Mayıs 2020, Çarşamba 19:35:29 Evet bana dokunan birsey var.Buraya bakinca sanki hicbir is yapilmiyor,herkes oraya bosuna gitmis bir havasi verilmis.Illaki isini suistimal edenler vardir tabiki hersektorde oldugu gibi ama surekli calisan isinin emegini,hakkini veren insanlar yok mudur?Ayrica farkettim ki ilk yorumumdaki son cümlem biraz sınıri aşmis.Bunun icin sizden ozur dilerim.Yazilariniz hakkindaki karari okuyanlar versin.
Iyi gunler.313
Pilota cevap
27 Mayıs 2020, Çarşamba 18:07:20 Buna tamamen katiliyorum ancak demek istedigim yurtdisindan adam cikarsalar dahi pilotlara dokunacaklar. Yurtdisin yandas kayirma yeri, herkesin torpili var.93
Fc
27 Mayıs 2020, Çarşamba 17:41:11 Merhabalar
10 yıldır bütün dünyada ses getiren ve THYnin marka değerine büyük katkı ve değer kazandıran uçan aşçı projesinin devam etmesi kısa ve uzun vadede THY ye çok büyük fayda ve farkındalık kazandiracaktır.Uçan aşçılar THY nin bir paraçasıdır.Uçakta olmalıdır.1813
Uçan aşçılar
27 Mayıs 2020, Çarşamba 22:34:13 en kısa sürede başka bir birimde değerlendirilmeli..Hostesler konu mankenimi?boşunamı maaş alıyorlar..bırakın bu işleri47
Kovid
28 Mayıs 2020, Perşembe 03:14:31 Uçakta bir süre popkek bile dağıtılmayacak uçan şeflerin uzun bir süre daha konuşulacağını sanmıyorum41
Uçağa da binilmez artık
27 Mayıs 2020, Çarşamba 17:10:49 Önceki aldıkları maaş bile azdı kaptanlarımızın, ikinci pilotlarımızın. Bu insanlar kolay yetişmiyor. Sen onca can taşı, kelle koltukta gece gündüz git gel, o kadar basınca maruz kal,hayatının düzeni kalmasın, ailenin özel günlerinde, bayramda kmlerce ötede yatıda ol, kriz anında azaltılması gereken şişirilmiş kadro yerine senin alın terinin karşılığından kesilsin. Kabin memuru arkadaşlarımızın da hakkı ödenmez, biz uçak seyahati yaparken onlar da güvenliğimizde sorumlu. İlla işten çıkarma olacaksa Şişirilmiş yönetim kadrosu mu olur, satış mı olur ne olur bilemem, bu kadrolardaki kişiler farklı sektörlerde de çalışabileceklerdir, çözümü bu yönde arayın. Uçağı uçuran pilottur. Onlar hakettikleri şekilde ücretlendirilmeye devam edilmelidir. Bunu yazan: işi gereği çok uçan biri.21108
KELLE
27 Mayıs 2020, Çarşamba 21:12:42 Kelle Koltuk ne yaa? Adam kelle koltuktan bahsediyo. Madem kelle koltuk gidiyosun bir daha uçağa binen ne olsun hemde kendi kendine giden yepyeni uçağa pilotum diye oturuyosun.148
Bos işler
27 Mayıs 2020, Çarşamba 17:09:20 Simdide yurtdisi personeline kafayi takmissin.Birilerinin yazdiklari yorumlari dogru olup olmadigini bile arastirmayarak yayinlayip,guya birseyler yaptigini saniyorsun.Emekli olmussun bari birak bu işleri.Ortaligi karistirmakdan baska birseye yaramiyor yazdiklarin.835
boş işler'e
27 Mayıs 2020, Çarşamba 18:38:22 isteğiniz kimse size ve sizin gibilere ağzını açmasın. Çark böyle dönsün. Benin çalışanlarla işim olmaz.13.000 üzerinde insan çıkartıldı THY' den Tabii bunları siz çıkartın demediniz yöneticilere. Bu personelin yerine insan alınması da doğal. Şirkete girmek için torpil yapmanın gerekli olduğunu görenler haklı olarak dayanak aradılar, buldular ve işe girdiler.Buraya kadar çalışanlara söyleyebileceğim bir şey yok. ancak işe başladıktan sonra devam eden torpil doğru değil.Herkes torpilli diyecekseniz cevap: çalışanlarda aynı şeyi söylüyorlar. Kimseye fazla kızmayın.82
Boş işler’e cevap
27 Mayıs 2020, Çarşamba 20:44:49 Asıl sen boş yazıyorsun. O yazılanların yalan olduğunu düşünüyorsan bir yurt dışı istasyonuna 3 günlük göreve git herhangi bir istasyon sen seç 3 gün yeter görmen için, ama görmeden konuşma. Sen önce bir git göreceksin oradaki şeflerimizi sonra yorumlarsın hakediyorlarmı haketmiyorlarmı.134
Boş işler’e cevap
27 Mayıs 2020, Çarşamba 20:44:49 Asıl sen boş yazıyorsun. O yazılanların yalan olduğunu düşünüyorsan bir yurt dışı istasyonuna 3 günlük göreve git herhangi bir istasyon sen seç 3 gün yeter görmen için, ama görmeden konuşma. Sen önce bir git göreceksin oradaki şeflerimizi sonra yorumlarsın hakediyorlarmı haketmiyorlarmı.93
ADALET
27 Mayıs 2020, Çarşamba 17:04:34 Yetenekli insanların neden düşmanısınız. Pilotlar sonuna kadar haklıdır. Çok kıskandıysanız çalışın siz de pilot olun. Ama yemez!!! Basmaz çünkü!!! Bu adamlar dünyanın her yerinde iş bulur. Siz kendi derdinize yanın.PİLOTLAR HAKLIDIR HAK YEMEYİN. KAÇIRMAYIN BU İNSANLARI. YOKSA O ŞİRKETİ BATIRIRSINIZ. YAZIK GÜNAH. 1454
Aviator
27 Mayıs 2020, Çarşamba 19:25:35 Yetenek derken?
Ne zannediyorsun pilotları genius mu? 136
Gerzek
27 Mayıs 2020, Çarşamba 21:14:25 Sen gerzeksin 62
777
27 Mayıs 2020, Çarşamba 17:03:39 Benimde kazandiğim anamin ak sütü gibi helal ama hakettiğimi almiyorum. Sonuç olarak arz talep meselesi önemli olan hakettiğinizi kriz dönemlerinide kazanmaniz. Herkesin bir var olma sebebi var.O yüzden kazandiklarimiz helal olabilir ama bi kişinin 2 tl aldiği ülkede bi kişi 100 tl aliyorsa durup düşünmek lazim. Bu kimin suçu diye sorgulamak lazim 1510
Plt
27 Mayıs 2020, Çarşamba 20:36:56 Peki siz neden 2 tl alanın daha yüksek alması gerektiğine kafayı takmayıp,100 alanınkinin düşmesi gerektiğine takıldınız???134
CVP JetA
27 Mayıs 2020, Çarşamba 17:02:30 RİCA EDERİM.KİMSEYE KÜFRETMEK VEYA HAKARET ETMEK HADDİMİZ DEĞİL.HERHALDE İLK KEZ YAZIŞIYORUZ.İNSANLAR BU DURUMDA İŞTEN OLMA TEDİRGİNLİĞİ YAŞIYOR.BU NEDENLE KAYIRILANLARI HEDEF GÖSTERİYORLAR. GENEL GÖRÜŞ BÖYLE. BEN THY' DE UZUN SENELER GÖREV YAPTIM.ELEŞTİRMEKTEN ZEVK ALMAM MÜMKÜN DEĞİL. MAALESEF Kİ BEĞENİN VEYA BEĞENMEYİN BU İŞİ YAPIYORUM.SAYGI BİZDEN21
CVP JetA
27 Mayıs 2020, Çarşamba 16:56:33 RİCA EDERİM.KİMSEYE KÜFRETMEK VEYA HAKARET ETMEK HADDİMİZ DEĞİL.HERHALDE İLK KEZ YAZIŞIYORUZ.İNSANLAR BU DURUMDA İŞTEN OLMA TEDİRGİNLİĞİ YAŞIYOR.BU NEDENLE KAYIRILANLARI HEDEF GÖSTERİYORLAR. GENEL GÖRÜŞ BÖYLE. BEN THY' DE UZUN SENELER GÖREV YAPTIM.ELEŞTİRMEKTEN ZEVK ALMAM MÜMKÜN DEĞİL. MAALESEF Kİ BEĞENİN VEYA BEĞENMEYİN BU İŞİ YAPIYORUM.SAYGI BİZDEN31
çok doğru'ya
27 Mayıs 2020, Çarşamba 14:55:07 Adam yazmış gözünden kaçtı sanırım biri Fransız koleji mezunu diye yani adam oraya gittiğinde zaten o dili biliyormuş orada öğrenmemiş. Diğeri de 10 yıldan fazladır Fransa'da. Bir zahmet de dili öğrensin yani...103
5000 eur ve Fo'ya
27 Mayıs 2020, Çarşamba 14:51:36 Yazdıklarınızda çok haklısınız da şirket sizi oralara aynı şartlarda şef,müdür yapsa gider misiniz gitmez misiniz onu da söyleyin.256
Ben olsam
27 Mayıs 2020, Çarşamba 17:59:41 Ben olsam en azından hak etmediğimi beyan ederim, ve böyle krizlerde maaşlarda indirim yapılınca burnumu kıvırmam ve önce personelden değil de bizden yapılsın derim. Çünkü personel asgari ücretin biraz üzerinde maaş alırken ben 4 kat fazlasını aldığımı itiraf ederim. Ayrıca oturumummuş pasaportummuş bunu tercümesiymiş gibi şeyleri cebimden öderim 1 liralık bile harcamamın fişini muhasebeye göndermem cenkimden öderim.67
Ben olsam'a
30 Mayıs 2020, Cumartesi 10:24:26 Yazdıklarına sen inanıyor musun? Ucuz popülizm yapmasan. 20
Fo yazana
27 Mayıs 2020, Çarşamba 14:49:39 İyi de müdürlerin hepsi,şeflerin de çok büyük kısmı akpli,thy yönetimi maaşlarını ve diğer harcamalarını kısabilir mi,yer mi sence ?472
ATM Cİ PERSONEL
27 Mayıs 2020, Çarşamba 13:55:52 THY DE HİÇ BİR İŞ YAPMAYAN BİRÇOK ŞEF VE UZMAN VAR. BUNLARIN HEPSİ TORPİL İLE İŞE GİRİP VE HİÇ BİR İŞ YAPMIYORLAR. BÜTÜN GÜN KOMPÜTÜRDE TAKILIP FİLM İZLİYORLAR VE ATM’YE GİDİP PARA ÇEKİYORLAR!!434
YAZIYI OKUYUN
27 Mayıs 2020, Çarşamba 13:44:23 LUTFEN Cetin beyin bu sahane yazisini okuyun, tum arkadslardan rica ediyorum, cok durust ve dogru tespitler..63
Torpille gelen torpille gider
27 Mayıs 2020, Çarşamba 12:57:35 Abicim çözüm basit çıkarın şişirilmiş şefleri bağlayın bir şefliğe diğerlerini çıkarın alın size tasarruf, işi bilmeyen adamları şef müdür yaptılar kibir egodan zaten bahsetmiyorum bile yazık çok yazık421
Tech.
27 Mayıs 2020, Çarşamba 13:31:58 Şirkette nereye gitsen müdür, başkan, proje yöneticisi amir, yada bi ara müdür olmuş maaş müdür maaşı ama müdür değil, hasılı 1 kişi 3 kişilik maaş alıyor belkide, madem ekonomi devri bu işe el atında çalışanın sırtından geçinenler artık hak ettikleri maaşı alsınlar. 310
PLOTLAR TORPİLLER İÇİN ÇALIŞSIN
27 Mayıs 2020, Çarşamba 12:29:39 EĞERKİ GEREKSİZ KADRO VE TORPİLLİ KADRO VARSA Kİ ÇOK ÇOK VAR BUNUN ADI HIRSIZLIKTIR.HAKETMEDİĞİ MAAŞI ALMAK HIRSIZLIKTIR HARAMDIR.
KONUNUN ÖZETİ TÜM PİLOTLAR HER TÜRLÜ RİSKİ ALARAK GECE GÜNDÜZ BU GEREKSİZ KADROLARI, MÜDÜRLÜKLERİ,YURTDIŞI ŞEF VE MÜDÜRLERİ BESLEMEK İÇİN UÇSUN ONLARI BESLEMEK İÇİN.
EN UFAK BİR KRİZDEDE PİLOTLARIN PARASINI KESİP ONLARI BESLEYİN.
HAKETMEYEN MAAŞI ALAN HERKESE O OARA VE İMKANLAR HARAMM OLSUN, ALLAH HESABINI SORSUN.
PİLOTLAR ANALARININ AK SÜTÜ KADAR TÜM MAAŞINI PARASINI HAKEDEN BAŞI DİK İNSANLARDIR.
THY NIN PİLOTLARINA BU YAPTIĞI VEFASIZLIK ASLA UNUTULMAYACAKTIR.476
JetA
27 Mayıs 2020, Çarşamba 12:28:58 Bu kadar taraflı ve kötü içerikle hazırlanmış bir yazı görmedim. Airporthaberin THY ile bir husumeti var ama henüz anlamış değilim.
Hayırdır reklam, pass bilet falan mı bekliyorlar acaba. Kimsenin öngöremediği bir krizle karşı karşıyayız. Bunun örneği yok, ekonomik krizlerde bile yolcu hareketi %99 durmaz. Şuan dünyada neredeyse ticari uçuş yok. Almanya'da memurdan çok şef var diyorlar, öyle isimsiz mektuplarla olmaz. Hiçkimse gidip lise mezunu birisini oraya koymaz, 20 sene önce thy'de eskiler yeniler muhabbeti vardı. O zaman akp yeni iktidar olmustu ama kadrolar eskiydi, ben o zaman yapılan mobbingleri biliyorum. Yanlış anlama olmasın, eskinin yeni gelenlere yaptıgı muameleden bahsediyorum. Ben bir yolcu olarak paylaşıyorum, Thy bu krizi de atlatır. Kademeli olarak belli hatlara baslayacaktır. Ayrıca İlker Aycı'nın daha ne söylemesini bekliyorsunuz.. 756
CVP JETA
27 Mayıs 2020, Çarşamba 13:16:24 EY YOLCU: HADİ AIRPORTHABER TARAFGİR. YAZAR DA BECERİKSİZ. YA YORUM YAZAN ÇALIŞANLAR. ONLARIN TÜMÜ YALANCI MI? EVET İSİMSİZ MEKTUPLARLA BİR ŞEY OLMAZ. SİZ NEDEN İSMİNİZLE YORUMLAMADINIZ.HEM DE ÜSTELİK YOLCUSUNUZ.İŞTEN ATILMA KORKUNUZ DA YOK. THY SİZİN GİBİ ŞİRKETİ TAKİP EDEN BİR YOLCUYA SAHİP OLDUĞU İÇİN MUTLU OLMALIDIR.292
JetA
27 Mayıs 2020, Çarşamba 14:47:55 Öncelike cevap için teşekkür ediyorum. İlk defa küfür hakaret etmeden bir cevap okuyorum. Şaşkınım. Ben çalışanlara yalancı demiyorum, sık seyahat ediyorum ve arkadaşların ne kadar özveriyle çalıştığını biliyorum. Ben tarafızlığa inanmıyorum, zira herkesin bir tarafı vardır. Olmalıdır. Ancak, bir taraf tutsanız bile asgari şartlarda makul değerlendirme yapılması şart diye düşünüyorum. THY'nin tam 2 katı. Filo + personel, figürlere bakabilrisiniz. Lufthansa'dan bahsediyorum. O kadar kötü durumdaki devletin tam kucağında ve şansı kalmadı. Böyle bir ortamda, y.dışı müdür şefleri konuşmak ne kadar gerekli. THY bir kit, kit kalmadı diyebilirsiniz ama ne olursa olsun defakto durum budur. Yani doğal olarak siyasetin içindedir. Bu iş maalesef hep böyle olmuştur. Ben başka bir sektörde calısıyorum, şu kadar söyliyim. Zamanında Kardemir'de Karabük nüfusu kadar personel vardı :) THY Türkiye'nin gururudur. Eleştirelim ama mantık çerçevesinde.
Selamlar, sevgiler.410
...
27 Mayıs 2020, Çarşamba 17:54:30 şu yorumu yapabilmek için ya thy de haksız atanmış müdür yada omüdürü atayan siyasi olmalısınız. Ya değilse azcık aklı vaya vicdanı olan yapamaz...31
İsmail
27 Mayıs 2020, Çarşamba 19:56:03 buraya isim isim yazılsa liste yetmez okumayın arkadaşlar malum siyasi partiye girin dernektir vakıftır yürüyün yolunuzu bulun 20
jetA yazana
30 Mayıs 2020, Cumartesi 10:34:04 Yolcuymuş yalana bak. Yolcu eski yeni olayını ve mobbingleri nereden ve ne derece biliyor? Eski,yeni olayı vardı doğru ama kimse kimseyi aşağılamaz,hakkını yemezdi,terbiyesizlik yapmazdı. Ayrıca eskiden mobbing yoktu varsa bile akp ve fetocuların yaptıkları gibi asla olamaz. Eskiden ülkede ve şirkette iyi kötü saygı,sevgi,hak,hukuk vardı,torpil,hemşehricilik,
particilik,namaz kılıyor,kılmıyor,cemaatçi mi değil mi vs gibi adilikler,rezillikler yoktu 18 yıldır herşey kokuştu,çürüdü,battı hal ortada,boşuna masal anlatma...30
Sarı Çizmeli Mehmet Ağa
27 Mayıs 2020, Çarşamba 12:27:03 Adamın memuru 2-3 maaş alıyor, devlet talan olmuş, belediyeleri bir yandan kayyımları diğer yandan, THY'de olanlar yılanda zehir bile değil:)) Kokuşmuşluk baştan gelir ve ayak parmaklarına kadar nüfuz eder. Makamlara gelenleri tek-tek irdeleyin hepsinin bir kokonası mutlaka vardır. Yoksa kimseyi yakışıklılığına, zekasına bakarak başkan, müdür yapmıyorlar. Maalesef bu günümüz TC sinde böyle. Artık bu değişir mi bilemiyorum. Buna sebep olan herkesin malumu! Partili olsam benim çizmemin rengi lacivert olurdu, işte o zaman ruhum yedi kat gökte lanetlenirdi, bunu istemiyorum, istemeyeceğim diyenlere ihtiyaç var!135
Duzelemez
27 Mayıs 2020, Çarşamba 12:16:53 Konu Pilotlar diye gecistirilemez, asil meselenin can damari emsallerinden zaten dusuk alan pilotlar Degildir bilakis sirketi emen ve ne is yaptigi bilinmeyen, gozonune gelmeyen yurtdisi ve yurtici nice vasifsiz bankamatik memurdur, bunlari korumak anlamsizdir ve meselyi cozmez, mesele ancak calisani korumak la olur digerleri gitmelidir2846
Alkolsüz Kolonya
27 Mayıs 2020, Çarşamba 19:58:47 protokol uçaklarının lastiklerini yalaya yalaya istasyon şefi olan var sen neden bahsediyosun :) 50
Yeni donem
27 Mayıs 2020, Çarşamba 11:59:38 Basindaki vasifsiz kisiler THY yi yonetemez, yeni donemde akilli kisilerin basa gecmesi sart170
Bak kızdırmayın
27 Mayıs 2020, Çarşamba 11:51:20 Salarım kobrayı54
Pilot Konusu
27 Mayıs 2020, Çarşamba 11:31:59 Corona salgini sonrasi kapasiteler düseceginden her ne kadar burada bazi pilot arkadaslar tepki gösterse de, maaslar dusecek. Suanda firmalar 4 model üzerinde calisiyorlar, minimum baz maas+uctugun kadar kazan (THY, Emirates), pilot sayisini azaltma (QR) veya yilda 6 ay calisma (1 ay bos, 1 ay 80 saat ucus, LH), pilotlarla daha düsuk baz ücret ve ucus ücretinden yeni sözlesme (BA, Iberia). QR haric diger seceneklerde pilot maasi düsüyor. 2023'de talep artisi olursa, yeni yapilacak sözlesmeler de gecmise nazaran daha az olacaktir. Kimse kizmasin, darilmasin, benim ITÜ mezunu pilot tanidiklarim var ve bu durumu anlayisla karsiliyorlar.1414
...
27 Mayıs 2020, Çarşamba 13:04:55 hariçten gazel okuyan bir virüs daha...46
...ya
27 Mayıs 2020, Çarşamba 14:52:25 Arastirip yazdim ama galiba senin zeka düzeyin bunu anlamaya yetmedi. Bu zeka dusuklugu an itibariyla bu yorumu begenmeyen 5 kiside de var sanirim. Dogrulari yazinca Türkiye'de bu durum kimsenin hosuna gitmez. Biraz etik insan olun...41
pilot
27 Mayıs 2020, Çarşamba 16:54:23 Şirket şişirilmiş kadrolarına çeki düzen versin thy pilotları fazlasıyla fedakarlığa hazır. Yurt dışında vasfı olmayan merkez atamalı şef'e net 5bin euro maaş , ev kirasının yarısı üstüne okul yardımı vereceksin. Kaptan pilot'u bin euro yatıracaksın. Haksızlık 122
...
27 Mayıs 2020, Çarşamba 18:02:44 Canım benim kendin havayolu çalışanımısın.... değilsin... bilmem itü mezunu arkadaşı pilotmuş falan filan... o arkadaşın gelsin yorum yapsın..ki senin bu saçmalıklarının alasını bilir ama saçmamalaz.. çünkü camianın içindedir. Şimdi sen o ufacık beynini üstüne vazife olmayan işlere yorma da hariçten gazel okumayı bırak...26
istasyon memur
27 Mayıs 2020, Çarşamba 20:02:17 senin işin pilotluk onun işi istasyon sapla samanı birbirine karıştırmayın TEMSIL işleri her zaman FAZLA PARA alır // 1 konsolosluk 2 THY büroları TR temsili sonuçta 5000 Euro gayet normal TL ile çarpıp Oooooooow demeyin. Çöpçü 2000 Euro alıyor Almanyada // bis bald tschüß38
Fo
27 Mayıs 2020, Çarşamba 10:46:31 Mudur yargilamak vs degil sadece ornek :)Yunanistan 5000 euro maas + 2000 euro ev + araba + giderler yemek vs vs ... 1 mudur maliyeti 10.000 euro sef maliyetleri 6000 euro calisan ise 1100 euro :)
Uculan sehir 250 civari 250 mudur 1000 sef yaklasik yillik 150.000.000 euro :) sonra yok pilot fazla maas aliyor yok pazar mesaisini keselim yok ikrami kaldiralim :) kisacasi balik bastan kokar Ilker bey ve Esi hanimefendilerin Almanya sunex gezisi pardon toplantisini inceleyin sonra bu israf ve musriflik hangi havayolunda var , bu israflara ragmen THY hala ayakta ama calisan dusman sirketini seven yok gibi gibi neden haksizlik ve torpilden dolayi :) Birde motor satcaklarmis Antartikada buz satin daha iyi :) Yazik sanirim 2. Bir Cem Kozlu lazim olacak THY ye 560
Cok dogru
27 Mayıs 2020, Çarşamba 14:04:32 Ne bu Sef ve Mudur sacmaligi, hepsini Merkezi cekeceksin memur olarak calistiracaksin. O kadar383
Çanak anten
27 Mayıs 2020, Çarşamba 10:00:18 Pilotları fazla küçümsüyorsunuz. Unutmayın bir aşıya bakar. 4726
babos
27 Mayıs 2020, Çarşamba 10:11:31 siz bence kendinizi fazla önemsiyorsunuz2534
babos’a
27 Mayıs 2020, Çarşamba 10:52:15 pilotlar ucacak ki vasifsizlar nemalansin.. begen ya da begenme ben ucacam ki torpilli asalaklar yasasin
o kadar.179
Kablolu yayın
27 Mayıs 2020, Çarşamba 12:17:31 Gel sen uçur baboş o halde55
Babosa yazanlar
27 Mayıs 2020, Çarşamba 13:57:22 Sizin kafasiniz mi iyi bende pilotum ne kotu kalplisiniz siz yaa ortaliga bakin asi bile bulunsa bu is oyle kolay degil anlayin artik boburlenmeyin azicik mutevazi olun.babosunuzun sozunu dinleyin.57
Babos
27 Mayıs 2020, Çarşamba 19:39:37 Ben sizin babanızım ben ne dersem o olur!!!!!22
Yönetim
27 Mayıs 2020, Çarşamba 09:56:46 Yönetim sakın yurtdışı müdürlüklere dokunmayın, biz şirketin bel kemiğiyiz. Çıkarın bütün pilotları olsun bitsin onlar olmasa da olur.2349
Siz neyin bel kemigisiniz?
27 Mayıs 2020, Çarşamba 11:41:14 Lütfen bana burdan sizin yurt dışında ne yaptığınzı yazarmısın? Bende sonra sana sizin yurt dışında ne kadar çalıştığınızı anlatayım.
75
Siz neyin bel kemigisiniz?
27 Mayıs 2020, Çarşamba 11:41:14 Lütfen bana burdan sizin yurt dışında ne yaptığınzı yazarmısın? Bende sonra sana sizin yurt dışında ne kadar çalıştığınızı anlatayım.
45
İroni
27 Mayıs 2020, Çarşamba 13:07:40 İroniden de mi anlamıyorsunuz be arkadaş142
Muhasip
27 Mayıs 2020, Çarşamba 09:42:32 Yurtdışı müdürlüklerde çalışan mahalli personel zaten o ülkenin mevzuatına tabi ve onun koruması altında. Kolay kolay onlara dokunamazlar. Merkez tayinli müdür ve şefler ise öyle değil. Peki onlar kimin korumasında. Kartallıların. Neden ? Çünkü yurtdışı Md ve şeflerinin büyük çoğunluğu GMY olmuştur tarafından önerilmiş ve atanmış kartallılardır. peki bu kararı öneren ve uygulatan insan kaynaklarının başındaki kişi ve altındaki yönetici kadro nereden? Onlar da kartallı. Şimdi THY de olası bir istihdam daralması olur ise sizce nasıl olur ?442
Avrupadan
27 Mayıs 2020, Çarşamba 20:06:35 adam sevgilimle tartistim stres yaptim depresyondayim diyor bu hafta ise gelmicem diyor dokun dokunabilirsen o mahalliye YERSE :) kim kime tutturursa tehayede :)00
5000 EUR
27 Mayıs 2020, Çarşamba 09:40:45 5000 Euro Net Almanya sartlarinda inanilmaz iyi bir para, eger bu kadar veriyorlarsa daragacinda sallanacaklar. Almanyada neredeyse bir Direktor o kadar maas aliyor. Bu bilginin dogru olduguna emin misiniz? Dubai'de sefin bu kadar aldigini biliyorum, bunu teyit edebilirim.372
Fo
27 Mayıs 2020, Çarşamba 10:45:44 Yunanistan 5000 euro maas + 2000 euro ev + araba + giderler yemek vs vs ... 1 mudur maliyeti 10.000 euro sef maliyetleri 6000 euro calisan ise 1100 euro :)
Uculan sehir 250 civari 250 mudur 1000 sef yaklasik yillik 150.000.000 euro :) sonra yok pilot fazla maas aliyor yok pazar mesaisini keselim yok ikrami kaldiralim :) kisacasi balik bastan kokar Ilker bey ve Esi hanimefendilerin Almanya sunex gezisi pardon toplantisini inceleyin sonra bu israf ve musriflik hangi havayolunda var , bu israflara ragmen THY hala ayakta ama calisan dusman sirketini seven yok gibi gibi neden haksizlik ve torpilden dolayi :) Birde motor satcaklarmis Antartikada buz satin daha iyi :) Yazik sanirim 2. Bir Cem Kozlu lazim olacak THY ye 121
Eninim
27 Mayıs 2020, Çarşamba 11:50:33 Almanyada o kadar aliyorlar. Bu sadece maas, +1500-2000 Eur kira,arabalar icin odenen leasing, benzin,otoban, gezmeler, cocuklarinin okul parasi, oturum izni vize passaporto, bunlarinbtercumeleri gibi ivir zivir ne kadar harcama varsa hepsinin sirketw ucretlendirilmesi vs vs. Simdi yurt disi bir mudurun veya bir sefin sirkete maliyetini kabaca siz bir hesaplayin. Isterseniz onlarin sirkete ne kadar verim sagladiklarini da aciklayabilirim (verimden cok sirkete zarar veriyorlar bunu bilen) yani kisacasi bir tek bizim sirkette, sirkete zarar vermek icin verimliligi dusurmek icin birilerine ulke standartlarinin cok uzerinde maas veriliyor.
Allah yaedimcisi olsun guzelim ulkem ve bayrak tasiyici havayoluma
160
Eksik var
27 Mayıs 2020, Çarşamba 19:53:40 Almanya-da şef maaşı 5000 net ücret. Bunun brütü 7.000.
Müdür 10.000. Ofis kirası, sekreter olarak kullandığı memur, pazarlama ayrı ayrı araçlar, ev kiraları vs. Bir müdürün gideri yılda rahat 500.000. Getirisi 0. Istasyon olarak işletilse, yarım milyon karda şirkete kalır. Kimse müdürlerin nerde boy gösterdiğine göre bilet almıyor. Buna en güzel örnek Pegasus. Pazarlama aynı şekilde. Satış ve istasyon şefi + personeli kafi.40
ercan
27 Mayıs 2020, Çarşamba 20:07:46 salgın olur olmaz ordaki müdür nolmuştu ya adam izine mi çıktı hastalıktan tırsıp 10
Sağlık..
27 Mayıs 2020, Çarşamba 05:50:54 Sıralama gerçekten çok düşündürücü..yolcu sağlığı >çalışan sağlığı >şirket sağlığı..sonra da fedakarlık , milli duygular falan ¿ hem inandırıcı hem de hoş değil.151
Sadece !
27 Mayıs 2020, Çarşamba 09:36:20 Neden sadece yurtdısına takıldı anlam veremiyorum yurtiçi ofislerde aynu durumda gece en son ucak saat 1 iken personel 3 lü vardiyada çalıştırılıp vardiya primi veriliyor havalimanında ofisler desen bomboş hepsi kahvede ayrıca günde 6 ucak inen şehirlerde 12 memur 2 şef 1 müdür var neden ? Tüm işi istasyonlarda havaş yapıyor iken ! 301
Tıbbiyeli
27 Mayıs 2020, Çarşamba 01:35:52 THY, Teftiş başkanlığını kapatmakla tasarrufa başlayabilir..402
211den
27 Mayıs 2020, Çarşamba 10:05:13 Doğan görünümlü çakma müfettiş ben sana Başkan Yardımcısı olamazsın demedim ki, adam olamazsın dedim. Nitekim de öyle oldun...172
Organizasyon
27 Mayıs 2020, Çarşamba 12:33:28 Sayın Özbey THY de yeni bir organizasyon yapısı ile ilgili çalışmalar yapıldığı yönünde iddialar var, bazı başkanlıkların kaldırılması, örn teftiş Başkanlığı, bazı başkanlıkların da birleştirilmesi örneğin pazarlama ve satış başkanlıkları gibi doğru mudur?141
Fikri
27 Mayıs 2020, Çarşamba 20:08:55 olurmu olm ya napıyosun bakan referanslısı oralar 20 tane istsyon kapat orayı kaptma 90
Molla Kasım
26 Mayıs 2020, Salı 22:22:35 ”tensikat” değil tenkisat! Yazarlarımız doğru yazmalı.71
AYIBOĞAN
26 Mayıs 2020, Salı 16:10:17 Gülmektan şimdi fırsatım oldu kusura bakmayın:) Yahu pilotsuz şirket donsuz insana benzer. Sıkışır durursun. Fazla kızdırmayın derim. Şirket pilotların üzerinden yükselir fazla laga luga yapmayın!!!3927
Çöldeki kutup ayısı
27 Mayıs 2020, Çarşamba 20:11:12 Aferin ayıboğan güzel yorum yapmışsın. Bu vasıfsız yorum sahipleri anlamaz. Pilotlar bu şirketin bel kemigidir. Yoksa anca uçağa uzaktan el sallarsiniz. 52
Roket
26 Mayıs 2020, Salı 16:04:56 Pilotlar en son maasi konusulacak zümredir! Havada motor durunca seni yere indirecek olan onlardir. Azicik türbülans görünce sehadet getirince orda yaparsin Trollugunuzu..Sirket pilotuna kotu muamele yapsin 2 sene sonra ucaklari yerde kalinca baslar yine zam yapmaya sen de arkasindan bakarsin:))...Bazi salaklar da saga Sola Cin Türk pilot almiyor diyor evet dogru almiyor ama Dunyadaki tum gidebilecek milletten olanlar oraya gidecek Thy nin verdigi ceyrek maasa gelmeyecekler o zaman da arz talep dengesi yine pilot lehine olacak sen yine arkadan bakacaksin:))Velhasilkelam yetenekli bilegine guvenen pilota hicbirsey olmaz biz buralara paca yalayarak gelemedik dirsek curuttuk.Ben yine HAK ETTIGIM parayi kazanacagim ustu acik arabama binecegim teknemle sefa yapacagim sen yine arkamdan bakacaksin:))5574
Arz talep
26 Mayıs 2020, Salı 18:54:17 Bu işler arz talebe bakar, uçaklar fazlaysa pilot da fazla demektir, geleceğin mesleği deniliyordu ama önümüzdeki 5 yıl yeni pilot ihtiyacı olmaz2626
Karma
27 Mayıs 2020, Çarşamba 09:39:56 İşte sizin cogunuzun bu egosu yuzunden bir cogumuz iş kaybedeceginizr seviniyoruz kendinizi kaf daginda gormeye devam edin yukseklerden dusuşun etkisi daha siddetli olur ve cakilacaksiniz az kaldı senin 50 yasinda buldugun arabaya milletin cocugu 15 yasinda biniyor dön bir ailene bak havan kime sonradan görme1724
gereksiz
27 Mayıs 2020, Çarşamba 11:48:51 geberirkende senin 4te birini alıp senden çok daha işe yarayan doktorun eline düştüğünde görürüm seni damla gözlüklü artiz:)1214
Gereksizsiz
27 Mayıs 2020, Çarşamba 13:59:25 Doktorlar da bir pilotun 2-3 Kati Maas almalidir Sizin gibi milletin maasinda gözümüz yok:)..Problem burda zaten donunuza Kadar soyanlara hesap bile soramazsin ödün patlar bileginin hakkiyla göz nuruyla calisanin maasi düsürülsün bunlar cok aliyor dersin..Bir kpt pilot kac tl vergi veriyor haberin var mi senin??Bu ülkede katma deger üreten meslekler herkesten fazla almalidir..(en basta ögretmeni,doktoru,mühendisi,pilotu vs) Bizim yarattigimiz katma deger sayesinde gecinen asalaklar da cenelerini kapatip susmali!...154
bende aynısını
26 Mayıs 2020, Salı 16:04:42 aciz insanlar böyle yapar.Ne içiyorsan söyle.....Yazık...21
CVP BOŞŞ RUMUZUNA
26 Mayıs 2020, Salı 13:40:17 o arkadaşımız yazmakla görevlendirilmiş gibi.ifadeleri de doğru değil. neden gerek görürler bilmem. Esi P/T arkadaşların bu gün yurt dışında istasyon şefi ve müdür olduklarını söylemek komik. hemde 3-4 bin kişi.P/T'ların hepsi lisan bilirdi.şimdiki istasyon şeflerinin istisnalar dışında çoğu Türkçe biliyor.Torpilliler için bir şey söylemek zor. kim bunlar? hiç kimse bunu açıklamıyor neden?130
Boşş yazmışsın rumuzuna
26 Mayıs 2020, Salı 12:41:03 Sen genel müdür falan mısın ki böyle net yüzdeler,rakamlar verebiliyorsun? Thy eskiden de torpil,haksızlık vs konularında kötüydü ama son 18 yıldaki kadar kötü olmadı. Eskiden hiç deģilse az da olsa edep,adap,utanma vardı şimdi o da yok. Şu anki yurtdışı satış ve istasyon şefi 2003 öncesi çoğunlukta diyorsun da kimmiş onlar? Olan azınlıkların da hemen hepsi iktidar torpillisi aksi düşünülemez,büyük ihtimal sen de öylesin zira çaycının bile torpille girebildiği bir kurumda torpilsiz şef olman çok zor. 2003 öncesi işe girenlerden 3-4 bin kişi var diyorsun nerede onlar? 2003 öncesi ise girenlerin 13 bin civarı işten atıldı veya zorla emekli edildi mahkemeler ve sendika orada git sor istersen. Ayrıca 1998-1999 ve 2000'de işe giren part time çalışanlar direk kadroya alınabilirdi ancak düşük maaşla personel çalıştırıp aynı işi yaptırma peşindeki eski yönetim bunu yapmadı,pt için aranan şartlara haiz olup o yıllarda işe girenlerden torpili olanları direk kadrolu aldılar bunu yıllar sonra öğrendik ki bu konuda da eski thy yönetimini her zaman eleştiririm. Sonuçta sanıyorum 2005 yılıydı,şirkette 6.seneye girerken %100'e eşitlendik ve maddi olarak çok kaybımız oldu. 400
Yoruma ilave
26 Mayıs 2020, Salı 15:17:23 Ek olarak şunu da belirteyim, mevcut iktidar 2005 veya 2006 senesinde, eski pt girenlerin maaşlarını %100'e eşitlerken tek amaçları thy'ye doldurulmaya başlayan yandaşların cebini doldurmaktı zira onları pt olarak alamazdı ya da alsa bile o maaşları veremezdi. 2003 girişli ve öncekileri düşündükleri falan yoktu ama işi bilmediklerinden ve eski personele ihtiyaç duyduklarından herkesin maaşları artmıştı. Ayrıca adına torpil,hemşehricilik, partizancılık,haksızlık denen kemiklere işlemiş rezaletler maalesef eskiden de ülkedeki her kurumda vardı haliyle thy'de de ama mevcut iktidar dönemindeki kadar olmamıştı,olamaz da ve 2003 öncesi thy yöneticilerini de yanlışları olmasına rağmen candan,temel,hamdi,ilker,bilal gibilerle karşılaştırmak ne hakka ne hakkaniyete ne vicdana sığmaz. 383
yi babam yi
26 Mayıs 2020, Salı 01:13:46 Hanımın Çiftliği mi desem Dallas mı? yoksa Umutsuz Ev Hanımları mı?? siz yiyin bu gariban halk hesabı öder.. :(121
CVP BEN DE...
25 Mayıs 2020, Pazartesi 23:40:01 İÇİNDEKİ KÖTÜLÜKLERİ ÇIKARTMAYA KUSMA DERİZ.3-5 AY DEĞİL 3-5 SENE DEMİŞ OLMALIYIM.
ORTALAMA KIDEM SENESİ 6' LARA İNİNCE O HANEYİ KALDIRDILAR. BU SON YAZIŞMA OLSUN. YAZI İLE İLGİLİ SÖYLEYECEK BİR ŞEYİNİZ VARSA BUYURUN.11
düzeltmeye
25 Mayıs 2020, Pazartesi 23:36:32 TEKBAKTIM YANLIŞ ANLAŞILACAK BİR ŞEY YOK. KAÇ ŞEF VAR DİYE SORUYORUM O KADAR140
Cok sef var
27 Mayıs 2020, Çarşamba 09:51:00 Calistigim istasyonda 10 memur icin 6 sef 1 mudur var.
Sefler net 5000e ve yari ev yardimi,
Mudur net 8000e full ev yardimi ve 1000e arac leasing yardimi aliyor. 2000 euroluk evi begenmiyor 3100 euroluk eve cikacagini söyluyor.
Bulmuslar yiyorlar..290
Benim calistigim mudurlukte
27 Mayıs 2020, Çarşamba 11:56:52 13 mahali personel, 5 Sef ve bir mudur var. ayrica arada sirada diger mudurlukten kargo sefi geliyor iki mudurluge baktigi icin, yani anlayacaginiz personel ve yonetici ayni sayidayiz :) mudur haric seflerle ayni iso yapiyoruz ama onlar 5000 eur maas ve kira yardimlari aliyor. biz ulke standarti olan 1500 Eur maas aliyoruz 102
doğrucu
25 Mayıs 2020, Pazartesi 21:25:59 Allahtan korkma kuldan utanmama bu olsa gerek ayıp yahuu koltuk koltuk koltuk...141
utanmazlar
26 Mayıs 2020, Salı 15:21:15 ayakkabı köselesi gibi olmuş yüzleri utanırlarmı hiç60
CVP KABİN.
25 Mayıs 2020, Pazartesi 20:15:39 EŞEK GİBİ ANIRMAKTANSA İNSAN GİBİ KONUŞMAK DAHA İYİ OLMAZ MI?83
DÜZELTME
25 Mayıs 2020, Pazartesi 18:02:09 Çetin Bey, yazılarınızı severek takip etmekle beraber katılmadığım bir hususu yanlış bilgilendirildiğinizi düşünerek düzeltmek istiyorum.
Afrika’da liyakatsiz bir sürü müdür olduğu doğru ama şeflere lütfen söz söylemeyin, neredeyse tüm Afrika’daki muhasebe şefleri kendi istasyonları dışında 1 veya 2 istasyona daha bakıyorlar, istasyon şefleri ise geceleri kelle koltukta operasyona gidiyorlar. Afrika’da bu iki kadro dışında istasyonlarda bir şef daha çok zor bulursunuz o yüzden arkadaşlara haksızlık yapmayalım lütfen, teşekkürler ..1023
CVP DÜZELTME
25 Mayıs 2020, Pazartesi 20:09:32 TABİİ Kİ HATAM VARSA UYARIRSINIZ.YANLIŞLIK VARSA MEMNUNİYETLE DÜZELTİRİM. YAZIMA TEKRAR BAKTIM. KAÇ ŞEF OLDUĞUNU SORMAKTAN BAŞKA BİR ŞEY YAZMAMIŞIM. YAZAMAM ZİRA TANIMIYORUM, BİLMİYORUM. ANCAK SORARIM.YAPTIĞIMDA ODUR.70
Düzeltme
25 Mayıs 2020, Pazartesi 23:08:34 ‘ Özellikle Afrika’ demeniz yanlış anlaşılmış olabilir.32
Düzeltme yazana
26 Mayıs 2020, Salı 12:09:51 Müdürler liyakatsiz de şefler çok mu liyakatli? Thy'ye nasıl ve ne zaman girmişler,ne kadar sürede şef olup tayin olmuşlar onları da açıklasana. 401
Edit
26 Mayıs 2020, Salı 16:58:14 Ayrica Amerika ve Avrupa dururken hatta rotasyonlari Amerika icinden Amerika’ya Avrupa icinden Avrupa’ya yapilan ve hatta Avrupq’da gozbebegi bazi ulkelerde birden fazla pazarlama sefi,muhasebe sefi varken,yasamasi ve insan yapisi geregi is yapmanin zor oldugu bir kitada Afrikadaki seflerin sayisini sorgulamak ne kadar mantikli.Avrupada’ki ya da Amerika’daki seflerin kac tanesi liyakata sahip bunlarin sorgulanmasi lazim.Afrikadakilere haksizlik etmeyin.95
Rezillik
25 Mayıs 2020, Pazartesi 15:52:34 Milletin paralarını yandaşlarınıza yedirip, kenarda tek kuruş bırakmayıp, size o paraları kazandıran personeli finalde işten çıkarmak. Adam kullanmak böyle olur. Umarız tamamen batarsınız personelle beraber. Köylü kurnazı, kültürsüz adamları, kalifiye personelin başına amir yaptınız. Müdürleriniz batsın. Rüşvetler-Teminatlar-Torpiller ne haklar yendi bu pislik yuvasında milletin ahı çıkıyor. İnsanların önüne geçmek için her şeyi mübah görüp cuma namazında günah çıkartan karaktersizler. Ah o torpille/rüşvetle kuruma girenler işsiz kalsalar, sürünseler...503
Satıştan
27 Mayıs 2020, Çarşamba 20:15:37 öyle deme cuma günü gm de mescit overbooked :) 1 kişinin kul hakkı yenmiyor görüntüye bakılırsa :) 50
Başkan
25 Mayıs 2020, Pazartesi 14:20:50 Başkan
Orta Avrupa'daki birbirine 1,5 saatlik mesafedeki haftaik 3-5 frekans olanları ve balkanlardaki zarar eden yeni açılmış düşük kapasiteli hatlar kapatilsa ve o ofislerdeki 3-4 dil bilen 1 memura ing bilmeyen 3 şef düşen yerler tekrar gözden gecirilse uçakların yedek motorunu satmaya bile gerek kalmayabilir.lux için de lux biraz tarih olmalı.343
Daha ne
25 Mayıs 2020, Pazartesi 12:54:28 Personeli bitirmis, sendikayi birirmis, her firsatta algi yonetimi yapip kaptanlara mobbing yapan ve/fakat islerinde yeteneksiz beceriksiz yonetim deyince aklina hangi sirket gelir?304
Aklıma
25 Mayıs 2020, Pazartesi 15:07:57 Benim aklıma air france geldi 212
Doğruya Dpğru
25 Mayıs 2020, Pazartesi 15:29:43 Lufthansa310
Bence
25 Mayıs 2020, Pazartesi 19:55:42 Singapur air ve south africa airlens dediğin şeylere uygun 310
personel
25 Mayıs 2020, Pazartesi 12:06:59 guzel yazmissiniz Cetin Bey kaleminize saglik. birsey ifade etmek istedim sadece, meshur bir filmdeki replige gondermede bulunarak: turkiye'de liyakat aramayin, adalet bu topraklari terk edeli cok oldu.312
Boşş yazmışsın.
25 Mayıs 2020, Pazartesi 15:45:26 Sevgili eski GMY (Genel Müdür Yardımcısı)
İyi hoş anlatıyorsun da, acayip boş anlatıyorsun. Öncelikle sana şunu söyleyeyim; ben bu şirkete 1999 yılında p.time girdim. Senin torpilli kadrolularının aldığı aylık ücretin %10’una full time çalışıyordum. (Yaklaşık 4000 kişi aynıydık.) Senin kadroluların ise (taşra istasyon özellikle) 2 sabah 2 akşam çalışıp, aylık saati doldurmadıkları halde fazla mesai yazıyorlardı kendilerine, pazar günü işe bile gelmeden bir de pazar mesaisi alıyorlardı... Sen de o zamanlar GMY idin. Neyse o çok önemli değil, gelelim sonrakilere... dedim ya ben 99 da girdim şirkete. Ve şunu söyleyeyim, şu anda en az 3-4 bin arkadaşımız 2003 öncesi işe giren var. Sen şimdi ne diyorsun ? Şirket bizi mi çıkarsın işten ? Aslında bu tabir kullanmak istemiyorum ama hırsıza yol göstermek diye bir tabir vardır. Eminim ki aslında amacın bu değildi ama Yaptığın buna çıkıyor. Şimdi.... şu anda yurt dışındaki satış şeflerinin yaklaşık %70 i, ve ayrıca istasyon şeflerinin de en az %90 ı 2003 öncesi işe girenlerden. Pazarlama şeflerinin müdürlerin ise %95’i ise 2003 sonrası işe girenler. Ama sen tabi bunları bilmezsin. Yer işletmede çalışanların %80 i , genel müdürlükte ise yaklaşık %15 i 2003 öncesi işe giren ve büyük çoğunluğu benim gibi part time girenler. Ve emin ol senin GMY olduğun zamanlarda biz part time’ların uğradığı haksızlıkları 2003 ten sonra biz hiç yaşamadık. Evet özellikle y.dışı müdür atamalarında siyasi referanslar öncelikli olmuş olabilir ama emin ol, senin GMY olduğun zamanlardaki gibi Birileri çalışmadan, bizim 10 katımız maaş almadı. Ayrıca senin zamanında kimlerin nasıl şef müdür olduğunu da bilmiyor değiliz.... Bizler de şef olduk müdür olduk. (Ben şefim) O günkü part time’lardan en az 300-400 ü şef müdür şu anda. Bir başka konu da yurt dışında personel fazlalığı, evet istasyonların çoğunda fazla atama var. Mesela öyle yer var ki 6-7 tane pazarlama şefi var. Şef sayısı da fazla ve hatta mahalli memur sayısı da fazla. Yurt dışında çok ciddi bir tasarruf olacağı zaten artık her yerde söyleniyor. Sadece merkez atama personeller değil, mahalli personelde de ciddi bir azalma olacak. Evet yanlışlar vardır ama emin ol senin GMY olduğun zamanki kadar değildir. Ben senin Yerinde olsam Çiçeklerden böceklerden kuşlardan falan yazardım. Öbür türlü şöyle oluyor; Tencere dibin kara, senin ki ondan da kara... 1450
Boşş yazmışsına
25 Mayıs 2020, Pazartesi 17:14:46 Ben okumadım ama öyle yazdıysa da Çetin bey doğru söylemiştir..2003 öncesinden başlamalı operasyon bence de..Zaten yer işletmenin tamamı yatıyor..Yalandan hab hub birşey kurmuşlar,occ nin birimleri zaten aynı işi yapıyor..Geri kalanıda Tgs hallediyor zaten..Yer işletmeden olup yurt dışında bahsettiklerinizide biliriz geçmişten,alkol komasına girmeyen varmı o grupta..Bitti tiktok maceraları76
CVP BOŞŞ YAZMI..
25 Mayıs 2020, Pazartesi 17:32:24 SAYIN ŞEF: BU UZUN YAZINIZI YORUM OLARAK YAYINLAYIP YAYINLAMAMAK BENİM ELİMDE. VE DE YAYINLIYORUM. BENİ TANIYAN ARKADAŞLARIM ACABA İNANIRLAR MI? BİLEMEM. ŞEF OLMUŞSUNUZ AMA SİZDEN ÇOK BÜYÜK BİRİNE VPN’İN ARKASINA SAKLANIP SEN DİYE HİTAP ETMEMEN GEREKTİĞİNİ SİZE KİMSE ÖĞREMMEMİŞ. 1 ) ÇALIŞTIĞIM SÜRE İÇİNDE. İSTASYONLARIN HİÇ BİR PERSONEL ALIM MÜLAKATINA GİRMEDİM. ÇALIŞACAKLARI İNSANLARI İSTASYON MÜDÜRLERİ KENDİSİ SEÇERDİ. 2) O SIRADA P/T UYGULAMASI YENİYDİ. VE DE P/T ÇALIŞANLARA VERİLECEK OLAN MAAŞIN BELİRLENMESİNDE THY ETKİLİ DEĞİLDİ. YALNIZ İNSAN KAYNAKLARI GENEL MÜDÜR YARDIMCILIĞI GÖRÜŞ VEREBİLİRDİ.. 3- SİZİN SÖYLEMENİZ ÖNEMLİ DEĞİL. BİR İSTASYON MÜDÜRÜ O DÖNEMDE FALANI KAYIRMAMIZI SÖYLEDİN DERSE HEM ÜZÜLÜR HEM DE UTANIRIM. 4. SİZ P/T STATÜDEN KADROYA GEÇİŞİNİZ HANGİ TARİHTE GERÇEKLEŞTİ. ONA BAKIN 4. BEN 2002’ DE AYRILDIM KURUMDAN EĞER ONDAN SONRA KADROYA GEÇTİNİZ İSE SİZ ESKİ DÖNEMİN İNSANI DEĞİLSİNİZ DEMEKTİR.5. EĞER BUGÜN İFADE ETTİĞİNİZ GİBİ 300-400 P/T BU GÜN ŞEF VEYA MÜDÜR İSE DOĞRU İNSANLARI İSTİHDAM EDİLMİŞ DEMEKTİR. 6. HATA YAPMADIK DİYEMEM AMA TERFİLERDE AMİRLER TARAFINDAN ÖNERİLDİ.7. ÇALIŞTIĞIM SÜRE ZARFINDA 1 KİŞİYİ MÜDÜR YAPTIM ONUN İÇİN DOĞRU YAPTIM DİYEMEM.8. 2003’ DE SONRA P/t LARIN YAŞADIKLARI HAKSIZLIĞI YAŞAMADIK DEMENİZ 9. SİZ BU GÜNE KADAR HANGİ PERSONELİNİZİN GÖREVDE YÜKSELMESİNİ TEKLİF EDEBİLDİNİZ VE DE VESİLE OLDUNUZ. MERAK EDERİM. 10. HIRSIZA YOL GÖSTERMEK TERİMİNİ YANLIŞ KULLANMIŞSINIZ. HADİ BEN KÖTÜ NİYETLİYİM AMA, SÖYLEDİĞİNİZ HIRSIZ BU DURUMDA KİM OLUYOR. 11. UMARIM GEÇEN SENELER SİZİN DİBİNİZİ KARARTMAMIŞTIR.165
BOŞŞŞŞŞŞ'A
25 Mayıs 2020, Pazartesi 17:36:26 seni kim yönlendiriyor bilmiyorum. ben de eski bir çalışanım. Hem de P/T. senin anlattıklarının %90 nını
yaşamadık. 43
boşş yazmışına
25 Mayıs 2020, Pazartesi 17:59:22 haklısın bu çetin bey sizin döneminize yakışır biri değil zaten. bizler bunu biliyoruz. bu üstün hizmetinden ötürü seni baş şefliğe terfi ettirecekler. helal olsun sana.24
ÇETİN BEY
25 Mayıs 2020, Pazartesi 18:07:59 benim anladığım bu arkadaş o zamanlar zoruna giden ne var ne yok içine atmış,beklemiş,20 sene sonra da şartlar zorlamaya başlayınca kusmaya başlamış..ama kendi üstünü pisletti..Bence cevap bile vermeyin..Tüm kurum şu anda saldıracak yer arıyor,neredeyse birbirlerini yiyecekler,bırakın yesinler birbirlerini..kokpitte kaptan f/o,65 üstü,yabancı birbirine atıyor.Kabinde purser,amir,yeni memur,fsc birbirine atıyor.Yerde yok yeni yok eski yok 2003 öncesi,yok yurtdışı birbirine sallıyor..Bak loadmasterların sesi çıkıyormu?Adamlar çalışıyor..Ne coronoymış ya,yedi bitirdi sizi..Boya döküldü duvar gözüktü.Makyaj silindi yüz gözüktü122
CVP PERSONEL
25 Mayıs 2020, Pazartesi 20:12:04 TEŞEKKÜRLER EDİYORUM.HAKLISINIZ.22
Ben de aynısından istiyorum..
25 Mayıs 2020, Pazartesi 23:11:03 Ne içiyorsan lütfen söyle, THY’nin kendi sitesinde 3-5 ay önce çalışanların kıdem ortalaması 6 yıl idi, çok iyi sallamışsın kusacağım derken..42
Yeğen..
25 Mayıs 2020, Pazartesi 23:13:53 Demek ki çılgınlar gibi büyümek yerine böyle günleri de düşünerek mantıklı büyümekmiş önemli olan yeğen..30
Uzman
27 Mayıs 2020, Çarşamba 01:44:10 Dörtgöz bunları sen mi yazdın. Bu veriler doğru değil biliyorsun. Her zamanki gibi algı mı yaratmaya çalışıyorsun?19
Aycı’ya
27 Mayıs 2020, Çarşamba 01:53:05 "BAŞKAN, BAŞKANN” CAMİYİ YIK AMA ADALETİ YIKMA!"22
adalet
25 Mayıs 2020, Pazartesi 05:50:46 line sağlık harika bir yazı olmuş hepsi doğru fazlası var eksiği yok fakat ilker aycının bunları atmaya gücü yetermi ancak cesur yürek veya don kişot olursa başarabilir işi zor türkiyeyi düşünüyorsa derhal yarın 25000 personeli yani yanlış anlamayınmüdür ve şefleri veyardakçılarını kastediyorum göndermeli gönderemezse tarihi zararla anılarak kendi gider gerçek güç damarlarında var ben eski bir tk emeklisiyim üzülmekten başka elimimden birşey gelmez fakat gerçekler zordur kanserli eli derhal kesmelisiniz yoksa.............hayırlı işler dilerim122
CVP ADALET
25 Mayıs 2020, Pazartesi 09:34:19 TEMENNİ EDERİZ Kİ KİMSE İŞİNDEN OLMASIN. AMA OLACAKSA PERSONELİN TÜMÜNE YAKINI 2003 SONRASI GİRMİŞ İŞE.YAPACAĞI BİR ŞEY YOK.81
Bu süreçte
25 Mayıs 2020, Pazartesi 04:59:55 Reis sayesinde kimse işinden olmaz bu süreçten dolayı tek bir km işini kAybetsin eşşek gibi anırırım O kadar büyük konuşuyorum837
CVP BU SÜREÇTE
25 Mayıs 2020, Pazartesi 08:52:28 SİZİN ANIRMANIZI İSTEMEYİZ.KİMSE ATILMASIN SİZDE BANA BEN DEMEDİM Mİ DEYİN. İNSANLARIN İŞİNDEN OLMAMASINA SİZİN KADAR SEVİNİRİZ.121
Kim
25 Mayıs 2020, Pazartesi 12:52:13 Reis kim?112
Kabin
25 Mayıs 2020, Pazartesi 16:07:47 Ben kabin için konuşuyorum pilotlar için konuşmuyorum pilotlar işsiz kalmayacak TSK’ya gidecek ancak kabinden tek kişi içini kAybetsin eşşek gibi anırırım lafımın arkasındayım86
En az 400 diyene cevap
25 Mayıs 2020, Pazartesi 16:59:29 Benle iddiaya gir 22
Hocam güzel yazmışsınızda
25 Mayıs 2020, Pazartesi 01:13:08 Azıcık havada kalmış Hocam açık değil bir yorumcunun yorumunu copy paste etmişsiniz iyi özetlemiş demişsiniz o 5 madde de kabinden kokpite işten çıkarmalar görülüyor .. Sair bir şekilde cevap alamadım siz böyle mi düşünüyorsunuz Hocam 13
CVP HOCAM GÜ...
25 Mayıs 2020, Pazartesi 08:58:41 UYGULAYACAK DURUMDA OLAN İNSAN BİLDİRİMİNDE KONUYU HAVA DA BIRAKMIŞ İSE BEN NE DİYEBİLİRİM Kİ. KAPTANLAR İÇİN TSK İLE GÖRÜŞÜLECEK.HAVADA KALMIŞ DEDİĞİNİZ BUDUR HERHALDE. SN AYCININ BEYANATI AİRPORTHABER DE VAR.LÜTFEN ONU OKUYUN.60
THY ne hale gelmiş
25 Mayıs 2020, Pazartesi 00:43:45 Daha ne birimler var Allah bilir..İga da bunlara özendi izleyeceğiz artık milli servetlerin çar cur edilmesini yapacak hiç bşrsey yok..82
THY: Şişmanlatılmış kadrolar, kokuşmuş tuz ve Korona destekli kriz
25 Mayıs 2020 Pazartesi, 00:00:06 / Toplam : 230 yorumÇok beğenilenler
Tüm yorumlar