22 Ocak 2018 Pazartesi, 00:00:09 / Toplam : 258 yorum
Çok beğenilenler
Turkish Do&Co??
22 Ocak 2018, Pazartesi 09:58:17
Ali Bey yazınızda hiç Doco adı geçmiyor. Bir sebebi mi var. Do&Co da çalışan yüzlerce yönetici amir ve şefler halen ikramiyelerini alabilmiş değil. Extra primden bahsetmiyorum ( hani üç ayda bir verilen ikramiyelerin Docodaki yılda bir verilen karşılıgından bahsediyorum) Geçen sene bizlere durum kötü THY zam yapmıyor biz de yapamayacağız dediler. Ona tamam dedik ama bu yıl maalesef herkese ikramiye, ekstra prim zam ve geçen senenin zam ve fark verilirken DOCO ya hiç birşey verilmiyor. THY nin bugunkü prestijine Tüm THY ekibi ile beraber elimizden gelen katkıyı yapıyoruz. Ayrılma kararı altında Doco personeline yapılan bu yaklaşımı protesto ediyoruz. SN İlker Aycı burda düşmanlarınız yok Attila Dogudan onayladı diye bu zam ve farkları vermiyorsanız bir daha düşünün. Çünkü bu personel gerçekten çok zor durumda.Ayrıca Attila Dogudan la bir hesabınız varsa bunu mertçe onun yüzüne söyleseniz daha iyi olur arkadan bu tür işler çevirmek THY yönetim kurulu başkanına yakışmıyor. 501
İlker Aycı
22 Ocak 2018, Pazartesi 13:22:31 Sözünü tut gariban insanları mağdur etme..62
HAk hukuk adalet
22 Ocak 2018, Pazartesi 14:12:57 Sn.Ali Bey ,THY ve THY DO&CO yönetimi yapılması gereken maaş farkı ödemeleri, prim ödemeleri 2 aydır bugün yarın diye bekleyen müşteri temsilcileri şefler ve diğer özel sözleşmeli personellerin hakları kim tarafından bu ödemeler engelleniyor ise helal etmiyoruz.
Atila bey siz size bukadar Para kazandıran gecesini gündüzüne katan mesai saati olmayan bu çalışanların haklarını gerekirse kendi cebinizden vererek bu sorunu çözmeniz gerekir.
İlker bey bugün Doco da çalışan bu personel yarın sats veya herhangibir firma geldiğinde sizinle çalışmaya devam edicek fakat bu durumda size nasıl güvenecek ve bizden nasıl fedakarlık beklenecek.
Herşeyin hayırlısı ...161
do CO
22 Ocak 2018, Pazartesi 15:21:08 Do&co TK ile bağlantısı olmayan sadece eski bir çalışma ortağı112
DOCO
23 Ocak 2018, Salı 18:40:16 Eski çalışma ortağı nasıl oluyor, TK uçaklarını şu anda LSG mi yüklüyor ? Eski de olsa geriye dönük haklar ödenmeli...
Tabela da halen Turkish Do & Co yazıyor.
Şirketin adı da THY DO&CO, bilmiyorsan sor...40
Açık Protesto
24 Ocak 2018, Çarşamba 09:53:05 Sn İlker Aycı yı ve onun Docodaki Temsilcisi Sn Ayhan Top u açıkça protesto ediyoruz. Bizim Bonuslarımızı geciktirmek zamlarımızı vermemek farklarımızı vermemek hangi akla hizmet ediyor. Konu hakkında her türlü makama da şikayet edeceğiz. Mahkemelerde de hakkımızı arayacağız. Gariban insanlar üzerinden politika yapmak nasıl oluyor hangi vicdana sığıyor anlamadık. THY nin hertürlü zorluğa gögüs geren personeline de ilan ediyoruz. Sizlere verilen hertürlü parayı hakediyorsunuz ama çalışanı ezen bu yönetici kılıklı kuklaları haketmiyorsunuz. 20
teknik taşeron
22 Ocak 2018, Pazartesi 20:38:07
Ali bey sizden ricamız bunları yönetim kurulu başkanımız sayın İlker Aycı beyle bir röportaj yaparak kendisine sormanız ve bu söyleşiye aldığınız yanıtları buradan yayınlamanız. Böylece hem bizi aydınlatmış olursunuz hemde gereksiz kirli bilgiye engel olmuş olursunuz.Biz taşeronlar olarak yönetimin bizimle ilgili ne tasarrufu var öğrenmiş oluruz. 200
Tüm yorumlar
SAF TEKNİK TEMİZLİK
26 Ocak 2018, Cuma 00:31:29 Arkadaşlar gerçekten küçük şeylerle mutlu olmayı seviyoruz İlker beyin bahsettiği mazeret rapor ve maaş iyileştirmesi bile çalışanların mutlu olmasına yetti ama bizim beklentimiz neydi KADRO eğer kadroyla alakalı net cevap verilmese istedikleri kadar iyileştirme yapılsın birşey farketmez saf saf calışmayalım40
Tgs
25 Ocak 2018, Perşembe 19:14:21 Bu ülkede herzaman ezilen sömürülen emekçi işçiler oldu ve olmayada devam edecek. İşçinin hiç değeri olmayan bi ülke haline geldik emeği gecen herkese teşekkürler...60
Acı ama gerçek
25 Ocak 2018, Perşembe 18:11:28 Toplanın iş yavaşlatın, bırakın ya da kanuni engel vs yoksa sendikaya üye olabiliyorsanız olun veya toplu şekilde tepki verin yoksa boşa yorum yazmayın sömürücüler bunları kaale almaz başka türlü zor.31
Çalışan
25 Ocak 2018, Perşembe 15:29:01 Burda sesinizi duyuramazsınız. Sandığa gidin ordan gayet güzel ses çıkar150
Saw
25 Ocak 2018, Perşembe 12:13:50 Ali bey gerçekten çok teşekkür ederiz bizlerin sorunlarını dile getirip sesimiz oldugunuz için..10
meraklı
25 Ocak 2018, Perşembe 09:08:20 Korkusuz yazıların mimarı Ali Bey döktürmüş yine. Bu yazıyı şirkette her yere asacaksın, yöneticilere de sabahları zorla okutacaksın. ister misiniz bir de tek ayakları üstünde dursunlar. ha ha ha. tamam neyse, güldük, bitti. konuya dönersek, bu prim işini kesin bilen biri yapmıştır. 00
Onur
24 Ocak 2018, Çarşamba 22:34:50 Ben inanmıyorum hangi sözlerini tuttular ki havalimanı patlamasında ağır yaralanan terör mağduruyum ölümden döndüm yaşamaz dediler hayattayım ayağa kalkınca herkes çekildi kenara daha ne arayan ne soran oldu sözler uçup gitti adamı olan işini yaptı defalarca yazdık dönüş bile yapmadılar çektiklerimizi biz biliyoruz o yüzden yalandan kim ölmüş ki bunlar için hep yapacaz edecez lafla peynir gemisi yürümüyor02
Tabi tabi
24 Ocak 2018, Çarşamba 21:51:16 Akşama kadar eli ceninde arabanan boş boş gez sonra iyileştirme 20
Dua et
24 Ocak 2018, Çarşamba 22:25:18 Sen aldıgın ücrete bak,yoksa siyaseten geldiğin o makama,dışarda seni asgari ücrete çalıştırmazlar 10
Tgs şef
24 Ocak 2018, Çarşamba 20:18:19 Tgs de şefler arabayla gezen eli cebinde Kişiler olarak görünüyor.oysa şefin bir bakışı bile operasyondaki birçok aksaklığı giderir.29
Şefler
24 Ocak 2018, Çarşamba 19:39:50 Şeflere Kasım'da 3 bin yatmış 01
Çok beklersiniz.
24 Ocak 2018, Çarşamba 19:35:23 Oturduğunuz yerden kadro istiyorsunuz, çok beklersiniz.18
Ben ayaktayım
24 Ocak 2018, Çarşamba 21:48:51 Amudamı kalkalım ?51
Aynen
25 Ocak 2018, Perşembe 06:09:30 En azından ayağa kalk dimi00
tgs, kargo
25 Ocak 2018, Perşembe 08:38:51 haydin greve.bunumu istiyorsun. herkes cimere bimere tanıdığı milletvekiline yazıyor.hiç bir şey olmadıysa 2019 sandık var diyoruz. ama sandığın bileti reise kesilecek ondan korkuyorum. reisin bir suçu yok. adam hangi biriyle uğraşsın. açık net söylüyor. kiti biti yok kamudaki herkes bulunduğu yerde kadroya geçecek diye. bazı kabine üyeleri ve yönetim tersine gidiyor. sırf reisin lafı yerde kaldı biz olmasak reisde olmaz misali.insanları reise karşı tutum almaya zorluyorlar. 2019 dan sonra bu karşı olanların hiçbiri olmayacak çünkü. 00
misafir
24 Ocak 2018, Çarşamba 18:31:27 YİNE BİR KILIFINI BULUP GARİBANIN KANINI EMERLER KADRO VERECEKLERİNİ SANMAM.....VELHASIL GÜNDEMDE TUTULURSA Bİ İHTİMAL,ALİ BEY TEŞEKKÜR EDERİM TÜM TAŞERONLARIN ADINA ...61
Adsız2553
24 Ocak 2018, Çarşamba 15:57:01 Biz Tgs personeli olarak sendika istiyoruz sendika isteriz sendik sendika sendika İlker bey de duysun52
Örgütlenin
25 Ocak 2018, Perşembe 17:58:51 Örgütlenip birlik olursanız sendika sahibi olursunuz .01
Kaptan Ricası
25 Ocak 2018, Perşembe 18:03:01 Benim temennim kaptanları müsait yer olmasına rağmen pass uçarken upgrade etmemek için gösterdiğimiz kimliği görmezden gelen ve her zorluğu çıkaran kontuar personeline ve kaptan olduğumuzu anlayınca yüzü ekşiyen kompleksli boarding personeline prim ve zam verilmemesidir. Thy teknik teki kardeşlerime de üstün çabalarından dolayı teşekkür ederim inşallah emeklerinin karşılığını alırlar ve tabii ki şut ve temizlik .10
5M kargo ırgatı
24 Ocak 2018, Çarşamba 15:03:10 Ali bey merhabalar öncelikle çok teşekkür ederim bu yazı için. İlker beyin kargoda ki sözlerini canlı dinleyen biri olarak hala bi umutla bekliyoruz tüm ambarda ki emekçi arkadaş abiler kardeşlerle beraber. 2017 de 1.3 milyar dolar kar etmiş bi kargo düşünün ve aldığımız komik maaşları başkan döner köfte sucuk ısmarladı giderkende ağzımıza 1parmak bal çaldı. kadro yok ikramiye yok maaş zaten malum asgari ücret oranında bile zam olmadı. ama1.5 milyar dolar. Hedef kondu 40
Agır sanayi
24 Ocak 2018, Çarşamba 10:40:42 Havalimanı ağır sanayiden çıkarıldı ,taşeron alet edildi
Ben Yönetici olsam apronda bagaj atan adam benim aldığımın beşte birini alıyorsa vicdanen rahatsız olurdum 20
Ali Kıdık Bey
24 Ocak 2018, Çarşamba 09:54:49 Docodaki Bonus ikramiye ve fark ödemelerinin yapılmaması olayını da haber yapmanızı ve yapılan haksızlığı haykırmamıza vesile olmanızı diliyoruz. 30
tknk,tgs,tk,taşeron
24 Ocak 2018, Çarşamba 08:59:08 Arkadaşlar;kendinize gelin akıllı olun.Herkes (ofisteki bazı çalışanlar hariç )yaptığı işi layıkıyla yapıp emeğinin karşılığını istiyor. Ofistekilerderken sabah gelip çay sigara akşama kadar internette alışveriş sitelerinde dolaşan ve ceptelefonunda oyun oynayan günde bir saat bile çalışmayan aldığını hak etmeyen kişileri kastediyorum. Bir birinize düşeceğimize yönetime sesinizi duyurun. 1 müdür maaşı 10 bin deseniz tahmini bu 2 maaş prim gelirse 30 bin alacak. en düşük memur 3 bin alsa 1 maaş prim ile 6 bin alacak. 1 taşeron 1600 maaş 1 maaş prim(malesef gelmez komisyoncu kesecek tk 1 maaş vermeyecek en fazla 500 lira yatar )hadi geldi diyelim. 3200 tl yapar.Evet görüldüğü gibi adaletsizlik hat safada. Tam tersi olsaydı aşağı yukarı herkes eşit almış olacaktı. Teknik % 100 thy hisseli adaletende kanunende prim alması gerekiyor. Taşeron % 100 Thy işini yapıyor hak ediyor.TGS,DOCO,SUNEXPRES %50iştirek.yani tk bu firmalara para ödüyor. Bunlarda kar açıklıyor.Bu firmalar çalışana vermeli.30
TGS ATÖLYE
24 Ocak 2018, Çarşamba 08:22:57 Ali bey öncelikle size tşk ederim .Bu havacılık sektöründe 12senem geçti ve son 5senedir torpilcilik fahiş derecede hat safhada artık eskisi gibi çok çalışanı biyerlere getirmiyorlar ağzınla kuşda tutsan yok ama torpilin varsa adamın varsa en iyi yerlere geliyorsun Adaletten bahsediyorlar ne adaleti be tamamen lafta kalan adalet.Biz böyle sessiz sakin durursak hiç bişey olmaz.TGS yi 2saat işi bırakmaya davet ediyorum bakalım apronun yükü kimdeymiş kim ne yapabiliyor görelim.Kimsenin işinde parasında gözümüz yok ama adalet istiyoruz Bu yöneticilerin yatacak yeri yok çok çok ah alıyorlar .Bu yalan dünyada olmaz belki ama ahiret de işleri zor.Yalan dünyanın yalan insanları Allah sizi bildiği gbi yapsın bişey demiyoruz.10
Tgs zayi
24 Ocak 2018, Çarşamba 07:54:55 Sn. Yetkililer, yani başkanlar ve müdurler tgs olarak sizden beklentimiz sadaka değil, hak adalet noktasinda dusunursek sahsima verilen su an net ucret ocak zamsiz 1.350 tl. Agi devam pirimi yani kılı tüyü 1750 tl 4 kisilik bir aile, esi calismayan icin tabi... soruyorum size bu ucretle 30 gun idare edebilirmisiniz birde o ay 31 çekerse vay halimize o ayin 5 i gelmez.buranin kurulusu yari kamu yari ozel, reis diyor ki
asgari ucreti su kadar artirdim ama isveren benim verdigimin 10 katini da verebilir. burasi yari kamu degilmi neyi bekliyosunuz burasi tekstil firmasi da degil yetkililer buyrun adaletinizi gosterin.
thy.tecnik.tgs. ayrimi yapmayin diger arkadasimin ozel sigortsi, pas bileti yilda dort ikramiyesi, erken kapama gibi haklari ney ise ayrimcilik yapmadan adaletli olsun emek varsa hepimizin ortak gucudur ..bu koltuk gecicidir bkz. bir ornek yonetimde hamdi bey vardi simdi ilker bey yarin x bir baskan burasi baki degildir. 9 yil oldu calisiyoruz sagligimiz elverdigi surece ama isterim ki sartlar iyilestirilsin maasimi aldigimda İK memuru gibi muhasebe yapamayalım.sunuda belirteyim arkadaslar tk da 20 yildir emek veriyo saygi duyarim onun ucreti ile benim ucretim ayni olmasin tabi, ama lutfen uçurumları kaldirın tesekkurler
Ali bey umuyorum ki bu yazismalarin hepsini ilker bey okur yada siz iletirseniz umarim adalet yerini bulur saygilar.
30
Tgs Harekât
24 Ocak 2018, Çarşamba 04:21:18 Başkan söz verdi verecek vermezse konuşuruz...01
TGS
23 Ocak 2018, Salı 23:27:30 TGS (Tüm Garibanlar Servisi )den hiç bişi olacağı yok biz böyle köleliğe ses çıkarmadıkça üstümeze daha çok gelcekler.sadede bu yapılanları not alın unutmayın ve burdan en kısa sürede terk edin kaçın..12
Tgs personeli
23 Ocak 2018, Salı 22:16:09 Ali bey ağzınıza sağlık gerçekten bir sizden ses çıkmış biz zaten üvey evlat senede 3 prim akıllarına gelirse senede 1 zam oda ne verdikleri belli değil artık. Yorumlarda biri yazmış oh yeni iPhone parası çıktı diye yaa millet kirasını ödeyemiyor valla Ali bey bi sesimiz olun şimdiden tesekkürler21
TGS OCC
23 Ocak 2018, Salı 21:37:53 PEKİ HERŞEYE KABULUZ EVET FARKLI BİR FİRMAYIZ (ÜVEY EVLAT) AMA ŞUNU KABUL EDİN EVET ÇOK ÇALIŞIYOR OLABİLİR THY ÇALIŞANLARI EVET 10-12 SAAT UÇUYOR OLABİLİRLER KABULUM EVET HAVADA 300 YOLCU İLE UĞRAŞA BİLİRLER ONADA KABULUM PEKİ SİZ SADECE BİR UÇAKLA UĞRAŞIP CANINIZ ÇIKARKEN BİZ GÜNDE SAYISIZ UÇAKLA VE YOLCU İLE UĞRAŞIYORUZ HIÇMI DÜŞÜNMÜYORSUNUZ BU DURUMU HERŞEY SIZIN IÇIN IYI OLABIR AMA BIZIM IÇIN DEIL APRONDA ÇALIŞAN IŞÇI ARKADAŞLAR HAREKATÇI ARKADAŞLAR BIR UÇAK BITMEDEN DIGER UCAĞA GONDERILIRKEN BIRDE SIZIN AFRA TAFRANIZI CEKIYORLAR YANLIŞ ANLAMAYIN BENIM NE SIZIN IŞINIZDE GOZUM VAR NE DE BAŞKA VIR SEY SADECE GELIN 1 GUN APRONDA CALIŞIN 30 DK DAYANIN BEN BUTUN HAYATIM BOYUNCA SOZ VERIYORUM BIR DAHA AĞZIMI AÇMAYACAĞIM52
O8
23 Ocak 2018, Salı 18:36:57 "O iş bitti elikulağında o iş tamam"
Taşeron meselesini kökten çözmek bumuymuş?1 tane bile taşeron bırakmıyacağız herkes kadrolu olacak deyip herkesi inandırıp umutlandırdınız sonra ne bahanelerle yok kitmiş yok neymiş deyip bir sürü insanı aldattınız ulan adam taşeron be sırtında kene var kanını emiyor komisyoncular ne bilir çalıştığı kurum kitmidir nedir adam taşeron be teşeron yazık çok yazık bir sürü insanı boşuna kaybettiniz 40
Tgs
23 Ocak 2018, Salı 18:01:57 Ali bey tskler çok doğru söylemişsiniz hakkımızı savunmuşsunuz bizde sizin arkanizdayiz10
GOZLUKLU VE TAŞERON
23 Ocak 2018, Salı 15:33:34 Eğer ki bir gün TK kadrosuna girme rüya olmaktan çıkıp gerçeğe kavuşursa, ki o gün gözlerimiz açık gitmezse inanın herkes den çok sevineceğiz11
TK GONULLUSU
23 Ocak 2018, Salı 15:32:10 Eğer TK birimine kadro gelirse çay ocağında baklava ziyafeti yapacağız, biz büyük bir ailenin küçük bireyleri olmaktan çıkıp reşit ve haklarına kavuşmuş kardeşleriniz, sizleri saygı ve sevgi ile kucaklıyoruz!12
hakan
23 Ocak 2018, Salı 14:36:28 hocam teşekkurler.taşeron çalışanları ile ilgili yazılarınız için teşekkür.güzel birşey.10
Tgs apr
23 Ocak 2018, Salı 13:13:05 Bıra bıra bıra kartımızı banka matiğe taktığımızda yıllardır böyle bişey göremedik kuru maaş hep ofsayt falanlar filanlar biz yıllardır memleketlerimize onur air atlas pegsusla uçuyoruz adalet hanım nerde bulamadık hadi gülelim hepberaber halimize ...12
Cenk
23 Ocak 2018, Salı 12:17:31 Kabin memuru garsonlar 5000 aliyorken tgs’ye verilen maas cok az24
Cenk’e
25 Ocak 2018, Perşembe 01:02:22 Sende garson ol o zaman sende al00
eda
25 Ocak 2018, Perşembe 02:56:57 Cenkciğim başvursana o zaman niçin daha az kazandıgın işte calısıyosun aaa onu da mı ben sölicem00
adnan
23 Ocak 2018, Salı 10:51:44 güzel bir yazı. taşeron işçiler konusuna biraz daha ağırlık verilirse daha güzel bir yazı olabilir düşüncesindeyim.10
THY A.O
23 Ocak 2018, Salı 10:04:09 THY-Teknik vs. personelini birbirini düşürmeye çalışmaktansa, başkan ve müdür pozisyonundaki personelin neden diğer personelden fazla prim aldığını ve bunun bir adaletsizlik olduğunu belirten bir yazı yazmanızı dilerim. Bu kurumun tüm çalışanları işlerini hakkıyla yapıyor. Herkes eşit birim hakediyor. Hepimiz emekçiyiz.20
Teknik
24 Ocak 2018, Çarşamba 11:17:48 Degerli yorumunuz icin tebrikler ve tesekkurler10
tgs
23 Ocak 2018, Salı 09:46:48 Ali bey sizi tebrik ediyoruz gerçekten çok önemli konulara parmak basmışsınız.
İnşallah yöneticilerimizde duyarlı olurlar.10
Tgs
23 Ocak 2018, Salı 09:43:35 Elbet Allah büyuktür intikam alıcıdır.Bu zalimlerlerden müsriklerden munafıklardan Allah cehennemde en siddetli azabıni sonsuza dek bu calisanini somuren hak hukuk gozetmeyen modern koleligi getiren yetim kul hakki yiyen musriklere tattiracaktir.hakkimiz sonuna kadar haram olsun...10
Doymadi
23 Ocak 2018, Salı 09:29:00 Teknisyenleri savunmaya doymadi..03
Delinin biri kuyuya tas atmis, kirk akilli cikaramamis.
23 Ocak 2018, Salı 08:12:54 Ne dusmanmissiniz birbirinize!! Adamin biri sacma sapan bir yazi yazmis herkes birbirine dusmus resmen. Havacilik camiasinda calisanlarin dusunceleri bu yazilanlar olamaz! Birlik olamadiginiz icin elinizdekileride kaybedeceksiniz!11
Taşeron
23 Ocak 2018, Salı 08:06:47 Cumhurbaşkanımızın talimatını yerine getirmeme gibi bir durum söz konusu olamaz. Seçimden önce kadro işi bitirilmelidir.12
Promosyonlar
23 Ocak 2018, Salı 04:58:03 Banka promosyonlari icin 3 senedir bir adim atilmadi!Hakki olana hakkini ver Thy01
Fly bird
23 Ocak 2018, Salı 04:26:07 Ikramiye 4 + Şubat ta İlker başkan ın süprizi hadi hayırlısı 00
Thy
23 Ocak 2018, Salı 04:04:01 Herkesin hakettigi parayi, ikramiyeyi almasi taraftariyiz. Fakat yazinizdaki kabin-teknik kiyaslamasi amatorce bir gorusun kelimelere dokulmus halidir. Siz ve ya sizin gibilerin gorevi calisanlarin arkasinda durmak, onlari bir arada tutmak olmalidir. Her calisanin yasadigi bir zorluk var. Umarim herkes hakettigini alir.00
Thy a.o iştiraki tgs yer hizmetleri
23 Ocak 2018, Salı 01:53:21 Ali bey insallah bizlerde tüm tk haklarindan yararlaniriz tgs yer hizmetleri olarak02
Celebi
23 Ocak 2018, Salı 01:14:32 Bircok meydanda Celebi de Hizmet veriyor yurt icinde ve yurt dışında, çelebi de prim alsın o zaman01
tgs
24 Ocak 2018, Çarşamba 08:29:59 Arkadaş neden çelebi ile tgs yi kıyaslıyorsun. thy çelebinin % 50 ortağımı. tgs yi kaldırın o zaman anadoludaki bir çok yer gibi ya havaş ya çelebiye yaptırın istanbul, ankara, izmir, antalya yer hizmetinizi. neden % 50 tk ortaklı bir şirkete yaptırıyorsunuz. 00
Tk
23 Ocak 2018, Salı 00:42:08 Bu şirket de kabin,kokpit,teknik,tgs birlikte omuz omuza çalışıyor.Siz araya nifak sokmak insanları birbirine kırdırmaya çalışıyorsunuz.Sizin mantığınızla bakarsak THY yolcularına prim versin o zaman diyebiliriz.Bazı konuların takipçisi olurken,bu şirketin bir havayolu şirketi olduğunu;kabin ve kokbit ekibinin bel kemiği olduğunu atlamayın.Biri uçağı tamir etti,biri bagajı yükledi,biri yolcuyu topladı eeee kaptan uçmadı,kabin gelmedi uçuşa neye yarar.O kokpit o kabin yazın evlerini görmeden,eksik personelle,yeni çalışma şartları ve fazla mesailerle bu operasyonu yürüttü.Bu para bizim anamızın ak sütü gibi helaldir ve hakkımızdır.Bizim üzerimizden yürümeyin.10
Boşşun boş
24 Ocak 2018, Çarşamba 08:21:11 Senin ne kadar boş bir adam oldugunu şimdi daha iyi anlıyorum. O yorumlarda kımse tk personelının hakkı degıldır demıyor. Ucakların bagajlarınıda sen atıyorsun temıLıgıde sen yapıyorsun operasyonuda sen yurutuyorsun dımı hatta ve hatta bordıngı bıle kabin olarak yapıyorsun senin gibi kalitesizler bu şirktte oldugu surece var bu sirketın haline cok tiksindim senden sevgılı kabın memuru01
Teknik
24 Ocak 2018, Çarşamba 12:16:03 Tekniği tamirci olarak gören bir yorum okudum. Sadece şunları bir araştırın. Sivil havacılık bölümü kaç puan. Kaç senede teknisyen olunur. Uçak bakım lisansı kaç yılda ne gibi sınavlardan geçerek alınır. Yetkili uçak teknisyeni olduktan sonra herkes uçuşa katılabilir mi? Apron çalışma şartlarını anlatmaya gerek yok. Havacılıkta herkesin bir zaman baskısı vardır. Bir uçağa gidemez demek nasıl bir yürek ister? Bilmeyen araştırsın. Herkesin emeğine saygı duyun. Başka birimleri karalayarak hak iddaa edilmez. 10
Neyin kavgası?
23 Ocak 2018, Salı 00:18:45 Ya arkdşlar burda kabin teknik birbirinizi yerken bütün sağa sola mail atıp göbeğini kaşıyan adamlar 2 3 maaş prim alıyor.Bi sözümde teknisyenlere burayı ağlama duvarına çevirmeyin.Gerçekten önemli bir iş yapıyorsunuz ama yöneticilerin umrunda değilsiniz.Size primi vermeyen sizi hor gören hostesler değil.Şirkette her konuda teknisyen en son sırada.Siz böyle koyun olduktan sonra...12
Tgs ata Occ
22 Ocak 2018, Pazartesi 23:30:43 Ah bir TK kadrosu gelse varya,yan taraftaki TK Occ birimindekileri ıslak sopayla aprona kadar kovalayacağım 46
Bu nasıl bir yorum
23 Ocak 2018, Salı 10:40:06 Arkadaşım biz burda hakkımızı adaletli şekilde arıyoruz. Ayrımcılık ve insanları birbirine düşürecek yorum yapma. Ne senin Tk ya ne Tk nın sana yazdığın çirkin davranışta bulunmaya hakkı yok. İnsan gibi yorum yap, geyik muhabbeti yeri değil burası. 00
İ.aycı
22 Ocak 2018, Pazartesi 23:18:40 Lütfen ama lütfen yapamıyorsan bırak30
İlker aycı
22 Ocak 2018, Pazartesi 23:17:51 Sitenizde ilker Aycının geçen kargo ziyaretinde konuşmalarında “sıkıntılarınızı biliyorum Doğum ve mazeret izni sorununuzu çözeceğim”gibi bir söz sarfetti
Bu şakamıydı neydi acaba,dalga geçer gibi mazeret izni nedir ya ,cumhurbaşkanının talimatını uygulamasını salık veririm önce11
Merak ediyorum.
22 Ocak 2018, Pazartesi 22:48:53 Kisisel bilgilerimizde yer alan baz maaslar hala 2017 yilina ait 2018 yilina ait zam oranlari yansitilacak mi yoksa yansitilmayip aa unuttuk hatayi duzelticez mi diyecekler.Sabirsizlik ile bekliyorum.20
Esb
22 Ocak 2018, Pazartesi 22:29:17 Ali bey demiyorum direk abi demek istiyorum 00
Dhm
22 Ocak 2018, Pazartesi 22:07:23 Ali bey adeletsizlik olduğunda sessiz kalmadığınızı biliyor ve görüyoruz. Dhm deki iki memur arasındaki maaş farkının az alanın maaşı kadar olduğunu ve bu adeletsizliği, sorunu dile getirmenizi bekliyoruz.21
Adalet derken?
22 Ocak 2018, Pazartesi 21:39:24 Evet, Teknik yağ pas içinde çalışıyor, aprondakiler karda ayazda çalışıyor. Eee? Kabin kokpit yatıyor mu? Peki uzun uçuşlarda saatlerce radyasyon yiyen, yaz kış demeden ki çoğu yerde problem yaşayıp gelmiş sinirli yolcuyu memnun etmeye çalışan, günde 1 uçuş yaptığında - o da yolcu olarak- yorulan biten insanların olduğu yerde günde 4 bacaklar rötarlı uçuşlar yapan, bazı insanlar tarafından hakaret edilmesine rağmen susup duymayan cevap vermeyen, sevdiklerinin doğumunu ölümünü özel günlerini göremeyen, iyi gününde kötü gününde yanında olamayan, gecesi gündüzü haftaiçi haftasonu hatta biyolojik saati olmayan, bazen saatlerce ayakta olup oturamayan uçucu personel? Siz hiç iç organlarınızın şiştiğini hissettiniz mi? Ya da amerika uçuşları sonrasında eve adımınızı atar atmaz yorgunluktan bayıldığınız oldu mu? Bunları şu an ben söylüyorum ama çoğu uçucu bunlardan kimseye bahsetmez. Emiin olun ki (genel müdürlük, yöneticilik vs hariç)hizmet sektöründe biraz fazla kazanıyorsanız sizden fazlasıyla faydalanıyorlar. Kimse size sadece çay dağıtıyorsunuz tavuk köfte veriyorsunuz diye fazla para vermiyor yani. Bir de tutturmuşsunuz torpil de torpil. Benim tanıdığım bir kişi bile torpille girmemiştir kabine. Ki zaten torpilli adamın kabinde çöple tuvaletle hizmet etmekle işi olmuyor. Kimi yanınıza nasıl çekeceğinizi çok iyi biliyorsunuz ve onlara hitap ediyorsunuz Ali Bey! Böyle de devam edin. Maksadım kimsenin yaptığı işi küçümsemek değil, artık her iş her meslek çok zor. Herkes canla başla çalışıyor ancak insanlar başkasının maaşıyla ilgileneceğine kendi maaşını nasıl yukseltebilir hakettiğini nasıl alabilir onunla uğraşsın bence. İnsanları birbirine kırdırmak hoşunuza gidiyor belliki ama unutmayın savaş çıktığında ilk siz yaralanırsınız. 74
B M
22 Ocak 2018, Pazartesi 22:31:58 Ah canım ya Siz 8 saatten fazla uçtuğunuz aldığınız yatıları da söyleseydin bari Afrika uçuşlarını git gel olarak yapsana bi hele bi de arıza marıza çıkarsa 44
B M
22 Ocak 2018, Pazartesi 22:35:11 Burda kabin teknik birbirinizi yiyeceğinize Asıl haklarınızı sömüren “saygıdeğer” müdürlerimize tek laf edemiyorsunuz.Hele teknik anca burda ağlasın.Hak verilmez kazanılır.10
B M ‘ye
22 Ocak 2018, Pazartesi 23:35:01 Ben diyorum çanakkale boğazı sen diyorsun “ ama biz daha çok çalışıyoz” tamam tamam en çok siz çalışıyosunuz. Ah Ali ah çalışanları ne de güzel düşürüyon böyle birbirine00
Km ye
23 Ocak 2018, Salı 00:15:15 İnsanlarn size bir sey dediği yok ki sen böyle yarali konusuyorsun verilen pirimden kendi haklarına duseni istiyorlar. Yokmu bu kadar insanın hakkı?10
Madem öyle
23 Ocak 2018, Salı 07:26:48 Madem ki çalıştığın yaptığın işten rahatsızsın istifa et arkadaşım binlerce işsiz var ya da gel sen benim yerime geç bende senin yerine geçeyim. Termometrenin -26 dereceyi gösterdiği bir gece de heryerden esen rüzgarların çaldığı ıslıklar eşliğinde motorda hpsov değiştir bende o sırada Avrupa’nın herhangi bir şehrinde 5 yıldızlı otelde minibardan içecek seçeyim ......00
B M ye
23 Ocak 2018, Salı 08:03:44 Kardes senin gibi yata yata gidip gelmiyor ekip. Yada cakal yolcu gib yeri yc oldugu halde bc ye gecmeye calismiyor senin gibi!00
KM
23 Ocak 2018, Salı 11:35:03 Ağzınıza sağlık,her cümleniz sonuna kadAr haklı.00
Tgs
23 Ocak 2018, Salı 16:01:45 "Biraz mı Fazla Alıyorsunuz Diye "? Pekiya Siz hiç Bir Günde havalanında Binlerce Yolcuyla Muhabtap Olduğunuz Oldumu Peki ya Görevli Olduğunuz Ucağım Kapasında Yolcunun Yüzünüze Bagaj Pasaport Fırlattığı Pekiya Kapatamanız Gereken Uçağı Yetiştirebilmek İçin Yolcuyla Aranızda İtiş Kakıştan Dolayı Parmağınızın Koptuğu Oldumu? Sizin Hiç Bagaj Ağırlı tartarken Hemde Belfitğiniz Olmasına Rağmen Operasyonun Ortasında Belinizin Fıtğının Patladığı Oldumu Size Hiç ucakta Beş ontane Yolcu Saldırdımı?? Biraz Diğer İnsanlarıda Düşünün Tabikide Havacılık Zor Bir Sektör Temizlikcisinden Memuruna Kadar herkez yoruluyor Ama Yerde Çalışanların kArşısna Cıkıpta Yolcu için Ne çileler Çekiyoruz Demeyin Ona Göre Maaş Alıyorsunuz Tanınan Haklarınızdan Hiç Bahsettiğiniz Yok paslar acıbadem Sigortalar Vsvs birsürü birşey hemde okadar para alamınza Rağmen Hüç Bir tk lı Tgse Kadar yorulmuyor Kar Yağdıgında Hiç Ki gün evünise Gitmeyip Alanda binlerce Kızgın Yolcunun arasında Kalıdogınız Oldumu linç Edilme Tehlikesi Gecirdinizmi Hiç Bırakın Şu yolcu Bize Ucakta neler yapıyor Goygoyunu Sizin Önünüzde Yolcunun tüm sinirini Derdini ceken süzen süngerr tgs e yer hizmetleri memurları işçileri var apron u ayrı sıkıntı operasyonu içersi ayrı ve hakettiğini alamıyorlar!! Siz ise bırazcık Degil Fazlasıyla! ALLAH tan Korkun biraz! 01
Tgs
23 Ocak 2018, Salı 16:01:47 "Biraz mı Fazla Alıyorsunuz Diye "? Pekiya Siz hiç Bir Günde havalanında Binlerce Yolcuyla Muhabtap Olduğunuz Oldumu Peki ya Görevli Olduğunuz Ucağım Kapasında Yolcunun Yüzünüze Bagaj Pasaport Fırlattığı Pekiya Kapatamanız Gereken Uçağı Yetiştirebilmek İçin Yolcuyla Aranızda İtiş Kakıştan Dolayı Parmağınızın Koptuğu Oldumu? Sizin Hiç Bagaj Ağırlı tartarken Hemde Belfitğiniz Olmasına Rağmen Operasyonun Ortasında Belinizin Fıtğının Patladığı Oldumu Size Hiç ucakta Beş ontane Yolcu Saldırdımı?? Biraz Diğer İnsanlarıda Düşünün Tabikide Havacılık Zor Bir Sektör Temizlikcisinden Memuruna Kadar herkez yoruluyor Ama Yerde Çalışanların kArşısna Cıkıpta Yolcu için Ne çileler Çekiyoruz Demeyin Ona Göre Maaş Alıyorsunuz Tanınan Haklarınızdan Hiç Bahsettiğiniz Yok paslar acıbadem Sigortalar Vsvs birsürü birşey hemde okadar para alamınza Rağmen Hüç Bir tk lı Tgse Kadar yorulmuyor Kar Yağdıgında Hiç Ki gün evünise Gitmeyip Alanda binlerce Kızgın Yolcunun arasında Kalıdogınız Oldumu linç Edilme Tehlikesi Gecirdinizmi Hiç Bırakın Şu yolcu Bize Ucakta neler yapıyor Goygoyunu Sizin Önünüzde Yolcunun tüm sinirini Derdini ceken süzen süngerr tgs e yer hizmetleri memurları işçileri var apron u ayrı sıkıntı operasyonu içersi ayrı ve hakettiğini alamıyorlar!! Siz ise bırazcık Degil Fazlasıyla! ALLAH tan Korkun biraz! 02
Tgs zayi
22 Ocak 2018, Pazartesi 20:22:18 Ali bey derdimize tercuman olmuşsunuz bu yazınızla ağzınıza sağlık 71
Yapamıyorsan bırak !
22 Ocak 2018, Pazartesi 19:53:58 Ayycı
İsstifagda bir hizmettir lütfen !12
Sonunda
22 Ocak 2018, Pazartesi 19:51:02 Güzel derli toplu bir serzeniş görebildik. Umarım bu şekilde yazmak devam edersiniz. İyi günler24
Asd
22 Ocak 2018, Pazartesi 19:41:51 Sunexte %50 tk nin ve ajet yapiyor onlara da prim versinler sizin mantikla. 02
MURAT
22 Ocak 2018, Pazartesi 19:39:01 TEKNİK TGS VE DO&CO İKRAMIYE BEKLIYOR SAYIN İLKER BEY...40
08
22 Ocak 2018, Pazartesi 19:32:06 Sayın cumhurbaşkanının söyledikleriyle ne başbakanın nede bakanlarının söyledikleri örtüşmüyor.KİT,i BİT,i yok herkes bulunduğu kuruma kadroya geçecek diyor ama hiç kimse onun söylediği doğrultuda hareket etmiyor buda herkeste büyük bir öfke ve devletine olan sevgi ve güven eksikliği yaratıyor maleesef.Ayrıca THY yok kit bile değil diyor buradaki taşeron firma"SAF TESİS" buraya böyle şeyler sormaya gelmeyin işinizden olursunuz diyerek personeli tehdit ediyor yani komisyon almaya devam diyor açık açık e cumhurbaşkanı ne diyor komisyoncular olmayacak artık çok büyük bir kafa paranoyası yaşıyoruz.Bizim hakkımızı kim koruyacak?Şunuda söylemek istiyorum bunun neticesinde herkes neyazıkki faturayı cumhurbaşkanina kesecek sandık başında hiç istemeden etki tepki doğuracak bunuda biz hiç istemiyoruz aslında...21
Tgs harekat
22 Ocak 2018, Pazartesi 19:25:07 Yazınız için teşekkür ederiz bize ayna oldunuz
Aynen dediğiniz gibi Tgs harekat ve TK harekat yan yana iki odada operasyon yürütüyor
İşi Tgs yapıyor ama gecikme ve tüm son kararları TK harekat veriyor
Anlıyacagınız davul başkasında tokmak başkasında
Sistem baştan yanlış ,madem Tgs ayrı bir firma bırakın işi tümüyle o yapsın
20
SAF
22 Ocak 2018, Pazartesi 19:12:03 yok ya ne gerek var sessiz sedasız saf saf çalışıyoruz işte.. Millet umutsuzluktan tükenmiş durumda.21
Şef tgs
22 Ocak 2018, Pazartesi 19:08:09 Geçen sene yüzde 1,5 zam yapılırken TK personeli ile bir tutuluyoruzda,vermeye gelince niye bir tutulmuyoruz?30
Tgs şef
22 Ocak 2018, Pazartesi 19:04:52 Geçen sene Tgs memur ve işçiye yüzde sekiz zam yapılırken tk personeli ve Tgs şeflerine feda diyerek yüzde birbuçuk zam verildi
Kesmeye gelince tgsyi TK ile bir tutup zamı vermiyosunda,prime gelince niye vermiyosun23
Tgs memur
22 Ocak 2018, Pazartesi 22:31:31 Geçen aylarda tgs de seflere 3 bin verilirken memura verilmezken hiç ses çıkmıyordu şeflerden şimdi niye rahatsız oldunuz.Demek ki şimdi olduğu gibi birgün sizde herşeyi hissedeceksiniz.00
Esb
23 Ocak 2018, Salı 06:54:29 Yıl sonunda zam farklarını aldığınızı da söyleseydin keşke...00
Apronax
23 Ocak 2018, Salı 13:48:37 Şef efendi yapılan %25 iyileştirmeyi, özel sağlık sigortasını ,BTA özel yemek kartlarını niye söylemiyorsun. 00
Şef tgs
24 Ocak 2018, Çarşamba 10:35:51 Verilen ekstra para değil ,verilmeyen zam farkları verildi saptırmayın
Anlatılmak isteneni anlamıyorsunuz galiba ,TK ya zam yapılmazken Tgs şef yapılmadı
Bir tutuldu Yani ,şimdi prim veriliyorsa bizede verilsin diyoruz
You understand00
tgs
22 Ocak 2018, Pazartesi 18:18:44 helal olsun ali bey11
Pilot
22 Ocak 2018, Pazartesi 18:16:26 Ali Bey ,
Siz habercisiniz , sizin objektif haber yapma sorumluluğunuz var , kaş yapıyım derken göz çıkarmak size yakışmaz. Yaptığınız haber güzel bir amaca hizmet ediyor , tüm çalışanların hakettiğini alması konusunda bizler de kokpit ekibi olarak görüşünüzü destekliyoruz. Ama çalışan işçiler arasında kıyaslama yapmak çok amatörce olmuş. Teknik ile kabin nasıl kıyaslanır ve buna ne gerek vardır? Bakın sizin belki bilmediğiniz veya unuttuğunuz bir dünya gerçeği var havacılıkta , onun ismi de uçuş riski. Yani iş yüküne bakılmaksızın , başlı başına uçmak bile bir risktir , bu sebebledir ki uçuçu bir ekibi yer de çalışan bir işçi ile hiç bir şekilde kıyaslayanmaz. Bu konuda yorum yaparken daha dikkatli olmanızı tavsiye ederim. Aksi takdir de şirket içi çalışanlar arasına nifak sokmak istediğiniz düşünülebilir.
25
Pilot olan kişiye özel
22 Ocak 2018, Pazartesi 21:54:37 Siz yorumunuzda uçuş riskinin oldugunu bundan sebeplede teknisyenın kabinden farklı turuldugu kanaatindesiniz lakin siZin uçuş riski oluyorda teknigin o ucagı yanlış gönderip bir aksaklıgı yapmadgı zaman olucak problemde bu adamların riski olmuyormu? Hak dan bahsediyorz bu operasyonda en altından en yukarısına kadar riski vardır. Bunu sakın unutmayın60
Pilot olan kisiye ozel yazana
23 Ocak 2018, Salı 08:07:50 Risk kademelidir. Herkesin risk seviyesi yaptigi ise gore degisir, pilotla teknisyeni ayni seviyede degerlendirmek akil isi degil!. Bunu ogrenemediysen yorum yazipta kalabalik etme!11
Turkish Do&Co
22 Ocak 2018, Pazartesi 17:57:59 Turkish do&co dan hiç bahseden yok. Apronun ayazı sıcağı sadece diğer firmalara var galiba.21
Doco
22 Ocak 2018, Pazartesi 18:39:10 Ya bosver docoyu ne kadar tırrik mudur varsa hepsi orda13
Köfte
22 Ocak 2018, Pazartesi 21:02:01 Sizde en az 300-400 liralık yemek yiyorsunuz o avantajınız var21
İş barışı, A.O personeli
22 Ocak 2018, Pazartesi 22:39:28 Kokpit, kabin, teknik, yer, memur, amir hepimiz bir bütünüz. Bir başarı varsa ortada hepimizin payı var. Yöneticilerimiz lütfen bunu adil dağıtsın. İcabında müdürler, başkanlar 1 maaş alsın, tekniğe ve diğer çalışanlarımıza verilsin ki moral motivasyon olsun.00
Teknik
22 Ocak 2018, Pazartesi 17:32:26 Allah razı olsun alibey eminimki teknik de çalıșan taşeronlarında sesi olursunuz.tașeron olarak ao ve kargo ya verilen iyileștirme ve vardiya primi daha verilmedi thy tekniğe bu haksızlık olmuyormu lütfen sesimiz olun kimseye soramıyoruz21
SAF
22 Ocak 2018, Pazartesi 17:22:53 ALİ ABİ ALLAH RAZI OLSUN SEN DİLE GETİRDİNDEN 12
SAF
22 Ocak 2018, Pazartesi 17:21:47 YÖENİTİM KURULU BAŞKANLARI TECNİK AŞ HERKES İKRAMIYE ALIRKEN TAŞORON PERSONELIMNEDE SEVİNDİRİN HAKKI YOKMU 11
taşaron
22 Ocak 2018, Pazartesi 17:20:35 herkes ikramıya alırken neden tecnik aş tasoranları almıyor biz 3 milyar demıyrskı 600 yada 800 para verseler kötümü olur ne zam oranımız var nede DEGERLİ YÖNETİM KURULU BÜYÜKLERİMİZ BU SESİ DUYUN SAF PERSONELIN DOGUM PARASI YOK MAZARET İZNİ YOK SAYIN CUMHUR BAŞKANI ACIKLADI AMA BİR GELİŞME YOK GECNEMİYORUM TECNIK VE THY YÖENTİM KURULU SESİMİZİ DUYUN 31
Saf Arkadaş
23 Ocak 2018, Salı 13:29:40 Önce bir doğru düzgün yazmayı öğren, Sonrasında hakkını ara20
KM
22 Ocak 2018, Pazartesi 17:15:48 Yer içer uçar yatar ç.r alırız parayı sizene kıskanç herifler sizinde torpiliniz olsaymış 33
Fazla uçma
22 Ocak 2018, Pazartesi 21:03:07 Biraz ayakların yere bassın çok uçma,10
Torpil
23 Ocak 2018, Salı 06:42:37 Torpille alınan maaş hallal oluyor mu?00
Kılıfına uydurma !
23 Ocak 2018, Salı 06:53:04 Maalesef ortaklık yapısı,firma ismi vs gibi düzenlemeler yapılarak sen taşeronsun sen iştiraksin gibi yaklaşımlar oluşturuldu.
Buradaki asıl sorun ben Tgs harekat memuru olarak hem işi yapıyorum hemde üçte bir oranında maaş alıyorum,oysa hemen yanımda çalışan TK harekat yelekli arkadaşım hem çok rahat hemde benden üç katı maaş alıyor.
Kimsenin aldıgında gözümüz yok,ama bir metre yanımda aynı ünvanla çalışan arkadaşımla aramanda bu kadar uçurum olması insanları işten sogutuyor 00
Reis söz verdi
23 Ocak 2018, Salı 06:59:07 Emir Demir’i keser !
Reis sözümüz söz taşerona ayrım olmaksızın kadro verilecek dedi
İlker aycı ise kadro değil jest yapıcaz dedi
Reisin dediğimi ,aycının dediğimi ? Hangisi geçerli
Ayycı kardeşim yapamıyorsan bırak
İssttifada bir hizmettir 00
fo
22 Ocak 2018, Pazartesi 17:13:53 Daha önce uçak teknisyenliği yaptım. Apronda hele ki kışın çalışmanın zorluğunu bilirim. Benim gönlümden geçen Ao, teknik, tgs ayrımı yapılmadan her çalışana prim için ayrılan bütçenin eşit dağıtılmasıdır. Kişi başı 5 bin mi yapar 10 bin mi bilemem. Bir pilotu 10 bin yerine 5 bin prim almak çok etkilemez. Ama tgs de çalışan birini 2 bin yerine 5 bin tl prim almak çok mutlu edebilir. Bir Borcuna bir derdine derman olabilir.40
Fo ya yanıt
22 Ocak 2018, Pazartesi 20:13:55 Geldiğiniz yeri unutmamıssınız bravo 20
Helal
22 Ocak 2018, Pazartesi 17:12:09 Agzina saglik... teknisyen yag pas çalışır zaten bu işi yapacak adam çok kafasıyla bakanlar birgün çalışacak adam bulamayacak çünkü adam çok kalifiye adam az ;) 11
Sunexpress
22 Ocak 2018, Pazartesi 16:57:45 E o zaman sunexprese peroneline de prim verilsin. Onlarda tk ya geçsin. ? Popülizmle olmuyor bu işler, hesap kitapla , mantıkla oluyor. Bildiğim kadarıyla zaten TGS de kar acıkladı. Onlar da personeline 1 maaş ikramiye verebilir. Vermelidir de, ama bunu neden TK dan beklersiniz anlamıyorum. Eyyy TGS yönetimi lütfen çalışanlrınıza hakettiklerini verin de, gözlerini üstümüzden çeksinler artık. Üstünde nazar olan para hakkaten tat vermiyor..51
Apron
22 Ocak 2018, Pazartesi 19:41:52 Tgs dediğin firmanın yüzde ellisi THY ait,TGS yönetim kurulunda İlker ayci ,Bilal ekşi var .Bütün malzemeler ekipmanlar araçlar THY nin,çalışanların isteklerini özellikle THY den istemesinin nedeni TGS, THY sormadan nefes bile almiyor.Did you understand30
Merdi kipti
22 Ocak 2018, Pazartesi 20:58:41 Şecaat arzederken sirkateyn söylermiş. ..Alamassin parandan tadı. Zulüm var o paralarda zulumat var.Modern kölelik tir taşeronluk.Buna riza gösterme en azından ki bir nebzede olsa kurtulma şansın olsun ...Ahireti var bunun10
Sayın İlker ayci
22 Ocak 2018, Pazartesi 16:34:00 Sozunuzu Herzaman tuttunuz ama adaletsizlik de on sarflarda oldunuz bu yüzden primler eşit dagiltilmalidir adaletin olması için 21
Tgs
22 Ocak 2018, Pazartesi 16:33:08 Gozunuz doysun o kadar yorum varki kimisi tahsile laf atmis kimisi prime 1 maasiniz bagaj tasiyan 4 isci maasina denk utanmadan laf söylüyorsunuz gözünüzü toprak doyursun isiniz dusunce o insanlardan medet umuyorsunuz isterseniz sizinde nasıl işe girdiğinizi konuşmayalım42
Tgsye cevap
22 Ocak 2018, Pazartesi 17:14:24 Siz kimi kastediyorsunuz teşkilattan Yazı kağıt almadan Tgs alim yok diyorlar kimi kime söylüyorsun ? Önce tahsilini yap sonra buralarda coş vasfın kadar anlatabiliyor muyum ? Yoksa herkes çok para kazanmak istiyor...22
Tasarön
22 Ocak 2018, Pazartesi 16:30:19 Allah'ına kurban olayım senin12
ALİ ABİ
22 Ocak 2018, Pazartesi 16:30:11 KRALSIN KRALL. TAŞERONLAR OLARAK BİZDE SENİN YANINDAYIZ.21
Altur
22 Ocak 2018, Pazartesi 16:29:08 Altura bağlı personellerden bazıları TK nın otel transfer ve kabin transfer bölümünde. bu arkadaşlar KİT ve BİT uygulamasından yararlanacaklarmı? bilgi verebilirmisiniz?14
Altura
22 Ocak 2018, Pazartesi 17:50:52 Abartmayın kardeşim sizde yolcuyu havaalanına getiren taksici bile kadro isteyecek yakında içerdeki adama bişey demiyorlar Altura sıra gelmez herhalde 51
Altur mu?
23 Ocak 2018, Salı 06:41:59 Burda ciddi bir mevzu var yok alturmuş docoymuş
Burda TK teknik ve tgs ye kadro gelir gelirse00
:-) TGS SENDİKA:@
22 Ocak 2018, Pazartesi 16:22:50 Arkadaşlar SENDİKA YA ÜYE OLUN HAVAİŞE BAŞKA TÜRLÜ HAKKIMI ZI SAVUNAMIYORUZ SENDİKA SENDİKA
20
Keskin
22 Ocak 2018, Pazartesi 16:17:22 Alibey çok sağolun Havaş ya bile persenol 4 maaş ikramiye alırken TGS ye geçildiğinde 3 düşürdüler Antalya'da pirim açıklaması yapanlar geçen hafta TGS persenoli ne çekiliş yaparak kimine maket uçak kimine tatil hediye ettiler tabi bu 5 parmağı geçmez yazık bu milletin hakkına10
Türk oglu Türk
22 Ocak 2018, Pazartesi 15:55:09 BOYNUZSUZ KOYUN BOYNUZLU KOYUNDAN HAKKINI ALICAKTIR HİÇBİRŞEY İNSANIN YANINA KAR KALMAZ .
ALLAH TÜRK' Ü YÜCELTSİN.22
MUSTAFA
22 Ocak 2018, Pazartesi 15:45:13 ÇOK TEŞEKKÜRLER
HER ZAMAN AYRIMCILIK YAPILDI ARTIK ŞİMDİ YAPILMASIN
TAŞERONLARA....10
Teknisyen bey
22 Ocak 2018, Pazartesi 15:44:49 Geçen sene teknik kar etmesine rağmen zamlarımızı alamadık. Biz de şirketimizi koruduk biz de sabrettik. Emeğimiz çok fazla.21
Sef
22 Ocak 2018, Pazartesi 15:43:45 Insallah en yakın zamanda biz şefler olmadan uçarsınız insallah bu iş tez zamanda biter de hepiniz görürsünüz anyayı konyayı ha birde vicdanınız rahat edecekmi aynı işi yaptiginiz bizler siz paranızı aldığınızda biz alamazken gözümüzün içine bakabilecekmisiniz yada şefim sana zahmet şunu şuraya aşarmışım veya hadi şefim bana bir çorba tarifi ver diyebilecekmisiniz.Gözüm yok sizin alacaklarınızda ama adalet bu değil yanlış anlamayın.11
HOSTES
22 Ocak 2018, Pazartesi 15:40:53 Teknik olmadan olmaz hiçbir zaman. Ama tabi kar payı 24000 kişiye verilecek. Bizler 1 maaş alacağız. Tekniğe ne kadar kalır bilemem11
Ost
22 Ocak 2018, Pazartesi 17:17:22 Bize hot çöp kalır cabin apla :)))) insiyatif alan işini amm e göre çalışmaktan kaçınan kamyon lisanslı ingilizce konuşmaktan bi haber arkadaşlara duyurulur... ki neyse anladi onlar 11
Gariban
22 Ocak 2018, Pazartesi 15:26:38 Ilker bey allah razı olsun güzel bir konuya degindiniz biz garibanlar olarak bir sendikamiz bile yok kaldıki hakkımızı ariyalim. Hak aramaya kalksan işten çıkarıyorlar bu yüzden sizi birkez daha tebrik ediyorum. Kadro olayında adaletsizlik olduğu bariz ortada bu %51 Türk Hava Yolları olan tgs ve %51 Türk Hava Yolları olan Turkish doco çalışanlarıda kadrodan yararlanmaliydi olmasi gereken bu aslında birilerinin rant olarak gördüğü Türk Hava Yolları ailesini genisletmek birilerinin işine gelmiyor bu hak adaletse allaha havale ediyoruz. Umarım sizin ilginiz ve bizlerin mücadelesiyle inşallah kadro olayı gerçekleşir sizde bütün çalışanlar adına hem dua hem vesile olmanız sebebiyle bir ilke imza atmış olursunuz. Teşekkür ederiz ali bey.22
Bm
22 Ocak 2018, Pazartesi 15:11:02 Arkdşlar burda kabin teknik birbirinizi yiyeceğinize şirkete sadece sadece ağırlık olan “saygıdeğer” müdür ve başkanlarımızın aldığı 2şer ve 3er ikramiyeyi konuşsanız? Evet teknisyenin hakkının yendiğini ben de düşünüyorum; ama bunu hostes yapmıyor şirketin çok bilmiş yöneticileri yapıyor Şirket sana değer vermedikten sonra ister 10 yılda teknisyen ol ister 3 ünv biter ,4 dil bil bir halta yaramaz.Şirkete ne kadar değerli olduğunu gösterecek vizyon da thy teknisyeninde yok!Ancak burda teknisyen hor görülüyo diye ağlayın50
Tgs
22 Ocak 2018, Pazartesi 14:54:33 Bizi kaleme aldigin için teşekkürler sesimize ses o
olmussunuz daha fazla söze ne gerek 60
Unutmayalım
22 Ocak 2018, Pazartesi 14:50:56 THYOPET DE ortak bir şirkettir unutulmasın, 35
TGS SAW
22 Ocak 2018, Pazartesi 14:37:33 Allah razı olsun ali bey sesimiz oldugunuz için 51
Tuvaletciiiii
22 Ocak 2018, Pazartesi 14:27:51 Adamsın adam birde şunu eklemek isterim gün geliyor leş gibi uçağı 10 dk da pırıl pırıl yapmamız isteniyor yolcu tuvaleti kullanmış arkasina bakmadan çıkmış hostes yere düşeni (ekmek dahil) almak yerine tekmeyi vurup troley altina atiyor tezga h çay çorba lekesi bunları temizlerken o 3 maas prim alanları düşünüyorum helalmi acaba53
Doco
22 Ocak 2018, Pazartesi 14:17:28 Ali bey bu yazida adalet kelimesi geciyorsa eger ekstra primlerden once doconun 2017 zamlari verilmeli heryil aldigimiz ikramiye primlerimiz verilmeli onumuzdeki yil zamlari aciklanmali ve sonra adaletten bahsedilmeli.. biz personeliz ilkey ayci atilla dogudan la ne yasamis biz bilmeyiz ilker ayci kasmasin ve geriye donuklerimizi ve primlerimizi odesin hani (ADALET) varsa eger.....!!!!!!!!80
Asgari ikramiye
22 Ocak 2018, Pazartesi 14:10:45 3 ayda bir asgari ücretin yarısı ikramiye. Yahu bu nasıl bir iş? Türkiye de bunun başka örneği yok. Thy ye yine bir ilke imza attı. 30
Adalet.Vicdan,İnsaf
22 Ocak 2018, Pazartesi 14:09:44 Bu do&Co Atatürk havalimanında değil sanırım,yada tabela şirketi,nedense doco ile alakalı hiç yazı yok burada çalışan arkadaşlar her sene aldıgimiz bir tane ikramiyeyi alamadik,geçen sene zam alamadik.neden THY nin durumu ülkenin durumu ortada dediler eyvallah almayalım dedik çorbada bizimde tuzumuz olsun fakat BEDAŞ, İski, igdaş ve evsahibi öyle demedi yapıştır di zammı acımadan.Ama şimdi THY geriye dönük zam farkını verdi,extra prim verdi,bizede sanırım Casio saat düştü,vicdan,insaf, Adalet.lazim varmı gören duyan ne olacak bekleyelim ve görelim82
Taseronnnnn
22 Ocak 2018, Pazartesi 14:08:13 Elbet bu sesi Reis duyacak, birileri duyuracak. O zaman Thy yönetimi nasıl bir cevap verecek merak ediyorum. 41
TgsEsb
22 Ocak 2018, Pazartesi 14:03:12 Tgsyi dusunen istasyon yoneticileri mi varki ust yonetim dusunsun.Gelin bakin esb ye hangi mudur hangi sef neyle ilgileniyor.Tek dertleri keselerini doldurmak olmus.Kimse birseyle ilgilenmiyor.Ye kurkum ye.Basta bosmudur ve diger mudurler gitmedikce bir halt olmaz esbden51
Gelişmiş
22 Ocak 2018, Pazartesi 14:00:45 Gelişmiş ülkelerde insanlar neden az kazandıklarını sorgularken 3.dünya ülkelerinde insanlar başkalarının neden kendilerinden fazla kazandıkları sorgular...11
...
22 Ocak 2018, Pazartesi 13:58:00 Ali bey öncelikle çok teşekkür ederiz.Taseron ve tgs teknik kardeşlerimizin sesi olduğunuz için ortada bir çsr ve dönüyor adı THY taşeronundan kadrolusuna herkes bu çarkta bir göreve atanmış ve destekleriyle kar ettiriyor.Bence yönetim adaletli olmalı.İnşallah da oluar. Syn.Cumhur başkanımız kit bit anlamam dedi inşallah bizlerde hak ettğimiz kadroya geçerız.30
TGS'nin İKRAMİYE HAKKI
22 Ocak 2018, Pazartesi 13:41:26 EĞER THY BİRER MAAŞ İKRAMİYE ALIYORSA TGS DÜNDEN BUNU HAK EDİYOR. SADECE ANKARA İSTASYONUNDA 900 KİŞİ ÇALIŞANI OLAN TGS DE BÜYÜK BİR HUZURSUZLUK /İSTEK MEVCUT.. LÜTFEN BİZLEREDE HAKKIMIZ OLAN BİR MAAŞ İKRAMİYE VE 12 AY SÜREN DEVAM PRİMİNİ VERİN! 50
Kargo Taşeron
22 Ocak 2018, Pazartesi 13:40:49 Ali abi ilgin için teşekkür ediyoruz Allah razı olsun ilgin hassasiyetin için ama böyle bişeye izin vermezler 25-30 yaş arası pırıl pırıl genç kardeşlerimizle kargoda ki çoğu işi biz yapıyoruz operasyon kısmında TK memuru yok denecek kadar az işçi abiler hergün istisnasız son anlara kadar çalışıp palet açıyor hatta kendi aralarında en çok kim çalışacak diye yarışıyor. Kimse gelip onların gönlünü bile almıyorken kadro falan demeyin tam maaş ikramiye vermeyen adam kadroya hiç almaz. İnsanları ümitlendirmeyin artık para kazandırırken iyisindir istersen bişey vermezler. Tek isteğimiz Allah’ın adaletini unutmamanız. 20
Tgsli
22 Ocak 2018, Pazartesi 13:30:57 Allahına kurban agzına sağlık sesimizi duyaracak birleri de varmış meğer burca30
Thy taşeron
22 Ocak 2018, Pazartesi 13:26:44 Adamsın ali kıdık biz üvey evlat olmaktan da geçtik resmen istenmeyen evlat olduk.21
Ali bey’e
22 Ocak 2018, Pazartesi 13:25:25 Ali Bey kabinle tekniği karşılaştırmak size yakışmamıs. Siz sarı çizmeli mehmet ağa değilsiniz,bilakis yıllardır havacılığın içinde olan önemli bir kişisiniz. Burada işçilerin iş yükünü kıyaslamanız etik değil.Umarım birgün sizinle Tk3 yaparız ve beraber tk 4’le döneriz. Döndüğümüzdeki halinizi görmek isterdim.Tekniğin işi de kolay değil. Bu şirkette işçi olan kimsenin görevi kolay değil. Size bşr yazar olarak düşen görev işçinin yanında olmaktır,işçilerin arasını açmak değil! Saygılarımla.22
Tgs eski çalışanı
22 Ocak 2018, Pazartesi 13:15:03 Boşverin kar pirimini havalimanı bombalandıktan ve 15 temmuz darbe girişiminden sonra ilker bey bizlere seslendi fedakarlıklarımızdan bahsetti ve pirim sözü verdi ilk önce o sözünü yerine getirsin.70
TGS. Ki
22 Ocak 2018, Pazartesi 13:13:12 Ali bey Allah razı olsun sesimizi hissetdiklerimizi yansıtıyorsun ama.
İnşallah senide kendi saflarına çekmezler Yukarda Allah Allah diyen yöneticiler aşşada yallah yallah diyorlar en azından 21 01 2018 kış sezonu ama tgs ramd personeli yoğunlukdan yemeği bırakın kumanya bile giyemediler 20
Tgsli
22 Ocak 2018, Pazartesi 13:13:04 Adaletin olmadigi yerde tum degerler vasiflar sifirlanir.Yonetici adil olmali.Turkiyenin en stratejik bolgeleri olan havalimaninda,her calisanin ekonomik ve sosyal haklari en ust seviyede olmali ,artik soylemlerin eyleme donusme zamani gelmistir.kimse bana ben okudum sende okusaydin demesin ,docoda tgsde yuzlerce universite mezunu yabanci diller bilen insanlar var ,ayrica uzun yillardir havaalanin kahrini cekmis kendi mesleginde uzman emekciler var,biz buyuk bir aileysek aile buyukleri gerekeni yapsin artik ,lutfen kimse thy ozelmis kitmis bitmis ,diger firmalar istirakmiş taseronmus deyip laf ebeligi yapmasin cumhurbaskanimiz gerekeni soyledi simdi sira yoneticilerimizde......20
Apron
22 Ocak 2018, Pazartesi 19:29:35 Tgsli arkadaş Çok doğru konuştun aynen katiliyorum10
Tgs
22 Ocak 2018, Pazartesi 13:11:23 Pirimlerini istemiyoruz bizi taşören belasından kurtarsınlar yeter ozaman tüm haklarımıza sahip olacağız zaten saygılar 60
Do&co
22 Ocak 2018, Pazartesi 13:11:10 Neden kimse Do&Co dan bahsetmiyor?? Çoğu zaman günde16 çalışan kişiler bu pastaya ortak değil mi??11
MEHMETCİK
22 Ocak 2018, Pazartesi 12:51:59 ALLAH ORDUMUZA ZEVAL VERMESİN. ALLAH MUZAFFER KILSIN CAN ASKERİMİ İNŞAALLAH. BU VATAN SIRADAĞLAR GİBİ DURANLARINDIR. Bu vatan toprağın kara bağrında,Sıradağlar gibi duranlarındır,Bir tarih boyunca onun uğrunda Kendini tarihe verenlerindir. VAR OL MEHMEDİM.!20
Taşoran
22 Ocak 2018, Pazartesi 12:48:04 Ya ali bey bu yazdigimi siz okursunuz teknik a.ş taşoranız yemin ediyorum geçinemiyoruz ay sonu gelmiyo kış geldi hasta olmak bile yasak bize hastayım izin alıp gidemiyorum çünkü maaşımızdan kesiyorlar 30
Şefler
22 Ocak 2018, Pazartesi 12:44:27 Peki bu şirketin bel kemiği şefler onlardan ne zaman ve kim bahsedecek03
Tgs
22 Ocak 2018, Pazartesi 15:31:01 İsciyi dusundugunuz vakit 30
Rizeli
24 Ocak 2018, Çarşamba 19:49:35 Çoğu Rizeli ve akraba olan şefleri dimi00
Emekçi
22 Ocak 2018, Pazartesi 12:42:57 Hep derler derler he yaw demden başka bir şey demek gelmiyor içimden 00
KABİN
22 Ocak 2018, Pazartesi 12:32:36 Thy çatısı altında çalışan hiçbir personelin birbirini küçümseme gibi hakkı yoktur. Böyle yapan insanların mantığıyla yaklaşırsak her zaman onu da küçümseyecek birileri bulunur. TEKNİK - DO&CO- TGS- KABIN-KOKPİT ekipleri havacılık sektörünün ağırlığını yüklenmiş birimlerdir. Dışardan nasıl görünüyor bilemem ama operasyon sırasında birbirimizi gördüğümüzde anlayışlı, saygılı davranırız. Ama diğer yandan birimler birbirinin icra ettiği işi tam anlamıyla bilemezler. Kabin memuru olarak yazınızda bizim yaptığımız işi hafife almanız değişik bir davranıştır. Bir zahmet uçuşlarınızda arka galley e gelip bizi ziyaret edin çayımızı kahvemizi için , ha tabi biz o sırada minimum ekip maksimum iş yükü altında ezilmeye başlamış olduğumuz için sizi tek bırakmış oluruz.40
Gereksiz ateş
22 Ocak 2018, Pazartesi 12:28:39 abi kuru gürültüden ibaretsin. 01
Allah'ın adaleti büyüktür...
22 Ocak 2018, Pazartesi 12:28:36 Değerli yorumunuz için teşekkür edeerim ben bir tgs çalışanı olarak şunu söylemek isterim 16 temmuz sabahı sabah 8.30 da işe geldim kendi imkanlarımla tam 9 saat bir uçağın altında bekledim ve benim gibi tüm tgs personeli hazır kıta bekledik...ama bir tane tk personeli yoktu oralarda ne bir müdürü ne bir tk şefi ne bir başkanı ama ne hikmetse onlara ödül bize ceza verildi...ben çoluğumu çocuğumu bırakıp oraya gittim ama tknın hiç bir şefi müdürü g.... korkusuna gelemedi...o yüzden diyorumki ALLAH'IN ADALETİ BÜYÜKTÜR...11
Tgs
23 Ocak 2018, Salı 18:39:25 Çok doğru söyledin ,05:30 b kapısına geldim içeri almadılar ,saat 8:30 gibi içeri girdim ,patlamada ,darbede işe gelen ,bayramda ,hastalıkla ,resmi tatillerde ,kışın soğuğunda yazın sıcağında çalışan hep biz olduk ,robot olsa bozulurdu ...kölelik bitsin artık 00
taşeron
22 Ocak 2018, Pazartesi 12:27:45 ali bey ALLAH razı olsun10
Son Taşeron
22 Ocak 2018, Pazartesi 12:23:53 Ali Bey bizim tek sesimiz sizsiniz. Bu konudaki desteğinizden dolayı teşekkür ederiz. Firmamızı çok seviyoruz ve aynı üniformayı giydiğimiz için bu büyük ailenin bir parçası olarak görüyoruz. İnanın çalıştığımız ofise bağımsız biri gelse kadrolu hangisi deseniz taşeronları gösterir. İnanın hepsi en az bir yabancı dil biliyor ve bir iki lisans mezunu insanlar. İnsan hakları beyannamesine ve iş kanuna aykırı bu durumun ortadan kalkacağı günü bütün yakınlarımızla dört gözle bekliyoruz...30
Esb tgs
22 Ocak 2018, Pazartesi 12:22:32 Büyük harflerle yazıyorum duyarsınız diye belki arkadaşlar SENDİKA SENDİKA SENDİKA ama hakikisinden. Fizik gücüne dayalı çalışan ve zamanla yarışılan yerde en güzeli sendika arkadaşlar zam haberini bile intenetten öğreniyoruz bizi muhatap alan yok bir olmak ve hakkımız söke söke almak lazım bu başkaldırış değil hak aramadır ve yasaldır...
10
Aviator
22 Ocak 2018, Pazartesi 12:17:10 Su teknik personali tanimlarken tornavidadan baska bir sey aklina gelmiyor mu senin?01
Serdar
22 Ocak 2018, Pazartesi 12:16:42 Gel agzungi bi opeyim adam adam20
Kabin mahkumu
22 Ocak 2018, Pazartesi 12:14:43 Teknik bizim canimiz kanimiz. Kokpit de oyle. Iki gruba dahil insanlar da agir egitimlerden geciyorlar ve sorumluluklari cok fazla. Isini iyi yapmanin bir sarti da calisma kosullarini gozlemektir. Dolayisiyla inaniyorum ki; gozlemlerin sonucunda teknik ve kokpit personeline nasil saygi gelistirdiysem, onlar da bana karsi dogal bir saygi gelistirmis olmalidir. Kabin memurluguna gelecek olursak, maalesef, egitimle elde edilecek egitim havada hicbir ise yaramaz. Acil durum, nsp vs.'yi geciyorum, insan ile iletisim kurmanin teorisi yoktur zira. Egitim / tecrube oraninda payda dramatik sekilde buyuktur. Sayin yazar neden boyle bir kiyas yapma geregi duymus anlamadim ancak yakismamis. Son olarak ben sadece hakkimi istiyorum. Ben hakkimi aldiktan sonra inanin en maasi ben alayim, raziyim. Hele kokpit, teknik, tgs hatta sirketteki guvenlik dahi maddi acidan daha kaygisiz, kafasi rahat, isine odaklanmis olsa bunun bana ne zarari olur ki ? 60
Bu
22 Ocak 2018, Pazartesi 15:59:40 Yoruma eklenecek tek bir kelime yok 10
Teknik
24 Ocak 2018, Çarşamba 11:16:44 Anlayis ve bakis aciniz icin minnertariz.bizim yaptigimiz iş ne ise sizin de yaptiginiz o .biz bir ekibiz ve hep beraber ucagin musteri tasimasinda istihdam olunuyoruz.birimiz olmazsa digerinin emegi beyhude.keske tum arkadaslar teknik olsun kabin olsun kokpit olsun ,yer hizmetleri olsun.boyle sizin gibi mutevazi olup birbirinin emegine saygi gosterse.
00
Yer hizmetleri ahl dışı istasyon
22 Ocak 2018, Pazartesi 12:12:25 Biz de thy uçaklarına bakıyoruz prim lutfenn.10
Yazık
22 Ocak 2018, Pazartesi 12:12:16 Insanları yaptığı iş, işin değerini de maaşı belirlemez.
Eminim ki böyle rahat zamanlarda birbirinizi çekmiyorsanız , allah korusun, american airlinesin yaşadığı gibi bir kriz yaşanırsa ilk işten atılmalarda da operasyonun zaruri elementlerinden medet umarsınız.10
Taşeron
22 Ocak 2018, Pazartesi 12:11:43 Helal olsun 10
TGS
22 Ocak 2018, Pazartesi 12:06:20 Arkadaslar herkes e devletten havaiş sendikasına üye olsun tek hakkımızı savunacak olan sendika10
kabin
22 Ocak 2018, Pazartesi 12:05:49 bence bu şekilde biraz boş konuşmuş olmuşsunuz bu konuşmanın altını doldurmak için sizi kabinde 80~110 saat arası ucmaya davet ediyorum...belki ama belki fikriniz bir nebze değişir daha güzel kıyaslama yaparsınız..bu yazınında altını doldurmuş oluruz...02
Tgs
24 Ocak 2018, Çarşamba 10:46:12 Bence Keşke Sizlerde Günde 6-7 uçak yapan Minimum 150 kişilik Maxsımum 390 kişilik ucak Yapan Bir Tgsli Memura Sorupta Öğrenebilseniz Pet Cabin Dog Un Sayıma Katılmayacağını Dış Hatta Teknik Ucan Görevlinin Sayıma Katılmayacağını Bir Çok Seferde upred in Tgs Memuru tarafından Ucak İçinde Yapılmadığını Tip Değişikliğini O Uçağa Gelen Personelin Değil de Occ Trafindan Yapıldığını Ah Keşke Öğrenebilsenizde İçi Dolu Operasyonlar Yapabilsek :) ;)00
Yalnis karsilastirmA
22 Ocak 2018, Pazartesi 12:03:24 Bence teknik a.s ve kabin karsilastirmaniz buyuk bir yanlis....tabiki, thy nin tum istiraklerinin almasini ve esitlik olmasini isteriz. ama kurumda en cok zahmet ceken insanlari karsilastirma yaparsaniz( tgs dahil )bu sizin ayibiniz ve yapilmamasi gereken bir harakettir.11
THY SAF TAŞERON ŞİRKETİ
22 Ocak 2018, Pazartesi 12:01:23 TAŞERON ARKADAŞLAR CUMHURBAŞKANIMIZ HİÇ BİR TAŞERON KALMAYACAK DİYOR AMA KİMSE KADROYA GEÇMİYOR BURADA BİR SORUN VAR YA CUMHURBAŞKANI BİZİ ALDATIYOR YADA ŞİRKETLER BİR OYUN PEŞİNDE BUNU ORTAYA ÇIKARMANIN TEK ÇARESİ VAR TAŞERONLAR ÇALIŞTIĞI ŞİRKETİ TEK TEK YAZACAK DÜZGÜN BİRŞEKİLDE E DEVLETTEN CUMHURBAŞKANLIĞINA ANLATACAKLAR DURUMU EDEPLİ BİR ŞEKİLDE YAZANA KİMSE BİRŞEY YAPMAZ AMA KORKAK OLURSANIZ ÖMÜ BOYU KORKAKLIĞINIZLA ANCA AHLAR VAHLARSINIZ 30
TAŞERON
22 Ocak 2018, Pazartesi 17:44:51 BENCEDE HERKES E DEVLETTEN YAZMALI BEN İLK OLARAK YAZACAGIM DEVAMI GELİRSE BİRŞEY OLUR 10
@@TGS@@@
22 Ocak 2018, Pazartesi 12:01:08 ALİ BEY SİZDEN ALLAH RAZI OLSUN DUYGULARIMIZA TERCUMAN OLMUŞSUNUZ İŞİNİZİ HAKKI İLE YAPIYOSUNUZ TGS OLARAK SİZİN GİBİ YÖNETİCİLERİMİZ OLSA KEŞKE HAKKI HUKUKU BİLEN ALLAHIM NE DİLEGİNİZ VARSA VERSİN........20
ADB ( İZMİR)
22 Ocak 2018, Pazartesi 12:00:41 Bir de İzmir istasyonunu ele alsanız bir işçiye beş kişilik iş yaptırıyorlar. Birde WhatsApp müdürümüz var ona laf yok 31
Rumuz
22 Ocak 2018, Pazartesi 11:56:43 Teknikte çalışanlarla kabinde çalışanları karşılaştırmanız doğru olmamış ona bakarsanız teknikteki arkadaşlar da her daim yerdeler havadaki risklere tabi değiller. Ötekileştirmeyi bırakın biz büyük bir aileyiz ve herkes bu primi sonuna kadar haketti . Havacılıkta işin lokomotifi kokpit kabin ve tekniktir aksini kimse iddia edemez 20
Kabin
22 Ocak 2018, Pazartesi 11:54:19 Yağ pas gibi şeylerle uğraşmıyoruz belki ama yeri geldiğinde kusmuk ve tuvalet temizliyoruz. Bir mesleği yüceltmeye çalışırken diğer mesleği kolay göstermek... Oturduğunuz yerden yazmak kolay olsa gerek. Yazdıklarınızı bir daha dikkate alacağımı sanmıyorum.22
Km
22 Ocak 2018, Pazartesi 11:44:09 Neden hep dilinizde kabin var? Neden müdürlere laf söyleyemiyorsunuz? Delikanlılığınız bize mi söküyor sadece? Bu şirketin yumuşak karnı kabin olmuş, birileride oturduğu yerden malı götürüyor..12
Tgs "eropalı"
22 Ocak 2018, Pazartesi 11:42:17 Ali Bey : Allah razı olsun kısa bir yorum yapıcam anlayan a futbol da ki bir terim le özetleyim bunu sen Beşiktaş san hakemi de yenecek sin bilmem anlata bildim mi.10
Helal olsun, Devamını bekliyoruz
22 Ocak 2018, Pazartesi 11:39:45 Ali Bey yaziniz için çok teşekkür ederim. Hakikaten tüm taşeron kardeşlerimiz icin faydalı bir yazı. Sizinde belirttiğiniz gibi Sn. Cumhurbaşkanımız Kit, Bit yok herkese kadro dediği halde malesef Thy yönetimi geçistirici çareler buluyor. Normalde zaten çalışma kanununda belirtilen mazeret izni , rapor vb gibi şeyleri sanki lütuf etmiş gibi vereceğiz diyor. Nasıl bir iştir ki Devlet hastanesinden, sağlık ocagindan alınan rapor kabul edilmiyor, hem gelmediğin günün parasi kesiliyor hemde gelmediğin gün için sigortan ödenmiyor.
Bizde emeğimizin karşılığını istiyoruz. 3 ayda bir asgari ücretin yarısı ikramiye ne demek ALLAH aşkına. Thy eğer çalışanın gönlünü almak, bu firmaya bağlılığı arttırmak istiyorsa taşeron firmayı aradan kaldırmasi gerekmektedir. Birilerini zengin edeceğiz diye bunca taşeronun hakkını yemek olmaz.10
thy taşeron
22 Ocak 2018, Pazartesi 11:39:38 sayın cumhurbaşkanı ne dedi. ya biz sözü bir kere söyleriz. kitlerinde bitlerinde kadroları normal taşeron gibi değil. kitler hangi sistemde çalışıyorsa taşeronlarda oraya girecek. yani biz aradan komisyoncuları kaldırdık dedi. sayıın başbakan iki gün sonra millete neden masal anlatıyor. bu yeteri kadar açık değilmi? neyin peşindesiniz. THY burada sizden fırsat bulup kadro yerine gönül alma operasyonu yapıyor. biz komisyoncuları kaldırın istiyoruz. yeter artık 6 yaşındaki çocuğum bile sayın Erdoğanın sözünden bunu anlamıyor. kadroya ne zaman geçiyorsunuz biz ne zaman iyi yaşayacağız diyor.20
TGS işçi
22 Ocak 2018, Pazartesi 11:39:09 Ağzınıza yüreginize sağlık sesinize en net siz dile getirdiniz çok teşekkür ederiz.30
Şef
22 Ocak 2018, Pazartesi 11:34:41 Ali bey merhaba.
Ben Doco adına konuşmayacağım lakin ya biz uçan ve uçakta bir fiil aynı işi yapan şefler?Bize reva mı bu tutum?Neyse benim anladığım thy bu işleri bu şekilde çözüyor o zmn bu saatten sonra biz ekibiz diye kimse ama kimse ne bana nede hic bir başka şef arkadaşıma bahsetmesin tavsiye etmem çünkü çok ağır konuşurum haberiniz olsun kaldiki ne geçen senenin zam farkları ne prim ne bonus hic bir beklentimiz de olmadı.Ve galiba sevgili Patronumuz Atilla bey de İlker beyin attığı bu golü yiyecek gibi duruyor.Saygilar 03
Şefimize
22 Ocak 2018, Pazartesi 22:25:10 Sevgili Şefimiz DO&CO nun şirketimizin güler yüzü sembolü temsili .Size bir şey söylemek istiyorum şeflerin bu şirkette başına ne geldi ise kendinizi bu yazında olduğu gibi THY ekibi ile bir tutmanızla yeri geldiğinde kabin amirlerini kendinizden aşağı görmenizle hatta purserları bile kendinizden aşağı görmeniz nedeniyle geldi.Maaşlarınızı onlarla kıyasladınız az olduğunu görünce mutsuz oldunuz şirketinizden soğudunuz.Uçak üstünde ekipleri kıskandınız yılların ekibinin bile ikram ,ikramcığım veya isimleri ile hitap ettikleri müşteri temsilcilerine siz DO&CO diye seslendiniz aynı şirketten olan ekip arkadışınızı bu söz ile aşağılamaya çalıştınız.Ne oldu kimse sizi hiçbirşeye saymadı değer bile vermedi.Ekiplerin sendikaları vardı sizde istediniz bizimde olsun ne farkı var ekiple aramızda dediniz kendi kendinize ekip olduğunuzu zannettiniz ama beceremediniz beceremezsinizde nedenmi siz THY personeli olmazsınız ama THY DO&CO personelide olmadınız.onun için sizlere söylemek istediğim ne isterseniz ne beklerseniz bunu şirketinizden şirketimizden bekleyin ama bunu farklı bir ırk veya grup olarak değil THY DO&CO personeli olarak kendinizi kabul edip yapın.
Ali bey sizlerden THY DO&CO çalışanı olarak ricamız lütfen yakında yönetim kurulu olacakmış bu zamlar farklar ve primler için ,bu kurula katılacak kişi veya kişilere bu kadar kişinin ağızlarından çıkıcak sözleri ve kalemleri ile atacakları imzaları bizleri düşünerek söylemeleri veya yapmalarını söylemeniz.
Saygılarımla50
.
22 Ocak 2018, Pazartesi 11:34:03 2 yıllık mezun bir arkadaşımız vardı daha sonra dort yıla tamamlamis geçenlerde gruba resmini imzasuni atmislar ,4 tamamlama sınavı kaldirlisn kampanyasına katilmis imza atmis.N eden hep ayrımcılık ayrıştırma o bizden değil gibi ayrım yapmak ayrıştırma insanları kızdırma kusturme.alt ust ego20
KURT TAKSİMİ
22 Ocak 2018, Pazartesi 11:34:01 Masabaşlarında basen büyüten yöneticilerin 3 maaş primini hak gör, 1 maaş alan kabini tekniğe hedef göster. Ayıp bu Ali Bey,ayıp...30
tgs
22 Ocak 2018, Pazartesi 11:27:21 Yeni havalimanında tgs diye dolanırlar insanlar bir grev yapsa yandılar haberleri yok30
Dikkat
22 Ocak 2018, Pazartesi 11:23:58 THY Teknik A.Ş, THY’nin iştiraki ve her türlü şeyi hak ediyorlar. TGS ise THY’ye hizmet veren başka bir kuruluş. Firma kendi çalışanının durumunu düzeltsin. Havaş neyse TGS’de odur.22
Taseron izmir
22 Ocak 2018, Pazartesi 11:23:15 Ben 10 yıldır thy taseronu olarak çalışıyorum. .ve su anda maasim 1450 sizce bu sürede aldigim bu asgari ücret maaşı hakmi üstelik kadro güvencesi de yok..Bazıları der şimdi işine gelmez se çalış ma diyen olacak. .ama şunu bilmezki şu an 35 yaşına gelmişim Nerede is bulacak sin. .yani caresisizce bekliyor uz ..thy yonetimi şu adalet sizlige son versin ..taseronlarin da thy kadrolu gibi insan olduğunu unutmasın saygilarimla. ..20
TGS Mİ? O KİM?
22 Ocak 2018, Pazartesi 11:22:00 İŞLERİNE GELİNCE HEPİMİZ BİRİZ İŞLERİNE GELMEYİNCE BİR DEĞİLİZ TGS Yİ ADAM YERİNE KOYMUYORLARKİ...90
Bakış açısı
22 Ocak 2018, Pazartesi 11:20:27 Kabinde uçan arkadaşlar ile Teknik A.Ş’de çalışan arkadaşın iş zorluğu aynı mıdır? Bir teknisyen elinde tornavida ile çalışırken diğer arkadaşlar hiçbir zaman yağ, pas gibi şeylerle uğraşmıyorlar. demişsiniz, Bu bakış açısı ile en çok maaşı hakedenler çöpçülerdir herhalde. Biraz vizyon...1513
Elinde tornavida tutan teknik
22 Ocak 2018, Pazartesi 12:01:16 Ucakda en ufak agrızada mal mal bakıyosunuz koltugu daha dikey pozizyona getiremeyen hosteslerimiz var ki biz o uçak için ter akıtıyoruz sıcak suya kahve degil...... 52
Koordinatör
22 Ocak 2018, Pazartesi 12:04:42 Bu yürüttüğünüz mantık ile 2 üniversite bitirmiş, toefl belgesine sahip,20 farklı havayolunun gom’unu bilen bir harekat koordinatörü ile lise mezunu, zar zor 3 kelime ingilizce konuşan, farklı bir uçak tipinde görev alınca ekipman check’te afallayan kabin memuru da bir değil. 2L açık kalınca 2 damla yağmur soğuk yiyince kapıyı 5 dk geç açmanın hesabını yapıyorsunuz, bu adamlar saatlerce sağanak yağmurda , kar soğuğunda çalışıyor.TGS’de ve apronda sadece işçiler görev yapmıyor, vizyon sorgularken kendi vizyonumuzu da sorgulayalım. Saygılar.52
Iyi niyet
22 Ocak 2018, Pazartesi 12:20:01 Olsun iyi niyetli bakalim. Teknik -elbette- sirketin en muhim birimlerinden biri. Yazar da iyi niyetli olarak "teknik, kabinden daha mi onemsiz ?" sorusunu sorarak yoneticileri uyarmak ve teknik a.s.'ye bagli teknisyenlerimizin de olanaklardan istifadesini istedigini belirtmis. Ha şık olmamis o ayri bir mesele.20
B1
22 Ocak 2018, Pazartesi 12:26:00 Bu mesajı yazan arkadaş ; teknisyenin ve tekniğin sektördeki yerini ne iş yaptığını önemini biliyor mu yoksa sektöre son bir iki senede girip yaptığı işin ne olduğunu bilmeden instagramdan lise arkadaşlarına bak ben şuradayım buradayım havasını atam tip mi ? Değilse zaten boşa çalışmış yıllarca.. yazık. 21
Dirty Job
22 Ocak 2018, Pazartesi 12:37:04 Sayın Ali Bey; bir kabin memuru olarak sorunuzu yanitlamak isterim. Isin zorlugu maruz kalinan "pislik" ile dogru orantili ise; meslek hayatim boyunca bizzat ustume biri bebek olmak uzere dort yolcumuzun istifra ettigini belirtmek isterim. Neticede veli nimetimiz ancak inanin eksi eksi insan kusmugu kokmaktansa makine yagi kokmayi tercih ederim. Bununla beraber meslek tanimim geregi tuvalet temizlemek gibi bir gorevim de var. Hayatinizda hic 60 kisinin 12 saat boyunca kullandigi bir tuvaletten sorumlu oldunuz mu bilmiyorum. Eger olmadiysaniz size insan mesane ve kalin bagirsaginin neler yaratabildigini anlatacak kelime bulamam. Boyle yuzlerce ornek sayabilirim. Eminim bir teknisyen kardesim / buyugum de kendi alaniyla ilgili pek cok ornek sayabilir. En steril calisan kokpit bile 8 saat yaninda baska bir adamin gaz kokusunu kucucuk yerde ceke ceke gidiyor, gunun sonunda hepimiz eve dondugumuzde perisan halde oluyoruz. Neyse cok uzattim. Bana sorarsaniz en yuksek primi once tgs sonra da sefler ve teknik alsin. Mudur vs. gibi dunyaligini 50 kere yapan adam yerine benim ucagimin bakimini onarimini yapan emekci alsin; varsin biz de "tepsi tutan" olalim. Sikinti yok. Saygilarimla.43
Teknisyen!
22 Ocak 2018, Pazartesi 13:09:53 Evet biraz vizyon. Bir pilot eğitimi , bir kabin memuru eğitimi ne kadar sürüyor? Bir teknisyen in üniversiteyi bitirip lisansını tip kursunu alıp uçağı release edebilmesi ortalama 10 yıl ve nasıl eğitimlerden sınavlardan geçiyor bir araştırın .thy de teknisyen in değeri yok diye teknisyeni ne zannediyorsunuz? Havacılık thy den ibaret değil. Siz Thy de aldığınız maaşlarınızdan haklarınızdan vazgeçip başka şirketlere gidemezsiniz çünkü kimse size ne o kadar para verir ne de hak. Ama bizler dünyanın heryerinde daha iyi şartlara çalışabiliriz.Çöpçü diye küçümsediğiniz emekçi insanlarla teknisyenleri kıyaslamak yerine havacılığın bel kemiği olan teknisyenlerle kendinizi kıyaslamak icin biraz vizyon sahibi olun öyle konuşun.90
bakışlarca
22 Ocak 2018, Pazartesi 13:21:44 ha ha evet sizin gibi çaycılar ve garsonlarla tabiikide bir tutlamaz teknik. senin haberin varmı lisans? havada çaycı olmak için ingilizce ve lise mezunu olmak gerekirken sadece pilotluk ve teknisyenlikte ünv, dil ve geçmek zorunda olduğunuz bir ton sınav ders modul var. e tabi havada çay çorba vermeye benzemez.düzensizlikmişte falanmış filanmış.gel bakalım aşağıya 1 derecede bir çalışda görelim.soğukta yağmurda bir çalışda görelim çay çorba dağıtmakla aynımıymış.21
Bakış açısı güzel ama dar
22 Ocak 2018, Pazartesi 13:29:55 Ben üniversite mezunuyum ve ingilizce biliyorum yetki almak için 14 modül sınavına girip 3 yıl deneyim şartını yapıp logbook hazırlayıp birilerini tatmin etmeye çalışıyorum yetkilenmek için peki sen garson kardeş kahve mi çay mı diye sormak için kaç yıl eğitim aldın kaptana yalakalık yapmak için sınava girmeye de gerek yok (bazılarını tenzih ediyorum ) ha senin bu kafayla vale ve garsonlar da 10 000 tl alması gerekiyor sayın km km km kardeşim 22
egolu
22 Ocak 2018, Pazartesi 14:44:29 asıl gelişmiş vizyon ve misyon ihtiyacı olan sensin emeğe bakış açın böyle olduğuna göre.Aslında sevgili çöpçü emekçilerimiz senden daha fazla maaşı hak ediyor ama hem emeğini hem teknik bilgisini konuşturan thy teknik çalışanları senden çok daha da fazlasını hak ediyor.10
Ayni mi ?
22 Ocak 2018, Pazartesi 11:20:15 Tabi ki degil. Teknikte calisan bir baba var ismini vermeyeyim. Iki kizi da kabinde. 30 yildir calisan adam "kizlarimin temposunu gorunce kahroluyorum" diyor. Is yaristirmak istemiyorum ama ucuculuk baska bir seye benzemez. Vardiyasiz bir isle gun / 3 'luk vardiyada calisan insani nasil bir tutarsiniz ?45
yok
22 Ocak 2018, Pazartesi 12:08:03 Kabinde çalışanlarla teknisyenler arasında iş tatminkarlığı açısından nasıl bir fark var anlamıyorum kendinizi ne sanıyorusunuz hepimiz ameleyiz.10
Hmm oldu o zaman
22 Ocak 2018, Pazartesi 12:27:00 Hani bilmesek ayda kaç gün uçtuğunuzu, programları gözümüzle görmesek yerdik de. Neyse dışarıdan olanlar yer belki 20
Teknisyen
22 Ocak 2018, Pazartesi 13:13:43 komiksin.!20
Teknisyen
22 Ocak 2018, Pazartesi 14:07:24 O baba yatıyorsa bizi ilgilendirmez ben uçak bakım çıkışına yetişsin diye günlerce 19-07 çalışmak zorunda kalmışım teknisyenin iş zorluğuyla kabin memurunu aynı kefeye koymak gafletine sakın düşmeyin. 21
yanlışsın
22 Ocak 2018, Pazartesi 14:51:49 1.thy teknik te vardiya yok mu doğru bilgi ver...2.uçağa in- bin yemek dağıt vs. yapmaz teknikçi, o uçağın her bir vidası her bir parçası her bir teknik detayı elinden geçer gerekirse 7-24...30
THY TAŞERON
22 Ocak 2018, Pazartesi 11:14:55 Sesimizi duyurmasak kimse bizi duymaz. El ele verelim.103
Isimsiz
22 Ocak 2018, Pazartesi 11:03:39 Helal olsun ali bey size ilker beye zerre guvenimiz yok bomba patladiginda da çok sozler vermisti51
SABRİ ABI
22 Ocak 2018, Pazartesi 10:55:42 Vaziyet alın burasi karisacak. ..Babanın oğlu Kemal geliyor53
Arkadaşlar
22 Ocak 2018, Pazartesi 10:41:39 Ayıptır ne bu ya 2 tepsi tutuyor demiş. O tepsiler veya hizmetler gerekli yapana ihtiyaç var o da yapıyor. Sürekli emekçi emekciyle atisiyor. Birbirinize saygı duyun. Kaliteniz ve insanlığın gelişir 81
Teknik
22 Ocak 2018, Pazartesi 11:08:59 Aynen katiliyorum.kisinin kendi isinin ehemiyetini gostermek icin baskasinin isini kucumsemesi edepsizlik.kendi mesleginin ve isinin onemini anlatmak baskasininkini karalamaktan mi geciyor90
Arkadaşlar
22 Ocak 2018, Pazartesi 14:09:14 Uyanalım , iki gün önce de pilotlar - kabindi ... çatışma yaratmak çok kolay :) ve biliyorsunuz dünya savunma savaş sanayii lernin etrafında dönüyor , bu site farklı bir yol mu güdüyor sandınız ? 10
ALİ KIDIK bey!
22 Ocak 2018, Pazartesi 10:21:20 Allah sizden razı olsun. 5M taseron memur thy kargo memurları 1700 kişi size dua ediyoruz. 41
THY devlet teşebbusu
22 Ocak 2018, Pazartesi 10:17:58 Avanak biri THY kit değil demiş ama! THY iktisadi devlet teşebbusu olarak görünüyor. Yani kit oluyor. Cbaskanin emrine ilker bey uyar çünkü ilker reis büyük reisimizi sever ve emri altında olmak zorunda.40
Taşeron
22 Ocak 2018, Pazartesi 10:05:56 Antalya da toplantıda yönetime hitaben bir müdür ,bask. Yard. ve başkan bizim aldığımız bir aylık maaş a bir yıl çalışan altımızda çalışan üniversite mezunu yabancı dili olan binlerce taşeron var.Bizim vicdanımız sızlıyor dedimi acaba. Bu adamlarin torpili olsa bizim gibi bu rutbelere gelirdi dedimi? Bu ortam bu adaletsizlik bizimde huzurumuzu bozuyor dedimi?cuma mesaj atmayla,mescidde gorunmeyle, s.aleykum demeyle olmuyor bu adaletsizlik bitsin artık dedimi.ülke şartları belli bari bu adamlar gitsin Şehid olsun devlet ailelerine baksın deseydiler bari.Yoksa ekmekleri yoksa gitsin pasta yesinler mi dedi acaba sayın yöneticilerimiz. Yoksa bu adamlara baktıkça kendimizi güvende hissetmiyoruz bir tuhaf bakıyorlar dediler mi?Haramdır haram aylık 30 bin alan adama birde devletin kurumundan bu kadar peşkeş çekilmez. Bu iş boza ve leblebi ikram işi değil. Sen,Ben, o güvende mutlu değilse hicbiriniz değilsiniz. Empati dergisinde poz vardı kalpleri tutarak haydi hep beraber elleri kalplerin üzerine koyup empati yapalım. Empati zamanı. 50
Tgs li
22 Ocak 2018, Pazartesi 09:49:07 SN. KIDIK Öncelikle bu konuya gosterdiginiz hassasiyetten ötürü
teşekkür ediyorum emekci bütün arkadaşlarım adına (Tgs,teknik,doco).İlker Bey Darbe ve patlama zamanında Tgs çay ocağında ne sözler verdi bir duysanız .Ama sonra ki süreçte malesef sözünün eri olamamıştır. AO arkadaşlarım sakın yanlış anlamasın ama TEKNİK OLMADAN ,RAMP OLMADAN HAREKAT OLMADAN UÇAK KALKMIYOR artık bunu kabul edin.Ve madem birileri biz 50.000 kişilik bir aileyiz diyorsa bu pastadan bütün aile almak zorunda.Adaletin olmadığı yerde duzen çöker, işlemez olur . ..71
saf taşeron
22 Ocak 2018, Pazartesi 09:36:32 aadamsın sen adammmmmm 02
THY KARGO_5M
22 Ocak 2018, Pazartesi 09:03:59 Sayın Ali KIDIK bey ilker bey geçen hafta kargoya yanımıza geldi. Gaz aldi gitti.hikaye.biz kargoda 1700 kişiyiz inanın abartmıyorum kargoda bu 5M yüklenici altında çalışan taşeron memurların yüzde doksanı tahsilli. Ve çoğu kadrolu torpilli tk.lidan daha zeki ve iş aşkı var. pırıl pırıl gençler. Cumhurbaşkanına rağmen İLKER bey gönül alıcaz dedi.inşallah 4 ikramiye yide verir.kadro demedi. maaş a yüzde 6 zam yapıldı. Kadrolunun aldığının 5 te biri ücret. gençler sefillik içinde. maaş az ikramiye yok sendika yok vardiya primi yok mazeret yok raporlu ol SSK dan günün eksik yatıyor maaş dan kesiyor.bayram yok seyran yok.adamakilli uniforma yok.çünkü bu 5M firması üstten birileri kolluyor. Cbaskanina rağmen bu firma parazit gibi alinterimizi emiyor.kısacası bu.bakalım ne olacak. Mevlam hayr eyleye. Birileri yine eski feto ayağına iş çeviriyor bu taşeron firmalar üzerinden. Okadar. 60
Garip vatandaş!
22 Ocak 2018, Pazartesi 06:31:25 Ali bey, uzun zamandır sizi ve yayınlarınızı takip ediyorum, verdiğiniz bilgiler ve tespitler çok yerinde oluyor fakat bir eksiğiniz var, yaptığınız yayıncılık anlayışında öyle bi duruşunuz var ki, hem THY nin başını ağrıtmayayım, hem Hava-iş i destekleyelim ve onların icraatlerini ön plana çıkarayım, hemde çalışanın garibanın çalışanın yanında olayım azıcıkta olsa göz doldurayım prim yapayım diyorsunuz, hatta diyormusunuz bilmem ancak öyle görünüyorsunuz. Bananero kardeşim hava iş in başkanı operasyonlar konusunda ne demiş, siyasi parti mi bu kuruluş? Gitsin açıklamaları pilot lisanslarının sivil havacılık rehin alınması konusunda yapsın yada kabin memurlarının haberi olmadan imzalanan protokolleri hangi mantıkla yaptıklarını açıklasın. İşçi burda aç ne verseniz onu alıyor teknik a.ş. Yabancılaştırılmamalı onlarda thy den onlarda içimizden, onların hakkını savunmak için sizede çok geç kalmadınız mı? Yada THY yönetim kademelerinin kendilerini yüceltmek için primler adaletsizlik yaptığını söyleyebilme cesaretini göstermekte eksik kalmadınız mı? Bunca yıllık yayın hayatınızda bir duruşunuz vardı ama bu duruş biraz bozuldu sayın Ali kıdık. Umarım iğneyi başkalarına çuvaldızı kendinize batıracağınızı hatırlarsınız yoksa o çuvaldızı daha çok kenarda eskiyecek. 10
Yasas
22 Ocak 2018, Pazartesi 04:58:16 Sizi sürekli beğeni ile takip ederim. Sosyal medyadan da fikirlerinizi beğenirdim. Ancak her işin kendine has zorluğu var. O daha zor bu daha kolay demenin mantığı yok.21
isimsiz
22 Ocak 2018, Pazartesi 03:29:04 Gerek DHMİ’de ve gerekse THY’deki tüm taşeronların sesi olmaya devam edeceğim.
Saygılarımla…ŞUNU DEDİNİZYA ALLAH RAZI OLSUN..
31
Adamsin
22 Ocak 2018, Pazartesi 01:28:31 Ali bey sizde olmasaniz taseronun sesini duyuracak hakkini arayacak kimse yok. Birakmayin pesini. Duysunlar artik sesimizi.30
Tgs nin sesi oldunuz
22 Ocak 2018, Pazartesi 00:56:20 Ali bey tgs nin sesi oldunuz allah razı olsun sizden bizim haklarımızı savundugunuz için.31
ttttt
22 Ocak 2018, Pazartesi 00:51:22 Helal olsun dusunen var bizi62
Teknik
22 Ocak 2018, Pazartesi 00:19:49 İşin asıl yükünü çeken biz çalışanlar aylarca zam alamazken üç kuruş maaşla ay sonunu beklerken, yöneticelere 2-3 kat maaş prim verilmesini (yaklaşık 25-50 bin tl) biz çalışanlara da birer maaş 3-7 bin (ki tekniğe verileceği hala net değil) verilmesini olumlu buluyorsunuz ve çalışanlardan yana olduğunuzu söylüyorsunuz. Sizce burda bir tezat yok mu?40
Tribunler cosuyor
22 Ocak 2018, Pazartesi 00:19:29 Ali bey thy Kit de degil Bit hic degil. Tbmm nin web sitesinden Kit komisyonuna girip bakınız. Yani ortada yoneticilerimizin emir telaki edecegi bir durum yok. Reisimizde yoneticilerimizde neyin ne oldugunu biliyor. Evet prim Teknik A.S. nin de hakkı ama nasıl kabin elinde penseyle yaga pasa bulanmiyosa, teknikteki arkadaslar elinde tepsiyle yolcunun kahrini kaprisini cekmiyor. Tgs ye gelince yonetim kurullari toplanir verir veya vermez. Kendi butcelerine kalmis. Tk ile yarışa girmesinler. Her isin kendine gore bir zorlugu var ve herkes bunlari bilerek ise girdi.kimsenin daha az emegi yok. Herkes emek veriyor. Kimse kimsenin emegini yaranmak adına kucumsememeli... saygılarımla.34
Teknik
22 Ocak 2018, Pazartesi 10:18:40 2 tepsi tutuyorsun onu da yolcunun üzerine döküyorsun. ..55
Teknik’e
22 Ocak 2018, Pazartesi 10:38:06 Bant taşımaktan yada arızaları kayıt altına almaktan başka bir şey biliyormusun? 24
Tepsiyi dusuren
22 Ocak 2018, Pazartesi 10:43:52 Evet ben maalesef tepsi dusurdum. Yine de kendi mesai arkadasimi 777 flaplarina sıkıstırıp katletmedim degil mi ? Siz iyi bilirsiniz o isleri, tepsi degil pense tutuyorsunuz ya... sıkı tut sıkı56
Ucuncu dunya ulkelerinde
22 Ocak 2018, Pazartesi 10:50:00 Insanlar aynen boyle konusur. "Neden ben az aliyorum" demez. "Benim yaptigim is oburunun yaptigi ise bin basar o neden cok aliyor ?" der. Simdi birinci dunya ulkesinde uyanip kahvaltimi yeni yapmis ve kendimi uygar hissediyordum ki su "tepsi-pense" meselesiyle kendime geldim. Yazar muthis zekasiyla daha once kimsenin aklina gelmemis muazzam bir tespit yapmis. Siz de ayakkabi numarasindan hallice iq puaniyla atlamissiniz. Biri de "bu isler tepsi tutmaya benzemez onu da dusuruyorsunuz zaten" yazmis. Simdi bunda akil olsa teknikte neredeyse her iki ceyrekte bir ölüm vakasi varken cenesini kapar saga sola bulasmadan kendi derdini anlatir. Ama yapamaz kendi derdini illaki "balli" gordugu insan uzerinden anlatir. Neyse. Kardes tamam merak etme ben verecegim sana primimi. Bana ulas vallahi verecegim. Sacma sacma konusup adamin canini sikmayin kafi.31
Metin
22 Ocak 2018, Pazartesi 10:57:16 Tribün peki senin khk nin 233 sayılı iktisadi teşebbüsler ile ilgili kanundaki thy den haberin varmi60
Teknik
22 Ocak 2018, Pazartesi 11:12:44 Kimse baskasinin isini asagilayarak yukseliyorum sanmasin.baskasinin sirtina basilarak yukselinmez ancak alçalinir20
Teknik
22 Ocak 2018, Pazartesi 11:34:01 Bizde teknisyen olarak isimlendirilsekte bu işin beş sene üniveristesini okumuş birisiyiz. Zaman oluyor bazı kabin amirlerinin kaprisini çekiyoruz uçağı bilmedikleri halde saygısızca davrana biliyorlar pilotların içindende oluyor çoğunluğu öyle değil tabi. Gün geliyor saatlerce yağmurun karın altında kalıyoruz soğuktan elimiz metale yapışıyor çalışırken . Yemek vakti geliyo arza çıkıyor yemeğimizi yemiyoz yolcular beklemesin diye. Uçağın sağlıklı şekilde gönderilmesi için sorumluluk alarak işimizi yapıyoruz . Easa ve shgmden ve şirketimizin sınavlarından geçerek aldığımız mühürle. Kansorejen maddelere maruz kalıyoruz mesela kimyasallar, motorun gazı break ünitin havası direk kansorejen.. Bu açıklamayı işimizin zorluklarını tam bilmeyen arkadaşlara yazdım.Bi teknisyenin yetişmesi4-5 seneyi buluyor.. Beklediğimiz saygı ve eşitlik..20
arkadaşlar
22 Ocak 2018, Pazartesi 11:34:25 arkadaşlar ben taşeron olarak çalışıyorum ama sizin yorumlarınızı görünce çok üzüldüm.yok siz onu katlettiniz yok tepsiyi müşterinin üzerine döktünüz.insan evladıyız hepimiz hata yapabiliriz.öncelikle birbirinizi korumaya çalışın ezmeye kırmaya değil.saygılar.20
Yuh be
22 Ocak 2018, Pazartesi 11:40:01 Kına yakarsın verdiğin örneğe bak senın gıbı ucucu olmaz olsun10
Teknik
22 Ocak 2018, Pazartesi 13:40:53 Bunlar hep radyasyon iste10
Tribüne Cevap
22 Ocak 2018, Pazartesi 15:21:41 Arkadaş diyorsun ki THY kit değil bit hiç değil demişsin. Evet BİT (belediye iktisadi teşebbüsleri) değil. KİT'in olmadığını nerden çıkarıyorsun. THY %51 özel masalını git çocuklara anlat. % 49 hisse kime ait kamuya, Yönetimi kim belirliyor devlet, THY özelleştiğinde o zamanın sendikası dava açmış Personelle ilgili mahkemeye verilen cevap: %51 özel ama söz sahibi devlete aittir. Yönetim kurulu üyelerinin kaçtanesini %51 lik kısım belirliyor sadece 2 tanesini. Başbakan ne dedi. Kitler Hazine Müşteşarlığına bağlı demedi mi? Dedi. O zaman hemen Hazine Müşteşarlığı sitesine gir, raporlar başlığında KİT’ler (Kamu İktisadi İşletmeleri Teşebbüsü Raporları) var. O başlığa tıkla Ekim 2017 de yayınlanan 2016 raporu var. Tıkla ve içindekiler sayfasında 132.sayfada koskoca TÜRK HAVA YOLLARI BEYAZ A.O yu göreceksin, diğer kamu kurumları ve fonlar başlığı altında. Yani THY bir iktisadi devlet teşekkülüdür. Yani KİT hem İDT (idari devlet teşekkülü) hemde KİK (kamu iktisadi kuruluşları) nın ortak adıdır. Doğal olarakda THY'de çalışan taşeron işçiler Sayın Cumhurbaşkanımızın tabiriyle biz sözü bir kez söyleriz. Kiti de biti de yok. Kitler hangi anlayış ile çalışıyor ise oradaki taşeronlarda aynı çalışacak. Komisyoncuları aradan kaldırdık. Dedi mi? Dedi. İlla THY deki taşeronlarda kadroya girecek mi desin. Neyin peşindesiniz. İşe kadroya girerken referanslar nasıl yazılıyor biliyoruz. Kimse sütten çıkmış ak kaşık değil. Kimse kimseyi kandırmasın. 50
kit
24 Ocak 2018, Çarşamba 08:36:49 değin adrese baktım. o liste 2012 listesi dikkatli oku öyle insanları bilgilendir.biz 2018 yılındayız arada 6 yıl var. bir günde firmalar nereden nereye geçiyor biliyormusun.00
THY yönetimi verdiğin sözü tut…
22 Ocak 2018 Pazartesi, 00:00:09 / Toplam : 258 yorumÇok beğenilenler
Tüm yorumlar