23 Mart 2009 Pazartesi, 00:16:48 / Toplam : 23 yorum
Çok beğenilenler
Misafir
23 Mart 2009, Pazartesi 16:55:47
Noktası, virgülüne kadar katıldığımız tesbitleriniz nedeniyle tebrikler..umarız üstünde düşünülüp ders alınır.. iyiki varsınız00
Misafir
23 Mart 2009, Pazartesi 19:08:31
THY ye karşı açtığı davayı kazandı .. bunu biliyor musunuz?00
Tüm yorumlar
Misafir
27 Mart 2009, Cuma 19:48:14 İnsanlara verilmiş olan ismin başına bey deyince beyefendi hanım deyince de hanımefendi olunmuyor.Nüfus cüzdanında sadece isim ve soyad yeralır başka bir ek yoktur .. Dr. Kaptan Mühendis , bey hanım diye yazmaz. Bu alınganlık niye ?Kendisine isimle hitap edilmesinden rahatsız olunup başına bey konulmasını istemek komplex sonucudur bence .Yorumlar bir kişye ait olsa ne çıkar on kişiye ait olsa ne yazar ! Nasıl ki övgü mesajı yazanlara yalak demek yanlışsa , eleştiri yazanlara da kuyruk acısı tanımı tersiz ve yanlış olur. Okuyucular zaten okumuş burada yorum yazmış. Vicdanla ne ilgisi var THY kaptanı.. ( Sen şimdi Sayın THY kaptanı denmesini de istersin ) . Site yazı yazmış okuyucular yorum yazmış. Sende arkadaşını savunuyorsun problem yok..00
Misafir
27 Mart 2009, Cuma 13:04:25 Sayın yorumcu, Bahadır Altan Kaptan'dan 'Bahadır' diye bahsetme cesaretini nerden aldığınızı inanın çok merak ediyorum...Ama şu kesin, bu yazı altındaki tüm negatif yorumlar sadece bir kişiye ait, artık nasıl bir kuyruk acısı varsa...Allahtan Bahadır Altan Kaptan'ı karalamak burada yorum yazmakla, hakkında atıp tutmakla olmuyor... Değerlendirmeyi okuyucuların vicdanına bırakıyorum... THY Kaptanı...00
Misafir
26 Mart 2009, Perşembe 21:49:06 Anlaşıldığı kadarıyla sendikalı olan bu kişi burdaki yorum yazanları "Emek düşmanı.." "Sendika düşmanı.." olarak nitelendirmiş ve aslında HALT etmiş !!! Kardeşim gözlüğün yoksa ve ihtiyacın varsa tak bir daha oku !! Burda yorum yazanlarda emek sahibi yani emekçi.. !! patron değil yani!! Zaten anladığın belli ki " Bir gün patron sizi de kapı önüne koyduğunda..." demişsin.Ama illa karşıt görüş yaznak demek b..k atmak demek olmamalı değil mi ? Ne diye böyle saçma sapan yorum yazarsın ? Bizler sendikalı değiliz ama keşke olabilsek!! Gerçi faydalı olup olmadığı da meçhul ve tartışmalı bir halde ..Zira madem kapı önüne koyulduğunda faydası oluyor , bahadır a neden olamadı? Bahadır dışında THY dan çıkartılmış insanlara neden olamadı??00
Misafir
26 Mart 2009, Perşembe 16:34:26 emek düsmanlari sendika düsmanlari hemen saldirmaya basliyorsunuz bir gün sizin patronunuz sizi kapinin önüne koydugunda sendikanin önemini anlarsiniz00
Misafir
26 Mart 2009, Perşembe 12:38:03 Ne yani şimdi bahadır davayı kazandı diye haklı mı olmuş oluyor? Davalar bir çok aşamadan geçer ve her dava içinde bir çok iddia yer alır. Bu iddialardan bazılarında Bahadır hukuk açısından o bölümü kazanmış olabilir ancak diğerlerin de de kaybedebilir. Madem davayı kazandı hadi bakalım girebiliyorsa girsin THY 'na !!!.. Bir dava hopp diye bitmez.. içinden alınacak bir noktayı davanın tümüne mal edemezsiniz.. Tıpkı Atlasjet Isparta kazasında olduğu gibi.. Dün yayınlanan haberde Atlasjet hakında kovuşturmaya yer olmadığına karar verdi.Ve yolcu yakınları da " Bileti Atlasjet den aldık. Biletde Atlasjet güvencesiyle uçacaksınız yazıyordu..Nasıl kimsenin sorumluluğu olamaz.." şeklinde isyan ediyordu..Atlasjet suçsuz olarak kabul edilebilirmi00
Misafir
26 Mart 2009, Perşembe 11:11:09 Medyanin gucunu kullanarak insanlara kara calmak kolay ancak yalanin da camurun da bir haddi hududu var.Sn.Kidik siz de cok iyi biliyorsunuz ki Sn.Altan'in is akdinin feshi gerekcesi yemek molasi vermesi degildi,eminim yine biliyorsunuz ki turiste yardim etmesi polise gorev yerinde mukavemet degildir.
Sendika yonetimini sevmeyebilirsiniz ancak evrensel dogrulara da karsi gelmek biraz sacma oluyor. THY ile olan davayi Sn. Altan'in kazanmis olmasi da size bir sey ifade etmiyor mu? 00
Misafir
25 Mart 2009, Çarşamba 22:21:07 SAYIN YAZAR , BOŞ BAŞAK DİK , DOLU BAŞAK EĞİK DURUR SÖZÜYLE HER ŞEYİ ANLATMIŞ OLDUNUZ. TEBRİKLER.BU ARADA DHMİ PERSONELİ OLARAK DAHA FAZLA DHMİ HABERLERİ BEKLİYORUZ.İYİ ÇALIŞMALAR00
Misafir
25 Mart 2009, Çarşamba 21:58:35 Deli deliyi görünce sopasını saklarmış, kahraman arkadaşımızda herhalde pegasusu görünce kahramanlık falanı geçip polislere sakladı,arkadaşa katılıyorum00
Misafir
25 Mart 2009, Çarşamba 20:41:14 Bahadır kime ne yaptı diye yorum yazan kişinin yazdıklarından çıkan anlam ; bu camiada bir tek bahadırın cesurdur , doğru bildiğini bir tek o savunur, acaip cesaretlidir !! Diğer sektör çalışanları beceriksiz korkak, cesareti olmayan kişilerdir .. Bahadırdaki cesaretin onda biri kimse de yoktur !! Öylemi?? Bu ne kendini bilmez bir yorumdur !! Bahadır sendika üyesi olarak bazı çıkışlar yapmış yürüyüşlere katılmış sendikanın pilot temsilcisi vazifelerini yapmış olabilir ( aynı şeyleri Pegasus da yapması mümkün mü bu soruyu neden Esss .. geçiyorsunuz ??) ancak unutmayın ki sektördeki tüm ÖZEL havayolları içinde bahadırsan başka da sendikalı pilot yok ama seslerini duyuran doğruları savunan da bir çok insan var.00
Misafir
25 Mart 2009, Çarşamba 15:35:32 Sayın Ali Kıdık tarafından yazılan bu yazıyı ve yapılan bazı yorumları okuduğumda havacılık camiamız adına büyük üzüntü duydum. Öncelikle Bahadır Altan Kaptan'ı eleştirirken kullanılan uslüp gerçekten çok rahatsız edici.Bahadır Altan Kaptan da hepimiz gibi bir insan, doğruları ve yanlışları olmuş olabilir, fakat onu şahsen tanıyan ve vicdan sahibi herkesin hemfikir olacağı bazı şeyler var. THY'daki eleştirilen duruşun sebebi kişisel çıkar veya makam hırsı adınamıdır? Verdiği mücadele kimin için ve kime karşıdır? Sonuçta ne kazanmıştır ve ne kaybetmiştir? Sadece doğru bildiğinin peşinden gitmiş ve işinden olmuştur. Kendisinin gösterdiği cesaretin onda birini gösteremeyenler, onu nasıl eleştiriyor anlamak mümkün değil...00
Misafir
25 Mart 2009, Çarşamba 13:22:42 pegasus çalışanlarının sendika üyesi olma ihtimali olabileceğini sanmıyorum
Ali Bey özellikle size birşey sormak istiyorum havacılık çalışanlarının haklarının korunması gerektiğini havacılık çalışanlarının, camianın yararına olan heryeşeyin içinde olacağınızı söylüyorsunuz.
sizce sendika hakkına sahip olmak sadece thy personelininmi hakkıdır.
Sadece pegasus değil tüm özel havacılık kuruluşlarının çalışanlarının bu sendikaya dahil olması için önderlik yapmanız yol göstermeniz ve destek olmanız gerekir diye düşünüyorum 00
Misafir
24 Mart 2009, Salı 23:43:58 Bahadır Altanın iyimi-kötümü lüğünü tanıyanlarına bırakarak, insanlarda, Otoriteye (anne,baba,görevli,memur,polis,üniformalı vs.) karşı bastırılmış (çok,çok az veya abartılı(kişinin geçmişine bağlı)tepkilerinin olduğu gerçeğine bakalım..bu duyguları bir şekilde açığa çıkaranın , çıkaramayanlarca alkışlanmasını doğru bulanlara sormalı...aynı duygularla aynı kaptana mesela uçağın rötarı hata(!) sını bağırıp, çağırıp hakaret eden (daha deli) bir yolcunun ve onu alkışlayan diğer yolcuların tepkisini de KAHRAMANLIK veya KAHRAMANA SAHİP ÇIKMAK, olarak mı göreceklerdi..kaldıki yolcunun,sendika-show(bahsedilen) vs.ile de ilgisi yoksa bile...Sn.Kıdık bence doğru saptamalarda..Sn.kıdık,Sn.Altan ve herkese sevgiler...Realisme00
Misafir
24 Mart 2009, Salı 11:24:16 Sendika yürüyüşlerine THY ünüforması ile katılarak etrafa gülücükler saçan Bahadır acaba şimdiki ünüforması (Pegasus ) ile aynı yürüyüşe katılabilir mi????? Sn Sabancı buna göz yumar mı? Pegasus ambleminin sendika yürüyüşünde kullanılmasını nasıl değerlendirir? Şu Bahadır yandaşları 2 satır yazıp " Sizleri kınıyorum.." türünden duygusal mesajlar yazacağına , burdaki eleştirilerde yöneltilen sorulara MANTIKSAL cevaplar yazsalar ya !! Ama yazamazlar.. Verecek cevapları yok .. Onlar sadece yazılanları çarpıtıp, " Ne var sendikalı olmak kötü mü? Adam araplara yardım etmiş, ne yapsaydı görmezden mi gelseydi.. Yaşa sen Bahadır pirimizsin..Yürü be koçum..yiğidim aslanım.." türünden yandaş mesajları yazarlar ve olayları objektif göremezler 00
Misafir
24 Mart 2009, Salı 09:03:39 yorumlardan anladığım kadarıyla kaptan olmak o kadar da zor değilmiş. 'sendikalı' sözcüğünü sanki bir küfür gibi kullanan küçük beyinlere sahip olan biri bile kaptan olabiliyor baksanıza. ama insan olmak zor arkadaşlar. 00
Misafir
23 Mart 2009, Pazartesi 23:05:47 Kaptan kolay olunmaz.. Bir süreç ve tecrübe gerektirir.. Kaptan orkestar şefi gibi etrafında olan olayları uygun ve sakin bir şekilde kontrol yeteneğine sahip olan insandır.. Kontrolünü kaybeden ve mesleği kaptanlık olan bir şahsın uçakta meydana gelecek bir karışıklıkta tavrı nasıl olur çok merak ediyorum. Mazallah uçakta iki yolcu kavga etse, alanda polislere bile müdahale eden bu Bahadır herhalde haksız yolcuyu da bir güzel döverdi !! Nede olsa uçakta komutan o..!! Ayıp Bahadır ayıp.. Bir kaptana yakışır mı.. o polisler senin benim tüm yolcuların güvenliği için çalışıyorlar. Üstelik de halkın ortasında .. Gözgöre göre bir yolcuyu polis hırpalar mı hiç ? Reklam yapacaksan başka yerde yap aslında hiçbirşey yapma sadece işini yap..uçağında 00
Misafir
23 Mart 2009, Pazartesi 22:57:20 Bahadırın ne olduğunu ne olmadığını bilen biliyor.. THY bir kaptanını boşa harcamaz.. Sadece THY değil hangi şirket durup dururken bir pilotu şirketden atar !! Adam kuzu postu altında kurt .. Eeeeee serde sendikada çalışmanın , yürüyüşlerde şapka takıp sendikanın pilot savunucusu olmanın getirdiği ASİ lik farklı olma duygusu da var tabii. Alanda göz altına alındığında yanında ki sendika çalışanı ile ne yapıyordu sizce ?? Peki şu an çalıştığı PEGASUS bu zatın sendikal faaliyetlerini nasıl karşılıyor? Sn Ali SABANCI diğer pilotlarınızın da sendikaya üye olmasına itiraz etmezsiniz herhalde !! Bahadırı aldığınıza göre bu konuda bir objection nınız yoktur herhalde !!!Bahadır resmen ŞOV yapmış başka bir şey değil.!!00
Misafir
23 Mart 2009, Pazartesi 22:15:16 Vallahi bravo diyorum. Ali bey kendine yapılan eleştirileri de koymuş sitesine. Anlamadığım Bahadır kaptanın yanındamıydınız insanlık yaptığını nerden anladınız. Belki de polisi kötülüyordu. At gözlüğü takmayın beyler00
Misafir
23 Mart 2009, Pazartesi 22:01:03 yaşadıkları 'yoğun stresi' gariban tekmeleyerek atmaya çalışan kahraman polislerimizi, sendika adını duyunca tüyleri dikenlenenleri memnun etmek üzere kaleme almış olduğunuz yazınız için sizi kutlamak gerek. bahadır kaptan iş aktinin haksız yere feshedilmesiyle ilgili davayı kazandı haberiniz olmuştur sanırım. ve yine sanırım olayın bir yemek yeme meselesi olmadığı da ortaya çıkmıştı bunu da biliyorsunuzdur. bahadır kaptan nasıl bir yerinize dokunuyor da hakkında yazı yazmayı planlamışsınız , merak ettim ve hemen, esasında basit bir olayı büyüterek fırsat saymışsınız. yüreğinize mi dokundu!00
Misafir
23 Mart 2009, Pazartesi 21:47:44 rüya tabiri gibi.Fotoğrafa bir baktım, "sendika başkanı ben olmalıyım" der gibi yürüyordu.
İnsan kendisi neyse onu görür bir diğerinin yüzünde. Güç iktidardan değil doğruluk ve meşruiyetten gelir aslında.
Bu nedenle de onlarca kıyıma rağmen susmamıştır bu toprakların onurlu insanları. Hiçbirzaman hiçbir yerde susmamıştır ve susmayacaklardır.
Siz telaş etmeyin.
00
Misafir
23 Mart 2009, Pazartesi 21:39:46 Kavramlarınız sizi ele veriyor sayın Kıdık. Size göre bir insan hakkı ihlaline seyirci kalmamak "yardımseverlik"..Biz buna insanlık diyoruz. Yardım ve yardımseverlik şu kömür pirinç dağıtanların işi. İnsanlık ise size çok uzak bir semt. Yardım, "aşağı görünene"yapılır. İnsanlık eşit bir ilişkinin ürünüdür.Kimsenin onurunu kırmaz, tersine "onuru" düşürüldüğü yerden ayağa kaldırır. Bu da uzak bir semt. 00
Misafir
23 Mart 2009, Pazartesi 21:27:44 Sn.Ali KIDIK..Tek kelimeyle hayranlıkla okudum bu yazıyı ve ağzımdan HELAL OLSUN İŞTE BU.. dedim.. Bahadır sendikaya üye olan ve ÖZEL havayolları içinde uçan TEK pilotdur..Pegasus değil hiçbir özel havayolunda (Türkiye de ) sendikalı çalışan yokken o nasıl Pegasus a alınmıştır o da ayrı bir soru işareti ??? Muhtemelen devre arkadaşları aracılık yaptı ve yöneticilere " Sendika ile ilgili GIK ı bile çıkmayacak . merak etmeyin.. " dediler ve öyle işe alındı.. Pegasus ground time 'ı 25 dk ya indirdi. Bırakın yemek yemeyi ekipler tuvaletini zor yaparken Bahadır ne yapıyor merak ediyorum. Bu durumu sendikasına bildirmiş mi acaba ? Bildirdiyse Ali SAbancı buna ne der ? Hadi patronu da bir kenara bırakın kendisi fikirlerinden vaz mı geçmiş duru00
THY’de Kâbus, Pegasus’da Sus Pus
23 Mart 2009 Pazartesi, 00:16:48 / Toplam : 23 yorumÇok beğenilenler
Tüm yorumlar