21 Aralık 2015 Pazartesi, 00:00:13 / Toplam : 79 yorum
Çok beğenilenler
Takiyyeci Sakirtler
21 Aralık 2015, Pazartesi 02:50:44
Asil sorun bu atamalari yapan kayitsiz sartsiz sorgusuz sualsiz FETO tayfasini dolduran hukumettedir . Gerisi palavra ilk geldiklerinde eskileri hic bir isyapmadan oturan yoneticiler diye tanimlayan bu siyasi yapi , maalesef FETO nun hashasi sakirtlerinin gozu doymaz bitmez tukenmez talepleri icin sacma sapan kadrolar acip hemen atamal yaptilar, hanceri yiyince gozler acildi ama is isten gecti , luzumsuz kadrolarin THY ye maliyeti 13 yilda 1 milyar usd dir , bunun tek sorumlusu Temel Kotil ve onunla imza atan guduk yoneci musvetteleridir.355
Kaptan
21 Aralık 2015, Pazartesi 19:26:59
Ayda 32000 tl alan bir kaptan olarak yazinizi tebrik ediyorum bu kurum olmasa halimiz harapti198
Tüm yorumlar
offfff 8500 mü
25 Aralık 2015, Cuma 18:09:33 Way bee. 8500 maaş mi olur yaa. Birde ikramiyesi var. Arara indiregandi de yapiyorlardir. Ohh ne alamemleket20
Zihniyet
25 Aralık 2015, Cuma 14:35:48 Olay sadece müdür ,yönetici vs dediğiniz kişilerin aldıkları maaşlar mı yoksa sayıları mı?
Biraz bilimsel yaklaşalım. Katma değer üretmese de prestijli ve büyük paraların döndüğü bir sektör havacılık. Finans sektörü gibi. Burada da bir portföy yöneticisi maaşı bankasına bağlı olmakla birlikte 20.000 TL ye yakın ücretler alabiliyor.
Burada sizin çok dediğiniz maaşlar (ki gidin bakın ABD'de asgari ücret 36.000 USD olmuş yani aylık 3000 usd) açıkçası özel sektör için düşük seviyelerde .
Bugün Türkiye'de şirketler avrupada katma değeri en çok olan (yani 1 tl lik yatırımla 5 tl kazanmak gibi) ülkeler listesinde ama maaşlar Romanya-Bulgaristan seviyesinde.
1300 TL asgari ücretin pazarlığının yapıldığı bir yerde böyle bir yazı gayet normal tabi.
Bu arada THY'de çalışmıyorum .
Sadece "Patronlar" yerine "Çalışanlar" ile uğraşanlarla sıkıntım var.
23
:)
24 Aralık 2015, Perşembe 23:46:30 Bu yazıdanmı bilmem 20 tane müdür başkan vs gidiyormuş konuşulanlarda can ve ahmet karaman da var30
Realist
24 Aralık 2015, Perşembe 22:26:33 Bırakın bu ayakları, gidin bi maden suyu için de hazımsızlığınıza çare olsun;)22
10 binlik şef
24 Aralık 2015, Perşembe 14:56:14 müdür 8 bin 500 mü alıyor ? ne müdürü bu çay ocağı müdürü mü ? 20
KARADAYI
24 Aralık 2015, Perşembe 07:34:35 Ali Bey Dostum Merhaba,
Kaleminize yüreğinize sağlık. Evet çiftlik. Maalesef öyle.THY ve THY Teknik'te hep aynı şeyler. Nasıl müdür olurum? Nasıl başkan olurum da maaşım artar derdindeler. Yanıbaşlarında çalışan arkadaşları umurlarında değil. Ben hayatımda bu şirketin yöneticileri kadar duyarsız, vurdumduymaz başka bir şirketlerde görmedim. Lütfen İlker Bey buna bir el atsın. Adam yıllardır Başkanlık yapıyor, yıllarca yöneticilik yapıyor. Suya sabuna dokunmadan. Kafasını öne eğip gidip geliyor. Böyle bir yönetici olur mu?
AZ BİLE Rumuzlu 8.500 tl maaştan bahsediyor yanlış biliyor. 15.000 tl bir müdürün maaşı.Yanında çalışan TAŞERON ise 1400 tl alıyor. Bu insanlık mı? Bunun biride geri dönüşümü var. Daha anlatılması gereken çok şey var. Burada yazılmaz. Sayın Cumhurbaşkanı, Sayın Başbakan bu şirketlerin bu şekilde çalıştığını inanın bilmiyordur. Bilse tüm yöneticileri kapı önüne koyacaktır. 41
yorumcu...
23 Aralık 2015, Çarşamba 23:34:40 Ali Bey, güzel belirtmişsiniz ama güya işten anlıyormuş sanılıp sanat okulu mezunundan müdür yapılan şirkette bir çok lisans ve lisans üstü insan onun altına çalıştırılırsa, aynı konuda şirket içinde hizmet veren birimler varken sırf A.O.'ya bağlı olsun diye bazı gereksiz birimlerdeki kişiler hala beslenirse, onun yeğeni bunun dostu ve 30 yaşın altındaki kişiler daha çook müdür olur... Hırsızlığın çok yönü vardır ve hak emek hırsızlığı en adi olandir..22
havacı
23 Aralık 2015, Çarşamba 21:44:15 THY'nin pilot alımında uyguladığı ve alman görevlilerin inisiyatifinde yapılan DLR1 ve DLR2 sistemleri kaldırılmalıdır.Dünyada hiç bir hava yolu şirketinin pilot alımında ipleri yabancıların ellerine verdiğini sanmıyorum. Bu onur kırıcı bir şey.73
Dlr
25 Aralık 2015, Cuma 00:38:10 emirates kullanıyor00
Sıkıysa
23 Aralık 2015, Çarşamba 18:19:00 Kaptan 32 F/0 18 alıoruz çatır çatır yiyoruz sıkıysa olda sende ye koçum.43
Az bile
23 Aralık 2015, Çarşamba 15:59:13 8500 müdür maaşı bence azdır. 15 bin tl olmalı. Hakkı budur. O kadar şefle memurla uğraşmak hepsini adam etmek kolay mı?12
birpgshostu
23 Aralık 2015, Çarşamba 09:33:24 kimse laf etmesin ozellikle de Ali Bey siz! orda isler yolunda sadece tek problem islerin cok adamla yapiliyor olmasi degil, yayilarak yapiliyor olmasi. ellerinde ki insanlarla yaptiklari isin 2 katini yapabilirler ancak devlet zihniyeti. pegasusta bu tesisler olsaydi su anda birak avrupayi asyayi Amerika kitasinda base kurardi Sn. Sabanci11
FARMVILLE
23 Aralık 2015, Çarşamba 09:24:09 bu gereksiz başkanlıkların müdürlüklerin kapatılması için THY'nin özelleştirilmesi gerekir. aynı şekilde THY TEKNİKte de gereksiz onlarca başkan ve müdür var. neredeyse hangardaki damacanalardan sorumlu müdür bile atayacaklar. tek çözüm şirketin tümüyle özelleştirilmesi ve THY'nin başına bu işlerden anlayan birinin getirilmesidir. aynı EMIRATES'de olduğu gibi. ama bu imkansız. THY çiftliğini hiçbir iktidar kapatamaz.kendi oğulları yeğenleri nerede iş bulacaklar sonra.20
burhan birsen
23 Aralık 2015, Çarşamba 04:34:00 Thy damacana sefi olusa say normaldir20
Salih
23 Aralık 2015, Çarşamba 00:39:17 Sinop istasyonuna da biri el atması lazım. 31
Başkanlık Sistemi
22 Aralık 2015, Salı 22:35:44 Sayın Kıdık THY nasıl bir şirkettir onu tartışırken sadece bir GM yardımcılığı altında örgütlenmiş olan yapıyı ele almıştır. Tamamı değil. Belki buradan bakarak diğerleri de bune benzerdir demek istemiş olabilir. Ama şirket içinden birinin bu bilgiyi taşıdığı da dikkat çekiyor. Her sistem tartışılır. Bu sistem de uzun deneyimler sonucu kurulmuştur. Büyümenin getirdiği bir sonuçtur. Ama tepe ile ilgili teklif Başkanlık sistemi teklifidir. Yanı sayın Kıdık demek istiyor ki, Türk toplumunun genleri çok başlılıkta gelişemeye müsait değil. THY de T.C.'ye benziyor. Bu sebeple THY'de tek başlı bir başkanlık sistemi denemek için gelsin. Ondan sonra da T.C.'de uygulanabilir demek istiyor.22
Başkanlık Sistemi
22 Aralık 2015, Salı 22:35:43 Sayın Kıdık THY nasıl bir şirkettir onu tartışırken sadece bir GM yardımcılığı altında örgütlenmiş olan yapıyı ele almıştır. Tamamı değil. Belki buradan bakarak diğerleri de bune benzerdir demek istemiş olabilir. Ama şirket içinden birinin bu bilgiyi taşıdığı da dikkat çekiyor. Her sistem tartışılır. Bu sistem de uzun deneyimler sonucu kurulmuştur. Büyümenin getirdiği bir sonuçtur. Ama tepe ile ilgili teklif Başkanlık sistemi teklifidir. Yanı sayın Kıdık demek istiyor ki, Türk toplumunun genleri çok başlılıkta gelişemeye müsait değil. THY de T.C.'ye benziyor. Bu sebeple THY'de tek başlı bir başkanlık sistemi denemek için gelsin. Ondan sonra da T.C.'de uygulanabilir demek istiyor.41
TR
22 Aralık 2015, Salı 22:32:38 Yazi dogru noktaya definiyor ama kurmsal bir kisinin yazmadigi belli genel mudur ile yonetim kurulu baskani ayni kisi olamaz. Keske biraz daha dusumerek yazsak32
a++
22 Aralık 2015, Salı 22:02:18 bahsi gecen Turkiye maaslari. Yurtdisi maaslari daha tatli.. Orn, bir ulkede 14 sehre ucuyorlar, hepsinde ayri ofis ve mudur..1,5 sa mesafede bir baska mudur, baska duzen..hele bu son donem genc mudurler..hayatlarinda goremeyecekleri bir konumda,deneyimsiz, bilmedikleri bir isi tutturmaya calisiyorlar. evi,arabasi, harcamalari sirketten. maaslari da direk cebe.. ustelik egolari da cabasi.. diger havayollarinda bir ulkede tek mudur var..adi ustunde country mng.. ama tabii, THY gibi genclik kollarini beslemiyorlar. 82
KAPTANa
22 Aralık 2015, Salı 21:30:24 Ayda 32000 tl maas aliyrum diyen kaptan forever!! ))))10
xoq
22 Aralık 2015, Salı 18:26:08 mudur maasi bence tr sartlarinda normal ama uzmanla mudur arasindaki fark fazla ara kadrolar gerekiyor. bu arada muhendislere iki excele girip aksami yapiyorlar yazan olmus, milyon dolarlik hatlarin butcelerini yoneten ve uzman maasi alanda var, daha basit isler yapip uzman maasi alanda var31
diştin yaramızı
22 Aralık 2015, Salı 17:36:40 Yazar gel yurtdışınada bak ! sonra Genel Müdürlüğün haline şükür edersin 20
...
22 Aralık 2015, Salı 17:27:45 o değil de yeni iş ilanları ne durumda? ali bey herşeyden haberiniz var bundan da vardır merakta bırakmayın bizi fazla lütfen yeni iş ilanları konusunda son kulis haberlerini söyleyin.21
..
22 Aralık 2015, Salı 17:25:37 sayın ali bey temel kotil'de son durum ne demişsiniz cevabını bekledik okuduk ama bulamadık!! Sahi son durum hakikaten ne? 10
yavaş
22 Aralık 2015, Salı 17:18:04 hamdolsun yine pilotu, teknisyeni, memuru herkes şirketi kurtardı. şirketleri mühendisler ve finansçılar yönetir. maalesef böyledir şimdi burda pilot ve teknisyenlere bunları anlatamam. allahtan size soran yok. thy ye gelince. thy'yi thy yapan devlettir, başarısı değil. özel sektöre havadan bedavadan 300 uçak verin bakalım nasıl yönetiyorlar kuruşları hesaplayarak. o zaman görürsünüz verimi. hal böyle olunca kadrolaşma vs normal ve olacak olan işler. hangi devlet kurumunda ihtiyaçtan fazla adam yok ki? bir tane gösterin. yazar bu yazısında cesaretini gerektiği gibi kullanıp ÖZELLEŞMELİ diyememiş. gerisi lafı güzaf.41
helal
23 Aralık 2015, Çarşamba 14:26:37 'thy'yi thy yapan devlettir, başarısı değil"
Şu lafı ayakta alkışlıyorum şu an, ülkede böyle aklı başında insanları görmek ne güzel.
Thy nin cefasını Türkiye çeker sefasını Diğer Türkiye sürer.20
Personel
22 Aralık 2015, Salı 16:05:08 Şişirilmiş yönetici sayısının maliyetini neden çekiyor şirket? Her istasyona 2 kişi yeter. 40
Tua Thk İzmir
22 Aralık 2015, Salı 15:10:26 Türk Hava Kurumu denen illet kurum sömürülmeye ve buna tüm ülke tarafından göz yumulmaya devam ediliyor. Bu kurumun gerek İstanbul gerek İzmir'deki uçuş okulları tam bir para tuzağı. Buraya hala giden saf öğrenciler var, adamların kendi çocuklarını okutmadığı kuruma hala gidebilen bu arkadaşlar boşuna mezun olacağınızı falan düşünmeyin, kötülenen bir yeri ısrarla tercih edenler sonucuna da katlanacak. Şimdi gelelim Thy öğrencilerine, Thy en başta bakanlığın da devreye girmesiyle bu illet Thk'ya kurumu kurtarmak için kendi öğrencilerini eğitime gönderdi. Tmm gönderdin, sonra niye bakmıyorsun bu öğrenciler ne oldu ? Ne durumdalar ? Çocuklar ağlıyor, gelin bizi kurtarın bu kurumdan diye, hangi başkan hangi büyük gidip kurtardı? Kurtarmayı geç, hangi sorunuyla ilgilenildi ? Bu öğrenciler kolay kazanmıyorlar bu eğitimi, yazıktır günahtır. Oradaki genç eğitim müdürü de mağdur durumda, kıza vermişler 3 uçak, hadi bitir tüm eğitimi 2 senede.51
özdemir
23 Aralık 2015, Çarşamba 21:36:48 Thk illet bir kurum değil, bilakis güzide bir kurum ,ancak bu kurumu yönetenler basiretsiz,şuursuz insanlar,bu yöneticiler derhal uzaklaştırılmalı ve bunlardan hesap sorulmalıdır.81
Tua'ya
24 Aralık 2015, Perşembe 00:36:23 ''Adamların(yöneticilerin) kendi çocuklarını okutmadığı kurum'' ifadesi doğru değil.Thk'nin şu anki başkanı Kürşat Atılgan'ın oğlu THK akademiden mezun ve şu anda bir hava yolu şirketinde pilot olarak çalışıyor. 61
asa
22 Aralık 2015, Salı 14:40:35 haksiz yiyenler ancak karinlarina ates doldurmaktadir. yediletde noldu. sonsuza kadar haram boyunlara yazili duracak. gecen yil kendilrrine elliser milyar para dagittilar antalyada. gelirgelmezde mudurlere mail attilar arkadaslar maliyet dusurecegiz bu yuzden hicbir calisana mesai vermiyecrk sekilde vadiyalari ayarlayin diye. allah sizin cocuklqrinizin basinada sizin gibi yoneticiler gerirsin insallah.20
Değerlendirme
22 Aralık 2015, Salı 14:39:59 1.3 milyarlık Çin'de de 65 milletvekili görev yapıyor. Kıyaslamaları yada örneklemeleri yaparken doğru yapmak lazım dünya çapında Thy rından bir alt ve bir üst hava yolundaki yönetim sistemi incelenip örnek verilse daha gerçekçi ve objetif olur yanlı yada ön yargılı olmaz. Birde hiçbirşey bilmeyen bu işin içinde olmayanlar gibi çif maaş uygulamısını normal maaş değerinde kabul edip üçe bölüp eklemek tamamen ciddiyetsizlik kınıyorum.32
tuzu yaş
22 Aralık 2015, Salı 22:24:52 işine gelmedi demi!01
Elinize Sağlık
22 Aralık 2015, Salı 14:04:51 Başkan , müdüre , Müdür şefe , Şef Memura iş buyuruyor ; Zaten daima her zaman her işi yapan memur oluyor .İşin sonundada takdiri , teşekkürü maaşı kısaca işin kaymağını yiyenler müdür ve başkanlar oluyor...Kesinlikle bu şirkette gereğinden çok fazla müdür ve başkan mevcut...Açıklamak gerekirse yeni açılan merkezlere bakın ; bir merkezde her vardiya 4 tane müdür var , sırf siyasi bağlantılarından dolayı bu kardeşlere makam açmak için uydurulmuş müdürlükler bunlar bu adamlar ne mi yapıyor ; biri çapkınlıkla uğraşıyor , diğeri baş müdürlere yaranmaya çalışıyor ötekisi çalışmaya çalışan memurlara dalaşıyor bir diğerinin bağırıp çağırmaktan ne yaptığı ne söylediği belli değil zaten ... Bu kadar çok müdürlük yazıktır günahtır ... Müdürlere dağıtılan paranın çeyreğini memurlara dağıtsalar en azından haa biraz yerini bulur , son senelerde şirketteki memurlara yapılan zam oranı ortada zaten...31
Thy Şefi
22 Aralık 2015, Salı 13:46:49 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir.00
Sedu
22 Aralık 2015, Salı 13:14:05 Polemik dolu, çok biliyorsanız bütün başkanlığı size bağlıyalım siz çözersiniz eminiz, yarın konuşurum ben02
Paralell'e
22 Aralık 2015, Salı 12:53:26 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir.00
liste nerede
22 Aralık 2015, Salı 12:42:03 Hani atamalar olacakmış liste nerede20
DHMİ
22 Aralık 2015, Salı 12:21:57 Ne aç adamlarsınız siz.İt fayeciler her yerde siz varsınız.Burda konu kim ve ne?Sabahtan akşama yatın mangal yapın,para maaş konusunda hava trafik le Thy ile sidik yarıştırın.Kendinize gelin bakın size bir tüyo vereyim yeni genel müdür ve büyük abiler sizin bu olur olmaz aç tutumunuzdan bıkmış ve belediyelerin etfayelerinden hizmet almayı ciddi ciddi düşünüyorlarmış.Arifler sizi akıllı olun.21
Olmamis
22 Aralık 2015, Salı 12:16:35 Türbin oynanmış 00
mudur
22 Aralık 2015, Salı 12:07:21 Anadolu istasyonlardaki mudurlerin tumunu gorevden alsinlar admalar maasa bakmiyor bile biri tavukcu dukkani acmis biri acente ile ortak biri free biletleri para ile satiyor yeter artik32
dhmi
22 Aralık 2015, Salı 11:33:56 Thy dan önce 1 işi 5 kişi yapan dhmi bakın,dhmi özelleştirilmesi gereken bir yer,thy sonuçta yarı özel bir şirket kar marjı yüksek00
Ufak Bir Düzeltme
22 Aralık 2015, Salı 11:28:26 Yazınıza katılıyorum fakat, 80 Milyonluk Türkiyeyi 550 milletvekili yönetiyor cümleniz yanlış örnekleme olmuş. Çünkü 550 Milletvekili sadece Yasama faaliyetinde bulunuyor. Yğrğtme ise Başbakanlıkta. Bağlı Bakanlıklar Müsteşarlıklar Daire Başkanlıkları İl Müdürlükleri Şeflikler diye bakarsanız THY deki durumdan bir farkı olmadığını siz de görürsünüz. Sevgiler 11
M.emin
22 Aralık 2015, Salı 11:16:51 Haklı olabilirsiniz. Fakat 80 milyonluk ülkeyi 550 milletvekili yönetiyor diyemezsiniz. Thy'deki şefleri de yönetici olarak sayarken, devlet yönetiminde de valiler, b başkanları, muhtarları da saymalısınız. Yani bu karşılaştırma olmamış.20
maas
22 Aralık 2015, Salı 10:54:47 Bu ucucular da fazla alıyor pilot ve hostesler o ne öyle bır maaş var mı bütün yükü biz yerde çekerken onlar havada keyif bide hava 1500 masallah02
o zaman
22 Aralık 2015, Salı 17:48:27 Sen de gel uç00
Yazık ki
22 Aralık 2015, Salı 10:20:53 Anlatılan konu doğru olsada verilen örnekler yanlış. Büyük bir şirket organizasyon şemasından ve yönetiminden anlamadığınız belli keşke araştırsaydınız biraz.Maaşları açıklamak ise tamamen tribünlere oynamak olmuş, tepki beklediğiniz kesimlerin maaşlarından bahsetmemişsiniZ.Oralarda fazla kadrolaşma yok galiba00
Paralell
22 Aralık 2015, Salı 01:43:37 Anadolu istasyon müdürleri paralelci cocukları paralelin okuluna gidiyor yattıkları yerden maaş alıyorlar 3 ayda bi görürsün adamların yüzünü neden görevden alınmıyorlar? Dlm istasyonu paralel tekelinde daha neyi bekliyorlar123
değişim !
21 Aralık 2015, Pazartesi 20:40:12 Aynen öyle mevcut yapı yıkılmalı ama bunu kim,nasıl yapacak bu ülkede? Thy de herşey birbirine girmiş durumda. Eskisi yenisi hepsi rezalet! Eskiler yenilere yani işe torpille girip makam sahibi olmuşlara işlerini kaybetmemek için yalakalık yarışında yeniler de bunun farkında onları ezme,tehditle iş yaptırıp koltuklarını koruma derdinde!
Eski,yeni bakmadan başta tüm başkanlar,müdürler gönderilmeli sonra da şefler ! Adam gibi sınavlar yapılıp işe alınanlar arasından seçilecek insanlar adam gibi yetiştirilip şef,müdür vs yapılmalı! İnsanlar işten atılmakla,sürgünle vs tehdit edilmemeli,herkese eşit şartlar sağlanmalı,şevkleri kırılmamalı,kul hakkı yenmemeli, hemşehricilik,torpil yapılmamalı! Tüm bunlar tabii ki ülkemizde maalesef hayal ancak bir an önce uyanıp da doğruları yapmazsak tepetaklak olduğumuzda niye böyle oldu demesin kimse!121
Ops
21 Aralık 2015, Pazartesi 20:19:10 Yazar sana ne....sen ne kadar maaş alıyorsun,oh ne güzel la,oturdun yerden al kahveni,ona salla buna salla,haber bulama yönetime salla olmadı tekniğe salla sonra kaptana salla sonra,mesela bende sizin haberciliğizi değişik buluyorum,bi değişik yani,şok şok şok,uçak inemedi,uçak kaçamadı,ayrıntılar geliyor,az sonra ,,,,reha muhtar amcamız gibi.....1924
Ops Reply
22 Aralık 2015, Salı 10:32:09 Okuma o zaman.....11
Hops
22 Aralık 2015, Salı 14:12:39 Yorum yazan torpilli ops yöneticisi arkadaş herhalde canın sıkıldı yapacak iş bulamadın yazara sallıyorsun.İstersen sana yazayım buradan senin ofisinde dönen dolapları , dul hatunlara baskı yapan müdürünü , çevirdiği fırıldıkları...Hadi canım şimdilik bu kadarı sana yeter , bu arada kendini çapkın zanneden müdürünüz iyicene azıp kudurdu , yakındır afişe olması , bilenler biliyor herşeyi ama siz daha o arkadaşı halen o makamda tutuyorsunuz...İzmir'de Parti'de başarısız oldu ama var herhalde daha başka bağlantıları...34
Hak-adalet
21 Aralık 2015, Pazartesi 16:53:57 Bence bu kadar departman ve mevki ye gerek yok.Zaten işi memurlar yapıyor bence memurdan tutup en tepe deki mevkıye kadar herkese uygulanır 2 yılda bır branş sınavları yapılsın herkes hak ettıgı yerde olsun ama torpılsız101
Ornek
21 Aralık 2015, Pazartesi 15:06:14 Sekreterler bile taseron sekreter kullaniyor, kendileri sef olmus; ornegin Mujgan Akar82
triple Z ye
21 Aralık 2015, Pazartesi 13:57:00 Teknisyen 8500 tl maas alacak tabi sen nesin bilmiyorum ama bu maasi alan adam ozele gitse enaz 10bin alir sen muhendissen alacagin para en fazla 4bin..sorumluluk vardiya stres ne ararsan var teknisyenlikte oyle sabah 8 de ise gel 10 a kadar kahvalti cay fasli sonra ogle yemegiydi filan gunu word ta ve excel de hazirladigin iki tabloyla, attigin 3 - 5 maille bitir degil...92
Müdür
21 Aralık 2015, Pazartesi 13:02:24 Lan buradan bile çıkmış etfaiyecilere bak. Thy müdürlere 8500 veriyormuş, dhmideki etfaiyeciye üvey evlat muamelesi yapılıyormuş. Thyde damacana müdürü varmış şimdi Sana da bir kadro vermek lazım. Hortum müdürü olur mu?Ne de olsa eline hortumu veren kadroyu da vermeli ! 34
DHMİ
21 Aralık 2015, Pazartesi 12:51:01 bir adalet sarayı düşünün. icra mahkemesinde çalışan bütün personele aylık 3500 lira icracılık tazminatı veriliyor. sırf icrada çalıştıkları için icra konan malların satış gelirlerinden kesilen paraların bir kısmı bunlara dağıtılıyor. öbür taraftaki ağır ceza mahkemesindekilere ise aylık 1000 lira tazminat veriliyor. onlara deniliyor ki siz icra işi yapmıyorsunuz size para veremeyiz. icra konan malların parasını ancak icra mahkemesi personeli alabilir deniliyor. icra mahkemesinde çalışan katipler memurlar hepsi ağır ceza mahkemesinde çalışan hakimlerden avukatlardan savcılardan bile fazla maaş alıyorlar. böyle bir uygulama sadece dhmi de var. çalıştığın yere göre maaş alıyosun. şansına elektronik teknisyeni olup seyrüseferde çalışırsan aylık 6 bin lira maaş alırsın. ama torpilin yoksa garibansan terminal hizmetlerinde çalışırsın aylık 3500 lira maaş alırsın.25
Dhmi Şakirtler
21 Aralık 2015, Pazartesi 12:46:51 Ali bey Dhmi de ki şakirtleri de gündeme getirin lütfen. 30
Tespit
21 Aralık 2015, Pazartesi 12:31:57 Bence bu yazı olmamış, Eğitim Bsk ve Sosyal idari İşler Başkanı aynı çatı altında olmaz. THY maaşı üstünden yazı yazdın mı. Yorum yapan çok olur. Türbine oynanmış bir yazı. 53
Yav he
21 Aralık 2015, Pazartesi 11:38:20 Arkadaşım yönetimden anlamadığınız o kadar belli ki İK ve personeli aynı kefeye koydunuz. İK ve personelin görev tanımları birbirinden çok farklıdır. Ve binlerce çalışanı olan bir kurumda bunun ayrımı son derece doğaldır. İşiniz gücünüz dedikodu62
Personel
21 Aralık 2015, Pazartesi 09:05:58 Daha önce gereksiz diye lağvedilen müdürlük ve başkan yardımcılıkları sonradan yandaşlara ve yakınlara kadro verilmek için tekrar dizayn edildi. Büyümeyle doğru orantılı bir kadro güncellemesinden bahsetmiyorum. Alenen kadro yaratıldı insanlar için. Bu şirketin %49 küsuru hala kamu malı yani bizim. Yazıktır, günahtır. Müdür ve üstü yöneticilere işveren "özel" zam yapıp ve ikişer maaş temettü dağıtıp alt kadroda bu şirketin tüm yükünü omuzlayan personele kaşığın ucuyla zam veriyor. Bu sene işverenden daha insaflı zam ve temettü bekliyoruz. Bu sefer az olana çok versinler, zaten çok olana çok değil.143
Çalışan
21 Aralık 2015, Pazartesi 12:53:33 Aynen katılıyorum. Organizasyon şeması yap boz tahtasına döndü. 5-10 kişiye bir şef bir müdür düşüyor neredeyse. Başkanlıklar, başkan yardımcılıkları, müdürlükler, nöbetçi müdürlükler ve şeflikler türedikçe türüyor. Bu giderlerin 1/10'u çalışanlara dağıtılsa aidiyet ve motivasyon artar.62
hoh diyorum
21 Aralık 2015, Pazartesi 08:33:53 hadi ik altındakilere belki yol bulunur da, sosyal idari işler bşk ile eğitim bşk lığının nesini birbirine benzettin çok şaşırdım. ne iş yaptıklarına bir baksan hiç bir ilgi kuramazsın, taşeronlar, inşa işleri, yemek, servis vb işlerle eğitim bşk nı mı ilgilensin? ilginç öneri.94
zzz'ye
21 Aralık 2015, Pazartesi 05:53:48 Yaran ne arkadasim ? Bu sirkette parayi teknisyen kazandiriyor , bir iki bolum haric muhendislerin cogu outlook ve exel ikilisiyle gunu bitiriyor.. piyasada bulamadiginiz haysiyeti thy de mi ariyorsunuz :) ucak uretmiyoruz bakim yapiyoruz.. kendine gel . O "bile" kelimesi kaliteni ve serefini yansitiyor hakettigin kadariylaa.. poponu kaldir da arada hangara gel insanlar ne is yapiyor ogrenirsin belki98
Osman Demir
21 Aralık 2015, Pazartesi 04:22:30 Arkadaslar,kargo'da isler daha kötü,,yurt disini paralel arkadaslarıyla mudurler ve sefler le doldurdular gereksiz atamalar diz boyu.Onurair, Pegasus Sun express ve Atlasjet yurtdisinda bir veya iki yerli elemanlar la istasyon isletiyorlar THY en az 15 kisi neden???? THY’na yillik 300 milyon dollar extra gider, arabalari,kira giderleri ve vergisiz maas alanlarin sayisi diz boyu daha onemlisi yaptiklari hatalar 500 milyon dollarlari geride birakiyor.
Arkadaslar, insaallah Ilker bey THYkargo ya el atar. Yeni antrepo yaptilar 60 milyon usd.Hatalar tazminatlar azalmadi, tam tersi tazminatlar rekor rakamlarda, yeni comis kargo sitemi aldilar ve eskisinden daha yavas calisiyor, butun bilgiler kayboluyor ilk etap da acentalar memnundular,yapilan hatalarda (cok kolay indirim aliyorlardi) ama artik onlar THY Kargo Binasinin ve Temel beyin gozu onunde protesto yapmaya basladilar, istanbul cikisli en ucuz satan THY Kargo nun rakibleri indirimsiz ve dolu satıyor.ayni anda THY promosyon ucreti cikartiyor ve ucaklar Turkiye cikisli bos !!!!!!
103
thy kargo !
21 Aralık 2015, Pazartesi 20:26:03 Kargonun başkanı,topçunun yardımcısının damadı! öteki damat da işe direk yanılmıyorsam miles and smiles müdürü olarak başladı! Ne damatlar var bee değil mi ? Başkan yardımcıları tam komedi, kargo uçağına niye yolcu alınmıyor diyen trabzonlu olanı sözüm ona abd'de okumuş ingilizcesini duyun gülün! Eski çalıştığı yerden kovulduğunu ama thyde kargo başkan yardımcısı olduğunu böbürlenerek anlatan ! zat başka bir alem müdürler başka alem! Biri thy'nı denetlemekten sorumlu adamın oğlu! Yurtdışında müdür! Ne güzel denetleme değil mi? Handling,cass,reklam,pazarlama,comis vs müdürleri hepsi işinin ehli! Başkan yeğeni,eski hakim,savcı oğlu,müşavir vs say say bitmez hepsi birbirinden cevahir analarından havacı ve kargocu doğmuş torpilli,bol maaşlı müdürler ne güzel iş değil mi ?101
THY'de olmaz olmaz...
21 Aralık 2015, Pazartesi 03:54:29 Damacana şefliği ne ki; bir zamanlar bir çalışanın sadece yönetici otoparkına girmek için taaa Ankara'lardan torpil yaptırdığı bir çiftliktir. İnanmayan gitsin B kapısına baksın, hergün yüzlerce kişi B kapısına gelip kart basıyor, ama içeri girmiyor ya Eğitim'in kafeteryasına gidip kahvaltısını yapıyor, sonra da elini koluna sallayarak saat 8 civarı yüzlerce kişinin birbirini fordladığı kapıdan sakince içeri gidiyor ya çocuğunu ya da eşini biryerlere bırakıp dönüyor belki de hiç gelmiyor kafasına göre takılıyor...63
AHL
21 Aralık 2015, Pazartesi 01:41:07 Damacana şefinin olduğu yerde bu kadar yönetici normal.133
Dhmi
21 Aralık 2015, Pazartesi 01:18:12 Thy de bir müdüre 8500 maaş verirler ama dhmiye gelince arff ve aprona uvey evlat muamelesi yaparlar.1113
vahvah
22 Aralık 2015, Salı 11:34:28 vah vaaah. siz iyice kafayı yemişsiniz. ne alaka thy deki bir müdürle dhmi deki başka bir kadroyu karşılaştırıyorsun ? kim size üvey evlat muamelesi yaptı ne yaptılar altınızdan itfaiyeyi aldılar da yangını bahçe hortumuyla mı söndürün dediler ? en iyi binalar fiziki imkanlar sizde, en iyi araçlar sizde, havalimanının bütün imkanlarından faydalanıyorsunuz, devletteki en yüksek maaşlar yine sizde. nasıl bir üvey evlatlıkmış bu? thy de üniversite mezunu uzman sizden daha az maaş alıyor onu niye söylemiyorsun ? istersen bakanla falan kıyasla maaşını müdür küçük kalmış. müdür kim ki koskoca itfaiyecinin yanında ? 00
..
22 Aralık 2015, Salı 18:39:31 ne alakası var yahu??? dhmi çalışanı devlet memuru 4a-b statüsünde thy çalışanı sözleşmeli memur 4c statüsündedir. kıyaslamayın kendinizi!! thy çalışanının yeşil pasaport hakkı yok ama sizlerin bir süre sonra var. madem beğenmiyorsun istifa et geç thy'ye..00
Hay
21 Aralık 2015, Pazartesi 00:59:22 Hay group çalışması Türk Telekomdaki gibi etki yaparsa dediklerinizin çoğu olur, fazlası bile...44
zzz
21 Aralık 2015, Pazartesi 00:13:29 8bin500 mü alıyolarmış ne kadar az yahu. 20 yıllık teknisyen ondan fazla alıyo be teknikte.teknisyen diyorum bakın mühendis bile değil .s .s1115
centirmenlik
22 Aralık 2015, Salı 13:13:42 özelde 3000 eurodan başlıyor teknisyen maaşı ama orda teknisyen başına 1 müdür düşmüyor. THY elendeki siyası gücü kullanıp centilmenlik anlaşmalı yapmasa 1 tane teknisyen bulamaz.
ha teknisyenden kırptığınıda, gereksiz müdür ve şeflere ödüyor.00
zzzzzzzzz
22 Aralık 2015, Salı 23:39:29 Şu şirkette çalışıp uçak bakımına hala arka sanayi gözüyle bakabiliyorsan ne mutlu sana sanırım bir de mühendis olucaksın ama olamamışsın. Yukarıdaki yorumlarda da arkadaşlar ortalama bir teknisyen maaşından bahsetmiş bakın ortalama diyorum 20 yıllık bile değil.....00
amk.müh.i
23 Aralık 2015, Çarşamba 09:28:28 20 yıllık lisanslı bir uçak teknisyeni maaşının özelde 3500 euro olduğunu bilmeyen ama bu sektörden ekmek yiyen yaratıklar da varmış ilginç.00
yorumcu..
23 Aralık 2015, Çarşamba 23:40:00 Bu şirkette çalışan Uçak teknisyenlerinin çoğu mühendislikten yüksek eğitimli, sivil havacılık bir çok mühendislikten yüksek puanlıdır, eğer liseyi bitirdiysen sınava görürdün ve bunu bilirdin.00
THY'nin mevcut yapısını yıkın...
21 Aralık 2015 Pazartesi, 00:00:13 / Toplam : 79 yorumÇok beğenilenler
Tüm yorumlar