09 Ocak 2017 Pazartesi, 00:00:11 / Toplam : 122 yorum
Çok beğenilenler
TK
09 Ocak 2017, Pazartesi 14:07:20
Masabaşında oturan gereksizleri çıkardığı zaman THY'nin kimseye ağız yüz eğmesine gerek kalmayacaktır. Bütün işleri akşama kadar elinde kahveyle Genel Müdürlük Binasında gezmek olan, akşama kadar internetten yaptıkları alışveriş paketlerini teslim almakla meşgul olan, Havayolu işletmeciliğini geçtim, uçak ile ilgili tek bildiği şey Pass bilet sırasında öne geçmek olan bu kişilerden kurtulduğu zaman THY refaha ulaşacaktır. Bu kadar çalışan eksilmesine rağmen hiçbir işte gecikme/aksama olmayacaktır. Aynı şey Teknik için de geçerlidir, 50 binlerin birçoğu çalıştıkları yerlerde ufak çaplı çeteler oluşturmuştur. Bunların iş akdine son verildiği takdirde bile yürüyen işlerde herhangi bir gecikme olmayacaktır.220
Calisan
09 Ocak 2017, Pazartesi 17:33:20 Eline sağlık dokurmuşsun80
Tknsyn
10 Ocak 2017, Salı 02:15:02 50 bin sicilliler gittigi gun teknik rahatliycaktir...70
km
09 Ocak 2017, Pazartesi 12:46:18
bir kabin memuru olarka genel müdürlükte ki salla başı al maaşı benim dayım bakan benim dayım müsteşar bana kimse dokunamaz diyip bilgisayar başında oyun oynayan tipleri duydukça gerçekten içim acıyor içim yanıyor İktisat mezunu + uluslararası ilişkiler yüksek lisansı yapmış birisi olarak ve belgeli 2 tane yabancı dilim olan birisi olarak gönüllü olarak kabin memurluğundan istifa edip yer görevine geçmeye hazır ve nazırım dayım yok amcam yok donanımım var . thy de beni ve benim gibi beyinleri değerlendirsin. işsizlikten girdik bu işe kimse meraklısı değil versin bana 2 3 bin tl yeter ki birşeyler yapalım yeterki şu güzel şirketi düzlüğe omuz omuza vererek çıkaralım. ve havadaki saçma sapan lise mezunu ego şişmanı tiplerden kurtarın bizim gibileri. 171
Km na
10 Ocak 2017, Salı 00:24:40 Bu kadar donanımıliysan neden dışarda bi iş bulamadın demekki farklı eksikliklerin var. Ayrıca km sevmeden yapılacak yada hor görülecek bir meslek değil, Beğenmiyorsan lütfen istifa et ki senin yerine dışardan birileri gelip çalışsın ekmeğini kazansın. Kendi mesai arkadaşların la ilgili çok çirkin konuşmuşsun inan kendi eksikliğinden kaynaklı almış olduğun tenkitleri ego olarak yorumluyor olabilirsin. Ve senin yazdıklarından çok gereksiz ve yersiz bir egoya sahip olduğun anlaşılıyor. 28
beyin çorbası
10 Ocak 2017, Salı 00:38:59 beyni olanın THY de işi ne :) Bak hepimiz kendi beynimizle sürünüyoruz63
Çok zeki
10 Ocak 2017, Salı 01:19:28 Çok zeki üniv. mezunu arkadaş, madem işsizlikten başvurdun buraya, hangi bölümü bitirdinde işsiz kaldın? Lise mezunu çalışanlarımızı egolu diye iddia ediyorsunda, kendi egonu hiç hissediyor musun? Senden önce onlar vardı. Ve onlara saygı göstermek zorundasın. Artık parayı veren herkes üniv. mezunu olabiliyor. Zor bir şey değil. Hadi in biraz göklerdende aldığım eğitim yer hizmetlerine yetiyor mu görelim. 08
G.M.
10 Ocak 2017, Salı 10:24:03 Arkadaşım yerden haberin olmadığı belli. G.M.ğü silikon vadisi felan mı sanıyorsun? Orası da lise mezunu en çok nişantaşı ünv. mezunu torpilliler ile dolu. Çay-kayve-geyik akşama kadar. Öğle arası Avm servislerine atla alışverişe git... :) Kargo desen lise mezunu müdür bile var..şefleri hiç saymıyorum. Bence sen kabin de kal...100
Tüm yorumlar
Memur
14 Ocak 2017, Cumartesi 16:53:50 O kadar çok gereksiz haketmeyen fazla maaş alan kabin memuru ve yönetici var ki daha çok zarar eder şirket..20
Bahtsız EFO
13 Ocak 2017, Cuma 18:44:53 Benim neyime idi o 100.000 Euro sözleşmeye imza atmak ? Şirket TL kredi çekip bu sözleşmeyi kapatmama da yanaşmıyor. Kölelik sözleşmesi 10 sene boyunca şirkettesin diyor.30
yasin
13 Ocak 2017, Cuma 16:12:50 Arkadaşlar memurlar 6 bin ila 7 bin arası maaş alıyıor ve 3 ayda bir ikramiye,Dün konuşduğum bir kabin memuru uzun zamandır yatıyordum nerden çıktı bu 4 bacak diyip şikayet ediyor ama parada çok iyi diyor.O şirket saçma paralar dağıtıyor.Pegasus da çalışan memur 1700 tl ye talim ederken. Ayıp THY ye mühensin ler havalimanları yapıyor ama o parayı almıyor. 52
pgs 1700
14 Ocak 2017, Cumartesi 14:28:50 saçmalama sen camiada bile değilsindir. hiçbirşeyden haberin yok. 7000 falan da alan yok 5 yıllık memurla kıyaslama herkesi. çalış senin de olsun. bıkmadınız başkasının parasına göz dikmeyi. ufkun dar senin. çok boş birisin cidden07
ik
12 Ocak 2017, Perşembe 23:42:35 Turkiyede bir cok sirketin onemli sorunlardan biri ....ik.... bolumunun bile vasat mudur akrabalari ise torpile yerlestirlmesi o torpilli ik akarbalarininda gene vasat hakkedenin degil haketmeyeni ise alip hakki yenilenin bedduasi.kim bilir 30
Fazlaliklari atin
12 Ocak 2017, Perşembe 23:40:47 Bence fazla kabin memuru var, isleri gucleri gezmek ve thy'nin sundugu otel tatil vb imkanlari somurmek. Onlar cikarilmali. Maasa zamlara dokunmayin41
gezici
13 Ocak 2017, Cuma 02:01:38 Gezcez tabi, sana mı sorcaz. Şirketimiz böyle layık görmüş bizleri gezdiriyor yediriyor iciriyor sende hasetinden çatla 05
Ölü sevici seni,
14 Ocak 2017, Cumartesi 17:28:55 Şirketin kamburusun sen, hepiniz 2 yıla yekneyi yiğeceksiniz.01
Tk daki kabin memurları
14 Ocak 2017, Cumartesi 17:29:56 Nın yarısı metro turizm de muavin bile olamayacak seviyede tipler.00
Torpil
12 Ocak 2017, Perşembe 23:30:31 Senelerce beceriksizce şirketi yönetin, yönetici kadrolarını şişirin, torpili olana yer bulamadığınız için yeni müdürlükler hatta başkanlıklar oluşturun, hiçbir gerçek araştırma yapmadan yeni hatlar açın, buna paralel uçak sayısını her geçen gün arttırın, abuk sabuk o bilmem kimin yakını öbürü yakınının yakını diye işe uzman olarak alın, (o uzmancıklar da zaten 6 ay ile 2 yıl arasında müdürlük için kapıları aşındırır), zamanında kiralanmış makam araçlarını bile beğenmeyip üst model araçlarla oğlunuzu, kızınızı gezdirin, gelin arabası yapın, iş harici gezmelere kullanın, onlarca dergi basın, promosyon malzemelerini bol bol yapın, kasaba takımlarına uçan kuşa yerdeki kediye sponsor olun, iş yükünü kaldıran azınlık personeli oraya buraya sürün, işten çıkarın, prensler prensesler iş beğenmeyip o bölüm benim bu bölüm senin dolaşmalarına göz yumun, yarın sonra zarar edince vay efendim personel taşın altına elini koysun... yöneticiler de krizi atlattık diye şişinsin... İyiymiş!!!40
F84
12 Ocak 2017, Perşembe 23:11:51 Başkanlık gelince bunların hepsi düzelecek. 17
Bir magdur
12 Ocak 2017, Perşembe 20:36:56 Sayın THY Yonetimi , Sorarım size " sizden daha zalim var mı bu dünyada?" Siyasilerden 3-5 puan kapmak için anlamadan, dinlemeden, sormadan, soruşturmadan 22 Temmuz'da Fetöcü olmaklığım gerekçesi ile işime son verdiniz. Bu hükme hangi delil ile , hangi gerekçeyle ile vardınız? Ömrüm boyunca hiç bir Fetöcü ile işim olmamıştır. Daima hakkın doğrunun yanında oldum. Vicdanınızı hangi gerekçeyle ile teskin ediyorsunuz ki , bu ahın karşısında rahatça yaşıyorsunuz . " Önüme geldi imzaladım " mı diyeceksiniz . Hatanızı telafi de etmiyorsunuz .Siz, " Nil boyunda bir kuzu kaybolsa bunun hesabını nasıl veririm ?" Diyen ve bu sorumluluk anlayışına sahip Ömer'lerden hiç mi ders almadınız? . Her gün huzuruna 5 defa çıktığınız Allah'tan da mı korkmadınız.? Sizi müslüman bildik, adaletli davranışlar sizden bekledik. Bu halinizle Müslümanları da kiraladığı . Ümitleri yok ettiniz. Farkında değil misiniz , bu kadar ahla beraber Allah'ın huzuruna müflis olarak çıkacaksınız. Bu dünyada da işiniz rast gitmeyecek. Ümidim şirket daha fazla zarar görmeden beceriksiliğinizi kabul edip , çekip gitmeniz . Zira bu zulümlerle beraber sizler asla maksadınıza ulaşamayacaksınız. İsmimi iftira ve karalama ile o listeye yazanlara, bu listeden emin olmadan onaylayanlara ve haksızlığı görüp de ses çıkarmayanlara helal etmiyorum . Allah sizi bir an önce ıslah etsin .70
211 den biri
12 Ocak 2017, Perşembe 15:23:47 Fetocu olmadigim halde beni isten attilar. Bu leke ile is de bulamadim. 3000 tl lik is bulsam Allah'a sukredecegim . Calisanlar icin az veya cok duzenli gelirleri olmasi gayet guzel. Zam yerine islerini kaybetmesinler yeter. Bizim hakkimiz da Allah tarafindan elbet bir gun verilir. Hic sucum yok iken bana bunu reva gorenlere de Allah in bir adaleti olacaktir. Bunu da zaman gosterecek . 40
3000
14 Ocak 2017, Cumartesi 16:56:27 3000 e şükür mü edeceksin?? Bence bu şartlarda bulursan öyle maaş bizede haber et01
ÖNERİ
12 Ocak 2017, Perşembe 13:58:43 THY KURUMUNDA EMEKLİLİĞİ HAK ETMİŞ FAKAT HALEN THY DE GÖREV YAPANLAR EN YÜKSEK ÜCRETİ ALANLARDIR.THY BU KÖHNEMİŞ GÖRÜNTÜDEN KURTULMAK İÇİN BUNLARI EMEKLİ EDİP YERİNE TEKNOLOJİYİ KULLANABİLEN,DİNÇ GENÇ ELEMANLAR İLE YOLA DEVAM ETMELİ.AKSİ HALDE HANTAL YAPININ İÇİNDE NE KADAR BAŞARI SAĞLANIR SN BİLAL BEYE SORMAK LAZIM.11
Occ
13 Ocak 2017, Cuma 07:19:08 Başta entegredeki nesibe olmak üzere...10
Teknisyen
12 Ocak 2017, Perşembe 09:50:21 Allah yardımcımız olsun, yazı başlığı sıkıntılı bu arada..00
Cok dogru
12 Ocak 2017, Perşembe 03:45:45 Super yazmissiniz Ali Bey. TK calisanlari bilir, ozellikle yer'de hic is yapmayip maas alan o kadar kadin-erkek calisan var ki sabahtan aksama kadar dedikodu cevirip duruyorlar malum yapacak mesgul olacak isleri yok ki torpie gelmisler. Ali Bey lutfen bu konuyu vurgulamaya devam edin, sirket icinde calismadan maas alan ve bedava biletlerden yararlananlarin sayisi en az 1000-2000 kisi. Tabi zarar eder bu sirket10
üst düzey feto
11 Ocak 2017, Çarşamba 23:56:43 şirkette biz uzmanlar istediğimiz kadar yırtalım kendimizi, istediğimiz kadar fedakarlık yapalım. GMY seviyesindeki fetocular ( herkesin bildiği ama birşey yapmadığı) o koltuklarda oturduğu sürece aynı tas aynı hamam devam edecek bu iş. Sonra dolar yüzünden iyice fakirleşen uzmanın maaşını kısalım diye teklif verir bunlar. yazıklar olsun. yazıklar olsun.11
aman beee
14 Ocak 2017, Cumartesi 20:56:09 bu muhabbet gercekten bunaltti. o kadar adam kovuldu hala ayni thy de kim torpilsiz bir yere geldu sen de oralara gitsem senin icin de birsey diyeceklerdir. uzmanlarin orasini burasini yirttigi falan bunlar cok ucuz yorumlar. heryerde yatan calisan var .. hasi fetoculari attin sanki baska ocular bucular gelmeyecek gibi konusuyorsun. git almanyada hic fetocu kalmadi hatta fetocu diye havaciligin en basarili adamlarimo alakasizlari da kovdular kimlere kaldi. bu ülkede hep ocular bucular oldu olacak kaybeden calisanlar olacak00
ACIyorum
11 Ocak 2017, Çarşamba 14:30:57 Ne yoneticisi arkadaslar, hepsi ya partiyle ya da cemaatle bir yerlere gelmis bir avuc zavalli. THY de yoneticilik yapanlari kendi isiniz olsa musteri diye kapiniza koymazsiniz. Isler coluk cocugun eline birakilmis, sirket haci baba tekkesi olmus isten anlamayan bir suru adam dolmus. Tek isleri youtube, sosyal medya, dalga yan gel yat, particilik yap. Once partici ve fetoculeri temizlemek lazim. 110
kalite
11 Ocak 2017, Çarşamba 14:03:58 KALITE GUVENCE NE IS YAPAR THYDE, POSTHOLDER OLARAK KIMINKINI TUTUYORSA BT...40
Bir dost
11 Ocak 2017, Çarşamba 10:47:25 Yapılacak çok şey var.ama sen tazminatları verir istediğin herkesi çıkartıp, tasaruf yaparsan, olacağı bu. İşi bilen kalmadığı gibi eskilerin ayni maaşına yeni ve vasıfsız personel al. Ayni maaşı verince tasaruf nerede .birde vasıfsız personele aynı maaş. ingilizce veya mahalli dil yok.niye yüksek maaş (bari kabul et) ayrıca birde ,bir bilen yerine 2 hödük. Bu şirket batar kardeş.....
Valla muhasebeci tasarufu değil bunu benim çocuklar bile yapmaz.yazık!!!!!
Bunu yapan da ,yapılmasına izinde veren suçlu. Ama çözüm hazır. Kalan personelin maaşı. Enailer.20
öneri
10 Ocak 2017, Salı 21:38:12 çok fazla uzman var, memurlarla aynı işi yapan uzmanlar daha fazla maaş alıyorlar, yazık günah bu paralara, uzman kadroları revize edilmeli şirketin selameti açısından. kimse işsiz kalmasın şirket içi bu tarz tedbirlerle zor günler atlatılır inşallah.21
Bosuna maaslara son
10 Ocak 2017, Salı 21:23:12 O kadar cok bosu bosuna ofislerde takilan personel var ki.. Yani yazik gunah ya.. Hic ama hic bir ise yaramaz yuzlerce adam cikar saysaniz. Bu adamlari kendi mudurleri bilmiyor mu? Ne is yapip ne is yapmadiklarini mudurleri yoneticileri bilmiyor mu? Bilmez olur mi hic! Ama kalkip da hicbiri benim su personelim hicbir ise yaramiyor diyemez cunku adama sorarlar sen bu adama bir is vermiyormusun issiz mi birakiyorsun diye. O yuzden baslardaki mudurlerin hepsini yollayacaksin, yonetimi yenileyeceksin ki yeni gelenler altlarindaki personel ne is yapiyor, bir ise yariyor mu diye ayiklayacak. Bu isi yapmak zor mu? Degil. Calismak isteyen, birseyler basarmak isteyen insan boyle koklu bir degisime gitmeli ki bu kriz ortamindan biraz kurtulsun sirket. Su an dingonun ahiri gibi elini kolunu sallaya sallaya dolasan, sirkete sadece yemek yemeye gelen, ohh sicacik yer namazimi da kilar butun gun takilirim aksam 5 te cikarim maasim da gununde yatar mis gibi diyen binlerce adam var binlerce..10
eski chef
10 Ocak 2017, Salı 18:55:38 inşallah siz de kış ortasında açıkta kalırsınız bir gün de anlarsınız ne demek olduğunu vicdansızlar.61
Eski fsc
10 Ocak 2017, Salı 16:43:15 Umarım THY bu zor durumdan kurtulur, eski günlerdeki gbi yükselişine devam eder. Şu kış gününde biz işsz kaldık, aynı durumu kabindeki arkadaslarım yaşasın istemem. 91
Fsc'ye
11 Ocak 2017, Çarşamba 15:53:58 Kabindeki arkadaşlar neden yaşasın is yapıyorlar boş gezmiyorlar esas boş boş gezen sabahtan aksama kadar goygoy yapan hiçbir işe yaramayan sirket ofis personeliyle yurtdışı müdürleri telaslanmali21
MÜDÜRLER
10 Ocak 2017, Salı 15:58:26 THY DE ANADOLU MÜDÜRLERİ SADECE MAAŞ İÇİN VARLAR,OLAĞANÜSTÜ HALDE BİLE ADAMLAR GEZİP TOZUYORLAR.ALLAH HAK ETMEYENİN BOĞAZINDAN GEÇRİMESİN.İŞ BİLMEYEN UZMANDAN MÜDÜR OLMUŞ, SONRA DA PERSONELE YÜKLENİYORLAR.BİLAL BEY ARTIK GÖRSÜN BU İŞE YARAMAYAN YİYİCİLERİ. GENELİ İÇİN KONUŞMUYORUM AMA MAALESEF BÖYLE90
Müdür'lere
11 Ocak 2017, Çarşamba 08:33:37 Sonuna kadar haklılar, en küçük aksaklıkta hemen kaçışırlar.Aman kimse onlarla muhatap olmadan firar ederler.
1 veya 2 çıkar uçuş aksaklığında yolcularla yüzleşerek durumu göğüslemeye çalışan müdür.
Bilal beyin % 90'nını tasviye ederek yeni bir oluşum ve ekip kurması gerekiyor baştada Yurtiçi satış&pazarlama(yurtiçi) başkanından başlayarak. 30
SYN...ALİ KIDIK
10 Ocak 2017, Salı 15:11:18 Sizin yazılarınızı ve havacılıkla olan ilgili internet sayfanızı keyifle takip ediyorum ben bi vatandaş ve THY'nin bir hissedarıyım zararlar ortada açık ve net syn.ilker Ayçı'ya genel kurul vs.olduğunda da soracağım bu THY deki yabancı kaptanlar ŞİRKETE şuan için maliyetli ve yüktür adamlar tonlarca para kaldırıyor Türk'ten daha maliyetli ve daha çok kazanıyorlar başta bu adamların gönlü alınıp gönderilsin devamında müdürlükler azaltılsın şahsi fikrim bu yönde kimse işten çıkarılmasın ücretsiz izinler kaldırılsın...herkese iyi günler31
crew
11 Ocak 2017, Çarşamba 13:52:44 THY de yüksek maaş alan çalışanlar emekliliği geçmiş insanlar halen thy de bulunuyor.Bu insanların bir an önce emekli edilmeleri gerekir.20
tanım
10 Ocak 2017, Salı 08:41:06 bir havalimani en kotü nasıl yönetilir sorusunun cevabıdır dhmi60
Çava reş
10 Ocak 2017, Salı 03:18:00 Çoğu eskiler çalışırken dinden imandan allahtan haberi Yok işten çıkınca allah aşkı mı başladı kendi ülkesinde kendi ülkesinin bekasını düşünmeyen bu kadar ahmak insan topluluğu nerde var başka 13
müdürcükler
10 Ocak 2017, Salı 02:22:29 Müdürlerin sayısı azalsin.tasarruf peşinden gelecektir zaten..bu kadar kesin ve netttttt...61
HELAL
10 Ocak 2017, Salı 02:05:12 TAMAMEN MUTABIK mamafih YABANCI pilotlar da Yollanmalı. 20
Mr. Robot
10 Ocak 2017, Salı 02:02:10 Zaten tisi 3 yılda bire bağlayarak bir gol attınız, şimdi de diyorsunuz zam yok, zammı verin maaştan gerekirse 300 tl de kesinti yapın, biz çalışanlar olarak tabi ki şirketimizin arkasındayız ama zammı verin hak başka hukuk başka, şu anki durum başka40
Ali beye soru
10 Ocak 2017, Salı 01:53:05 Sayın Ali Kıdık. Sıradan bir okur olarak size açık ve anlaşılır bir soru soracağım. Umud ederim ki bu yorum sizin cevabınızla yayınlanır. Zira Ahmedin Memedin yorumu lazım değil. Soru şu; yazının başında bütün bu kar kış sorunlarını allaha bağlamış ve ilginç bir giriş yapmışsınız. Yazının gelişme ve sonuç bölümlerinde bazı tespitler yapıp eleştiride bulunuyorsunuz ki ters giden işler düzelsin. Peki bu terslikler de Allahtan değil mi? Olamaz mı? Her derdi allah veriyorsa bu dertler çekilecek. Neden kafa yoruyorsunuz bu işlere? Becereksiz yöneticiler de Allahın bir luftu bence. Böyle kabul edelim. Olmaz mı?40
ÇuvalcıGeldi
10 Ocak 2017, Salı 01:17:19 Şimdi sevgili THY ben vardiya başlar başlamaz soğukla tanışıyor ve işin sonunda ağıran sırtımı dinlendirmek amaçlı sandalyeye yaslayacakken hadi şu uçağıda karşılayalım diyen bir birimde çalışan bir adamsam bana - ya zarar ediyoruz da acaba size zam yapmasak olurmu demek pardon ekmeğine kan doğrayacam da nekadar doğrayımla aynı soru olur bu mantıksız ! (Vicdanı düşünce gözetilmemiştir)
burada samimi olunacaksa yazar abimizin dediği üzere şirket içerisinde bizden almasınlar diye malzeme sümenaltı eden ekip başları ve çalışanları minimize edilecek yani işten kaytarma ve iş dağıtım dengesizliği ortadan kaldırılacak gerekirse gerektiği yerde adam eksiltilecek bilgisayar başı işler ehline teslim edilecek sipariş gelirse yaparım gelmezse ekrana bakarım devrini kapatabilecek düşünceler derhal devreye sokulmalı ki birdaha bu sorularla karşımıza gelinmesin
Vcdanen bir cvp gerkirse Elbette ki buyrun alın maaşımdnda alın Ama sürekli üretim ypar gbi ortaya çıkartlan Müdürlüklerden çuvalla alcksan30
İsimsiz
09 Ocak 2017, Pazartesi 23:17:39 Zam istemiyoruz sirket zor durumda herkes elini taşın altina koyacak 2 sene zam vermesinler şirketin durumu duzeldiginde sirkette bu çalışanlarını unutmaz elindekini alma çalışanların vermediğini al yani zami verme ama onlarda şu genelge yi kaldirsinlar hem zam almayip 2018 te genelgeden. Maaşı düşürürsen bu iste olmaz bu çalışanlar sirket icin zam istemiyorsa sirkette bu çalışanlar icin genelgeyi kaldırsın bence06
Torpilli gereksizleri eleyin maaşlara dokunmayın
09 Ocak 2017, Pazartesi 22:59:32 THY sırtındaki yüklerden kurtulsa, bir iş yapmadan, şirkete katkısı olmadan, bir de mesai bitmeden aşağıda turnikelerde sıraya girenleri, şirketini düşünmeyip sadece kendi cebini düşünen, dışarıda hiç bir iş bulamayacak boş tenekeleri torpiline bakmadan hakkaniyetle elese zaten kimsenin maaşına dokunmaya gerek kalmayacak. Hatta kalanların da şartları iyileşecektir.30
Tk tknsyen
09 Ocak 2017, Pazartesi 21:50:15 Kendini bilmezin biri ; " Kar hic dinmesin beter olsunlar" yazmıs. Merak ediyorum bi insan bu kadar asagilik olabilir mi diye?... Biz ailemizi gecimimizi buradan sagliyoruz nasil boyle beddua edebiliyosun. Hayret yahu. Allah sirketimize zeval vermesin. Bol kazançla sikintilari atlatiriz insaAllah23
chef
10 Ocak 2017, Salı 15:29:41 Haklısın. şirkette batma olsa önce senin gibi garibanları çıkarırlar. Bütün gün ofiste oturup yayanlara bişey olmaz 15 bin maş alıp dururlar.61
mud
09 Ocak 2017, Pazartesi 20:55:32 Thy oldukca sıskın orta kademelı yonetıcı var ,her gun baskan, mud ıhdas edılmezkı be kardesım ,kar etmek ıcın once ıcınden baslayacaksın ,once kadroları feto lar yagmaladı ,onlar gıttı ,sımdı kartallılar doldurdu ,degısen bır olmadı ,thy da mud ve baskan kadroları fazla burdan baslanmalı.30
Ofis Fareleri
09 Ocak 2017, Pazartesi 20:03:36 Ali Bey sozde ofislerde calisiyor gibi gorunen 80 kaptan ve 150 civarinda kabin amiri var. Bunlarin haftada bir gun ofiste calismasi gerekirken neredeyse hergun ofisteler. Bu adamlari dogru durust ucarken gormuyoruz hic. Bu adamlar ucusa dondurulse yilda 70 milyon TL karimiz olacak. Yakinda burada Ucus Emniyettekerden basliyarsk isimlerini verecegim.60
Yayınlayınız ltf
12 Ocak 2017, Perşembe 18:26:58 İsim veriyoruz neden yatınlamıyorsunuz. Uçuş eğitimde adam 10 yıldır ek görevde paslandı uçmamaktan isim yazmasamda herkes anlar zaten10
Chef
09 Ocak 2017, Pazartesi 18:55:48 Bütün şeflerin ahı tutuyor beter olsunlar hiç dinmesin kar1216
Aynen
09 Ocak 2017, Pazartesi 21:01:15 Kaldık kışın ortasında işsiz60
thy personel
09 Ocak 2017, Pazartesi 21:18:49 siz kuyuya düştünüz yanınızda kimi götüreyim diye mi düşünüyorsunuz ? Ekmeğini kazanan garibanın ne günahı var bencil adamlar sizi , gidin lahmacuncu şefi olun yalla07
SENDEN
09 Ocak 2017, Pazartesi 21:32:25 ÖNCEKİLERİN "AH"LARI VAR. SEN SIRANI BEKLE FSC. ALMA MAZLUMUN AHINI ÇIKAR AHESTE AHESTE.50
Chef'e
09 Ocak 2017, Pazartesi 23:06:56 Kardeşim senin şirketin ile olan anlaşması bitiyor benşm şirketimin.Biz müşteriydik artık değiliz.Ne beddua ediyorsun akılsızından bayrak taşıyıcı şirket bu02
Fesece
09 Ocak 2017, Pazartesi 23:14:33 Arkadaşım gene de öyle düşünme lütfen. Ama umarım adalet bu dünyada tecelli eder sorumlular için. 21
gerçek değil
10 Ocak 2017, Salı 12:53:37 bu gibi yorumlarınız yüzünden herkes chef lere iyi oldu diyor bende cok üzülmüştüm ama iyi olmuş hatta beter olun 14
Fsc
14 Ocak 2017, Cumartesi 11:11:04 Kardeşim haklısın ahımız tutuyor her fırsatta ilk önce şefleri çıkarın diye haykırıyorlardı kendilerine dönünce Aslan kesildiler 300 tl için ama bu kar kışta işsiz kalmak neymiş öğrensinle.İki lafı bir araya getiremeyen sadece oje sürüp dudak şişirtmeyi hayat görüşü sayanları atsınlar tabi beter olsunlar.Ağızlarında ÇOK ÜZÜLDÜK ÇOK ÜZÜLDÜK lafı ulan üzüldünüzde ne yaptınız kabin ürüne bi gün yazdınızmı hadi onu bırakın AMİR VE PURSERLAR iki dakika e form a girip değerlendirdinizmi?ER seferlerinden kaldırıldığımızda kaçınız o servisi yetiştirmeyip yetişmedi yazdınız.Gidersiniz MUSTAFA denen şahıstan İngilizce soruları alıp ezberleyip girersiniz Sonra İngilizce bile konuşamayıp yolcuya ebeleyip şeflere bok atarsınız.O beğenmediğiniz şeflerin hepsi üniversite mezunu ve anadilleri gibi İngilizce konuşurlar.Sizlerden 10 gömlek üst olduğumuz için kıskanıyordunuz.Lise mezunu hostesleri atsınlar.BİZ İŞTEN ÇIKARILDIK OTELLERE GEMİLERE SEKTÖRÜMÜZE DÖNDÜK SİZ ÇIKARILINCA NAPICAKSINIZ O ZAMANDA BEN Q YUM DİYE GEZİNİRSİNİZ ORTALIKDA SHELLACK OJELİ TIRNAKLARINIZLA ...10
DHMİ'nin hiç mi duçu yok
09 Ocak 2017, Pazartesi 17:54:24 Ali bey, 21.yüzyılın teknolojisi ile 3 pist, 3 taksi yolunu açık tutamıyorsan ve bunun adına "Allah'tan gelen doğal afet kardeşim napalım" diyorsanız vahh halimize vahhh!! 144
sivas
09 Ocak 2017, Pazartesi 22:03:43 gardas sen bı cık kapının onunu süpür kar yağdıgında arkanı döndüğünde süpürdüğün yeri bir gör öyle konuş , Bu kurum hepimizin oh olsun demek ihanettir.05
Mahmut
09 Ocak 2017, Pazartesi 16:58:15 Alman psikologlar gitsin, Türk psikologlar gelsin. THY Almanların değildir. THY Bizimdir. 54
Yerhizmetleri emekçisi
09 Ocak 2017, Pazartesi 17:46:15 THY HIZMET EDEN YER HIZMETLERI PERSONELININ HAKKINIDA GORMEMEZLIKTEN GELMEYELIM LUTFEN ELINDE KAHFEYLE MASA BASINDA OTURAN INTERNETTEN SÖRF YAPIP SOSYAL AĞLAR ÜZERINDE GEZINIPTE HAKSIZ YERE KAZANC SAGLAYAN KİŞİLER SIZ BUNLARI YAPARKEN BIZ 16 SAAT SOĞUK VE KARLI HAVADA MÜCADELE EDERKEN SİZİN VICDANINIZ NASIL RAHAT EDIYO ÜSTELİK ENDUSUK MAASA SAHIBIZ YANI BIZI KACINCI SINIF INSAN GORUYOSUNUZ BU DUNYANIN BIRDE AHIRETI VAR HAKKIMI YIYENE HARAM OLSUN75
Isimsiz
10 Ocak 2017, Salı 10:26:39 Almanlarin, sen fark etmemissin :)00
ruslan
09 Ocak 2017, Pazartesi 16:26:04 bari bi de sen vurma Ali Kıdik14
Hak yenmesin.
09 Ocak 2017, Pazartesi 16:03:32 Pek çok şirket çalışanı fedakarlık yapmaya hazır ancak dediğiniz gibi şirket içinde verimsizlim. Genel müdürlük binalarına mesai bitinden yarım saat önce gidin insanlar bu karışık ortamda bile hiç utanmadan turnike önünde mesai bitmesini bekliyor.102
Balon başkan
12 Ocak 2017, Perşembe 18:31:54 Ya koskoca uçuş eğitim Başkanı toplantı odasında yüksek sesli müzik konfeti ve balonlarla sekreterinin hazırladığı doğumgünü partisinde eğleniyor. Kimin umrunda şirket. Zannedersin 10 yaşında. ordan geçen yabancı pilot da diyor ki Yunanlılardan farkınız yok. 20
Zam olsun ve para kesilsin
09 Ocak 2017, Pazartesi 15:45:53 Şahsen ben şöyle düşünüyorum, maaş zammı neyse o yapılsın ve insanların maaşından zam miktarı kadar kesinti yapılsın ki sonraki seneleri etkilemesin. Örneğin 1000TL maaş alıyorsunuz ve zam oranı %10 olsun. Diyorum ki maaş 1100TL yapılsın ve maaştan 100TL kesinti yapılsın, sanki zam olmamış gibi olur ama bu sadece bu seneyi etkiler, seneye yine %10 zam geldiğinde maaş 1210TL olur. Ama bu sene zam olmasın dediğinizde o zaman işin boyutu değişiyor, seneye 1210TL alacağımıza 1100TL almış olacağız, yani hem bu sene hem seneye, hem sonraki senelerde kesinti yapılıyor gibi olacak. Sendikanın yapması gereken anlaşma budur bence. İkramiye, overtime, pazar vs diğer kazanılmış haklar da kesinlikle korunmalı. Bu haklar verildiğinde bir daha geri alınamaz ve bu sendikayı da bir daha kimse seçmez !!!101
Olmuyor Böyle...
09 Ocak 2017, Pazartesi 15:33:55 Ali bey bu her sene yaşanan olağan bir durum yapacak birşey yok doğaya karşı koyamıyoruz nihayetinde. Herkes halinden memnun ve şirketinin yanında sen hala milleti kışkırtmaya çalışıyorsun ama merak etme THY çalışanları şirketlerini senden fazla düşünür, sana gerek yok... Bilal beyden sonra bir huzur ortamının yavaş yavaş zuhur etmeye başladığı doğrudur, zamanla daha da iyiye gidecektir. Lütfen gereksiz yazılardan kaçınalım Ali bey. Ayrıca pimi çekilmiş bomba falan yok, her şirket gibi THY de zor zamanlardan geçiyor ve hangi yönetici olursa olsun bu durumu yaşayacaktı, Bilal bey, Ahmet bey, Hasan bey olması birşey değiştirmiyor. THY bu milletin ortak değeridir. Son zamanlarda yazılarınızı çeşitlendirseniz iyi olur, Zira THY olmasa hiçbir fikir yok. Mesela havayollarının bu drumda neler yapmaları gerektiğyle ilgili tavsiyeleriniz olursa dinleyelim, aksi takdirde çalışanların vakıf olduğu olayları 1 hafta sonra kaleme almanın bi esprisi yok.. Umarım yayınlanır (Demokrasi varya;)77
Vah Emekçiye!
09 Ocak 2017, Pazartesi 15:05:05 Öncelikle, çalışandan yana olmak zaten kuruluş gayesi emekçinin hakkını ve hukukunu savunmak olan sendikanın asli görevidir ve bu zamana göre demode olacak bir misyon değildir. Ayrıca her sene bu emekçilerin alın teriyle kazanılan kar, saçma sapan sponsorluklara, reklamlara, üst yönetimin lüksüne ve her sene Ocak ayında Antalya Rixos'u komple kapatıp yüzlerce yöneticiyi her şey dahil ağırlamaya ve akabinde bir kaç maaş prim dağıtmaya harcanırken Sendika dahil kimsenin sesi çıkmıyordu. Asıl yöneticilik kriz zamanında belli olur. Durgun denizde herkes dümen tutar. Şimdi işler kötü gidince hemen işçinin ekmeğiyle ve kazanılmış haklarıyla oyna! Ne güzel memleket! Fedakarlık yapmak zaten maaşı her sene eriyen alt kadrolara değil, şirketin ve emekçinin kaymağını yiyen üst yönetime ve sendikaya düşer. Kriz geçene kadar sendika aidatlardan, üst yönetim de ikramiye, lüks araç, gereksiz yurtdışı seyahat vs. vazgeçsinler de bizler de alkışlayalım. Yoksa bu da filler tepişir çimenler ezilire döner82
Zam mam istemiyoruz
09 Ocak 2017, Pazartesi 14:24:30 Nokta119
vay be
09 Ocak 2017, Pazartesi 18:32:40 sanki istedigin de verdiler de...71
Şakacıheralde
10 Ocak 2017, Salı 01:22:19 hangi bilgisayarda oturuyosun kardeşim söylede yarım saat sınırsız açalım sana..20
Yanlış
09 Ocak 2017, Pazartesi 13:55:52 Bence THY acınacak bir şirket değil, lider de vizyon
Sunmak durumunda. Hiçkimse çare bulamazken o bulmalı, bu onun sorumluluğunda, hissedarlar ve çalışanlar bunu bekler. Haklı olarak.30
thy akademi mezunu
09 Ocak 2017, Pazartesi 13:48:56 Kac yildir egitim masrafi oduyoruz ona ragmen borcumuz hala artiyor.
Durum o kadar kotu ki 3 yildir borc odeyen birinin bile simdiki borcu ilk odemeye basladiginda daha fazla.
Soyle dusunun: Bir yere 100 tl borcunuz var, 30 tlden fazla odeme yapmaniza ragmen mevcut borcunuz 120 tl den fazla. Ve bu borc artmaya devam ediyor. Bunun ustune maaslara da zam yapilmayacagi soyleniyor.
Sirket sikisinca toplu is sozlesmesini yok sayip bu yil zam olmasin, sirketinize sahip cikin isteginde bulunuyor ama konu euro kuru olunca sozlesmede boyle yaziyor imza atmasaydiniz oluyor.
114
..
09 Ocak 2017, Pazartesi 17:02:34 3 sene sonra euro 8 lira olursa napıcaz acaba? Ki bu tempoyla olmaz olmaz. Maaşın üstüne para vermemiz gerekebilir :)
Ayrıca bu kur konusu ilk günlerde, şirketin durumu iyiyken de dillendirildi. Ama kulak arkası edildi. Hadi bugün işler kötü diyelim, işler iyiyken de umursayan olmadı ki. 42
cb açıklaması
09 Ocak 2017, Pazartesi 17:58:56 cb açıklama yaptı herkes tlye döndü sizin borçlar neden hala euro??40
kaptann
10 Ocak 2017, Salı 10:25:58 Bence Reise şikayet edin..alsın ifadelerini. Hala TL geçmemişler...!!20
Sacmalama
10 Ocak 2017, Salı 14:40:41 Sacma sapan konusma ayda 9bin tl aliyorsun cebine kaliyor. Burda insanalr 1300 TL ye hayat mucadelesi veriyor. Boye olacagi belliydi31
...
09 Ocak 2017, Pazartesi 12:49:42 o bahsettiğiniz fazlalık personel torpilli ekipten olduğu için onlara kimse dokunamaz. şirketin gücü anca uçucuya yeter. sendika zaten şirketin alt birimi olduğu için kimsenin bir beklentisi kalmadı. havadan sendika işte naparsın. neyse çok ağladım siz alışveriş sitelerinde gezmeye devam edin bende alana gideyim.41
Haberbaslığı
09 Ocak 2017, Pazartesi 12:46:22 Allah Vuruyor da ne demek arkadaşlar, başlığı hiç doğru bulmadım.
gereğinin yapılmasını arzrica ederim.40
Vanlı
09 Ocak 2017, Pazartesi 12:30:06 Baştan sona okudum bildiğimiz şeylerden başka birşey yok Sayın AliBey yöneticeler çözüm bulamazken sizde bu işin uzmanı olmanıza rağmen hala faydalı çözümler sunamıyorsunuz bana kalırsa sizde bunların ne hali varsa görsünler diorsunuz gibi me geliyor söyleyeceğiniz cok sey var ama söylemiyorsunuz bence . Saygılar 40
TR
09 Ocak 2017, Pazartesi 12:01:30 ALi bey,dediğiniz kesinlikle doğru ama o bir kişinin çalışacağı yere gelen 5 kişiyi istese de şutlayamaz.Niye mi çünkü o gelenler çok yukarıdan torpilli,onları şutlayacak adam kendi şutlanır da ondan.O yüzden onlara dokunamazlar.41
Çiftlik THY
09 Ocak 2017, Pazartesi 11:51:54 fetöcü ve akp yuvası olmuş her kadrosu. yalan sa yalan deyin... 91
Tek suçlu?
09 Ocak 2017, Pazartesi 11:47:10 Bence en büyük eksik gerçekten tam bir birlik olunamıyor.İyi bir şeye karşı,tepki göstermek için ya da fazlası.THY'den kaç yıldır bu damacana müdürleri var bilenler biliyor peki bunun için kim nasıl tepki koydu?Yer bulundukça suç personele atıldı,sendikaya atıldı,pilota TGS'ye ama hiç Şirket'e karşı gelip sorgulanmadı.Her zaman maaşlarda zam olmayınca ya atılmalarda grev yaptınız peki hiç müdürlere,torpille gelenlere karşı tepki gösterdiniz mi?Bunlara ses çıkardınız mı?Herkes biliyordu ama kimse tepki göstermedi.Başımıza gelenlerin hepsi kendi ellerimizle yaptıklarımız.Herkes yüksek maaşa yatar mı yatmaz mı durumuna bakar oldu.Kimse bu şirket bayrak taşıyıcı ya da hakikaten demokratik mi çalışıyoruz diyen olmadı.Bu tip ekonomik burhanlar havacılıkta her zaman olabilir ama inanın iyi bir ekonomik taban kurmuş şirketlere işlemez,kendimizi kandırmayalım.Sözleri üzerine alınan alınsın ama tek hatalının THY olduğunu düşünmüyorum.Herkesin bilip de tepki göstermemesi sonucu biz de hatalıyız..40
TALİHSİZ
09 Ocak 2017, Pazartesi 11:42:32 Karla mücadele ve sefer iptallerinde THY nin en büyük talihsizliği THY nin hızına ve kalitesine ayak uyduramayan,işten anlamayan, tek derdi para ve tazminat olan iş bilmezlerin yönettiği DHMİ gibi bir kurumun işlettiği havalimanlarına operasyon yapması.Yav kardeşim 3gün 5 gün yığ bütün araç gereç personeli sende yönetici olarak geç başlarına çalıştır.Tatlı dilden anlamayanı yurdumun güzide köşesi Kars a katıksız gönder nede olsa çoğu Kars lı bak bakalım nasıl çalışıyorlar.Anlamak mümkün değil kar küreme araçları nasıl donar.Dik başına bu araçları donduran aymazları bırak onlarda donsun.Böyle sorumsuzluk aymazlık ancak bizde olur.31
uçuş ve mesai limitleri
09 Ocak 2017, Pazartesi 11:37:36 sendikadan uçucular hiçbir zaman para beklentisine girmemiştir. şu uçuş mesai limitlerine sahip çıksaydı yeter. onuda beceremediler şimdi planlama bırak tebliğ kurallarını birgünde 2 uçuş veriyor 42
A
09 Ocak 2017, Pazartesi 11:35:42 BU KADAR YİYİCİ, HİC BİR HAVACİLİKTAN ANLAMAYAN YONETİCİ VARKEN. NE BEKLİYORSUNUZ.
LUFTHANSA DA YADA BASKA HAVAYOLUNDA BUTUR OLAYLAR OLMUYORMU.
THY GAZEL YAPRAGİMİ. HER RUZGARDA SAVRULUYOR.
LH DA HERSENE GREV OLUR BİNLERCE SEFER İPTAL OLUR AMA HER SENE KAR ACİKLAR.
MESELE HAVA VS DEGİL.
MESELE YONETMEK.
Bİ İMTİHAN YAPSİNLAR YONETİCİLERDEN HAVACİLİKLA İLGİLİ.
GECEMEYENİ ATSİNLAR. KAC KİSİ KALİR ACABA.
MAKAM ARACLARİ VALİNİN ALMAFİGİ MAASLAR, SİNİRSİZ YURT DİSİ KEYFİ GEZİLER VS.
DURUSTSEK BUNLARA BAKALİM.91
A
09 Ocak 2017, Pazartesi 18:47:48 Tespit mükemmel, yönetim çok huzurlu olur tabii,eş dost akraba hepsi ,örneğin bir teknik çalışanı olarak,teknikte bu kadar işbilmez,cahil,beceriksiz,asosyal ve havacılıkla ilgisi olmayan torpilli yönetici takımı ve başlarında da suya sabuna dokunmayan yakında şirkette 100 yılını kutlayacak protokol subayı HS varken ne beklenirki, THY AO da aynısı , yazık güzel şirketimize,yazık güzel ülkemize,have a nice flight !!!60
acı ama gerçek
09 Ocak 2017, Pazartesi 11:28:02 Yüce Allah, haksızlığın,adaletsizliğin,hırsızlığın,yolsuzluğun,arsızlığın,kul'a kulluğun bu kadar çok olduğu ve kul hakkının utanılmadan,rezilce yendiği bir ülkeye ve topluma huzur,bereket,mutluluk,refah vermez vermiyor da ama hala akıllanmıyoruz maalesef !90
DHMİ nin hiç mi suçu yok??
09 Ocak 2017, Pazartesi 11:25:50 Ali bey, 21. Yüzyılın teknolojisi ile 3 tane pist 3 tane taksi yolunu açık tutamıyorsan ve bunun adına "Allah'tan gelen doğal afet kardeşim yapcak bişey yok" diyorsan, vah halimize vah!!! 10
???
09 Ocak 2017, Pazartesi 11:23:03 EKŞİ Bey için tek söz : eden bulur 21
tk
09 Ocak 2017, Pazartesi 11:00:41 sence ne diyecek ali kıdıkk? mecbur kabul edicek. yoksa kış ortasında çoğu insan işsiz kalıcak. kapının önüne konacak. sen elin cebinde raaad raaad gezip tozarsın. tuzun kuru. hatta bu yorumum bile işine gelmez yayınlamazsın. son zamanlarda koyu bir yandaşlık seziyoruz sende.20
Aa
09 Ocak 2017, Pazartesi 10:52:38 Kar kis her sene olan sey, bunu bile bile ayni yere daha buyuk havaalani yapmak ne kadar akilci tartisilir...gel antalya'ya aktarma ussunu burasi yap, ne rotar olur ne de iptal...30
bb
10 Ocak 2017, Salı 11:52:08 17 milyonluk bir metropole havalanı yapmayı bırakıp antalyaya yapmak evet haklısın
00
Sendika Aidatı
09 Ocak 2017, Pazartesi 10:44:48 Biz personel olarak fedakarlık yapmaya hazırız.
bu sene zam yapılmamasının yanında HAVA İŞ SENDİKAMIZIN EN AZ BİR AİDATI ŞİRKETE VERMESİNİ BEKLİYORUZ.
Sayın Başkan bu konuda bir an evvel adım atmalı.
72
ekmek yiyiyoruz
09 Ocak 2017, Pazartesi 10:39:57 THY bizim ekmek kapımız hepimiz hali görüyoruz bence burda da artık topu sendikaya atmak haksızlık olur zaten şirket bi mail atsa ve anket oylaması gönderse eminim herkes çıkarılmak yerine zamsız çalışmayı yeğler ki şirketimiz zamanında bu zam farkını da bir kerede yatırmıştı (tis belli olmadığından dolayı), belki yine öyle bir uygulamaya gidilir. Bu durumda zam beklemek biraz vicdansızlıktır. Birde ücretsiz izin var yine bir üst kıdemde olan bir memurumuzdan kıdem düşürmeyeceğiz deseler ben izne çıkarım gibi bir söz işitmişliğim vardır belki bu yolda denenebilir. 24
şamil
10 Ocak 2017, Salı 17:25:55 tabi ki sen muhtemelen lise mezunu, bir baltaya sap olamamış ama teşkilat torpili ile bir yerlere uzman olmuş..çay-kahve mesai dolduran birisisin...sana zam yapmak şöyle dursun..senin çalışman zarar...30
zor
09 Ocak 2017, Pazartesi 10:39:42 thy nin işi zor birde sn ekşi dahil bu yükü kaldırabilecek vizyonu yok bence!50
Northremembers
09 Ocak 2017, Pazartesi 10:39:32 Bu durumda zam diye diretenler olmaz herhalde. Bu durumlarda bile kabinde çok yolcu olduğunda şikayetçi olan birsürü kişi var. Bence öylelerinden başlamalılar ve de ofisteki gereksizliklerden. Bu dönemde elini taşın altına koyamayacaklar bu şirkete faydalı olmazlar sadece kendi çıkarları için çalışıyorlardır20
Calisan
09 Ocak 2017, Pazartesi 10:36:49 Kaleminize sağlık güzel bir yazı olmuş Thy önce çalışmayıp maaş alanları temizlerse her şey yoluna girer.52
Kar
09 Ocak 2017, Pazartesi 10:31:15 Alt yapısız büyüyor dediğimizde bizi tü kaka ilan ettiniz. Alın büyüyün şimdi. Kar yağmış altı üstü "doğa olayı olunca bir şey diyemiyorum" diyorsunuz. Cehalet bu. Kar sadece istanbula yağar zaten. Thy devlet ile birlikte batacak ve biz bilgililer yine biz demiştik diyeceğiz. Ayaklar baş olunca çaresi yoktur .14
sucu baska yerlere atmayalim
09 Ocak 2017, Pazartesi 10:28:15 bence hic fark yok cunku hepsi ayni siyasi görüsün yöneticileri. siyasi rüzgar neyi söylüyorsa bunlar yapacak oyuzden siz de dogal bir sirketmis gibi tavsiyelerde bulunmaniz cok yersiz. gereksiz müdürlüklerin kadrolasma icin aciligini biliyoruz avrupada is yapanlar kovulup bakkal sahipleri kaldi. yabancilarin karsisina gecip iki kelime proje üretemezler. allaha da suc atmayin kul hazirliksiz ve organize degilse ceker...21
Yeniden değerlendir bence
09 Ocak 2017, Pazartesi 10:19:11 Allah yöneticilere sabır versin. İşleri çok ama çok zor.Bir yazımda THY’nin genel müdürü Bilal Ekşi için “Pimi çekilmiş bombayı kucağında buldu” demiştim. Gerçekten de bir genel müdür bu kadar talihsizliğin üzerine ne yapabilir düşünmeden edemiyorum. Ali bey kimse zorla yönetici olmaz olmuyor. Yönetici alt kadrodan yetişir kademe kademe gelir. THY kaç yöneticinin 10-20 sene yönetici tecrübesi var. Dışarıda yaptıkları görevle bu şirketlerdeki görev çok farklı. Daha önce shgm de lisans alabilmek için terör estirmek varken şimdi karşında para ödüyen yolcu var. Farklı konular farklı görevler. Kimseyi zorla yönetice yapmazlar, gönül işidir. İyisine kötüsüne katlanırsın. Kimse kimseye acımasın kendi kadronu kurarsan yanlış bilgi akışı ile karar verirsen herşeyi bilirim diye egona yenilirsen sonuç şirket batırmak olur. Ben şirketime acırım. Allah ilk önce vatanıma sonra şirketime zarar verdirmesin ben şirket çalışanlarına acırım.20
Chef
09 Ocak 2017, Pazartesi 09:37:01 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir.00
Omer
09 Ocak 2017, Pazartesi 09:10:15 Ali Bey oyle bir anlatmisiniz ki sanki Turkiye'ye ilk defa kar yagiyor. Bir isletmenin uzun donemli planlari olur, o planlar icinde krizler de hesap edilir, ucus iptalleri de. Kucuk Emrah gibi her seye aglar yonetici tipi gelisti Turkiye'de. THY hormonlu bir sekilde buyudu ve bildirki hurmalar simdiki yoneticileri tirmaliyor. 30
Milli Vatandaş
09 Ocak 2017, Pazartesi 08:59:40 Öncelikle şunu belirtmek isterim ki bu habere böyle bir başlık atmak hem çok büyük günah hemde mevcut şirketimize ayıp etmiş oldunuz. Mevcut şartlar iklimden dolayı hava şartı ve kış ayı kar yağar. Allah kimseye vurmaz. Belki bunu demek istememişsiniz ama bu tabiri kullanmak bir müslümana da yakışmaz. İnne meal usri yusra. Fe inne meal usri yüsra(İnşirah süresi ayet 5-6) . Elbette zorluğun yanında bir kolaylık vardır.
Gerçekten, zorlukla beraber bir kolaylık daha vardır. Biz çalışanalr olarak elimizden gelen fedakarlığı yapmaya hazırız. Üklemizin dünyadaki bayrak taşıyıcısı bu güzide şirketimiz Allahın izniyle daha güzel günlere kavuşacaktır. Sabır gerek bazı umutlara ulaşmak için. İnşaallah herşey daha güzel olacaktır. selam ve saygılarımla.
11
Birisi
09 Ocak 2017, Pazartesi 08:55:58 Bizim gibi gelişmekte olan ülkelerde (bir zamanlar bir yazar enayileşmekte olan ülkeler demişti) akademisyenler; kurumlarında doğru dürüst ödenek olmadığından labaratuarlarda veya sosyal ortamlarda doğru dürüst çalışma yapamazlar. Onlar da imkanları iyi olan herhangi bir kuruma veya devletin etkili yerlerine geldiklerinde; THY'de Temel KOTİL , ülkede de Ahmet DAVUTOĞLU vb. örneklerinde olduğu gibi bütün yapmak isteyip de yapamayıp kağıda döktükleri veya dökemeyip zihinlerinin bir köşesinde tuttukları stratejik derinliklerini hayata geçirmeye çalışırlar. Sonuç mu; ortada , öyle derste anlatıldığı gibi "Hayat /tabiat boşluk kabul etmaz." doğrudur, mutlaka dolar ama gepsini sana doldurtmazlar.11
Canıtın
09 Ocak 2017, Pazartesi 04:40:32 Zam önemli değil
Sonuçta aynı çatı altında ekmek yiyoruz şirketimiz zordaysa el birliği ile destek olmak boynumuzun borcu bence
Zam elbet olur ama varsın bu sene olmasın ben razıyım kimse ekmeksiz işsiz kalmasın
Benim şahsi görüşüm böyle ve eminim ki çoğunlukta böyle düşünüyor
Yalaka diyenler olabilir birşey demiyorum bilanço ortada
Zamanında adamlar çatır çatır paraları milli piyango idaresi gibi yatırdılar şimdi sıra bizde destek olalım şirkete
Zaten düşmanımız çok kimseleri sevindirmeyelim
23
Neden acaba
09 Ocak 2017, Pazartesi 03:49:28 3seneki yöneticiler 1milyar usd kar açıklarken şimdikiler 3milyar usd zarar açıklayacaklar..THY vakıf değil beyler..Bu kadar acık makas varsa artık dikiş tutmaz bu işler.Adam gibi işin ehli olanı alın yada olanı yollamayın.Gün geldiğinde bu zararlar size sorulur parti kanalı işe alıma son verin amac dedikodunun önünü kesmek o birkac vasıfsızlarla işten atılması değil onların sebep olduğu markaya yakıstırılmaması.Bu dedikodular son bulmadan zarar yazılacak 10
Tk candır
09 Ocak 2017, Pazartesi 03:09:49 Her türlü fedakarlık için biz kabin ekipleri hazırız...şirketimizin arkasındayız14
Martian
09 Ocak 2017, Pazartesi 00:41:13 Amacım THY'yi kötülemek değil, husumetimiz kişilerle. Daha geçen hafta ben ve 200'den fazla uçan şef arkadaşım işten çıkartıldık.Hemde bir gecede sorgusuz sualsiz, sadece ve sadece THY yöneticileri yüzünden! O kadar insanın ahı varki üstlerinde, öyle bir kış gününde yerlerinden olacaklar hepside yakındır! Olan malesef THY'ye oluyor, malesef..Yazacak çok şey varda, siz yazmışsınız zaten, "Kulu da vuruyor, Allah'ta diye." ILAHİ ADALET IŞTE!30
Han
09 Ocak 2017, Pazartesi 00:36:15 Yağışlar THY'yi vurdu ama ülkemizin suya ihtiyacı var. Sonbahar çok kurak geçmişti biraz olsun rahatladık şu yağışta. Allah korusun kuraklık çok kötü bir afet. Uçuş zararının selin, karın, buzun telafisi olur ama kuraklık çok kötü bir afet.
Düşük maaş alan fakirlik sınırnda geliri olan personeli bilmem ama 8000 10000 lira maaş alanlar, pilotlar zam istemesin bir zahmet. Şirketin iyiliğini düşünmek uzun vadede çalışanların da yararına olacaktır. Ama herkes bencilce düşünürse ve Allah korusun şirket daha fazla zarar ederse küçülmeye gidecektir. Bu da ne demek? İşten çıkarmak demek. Sonra batsın THY kahrolsun THY diye yorum yazıyorlar. Bencillik yapılacak maaşım da maaşım diye tutturulacak zaman değil. Ahmak hem kendini batırıyor hem şirketi batırıyor sonra bir de şirkete sövüyor. Ben ölümü gösterip sıtmaya razı falan etmiyorum bu apaçık bir iktisadi gerçek. Yorumlar THY'ye beddua okuyanlardan geçilmiyor. Bu köle ruhlu ahmaklar milli bir firma ile yabancı bir firmada çalışmak arasında fark görmüyor maaşıma bakarım diyor. Ahmakça bir hainlik. THY senden de Bilal Ekşi'den de hatta Erdoğan'dan da önemlidir. Darbe gecesi Erdoğan'ı Türk havacılığı taşımıştır Emirates değil. Yarın başka bir cumhurbaşkanına devlet büyüğüne ya da ülkeye karşı bir durumda yine imdada milli havacılarımız yetişecektir. Almanya'dan ABD'den medet umanlar tabi beddua eder THY'ye. Bir defa THY'yi sevmeyen, düşünmeyen insan THY'de çalışmasın. Torpilli torpilsiz farketmez. İş yapmadan THY'den maaş almak demek bu ülkeden çalmak demektir.24
Torpilli
10 Ocak 2017, Salı 19:08:19 Torpilli torpilsiz farketmez ne demek. THY AKP VE FETO CU OLMADAN GIREMEZSIN. 20
Thy
09 Ocak 2017, Pazartesi 00:31:24 Haksız yere işten attıkları personellerin ahı tuttu 20
Nedir bu aşk
09 Ocak 2017, Pazartesi 00:22:01 Nedir bu bilal ekşi sevgisi shgm nin başındayken tüm havacılık personeline neler çektirdi hele teknisyenler için hiç bir adım atmadı.21
Alınan ahlar
09 Ocak 2017, Pazartesi 00:12:10 O kadar mazlumu işimden edip işe yaramayanları toplarsa daha da köyü günleri gelecektir elbet.Hava koşulları hariç tabi ama oda allahın tokadı diyelim belki biraz sirkelenip kendilerine gelirler.Alma mazlumun ahını çıkar aheste ahestee...71
A
10 Ocak 2017, Salı 08:10:30 Hassas olan bir sektör için yönetim ve liyakat eksikliği feci bir risktir. İdari ve operasyonel kısmı geçtim sendikanın sarı sendika olması çalışanları sürekli diken üstünde tutacak bir faktördür. Unutmayın şuan ki sendika başkanı 305 çalışan davasında çalışanların aleyhine şahitlik yapmış bir zattır dolayısıyla çok ümitlenmemenizi öneririm. THY'nin uçucu(evet yerdekileri emekçi olarak görmüyorum) emekçilerine geçmiş olsun.20
THY’ye ALLAH da vuruyor kul da vuruyor!
09 Ocak 2017 Pazartesi, 00:00:11 / Toplam : 122 yorumÇok beğenilenler
Tüm yorumlar