“TU- KAKA” DİYEN TETİKÇİ HAVACILAR

    Çok beğenilenler

  • Yanlış 01 Eylül 2014, Pazartesi 12:17:57 Ali bey, Her sorunu çözebilmek için bir bakanlık önerisi Türk işi bir çözüm önerisi olup, bu bir çeşit çözüm önerisi hastalığıdır. Bilenler bilir ki eski Sovyetler Birliğ'inin dağılmasının en önemli nedenlerinden birisi de AEROFLOT'un hizmet kalitesizliğidir ki Eski Sovyetler Birliğinde çok güçlü bir de Havacılık Bakanlığı olduğunu dünyaalem bilir. Türk işi havacılık yapma önerisi yerine bu konularda Uluslararası Sivil Havacılık Kuruluşlarının nasıl bir model önerdiğine de bakmakta fayda var. Başta Uluslararası Sivil Havacılık Örgütü (ICAO) olmak üzere bu konudaki tüm uluslararsı kuruluşların önerisi; " siyasetten uzak, mali yönden özerk ve bağımsız bir sivil havacılık yapısı" . Uygulamadan anlaşıldığı kadarıyla doğru oaaln da budur. Sizin öneriniz ise bunun tam tersi olup havacılığı siyasetin tam göbeğine oturtuyorsunuz ki bu çok doğru bir yaklaşım ve model önerisi değil. 0
    • a380 01 Eylül 2014, Pazartesi 15:54:41 "yanlis" yorumuna tamamen katiliyorum, türkiyeye en faydali olacak kurum "siyasetten uzak, mali yönden özerk ve bağımsız bir sivil havacılık yapısı" olan kurun olacaktir. 0
    • a380 01 Eylül 2014, Pazartesi 15:54:42 "yanlis" yorumuna tamamen katiliyorum, türkiyeye en faydali olacak kurum "siyasetten uzak, mali yönden özerk ve bağımsız bir sivil havacılık yapısı" olan kurun olacaktir. 0
    • Kapat 03 Eylül 2014, Çarşamba 10:36:20 Bana kalırsa bırakın yeni bir havacılık bakanlığı kurmayı mevcut bakanlıkların çoğunu derhal kapatırım. Ne olmuş yani Türkiye'de Sosyal Güvenlik Bakanlığı olduğu için ülkenin sosyal güvenlik probleri azalmışta bizim mi haberimiz olmamış. 0
  • Yeni? 01 Eylül 2014, Pazartesi 14:43:13 Bu yeni lafıda her ağıza sakız oldu! Ne yenısı kardesım? Ne yeni Türkiye'si? Neyin yenisi? Sizin cumhuriyete ve rejime kastınız mı var? Sistemdeki eksıklıkler yanlışlar hırsızlıklar cep dolduranlar, arsa inşaat tacirleri, saatçiler kutucular!! Asıl yanlış bunlar! Sen bunları yok etmeye çalışacağına bunu ağza dolayıp, asıl orijinlerini korumaya, karayı pembe göstermeye çalışıyorsun! Yeni yi savunacagına adaleti hakkı savun gercekleri yaz! Neden yazdığını, niçin yorumları hakaret içermesede yayınlayamadığını yaz! Hak hukuk istıyorsan herseyi hKkaniyet cercevesınde yaz! Senin gorevın doğruyu yazmak kıdık! Onu bunu önermek yada yandaş yazı değil! Yoksa bu gıdışle hakkındaki "kendını haberci ve medya patronu sanan kişi! " fikri hiiçç değişmeyecek.sende böyle anlatmaya çalışacaksın kendini 4
  • Tüm yorumlar

  • iPhone Uygulaması 07 Eylül 2014, Pazar 11:20:24 Topçu, saatin parasını Taraf’tan istiyor. Eylül 2014 Pazar 00:30 | TARAFAKP'nin Sayıştay denetimi dışına çıkardığı THY’nin mali yapısını bozan Yönetim Kurulu Başkanı Hamdi Topçu, kızı için kadro torpili istediği Maliye Müsteşarı Naci Ağbal’a onbinlerce dolarlık saat aldığı ortaya çıkınca küplere bindi. Taraf’ın ‘THY’nin bilançosu bozulmuş, O hala saat hediye ediyor’ haberine sinirlenen Topçu, bilanço konusundaki iddialara hiçbir cevap veremedi ama saat parasının 30 bin TL’lik bölümünü Taraf’tan istedi Ali bey, senin bakan adaylarından biri değil mi bu? 0
  • iPhone Uygulaması 07 Eylül 2014, Pazar 09:02:50 Uzatma bu konuyu. 0
    • murat deniz 24 Eylül 2014, Çarşamba 17:43:08 devleti yiyip bitirmişler.torpili olan bu ülkede her makama gelir oldu.yeter ki karşılıklı çıkarlar uyuşsun.ulan ben 12 yıllık memurum dedemden kalan kol saatini kullanıyorum.bunlar ev parası kadar saati birbirlerine hediye ediyorlar.kim kul hakkı yediyse,kim haketmediği mevkilere bu yollarla geldiyse allah onun belasını versin. 0
  • iPhone Uygulaması 06 Eylül 2014, Cumartesi 13:25:26 Bu ülkeye havacılık bakanlığından önce Ulaştırma Bakanlığı'ndan bağımsız, özerk çalışabilen, başkanı sektör temsilcileri tarafından seçilen, bütçe gelirleri kamudan gelmeyen bir Sivil Havacılık Otoritesi ve Bakanlık bünyesinde bir kaza kırım bölümü gerekli. 0
  • aşırılık 06 Eylül 2014, Cumartesi 01:24:01 Bilgim de fikrim de yok... tek bildiğim birşey bilmediğimdir ... kendimizi de bilmiyorsak ya nice okumuşuzdur ... bu dünyada bir köşeyi de biz tutsak hasbelkader demekki işkembeden naralar atıp duracakmışız... Allah 'a şükür birşey bilmiyoruz köşeleri tutanlar kadar...! 0
  • !!! 04 Eylül 2014, Perşembe 16:46:43 Karısına, kızına, oğluna, gelinine, damadına, bacanağına devletin gücünü kullanarak imkanlar sağlamayanlar: Hamdi Topçu,Temel Kotil, Ali Arıduru, Orhan Birdal, Bilal Ekşi, İsmail Demir, Funda Ocak:))) Ha bir de Bayram Özçelik:))) tanımasam Ali bey şaka yapıyor diyicem!!!! Evet evet destekliyorum. Hepsi de dürüstlük timsali! MAŞALLAH SUBHANALLAH... 0
  • Siyaset 03 Eylül 2014, Çarşamba 11:54:12 Ali bey, Havacılığa siyaseti veya siyaseti havacılığa bulaştırıpta hangi havacılığı yapacakmışsınız da başarılı olacakmış anlatsanız da biz de bilgilensek. THY'nin içerisinde bulunduğu ahvalişerin farkında değilmisiniz. THY'yi vıcık vıcık siyasete bulaştırıp hormonlu büyüme ayaklarıyla halka kaklamak ayaklarına siz inanıyormusunuz? THY tarihinin en kötü ve en kalitesiz yönetimiyle karşı karşıya olup THY'ye verilen bu hasarın telafisi yıllar alacaktır. 0
  • ABD ornegi 03 Eylül 2014, Çarşamba 04:04:12 Kidik, yayinlamamissin yorumumu. 0
  • havabakanı 02 Eylül 2014, Salı 21:03:08 sektörün kanını emen bürokratların at oynattığı bir havacılık hayal ediyorum. Karısına, kızına, oğluna, gelinine, damadına, bacanağına devletin gücünü kullanarak imkanlar sağlayan ve on yıldır aile boyu saltanat süren:Hamdi Topçu,Temel Kotil, Murat Ersoy, Ali Arıduru, Orhan Birdal, Bilal Ekşi, İsmail Demir, Funda Ocak, darbukatör Baryam gibi kifayetsiz muhterislerin havacılık bakanı olmalarını istiyorum. 0
  • 11GEMİ 02 Eylül 2014, Salı 20:50:20 ALİ BEY SENİN HAVACILIK BAKANI ADAYINI DANIŞMAN YAPMIŞLAR:) BENCE BU KONUYU KAPAT ARTIK. 0
  • iPhone Uygulaması 02 Eylül 2014, Salı 11:52:41 Faruk cimen Bence en uygun bakan Yada Mehmet pekpak avrupa bunlari taniyorr 0
  • Hantal Yapı 02 Eylül 2014, Salı 09:53:29 Sektördeki sistemin en kısa zaman içerisinde sil baştan(bakanlık v.s.) projelerle tekrardan acilen yapılandırılması gerekiyor. Acilen siyaset havacılıktan el çekmeli. Son 10 yılda kaç özel şirket kuruldu? Havacılıkta THY ele aldı her şeyi gidiyor. tamam ülkemizde genişleme var bu konularda ama tam devlet shgm desteği ile tek yanlı bir büyüme bu. Ver arpayı ver samanı tabi ki büyür rakipsiz çünkü elde güç var. Shgm nin hantal yapısı bir an önce düzelmeli. Özel sektörün hızına yetişecek duruma getirilmeli. Artık ahbap çavuş ilişkisinden vazgeçilip liyakatli şekilde kadrolar kurulmalı yönetilmeli. Tabi bu saydıklarım şu an ki yapı hiç kimsenin işine gelmeyeceği için. aynı hamam aynı tas gidecektir. 0
  • Erdınçe 02 Eylül 2014, Salı 01:27:01 Binali beye bende katılıyorum.Son günlerdeki performansıyla MILYONLARCA projeyı bır havuzda toplayıp üst mercılerce değerlendırme potansıyeli var! Hem izmirdede yeğeni var! Onuda projelerden sorumlu oraya bırakır döner bakanlığa. Neden olmasın? Arkasına da onu yazar cızer yazarlarıda aldımı ohhh! Ne demişler şeyh uçmaz mürit uçurur degılmi ya:) hadi bakalım müritler iş başına. 0
  • havacı 01 Eylül 2014, Pazartesi 19:54:01 bu günkü sv hv.cılığa laf atanlar geçmişe uzanıp bi baksınlar.kim ne yaptı gelişim için,birçok insan yapılan bu hv limanlarının uçak sayısının artması vs. den dolayı binlerce insan ekmek yiyor bunları görmemek sadece körlüktür veya hasetliktir.herşeye kötü gözle bakıp yapılanı nıye görmeye çalışmıyoruz hala anlamış değilim.iyiyi takdir ama kötününde karşısında olalım ama yapıcı olarak.bu ülke iyisi ile kötüsü ilede bizim,herşeyiyle. birazcık yapıcı olalım sadece.zamanında havalimanı terminaller sinek avlar sadece thy varken şimdi etrafa bir bakmak lazım.herkes uçaga biniyor ve bu sayade ekmek yiyoruz.bunlar tenkit edilmeyecek ve küçümsenecek şeyler değil. 1
  • Katılıyorum. 01 Eylül 2014, Pazartesi 13:20:53 Tüm görüşlere katılıyorum. Özellikle Bakanlık konusunda DÜRÜST/YÖNETİMİ BİLEN/AKLI OLUMLU YÖNDE ÇALIŞAN tüm adayların arkasındayım. Yalnız sadece PİLOTLARDAN olsun görüşü pek akılcı gelmiyor. Uçak uçurmak ile Bakanlık yapmak çok farklı konular bence... 4
  • erdınc durmazer 01 Eylül 2014, Pazartesi 13:16:32 eger havacılık bakanlıgı tesıs edılmek ıstenırse, ulkemız havacılıgnda buyuk atılımı başlatan bınalı yıldırım, bu ış ıcın bıcılmış kaftandır ve bu konuda kendını ıspatlamış bır kışılıktır.. eger enerjısını sadece havacılıkla ılgılı bakanlıklıgın gorev alanına gıren ışlere harcarsa da , o zaman daha da buyuk ışler yapacak vede daha öncekı başarılarının uzerıne yenı başarılarını da ekleyecektır.. 7
  • uçak 01 Eylül 2014, Pazartesi 11:58:41 Kağıttan uçak uçurrur anca):):):)): 2
  • HavacılıkBakanı:) 01 Eylül 2014, Pazartesi 11:54:25 Ali bey açtığınız konuyu tartışılmaya değer görüyorum, ha bu havacılık bakanlığı mı olur başka bir kurum mu o da tartışılabilir tabii.. İsim konusu ise en son ilgililerin vereceği bir karardır.. Ama ben emeğinize sağlık demek istiyorum.. Gelecek haftalarda şu konuları işlemenizi istiyorum / bekliyorum: 1- Hali hazırdaki havacılık kurumlarında beğenmediğiniz hususlar neler, eksiklikler neler, 2- Niçin "Havacılık" Bakanlığı kurulmalı, yani hedefimiz ne olacak, eksik olduğunu düşündüğünüz havacılık alanları mı var, 3- Ayrıca, Bakanlık bünyesinde biliyorsunuz "Havacılık ve Uzay Teknolojileri Genel Müdürlüğü" de var, bunların yetersiz olduğunu mu düşünüyorsunuz? Bu konularda yazacağınız yazıları merakla bekliyorum, hem herkes içinde daha besleyici olacağı kanaatindeyim.. Selamlar.. 0
  • Tazmanca 01 Eylül 2014, Pazartesi 11:36:51 Ali bey, şirktlerin alım süreçlerinde çeşitli sınavlar yapılmaktadır. Bunlar farklı dereceler ve farklı tipteki sınavlardır. Birisi Akademik isterken, digeri genel istiyor, biride toeick istiyor. Böylece bir sektör yaratılmış oluyor. Puanlar çoğu şirkette çoğu zaman sadece siviller için geçerli oluyor. Bir standartın olması ve bunun düzenlenmesi ile ilğili fikirlerinizi merak ediyorum. Ek olarak, yeterli puanı İELTS den aldım ancak, (sunexiçin) Toefl'a da girmem gerek. (Yök'ün 2013 denkligini kabul etmiyorlar.) 1
  • Pilot Bakan 01 Eylül 2014, Pazartesi 11:31:57 Bu havacılık bakanı mümkünse pilot birisi olsun. Sektörün baglı bulundugu diğer kısımda zaten işletmeciler aktif ve güçlü. Tek seslilik olmaması için bu görevi icra edebilcek bir sürü pilot var. İlla bir yerin müdürü, sahibi, kurucusu olmasına gerek olmadığını düşünüyorum. 5
    • Şoför 01 Eylül 2014, Pazartesi 12:35:20 Karayolları Genel Müdürü şoför mü.. 0
    • avia 01 Eylül 2014, Pazartesi 15:57:09 Bakanlık önerisine en uygun katkı olmuş... Ama göreve amade daha çok akıllı çıkar !!! Aç tavuk kendini buğday ambarında zannedermiş boşuna dememişler ! 0
    • şöför rumuza 17 Eylül 2014, Çarşamba 00:20:49 şöför adlı bu yurdun güzel insanı. Lafı gediğine koymuşsun helal sana... 0
  • iPhone Uygulaması 01 Eylül 2014, Pazartesi 11:19:49 Ali bey yanlış üstüne yanlış yapıyorsun. havacılığın önü açık olabilir, gelişme potansiyeli olabilir ve sen de bu gerekçelerle havacılık konusunda düşünen yazan biri olarak, ayrı bir bakanlık önerebilirsin. Bu bir fikirdir. Ama bunu eleştirmek de herkesin en doğal hakkıdır. Yuh bu cin fikrimi adam gibi gerekçeleri olmadığı halde boş boş ve nezaketsizce elrştiriyorlar diyerek yapılan yorumları ve yorumcuları aşağılamaman gerekirdi. Hakaretamiz yorumları yayınlamadığını yani ciddiye almadığını zaten kendin söylüyorsun. O halde neden ikinci bir yazıyla cevap veriyorsun onlara? Çünkü, bazı gereksiz hatta gülünç isimler (ki birçoğunu yazılarında yerden yere vurdun)içine gizlenmiş birini Havacılık Bakanı olarak öneriyorsun. Ben onun kim olduğunu, yani kime yalakalık yaptığını biliyorum. Ama dediğim gibi doğmamış çocuğa don biçerek yanlış yapıyorsun. Gazetecinin işi onu bunu bakanlığa layık görmek, önermek değildir. 3
  • thk uçak 01 Eylül 2014, Pazartesi 11:10:17 thk nın kendi uçağını uçuramayacağı konusunda da şaşırabilirsiniz bence.. 3
    • Uçakçı 01 Eylül 2014, Pazartesi 17:31:26 Thk başkanı bir tarih verdide geçeli çok oldu esas şaşırtıcı olan bu bence laf laf laf millet mel olunca cak cak cak 0
  • Android Uygulaması 01 Eylül 2014, Pazartesi 09:32:55 Ali bey her ne kadar sizden hoşlanmasamda son iki haftada ele aldığınız köşe yazılarının konusu muhteşem. Sizi tebrik ederim. Yiğidi öldür hakkını yeme demişler. Gelelim konunuza; Havacılık bakanlığı illa avrupada yada amerikada mı olacak. Neden biz ilk olmayalım, neden bu konuda ilk meşaleyi biz yakmayalım. Böyle bir bakanlık kurulması halinde bu bakanlığa siz dahil bu haftaki yazınızda da bahsettiğiniz tüm isimler olabilir. Üzüldüğüm tek nokta insanların fikir üretmeden basit düşüncelerle ve kültür birikimden uzak kişilerin küfürle yada tehditle kendilerinin burada boy göstermeleri. Zaten kimsede onlara itibar etmiyor merak etme. Onlar alışmış altındaki memura iş yaptırıp kendisi imza atmaya. Yani davul garibim memurun sırtında tokmak güya kendini müdür sanan müsveddelerin elinde. Mesajımı sanırım o kişiler çok iyi anladı. Odasının Nerede olduğunu bilmeyen müdürler var !!!!....Mertlik fikir savaşı ve fikir alışverişi yapanlarda vardır. Yoksa dedikodu yaparak nifak sokarak iftira atarak insanlık olmaz adamlıkta olmaz. Olsa olsa üç kağıtçı olur.... 3
  • Android Uygulamasi 01 Eylül 2014, Pazartesi 06:47:10 Bravo Ali Bey, mukemmel otesi bir yazi. Okurken heyecan ve gururdan iki kez agladim. Size havacilik bakanligi yakisir, sahip oldugunuz ustun meziyetler ve hizmet aski, tum genclere ornek olacak kadar ileri seviyede. Turk havacilari olarak her daim sizi destekliyoruz. Eger THY, Pegasus ve Turk havaciligi bu gun atilim icine girmislerse, bunda en buyuk pay airporthaber.com'un, yani sizindir. Tevazunun geregi yok, calismalarinizi gormemek veya kucumsemek, hem nankorluk hem de Turk sivil havaciligina ihanet olur. Yolunuz acik olsun. 4
  • iPhone Uygulaması 01 Eylül 2014, Pazartesi 03:37:28 Ali Arıduru?? Şaka gibi olmuş... 0
  • klavye kabadayısı 01 Eylül 2014, Pazartesi 01:13:47 çok haklısınız ali bey o fikirsizler klavye kabadayısı. Biz biliriz birbirimizi. O yüzden doğru yolunuzdan şaşmayın. sektöre katkınızı inkar eden nankördür, 3
  • Ali Kıdık 01 Eylül 2014, Pazartesi 00:35:47 Cok kaliteli bir yazı olmuş, elbette anlayana, tebrikler Ali Bey 3
  • Onur - THK 01 Eylül 2014, Pazartesi 00:15:01 THK'nın Onur'u alamayacağı konusunda iddialı konuşmayın, yakında şaşırabilirsiniz :) 6
    • Hangi ONUR 04 Eylül 2014, Perşembe 00:40:48 Alsa alsa, Onur isminde birisini işe alır. Gerisi boş laf... 0