Türk Hava Yollarının Bir Kısım Çalışanları Üzerine
21 Ağustos 2017 Pazartesi, 00:00:04 / Toplam : 44 yorum
Çok beğenilenler
Çalışanlar
22 Ağustos 2017, Salı 09:39:23
Ne yazık ki eski THY çalışan profili artık yok. Bırakın yorumları, hal ve hareketler son derece saygısızca. THY genel müdürlük binasından akşam 17:00 de çıkan araçları kullananların trafik kurallarından bihaber olmaları da tesadüf mü acaba ? Bu da çalışan seviyesi ile ilgili değil mi ? Düzelir mi ? Hiç sanmıyorum. Saygılarımla,50
Sn. Özbey'e
21 Ağustos 2017, Pazartesi 02:44:18
Biz gençler olarak bu yazınıza sebep olduğumuz için üzgünüz. Elbette hepimiz böyle degiliz ama toplamımız bu gibi görünüyor. Bu tip düşünceleri ifade etmek bir yana aklından bile geçirdiği için hicap duymalı insan. Thy'nin son zamanlarda elestirilmeyecek tek uygulamasını hatırlamıyorum fakat bunun sorumlusu olarak en son yolcular görülebilir. Bu ülkede neftet etmek bu kadar teşvik edilmeseydi AHP gibi bir platformdaki yorumlar bu kadar seviyesiz olmazdı. Bu bir çürüme ve bu çürümenin durdurulabileceğine inanmıyorum. Buradaki düzenimi ve imkanlarimi bırakmak pahasına gitmeyi düşünüyorum. Tek üzüleceğim şey ise sizin gibi "akl-ı selim" i temsil eden kişilerin uyarılarının bile hiçbir işe yaramayacağını görmek olacak. Ne diyeyim, Allah yardımcınız olsun. Saygılar. Bir thy kabin memuru.40
CVP SN. ÖZB...
21 Ağustos 2017, Pazartesi 07:31:36 İNCELİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER EDİYORUM. YAZIMDA DA BU SESLENİŞİN THY ÇALIŞANLARININ GENELİNE HİTAP ETMEDİĞİNİ İFADE ETMİŞTİM. BU TÜR UYARILARIN BU TARZ İNSANLARI ETKİLEMEYECEĞİNİ BİLİYORUM. BEN UZUN SENELER THY' DE ÇALIŞTIM.VE BU NEDENLE SESSİZ ALMAK ÇOK ZOR. ÖNCELİKLE ALLAH BU TÜR İNSANLARA DOĞRU DÜŞÜNEBİLME KABİLİYETİ VERSİN VE ONLARI İSLAH ETSİN. VE DE HEPİMİZİN YARDIMCISI OLSUN. İYİ UÇUŞLAR DİLİYORUM. SAYGI İLE.40
CVP CVP SYN OZB..
21 Ağustos 2017, Pazartesi 10:39:09 Çetin bey,
Hayırdır demokrasi ve düşünce özgürlüğünüze ne oldu ? Avrupa da çırılçıplak eylem yapan femen e, başbakanlarına fiili saldırı yapan avrupa'lıların vatandaşlarına gösterdiğiniz demokratik hoşgörüyü THY çalışanlarına göstermemişsiniz... İnsanlar iyi yada kötü kendi seviyesince düşüncesini belirtiyor. Buna tahammül edemiyorsan, o kurum ve çalışanları hakkında yazı yazmayın o zaman! Her defasında kurumu aşağılamak için kaleme aldığınız yazıları görünce bizde sizin bugün yazınızdaki hissiyatı paylaşıyoruz.13
Ustteki yorum..
23 Ağustos 2017, Çarşamba 11:55:47 Gerizekalilarin burada yorum yapmasi yasaklanmali. 20
Tüm yorumlar
Duygusallik
27 Ağustos 2017, Pazar 10:58:09 bakin thy öncelikle hizmet veren cok stratejik bir havayolu. Yani elestirmektek korkar hale gelmis bir millet olduk. Bizde herkes birseyleri sahipleniyor. sirketi,havalimanini trafigi köprüyü falan. Cok garip bir milliyetcilik anlayisi dogdu. Körü körüne birseyi hatalari ile savunmak degil yanlislari tespit edip konusup cözüm önermek.dürüst calismak vergi kacirmak icin alim satimi fiyati düsük göstermemek milliyetcilik.
Evet özellikle thy Almanyada iki ülje arasinda manasiz gerilim yüzünden imaj yerlerde ama thy de son dönemde haksiz yalan ispiyonculuk sistemi ile sten cikarmalardan sonra öyle personellerle is yapiyor ki suan birak hizmet sektöründe müsteriye güler yüzü disco da kapici yapmazsin. Calisan bayanlar da öyle maalesef. para verip bilet alip nasil azar isitecegiz diye bekliyoruz.
müsteri sayesinde onlar var diye bir düsüncenin olmadigini thy calisanlari da cok iyi biliyor. müsteri sikayetinin hicbir yaptirimi olmadigini görevli müdürün calisanlarina hicbir yaptirimi olanayacagino bildigi icin calisanlar cok özgürce müsteriye hakaret edebiliyor artik nerdeyse self servise dlnecek personel git kendin yap isini diyebiliyor. Özellikle Fra dan cok ucuyorum. kabadiyalar merkezi olmus bayanlari bile. Münihte. nurnbergte. ..kolaylik dilerim. personelin müsteriyi üzmeye korktugu bir sisteme dönmeli.. 00
Kaptan
24 Ağustos 2017, Perşembe 12:48:50 Çetin Bey, ele aldığınız konuda ve yapılan yorumlar hakkındaki düşüncelerinizde sonuna kadar haklısınız. Bir şirket çalışanı olarak o yorumları gördüğümde "seviyesizler" demekten kendimi alamıyorum. Ancak yazınızın sonlarına doğru objektifliğinizi kaybedip, sinirinize esir olduğunuzu görüyorum. "Parasını başka yere harcayarak herkesi kovdurabilir" ifadeniz biraz aşırı olmamış mı? Müşteri 50.000 kişiyi şirketten nasıl ve hangi gerekçeyle kovduracak? Sıkıntı Antalya'da yaşandıysa, yurt içi veya dış istasyonlardaki çalışanların kusuru nedir? Bu ifadenizle THY'nin tüm çalışanlarına bir nevi kin kusmuş gibi durmuyor musunuz? Bizler hata yapabileceğimizi bilerek ve bu ihtimali en düşük olasılığa düşürebilmek için işimize başlarken, önyargılı olarak uçağa binen bazı müşterileri nasıl hoş görecekseniz? Biletle bir koltuk alan ancak o parayla koltuğu ve hizmetimizi değil de uçağı ve şahıslarımızı bile satın aldığını düşünen yukarıdan bakan müşteriler için ne düşünüyorsunuz? Kapısına taksi çağırmış gibi düşünen "kaptana söyleyin acele etsin" diye haber yollayan kendini bilmez VIP veya diğer yolcular masum mu? Slotumuz var, gecikeceğiz diye anons yaptığımız halde " kaptan ne halt ediyor orada" gibi nezaketsiz ifadeler kullanan müşterilerimize ne demeliyiz? Mesela siz evinize hiç usta çağırdınız mı, sabah 10:00 da gelirim deyip öğlen 15:00 lara kadar beklemediniz mi? Gerçek hayatında verdiği sözler bu kadar gevşek bağlı olan veya ali cengiz oyunlarıyla köşeyi dönmeye çalışan madrabazın, bizim alın terimizle, hayatımızı ortaya koyarak yaptığımız mesleğimize sırf elimizde olmayan 10 dk lık bir gecikme için bile " ah şu THY yok mu" diye eleştirme ahlaksızlığı hakkında ne düşünürsünüz?00
CVP KAPTAN
24 Ağustos 2017, Perşembe 13:24:40 OBJEKTİFLİĞİMİ KAYBETMEDİM VE DE İNANABİLİRSİNİZ Kİ SİNİRİME DE YENİLMİŞ DEĞİLİM. " PARASINI BAŞKA YERE HARCAYARAK HERKESİ KOVDURABİLİR SÖZÜMDEKİ AŞIRILIĞI KABUL EDİYORUM. TABİİ Kİ KASIR 50.000 KİŞİNİN İŞTEN ÇIKARTILMASI DEĞİLDİR. HERHANGİ BİR KRİZ DURUMUNDA YOLCU SAYISI DÜŞÜNCE ŞİRKETLER TENSİKATA GİTMİYOR MU? KASTEDİLEN BUDUR.pARAYI BAŞKA YERE HARCAMAKTAN İSE KASIR BAŞKA HAVAYOLU İLE UÇMAKTIR. YİNE DE HAKLISINIZ. BU CÜMLEYİ DAHA ÖZENLE YAZMAK TABİİ Kİ MÜMKÜNDÜ. İKAZINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDİYORUM. BU YAZIDAKİ KONUÖM GECİKME DEĞİL SN. KAPTAN. GECİKME HER HALÜKARDA OLACAKTIR ZAMAN ZAMAN. KONU GECİKMENİN YOLCU ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİ ARTIRAN HİZMET NOKSANLIĞI. YOLCUYU UZUN SÜRE UÇAKTA TUTMAK. VB. ÇALIŞTIĞIM DÖNEMDE YOLCU HER ZAMAN HAKLI DEĞİL'İ ELİMDEN GELDİĞİNCE SAVUNDUM. ŞU ANDA DA BU KONUDA SİZDEN FARKLI BİR DÜŞÜNCEM YOK.
İYİ UÇUŞLAR DİLİYORUM.40
Kaptan
24 Ağustos 2017, Perşembe 15:06:21 Nazik yanıtınız için ben teşekkür ederim. Türkiye'nin tek havacılık gazetesi ve internet sitesisiniz. Şahsınızın, hizmetlerimizin yetersizliğinden muzdarip olanlar arasında olması mümkündür. Böyle bir durumda yasal haklarınızı benden iyi bildiğinizden eminim. Yol gösterici, aydınlatıcı her yazıyı ilgiyle okuyorum. Airport Haber'den mümkünse ricam, yazınızda bahsettiğiniz seviyedeki yorumları lütfen yayınlamayın. Atasözümüzde de dendiği gibi "bir baltaya sap olamayan" özgüvensiz adamların kendini tatmin mekanı olmayın. O yorumların seviyesi gazetenizin de kalitesine zarar veriyor. Birçok uçucu arkadaşım " gerzek gerzek yorumlar var ben Airport Haber'e hiç bakmıyorum" diyor. Haberleri değil ama o seviyesiz yorumlar yayınlandığı için gazetenizi kınıyor içinden. Yayınlamayın onları ki gazetenize yakışır seviyedeki kaliteli insanlar görüşlerini bildirsin hep beraber yararlanalım. İyi günler diliyorum.20
CVP KAPTAN 2
24 Ağustos 2017, Perşembe 15:26:21 BEN HAYLİ UZUN SÜRE TÜRK HAVA YOLLARINA HİZMET VERMİŞ BİRİYİM. ŞU ANDA YAPTIĞIM İŞ GEREĞİ TENKİT YAPARKEN BİLE İÇİM ACIYOR. DÜN YAYINLADIĞIM BİR DUYURUDA ARKADAŞLARIMA ŞÖYLE SESLENDİM "ir arkadaşımızın yorumunda belirttiği hususu çok benimsediğim için uygulamaya koymadan önce sizlerle paylaşmak ihtiyacı hissettim.
Bu gün itibarı ile içerisinde, şimdiye dek olduğu üzre hakaret, iftira vb. hususlara ilaveten bölücü, çalışanları ayrıştırıcı unsurlar, sözler ve siyasi dokundurmalar bulunan yorumları yayıMlamayacağımı bilgilerinize sunuyorum.
Bu tür yorumları göndermeyi itiyat edinenlerin yazılarımı okumaması yerinde olacaktır.
Bu tür arkadaşların sesi olmama yönündeki kararımı anlayışla karşılayacağınızı umuyorum.
Saygılarımla." AYNI ŞEYLERİ DÜŞÜNMÜŞÜZ SN.KAPTAN. ESEN KALIN. İYİ UÇUŞLAR OLSUN.20
Wolverine
23 Ağustos 2017, Çarşamba 22:11:33 Sayın yazar sizi ne tanırım ne de geçmişinizi bilirim. Aph olarak kısalttığınız bu sitede yazılarınızı okuyorum arada. Bu yüzden yazdıklarınıza yorum yapma hakkı buluyorum kendimde. Şunu söylemeliyim ki hem bu kadar içi boş ve taraflı yazı yazmanız ardından da aynısını yapan kişilere ders vermeye çalışmanız komik olduğu kadar da düşündürücü. Bu yorumu da gülerek ve amacını düşünerek yazıyorum ama çözemedim açıkçası. Hayırlı günler02
CVP WOLVERİNE
23 Ağustos 2017, Çarşamba 23:43:45 TANIMADAN BİLMEDEN ARADA BİR OKUYUP, ÇÖZEMEDEN YAZIDAN ÇIKARTILACAK DERSİ KOMİK VE DÜŞÜNDÜRÜCÜ BULMAK NASIL BİR ŞEY ANLAYAMADIM. BUNU YAPMAYI BECEREBİLECEĞİMİ ZANNETMİYORUM AMA KOMEDİ İNSANLARI BAZEN DÜŞÜNMEYE SEVK EDER. TARAFLI YAZI YAZMAKLA TİCARİ BİR ŞİRKETİN ÇALIŞANININ MÜŞTERİSİNE HAKARET EDİLMESİNİ NASIL YAN YANA GETİRİP ANA KONUYU BİR TARAFA BIRAKIP DİĞER TARAFA YÜKLENMENİZ AMACINIZI BELLİ EDİYOR. TARAF İŞTE BÖYLE TUTULUR. YAZDIĞINIZ YORUMUN AMACINI DÜŞÜNMENİZ DE BANA KOMİK GELDİ. CİDDİ YORUMLARIN AMACI BELLİDİR. HATTA YAZININ BAŞINDA YORUM NEDİR KISMINDA İZAHI DA VAR. YORUMLARIN AMACI YAZI KONUSUNU İRDELEMEKTİR. DEMEK Kİ BU YORUMU YAZMA HUSUSUNDA SİZİN AMACINIZ BAŞKA. NE OLDUĞUNU BULABİLİRSENİZ BENİMLE PAYLAŞIN LÜTFEN. HADDİMİ AŞIP SİZE ÖNERİM, BOŞ YAZILARI VE BOŞ YAZANLARI OKUYUP ZAMANINIZI HARCAMAYIN. BEN BİR OKUR EKSİLDİ DİYE ÜZÜLMEYECEĞİME EMİNİM. İYİ GECELER DİLİYORUM.30
Wolverine
24 Ağustos 2017, Perşembe 07:28:55 Karanlık zihniyet yazısı. Okuyor ama anlamıyor. Bir de yorum yazıyor. Anlayamadığın yazıya neden yorum yazıyorsun ? 24
Wolverine
30 Ağustos 2017, Çarşamba 13:44:10 1 hafta olmuş yeni gördüm cevabınızı. Sizin ne yazdığınız belli olmadığı gibi benim yazdıklarımı da anlayamıyorsunuz. Hadi selametle size hayırlı taraflı yazılar00
CVP VOLVERİNE
30 Ağustos 2017, Çarşamba 14:38:40 İNSANLARIN BİRBİRİNİN YAZDIĞINI VE SÖYLEDİĞİNİ ANLAYABİLMESİ İÇİN AYNI ZEKA SEVİYESİNDE OLMASI GEREKİR. SİZİ ANLAYAMIYORUM ZİRA SEVİYE OLARAK SİZ ÇOK ÇOK YUKARIDASINIZ BENDEN.00
DOGRU
23 Ağustos 2017, Çarşamba 15:14:48 Kesinlikle yorumlar araciligi ile politize edilen sektorde sanal da olsa simdilik buyuk bir ayrisma ve huzursuzluk mevcut. Bazi ayristirmaci yorumlar engellenmeli. Sektorde hicbir is kolu uyesi kimse kin ve nefret tasimiyor00
CVP DOĞRU
23 Ağustos 2017, Çarşamba 15:32:40 HAKLI OLMANIZI YÜREKTEN DİLİYORUM. AYRIŞTIRMACI YORUMLARI ( KİŞİSEL OLARAK KENDİ YAZILARIMDA ) ENGELLEYECEK VE YAYINLAMAYACAĞIM. BUNA İNANABİLİRSİNİZ.İNSANLARIN KAPIŞMASINDAN ZEVK ALMIYORUM. TEŞEKKÜR EDİYORUM.
20
çetin bey,
23 Ağustos 2017, Çarşamba 14:42:49 Kabahat samur kürk olsa giyen bulunmazmış.Bu kez hata fazla çirkin. yorumları okuyunca tenkit ettiklerinizle bunları yazanların farklı olmadığı görülüyor.En azından aynı planyadan çıkmış gibi.Aynı kafalar.Ticari bir kuruluş çalışanının müşterisine hakaretini parti ile ilişkilendirecek kadar cahil bunlar. Her ne ise tabii ki arkadaşlarımızın hepsi aynı değil.bu dönemde girenlerin içinde çok iyilerde var.Zaten sizde onları bu yazı konusunun dışında tutmuşsunuz ki bizde onlardan bu tür saçmalıklar beklemeyiz. Söylediğiniz gibi kimse ( biz dahil ) yazı yazan birinden böyle çıkış beklemiyorduk. Her ne ise kaybınız üç beş kendini bilmez okur olur. THY yönetiminin aph yazılarını dikkate aldığını zannetmiyorum. Ancak bu tür doğru tenkitler devam ederse en azından bakmaya mecbur olurlar.20
CVP ÇETİN B..
23 Ağustos 2017, Çarşamba 16:49:37 BU TÜR YORUMLARI OKUMAK MORALİMİ DÜZELTİYOR. ÖZELLİKLE YENİ GİREN BİR TAKIM ARKADAŞLARINIZ İÇİN SÖYLEDİKLERİNİZ YENİ ÜMİTLER AŞILIYOR. THY YÖNETİMİNİN EN AZINDAN BAKMAYA MECBUR OLACAĞINI DÜŞÜNEMİYORUM. İNŞALLAH HAKLISINIZDIR.20
.
23 Ağustos 2017, Çarşamba 13:33:50 ''Biz gençler olarak bu yazınıza sebep olduğumuz için üzgünüz. Elbette hepimiz böyle degiliz ama toplamımız bu gibi görünüyor. Bu tip düşünceleri ifade etmek bir yana aklından bile geçirdiği için hicap duymalı insan. Thy'nin son zamanlarda elestirilmeyecek tek uygulamasını hatırlamıyorum fakat bunun sorumlusu olarak en son yolcular görülebilir. Bu ülkede neftet etmek bu kadar teşvik edilmeseydi AHP gibi bir platformdaki yorumlar bu kadar seviyesiz olmazdı. Bu bir çürüme ve bu çürümenin durdurulabileceğine inanmıyorum. Buradaki düzenimi ve imkanlarimi bırakmak pahasına gitmeyi düşünüyorum. Tek üzüleceğim şey ise sizin gibi "akl-ı selim" i temsil eden kişilerin uyarılarının bile hiçbir işe yaramayacağını görmek olacak. Ne diyeyim, Allah yardımcınız olsun. Saygılar. Bir thy kabin memuru.''00
CVP ....
23 Ağustos 2017, Çarşamba 14:13:19 YAYINLANMADI DEDİĞİNİZ YORUMUNUZ BUYSA LÜTFEN YUKARIDA TÜM YORUMLAR YAZAN KIRMIZI BUTONU TIKLAYINIZ.EN ÜSTTEKİ YORUMA BAKINIZ. ALTINDA DA SİZE VERDİĞİM CEVAP VAR.HERHALDE GÖZÜNÜZDEN KAÇTI.10
B737
23 Ağustos 2017, Çarşamba 12:30:00 Daha önceki yazmış olduğum yorum hangi kriterinize uymadıda yayınlamadınız.10
CVP b737
23 Ağustos 2017, Çarşamba 12:33:27 PEŞİN HÜKÜMLÜ OLMAYIN. DAHA ÖNCE YORUMUNUZ GELMEDİ. LTF TEKRARLAYIN. ( TABİİ İSTERSENİZ )10
Terfi?
23 Ağustos 2017, Çarşamba 11:36:13 Thy'de kimler Atatürk ismini telafuz etmedi diye terfi aldı açıklamal durumdasınız, aksi halde niyet okuyuculuğu yapmış bulunuyorsunuz ki sizin pozisyonunuza yakışmaz ve özür gerektirir.03
CVP TERFİ?
23 Ağustos 2017, Çarşamba 12:19:04 BU DA NEREDEN ÇIKTI. ÖYLE BİR İDDİA MI VAR?00
Terfi?
24 Ağustos 2017, Perşembe 01:33:11 "Kaptanımız baş pilot veya uçuş işletme başkanı olur mu bilemem, terfi eder mi bilmem, Thy yön. kur. başk. ona üstün hizmetinden dolayı ödülünü verir" sözlerinizden bahsediyorum ( özet olarak yazdım). Bu iddia ve ima size ait, siz açıklayın, yanılıyorsam da düzeltin. Bence bu; kuruma da başkanına da hakarettir. Thy'ye yakışmayan yorumları eleştirmişsiniz, çok doğru, ben de katılıyorum size, ama bu yaptığınız sizce nasıl bir eleştiri? Küfür eden adam kötü, evet, peki kaptan böyle bi anons yaptı diye yönetim kurulu başkanı tarafından ödüllendirileceğini düşünmek ne? Çok mu mantıklı, çok mu seviyeli?00
Mesrure Kırant
24 Ağustos 2017, Perşembe 15:11:59 O yazıda terfi aldı diye bir cümle. İyice okumamışsınız.00
Adaletterazisi
23 Ağustos 2017, Çarşamba 10:15:48 Bence o yorumlari yazanlarin thy calisani oldugunu sanmiyorum cep telefonu akilli olup kendinide akilli sanan akil fukaralaridir00
CVP ADALET T..
23 Ağustos 2017, Çarşamba 12:20:08 İNŞALLAH. BEN DE DİLERİM Kİ SİZİN SÖYLEDİĞİNİZ DOĞRU OLSUN.10
Ben
23 Ağustos 2017, Çarşamba 10:15:22 Herkes kafasina gore yorum yapiyor cunku uyelik istenmiyor. Uye yapip t.c isteyin bakalim yazabilirler mi? 00
km
23 Ağustos 2017, Çarşamba 09:40:25 bence sizin (editörler) bu yorumları yazanlardan farkınız yok. Tüm yazılarınızı okuyorum.01
CVP KM
23 Ağustos 2017, Çarşamba 12:12:21 ÇOK UĞRAŞIYORDUK SAKLAMAK İÇİN AMA SİZİN GİBİ ZEKİ İNSANLAR HEMEN ANLIYORLAR. 10
Havacı
23 Ağustos 2017, Çarşamba 08:18:13 Belirtmiş olduğunuz sorun gerçektende çok acı verici ve düşündürücü.İnsanlar sürekli ayrıştırılıyor.Sizden bir ricam olacak,THY deki kutuplaşmanın sebebini tam anlamak ve gözler önüne sermek adına hangi politikacıların ve bürokratların yakınları THY de hangi görevlerde çalışıyor bir araştırıp yazarsanız bu gereksiz kin ve nefretin sebebini anlayacaksınız.Eski personele farklı gözle bakmalarının sebebini göreceksiniz.
Saygılar,20
CVP HAVACI
23 Ağustos 2017, Çarşamba 08:59:32 TABİİ Kİ YAZARIM AMA. BAHSETTİĞİNİZ BİLGİYE ULAŞMAM MÜMKÜN DEĞİL. ZİRA BENİN GÖREV YAPTIĞIM DÖNEMDEN KALAN KİMSE YOK GİBİ. ( AYRILIŞ TARİHİM 2012 ) DİĞERLERİ BENİ TANIMAZ GÜVENİP GÜVENMEMELERİ GEREKTİĞİNİ BİLEMEZLER. EĞER BİR YARDIMINIZ OLURSA 05322831823 ARARSANIZ GÖRÜŞEBİLİRİZ.10
Kağan
22 Ağustos 2017, Salı 15:17:49 Çetin Bey, bu konuyu gündeme getirdiğiniz için çok teşekkür ederim. Umarım bu yorumları yapanlar THY çalışanı değildir, sadece burada yorum yazarken THY çalışanı gibi davranan kişilerdir. Diğer kişilerin olumlu ya da olumsuz yorumları sadece şahsi düşünceleridir. Çalışanlarda ise dervişin fikri neyse zikri de odur deyişindeki gibi bu düşünceleri hareket şekillerine de etki eder ve maalesef zaman zaman denk geldiğim şekilde etki ediyor. Umarım yazınızda belirttiğiniz üzere THY üst yönetimi bazı çalışanlarındaki bu sorunun farkına varır ve genele yayılmasını engeller. Bu şekilde hareket eden çalışanlarını da ya kendi politikalarına uygun davranacak hale getirecek adımları atar. Saygılarımla,00
CVP KAĞAN
22 Ağustos 2017, Salı 15:24:31 TEMENNİ EDERİM Kİ SİZİN İFADE ETTİĞİNİZ GİBİ OLSUN. TABİİ Kİ ŞAHSİ DÜŞÜNCELERİDİR. YİNE DE SEKTÖRÜN İNSANLARINDAKİ BU TARZ İÇİN DE AYNI TEPKİYİ KOYMAK GEREKİR.YORUMUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLERİMİ SUNUYORUM.SAYGI BİZDEN.10
TC Kimlik!!
21 Ağustos 2017, Pazartesi 16:57:11 Vatandaşların bin türlü şekilde fişlendiği, listeler hazırlandığı bir ortamda tabi ki kimse kendi ismi ile yorum yazmak istemez. İktidara/yönetime yalakalık yapmak isteyenler hariç...Yani size katılmıyorum. Seviyesiz insanlar maalesef çoğaldı ama bu muhalifleri iyice susturmaya bahane olmamalı. Burada ki yorumların bir kısmı yalan yada abartı olsa da arada bir çok gerçek de ifade ediliyor. 20
CVP TC KİMLİK.
21 Ağustos 2017, Pazartesi 17:52:04 BANA KATILIP KATILMAMAK SİZİN BİLECEĞİNİZ BİR İŞ. VPN KULLANIP İNSANLARA HAKARET EDENLERİ NASIL BİR SIFATLA ANAYIM İSTERSİNİZ. MUHALİFLERİ SUSTURMAKTAN BAHSEDEN DE YOK. BUNLARI NEREDEN ÇIKARTIYORSUNUZ.DOĞRU DÜZGÜN YORUMLARA BİR ŞEY DİYEN YOK. YAZIYI, KONUSUNU BEĞENMEMEK, TENKİT ETMEK BAŞKA ŞEY. ONA TABİİ Kİ AÇIĞIZ. YAZININ KONUSU YOLCUYA HAKARET EDEN, DÖVDÜM DİYEN VB İNSANLARIN SÖZÜM ONA YORUMLARI.BUNU ANLAMAMANIZA ŞAŞIRIYORUM.30
tc
22 Ağustos 2017, Salı 09:38:04 Hakaretten bahsetmiyorum. O kesinlikle yayınlanmasın zaten. İnsan gibi düşüncesini söyleyenlerden bahsetmiştim. Yoksa o konuda aynı fikirdeyiz tabi ki. Sosyal medyada sürekli küfür eden bir güruh peyda oldu. Her şeye küfür...bu "zavallılara" bir çare bulunmalı tabi ki. Hastalı tipler bunlar ama maalesef sayıları hiç de az değil. 20
Kendini belli etmek
21 Ağustos 2017, Pazartesi 14:52:55 Sayin yazar bir gozlemini yazmis, daha dogru bir ifadeyle tani koymus ancak ahlaki kanser metastazlari hemen yorum olarak sirayet etmis. Havacilikla ilgili ve sayin yazari da eski yoneticilik deneyimi sebebiyle bilhassa takip eden bir hekim olarak, ilgili haberin altina yapilan yorumlardan dehsete dustum. Allah'tan bir iki calisanin "yolcular ölsün mü, sirket haksiz" gibi yorumlarini gordum de tumunuzun bu denli nefret dolu oldugu yargisina kapilmadim. "Femen'e bir sey demezsin" gibi bir arguman ilgisiz bir argumandir ve romalilar bunu asirlar once kategori bile etmislerdir. Buna ad hominem denir. "Yolcu ölsün" gibi bir temennide bulunacak ruh halindeysiniz isinizi birakiniz, her seyden once kendi sagliginiza zarar20
CVP,CVP CVP
21 Ağustos 2017, Pazartesi 16:32:29
Şirketin yolcularına hakaret eden şahışları hoşgörmek benimde sizin de haddinizi aşar. Herkes her istediğini her yerde söyleyemez . Konuşmanın belli kaideleri var. İnsanlar Onlara uymakla yükümlü. VPN kullanarak her istediğini söyleyebileceğini zannedenlere şaşırıyorum.Yazılarımı ilgisiz yorumlara kapattığımı yazımın sonunda belirtmiştim. “ Başka çözüm göremiyorum” diye biten cümlede. Benim işim olayları yazmak ve yorumlamak. Türk Hava Yollarını ileri götürecek projeleri hazırlayıp sunmak ve yorumlamak sizin işiniz. Kamuoyuna açıklanan projeler olursa tabii ki görüşümüzü yazarız. Beni haksız çıkartmaya uğraşacağınıza o konuya yoğunlaşın. Oturup yazıların yorumlarını bir kez -daha okuyun. Bu tür yazışmalarımızın devamının sizi konudan uzaklaştıracağı ortada.
40
CVP CVP CVP SN
21 Ağustos 2017, Pazartesi 11:08:58 SİZİNLE BU KONUYU NE KONUŞTUK NE DE TEK BİR KELİME YAZDIM. Avrupa da çırılçıplak eylem yapan femen e, başbakanlarına fiili saldırı yapan avrupa'lıların vatandaşlarına gösterdiğiniz demokratik hoşgörüyü THY çalışanlarına göstermemişsiniz.NEREDEN ÇIKARTTINIZ Kİ. BU KONU DEMOKRATİK HOŞGÖRÜ SERGİLEYECEK BİR HUSUS DEĞİL. ÇALIŞANLARINIZIN KENDİ SEVİYESİNDE GÖRÜŞLERİNİ BİLDİRDİĞİ NOTUNUZA SÖYLEYECEK HİÇ BİR ŞEY YOK. BENİM O SEVİYENİN ŞİRKETTEKİ MEVCUDİYETİNİ SORGULAMA HAKKIM YOK.BUNA BENDEN ÇOK SİZİN TAHAMMÜL ETMEMENİZ GEREKMEZ Mİ? O KURUM ŞİMDİ DE SİZE VE AİLENİZİN YAŞAM KAPISI. BEN THY' DE UZUN SÜRE ÇALIŞTIM.AŞAĞILAMAYI HİÇ DÜŞÜNMEDİM. YÖNETİCİLERİNİZ İLE İLGİLİ SERZENİŞLERİMİ KURUMU AŞAĞILAMAK OLARAK ALGILADIĞINIZ BELLİ. YİNE DE AYNI HİSSİYATI PAYLAŞMANIZDAN MEMNUNİYET DUYDUM.40
CVP CVP....
21 Ağustos 2017, Pazartesi 11:23:08 Çetin bey,
Doğrusu bu insanlara tahammül etmek bizim ne kadar hoşgörülü olduğumuzu gösterirken sizin hoşgörüsüzlüğünüzü gösteriyor. Zira ifadeniz ''Çobanla benim oyum bir olamaz'' diyenleri anımsattı bana. Sonuç olarak herkes istediğini söyleyebilir, ki sizde bunu göze alarak yazılarınızı yazıyorsunuz aksi takdirde yazılarınızı yoruma kapatabilirsiniz değil mi? Madem ki bu söz konusu değil, öyleyse bu anlamda serzenişlerinizin bir anlamı yok. Ayrıca kaptan ile ilgili olarak yazdıklarınız hoş değil, çünkü niyet okumaktan öteye geçememişsiniz. Velev ki sizin dediğiniz gibi bile olsa, bunun yasal yaptırımı varsa yapılır yoksa uyarılır. Memleketimizin bunca sorunu arasında küçük bir nüans olmuş. Kişi ve olaylardan ziyade THY yi ileri götüreceğini düşündüğünüz projeler ile ilgili yorumlarınızı bekliyoruz.Kalın sağlıcakla.14
ters
21 Ağustos 2017, Pazartesi 09:28:42 her ne kadar yazar okuyucu ilişkisine ters isede konuda haklısınız. Kendinizde eski bir çalışanımız olmanız nedeniyle bunu yazmaya ve bu arkadaşlarımızı uyarma hakkı görmenizi de yadırgamıyorum.topluluklarda her türlü insan bulunuyor.bazıları kendini iyi saklıyor.farkedemiyorsunuz. bir önceki yazınıza gelen yorumları okudum. Üzüldüm. Şu anda THY' de çalışan biri olarak sizin yaptığınız uyarılarda ben bulunmak isterdim.Sizden çok hoşlandığımı söyleyemem ama THY' nı sevdiğinize bizi inandırdılar. Açık uyarınız için teşekkür ediyorum.inşallah faydalı olur.40
Türk Hava Yollarının Bir Kısım Çalışanları Üzerine
21 Ağustos 2017 Pazartesi, 00:00:04 / Toplam : 44 yorumÇok beğenilenler
Tüm yorumlar