Yetmez ama "evet"

    Çok beğenilenler

  • ayırın artık 05 Ocak 2016, Salı 11:36:00 ayırın kardeşim şu dhmi'den seyrüseferi bütün sorun burada.yıllardır aynı geyik. arff güvenlik memur vs haklı aynı kurumdayız niye böyle diyorlar.sorun da bu zaten.hava trafiğin ve işletmenin aynı kurumda olması. eurocontrol ödemeyi sadece seyrüsefere yaparım diyor siz kurumun yapısından dolayı herkese dağıtıyorsunuz.dolayısıyla kimse memnun olmuyor. atc benim cebimden alıp onlara veriyorsunuz diyor diğerleri biz niye az alıyoruz diye baş kaldırıyor. şu dhmi'yi yeniden yapılandırın sorun o gün çözülür.sadece bu sorun değil kurumun hizmet ve kalite sorunu da çözülür. ama sendikalar ve çıkar grupları buna karşı çıkacaktır tabi. önemli olan bakanın tutumu olacak bu noktada 6
    • izmir 08 Ocak 2016, Cuma 16:22:57 Sizler olmasanız bizler en az 15.000TL maaş alırız. Ayırsalar da kurtulsak sizlerden. 0
  • koçum 04 Ocak 2016, Pazartesi 09:19:25 noldu yayımlayamıyorsun yorumları. şu yorumlar sansürsüz yayımlansa herkes ne olduğunuzu görecek ama sadece işinize gelenleri yayımlıyorsunuz 1
  • Tüm yorumlar

  • İSPANYA 09 Ocak 2016, Cumartesi 20:50:06 İspanya da Havacılık Tazminatı sadece radar da görev yapan personele veriliyor. Türkiye de de böyle olsaydı hiç bir kavga olmazdı. Herkesin gönlünü yapmak zor. Adalet deseniz paranın olduğu yerde adalet olmaz. 0
  • Tgs personeli 09 Ocak 2016, Cumartesi 11:43:24 Biz de bu sektörün parçasıyız ama dertlerimiz yaazan yok 1
  • Transfer yasağı 08 Ocak 2016, Cuma 18:33:50 Yani fazla uçuş yaptırılacak, baskı yapılacak ama şirket değiştirmek için beklenecek. Bravo 0
  • tatconi 07 Ocak 2016, Perşembe 13:42:21 atcolar milletin parasını gasp ettiler öylede gidiyor. akıllı biri çıkıpta şu gurupları ikiye indirelim, oranlarıda artıralım demiyor. 4
    • atco-izmir 08 Ocak 2016, Cuma 16:21:12 bence de ortada çok büyük bir adaletsizlik var.etfaiye ve diğer birimlerin hakkı olmayan tazminat sayın orhan birdal tarafından bütün kuruma dağıtıldı.sadece atco lar alması gereken tazminat herkese verildi.buna aim-elektronik dahil.yoksa maaşlar 10 bin tl olacaktı 4
  • Haciyatmaz 06 Ocak 2016, Çarşamba 23:43:00 Hocam. Sabiha gökçen havalimanına yapılan CURRETKAR saldırıya ne diyosunuz peki? Turkiye nin en buyuk hava limanlarından birine yapılan bu cesur saldırıya ? Masum bir insan öldü ucagi hemde temizlerken.. bu olay nasil bu kadar basit kapatildi? Asıl üzerinde durulması gereken konu bu. Saygılar 0
  • İsim / Rumuz 06 Ocak 2016, Çarşamba 23:16:10 Tgs yede tazminat verilsin bizim başımız kelmi. Etfaiye yatıyor kebap pişiriyor building canonization cikuyor 0
  • ballı 06 Ocak 2016, Çarşamba 18:46:00 Ali bey ,teşekkürler ,bide thy genel müd yrd ahmet olmuştur ,a dokunsan . 0
  • Deep 06 Ocak 2016, Çarşamba 14:30:57 Eeeeh baydiniz artik siz de Ali Kidik.Tazminat konusu cok yorum aliyor diye ha bire gundeme getiriyorsunuz.Bu isin magduru Yol Kontrol hizmeti veren ATC'dir ayrica.Her yere dagitildi hala begenmeyip aglasiyorlar,siz de canak tutuyorsunuz cunku konu reaksiyon aliyor. 5
  • atco-izmir 06 Ocak 2016, Çarşamba 13:51:32 bence de ortada çok büyük bir adaletsizlik var.etfaiye ve diğer birimlerin hakkı olmayan tazminat sayın orhan birdal tarafından bütün kuruma dağıtıldı.sadece atco lar alması gereken tazminat herkese verildi.buna aim-elektronik dahil.yoksa maaşlar 10 bin tl olacaktı. 5
  • atco-izmir 06 Ocak 2016, Çarşamba 08:50:49 bence de ortada çok büyük bir adaletsizlik var.etfaiye ve diğer birimlerin hakkı olmayan tazminat sayın orhan birdal tarafından bütün kuruma dağıtıldı.sadece atco lar alması gereken tazminat herkese verildi.buna aim-elektronik dahil.yoksa maaşlar 10 bin tl olacaktı. 3
  • Tgs işçileri harranlımı? 06 Ocak 2016, Çarşamba 07:14:19 Ali bey tüm şirketlerde sendika varken TGS neden yok ? Havaiş veya hangi sendika olursa neyi bekliyorlar şu an tgs işçileri sendika olmadan tam blr harranlımıyız sorusu soruyorlar bilmem anlatabildimmi... Sesimize ses verin tgs ye hallarımızı savunacak sendika istiyoruz... Tgs işçleri. 0
  • AYRILALIM 06 Ocak 2016, Çarşamba 03:23:55 en büyük hata h.tazminatı verilmeden önce gerekli yasal düzenlemeleri yeniden yapılanmayı yapmamaktı biz yaparız olur ben yaptım oldu zihniyeti 0
  • fo 06 Ocak 2016, Çarşamba 00:02:26 Şahabettin Bolukçu'nun şu sözünü hiç unutamıyorum. "Adamı kendi evladın gibi eğitiyorsun, pilot yapıyorsun, tip eğitimi veriyorsun. Bir bakıyorsun onca masraf yapmamış gibi başka bir şirkete geçiyor. Bu durum evlat acısı gibi koyuyor" demişti. BABASININ HAYIRLARINA TİP EĞİTİMİ VERİYORLAR ÇÜNKÜ :) KOMEDİ 0
  • Sadecede itfaiye 05 Ocak 2016, Salı 23:10:45 Ali Bey bu kurumda sadece itfaiye ve kule personeli yok yatıyoruz itfaiye kalkıyoruz itfaiye şu anda en rahat işe sahipler ama hergün ağlıyorlar bıktık artık itfaiyede özelleşsin. 3
  • yas kriteri 05 Ocak 2016, Salı 21:32:49 Sevgili Ali kidik,iyi hoş ama birde thy ve diger sirketlerdeki yas siniri kriterine deginseniz diyorum.Tum dunyada kabin ekibi aliminda yas esnekligi varken thy ve diger sirketlerde 86'li yas siniri kriteri nedir 1
  • Üzücü. 05 Ocak 2016, Salı 21:17:02 Yazdığınızı yazıyı üzülerek okudum. Gazeteci olarak özgürlüğü savunacapınıza yasakları savunmanız bence çok ters. Bu bahsedilen transfer yasağı insan haklarına aykırıdır. SHGM ve siz böyle yasaklarla uğraşacağınıza önce havacılık yasasının olmamasını gündeminize almayı denesenize. Eğitim veren eğitimi alan ayrılınca üzülüyormuş? O zaman her okul mezunu kendi okulunda, kendi öğretmeninin yanında çalışsın. Bu kadar saçma bir bakış, yaklaşım olabilir mi? Öğretmenlere saygım sonsuzdur (bana öğretikleri için) ama ben kimsenin kölesi değilim ve isan doğası gereği kendim sevdiklerim için en iyisini isterim. Bunu başka bir şirket sağlıyorsa da ona gitmem gayet nermaldir ve doğal hakkımdır. 1
  • Tazminat 05 Ocak 2016, Salı 20:12:10 Tazminatlar konusunu herkes her ortamda tartıştı. Yetmedi bu konuda sayısız mahkeme yapıldı, davaların çoğu karara bağlandı ve kararlar kesinleşti. Yani yargı süreci tamamlanan ve haklı olduğunu iddia eden bu etfaiyeciler her ortamda şanslarını denediler ve sonuç değişmedi. Tazminatın kurgusu enroute yani havaalanı + 20 km'nin dışında verilen hizmetler. Biri yazmış arff meydan +8 km içerisinde hizmet veriyor. Yani görev alanı tazminatın kapsama alanında kalmıyor. Şimdi yangın tazminatı çıksa arff ile kuleciye eşit tazminat verseler arffciler ne diyecek? İşin doğrusu her işe kendi özelliğine göre tazminat. Bu kulecilerin tazminatı. Onlar alacak, sen de arff olarak tazminat istiyorsan bastırıp yangın tazminatı kanunu çıkaracaksın. 9
    • ARFF@LTBJ 06 Ocak 2016, Çarşamba 14:35:51 1- Senin de dediğin gibi davaların "çoğu" karara bağlandı. Haklı davamızın sonucunu geç de olsa herkes görecek inşallah! 2- Bizim birinci grupta olma gerekçemiz de aynen yazdığın o kurguya uygun. Dayanağı da "DHMİ Uçak Kaza Kırım Kurtarma ve Yangınla Mücadele Yönergesi" Yönergede Bölüm 1.4.3'de belirtildiği gibi 2 ve 3 numaralı alarmlar, yol kontrol aşamasında kaza/kırım/uçuş güvensizliği yaşayan hava araçlarına müdahale edip "arama/kurtarma/söndürme" yapmamızı emrediyor. Eurocontrol de SAR hizmetlerini, maliyetlerinin tamamı karşılanan hizmetler arasında saydığına göre... 3- "SAR yapıyorlar!" gerekçesiyle AIM personeline birinci gruptan tazminatı reva gören zihniyet size de Yangın Tazminatını reva görürse şaşırmayız. 4- Dediğin kurguya göre birinci grupta olmayı haketmeyen bir birim varsa o da Meydan Kontrol -senin tabirinle kuleciler(!)- çünkü yaptıkları işin yol kontrolle alakası yok! 5- Kimsenin aklına da fikrine de ihtiyacımız yok! Haklıyız, kazanacağız! 6
    • Puahhhhha 07 Ocak 2016, Perşembe 07:41:51 Demek havacılık tazminatından pay alabilmek için yol kontrol aşamasında uçağa müdahale etmek diye bir madde eklediniz yönetmeliğinize. Neyse bu iyiye işaret en azından boş boş konuşsanızda, okuduklarınızdan birşeyler öğreniyorsunuz demekki. Kulecilere gelince onlar meydan + 20 km dışındaki trafiğe hizmet verdiği sürece bu kapsamdalar. Bak bir daha yazıyorum, enroute= meydan +20 km 'nin dışındaki uçaklara verilen hizmetler. Sen etfaiyeci meydan +8km içerisinde hizmet veriyorsun. Yani meydan trafiğine hizmet veriyorsun. Mahkemeler de buna göre karar verdi, takke düştü kel göründü. Şimdi eğer gücün varsa illa da ağlayacağım diyorsan o zaman fatdalı birşey yap,bir hukuk bürosu ile anlaşıp, yangın tazminatı ya da meydan işletme tazminatı adı altında bir tazminat çıkarmak için hazırlık yaptır ve bunun çıkması için çaba sarf et. Böylece sen sağ biz selamet. 0
  • Tazminat 05 Ocak 2016, Salı 20:12:07 Tazminatlar konusunu herkes her ortamda tartıştı. Yetmedi bu konuda sayısız mahkeme yapıldı, davaların çoğu karara bağlandı ve kararlar kesinleşti. Yani yargı süreci tamamlanan ve haklı olduğunu iddia eden bu etfaiyeciler her ortamda şanslarını denediler ve sonuç değişmedi. Tazminatın kurgusu enroute yani havaalanı + 20 km'nin dışında verilen hizmetler. Biri yazmış arff meydan +8 km içerisinde hizmet veriyor. Yani görev alanı tazminatın kapsama alanında kalmıyor. Şimdi yangın tazminatı çıksa arff ile kuleciye eşit tazminat verseler arffciler ne diyecek? İşin doğrusu her işe kendi özelliğine göre tazminat. Bu kulecilerin tazminatı. Onlar alacak, sen de arff olarak tazminat istiyorsan bastırıp yangın tazminatı kanunu çıkaracaksın. 6
  • Kuleciler 05 Ocak 2016, Salı 19:00:03 Kurum bir an önce özelleşsin. Artık kulecilerin yüzünü görmek istemiyorum. Mesele maaş meselesini aştı. Bu kadar kendini beğenmiş insanla artık aynı çatı altında çalışmak istemiyorum. 7
    • Kuleci 05 Ocak 2016, Salı 22:41:45 Ayıp sana.o kuleci olmasa sen bu paraları alamazsın 3
    • bırak bu ayakları 06 Ocak 2016, Çarşamba 12:07:42 onlarda senin yüzünü görmeye çok meraklıydı sanki.bi düşün paçamızdan duygu sömürüsü yapmayın.özelleşme olunca mumla ararsınız bugünlerinizi sen de biliyorsun 2
  • meraklı 05 Ocak 2016, Salı 18:14:12 Ali Bey, yine "alayına isyan" modunda :) Yani, dokunan yanar misali. Bir başka ifadeyle, sözünü esirgememiş. Esirgemek diyince, bu yazı vesile olsun, ve buradan milyonlara seslenmiş olayım. Tamam, işimiz zor, havacılık riskli ama biz neden birbirimizden sevgiyi saygıyı esirgiyoruz? Kim kazanıyor bu sevgisizlik ortamından? Ben size söyleyeyim, Türkiye'yi bölmek isteyenler! Şimdi tüm rus oligarkları, abd'li sermayedarlar, alman panzerleri, ingiliz asilzadeleri ellerinde viski kadehleriyle nasıl kahkahalar atıyorlardır, Türkiye birbirine girdi diye. Peki bizim milletvekillerimiz ne yapıyor? Hani şu milletin vekili olduğu halde, vekil olduğunu unutup, aslolan millete caka yapan vekiller? Hiç. Bunu değiştirmemiz lazım, yoksa ben size söyleyeyim, bu sene yolcu sayısı tek haneli büyür, havalimanı kantininde fiyatlar artar. 2
  • İsim / Rumuz 05 Ocak 2016, Salı 17:31:41 Personelin tamamı önce kovulmali. Böylece eşeğini kaybettirdikten sonra piyasadan bulunabilenler 3/4 fiyatına ise alınmalı. Kalan boşluklar için işten cikarilanlardan tekrar iş isteyenker1/2 maaşla tekrar alınmalı.daha gık çıkmaz yok atc yok arff . Kimse eşit değildir olsa olsa esitlerin esitligi olabilir. 1
  • Gariban 05 Ocak 2016, Salı 17:25:44 Sevgili Ali Bey, kurumumuzdaki haksizlıkların her zaman karşısında olduğunuz hepimizin malumu. Bu konuda elinizden geleni yapacağınızdan şümphemiz yok. Takım ruhu yaratmak içim o camiada iş barışını sağlamak şart. Bu bağlamda: aslında sorunun çözümü için 2. 3. Grup birleştirilerek birbirine yakın ünvanların eşit tazminat alması sağlanabilir. Emin olun sorun böyle çözülür. Kontrolörün aldığı tazminatta kimsenin gözü yok. Ama Arff, Apron, güvenlik, ve diğer az alan ünvanların neyi eksik de memur, söförden az alıyor. Ciddi bir kampanya başlatılabilir 2. 3. Grup birlestirilip tek rakam üzerinden uzlaşma sağlanabilir. Elini taşın altina koyabilecek yürekli yöneticiler gerekiyor. 2
  • Seydi sahan 05 Ocak 2016, Salı 17:16:07 Amin inşallah Ali abi, yeni yılı ben aslında kutlamıyorum ama inşallah herşey gönlünce olsun 0
  • ANAYASA 05 Ocak 2016, Salı 17:09:01 BU GENELGE ANAYASANIN 17,48 VE 49. MADDELERINE AYKIRIDIR. SAYGILAR... 0
  • itfaiyeciii den cvp 05 Ocak 2016, Salı 16:38:29 Ben yaptigim isten gurur duyuyorum oncelikle bunu bil daha sonra belediye itfaiyesinde nekadar maas alindigini ogren oyle yorum yap ucuncusu ben burdan gitsem belediye itfaiyesine isimi gene ayni maasla hakkiyla yaparim ey bilgisiz kardesim sen burdan gitsen ne is yaparsin ve bu maasini nasil alirsin ben asil onu merak ediyorum 1
    • Git o zaman 08 Ocak 2016, Cuma 19:58:47 Yahu orada aynı parayı alacaksan, hatta bir rivayete göre daha yüksek maaş alacaksan niye gitmiyorsun arkadaş. Orda çalıştırırlar diye mi korkuyorsun. Bak hem orada herkes aynı maaşı alıyor. Kurum içi rahatsızlık da olmaz. Günlerini güzel, rahat, huzurlu geçirirsin. Hem biz de rahat ederiz. 0
  • Dhmi 05 Ocak 2016, Salı 16:33:04 Ayni kamu kurumunda bi memur 7000 TL Bi Memur 3500 tl aliyorsa o kurumda bi haksizlik bi adaletsizlik vardir 1 milyon euroluk araclari kullanan ARFF Memurlari soforden az aliyorsa burada bi sorunn var demektir 5
    • uçma uçma 06 Ocak 2016, Çarşamba 12:12:34 mantığınızı yiyim sizin.e o zaman hastanede doktorla hemşire eşit alsın mahkemede hakimle mübaşir eşit alsın.bunlarda aynı kurumda çalışıyor ama maaşları arasında 2-3 kat fark var.allah aşkına neyin kafasındasınız siz ya.ne alıyorsunuz bize de söyleyinde biz de kafamızı bulalım 0
  • Anayasa 05 Ocak 2016, Salı 16:28:22 Sayın Yazar, Bir pilotu çalışmak istemediği bir şirkette zorla çalışmak zorunda bırakmak ne kadar emniyetli olur bir düşünün. Asıl uçuş emniyetini etkileyen , SHT 6A 50 ya aykırı yapılan uçuş programları, bazı şirketlerde maaşların geciktirilmesi konularına dikkat çekseniz çok daha isabetli olurdu. Su gene kendi yolunu bulur elbet.Keşke tüm uçucu ekiplere yönelik yorgunluk üzerine bir anket düzenlenip sonuçlarına bakılsa. 0
  • Mehmet 05 Ocak 2016, Salı 15:33:43 Ali Bey Havacılık Tazminatı konusunda DHMİ'ye yabancı değilsiniz. DHMİ'de 1.grup haricinde 2. ve 3. grupta yer alan personeller durumdan hoşnut değiller. 2. ve 3. gruptaki personeller 1. grubun aldığı tazminatın 3/1'ini anca alıyor. Bence yapılacak düzenleme 2. ve 3. grubun mağduriyetini giderecek şekilde olmalı 3
  • DHMİ 05 Ocak 2016, Salı 15:16:32 bende ayrılmadan yanayım. fiilen ayrılmayı gerçekleştiremiyorlardabile havacılık tazminatını sadece seyrüsefer ve bağlı birimlere verip kalan personelede (işletme diye tabir edilen) kazandıkları paradan döner sermaye vb bi gelir kalemi oluşturulması bu konunun sorunsuz çözümüdür. başka türlü bu tartışmalar bitmez elektronikçi kuleci benden neden çok alıyo der arff ci şöför memur benden neden çok alıyor der kuleci bunlar haketmiyo benden kesilip bunlara veriliyor der. derki der. bu konu başka türlü bitmez çünkü sorun miktarda değil birinci guruba 30 2. guruba 20 3. gruba 10 lira versende çözülmez tüm gruplara eşit versen bu sefer seyrüsefer haklı olarak ben kazanıyorum nie eşit alıyoruma gidecek. en güzeli seyrüsefere ver kalanada işletme gelirlerinden pay ver. tabi bu seferde atatürk ben kazanıyorum şırnaktaki neden pay alıyo der. allah kolaylık versin :D 1
  • Hava trafik 05 Ocak 2016, Salı 14:59:41 Sizler olmasanız bizler en az 15.000TL maaş alırız. Ayırsalar da kurtulsak sizlerden. 7
    • Hava trafik 05 Ocak 2016, Salı 17:07:43 hırsın ile oturursun o kulede de kime trafik yaparsin orası mechul:))) 2
  • Arff Arff 05 Ocak 2016, Salı 14:53:24 Öncelikle Ali Bey emeğinize sağlık. Sesimize ses olduğunuz için size minnettarız. Hak mücadelemizde siz değerli kalemler bize güç vermektedir. Hakkımızı alacağız inşallah... 3
  • Standart 05 Ocak 2016, Salı 14:47:49 Nereden baksanız kanuna aykırı. İsteyen istediği şirkette çalışır. Sen THY de en fazla ücret kazanabilecek bir Kaptan ol, tecrüben yerlere göklere sığmasın ama bir şirket ha bire ücret politikası değiştirip seni suistimal etsin, sözleşme hükümlerini kendi lehine değiştirsin dursun, sen de transfer oluyorlar diye cezai yaptırım uygula. Yok öyle yağma. Mahkemelik olursanız görürsünüz asıl cezayı. Artık devlet memurusun diye garantin de yok. O kanun da değişti. Astığım astık dönemi bitiyor. 0
  • Air 05 Ocak 2016, Salı 14:35:36 Serbest piyasa ekonomisinde, isgucunun de serbest dolasimi esastir. 19. yuzyil yasaklarim olur mantigi ile 21. yuzyil ucagi ucurulmaz. Sahabettin Beyi severim ama hicbir isveren calisanini evladi gibi gordugu icin egitmez. Bu yatirimlarda karsiliksiz yapilmaz. Zorunlu egitimler icin sirket telafi talep edemez, ancak zorunlu olmayan ve calisana ekstra avantaj kazandiran egitimlerde sirketler calisanin tanimlanmis bir sure icerisinde kendi istegiyle ayrilmalari durumunda telafi yada tazminat talep edebilir. Profesyonel hayatta isveren calisan arasinda baba evlat iliskisi olmaz. Dunya degisti. Aslinda en buyuk sikinti havacilik sektorunde "Corporate Culture"a sahip bir sirketin maalesef olmamasi. O yuzden hala "ya biz bunlari evladimiz gibi gorduk" gibi cumleler duyuyoruz. Belki bu yuzden siklikla babanin evladin harcligini kesmesi gibi,isverenlerin aylarca calisanlara maas odemesini kestigini gorebiliyoruz. Calisan ses cikaramaz nasil olsa. Bir de transfer yasagi gelirse, o da kaymagi 0
  • wip neymiş 05 Ocak 2016, Salı 14:12:38 Wip karşılaması yapıyoruz havacılık tazminatı istiyoruz demiş. Ne güldüm beeeee 4
  • itfaiyeciii 05 Ocak 2016, Salı 14:09:40 İlk olarak bu kuruma hizmet karşılığı sizde hakkınızı alıyorsunuz yemeyin şimdi kimseyi. Sonrasında beğenmeyen varsa çıkar gider şehir itfaiyesine çalışır. Gidin bakın adamlar kaç paraya nasıl yoğunlukta çalışıyor. Yaptığınız işe çok bile... 3
    • ARFF@LTBJ 06 Ocak 2016, Çarşamba 14:06:04 İlk olarak; hakkımızı istiyoruz, hakkımız olamayanı değil! Havacılık tazminatını birinci gruptan almak ARFF Biriminin hakkıdır! Sonrasında; bize akıl vereceğine, ARFF Birimini çekemiyorsan kendin git Anadolu Üniversitesi'ne/HKK'ne/Hezarfen Havaalanı'na! 0
  • airboy 05 Ocak 2016, Salı 13:33:43 WİP ne yahu ahahah NEDEN Mİ? İşte bu yüzden Arffye tazminat yok. 3
  • apr 05 Ocak 2016, Salı 12:59:40 aproncular üvey evlat mı :( 0
  • evlat acısı ? 05 Ocak 2016, Salı 11:53:22 "Adamı kendi evladın gibi eğitiyorsun, pilot yapıyorsun, tip eğitimi veriyorsun. Bir bakıyorsun onca masraf yapmamış gibi başka bir şirkete geçiyor. Bu durum evlat acısı gibi koyuyor" Bu eğitimi THY ve Sun Ex. dışında (sonradan kesilmek kaydı ile) bedava veren şirket varmıki ? 2
    • pgs geçişler için 05 Ocak 2016, Salı 13:10:31 bedava vermediklerini bilmeden yazmayın o zaman. bir pilot hicbir zaman zorda kalmasa şirket değiştirmez. insanları zorla tutmak daha büyük emniyetsizlik 0
    • Var 05 Ocak 2016, Salı 15:55:03 Sonradan kesmeyen, karşılığında belirli bir süre normal maaş ile asgari bir çalışma süresi taahhüdü bekleyerek eğitim veren var. 0
  • Aliii 05 Ocak 2016, Salı 11:40:34 Aliiii senin de yen yilin kutlu olsun. 0
  • SENDIKA 05 Ocak 2016, Salı 01:19:48 Ali Bey Sendikalar bizi devamlı oyalıyor. Özellikle Hükümet yakınlığı ile bilinen sendikaları hükümet den her istediğini alabilecek konumda iken, oturduğu toplu sözleşme masasında bizim için hiç bir kazanım elde etmedi. Demiryolları için dünyanın kazanımını elde ederken DHMİ den neredeyse masada hiç bahsedilmedi. Sendika DHMİ de yetkiyi kaybetmenin intikamını toplu sözleşmede bizden aldı. Hâlbuki yetkiyi ek ödeme davasında Boxer yalan söyledikleri için kaybettiler. Bunları bilin lütfen. Şimdi de sahneye kurtarıcı rolünde çıktılar....Bakalım bu sefer dağ ne doğuracak.... 2
  • ARFF 05 Ocak 2016, Salı 00:33:58 Ali bey bir kurum düşünün kendini kuruma adayan birime olaması gereken değeri vermiyor.ARFF ne yapar kısaca önce can sonra mal kaybını en aza indirmek için DHMİ bünyesine kurulmuş bir birimdir.havacılık tazminatı konusuna gelince belkide en çok yararlanması gereken birimlerden bir tanesidir.NEDEN Mİ?sorusunu duyar gibiyim 8 km yarı çapı içinde olası uçak kaza kırımlarına direk müdahale eder yani uçağa birinci dereceden hizmet eder.NEDEN Mİ?Uçuş güvenliği sıkıntıya girmiş yani kaza kırım ihtimali yüksek uçakların sağ salim indirilmesi için gerekli tedbirleri alır ve acil bekleme noktalarına konuşlanarak uçağı sağ salim yere inmesini bekler.NEDEN Mİ?Uçak yakıt almak istediğinde uçak içerisinde yolcu bulunuyorsa uçağın emniyeti için emniyet tedbir uygulamasına girer.NEDEN Mİ?Yurt dışında kaza kırım yapan uçağı kaza kırım ekibi olmayan ülkeye giderek ülkesinin itibarına itibar katar.NEDEN Mİ?Ülkemizin devlet erkanına(başbakanımıza,cumhurbaşkanımıza)ve diğer ülke erkanlarına WİP karşılaması 3
    • ucaç mı yolcu mu 05 Ocak 2016, Salı 15:20:33 senin bu anlattıklarını kurumun temelde uçağa değilde yolcuya hizmet etmek olarak yorumladığından bu haldesin zaten kardeşim. seninle aynı fikirde olmakla birlikte bu algıyı değiştirmen gerektiğini düşünüyorum. 3
    • uçak mı yolcu mu? 05 Ocak 2016, Salı 18:55:40 senin havacılık tazminatında 1. gurupta yer alanlarda yolcuya ve uçağa hizmet ediyor.Eğer yolcu yoksa uçak niye uçsun yani ATC personeli de hem uçağa hem yolcuya hizmet ediyor.uçağa direk yolcuya dolaylı olarak hizmet var.yani boş uçağa teneke parçasına hizmet yok sizde bunu anlamıyorsunuz.ATC ne kadar uçağa hizmet veriyorsa ARFF de o kadar uçağa hizmet veriyor.Bir genel müdür siz uçağa hizmet üretmiyorsunuz dedi diye böyle yargıya kapılma. 0
  • ARFF GROUP 04 Ocak 2016, Pazartesi 19:28:56 Her zaman sizleri haksızın karşısında,haklının yanında görmek bizleri mutlu ediyor.Teşekkürler. 3
  • Öger 04 Ocak 2016, Pazartesi 19:27:37 Öger türk tur battı.Habetiniz varmı? 0
  • İsim / Rumuz 04 Ocak 2016, Pazartesi 19:18:50 Transferi yasaklayamazsin kanunsuz cunku. Bunlarla uğraşacağına sektördeki kitabına uydurulan ugds ugf ödenmeyen maaslar vs gerçek ve görevin olan sorunlarla ilgilen. Denetlemedikten aykırı hareket edenlerin ebelerini opmddikten sonra istediğin kadar talimat çıkar.. önce sivil havacılık iş kanun taslağı hazırla. Bu konuda uğraş. Olmuyorsa en azından iş kanuna tabi olunmasını sağla. 2920de havacılık namına bir halt yok al tuvalet pPeri yap adı kanun içi bomboş 1
  • Madur ARFF 04 Ocak 2016, Pazartesi 14:29:42 Tskler Ali Bey iyiki varsiniz...Umarim haksizlik cozulup bu menzuu rafa kalkar.. 4
  • yetmez 04 Ocak 2016, Pazartesi 10:27:30 ''Ben çalışanların haklı savaşlarının yanında idim''. Demek eskiden oyleydin simdi degilsin! 5 milyondan 500 binlere dusen sendikali sayisinin bas mimari akp'nin ilk zamanlarinda vekil adayi olan biri icin ''geliserek degismek'' normal bir sey olmali... 0
  • yeni başkan 04 Ocak 2016, Pazartesi 08:57:53 sandığın gibi kolay lokma çıkmadı değil mi? Bu işler böyledir, göreve yeni gelen özellikle sektör dışından gelen insanlar baştan herkese mavi boncuk dağıtır sonra ilk fırsatta herkese ayarı verir. 0
  • Antalya 04 Ocak 2016, Pazartesi 07:58:55 Antalyadaki linelardan çok kıytırık bakım şirketlerinin yerkilenmesi esas sorun hırsızlıktan zimmetten dolandıcılıktan yargılanmış adamlar şirket kurup shgm denetçilerini hediyeye boğarak yaşatarak yetkiler alıyor her türlü yolsuzluk arsızlık almış yürümüş hiç bir bakım layıkıyla yapılmıyor ama avantalar sayesinde yürüyor işler yılbaşında yedirilen içirilen denetçiler o biçim bakımdaydılar 1
  • transfer yasağı 04 Ocak 2016, Pazartesi 07:43:18 iş kanunu bile olmayan sivil havacılıkta, uçucu ekibe transfer yasaği getiremezsiniz. yasal değil. ilk açılacak davada iptal edilir o yaytınladığınız genelge. anayasaya aykırı genelge yayınlayamazsınız. 0
  • Glide slope 04 Ocak 2016, Pazartesi 01:18:15 Sen neymissin be! Neden teknik a.s de ki sendika surecinde calisanlarin yaninda olmadin da isveren ve sendika lehinde algi operasyonlari yaptin? Insanlar neden sirket degistiriyor diye soracagina baska sirketlere gecisi engelleyen yasaga destek vereceksin sonra da calisandan yanayim diyeceksin. Her zaman paranin ve gucun yanindasiniz. 0
  • Arff 04 Ocak 2016, Pazartesi 01:02:19 Bizlerde ARFF camiasi olarak anlatmaya haziriz en kisa zamanda sizinle irtibata gececegimizden emin olabilirsiniz 6
  • Arff 04 Ocak 2016, Pazartesi 01:02:19 Bizlerde ARFF camiasi olarak anlatmaya haziriz en kisa zamanda sizinle irtibata gececegimizden emin olabilirsiniz 3
  • ARFF ARFF ARFF 04 Ocak 2016, Pazartesi 00:49:58 Ali Bey kaleminize sağlık. Sizin de dediğiniz gibi hak verilmez alınır deyip hakkımızı doğru bir şekilde gerekli yerlere anlatıp alacağız inşallah. Haydi birlik olmaya arkadaşlar... 5
  • FireFighter 04 Ocak 2016, Pazartesi 00:44:36 Mesela bize siz havacılığa hizmet etmiyorsunuz diyor kurum yetkililer, fakat biz olmazsak uçakların inmeyeceğini onlarda biliyor... Ne yaman çelişki dimi :) Sorunlarımıza kulak verdiğiniz için teşekkürler Ali Bey 3